[2D] Contest 2005 v5: Gamesdoos

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 2.669 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 12:49
de uitslag!

[ Voor 4% gewijzigd door wheeler op 05-07-2005 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 15:05
Congrats Znorro!! ;) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muawhahaha.. all your base are belong to us! :+

Bedankt dat jullie mijn inzending zo goed vonden. Daarnaast wil ik ook mijn moeder en mijn manager bedanken, die mij heel erg gesteund hebben bij deze wedstrijd, en natuurlijk mijn lieve broer, een ware inspiratiebron voor die gevaarlijke neecher.

Het probleem is alleen dat ik geen nieuw topic kan openen omdat ik zaterdag op vakantie ga en het daar nogal druk mee heb :) Dus als iemand toevallig de Stem Van Boven heeft gehoord en zich geroepen voelt de nieuwe topicfuhrer te worden... ga je gang. Het onderwerp mag bepaald worden door een poll vind ik en als ik terugkom van vakantie wil ik tientallen deelnemers zien! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Misschien is het handiger om eerst te evalueren of een 2D contest nog wel gewenst is. De animo de laatste maanden is tamelijk laag, met de vakantieperiode erbij zal het niet veel hoger liggen. Wellicht handig om de volgende contest over 2~3 maanden uit te smeren?

over het onderwerp zijn we het ook nog niet eens maar een "allerdaags" ontwerpklusje zoals een site of logo zie ik niet zitten, de uitdaging moet iets meer liggen in een vrij thema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flyer maken voor een of andere voorstelling
kun je eventueel de deelnemers laten kiezen uit het soort voorstelling:
musical/zangkoor/whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 19:28:
flyer maken voor een of andere voorstelling
kun je eventueel de deelnemers laten kiezen uit het soort voorstelling:
musical/zangkoor/whatever
Of meer in het idee van een huisstijl maar dan voor een voorstelling, een pakketje zoals; flyer, ticket(kaartje), poster, sticker.. Ik noem maar wat.. ;)

brainstormen is heilig _/-\o_ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
ik heb juist zin om hier eens aan mee te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Kan ook zijn omdat er veel mensen op vakantie zijn, hopelijk dat het over een paar weken weer wat beter gaat. En ik deed niet mee met deze contest omdat ik echt compleet even geen inspiratie meer had en ik had gewoon ff nergens zin in (gezakt voor examens helaasch)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Blade_V schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 21:12:
Kan ook zijn omdat er veel mensen op vakantie zijn, hopelijk dat het over een paar weken weer wat beter gaat. En ik deed niet mee met deze contest omdat ik echt compleet even geen inspiratie meer had en ik had gewoon ff nergens zin in (gezakt voor examens helaasch)
That's a pitty.. :(
Hopelijk pak je de draad weer op en weet je naast je studie ook nog een beetje te kunnen ontspannen met een contestje er tegenaan te gooien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Heb ook wel eens een keertje zin om mee te doen. Al zal het wel m'n 1e contest worden.
Toch wil ik het wel proberen. :)

Flyers lijkt me inderdaad een goed onderwerp. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drawer schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 22:11:
Heb ook wel eens een keertje zin om mee te doen. Al zal het wel m'n 1e contest worden.
Toch wil ik het wel proberen. :)

Flyers lijkt me inderdaad een goed onderwerp. :)
Flyers is wel leuk, dat heb ik al eens gedaan...

Mensen ik ben trots.. 3e plaats :):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 13:28
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 23:08:
[...]

Flyers is wel leuk, dat heb ik al eens gedaan...

Mensen ik ben trots.. 3e plaats :):)
Uhm..

Categorie creativiteit:
Eerste plaats voor Znorro (3pt), tweede Harlequin (2pt) en derde the-edge (1pt).

Categorie Uitwerking:
Eerste plaats Znorro (3pt), tweede plaats voor Harlequin (2pt) en derde is Giant (1pt) geëindigd.

Tot slot de categorie orginaliteit:
Eerste plaats voor Hietahh (3pt), tweede plaats voor Timovdz (2pt) en derde plaats voor the-edge (1pt).

Ik zou zeggen:

1e plaats: Znorro, totaal 6punten
2e plaats: Harlequin, totaal 4punten
3e plaats: Hietahh, totaal 3punten
4e/5e plaats: the-edge, totaal 2punten
5e/4e plaats: Timovdz ook 2punten
6e plaats: Giant, totaal 1punt

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarschijnlijk heeft wheeler dat bij elke stem gedaan. Dus elke keer dat iemand op 1 stond, 3 punten. En de posities in de lijst aan het eind zijn denk ik van die punten afgeleid, en niet andersom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 09:55:
waarschijnlijk heeft wheeler dat bij elke stem gedaan. Dus elke keer dat iemand op 1 stond, 3 punten. En de posities in de lijst aan het eind zijn denk ik van die punten afgeleid, en niet andersom :)
Ja weet ik, maar zo heb je ook nog een top 6 ;) B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Laatst online: 12-09 10:34

nXXt

Carpe omnia

Ik zou wel mee willen doen aan de volgende contest, mits ik denk iets te kunnen betreffende die contest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Nou ik vind als je denkt dat je niet mee kan doen aan de contest omdat je 'gebrek' aan skills hebt dan moet je juist meedoen om je eigen kennis verder te leggen en zo ook grenzen te verleggen! :7

Alles moet geleerd worden en waarom zou je het niet beter kunnen leren als bij een contest? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

giant schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 10:39:
[...]

Ja weet ik, maar zo heb je ook nog een top 6 ;) B)
heel fijn... val ik daar ook buiten... :'( |:( ;(

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 09:55:
Klopt. Omdat er niet erg veel stemmers waren, was dit de meest evenredige score telling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet ik nu trouwens nog een tutorial schrijven? O-)
Ik wil het best doen, maar als niemand daar behoefte aan heeft houdt het ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 11:53:
Ik wil het best doen, maar als niemand daar behoefte aan heeft houdt het ook op.
Zou ik best leuk vinden.. Wat ga je doen met de volgende contest (die mag jij toch organiseren??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 11:53:
Ik heb er geen behoefte aan tbh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 12:24:
[...]

Zou ik best leuk vinden.. Wat ga je doen met de volgende contest (die mag jij toch organiseren??)
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 17:39:
Het probleem is alleen dat ik geen nieuw topic kan openen omdat ik zaterdag op vakantie ga en het daar nogal druk mee heb :) Dus als iemand toevallig de Stem Van Boven heeft gehoord en zich geroepen voelt de nieuwe topicfuhrer te worden... ga je gang. Het onderwerp mag bepaald worden door een poll vind ik en als ik terugkom van vakantie wil ik tientallen deelnemers zien! :Y)
:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Is wel fijn eigenlijk ja :/ :/

Had je maar niet moeten winnen ;) Dat is het nadeel eraan Znorro :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, shit, volgende keer iets minder mijn best doen he :+

En zoals iemand heir al zei is de helft ofzo van alle GoTters op vackanschie, dat zou betekenen dat er nóg minder deelenemers zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 15:52:
Ja, shit, volgende keer iets minder mijn best doen he :+

En zoals iemand heir al zei is de elft ofzo van alle GoTters op vackanschie, dat zou betekenen dat er nóg minder deelenemers zijn...
zooooooo wat heb jij gesnoven :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Mjah even een tussenpauze lijkt mij het beste. En dan over een maand ofzo weer beginnen. Persoonlijk lijkt me een poster wel iets leuks alhoewel we dat al een keer hebben gedaan (maar dan nu iets anders, dat propoganda idee in het vorige topic stond me wel aan). Met websites bijv. krijg je ook weer zo'n klein groepje mensen.

