[PC] Battlefield 2 - deel XI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.422 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4439

Dat probleem heb ik dus ook. :(

Schraalheid...

[edit] misschien moet ik wat beter lezen [/edit]

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 4439 op 18-07-2005 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:02
Anoniem: 149587 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 16:17:
[...]

Dus hoe guide je hem dan clowntje?
Door in het scherm te klikken als je hem volgt :)

Als ik heli vlieg overigens, laat ik juist alles door de gunner doen (als ik er 1 heb) :) Bij voertuigen stil hangen zodat hij vol in de TV staat, en zelfde voor infantery. En vaak heb ik een gunner die niet weet wat TV-guided missiles zijn/doen idd. Hij maar knallen met railgun op die tank :/

[ Voor 42% gewijzigd door Morax op 18-07-2005 17:08 ]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-06 21:49
FnF schreef op maandag 18 juli 2005 @ 16:20:
[...]

Om hier nog even op terug te komen DJMantri, wanneer worden deze geweldige settings doorgevoerd? :*)
is al vanaf heden van toepassing :D

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51614

Anoniem: 149587 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 16:34:
Wat is trouwens jullie topsnelheid in een jet met afterburner? ga dat eens bijhouden, die van mij is denk ik iets van 1150 km/H
1210. ;) Maar daar gaat je jet wel enorm van shaken, net of ie het koud krijgt van de luchtstroom. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146160

Ik had gister iets HEEL NAAIERIGS!

Ik was de hele middag op een ranked server aan het spelen en ik sluit hem af toen ik wilde gaan eten..
Ik had zeker drie rondes 90-100 punten gescoord en een ronde zelfs 148 (ik was Commander).
Toen ik na het eten BF2 weer opstartte en even mijn stats ging checken op BFHQ was ik maar 30 punten gestegen (van mijn partijtje op een andere server..)

Ik ben dus zeker voor 500 punten de mist in gegaan! Ik baal als een stekker want ik wil die andere wapen unlocks ook hebben...!

(ps.: Ik weet zeker dat het een ranked server was want ik kreeg verscheidene awards en ribbons tijdens het spelen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:15

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Hoe kun je eigenlijk iemand uitnodigen om je squad te joinen?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-04 14:30
Anoniem: 51614 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 17:26:
[...]

1210. ;) Maar daar gaat je jet wel enorm van shaken, net of ie het koud krijgt van de luchtstroom. :+
Bij mij ergens rond de 1350 hoor :)

Edit:OEFF ik heb net nog 2000 gehaald :o ik zat er toch een beetje langs met 1350 :P
Als je (schuin)omhoog vliegt blijk je nog sneller te gaan met afterburner.

[ Voor 25% gewijzigd door SpitfireNL op 18-07-2005 18:13 ]

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113257

Anoniem: 146160 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 17:51:
Ik had gister iets HEEL NAAIERIGS!

Ik was de hele middag op een ranked server aan het spelen en ik sluit hem af toen ik wilde gaan eten..
Ik had zeker drie rondes 90-100 punten gescoord en een ronde zelfs 148 (ik was Commander).
Toen ik na het eten BF2 weer opstartte en even mijn stats ging checken op BFHQ was ik maar 30 punten gestegen (van mijn partijtje op een andere server..)

Ik ben dus zeker voor 500 punten de mist in gegaan! Ik baal als een stekker want ik wil die andere wapen unlocks ook hebben...!

(ps.: Ik weet zeker dat het een ranked server was want ik kreeg verscheidene awards en ribbons tijdens het spelen.)
Messchien zat je wel te dromen? :)

Anders moet je even een tijdje wachten, soms duurt het een tijdje. (Voor de zoveelste keer...)

IK BEN BIJNA CORPORAL WOEI }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146160

Anoniem: 113257 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 18:05:
[...]

Messchien zat je wel te dromen? :)

Anders moet je even een tijdje wachten, soms duurt het een tijdje. (Voor de zoveelste keer...)

IK BEN BIJNA CORPORAL WOEI }:O
Nee dromen deed ik niet.. ik heb zelfs nog een getuige om dat te onderkennen. ;)

Hmmz dat duurt toch geen dag? Dat lijkt me wel heel lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

shitzooi.. speel ik net onwijs lekker met een engelsman... die volgens mij als clantag rozetta of rodeta ofzo had en als nick el_gringo ofzo.. zegt ie dat ik maar moet trailen.. kan ik hun hele website niet vinden.. en die player ook niet :(

[ Voor 4% gewijzigd door Bezulba op 18-07-2005 18:17 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lammert
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-06 23:14
De nieuwe patch (v 1.02) is uit!

Hopen dat ie deze keer geen kritieke bugs bevat 8)7
Officiële EA downloadsite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

Lammert schreef op maandag 18 juli 2005 @ 18:15:

dat is de hotfix slimpie

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lammert
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-06 23:14
eendje schreef op maandag 18 juli 2005 @ 18:18:
[...]

dat is de hotfix slimpie
Daarom heet het bestand ook "bf2patch_v_102.exe" |:(

Is er trouwens uberhaupt een verschil tussen een patch en een hotfix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:49
Lammert schreef op maandag 18 juli 2005 @ 18:15:

Community Update – 7/15/05
HOTFIX for BF2 v1.01 Now Available!
3 dagen oud..... HALLO?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

eendje schreef op maandag 18 juli 2005 @ 18:15:
shitzooi.. speel ik net onwijs lekker met een engelsman... die volgens mij als clantag rozetta of rodeta ofzo had en als nick el_gringo ofzo.. zegt ie dat ik maar moet trailen.. kan ik hun hele website niet vinden.. en die player ook niet :(
Ach ja, clans te over om te joinen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05 12:01
kan iemand mij aub dat linkie naar de site geven waar alle medals op staan en hoe ze te verdienen?

dank je wel!

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-05 20:26

jagermeister

Artillerie magneet :-(

djmantri schreef op maandag 18 juli 2005 @ 17:21:
[...]

is al vanaf heden van toepassing :D
Geweldig... ik kom zo meteen ff een kijkje nemen :P
Crypter schreef op maandag 18 juli 2005 @ 18:37:
kan iemand mij aub dat linkie naar de site geven waar alle medals op staan en hoe ze te verdienen?

dank je wel!
http://www.planetbattlefi.../game/awards/medals.shtml

[ Voor 41% gewijzigd door jagermeister op 18-07-2005 18:49 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
Het gebeurt zo vaak dat ik een vlag verover in een APC met teammates die ernaast staan vaak zelfs nog met een UAV die aangeeft dat er geen enemies meer zijn in de directe omgeving.

Vraag ik of ze in willen stappen om naar de volgende vlag te rijden: "Hop in!"

Zegt vaak het merendeel, "No way, man!" en blijven ze doodleuk bij een al veroverde vlag staan.

Op het moment dat ik wegrij, slaat de vijandelijke artillery in...

Al die teammates die liever wilden lopen dood!! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-05 14:10
Bor de Wollef schreef op maandag 18 juli 2005 @ 17:53:
Hoe kun je eigenlijk iemand uitnodigen om je squad te joinen?
TAB toets vasthouden, dan met je rechtermuis knop klikken, dan naast het tabje 'Players' op het tabje 'Squads' klikken, onderaan staat 'Manage Squads', vervolgens achter de persoon die je wilt inviten een vinkje te zetten (bij 'Invite').

BTW ik en Jagermeister meldden beiden dat het met de 1.0.2 patch vloeiender liep, dat is nog steeds zo hoor oa. geen schokken meer in een nieuwe map, en hogere fps. Iemand vroeg zich af hoe dit kwam. Nou ik herinner me nu dat ik tijdens het installeren van de patch een render.dll of dx9.dll of zoiets voorbij zag komen, dus dat verklaart ook het opnieuw optimizen van de shaders.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Daar staan alleen de awards met omschrijving erbij, daar heb je nog niets aan, de beste guide die ik tot nu toe heb gezien is deze: http://www.phusion9.com/ubar/main.html staat alles op _/-\o_

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139872

8)
Mr. Detonator schreef op maandag 18 juli 2005 @ 13:17:
[...]

er zijn ook mensen die graag ''solo'' spelen..........teams ed. is leuk, maar daar speel ik alleen in, als ik met wat kameraden ben (teamspeak).....

maar vaak ren ik ook alleen het slagveld in...
Ik vindt het jammer dat je alleen in een team speelt met je maten, ik begrijp het niet en zie alleen voordelen. De commander heeft meer controle, vooral om eenheden te managen. En je kan als team veel beter aanvallen/verdedigen. Maar ieder zijn voorkeur.

Ik moet zeggen dat ik het spel gaaf vindt maar het spelen steeds minder leuk vindt, niet vanwege jouw btw. Maar ben vandaag weer een paar super ego's tegengekomen. Teamplay ho maar, schelden als de beste, teamkillen voor de chopper, niet in de APC stappen maar met 5 man wachten want ik zit aan het stuur. Triest.

Ik ga maar eens kijken of een clan me wil hebben :)

ps 4 weken vrij :) hoop dat mijn arm het volhoud

Marcel1968 (wat ouder dan de gemiddelde gamer maar nog steeds even snel)

http://got3n.com/player.php?pid=marcel1968

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 139872 op 18-07-2005 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8514

Ik wilde trouwens nog even wat opmerken. Als je de map Mashuurcity gaat spelen, dan kun je er donder op zeggen dat als je een goede piloot hebt in een blackhawk, dan win je sowiezo met je team. Wat is dat ding dodelijk met 2 goede gunners er in. Van de ene naar de andere vlag hoppen en maar knallen! Haast oneerlijk als je het mij vraagt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Laatst online: 20-05 08:57
Overigens als je die TV guided missiles onder de knie wil krijgen, start dan eens een single player potje zet de bots op easy, klim in een chopper als gunner en wacht tot een bot gaat vliegen. Prima! hij vliegt je netjes rond en jij blaast de ene na de andere tank op met je raketjes. Als je leeg bent of je bent het zat druk je op F1 en zit je ineens achter het stuur, kun je ff landen om te reparen en te reloaden druk daarna midden in de lucht op F2 en de bot neemt het stuur weer over. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8514 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 19:30:
Ik wilde trouwens nog even wat opmerken. Als je de map Mashuurcity gaat spelen, dan kun je er donder op zeggen dat als je een goede piloot hebt in een blackhawk, dan win je sowiezo met je team. Wat is dat ding dodelijk met 2 goede gunners er in. Van de ene naar de andere vlag hoppen en maar knallen! Haast oneerlijk als je het mij vraagt...
Jah, dat maakt de blackhawk een tactische pion in een clanwar.

Het wordt pas echt oneerlijk als er 5 engineers zijn een een anti-tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:23

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 8514 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 19:30:
Nee hoor, die dingen haal je met gemak uit de lucht. Ik speel altijd met die rocket launcher. Het is gewoon fun om choppers uit de lucht te halen, en je krijgt nog veel kills ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-06 19:59
Anoniem: 113257 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 19:59:
[...]

Jah, dat maakt de blackhawk een tactische pion in een clanwar.

Het wordt pas echt oneerlijk als er 5 engineers zijn een een anti-tank.
helemaal mooi is 't als de squad-leader achter de knuppels zit (dan kan er gere-spawnd worden in de heli :) ).....en dan moet de squadleader ook medic zijn....en achter de boordkanonnen zet je dan een engineer, en een support....dan word de hele clan automatisch bevoorraad, én geheald :)....

achter in de laadklep gaat dan een anti-tank zitten, en links en recht evt. twee aanvallers....

zodra er iemand uitgeschoten wordt, kan ie gewoon weer terugkomen in de heli, en verdergaan waar ie gebleven was (repairen/healen)...als de leader eruitgeschoten word, zegt ie dat effe (teamspeak) en neemt iemand anders effe de knuppel over...om vervolgens meteen de squad leader op te gaan halen...enz..enz

dan heb je een (bijna) onverslaanbare combinatie....maar of 't eerlijk is, is wat anders :X

