[PC] Battlefield 2 - deel XI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.630 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren gegamed op een EA ranked server. Er waren meerdere mensen waaronder ik aan het wachten op de helicopter, uiteindelijk ben ik degene die in de helicopter zit met een andere speler als gunner. Hij zegt tegen mij "bail out". Ik weiger dat en vervolgens gaan zijn maatjes op mijn helicopter liggen zodat ik ze teamkill als ik op wil stijgen... ZO TRIEST!!! |:(
http://snak3bite.sn.funpic.org/battlefield2/screen000.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2005 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 12:10:
[...]

Excuses...Kleuter dan! Over het algemeen word je meer afgezeken dan dat iemand je gelijk geeft...is er dan niemand die er hetzelfde over denkt? Nevermind...zolang je maar met iedereen mee lult is het goed...maar ohwee als je een eigen mening hebt! Ik hou me liever bezig met spelen dan mijn mening te rechtvaardigen hier...
Zal ik het me dan persoonlijk aantrekken: alles wat jij hier nu zegt, gaat ook tegen hetgene in wat jij zegt. Je zegt: men moet teamplayen, maar speelt het liefst met een eigen maatje. Dat is dus geen teamplay. Ik raad je dus dan aan om een clan te beginnen en een eigen server op te zetten.
Op de rest van de servers is het namelijk gewoon zo dat er allemaal individuen zijn die rare dingen doen. irritante dingen als : tanken jatten die je aan het repairen bent, punishen als het hun eigen schuld is, een veld inrennen waar je net artillery gooit. Maar dus ook minder irritante dingen als naast je gaan zitten in een heli. Want hoe vaak gebeurt dat nou door 1 persoon. Vlieg dat rondje dan ook met hem, heeft hij ook lol en wie weet hoe goed hij is. Kan je maatje ondertussen medailles winnen met andere dingen dan meevliegen.

Eigenlijk stom dat ik nog serieus op je in ga. Als je meer wordt afgezeken dan je gelijk krijgt, dan moet je misschien ook bedenken hoe fout een keuze van jou kan zijn. Vaak is het ook geen afzeiken, maar een discussie. Een discussie waar men hun meningen onderbouwt en elkaar in hun waarde laat.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 09:58:
[...]

Je hebt best wel veel gespeeld, maar je hebt zo weinig punten. :Y)

Kan ook zo zijn dat je alleen maar aan het klooien bent ofsow, voor de fun ofsow. :)
Waar zie je die punten dan. En ja, ik ben voornamelijk aan het pielen geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat duimen draaien kwam van mij ... Als ik een map join dan gebruik ik (weliswaar doordacht) alles wat de map te bieden heeft en niks, maar dan ook niks, geeft een ander meer rechten dan mij :p En dat kan ik indien nodig heel lullig uitspelen.

Wie een beetje gebruik kan maken van choppers, tanks, enz ... kan punten binnenrijven als honing. Beetje oneerlijk om dit dan anderen te ontzeggen, nietwaar ? Als je dan echt zo'n hecht team bent, vorm een clan en ga op clanservers spelen, zijn wij gelijk ook af van die gasten die een ganse game niks anders doen dan op de bus te staan wachten bij het chopper-spawnpoint bv.
Volgens mij snap je t nog niet...ik sta niet de hele tijd te wachten op dat ding...maar als ik daar als eerste sta ga ik er ook in. En ik heb een eigen clan...alleen geen eigen server...maar ik speel ook op clanservers hoor...tenminsten mensen die weten hoe t werk en mensen die goed zijn in een bepaalde gameplay dat ook laten doen. Maar lekker egoistisch van je dan...heeft ook niets met teamplay te maken. En over dat lullig uitspelen..als jij gaat zitten duimendraaien spring ik er wel uit...en dat jij daar dan dood van gaat is een andere lullige uitwerking van je duimendraaien. :+
Je zegt: men moet teamplayen, maar speelt het liefst met een eigen maatje. Dat is dus geen teamplay.
Wat versta jij dan onder teamplay?? Waarom denk je dat ze SQUADS hebben verwerkt in dit spel...dat is je team, niet? Daarom zijn er ook meerdere squadleaders (als je t goed doet) en die zorgen voor HUN team...ik kan niet voor het hele battlefield zorgen..daar is de commander weer voor...

Maar ik ben wel klaar met dit geneuzel...ik ga wel lekker op clanservers spelen met wat "professionelere" mensen

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2005 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Niet online

Rob

Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 12:46:
[...]

Maar ik ben wel klaar met dit geneuzel...ik ga wel lekker op clanservers spelen met wat "professionelere" mensen
Hoop ik voor jou dat daar allemaal GOT'ers zitten...

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 12:46:
[...]

Volgens mij snap je t nog niet...ik sta niet de hele tijd te wachten op dat ding...maar als ik daar als eerste sta ga ik er ook in. En ik heb een eigen clan...alleen geen eigen server...maar ik speel ook op clanservers hoor...tenminsten mensen die weten hoe t werk en mensen die goed zijn in een bepaalde gameplay dat ook laten doen. Maar lekker egoistisch van je dan...heeft ook niets met teamplay te maken. En over dat lullig uitspelen..als jij gaat zitten duimendraaien spring ik er wel uit...en dat jij daar dan dood van gaat is een andere lullige uitwerking van je duimendraaien. :+
Ik weet mijn F1 toets zitten 8)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2005 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
net ff op de servert van Djmantri gespeeld, goeie ping, en leuke teamplay wel.
Maar wat een irritante kleuters af en toe zeg pff.. die [xG]link bijvoorbeeld, iedereen uitmaken voor n00b.. Zijn maat, stond zelfs 3 kills en 10 deaths, noemde ook iedereen maar n00b en triestdoen, bah :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 11:53:
[...]

Op dat moment wel....en dan nog...teamplay is in mijn optiek net zo goed die gunnerpostitie dan maar een rondje te laten schieten...take one for the team...
tis echt zinloos om hier wat te posten...k dacht dat GoTters wel wat meer konden nadenken...maar ja...misschien sociaal gestoord ofzo?¿ Stelletje kleuters
Beetje dimmen aub :{

Een chopper is niemands eigendom. Wie er het eerst inzit heeft hem. Zo simpel is het.

Nog even en je verwacht dat spelers serieus in een rij gaan staan wachten ofzo. Get a life man :X

[ Voor 9% gewijzigd door Crash op 17-07-2005 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
tja ach, ik ga ze niet kicken omdat ze zeggen dat iedereen n00b is, zeg meer over hun zelf imo

Maar goed, dat met die demo's ga ik later nog wel ff proberen aangezien ik de server moet restarten om het te veranderen.
Over die friendly fire, ik heb niet alleen de mogelijkheid om het aan of uit te zetten, maar ik kan ook bepalen hoeveel procent je dan verliest
bovendien kan ik dit aanpassen:
sv.soldierFriendlyFire 100
sv.vehicleFriendlyFire 100
sv.soldierSplashFriendlyFire 100
sv.vehicleSplashFriendlyFire 100
Weet alleen nog niet of ik dat doe
ik schijn trouwens niet alleen die minimum players voordat een game begint te kunnen bepalen maar ook een wachtwoord in te kunnen stellen (terwijl wordt gezegd dat je die er niet op kunt zetten :?

