[2D] Contest 2005 v5: Gamesdoos

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 2.671 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 15:05
Photoshop :? , ik bedoel sinds wanneer kun je in frontpage plaatjes maken? :+

@hietahh _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Je bent de beste ;) :+

[ Voor 14% gewijzigd door the-edge op 06-09-2005 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the-edge schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 21:48:
[...]

Photoshop :? , ik bedoel sinds wanneer kun je in frontpage plaatjes maken? :+
Zie je het sarcasme niet :P ?
@hietahh _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Je bent de beste ;) :+
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Nee, ik voel het :7

Ik wacht met smacht op het nieuwe topic :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Ma_rK schreef op maandag 05 september 2005 @ 19:50:
Website is prima plan. Verzin er een leuk thema omheen. Bijvoorbeeld meer richting mediaconcept. En ga eens praten met 'klanten'. Goede doelen bijvoorbeeld. Dan kan een leuk jasje ook nog eens echt gebruikt worden.

Ik roep ook maar wat he.
Als jij ook maar wat aan het roepen bent, dan doe ik daar ook nog even wat aan. Wellicht kan je nog wat met huisstijl websites doen. Ik zag laatst op de website van PKN (Protestantse Kerk Nederland een verwijzing naar hun huisstijl (gehost bij I-Base) en wellicht is zoiets handig om naar te verwijzen o.i.d. Met andere woorden: "Dit is de oude website en ivm een nieuwe huisstijl moet er een nieuwe website komen. Deze moet minimaal de volgende informatie op de pagina hebben: nieuwsberichten, intro, etc.".... Just some thoughts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma_rK
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 15:32
Je bedoelt dat er als onderdeel van de contest een huisstijl wordt gedeponeerd waarbij de nieuwe website moet aansluiten? Ik vind dat een geweldig idee, maar dan moet degene die de contest gaat opzetten dus niet alleen op zoek naar een bedrijf dat een nieuwe website nodig heeft. Hij moet ook op zoek naar een huisstijl die wel behoorlijk is. Dat kan nog een leuke opgave worden. Mocht dit nou niet lukken dan zou je zaken als gedachtegoed van de organisatie, bestaande logo’s of andere kenmerken mee kunnen geven om het interessant te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja ik weet niet of dat snel gaat lukken.. Ik denk dat ik eerder een goede beschrijving geef van het bedrijf, en een paar dingen waar het aan moet voldoen.. Ik houd het denk ik zo simpel mogelijk, dan kunnen er zoveel mogelijk mensen meedoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-01-2015

Tjeemp

BEER N TEA

het is leuker dat je een bepaald bedrijf schetst misschien een bestaand bedrijf met een kutwebsite en een kuthuisstijl en dat dat vernieuwd moet worden, dat alleen de info ongeveer hetzelfde moet blijven en dat je verder vrij bent!

www.timovanderzanden.nl | Beer 'n' Tea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
timovdz schreef op woensdag 07 september 2005 @ 09:16:
het is leuker dat je een bepaald bedrijf schetst misschien een bestaand bedrijf met een kutwebsite en een kuthuisstijl en dat dat vernieuwd moet worden, dat alleen de info ongeveer hetzelfde moet blijven en dat je verder vrij bent!
De KPN website suckt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 22:32

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 19:47:
Meelezende mod: moet ik eerst toestemming vragen via een email - en naar wie dan -, of kan ik dat topic zomaar openen?
Mod Andre had de vorige keer ook toestemming gegeven. Dus je zou 'm ff op zn schouder kunnen kloppen voor de nieuwe contest.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 08:21
Oeh, KPN website restylen dat lijkt mij opzich wel een leuke opdracht. Maar een ander idee vind ook goed, zolang het maar een website blijft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 12:49
Ik denk er nog even over na of ik mee ga doen, zit immers de hele dag al met mijn kop in web designs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
wheeler schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:47:
Ik denk er nog even over na of ik mee ga doen, zit immers de hele dag al met mijn kop in web designs ;)
Als jij eens bij ons blijft als "vraagbaak" :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben trouwens gebeld door een vertegenwoordiger van Claudia (naam vergeten). Voor Fronter "het 2D contest topic voor het snowboard" had iemand een foto van een model gebruikt. Ik meen dat het Wheeler was.

Effin, ik werd dus ergens in de vakantie gebeld. En mij werd gevraagt of ik op hoogte was van het zonder toestemming gebruiken van andermans foto's. Dat was ik, maar hij doelde er dus op dat het niet mocht. Maar wat bleek uiteindelijk, hij vroeg of ik wist waar dat bedrijf "Fronter" lag. Ik schoot in de lach omdat dat hele fronter uit m'n duim was gezogen. Toen bij hem ook het kwartje viel, vond hij het ineens niet meer erg omdat er geen commercieel doeleind was.

Toch wilde hij mij en jullie waarschuwen dat je moet uitkijken welk beeldmateriaal je gebruikt. Ook is het raadzaam bij het StartTopic te vermelden dat het allemaal verzonnen is, omdat er dus echt mensen zijn die het wel boeien.

Zij had zelf namelijk het snowboard via google gevonden, en wilde weten waarom het gemaakt was. Zij, en hij (vertegenwoordiger uit nederland) vonden het ontwerp wel heel mooi. Ze komt namelijk uit Duitsland, en snapte niets van onze taal. Vandaar dat "deze man" werd ingeschakeld.

Maar, kunnen de moderators dit ook even opnemen. Dat het gebruiken van andersmans materiaal (met copyright) alleen mag worden gebruikt als de maker daarvan op de hoogte is gesteld.

Ben wel blij dat ie me niet ging aanklagen of zo. Al met al, hij belde me later nog terug, dat ze het een grappig verhaal vond, en we er zeker mee door moesten gaan. En nee, dit is niet verzonnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma_rK
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 15:32
Erg makkelijk weer. De gebruikers zijn over het algemeen zeer tevreden over de website...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch wel eng dat ze zo je telefoonnummer achterhalen n.a.v. een plaatje op Google
ik zou toch je website uit je profiel halen als ik jou was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 14:25:
toch wel eng dat ze zo je telefoonnummer achterhalen n.a.v. een plaatje op Google
ik zou toch je website uit je profiel halen als ik jou was...
Da's niet zo eng. Klik maar eens op zijn huisje en daar staat onderaan gewoon een mobiel nummer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woudloper schreef op woensdag 07 september 2005 @ 14:36:
[...]

Da's niet zo eng. Klik maar eens op zijn huisje en daar staat onderaan gewoon een mobiel nummer :+
dat zag ik ja, en dat vind ik eng
dat jan en alleman je kan bellen om posts die je plaatst op een openbaar forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Ma_rK schreef op woensdag 07 september 2005 @ 14:06:
[...]

Erg makkelijk weer. De gebruikers zijn over het algemeen zeer tevreden over de website...
Bij wijze van, ik vindt het altijd een onoverzichtelijke site.. Weet niet wat de rest ervan denkt.. Maar pak een groot bedrijf en laat nieuwe dingen zien! Lijkt mij wel een uitdaging vooral om grote bedrijven, in dit geval noem ik KPN.. Maar het kan elk bedrijf zijn.. Lijkt mij wel leuk.. Nu de rest nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey jongens is het misschien een idee om een aantal vaste W&G'ers een 'uitnodiging' te sturen voor de 2D-contest? Ik loop hier nog maar een halfjaartje rond, maar ik merk wel dat een aantal usernames vaker terug komt. Hiermee bedoel ik de mensen die regelmatig in het 2D-post-je-creaties-topic posten, en mensen die al eerder hebben meegedaan in een 2D-contest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Uhh ik hoop dat ik daar ook bij zit :+

Ja is mischien wel een goed idee, zo komt er meer animo mischien.. ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 18:29:
Hey jongens is het misschien een idee om een aantal vaste W&G'ers een 'uitnodiging' te sturen voor de 2D-contest? Ik loop hier nog maar een halfjaartje rond, maar ik merk wel dat een aantal usernames vaker terug komt. Hiermee bedoel ik de mensen die regelmatig in het 2D-post-je-creaties-topic posten, en mensen die al eerder hebben meegedaan in een 2D-contest..
Mensen die hier vaker komen, zijn toch op de hoogte van het topic? 8)7

• Xiqum
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 07:31:
[...]
Mensen die hier vaker komen, zijn toch op de hoogte van het topic? 8)7
Dat is natuurlijk een punt maar als iemand een uitnodiging krijgt en dat daarin en korte omschrijving staat van het topic dan beginnen misschien toch te kriebelen bij ze en willen ze ook meedoen.

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Xiqum schreef op donderdag 08 september 2005 @ 10:09:
Dat is natuurlijk een punt maar als iemand een uitnodiging krijgt en dat daarin en korte omschrijving staat van het topic dan beginnen misschien toch te kriebelen bij ze en willen ze ook meedoen.
Het lijkt mij opzich wel een goed plan, maar ik zal het wel eventjes met de mods overleggen of dit een nette gang van zaken is...

Verwijderd

Xiqum schreef op donderdag 08 september 2005 @ 10:09:
[...]

Mja, wellicht. Ik zou er persoonlijk niet op zitten te wachten, maar dat is inderdaad persoonlijk :+

• the-edge
Het zou mij niet storen, en het zou in de ogen van de contest wel een goede actie zijn.. Zo groeit het mischien alleen maar meer en komen er meerdere ideeen ;)

• Xiqum
Ok, en is er ondertussen al een duidelijke opdracht gevormd omtrent de website?

Verwijderd

Trouwens, de man die mij gebeld had over het gebruiken van foto's was _niet_ Claudia, maar het was Katrin Wrobel. Als je op google zoekt: Katrin Wrobel > Kom je namelijk meteen haar foto tegen, met het skateboard. Lijkt me inderdaad als Katrin zelf op google gaat kijken, ze zich ook afvraagt waarom ze op een snowboard staat.

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Btw ik heb wel een idee/onderwerp voor een website:
Restyle van Tweakers.net zelf :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• the-edge
Rakkerzero schreef op donderdag 08 september 2005 @ 21:51:
Btw ik heb wel een idee/onderwerp voor een website:
Restyle van Tweakers.net zelf :)
Wou je nog een goedkeuring van een mod? :+

Nee, opzich wel een leuk idee.. En een hele uitdaging! Mischien ook wel inspirerend voor de toekomst ;)

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

the-edge schreef op donderdag 08 september 2005 @ 22:03:
[...]

Wou je nog een goedkeuring van een mod? :+

Nee, opzich wel een leuk idee.. En een hele uitdaging! Mischien ook wel inspirerend voor de toekomst ;)
Het hoeft niet echt in gebruik te gaan worden, zou wel leuk zijn natuurlijk, maar het ging zomaar om het idee.

• the-edge
Rakkerzero schreef op donderdag 08 september 2005 @ 22:07:
[...]

Het hoeft niet echt in gebruik te gaan worden, zou wel leuk zijn natuurlijk, maar het ging zomaar om het idee.
Ja snap ik haha ;)
Uhhm ik vind het een SUPER idee! :D doordrukken! B)

Verwijderd

Heheh, met die vaste mensen die een uitnodiging zouden krijgen, bedoel ik dus bv de mensen die nu gereageerd hebben.. Maar dus ook posters in het 2D-creaties-topic, of de mensen die reageren wanneer er weer eens iemand een n00btopic opent (no offence, ik doe daar zelf ook aan mee). Restyle van Tweakers.net lijkt me een lastige opdracht, dat kan er haast niet heel stylish uitzien omdat er zoveel informatie op staat.. Zoals het nu is is het prima denk ik.. Het lijkt me beter een fictie-bedrijf te nemen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2005 22:59 ]

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Restyle van Tweakers.net lijkt me een lastige opdracht, dat kan er haast niet heel stylish uitzien omdat er zoveel informatie op staat.
Nu ziet er ie er misschien niet zo style-loos uit. Maaruh, daar kunnen we met de contest misschien wel verandering in brengen. ;)
Waar we op moeten letten is dat we een creative design met een vooral zakelijk uiterlijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kuch, je bent wel lang bezig om tweakers.net te restylen, dan dat je voor een kledingmerk een totaal nieuwe site mag ontwerpen.