[ Voor 18% gewijzigd door Mr. Detonator op 18-07-2005 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Laatst online: 07-07-2024
Mr. Detonator schreef op maandag 18 juli 2005 @ 20:37:
[...]

maar of 't eerlijk is, is wat anders :X
Bwa, wrom niet? Imho lijkt het me gewoon een goede manier om aan teamplay te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
't zou al een stuk eerlijker (lees: realistischer) zijn als de chopper niet gerepareert kan worden in de lucht....zodat ie dus effe ergens moet landen om gerepareert te worden (ís ook wat realistischer)

btw. gisteren had ik ook weer ''iets''....we zitten met een deel man te spelen, en de ronde is afgelopen...dus hij begint de volgende map te laden...omdat ik raid0 heb, zit ik bijna altijd als een van de eerste in de server, en gisteren dus ook...dus ik pak in m'n eentje die gevechtsheli (verder niemand te zien), en ga naar de eerste witte vlag > ingenomen...en toen de tweede witte vlag ook maar meteen effe ingenomen....vervolgens kijk ik naar m'n score, en zie ik tot m'n verbazing de volgende score: -8/-8/0 :? ....wtf..ik heb nog geen schot gelost !

en ik meen dat ik zoiets al eerder heb gehad, maar toen was de ronde al effe aan de gang, en toen ik naar m'n score keek, stond ik iets van -24/-32/7 oid...lijkt wel of ie de punten in de min telt !!

[ Voor 54% gewijzigd door Mr. Detonator op 18-07-2005 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45027

Blacksnak schreef op maandag 18 juli 2005 @ 20:43:
[...]

Bwa, wrom niet? Imho lijkt het me gewoon een goede manier om aan teamplay te doen :)
Nee, een onverslaanbare vijand is niet eerlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik wilde ff melden dat ik nu een debranded server heb
Maar om die logo's erin te zetten moet ik even restarten en aangezien er nu veel mensen willen spelen doe ik dat morgen pas (dus logo en servernaam aanpassen)
Dan zal ik het logo van erop zetten (vond ik de mooiste :o, maar de rest was ook wel heel mooi hoor ;) (nogmaals bedankt) )
Als er nog problemen zijn op de server of je wilt een config/logo insturen moet je dat dus gewoon naar djmantri op mn hotmail doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129220

Anoniem: 45027 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:35:
[...]

Die folder moet je gewoon weg klikken en het spel handmatig starten ;)
Werkt niet... Dan knalt ie automatisch naar de desktop. Ik denk dat ik gewoon een nieuwe dvd speler koop want dit schiet niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakod3x
  • Laatst online: 29-05 11:45
Nou ben ik net over de 500 punten gegaan maar ben nog steeds gewoon Private ?!?!?

Proud owner of the [CBJ]Lanhok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Laatst online: 04-06 17:43
Duurt effe voordat je rank verandert. ik had ook 1200 punten voordat m'n rank geactiveerd was. Wacht even een kwartiertje en start battlefield opnieuw op. Join een server en je wordt vanzelf in rank gepromote :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakod3x
  • Laatst online: 29-05 11:45
Aaah ok ik zal het zo ff proberen ;)

Proud owner of the [CBJ]Lanhok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Man wat een kwalitatief uitermatende teleurstellende missiles zitten in die planes man. Net 2x achter elkaar: heb een lock op een enmy plane, ik schiet 2 tot 3 missiles waarvan er 2 afwijken naar een friendly chopper (die natuurlijk 2x vol zat) en hup TK galore. Zat op -27 (terwijl ik meerdere levels in top mee speelde) en iedereen gelijk punishen .... + kick (dat was te verwachten) en dat op een ranked server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-06 14:45
Quantor schreef op maandag 18 juli 2005 @ 22:14:
Man wat een kwalitatief uitermatende teleurstellende missiles zitten in die planes man. Net 2x achter elkaar: heb een lock op een enmy plane, ik schiet 2 tot 3 missiles waarvan er 2 afwijken naar een friendly chopper (die natuurlijk 2x vol zat) en hup TK galore. Zat op -27 (terwijl ik meerdere levels in top mee speelde) en iedereen gelijk punishen .... + kick (dat was te verwachten) en dat op een ranked server
Zozo jij hebt wel gelijk de smaak te pakken voor tk'en.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Quantor schreef op maandag 18 juli 2005 @ 22:14:
Waar ik gefrustreerd van wordt is die -8 punten die je krijgt als je iemand teamkilled.
Vooral als het per ongeluk gaat, kunnen ze het niet zo doen dat je pas strafpunten krijgt als ze je gepunished hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
je krijgt geen -8, maar -4 en dan miss nog -4 voor een punish
vind ik ook wel overdreven ja
maar goed, als mensen expres gaan teamkillen moeten ze ook pleite en dat is helaas niet altijd gerechtvaardigd
maar waarom connect je niet gewoon het volgende potje?

btw ik heb allemaal demo's vanaf 17 over 5 vanmiddag
ik ben ze nu aan het downloaden en zal ze daarna ff uploaden (al zijn ze per stuk wel redelijk groot vermoed ik)
Even kijken waar ik ze neer kan/zal zetten

[ Voor 30% gewijzigd door Martinspire op 18-07-2005 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

Deze TKs komen vooral als je Commander (bevelhebber) bent. Net nog gespeeld en doordat je artelerie gooit kan het wel eens gebeuren dat je teammembers in de buurt staan en ook al wil je ze niet raken kan dit toch gebeuren.

moet inderdaad met een punish functie gaan en niet meteen punten eraf halen.
Allemaal mailen naar EA dat dit anders moet misschien voeren ze het wel door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Twix schreef op maandag 18 juli 2005 @ 22:33:
Deze TKs komen vooral als je Commander (bevelhebber) bent. Net nog gespeeld en doordat je artelerie gooit kan het wel eens gebeuren dat je teammembers in de buurt staan en ook al wil je ze niet raken kan dit toch gebeuren.

