[PC] Battlefield 2 - deel XI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.315 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Wel erg naief van een admin om op basis van een screenshot te gaan bannen :X

Ik zou zeggen zoek de cheat zelf op en stuur het naar evenbalance of geef evenbalance ig zoveel mogelijk informatie. Wat je waarschijnlijk niet hebt gedaan is de playerinfo te zoeken (via punkbuster ingame) van desbetreffende speler zodat evenbalance die speler eventueel in de gaten kan houden op basis van jouw 'bewijzen' en zo achter de cheat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-05 22:42
Ik heb geen idee of ik het mag vragen. Vind nix in de FAQ

Weet iemand of er een NL clan is met een Ranked server?

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91271

Anoniem: 10456 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 16:39:
Dat punish systeem is inderdaad verschrikkelijk, was gister lekker bezig en ging zeker een gouden medaille halen, totdat 5 seconden voor het eind er iemand voor mijn tank rent en ik die dus doodrijd. Teamkill. En ja hoor, gepunished, weg gouden medaille :( |:( :/
...'t kan nog erger: Ik speelde gisteravond als MEC-commander in Operation Cleansweep en zou (de dubbele punten meegerekend) ook als eerste gaan eindigen. Voor de zekerheid gooi ik de artillery NIET meer op de strijdende vlaggen om te voorkomen dat ik een TK zou maken. Dus ik richt de artillery op de homebase van de vijand op het eiland in het noorden. Wat gebeurt er? ER VLIEGT IEMAND UIT MIJN TEAM MET DE HELI DWARS DOOR HET RODE 'arty'-ICON... enne, ja hoor: *BOEM* & PUNISH...
Weg 1e plaats, weg medaille... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Anoniem: 91271 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 16:46:
[...]

...'t kan nog erger: Ik speelde gisteravond als MEC-commander in Operation Cleansweep en zou (de dubbele punten meegerekend) ook als eerste gaan eindigen. Voor de zekerheid gooi ik de artillery NIET meer op de strijdende vlaggen om te voorkomen dat ik een TK zou maken. Dus ik richt de artillery op de homebase van de vijand op het eiland in het noorden. Wat gebeurt er? ER VLIEGT IEMAND UIT MIJN TEAM MET DE HELI DWARS DOOR HET RODE 'arty'-ICON... enne, ja hoor: *BOEM* & PUNISH...
Weg 1e plaats, weg medaille... :/
omfg dat is inderdaad nog erger. Sowieso arty punishen is belachelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90220

das altijd triest.. mensen kijken niet op de radar want dan zie je waar een arti valt.
wat ik heb gehad zelfs, was iemand doet een arti request. ik geef die en dan blijft die naab in het open liggen.. en wordt uiteraard gekilled. en jawel mooi punish ook nog.. had echt zo iets van wtf man.. je wilt arti en je zal hem krijgen dan ook.. maar verstop je dan ook in een gebouw.. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

JorisdeKloris schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 16:46:
Ik heb geen idee of ik het mag vragen. Vind nix in de FAQ

Weet iemand of er een NL clan is met een Ranked server?
Kweenie wat je hiervan denkt/vindt of had geprobeeerd??

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 90220 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 16:57:
das altijd triest.. mensen kijken niet op de radar want dan zie je waar een arti valt.
wat ik heb gehad zelfs, was iemand doet een arti request. ik geef die en dan blijft die naab in het open liggen.. en wordt uiteraard gekilled. en jawel mooi punish ook nog.. had echt zo iets van wtf man.. je wilt arti en je zal hem krijgen dan ook.. maar verstop je dan ook in een gebouw.. :r
Gebouw?? Nou weet ik niet in wat voor enorme bunkers jij je bevindt, maar ook in gebouwen kan je flink last hebben van artillery en misschien zelfs de pijp uitgaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
Er wordt hier maar gezegd dat je vergevensgezind moet zijn, maar als ik gepunished wordt dan vind ik dat meestal begrijpelijk... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:57
Tja volgens mij zijn dr nog niet echt clans uit nederland met een ranked
volgens mij ben ik zoiezo de enigste met een ranked server
(ip staat in mn sig)
Je bent in ieder geval welkom

btw admins kunnen zich nog steeds aanmelden hoor (alleen dan wel via mail)

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
Ik vind dat er geen NL Clans zijn (te vinden via google) die een ranked server hebben :)

Ik heb natuurlijk al gezocht via google, maar als je ranked server erbijzet vind je geen clans meer. Daarom dacht ik laat ik het hier eens vragen :P

[ Voor 1% gewijzigd door jorisdekloris op 19-07-2005 17:17 . Reden: typo ]

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

JorisdeKloris schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 17:14:
[...]

Ik vind dat er geen NL Clans zijn (te vinden via google) die een ranked server hebben :)

Ik heb natuurlijk al gezocht via google, maar als je ranked server erbijzet vind je geen clans meer. Daarom dacht ik laat ik het hier eens vragen :P
Komt omdat aanstaande vrijdag pas officieel bekend wordt gemaakt wie ranked servers mag hosten in de Benelux ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
DaMorpheus schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 17:20:
[...]

Komt omdat aanstaande vrijdag pas officieel bekend wordt gemaakt wie ranked servers mag hosten in de Benelux ;)
Ok, dan moet ik nog even geduld hebben :P

@djmantri; Weet je al iets over een patch voor Ranked servers?

[ Voor 11% gewijzigd door jorisdekloris op 19-07-2005 17:26 ]

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Epitome schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 17:06:
Er wordt hier maar gezegd dat je vergevensgezind moet zijn, maar als ik gepunished wordt dan vind ik dat meestal begrijpelijk... :/
serieus of??

Ik bedoel je bent de piloot van een transport heli gassie springt eruit, maar op 1 of andere vage manier tk jij hem. Het frustrerende is dat je dan vaak ook nog gepunished wordt...

Mja wel grappig hoe vel iedereen is over dat punishe, terwijl je bij bf42 vrijwel gelijk gepunished werd :p

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03 20:28
Ik punish eigenlijk zeer zelden, slechts als ik echt het gevoel heb dat het een stomme actie was punish ik.
Maar soms loop ik zelf voor een tank |:( Dan punish ik uiteraard niet. Soms wordt ik gedood door artillery, dan punish ik ook niet. De commander kan niet altijd overal rekening meehouden, en soms moet je een offer brengen voor je team :P

Of als een medic mij weer tot leven brengt punish ik niet, dan heeft de ander mazzel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Epitome schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 17:06:
Geef me dat server-adres eens; want eigenlijk ben ik het eens met een voorgaande opmerking "dat het wel lijkt alsof iedereen page-down heeft vastgetaped".

Heb van de week zelfs mijn team een enorme uitbrander gegeven omdat de allerlaagste member (2 kills in anderhalf uur ofzo & camper) constant tegen me aan het voten was en de rest redelijk vaak op PageDown drukte. Toen heb ik even duidelijk gemaakt dat de Commander al 3 rondes bovenaan eindigde (en niet alleen vanwege een paar Artillery-kills) en dat het redelijk kiele-kiele was qua winnen. Plus nog een paar afgekorte-1337-speak scheldwoorden.

En voila; weg met het voten, weg met Punishes, weg met allerlei gezeik... En er werd goed gespeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicket84
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-02 23:00
*knip*

Ik moest vandaag een cd branden (op het werk) en heb de BF2 cd eruit gehaald. En op mijn bureau laten liggen !!!!!!!!!!!!!!!!

Ik kan geen avond zonder BF2...... Daar zit ik de hele dag naaruit te kijken......

[ Voor 18% gewijzigd door Crash op 19-07-2005 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

nicket84 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 17:30:
*knip*
Ik moest vandaag een cd branden (op het werk) en heb de BF2 cd eruit gehaald. En op mijn bureau laten liggen !!!!!!!!!!!!!!!!

Ik kan geen avond zonder BF2...... Daar zit ik de hele dag naaruit te kijken......
Ja, is er.
Nee, mag ik niet geven ivm GoT-regels.

[ Voor 11% gewijzigd door Crash op 19-07-2005 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicket84
MAX3400 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 17:31:
[...]

Ja, is er.
Nee, mag ik niet geven ivm GoT-regels.
DAMN PM'en dan... Ik maak wel een foto dat ik hem echt heb !

edit: hier het bewijs !

Afbeeldingslocatie: http://www.xs2ict.com/DSC00167.JPG

[ Voor 16% gewijzigd door nicket84 op 19-07-2005 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

JorisdeKloris schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 17:23:
[...]

@djmantri; Weet je al iets over een patch voor Ranked servers?
Bij ranked servers krijg je geen enkele toegang tot de serverfiles (op delen van de configfile na). :)
Overigens komt er weer een patch aan, maar dat duurt nog wel even
nicket84 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 17:32:
[...]

Voordat dit topic op slot gaat door jouw vragen wil ik je even wijzen op: Algemene gedragsregels (Netiquette) zodat wij wél lekker door kunnen posten :P

[ Voor 35% gewijzigd door Stewie! op 19-07-2005 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

nicket84 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 17:32:
[...]

Zou wel willen, maar kan niet. Zit nog op werk en hier geen MSN... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicket84
DaMorpheus schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 17:34:
[...]

Bij ranked servers krijg je geen enkele toegang tot de serverfiles (op delen van de configfile na). :)
Overigens komt er weer een patch aan, maar dat duurt nog wel even
[...]

Voordat dit topic op slot gaat door jouw vragen wil ik je even wijzen op: Algemene gedragsregels (Netiquette) zodat wij wél lekker door kunnen posten :P
excusses... Maar wil het spel erg graag spelen. En baaaaaal hier enorm van !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

DaMorpheus schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 17:34:
Klopt; alleen de grens tussen wel bewijs kunnen tonen maar niet een image kunnen gebruiken is erg dun... GoT zit soms liever aan de goede kant van de grijze wet en terecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicket84
MAX3400 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 17:36:
[...]

Klopt; alleen de grens tussen wel bewijs kunnen tonen maar niet een image kunnen gebruiken is erg dun... GoT zit soms liever aan de goede kant van de grijze wet en terecht!
Snap ik. jullie moeten ook geen risico lopen.. Maar ik heb geen image, omdat de cd er gewoon altijd in zit. En ik heb hem vandaag dus op het werk laten liggen..

Mjah, dan houd het op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

nicket84 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 17:39:
[...]

Snap ik. jullie moeten ook geen risico lopen.. Maar ik heb geen image, omdat de cd er gewoon altijd in zit. En ik heb hem vandaag dus op het werk laten liggen..

Mjah, dan houd het op..
Dat jij het spel gewoon gekocht hebt geloof ik graag, maar als er linkjes naar een no-cd crack worden geplaatst helpt dat ook de mensen die niet zo legaal bezig zijn >:)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
JorisdeKloris schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 17:23:
[...]@djmantri; Weet je al iets over een patch voor Ranked servers?
Nee nog niet echt
Ze zullen vast wel bezig zijn maar hoe lang dat duurt dat weet ik niet

btw ik kan wel indien beschikbaar mods enzo uploaden... ook gaat het binnenkort mogelijk zijn door middel van bfcc en de modmanager van multiplay dat ik scripts e.d. kan gebruiken (volgens mij kan dat al wel maar weet alleen nog niet hoe)
helaas is dat dus nog niet klaar
maar ik moet zeggen dat ik de laatste tijd meer problemen heb met mn draadloze netwerk dan dat ik met de server heb

naja ik ga weer ingame :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
fsfikke schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 18:01:
[...]

Dat jij het spel gewoon gekocht hebt geloof ik graag, maar als er linkjes naar een no-cd crack worden geplaatst helpt dat ook de mensen die niet zo legaal bezig zijn >:)
valt ook wel mee denk ik, aangezien je toch een serial nodig hebt om online te kunnen, bovendien zit die vaak al bij de warez ingebakken :7

edit: whoops dubbelpost, zal het niet meer doen :> ok?, dacht dat er al wel gereageerd was :o

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 19-07-2005 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
nicket84 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 17:39:
[...]
. En ik heb hem vandaag dus op het werk laten liggen..
Wat doet die eigenlijk op je werk? Behoor jij daar niet ... euh te werken? :+ :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

Aunt bunny is coming to get me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

ik werd dus van de server af gekicked heb dus deze prijs vraag gemaakt : hoe doe ik resizen :? ;)

http://www.bass64.com/dnh/redthing.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Crash op 19-07-2005 20:44 ]

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Bass64 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 19:22:
ik werd dus van de server af gekicked heb dus deze prijs vraag gemaakt

[afbeelding]
I'll try eating it with some ketchup! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Claymores willen ook nog wel eens helpen rond een vlag... Ook voor autootjes en laagvliegende choppers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91635

Met ALT kan je het rode kruisje erboven verwijderen. Zelf heb ik die optie ook meestal uitstaan, omdat er anders teveel van die dingen in beeld zijn. Soms rij ik er dus ook per ongeluk overheen (geen punish ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149587

Anoniem: 51614 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 17:26:
[...]

1210. ;) Maar daar gaat je jet wel enorm van shaken, net of ie het koud krijgt van de luchtstroom. :+
Ja ik haalde net met die China plane(neem alle slechte dingen terug ik heb daar 4 uur verslaafd zitten vliegen en ineens was ik een expert)

1500 KM/H!!! woow dan shaakt hij echt.

Weet je wat trouwens irritant is als jij in een tank met die amchine gun wilt schieten en die gast de koepel draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Laatst online: 09-05 22:11

Sm0k3r

cough...cough...

@Djmantri

Wat is de naam van je server??

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Duurt bij jullie dat 'Updating server list' ook zolang? Hier meestal een paar minuten .. terwijl ik een snelle pc en snelle verbinding heb .. Echt om dol van te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Sm0k3r schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 20:19:
@Djmantri

Wat is de naam van je server??
Exacte naam weet ik niet maar er staat iig DJMantri in :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauwwie
  • Laatst online: 04-04 20:31

[afbeelding]
Antwoord: A

I want my firework!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
Anoniem: 91635 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 20:11:
Met ALT kan je het rode kruisje erboven verwijderen. Zelf heb ik die optie ook meestal uitstaan, omdat er anders teveel van die dingen in beeld zijn. Soms rij ik er dus ook per ongeluk overheen (geen punish ;) )
Wat bedoel je precies?

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petok
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-04 20:57
Weet iemand hoe je zo'n leuke zijwaartse rol kan maken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter

[afbeelding]
Dat symbool is natuurlijk ook harstikke fout. Het moest eigenlijk rood met blauw knipperen (met eventueel een nuclaire logo) en met een tekst erboven waar iets opstaat in de trend van GEVAAR MIJN VAN JE EIGEN TEAM NIET OVER HEEN RIJDEN !!!one11!! (in het Nederlands (eigen taal dus) EN helemaal opgemaakt aan de moderne breezah taal (althans een poging van mij :+ ))

uiteraard moet die tekst wel beeldvullend zijn anders valt het nog niet op.

//edit: om het ff serieus te houden: ik vind het sowieso maar nep dat er gewaarschuwd wordt voor friendly mines, hooguit misschien een waarschuwing op de minimap (er vanuitgaande dat dit als een radar werkt dan), dan komt het imho nog een beetje overheen met de werkelijkheid. Net zoals die zogenaamde 3d map die er sinds vietnam inzit, helemaal nep :/

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 19-07-2005 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-03 19:55
The Wizard schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 16:27:
Ik zat zonet in een duitse server te spelen, en daar zat er toch eentje te cheaten. Ik dacht dat dat niet mogelijk was met Punkbuster. Hij was blijkbaar 2x ingelogd, en vermoordde de ander om de seconde.

Zou het niet mogelijk zijn om iemand aan te geven voor cheaten en een permanente ban op de server te geven?
dat is simpel...dan heeft ie 2 pc's naast elkaar staan, met op elke pc bf2 geinstalleerd...

dan gaat ie met het ene mannetje steeds het andere mannetje vermoorden (effe snel accountje aangemaakt..hoppa)

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Mr. Detonator schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 20:44:
[...]

dat is simpel...dan heeft ie 2 pc's naast elkaar staan, met op elke pc bf2 geinstalleerd...

dan gaat ie met het ene mannetje steeds het andere mannetje vermoorden (effe snel accountje aangemaakt..hoppa)

:O
Leuke manier om veteran knife e.d. te krijgen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-05 17:42

RMB

Nee, geen right mouse button!

Petok schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 20:35:
Weet iemand hoe je zo'n leuke zijwaartse rol kan maken??
ik geloof naar links of rechts strafen en tegenlijkerdijs z, je ziet het beeld echter niet draaien zoals in Joint Operations

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

ik werd dus van de server af gekicked heb dus deze prijs vraag gemaakt : hoe doe ik resizen :? ;)

http://www.bass64.com/dnh/redthing.jpg
Idd.
Ik snap echt niet dat ze je een teamkill geven voor een mijn, ik zie zelfs de dingen van de tegenstander duidelijk op de grond liggen, en daar zit niet zo'n rood geval boven, hier wel, dus als je er dan op rijd, is dat je eigen schuld. Er moet echt wat aan het teamkill systeem gedaan worden IMHO...

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
ok mensen dr zijn 2 admins bij:
fragtallica & schuey
voor de rest veel plezier op de server allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Even een vraagje, wat is het verschil tussen wel en niet punishen bij een teamkill? Want beide keren blijf je -4 houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-05 08:56
FnF schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 20:52:
Even een vraagje, wat is het verschil tussen wel en niet punishen bij een teamkill? Want beide keren blijf je -4 houden...
Afhankelijk van wat er op de server ingesteld is wordt je naar X aantal keer gepunished te zijn gekicked van de server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-03 19:55
fsfikke schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 20:47:
[...]

Leuke manier om veteran knife e.d. te krijgen :/
idd...daarom zou ik me ook niet te veel ''vastpinnen'' op die rankings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Tis idd iri dat als een "teammate" over je mijn rijd, je gepunnished kunt worden.
Kheb nog iets leuks meegemaakt vandaag...zucht...als je via Q iets wil zeggen kan het wel eens gebeuren dat je tijdens de keuze tegelijk schiet. Dit gebeurde dus terwijl ik naar een vliegtuid kijk, en jahoor...strafpunten voor schade aan teamvoertuig. :(
Aan deze onzin moet echt wat gebeuren want het kan zoveel plezier bederven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105758

zie het ook weleens dat mensen even iets willen typen als ze in de heli zitten en in hun zin E gebruiken en dan uitstappen met alle gevolgen van dien hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:49

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

FnF schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 20:49:
[...]

Idd.
Ik snap echt niet dat ze je een teamkill geven voor een mijn, ik zie zelfs de dingen van de tegenstander duidelijk op de grond liggen, en daar zit niet zo'n rood geval boven, hier wel, dus als je er dan op rijd, is dat je eigen schuld. Er moet echt wat aan het teamkill systeem gedaan worden IMHO...
Veel mensen doen het helaas expres om je zo met een omweg te kunnen kicken. Ik gebruik in ieder geval eerst geen mijnen weer op publics.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bor de Wollef schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 21:41:
[...]

Veel mensen doen het helaas expres om je zo met een omweg te kunnen kicken. Ik gebruik in ieder geval eerst geen mijnen weer op publics.
In bf1942 rij ik soms ook gewoon express over friendly mines (in het belang voor de rest van het team dat wel), sommige mensen leggen die mijnen zo brak neer dat het en de tegenstander en je team tegenhoudt :X

Ghehe kan nog wat worden in bf2, kun je gewoon de idioten die mijnen leggen op brakke plekken genadeloos afstraffen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
Anoniem: 105758 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 21:33:
zie het ook weleens dat mensen even iets willen typen als ze in de heli zitten en in hun zin E gebruiken en dan uitstappen met alle gevolgen van dien hehe
Er gebeurt dan niks, je zit immers in 'say' en dan hebben de letters van je toetsenbord die binds niet! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Laatst online: 11:15
Voor mensen die nog steeds de VOIP niet werkend krijgen, check deze link.

http://forums.totalbf2.com/showthread.php?t=7239

het hielp bij mij iig.

Wat is dat VOIP van grote toegevoegde waarde zeg, net drie uurtjes gespeeld en kan nu al niet meer met maatjes zonder VOIP!!!!! Helemaal top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:16
Net weer lekker op een server gespeeld zeg. Ik was Commander, we waren aan het winnen alleen ik kreeg geen punten voor kills :? Ik had 21 kills, en maar 11 punten (nee, ik had niemand geteamkilled).

Toen had ik aan het einde van de ronde maar 22 punten, ipv ergens rond de 100. Leuk :|

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
een nieuwe aankomende admin: fnf
waarschijnlijk wordt die morgen toegevoegd

hopenlijk is dr nu dus wat meer toezicht en kan er leuker gespeeld worden

btw je kunt als je toevallig een ban krijgt om mn server gewoon ff een berichtje hier neerzetten of naar me toemailen dan fix ik het wel ff (indien ik online ben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:40
nou, ik denk als verse admin ff paar potjes op djmantri servert doen, leuk.. not :P
echt alles wat mis kon gaan. Ik spawn, rijd met auto mee, f15 over vliegen, dood..
Ik spawn bij squadleader, leef nog geen seconde, komt er een tank aan, dood..
echt _elke_ keer, en dan gek vinden dat je 1-6 staat, krijg amper de kans je wapen te trekken, mja.. das bf2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87260

Morax schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 22:22:
Net weer lekker op een server gespeeld zeg. Ik was Commander, we waren aan het winnen alleen ik kreeg geen punten voor kills :? Ik had 21 kills, en maar 11 punten (nee, ik had niemand geteamkilled).

Toen had ik aan het einde van de ronde maar 22 punten, ipv ergens rond de 100. Leuk :|
ja als commander krijg je geen punten voor kills alleen via artillarie

edit waarom word er steeds gepraat over die server ?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 87260 op 19-07-2005 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-05 10:24

Crusader

Arc Nature

Schuey schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 22:24:
nou, ik denk als verse admin ff paar potjes op djmantri servert doen, leuk.. not :P
echt alles wat mis kon gaan. Ik spawn, rijd met auto mee, f15 over vliegen, dood..
echt _elke_ keer, en dan gek vinden dat je 1-6 staat, krijg amper de kans je wapen te trekken, mja.. das bf2!
Dat had ik vanavond dus ook, maar dan op een andere server, zwaar irri :(

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124660

Misschien een rare vraag, maar hoe kan ik de artelerie afvuren? Die grote kanonnen die naast de basis staan. Wat ik doe ze schieten niet.
Vandaag de nieuwe patch geinstalleerd maar nu in drie uur tijd twee keer een crash gehad....snik snik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-05 21:58
Anoniem: 104748 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 21:12:
Tis idd iri dat als een "teammate" over je mijn rijd, je gepunnished kunt worden.
Kheb nog iets leuks meegemaakt vandaag...zucht...als je via Q iets wil zeggen kan het wel eens gebeuren dat je tijdens de keuze tegelijk schiet. Dit gebeurde dus terwijl ik naar een vliegtuid kijk, en jahoor...strafpunten voor schade aan teamvoertuig. :(
Aan deze onzin moet echt wat gebeuren want het kan zoveel plezier bederven.
Helemaal mee eens...
zojuist ook... enemy komt met APC aanrijden en ik mik precies voor en achter dat ding een mijn.
Enemy loopt naar de vlag waar ik ben, ik knal hem af en samen met een teammate zorgen we dat de vlag weer bovenin komt te hangen. Als dit gebeurt is stapt mijn teammate nietsvermoedend de APC in en BAM! de lucht in. Uiteraard werd ik gepunished....kom op zeg.... ten eerst wordt je gewaarschuwd in je scherm en dan nog ga je daar niet voor punishen?!?! Ik punish steeds minder omdat ik zie dat het vaak echt niet met opzet gebeurd maar als ik zelf klakkeloos om dit soort dingen gepunished wordt begint het toch te kriebelen af en toe. Och ik blijf maar sportief.

Het lijkt me heel moeilijk om hier iets aan te doen. Als het punish systeem er niet zou zijn dan zou er nog 10x meer ellende zijn van gasten die je omleggen als je naar hun tank/chopper/whatever toe loopt. Ik denk dat we echt veel beter af zijn met dit systeem maar idd... geen TK's meer door mijnen zou heeel erg fijn zijn!

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Ik kan het in de startpost niet vinden dus plemp ik 'm hier neer:
Wanneer krijg je weapon unlocks? Ik ben net gepromoveerd maar heb nog geen optie om wapens te unlocken terwijl ik dat nu wel graag wil doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

HTF99_PCP schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 22:05:
Voor mensen die nog steeds de VOIP niet werkend krijgen, check deze link.

http://forums.totalbf2.com/showthread.php?t=7239

het hielp bij mij iig.

Wat is dat VOIP van grote toegevoegde waarde zeg, net drie uurtjes gespeeld en kan nu al niet meer met maatjes zonder VOIP!!!!! Helemaal top!
Daarmee zet je hardware acceleratie practisch uit. Beetje zonde als je een dure geluidskaart hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-05 21:58
Crusader schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 22:57:
Wanneer krijg je weapon unlocks? Ik ben net gepromoveerd maar heb nog geen optie om wapens te unlocken terwijl ik dat nu wel graag wil doen :P
Staat toch echt op pagina 1:

Ranking points

0. Private - standaard
1. Private First Class - 500 punten
2. Lance Corporal - 1.000 punten *
3. Corporal - 10.500 punten *
4. Sergeant - 25.000 punten *
5. Staff Sergeant - 50.000 punten *
6. Gunnery Sergeant - 75.000 punten *
7. Master Sergeant - 150.000 punten *
8. First Sergeant - 150.000 punten
9. Master Gunnery Sergeant - 250.000 punten *
10. Sergeant Major - 250.000 punten
11. Sergeant Major of the Corps - 250.000 punten ???
12. Sergeant Major of the Corps - 2.500.000 punten ???

* = wapen unlock

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Misschien voortaan maar wat meer moeite doen?

[rml][ PC] Battlefield 2 - deel XI[/rml]

Geen dank :)

Ok ik had net nog ververst... :X maar goed, for the record dan maar ;)

[ Voor 9% gewijzigd door whyz op 19-07-2005 23:00 ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Nou ehh, bedankt whyz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

JohnnyV27 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 22:54:
[...]

Het lijkt me heel moeilijk om hier iets aan te doen. Als het punish systeem er niet zou zijn dan zou er nog 10x meer ellende zijn van gasten die je omleggen als je naar hun tank/chopper/whatever toe loopt. Ik denk dat we echt veel beter af zijn met dit systeem maar idd... geen TK's meer door mijnen zou heeel erg fijn zijn!
De oplossing is gewoon zorgen dat er altijd een admin online is en zorgen voor een kickvote systeem dat ook echt werkt. Een teamkickvote is nu al niet eens mogelijk. Mijn kickvotes lukken dan ook nooit, ook niet als ik in 3 talen uitleg wat er aan de hand is (en dit ook overduidelijk waar is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124660

staat er wel. in de openings post. Dacht pas bij 1000 punten ofzo voordat je je eerste wapen kan unlocken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26642

Wees voorzichtig met die ranking voor lance corporal, 't klopt niet helemaal, verder weet ik et niet :X
Was namelijk pas bij 1102 points, ..lance corporal en dus ander wapen.
Een kennis heeft 1123 points en is ook nog lekker private first class......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Morgenvroeg wil ik wel weer een nieuw topic openen btw, heb nu niet genoeg puf meer om geconcentreert bezig te zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Retegaaf spel dit... alleen heb ik een boel framerdops... 1280MB intern geheugen, Radeon X800 pro, AMD 3200+64bit. Alles op hoog alleen de AA uit staan en de texture filtering op low, resolutie : 1280x1024
Ping altijd tussen de 20-70

Heel jammer dat ik zoveel framedrops heb, zeker als ik in een hevig vuurgevecht zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
btw ik heb gezien dat ik punishen niet perse aan hoef te zetten (weet ik trouwens niet zeker hoor) maar dan heb je iig niet die irritatie dat ie meteen tegen je vote

naja morgen maar es over nadenken

btw dat spawnen en sterven had ik laatst ook, maar dat hoort iid bij het spel, al vind ik het wel flauw dat er geen spawnprotection is ofzo (net als in cod) dat werkt namelijk perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicket84
Blacksnak schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 18:12:
[...]

Wat doet die eigenlijk op je werk? Behoor jij daar niet ... euh te werken? :+ :X
Ja tuurlijk, maar ik speel het spel altijd op mijn laptop.. En de cd zit er altijd behalve, als ik de drive ff nodig heb.... Zoals vandaag....... En toen heb ik de BF2cd op mn bureau laten liggen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101517

Ik wilde net de server van djmantri proberen, krijg ik een melding dat ik de oude versie draai. Naar mijn weten loop ik geen patch achter(1.02). Ik heb die gewoon geinstalleerd. Ik heb vervolgens de patch .exe voor de 2e keer gebruikt en krijg dan de zelfde vreemde meldig als bij de eerste keer patchen met 1.02. Namlijk: Patchen niet geluk. Vervolgens klik dat weg en zie dat de install-wizard wel een positieve melding geeft dat alles gelukt is. Iemand enig idee wat er aan de de hand is of het zelde heeft?