Dat er een standaard logo nu opzit wordt als het goed is binnenkort veranderd, alleen hebben ze het bij mpcu een beetje druk met het beantwoorden en lezen van emailtjes dus dat kan misschien pas overmorgen gebeuren (schijnt alleen een vinkje te zijn)
lag zou een update kunnen zijn of misschien wel die battlerecorder ja, maar dat weet ik nog niet zeker
zal iig wel proberen ervoor te zorgen dat die demo's allemaal te downloaden zijn (demo's van 1 dag op rapidshare pleuren ofzo)

op teamspeak zit als ik het goed begrijp geen query poort (aangezien je gewoon teamspeak op moet starten en dat ip moet invullen

Ik kan trouwens ook wel zorgen vanavond dat als er een stel GoTters op willen dat ik de server gewoon per ongeluk :+ herstart en dat dan iedereen gaat joinen van Got :D

Maar ik heb nu nogal last van irritante "gezelligheidsmomenten" van mn ouders dat ik dus niet veel kan gamen.
Gelukkig zal het van de week wel iets makkelijker gaan maar ach, ik kom er heus wel op hoor:D

Zal dadelijk es gaan kijken of dr misschien nog admins moeten komen, alleen ben ik daar nog niet uit
want ik weet niet of een admin zoveel nut kan hebben
bovendien heb ik betaald en wil niet dat een 1 of ander adminnetje gaat doen alsof de server van hem is

[hintmodus]btw donaties zijn welkom op postbank 8075197 ;)[/hintmodus]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 11:53:
[...]

Op dat moment wel....en dan nog...teamplay is in mijn optiek net zo goed die gunnerpostitie dan maar een rondje te laten schieten...take one for the team...
tis echt zinloos om hier wat te posten...k dacht dat GoTters wel wat meer konden nadenken...maar ja...misschien sociaal gestoord ofzo?¿ Stelletje kleuters
Ik heb jouw standpunt in deze eens bekeken en ben het zwaar oneens met je.
Heel simpel, de chopper heeft 2 seats dus de eerste 2 die erin zitten moeten het samen maar doen.
5 minuten gaan vragen of ie eruit wil is een chopper die dus 5 min. werkeloos is.
Dat is niet in het belang van je team, daarnaast is en blijft het ook gewoon een spel waarin iedereen de kans moet krijgen om eens te vliegen (of meevliegen).
Tevens is het een beetje lastig te zien dat jullie met z'n 2en maatjes zijn, toch?
Ik word er zelf zwaar gefokt van als iemand een claim denkt te kunnen leggen op een voertuig, en mij dan neerhaalt als ik er niet vrijwillig uit wil stappen. (tijdens reparaties moet je er wel afblijven natuurlijk.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markybee
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:38
Heeft iemand enig idee of het mogelijk is om je naam van een bestaande account te veranderen?
Anders moet ik weer overnieuw beginnen met het verdienen van punten en ribbons.
Ik heb hier naar zitten zoeken maar kan nix vinden (ik ben mischien blind).

alvast bedankt voor jullie reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

markybee schreef op zondag 17 juli 2005 @ 13:52:
Heeft iemand enig idee of het mogelijk is om je naam van een bestaande account te veranderen?
Anders moet ik weer overnieuw beginnen met het verdienen van punten en ribbons.
Ik heb hier naar zitten zoeken maar kan nix vinden (ik ben mischien blind).

alvast bedankt voor jullie reply.
aangezien je account een gamespy id account is, kun je die bij gamespy veranderen.
Gewoon naar gamespy, fileplanet of planetbattlefield gaan, inloggen en je settings veranderen/aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
[...]

Excuses...Kleuter dan! Over het algemeen word je meer afgezeken dan dat iemand je gelijk geeft...is er dan niemand die er hetzelfde over denkt? Nevermind...zolang je maar met iedereen mee lult is het goed...maar ohwee als je een eigen mening hebt! Ik hou me liever bezig met spelen dan mijn mening te rechtvaardigen hier...
Natuurlijk mag je een eigen mening hebben, maar iedereen heeft net zoveel recht op een plaats in een voertuig op een public server, het is immers een publieke server, ga dat lekker op een clanserver doen!!

Ik word echt niet goed van die clanleden die denken meer recht te hebben op (alle plaatsen in) een voertuig dan een ander en al helemaal als ze dat laten blijken door zichzelf te teamkillen tegen het voertuig of zichzelf met die ander recht de grond in te boren. Wat ben je dan pas een grote kleuter!! :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Weet iemand hoe de accuracy wordt berekend in de stats?

Het is trouwens af en toe wel een loterij waar je kogel inslaat, ondanks dat je iron-sight op je tegenstander is gericht.
Ik zag een gast op de grond liggen bij een cap point die mij totaal niet zag, ik liep naar hem toe, schiet 15 kogels full auto op hem van enkele cm's afstand, die gast draaide zich om en paf, ik dood...
Op lange afstanden is het helemaal een drama, ik zie een gast met zijn hoofd boven de muren, ik schiet, volgens de crosshair is hij raak, maar toch krijg ik geen headshot terwijl dat het enige was inzicht, uiteraard zag hij me en was ik weer dood.
Ik heb echt te vaak van dit soort momenten, ik vraag me af of ik de enige ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

dat hoort in het spel redje.. als je irl schiet raak je ook zelden precies de plek waar je mikt... en full auto is zowiezo een spray n pray feest.. gewoon op single zetten en dan volpompen werkt veel beter

zat net in een potje wat niet zo geweldig ging, en waarvan het andere team het nodig vond om onze niet capbare spawnpoint te gaan campen... te triest

[ Voor 28% gewijzigd door Bezulba op 17-07-2005 14:09 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:37

Stewie!

Keen must die!

Redje schreef op zondag 17 juli 2005 @ 14:07:
Weet iemand hoe de accuracy wordt berekend in de stats?

Het is trouwens af en toe wel een loterij waar je kogel inslaat, ondanks dat je iron-sight op je tegenstander is gericht.
Ik zag een gast op de grond liggen bij een cap point die mij totaal niet zag, ik liep naar hem toe, schiet 15 kogels full auto op hem van enkele cm's afstand, die gast draaide zich om en paf, ik dood...
Op lange afstanden is het helemaal een drama, ik zie een gast met zijn hoofd boven de muren, ik schiet, volgens de crosshair is hij raak, maar toch krijg ik geen headshot terwijl dat het enige was inzicht, uiteraard zag hij me en was ik weer dood.
Ik heb echt te vaak van dit soort momenten, ik vraag me af of ik de enige ben.
Probeer eens te gaan liggen voordat je gaat schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
djmantri schreef op zondag 17 juli 2005 @ 13:35:
ik schijn trouwens niet alleen die minimum players voordat een game begint te kunnen bepalen maar ook een wachtwoord in te kunnen stellen (terwijl wordt gezegd dat je die er niet op kunt zetten :?
Hier staat dat een wachtwoord instellen geen zin heeft zolang de server ranked is. Je kan hem blijkbaar wel (tijdelijk) unranked maken en dan een wachtwoord instellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
DaMorpheus schreef op zondag 17 juli 2005 @ 14:09:
[...]

Probeer eens te gaan liggen voordat je gaat schieten :)
of crouchen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Joni schreef op zondag 17 juli 2005 @ 14:16:
[...]

Hier staat dat een wachtwoord instellen geen zin heeft zolang de server ranked is. Je kan hem blijkbaar wel (tijdelijk) unranked maken en dan een wachtwoord instellen. :)
toch raar dat toen ik per ongeluk op de game ipv het adminwachtwoord iets had gezet en ik er toen niet in kon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem hier waar ik niet echt vrolijk meer van word, bf2 heeft goed gedraait op mijn pc (amd athlon64 3200+, k8n-e deluxe, geforce 6600gt, 1gb geil mem, 1x 120gb sata maxtor + een 200gb variant van maxtor)

Ik heb die allereerste patch geinstalleerd eerste paar dagen gingen goed daarna kwamen de problemen (lang laden van de game, heeel veel geratel van mn hd (in de goede tijd spawnde ik vrijwel als eerste nu spawnde ik meestal pas als mensen al kills op hun naam hadden staan :S), ik heb dus het hele spel er weer vanaf gehaald zoals ze aanrade op de site van EA, spel daarna er weer opgezet zonder patch endergelijk maar nogsteeds diezelfde problemen met het geratel van de hd, spel was opzich nog wel redelijk te spelen af en toe moest hij ff bijladen ofzo (swappen??).

Ik heb toen de nieuwste patch kwam die geinstalleerd en was van het geratel endergelijk af. Maar nu heb ik dus ingame zo`n 15fps :'( spel valt dus totaal niet meer te spelen !!
Heb een fresh install gedaan van WinXp in de hoop dat het voorgoed voorbij zou zijn met de probs maar dat bleek dus op hoop gebasseerd |:(

Die 120gb hardeschijf is NTFS weet niet of dat nog info is die belangrijk kan zijn.

Ik heb inmiddels de volgende dingen geprobeerd:
- Fresh Install XP
- Forceware driver 77.50, 77.72 en 80.40
- Fast Write uit gehad in de bios
- Nieuwste bios erop gezet van mn k8n-e deluxe
- Hardware Accelerater uit gehad in dxdiag
- Line in uitgezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die 15 fps is een bugje bij nvidia kaarten geen idee hoe je er vanaf komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Rob- schreef op zondag 17 juli 2005 @ 12:49:
[...]

Hoop ik voor jou dat daar allemaal GOT'ers zitten...
Zei ik niet PROFESSIONELERE mensen??? :+ Maar maak je geen zorgen..ik speel op een clanserver van een bevriende clan...dus dan hoef ik niet eens meer te vragen of je aub uit wilt stappen. :X

maar ik weet nog wel een server voor mensen als jij...ga maar kijken op www.dffclan.com
Die kicken je als je beter bent dan hun...past wel een beetje bij jouw soort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

djmantri schreef op zondag 17 juli 2005 @ 14:21:
[...]

toch raar dat toen ik per ongeluk op de game ipv het adminwachtwoord iets had gezet en ik er toen niet in kon :?
Regels van EA:
zodra er een wachtwoord opkomt dient de server om te schakelen naar de unranked executable. Elke gamehoster die ranked servers aan gaat bieden moet zo'n mechanisme maken dat dit direct en zonder tussenkomst van de gebruiker gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
eendje schreef op zondag 17 juli 2005 @ 14:08:
dat hoort in het spel redje.. als je irl schiet raak je ook zelden precies de plek waar je mikt... en full auto is zowiezo een spray n pray feest.. gewoon op single zetten en dan volpompen werkt veel beter

zat net in een potje wat niet zo geweldig ging, en waarvan het andere team het nodig vond om onze niet capbare spawnpoint te gaan campen... te triest
Ik schiet met m16 altijd single shot en met m4 burst. Meestal ga ik even snel door de knietjes.
Tuurlijk is full-auto sprayen, maar waar moeten de kogels heen als de nme zowat me hele scherm in neemt?
Maarja als jullie daar geen last van hebben zal het wel aan mij liggen :)

Is het btw. mogelijk de stats van bf2s.com te saven als jpg oid. zonder print-screen geneuzel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm... als je naar de grafiek van DJMantri`s server kijkt, zie je een grote verhoging van CPU gebruik en een grote daling in het aantal spelers:

Afbeeldingslocatie: http://blackdeath.ad-it.nl/plaatje.jpg

Ik neem dus aan dat er mensen dan een crash hebben... dat is dus nogsteeds niet gefixed..

edit: plaatje werkt weer...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2005 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Anyway ik persoonlijk houd er niet van mensen mee te nemen in vehicles (alleen als ik ze ken), en zeker in bf2 denk ik niet gezien de strenge TK systeem.

Gasten die beginnen te schieten waar het naar mijn mening beter is je 'stil' te houden om de vlag te kunnen pakken, of uit een voertuig stappen en vervolgens jij een tk op je naam krijgt omdat ie ineens tegen/onder je voertuig komt :o zijn vast nog wel meer idiote acties maar op het moment zijn dit ze wel :P

Nog een maandje voor mij kan ik eindelijk bf2 spelen :Y)

btw:
Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/GoT/BF2/potd/potd.php
Weinig uploads tot nu toe (t/m a.s. woensdag tot nu toe) dr zijn vast wel meer grappige screens te uploaden ;)
http://lighteye.whyz.nl/GoT/BF2/potd/submit.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 13:51:
[...]

Ik heb jouw standpunt in deze eens bekeken en ben het zwaar oneens met je.
Heel simpel, de chopper heeft 2 seats dus de eerste 2 die erin zitten moeten het samen maar doen.
5 minuten gaan vragen of ie eruit wil is een chopper die dus 5 min. werkeloos is.
Dat is niet in het belang van je team, daarnaast is en blijft het ook gewoon een spel waarin iedereen de kans moet krijgen om eens te vliegen (of meevliegen).
Tevens is het een beetje lastig te zien dat jullie met z'n 2en maatjes zijn, toch?
Ik word er zelf zwaar gefokt van als iemand een claim denkt te kunnen leggen op een voertuig, en mij dan neerhaalt als ik er niet vrijwillig uit wil stappen. (tijdens reparaties moet je er wel afblijven natuurlijk.)
Lezen is ook een vak...ik zeg juist dat iedereen een kans moet krijgen om te vliegen...en wie er het eerst staat heeft idd de claim op dat voertuig vind ik...
En je herkent mn maat aan DEZELFDE clantag? Had je zelf ook kunnen verzinnen he.....ja!
Oh bij reparaties moet je er wel af blijven?? LOL...[sarcasme]wel makkelijk zo'n leeg voertuig wat net nog is gefixed....free for all zeg je toch net? Moet je ook niet gaan huilen als iemand er in je tank vandoor gaat (als dat meer tot je verbeelding spreekt dan een heli)..[/sarcasme]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
Redje schreef op zondag 17 juli 2005 @ 14:43:
[...]

