[2D] Post je 2D-stuff maar weer - part 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.219 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img342.imageshack.us/img342/848/header1vm.jpg
Wat is de bedoeling van dit topic?

Hier kan je al je 2D-creaties posten. Zodat andere er ook van kunnen genieten en natuurlijk (opbouwende) kritiek kunnen geven.
Voorgaande Topics

Post hier je 2d-stuff maar weer - part 1
Post hier je 2d-stuff maar weer - part 2
Post hier je 2d-stuff maar weer - part 3
Post hier je 2d-stuff maar weer - part 4
Post hier je 2d-stuff maar weer - part 5
Post hier je 2d-stuff maar weer - part 6
Post hier je 2d-stuff maar weer - part 7
Post hier je 2d-stuff maar weer - part 8
Wat links van programma's om al dit moois mee te maken

Adobe Photoshop
Adobe Illustrator
JASC Paint Shop Pro
Corel Painter
Eventuele hulpmiddelen: een scanner, een digitale camera, "stock" fotografie, wat 3d-software (zie voor dit ook [rml][ 3D] Post je 3D stuff maar weer - part 29[/rml] ).
Wat links zodat je niet in het verkeerde topic hoeft te posten

- voor het Wacom/handgetekende spul is er een aparte draad: Algemeen tekentopic (handgetekend / wacom only), part 6
- voor vragen over lettertypes die je in je 2d werk kunt gebruiken is er een
aparte draad: [rml]Post hier je "ik zoek dit en dit font" vragen [ part 5][/rml]
- voor fotografie is er een apart forum: Harde waren - afdeling Fotografie
- voor logo's die je er in wil verwerken (let op copyrights!) : Brands Of The World
Plaatjes posten

Voor hosting:
ImageShack.us

Voor het posten:
[url=site met link naar plaatje][img=550]plaatje[/img][/url]
of nog beter :
[url=site met link naar plaatje][img]thumbnail[/img][/url].
Tot slot

Zorg ervoor dat je ontopic blijft en maak er weer een gezellig deel van! :)
Content from Yoozer

[ Voor 21% gewijzigd door Drawer op 18-07-2005 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

Crosspost dan maar :p

Afbeeldingslocatie: http://www.nginkel.com/bestanden/thumb.gif

*klikbaar*

Dit is een van mijn eerste website designs waar ik redelijk tevreden over ben :+
c&c graag. (voor een nog beter ontwerp :Y) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:08
Jvgpc schreef op zondag 17 juli 2005 @ 18:58:
Crosspost dan maar :p

[afbeelding]

*klikbaar*

Dit is een van mijn eerste website designs waar ik redelijk tevreden over ben :+
c&c graag. (voor een nog beter ontwerp :Y) )
Als ik jouw ontwerp zie dan moet ik denken aan een online boekingssite voor een wintersport appartement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio

Bio

relonky schreef op zondag 17 juli 2005 @ 19:50:
[...]

Als ik jouw ontwerp zie dan moet ik denken aan een online boekingssite voor een wintersport appartement.
wat meer een tech design dus?? uw wens is mijn bevel :+

Afbeeldingslocatie: http://www.nginkel.com/bestanden/thumb2.gif

*klikbaar*

graag weer c&c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

Larixk

met xk, ja

hmm,
imho niet echt mooi maar dat is natuurlijk smaakafhankelijk.

Wat me bij beide ontwerpen stoort is dat ik geen idee krijg wat er op de site komt te staan.

Als het de site wordt, gemaakt om een site te maken, dan kan het wel wat innovatiever. Het is allemaal zo standaard, conservatief en statisch. Denk eens wat verder dan de standaard lay-out als je wil laten zien wat je allemaal kan.

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio

Bio

Larixk schreef op maandag 18 juli 2005 @ 00:20:
Wat me bij beide ontwerpen stoort is dat ik geen idee krijg wat er op de site komt te staan.
ik wil gewoon een site ovr mezelf en dat soort shit maken. maar ik vind het ook zo afgezaagd om dan een foto van mezelf in de layout te zetten oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jvgpc schreef op maandag 18 juli 2005 @ 13:39:
[...]

ik wil gewoon een site ovr mezelf en dat soort shit maken. maar ik vind het ook zo afgezaagd om dan een foto van mezelf in de layout te zetten oid
Je zou een leuke header kunnen maken van je hobby's ofzo :P?
Of mooie macro foto. Ik vond die van dat wintersporthuisje beter dan je laatste. Als je daar een andere header in plempt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
r0bert schreef op zondag 17 juli 2005 @ 15:22:
@KappuhH: Wat moet dat worden? Een complete pagina? Header? Logo? Details zie ik wel, iets te veel ruis.. Paarse stipje over de letter.. 6 springt er teveel uit.. En de bruine letters misschien iets te donker? Maar kan ook zo zijn dat dat juist je bedoeling is. Als pagina geheel, denk ik dat je met het coden van de pagina wel beetje in de knoei komt met oprekken enzo
Het is als hele pagina bedoeld ja. Het was meer gemaakt om een beetje de stijl te proberen. Die stip is idd niet helemaal goed nee. Dat die 6 eruit springt was wel de bedoeling (te laten merken dat we in het examenjaar zitten). Maar misschien is het iets te nadrukkelijk gebeurt. Ik ga nog een paar probeersels maken en zal die hier ook wel posten. Welke resolutie zal ik het beste aan kunnen houden? De codering gebeurt namelijk door iemand anders want daar heb ik me (nog) niet echt in verdiept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-07 02:32
Als je een verticaal ontwerp maakt (lijkt me wel?), dan zou ik je website centreren en rekening houden met op zijn laagst 800x600 gebruikers. Daarin kun je het best verwaarlozen. Daarnaast nog rekening houden met de scrollbar die er mogelijk naast komt. dus 750 ofzo ruim gezegd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
r0bert schreef op maandag 18 juli 2005 @ 23:56:
Als je een verticaal ontwerp maakt (lijkt me wel?), dan zou ik je website centreren en rekening houden met op zijn laagst 800x600 gebruikers. Daarin kun je het best verwaarlozen. Daarnaast nog rekening houden met de scrollbar die er mogelijk naast komt. dus 750 ofzo ruim gezegd. ;)
Oke en wat kan ik dan als hoogte aanhouden? Er zijn toch ook wel tooltjes die eerst de checken wat de resolutie is en daarna de juiste afbeelding gaan laden zodat die precies op de pagina past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
KappuhH schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 09:39:
[...]

Oke en wat kan ik dan als hoogte aanhouden? Er zijn toch ook wel tooltjes die eerst de checken wat de resolutie is en daarna de juiste afbeelding gaan laden zodat die precies op de pagina past?
Voor hoogte gebruik ik altijd 100%. Is het voor iedereen beeld vullend (wat betreft de hoogte).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer komt er weer zo'n leuke contest als toen met die melkpakken? :) lijkt me erg leuk om bijv iets anders te restylen melkpak was erg leuk om te zien (kon helaas toen niet meedoen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 12:33:
wanneer komt er weer zo'n leuke contest als toen met die melkpakken? :) lijkt me erg leuk om bijv iets anders te restylen melkpak was erg leuk om te zien (kon helaas toen niet meedoen)
Wat let je er zelf 1 op te zetten?

wel even in overleg met een W&G mod ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sdomburg schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 12:37:
[...]

Wat let je er zelf 1 op te zetten?

wel even in overleg met een W&G mod ;)
Waarom niet samen opzetten (dus met iedereen)
wat zouden we bijv kunnen doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
Ik heb een klein vraagje over de onderstaande afbeelding. De randen van het papier vind ik iets te hoekerig. Nu is mn vraag hoe ik die een beetje geleidelijk kan laten lopen (het linkerbovenhoekje is wel ongeveer goed). Door selectie --> verdoezelen wil het niet echt want dan lijkt het zwart in het papier over te lopen (Het zwarte en het papier zijn een apparte laag). Is er een tooltje in Photoshop om dit zo te doen of moet ik dat helemaal handmatig gaan doen (wordt een gepruts van niks :?)?
Op de thumbnail zie je het niet goed dus wel even klikken, dan snap je denk ik beter wat ik bedoel.
Afbeeldingslocatie: http://img200.imageshack.us/img200/92/oldpapertjeklein3qb.jpg
*Klikkie*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
Ik heb het even voor je getest, en twee manieren werken perfect:

• Met een gum een brush van 6 pixels instellen, airbrush aanvinken en de randen nalopen, je kan dan meteen een beetje ermee spelen zodat de randen meer afgescheurt lijken etc.
• Met de rectangular select tool zoveel mogelijk van het papier selecteren, zonder de zwarte randen te raken. Kopieren, plakken op nieuwe laag en dan een gaussian blur over de oorspronkelijke laag.

Bovenste werkt het mooist, onderste het snelst. Een tussenoplossing is het transparante gedeelte selecteren met de toverstaf, selectie inverten en dan eventueel nog wat contracten en dan wederom een gaussian blur toepassen.

Beetje basic en er zijn vast nog wel meer manieren denkbaar.

[ Voor 19% gewijzigd door sdomburg op 19-07-2005 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 14:01:
[...]

Waarom niet samen opzetten (dus met iedereen)
wat zouden we bijv kunnen doen? :)
Postzegels is misschien wel een leuke, ik heb nog wel een template die ik ooit gemaakt heb liggen. Leuke uitdaging om op zo'n klein formaat toch wat leuks te doen en de verplichte tekst toch goed leesbaar te houden, ondanks de geringe afmetingen.

[ Voor 20% gewijzigd door sdomburg op 19-07-2005 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sdomburg schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 19:05:
[...]

Postzegels is misschien wel een leuke, ik heb nog wel een template die ik ooit gemaakt heb liggen. Leuke uitdaging om op zo'n klein formaat toch wat leuks te doen en de verplichte tekst toch goed leesbaar te houden, ondanks de geringe afmetingen.
Het is alleen lastig om nu een contest te houden omdat veel tweakers op vakantie gaan.. Beter zou het zijn om pas na de zomervakantie weer te beginnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:49
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 12:33:
lees de laatste pagina's van dit topic even door en post daar je suggesties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Laatst online: 15:39
dit is 1 van de textures in de set waar ik momenteel aan werk. de textures die ik nu maak zijn voor een quake 4 mod die nu voornamelijk voorbereid wordt mbv doom 3(zelfde technologie)

ik zal verantwoordelijk zijn voor de gehele texture set van de mod maar werk nu vooral aan textures voor de test die willen uitbrengen voor doom 3.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ramdjan/subnova-wallpanel2d-blue.jpg

in de lijn van deze texture heb ik nog een stuk of bijpassende muurtextures, alsmede een paar deuren, trappen en vloeren. ik ben er zelf behoorlijk tevreden over. enige wat nog overblijft voor de texture hierboven is een normal map genereren maargoed dat heeft nog niet de hoogste prioriteit.

