hahaha.. foutje ?
goed opgemerkt btw

Verwijderd
Zonde, want nu komen ze niet helemaal over.....timovdz schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 15:15:
oja, ik heb geprobeerd die screenshots in kleur te doen normaal.... maar het werkt dan gewoon absoluut niet... dus heb ik die ook maar in het kleurtje gedaan...
prima, wat doet hij bij Guerilla games? de kantine?Blade_V schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 14:55:
Hmm, nou ik weer even naar de topicstart kijk over dat andere mensen er ook naar kijken en kunnen stemmen stemmen, mijn oude teamleader werkt nu bij Guerilla games. Misschien leuk om hem te vragen het ook te beoordelen? En eventueel collega's als ik dat zou kunnen regelen met hem.
[ Voor 48% gewijzigd door wheeler op 03-06-2005 16:21 ]
And extremely action?the-edge schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 16:08:
hier een 2e WIP..
[afbeelding]
Klikje voor groter
- achterkant afgemaakt
- lettertype verandert
- "slogan" verandert
Wil ook graag jullie mening hebben over de achterkant, het tekstvak is naar mijn mening te groot??
alles is welkom!
Verwijderd
Verwijderd
Coder voor zover ik weetwheeler schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 16:19:
Het tekstvlak is inderdaad te groot. Eigenlijk staat er nooit zoveel tekst op de achterkant van een gamesbox/dvdhoes, het moet niet meer dan de essentie weergeven. Kort het verhaal met de helft in en gebruik de tekst op een iets egaler ondergrond.
[...]
prima, wat doet hij bij Guerilla games? de kantine?
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Misschien een ideetje, maar ik vind de zwarte balk van de PS2 die in 1x overloopt in dat paars erg lelijk ! misschien kan je dat wat minder sterk aanwezig laten zijn ?
Ja joh, je ziet ook elk plaatje bewegen!!!1111ELF Nee. Photoshop, Illustrator, dat soort dingen.Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 16:21:
Ziet er allemaal ZEER goed uit! Wat ik mij even afvraag, waar maken jullie dit nou mee? Met animatie progjes of zo iets??
Ook nog "Welcome to the real world". Oh ja, tekst op de achterkant moet groter en pakkender (slogans, paragrafen, one-liners - geen brei). Maak anders de tekst wit met een harde zwarte dropshadow, da's best effectief.Heaget schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 16:21:
And extremely action?
Volgens mij klopt dat niet. And Extreme Violaence, dat zou wel leuk staan. Beslis zelf maar, dit klopt in ieder geval niet.
teveel zooi, te weinig tijd
[ Voor 4% gewijzigd door the-edge op 03-06-2005 16:51 ]
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
[ Voor 92% gewijzigd door Tjeemp op 03-06-2005 17:56 ]
kan aan mij leggen maar WTF! is dat onderste in het frans geschreven?!the-edge schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 16:50:
hier weer een WIP..
[afbeelding]
Klikje voor groter
- tekstvak + tekst ingekort
- zijkant bijgewerkt
- THQ logo verzet
- voorkant slogan verandert
bedankt voor de tips!![]()
er zijn vast nog wel dingen die ik nu ook weer kan veranderen.. als ik teveel WIP's post zeg dat dan! (ben newb hier)
Thanks alot!
pannekoek, dat is rechtstreeks van Lorem IpsumHeaget schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 17:56:
[...]
kan aan mij leggen maar WTF! is dat onderste in het frans geschreven?!
[ Voor 7% gewijzigd door Tjeemp op 03-06-2005 17:58 ]
Ik denk ook niet dat je ze in kleur moet maken (die ingame screens).timovdz schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 17:43:
hmmm, wordt misschien wel beetje monotoom zo... maar ik zweer dat als ik die screenshots kleur maak, dat ze echt het geheel zwaar verneuken... dus dan die dingen maar wat minder opvallend...
oja, over dat zwarte balkje dat overgaat in paars... dat heb ik nu een beetje veranderd, misschien dat et zo beter is... met een kleine gradient...
oja en idd sterk opgemerkt over die system requirements... ik dacht ik pomp alle stupid info er gewoon in
nja, dan zet ik er wel 1 of andere kut warning neer
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door the-edge op 03-06-2005 18:10 ]
supergoed! Wel heel erg druk maar wel super goed gezocht vooral met quotes van 'bekende' game sites/bladen..
Verwijderd
i agree, al gaat het niet om de inhoud van de tekst, imho, maar om het algemene design? toch?the-edge schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 18:47:
[...]
supergoed! Wel heel erg druk maar wel super goed gezocht vooral met quotes van 'bekende' game sites/bladen..
way to go! very nice
Ja oke, maar de 'pakkende' teksten vallen mij ineens goed op en dat heeft een gamedoos nodig, pakkende teksten uitlokkende info!Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 20:00:
[...]
i agree, al gaat het niet om de inhoud van de tekst, imho, maar om het algemene design? toch?
Voorkant ziet er goed uit.. lekker gevult met guns ook
[ Voor 70% gewijzigd door Giant87 op 03-06-2005 21:19 ]
op zn riem staat "freeze" probeer er in photoshop er es "gangsta" van te maken!giant schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 20:29:
Ik ben al vanaf het begin naar een goed lettertype aan het zoeken voor het logo, maar ik kan er steeds niet 1 vinden waarvan ik denk, Dat is hem! Het logo is dan ook wat plat nog.
Achterkant moet nog wat opgevuld worden, tekst etc etc.
Over die guns, tja, ik vond de "gangster" alleen een beetje kaal, dus maar een gun in zijn hand gepropt (zit een beetje vreemd maarja) en op de achtergrond nog wat. achter die wapens moet nog een muur komen btw.
Ik wil de cover wel zo clean mogelijk houden.
[ Voor 9% gewijzigd door Giant87 op 03-06-2005 21:21 ]
Verwijderd
Goeie vraagVerwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 21:40:
mag je eigenlijk meerdere entries doen?
Ja die zijn al verwijderd, alleen kvind het niet nodig om daar weer een nieuwe pic van te uploaden, komt morgen ofzo wel.DoubleJ schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 21:22:
ziet er goed uit hoor, zou alleen de resten van je lensflare aan de linkerkant dumpen want als je de doos dicht zit zullen die nogal verwarrend/loos zijn. Vind de cilouet van t mannetje rechts erg cool, mag wel wat scherper tho. Keep up the good work.
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2005 00:29 ]
Dus volgens mij zijn labels als "only for xbox" niet helemaal goedHet spel wordt ontwikkeld voor de PC, PS2 en X-Box.
[ Voor 13% gewijzigd door Geert.H op 04-06-2005 10:54 ]
[ Voor 38% gewijzigd door Giant87 op 04-06-2005 14:14 . Reden: typo ]
beter:D have fungiant schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 15:02:
Morgen naar turkije dus heb nog het een en ander te doen
Verwijderd
lol.... tja... ik was nou eenmaal een van de eerste die een zwart hoesje postteGhoekzema schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 10:53:
Zo ook hierboven bij wip nmmr II
(vooral omdat die ook anders is tov de andere).
Ik heb een xbox vandaarVerwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 17:52:
[...]
lol.... tja... ik was nou eenmaal een van de eerste die een zwart hoesje postte![]()
hahah.... grapje uiteraard~!
Het is óf "You have nothing to lose" of "You've got nothing to loose"giant schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 14:03:
Final
Ik heb geen zin meer, dit is mijn uiteindelijke versie:
[afbeelding]
Het was een leuke opdracht.
//Edit:
+ Gangsta in riem getyped
+ kogelgaten gemaakt + screenshots erachter
+ Silhouet scherper gemaakt.
+ Rug logo
+ Kleur correcties
+ B & C correcties
+ "Only on Xbox" weggehaald
leoaq.fm // Jeune Loop
Verwijderd
Er staat (you've) nothing to lose => you have nothing to lose.leokennis schreef op zondag 05 juni 2005 @ 14:25:
[...]
Het is óf "You have nothing to lose" of "You've got nothing to loose"![]()
Of enminste, dat denk ik, dit staat nogal vreemd
Het gaat niet alleen om winnen of verliezen,, je krijgt commentaar op je werk en daarmee kun je verder bouwen aan je kennis.. wie niet waagt wie niet wint..Bartvw schreef op zondag 05 juni 2005 @ 15:13:
ik zag het zelf ook wel positief in, maar ik word afgeschrikt door jullie mooie covers, daarom begin ik er niet eens aan.
misschien wel een slechte instelling van mijzelf.
