[PC] Battlefield 2 - deel XI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.629 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmantri, mijn excuses voor nog meer hout op het vuur, maar ook ik ben voorstander van normale ticket-potjes i.p.v. tijdslimieten. Heerlijk, die meeslepende matches waarbij je team in het begin flinke verliezen lijd, maar toch weet te winnen door vastberadenheid :)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2005 16:35 . Reden: tiepvouten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Ach, gister maar even met timelimit gespeeld;
de oven stond voor te verwarmen en laat dat nu net 20 minuten duren... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09 20:21
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 15:48:
[...]

Haha, ik dacht hetzelfde, ik heb de 256MB versie besteld, is toch wat krachtiger op hoge resoluties dan de 128MB versie. :)
Maar is 1280x1024 al hoog? Hogere resoluties zal ik nooit spelen namelijk.

Ik mag aannemen dat ik toch wel een performance boost krijg als ik mijn 9700 PRO met een van deze twee vervang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk die hotfix _/-\o_ na bijna 2 weken niet (kunnen) spelen, klap weer meteen terug naar de desktop als ik een server wil gaan joinen. Wacht wel eerst totdat EA fatsoenlijke patches uitbrengt... |:(

edit: zie dat ati Catalyst driver 5.7 heeft laten uitbrengen, deze driverupdate maar eerst eens proberen...

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2005 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 16:22:
Leuk die hotfix _/-\o_ na bijna 2 weken niet (kunnen) spelen, klap weer meteen terug naar de desktop als ik een server wil gaan joinen. Wacht wel eerst totdat EA fatsoenlijke patches uitbrengt... |:(

edit: zie dat ati Catalyst driver 5.7 heeft laten uitbrengen, deze driverupdate maar eerst eens proberen...
Ik had hetzelfde probleem, bij mij was de oplossing om BF2 compleet te uninstallen. Om daarna de patch er op te gooien. Sinsdien werkt het als een trein hier. :)

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Na de patch begint ie hier weer de shaders te berekenen. Zou je dan inderdaad ingame ook nog iets zijn aangepast?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Bor de Wollef schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 16:51:
Na de patch begint ie hier weer de shaders te berekenen. Zou je dan inderdaad ingame ook nog iets zijn aangepast?
No shit Sherlock 8)7 :>

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

.... Ik heb het over de performance winst die onze Jagermeister dacht te merken. Niets te vinden in de beschrijvingen dat dit ook zo zou zijn. Vandaar dat ik de shader herberekening aandroeg. Voor de issues die EA zegt te fixen is dat namelijk niet nodig BF2 Geit.

[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 16-07-2005 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTF99_PCP schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 16:21:
[...]

Maar is 1280x1024 al hoog? Hogere resoluties zal ik nooit spelen namelijk.

Ik mag aannemen dat ik toch wel een performance boost krijg als ik mijn 9700 PRO met een van deze twee vervang?
Zal idd een behoorlijk verschil zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-05-2021
De tweede patch is alweer uit lees ik net. Maar ik hoor al veel verschillende reacties erop.

Is de patch nou wel of niet een verbetering tegenover de retail versie?

Ik vraag dit omdat ik sinds gister/vandaag een nieuwe PC heb en dus nu eindelijk BF2 kan spelen en ik wil natuurlijk wel goed beginnen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 16:16:
djmantri, mijn excuses voor nog meer hout op het vuur, maar ook ik ben voorstander van normale ticket-potjes i.p.v. tijdslimieten. Heerlijk, die meeslepende matches waarbij je team in het begin flinke verliezen lijd, maar toch weet te winnen door vastberadenheid :)
Mee eens :) Je hebt gewoon ff de tijd nodig om in te komen én om goede strijdmaatjes te krijgen.
Area schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 17:46:
De tweede patch is alweer uit lees ik net. Maar ik hoor al veel verschillende reacties erop.

Is de patch nou wel of niet een verbetering tegenover de retail versie?

Ik vraag dit omdat ik sinds gister/vandaag een nieuwe PC heb en dus nu eindelijk BF2 kan spelen en ik wil natuurlijk wel goed beginnen. :+
Ja en nee.. qua performance lijkt het allemaal wel wat lekkerder te lopen. De serverbrowser daarentegen.... duurt een eeuw voordat alle server info binnen is. Ging met de retail versie sneller, alleen daar hing ie nog wel eens.

Succes met je nieuwe PC btw ;)

[ Voor 42% gewijzigd door jagermeister op 16-07-2005 17:50 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Ooit zal er wel eens een goede patch komen, hopelijk met nieuwe content; een map bijvoorbeeld... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

jagermeister schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 17:48:
[...]

Mee eens :) Je hebt gewoon ff de tijd nodig om in te komen én om goede strijdmaatjes te krijgen.

[...]

Ja en nee.. qua performance lijkt het allemaal wel wat lekkerder te lopen. De serverbrowser daarentegen.... duurt een eeuw voordat alle server info binnen is. Ging met de retail versie sneller, alleen daar hing ie nog wel eens.

Bijkomend voordeel is dat je nu wel gewoon kan joinen van All Seeing Eye, dus dan heb je ook geen last meer van die irri serverbrowser :9

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-05-2021
[...]

[...]

Dat zal wel lukken :+

Dan word het toch maar die 2e patch installeren dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

DenniZ schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 18:24:
[...]

Bijkomend voordeel is dat je nu wel gewoon kan joinen van All Seeing Eye, dus dan heb je ook geen last meer van die irri serverbrowser :9
Potverdorie... dat wist ik dus nog niet :P

Topic gaat ook niet een beetje hard

[ Voor 7% gewijzigd door jagermeister op 16-07-2005 18:44 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 14:37:
[...]

