[2D] Post je 2D-stuff maar weer - part 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.221 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Nouja, dat linker logo is al heel oud, ik moet em alleen werkbaar maken :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:30
Klein opdrachtje voor een logo. "Klant" had al duidelijk voor ogen hoe het zo moeten worden, ik moet de uitwerking verzorgen. Dit is wat ik er tot nu toe van heb gemaakt (hoort ook nog tekst bij, maar dat heb ik even weggelaten). Wie geeft mij even bruikbare tips.

N.a.v. post hieronder. Kleuren zijn in principe aangegeven door de klant maar staan nog zeker niet vast (wat mij betreft).

Afbeeldingslocatie: http://www.wisselwerking.nl/upload/logo4.gif

[ Voor 21% gewijzigd door wisselwerking op 11-08-2005 22:40 ]

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 18:31

sjaakaq

It might get loud

Hmm... ik vind de kleuren niet erg mooi bij elkaar passen. Moest dat ook zo van de klant?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Opzich best een leuk ontwerp, maar ik vind het raar dat het geheen allemaal rechte lijnen en hoeken heeft, behalve zijn benen. Zou hem ook wel eens willen zien met "strakke" benen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Bij de volgende afbeelding moet de ruimte tussen de twee 'bladen' verkleint worden. Aangezien ik met meer dan 10 lagen werk zou ik dan elke laag 1 voor 1 moeten verplaaten en dit is heel onnauwkeurig. Nu is mijn vraag hoe ik de zwarte ruimte weg kan halen, en dat op alle lagen tegelijk.
Afbeeldingslocatie: http://img49.imageshack.us/img49/3153/siteje4hb.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door KappuhH op 13-08-2005 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 12-09 21:21

Zeror

Ik Henk 'm!

KappuhH schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:19:
Bij de volgende afbeelding moet de ruimte tussen de twee 'bladen' verkleint worden. Aangezien ik met meer dan 10 lagen werk zou ik dan elke laag 1 voor 1 moeten verplaaten en dit is heel onnauwkeurig. Nu is mijn vraag hoe ik de zwarte ruimte weg kan halen, en dat op alle lagen tegelijk.
[afbeelding]
check this:
Afbeeldingslocatie: http://canong2.dynip.com:8086/postnuke/article-images/article11/link-layer.jpg

En dat doe je dan bij alle layers.
Dan kan je op meerdere layers tegelijk werken en dus de boel in 1x verplaatsen zodat het zwarte gat kleiner wordt ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 13-08-2005 12:39 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
Het werkt bij mij op 1 of andere manier niet. Ik werk dus met de bovenste laag. Heb de lagen gekoppeld. Maar als ik dan op mn actieve laag iets uitvoer word dat niet gedaan bij de andere lagen. Hoe zou dit komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

UHm je kan niet alles doen als de layers gekoppeld zijn. Maar bijv verplaatsen van het bovenvlak naar onder om het gat te verkleinen wat je dus wilde kan wel.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
Het lukt toch egt niet. Ik doe het als volgt: selecteer het stuk dat ik naar onderen wil verplaatsen, en dat sleep ik met de tool 'Verplaatsgereedschap(V)' (heb nl de nederlandse versie) het geselecteerde gedeelte naar beneden. Maar de andere lagen komen niet mee. Doe ik dus iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

relonky schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 22:14:
Klein opdrachtje voor een logo. "Klant" had al duidelijk voor ogen hoe het zo moeten worden, ik moet de uitwerking verzorgen. Dit is wat ik er tot nu toe van heb gemaakt (hoort ook nog tekst bij, maar dat heb ik even weggelaten). Wie geeft mij even bruikbare tips.

N.a.v. post hieronder. Kleuren zijn in principe aangegeven door de klant maar staan nog zeker niet vast (wat mij betreft).

[afbeelding]
Probeer eens de rest van het mannetje wat meer af te ronden, of juist alles strak te doen (wat al genoemd was).

Verder de kleuren: ach. Het vloekt niet met elkaar, dat is al heel wat :P

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 16:20
Motrax schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 16:09:
[...]

Probeer eens de rest van het mannetje wat meer af te ronden, of juist alles strak te doen (wat al genoemd was).

Verder de kleuren: ach. Het vloekt niet met elkaar, dat is al heel wat :P
beetje blauw erbij en 't is knallender en beter imho... wel donker blauw.. maar toch...

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Omdat mijn vorige weblayout wat minder in de smaak viel heb ik een nieuwe gedesigned.

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/bp/weblayoutrakkerzero.jpg

Wat vinden jullie?
Wat zou ik nog eventueel kunnen aanpassen om hem te perfectioneren?

In die grijze balk aan de zijkant wil ik nog iets mee gaan doen.
Iets van nieuws ofzo inzetten, tijd en datum, bezoekerteller ofzo
Moet ik nog ff verzinnen.