Ik schiet met m16 altijd single shot en met m4 burst. Meestal ga ik even snel door de knietjes.
Tuurlijk is full-auto sprayen, maar waar moeten de kogels heen als de nme zowat me hele scherm in neemt?
Maarja als jullie daar geen last van hebben zal het wel aan mij liggen :)

Is het btw. mogelijk de stats van bf2s.com te saven als jpg oid. zonder print-screen geneuzel?
vind juist de burst van m16 wel lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 14:41:
[...]

Zei ik niet PROFESSIONELERE mensen??? :+ Maar maak je geen zorgen..ik speel op een clanserver van een bevriende clan...dus dan hoef ik niet eens meer te vragen of je aub uit wilt stappen. :X

maar ik weet nog wel een server voor mensen als jij...ga maar kijken op www.dffclan.com
Die kicken je als je beter bent dan hun...past wel een beetje bij jouw soort
Moet jij niet je middagslaapje doen :Z
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 14:51:
[...]

Lezen is ook een vak...ik zeg juist dat iedereen een kans moet krijgen om te vliegen...en wie er het eerst staat heeft idd de claim op dat voertuig vind ik...
En je herkent mn maat aan DEZELFDE clantag? Had je zelf ook kunnen verzinnen he.....ja!
Oh bij reparaties moet je er wel af blijven?? LOL...[sarcasme]wel makkelijk zo'n leeg voertuig wat net nog is gefixed....free for all zeg je toch net? Moet je ook niet gaan huilen als iemand er in je tank vandoor gaat (als dat meer tot je verbeelding spreekt dan een heli)..[/sarcasme]
Dus wanneer ik op een server van 64 man zit moet ik voordat ik in een voertuig stap de hele player lijst langslopen of er misschien toevallig iemand van dezelfde clan meespeelt en dan even rondkijken of die ook in de buurt rondloopt :?
Misschien kan jij beter met bots spelen, die luisteren naar je en hebben jouw intelligentie niveau.

[ Voor 51% gewijzigd door fsfikke op 17-07-2005 14:56 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schuey schreef op zondag 17 juli 2005 @ 14:51:
[...]

Moet jij niet je middagslaapje doen
Nou inderdaad...5u pas slapen en om 7u alweer aant werk...nou jij weer...

P.S. ik ben denk ik oud genoeg om je papa te zijn... :O
Dus wanneer ik op een server van 64 man zit moet ik voordat ik in een voertuig stap de hele player lijst langslopen of er misschien toevallig iemand van dezelfde clan meespeelt en dan even rondkijken of die ook in de buurt rondloopt
Eeehmm....volgens mij staan de namen boven de personen?? Hoe lang speel je al bf2??

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2005 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 14:44:
hmm... als je naar de grafiek van DJMantri`s server kijkt, zie je een grote verhoging van CPU gebruik en een grote daling in het aantal spelers:

[afbeelding]

Ik neem dus aan dat er mensen dan een crash hebben... dat is dus nogsteeds niet gefixed..

edit: plaatje werkt weer...
Interval is rond de 40 minuten dus iedere keer een mapchange? Bij bf1924 is het dacht ik zo dat bij een mapchange iedereen 'gekickt' wordt en je opnieuw aanmeldt (kun je zien aan o.a. iedere keer een nieuw ID) nadat de volgende map is geladen (spelers die al op de server zitten/zaten krijgen wel voorrang m.b.t. het 'opnieuw' joinen t.o.v. nieuwe users die willen connecten op dat moment). Nu merk je daar als speler niet zoveel van dat 'kicken' maar zul je het ervaren als simpele mapchange :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 14:57:
Eeehmm....volgens mij staan de namen boven de personen?? Hoe lang speel je al bf2??
Je moet natuurlijk ook rekening houden met dode clan leden die misschien wel bij jou in de buurt gaan spawnen :Y)

edit:
@Damorpheus: Ok, ik kap er mee :P

[ Voor 8% gewijzigd door fsfikke op 17-07-2005 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Tjeez meiden, wordt weer gezellig hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 14:12
Schuey schreef op zondag 17 juli 2005 @ 14:51:
[...]

vind juist de burst van m16 wel lekker :)
Ik vind burst een beetje irritant. Vooral van dichtbij. Dan wil ik graag full auto skieten. Maar op afstand gebruik ik liever single shot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Modbreak:Discussieren is goed, maar dit begint op ordinair flamen te lijken wat gaat resulteren in een paar PM's als jullie zo nog even doorgaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Eindelijk heb ik de ribbon waar ik op zat te wachten, bleek dat ik nog een hoge teamscore nodig had. :)

Afbeeldingslocatie: http://bf2tracker.com/gallery/smallpics/smallpic-1015.jpg

Meteen maar ff pimpen met mijn 100 Gold Stars!! :*) Wie heeft er ook zoveel bling bling? O-)

Afbeeldingslocatie: http://bf2tracker.com/gallery/smallpics/smallpic-1014.jpg

Ja, ik weet dat ik geen Pistol en Knife Badges heb, maar ik wil steeds niet het risico nemen om alleen met het pistooltje of mesje rond te gaan lopen en 7 kills ermee te maken... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09 20:21
hey het halen van die basic engineers badge ging echt simpel.

Ik speelde de USMC in Operation Clean Sweep. De vijand had de artillary gebombardeerd dus ik die fixen en de badge was binnen! Minder was dat ik de connectie verloor en ook m'n badge weer kwijt was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
Epitome schreef op zondag 17 juli 2005 @ 15:12:
Eindelijk heb ik de ribbon waar ik op zat te wachten, bleek dat ik nog een hoge teamscore nodig had. :)

[afbeelding]

Meteen maar ff pimpen met mijn 100 Gold Stars!! :*) Wie heeft er ook zoveel bling bling? O-)

[afbeelding]

Ja, ik weet dat ik geen Pistol en Knife Badges heb, maar ik wil steeds niet het risico nemen om alleen met het pistooltje of mesje rond te gaan lopen en 7 kills ermee te maken... :P
Damn! :o :o :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-09 23:14
Gefeli man :) Maar zo'n score mag ook wel na 6 dagen spelen :P

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:54

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

[afbeelding]

[afbeelding]

Als je 100 gouden hebt, hoeveel zilveren en bronze heb je dan :P ?

Ik heb trouwens nog niemand gezien die, andere medalies had dan de goude, bronze, zilvere , en die Purple Hard. En ik heb er eigelijk ook nog geen beschrijvingen van gezien. Laat maar :P

[ Voor 18% gewijzigd door Basti504 op 17-07-2005 15:31 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Schuey schreef op zondag 17 juli 2005 @ 13:15:
net ff op de servert van Djmantri gespeeld, goeie ping, en leuke teamplay wel.
Maar wat een irritante kleuters af en toe zeg pff.. die [xG]link bijvoorbeeld, iedereen uitmaken voor n00b.. Zijn maat, stond zelfs 3 kills en 10 deaths, noemde ook iedereen maar n00b en triestdoen, bah :r
Idd, die zit er nog steeds op, en er zitten nu ook 3 met -=AG=- oid, en de verzieken met zn 4en alles, ben er nu ook uit, geen zin meer als ze alles verzieken... :'( En maar teamkillen en net zo voor je staan met hun jeep/tank oid zodat jij niet meer weg kan rijden, allemaal van dat soort dingen :(

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Niet online

Rob

Fijn, word ik net gekickt van de GOT server omdat ik zat te teamkillen.... wat ik niet deed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

[afbeelding]

haha nice dude!!
heb wel knife al.. heb gewoon 1 ronde aleen met knife rond gerend en alles kapot gehakt wat in me weg kwam.. ik kreeg knife badge al bij 20 knifekillz.

greetz

Xenn0X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 15:46:
[...]

haha nice dude!!
heb wel knife al.. heb gewoon 1 ronde aleen met knife rond gerend en alles kapot gehakt wat in me weg kwam.. ik kreeg knife badge al bij 20 knifekillz.

greetz

Xenn0X
Je had 20 knifekills in 1 ronde!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 15:46:
[...]

haha nice dude!!

greetz

Xenn0X
Basic knife krijg je na 7 knife kills in een ronde, voor veteran moet je in totaal 60 knife kills hebben gemaakt en een uur met je knife rongelopen te hebben.
Net de basic engeneer gekregen door in Strike at Karkand de hele tijd naast een tank te staan en te repairen :P . Wat ik wel af en toe heb is als ik de arty/UAV/radar probeer te repairen die het gewoon goed lijkt te gaan maar die healtbar van dat onderdeel blijft op nul staan, iemand die weet waar dat aan ligt?
-Rob- schreef op zondag 17 juli 2005 @ 15:40:
Fijn, word ik net gekickt van de GOT server omdat ik zat te teamkillen.... wat ik niet deed...
Waarschijnlijk wou DJMantri zelf ff spelen en kickte je daarom, dan krijg jij te zien dat je gekicked bent, misschien door een vote of door TK'en. Maar dat hoeft dus niet zo te zijn.

[ Voor 47% gewijzigd door fsfikke op 17-07-2005 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op zondag 17 juli 2005 @ 12:09:
[...]

Als het voor jou een probleem is om gewoon te discussieren over een onderwerp en mensen die het niet met je eens zijn 'dom', 'gestoord', 'kleuters' gaat noemen is GoT inderdaad niet de plek voor jou :w . Kom op man.
Ik vind het sowiezo erg raar dat iemand van 30+ zich hier druk om kan maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reageer dan niet :{

[ Voor 90% gewijzigd door Crash op 17-07-2005 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
SlideR NL schreef op zondag 17 juli 2005 @ 15:11:
[...]

Ik vind burst een beetje irritant. Vooral van dichtbij. Dan wil ik graag full auto skieten. Maar op afstand gebruik ik liever single shot.
ja ok, van dichtbij wil je van de schrik nog weleens vergeten dat je in burst fire zit, en de m16a2 hier zonder full auto is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reageer dan niet :{

[ Voor 84% gewijzigd door Crash op 17-07-2005 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Epitome schreef op zondag 17 juli 2005 @ 11:58:
[...]

Ik had het over The Valorous Unit Ribbon, dat klopt namelijk niet helemaal, ik voldoe ruimschoots aan de eisen voor de ribbon, maar ik heb hem nog niet gekregen.

Meer info: Newbie Guide To Medals, Awards and Ribbons :)
Voor de purple heart hoef je eigenlijk alleen maar veel dood te gaan?!

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Bor de Wollef schreef op zondag 17 juli 2005 @ 16:03:
[...]

Ja, en ook nog 4 keer zoveel dan dat je killed met een minimum van 20 deaths... :/

Je ziet sommigen lame doen voor een Purple Heart, nou die hoef ik echt niet!! :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Epitome schreef op zondag 17 juli 2005 @ 16:07:
[...]

Ja, en ook nog 4 keer zoveel dan dat je killed met een minimum van 20 deaths... :/

Je ziet sommigen lame doen voor een Purple Heart, nou die hoef ik echt niet!! :Z
Lol, dat is een beetje de "noobies" award begrijp ik. Het lijkt me zelfs nog moeilijk om te halen ook ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Bor op 17-07-2005 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bor de Wollef schreef op zondag 17 juli 2005 @ 16:08:
[...]

Lol, dat is een beetje de "noobies" award begrijp ik. Het lijkt me zelfs nog moeilijk om te halen ook ;)
Do not underestimate the noobies :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Basti504 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 15:20:
[...]

Als je 100 gouden hebt, hoeveel zilveren en bronze heb je dan :P ?

Ik heb trouwens nog niemand gezien die, andere medalies had dan de goude, bronze, zilvere , en die Purple Hard. En ik heb er eigelijk ook nog geen beschrijvingen van gezien. Laat maar :P
56 zilveren en 56 bronzen :D

Ik heb ook nog niemand gezien met andere medals, maar de eisen ervoor zijn ook erg hoog!

Overzicht van alle medals met afbeeldingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 08:13

Spleasure

Ik hier?

basic pistol is makkelijk: eerst een beetje afschieten met je hoofdgun en afmaken met pistol. Ik moet alleen de knife medal nog ... en een zooi ribbons. Iemand tips voor de ribbons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 10-09 19:21
Bor de Wollef schreef op zondag 17 juli 2005 @ 16:03:
[...]

Geen wonder dat ik die als eerste scoorde :X :P
Ik vroeg me al af welke prestatie van me dat ding waard was aangezien ik ontzettend aan het knoeien was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Laatst online: 13-09 14:12
Jaja.. Ik ben weer blij vandaag. Ik heb het spel nu een week en ik ben nu al:

Afbeeldingslocatie: http://img145.imageshack.us/img145/964/lc4rn.jpg

Ik ben nu erg blij. Ik mocht ook nu gelijk een wapen unlocken. Ik speel vaak met Assault, maar ik heb voor deze gekozen:

Afbeeldingslocatie: http://img145.imageshack.us/img145/6181/g34fq.jpg

Grapje jongens, dit is echt een heel relaxt wapen. De G3 van Assault of voor de nederlandse versie Aanvaller.

Maar ff bij info. Ik heb deze rank gehaald op de GoT server van djmantri (als ik dit goed schrijf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
vind toch sommige wapens maar vreemd. Die oude g3(a3?) past voor geen meter in deze game. Dat hele ding wordt nergens meer gebruikt, afgezien door een stel stammen in midden afrika. Geheel misplaatst, hadden ze veel beter een ander 7.62 caliber wapen kunnen pakken, zijn er maar genoeg.

g36c wordt namelijk ook glad niet gebruikt, zelfs niet door de duitsers en italianen, die hebben de full length g36. Die hadden ze beter bij assault kunnen doen!

[ Voor 23% gewijzigd door Schuey op 17-07-2005 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Gehe nog een leuk bugje tegengekomen, best wel makkelijk als je het mij vraagt :P
http://www.whyz.nl/screen026.jpg
Hmm :+

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Ik haat:
- teamkilling systeem
- punish systeem

Zelfs als gamerondje net begonnen is, blijkt dat teamkill score niet gereset te zijn. Dus vol gas met oto en raak al 1 soldaat die probeert weg over te steken.... kick van server.
De teamkilling teller moet gereset worden bij elke nieuwe ronde. Blijkt niet zo te zijn.