In het menu geeft BF2 wel 1.02442 aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
Anoniem: 101517 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 23:51:
...
In het menu geeft BF2 wel 1.02442 aan.
Dan is de patch niet goed geinstalleerd, 1.02 heeft 1.1.2484.0 als build nummer.

[ Voor 6% gewijzigd door kevin op 20-07-2005 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicket84
Ik heb zojuist meer dan 1000 punten gehaald, en heb nu mijn 2e rank up... Onder korperaal ofiets...

Nu zou je toch een ander wapen kunnen kopen? Bij mij staan ze nog steeds locked....

Hoe zit dat precies, en wat moet ik doen...

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Laatst online: 21:16
nicket84 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 01:08:
Ik heb zojuist meer dan 1000 punten gehaald, en heb nu mijn 2e rank up... Onder korperaal ofiets...

Nu zou je toch een ander wapen kunnen kopen? Bij mij staan ze nog steeds locked....

Hoe zit dat precies, en wat moet ik doen...

bvd
Als je nu opnieuw inlogged zou je een nieuw wapen moeten kunnen kiezen :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138798

sinds vandaag, 13 windows installaties verder sinds 3 weken geleden, werkt mijn battlefield 2 nu ook een keertje. Veel heb ik nog niet kunnen oefenen maar kheb wel enkele vraagjes:

1. hoe neem je die plaatsen van de tegenstander over? moet je dat vlaggetje vernietigen?
2. krijg je ook punten als je in soloplayermode speelt of kan dat alleen via multiplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146636

Anoniem: 138798 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 01:16:
sinds vandaag, 13 windows installaties verder sinds 3 weken geleden, werkt mijn battlefield 2 nu ook een keertje. Veel heb ik nog niet kunnen oefenen maar kheb wel enkele vraagjes:

1. hoe neem je die plaatsen van de tegenstander over? moet je dat vlaggetje vernietigen?
2. krijg je ook punten als je in soloplayermode speelt of kan dat alleen via multiplayer?
OMG

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138798

kweet het ondertussen al :p
kweet da ik nog een noob ben in het spel maar kben wrs beter dan u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 138798 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 02:07:
Ik weet het ondertussen al :p
Ik weet dat ik nog een noob ben in het spel maar ik ben waarschijnlijk beter dan u
Gezien het feit dat we er bijna 11 delen op hebben zitten met betrekking tot dit spel; het antwoord wat je ondertussen al hebt gevonden zou vast wel ergens vermeld staan. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Laatst online: 11:15
Bor de Wollef schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 22:58:
[...]

Daarmee zet je hardware acceleratie practisch uit. Beetje zonde als je een dure geluidskaart hebt.
Dat heb ik gemerkt ja maar VOIP vind ik toch velen malen beter dan al die chat commando's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-05 15:24

Kleintje81

Blaat

Echt een zeer verslavend spel, minder is wel dat het mij af en toe zo erg kan irriteren.

Paar voorbeeldjes:
* Ik ben als specops net gespawned op m'n basis en zie een Blackhawk van de vijand op de grond staan, dus loop ik er gauw op af om C4 te planten, paar tellen later loop ik hard weg, wil op de knop drukken en ik hang. Wat blijkt 'You have been kicked by an administrator', grr! :X

* Op een minder vol bezette server flink bezig met de Cobra (in me uppie, zonder gunner), heb veel prachtige kills gemaakt en wel gemerkt dat ik de andere groep op hun zenuwen werkte. Ze gingen mooi bij mijn heli spawn campen met tanks + AA en me kogels waren op, tja de rest kun je wel raden ... |:(

* Als server wat leger is merk ik vaak dat iedereen op een plek zit te campen en lijk ik wel de enige die vlaggetjes verderop probeert te pakken.

* Ik ben Counter-Strike gewend als FPS, waarschijnlijk om deze reden heb ik tevaak gehad dat ik op een outpost van de vijand ben, achter me kijk en niemand zie, als ik verder door loop word ik in me rug geknald (ventje natuurlijk net gespawned nadat ik keek). 8)7

Ik zal mijn post met wat goede dingen afsluiten zodat ik nog volop positief blijf. >:)
* Prachtig spel, vooral de voertuigen maken het een lekker schietfestijn.
* Het heeft me al uren zoet gehouden en zal dat zeker nog erg lang doen. :P

Nog ff patsen met mijn stats :)

BF2 stats Systemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129220

Next Rank: Staff Sergeant
Global score: 3,865 / 50,000
At your current rate, you should earn 46,135 in 113.44 days (or 3w 0d 3h 47m 12s straight).

lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70997

Zo wat een performance boost mensen. :9~
Gisteren even 512mb DDR SDRAM bijgehaald.

