[2D] Contest 2005 v5: Gamesdoos

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 2.672 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:31
Waarom geen omgeving designen voor Windows? Zoiets als een skin voor windowblinds maar dan echt een eigen omgeving en niet het standaard windows-ding (startbalk onder en volle desktop :D)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 10:34

nXXt

Carpe omnia

the-edge schreef op maandag 11 juli 2005 @ 14:30:
Waarom geen omgeving designen voor Windows? Zoiets als een skin voor windowblinds maar dan echt een eigen omgeving en niet het standaard windows-ding (startbalk onder en volle desktop :D)..
Moet het dan ook daadwerkelijk als skin beschikbaar zijn of mag het gewoon een dummy zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Een dummy zou denk ik al 'voldoende' zijn.. Anders komt er meer scripting als designing aan te pas denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 08:55
Wat the-edge zecht lijkt me echt heel leuk, en ook leuk om te zien of er wat leuks uitkomt wat tot iemand anders als echte skin kan worden verbouwd :)

edit:
Ik wil zelf deze keer ook mee gaan doen iniedergeval proberen.

[ Voor 20% gewijzigd door Xiqum op 12-07-2005 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat ik ook maar weer eens wat tijd vrij ga maken, ook goed voor de portfolio af en toe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Xiqum schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 12:01:
Wat the-edge zecht lijkt me echt heel leuk, en ook leuk om te zien of er wat leuks uitkomt wat tot iemand anders als echte skin kan worden verbouwd :)
Idd. Hoezee voor dat idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 12:16:
ik denk dat ik ook maar weer eens wat tijd vrij ga maken, ook goed voor de portfolio af en toe ;)
sorry, maar ik vind het geen cool idee O-)
ik doe er wel aan mee, though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:42

Zeror

Ik Henk 'm!

IK vind het opzich wel een leuk idee om een windows omgeving te designen.
/me vraagt zich dan af of de contest over 3 weken nog steeds aan de gang is....

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 12-07-2005 20:04 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma_rK
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 15:32
Windows/ Mac/ Linux omgeving designen is idd een leuke. Je kunt ook aan GUI's van bijvoorbeeld telefoons denken.

Misschien moeten we wel iets meer de creatieve kant op. Een marketing achtig iets voor een bepaalde dienst/ product/ event. Ik noem iets. Verzin een nieuwe campagne voor fifty fifty het kledingmerk van het Leger des Heils, of verzin een campagne om gezond eten aan te prijzen.

Iets wat een wat breder (creatiever) aspect kent. Daarmee kun je bepaalde regels opleggen, maar die moet je dan juist breedt houden. Dit zodat je beperkt gebonden zit aan logo's formaten ed.

edit: ik zie vaak het "en dan komt er iemand lang en die jat het design voor de website, folder logo etc" argument langkomen. Als het gebeurt is het gewoon stoer, want iemand waardeerd je werk zo erg dat het gekopieerd wordt.
Zet aan de andere kant het volgende: 8 miljard websites, 100der miljoenen bedrijven/huisstijlen etc. Denk je echt dat je nog volledig orrigineel bent? Je ontwerpen zijn altijd "geinspireerd op", want de mens functioneerd op basis van kopieergedrag. Argument de deur uit dus...

[ Voor 34% gewijzigd door Ma_rK op 13-07-2005 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stoei er even over zou ik zeggen :) ik ga morgenavond in de auto richting Roma, zie het wel als ik terug kom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Jah ik ga inderdaad ook om 25 Juli op vakantie voor 10 daagjes.. Dus ik hoor het nog wel.. Maar please hou deze contest hoog!! ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Als deze contest eind augustus begint, kan ik pas vanaf 5 sept. meedoen, kan dat dan nog, wat jullie betreft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
nxxt schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 13:50:
Als deze contest eind augustus begint, kan ik pas vanaf 5 sept. meedoen, kan dat dan nog, wat jullie betreft?
Als ie gewoon begin september start, je kan zelfs de laatste dag (laatste minuten zelfs) nog final insturen ;)

Hoop wel dat de contest nog op poten blijft! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
*kick*

Leeft dit topic nog? Wil de nieuwe topicfuhrer zich melden? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Niet online
Mjah, ik zit eigenlijk nog steeds te wachten tot we weer gaan beginnen.