Punish is ook raar systeem. Ik deed niks fout en je wordt te snel gepunished. Ik zelf vergeef al heleboel maten. :| Stank voor dank.

Ga proberen op got server komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hola,

Mijn eerste post met de niewe login.

Ik vindt dit een verslavend spel zeg, gelukkig geen crashes meer met de nieuwe update.
Moet zeggen dat 99% van de gasten in BF2 wel ok zijn maar er zitten er een paar bij 8)7
De hele week geen last maar dit weekend alleen van die figuren die teamkillen omdat ZIJ in de tank of achter de anti air willen. Ok ik weet het ik ben geen topspeler maar ik vermaak me en doe mijn best.

Het enige wat ik af en toe balen vindt als de lucht vol zit met choppers en planes, je bent kansloos in elk voertuig. En een blackhawk vol met gasten heeft een vlag in 2 seconden. Als je die niet te pakken krijgt game over. Van mij mag er een stinger in het spel !!!

Ik zou alleen wat meer in teamverband willen spelen. Kan niet veel vinden mbt nederlandse clans, is daar ergens een overzicht van ? Maakt het spel nog leuker om te spelen.

marcel1968 maar jong van geest

http://bf2s.com/player/marcel1968/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 14:03

Sjod

Ik ben goed luisterend

whyz schreef op zondag 17 juli 2005 @ 17:29:
Gehe nog een leuk bugje tegengekomen, best wel makkelijk als je het mij vraagt :P
Ik kan niks vinden wat bedoel je ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 14:51:
[...]

Gezien de de hoeveelheid mensen die het niet met jouw eens zijn (iedereen behalve jezelf) begin ik echt te denken dat jij bent geboren met die plaat voor je kop |:( . Als jij in die chopper zit, en ik ga erbij zitten dan heb jij m.i. niets te mekkeren en blijf ik gewoon zitten. Jij kunt dus m.i. niet afdwingen dat het 2e stoeltje voor je "maatje"is. Als jij me dan gaat dwingen eruit te gaan heb je gewoon pech. (hoeveel mensen gaan nu in de gaten houden dat jij in de chopper en je maatje onderweg naar de chopper dezelfde tag hebben??)
En als je de chopper dan kapot gaat vliegen ben jij de ultieme triesterik. Ook als je dan 5 min. gaat vragen of ik eruit wil gaan (staat dus die chopper 5 min. werkloos te wachten want ik ga er niet uit.)
Dit bedoelde ik dus met mijn antwoord.
Idd lezen is een vak, kritiek verduren ook ja.

Eerst ff goed lezen wat ik nu heb geschreven voor dat je zo'n obstinaat antwoord op de Got kwakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 15:14
Sjod schreef op zondag 17 juli 2005 @ 17:56:
[...]

Hij bedoelt waarschijnlijk dat hij niemand heeft gekilled maar toch punten krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Sjod schreef op zondag 17 juli 2005 @ 17:56:
[...]

Kijk eens naar die witte vlag, en kijk dan eens naar de "neem vlag over metertje" onder de minimap. Om dan nog eens te kijken naar mijn locatie op de map :7

En ja ik kreeg punten voor het overnemen van de vlag :P
Ok ik had wel wat duidelijker kunnen zijn in mijn eerste post

[ Voor 22% gewijzigd door whyz op 17-07-2005 18:05 ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Laatst online: 13-09 15:13
@ SlideR_NL: lol zoals ik al zei, ik had er een screenshot van :) :
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62598/thumb.jpg = klikbaar

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Laatst online: 11:22

Shabbaman

Got love?

Epitome schreef op zondag 17 juli 2005 @ 16:07:
[...]

Wow, daar maak ik dus nog serieus kans op ook, zucht...

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 22:00
hehe kben vandaag ook gepromoveerd tot Lance Corporal :P . Kheb alleen niet kunnen zien of ik al een wapen kan unlocken :? Moet zo effe kijken. Kwas vrijdag avond nog soldaat, vrijdag nacht private first class en 2 uurtjes geleden lance corporal ;)

:P wapen ge-unlocked. Ik ben wel getwijfeld tussen het medic wapen en de special ops wapen, maar toch gekozen voor het medic wapen. Dit ben ik de laatste tijd steeds vaker gaan spelen en is erg leuk :) Maar opzich was die special ops ook goed geweest, maar nu combineer je het een beetje. Je kan toch aanvallen en medic tegelijk zijn 8)

[ Voor 43% gewijzigd door IJnte op 17-07-2005 20:22 ]

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 12:47
Ik heb nu de mogelijk om een unlock te kiezen, maar twijfel nog een beetje.

Ik speel special-forces, sniper en soms egineer. Nu heb ik gehoord dat die G36C niet al te fijn is, kunnen mensen hier wat over zeggen? Dan de L85A1 (medic) is deze veel beter en de standaard special forces?

En de M95 is deze fijn (tov de standaard sniper van de US)

En als je deze unlock heb heb je dan, als sniper zijnde, 2 rifles, de standaard en je geupdatete?

if broken it is, fix it you should

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
g36c is wel vet, maar mist gewoon een reddotscope!
wat dat betrefd maakt de l85a1 veel goed, mja als je die klasse bijna nooit speelt zou ik lekker de g36c unlocken. Die schiet gewoon lekker, is weinig beter als de m4a1, en het geluid is genieten.

[ Voor 7% gewijzigd door Schuey op 17-07-2005 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 12:47
Ik heb nu een bonuskit gekozen, maar hoe kies je deze?

dus hoe kun je deze gebruiken in het spel

[ Voor 30% gewijzigd door elgringo op 17-07-2005 20:39 ]

if broken it is, fix it you should

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

elgringo schreef op zondag 17 juli 2005 @ 20:31:
Ik heb nu een bonuskit gekozen, maar hoe kies je deze?

dus hoe kun je deze gebruiken in het spel
In dat scherm waar je kiest welk kit je wil gebruiken zie je nu bij het kit waarvan je het wapen hebt unlocked twee pijltjes rechts boven, daarmee kan je van wapen switchen :)
G36C mist idd de reddotscope maar schiet wel heerlijk, vooral van veraf.

Heeft iemand ervaring met de anti-tank unlock? Ik heb dat wapen nog niet kunnen oppakken van iemand die em al wel had maar ben wel benieuwd naar ervaringen daarmee.

[ Voor 16% gewijzigd door fsfikke op 17-07-2005 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 17:55:
Hola, ............ knip.....................
Van mij mag er een stinger in het spel !!!
http://bf2s.com/player/marcel1968/
Die zitten er in. Bovendien staan er ook her en der TOW's (1 hit = kill). Antitank class kan met zijn appartaat ook aardig wat tegen de heli's uithalen hoor. Overigens moet ik wel zeggen dat de jets te moeilijk uit te schakelen zijn. In je heli ben je meteen ten dode opgeschreven als er een kundige straaljagerpiloot rondvliegt.

[ Voor 4% gewijzigd door jagermeister op 17-07-2005 20:49 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah bah bah, wat is dat leuk zeg die teamchange van de server!! Bagger!!
Sta je net met je eenheid een potje lekker te knallen, word je overgeplaatst naar de andere VERLIEZENDE kant...al mijn moeite voor niks...bah bah bah...waarom zetten ze een teamleider nou over?? dat is toch zo frustrerend!!!
Helemaal geen zin meer om vanavond te spelen...bah.
Zo ff mijn frustatie eruit! hehehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 14:24
SPOXER schreef op zondag 17 juli 2005 @ 17:59:
[...]

Hij bedoelt waarschijnlijk dat hij niemand heeft gekilled maar toch punten krijgt.
Ik heb ook wel eens dat ik plots een Kill Assist punt krijg of een andere soort van punt.
Ik weet niet precies de naam, mocht ik het weer een keer krijgen dat zal ik het ff onthouden,

Dit alles terwijl ik ergens in "the middle of nowhere" loop :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

whyz schreef op zondag 17 juli 2005 @ 17:29:
Die heb ik ook al eens gehad. Soms zie ik een flag capture icoon als ik in the middle of nowhere loop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:16
Wel geinig, ben je lekker aan het spelen op de server van djmantri word ik er af gekicked door admin blabla vanwege TKing. Helemaal niet geTKed of iets dergelijks. Stond zelfs gewoon 3e, maar ik ben dus gewoon gebanned en kan er niet meer op 8)7 . Dacht ik een leuke server te pakken te hebben met lage ping......................vaag

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

mach2 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 21:25:
Wel geinig, ben je lekker aan het spelen op de server van djmantri word ik er af gekicked door admin blabla vanwege TKing. Helemaal niet geTKed of iets dergelijks. Stond zelfs gewoon 3e, maar ik ben dus gewoon gebanned en kan er niet meer op 8)7 . Dacht ik een leuke server te pakken te hebben met lage ping......................vaag
Dit heb ik nu net dus ook ervaren op djmantri's server. Nog geen minuut geleden. Ik was samen met een gast lekker aan het huishouden in een heli. Ging echt super goed. Hij was de gunner. Op een gegeven moment klapt er iets tegen onze heli aan, waardoor ik ineens een teamkill op mijn naam krijg (mijn gunner was geteamkilled) 8)7 . Meteen gekicked en gebanned :(

Af en toe is deze game zo fucking frustrerend gewoon. :r

Verder blijft het natuurlijk het beste spel dat er is _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door jagermeister op 17-07-2005 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Een permban of tijdelijk? Als je door een admin gebanned bent zonder goede reden op een tracked server zou ik gewoon even een mail sturen naar de hoster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Bor de Wollef schreef op zondag 17 juli 2005 @ 21:30:
Een permban of tijdelijk? Als je door een admin gebanned bent zonder goede reden op een tracked server zou ik gewoon even een mail sturen naar de hoster.
De hoster leest hier mee ;) Maaruh.. volgens mij tijdelijk alhoewel dat er niet bij staat als ik probeer in te loggen. Er staat alleen dat ik gebanned ben.

EDIT: Geen perm ban! Ik ben nu weer aan het inloggen. Wel mijn punten kwijt.

[ Voor 9% gewijzigd door jagermeister op 17-07-2005 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02
MarkieNL schreef op zondag 17 juli 2005 @ 21:17:
[...]

Ik heb ook wel eens dat ik plots een Kill Assist punt krijg of een andere soort van punt.
Ik weet niet precies de naam, mocht ik het weer een keer krijgen dat zal ik het ff onthouden,

Dit alles terwijl ik ergens in "the middle of nowhere" loop :o
dan heb je waarschijnlijk eerder een vijand verwond die op dat moment door een teammate dood is geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Epitome schreef op zondag 17 juli 2005 @ 11:58:
[...]

The Meritorious Unit Ribbon hoef je weinig voor te doen, namelijk 2 uur squadmember zijn en een squadscore van +100 in één ronde waarvan 20 van jou moet zijn.

[afbeelding]
Hmz dat heb ik al zovaak gehaald maar heb die ribbon niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 21:51:
[...]

Hmz dat heb ik al zovaak gehaald maar heb die ribbon niet..
Ik ook :/
Maar zijn die 100+ punten gewone punten of team punten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

mach2 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 21:25:
Wel geinig, ben je lekker aan het spelen op de server van djmantri word ik er af gekicked door admin blabla vanwege TKing.
Mij ook. Ik heb wel 1x TK gehad, maar toen was ronde nog nieuw begonnen. Word ik ook zomaar gebannen van zijn server.

Ik heb gevoel dat server ONGEACHT aantal ronden je speelt, in diverse mappen, aantal tk's bijhoudt. En als er b.v. 5 tk's geregistreerd zijn gedurende je hele connectie op server, word je gebannen.
De reden wegens excessieve TK is natuurlijk onterecht. Ik hou rekening mee dat TK teller niet gereset is bij elke ronde, maar gewoon doortelt.

Ik vind dat zeker erg flauw, flauw, flauw. Een pure onzin.
Wat zegt djmantri hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

fsfikke schreef op zondag 17 juli 2005 @ 21:55:
[...]

Ik ook :/
Maar zijn die 100+ punten gewone punten of team punten?
Waarvoor krijg je allemaal team punten dan? Healen en bevoorraden etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

MrDummy schreef op zondag 17 juli 2005 @ 21:56:
[...]

Mij ook. Ik heb wel 1x TK gehad, maar toen was ronde nog nieuw begonnen. Word ik ook zomaar gebannen van zijn server.

Ik heb gevoel dat server ONGEACHT aantal ronden je speelt, in diverse mappen, aantal tk's bijhoudt. En als er b.v. 5 tk's geregistreerd zijn gedurende je hele connectie op server, word je gebannen.
De reden wegens excessieve TK is natuurlijk onterecht. Ik hou rekening mee dat TK teller niet gereset is bij elke ronde, maar gewoon doortelt.

Ik vind dat zeker erg flauw, flauw, flauw. Een pure onzin.
Wat zegt djmantri hierover?
Dat zou betekenen dat mensen iedere ronde vijf TK's mogen maken... Dat vind ik veel te veel.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Nu net weer gekicked en gebanned op DJMantri's server omdat iemand ineens voor m'n APC sprong :/

Ik ga wel ff een andere server zoeken tot ie het heeft gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op drie verschillende servers gekickt vanwege (no packets lost) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

DenniZ schreef op zondag 17 juli 2005 @ 22:03:
[...]
Dat zou betekenen dat mensen iedere ronde vijf TK's mogen maken... Dat vind ik veel te veel.
Nee je snapt het niet.

Ik bedoel anders; je hebt in ene map 1 TK gemaakt, Dan volgende ronde elders 1 TK, nieuwe map loading, 2 TK gemaakt. En als server dat allemaal dus GEWOON optelt ongeacht welke map en rondes heb je dus 4 TK's gemaakt met je connectie nu. De volgende TK wordt dan ban van de server. Zelfs bij volgende simpele ongelukje. Het is niet dat je in 1 rondje (binnen ticketperiode of tijdslimiet) 5 TKs maakt....

Ik was gewoon nieuw begonnen in ene map (tickets op maximum, tijd begint te lopen) en slechts 1 TK gemaakt... BAN. Dat is natuurlijk onlogisch.

Anderen zullen dat wel zo'n probleem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister schreef op zondag 17 juli 2005 @ 20:48:
[...]