Heb je daar een broncode van toevallig? Lijkt me ook wel leuk voor m'n eigen siteje :)
[rml]fsfikke in "[ PC] Battlefield 2 - deel XI"[/rml], je moet zelf nog wat aanpassen ([rml]fsfikke in "[ PC] Battlefield 2 - deel XI"[/rml]). Voor de style sheet moet je Webwiper lief aankijken ;)

[ Voor 22% gewijzigd door fsfikke op 16-07-2005 19:37 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Maakt het qua perfomance uit of je 75 of 60 hz neemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hier juist andersom; server-browser is enorm snel en stabiel geworden; de performance is om te huilen. Mis gemiddeld 5 fps ten opzichte van de default-versie.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Epitome schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 17:53:
Ooit zal er wel eens een goede patch komen, hopelijk met nieuwe content; een map bijvoorbeeld... :D
Qua maps kan je beter op zoek naar een mod voor BF2, denk ik. Vooral omdat over een maand of 3 de officiele expansion uitkomt waarin al een aantal extra maps zitten maar niet voor de huidige legers.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:50

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 15:30:
[...]

Een potje voetbal draait toch ook gewoon op tijd ;)
Moet je eens kijken wat er gebeurt als een potje darten op tijdslimiet gezet wordt :P

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
hey hebben jullie ook dat als je je mic test in BF2 voor de VOIP en je spreekt wat in dat je een echo hoort die langzaam uit fade? Ik mag toch hopen dat dit niet als wat m'n teammates gaan horen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 23:42

Rayzman

+31 Rayzman

HTF99_PCP schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 19:17:
hey hebben jullie ook dat als je je mic test in BF2 voor de VOIP en je spreekt wat in dat je een echo hoort die langzaam uit fade? Ik mag toch hopen dat dit niet als wat m'n teammates gaan horen :D
Nee nergens last van. Gebruik je wel een headset en niet speakers en een losse mic? Dat laatste geeft op teamspeak ook altijd problemen met echo. Bij Teamspeak moet je ook je Microphone in play control(Dubbelklikken op speakertje) op muted zetten en dan hem juist bij recording control selecteren.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Iemand toevallig nog tips om het best 7 pistol kills in 1 ronde te maken? Dat moet ik namelijk nog om veteran pistol combat te krijgen maar valt niet mee :/ .
Huh 8)7

Maar geluk speel een grote rol, net op een server van 64 man in de eerste spawn wave al 5 pistol kills gemaakt daarna nog een paar en toen kreeg ik:
Afbeeldingslocatie: http://www.jonasfikke.com/felix/vpistol(k).jpg :*) :*)
Ik had wel het idee dat ik 8 pistol kills moest maken in een ronde voordat ik die badge kreeg maar dat weet ik niet zeker :/

[ Voor 70% gewijzigd door fsfikke op 16-07-2005 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 19:40:
Iemand toevallig nog tips om het best 7 pistol kills in 1 ronde te maken? Dat moet ik namelijk nog om veteran pistol combat te krijgen maar valt niet mee :/ .
jah richt op de voeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey guys,!
na zo'n paar uurtjes de demo te hebben gespeeld heb ik aantal vragen voor jullie als kenners van BF2

- kun je met de volledige versie ook alleen maar vlaggen veroveren spelen of is ook zoiest als last man standing?

- ik woon in finland dus ben verplicht de finse editie te kopen, kan ik deze ook volledig spelen op engels? (dus kun je met de NL editie ook volledig engels spelen of alleen NL)

- waarom zijn er zoweinig servers zonder tijdslimiet? (ik zie het nut niet van een tijdslimiet,)

- is er in de volledige editie ook een campaign mode? (zoiets als MoH?)

- zijn er mensen die vliegtuitgen/heli's met de muis besturen?

Hopelijk heeft er iemand tijd voor mijn vraagies,

alvast bedankt!

Ik speel dit alles op mijn ASUS laptop. res 1024 geen AA
3.2 ghz 800 fsb
9700 128 mb (400mhz)
1gb ram
type L5GX-up
22 mbit glasvezel netwerk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 19:47:
Hey guys,!
na zo'n paar uurtjes de demo te hebben gespeeld heb ik aantal vragen voor jullie als kenners van BF2

- kun je met de volledige versie ook alleen maar vlaggen veroveren spelen of is ook zoiest als last man standing?

- ik woon in finland dus ben verplicht de finse editie te kopen, kan ik deze ook volledig spelen op engels? (dus kun je met de NL editie ook volledig engels spelen of alleen NL)

- waarom zijn er zoweinig servers zonder tijdslimiet? (ik zie het nut niet van een tijdslimiet,)

alvast bedankt!

3.2 ghz 800 fsb
9700 128 mb (400mhz)
1gb ram
type L5GX-up
Ja de enige mode is vlaggen veroveren

BF2 is multilanguage dus je moet 'm gewoon in NL (of ENG) kunnen installeren neem ik aan.

Er is geen campain mode, wel een singleplayer waarin je het zelfde doet als de multiplayer het zei tegen bots.

Ik bestuur de vliegtuigen met een muis ja, gaat prima. Heli's doe ik ook met de muis maar dat wil nog niet zo lukken. Met wat meer training moet dat ook wel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 14:24
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 19:47:
Hey guys,!

alvast bedankt!

3.2 ghz 800 fsb
9700 128 mb (400mhz)
1gb ram
type L5GX-up
-Alleen conquest. Dus vlaggen veroveren. (Misschien een mod met andere gametypes???)

-Ik kan mijn "in nederland gekochte editie" op alle talen installeren, dus ik denk jij ook

-Ik dacht dat timelimiet per see op ranked servers moet. Er zijn altijd wel unranked servers zonder time limiet :)

-Nee, alleen conquest, muv mods.

-Je kan het met een muis besturen ja, alhoewel ik je een joystick aanraad ;)

Ik hoop je hiermee goed te hebben geholpen :D

EDIT: Oh my god, ik moet echt eens sneller leren typen :X

[ Voor 4% gewijzigd door MarkieNL op 16-07-2005 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
Rayzman schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 19:38:
[...]

Nee nergens last van. Gebruik je wel een headset en niet speakers en een losse mic? Dat laatste geeft op teamspeak ook altijd problemen met echo. Bij Teamspeak moet je ook je Microphone in play control(Dubbelklikken op speakertje) op muted zetten en dan hem juist bij recording control selecteren.
Ik heb een headset ja al heb ik daar naast ook nog een speakerset aan staan.
Die windows instellingen staan zo als je aan geeft.