Van mij part zo snel mogelijk. :)
Wil graag een keer mee gaan doen hieraan.
Wil wel eens kijken hoever ik kom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Wordt er dan nog een contest gestart ofniet?
Ik wil een keertje meedoen en serieus iets afmaken. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Znorro (vorige contest winnaar) moet eigenlijk een nieuw topic openen over een nieuw onderwerp, hij zei dat ie op vakantie was maar dat is inmiddels al een tijdje geleden dus ik ga ervan uit dat ie weer thuis is.. Hopelijk denkt hij er nog aan.. Anders moet Wheeler maar iemand aanwijzen :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Dr zou toch een poll komen met wat iedereen nou precies leuk vond om te doen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah.. ik heb nog wat ideetjes;

- flyer voor een feest
- tshirt opdruk
- (email)nieuwsbrief
- mp3-spelerontwerp
- website (en dan alleen het ontwerp, geen (X)HTML/CSS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, eigenlijk zou ik de nieuwe topicfuhrer moeten worden, alleen weet ik niet of ik daar de nodige tijd/zin voor heb, ik weet niet eens of ik sowieso tijd/zin heb om mee te doen deze contest. Het klinkt misschien heel slap, maar ik wil het ook niet voor jullie verpesten door een slechte topicfuhrer te zijn. Beter een lege dop dan een half ei zal ik maar zeggen :+ Dus als iemand ineens de stem van boven hoort mag die van mij zijn gang gaan om zijn leiderskunsten op de nieuwe contest los te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik heb een idee, een chocolaadjesdoosje! kwam ik de vorige keer ook al mee :P

Alleen, uwer Darkje heeft geen denderende Führerscapaciteiten. Hoewel ik er wel een paar dagen op wil studeren om die bij elkaar te rapen ;)

[ Voor 49% gewijzigd door Dark Blue op 20-08-2005 15:03 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Mijn ideetjes: :)

- Behangpatroon
- Bier etiket ontwerpen
- Titelscherm van een oud retrogame herontwerpen met juiste aantal kleuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Ja ok, allemaal leuk en aardig maar we moeten iemand hebben die eraan begint.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil wel... Maar dan kan ik zeker zelf niet meedoen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:18

KhaZ

Alfa Romeo

Lijkt me wel toch?

Alleen een GUI voor Windows/MAC/Linux.. :/

liever iets zoals de vorige contest, zoals een doos :p dan doe ik mee ;)

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Ok ik schop dit topic nog een keer.. Wel lekker geregeld Znorro.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat die nieuwe contest maar snel komen :):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the-edge schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:59:
ben bang dat ik je kritiek niet helemaal begrijp.. Znorro heeft toch gewoon aangegeven dat hij zich niet de aangewezen persoon voelt en dat als iemand er de tijd en zin voor kan vinden het mag organiseren?

Ik kijk persoonlijk de nieuwe opdracht even aan... zit redelijk druk met werk, sport, avondstudie en vriendin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the-edge schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:59:
sorry hoor, ik zal volgende keer wel iets minder mijn best doen om een contest te winnen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:41:
[...]

ben bang dat ik je kritiek niet helemaal begrijp.. Znorro heeft toch gewoon aangegeven dat hij zich niet de aangewezen persoon voelt en dat als iemand er de tijd en zin voor kan vinden het mag organiseren?