Die zitten er in. Bovendien staan er ook her en der TOW's (1 hit = kill). Antitank class kan met zijn appartaat ook aardig wat tegen de heli's uithalen hoor. Overigens moet ik wel zeggen dat de jets te moeilijk uit te schakelen zijn. In je heli ben je meteen ten dode opgeschreven als er een kundige straaljagerpiloot rondvliegt.
Klopt, maar ik bedoelde een draagbare stinger. En wat de jets betreft heb je helemaal gelijk, tussen horen en zien zit 1 sec voordat je een lock hebt is die weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ten eerste ik heb nog niemand gekicked uit mijn server omdat ik erin wou, vaak werkt het om gewoon te vragen of er iemand weg wil (sommige zijn soms zo gefrustreerd) dat er ook daadwerkelijk iemand gaat
Als je vanwege teamkillen gebanned wordt is dat maar voor 1 ronde (kan ik ook nix aan doen maar anders wordt er gigantische misbruik van gemaakt
Bovendien heb ik het aantal punten waarna je een tijdelijke ban krijgt al verdubbeld
Soms wordt je eruit gestemd maar dat aantal is ook al verdubbeld net als het aantal dat minimaal nodig is om van map te wisselen (anders wissel je bekant elke 10 minuten omdat iemand deze map toevallig niet leuk vind :S)
Misschien verander ik dat aantal van tk nog ff maar moet ff zeker weten wat een goede balans heeft (of anders wat admins aannemen die het in de smiezen kunnen houden) al zal er misschien nog een appart script voor komen (btw standaard staat punish uit als iemand bv geen vote doet ofzo wat standaard wel aan staat)

Als je een teamkill hebt gemaakt, disconnect en reconnect dan gewoon ff na de ronde (scheelt je misschien een halve minuut maar wel veel frustratie

Maar mensen hou er ff rekening mee dat dit dus een publieke server is, iedereen komt hier om lekker ff te spelen maar ook om een zo hoog mogelijke score te maken
Maak es geen ruzie over dingen en ga al helemaal niet zeggen dat de server slecht is aangezien hij zo druk is de laatste tijd dat je ook helemaal niet HOEFT te komen. Bevalt het niet, ga dan lekker weg en probeer het desnoods later nog eens. Als ik erin zit en ik merk dat sommige clans mijn server gaan misbruiken of het voor andere spelers minder leuk maken dan geef ik ze zeker een (permanente) ban!
Maar tot die tijd wil ik iig ervoor zorgen dat de server een beetje goed gebalanceerd wordt qua instellingen...
Misschien wil iemand (of zal ik dadelijk nog) even een poll houden over wat voor instellingen iedereen hier fijn vind.

Ik probeer het voor iedereen zo aangenaam mogelijk te maken, maar omdat ik niet overal tegelijk kan zijn moet er ook wel iets vanaf de spelers zelf komen

alvast bedankt voor de geweldige medewerking,
En nog veel plezier op de tot nu toe al redelijk succesvolle server van GoT

edit: btw ik heb een xml pagina gevonden met wat live statestieken van de server, maar ik weet alleen ff niet hoe ik die in een website kan neerzetten, iemand wat hulp? het gaat om deze link: http://clanforge.multipla...erid=4982;fake=server.xml

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 17-07-2005 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik het net weer ... mijn derde ronde als commander bezig (steeds overtuigend gewonnen met praktisch geen teamkill) ... flikker ik naar het andere team als gewoon soldaat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
aan hoe die autobalance alles regelt kan ik niets doen maar als ik hem uitzet dan krijg je echt scheve teams omdat niemand wil wisselen, dus dat doe ik iig niet. hopenlijk wordt dit nog gefixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat me ook opviel is dat je account nog verder loopt ook als je het spel verlaat ... Zo merk ik geregeld dat mijn punten onmiddellijk worden verrekend in BFHQ, maar na 5 minuten staat er dan plots nog 1 of 2 puntjes bij, wat volgens mij slaat op een hulp-moordpunt ???

Btw: wie helpt me aan zo'n heli-batch ? Ik heb al meer dan drie uur gevlogen en krijg 'm maar niet te pakken ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

@Djmantri... prima server hoor. Maaruh het feit dat je na 1 teamkill eruit vliegt vind ik toch echt een beetje té. Verder is dat autobalance inderdaad een noodzakelijk kwaad. Hoe irritant het af en toe ook is om geswitched te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
jagermeister schreef op zondag 17 juli 2005 @ 23:17:
@Djmantri... prima server hoor. Maaruh het feit dat je na 1 teamkill eruit vliegt vind ik toch echt een beetje té. Verder is dat autobalance inderdaad een noodzakelijk kwaad. Hoe irritant het af en toe ook is om geswitched te worden.
teamkillen zal ik nog wel ff naar kijken dan
net als de rest van wat ik wilde veranderen
zal ik morgenochtend of misschien morgenmiddag, nadat ik naar de mycom ben geweest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@mantri..

je custom server image al mogen uploaden ? :+

PS: nog admins nodig? speel redelijk veel, heb ervaring als serveradmin (CS) en mag mezelf een volwassen kerel noemen die oprecht is. waarschuw ook veel liever dan dat ik kick en bannen doe ik helemaal alleen bij zwaar onrecht. Ik heb zowieso van om het spelplezier voor anderen hoog in het vaandel staan en werk daar graag aan mee. probleempjes sussen is ook leuk :P Dus bij deze aangeboden. :*)

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2005 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 15:07
Heb net ff 2 potjes op de server van DJMantri gespeeld, mijn nick is: Mayor_Payne.
Ging daar lekker zeg goed teamwork en weinig mensen die als blinde kippen rondliepen, is heerlijk spelen als iedereen als een team samenwerkt. Heb meteen mijn eerste promotie gehaald op de server van DJMantri. Het is helemaal kicken als er in een APC een medic (ik meestal) een engineer en eentje van ondersteuning inzit, op deze manier kan je het met elkaar lang volhouden.
Ik ben vanaf heden soldaatje 1e klas, eindelijk geen gewoon soldaatje meer ;)

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 23:10:
Wat me ook opviel is dat je account nog verder loopt ook als je het spel verlaat ... Zo merk ik geregeld dat mijn punten onmiddellijk worden verrekend in BFHQ, maar na 5 minuten staat er dan plots nog 1 of 2 puntjes bij, wat volgens mij slaat op een hulp-moordpunt ???

Btw: wie helpt me aan zo'n heli-batch ? Ik heb al meer dan drie uur gevlogen en krijg 'm maar niet te pakken ???
'hulp-moordpunt'

lol :D
ga engelse versie installeren zeg!

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Laatst online: 11:11

glashio

C64 > AMIGA > PC

djmantri schreef op zondag 17 juli 2005 @ 22:56:
edit: btw ik heb een xml pagina gevonden met wat live statestieken van de server, maar ik weet alleen ff niet hoe ik die in een website kan neerzetten, iemand wat hulp? het gaat om deze link: http://clanforge.multipla...erid=4982;fake=server.xml
Volgens mij kan je het met BF2Status ( PHP in combinatie met Qstat ) omzetten naar HTML :) ( voorbeeld )

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.