Hmm interresant! hier kan ik iniedergeval wat mee! bedanktwibra schreef op zondag 05 juni 2005 @ 19:16:
the-edge, jouw voorkant is magnifiek, een echte doos waardig (net zoals nummer 1 van blaze).
ik zou een van bovenstaande dus kiezen, maar het is je achterkant (althans, die van de doos), waar er gelijk iets aan scheelt. alleen kan ik er de vinger zo niet op leggen.
van je eerdere werk vond ik juist de achterkant vrij geslaagd geslaagd (en de voorkant wat minder).
de beste achterkant is eigenlijk die van doubleJ, naar mijn mening.
ik zou nog wat experimenteren met compositie op die achterkant. de voorkant is gewoon af (hoewel ik het lidwoord zou veranderen van "a gangsta life" naar "the gangsta life", maar dat heeft niks met ontwerp te maken). en vergeet ook de rug niet!
Verwijderd
Verwijderd
Weet het niet zeker maar klopt "koede bloeden" wel?? Klinkt zo raar, net als "neem huurlingen in" moet dat niet "aan" zijn? Verder mooi werk, eigenlijk alles wel wat hier afgeleverd wordtVerwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 14:45:
hatsekideetje
Mijn allerlaatste WIP denk ik.
[afbeelding]
ff een auto erbij gepropt en nog een paar kleine dingetjes. Verder vind ik hem eigenlijk wel best. misschien de neger nog ff wat strakker maken ofzo. Of hebben jullie nog goede ideeën?
Ik vind het toch wel jammer dat ik zo weinig mensen zie die meedoen terwijl er toch een heleboel mensen gestemd hebben op dit onderwerp
[ Voor 36% gewijzigd door Tjeemp op 30-06-2005 00:17 ]
Verwijderd
ja ik twijfelde tussen koude en koele, dus nam ik de tussenwegVerwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 21:42:
[...]
Weet het niet zeker maar klopt "koede bloeden" wel?? Klinkt zo raar, net als "neem huurlingen in" moet dat niet "aan" zijn? Verder mooi werk, eigenlijk alles wel wat hier afgeleverd wordt
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2005 21:58 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
waarom postte je nix dan ??Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 23:44:
Ik heb mezelf niet erg populair gemaakt door het vorige topic. Ik bied mijn oprechte excuses aan, aan alle deelnemers van de vorige contest.
Ik had een contest gekozen waar niet iedereen op stond te springen. Vervolgens was er weinig animo voor de contest, en zakte bij de meesten even de moed in schoenen. Ik kon naar mijn weten niemand een winaar noemen, en gaf daarom het loodje door.
Ik wil weer graag aan deze contest meedoen, organiseren of leiden is niet aan mij besteed. Wheeler erg bedankt voor het opvangen van de deelnemers die desalnietemin toch een winaar wilde horen.
Joep
wat mij betreft stuur je 2 in maar dan concureer je vooral met jezelf. Je kan beter gewoon je eigen keuze maken en daar volledig voor gaan.Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 10:26:
Wheeler, kun jij me vertellen of ik 1 of 2 covers mag insturen? Als het er 1 is, wordt het sowieso de zwarte cover.
Verwijderd
Een schizofreen is nimmer alleenwheeler schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:18:
[...]
wat mij betreft stuur je 2 in maar dan concureer je vooral met jezelf. Je kan beter gewoon je eigen keuze maken en daar volledig voor gaan.
Je maakt me nieuwsgierigVerwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:35:
[...]
Ik ga vanavond inderdaad de zwarte versie afmaken en tot final bombarderen![]()
Heb daar toch iets meer een goed gevoel bij, ook al zeggen ze wel eens "kill your darlings"
[ Voor 2% gewijzigd door the-edge op 06-06-2005 16:38 . Reden: typo ]
Verwijderd
Haha... weinig reden om benieuwd te raken... ga gewoon verder met de zwarte, de witte was gemaakt om te voorkomen dat ik me blind zou staren op mijn "darling"the-edge schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:37:
[...]
Je maakt me nieuwsgierigen inderdaad ik ben ook nog steeds van mening dat bij een gangster sfeer het zwarte en duistere hoort. maar juist daarom is het leuk om dan iets met lichter spul te doen, een andere flavour in hetzelfde jasje
Pas wel op met je borrel, dadelijk zijn de rechte lijnen ineens niet recht meerVerwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:43:
[...]
Straks eerst naar school, daarna met een goede borrel eens even aan de slag!
Verwijderd
Ik zet mijn glas gewoon op de shift toets als ik een lijn trek... komt het allemaal goed!!the-edge schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:46:
[...]
Pas wel op met je borrel, dadelijk zijn de rechte lijnen ineens niet recht meer![]()
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 19:49 ]
[ Voor 1% gewijzigd door the-edge op 09-06-2005 23:03 . Reden: typo ]
Verwijderd
thanksthe-edge schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 23:03:
mooi gedaan..! serieus krachtige tekening ben benieuwd over het geheel![]()
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2005 10:13 ]
Verwijderd
officieel wel, maar dit is 'ghetto slang'the-edge schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 11:01:
kan het niet beter "This right here is payback" zijn?
De achtergrond van de voorkant zou ik anders maken, zodat je 'character' er wat meer uitkomt..
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2005 11:18 ]
Verwijderd
Heeel erg mooi, die neger lijkt wel heel erg op 50 centVerwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 11:13:
[...]
officieel wel, maar dit is 'ghetto slang'(meesterlijk nummer trouwens)
zo beter?
[afbeelding]
Verwijderd
dat is dan een compliment, want die stond modelspydoggie schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 12:28:
[...]
Heeel erg mooi, die neger lijkt wel heel erg op 50 cent
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2005 14:24 ]
lolVerwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 12:33:
[...]
dat is dan een compliment, want die stond model
ik wou eerst Mr. T doen, maar die is te braaf
update:
[afbeelding]
Nice..!Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 16:56:
ik denk dat dit m'n final wordt
[afbeelding]
(klik voor groot)
Ik vind het jammer dat het kader om de "payback"tekst over de glow van 50 cent valtVerwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 16:56:
ik denk dat dit m'n final wordt
[afbeelding]
(klik voor groot)
Verwijderd
ja, en ik was (bijna) dee eersteDoubleJ schreef op maandag 13 juni 2005 @ 03:00:
No flame intended maar het begint wel erg afgezaagd te worden als iedereen polaroid foto's gebruikt op de achterkant
Verwijderd
hey, ik heb toevallig wel nietjes gebruikt hè, dat hebben jullie allemaal nietDoubleJ schreef op maandag 13 juni 2005 @ 03:00:
No flame intended maar het begint wel erg afgezaagd te worden als iedereen polaroid foto's gebruikt op de achterkant
tja, ik ben ook nog niet helemaal gelukkig met die glowDoubleJ schreef op maandag 13 juni 2005 @ 03:00:
Verwijderd
Nice save, good sir
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 15:45 ]
ik vind de achterkant nu wel redelijk geslaagd, maar de voorkant past er heeelemaal niet meer bij, ik zou nu liever op de voorkant een close-up zien van iets, een litteken mssn of iets ander duisters
Verwijderd
Wat ik mij nu afvroeg he, waarvoor heb ik dat grote scheerapparaat nodig?
[ Voor 14% gewijzigd door Giant87 op 13-06-2005 19:03 ]
Verwijderd
Verwijderd
tuurlijk, het gaat om het concept. Zolang je een goede sfeer neer kan zetten is het primaVerwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 18:01:
Is het toegestaan om andere logootjes te gebruiken voor 16, geweld, sex & drugs ? (van kijkwijzer?)
Neem idd aan dat het puur en alleen is voor een 'indicatie' van hoe de logo's eruit zien, het hele geheel teltVerwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 18:01:
Is het toegestaan om andere logootjes te gebruiken voor 16, geweld, sex & drugs ? (van kijkwijzer?)
[ Voor 20% gewijzigd door the-edge op 14-06-2005 23:20 . Reden: add ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq