de uitslag!
[ Voor 4% gewijzigd door wheeler op 05-07-2005 17:23 ]
[ Voor 4% gewijzigd door wheeler op 05-07-2005 17:23 ]
Verwijderd
Verwijderd
Of meer in het idee van een huisstijl maar dan voor een voorstelling, een pakketje zoals; flyer, ticket(kaartje), poster, sticker.. Ik noem maar wat..Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 19:28:
flyer maken voor een of andere voorstelling
kun je eventueel de deelnemers laten kiezen uit het soort voorstelling:
musical/zangkoor/whatever
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
That's a pitty..Blade_V schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 21:12:
Kan ook zijn omdat er veel mensen op vakantie zijn, hopelijk dat het over een paar weken weer wat beter gaat. En ik deed niet mee met deze contest omdat ik echt compleet even geen inspiratie meer had en ik had gewoon ff nergens zin in (gezakt voor examens helaasch)
Verwijderd
Flyers is wel leuk, dat heb ik al eens gedaan...Drawer schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 22:11:
Heb ook wel eens een keertje zin om mee te doen. Al zal het wel m'n 1e contest worden.
Toch wil ik het wel proberen.
Flyers lijkt me inderdaad een goed onderwerp.
Uhm..Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 23:08:
[...]
Flyers is wel leuk, dat heb ik al eens gedaan...
Mensen ik ben trots.. 3e plaats :):)
Verwijderd
Ja weet ik, maar zo heb je ook nog een top 6Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 09:55:
waarschijnlijk heeft wheeler dat bij elke stem gedaan. Dus elke keer dat iemand op 1 stond, 3 punten. En de posities in de lijst aan het eind zijn denk ik van die punten afgeleid, en niet andersom
Klopt. Omdat er niet erg veel stemmers waren, was dit de meest evenredige score telling.Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 09:55:
waarschijnlijk heeft wheeler dat bij elke stem gedaan. Dus elke keer dat iemand op 1 stond, 3 punten. En de posities in de lijst aan het eind zijn denk ik van die punten afgeleid, en niet andersom
Verwijderd
Verwijderd
Zou ik best leuk vinden.. Wat ga je doen met de volgende contest (die mag jij toch organiseren??)Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 11:53:
Moet ik nu trouwens nog een tutorial schrijven?![]()
Ik wil het best doen, maar als niemand daar behoefte aan heeft houdt het ook op.
Ik heb er geen behoefte aan tbhVerwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 11:53:
Moet ik nu trouwens nog een tutorial schrijven?![]()
Ik wil het best doen, maar als niemand daar behoefte aan heeft houdt het ook op.
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 12:24:
[...]
Zou ik best leuk vinden.. Wat ga je doen met de volgende contest (die mag jij toch organiseren??)
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 17:39:
Het probleem is alleen dat ik geen nieuw topic kan openen omdat ik zaterdag op vakantie ga en het daar nogal druk mee hebDus als iemand toevallig de Stem Van Boven heeft gehoord en zich geroepen voelt de nieuwe topicfuhrer te worden... ga je gang. Het onderwerp mag bepaald worden door een poll vind ik en als ik terugkom van vakantie wil ik tientallen deelnemers zien!
Verwijderd
zooooooo wat heb jij gesnovenVerwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 15:52:
Ja, shit, volgende keer iets minder mijn best doen he![]()
En zoals iemand heir al zei is de elft ofzo van alle GoTters op vackanschie, dat zou betekenen dat er nóg minder deelenemers zijn...
Last.fm |
Verwijderd
Daar ben ik het mee eens. Het hoeft niet massaal.Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 20:12:
Weetje, zo erg is het niet als er niet zo heel veel deelnemers zijn.. Dan win je ook makkelijker :):) Zolang je maar niet in je eentje meedoet, is het altijd wel leuk
Count me in voor propagandaBlade_V schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 20:04:
Mjah even een tussenpauze lijkt mij het beste. En dan over een maand ofzo weer beginnen. Persoonlijk lijkt me een poster wel iets leuks alhoewel we dat al een keer hebben gedaan (maar dan nu iets anders, dat propoganda idee in het vorige topic stond me wel aan). Met websites bijv. krijg je ook weer zo'n klein groepje mensen.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
[ Voor 2% gewijzigd door the-edge op 09-07-2005 07:11 . Reden: typo ]
Me tooVerwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 19:44:
Toch degene die hem gaat organiseren?? Ik wil liever meedoen dan organiseren ..
dan ben ik op vakantiethe-edge schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 07:10:
Maar wat wordt het nou? Een pauze van een week of 4, en dan een poll maken over wat de volgende contest wordt? Ik denk dat er (mits leuk onderwerp) wel meer deelnemers zijn dan deze contest, ach hij was leuk.. Op naar de volgende.. Een pauze inlassen lijkt me een goed plan! Even een contest-vakantie
..Maar wie beslist nu wat het wordt?.. Wheeler?..
Erg leuk idee! Ben alleen bang dat je er maximaal 5 ontwerpen mee haalt.Rakkerzero schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 00:12:
Je zou iets kleins kunnen als een behangpatroon maken.
Last.fm |
Moet het dan ook daadwerkelijk als skin beschikbaar zijn of mag het gewoon een dummy zijn?the-edge schreef op maandag 11 juli 2005 @ 14:30:
Waarom geen omgeving designen voor Windows? Zoiets als een skin voor windowblinds maar dan echt een eigen omgeving en niet het standaard windows-ding (startbalk onder en volle desktop)..
[ Voor 20% gewijzigd door Xiqum op 12-07-2005 12:34 ]
Verwijderd
Idd. Hoezee voor dat idee!Xiqum schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 12:01:
Wat the-edge zecht lijkt me echt heel leuk, en ook leuk om te zien of er wat leuks uitkomt wat tot iemand anders als echte skin kan worden verbouwd
sorry, maar ik vind het geen cool ideeVerwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 12:16:
ik denk dat ik ook maar weer eens wat tijd vrij ga maken, ook goed voor de portfolio af en toe
[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 12-07-2005 20:04 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
[ Voor 34% gewijzigd door Ma_rK op 13-07-2005 00:58 ]
Verwijderd
Als ie gewoon begin september start, je kan zelfs de laatste dag (laatste minuten zelfs) nog final insturennxxt schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 13:50:
Als deze contest eind augustus begint, kan ik pas vanaf 5 sept. meedoen, kan dat dan nog, wat jullie betreft?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 49% gewijzigd door Dark Blue op 20-08-2005 15:03 ]
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
Verwijderd
ben bang dat ik je kritiek niet helemaal begrijp.. Znorro heeft toch gewoon aangegeven dat hij zich niet de aangewezen persoon voelt en dat als iemand er de tijd en zin voor kan vinden het mag organiseren?the-edge schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:59:
Ok ik schop dit topic nog een keer.. Wel lekker geregeld Znorro..
Verwijderd
sorry hoor, ik zal volgende keer wel iets minder mijn best doen om een contest te winnenthe-edge schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:59:
Ok ik schop dit topic nog een keer.. Wel lekker geregeld Znorro..
Ok, inderdaad je hebt gelijk. Was overdreven gereageerd..Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:41:
[...]
ben bang dat ik je kritiek niet helemaal begrijp.. Znorro heeft toch gewoon aangegeven dat hij zich niet de aangewezen persoon voelt en dat als iemand er de tijd en zin voor kan vinden het mag organiseren?
Ik kijk persoonlijk de nieuwe opdracht even aan... zit redelijk druk met werk, sport, avondstudie en vriendin
Znorro, mijn excuses. Dit was niet helemaal zo bedoelt maar vindt het jammer dat een contest een beetje uit het oog verloren wordt.. Was niet terecht gereageerd en ik neem me woorden terug.. Kun je me vergeven?sorry hoor, ik zal volgende keer wel iets minder mijn best doen om een contest te winnen
Verwijderd
Last.fm |
Verwijderd
[ Voor 136% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 19:11 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2005 18:09 ]
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2005 17:52 ]
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2005 18:04 ]
Verwijderd
oepsthe-edge schreef op maandag 05 september 2005 @ 23:00:
[...]
Ik denk dat je [afbeelding] deze bedoelt?
Lekker boeiend.. Had net zo goed een fout van mij kunnen zijn
Verwijderd
Frontpage? Waarom zou je in Frontpage wat gaan maken dan? Ik dacht dat het uiteindelijk opgeleverd moest worden doormiddel van een JPG .. Of zit ik er nu langsVerwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 13:16:
stoer, ik heb al een mooi idee met heel veel kleuren en bewegende plaatjes!!!
* the-edge start Frontpage vast op...
Verwijderd
Paint danthe-edge schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 13:18:
[...]
Frontpage? Waarom zou je in Frontpage wat gaan maken dan? Ik dacht dat het uiteindelijk opgeleverd moest worden doormiddel van een JPG .. Of zit ik er nu langs
Verwijderd
Nee / Nee.Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 17:53:
@Rakkerzero:
Heb je dan ook genoeg tijd om de nieuwe contest te organiseren / wil je dan ook meteen de nieuwe contest organiseren?
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq