[PC] Battlefield 2 - deel XI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.440 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

BasieP schreef op zondag 17 juli 2005 @ 23:27:
[...]

'hulp-moordpunt'

lol :D
ga engelse versie installeren zeg!
I know ... maar ik ben het nu gewoon :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 19:07

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

De stunt filmpjes van bv Sir. zijn te grappig. Is het zo dat er iets van een mod voor nodig is voordat de tanks zo hoog vliegen? Een stapel C4 lijkt niet genoeg maar misschien is mijn timing slecht.

De G3 valt mij reuze mee dat ding redt mij eerder uit een penibele situatie dan bv de m16. Ik zit nu wel vast qua medailles en ribbons ik zwem nee verzuip in de gouden en zilveren sterren maar meer heb ik niet. Volgend weekend mij maar eens storten op een specifiek award ofzo. Wat zou er voor nodig zijn om bv een medal of honour te halen?

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45027

Ik kreeg een "driver ability assist", iemand enig idee wat dat is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:54
Anoniem: 45027 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 01:26:
Ik kreeg een "driver ability assist", iemand enig idee wat dat is ?
iemand in je voertuig heeft een heal/repair of supply point gekregen
en jij snoept ook een puntje mee

[ Voor 3% gewijzigd door RocketKoen op 18-07-2005 01:27 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

En ik die dacht dat je op grote mappen diende te spelen om goed te kunnen scoren ... net 6 tegen 6 zo'n 107 puntjes gesprokkeld met mijn assault-rifle :p Vet ding, maar met die granaatwerper breng ik mezelf geregeld om ... 2/3 van al mijn teamkills zijn ongewilde suicide :p Echt waar :(

Nu weekje naar ardennen zonder pc ... grmbl ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
ik maak juist meer kills met me granaatwerper, 2 gasten per granaat soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51614

Weet iemand wat je precies moet doen voor de Staff Officer Ribbon? Ik heb gehoord dat je er 50 commander-punten voor moet halen in een ronde, maar dat heb ik al zo vaak gehaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-06 13:04

Erikie

www.erikie.nl

ik had het geweer van de medic unlocked en die is echt :9. haal m van burst modus af en knallen maar :) . burst zuigt sowieso :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:43
Erikie schreef op maandag 18 juli 2005 @ 08:09:
ik had het geweer van de medic unlocked en die is echt :9. haal m van burst modus af en knallen maar :) . burst zuigt sowieso :)
Dan schiet ie gewoon een stuk nauwkeuriger, omdat je geen verloop heb van je crosshair. Als je in burst mode schiet moet je daar gewoon rekening mee houden :Y)

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Wie heeft deze screens geupped via de POTD site?
Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/GoT/BF2/potd/images/6232830fafd50db3e5c93989a10cda4b_thumbnail_screen119.jpg

Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/GoT/BF2/potd/images/e6d21bba5a80f07e608a4dacd19e5b4d_thumbnail_screen010.jpg

Probleem is dat er iets mis is gegaan en ik kan het tot nu toe niet reproduceren wat het nu precies is.
Als diegene ff contact met mij wil opnemen, welke browser je gebruikte en als je het nog weet wat ongeveer de teksten waren nadat je gesubmit had (iig de titel met auteur teksten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
ik heb de 2e gesubmit onder IE6 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
Anoniem: 26235 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 08:38:
Wie heeft deze screens geupped via de POTD site?
[afbeelding]

[afbeelding]

Probleem is dat er iets mis is gegaan en ik kan het tot nu toe niet reproduceren wat het nu precies is.
Als diegene ff contact met mij wil opnemen, welke browser je gebruikte en als je het nog weet wat ongeveer de teksten waren nadat je gesubmit had (iig de titel met auteur teksten).
Staat er toch in :Y) Epitome ;) De eerste iig! Dat is toch dat kereltje met die Corporal icon @ GoT :?

[ Voor 4% gewijzigd door IJnte op 18-07-2005 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nah ja misschien kun je ze beter nog een keer opnieuw submitten en de teksten die op de pagina staan nadat je gesubmitted hebt svp ff mailen naar mij.

Kan ik btw ook wel een functie voor maken dat het automatisch naar mij gemailed wordt :P maar goed duurt ff om dat te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
Anoniem: 26235 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 08:47:
Nah ja misschien kun je ze beter nog een keer opnieuw submitten en de teksten die op de pagina staan nadat je gesubmitted hebt svp ff mailen naar mij.

Kan ik btw ook wel een functie voor maken dat het automatisch naar mij gemailed wordt :P maar goed duurt ff om dat te maken ;)
Das toch niet zo lastig :? Gewoon hetgene wat in je form box staat, na het submitten met de functie mail() naar jouw toe mailen :Y) Kan je zo het script bezorgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
IJnte schreef op maandag 18 juli 2005 @ 08:52:
[...]

Das toch niet zo lastig :? Gewoon hetgene wat in je form box staat, na het submitten met de functie mail() naar jouw toe mailen :Y) Kan je zo het script bezorgen :)
Zit er inmiddels al in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicket84
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-02 23:00
Geen clanwerving hier :)

[ Voor 81% gewijzigd door Crash op 18-07-2005 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07-06 23:39

Shuriken

Life is all about priorities

jagermeister schreef op zondag 17 juli 2005 @ 23:17:
@Djmantri... prima server hoor. Maaruh het feit dat je na 1 teamkill eruit vliegt vind ik toch echt een beetje té. Verder is dat autobalance inderdaad een noodzakelijk kwaad. Hoe irritant het af en toe ook is om geswitched te worden.
Ja same here. Ik maakte per ongeluk een tk doordat er iemand te dicht op een APC stond die ik kapot schoot. Gelijk gekickt..... :?

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
IJnte schreef op maandag 18 juli 2005 @ 08:19:
[...]

Dan schiet ie gewoon een stuk nauwkeuriger, omdat je geen verloop heb van je crosshair. Als je in burst mode schiet moet je daar gewoon rekening mee houden :Y)
Die L85A1 heeft toch helemaal geen burst? Volgens mij alleen de M16's.
Maar deze heb ik ook unlocked trouwens, alleen misschien had ik toch liever de G36C unlocked, enige voordeel van de L85 is de scoop en full-auto. De G3 en G36C hebben meer power of zijn nauwkeuriger dat is bij de L85 gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
Redje schreef op maandag 18 juli 2005 @ 10:15:
[...]

Die L85A1 heeft toch helemaal geen burst? Volgens mij alleen de M16's.
Maar deze heb ik ook unlocked trouwens, alleen misschien had ik toch liever de G36C unlocked, enige voordeel van de L85 is de scoop en full-auto. De G3 en G36C hebben meer power of zijn nauwkeuriger dat is bij de L85 gelijk.
Volgens mij wel.. Iig als jij bedoelt met burst dat ie dus snel achter elkaar schiet, dan heeft die L85A1 dat wel. Daarom unlocken veel mensen dit wapen ook, omdat je als medic ook nog lekker kan aanvallen. Met het standaard wapen van de medic ging dit gewoon niet echt lekker of je moet steeds headshots maken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:32
g36c heeft ook full auto :)

burst is een kort salvo. Je hebt wapens waarbij het een vuurgroep is. Als je dus 1 keer de trekker overhaalt, worden er 3 kogels afgevuurd. Haal daarna de trekker weer over en wederom worden er 3 kogels afgevuurd.

bij wapens zonder burst functie, en die alleen semi en full auto hebben, wordt altijd geleerd in serieus van 3 tot 5 schoten te schieten. Zo hou je makkelijk bij hoeveel ammo je nog in je mag hebt, en schiet je preciezer, in tegenstelling totdat wanneer je je 29 rounds in 1 keer erdoorheen jaagt. (men doet altijd minimaal 1 round minder in de mag als dat kan, om de veer te sparen) DIt wordt dan weer bursten genoemd.

de 2 zijn bijna gelijk eigelijk :)

[ Voor 93% gewijzigd door Schuey op 18-07-2005 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
Schuey schreef op maandag 18 juli 2005 @ 10:18:
g36c heeft ook full auto :)

burst is een kort salvo. Je hebt wapens waarbij het een vuurgroep is. Als je dus 1 keer de trekker overhaalt, worden er 3 kogels afgevuurd. Haal daarna de trekker weer over en wederom worden er 3 kogels afgevuurd.

bij wapens zonder burst functie, en die alleen semi en full auto hebben, wordt altijd geleerd in serieus van 3 tot 5 schoten te schieten. Zo hou je makkelijk bij hoeveel ammo je nog in je mag hebt, en schiet je preciezer, in tegenstelling totdat wanneer je je 29 rounds in 1 keer erdoorheen jaagt. (men doet altijd minimaal 1 round minder in de mag als dat kan, om de veer te sparen) DIt wordt dan weer bursten genoemd.

de 2 zijn bijna gelijk eigelijk :)
Weten we dat ook weer. Thnx. Euh dan weet ik niet zeker of de L85A1 een burst mode heeft. Kheb er maar 2 min mee gespeelt tot nu toe :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113257

ROFLASTC schreef op maandag 18 juli 2005 @ 00:17:
De stunt filmpjes van bv Sir. zijn te grappig. Is het zo dat er iets van een mod voor nodig is voordat de tanks zo hoog vliegen? Een stapel C4 lijkt niet genoeg maar misschien is mijn timing slecht.

De G3 valt mij reuze mee dat ding redt mij eerder uit een penibele situatie dan bv de m16. Ik zit nu wel vast qua medailles en ribbons ik zwem nee verzuip in de gouden en zilveren sterren maar meer heb ik niet. Volgend weekend mij maar eens storten op een specifiek award ofzo. Wat zou er voor nodig zijn om bv een medal of honour te halen?
Even snel een medal of honour halen... |:(

De medailles haal je niet zo een twee drie door gewoon even te spelen.
Je moet een bepaalde tijd hebben gespeeld, bepaald aantal punten hebben etc.

Dus bijvoorbeeld, je moet 1000 uur met de mec hebben gespeeld en 700 potjes hebben gewonnen.
Vervolgens moet je dan in totaal ook nog eens 10.000 kills hebben gemaakt.
Om die medal te krijgen moet je dan nog eens 50 kills in een round maken ofsow.

Zal wel zoiets zijn, DIT IS EEN VOORBEELD! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet niet of dit al in de startpost staat?
Hier staan allemaal plekken waar je je stats online kan bekijken, of voor je sig.

http://Got3n.com/ -- stats or stats&ribbons or stats&medals in 1 sig
http://www.gamedome.com/ -- stats & awards in 1 sig, requires registration
http://bf2tracker.com/ -- fully custom stats, requires registration
http://bf2stats.ausgamers.com/ -- stats
http://wolfgaming.net/bf2/bf2ranks/sig.php -- stats
http://www.bf2s.com/ -- stats & awards (seperate)
http://stats.codeflow.org/awardssig/yourplayerID -- awards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

Anoniem: 147828 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 17:58:
[...]

Gezien de de hoeveelheid mensen die het niet met jouw eens zijn (iedereen behalve jezelf) begin ik echt te denken dat jij bent geboren met die plaat voor je kop |:( . Als jij in die chopper zit, en ik ga erbij zitten dan heb jij m.i. niets te mekkeren en blijf ik gewoon zitten. Jij kunt dus m.i. niet afdwingen dat het 2e stoeltje voor je "maatje"is. Als jij me dan gaat dwingen eruit te gaan heb je gewoon pech. (hoeveel mensen gaan nu in de gaten houden dat jij in de chopper en je maatje onderweg naar de chopper dezelfde tag hebben??)
En als je de chopper dan kapot gaat vliegen ben jij de ultieme triesterik. Ook als je dan 5 min. gaat vragen of ik eruit wil gaan (staat dus die chopper 5 min. werkloos te wachten want ik ga er niet uit.)
Dit bedoelde ik dus met mijn antwoord.
Idd lezen is een vak, kritiek verduren ook ja.

Eerst ff goed lezen wat ik nu heb geschreven voor dat je zo'n obstinaat antwoord op de Got kwakt.
Helemaal mee eens.
Wilde laatst ook in een chopper kruipen op de gunners positie en krijg gelijk een salvo "get out" x 20 om m'n oren om vervolgens ge tk-ed te worden.

Speel dan niet op een public. zo zielig mensen die denken dat omdat ze een beetje kunnen vliegen of een clanmaatje hebben ook gelijk recht hebben op een heli ofzo..... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:18
Ok mensen ik heb wat settings aangepast:
Timelimit is nu 30 minuten
Vehicle Friendly Fire staat nu op 50 % (hoop dat dit werkt)
tk Num Punish To Kick staat nu op 15 (dit moet er dus voor zorgen dat je niet ineens gekicked word)
Vote Time 60 (aangezien ik zelf toch niet kan voten 8)7 heb ik dit ook iets korter gemaakt zodat als er inderdaad iemand "onaardig" gaat doen dat dan echt bewust iedereen gaat voten en niet na een minuutje of wat denkt, oh ik zal die gaast ook nog maar ff treiteren)
min Players For Voting staat nu op 10 (zorgt ervoor dat niet iemand onbewust weggestemd wordt of een andere map terwijl de rest dat niet wil)
En dat was het dan...

Heb nog geen mailtje terug gehad van mpcu maar dat maakt nog niet veel uit vind ik...
Ik ga denk ik trouwens ook dat minplayerstostart op 10 zetten want anders krijg ik miss problemen ermee (wordt ie miss unranked van :o)

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Mee eens. De tactiek van BF2 is <TEAMPLAY> Dit houdt in dat je met elke onbekende het doel moet behalen en vervolgens niet zielig lopen doen omdat je ff niet een chopper kunt besturen of dat je eigen maatje niet mee kan vliegen. Zoals hiervoor werd gezegt, dan is die chopper onbenut en dat brengt je team in gevaar of dat kost je de overwinning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

IJnte schreef op maandag 18 juli 2005 @ 10:25:
[...]

Weten we dat ook weer. Thnx. Euh dan weet ik niet zeker of de L85A1 een burst mode heeft. Kheb er maar 2 min mee gespeelt tot nu toe :O
De L85A1 heeft semi auto en full auto als opties, dus single shot en sprayen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Kan mij iemand vertellen wat er eigenlijk bedoeld wordt met 'Tickets Team' ? (oid, vraag schoot me juist tebinnen maar kan juiste benaming hier niet controleren) Kun je zien bij het laden van het spel, juist onder het aantal tickets dat er nodig zijn om rondje te winnen.

Snap niet echt waarvoor die dient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-06 10:45
MaTr1x schreef op zondag 17 juli 2005 @ 18:05:
@ SlideR_NL: lol zoals ik al zei, ik had er een screenshot van :) :
[afbeelding] = klikbaar
Jah je zei het in de server toen we aan het spelen waren.. Leuke screen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickezzz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-11-2022
ROFLASTC schreef op maandag 18 juli 2005 @ 00:17:

Ja voor die filmpjes met vliegende tanks, etc heb je de mod ''Jet Powerd Mod'' voor BF2 nodig! Ik heb ook al een race filmpje gemaakt met een paar Sir's in hun server (genaamd Oman Races). te downloaden op www.totalbf2.com :9 , Met de jet powerd mod krijg je op elk voertuig een jet motor zoals de normale jets!!! En dat gaat echt hard als je dan in zn buggy gaaat rijden _/-\o_ met het kleinste heuveltje vlieg je al :9~

MBP 2015, iPhone 7+, AppleTV4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
mickezzz schreef op maandag 18 juli 2005 @ 11:23:
[...]

Ja voor die filmpjes met vliegende tanks, etc heb je de mod ''Jet Powerd Mod'' voor BF2 nodig! Ik heb ook al een race filmpje gemaakt met een paar Sir's in hun server (genaamd Oman Races). te downloaden op www.totalbf2.com :9 , Met de jet powerd mod krijg je op elk voertuig een jet motor zoals de normale jets!!! En dat gaat echt hard als je dan in zn buggy gaaat rijden _/-\o_ met het kleinste heuveltje vlieg je al :9~
Dat is toch :O Heb je in DC ook.. ik vondt et niet echt grappig oid, want je rijd jezelf zo tepletter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:42
djmantri schreef op maandag 18 juli 2005 @ 11:15:
tk Num Punish To Kick staat nu op 15 (dit moet er dus voor zorgen dat je niet ineens gekicked word)
Vote Time 60 (aangezien ik zelf toch niet kan voten 8)7 heb ik dit ook iets korter gemaakt zodat als er inderdaad iemand "onaardig" gaat doen dat dan echt bewust iedereen gaat voten en niet na een minuutje of wat denkt, oh ik zal die gaast ook nog maar ff treiteren)
min Players For Voting staat nu op 10 (zorgt ervoor dat niet iemand onbewust weggestemd wordt of een andere map terwijl de rest dat niet wil)
En dat was het dan...

Heb nog geen mailtje terug gehad van mpcu maar dat maakt nog niet veel uit vind ik...
Ik ga denk ik trouwens ook dat minplayerstostart op 10 zetten want anders krijg ik miss problemen ermee (wordt ie miss unranked van :o)
Da's mooi man, ik zal vanmiddag weer ff gaan spelen. Ben trouwens tevreden over de gameplay op je server hoor, alleen dat kicken uit het niets was wat jammer. Hopen dat dat nu dus ff anders is.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-02 20:11

Not Pingu

Dumbass ex machina

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138798

weet echt niemand hoe ik batllefield 2 kan spelen zonder dat ik een zwart scherm krijg als ik het spel opstart waarna hij terug naar mijn bureaublad springt?
allowallrefreshrates op 1 zetten werkt niet en opnieuw installeren ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
bin_jackson schreef op maandag 18 juli 2005 @ 08:41:
ik heb de 2e gesubmit onder IE6 ;)
Ik heb de eerste gesubmit onder Firefox 1.0.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
Epitome schreef op maandag 18 juli 2005 @ 12:28:
[...]
Ik heb de eerste gesubmit onder Firefox 1.0.4
Hehe had ik toch goed gezien 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139872

argh EA moet wat aan de players doen die niet in teams spelen. Commander zijn van 1 squad en 32 spelers is gewoon klote. Kicken die handel... of commander kan gedwongen mensen in squads doen.

Nog een tip voor de fighterjocks, please wordt geen squadleader. Het is lastig to spawn in een jet.
Ga eens proberen wat met het pistool te doen, wil tot nu toe niet echt lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
Anoniem: 139872 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 13:00:
argh EA moet wat aan de players doen die niet in teams spelen. Commander zijn van 1 squad en 32 spelers is gewoon klote. Kicken die handel... of commander kan gedwongen mensen in squads doen.

Nog een tip voor de fighterjocks, please wordt geen squadleader. Het is lastig to spawn in een jet.
Ga eens proberen wat met het pistool te doen, wil tot nu toe niet echt lukken
Je kan members uitnodigen om in een squad te komen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-06 19:59
Anoniem: 139872 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 13:00:
argh EA moet wat aan de players doen die niet in teams spelen. Commander zijn van 1 squad en 32 spelers is gewoon klote. Kicken die handel...
er zijn ook mensen die graag ''solo'' spelen..........teams ed. is leuk, maar daar speel ik alleen in, als ik met wat kameraden ben (teamspeak).....

maar vaak ren ik ook alleen het slagveld in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

En dat was het dan...

Zeer nice DJMantri, dit zijn de perfecte settings :*)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Weet iemand of je voor de basic air defence badge per se 15 min of 10 kills met zo'n AA moet maken dat vast op de grond staat of mag een mobile AA ook (zo'n APC achtig ding)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148676

Vraagje,

Als jullie met een straaljager vliegen, hoe gaan jullie met de gashandle om? Altijd vol gas of proberen jullie een goede stand te vinden waarbij je kan maaien en knallen zonder als een piano uit de lucht te donderen? Als ik met dat gas ga spelen flikker je al snel naar beneden en optrekken is dan erg lastig.. Ik zie wel somige straaljagers erg langzaam voorbij komen zonder dat zijn vstol hebben.

