![]() |
![]() |
2D Contest versie 5; Gangsta - Developer THQ is op dit moment druk bezig met de ontwikkeling van een nieuwe game genaamd Gangsta en wordt een tegenhanger van Grand Theft Auto en Getaway in London. Het spel speelt zich af in het hedendaagse LA en bevat naast een interactieve wereld en een honderdtal auto's ook veel geweld en realistische graphics. Het spel wordt ontwikkeld voor de PC, PS2 en X-Box. |
![]() |
Als ontwerper ben je verantwoordelijk om de hoes van dit spel te ontwikkelen. Het is een concept dus teksten hoeven niet definitief te zijn en het gaat dus om de algemene indruk die de verkoopmanagers van je ontwerp krijgen. Er zijn een aantal restricties en die staan hieronder beschreven. Er moet geprobeerd worden om niet alleen de fans van rapmuziek te trekken maar een grimmige sfeer te creëren waardoor ook andere gamers aangetrokken worden om het spel te kopen. Je mag zelf kiezen voor welk systeem je de hoes ontwerpt maar het moet voor alle doelgroepen aantrekkelijk zijn. Associaties zijn: gangsters, bling, Los Angeles, vuurwapens, Pimp my ride, rapmuziek, de film Training Day, Snoop Dog. Als grafisch ontwerper ben je vrij om op dit thema voort te borduren of hier een eigen interpretatie aan te geven! |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Iedereen die een final instuurt mag meestemmen maar ik zit er nog over te denken om iedereen die regelmatig in W&G post ook te laten stemmen. Hier hebben we het nog wel even over Wanneer men NIET aan de regels voldoet, en men na een waarschuwing hier nog steeds niet aan voldoet, men uitgesloten is van deelname / stemming. Ik ga ervan uit dat niet nodig is |
![]() |
De geleverde screenshots komen van het spel Saint's Row van THQ, maar om niet teveel naar dit spel toegetrokken te worden heb ik een andere werktitel verzonnen. Over dit spel hoeft niet in dit topic gediscusseerd te worden. |
toestemming van André
[ Voor 14% gewijzigd door wheeler op 31-05-2005 19:59 ]