Vind niemand het scheef dat je als commander GEEN punten erbij krijgt als je iemand killed, maar wél punten eraf als je iemand teamkilled?
Of dat het vreemd is dat als je uit een jeep stapt je 2 strafpunten krijgt omdat de je op de moterkap terecht komt? Sowieso erg vreemd, aangezien een deur zo opengaat dat je niet naar voren kan vallen, maar op starfpunten te krijgen door iets waar je nauwelijks controle over hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Anoniem: 149587 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 16:17:
[...]

Dus hoe guide je hem dan clowntje?
Ik zie dat mensen wel eens problemen hebben om die missels te guiden van de copiloot van de Apache (gevechtshelicopter). Als je als copiloot in die heli zit, moet je rechtermuisknop klikken om naar zo'n tv schermpje te gaan, waar je dus die guided missels kunt afschieten. Als je nu met de linker muisknop klikt kun je die missels dus afschieten. Alleen je hebt ook nog een cursor erbij (kruisje). Die kun je gebruiken om je rakket te sturen. Alleen het sturen gaat dus niet alleen maar met bewegen van je muis, maar ook echt op punten klikken waar je naartoe gaat. Dus de 1x keer klikken schiet je je rakket af, maar dan kun je je cursor op bepaalde punten klikken en dan gaat je rakket die richting op, dus daarmee kun je sturen. Alleen die rakket gaat mij nog te snel om echt goed te sturen.

Ik vind dit trouwens een zeer geslaagd spel. Gameplay is echt VET. Hoop dat de mod support een beetje goed is. Serieus, dit spel is echt het geld waard. Deze moet je echt serieus kopen.

Vind trouwens vaak die straaljagers te hard vliegen om echt goed te kunnen sturen cq echt te bepalen wie ik ga neerschieten, daar gaan die straaljagers te hard voor en zijn de maps iets te klein voor. Dat vind ik erg jammer, maar het kan ook aan mijn vliegkunsten liggen. Ik zie namelijk ook wel eens stuntpilootjes vliegen waarvan je denkt WTF, dat doen ze netjes.

Heli lukt me trouwens wel goed. Deze screenies nog gemaakt met de demo: http://www.hw.eghuizen.freeler.nl/Battlefield2/ Die screenies zijn op de volgorde gemaakt zoals ze daar staan. Vond het vrij makkelijk met die heli's opzich. Soms heb ik alleen niet erg goed zicht op wat er onder me gebeurd en in de third person mode kan ik niet vliegen. Dan is mn coordinatie ineens behoorlijk kut. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Het was niet eens express dat ik zoveel TK's had, maar echt 2x per ongeluk, kan ik er wat aan doen dat zo'n missile niet z'n lock volgt? Ach level daarvoor had ik het ook, met stinger lock op een vliegtuig, zie 3 sec later opeens Quantor kills ... en dat 4x onder elkaar, had 1 van de stingers blijkbaar een volle enmy chopper geraakt.

En bij de TK's riep ik nog "stray missile" maar hoppa gelijk allemaal punish. Als ik nu met m'n plane in hun chopper was gecrasht ok, maar kwam niet eens in de buurt... Het mooie was dat ik bij de 2e volle chopper achter een enmy plane vloog, die de chopper 1x raakte en ik duw 2 rockets in de enmy = kill, maar de 3e rocket was al onderweg maar die vloog dus rechtstreeks in de chopper, die net van de carrier wegvloog.

Ach ja is m'n eerste echte kick in BF2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Laatst online: 04-06 17:43
eghie schreef op maandag 18 juli 2005 @ 22:48:
[...]
Vind trouwens vaak die straaljagers te hard vliegen om echt goed te kunnen sturen cq echt te bepalen wie ik ga neerschieten, daar gaan die straaljagers te hard voor en zijn de maps iets te klein voor. Dat vind ik erg jammer, maar het kan ook aan mijn vliegkunsten liggen. Ik zie namelijk ook wel eens stuntpilootjes vliegen waarvan je denkt WTF, dat doen ze netjes.
Koop een joystick ;) . Die straaljagers kunnen mij niet hard genoeg, liefst kom ik aanvliegen op 1600+ mph om een tank te bomben :P . Makkelijkst is als je recht aankomt vliegen en je ziet een vijandelijk tank onder je, gelijk recht naar boven de lucht in met afterburner (kan je sneller draaien) en dan verder draaien voor duikvlucht en je bommen laten vallen.

Als je even oefent mis je niks meer :)

en andere straaljagers neerknallen is ook niet zo moeilijk, zolang je ze maar kan volgen, diegene die direct de flares laten vallen als je een lock hebt zijn het makkelijkst, ff wachten... weer een lock en knallen maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush
  • Laatst online: 09-04 16:57

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Ik vind die laatste update dus werkelijk ontzettend ZWAAR RUK -> ligt niet aan de update... zie reply van mij hieronder/-na...

Ik word om de haverklap ge-disconnect (vanavond in 10 minuten tijd 4x van DJMantri's server).
Wat als eerste gebeurd is dat ik dus in beeld krijg: 'There is a problem with your connection'.
Ik zie iedereen gewoon voorbij lopen. Rader bewegingen. Kan ook spawnen als ik dood ben maar NIET bewegen... en de tekst 'There is a problem with your connection' continue in beeld.
Geen idee of anderen hier ook last van hebben (en heb dit draadje niet doorgelezen van voor naar achter)... maar is er iemand die dit bekend in de oren klinkt, danwel hier een oplossing voor weet?

(Ja ik heb een verse install gedaan met de laatste update... vanaf dat moment heb ik dus ook problemen).

[ Voor 7% gewijzigd door MetalRush op 19-07-2005 03:05 ]

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-05 13:54

bosaap22

Doing things I'm good at.

MetalRush schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 00:09:
Ik vind die laatste update dus werkelijk ontzettend ZWAAR RUK :( :r
Ik word om de haverklap ge-disconnect (vanavond in 10 minuten tijd 4x van DJMantri's server).
Wat als eerste gebeurd is dat ik dus in beeld krijg: 'There is a problem with your connection'.
Ik zie iedereen gewoon voorbij lopen. Rader bewegingen. Kan ook spawnen als ik dood ben maar NIET bewegen... en de tekst 'There is a problem with your connection' continue in beeld.
Geen idee of anderen hier ook last van hebben (en heb dit draadje niet doorgelezen van voor naar achter)... maar is er iemand die dit bekend in de oren klinkt, danwel hier een oplossing voor weet?

(Ja ik heb een verse install gedaan met de laatste update... vanaf dat moment heb ik dus ook problemen).
Zit je achter een router??

Ik had hetzelfde probleem.... Las ergens over het updaten van de firmware van je router. Heb ik gedaan en nu nergens meer last van!! Vreemd, maar waar..... Alsof de oude software geen data door wilde laten van BF2...

Probeer het eens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Ik zit inderdaad achter een router (ClarkConnect 2.2 Office) maar dat is het niet... heb net ruim 1,5 uur zitten spelen op een andere Multi.co.uk-server: geen problemen.
Huub (ook hier op GoT) heeft bijna dezelfde config (ook CC als router) en ondervindt geen problemen als mijn connectie/spel crashed (vaak spelen wij samen, al dan niet in hetzelfde team).
Het is dus echt de combinatie van Mantri's server en mijn machine. Ik vraag mij alleen af of ik de enige ben die deze problemen heeft met deze, specifieke, server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Laat maar ;)

[ Voor 94% gewijzigd door Phyxion op 19-07-2005 08:18 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-05 10:24

Crusader

Arc Nature

MetalRush schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 00:09:
Ik vind die laatste update dus werkelijk ontzettend ZWAAR RUK -> ligt niet aan de update... zie reply van mij hieronder/-na...

Ik ervaar exact hetzelfde op die server. Best klote.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 20:24

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

het kan niet zijn dat jullie nog óf de virusscanner hebben meedraaien, of een firewall in de router die bepaalde ports open wil zien, of eventueel de verbinding op LAN hebben staan ipv ADSL/Cable?

[ Voor 20% gewijzigd door SAiN ONeZ op 19-07-2005 08:29 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:36
Ik heb op de server van DJMantri's ontzettend veel last van Lag. Als je in een flink vuurgevecht zit, dan is dat zo vreselijk irritant. Als je in wat rustigere gebieden zit dan gaat het verder prima, maar als je b.v. flink met een heli aan het raggen bent, met een extra gunner erbij dan hapert ie als een gek. Aan mijn specs ligt het verder niet ;) Verder is het een leuke server waar je met veel gasten lekker kan spelen :)
offtopic:
Ik heb ook e.v.t een server draaien (non-ranked): 83.98.147.171. Het netwerk is helaas niet van de beste kwaliteit, dus gliches kunnen helaas voorkomen.

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-06 12:33

RMB

Nee, geen right mouse button!

ik was net een map aan het laden (op de elliot ness server) opeens word ik gewoon terug gekeild naar het inloggen van je account, met de melding "the server refused your connection" vreemde shit dit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Gisteren lekker potje aan het spelen op een public server, lekker bommetjes droppen met de chines bomber, ineens zie ik een kickvote tegen mij in beeld, ik nog controleren helemaal geen teamkills nog eens kijken wie de kickvote had begonnen is het de tegenpartij, die konden het niet uitstaan dat ik ze het snot in bombardeerde en probeerde mij daarom maar te kicken, gelukkgi dacht mijn eigen tema daar heel anders over! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:40
gister idd ook lekker potje gespeeld, heb er een 'screenshot' van gemaakt.
Afbeeldingslocatie: http://www.wgeuze.nl/images/schueybf_thumb.jpg
:+ geintje moet kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Laatst online: 07-07-2024
Heb helemaal geen problemen op DJMantri's server. Draait heel vlot bij mij. Net zoals de meeste multiplay-servers trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

RMB schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 09:11:
ik was net een map aan het laden (op de elliot ness server) opeens word ik gewoon terug gekeild naar het inloggen van je account, met de melding "the server refused your connection" vreemde shit dit....
Ik krijg nu met inloggen ook The server refused connection oid :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-06 12:33

RMB

Nee, geen right mouse button!

Schuey schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 09:21:
gister idd ook lekker potje gespeeld, heb er een 'screenshot' van gemaakt.
[afbeelding]
:+ geintje moet kunnen
haha, zit je in het US leger of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://img351.imageshack.us/img351/2646/bf2refusedconnection4yt.jpg
Deze error krijg ik dus als ik inlog, heeft iedereen hier last van? Zwaar irritant namelijk als je wilt gamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GameCrazy
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-03-2022
Ja ik heb er ook last van :( ik hoop dat het niet al te lang duurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60428

Gisteren m'n eerste echte ervaring met Teamplay. We hadden een redelijke commander en twee redelijke squads. Opdrachten allemaal heel duidelijk en georganiseerd, wat resulteerde in een Squad totaalscore van boven de 200 op een 32-player size-16 kaart. Lang leve de mensen die werkelijk willen samenwerken, en hulde aan de clan (weet naam niet meer) waar ik van mee mocht liften....

Eventjes toch een paar minpuntjes aan het spel:
  • Door gebrek aan admins op sommige servers zijn er redelijk wat spawn-campers; ik spawn, en poef, dood omdat daar de vijand staat met een stel tanks.
  • De vier tot acht strafpunten voor tk zijn ietwat overdreven imho
  • Sufferds van "clans" die jou gaan tk-en als je toevallig ook die humvee of chopper in wil
  • De vreselijk lange tijd die je moet wachten op "Verifying client data"
Verder een vreselijk mooi/leuk spel, waar m'n vrouw nu al een hekel aan heeft! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush

MetalRush

PAS OP, HÈ !

@ sain onez: Nope. Want als je goed gelezen hebt, zie je dat ik op andere servers geen last heb.
Ik ben dus ook razend benieuwd hoe mijn verbinding het op de I3D servers doet (weet iemand al wanneer die 'RANKED' gaan worden?).

@ IJnte: dat heb ik ook wel eens. Vooral lastig als je midden in gevecht zit, je beeld heel even 'freezed' en je plots 10 beeld-frames verder bent :(
Volgens mij is dit 'gewoon' lag. (maar dan niet aan mijn kant... @ TweakDSL 8Mbit).

Voor de rest: het zal mij niets verbazen als dat PunkBuster (weer) is...
Ben daar ook wel eens door gekicked met de mededeling dat PB de afgelopen 2 minuten niet heeft kunnen updaten/checken... Wat kan mij dat nou schelen? (afgezien dat het een goeie controle is tegen valsspelers...) zorg dan dat je genoeg servers/services hebt die de load wel aankunnen en laat mensen niet van de server smijten omdat je eigen zaken niet voor elkaar zijn :(
[/vooroordeel modus]

edit:

@ Faegan: Hear, hear ! :)

[ Voor 5% gewijzigd door MetalRush op 19-07-2005 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117217

IJnte schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 08:29:
Ik heb op de server van DJMantri's ontzettend veel last van Lag. ...
Heb ik dus ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-04 12:51
FnF schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 09:33:
[afbeelding]
Deze error krijg ik dus als ik inlog, heeft iedereen hier last van? Zwaar irritant namelijk als je wilt gamen...
Zijn ze gewoon met de servers bezig. Niets om je druk over te maken hij zal het zo wel weer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 02-05 10:24

Crusader

Arc Nature

sain onez schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 08:28:
het kan niet zijn dat jullie nog óf de virusscanner hebben meedraaien, of een firewall in de router die bepaalde ports open wil zien, of eventueel de verbinding op LAN hebben staan ipv ADSL/Cable?
Zou kunnen, ik ga dit nog nalopen. Mocht het een oplossing bieden dan laat ik het weten.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Twix schreef op maandag 18 juli 2005 @ 22:33:

Een goede commander probeert niet zoveel mogelijk kills te maken.

Het is een support voor je leger, dus als je artillerie klaar is betekent het niet dat je het meteen moet gebruiken.
Wat ik zelf doe is bekijken waar de tegenstander een vlag aan het innemen is en daar dump ik het op.
Mocht er dan iemand in de buurt zijn dan wacht ik totdat hij dood gaat of anders niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
Hier staat nog bij wat je ervoor moet doen om ze te verdienen. http://battlefield2ranks.tk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kavorka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05 10:53
Hoe kan ik zien in BF2 of de server een ranked server is of niet? Ik zoek me een ongeluk (ook in dit topic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
kavorka schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 10:15:
Hoe kan ik zien in BF2 of de server een ranked server is of niet? Ik zoek me een ongeluk (ook in dit topic).
Als je het gewoon aankruist bij het filteren van de servers hoef je nooit te zoeken naar ranked servers. Maar volgens mij is dat het allerlinkse icoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Anoniem: 113257 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 10:10:
[...]

Het is een support voor je leger, dus als je artillerie klaar is betekent het niet dat je het meteen moet gebruiken.
Wat ik zelf doe is bekijken waar de tegenstander een vlag aan het innemen is en daar dump ik het op.
Mocht er dan iemand in de buurt zijn dan wacht ik totdat hij dood gaat of anders niet.
Je kunt ze ook gewoon waarschuwen hoor :P
"Artillery @ your area !!!"
(Kan in het commander scherm door rechts te klikken op een squad (in de squad-listing aan de linker kant... mocht iemand dat nog niet weten :P))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

MetalRush schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 10:19:
[...]

(Kan in het commander scherm door rechts te klikken op een squad (in de squad-listing aan de linker kant... mocht iemand dat nog niet weten :P))
Je moet wél heel erg naïef zijn om te denken dat je teamgenoten daarnaar luisteren. Of dat ze dat rode teken groot op hun radar zien. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Ik luister er wel naar, maar ik heb vaak genoeg gehad dat de commander maar denk dat ik uit de zone kan sprinten als ik in gevecht ben. Zeker als assault/support is de sprint kort.
De commander moet eerst kijken of er iemand in de buurt is en niet denken van ze horen of zien het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
Is dat wel lag of is het packet loss?

Ik speelde gisteren op een noorse server (ff kijken hoe die gasten spelen), mijn ping was prima 20-30 maar de handel happerde als een gek. Zit je te aimen op een tank en verplaatst die tank in eens 20 meter naar links en zo ook met vliegtuigen etc. Om gek van te worden. Van counterstrike kan ik me herrineren dat dat met packet loss te maken heeft, dat kon je dan checken met net_graph 2 in console. Is er ook zoiets bij Battlefield?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117217

Oakley schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 10:46:
[...]
Is dat wel lag of is het packet loss?
...
Dat kan... maar het is de enige server waarop ik dat ervaar... wel jammer... een GoT server die niet speelbaar is omwille van lag/packet loss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

Anoniem: 117217 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 10:54:
[...]
Dat kan... maar het is de enige server waarop ik dat ervaar... wel jammer... een GoT server die niet speelbaar is omwille van lag/packet loss.
Wellicht brede verbinding, maar cheapo NIC in server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90220

Anoniem: 113257 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 10:10:
[...]

nou als niemand in 5 min een req doet dan scan ik de map en meuk ik hem mooi op een enemy base. vaak ligt de commander in een hoekje van de map en dan pleurt ik mooi die arti op ze koppie _/-\o_
goede tip voor de commanders: ga als engineer om de zooi te fixen als je een sticky base commander bent. maar je kan ook een supply crate naast een arti neer pleuren dan word ie automatisch gemaakt.. werkt echt super. :Y)
laaste tijd rag ik gewoon mee in het veld, je moet aleen goed op je base letten en remote repairen met crates dan en uiteraard al je requests uitvoeren indien je die krijgt.
tis aleen jammer dat niemand echt die commands gebruikt op standaard servers. maar jah dan heb je die arti voor jezelf :D op ranked ea servers weten ze wel terminste hoe ze en arti en supplies aanvragen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 90220 op 19-07-2005 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicket84
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-02 23:00
FnF schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 09:29:
[...]

Ik krijg nu met inloggen ook The server refused connection oid :S
Update de punkbuster handmatig.... Had het zelfde probleem... Meer info @ punkbuster.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
ja dat er even geen admins waren komt meer door mij zelf, ik ben nogal afwezig geweest doordat mijn ouders weer es zo nodig iets met zn alle wilde doen

lag heb ik nooit geen problemen mee
Ik heb alleen wel ruzie met de draadloze netwerkverbinding hier die er soms op een vaag moment ineens mee kapt. Misschien nog es een draadje kopen, het enigste probleem is dat de buizen naar mijn kamer nogal volgestauwd zitten en er bijna nix meer bij kan :o bovendien geen stopcontactje vrij

nou weet ik even niet meer wie er allemaal admin willen worden dus als dr ff wat mailtjes naar mn mailbox gaan dan lees ik die wel ff en dan is de server zoiezo wel wat beter denk ik. (zal alleen wel ff wat regels voor ze opzetten, maar dat zal niet moeilijk zijn denk ik...)
Voor de rest heb ik met de server zelf qua connectie geen enkel probleem, hij hangt oook niet meer en het lijkt erop dat hij stabieler is nu in vergelijking met versie 1.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139872

Anoniem: 90220 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 11:04:
[...]
goede tip voor de commanders: ga als engineer om de zooi te fixen als je een sticky base commander bent.
Er zit een nadeel aan waar ik gisteren achterkwam, de enemy vulde zijn C4 ook aan en kon toen alles kapot maken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120987

Waar ik me op dit moment aan irriteer zijn commanders die de UAV en de Artillery beschouwen als "extra" wapens, puur voor zichzelf en zich verder niet bezig houden met commanden. Erg frustrerend als je als squadleader continue zelf moet bedenken wat te doen zonder dat er enige structuur in het geheel zit of dat je enige vorm van ondersteuning (UAV, supplies etc.) ontvangt van je commander.
Ik ban dus tegenwoordig commanders die het na 1 ronde nog niet door hebben en bij wie een vote niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dat heb ik ook heel vaak meegemaakt Nashkimo. De commander mode mag van mij uitzetbaar zijn. Ik vind het niet echt een goede toevoeging in sommige gevallen. Veel goede commanders zijn er ook niet op de publics. De artillery reload veel te snel en haalt een stuk spanning uit het spel (ik vind het meer irritant dan spannend). Maar om die mensen nu gelijk te bannen :? Voor sommige is het wellicht de eerste keer dat ze commander zijn en zijn ze druk bezig met het uitzoeken hoe het een en ander werkt.

[ Voor 22% gewijzigd door Bor op 19-07-2005 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • De vreselijk lange tijd die je moet wachten op "Verifying client data"
Dat "controleren" vlak voor de start van de map, is dat Punkbuster die dat doet? Weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Oakley schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 11:20:
[...]

Dat "controleren" vlak voor de start van de map, is dat Punkbuster die dat doet? Weet iemand dat?
Geen idee denk ik. Ik neem aan van wel. Het duurt in ieder geval wel een gigantisch lange tijd hier. Bijna net zo lang als het laden van de hele map helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

upgrade van 1 gb naar 2 gb memory en dat gaat bij mij nu bloody fast. _/-\o_
tja kon 2 bankjes via me werk ritselen.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 90220 op 19-07-2005 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Anoniem: 90220 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 11:26:
upgrade van 1 gb naar 2 gb memory en dat gaat bij mij nu bloody fast. _/-\o_
tja kon 2 bankjes via me werk ritselen.
Apart dat het bij sommige lijkt te werken maar bij veel ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bor de Wollef schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 11:20:
....... Maar om die mensen nu gelijk te bannen :? Voor sommige is het wellicht de eerste keer dat ze commander zijn en zijn ze druk bezig met het uitzoeken hoe het een en ander werkt.
De beginners haal je er wel uit; ik bedoel hier met name diegenen die je continue tegenkomt in "het veld" en die, als ze flauw van de squadleaders worden, eigen vlaggen laten aanvallen onder het motto van "hier heb je een opdracht en nou bek dicht".

Als het goed is heeft de commander helemaal geen tijd om zelf rond te rennen (het is een 64 speler Ranked server die over het algemeen vol zit), en is hij druk genoeg met het aansturen van zijn squads, of in ieder geval een poging te doen.Of die poging lukt of niet dat maakt dan niet uit, hij doet in ieder geval z'n best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 120987 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 11:18:
Waar ik me op dit moment aan irriteer zijn commanders die de UAV en de Artillery beschouwen als "extra" wapens, puur voor zichzelf en zich verder niet bezig houden met commanden. Erg frustrerend als je als squadleader continue zelf moet bedenken wat te doen zonder dat er enige structuur in het geheel zit of dat je enige vorm van ondersteuning (UAV, supplies etc.) ontvangt van je commander.
Ik ban dus tegenwoordig commanders die het na 1 ronde nog niet door hebben en bij wie een vote niet werkt.
toppunt gisteren: de commander repaired zijn arti die telkens weer wordt opgeblazen door 1 tegenstander. Via UAV scant hij waar de tegenstander zit en gooit er een artillery strike op. Tja, alsof die tegenstander daar ook maar 10 seconden bleef zitten. Dus 1 UAV en 1 arti weer verprutst :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91271

Anoniem: 120987 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 11:18:
...? Hoe 'ban' je een commander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148676

Ben geen wizkid met computers maar het volgende heeft bij mij veel geholpen:

-Norton uitzetten
-Firewall uitzetten (enorm verschil)

Tevens weet ik uit ervaring dat wanneer er iemand op de server speelt met een hele hoge ping dat iedereen dan met lag speelt. Ik zat op een server waarbij degene met die hele hoge ping niet reageerde en zat waarschijnlijk niet eens achter zijn computer want je kunt met een ping van 350 niet spelen lijkt me. We probeerde hem te kicken met zijn allen maar we kregen niet genoeg stemmen omdat de helft waarschijnlijk het voten uit had staan..