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weetje, zo erg is het niet als er niet zo heel veel deelnemers zijn.. Dan win je ook makkelijker :):) Zolang je maar niet in je eentje meedoet, is het altijd wel leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 20:12:
Weetje, zo erg is het niet als er niet zo heel veel deelnemers zijn.. Dan win je ook makkelijker :):) Zolang je maar niet in je eentje meedoet, is het altijd wel leuk ;)
Daar ben ik het mee eens. Het hoeft niet massaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
Blade_V schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 20:04:
Mjah even een tussenpauze lijkt mij het beste. En dan over een maand ofzo weer beginnen. Persoonlijk lijkt me een poster wel iets leuks alhoewel we dat al een keer hebben gedaan (maar dan nu iets anders, dat propoganda idee in het vorige topic stond me wel aan). Met websites bijv. krijg je ook weer zo'n klein groepje mensen.
Count me in voor propaganda _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

giant schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 21:14:
[...]

Count me in voor propaganda _O_
Propaganda klinkt leuk :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:32

Zeror

Ik Henk 'm!

Je zou iets kleins kunnen als een behangpatroon maken.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Maar wat wordt het nou? Een pauze van een week of 4, en dan een poll maken over wat de volgende contest wordt? Ik denk dat er (mits leuk onderwerp ;)) wel meer deelnemers zijn dan deze contest, ach hij was leuk.. Op naar de volgende.. Een pauze inlassen lijkt me een goed plan! Even een contest-vakantie 8)

..Maar wie beslist nu wat het wordt?.. Wheeler?..

[ Voor 2% gewijzigd door the-edge op 09-07-2005 07:11 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch degene die hem gaat organiseren?? Ik wil liever meedoen dan organiseren .. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 19:44:
Toch degene die hem gaat organiseren?? Ik wil liever meedoen dan organiseren .. ;)
Me too ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-02 09:46

DoubleJ

Een ninjja!

Damn, helemaal vergeten m'n final in te sturen, doh! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
the-edge schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 07:10:
Maar wat wordt het nou? Een pauze van een week of 4, en dan een poll maken over wat de volgende contest wordt? Ik denk dat er (mits leuk onderwerp ;)) wel meer deelnemers zijn dan deze contest, ach hij was leuk.. Op naar de volgende.. Een pauze inlassen lijkt me een goed plan! Even een contest-vakantie 8)

..Maar wie beslist nu wat het wordt?.. Wheeler?..
dan ben ik op vakantie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Een propaganda poster is _opzich_ wel aardig maar wederom is het een poster. Ik zou het veel leuker vinden om een vorm te nemen die iets anders is en waardoor restricties optreden en de ontwerper tot denken zetten.
Rakkerzero schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 00:12:
Je zou iets kleins kunnen als een behangpatroon maken.
Erg leuk idee! Ben alleen bang dat je er maximaal 5 ontwerpen mee haalt.
Het probleem is een beetje dat een lastige contest op 2D-gebied hier weinig animo heeftomdat er niet genoeg designers hier rondlopen. Ideeën die wat makkelijker zijn zoals websites en logo's spreken dan wel weer meer mensen aan maar een groep (incl. mezelf) doen dit voor hun werk en dan spreekt het meteen veel minder aan.

Ik stel voor om eind augustus een poll te houden met ideeën die hier de laatste tijd geuit worden. Het zou dus handig zijn als daar ook op gereageerd en geanticipeerd wordt zodat we straks een polll met een beperkt aantal mogelijkheden hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Ok! Goed plan, eind Augustus duurt nog wel lang maar ok kan ik mee leven 8)

Waarom niet zoiets maken als bijvoorbeeld(noem maar wat) : Een reischeque of design van een magazine, doos maken voor een product ; telefoon, dvdspeler, computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Prima plannen allemaal! Het maken van melkpak was ook een succes, wellicht is het maken van een productdoos ook wel een groot succes. on the other hand; gamesdoos wilde weer minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Mjah, misschien was de gamedoos ook wel iets te moeilijk voor sommige mensen. En veel mensen zijn op vakantie (zoals nu al duizend keer gezegd). Maar eind Augustus lijkt mij ook een mooie datum om dan een poll te houden. Ik zit echt nu al 2 dagen te denken wat het beste zou zijn, maar ik kom alleen maar bij logo's, productdozen en websites uit. En dat allemaal trekt weer een verschillend groepje mensen aan.

