Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Staat toch echt op pagina 1:Crusader schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 22:57:
Ik kan het in de startpost niet vinden dus plemp ik 'm hier neer:
Wanneer krijg je weapon unlocks? Ik ben net gepromoveerd maar heb nog geen optie om wapens te unlocken terwijl ik dat nu wel graag wil doen
Ranking points
0. Private - standaard
1. Private First Class - 500 punten
2. Lance Corporal - 1.000 punten *
3. Corporal - 10.500 punten *
4. Sergeant - 25.000 punten *
5. Staff Sergeant - 50.000 punten *
6. Gunnery Sergeant - 75.000 punten *
7. Master Sergeant - 150.000 punten *
8. First Sergeant - 150.000 punten
9. Master Gunnery Sergeant - 250.000 punten *
10. Sergeant Major - 250.000 punten
11. Sergeant Major of the Corps - 250.000 punten ???
12. Sergeant Major of the Corps - 2.500.000 punten ???
* = wapen unlock
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Misschien voortaan maar wat meer moeite doen?Crusader schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 22:57:
Wanneer krijg je weapon unlocks? Ik ben net gepromoveerd maar heb nog geen optie om wapens te unlocken terwijl ik dat nu wel graag wil doen
[rml][ PC] Battlefield 2 - deel XI[/rml]
Geen dank
Ok ik had net nog ververst...

[ Voor 9% gewijzigd door whyz op 19-07-2005 23:00 ]
Right for all the wrong reasons.
If it ain't broken, play with it till it breaks.
De oplossing is gewoon zorgen dat er altijd een admin online is en zorgen voor een kickvote systeem dat ook echt werkt. Een teamkickvote is nu al niet eens mogelijk. Mijn kickvotes lukken dan ook nooit, ook niet als ik in 3 talen uitleg wat er aan de hand is (en dit ook overduidelijk waar is).JohnnyV27 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 22:54:
[...]
Het lijkt me heel moeilijk om hier iets aan te doen. Als het punish systeem er niet zou zijn dan zou er nog 10x meer ellende zijn van gasten die je omleggen als je naar hun tank/chopper/whatever toe loopt. Ik denk dat we echt veel beter af zijn met dit systeem maar idd... geen TK's meer door mijnen zou heeel erg fijn zijn!
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Anoniem: 124660
staat er wel. in de openings post. Dacht pas bij 1000 punten ofzo voordat je je eerste wapen kan unlockenCrusader schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 22:57:
Anoniem: 26642

Was namelijk pas bij 1102 points, ..lance corporal en dus ander wapen.
Een kennis heeft 1123 points en is ook nog lekker private first class......
Ping altijd tussen de 20-70
Heel jammer dat ik zoveel framedrops heb, zeker als ik in een hevig vuurgevecht zit.
naja morgen maar es over nadenken
btw dat spawnen en sterven had ik laatst ook, maar dat hoort iid bij het spel, al vind ik het wel flauw dat er geen spawnprotection is ofzo (net als in cod) dat werkt namelijk perfect
Ja tuurlijk, maar ik speel het spel altijd op mijn laptop.. En de cd zit er altijd behalve, als ik de drive ff nodig heb.... Zoals vandaag....... En toen heb ik de BF2cd op mn bureau laten liggenBlacksnak schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 18:12:
[...]
Wat doet die eigenlijk op je werk? Behoor jij daar niet ... euh te werken?![]()
Anoniem: 101517
In het menu geeft BF2 wel 1.02442 aan.
Dan is de patch niet goed geinstalleerd, 1.02 heeft 1.1.2484.0 als build nummer.
[ Voor 6% gewijzigd door kevin op 20-07-2005 00:08 ]
Nu zou je toch een ander wapen kunnen kopen? Bij mij staan ze nog steeds locked....
Hoe zit dat precies, en wat moet ik doen...
bvd
Als je nu opnieuw inlogged zou je een nieuw wapen moeten kunnen kiezennicket84 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 01:08:
Ik heb zojuist meer dan 1000 punten gehaald, en heb nu mijn 2e rank up... Onder korperaal ofiets...
Nu zou je toch een ander wapen kunnen kopen? Bij mij staan ze nog steeds locked....
Hoe zit dat precies, en wat moet ik doen...
bvd
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Anoniem: 138798
1. hoe neem je die plaatsen van de tegenstander over? moet je dat vlaggetje vernietigen?
2. krijg je ook punten als je in soloplayermode speelt of kan dat alleen via multiplayer?
Anoniem: 146636
OMGAnoniem: 138798 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 01:16:
sinds vandaag, 13 windows installaties verder sinds 3 weken geleden, werkt mijn battlefield 2 nu ook een keertje. Veel heb ik nog niet kunnen oefenen maar kheb wel enkele vraagjes:
1. hoe neem je die plaatsen van de tegenstander over? moet je dat vlaggetje vernietigen?
2. krijg je ook punten als je in soloplayermode speelt of kan dat alleen via multiplayer?
Anoniem: 138798
kweet da ik nog een noob ben in het spel maar kben wrs beter dan u
Gezien het feit dat we er bijna 11 delen op hebben zitten met betrekking tot dit spel; het antwoord wat je ondertussen al hebt gevonden zou vast wel ergens vermeld staan.Anoniem: 138798 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 02:07:
Ik weet het ondertussen al
Ik weet dat ik nog een noob ben in het spel maar ik ben waarschijnlijk beter dan u