[ Voor 26% gewijzigd door Zeror op 16-08-2005 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Hier wat van mij, gemaakt voor een groep mensen die zich zo noemt.
Eigenlijk het eerste waar ik meer dan een paar minuten in heb gestopt ;)

http://www.solidart.nl/Images_Solidart/Got/phrozen_final.jpg

(400kb)

[ Voor 6% gewijzigd door FragNeck op 16-08-2005 03:43 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
FragNeck schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 03:41:
Hier wat van mij, gemaakt voor een groep mensen die zich zo noemt.
Eigenlijk het eerste waar ik meer dan een paar minuten in heb gestopt ;)

http://www.solidart.nl/Images_Solidart/Got/phrozen_final.jpg

(400kb)
Naar mijn mening is ie te wazig.
Ook vind ik de 'H' en de 'E' te onduidelijk, lijken net twee 'I' en een 'C'.
En een beetje kaal, maarja, dat is misschien wel je opdracht of vind de opdrachtgever mooi, dit is enkel mijn mening. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort ben ik bezig met een persoonlijke site en dit is wat ik tot nu toe heb:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bkramer/ww.nl/testing123_thumb.jpg
(klik voor ware grootte)

comments/suggesties? :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2005 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Niet online
Mooi gedaan hoor, alleen zie ik er 3 foutjes inzitten.
Ik heb ze even aangegeven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 11:16:
Sinds kort ben ik bezig met een persoonlijke site en dit is wat ik tot nu toe heb:

[afbeelding]
(klik voor ware grootte)

comments/suggesties? :)
Naast de 3 fouten die Drawer al aangaf zou ik nog de witte lijnen die alles heen staan overal even dik maken. En je hyperlinks zijn een beetje onduidelijk door de kleurkeuze en de achtergrond.
Verder ziet die er wel aardig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die hyperlinks krijgen later nog een mouse-over effect voor verduidelijking, verder zal ik bezig om die foutjes te verbeteren en misschien nog wat aanpassingen doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@rakkerzero:
ik vind dat niewe logo van je , dat je gepost hebt, erg mooi, maar de layout eromheen niet echt..
ik heb geprobeerd het iets anders te maken, wat vind je er dan van ; Afbeeldingslocatie: http://img342.imageshack.us/img342/7351/isditmisschienmooier2py.gif

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2005 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:37:
@rakkerzero:
ik vind dat niewe logo van je , dat je gepost hebt, erg mooi, maar de layout eromheen niet echt..
ik heb geprobeerd het iets anders te maken, wat vind je er dan van ; [afbeelding]
Ik zie dat je het bij zwarte balk hebt gehouden. Of is dat niet de verandering die je bedoeld?? :?
En wat van de layout vind je dan niet mooi?

Het zou me heel erg helpen als er tips gegeven zouden worden.
Ik wil natuurlijk wel een perfecte website hebben. En wat ik nu is zo ongeveer mn smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lettertype van 'rakkerzero', 'biography' en het menu vind ik niet echt heel mooi, en ik vind het te druk. Ik hou meer van iets heel simpels, dus dat is dat bv. alleen maar een zwarte balk, omdat je logo erbij toch al opvalt.. Ik zal zo wel wat meer uitleggen wat ik bedoel met een plaatje erbij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
@Rakkerzero: Ik vind het iets te druk overkomen. Waar dient het grijze gedeelte aan de linkerkant voor?

Verder ben ik zelf een stukje verder met mn site. Ik weet echter niet echt goed hoe ik de banner in moet gaan delen. Ik wil het niet te druk maken, maar ook niet te saai laten. Er komt sowiezo nog een motto oid bij te staan. Willen jullie verder C&C geven op het geheel?
Afbeeldingslocatie: http://img107.imageshack.us/img107/9026/preview1wx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 21:42:
Het lettertype van 'rakkerzero', 'biography' en het menu vind ik niet echt heel mooi, en ik vind het te druk. Ik hou meer van iets heel simpels, dus dat is dat bv. alleen maar een zwarte balk, omdat je logo erbij toch al opvalt.. Ik zal zo wel wat meer uitleggen wat ik bedoel met een plaatje erbij..
Het font dat ik iography gebruikt heb vind ik zelf wel gaaf. Die houd ik sowieso.
Het lettertype die ik in Rakkerzero heb gebruikt twijfelde ik nog heel erg. Die is nog voor verandering vatbaar. Alleen zwarte balk vind ik zelf iets te kaal. Dus vandaar ik het heb laten overlopen in het wit met een figuur.
Maar ik zal eens kijken wat ik nog kan veranderen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even met je design geknutseld, en er iets totaal anders van gemaakt: zo zou denk ik voor mij de ideale rakkerzerosite eruit zien :P Maar ja ik denk dat dat een kwestie van smaak is..

Afbeeldingslocatie: http://img189.imageshack.us/img189/9240/rakkerzeroprobeersel2qk.gif
(=klikbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
KappuhH schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 21:45:
@Rakkerzero: Ik vind het iets te druk overkomen. Waar dient het grijze gedeelte aan de linkerkant voor?

Verder ben ik zelf een stukje verder met mn site. Ik weet echter niet echt goed hoe ik de banner in moet gaan delen. Ik wil het niet te druk maken, maar ook niet te saai laten. Er komt sowiezo nog een motto oid bij te staan. Willen jullie verder C&C geven op het geheel?
[afbeelding]
Ik zie het papier precies recht van voren, maar toch zie ik de achterkant van de ringen terwijl de voorkant ervoor moet zitten. Dat is het enige wat me opviel en ben totaal geen 2d Guru en vind het enorm knap wat iedereen hier doet.
just my 2 cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Niet online
Xavier schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:08:
[...]

Ik zie het papier precies recht van voren, maar toch zie ik de achterkant van de ringen terwijl de voorkant ervoor moet zitten. Dat is het enige wat me opviel en ben totaal geen 2d Guru en vind het enorm knap wat iedereen hier doet.
just my 2 cents.
De ringen zitten niet helemaal vast he. Ze kunnen dus een beetje gedraaid of schuin zitten. En het geeft een veel beter effect. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:04:
Ik heb even met je design geknutseld, en er iets totaal anders van gemaakt: zo zou denk ik voor mij de ideale rakkerzerosite eruit zien :P Maar ja ik denk dat dat een kwestie van smaak is..

[afbeelding]
(=klikbaar)
Jouw manier vind ik zelf een beetje kaal.
Maar toch bedankt dat je er moeite in gestoken hebt. Aan dit soort info kan ik wat mee doen.
Ik ga morgen even een andere layout in mekaar draaien. Met dit als uigangspunt denk ik.
Ik wil het wel sowieso iets meer vullen. En verder ben ik gek op lijnen.
Hoe ik dit morgen allemaal ga verwerken zie ik nog wel.
iig toch bedankt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
Xavier schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:08:
[...]

just my 2 cents.
Ik denk dat dat komt omdat ik nog geen schaduw van de ringen gemaakt heb. Die zal ik zo snel mogelijk maken en hier posten. Ook zal ik schaduw aan het papier toevoegen maar denk dat dit niet zo heel mooi zal staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Heb nog niet super veel designs gemaakt.. Maar hier een WIP van mun laatste.

Comments zijn welkom.

Afbeeldingslocatie: http://joost.enviable.nl/test/layout2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Als je bang bent dat het gejat wordt en het daarom zo ranzig gaat watermerken, post het dan gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Eswip schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 15:22:

Comments zijn welkom.

[afbeelding]
Zolang die watermerken niet in het eindresultaat zitten, dan is het wel een mooi ontwerp.
Ziet er mooi en professioneel uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eswip schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 15:22:

Comments zijn welkom.

[afbeelding]
Vind het wel een leuk ontwerp...maar wel standaard ontwerp, die watermerkjes kan je bij het laten zien van een wip beter weghalen want je kan het zelf nog sneller namaken dan rippen.

Afbeeldingslocatie: http://img350.imageshack.us/img350/3568/enviable0yr.th.jpg

kijk maar (niet om te patsen ofzo)
had geen zin om de copyright er nog bij te doen :)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2005 17:18 ]

Verwijderd

Netjes, maar ik zou dat gedeelte van die donkere gradients toch iets aanpassen. De overgang vind ik iets "té" nu. Je hebt dat donkerblauwe en dan meteen weer zon lichte kleur. Verder maybe er ook iets meer grafisch insteken ? :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 16:54:
[...]

Vind het wel een leuk ontwerp...maar wel standaard ontwerp, die watermerkjes kan je bij het laten zien van een wip beter weghalen want je kan het zelf nog sneller namaken dan rippen.

[afbeelding]

kijk maar (niet om te patsen ofzo)
had geen zin om de copyright er nog bij te doen :)
:)

@Eswip; ik zal niet over die watermerken gaan zeuren, maar misschien moet je eens een tekst van lipsum.com halen, en die erop zetten. Dan heb je een beter beeld van hoe het er later uit gaat zien.. En misschien kan je volgende keer meedoen met de 2D-contest? Je lijkt me een goede kandidaat..

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2005 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 22:52

Flapmo

and back is gigi!

KappuhH schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 21:45:

[afbeelding]
Ik zou je wel als tip willen meegeven dat een zwarte achtergrond alles heel grauw en 'dark' maakt. Voor iets als vwo2006.nl zou ik misschien eens gaan spelen met de achtergrond. Ik zou een lichte kleur zoeken, lichtgrijs, misschien zelfs een wittint.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
Flapmo schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 08:08:
Ik zou je wel als tip willen meegeven dat een zwarte achtergrond alles heel grauw en 'dark' maakt. Voor iets als vwo2006.nl zou ik misschien eens gaan spelen met de achtergrond. Ik zou een lichte kleur zoeken, lichtgrijs, misschien zelfs een wittint.
Eigenlijk heb ik de achtergrond zwart gemaakt om meer nadruk te leggen op het blad. Ik zal het eens veranderen naar een andere kleur (dit zal wel een lastige klus worden omdat ik mn Photoshop bestand gebasseerd heb op een zwarte achtergrond).
Edit: even wat plaatjes gemaakt...

Wit
Lichtgrijs
Grijs

Eigenlijk wou ik het idee van een soort schrijftafel/hout als achtergrond willen maken maar daar zie ik vanaf ivm langere laadtijd en ik zou niet precies weten hoe ik dat kan maken.

[ Voor 31% gewijzigd door KappuhH op 22-08-2005 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

KappuhH schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 16:21:
Eigenlijk wou ik het idee van een soort schrijftafel/hout als achtergrond willen maken maar daar zie ik vanaf ivm langere laadtijd en ik zou niet precies weten hoe ik dat kan maken.
Je kunt toch een hout pattern gebruiken. Dan heb je een kleine afbeelding die gewoon steeds naast elkaar komt te staan zodat je lijkt dat je een groot tafelblad hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 07:38

HaterFrame

Well... Poo came out!

Logo voor mn site

Afbeeldingslocatie: http://digital-d.nl/scriptdata/photo-albums/Junk/Online_portfolio_logov2.jpg

Now shoot :)

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Ben begonnen met mijn festivalgitaar te pimpen, staat nu hetzelfde logo als van het plectrum op :P

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/64761/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boegel
  • Laatst online: 07-01-2018

Boegel

just boegel

Kan iemand me helpen aan een 'vector graphics' tutorial voor beginners voor The Gimp ? Ik vind het lekker werken met dat programma, maar mis het eenvoudig kunnen tekenen van een rechthoek of cirkel zoals je in PSP en Photoshop kan...

boegel - er zijn maar 10 soorten mensen in de wereld: diegene die het binaire stelsel kennen en diegene die het niet kennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Laatst online: 18-07 10:57
Ik heb vandaag naar aanleiding van gisteravond een logo ontworpen op een titel die ik had bedacht. Triple0six ( Ja hoe ik erop kom, spreek je uit als triple ( en dan de letter o ) six ) tmaakt niet uit. Anyways, ik showde me logo aan mijn grote vriend Bergen ( Gerben ) en die zegt ja tja, tis wel leuk maar niet superb ofzo. Meteen pimpen ( lees: stoer tegen mij aan lullen van kijk daar maar eens ) met dit topic, ik denk ik vlieg eens langs :)

Het gaat om het volgende logo, tekst vind ik er wel bijpassen alleen het komt wellicht wat te vol over zeg maar.

Afbeeldingslocatie: http://www.onderdegrond.nl/img/0006.png

Ik vind het eigenlijk wel stoer, mooie van die laatste kleur is dat die kleur eigenlijk elke kleur kan zijn omdat bijna alles wel past.

Enige probleem wat ik eigenlijk altijd heb is dat het zo "kaal" wordt of blijft. als je naar http://www.weblog.onderdegrond.nl/ gaat dan zie je dat eigenlijk ook. Ik vind dat weblog enzo ook wel grappig gemaakt :) Resultaat is uiteindelijk wel geworden wat ik in eerste instantie in gedachten had, we gaan alleen binnenkort met wat nieuws komen, maar hier moet nog over gebrainstormt worden :)

@ relonky: je hebt nog gelijk ook, wel beter trouwens, mooi herkenbaar en aantrekkelijker voor vrouwen zeg ik :D

[ Voor 15% gewijzigd door orange.x op 24-08-2005 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:30
Lijkt op ob tampon lettertype

Afbeeldingslocatie: http://www.obtampons.com/images/logo_ob.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

ook een idee, zo'n parodie-shirt maken op dat tampon-logo, maar dan n.o.o.b. ervan maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Bergen schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 00:06:
ook een idee, zo'n parodie-shirt maken op dat tampon-logo, maar dan n.o.o.b. ervan maken. :)
O+ i love that idea :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Bergen schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 00:06:
Als iemand daar tijd voor heeft en een high res pic van kan maken ga ik dat zeker op een shirt strijken ofzo :D dat is wel pure ownage :P lolllll

Even snel wat gebakken, maar is niet high res...

Afbeeldingslocatie: http://www.onderdegrond.nl/img/noob.png

Maar als iemand dit goed kan, wreed zou dat zijn ;)

[ Voor 22% gewijzigd door orange.x op 24-08-2005 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img358.imageshack.us/img358/4660/slecht8oh.jpg
:P wel slecht maar goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

ALs je nou slim bent rip je het o.b. logo hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
lol :)

Afbeeldingslocatie: http://www.onderdegrond.nl/img/noob2.png

Even zitten knutselen in Flash :) ownage :D Nu nog zo snel mogelijk naar de Hema, morgen denk ik, en dan ga ik even dit weekend strijken denk ik :P

[ Voor 56% gewijzigd door orange.x op 24-08-2005 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

orange.x schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 20:45:

[afbeelding]

Even zitten knutselen in Flash :) ownage :D Nu nog zo snel mogelijk naar de Hema, morgen denk ik, en dan ga ik even dit weekend strijken denk ik :P
LOL, kun je dit exporteren als eps en delen met ons? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaaah please! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

OMG meesterlijk, Mark _/-\o_

Stuur je mij ook zo'n shirt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOL-20.000
  • Laatst online: 18-08 21:08

[afbeelding]

Het puntje zit een beetje dicht tegen de N aan verder er cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

[afbeelding]

OMFG,
Dit is cool :P
Erg goed gedaan. Toppie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 15:05
Haha inderdaad wel leuk gedaan ja.. ;)
Wordt dit een nieuw merchandise product? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvenZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-02-2022
Een paar dagen geleden weer een site voor iemand gemaakt, hij staat nu online en zou graag jullie oordeel erover weten. Ik heb zelf het design + de basis van de website in html gemaakt, de 'opdrachtgever' heeft zelf de andere pagina's gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://img373.imageshack.us/img373/2444/djsven8kv.th.png
Link

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

@ Svenz
Site ziet er leuk uit. Ik zou er niks meer aan veranderen dan behalve de achtergrond kleur. Naar mijn idee past die niet echt bij de rest van de site. Denk dan meer aan blauw of groen. Maar geen lichtgeel.

Verder nog een schoonheidsfoutje met je gastenboek. Breedte klopt niet met de breedte van je iframe ;)

offtopic:
Sven maakt een site voor Sven, is het niet een site van/voor jezelf? :+

• Boegel
  • Laatst online: 07-01-2018

Boegel

just boegel

psst, als ik op biografie klik lijkt er iets fout te lopen met het oranje kader (firefox 1.0.6, Fedora Linux Core 4)

boegel - er zijn maar 10 soorten mensen in de wereld: diegene die het binaire stelsel kennen en diegene die het niet kennen

Verwijderd

heeft iemand hier tips voor mij over hoe ik het best iets kan "overtrekken" in Illustrator? :)

uitleg via msn is ook welkom, is te vinden in m'n profiel

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2005 13:20 ]

• DarkX

DarkX

Ik?

Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 13:19:
heeft iemand hier tips voor mij over hoe ik het best iets kan "overtrekken" in Illustrator? :)

uitleg via msn is ook welkom, is te vinden in m'n profiel
Euh. Leg je plaatje in een laag, lock die laag. Maak een nieuwe laag, en ga daar met de pentool vlakjes tekenen waar jij denkt dat ze horen. Eventueel kun je in photoshop contrast enzo extra hoog zetten dat je de kleurovergangen beter ziet.

Rest is volgens mij vooral handigheid, ben zelf ook maar gewoon begonnen en ben er inmiddels vrij handig in, tegenwoordig ook zonder overtrekken :)

Specifieke vragen mag je wat mij betrefd best stellen, maar ik zie niet goed in wat er aan uit te leggen valt helaas. Je moet een beetje kijk hebben hoe je met kleurvlakken een afbeelding kan namaken.

Niet echt topplaatje van mij, maar een van de weinige waar ik een illu van heb waar bronafbeelding bij zit :)
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/65208/full.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door DarkX op 25-08-2005 14:52 ]

Verwijderd

thx DarkX :), dat wat ik heb is gewoon iets zwarts wat ik in photoshop gemaakt heb wa'k wil overtrekken (zodat het er wat strakker uitziet)

maar ik snap wat je bedoelt

• orange.x
prototype schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 21:07:
[...]

LOL, kun je dit exporteren als eps en delen met ons? :D
eps is zeker dat voor adobe photoshop. Probleem is dat ik dit gemaakt heb met macromedia flash :) voordeel hiervan vind ik dat je, wat waarschijnlijk ook zo is met photoshop, iets kan maken en oneindig kan vergroten zonder dat je kwaliteit verliest omdat het allemaal berekent is.

Wat ik kan doen is even een .png op mijn site zetten en de .fla :)

noob.png 2400x1800
noob.fla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

orange.x schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 22:57:
[...]

..knip..
voordeel hiervan vind ik dat je, wat waarschijnlijk ook zo is met photoshop, iets kan maken en oneindig kan vergroten zonder dat je kwaliteit verliest omdat het allemaal berekent is.
Photoshop werkt niet zo, Photoshop werkt met pixels. Waar jij het over hebt is waarschijnlijk Illustrator wat ik om die reden nu ook gebruik (het oneindig vergroten zonder kwaliteitsverlies) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 12:51

Puck

W32.Deadcode.A

Afbeeldingslocatie: http://www.scissor.nl/files/knuffelpuck.gif

Poster/Flyer voor Micromusic.net avond in Cultureel Poppodium waar ik DJ/Programmeur/Vrijwilliger ben. Echte nerd avond dus...met commodore64 en atari bliepjes in een hip jasje. Ga ik lekker DJen! Oh en als je zin hebt om te komen: Bakkerspleintje 1 Castricum

(vraag me niet waarom het knuffelpuck heet, is beetje interne grap)

[ Voor 12% gewijzigd door Puck op 26-08-2005 00:13 ]

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 00:02:
[...]

Photoshop werkt niet zo, Photoshop werkt met pixels. Waar jij het over hebt is waarschijnlijk Illustrator wat ik om die reden nu ook gebruik (het oneindig vergroten zonder kwaliteitsverlies) :)
In Photoshop (cs) kun je met paden ook bereiken wat Illustrator doet met vectors...dus het kan tegenwoordig wel gewoon in Photoshop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bezig met een site voor een BF2 clan. Heb al een aantal uurtjes in het design zitten, vooral de header. Ik heb deze al eens eerder gepost in flash. Nu voorlopig nog gewoon een jpeg.
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/mywebspace23/Site_battlefield/BF2_site_full.jpg

Ben nog niet helemaal tevreden van het menu enzo. Ook moet de onderkant nogwat afgewerkt worden.

Plz comment,

Mvg,
Jonas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 02:04:
[...]

In Photoshop (cs) kun je met paden ook bereiken wat Illustrator doet met vectors...dus het kan tegenwoordig wel gewoon in Photoshop :)
Mja, handig is anders :)

Je kunt in paint ook foto's pixel voor pixel retoucheren, maar ik doe het liever niet :P

[ Voor 14% gewijzigd door DarkX op 26-08-2005 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Afbeeldingslocatie: http://www.onderdegrond.nl/img/noob/DSCF6943.jpg

En zo ziet dat er op een shirt uit :) Ja er zit een gelige vlek in, iets te lang met de strijkbout gedaan denk ik. Maar dat puntje moet misschien nog een beetje opschuiven en er komt nog een achterkant van het shirt. Maar dat moet ik nog gaan maken :) ik hou jullie wel even op de hoogte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkX schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:02:
[...]

Mja, handig is anders :)

Je kunt in paint ook foto's pixel voor pixel retoucheren, maar ik doe het liever niet :P
LOL :D Good point. Ik heb het zelf ook nooit gedaan hoor, ik maak geen vector tekeningen, maar ik kreeg van een collega een logo in PSD formaat dat schaalbaar was...voorheen wist ik ook niet dat het kon :)

Daarbij pixel ik wel voor mijn ontspanning hoor :) maar geen foto's retoucheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Laatst online: 12-09 18:31

sjaakaq

It might get loud

PuCK schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 00:11:
[afbeelding]

Poster/Flyer voor Micromusic.net avond in Cultureel Poppodium waar ik DJ/Programmeur/Vrijwilliger ben. Echte nerd avond dus...met commodore64 en atari bliepjes in een hip jasje. Ga ik lekker DJen! Oh en als je zin hebt om te komen: Bakkerspleintje 1 Castricum

(vraag me niet waarom het knuffelpuck heet, is beetje interne grap)
Mooi, maar op 1 punt inconsistent:het "Plamo" logo. Dat is te smooth. Ik zou zoiets doen:
Afbeeldingslocatie: http://img372.imageshack.us/img372/9715/plamo0ik.png

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Schop schop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Dat ziet er netjes en profesioneel uit vind ik zelf.

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Saai. Daar is haast geen logo, aangezien je een standaard lettertype gebruikt en er voor de rest ook vrij weinig mee doet.

[ Voor 29% gewijzigd door prototype op 27-08-2005 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Ik heb even een test gedaan met zelf gemaakte texturen en speciale effecten.
Ik heb het toegepast op mijn logo.

Klik voor originele groote.

Afbeeldingslocatie: http://marauder.dennahz.com/got_forum/cdlogo_rust_small.jpg

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

prototype schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 00:58:
[...]

Saai. Daar is haast geen logo, aangezien je een standaard lettertype gebruikt en er voor de rest ook vrij weinig mee doet.
Nou Myriad is niet een van de goedkoopsten ;)
Het is ook de bedoeling dat het een clean logo blijft zonder poespas.

[ Voor 11% gewijzigd door HaterFrame op 27-08-2005 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 15:01

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

ik ben het met prototype eens.
Als het een logo voor een portfolio moet voorstellen dan moet het iets persoonlijks uitstralen, iets wat bij jouw past, mogelijk wat over jezelf zegt.
Probeer te kijken of je met een beeldlogo kunt komen (een vormpje, figuurtje whatever) welke jouw persoonlijkheid uitstraalt.
Hier kun je een bijpassend font voor uitkiezen, een kleurenschema opstellen enz.

Dit ziet er naar mijn mening te standaard uit, lees: standaard font, standaard kleuren, standaard photoshop brush en design.

@ Judge80

ziet er al netjes uit, maar ik zou voor dat menu een ander font nemen, kijk anders eens op de sites van bekende ww2 shooters om te zien hoe zij het doen.
Enige minpuntje vind ik die lelijke brush vegen naast de helikopter, de rest loopt allemaal subtiel over in de achtergrond en dan krijg je opeens van die vieze halen :P

@ RAZORDUDE

miss kun je vertellen hoe je dat bereikt hebt > compleet photoshop of gebruik gemaakt van foto's. Of je maakt een geile tutorial waarmee je anderen ook een plezier kan doen. :*)

[ Voor 30% gewijzigd door Pendaco op 27-08-2005 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

MaNiC_MiNd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 01:11:
[...]

Nou Myriad is niet een van de goedkoopsten ;)
Het is ook de bedoeling dat het een clean logo blijft zonder poespas.
Myriad wordt al gebruikt door diverse bedrijven in het logo, zoals iPod. Beetje een ramp als je corporate identity moet afhangen van een fonttype dat al gebruikt wordt door een groot bedrijf als Apple.
En een logo wil ik het niet noemen, eerder een stuk tekst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Pendaco schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 01:13:
[...]

ik ben het met prototype eens.
Als het een logo voor een portfolio moet voorstellen dan moet het iets persoonlijks uitstralen, iets wat bij jouw past, mogelijk wat over jezelf zegt.
Probeer te kijken of je met een beeldlogo kunt komen (een vormpje, figuurtje whatever) welke jouw persoonlijkheid uitstraalt.
Hier kun je een bijpassend font voor uitkiezen, een kleurenschema opstellen enz.

Dit ziet er naar mijn mening te standaard uit, lees: standaard font, standaard kleuren, standaard photoshop brush en design.
Alleen is het niet het logo voor 1 portfolio, maar van meerdere mensen op 1 site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pendaco schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 01:13:
[...]

@ Judge80

ziet er al netjes uit, maar ik zou voor dat menu een ander font nemen, kijk anders eens op de sites van bekende ww2 shooters om te zien hoe zij het doen.
Enige minpuntje vind ik die lelijke brush vegen naast de helikopter, de rest loopt allemaal subtiel over in de achtergrond en dan krijg je opeens van die vieze halen :P
Dat zijn geen brushes maar dat is een boom, en komt van een screenshot uit saving pravite ryan, de hele achtergrond trouwens, weliswaar volledig bewerkt. Ik ga proberen om de "boom" weg te halen maar dan moet ik een stuk lucht uit een andere scene gaan knippen, en het moet dan nog te doen zijn om aan te passen in flash..
Ander font, eens kijken...

Trouwens weet iemand hoe het komt dat ik in PS geen kleine letters meer kan typen? Alleen meer hoofdletters :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 01:42:
[...]

Dat zijn geen brushes maar dat is een boom, en komt van een screenshot uit saving pravite ryan, de hele achtergrond trouwens, weliswaar volledig bewerkt. Ik ga proberen om de "boom" weg te halen maar dan moet ik een stuk lucht uit een andere scene gaan knippen, en het moet dan nog te doen zijn om aan te passen in flash..
Ander font, eens kijken...

Trouwens weet iemand hoe het komt dat ik in PS geen kleine letters meer kan typen? Alleen meer hoofdletters :s
Je hebt waarschijnlijk de uppercase-only knop per ongeluk ingedrukt :) Dat zit in de Font floater (als die niet zichtbaar is, type iets en druk CTRL+T), onderin die floater heb je verschillende opties zoals Faux Bold en Faux Italic, Superscript etc. Daar staat de uppercase-only ook tussen (weergegeven als "TT")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

MaNiC_MiNd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 01:15:
[...]

Alleen is het niet het logo voor 1 portfolio, maar van meerdere mensen op 1 site.
En wat stralen die mensen bij elkaar dan uit?
Probeer dan dat gene eens in je logo te verwerken. Dan ziet het er denk al een heel stuk beter uit ;)
Want wat je nu hebt is afgezaagd en al te vaak gebruikt in al reeds bestaande "logo's".
Probeer met iets origineels te komen.

[ Voor 17% gewijzigd door Zeror op 27-08-2005 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 01:59:
[...]

Je hebt waarschijnlijk de uppercase-only knop per ongeluk ingedrukt :) Dat zit in de Font floater (als die niet zichtbaar is, type iets en druk CTRL+T), onderin die floater heb je verschillende opties zoals Faux Bold en Faux Italic, Superscript etc. Daar staat de uppercase-only ook tussen (weergegeven als "TT")
Idd, thx! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvP
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 16:10

RvP

Een design voor mijn photoblog.

Afbeeldingslocatie: http://www.depinkel.nl/roel/photoblog_small.jpg

Voor groot klik

Wat vinden jullie ervan??

SolarEdge 22x360Wp Zuid (7920Wp) 11x365Wp Noord (4015Wp), Daikin Altherma 3M 9kW Monoblock, Gasloos sinds september 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Megadwerg schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 09:57:
Een design voor mijn photoblog.

[afbeelding]

Voor groot klik

Wat vinden jullie ervan??
Ik vind het er goed uitzien. Maar ik vind hem wel een beetje saai.
Is het een log voor jou alleen of voor meerdere mensen?
Als het voor jou alleen is, pak dan iets wat echt bij je past en probeer dat uit te stralen in log.
Het zelfde geld voor voor al je meerdere mensen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Laatst online: 23-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 02:10:
Ik ben bezig met een site voor een BF2 clan. Heb al een aantal uurtjes in het design zitten, vooral de header. Ik heb deze al eens eerder gepost in flash. Nu voorlopig nog gewoon een jpeg.
[afbeelding]

Ben nog niet helemaal tevreden van het menu enzo. Ook moet de onderkant nogwat afgewerkt worden.

Plz comment,

Mvg,
Jonas
Ziet er goed uit, misschien zou je de dogtags iets groter kunnen manken :)

-------------
RAZORDUDE schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 01:05:
Ik heb even een test gedaan met zelf gemaakte texturen en speciale effecten.
Ik heb het toegepast op mijn logo.

Klik voor originele groote.

[afbeelding]
Woo, nice work :)

-------------

Ik ben ook bezig om mn site weer eens te restylen. (v3.0 alweer)

let niet op het menu dit wordt volledig css zoals op mijn huidige website en de content is ook nog van de oude

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v134/Peter_85/PP3_05.jpg
p.s dat bobbeltje aan de linker kant van de content word een bgimg voor een h1 met een negatieve links positionering zo dat het op een tabblad lijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ziet erg netjes uit, skyline
Wat je nog wel kan doen is werken aan het gedeelte rondom je menubalk. bijv. je balk een paar pixels naar onderen schuiven. Nu zie je een background lijn onder je menu en naar mij mening ziet dat er niet echt goed uit. Verder zou je nog een kleine aanpassing kunnen doen aan de vorm van die menubalk.
En wat dat bobbelte betreft. Ik vind hem aan de kleine kant voor een tab. Laat hem wat meer uitsteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

orange.x schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 22:57:
[...]

eps is zeker dat voor adobe photoshop. Probleem is dat ik dit gemaakt heb met macromedia flash :) voordeel hiervan vind ik dat je, wat waarschijnlijk ook zo is met photoshop, iets kan maken en oneindig kan vergroten zonder dat je kwaliteit verliest omdat het allemaal berekent is.

Wat ik kan doen is even een .png op mijn site zetten en de .fla :)

noob.png 2400x1800
noob.fla
EPS is encapsulated post script, dat een formaat is voor vectorbestanden; alle drukkerijen werken in ieder geval met dit formaat :), is een standaard zowat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een poster voor een festival dat 'Blazztival' heet.. (Sommigen kennen het vast van de 2D-contest)

Afbeeldingslocatie: http://img91.imageshack.us/img91/1261/blazztival7wc.jpg
(klikbaar)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2005 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Hee dat ken ik nog ergens van :)

http://www.tweakers.net/ext/f/55118/full.jpg

Mgoe, ik krijg bij het zien van je poster niet echt zin in een lekker festival.Tis nogal saai en zakelijk zo, niet echt festive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
DarkX schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 15:02:
Hee dat ken ik nog ergens van :)

http://www.tweakers.net/ext/f/55118/full.jpg

Mgoe, ik krijg bij het zien van je poster niet echt zin in een lekker festival.Tis nogal saai en zakelijk zo, niet echt festive.
Nee idd, dat heb ik ook. Misschien een mooie plaat in het witte gedeelte ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is ook niet bedoeld als heel leuk festival, het wordt een festival met klassieke muziek :P en dan moet de poster ook een beetje saai zijn, of niet ?? Ik doe er denk ik nog wat foto's bij, om dat iets duidelijker te laten overkomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 12:51

Puck

W32.Deadcode.A

Ga je echt zoveel tekst gebruiken? Is nogal klein voor op een poster. Of iet het (niet zo interesante) extra info?

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 15:05
Skyline GTR schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 11:59:
hier stond blabla

-------------

Ik ben ook bezig om mn site weer eens te restylen. (v3.0 alweer)

let niet op het menu dit wordt volledig css zoals op mijn huidige website en de content is ook nog van de oude

[afbeelding]
p.s dat bobbeltje aan de linker kant van de content word een bgimg voor een h1 met een negatieve links positionering zo dat het op een tabblad lijkt
Vind het er goed uitzien :Y)

[zeurmode]jammer dat het .tk is >:) [/zeurmode]

ga zo door 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 22:13:
Het is ook niet bedoeld als heel leuk festival, het wordt een festival met klassieke muziek :P en dan moet de poster ook een beetje saai zijn, of niet ?? Ik doe er denk ik nog wat foto's bij, om dat iets duidelijker te laten overkomen..
Mja, maar dit straalt niet eens uit of het over een muziekfestival, kattenvoer, dubbele beglazing of een hypotheek gaat. Eenvoud is mooi, maar je kunt iets ook TE neutraal maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza
  • Laatst online: 02-03-2023

kwaza

http://dogepool.nl

http://metus.be

edit:
Achtergrond iets duidelijker gemaakt... :>

[ Voor 72% gewijzigd door kwaza op 30-08-2005 13:20 ]

http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soort van templatedingetje voor mijn site (bestaande uit 1 heel echt iframe :P)

Afbeeldingslocatie: http://www.81studios.nl/picture_library/GoT/benjis_klein.jpg
(klik voor grote afbeelding)

Had een aantal elementen in mijn hoofd en heb deze door elkaar geflikkerd..
Ben nog niet helemaal tevreden over het meisje rechtsonder, lijkt nog teveel een glow over te hangen... C&C altijd welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda_82
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

No Offence, maar als je er iets meer tijd in had gestopt als 5 minuten had je er vast wel wat mooiers van kunnen maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barracuda_82 schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:14:
[...]

No Offence, maar als je er iets meer tijd in had gestopt als 5 minuten had je er vast wel wat mooiers van kunnen maken...
agrees.. zeker als ik zie wat je allemaal wil showcasen... Wat is het eigenlijk precies voor vorm in de achtergrond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza
  • Laatst online: 02-03-2023

kwaza

http://dogepool.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:29:
[...]

agrees.. zeker als ik zie wat je allemaal wil showcasen... Wat is het eigenlijk precies voor vorm in de achtergrond?
Een of andere koning van WC3:FT...

Ik zal een nieuwe poging wagen :'( Sorry! Ik schaam me zo :'(

Komt wel goed O-)

Afbeeldingslocatie: http://img368.imageshack.us/img368/3175/template6af.th.jpg
Had ik nog liggen. Misschien is dat al iets beter ? 8)

[ Voor 23% gewijzigd door kwaza op 30-08-2005 13:16 ]

http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwaza schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:09:
[...]

Een of andere koning van WC3:FT...

Ik zal een nieuwe poging wagen :'( Sorry! Ik schaam me zo :'(
Schamen hoef je je nooit :D
En het is een goed begin, maar nooit handig om te zeggen dat je "er maar 5 minuten aan gespendeerd hebt"... Persoonlijk vind ik het dan ook niet de moeite om heel uitgebreid te reageren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
Nog maar een ontwerpje dan :)

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v134/Peter_85/PP3_07.jpg
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic mogen alleen zelfgemaakte designs van websites worden besproken door middel van een printscreen. URI's mogen niet worden gepost en dergelijke posts worden vanaf nu gemodbreaked.

Wil je je volledige site laten controleren op functionaliteit, dan verwijzen we (zoals ook staat vermeld in de FAQ) je naar Sitechecks.nl.