Experts, deel eens wat ervaringen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-my
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-05 16:08

Tom-my

w03iz0rz

IJnte schreef op maandag 18 juli 2005 @ 13:08:
[...]

Je kan members uitnodigen om in een squad te komen hoor ;)
niet als commander toch?

[ Voor 79% gewijzigd door Tom-my op 18-07-2005 13:32 ]

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23299

Mr. Detonator schreef op maandag 18 juli 2005 @ 13:17:
[...]

er zijn ook mensen die graag ''solo'' spelen..........teams ed. is leuk, maar daar speel ik alleen in, als ik met wat kameraden ben (teamspeak).....

maar vaak ren ik ook alleen het slagveld in...
Ik speel ook graag solo.. zeker als je (zoals gister) met een commander zit die je elke 30 seconden een andere kant op stuurt.. als er iets ellendig is, is het wel een commander die niet weet wat ie wil...

En ik vind nog steeds dat mensen meer moeten spotten.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149587

Je moet als je merkt dat je begint te donderen als een piano snel je afterburner open zetten en dan vlieg je weer.

Ook moet je een zeer gevoelige instelling gebruiken voor je muis en roer.
Ik heb 9.00
Horizontaal 9
Verticaal 9

En opeens versla ik een van de beste pilooten, hij is nu zeer nerveus maar daar heb jij geen last van enkel je tegenstanders want die krijgen door dat gehobbel van jou ook geen goede lock on.

Trouwens ben ik de enige die juist smeekt om meer mensen in een heli terwijl die bij jullie overvol zit?

Ik vindt het trouwens zeer gaaf om een goed luchtgevecht te houden, of om met het gehele leger steeds een stukje op te schuiven terwijl ik overal doorheen sneak en tanks opblaas waardoor onze frontlinie weer een stuk kan opschuiven.

Mijn stats trouwens

http://bf2.com/player/killa4live

Ik heb trouwens het idee dat er sinds de patch alleen bij het binnenkomen van het slagveld(als je dus je wapen moet selcteren) en bij de server list iets is verbeterd. Maar ik heb nog steeds die irritant lange laadtijden bij verifying client data.

Overigens heb ik slechst textures en terrain op medium en view distance op 80%

Maar toch ziet dit spel er zo dodelijk gaaf uit.
Ik ben zo verslaafd dat ik een PlayStation 2 man en een anti gaming familie(om me heen die telkens ga er nou eens affffffffff zegt) al ruim 28 uur heb gespeeld en ik zit echt enorm te kicken.

Dus ook al zijn er wat probleempjes en bij jullie blijkbaar ruzies vindt ik dit de game van het jaar.

Vroeger speedle ik SOF2 en heete ik ***G.E.F***<<<Darts>>> en was ik behoorlijk aan het ownen, maar dit dit dit dit , ja laat maar jullie snappen het.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-my

Tom-my

w03iz0rz

Hebben jullie ook altijd dat je een black hawk instapt, maar dat je gunners niet schieten? Dat is zoooo frustrerend! Scheer je strak over de daken, en dan schieten ze nie :S

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fsfikke schreef op maandag 18 juli 2005 @ 13:24:
Weet iemand of je voor de basic air defence badge per se 15 min of 10 kills met zo'n AA moet maken dat vast op de grond staat of mag een mobile AA ook (zo'n APC achtig ding)
Je moet er eentje gebruiken die vast op de grond staat(of beter dak) want dan wordt je niet gesloopt en kan je makkelijker die 15 minuten vol maken), ik weet echter niet of het uberhaupt werkt bij zon chinese mobile AA/pantservoertuig.

(Wat is dat Chinese pantservoertuig trouwens gaaf!! echt dat is de modernste, USA heeft modernste tanks en Helicopetrs en MEC heeft beste vliegtuigen)

Maar ik merkte wat vreemds.
1. Ik pak die Chinese AA en dan zie ik zon groot kruis

2. later pak ik echter weer zon ding maar nu zit er zon raster omheen(zon radar achtig schermpje erbij)

Kan iemand dit mij uitleggen?

En over bovenstaand bericht: Dat is zo irritant een incompentente gunner, dan denk je hier ik geef het je op een presenteer blaadje(laat zelfs mijn heli richting grond rollen, schiet die aap niet, en boem blaast een apc me weg, en alsnog gewoon niks doen)

Ik weet dat iedereen evenveel recht heeft maar als ik dan spawn en hij stapt weer in dan verzoek ik hem om op een normale positie achteraan te gaan zitten, want hiermee verneukt hij een heli vol met squadmembers omdat hij zit te slapen!

Over dat spotten: probleem is dat jij dan meestal je enige goede kans om hem verrot te kannlen verneukt, of hij ziet jou, en als het er veel zijn ben je wel even bezig, betr = verzoeken om UVA dan ziet iedereen het meteen)

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 18-07-2005 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Anoniem: 149587 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 13:40:
[...]
Je moet er eentje gebruiken die vast op de grond staat(of beter dak) want dan wordt je niet gesloopt en kan je makkelijker die 15 minuten vol maken), ik weet echter niet of het uberhaupt werkt bij zon chinese mobile AA/pantservoertuig.
Ok, thnx :)
Tom-my schreef op maandag 18 juli 2005 @ 13:40:
Hebben jullie ook altijd dat je een black hawk instapt, maar dat je gunners niet schieten? Dat is zoooo frustrerend! Scheer je strak over de daken, en dan schieten ze nie :S
Wat ik echt reuze irritant vind is als ik als gunner in een blackhawk zit, aan de andere kant ook een gunner dat die piloot recht boven vijanden gaat hangen of hoog boven een vlag :( Al die mannetjes van hun kan je niet afschieten maar die heli is al gauw kapot :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-my

Tom-my

w03iz0rz

fsfikke schreef op maandag 18 juli 2005 @ 13:44:
[...]

[...]

Wat ik echt reuze irritant vind is als ik als gunner in een blackhawk zit, aan de andere kant ook een gunner dat die piloot recht boven vijanden gaat hangen of hoog boven een vlag :( Al die mannetjes van hun kan je niet afschieten maar die heli is al gauw kapot :/
daarom kom ik altijd in een circel rond de vlag, en daarna pas erboven, maja als ze niet schieten houd dat snel op (stingers doen au!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fsfikke schreef op maandag 18 juli 2005 @ 13:44:
[...]

[...]

Als ik trouwens op x druk komemn er dan altijd(tenzij ze op zijn) flares uit? want ik zie ze niet als ik het doe, terwijl andere het wel doen.
(bestw el handig merk ik, want als ik een heli wil afknallen met een f-18 zie je allemaal van die hokjes door die shit) twerijl er noobs in die heli zitten dus volgens mij doet die heli of vliegtuig het ook automatisch.

Ps sorry voor mijn spelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tom-my schreef op maandag 18 juli 2005 @ 13:46:
[...]

daarom kom ik altijd in een circel rond de vlag, en daarna pas erboven, maja als ze niet schieten houd dat snel op (stingers doen au!)
Stingers nooit wegvliegen, maar er precies bovenhangen, dat is zijn dode hoek, met een heli kan je namelijk nooit snel genoeg optrekken om aan die 2e raket te ontkomen, je moet dus wachten totdat een van je crews een kans krijgt of dat de grondtroepen komen, anders jaag je een heli vol mensen de dood in. vraag dus meteen om groundsupport!

Hoop dat ik je help hiermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Het echte irritante is met een gunner die niet zit op te letten of niet weet dat de gunner ook raketten tot beschikking heeft.

Sta je voor hem te hofferen.. zodat de gunner een pracht kill kan maken.. gaat ie met de railgun schieten..

*zucht*
daar zakt mijn broek echt vanaf...

Onder tussen wordt ik als piloot aan alle kanten beschoten door de target..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Anoniem: 149587 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 13:47:
[...]

Als ik trouwens op x druk komemn er dan altijd(tenzij ze op zijn) flares uit? want ik zie ze niet als ik het doe, terwijl andere het wel doen.
(bestw el handig merk ik, want als ik een heli wil afknallen met een f-18 zie je allemaal van die hokjes door die shit) twerijl er noobs in die heli zitten dus volgens mij doet die heli of vliegtuig het ook automatisch.

Ps sorry voor mijn spelling.
Je kan maar een keer in de zoveel tijd flares gebruiken. Veel piloten drukken meteen als iemand een lock op hun heeft op x, twee seconden later kan je hem mooi afkanallen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Anoniem: 113257 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 10:27:
[...]

Even snel een medal of honour halen... |:(

De medailles haal je niet zo een twee drie door gewoon even te spelen.
Je moet een bepaalde tijd hebben gespeeld, bepaald aantal punten hebben etc.

Dus bijvoorbeeld, je moet 1000 uur met de mec hebben gespeeld en 700 potjes hebben gewonnen.
Vervolgens moet je dan in totaal ook nog eens 10.000 kills hebben gemaakt.
Om die medal te krijgen moet je dan nog eens 50 kills in een round maken ofsow.

Zal wel zoiets zijn, DIT IS EEN VOORBEELD! :Y)
Je onderschat de eisen voor een Medal of Valor:
  • 6000 Global Hours Played in Total
  • 50000 Driver Ability Points (Driving around with people in your vehicle)
  • 10000 Global Amount of Times defending a control point
  • 250000 Global Teamwork Score
Bron: PHUSiON9.COM :: UBAR - The Unofficial (But Accurate) Battlefield 2 Awards and Ranks Page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Epitome schreef op maandag 18 juli 2005 @ 13:58:
[...]

Bron: PHUSiON9.COM :: UBAR - The Unofficial (But Accurate) Battlefield 2 Awards and Ranks Page
En ik wou net gaan melden dat er een uber complete guide is waar voor alle awards/badges e.d. staat wat je moet doen :/ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129220

Lenny_Z

bepaalde Samsung DVD's spelers geven nog steeds bij het starten van Battlefield (de LEGALE versie) een crash naar desktop met een error code m.b.t. op SAVEDISK. (kopiëer beveiliging)

Beetje jammer.....heb ik spel legaal gekocht, krijg je dit.
Wat ik nu heb gebruikt (i.p.v. de wat dubieuze NO cd patch, wat toch een hack is feitelijk) is een mini-image (met alleen de benodigde bestanden van de CD voor de verificatie) en deamon tools met Savedisk emulatie. nu werkt het wel.

Hiervoor hoef je dus niet dingen te reverse engineeren (wat niet is toegestaan, en wat een no CD patch dubieus maakt) en ben je toch legaal bezig.

Ik heb EA nederland inmiddels op de hoogte gesteld, het speeld nagenoeg alleen met dit type samsung DVD speler/ CD writer.
Mag ik vragen hoe je dit gedaan hebt? Ik heb ook de samsung CD/DVD speler en kan ook niet met dvd spelen.

Ik kan hem alleen spelen met no dvd crack, maar wanneer ik de patch installeer werkt de dvd patch ook niet meer. Zelfs als ik eerst de patch installeer en daarna pas de patch installeer. Het is een beetje een schrale bedoeling. Er zijn niet veel servers meer over zonder die patch.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 129220 op 18-07-2005 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
fsfikke schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:01:
[...]

En ik wou net gaan melden dat er een uber complete guide is waar voor alle awards/badges e.d. staat wat je moet doen :/ :P
6.000 Global Hours is niet echt realistisch, stel je speelt gemiddeld 4 uur per dag en dat is echt veel. O-)
4 x 365 = 1.460 uur per jaar, dan ben je meer dan 4 jaar bezig deze felbegeerde medal te krijgen... 8)7
Dan zitten we zowat alweer Battlefield 4 te spelen hoogstwaarschijnlijk! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe kan de gunner rakketen gebruiken dan? ik heb dat nog nooit kunnen doen hoor.
Tenzij je die Apache bedoelt, maar dat zijn van die irritante tv guided missiles.

Pls een antwoord.

Als jullie trouwens nog vragen hebben= stel ze gerust.

En over 4 jaar zitten we nog Battlefield 2 spelen, want ondanks al die add ons zullen denk ik toch echt de meeste bij de gewone battlefield blijven, omdat die het leukst is.(Special Forces achtige dingen hebben we zowat in elk schietspel dat online is.)

Maar ide medailles hebben ze zo hoog ingesteld zodat het extreem zeldzaam is dat iemand hem haalt.

Overigens zag ik net iemand met enkele speelminuten en 85 punten die was Coporal en had de good conduct medal 8)7 |:(

trouwens ik wil gewoon me in elke vechtdiscipline me hebben bewezen, dat heb ik nu(aviator,heli,grondraket,luchtraket,tank spec ops) en een goede rang(lance corporal en mijn gun geunlockt voor spec ops) en nu boeien die punten en awards me niet echt zo veel, als het namelijk weer eens een keer gebeurd voel het wel als een prestatie en is het extra leuk. maar ik ga gewooin lekker gamen en door samen te werken een echte oorlog naspeklen(weten jullie nog vroeger deden we dit met waterpiatolen, nu zitten we de complete golfoorlog na te doen)

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 18-07-2005 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deze URL staan we hier niet toe :)

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 18-07-2005 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe kan je dan eigenlijk rakketen gebruiken in een transport helikopetr en op welke positie moet je zitten daarvoor? Ik weet daar namelijk helmaal niks van , terwijl ik toch echt al eens op mijn rechtermuis heb geklikt denk ik.

en kan iemand me vertellen hoe ik dat connect to ip goed moet gebruiken, want dat spel bedenkt er telkens wel een connection failure bij terwijl ik gewoon op de eerste de beste server kan klikken en kan connecten.
Er staat nu bij port iets van 16567.

