tja ach, ik ga ze niet kicken omdat ze zeggen dat iedereen n00b is, zeg meer over hun zelf imo
Maar goed, dat met die demo's ga ik later nog wel ff proberen aangezien ik de server moet restarten om het te veranderen.
Over die friendly fire, ik heb niet alleen de mogelijkheid om het aan of uit te zetten, maar ik kan ook bepalen hoeveel procent je dan verliest
bovendien kan ik dit aanpassen:
sv.soldierFriendlyFire 100
sv.vehicleFriendlyFire 100
sv.soldierSplashFriendlyFire 100
sv.vehicleSplashFriendlyFire 100
Weet alleen nog niet of ik dat doe
ik schijn trouwens niet alleen die minimum players voordat een game begint te kunnen bepalen maar ook een wachtwoord in te kunnen stellen (terwijl wordt gezegd dat je die er niet op kunt zetten
Dat er een standaard logo nu opzit wordt als het goed is binnenkort veranderd, alleen hebben ze het bij mpcu een beetje druk met het beantwoorden en lezen van emailtjes dus dat kan misschien pas overmorgen gebeuren (schijnt alleen een vinkje te zijn)
lag zou een update kunnen zijn of misschien wel die battlerecorder ja, maar dat weet ik nog niet zeker
zal iig wel proberen ervoor te zorgen dat die demo's allemaal te downloaden zijn (demo's van 1 dag op rapidshare pleuren ofzo)
op teamspeak zit als ik het goed begrijp geen query poort (aangezien je gewoon teamspeak op moet starten en dat ip moet invullen
Ik kan trouwens ook wel zorgen vanavond dat als er een stel GoTters op willen dat ik de server gewoon per ongeluk

herstart en dat dan iedereen gaat joinen van Got
Maar ik heb nu nogal last van irritante "gezelligheidsmomenten" van mn ouders dat ik dus niet veel kan gamen.
Gelukkig zal het van de week wel iets makkelijker gaan maar ach, ik kom er heus wel op hoor:D
Zal dadelijk es gaan kijken of dr misschien nog admins moeten komen, alleen ben ik daar nog niet uit
want ik weet niet of een admin zoveel nut kan hebben
bovendien heb ik betaald en wil niet dat een 1 of ander adminnetje gaat doen alsof de server van hem is
[hintmodus]btw donaties zijn welkom op postbank 8075197 ;)[/hintmodus]