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Waarom geen omgeving designen voor Windows? Zoiets als een skin voor windowblinds maar dan echt een eigen omgeving en niet het standaard windows-ding (startbalk onder en volle desktop :D)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

the-edge schreef op maandag 11 juli 2005 @ 14:30:
Waarom geen omgeving designen voor Windows? Zoiets als een skin voor windowblinds maar dan echt een eigen omgeving en niet het standaard windows-ding (startbalk onder en volle desktop :D)..
Moet het dan ook daadwerkelijk als skin beschikbaar zijn of mag het gewoon een dummy zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Een dummy zou denk ik al 'voldoende' zijn.. Anders komt er meer scripting als designing aan te pas denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 08:21
Wat the-edge zecht lijkt me echt heel leuk, en ook leuk om te zien of er wat leuks uitkomt wat tot iemand anders als echte skin kan worden verbouwd :)

edit:
Ik wil zelf deze keer ook mee gaan doen iniedergeval proberen.

[ Voor 20% gewijzigd door Xiqum op 12-07-2005 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat ik ook maar weer eens wat tijd vrij ga maken, ook goed voor de portfolio af en toe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Xiqum schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 12:01:
Wat the-edge zecht lijkt me echt heel leuk, en ook leuk om te zien of er wat leuks uitkomt wat tot iemand anders als echte skin kan worden verbouwd :)
Idd. Hoezee voor dat idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 12:16:
ik denk dat ik ook maar weer eens wat tijd vrij ga maken, ook goed voor de portfolio af en toe ;)
sorry, maar ik vind het geen cool idee O-)
ik doe er wel aan mee, though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

IK vind het opzich wel een leuk idee om een windows omgeving te designen.
/me vraagt zich dan af of de contest over 3 weken nog steeds aan de gang is....

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 12-07-2005 20:04 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma_rK
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 15:32
Windows/ Mac/ Linux omgeving designen is idd een leuke. Je kunt ook aan GUI's van bijvoorbeeld telefoons denken.

Misschien moeten we wel iets meer de creatieve kant op. Een marketing achtig iets voor een bepaalde dienst/ product/ event. Ik noem iets. Verzin een nieuwe campagne voor fifty fifty het kledingmerk van het Leger des Heils, of verzin een campagne om gezond eten aan te prijzen.

Iets wat een wat breder (creatiever) aspect kent. Daarmee kun je bepaalde regels opleggen, maar die moet je dan juist breedt houden. Dit zodat je beperkt gebonden zit aan logo's formaten ed.

edit: ik zie vaak het "en dan komt er iemand lang en die jat het design voor de website, folder logo etc" argument langkomen. Als het gebeurt is het gewoon stoer, want iemand waardeerd je werk zo erg dat het gekopieerd wordt.
Zet aan de andere kant het volgende: 8 miljard websites, 100der miljoenen bedrijven/huisstijlen etc. Denk je echt dat je nog volledig orrigineel bent? Je ontwerpen zijn altijd "geinspireerd op", want de mens functioneerd op basis van kopieergedrag. Argument de deur uit dus...

[ Voor 34% gewijzigd door Ma_rK op 13-07-2005 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stoei er even over zou ik zeggen :) ik ga morgenavond in de auto richting Roma, zie het wel als ik terug kom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Jah ik ga inderdaad ook om 25 Juli op vakantie voor 10 daagjes.. Dus ik hoor het nog wel.. Maar please hou deze contest hoog!! ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Als deze contest eind augustus begint, kan ik pas vanaf 5 sept. meedoen, kan dat dan nog, wat jullie betreft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
nxxt schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 13:50:
Als deze contest eind augustus begint, kan ik pas vanaf 5 sept. meedoen, kan dat dan nog, wat jullie betreft?
Als ie gewoon begin september start, je kan zelfs de laatste dag (laatste minuten zelfs) nog final insturen ;)

Hoop wel dat de contest nog op poten blijft! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
*kick*

Leeft dit topic nog? Wil de nieuwe topicfuhrer zich melden? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Niet online
Mjah, ik zit eigenlijk nog steeds te wachten tot we weer gaan beginnen.

Van mij part zo snel mogelijk. :)
Wil graag een keer mee gaan doen hieraan.
Wil wel eens kijken hoever ik kom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Wordt er dan nog een contest gestart ofniet?
Ik wil een keertje meedoen en serieus iets afmaken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Znorro (vorige contest winnaar) moet eigenlijk een nieuw topic openen over een nieuw onderwerp, hij zei dat ie op vakantie was maar dat is inmiddels al een tijdje geleden dus ik ga ervan uit dat ie weer thuis is.. Hopelijk denkt hij er nog aan.. Anders moet Wheeler maar iemand aanwijzen :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Dr zou toch een poll komen met wat iedereen nou precies leuk vond om te doen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah.. ik heb nog wat ideetjes;

- flyer voor een feest
- tshirt opdruk
- (email)nieuwsbrief
- mp3-spelerontwerp
- website (en dan alleen het ontwerp, geen (X)HTML/CSS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, eigenlijk zou ik de nieuwe topicfuhrer moeten worden, alleen weet ik niet of ik daar de nodige tijd/zin voor heb, ik weet niet eens of ik sowieso tijd/zin heb om mee te doen deze contest. Het klinkt misschien heel slap, maar ik wil het ook niet voor jullie verpesten door een slechte topicfuhrer te zijn. Beter een lege dop dan een half ei zal ik maar zeggen :+ Dus als iemand ineens de stem van boven hoort mag die van mij zijn gang gaan om zijn leiderskunsten op de nieuwe contest los te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik heb een idee, een chocolaadjesdoosje! kwam ik de vorige keer ook al mee :P

Alleen, uwer Darkje heeft geen denderende Führerscapaciteiten. Hoewel ik er wel een paar dagen op wil studeren om die bij elkaar te rapen ;)

[ Voor 49% gewijzigd door Dark Blue op 20-08-2005 15:03 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Mijn ideetjes: :)

- Behangpatroon
- Bier etiket ontwerpen
- Titelscherm van een oud retrogame herontwerpen met juiste aantal kleuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Ja ok, allemaal leuk en aardig maar we moeten iemand hebben die eraan begint.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil wel... Maar dan kan ik zeker zelf niet meedoen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 16:23

KhaZ

Alfa Romeo

Lijkt me wel toch?

Alleen een GUI voor Windows/MAC/Linux.. :/

liever iets zoals de vorige contest, zoals een doos :p dan doe ik mee ;)

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Ok ik schop dit topic nog een keer.. Wel lekker geregeld Znorro.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat die nieuwe contest maar snel komen :):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the-edge schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:59:
ben bang dat ik je kritiek niet helemaal begrijp.. Znorro heeft toch gewoon aangegeven dat hij zich niet de aangewezen persoon voelt en dat als iemand er de tijd en zin voor kan vinden het mag organiseren?

Ik kijk persoonlijk de nieuwe opdracht even aan... zit redelijk druk met werk, sport, avondstudie en vriendin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the-edge schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:59:
sorry hoor, ik zal volgende keer wel iets minder mijn best doen om een contest te winnen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:41:
[...]

ben bang dat ik je kritiek niet helemaal begrijp.. Znorro heeft toch gewoon aangegeven dat hij zich niet de aangewezen persoon voelt en dat als iemand er de tijd en zin voor kan vinden het mag organiseren?

Ik kijk persoonlijk de nieuwe opdracht even aan... zit redelijk druk met werk, sport, avondstudie en vriendin :)
Ok, inderdaad je hebt gelijk. Was overdreven gereageerd.. :/
sorry hoor, ik zal volgende keer wel iets minder mijn best doen om een contest te winnen :X
Znorro, mijn excuses. Dit was niet helemaal zo bedoelt maar vindt het jammer dat een contest een beetje uit het oog verloren wordt.. Was niet terecht gereageerd en ik neem me woorden terug.. Kun je me vergeven? O+

En wie-o-wie wil de topicfuhrer worden van de 2d contest v6? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vergeef het je hoor O+ En mijn woordkeuze was nou ook niet perfect O-)

Maar hietahh had geloof ik al aangegeven dat hij het topic wil gaan leiden, dus van mij mag hij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
ik heb ergens in dit topic ook al de discussie gestart waarin de algemene opzet van de 2D contest ter sprake komt. Wellicht is het slim eerst te kijken of we op de huidige voet verder moeten (dwz lage opkomst) of dat we de drempel moeten verlagen danwel periode moeten verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Mwah lage opkomst zal eerder komen doordat het vakantie is geweest. Al hou je nou wel het probleem dat veel mensen druk bezig zullen zijn met school en dat soort dingen. Ik gok dat het kwa drempel nog wel meevalt, maar de 2d contest is ook nog relatief nieuw en nog niet echt bekend is. (promo actie? xD)

Last.fm |

• Ma_rK
Laat iemand anders even polletjes bakken.
bv. Hoe gaan we door
of
Wat wordt het volgende contest topic.

En hou in het laatste geval de drempel laag als je wilt dat er veel mensen meedoen.

Verwijderd

Ik denk dat iets algemeens wel handig is als je veel mensen wilt trekken. Maar met 8 mensen ofzo vind ik op zich ook wel genoeg, dan win ik ook makkelijker :) Ik heb al wat ideeën geopperd, Misschien moeten we wel volgende week ofzo beginnen..

edit:
verplaatst naar de volgende pagina

[ Voor 136% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 19:11 ]

Verwijderd

Stemmen maar :)

Verwijderd

Bier etiket is leuk, maar t-shirtontwerp is ook wel kicke, kan je niet op 2 dingen stemmen? O-)

• Tjeemp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-01-2015

Tjeemp

BEER N TEA

een website is zo standaard, dat doe ik al zo vaak... ik ga voor het bieretiket... is wat anders

www.timovanderzanden.nl | Beer 'n' Tea

• the-edge
Ik heb gestemd op een flyer voor een feest, lijkt me redelijk origineel en je kunt er veel kanten mee op.. De rest van ideen zijn ook leuk, mij maakt het niet uit ik doe zoiezo mee ;)

Goed bezig hietahh :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poll: Wat lijkt jullie het leukste idee voor de volgende contest?
Je kunt niet meer stemmen. De poll is gesloten.

Uitslag:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=88333&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Is er al iemand die zich geroepen voelt om de volgende contest te organiseren?Ik neem de leiding vanaf hier tot de volgende contest wel :)

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2005 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kick nog even.. Mensen, jullie kunnen dus STEMMEN!! Er zijn nu 20 stemmen, en als er 30 zijn hebben we denk ik wel genoeg om er een conclusie uit te trekken. Het bieretiket staat bovenaan, maar dat kan nog veranderen.. Dus als je nog niet gestemd hebt, stem dan nu nog..

edit:

/me

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2005 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

31 reacties met als stip bovenaan 'ontwerp een website (zonder scripting)'. Het lijkt mij dus (gezien de reactie hierboven van hietahh) dat we een winnaar hebben voor een nieuwe 2D Contest.

