Photoshop
@hietahh
[ Voor 14% gewijzigd door the-edge op 06-09-2005 21:49 ]
Photoshop
[ Voor 14% gewijzigd door the-edge op 06-09-2005 21:49 ]
Verwijderd
Zie je het sarcasme nietthe-edge schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 21:48:
[...]
Photoshop, ik bedoel sinds wanneer kun je in frontpage plaatjes maken?
@hietahh![]()
![]()
Je bent de beste
![]()
Nee, ik voel het
Als jij ook maar wat aan het roepen bent, dan doe ik daar ook nog even wat aan. Wellicht kan je nog wat met huisstijl websites doen. Ik zag laatst op de website van PKN (Protestantse Kerk Nederland een verwijzing naar hun huisstijl (gehost bij I-Base) en wellicht is zoiets handig om naar te verwijzen o.i.d. Met andere woorden: "Dit is de oude website en ivm een nieuwe huisstijl moet er een nieuwe website komen. Deze moet minimaal de volgende informatie op de pagina hebben: nieuwsberichten, intro, etc.".... Just some thoughts...Ma_rK schreef op maandag 05 september 2005 @ 19:50:
Website is prima plan. Verzin er een leuk thema omheen. Bijvoorbeeld meer richting mediaconcept. En ga eens praten met 'klanten'. Goede doelen bijvoorbeeld. Dan kan een leuk jasje ook nog eens echt gebruikt worden.
Ik roep ook maar wat he.
Verwijderd
De KPN website suckttimovdz schreef op woensdag 07 september 2005 @ 09:16:
het is leuker dat je een bepaald bedrijf schetst misschien een bestaand bedrijf met een kutwebsite en een kuthuisstijl en dat dat vernieuwd moet worden, dat alleen de info ongeveer hetzelfde moet blijven en dat je verder vrij bent!
Mod Andre had de vorige keer ook toestemming gegeven. Dus je zou 'm ff op zn schouder kunnen kloppen voor de nieuwe contest.Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 19:47:
Meelezende mod: moet ik eerst toestemming vragen via een email - en naar wie dan -, of kan ik dat topic zomaar openen?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Als jij eens bij ons blijft als "vraagbaak"wheeler schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:47:
Ik denk er nog even over na of ik mee ga doen, zit immers de hele dag al met mijn kop in web designs
Verwijderd
Verwijderd
toch wel eng dat ze zo je telefoonnummer achterhalen n.a.v. een plaatje op GoogleVerwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 14:05:
spannend verhaal
Da's niet zo eng. Klik maar eens op zijn huisje en daar staat onderaan gewoon een mobiel nummerVerwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 14:25:
toch wel eng dat ze zo je telefoonnummer achterhalen n.a.v. een plaatje op Google
ik zou toch je website uit je profiel halen als ik jou was...
Verwijderd
dat zag ik ja, en dat vind ik engWoudloper schreef op woensdag 07 september 2005 @ 14:36:
[...]
Da's niet zo eng. Klik maar eens op zijn huisje en daar staat onderaan gewoon een mobiel nummer
Bij wijze van, ik vindt het altijd een onoverzichtelijke site.. Weet niet wat de rest ervan denkt.. Maar pak een groot bedrijf en laat nieuwe dingen zien! Lijkt mij wel een uitdaging vooral om grote bedrijven, in dit geval noem ik KPN.. Maar het kan elk bedrijf zijn.. Lijkt mij wel leuk.. Nu de rest nogMa_rK schreef op woensdag 07 september 2005 @ 14:06:
[...]
Erg makkelijk weer. De gebruikers zijn over het algemeen zeer tevreden over de website...
Verwijderd
Verwijderd
Mensen die hier vaker komen, zijn toch op de hoogte van het topic?Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 18:29:
Hey jongens is het misschien een idee om een aantal vaste W&G'ers een 'uitnodiging' te sturen voor de 2D-contest? Ik loop hier nog maar een halfjaartje rond, maar ik merk wel dat een aantal usernames vaker terug komt. Hiermee bedoel ik de mensen die regelmatig in het 2D-post-je-creaties-topic posten, en mensen die al eerder hebben meegedaan in een 2D-contest..
Dat is natuurlijk een punt maar als iemand een uitnodiging krijgt en dat daarin en korte omschrijving staat van het topic dan beginnen misschien toch te kriebelen bij ze en willen ze ook meedoen.Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 07:31:
[...]