zijn er meer mensen hier die textures maken?
hier een linkje naar de mod
er staat nog niet zoveel maar dat komt omdat we eerst de test af willen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsem
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-01-2022
bolleh schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:00:
dit is 1 van de textures in de set waar ik momenteel aan werk. de textures die ik nu maak zijn voor een quake 4 mod die nu voornamelijk voorbereid wordt mbv doom 3(zelfde technologie)

ik zal verantwoordelijk zijn voor de gehele texture set van de mod maar werk nu vooral aan textures voor de test die willen uitbrengen voor doom 3.
[afbeelding]

in de lijn van deze texture heb ik nog een stuk of bijpassende muurtextures, alsmede een paar deuren, trappen en vloeren. ik ben er zelf behoorlijk tevreden over. enige wat nog overblijft voor de texture hierboven is een normal map genereren maargoed dat heeft nog niet de hoogste prioriteit.

zijn er meer mensen hier die textures maken?
hier een linkje naar de mod
er staat nog niet zoveel maar dat komt omdat we eerst de test af willen hebben :)
doom3 maakt toch gebruik van bumpmaps? dan hoef je dus de schaduw aan de randen er eigenlijk niet in te doen, of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Alsem1 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:11:
[...]

doom3 maakt toch gebruik van bumpmaps? dan hoef je dus de schaduw aan de randen er eigenlijk niet in te doen, of zie ik dat verkeerd?
hoeft ook eigenlijk niet, maar ik weet niet zeker of de schaduwen en dergelijke nodig zijn om de normal maps te genereren(denk zelf van wel)

bovendien bestaat er een mogelijkheid dat de uiteindelijke mod geport wordt naar een andere game dan de doom 3 engine en dan wil ik wel zoveel mogelijk gelijkenis qua textures :)

maargoed alle bestanden zijn .psd bestanden met meerdere layers dus het is slechts een kwestie van de betreffende effecten eruit halen en klaar. dan krijg je dus dit:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ramdjan/subnova-wallpanel2d-blue2.jpg

ik gebruik dus gewoon outer glows, drop shadows en dergelijke op mn layers om de bumpmap effecten te creeeren :)

[ Voor 20% gewijzigd door bolleh op 20-07-2005 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin
  • Niet online
Ik ben bezig met het maken van een website. Papier is wel goed gelukt, kan natuurlijk altijd wel wat realistischer. Nu leek het me leuk om als menu kleine fotootjes te nemen. Alleen wil ik ze graag zwart wit hebben en als ik eroverheen gaan dat ze veranderen in kleur.

Ik wil graag weten wat ik dan in photoshop moet doen om dit te realiseren. Ik zoek me echt rot naar een tutorial, maar kan er toch nu toe nog geen vinden die me verder heeft geholpen.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/boeieh/kloetepum/achtergrond3Catharinahoeve.comkopie.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:38

sjaakaq

It might get loud

Zoeken naar "image rollover". Dat zul je btw in ImageReady moeten doen, weet ook niet precies hoe :)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
Gezien het niveau van de vraag zoek je een klik-en-sleep oplossing. Open het kleurenfotootje in Photoshop en desaturate het. Sla deze apart op.

In Dreamweaver vervolgens een roll over aanklikken met als originele image de gedesaturate en als rollover image de originele kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben weer eens vrolijk aan het pixelprutsen! (voor de 'jongeren' onder ons: pixelprutsen is jargon voor een tekening puntje voor puntje inkleuren, zoals vroeger alle computer (game) graphics gemaakt werden). Aangezien ik voor het eerst in 12.5 jaar weer eens een stukje MSX software aan het schrijven ben om gebundeld met mijn oude werk opnieuw uit te geven :)

Ik ben dus met een plaatje bezig wat voor de UI gebruikt wordt, onderstaande tekening wordt uiteindelijk doormidden gehakt...maar ook die screens zal ik wel posten.

MSX beperkingen: resolutie 256*212, 16 kleuren maximaal

Stap 1 : De eerste lijntjes, snelle schets
Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/mc/character1.jpg

Stap 2 : Toevoegen van detail
Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/mc/character2.jpg

Stap 3 : Opschonen van de lijnen (takkewerk), eerste kleur
Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/mc/character3.jpg

Stap 4 : Pixelen! Lekker inkleuren met maar 16 kleuren
Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/mc/character4.jpg

[edit - kleine update]
Stap 5 : haren en huid zijn klaar
Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/mc/character5.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2005 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
Hoe kan ik het volgende plaatje zo klein mogelijk opslaan? het is voor web bedoeld? Ik heb het met een special tool (superPNG) opgeslagen, maar het is nog 232 kb. Dat vind ik te groot om voor een site te gebruiken. Het transparante moet wel behouden worden. Hoe kan ik dat het beste doen? Want .png word ook niet ondersteund door IE.
Afbeeldingslocatie: http://img155.imageshack.us/img155/1659/transpadingvwo67rs.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin
  • Niet online
Als je hem gewoon opslaat als .JPG, hoe groot is die dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:23
JPG kent geen transparantie, dus in JPG opslaan heeft geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.GIF dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
GIF kent net als PNG-8 enkel 256 kleuren, waarvan er 1 100% transparant kan zijn. Doormiddel van dithering kan je dan nog wel wat, maar dat ziet er in bovenstaande afbeelding niet uit. Kortom, KappuhH heeft pech en moet een andere oplossing zoeken waarbij geen gedeeltelijke transparantie vereist is.

Daar had hij zelf met wat zoeken en proberen achter kunnen komen, tip voor de volgende keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een voorkant voor een afstudeerverslag van me zus gemaakt maar ben nog niet tevrede maar weet niet echt hoe ik het moet oplossen.
Hoop dat hier wat mensen met inspiratie zijn :)
Geef zo veel mogelijk commentaar as mogelijk.
Oo ja ze heeft in india een onderzoek gedaan en had iets met de logistiek te maken :O voor de rest weet ik er ook niks van.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~basslob/GOT/1klein.jpg
Dit is de voorkant zonder de foto.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~basslob/GOT/2klein.jpg
De voorkant met foto wat ik zelf niet geslaagd vin dus iemand goed idee voor de laatste foto of een andere opmerking.

Dit is de foto die er dus nog in moet want ze vindt hem zo mooi vrouwen 8)7
http://www.xs4all.nl/~basslob/GOT/lelijk.jpg ze schiet er altijd dingen half op |:(
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Om het af te maken zou ik eigenlijk niet gewoon Arial ofzo gebruiken, maar een lettertype als een van deze, de sans-serifs.. http://www.dafont.com/en/...text=EcoSan+to+Next+Level
Baar Sophia ofzo.
In welk lettertype heeft je zus het ding geschreven eigenlijk? Wist je dat op papier, schreefletters zoals Times, Garamond etc. veel lekkerder lezen dan een lettertje als Arial, Verdana ofzo?

Weet je ook dat je als je dit uitprint, het op A3 moet printen en uitsnijden, of het op A4 printen en genoegen nemen met witte randen, of gewoon het hele verslag bijsnijden (ca 5 mm aan elke kant)?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ahrik
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-01 14:25
Even een middagje aant prutsen geweest.
is overigens nog een wip!

Afbeeldingslocatie: http://www.audox.nl/files/tumb.jpg
*Klikbaar!!*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Blue schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 20:43:
Om het af te maken zou ik eigenlijk niet gewoon Arial ofzo gebruiken, maar een lettertype als een van deze, de sans-serifs.. http://www.dafont.com/en/...text=EcoSan+to+Next+Level
Baar Sophia ofzo.
In welk lettertype heeft je zus het ding geschreven eigenlijk? Wist je dat op papier, schreefletters zoals Times, Garamond etc. veel lekkerder lezen dan een lettertje als Arial, Verdana ofzo?

Weet je ook dat je als je dit uitprint, het op A3 moet printen en uitsnijden, of het op A4 printen en genoegen nemen met witte randen, of gewoon het hele verslag bijsnijden (ca 5 mm aan elke kant)?
Tkx voor het advies over het lettertype.
Dat ze iemand met een a3 printer moest zoeken had ik ook al uitgelegt want bijsnijden en witte randen zijn geen opties.

Iemand mischien ook nog wat info over wat voor papier je het beste kan gebruiken hiervoor want foto papier is veel te glad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 21:14:
[...]

Tkx voor het advies over het lettertype.
Dat ze iemand met een a3 printer moest zoeken had ik ook al uitgelegt want bijsnijden en witte randen zijn geen opties.

Iemand mischien ook nog wat info over wat voor papier je het beste kan gebruiken hiervoor want foto papier is veel te glad.
Ga naar een copyshop :) Daar hebben ze alles voor je. Prijzen varieren een beetje tussen 2,50 en 5,- voor een A3'tje. Krijg je de mooiste resultaten mee.

Verder: logistiek: uni eindhoven?

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
ahrik schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 20:55:
Even een middagje aant prutsen geweest.
is overigens nog een wip!

[afbeelding]
*Klikbaar!!*
Grappig gedaan, wat is je referentie?

Overigens klopt het perspectief van bepaalde stukjes niet. Vooral bij het Compact Disc logootje valt het op.

[ Voor 5% gewijzigd door sdomburg op 21-07-2005 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sdomburg schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 21:36:
[...]

Grappig gedaan, wat is je referentie?

Overigens klopt het perspectief van bepaalde stukjes niet. Vooral bij het Compact Disc logootje valt het op.
En het pioneer logo ;).. @ahrik: Bestwel mooi, kun je iets meer uitleggen over hoe je het hebt gemaakt ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 23:15:
[...]

En het pioneer logo ;).. @ahrik: Bestwel mooi, kun je iets meer uitleggen over hoe je het hebt gemaakt ??
Klopt, maar die is wat minder makkelijk als orientatie te gebruiken, daar deze van zichzelf al italic is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ahrik
zoals er boven vermeld stond: "is overigens nog een wip!" ;)

Het hele geheel is in illustrator gemaakt. Ik had vanmiddag de "free distort" effect uitgevonden en besloot het daarom maar eens om het op een projectje te gooien..

overigens klopt alle text-perspectief nog niet, zit er overna te denken om alle text in 1keer in perspectief te zetten inplaats van stuk voor stuk..

op naar WIP 2.0!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
ahrik schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 23:53:
zoals er boven vermeld stond: "is overigens nog een wip!" ;)

Het hele geheel is in illustrator gemaakt. Ik had vanmiddag de "free distort" effect uitgevonden en besloot het daarom maar eens om het op een projectje te gooien..

overigens klopt alle text-perspectief nog niet, zit er overna te denken om alle text in 1keer in perspectief te zetten inplaats van stuk voor stuk..

op naar WIP 2.0!
is er ook een goede manier om free distort te gebruiken dan?
want zoals ik em krijg; vorm alleen in lijnen op grijs valk zonder orientatie t.o.v. de rest, is het best lastig om alles in de zelfde hoek te krijgen

props voor je illustratie overigens

[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 22-07-2005 08:57 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook even met Illustrator gespeeld.. Leuk programma is dat, maar ik moet nog veel leren..
Hieronder een wipje, ik heb een meisje overgetrokken, en ingekleurd met de LivePaint-tool.. Iemand tips voor het gezicht, ogen mond en neus is denk ik het moeilijkst ..