* Woudloper is meestal een lurker in dit topic en vind (mocht 'ontwerp een website' de volgende contest worden) het wel een W&G waardig onderwerp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik zou wel een onderwerp verzinnen waar de website op gebaseerd gaat worden. OF was dat ook de bedoeling??? Zoja, Kies een interresant onderwerp. Zo nee, Zie ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Rakkerzero:

Heb je dan ook genoeg tijd om de nieuwe contest te organiseren / wil je dan ook meteen de nieuwe contest organiseren?

Afbeeldingslocatie: http://img76.imageshack.us/img76/9430/pollgeslotenjopg7by.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2005 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Jeej! ;) heb nog niet zo heel veel ervaring op dat gebied dus lijkt mij leuk om mee te doen en uiteindelijk er ook wat van op te steken natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma_rK
Website is prima plan. Verzin er een leuk thema omheen. Bijvoorbeeld meer richting mediaconcept. En ga eens praten met 'klanten'. Goede doelen bijvoorbeeld. Dan kan een leuk jasje ook nog eens echt gebruikt worden.

Ik roep ook maar wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
Ik ben benieuwt ik hou dit forum nu maar wat extra in de gaten, count me in als ik het niet te druk krijg met mijn stage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/bookmark.gif = bookmark :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2005 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Ik denk dat je Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/bookmark.gif deze bedoelt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-01-2015

Tjeemp

BEER N TEA

ik vind het toch zonde dat dit uit de poll is gerold, mja zal wel doorwerken aan hetgeen waar ik mee bezig was... maar websites maken is wel erg basic en zullen de meesten die gaan studeren in dit gebied ook nog wel vaak genoeg gaan doen, ik had zo gehoopt op dat bieretikket :'(

www.timovanderzanden.nl | Beer 'n' Tea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat ik wel mee ga doen als ik tijd heb :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeps 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Lekker boeiend.. Had net zo goed een fout van mij kunnen zijn ;)

Zoals ik nu zie is er nog niet echt iemand die de 'leiding' over de nieuwe contest wil nemen of wel? B)

Kan zijn dat ik er overheen gelezen heb :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stoer, ik heb al een mooi idee met heel veel kleuren en bewegende plaatjes!!!
/me start Frontpage vast op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 13:16:
stoer, ik heb al een mooi idee met heel veel kleuren en bewegende plaatjes!!!
* the-edge start Frontpage vast op...
Frontpage? Waarom zou je in Frontpage wat gaan maken dan? Ik dacht dat het uiteindelijk opgeleverd moest worden doormiddel van een JPG .. Of zit ik er nu langs :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the-edge schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 13:18:
[...]

Frontpage? Waarom zou je in Frontpage wat gaan maken dan? Ik dacht dat het uiteindelijk opgeleverd moest worden doormiddel van een JPG .. Of zit ik er nu langs :?
Paint dan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
Is er al iemand die de taak op zich wil nemen en is er al een startdatum bekend. Ik wil best een startpost gaan maken alleen omdat ik geen ervaring heb met een contest en zelf ook nog nooit heb meegedaan met 1 hier op GoT lijkt me het een beter idee dat iemand anders deze taak op zich neemt. Vrijwilliger gezocht dus, ik kan niet wachten tot de contest :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik pas, websites ontwerpen kan ik de hele dag door al en dan nog betaald ook :+
hopelijk de volgende contest weer een uitdagend ontwerp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 17:53:
@Rakkerzero:

Heb je dan ook genoeg tijd om de nieuwe contest te organiseren / wil je dan ook meteen de nieuwe contest organiseren?
Nee / Nee.
Ik ben niet zo'n ster in het organiseren van dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee ik denk dat ik het zal gaan doen dan, die nieuwe contest.. Morgen begint m'n school weer, en ik heb een naar rooster ontvangen gisteren :P.. Ik denk dat we vrijdag kunnen beginnen.. Ik zal dan een topic maken..

Meelezende mod: moet ik eerst toestemming vragen via een email - en naar wie dan -, of kan ik dat topic zomaar openen?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.