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 18-07-2005 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Epitome schreef op maandag 18 juli 2005 @ 13:58:
[...]

Gelukkig zei ik dat het een voorbeeld was. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na 24 uur mag je je vraag herhalen

[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 18-07-2005 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OK gedaan, als ik de image mount dan opent hij alleen de folder, maar start het spel niet op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Anoniem: 129220 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:42:
[...]

OK gedaan, als ik de image mount dan opent hij alleen de folder, maar start het spel niet op...
Als de link hier niet mag, denk je dat hulp met dingen van die site wel mag ;)

@heli verhaal:
In transport helikopters heb je geen raketten, alleen in attack heli's.

[ Voor 16% gewijzigd door fsfikke op 18-07-2005 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fsfikke schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:44:
[...]

Als de link hier niet mag, denk je dat hulp met dingen van die site wel mag ;)

@heli verhaal:
In transport helikopters heb je geen raketten, alleen in attack heli's.
Ik ben gewoon iemand die het probleem heeft net een dvd speler te hebben die problemen geeft met de dvd. Ik vind dat ik niks illigaals doe, omdat ik gewoon het spel heb gekocht. Ik zou het wel fijn vinden als ik het spel normaal zou kunnen spelen net als jij en als andere mensen met een normale dvd speler.

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 129220 op 18-07-2005 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar die rakketten in atatck helis zijn zo verrot, net zoals die van de bommenwerper, ik heb met die dingen nog geen een keer doel getroffen, sterker nog ook al klik ik dan nog laat hij 9 van de 10 keer geen bom vallen(vooral bij bommenwerper) althans dat idee heb ik.en mocht die van die apche al werken dan heeft je piloot hem allang met zijn rakketen afgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23299

Anoniem: 129220 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:52:
[...]

Ik ben gewoon iemand die het probleem heeft net een dvd speler te hebben die problemen geeft met de dvd. Ik vind dat ik niks illigaals doe, omdat ik gewoon het spel heb gekocht. Ik zou het wel fijn vinden als ik het spel normaal zou kunnen spelen net als jij en als andere mensen met een normale dvd speler.
Probeer Gamejackal eens.. doet het voor mij prima.. is wel shareware 30 dagen, maar het is een begin..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:24
Anoniem: 149587 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 13:40:
[...]
(Wat is dat Chinese pantservoertuig trouwens gaaf!! echt dat is de modernste, USA heeft modernste tanks en Helicopetrs en MEC heeft beste vliegtuigen)
:o Ik vind dat China de beste vliegtuigen heeft hoor, die dingen reageren echt zo supersnel en kunnen daardoor iets scherpere bochten maken dan de overige vliegtuigen :)
Anoniem: 149587 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:17:
Hoe kan de gunner rakketen gebruiken dan? ik heb dat nog nooit kunnen doen hoor.
Tenzij je die Apache bedoelt, maar dat zijn van die irritante tv guided missiles.
Mja, van die irritante TV guided missiles. Van die raketten die je van 600 meter ver compleet naar zijn doel kan sturen en tanks in 1 klap kapot maken. Wat heb je eraan zeg, die rotdingen :?

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik ben zonet gepermbanned van de "Official DE 1 - Seahamsters" ranked server omdat ik een paar rondes dik bovenaan stond. Opeens begon de admin mij voor "nazi" uit te maken. Een permban was het gevolg met een message bovenin het scherm "bye noob".

Ik heb gelijk maar even een mailtje naar EA gestuurd met de naam en het ip van de server. Ik vind dat ze dit soort ranked serveradmins keihard moeten aanpakken. Ik heb helaas de hoster nog niet kunnen achterhalen.

Op het forum op de seahamsters website staat trouwens nog een gigantische post van iemand die precies hetzelfde heeft. Blijkbaar maakt men er een gewoonte van daar. Stelletje kleuters.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129220 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:42:
[...]

Die folder moet je gewoon weg klikken en het spel handmatig starten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die dingen reageren niet als ik op vuren klik en als ze het al doen gaat hij scheef omdat de piloot het weer verpest, maar als de piloot zich in mijn dienst zou stellen (wat ze bijna nooiit doen want ze gaan voorover vliegen om zlef rakketen te schieten) dan zou ik inderdaad vanaf ver tanks kunnen mollen(600 meter kan ik niet zien, ik heb bijna alles op low maar ben toch tevreden, ik ben gauw tevreden, maar desondanks ziet het er ubermooi uit.)
en je kan ze niet meer besturen na het afschieten je kanz e alleen volgen, want ook al beweeg je muis hij beweegt niet, of ligt het aan mij?

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 18-07-2005 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Morax schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:30:
[...]

:o Ik vind dat China de beste vliegtuigen heeft hoor, die dingen reageren echt zo supersnel en kunnen daardoor iets scherpere bochten maken dan de overige vliegtuigen :)

[...]

Mja, van die irritante TV guided missiles. Van die raketten die je van 600 meter ver compleet naar zijn doel kan sturen en tanks in 1 klap kapot maken. Wat heb je eraan zeg, die rotdingen :?
Ja inderdaad alleen ik heb het idee dat ze minder ammo hebben en iets minder snel zijn maar wel wendbaarder(kan ook iets makkelijker keren met lagere snelheden)(niet dat ze traag zijn ofzo maar toch minder snle met afterburner aan vergeleken met MEc en USA met afterburner) maar overall vindt ik Amerika het modernst daarna China en dan MEC.
Overigens hebben MEC en China dezelfde heli's . Raar!

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 18-07-2005 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91271

fsfikke schreef op maandag 18 juli 2005 @ 13:24:
....mag ook mobile. Ik kreeg 'm nml terwijl ik in de mobile zat; daarom weet ik dit. Was in dat Chinese geval met dat enorme vierloops snelvuurkanon en die hittezoekende raketten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91271 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:38:
[...]

....mag ook mobile. Ik kreeg 'm nml terwijl ik in de mobile zat; daarom weet ik dit. Was in dat Chinese geval met dat enorme vierloops snelvuurkanon en die hittezoekende raketten.
Ja het kan dus wel, maar de kans is groot dat iemand c4 tegenje aan plakt of je wordt afgeschoten door een tank, ground defense noem maar op, je kan dus beter in de middle of Nowhere in een AA zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-05 20:26

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Bor de Wollef schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:32:
Ik ben zonet gepermbanned van de "Official DE 1 - Seahamsters" ranked server omdat ik een paar rondes dik bovenaan stond. Opeens begon de admin mij voor "nazi" uit te maken. Een permban was het gevolg met een message bovenin het scherm "bye noob".