Iets wat bestaat opnieuw vormgeven is veel moeilijker dan vanuit het niets te werken. Tweakers.net heeft een stijl, en als zij iets veranderen is het minimaal omdat je herkenbaarheid wilt houden.

In mijn ogen moet je dit dus niet doen, maar moet je iets zoeken wat veel uitdagender is. Het allermoeilijkste is een website voor jezelf maken. Maar ik denk dat je een website moet ontwerpen waar veel uitdaging in zit. Je hebt website's die een stijl moeten neerzetten, moeten verkopen, informatie verspreiden... etc Ik denk dat je het beste iets moet zoeken waarbij je sfeer en stijl moet maken. De website van KPN is een informatie medium, daar zit geen uitdaging aan. Een site voor kledingmerken of bands (muziek) daarbij kun je je creativiteit laten varen..

Maar waar blijft de knopenhakker, vlm willen we allemaal graag beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 08:53:
Kuch, je bent wel lang bezig om tweakers.net te restylen, dan dat je voor een kledingmerk een totaal nieuwe site mag ontwerpen.

Iets wat bestaat opnieuw vormgeven is veel moeilijker dan vanuit het niets te werken. Tweakers.net heeft een stijl, en als zij iets veranderen is het minimaal omdat je herkenbaarheid wilt houden.

In mijn ogen moet je dit dus niet doen, maar moet je iets zoeken wat veel uitdagender is. Het allermoeilijkste is een website voor jezelf maken. Maar ik denk dat je een website moet ontwerpen waar veel uitdaging in zit. Je hebt website's die een stijl moeten neerzetten, moeten verkopen, informatie verspreiden... etc Ik denk dat je het beste iets moet zoeken waarbij je sfeer en stijl moet maken. De website van KPN is een informatie medium, daar zit geen uitdaging aan. Een site voor kledingmerken of bands (muziek) daarbij kun je je creativiteit laten varen..

Maar waar blijft de knopenhakker, vlm willen we allemaal graag beginnen.
Ik ben het wel met je eens, en omdat jij je professioneel ook al met websites bezig houdt, lijkt het me dat we het beste naar jou kunnen luisteren ;) .. Het wordt een website van een band, en vanmiddag of vanavond kunnen we beginnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 09:55:
[...]
en omdat jij je professioneel ook al met websites bezig houdt, lijkt het me dat we het beste naar jou kunnen luisteren ;)
"If you love your job, you never work a day in your life". En ik merk dat iedereen die hier zit vast wel eens geld verdient, en of dit werk ook doet. Maar aan een 2D contest meedoen is tof, want je hebt geen klant. Dus mag je doen wat je "hart" zegt. Ontwerpen vanuit je passie!

Ik heb reuze zin in de contest.
Hoop alleen dat het geen Gothic band is, want dan ziet alles er hetzelfde uit. Probeer de band nog een beetje in het midden te houden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 12:25:
[...]
Dus mag je doen wat je "hart" zegt. Ontwerpen vanuit je passie!
Het moment dat ik mijn ontwerpen niet meer kan maken met passie, wordt ik huisvader ;)

Ieder zijn ding dus, ik doe mee met de 2dContest omdat het een afleiding is van mijn dagelijkse "passie" :+ Een website ontwerpen trekt me dus niet :)

Maaaaaaaaarrrr zal wel met veel interesse de vorderingen volgen!! Succes iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Ik ben dus redelijk nieuw in het 'webdesign' gebeuren.. Kan wel designs maken (denk ik ;) ).. Heb er ook reuze zin in ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 12:25:
Ik heb reuze zin in de contest.
Hoop alleen dat het geen Gothic band is, want dan ziet alles er hetzelfde uit. Probeer de band nog een beetje in het midden te houden..
Gothic band is zo afgezaagd :Z
Krijg allemaal eentonige designs enzo.
Gewoon een leuk pop-bandje. Daar kan je veel mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 10:32

Pelle

🚴‍♂️

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.