EDIT: het is inderdaad m'n speakerset die voor de echo zorgt :D Ook weer opgelost!!

[ Voor 8% gewijzigd door htf99 op 16-07-2005 20:42 . Reden: oplossing gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg bedankt voor jullie complete en snelle antwoorden!

dit spel is wel relaxt! maandag kopen dus, hopen op engelse installatie, (m'n fins sucks)

Greets Jas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
MarkieNL schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 19:59:
[...]

-Alleen conquest. Dus vlaggen veroveren. (Misschien een mod met andere gametypes???)

-Ik kan mijn "in nederland gekochte editie" op alle talen installeren, dus ik denk jij ook

-Ik dacht dat timelimiet per see op ranked servers moet. Er zijn altijd wel unranked servers zonder time limiet :)

-Nee, alleen conquest, muv mods.

-Je kan het met een muis besturen ja, alhoewel ik je een joystick aanraad ;)

Ik hoop je hiermee goed te hebben geholpen :D

EDIT: Oh my god, ik moet echt eens sneller leren typen :X
hehe, nou die van die tijdslimiet had ik niet beantwoord.

Hey Markie check m'n screenshot van pagina 19 van dit topic. Was jij dat ;) (kan haast niet missen)

[ Voor 2% gewijzigd door htf99 op 16-07-2005 20:06 . Reden: spelfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil de volgende patch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

HTF99_PCP schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 20:05:
[...]

hehe, nou die van die tijdslimiet had ik niet beantwoord.

Hey Markie check m'n screenshot van pagina 19 van dit topic. Was jij dat ;) (kan haast niet missen)
offtopic:
Dit topic heeft maar 8 pagina's :? :P
Handiger als je [message=1234567] gebruikt :Y)

[ Voor 12% gewijzigd door fsfikke op 16-07-2005 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

fsfikke schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 19:40:

[...]

Huh 8)7

Maar geluk speel een grote rol, net op een server van 64 man in de eerste spawn wave al 5 pistol kills gemaakt daarna nog een paar en toen kreeg ik:
[afbeelding] :*) :*)
Ik had wel het idee dat ik 8 pistol kills moest maken in een ronde voordat ik die badge kreeg maar dat weet ik niet zeker :/
Nice, ik heb em ook al gehaald. Ik vindt de iron sight van die handguns echt goed gewoon. Op een dikke afstand knal je echt iedereen neer :) Erg praktisch bij de AT class bijv. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
fsfikke schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 20:19:
[...]

offtopic:
Dit topic heeft maar 8 pagina's :? :P
Handiger als je [message=1234567] gebruikt :Y)
:D ik heb idd niet aan de persoonlijke instellingen gedacht, hoeveel posts per pagina. BIj mij dus de helft zoveel als die van jou... excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

whyz schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 20:22:
[...]

Nice, ik heb em ook al gehaald. Ik vindt de iron sight van die handguns echt goed gewoon. Op een dikke afstand knal je echt iedereen neer :) Erg praktisch bij de AT class bijv. :9
Hmm, wat ik wel vreemd/jammer vind is dat waarschijnlijk omdat ik de basic en veteran pistol in de zelfde ronde heb gehaald alleen de veteran in m'n stats staat en niet zoals bij jou allebij. Staat bij jou in BFHQ alleen de veteran of ook de basic?

[ Voor 6% gewijzigd door fsfikke op 16-07-2005 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Laatst online: 05:00
Wie weet krijg je je basic pistol badge nog wel als je een x in een ronde 7 pistol kills maakt.... anders heb je pech.

Overigens wat betreft het time limiet verhaal; ik stoor me er niet aan, op de meeste servers waar ik speel zijn de tickets toch bijna altijd eerder op dan de tijd. Zolang die limiet maar niet op 15 mins staat ofzo, das wel erg kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Hielko schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 20:43:
Wie weet krijg je je basic pistol badge nog wel als je een x in een ronde 7 pistol kills maakt.... anders heb je pech.

Overigens wat betreft het time limiet verhaal; ik stoor me er niet aan, op de meeste servers waar ik speel zijn de tickets toch bijna altijd eerder op dan de tijd. Zolang die limiet maar niet op 15 mins staat ofzo, das wel erg kort.
Dat is het niet denk ik want zoals je op dat plaatje een paar post geleden kan zien ston linksonder wel dat ik met de basic was awarded en daaronder ooknog dat ik met de veteran pistol combat was awarded. Het maakt niet zo veel uit maar ik stuur wel ff een mailtje naar die gast van bf2s.com :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 20:02:
Erg bedankt voor jullie complete en snelle antwoorden!

dit spel is wel relaxt! maandag kopen dus, hopen op engelse installatie, (m'n fins sucks)

Greets Jas
Koop het spel vooral niet voor de SP! Je bent dan namelijk beperkt tot het spelen op de 16 spelers maps met 15 bots. Het is wel mogelijk om, buiten het spel om, meer bots aan te zetten, maar je kunt niet op de grotere maps spelen in SP. (AFAIK) De bots kunnen namelijk geen gebruik maken van de extra grote maps. Oftewel, SP is een complete ripoff, sort of :P Dus daar moet je hem absoluut niet voor kopen ;) (ik waarschuw maar ff, just in case :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

fsfikke schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 20:31:
[...]

Hmm, wat ik wel vreemd/jammer vind is dat waarschijnlijk omdat ik de basic en veteran pistol in de zelfde ronde heb gehaald alleen de veteran in m'n stats staat en niet zoals bij jou allebij. Staat bij jou in BFHQ alleen de veteran of ook de basic?
In BFHQ heeft de veteran mijn basic overschreven als het ware, dus je ziet alleen de veteran. Maar wel appart dat hij bij jou er maar 1 van de 2 laat zien op stats sites 8)7 Ik denk dat het komt omdat je het in 1 round hebt gehaald, hetgeen niet slecht is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb gister-avond een paar uurtjes gespeeld en ongeveer 300 punten en 2 ribbons gehaald. Die staan er nog steeds niet bij, maar de punten van vandaag staan er al wel bij... Kan ik er vanuit gaan dat die ribbons weg zijn (punten doen me niet zo heel veel)?

Ik speel natuurlijk op ranked-servers.

Edit: Of zit er een verschil in het updaten van punten en het updaten van awards?

[ Voor 14% gewijzigd door CorteX op 16-07-2005 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benotti schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 20:56:
[...]

Koop het spel vooral niet voor de SP! Je bent dan namelijk beperkt tot het spelen op de 16 spelers maps met 15 bots. Het is wel mogelijk om, buiten het spel om, meer bots aan te zetten, maar je kunt niet op de grotere maps spelen in SP. (AFAIK) De bots kunnen namelijk geen gebruik maken van de extra grote maps. Oftewel, SP is een complete ripoff, sort of :P Dus daar moet je hem absoluut niet voor kopen ;) (ik waarschuw maar ff, just in case :))
wat is SP? ben best wel noob,,,, sry
eigenlijk begrijp ik het het geheel niet helemaal,

en hoe werkt het met de headset, dat snap ik ook niet helemaal, wanneer kun je die gebruiken.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2005 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyber Spy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-05-2022
CorteX schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 21:21:
Ik heb gister-avond een paar uurtjes gespeeld en ongeveer 300 punten en 2 ribbons gehaald. Die staan er nog steeds niet bij, maar de punten van vandaag staan er al wel bij... Kan ik er vanuit gaan dat die ribbons weg zijn (punten doen me niet zo heel veel)?

Ik speel natuurlijk op ranked-servers.

Edit: Of zit er een verschil in het updaten van punten en het updaten van awards?
Punten worden tijdens de game opgeslagen.... en de awards aan het eind van elke ronde.

BF2 stats - [RP2M]Snipes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 21:33:
[...]

wat is SP? ben best wel noob,,,, sry
eigenlijk begrijp ik het het geheel niet helemaal,

en hoe werkt het met de headset, dat snap ik ook niet helemaal, wanneer kun je die gebruiken.
Sp = singleplayer, dus in je eentje tegen de comuter (bots) knallen. Omdat die niet al te slim zijn schijnt dat niet echt leuk te zijn. Headset kan je gebruiken om met mensen in je qsad of met je hele team te praten tijdens het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rempage0611
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-07 15:19

Rempage0611

9405 WP @ 2x SMA Sunny Boy

Speel net op een ranked server, win de game, worden de punten niet bijgeteld, gingen weer zo`n 100 punten. Hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

niemand problemen met installen van de patch 1.2 ?

ik krijg namelijk een patch install error

heb ook gebrobeerd versie 1.1 eerst te installen maar dat wilde ook niet installen

heb ook bf2 in verschillende dir's gegooit maar maakte ook niks uit,

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Bass64 schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 22:01:
niemand problemen met installen van de patch 1.2 ?

ik krijg namelijk een patch install error
Als je nou eerst eens het topic leest? Dan zie je dat er inmiddels al meerdere mensen zijn met hetzelfde probleem en dat de oplossing gewoon in dit topic is te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 14:24
HTF99_PCP schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 20:05:
[...]
Dat ben ik ja :9 >:) (bij mij wel 19e pagina)
Rempage0611 schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 21:58:
Speel net op een ranked server, win de game, worden de punten niet bijgeteld, gingen weer zo`n 100 punten. Hoe kan dat?
Het kan zijn dat er vertraging is bij EA Games. Dus zal je ff moeten wachten.
Mocht hij er volgende maand nog steeds niet bij staan, dan schat ik zo dat hij hem idd niet gepakt heeft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 14:12
fsfikke schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 20:31:
[...]

Zo zo mooi stats fsfikke.. Jij had mij net een paar keer mooi gekilled in de GoT server. Maar mijn stats kun je hier vinden. Voor de geïntresseerden in mijn stats. ( Zal vast wel niet veel zijn, maar toch )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier ook het probleem dat hij naar 10 min ofzo blijft hangen? Zie screenshot:

http://www.freewebtown.com/pr3d4t0r/wtf.JPG

Je zou denken dat hij crashed, maar tijdens dit beeld is de HD aan het ratelen en na 20 sec ofzo gaat hij gewoon weer normaal verder?
XP is net 3 dagen geleden geinstalleerd dus een fresh install heeft wijnig nut lijkt me.\
Ook is mn videokaart (zie specs) niet overgeklokt

Tevens heb ik last van ruis in het spel na een paar minuten (dit doet ie ook bij GTA SA)
Hardware acceleratie in dxdiag al uit / aan gezet, line in al gedempt...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2005 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rempage0611
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-07 15:19

Rempage0611

9405 WP @ 2x SMA Sunny Boy

MarkieNL schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 22:32:
[...]

Dat ben ik ja :9 >:) (bij mij wel 19e pagina)

[...]

Het kan zijn dat er vertraging is bij EA Games. Dus zal je ff moeten wachten.
Mocht hij er volgende maand nog steeds niet bij staan, dan schat ik zo dat hij hem idd niet gepakt heeft :D
Nee ok, het kan dus ff duren. Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

noob question:
hoe type/chat je?
met tilde? en moet er dan een commando voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Check je key bindings eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 22:43:
Iemand hier ook het probleem dat hij naar 10 min ofzo blijft hangen? Zie screenshot:

Je zou denken dat hij crashed, maar tijdens dit beeld is de HD aan het ratelen en na 20 sec ofzo gaat hij gewoon weer normaal verder?
Swapping?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:25

Stewie!

Keen must die!

Tjemig: nog een weekje mag ik me irriteren aan tuig dat op ranked publics op choppers wacht en als ze die niet krijgen of als hun vriendje niet instapt direct kapot maken :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Laatst online: 05:00
Misschien eerder gevalletje overgeklokte videokaart oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 13-09 15:30
De toetsen of commando's
j voor game.sayAll "blabla"
k voor game.sayTeam "blabla"
l voor game.saySquad "blabla"

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Laatst online: 13-09 15:13
Bor de Wollef schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 16:55:

.... Ik heb het over de performance winst die onze Jagermeister dacht te merken. Niets te vinden in de beschrijvingen dat dit ook zo zou zijn. Vandaar dat ik de shader herberekening aandroeg
Ja idd na de shader herberekening zoals jij het zegt na het installeren van de patch loopt het ietsje soepeler hier, gemiddeld op 70fps nu op 1280x1024, 2xAA etc, was eerst ietsje minder. Ook geen last meer van het ff schokken na het laden van een nieuwe map. Serverbrowser gaat hier erg soepel nou.

@DJ Mantri: zou je eventueel Friendly Fire uit willen zetten op jouw server? Op een andere server waar ik altijd speel staat dat uit en heb je dus nooit last van al die TK-ers, en je kunt gerust artillery gooien zonder dat je puntenaftrek krijgt. BTW wel jammer dat multiplay.co.uk hun eigen logo gebruikt en dat je daarom 'onze' logo's niet ziet bij het laden van een map.

Zo vandaag trouwens weer een lekker aantal uurtjes gespeeld als commander en tegelijkertijd als co-piloot en echt een berg gouden, zilveren en bronzen medailles erbij :*)

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Handleiding lezen anyone? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaTr1x schreef op zondag 17 juli 2005 @ 01:10:
[...]
<knip>

@DJ Mantri: zou je eventueel Friendly Fire uit willen zetten op jouw server? Op een andere server waar ik altijd speel staat dat uit en heb je dus nooit last van al die TK-ers, en je kunt gerust artillery gooien zonder dat je puntenaftrek krijgt. BTW wel jammer dat multiplay.co.uk hun eigen logo gebruikt en dat je daarom 'onze' logo's niet ziet bij het laden van een map.

Zo vandaag trouwens weer een lekker aantal uurtjes gespeeld als commander en tegelijkertijd als co-piloot en echt een berg gouden, zilveren en bronzen medailles erbij :*)
Naar rankings toe vind ik dit dan ook allesbehalve eerlijk ... maar kom ... 't zal wel aan mij liggen :p

Bovendien zou die artellerie-knop een grotere vertraging mogen hebben ... op den duur hoor je niks anders meer, enorm irritant bij momenten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 13:37:
[...]

Hoe kan je nou 1d 12h 51m 52s gespeeld hebben en maar 2975 punten hebben? :?
Noem me een noob, maar ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
We hebben de hele avond met de -x-[SswL]-x- clan op de GoT server gezeten :P

ik = -x-[SswL]Chills

en dat ging er best wel op af en toe....alleen nou heb ik een stuk of 20-25 battle-recorder filmpjes staan, die ik niet kan downloaden....hoe kwam ik ook alweer aan deze filmpjes, want zou er graag een paar willen hebben ?

draait goed die server, maar af en toe enkele seconden een beetje laggy...kan dat aan de battle-recorder liggen ?

[ Voor 3% gewijzigd door Mr. Detonator op 17-07-2005 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

vanavond lekker zitten dollen op DJMANTRI's GoT server, ging erg lekker, zelfs een ronde van 160-160-0-2 :7
Smookin' -x-[SswL]-x- squad.. :*)

dat uitzetten van friendly fire zou eventueel wel werken, of haalt dat helemaal het realisme uit de game (als daar al sprake van is, in deze action-arcade-3d-fps-shooter) :?

edit: haha.. same shit other post.. sorry bout that....

[ Voor 10% gewijzigd door SAiN ONeZ op 17-07-2005 01:29 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

sain onez schreef op zondag 17 juli 2005 @ 01:26:
vanavond lekker zitten dollen op DJMANTRI's GoT server, ging erg lekker, zelfs een ronde van 160-160-0-2 :7
Smookin' -x-[SswL]-x- squad.. :*)

dat uitzetten van friendly fire zou eventueel wel werken, of haalt dat helemaal het realisme uit de game (als daar al sprake van is, in deze action-arcade-3d-fps-shooter) :?

edit: haha.. same shit other post.. sorry bout that....
dan kan je opeens ongestraft een artillery gooien op een CP die aangevallen word zonder dat je daar negatieve effecten van krijgt (eigen ventjes die het loodje leggen)... beetje jammer als je dat instelt

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicX
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 13:11

RicX

Het leven is geen ponypark

is natuurlijk wel altijd beter... let je meer op je teammates en kijk je meer op de kaart waar ze zijn voordat je met granaten gaat gooien... en daar is bf2 toch op gebaseert? Teamplay ??

Honesty is the best policy, but insanity is a better defense

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Laatst online: 13-09 15:13
Sowieso let ik als commander altijd wel op wie waar op de map is hoor. En als er bij een artillery strike teamleden in de buurt zijn dan misbruik ik de chat om nog maar eens duidelijk te maken dat ik artillery gooi. Eigenlijk speelt het met FF uit hetzelfde als met aan, i.i.g. benader ik het wel op dezelfde manier.

Over Battlerecorder, DJ Mantri, check deze link eens @ Multiplay en Mr. Detonator: dit vond ik met een quick search.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Pakte net de noordelijke vlag op Kubra Dam, spring in een tank maar die blijkt wat beschadigd...
Ik ben engineer dus ik pak mijn steeksleutel en repareer mijn tank, komt er doodleuk een teammate aanlopen springt in de tank die ik aan het repareren was en rijdt weg, zegt nog "Thanks", ik sta er verbaast bij te kijken, wil "Get out" typen; BAM, dood... een enemy sniperkogel tussen mij ogen... :(

Een paar toetsen op mijn keyboard doen het nu iets minder. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush
  • Laatst online: 09-04 16:57

MetalRush

PAS OP, HÈ !

DaMorpheus schreef op zondag 17 juli 2005 @ 00:05:
Tjemig: nog een weekje mag ik me irriteren aan tuig dat op ranked publics op choppers wacht en als ze die niet krijgen of als hun vriendje niet instapt direct kapot maken :r
Hier nog erger... ren ik naar een heli om erin/-bij te stappen wordt ik neergeschoten door een zekere utopie.jArOme (oid) omdat z'n clanmaat mee moest... nou vraag ik je :(
Uiteraard gepunished :P

...en vervolgens een transport heli er bovenop gezet (misschien kinderachtig maar I was pissed 'bout that :P)

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
Epitome schreef op zondag 17 juli 2005 @ 02:34:
Pakte net de noordelijke vlag op Kubra Dam, spring in een tank maar die blijkt wat beschadigd...
Ik ben engineer dus ik pak mijn steeksleutel en repareer mijn tank, komt er doodleuk een teammate aanlopen springt in de tank die ik aan het repareren was en rijdt weg, zegt nog "Thanks", ik sta er verbaast bij te kijken, wil "Get out" typen; BAM, dood... een enemy sniperkogel tussen mij ogen... :(

ik ga als er teammates in de buurt zijn voor of op mn apc/tank staan als ik repair...
als je em durft te jatten mag je meteen -4 punten noteren en een punish

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Laatst online: 10-02 21:12
Epitome schreef op zondag 17 juli 2005 @ 02:34:

Join the club. Gisteren echt lekker bezig met tank, gaat er op een gegeven moment een gast als boordschutter mee (prima, altijd handig). Op een gegeven moment een paar keer geraakt -> schutting zoeken en repairen -> dag tank. Ook gewoon doodleuk er vandoor scheuren zonder mij op te pikken....

Ander leuk moment: alle spawnpoints ingenomen, liggen er op een dak nog 3 snipers. Ik was commander, dus kon dat mooi zien. Die art. strike heb je niet voor niets, dus gooi die op het gebouw. Vervolgens 4 keer zeggen: rot op uit dit gebied + dikke rode kruis -> 5 man lopen het gebied nog in |:( en ik gekicked/banned voor teveel TK's.....ban die @#$&%&$ ing noobs man! Die verdienen het spel echt niet!!!
RocketKoen schreef op zondag 17 juli 2005 @ 02:57:
[...]

ik ga als er teammates in de buurt zijn voor of op mn apc/tank staan als ik repair...
als je em durft te jatten mag je meteen -4 punten noteren en een punish
leuke aanpak, probeer ik ook eens. Teamplay ok, maar als ik op 100 punten sta en iemand met 2 punten gaat mn tank stelen....

[ Voor 16% gewijzigd door T4F.nl_Muad op 17-07-2005 03:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 22:43:

XP is net 3 dagen geleden geinstalleerd dus een fresh install heeft wijnig nut lijkt me.\
Ook is mn videokaart (zie specs) niet overgeklokt

Tevens heb ik last van ruis in het spel na een paar minuten (dit doet ie ook bij GTA SA)
Hardware acceleratie in dxdiag al uit / aan gezet, line in al gedempt...
Ik herken deze semi-crash :/ Komt bij mij in BF2 niet vaak voor, ik schat zo'n 3 keer afgelopen maand. In GTA san Andreas heb ik 'm nog nooit gezien.
Wel heb ik m'n x800 op overdrive staan en m'n cpu opgeklokt... Daar kan het bij mij dus niet aan liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zouden jullie me alsjeblief willen helpen met een klein probleempje
telkens als ik battlefield 2 start wordt mijn scherm zwart en kan ik dus niks doen
kheb een asus en6600 gt top, 1 gig kingston ddr400 ram, amd 64 3500+ asus a8n sli deluxe en maxtor 10 200 gig sata
ik voldoe dus hardwarematig aan de eisen en toch krijg ik een zwart scherm.
kheb de 77.72 drivers van nvidia en nieuwste firmware voor mijn hd
Heeft iemand raad voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
djmantri schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 14:24:
Mensen ik weet nu hoe ik de server in ASE kan laten zien

New server->
Type:
Battlefield 2
IP:
85.236.101.31
Port:
16967
Query Port:
17065

en dan aan je favorieten toevoegen ofzo...

Btw ik heb gemerkt dat ik miss een bugje in de server heb maar ik vind het HELEMAAL niet erg
Wat is er nou?
Bij een server van 32 mensen moeten er in ieder geval 8 mensen nodig zijn om een game te beginnen (zodat je rank omhoog gaat)
Bij mij staat die op 2 en dat accepteerd ie gewoon terwijl hij bij andere servers gewoon weer terug springt naar 8 8)7
En hoe zit dat met je teamspeak server? Als ik teamspeak wil dan join ik toch deze server: 85.236.100.27:14663 ipv bovenstaande? Wat is hier de Query Port van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Waarom uberhaubt nog teamspeak geruiken ipv de ingame teamspeak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik gebruik zelf ook liever TS hoor. Gewoon met vrienden op ts en dan met ze allen op een public.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Epitome schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 12:13:
[...]
Dus:
Squad Member Qualification: Skilled >= 30 uur
Squad Leader Qualification: Skilled >= 30 uur

Waar heb je dat precies gelezen? :?

[...]
Daarnaast heb je ook nog Outstanding Team Player Rating nodig en wie weet hoe hoog je Team Score daarvoor moet zijn... :/
Ik kreeg gister toevalig een meritious Unit Ribbon...k geloof dat mn squad iets van 250 punten bij elkaar had ofzo...iig boven de 200! Ik zou ook wel eens willen weten wat je allemaal nodig hebt voor welke medaille en ribbon enz...wel zo makkelijk..k heb er al een hele zooi

http://usera.imagecave.co...cts/BF2/PhoenixMedals.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2005 11:51 . Reden: Voortaan graag echte thumbnails van screenshots maken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 12:29:
[Of van die clowns, dan ga je als gunner in een heli. Wordt je vriendelijk doch dringend verzocht maar een eind op te flikkeren omdat 'z'n maat' er in moet.]

Die heb ik ook al vaak gehad inderdaad. Mooi dat ik blijf zitten dan :)
Volgens mij ben jij dan de clown hier want er is niet irritanter dan als je met je maat op ts zit en een goed team vormt in de heli dat er dan zo'n eikel in je gun gaat zitten (waar je dan niet mee kan lullen)die er niet uit wilt...dan ben jij zeker ook zo'n figuur die gewoon een jet of heli voor je neus weg jat terwijl die ander al een uur staat te wachten op dat ding. Dan heb je aan mij de verkeerde want ik crash je ass gewoon ergens in als je er niet uit gaat als ik het een paar keer vriendelijk doch dringend heb gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rene59 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 01:21:
[...]

Noem me een noob, maar ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt...?
Je hebt best wel veel gespeeld, maar je hebt zo weinig punten. :Y)

Kan ook zo zijn dat je alleen maar aan het klooien bent ofsow, voor de fun ofsow. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:25

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 09:35:
[...]

Volgens mij ben jij dan de clown hier want er is niet irritanter dan als je met je maat op ts zit en een goed team vormt in de heli dat er dan zo'n eikel in je gun gaat zitten (waar je dan niet mee kan lullen)die er niet uit wilt...dan ben jij zeker ook zo'n figuur die gewoon een jet of heli voor je neus weg jat terwijl die ander al een uur staat te wachten op dat ding. Dan heb je aan mij de verkeerde want ik crash je ass gewoon ergens in als je er niet uit gaat als ik het een paar keer vriendelijk doch dringend heb gevraagd.
Uhm als er één attack chopper op de map is en je wilt die ook graag gebruiken omdat je die andere gast vind stinken is het buitengewoon irritant als die hond je keer op keer laat doodgaan en zelf 1 seconde voor de crash eruit springt (1 seconde voor de crash is 5 seconde na opstijgen bij die mindere levensvormen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Laatst online: 30-08 11:55
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 09:35:
[...]

:r dan ga je toch lekker met z'n tweeen op een eigen server spelen. heb je ook geen last van anderen. Triest hoor als je dan zonodig de helicopter moet crashen omdat er iemand inzit wat jij niet wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://i5.photobucket.com...6/TheDarkSavior/Snap1.jpg

Iedereen zijn stats posten?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2005 11:50 . Reden: Voortaan graag echte thumbnails van screenshots maken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:11

glashio

C64 > AMIGA > PC

Uhh nee, je kan toch ook een zinnige post zetten met een STATS LINK in je signature ofzo ;)

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Ik kom de account server op het moment niet op? Klopt dat?
/edit
nvm, up and running :)

[ Voor 22% gewijzigd door Xrenity op 17-07-2005 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
Bor de Wollef schreef op zondag 17 juli 2005 @ 08:40:
Waarom uberhaubt nog teamspeak geruiken ipv de ingame teamspeak?
Oh is dat wat anders? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Nee, dat is voor een ander niet interessant namelijk :) Mij zeggen de stats van een ander totaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

MAX3400 schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 18:59:
[...]

Hier juist andersom; server-browser is enorm snel en stabiel geworden; de performance is om te huilen. Mis gemiddeld 5 fps ten opzichte van de default-versie.
Ik heb hier echt duidelijk meer fps dan met versie 1.0.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReLight
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-07 10:47

ReLight

echo("What Now ? !")

" alleen nou heb ik een stuk of 20-25 battle-recorder filmpjes "
Waar kan ik meer lezen over die battle recorder filpjes, hoe maak je ze waar kijk je ze etc etc ? !?

Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm als er één attack chopper op de map is en je wilt die ook graag gebruiken omdat je die andere gast vind stinken is het buitengewoon irritant als die hond je keer op keer laat doodgaan en zelf 1 seconde voor de crash eruit springt (1 seconde voor de crash is 5 seconde na opstijgen bij die mindere levensvormen).
Nou moet je t niet omdraaien...ik vind dat iedereen een kans moet krijgen om te vliegen! Als jij daar eerder zou staan zou ik m laten gaan...maar dan moet je ook niet lullig gaan lopen doen als er al iemand staat die die heli heeft om toch voorin te gaan zitten als je vriendelijk verzoch wordt uit te stappen. En die opmerking dat de gunner gaat zitten duimen draaien (k weetniet meer wie dat was)...das nog triester..nee daar schiet je lekker veel me op behalve dan dat je meer kans hebt dat je uit de lucht geknalt word.
dan ga je toch lekker met z'n tweeen op een eigen server spelen. heb je ook geen last van anderen. Triest hoor als je dan zonodig de helicopter moet crashen omdat er iemand inzit wat jij niet wilt.
Misschien moet jij dan maar lekker op een andere server gaan spelen. T gaat nog altijd om teamplay en daar heb jij schijnbaar nog niet van gehoord! Triest dat jij per se toch mee moet als mn maatje misschien van iets verder moet komen dan jij...Lekker je eigen zin door drammen vind ik net zoiets "doms" dan als dat ik liever mn clanmate in mn gun heb zitten met wie ik op comms zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij klopt er echt helemaal niks van met die medals en ribbons enzo.
Ik heb nu bijna 2000 punten en in totaal 6 onderscheidingen gehad en ben niet heel slecht ofzo.
Dan zie ik dit: http://bf2s.com/player/Agent_obese/
Heeft nog geen 500 punten en een berg onderscheidingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 11:11:
[...]

Nou moet je t niet omdraaien...ik vind dat iedereen een kans moet krijgen om te vliegen! Als jij daar eerder zou staan zou ik m laten gaan...maar dan moet je ook niet lullig gaan lopen doen als er al iemand staat die die heli heeft om toch voorin te gaan zitten als je vriendelijk verzoch wordt uit te stappen. En die opmerking dat de gunner gaat zitten duimen draaien (k weetniet meer wie dat was)...das nog triester..nee daar schiet je lekker veel me op behalve dan dat je meer kans hebt dat je uit de lucht geknalt word.

[...]