Afbeeldingslocatie: http://img226.imageshack.us/img226/2320/vector0jz.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
Waarom he je het zo schokkerig overgetrokken? Zo lijkt het net een of andere gare autotrace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 23:22:
Ik ben weer eens vrolijk aan het pixelprutsen! (voor de 'jongeren' onder ons: pixelprutsen is jargon voor een tekening puntje voor puntje inkleuren, zoals vroeger alle computer (game) graphics gemaakt werden). Aangezien ik voor het eerst in 12.5 jaar weer eens een stukje MSX software aan het schrijven ben om gebundeld met mijn oude werk opnieuw uit te geven :)

Ik ben dus met een plaatje bezig wat voor de UI gebruikt wordt, onderstaande tekening wordt uiteindelijk doormidden gehakt...maar ook die screens zal ik wel posten.

MSX beperkingen: resolutie 256*212, 16 kleuren maximaal

Stap 1 : De eerste lijntjes, snelle schets
[afbeelding]

Stap 2 : Toevoegen van detail
[afbeelding]

Stap 3 : Opschonen van de lijnen (takkewerk), eerste kleur
[afbeelding]

Stap 4 : Pixelen! Lekker inkleuren met maar 16 kleuren
[afbeelding]

[edit - kleine update]
Stap 5 : haren en huid zijn klaar
[afbeelding]
Damn...heel erg cool. Lekker die-hard pixelpushen.
Heb me er ook een tijdje in verdiept maar het is mij iets te priegelig.

Hoever ben je er nu mee? ben namelijk heel erg benieuwd naar het resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

W00t, ze zijn binnen \o/

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62859/full.jpg

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 14:14:
[...]

Damn...heel erg cool. Lekker die-hard pixelpushen.
Heb me er ook een tijdje in verdiept maar het is mij iets te priegelig.

Hoever ben je er nu mee? ben namelijk heel erg benieuwd naar het resultaat.
Heb er gisteren niks meer aan gedaan, maar was begonnen met het kleuren van de kleding:

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/mc/character6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sdomburg schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 13:42:
Waarom he je het zo schokkerig overgetrokken? Zo lijkt het net een of andere gare autotrace.
M'n muis is een beetje gaar.. en ik trek niet zovaak over, ik kan het nog niet zo netjes.. Ik ga dus nog wat oefenen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
Dan zou ik toch eens een ander tooltje gebruiken, zelfs met de grootste kutmuis kan je in illustrator strakke lijnen trekken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Ik vermoed dat ie gewoon letterlijk heeft zitten overtekenen en niet met pentool de lijnen netjes anchor voor anchor heeft zitten opzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de Brushtool :P Ik vind de pentool nog beswel irritant, al snap ik dat ik daar niet omheen kan. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ahrik
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 14:30:
Met de Brushtool :P Ik vind de pentool nog beswel irritant, al snap ik dat ik daar niet omheen kan. .
als je het dan toch met je brushtool overtrekt, probeer dan met de warptool er een beetje rechte/strakken lijnen van te maken..

overigens die pioneer van mij is helemaal met de pentool gedaan.
Zou zeggen, gewoon paar keer proberen dan heb je het zo onder de knie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ahrik schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 14:42:
[...]

als je het dan toch met je brushtool overtrekt, probeer dan met de warptool er een beetje rechte/strakken lijnen van te maken..

overigens die pioneer van mij is helemaal met de pentool gedaan.
Zou zeggen, gewoon paar keer proberen dan heb je het zo onder de knie!
Iemand ergens nog een mooie tutorial over de pentool ?
edit: good-tutorials.com levert geen resultaten als ik zoek op 'pentool

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2005 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 14:48:
[...]

Iemand ergens nog een mooie tutorial over de pentool ?
edit: good-tutorials.com levert geen resultaten als ik zoek op 'pentool
Euh. Wat valt daar aan te tutoriallen? Zet gewoon eens een paar ankers (klik-sleep) en kijk wat je lijn doet, met beetje oefenen krijg je er vanzelf handigheid in. Ik ben ook gewoon begonnen met beetje overtekenen, valt niet zo gek veel aan uit te leggen.

Paar oude tekeningen van mij zijn trouwens ook gewoon met rotte muis en pentool gedaan, kom je toch een end mee hoor :)

Deze is met muis: http://www.tweakers.net/ext/f/35377/full.gif
Deze met wacom: http://www.tweakers.net/ext/f/21540/full.gif

Voordeel van pentool tekenen is dat het niet uitmaakt, je krijgt net zo'n vloeiende lijnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ramdjan/michael-hill-card.png
business kaartje die ik voor een goede vriend maak, ik wilde het gewoon zo simpel mogelijk houden, geen onnodig gedoe.

het logo is dus een stuk of 10 graden gedraaid, enerzijds om de lijn van de H parralel te laten lopen aan de rand van de kaart, anderzijds om het een wat speels karakter te geven, het hoeft namelijk niet zo puur zakelijk en kil te zijn. verder heb ik het lijntje onder de naam wat door laten lopen rechts aangezien alle text daar rechts op dezelfde lijn zit uitgelijnd, door die lijn iets te laten doorlopen ziet het er imho net wat mooier uit dan wanneer echt alles op die lijn was uitgelijnd, das te eentonig :)

de cirkel is het logo dat ik ook voor hem heb ontworpen:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ramdjan/michael-hill-logo.jpg

al met al ben ik er zelf zeer tevreden
offtopic:
en ja de website op het kaartje is ook van mijn hand :)

[ Voor 26% gewijzigd door bolleh op 24-07-2005 03:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusG
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Om het topic weer wat leven in te blazen:
Afbeeldingslocatie: http://www.baselve.freeler.nl/2D/Brick-art-final.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BertusG schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:42:
[afbeelding]
Is dat het scherm van een iPod dat ik erin herken?

Btw, in het vorige topic was ik Elisha Cuthbert aan het vectoren, het eindresultaat hiervan is hier te bewonderen:
http://www.deviantart.com/view/20669631/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 13:58:
[...]

Is dat het scherm van een iPod dat ik erin herken?

Btw, in het vorige topic was ik Elisha Cuthbert aan het vectoren, het eindresultaat hiervan is hier te bewonderen:
http://www.deviantart.com/view/20669631/
Wow, toen ik even snel keek leek het net of ik naar de welbekende foto aan het kijken was. Een fractie van een seconde later vallen de toch net iets te softe randen en het haar op. Desondanks zeer netjes gedaan!
BertusG schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:42:
[afbeelding]
Wat is het idee erachter? Als ik het zo zie vind ik het helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:33
Maar eens wat van mij weer posten. Ben weer Transport Tycoon Deluxe aan het spelen met het gevolg dat ik wat graphics ervoor heb inelkaar gefrutseld. Enige probleem is dat ik totaal geen aanleg voor details en textures heb :P

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/63304/full.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/63364/full.gif Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/63106/full.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62942/full.gif Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62966/full.gif Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62998/full.gif Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62996/full.gif

De laatste vier zijn platformen voor stations waarbij de laatste twee overdekt zijn. Daar hoort nog een transparante invulling voor het dak bij maar dat is slechst een twee kleuren gifje; http://www.tweakers.net/ext/f/62997/full.gif (en een gespiegelde versie)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In een poging het topic een beetje levendig te houden.

Afbeeldingslocatie: http://www.gerbens.nl/wp-files/rr_logo.gif

Voor een studentensportvereniging in oprichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
Ik vind het stuk waar de tekst de honkbalknuppels kruist niet echt mooi. Misschien kan je daar nog wat mee experimenteren? Verder erg netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien heb je nog suggesties? We hebben er al aardig mee geexperimenteerd en dit is min of meer de al in gebruik genomen final. Het was lastig om de knuppels zo te plaatsen, omdat de tekst op deze wijze hoort te worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~idomburg/rr_logo2.gif
[/extreem quick 'n dirty]

Zo hou je in ieder geval de gelijke lijndikte overal aan en lijkt het niet zo 'afgekapt'. Maar je kan natuurlijk ook ander oplossingen verzinnen ;)

[ Voor 19% gewijzigd door sdomburg op 30-07-2005 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ziet er inderdaad net een stukje beter uit. Het was eerst de bedoeling dat het gewoon wit was afgekapt, nu stond er een dun zwart lijntje. Ik ga voor de dikke lijn. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
Graag gedaan zit toch zielig thuis ziek te wezen :(, maar als je dat toch aanpast, maak dan meteen even een eigen versie van dat $NBA_voor_baseball_logo ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.tribuna.com.mx/giffiles/sportlg2.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 15:01

E-Mile

Danteezy!

Headertje voor m'n eigenste weblog -ja, ik heb er ook een-

Afbeeldingslocatie: http://www.jcbajes.nl/e-mile/wp-content/themes/brown/img/eretzvaju_2.jpg
(blauwe stippellijn = klikken dus ;)

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
Het contrast tussen de 'p' en de achtergrond is bijzonder laag, waardoor het slecht leesbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.gerbens.nl/wp-files/bowling_bazookas_2_slogan_b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gerbens.nl/wp-files/bowling_bazookas_2_slogan_a.jpg

Voor het bowling-team van een maat van me. Op de voorwaarde dat ik ook een teamshirtje krijg, altijd leuk. Ik ben er denk ik zo'n 10 tot 20 minuten mee bezig geweest.

Onderste geniet overigens mijn voorkeur.

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2005 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 13:53:
[afbeelding]
[afbeelding]

Voor het bowling-team van een maat van me. Op de voorwaarde dat ik ook een teamshirtje krijg, altijd leuk. Ik ben er denk ik zo'n 10 tot 20 minuten mee bezig geweest.

Onderste geniet overigens mijn voorkeur.
Vind de onderste ook de beste. Grappige naam, idem voor het logo, heel origineel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou alleen geen sterretjes gebruiken bij de achterkant maar wolkjes ofzo. Sterretjes worden geassocieerd met pijn. Ik denk nu als ik kijk dat de bazooka last heeft van aambeien ofzo :D

Verder wel een heel tof design, en de onderste is duidelijk het leukst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.gerbens.nl/wp-files/bowling_bazookas_3.jpg

Wolkjes... en bovendien heb ik de echo/movement van de bal weggehaald. Wel of geen goed idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-06-2015

kidfunk

none

Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 16:25:
[afbeelding]

Wolkjes... en bovendien heb ik de echo/movement van de bal weggehaald. Wel of geen goed idee?
Geen goed idee . ik vin de bovenste van die 2 die je eerder had gepost eigenlijk nog de mooiste .
die letters staan voor mijn gevoel onder beter,

Bij die nieuwe met dat wolkje en zonder die echo zit er te veel ruimte tussen de bazookah en wolk/bal. Mabe als je eentje maakt met ster en zonder echo of met echo en wolk :?

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

In het vorige topic had iemand -ik geloof LarixK- een vectortekening van Mos Def en Common (rappers), is hij hiermee nog verder gegaan, en zoja: wat is het resultaat? :) Vond de stijl namelijk erg mooi!

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Laatst online: 10:34

nXXt

Carpe omnia

Ik weet dat sitechecks niet zijn toegestaan, maar het gaat mij nu vooral om de layout, wat duidelijk "2D stuff" is IMHO.

*knip*

EDIT: Ik heb besloten het overnieuw te proberen met een andere lay-out

[ Voor 72% gewijzigd door nXXt op 01-08-2005 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
nxxt schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 18:17:
Ik weet dat sitechecks niet zijn toegestaan, maar het gaat mij nu vooral om de layout, wat duidelijk "2D stuff" is IMHO.

www.spammerigeurl.net
Ik zie standaard-tutorial-aqua-knopjes en een standaard-tutorial-opgeschuurd-metaal en zelfs een standaard-apple-interlacingachtig-patroon, gecombineerd met een standaard bevel and emboss logootje. Dat patroontje doet ook nog eens het aqua effect van je buttons teniet, gezien die geenszins vervormd worden.

Je plan om iets in dezelfde stijl te maken zonder het te kopiëren zou ik dus ook als mislukt bestempelen. Kom dus alsjeblieft met wat meer inspiratie en niet alleen met het combineren van wat standaardeffectjes. Verder zou je minder spammerig en sitecheckerig overkomen als je gewoon een screenshotje had gepost, de HTML heeft nu toch nog geen enkele toegevoegde waarde boven een statische afbeelding.

Klinkt allemaal best bot, en is het ook, maar jij wilde meningen horen })

[ Voor 24% gewijzigd door sdomburg op 01-08-2005 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Hmm, jammer dat dat je mening is. Toch bedankt voor het geven van commentaar en ik zal ook nog even verder kijken qua lay-out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk
  • Laatst online: 22-06-2024

Larixk

met xk, ja

leokennis schreef op zondag 31 juli 2005 @ 17:03:
In het vorige topic had iemand -ik geloof LarixK- een vectortekening van Mos Def en Common (rappers), is hij hiermee nog verder gegaan, en zoja: wat is het resultaat? :) Vond de stijl namelijk erg mooi!
Ja ws ik ja,
nee ben nog niet verder gegaan, druk bezig geweest voor anderen met dingen die ik niet kan noemen als ik niet spammerig over wil komen.
Ga hier waarschijnlijk binnenkort mee verder. Zal ik het hier ook neerzetten.

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat het vorige shirtje, dat ik inmiddels binnen heb, best goed is gelukt. Tijd voor een tweede shirt.

Afbeeldingslocatie: http://www.gerbens.nl/wp-files/drivingmenuts.jpg

Misschien ideeen voor mooie kleurencombinaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 17:27

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb maar eens een logootje voor mezelf gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/logobig.jpg

comments?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Wat vind een ieder van mijn redesign van mijn site? (ben helaas zo oenig geweest het vorige design niet te screenshotten 8)7 ):
Afbeeldingslocatie: http://img234.imageshack.us/img234/999/site8gg.th.png

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genosis
  • Laatst online: 16-08 23:07
Heb toch maar weer eens een achtergrondje gemaakt.. voor prive gebruik uiteraard.
De G staat voor Genosis (mijn hersenspinsel mbt webdesign oid)

* Klik voor de grote versie uiteraard...
http://www.genosis.nl/background.gif

En een thumb++.. :)
Afbeeldingslocatie: http://www.genosis.nl/backgroundthumb.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

leokennis schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 22:16:
Wat vind een ieder van mijn redesign van mijn site? (ben helaas zo oenig geweest het vorige design niet te screenshotten 8)7 ):
[afbeelding]
Ik heb je originele layout ook gezien (heb jij ff geluk ;)) en ik moet zeggen dat ik deze redesign er erg stylish uit vind zien.

Voortaan kun je trouwens beter de direct link van imageshack gebruiken.

@Rakkerzero: Ik vind het een leuk logo, de zwart-wit-roze combinatie vind ik erg stijlvol.

[ Voor 9% gewijzigd door nXXt op 07-08-2005 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
leokennis schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 22:16:
[afbeelding]
Die schuine strepen (achtergrond) zou ik weghalen. Word je misselijk van :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

relonky schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 23:00:
[...]

Die schuine strepen (achtergrond) zou ik weghalen. Word je misselijk van :/
Hmm, ik hehb ze bewust zo donker mogelijk gelaten zonder ze te "vies bruin" te laten worden...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
leokennis schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 17:08:
[...]

Hmm, ik hehb ze bewust zo donker mogelijk gelaten zonder ze te "vies bruin" te laten worden...
Inderdaad, het contrast is gelukkig vrij laag dus misselijk wordt je er niet echt van. Echter het trendhoer gehalte is dermate hoog, dat ik wat anders zou kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

nxxt schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 22:56:
@Rakkerzero: Ik vind het een leuk logo, de zwart-wit-roze combinatie vind ik erg stijlvol.
hey een reactie :P

thanx voor je reactie en mening.
Ik laat hem idd zo. Ik vond idd dat er wat stylish moest komen in mn logo. Valt ie meer op. :D
btw. mn usericon is afgeleid van het logo. Vond ik wel chill om erbij te maken.
sdomburg schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 18:12:
Ik zou de final nog wel even overtrekken met Illustrator ofzo, de huidige lijnen zijn soms ietswat hakkelig.
Goeie,
Gaat illustrator eens proberen.

[ Voor 36% gewijzigd door Zeror op 08-08-2005 18:23 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
Rakkerzero schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 18:03:
[...]

hey een reactie :P

thanx voor je reactie en mening.
Ik laat hem idd zo. Ik vond idd dat er wat stylish moest komen in mn logo. Valt ie meer op. :D
btw. mn usericon is afgeleid van het logo. Vond ik wel chill om erbij te maken.
Ik zou de final nog wel even overtrekken met Illustrator ofzo, de huidige lijnen zijn soms ietswat hakkelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

sdomburg schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 17:28:
[...]

Inderdaad, het contrast is gelukkig vrij laag dus misselijk wordt je er niet echt van. Echter het trendhoer gehalte is dermate hoog, dat ik wat anders zou kiezen.
Hmm, dit was juist mijn bedoeling :) (vandaar ook de titel in 2 kleurtjes, het dotcomhypesite-oranje pijltje, de titel etc. :) )

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
leokennis schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 22:48:
[...]

Hmm, dit was juist mijn bedoeling :) (vandaar ook de titel in 2 kleurtjes, het dotcomhypesite-oranje pijltje, de titel etc. :) )
Als het met opzet trendhoerig gemaakt is, dan ben je zeer zeker geslaagd in de opzet ervan en zou ik niets veranderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
Ik wil tussen de twee bladen op de onderstaande afbeeldinge een soort ringband maken. Maar ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten maken. Ik heb al gezocht naar tutorials maar heb niets kunnen vinden. Heeft 1 van jullie een idee? Er moet dus zo'n soort ding tussen komen: Afbeeldingslocatie: http://images.google.nl/images?q=tbn:AkyfN7KOlWoJ:www.finopsis.nl/images/ringband.jpg

En dit is de 'doelafbeelding', zouden jullie er verder ook C&C op willen geven?
Afbeeldingslocatie: http://img49.imageshack.us/img49/3153/siteje4hb.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door KappuhH op 09-08-2005 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

@ KappuhH
Je maakt een smalle glanzende metalen ring in photoshop of whatever.
Vervolgens doe je die in hoogte/breedte verkleinen zodat het een ovaal wordt.
Dan kun je hoekjes uit de ring gaan halen. Klaar is ring 1. Nu nog kopieren en eventueel een eindeffectje toepassen op alles samen.
Lijkt mij niet zo moeilijk dus.
Natuurlijk zijn er meerdere mogelijkheden, maar zo zou ik het doen.

[ Voor 22% gewijzigd door Zeror op 09-08-2005 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KappuhH schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 17:11:
Ik wil tussen de twee bladen op de onderstaande afbeeldinge een soort ringband maken. Maar ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten maken. Ik heb al gezocht naar tutorials maar heb niets kunnen vinden. Heeft 1 van jullie een idee? Er moet dus zo'n soort ding tussen komen: [afbeelding]

En dit is de 'doelafbeelding', zouden jullie er verder ook C&C op willen geven?
[afbeelding]
Simpele oplossing:
Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.com/mc/ringband.jpg

Het heeft misschien iets te weinig perspectief voor wat je wil, maar zo zou ik het doen...

PSD: *klik*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
Hartelijk dank MrRudi!!! Ik had zelf iets te moeilijk gedacht. Ik zal het morgen maken en zal het resulataat hier wel posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Nog maar een plectrum :P

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/64294/full.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-01-2015

Tjeemp

BEER N TEA

kwam vannacht ineens bij de naam 8 Eyed Studios...

dus vandaag ben ik gaan werken aan een logo, ik wilde het een speelse maar toch professionele uitstraling dus ben ik tot dit resultaat gekomen, graag reacties :)

Afbeeldingslocatie: http://img221.imageshack.us/img221/7636/logo3ov.jpg

www.timovanderzanden.nl | Beer 'n' Tea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik zou het logo/image ietsjes in format verkleinen. Nu raakt ie de rand bijna
timovdz schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 18:52:
kwam vannacht ineens bij de naam 8 Eyed Studios...

dus vandaag ben ik gaan werken aan een logo, ik wilde het een speelse maar toch professionele uitstraling dus ben ik tot dit resultaat gekomen, graag reacties :)

[afbeelding]
Logo ziet opzich er leuk uit.
Alleen het lettertype van 8 en EYED zou niet mijn keuze zijn in dit logo. Vooral omdat de letter verticaal uitgerekt (lijkt) te zijn, maakt dat het logo minder mooi.
Ik zou gaan voor een
OF breed lettertype met dikke letters. Dit omdat het vierkant met het oog ook breed is.
OF Normaal letertype met dunne letters. Dit om het vierkant met het oog te versterken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Ow, het is trouwens een eerste aanzet voor een abstractie van het bestaande logo om deze geschikter te maken voor op bijvoorbeeld plectra :)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/64315/full.gif

Het origineel is gewoon een onwerkbaar onding. Als muurschildering e.d. erg mooi, maar frut het aub niet op een plectrum want dat gaat dus mis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:20
DarkX, ik vind het font onder je logo niet zo, ik vind het logo wel weer heel cool, misschien her en der wat dikkere lijnen, ipv steeds zelfde dikke.

Verder de 8Eyed studios, ik mis de 8 ogen, ik zie er maar 1... zou 't stuk leuker maken :)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Nja, 1 dikte heb ik bewust voor gekozen omdat het ook heel klein (plectrum :P) duidelijk moet zijn, en hoe meer lijndiktes hoe chaotischer het wordt :)

Font kan ik nog wel naar kijken, ligt nog niet echt vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik vind je emmer erg mooi ;)
Erg coole stijl zoals je hem nu hebt include tekst eronder.

Alleen jammer dat die emmer niet origineel meer is. Heb zo'n soort emmer op een shirt staan van een schuimparty.

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 10-08-2005 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:20
Rakkerzero schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 22:00:
Ik vind je emmer toevallig wel mooi ;)
Erg coole stijl zoals je hem nu hebt include tekst eronder.

Alleen jammer dat die emmer niet origineel meer is. Heb zo'n soort emmer op een shirt staan van een schuimparty.
zeg ik dan dat ie niet mooi is? Hijs erg mooi, maar misschien zou ietwat verschil in lijnen 'm nog vetter maken :P

|>

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic mogen alleen zelfgemaakte designs van websites worden besproken door middel van een printscreen. URI's mogen niet worden gepost en dergelijke posts worden vanaf nu gemodbreaked.

Wil je je volledige site laten controleren op functionaliteit, dan verwijzen we (zoals ook staat vermeld in de FAQ) je naar Sitechecks.nl.