Mensen die hier vaker komen, zijn toch op de hoogte van het topic?
Het lijkt mij opzich wel een goed plan, maar ik zal het wel eventjes met de mods overleggen of dit een nette gang van zaken is...Xiqum schreef op donderdag 08 september 2005 @ 10:09:
Dat is natuurlijk een punt maar als iemand een uitnodiging krijgt en dat daarin en korte omschrijving staat van het topic dan beginnen misschien toch te kriebelen bij ze en willen ze ook meedoen.
Verwijderd
Mja, wellicht. Ik zou er persoonlijk niet op zitten te wachten, maar dat is inderdaad persoonlijkXiqum schreef op donderdag 08 september 2005 @ 10:09:
[...]
Dat is natuurlijk een punt maar als iemand een uitnodiging krijgt en dat daarin en korte omschrijving staat van het topic dan beginnen misschien toch te kriebelen bij ze en willen ze ook meedoen.
Verwijderd
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Wou je nog een goedkeuring van een mod?Rakkerzero schreef op donderdag 08 september 2005 @ 21:51:
Btw ik heb wel een idee/onderwerp voor een website:
Restyle van Tweakers.net zelf
Het hoeft niet echt in gebruik te gaan worden, zou wel leuk zijn natuurlijk, maar het ging zomaar om het idee.the-edge schreef op donderdag 08 september 2005 @ 22:03:
[...]
Wou je nog een goedkeuring van een mod?
Nee, opzich wel een leuk idee.. En een hele uitdaging! Mischien ook wel inspirerend voor de toekomst
Ja snap ik hahaRakkerzero schreef op donderdag 08 september 2005 @ 22:07:
[...]
Het hoeft niet echt in gebruik te gaan worden, zou wel leuk zijn natuurlijk, maar het ging zomaar om het idee.
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2005 22:59 ]
Nu ziet er ie er misschien niet zo style-loos uit. Maaruh, daar kunnen we met de contest misschien wel verandering in brengen.Restyle van Tweakers.net lijkt me een lastige opdracht, dat kan er haast niet heel stylish uitzien omdat er zoveel informatie op staat.
Verwijderd
Verwijderd
Ik ben het wel met je eens, en omdat jij je professioneel ook al met websites bezig houdt, lijkt het me dat we het beste naar jou kunnen luisterenVerwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 08:53:
Kuch, je bent wel lang bezig om tweakers.net te restylen, dan dat je voor een kledingmerk een totaal nieuwe site mag ontwerpen.
Iets wat bestaat opnieuw vormgeven is veel moeilijker dan vanuit het niets te werken. Tweakers.net heeft een stijl, en als zij iets veranderen is het minimaal omdat je herkenbaarheid wilt houden.
In mijn ogen moet je dit dus niet doen, maar moet je iets zoeken wat veel uitdagender is. Het allermoeilijkste is een website voor jezelf maken. Maar ik denk dat je een website moet ontwerpen waar veel uitdaging in zit. Je hebt website's die een stijl moeten neerzetten, moeten verkopen, informatie verspreiden... etc Ik denk dat je het beste iets moet zoeken waarbij je sfeer en stijl moet maken. De website van KPN is een informatie medium, daar zit geen uitdaging aan. Een site voor kledingmerken of bands (muziek) daarbij kun je je creativiteit laten varen..
Maar waar blijft de knopenhakker, vlm willen we allemaal graag beginnen.
Verwijderd
"If you love your job, you never work a day in your life". En ik merk dat iedereen die hier zit vast wel eens geld verdient, en of dit werk ook doet. Maar aan een 2D contest meedoen is tof, want je hebt geen klant. Dus mag je doen wat je "hart" zegt. Ontwerpen vanuit je passie!Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 09:55:
[...]
en omdat jij je professioneel ook al met websites bezig houdt, lijkt het me dat we het beste naar jou kunnen luisteren
Verwijderd
Het moment dat ik mijn ontwerpen niet meer kan maken met passie, wordt ik huisvaderVerwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 12:25:
[...]
Dus mag je doen wat je "hart" zegt. Ontwerpen vanuit je passie!
Gothic band is zo afgezaagdVerwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 12:25:
Ik heb reuze zin in de contest.
Hoop alleen dat het geen Gothic band is, want dan ziet alles er hetzelfde uit. Probeer de band nog een beetje in het midden te houden..
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq