[2D] Post je 2D-stuff maar weer - part 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 8.132 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06 14:45

Yoozer

minimoog

Vervang de "Vitality" in het schreef-font door iets mooiers dan Times New Roman; een Garamond is al beter. Maak van de "2006" die nu in de blauwe cirkel staat een cirkel, capsule of afgeronde rechthoek met soortgelijke schaduw-werking als de rest; deze springt er nu uit omdat het element niet ruimtelijk lijkt zoals de rest. Dropshadow mag inderdaad misschien wat bescheidener. Voorts komt de datum behoorlijk veel voor; ik zie tenminste 3 keer "2006". Is dit ook daadwerkelijk zo belangrijk ;) ?

Misschien kun je op de groene bovenkant nog een lichtgekleurd vectorpatroontje aanbrengen?

[ Voor 13% gewijzigd door Yoozer op 28-01-2006 11:44 ]

teveel zooi, te weinig tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Haal die dropshadow overal weg en het ziet er allemaal ineens een heel stuk professioneler uit :)

Verder ziet hij er goed uit, maar door die dropshadow komt het ineens over als zo'n "ik heb net de photoshop filtertjes ontdekt" iets :)

Het zijn de kleine dingen die 't doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:24

Zeror

Ik Henk 'm!

TangLeFuzZ schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 13:13:
Het zijn de kleine dingen die 't doen ;)
En het geheel die het maken ;)

@ Gerbens

Ik zou het volgende doen:
- Dropshadow weghalen
- Cirkel met 2006 weghalen
- Bevel/emboss layer affect weghalen.

Ik denk dat de poster er dan een stuk professioneler eruit gaat zien. ;)

EDIT: Zal ik een nieuw topic gaan bouwen??

[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 28-01-2006 13:49 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Ja tijd voor een nieuw topic.

Maak dan meteen een beetje representatieve header

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:24

Zeror

Ik Henk 'm!

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic mogen alleen zelfgemaakte designs van websites worden besproken door middel van een printscreen. URI's mogen niet worden gepost en dergelijke posts worden vanaf nu gemodbreaked.

Wil je je volledige site laten controleren op functionaliteit, dan verwijzen we (zoals ook staat vermeld in de FAQ) je naar Sitechecks.nl.