Op enkel 512mb speelde ik met de graphics e.d. met bijna alles op gemiddeld of laag.
Het laden duurde ongeveer 3 minuten.
Nu met 1024mb speel ik met bijna alles op hoog en enkele op gemiddeld. :*) Anti aliasing is uit.
Het laden duurt nu ongeveer 1 minuut waarna ik geeneens begin lag meer heb en gedurende het spel alles soepel(er) draait.

Geluidskwaliteit heb ik wel op laag staan.
Mocht je de investering hebben liggen om 512mb bij te plaatsen (rond de 50 euro) is dit het dubbel en dwars waard. _/-\o_
Good luck allemaal.

*specs: P4 2.67 ghz, radeon 9700Non Pro, 1024MB DDR SDram, nieuwste officiele Radeon drivers*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
Als ik nu upgrade naar 1.02 kan ik toch nog steeds op DJMantri's server spelen toch? Geen gezeik over newer version toch?

[ Voor 8% gewijzigd door jorisdekloris op 20-07-2005 08:51 ]

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke iemand had gezegt over het connecten to ip probleem = verkeerde poorten

Nou ik heb daar port staan dat getal dat aan het eind van ip staat en er al in stond.

En waarom kan ik met de poorten van mijn pc wel gewoon connecten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Laatst online: 21:31

Tubby

or not to be

Dat heeft niets met elkaar te maken
Gewoon zorgen dat je het goede ip en poort nummer hebt ingevuld en dan werkt het.

Heb het zelf al tig keer gedaan en nooit problemen mee gehad.

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

is de djmantri server ranked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
RMB schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 09:15:
is de djmantri server ranked?
Jups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het werkt toch echt niet, je moet dus die 16567 ofzo poort hebben en dan het ip nummer in de goede vakjes, maar met punten of niet? want beide (punten, zonder punten) werken niet.
En als ik mijn pc poort moet invullen = hoe kom ik te weten wlke poort ik moet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
Het is echt niet moeilijker dan zo hoor:

vb: 123.456.78.90:12345

123.456.78.90 => IP-adres
12345 => poortnummer

en daarna op OK klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 26235 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 21:58:
Ghehe kan nog wat worden in bf2, kun je gewoon de idioten die mijnen leggen op brakke plekken genadeloos afstraffen >:)
Als jij tegenstanders met zin een negatieve score wilt geven, dan vind ik dat niet helemaal zo horen...
Ze leggen de mijnen meestal voor de toegang tot een gebied neer, vaak belemmer je wel de uitgang er mee, maar ook de toegang. Daarnaast kan je zeker 90% gewoon tussen de mijnen doorrijden... Jij vind het ook niet leuk als ze met zin voor jou tank gaan zitten rondlopen, zodat jij ze platrijd en een teamkill aan je broek krijgt...
Schuey schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 22:24:
Zelf inderdaad ook heel veel last van, spawn je, en meteen allemaal vijanden die je neerknallen zonder dat je zo ook maar gezien hebt :'( Echt BF2 ja, maar goed, je kan er helaas toch weinig aan doen. Sommige mappen heb je het minder, zoals Kubra Dam, maar dat komt ook omdat die map gewoon te groot is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
JorisdeKloris schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 08:34:
Als ik nu upgrade naar 1.02 kan ik toch nog steeds op DJMantri's server spelen toch? Geen gezeik over newer version toch?
Volgens mij is DJMantri versie 1.02, ik heb 1.02 en als ik de optie show only same version aanzet in de serverbowser, staat de DJMantri server er gewoon tussen en werkt deze ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Laatst online: 08-05 23:12

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Ray-zor schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 12:08:
Iemand toevallig ook minder goede ervaringen met de nieuwste Catalyst drivers (5.7) en BF2 en 9800Pro (128 MB)? Ik krijg namelijk na één ronde spelen of zo flinke artifacts. Zelfs met de instellingen op default en met de kast open (en gemod met een nieuwe fan en artic silver als koelpasta).
Ik speel pas sinds heel kort BF2 en al vrij snel daarna de nieuwe vid drivers geinstalleerd dus kan niet zeggen of dat die oorzaak zijn van de artifacts. In de meuktracker zag ik één persoon die daar ook last van had. Dus ik ga in ieder geval 5.6 nog eens proberen (ik kom van 5.4 of zo), maar nieuwsgierig of meer mensen dezelfde ervaring hebben.

edit: typo's
Helaas, 5.6 geeft bij mij nog steeds dezelfde problemen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-05 08:55

dCY

Ray-zor schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 09:47:
[...]

Hoe staat het met de koeling..?
Artifacts krijg je meestal als de videokaart te heet wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107558

Ray-zor schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 09:47:
[...]

ik speel hem nog steeds op de 5.1 versie en het loopt als een zonnetje, waarom updaten als er geen problemen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Anoniem: 107558 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 10:10:
[...]

ik speel hem nog steeds op de 5.1 versie en het loopt als een zonnetje, waarom updaten als er geen problemen zijn
daar zit wat in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 09-05 10:14

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.