Ik kijk persoonlijk de nieuwe opdracht even aan... zit redelijk druk met werk, sport, avondstudie en vriendin :)
Ok, inderdaad je hebt gelijk. Was overdreven gereageerd.. :/
sorry hoor, ik zal volgende keer wel iets minder mijn best doen om een contest te winnen :X
Znorro, mijn excuses. Dit was niet helemaal zo bedoelt maar vindt het jammer dat een contest een beetje uit het oog verloren wordt.. Was niet terecht gereageerd en ik neem me woorden terug.. Kun je me vergeven? O+

En wie-o-wie wil de topicfuhrer worden van de 2d contest v6? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vergeef het je hoor O+ En mijn woordkeuze was nou ook niet perfect O-)

Maar hietahh had geloof ik al aangegeven dat hij het topic wil gaan leiden, dus van mij mag hij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-09 11:09
ik heb ergens in dit topic ook al de discussie gestart waarin de algemene opzet van de 2D contest ter sprake komt. Wellicht is het slim eerst te kijken of we op de huidige voet verder moeten (dwz lage opkomst) of dat we de drempel moeten verlagen danwel periode moeten verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Mwah lage opkomst zal eerder komen doordat het vakantie is geweest. Al hou je nou wel het probleem dat veel mensen druk bezig zullen zijn met school en dat soort dingen. Ik gok dat het kwa drempel nog wel meevalt, maar de 2d contest is ook nog relatief nieuw en nog niet echt bekend is. (promo actie? xD)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• Ma_rK
Laat iemand anders even polletjes bakken.
bv. Hoe gaan we door
of
Wat wordt het volgende contest topic.

En hou in het laatste geval de drempel laag als je wilt dat er veel mensen meedoen.

Verwijderd

Ik denk dat iets algemeens wel handig is als je veel mensen wilt trekken. Maar met 8 mensen ofzo vind ik op zich ook wel genoeg, dan win ik ook makkelijker :) Ik heb al wat ideeën geopperd, Misschien moeten we wel volgende week ofzo beginnen..

edit:
verplaatst naar de volgende pagina

[ Voor 136% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 19:11 ]

Verwijderd

Stemmen maar :)

Verwijderd

Bier etiket is leuk, maar t-shirtontwerp is ook wel kicke, kan je niet op 2 dingen stemmen? O-)

• Tjeemp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-01-2015

Tjeemp

BEER N TEA

een website is zo standaard, dat doe ik al zo vaak... ik ga voor het bieretiket... is wat anders

www.timovanderzanden.nl | Beer 'n' Tea

• the-edge
Ik heb gestemd op een flyer voor een feest, lijkt me redelijk origineel en je kunt er veel kanten mee op.. De rest van ideen zijn ook leuk, mij maakt het niet uit ik doe zoiezo mee ;)

Goed bezig hietahh :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poll: Wat lijkt jullie het leukste idee voor de volgende contest?
Je kunt niet meer stemmen. De poll is gesloten.

Uitslag:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=88333&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Is er al iemand die zich geroepen voelt om de volgende contest te organiseren?Ik neem de leiding vanaf hier tot de volgende contest wel :)

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2005 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kick nog even.. Mensen, jullie kunnen dus STEMMEN!! Er zijn nu 20 stemmen, en als er 30 zijn hebben we denk ik wel genoeg om er een conclusie uit te trekken. Het bieretiket staat bovenaan, maar dat kan nog veranderen.. Dus als je nog niet gestemd hebt, stem dan nu nog..

edit:

/me

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2005 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

31 reacties met als stip bovenaan 'ontwerp een website (zonder scripting)'. Het lijkt mij dus (gezien de reactie hierboven van hietahh) dat we een winnaar hebben voor een nieuwe 2D Contest.

* Woudloper is meestal een lurker in dit topic en vind (mocht 'ontwerp een website' de volgende contest worden) het wel een W&G waardig onderwerp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik zou wel een onderwerp verzinnen waar de website op gebaseerd gaat worden. OF was dat ook de bedoeling??? Zoja, Kies een interresant onderwerp. Zo nee, Zie ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Rakkerzero:

Heb je dan ook genoeg tijd om de nieuwe contest te organiseren / wil je dan ook meteen de nieuwe contest organiseren?