Wel heb ik sinds de patch 1.02 (hotfix) weer last van weinig keuze uit lage ping servers. Als ik een clean install heb dan heb ik zo ongeveer 35 servers onder de 100 en nu elke keer maar een stuk of 6-8. Heeft iemand dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bor de Wollef schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 11:29:
[...]

Apart dat het bij sommige lijkt te werken maar bij veel ook niet.
je moet gewoon he swap file uitzetten en alles uit je memory laten doen. dan gaat het sneller. als je met 2gb een swap aan laat dan merk ik ook geen verschi;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91271 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 11:31:
[...]

...? Hoe 'ban' je een commander?
Server huren bij Multiplay.co.uk en admin worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Anoniem: 90220 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 11:32:
[...]

je moet gewoon he swap file uitzetten en alles uit je memory laten doen. dan gaat het sneller. als je met 2gb een swap aan laat dan merk ik ook geen verschi;
Ik ga alleen voor een spel de swapfile niet uitzetten hoor. Dan kun je hem daarna weer aanzetten helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120987 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 11:33:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120987 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 11:33:
[...]

...hmmmm. Naja, als het je eigen server is, kan je natuurlijk iedereen bannen die 't niet op jouw manier wil doen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-05 21:13
Ik word gek van verifying client data dat duurt zo lang soms hebben me team leden al 2 valggen te pakken en daarna kom ik pas in het spel waarna natuurlijk alle vervoersmiddelen al verdwenen zijn.
En ik ook nog eens een wandeltochtje kan maken :r :r

Hoe ik het kan veranderen weet ik echt niet.?

Me maat met een athlon 2200+ en 512 mb geheugen is nog sneller, t.o.v 3400+ en 1 GB ram

[ Voor 15% gewijzigd door harryvos op 19-07-2005 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilfred
  • Laatst online: 22-08-2022
Anoniem: 148676 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 11:32:
Ben geen wizkid met computers maar het volgende heeft bij mij veel geholpen:

-Norton uitzetten
-Firewall uitzetten (enorm verschil)

Tevens weet ik uit ervaring dat wanneer er iemand op de server speelt met een hele hoge ping dat iedereen dan met lag speelt. Ik zat op een server waarbij degene met die hele hoge ping niet reageerde en zat waarschijnlijk niet eens achter zijn computer want je kunt met een ping van 350 niet spelen lijkt me. We probeerde hem te kicken met zijn allen maar we kregen niet genoeg stemmen omdat de helft waarschijnlijk het voten uit had staan..

Wel heb ik sinds de patch 1.02 (hotfix) weer last van weinig keuze uit lage ping servers. Als ik een clean install heb dan heb ik zo ongeveer 35 servers onder de 100 en nu elke keer maar een stuk of 6-8. Heeft iemand dit ook?
Ja dat heb ik ook. Ik vind wel dat 1.2 een stuk soepeler loopt op een of andere manier.

Ik ga maar even denken aan een gieg erbij aan intern geheugen als dat het opstarten versneld. Ook ga ik mijn twee schijven maar in Raid 0 zetten. Hopelijk duurt het dan niet steeds 5 minuten voor ik eindelijk in een spel zit.

Sign of my Time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
[...]

swap file kun je wel uitzetten, maar dan krijg je wellecht problemen met andere programma's...sommige programma's eisen nl. een swapfile..ook al gebruiken ze 'm niet...

zelf heb ik 1 gig geheugen, en raid0, en dat gaat heel snel..ik zit altijd als een van de eerste in de map (40-60sec).....ook heb ik 2 gig geheugen eringehad, en merkte maar een beetje winst (iets van 5sec kortere laadtijd)....ik draai op 1600x1200/2xaf, en heb effects/terrain/geometric detail en texture filtering op high staan....de rest op medium....er is zo'n 850mb geheugen in gebruik in totaal !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetalRush schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 10:19:
[...]

In clanwars werkt dat prima, heb je dat zelf wel eens geprobeerd in een public server?
Wat boeit hun het dat jij -8 score krijgt?

Trouwens, in het echt pleurt een commander ook niet zijn artillerie op een plek waar zijn manschappen aan het vechten zijn.
Rot even op want we dumpen artillerie op jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113257 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 11:56:
[...]
Trouwens, in het echt pleurt een commander ook niet zijn artillerie op een plek waar zijn manschappen aan het vechten zijn.
Rot even op want we dumpen artillerie op jullie?
Jawel hoor, dat komt voor: BROKEN ARROW!!! BROKEN ARROW!!! ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

[...]

Dat moet je dus echt NIET doen.
Het gaat buiten de scope van dit topic maar Windows is ontworpen om te werken met een swapfile.
Lees maar eens want artikelen over de windows swapfile, het wordt afgeraden.
Ook heeft het theoretisch geen zin om het uit te zetten, want met genoeg geheugen zal de swap file geen performance dip geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Anoniem: 135756 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 11:59:
[...]

Dat moet je dus echt NIET doen.
Het gaat buiten de scope van dit topic maar Windows is ontworpen om te werken met een swapfile.
Lees maar eens want artikelen over de windows swapfile, het wordt afgeraden.
Ook heeft het theoretisch geen zin om het uit te zetten, want met genoeg geheugen zal de swap file geen performance dip geven.
Dat is inderdaad compleet correct. Uitzetten heeft totaal geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-05 20:10

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Iemand toevallig ook minder goede ervaringen met de nieuwste Catalyst drivers (5.7) en BF2 en 9800Pro (128 MB)? Ik krijg namelijk na één ronde spelen of zo flinke artifacts. Zelfs met de instellingen op default en met de kast open (en gemod met een nieuwe fan en artic silver als koelpasta).
Ik speel pas sinds heel kort BF2 en al vrij snel daarna de nieuwe vid drivers geinstalleerd dus kan niet zeggen of dat die oorzaak zijn van de artifacts. In de meuktracker zag ik één persoon die daar ook last van had. Dus ik ga in ieder geval 5.6 nog eens proberen (ik kom van 5.4 of zo), maar nieuwsgierig of meer mensen dezelfde ervaring hebben.

edit: typo's

[ Voor 7% gewijzigd door Ray-zor op 19-07-2005 12:24 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.