Ik heb gelijk maar even een mailtje naar EA gestuurd met de naam en het ip van de server. Ik vind dat ze dit soort ranked serveradmins keihard moeten aanpakken. Ik heb helaas de hoster nog niet kunnen achterhalen.

Op het forum op de seahamsters website staat trouwens nog een gigantische post van iemand die precies hetzelfde heeft. Blijkbaar maakt men er een gewoonte van daar. Stelletje kleuters.
Mja vervelend, maar ik denk niet dat EA daar veel boodschap aan heeft. Hoe wil jij gaan bewijzen tegenover EA dat je geen nazistische opmerkingen hebt geplaatst? Psies...

Denk dus dat je gewoon pech hebt. Tenzij dit vaker voorkomt bij deze admin. Dan wordt het een ander verhaal natuurlijk.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91271

Anoniem: 149587 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:54:
Maar die rakketten in atatck helis zijn zo verrot, net zoals die van de bommenwerper, ik heb met die dingen nog geen een keer doel getroffen,
....dat ligt dan aan je piloot. Ik heb nu -gelukkig- een paar keer een piloot gehad die nadacht over de mogelijkheden van zijn gunner. Stilhangen en even de tijd geven. Die TV-guided missles zijn 1 hit, 1 kill. geen ontkomen aan; alletwee punten scoren. Geeft enorm veel voldoening, maar het vergt een goede piloot. Gedurende al mijn speeltijd (bijna 1,5 dag) ben ik nu pas twee of drie keer een goede piloot tegengekomen (en als ik _zelf_ vlieg, natuurlijk! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Anoniem: 149587 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:54:
Maar die rakketten in atatck helis zijn zo verrot, net zoals die van de bommenwerper, ik heb met die dingen nog geen een keer doel getroffen, sterker nog ook al klik ik dan nog laat hij 9 van de 10 keer geen bom vallen(vooral bij bommenwerper) althans dat idee heb ik.en mocht die van die apche al werken dan heeft je piloot hem allang met zijn rakketen afgemaakt.
Het reloaden duurt wel eventjes, en dan kan je idd geen bommen gooien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-06 10:55
Anoniem: 149587 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:38:

Overigens hebben MEC en China dezelfde heli's . Raar!
En die (aanvals) heli's komen dan weer uit rusland (8>

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar hoe kan je die tv guided missiles dan bijsturen ? ik heb dat nog nooit voor me kaar gekregen.

En hoe werkt dat connect to ip nou want bij mij krijg ik telkens een network connection failure terwijl ik wel op de gewone manier kan connecten!

En een idee = GOT Clan!!

PS: Ground Defense kan je na afschieten bijsturen door met crosshair te bewegen!

Jammer dat we nie kunnen binden.
dan kan ik bv op u drukken en dan komt er te staan = Pilot hold this position so i can use tv guided missiles(en dat dan in Teamradio of Squadradio)

Bij Soldier of Fortune 2 kon dat(alleen niet in Teamradio maar in says to all radio)

Zal wel komen doordat alle toetsen bij dit spel bezet zijn.
(heb overigens nog nooit zon goed controls scherm gezien als van Battlefiedl 2, alles is praktisch al ingesteld!)

[ Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 18-07-2005 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Anoniem: 149587 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:57:
Maar hoe kan je die tv guided missiles dan bijsturen ? ik heb dat nog nooit voor me kaar gekregen.

En hoe werkt dat connect to ip nou want bij mij krijg ik telkens een network connection failure terwijl ik wel op de gewone manier kan connecten!

En een idee = GOT Clan!!

PS: Ground Defense kan je na afschieten bijsturen door met crosshair te bewegen!

dan kan ik bv op u drukken en dan komt er te staan = Pilot hold this position so i can use tv guided missiles(en dat dan in Teamradio of Squadradio)

Bij Soldier of Fortune 2 kon dat(alleen niet in Teamradio maar in says to all radio)

(heb overigens nog nooit zon goed controls scherm gezien als van Battlefiedl 2, alles is praktisch al ingesteld!)
Je kan gewoon met de muis die rocket besturen....

tip: Maak een eigen server en ga klooien ipv hier een vraag neerzetten, gaat veeeeeeel sneller :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Anoniem: 149587 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:57:

En een idee = GOT Clan!!

In dat scherm van de tv-guided missles van de atack heli's kan je met een +'je het op het doel klikken waarna de raket daar naartoe gaat, tijdens de vlucht van de raket kan je door weer ergens met dat +'je te klikken een nieuw doel aangeven. Het gaat niet echt makkelijk maarja.
Bij dat grote vliegtuig van de MAC's (SU-37?) kan je als co-piloot ook missles afvuren maar die kan je niet guiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SileX schreef op maandag 18 juli 2005 @ 16:05:
[...]

Je kan gewoon met de muis die rocket besturen....

tip: Maak een eigen server en ga klooien ipv hier een vraag neerzetten, gaat veeeeeeel sneller :7
Ik speel al 28 uur dat sepl dus dan zou ik denken dat ik niet meer hoef te klooien en aangezien ik nu op mijn werk zit gaat dit sneller, en hiervoor is dit topic, nu kan ik deze kennis ook weer verder delen.
Ook zijn dit van die kleine dingetjes die je niet zo 1 2 3 te binnen schieten als je zit te gamen, maar omdat iemand er nu toevallig over begint...., anders ben je het weer vergeten als je begint met game.

Ps: heb je ening idee hoe lang het duurt voordat ik een server heb gemaakt en aangeklooit, weer terug ben en eindelijk op een echte server zit?
juist veel langer dan het gewoon hier te vragen aan de experts(beetje slijmen)

Dus ik kan de tv guided missiles van zowel meneertje de bommenwerper als de heer jachthelicopter besturen of alleen jachtheli(denk alleen jachtheli maar vraag het toch) :9

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 18-07-2005 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
fsfikke schreef op maandag 18 juli 2005 @ 16:08:
[...]

In dat scherm van de tv-guided missles van de atack heli's kan je met een +'je het op het doel klikken waarna de raket daar naartoe gaat, tijdens de vlucht van de raket kan je door weer ergens met dat +'je te klikken een nieuw doel aangeven. Het gaat niet echt makkelijk maarja.
Bij dat grote vliegtuig van de MAC's (SU-37?) kan je als co-piloot ook missles afvuren maar die kan je niet guiden.
zeker weten dat je die wel kunt guiden
Anoniem: 149587 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 16:08:
[...]

Ps: heb je ening idee hoe lang het duurt voordat ik een server heb gemaakt en aangeklooit, weer terug ben en eindelijk op een echte server zit?
juist veel langer dan het gewoon hier te vragen aan de experts(beetje slijmen)
Create local, selecteer een map - 2 seconden,
start server,
map laden, 3 mins later spelen :+

[ Voor 31% gewijzigd door SileX op 18-07-2005 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ik erg irri vind is als de gunner in de chopper met die TV-Guided missiles op infantery gaat knallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

SileX schreef op maandag 18 juli 2005 @ 16:12:
[...]

zeker weten dat je die wel kunt guiden
Volgens mij kan je die alleen 1 keer richten en schieten en verder niet. Dat noem ik dus geen guiden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
fsfikke schreef op maandag 18 juli 2005 @ 16:14:
[...]

Volgens mij kan je die alleen 1 keer richten en schieten en verder niet. Dat noem ik dus geen guiden :Y)
ga maar eens alleen als co piloot in dat ding zitten... probeer maar.

En tsja, dat ding vliegt te snel om te guiden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fsfikke schreef op maandag 18 juli 2005 @ 16:08:
[...]

+ je = klikken met je muis ergens op het scherm en daargaat hij dan op af

Oftwel je kan voor de lol iedereen in zijn broek laten schijten door hem door de hele map net oover gebouwen te laten scheren en door heli deuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SileX schreef op maandag 18 juli 2005 @ 16:16:
[...]

ga maar eens alleen als co piloot in dat ding zitten... probeer maar.

En tsja, dat ding vliegt te snel om te guiden :+
Dus hoe guide je hem dan clowntje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

FnF schreef op maandag 18 juli 2005 @ 13:20:
[...]

Zeer nice DJMantri, dit zijn de perfecte settings :*)
Om hier nog even op terug te komen DJMantri, wanneer worden deze geweldige settings doorgevoerd? :*)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45027 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 16:13:
Wat ik erg irri vind is als de gunner in de chopper met die TV-Guided missiles op infantery gaat knallen!
Tenzij ze met zijn 30 en in een groepje een regendans aan het dopen zijn en je railgun oververhit is.
>:)
Je gaat niet geloven dat sommige noobs werkelijk verstijfd blijven staan als ze die chopetr aan zien komen.
Eigenlijk moet je dan voor de grap dit doen:

Yes little bit to the right, yep THANK YOU BOEM!

ook nog een trukje, hebben julie vroeger Topgun gezien.?

Tom Cruise gaat dan een soort van op zijn rem staan en trekt hem omhoog laat achetvolger voorbij en gaat er met een korte afterburner boost achetrna, die tactiek werkt echt goed, vooral als je net onder een laag object ben heengedoken, dan heeft hij het niet meer.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 18-07-2005 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Anoniem: 149587 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 16:17:
[...]

Dus hoe guide je hem dan clowntje?
* SileX tsjecked profiel: geregged: 18 juli

Probeer het nou maar

[ Voor 5% gewijzigd door SileX op 18-07-2005 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149587 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 16:21:
[...]

Tenzij ze met zijn 30 en in een groepje een regendans aan het dopen zijn en je railgun oververhit is.
>:)
Je gaat niet geloven dat sommige noobs werkelijk verstijfd blijven staan als ze die chopetr aan zien komen.
Eigenlijk moet je dan voor de grap dit doen:

Yes little bit to the right, yep THANK YOU BOEM!

ook nog een trukje, hebben julie vroeger TOpgun gezien.?

Tom Cruise gaat dan een soort van op zijn rem staan en trekt hem omhoog laat achetvolger voorbij en gaat er met een korte afterburner boost achetrna, die tactiek werkt echt goed, vooral als je net onder een laag object ben heengedoken, dan heeft hij het niet meer.
Me co-pilot heeft door die truc wel een keertje 8 kills ermee gemaakt hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120987

.............

Wordt die timelimit niet overruled door het EA Ranked systeem? Dat gebeurt namelijk wel bij minplayerstostart. Ik begon al aan mezelf te twijfelen over die laatste setting maar het schijnt dat EA dit erin heeft gezet om de "statscheaters" een hak te zetten (voor zolang dat duurt in ieder geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

jagermeister schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:41:
[...]

Mja vervelend, maar ik denk niet dat EA daar veel boodschap aan heeft. Hoe wil jij gaan bewijzen tegenover EA dat je geen nazistische opmerkingen hebt geplaatst? Psies...

Denk dus dat je gewoon pech hebt. Tenzij dit vaker voorkomt bij deze admin. Dan wordt het een ander verhaal natuurlijk.
Het komt vaker voor want er zijn meerdere forum berichten met deze strekking. Daarnaast ben ik lekker mij ei en frustratie kwijt nu :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SileX schreef op maandag 18 juli 2005 @ 16:24:
[...]

* SileX tsjecked profiel: geregged: 18 juli

Probeer het nou maar
Jachertje checkt smilie

Probeer nu maar

Ps ik lees dit forum als sinds Juni maar ben te lui geweest om me te registeren

En over die 8 kills = dat bedoel ik het werkt als een tierelier.
Je moet gewoon vlaks langs de grond en door gebouwen je vliegtuigen een kwartslag draaien zodat je er net tussendoor kan en dan lachen maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is trouwens jullie topsnelheid in een jet met afterburner? ga dat eens bijhouden, die van mij is denk ik iets van 1150 km/H
Die chinsese en MEC gebruiken rare meters en die snelheden begrijp ik niete echt(vooral die van de heli's bij die planes heb ik nog niet echt gekeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147547

waarom word ik geen volgende ranmk heb l een paar keer opniwue ingelogd
:'(
stats etc:
www.kzmu.nl/Thomas/Screen0111.jpg
www.kzmu.nl/Thomas/Screen0112.jpg
www.kzmu.nl/Thomas/Screen0113.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOrange
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:40
offtopic:
Dat idee is al eens eerder geopperd ;) Die clan is er nl. al lang.
/me w_beens fluistert: http://forum.armyofgot.nl/showtopic.php?topicid=1942

Oriëntatie warmtepomp woning 1980

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blijkbaar hebben jullie al genoeg Spec Ops :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

had ik ook, dan moet je een server joinen 1 punt scoren en hoppa, vooral waneer je naar lance Corporal gaat duurt het even, maar plotseling tada, en dan opnieuwe je pc starten en inloggen en dan kun je waarschijnlijk je wapen kiezen dat je wilt unlocken(Tip= spec ops die is echt lekker, vooral met die c4 en granaten erbij)
Maar dat is je eigenkeuze

En als je dan bij een server komt kan je bij het karakter waar je het wapen hebt unlockt met die gloeiende pijltjes rechtsboven naast het wapen naar de unlockte wapen gaan en dan op het karakter klikken en gaan met die hap)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.