Afbeeldingslocatie: http://img76.imageshack.us/img76/9430/pollgeslotenjopg7by.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2005 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Jeej! ;) heb nog niet zo heel veel ervaring op dat gebied dus lijkt mij leuk om mee te doen en uiteindelijk er ook wat van op te steken natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma_rK
Website is prima plan. Verzin er een leuk thema omheen. Bijvoorbeeld meer richting mediaconcept. En ga eens praten met 'klanten'. Goede doelen bijvoorbeeld. Dan kan een leuk jasje ook nog eens echt gebruikt worden.

Ik roep ook maar wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
Ik ben benieuwt ik hou dit forum nu maar wat extra in de gaten, count me in als ik het niet te druk krijg met mijn stage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/bookmark.gif = bookmark :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2005 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Ik denk dat je Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/bookmark.gif deze bedoelt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

ik vind het toch zonde dat dit uit de poll is gerold, mja zal wel doorwerken aan hetgeen waar ik mee bezig was... maar websites maken is wel erg basic en zullen de meesten die gaan studeren in dit gebied ook nog wel vaak genoeg gaan doen, ik had zo gehoopt op dat bieretikket :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat ik wel mee ga doen als ik tijd heb :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeps 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Lekker boeiend.. Had net zo goed een fout van mij kunnen zijn ;)

Zoals ik nu zie is er nog niet echt iemand die de 'leiding' over de nieuwe contest wil nemen of wel? B)

Kan zijn dat ik er overheen gelezen heb :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stoer, ik heb al een mooi idee met heel veel kleuren en bewegende plaatjes!!!
/me start Frontpage vast op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 13:16:
stoer, ik heb al een mooi idee met heel veel kleuren en bewegende plaatjes!!!
* the-edge start Frontpage vast op...
Frontpage? Waarom zou je in Frontpage wat gaan maken dan? Ik dacht dat het uiteindelijk opgeleverd moest worden doormiddel van een JPG .. Of zit ik er nu langs :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the-edge schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 13:18:
[...]

Frontpage? Waarom zou je in Frontpage wat gaan maken dan? Ik dacht dat het uiteindelijk opgeleverd moest worden doormiddel van een JPG .. Of zit ik er nu langs :?
Paint dan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
Is er al iemand die de taak op zich wil nemen en is er al een startdatum bekend. Ik wil best een startpost gaan maken alleen omdat ik geen ervaring heb met een contest en zelf ook nog nooit heb meegedaan met 1 hier op GoT lijkt me het een beter idee dat iemand anders deze taak op zich neemt. Vrijwilliger gezocht dus, ik kan niet wachten tot de contest :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik pas, websites ontwerpen kan ik de hele dag door al en dan nog betaald ook :+
hopelijk de volgende contest weer een uitdagend ontwerp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 17:53:
@Rakkerzero:

Heb je dan ook genoeg tijd om de nieuwe contest te organiseren / wil je dan ook meteen de nieuwe contest organiseren?
Nee / Nee.
Ik ben niet zo'n ster in het organiseren van dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee ik denk dat ik het zal gaan doen dan, die nieuwe contest.. Morgen begint m'n school weer, en ik heb een naar rooster ontvangen gisteren :P.. Ik denk dat we vrijdag kunnen beginnen.. Ik zal dan een topic maken..

Meelezende mod: moet ik eerst toestemming vragen via een email - en naar wie dan -, of kan ik dat topic zomaar openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Photoshop :? , ik bedoel sinds wanneer kun je in frontpage plaatjes maken? :+

@hietahh _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Je bent de beste ;) :+

[ Voor 14% gewijzigd door the-edge op 06-09-2005 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the-edge schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 21:48:
[...]

Photoshop :? , ik bedoel sinds wanneer kun je in frontpage plaatjes maken? :+
Zie je het sarcasme niet :P ?
@hietahh _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Je bent de beste ;) :+
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Nee, ik voel het :7

Ik wacht met smacht op het nieuwe topic :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Ma_rK schreef op maandag 05 september 2005 @ 19:50:
Website is prima plan. Verzin er een leuk thema omheen. Bijvoorbeeld meer richting mediaconcept. En ga eens praten met 'klanten'. Goede doelen bijvoorbeeld. Dan kan een leuk jasje ook nog eens echt gebruikt worden.

Ik roep ook maar wat he.
Als jij ook maar wat aan het roepen bent, dan doe ik daar ook nog even wat aan. Wellicht kan je nog wat met huisstijl websites doen. Ik zag laatst op de website van PKN (Protestantse Kerk Nederland een verwijzing naar hun huisstijl (gehost bij I-Base) en wellicht is zoiets handig om naar te verwijzen o.i.d. Met andere woorden: "Dit is de oude website en ivm een nieuwe huisstijl moet er een nieuwe website komen. Deze moet minimaal de volgende informatie op de pagina hebben: nieuwsberichten, intro, etc.".... Just some thoughts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma_rK
Je bedoelt dat er als onderdeel van de contest een huisstijl wordt gedeponeerd waarbij de nieuwe website moet aansluiten? Ik vind dat een geweldig idee, maar dan moet degene die de contest gaat opzetten dus niet alleen op zoek naar een bedrijf dat een nieuwe website nodig heeft. Hij moet ook op zoek naar een huisstijl die wel behoorlijk is. Dat kan nog een leuke opgave worden. Mocht dit nou niet lukken dan zou je zaken als gedachtegoed van de organisatie, bestaande logo’s of andere kenmerken mee kunnen geven om het interessant te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja ik weet niet of dat snel gaat lukken.. Ik denk dat ik eerder een goede beschrijving geef van het bedrijf, en een paar dingen waar het aan moet voldoen.. Ik houd het denk ik zo simpel mogelijk, dan kunnen er zoveel mogelijk mensen meedoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp

Tjeemp

BEER N TEA

het is leuker dat je een bepaald bedrijf schetst misschien een bestaand bedrijf met een kutwebsite en een kuthuisstijl en dat dat vernieuwd moet worden, dat alleen de info ongeveer hetzelfde moet blijven en dat je verder vrij bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
timovdz schreef op woensdag 07 september 2005 @ 09:16:
het is leuker dat je een bepaald bedrijf schetst misschien een bestaand bedrijf met een kutwebsite en een kuthuisstijl en dat dat vernieuwd moet worden, dat alleen de info ongeveer hetzelfde moet blijven en dat je verder vrij bent!
De KPN website suckt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 19:47:
Meelezende mod: moet ik eerst toestemming vragen via een email - en naar wie dan -, of kan ik dat topic zomaar openen?
Mod Andre had de vorige keer ook toestemming gegeven. Dus je zou 'm ff op zn schouder kunnen kloppen voor de nieuwe contest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
Oeh, KPN website restylen dat lijkt mij opzich wel een leuke opdracht. Maar een ander idee vind ook goed, zolang het maar een website blijft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-09 11:09
Ik denk er nog even over na of ik mee ga doen, zit immers de hele dag al met mijn kop in web designs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
wheeler schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:47:
Ik denk er nog even over na of ik mee ga doen, zit immers de hele dag al met mijn kop in web designs ;)
Als jij eens bij ons blijft als "vraagbaak" :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben trouwens gebeld door een vertegenwoordiger van Claudia (naam vergeten). Voor Fronter "het 2D contest topic voor het snowboard" had iemand een foto van een model gebruikt. Ik meen dat het Wheeler was.

Effin, ik werd dus ergens in de vakantie gebeld. En mij werd gevraagt of ik op hoogte was van het zonder toestemming gebruiken van andermans foto's. Dat was ik, maar hij doelde er dus op dat het niet mocht. Maar wat bleek uiteindelijk, hij vroeg of ik wist waar dat bedrijf "Fronter" lag. Ik schoot in de lach omdat dat hele fronter uit m'n duim was gezogen. Toen bij hem ook het kwartje viel, vond hij het ineens niet meer erg omdat er geen commercieel doeleind was.

Toch wilde hij mij en jullie waarschuwen dat je moet uitkijken welk beeldmateriaal je gebruikt. Ook is het raadzaam bij het StartTopic te vermelden dat het allemaal verzonnen is, omdat er dus echt mensen zijn die het wel boeien.

Zij had zelf namelijk het snowboard via google gevonden, en wilde weten waarom het gemaakt was. Zij, en hij (vertegenwoordiger uit nederland) vonden het ontwerp wel heel mooi. Ze komt namelijk uit Duitsland, en snapte niets van onze taal. Vandaar dat "deze man" werd ingeschakeld.

Maar, kunnen de moderators dit ook even opnemen. Dat het gebruiken van andersmans materiaal (met copyright) alleen mag worden gebruikt als de maker daarvan op de hoogte is gesteld.

Ben wel blij dat ie me niet ging aanklagen of zo. Al met al, hij belde me later nog terug, dat ze het een grappig verhaal vond, en we er zeker mee door moesten gaan. En nee, dit is niet verzonnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma_rK
Erg makkelijk weer. De gebruikers zijn over het algemeen zeer tevreden over de website...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch wel eng dat ze zo je telefoonnummer achterhalen n.a.v. een plaatje op Google
ik zou toch je website uit je profiel halen als ik jou was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 14:25:
toch wel eng dat ze zo je telefoonnummer achterhalen n.a.v. een plaatje op Google
ik zou toch je website uit je profiel halen als ik jou was...
Da's niet zo eng. Klik maar eens op zijn huisje en daar staat onderaan gewoon een mobiel nummer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woudloper schreef op woensdag 07 september 2005 @ 14:36:
[...]

Da's niet zo eng. Klik maar eens op zijn huisje en daar staat onderaan gewoon een mobiel nummer :+
dat zag ik ja, en dat vind ik eng
dat jan en alleman je kan bellen om posts die je plaatst op een openbaar forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Ma_rK schreef op woensdag 07 september 2005 @ 14:06:
[...]

Erg makkelijk weer. De gebruikers zijn over het algemeen zeer tevreden over de website...
Bij wijze van, ik vindt het altijd een onoverzichtelijke site.. Weet niet wat de rest ervan denkt.. Maar pak een groot bedrijf en laat nieuwe dingen zien! Lijkt mij wel een uitdaging vooral om grote bedrijven, in dit geval noem ik KPN.. Maar het kan elk bedrijf zijn.. Lijkt mij wel leuk.. Nu de rest nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey jongens is het misschien een idee om een aantal vaste W&G'ers een 'uitnodiging' te sturen voor de 2D-contest? Ik loop hier nog maar een halfjaartje rond, maar ik merk wel dat een aantal usernames vaker terug komt. Hiermee bedoel ik de mensen die regelmatig in het 2D-post-je-creaties-topic posten, en mensen die al eerder hebben meegedaan in een 2D-contest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Uhh ik hoop dat ik daar ook bij zit :+

Ja is mischien wel een goed idee, zo komt er meer animo mischien.. ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 18:29:
Hey jongens is het misschien een idee om een aantal vaste W&G'ers een 'uitnodiging' te sturen voor de 2D-contest? Ik loop hier nog maar een halfjaartje rond, maar ik merk wel dat een aantal usernames vaker terug komt. Hiermee bedoel ik de mensen die regelmatig in het 2D-post-je-creaties-topic posten, en mensen die al eerder hebben meegedaan in een 2D-contest..
Mensen die hier vaker komen, zijn toch op de hoogte van het topic? 8)7

• Xiqum
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 07:31:
[...]
Mensen die hier vaker komen, zijn toch op de hoogte van het topic? 8)7
Dat is natuurlijk een punt maar als iemand een uitnodiging krijgt en dat daarin en korte omschrijving staat van het topic dan beginnen misschien toch te kriebelen bij ze en willen ze ook meedoen.

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Xiqum schreef op donderdag 08 september 2005 @ 10:09:
Dat is natuurlijk een punt maar als iemand een uitnodiging krijgt en dat daarin en korte omschrijving staat van het topic dan beginnen misschien toch te kriebelen bij ze en willen ze ook meedoen.
Het lijkt mij opzich wel een goed plan, maar ik zal het wel eventjes met de mods overleggen of dit een nette gang van zaken is...

Verwijderd

Xiqum schreef op donderdag 08 september 2005 @ 10:09:
[...]

Mja, wellicht. Ik zou er persoonlijk niet op zitten te wachten, maar dat is inderdaad persoonlijk :+

• the-edge
Het zou mij niet storen, en het zou in de ogen van de contest wel een goede actie zijn.. Zo groeit het mischien alleen maar meer en komen er meerdere ideeen ;)

• Xiqum
Ok, en is er ondertussen al een duidelijke opdracht gevormd omtrent de website?

Verwijderd

Trouwens, de man die mij gebeld had over het gebruiken van foto's was _niet_ Claudia, maar het was Katrin Wrobel. Als je op google zoekt: Katrin Wrobel > Kom je namelijk meteen haar foto tegen, met het skateboard. Lijkt me inderdaad als Katrin zelf op google gaat kijken, ze zich ook afvraagt waarom ze op een snowboard staat.

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Btw ik heb wel een idee/onderwerp voor een website:
Restyle van Tweakers.net zelf :)

• the-edge
Rakkerzero schreef op donderdag 08 september 2005 @ 21:51:
Btw ik heb wel een idee/onderwerp voor een website:
Restyle van Tweakers.net zelf :)
Wou je nog een goedkeuring van een mod? :+

Nee, opzich wel een leuk idee.. En een hele uitdaging! Mischien ook wel inspirerend voor de toekomst ;)

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

the-edge schreef op donderdag 08 september 2005 @ 22:03:
[...]

Wou je nog een goedkeuring van een mod? :+

Nee, opzich wel een leuk idee.. En een hele uitdaging! Mischien ook wel inspirerend voor de toekomst ;)
Het hoeft niet echt in gebruik te gaan worden, zou wel leuk zijn natuurlijk, maar het ging zomaar om het idee.

• the-edge
Rakkerzero schreef op donderdag 08 september 2005 @ 22:07:
[...]

Het hoeft niet echt in gebruik te gaan worden, zou wel leuk zijn natuurlijk, maar het ging zomaar om het idee.
Ja snap ik haha ;)
Uhhm ik vind het een SUPER idee! :D doordrukken! B)

Verwijderd

Heheh, met die vaste mensen die een uitnodiging zouden krijgen, bedoel ik dus bv de mensen die nu gereageerd hebben.. Maar dus ook posters in het 2D-creaties-topic, of de mensen die reageren wanneer er weer eens iemand een n00btopic opent (no offence, ik doe daar zelf ook aan mee). Restyle van Tweakers.net lijkt me een lastige opdracht, dat kan er haast niet heel stylish uitzien omdat er zoveel informatie op staat.. Zoals het nu is is het prima denk ik.. Het lijkt me beter een fictie-bedrijf te nemen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2005 22:59 ]

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Restyle van Tweakers.net lijkt me een lastige opdracht, dat kan er haast niet heel stylish uitzien omdat er zoveel informatie op staat.
Nu ziet er ie er misschien niet zo style-loos uit. Maaruh, daar kunnen we met de contest misschien wel verandering in brengen. ;)
Waar we op moeten letten is dat we een creative design met een vooral zakelijk uiterlijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kuch, je bent wel lang bezig om tweakers.net te restylen, dan dat je voor een kledingmerk een totaal nieuwe site mag ontwerpen.

Iets wat bestaat opnieuw vormgeven is veel moeilijker dan vanuit het niets te werken. Tweakers.net heeft een stijl, en als zij iets veranderen is het minimaal omdat je herkenbaarheid wilt houden.

In mijn ogen moet je dit dus niet doen, maar moet je iets zoeken wat veel uitdagender is. Het allermoeilijkste is een website voor jezelf maken. Maar ik denk dat je een website moet ontwerpen waar veel uitdaging in zit. Je hebt website's die een stijl moeten neerzetten, moeten verkopen, informatie verspreiden... etc Ik denk dat je het beste iets moet zoeken waarbij je sfeer en stijl moet maken. De website van KPN is een informatie medium, daar zit geen uitdaging aan. Een site voor kledingmerken of bands (muziek) daarbij kun je je creativiteit laten varen..

Maar waar blijft de knopenhakker, vlm willen we allemaal graag beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 08:53:
Kuch, je bent wel lang bezig om tweakers.net te restylen, dan dat je voor een kledingmerk een totaal nieuwe site mag ontwerpen.

Iets wat bestaat opnieuw vormgeven is veel moeilijker dan vanuit het niets te werken. Tweakers.net heeft een stijl, en als zij iets veranderen is het minimaal omdat je herkenbaarheid wilt houden.

In mijn ogen moet je dit dus niet doen, maar moet je iets zoeken wat veel uitdagender is. Het allermoeilijkste is een website voor jezelf maken. Maar ik denk dat je een website moet ontwerpen waar veel uitdaging in zit. Je hebt website's die een stijl moeten neerzetten, moeten verkopen, informatie verspreiden... etc Ik denk dat je het beste iets moet zoeken waarbij je sfeer en stijl moet maken. De website van KPN is een informatie medium, daar zit geen uitdaging aan. Een site voor kledingmerken of bands (muziek) daarbij kun je je creativiteit laten varen..

Maar waar blijft de knopenhakker, vlm willen we allemaal graag beginnen.
Ik ben het wel met je eens, en omdat jij je professioneel ook al met websites bezig houdt, lijkt het me dat we het beste naar jou kunnen luisteren ;) .. Het wordt een website van een band, en vanmiddag of vanavond kunnen we beginnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 09:55:
[...]
en omdat jij je professioneel ook al met websites bezig houdt, lijkt het me dat we het beste naar jou kunnen luisteren ;)
"If you love your job, you never work a day in your life". En ik merk dat iedereen die hier zit vast wel eens geld verdient, en of dit werk ook doet. Maar aan een 2D contest meedoen is tof, want je hebt geen klant. Dus mag je doen wat je "hart" zegt. Ontwerpen vanuit je passie!

Ik heb reuze zin in de contest.
Hoop alleen dat het geen Gothic band is, want dan ziet alles er hetzelfde uit. Probeer de band nog een beetje in het midden te houden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 12:25:
[...]
Dus mag je doen wat je "hart" zegt. Ontwerpen vanuit je passie!
Het moment dat ik mijn ontwerpen niet meer kan maken met passie, wordt ik huisvader ;)

Ieder zijn ding dus, ik doe mee met de 2dContest omdat het een afleiding is van mijn dagelijkse "passie" :+ Een website ontwerpen trekt me dus niet :)

Maaaaaaaaarrrr zal wel met veel interesse de vorderingen volgen!! Succes iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Ik ben dus redelijk nieuw in het 'webdesign' gebeuren.. Kan wel designs maken (denk ik ;) ).. Heb er ook reuze zin in ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 12:25:
Ik heb reuze zin in de contest.
Hoop alleen dat het geen Gothic band is, want dan ziet alles er hetzelfde uit. Probeer de band nog een beetje in het midden te houden..
Gothic band is zo afgezaagd :Z
Krijg allemaal eentonige designs enzo.
Gewoon een leuk pop-bandje. Daar kan je veel mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:30

Pelle

🚴‍♂️

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.