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Dat heb ik gemerkt ja maar VOIP vind ik toch velen malen beter dan al die chat commando'sBor de Wollef schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 22:58:
[...]
Daarmee zet je hardware acceleratie practisch uit. Beetje zonde als je een dure geluidskaart hebt.
Paar voorbeeldjes:
* Ik ben als specops net gespawned op m'n basis en zie een Blackhawk van de vijand op de grond staan, dus loop ik er gauw op af om C4 te planten, paar tellen later loop ik hard weg, wil op de knop drukken en ik hang. Wat blijkt 'You have been kicked by an administrator', grr!

* Op een minder vol bezette server flink bezig met de Cobra (in me uppie, zonder gunner), heb veel prachtige kills gemaakt en wel gemerkt dat ik de andere groep op hun zenuwen werkte. Ze gingen mooi bij mijn heli spawn campen met tanks + AA en me kogels waren op, tja de rest kun je wel raden ...

* Als server wat leger is merk ik vaak dat iedereen op een plek zit te campen en lijk ik wel de enige die vlaggetjes verderop probeert te pakken.
* Ik ben Counter-Strike gewend als FPS, waarschijnlijk om deze reden heb ik tevaak gehad dat ik op een outpost van de vijand ben, achter me kijk en niemand zie, als ik verder door loop word ik in me rug geknald (ventje natuurlijk net gespawned nadat ik keek).

Ik zal mijn post met wat goede dingen afsluiten zodat ik nog volop positief blijf.
* Prachtig spel, vooral de voertuigen maken het een lekker schietfestijn.
* Het heeft me al uren zoet gehouden en zal dat zeker nog erg lang doen.
Nog ff patsen met mijn stats
Anoniem: 129220
Global score: 3,865 / 50,000
At your current rate, you should earn 46,135 in 113.44 days (or 3w 0d 3h 47m 12s straight).
lol
Anoniem: 70997
Gisteren even 512mb DDR SDRAM bijgehaald.
Op enkel 512mb speelde ik met de graphics e.d. met bijna alles op gemiddeld of laag.
Het laden duurde ongeveer 3 minuten.
Nu met 1024mb speel ik met bijna alles op hoog en enkele op gemiddeld.
Het laden duurt nu ongeveer 1 minuut waarna ik geeneens begin lag meer heb en gedurende het spel alles soepel(er) draait.
Geluidskwaliteit heb ik wel op laag staan.
Mocht je de investering hebben liggen om 512mb bij te plaatsen (rond de 50 euro) is dit het dubbel en dwars waard.
Good luck allemaal.
*specs: P4 2.67 ghz, radeon 9700Non Pro, 1024MB DDR SDram, nieuwste officiele Radeon drivers*
[ Voor 8% gewijzigd door jorisdekloris op 20-07-2005 08:51 ]
Tierelier
Anoniem: 149587
Nou ik heb daar port staan dat getal dat aan het eind van ip staat en er al in stond.
En waarom kan ik met de poorten van mijn pc wel gewoon connecten dan?
JupsRMB schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 09:15:
is de djmantri server ranked?
Anoniem: 149587
En als ik mijn pc poort moet invullen = hoe kom ik te weten wlke poort ik moet hebben?
vb: 123.456.78.90:12345
123.456.78.90 => IP-adres
12345 => poortnummer
en daarna op OK klikken.
Als jij tegenstanders met zin een negatieve score wilt geven, dan vind ik dat niet helemaal zo horen...Anoniem: 26235 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 21:58:
Ghehe kan nog wat worden in bf2, kun je gewoon de idioten die mijnen leggen op brakke plekken genadeloos afstraffen
Ze leggen de mijnen meestal voor de toegang tot een gebied neer, vaak belemmer je wel de uitgang er mee, maar ook de toegang. Daarnaast kan je zeker 90% gewoon tussen de mijnen doorrijden... Jij vind het ook niet leuk als ze met zin voor jou tank gaan zitten rondlopen, zodat jij ze platrijd en een teamkill aan je broek krijgt...
Zelf inderdaad ook heel veel last van, spawn je, en meteen allemaal vijanden die je neerknallen zonder dat je zo ook maar gezien hebtSchuey schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 22:24:
nou, ik denk als verse admin ff paar potjes op djmantri servert doen, leuk.. not
echt alles wat mis kon gaan. Ik spawn, rijd met auto mee, f15 over vliegen, dood..
Ik spawn bij squadleader, leef nog geen seconde, komt er een tank aan, dood..
echt _elke_ keer, en dan gek vinden dat je 1-6 staat, krijg amper de kans je wapen te trekken, mja.. das bf2!
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Volgens mij is DJMantri versie 1.02, ik heb 1.02 en als ik de optie show only same version aanzet in de serverbowser, staat de DJMantri server er gewoon tussen en werkt deze ook gewoon.JorisdeKloris schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 08:34:
Als ik nu upgrade naar 1.02 kan ik toch nog steeds op DJMantri's server spelen toch? Geen gezeik over newer version toch?
Helaas, 5.6 geeft bij mij nog steeds dezelfde problemenRay-zor schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 12:08:
Iemand toevallig ook minder goede ervaringen met de nieuwste Catalyst drivers (5.7) en BF2 en 9800Pro (128 MB)? Ik krijg namelijk na één ronde spelen of zo flinke artifacts. Zelfs met de instellingen op default en met de kast open (en gemod met een nieuwe fan en artic silver als koelpasta).
Ik speel pas sinds heel kort BF2 en al vrij snel daarna de nieuwe vid drivers geinstalleerd dus kan niet zeggen of dat die oorzaak zijn van de artifacts. In de meuktracker zag ik één persoon die daar ook last van had. Dus ik ga in ieder geval 5.6 nog eens proberen (ik kom van 5.4 of zo), maar nieuwsgierig of meer mensen dezelfde ervaring hebben.
edit: typo's
Hoe staat het met de koeling..?Ray-zor schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 09:47:
[...]
Helaas, 5.6 geeft bij mij nog steeds dezelfde problemen
Artifacts krijg je meestal als de videokaart te heet wordt.
Anoniem: 107558
ik speel hem nog steeds op de 5.1 versie en het loopt als een zonnetje, waarom updaten als er geen problemen zijnRay-zor schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 09:47:
[...]
Helaas, 5.6 geeft bij mij nog steeds dezelfde problemen
daar zit wat inAnoniem: 107558 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 10:10:
[...]
ik speel hem nog steeds op de 5.1 versie en het loopt als een zonnetje, waarom updaten als er geen problemen zijn
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.