Misschien moet jij dan maar lekker op een andere server gaan spelen. T gaat nog altijd om teamplay en daar heb jij schijnbaar nog niet van gehoord! Triest dat jij per se toch mee moet als mn maatje misschien van iets verder moet komen dan jij...Lekker je eigen zin door drammen vind ik net zoiets "doms" dan als dat ik liever mn clanmate in mn gun heb zitten met wie ik op comms zit!
Wat ben jij dan aan het doen?

Gister op die server van DJMantri ook gehad, twee mensen waaronder ik lopen naar de blackhawk, die andere gast wil niet vliegen en gaat achter een minigun zitten, ik ben ook niet zo goed in vliegen dus doe het zelfde, komt opeens een heel squad van een of andere clan (ssw oid), gaat voor een deel in de blackhawk zitten en zegt dat wij op moeten rotten, nou de balle, ik bleef gewoon zitten. Tien minuten later, na waarschijnlijk gegagged te zijn omdat ie de hele tijd "bail out" zei >:) ging die dan toch maar de lucht in. Dat soort mensen zijn echt triest :r
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 11:15:
volgens mij klopt er echt helemaal niks van met die medals en ribbons enzo.
Ik heb nu bijna 2000 punten en in totaal 6 onderscheidingen gehad en ben niet heel slecht ofzo.
Dan zie ik dit: http://bf2s.com/player/Agent_obese/
Heeft nog geen 500 punten en een berg onderscheidingen.
Misschien heeft ie gewoon naar dat lijstje gekeken van wat je moet doen voor welke awards en zich daarop geconcentreerd.
edit:
Hmm ik zie dat ie nog geen enkele shotgun kill heeft maar wel al de basic engeneer combat :/ Ook nog geen 10 kills met een sniper rifle maar wel al de basic combat. Misschien is het gewoon een goutje van Bf2s.com :P

[ Voor 21% gewijzigd door fsfikke op 17-07-2005 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-09 23:14
Bestaat er al zoiets als een GoT clan?

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Spiller schreef op zondag 17 juli 2005 @ 11:23:
Bestaat er al zoiets als een GoT clan?
Nee maar wel een server:85.236.101.31:16967 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op zondag 17 juli 2005 @ 11:19:
[...]

Wat ben jij dan aan het doen?

Gister op die server van DJMantri ook gehad, twee mensen waaronder ik lopen naar de blackhawk, die andere gast wil niet vliegen en gaat achter een minigun zitten, ik ben ook niet zo goed in vliegen dus doe het zelfde, komt opeens een heel squad van een of andere clan (ssw oid), gaat voor een deel in de blackhawk zitten en zegt dat wij op moeten rotten, nou de balle, ik bleef gewoon zitten. Tien minuten later, na waarschijnlijk gegagged te zijn omdat ie de hele tijd "bail out" zei >:) ging die dan toch maar de lucht in. Dat soort mensen zijn echt triest :r

[...]

Misschien heeft ie gewoon naar dat lijstje gekeken van wat je moet doen voor welke awards en zich daarop geconcentreerd.
edit:
Hmm ik zie dat ie nog geen enkele shotgun kill heeft maar wel al de basic engeneer combat :/ Ook nog geen 10 kills met een sniper rifle maar wel al de basic combat. Misschien is het gewoon een goutje van Bf2s.com :P
Dat is de pot die de ketel verwijt dat hij zwart is...DAT bedoel ik! Ik zit eerder in die heli..mn maat komt eraan en dan toch iemand die snel erin moet...of ik sta al een tijd met mn maat te wachten op dat ding...komt er een 3e bij en DIE moet er zo nodig in! DAT is zwaar irr....!!! Ik ga niet een heli claimen als er al iemand bij staat...dus kappen met dat lame gedoe! Jullie draaien de hele boel om!!
En in het geval van je blackhawk zou ik je ook laten zitten...das een heel ander verhaal. T gaat mij gewoon om mensen die per se moeten voordringen!! Als je dan zo mans bent wees dan ook zo'n vent om toe te geven dat een ander eerder stond te wachten en wacht de volgende af....
Wat ook leuk is...zo'n debiel die per se moet vliegen en t dan helemaal niet kan..ook altijd lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

teamplay ja, dus dat betekent samenspelen met je team en je team bestaat niet uit jou en je maatje.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Rob- schreef op zondag 17 juli 2005 @ 11:46:
[...]

teamplay ja, dus dat betekent samenspelen met je team en je team bestaat niet uit jou en je maatje.
Op dat moment wel....en dan nog...teamplay is in mijn optiek net zo goed die gunnerpostitie dan maar een rondje te laten schieten...take one for the team...
tis echt zinloos om hier wat te posten...k dacht dat GoTters wel wat meer konden nadenken...maar ja...misschien sociaal gestoord ofzo?¿ Stelletje kleuters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 09:29:
[...]

Ik kreeg gister toevalig een meritious Unit Ribbon...k geloof dat mn squad iets van 250 punten bij elkaar had ofzo...iig boven de 200! Ik zou ook wel eens willen weten wat je allemaal nodig hebt voor welke medaille en ribbon enz...wel zo makkelijk..k heb er al een hele zooi

http://usera.imagecave.co...cts/BF2/PhoenixMedals.jpg
Ik had het over The Valorous Unit Ribbon, dat klopt namelijk niet helemaal, ik voldoe ruimschoots aan de eisen voor de ribbon, maar ik heb hem nog niet gekregen.

Afbeeldingslocatie: http://www.planetbattlefield.com/bf2/game/awards/medals/awrd_3212201_big.jpg

The Meritorious Unit Ribbon hoef je weinig voor te doen, namelijk 2 uur squadmember zijn en een squadscore van +100 in één ronde waarvan 20 van jou moet zijn.

Afbeeldingslocatie: http://www.planetbattlefield.com/bf2/game/awards/medals/awrd_3211305_big.jpg

Meer info: Newbie Guide To Medals, Awards and Ribbons :)

[ Voor 9% gewijzigd door Epitome op 17-07-2005 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendal.
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 09:43

Hendal.

Chocolate moose

Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 11:53:
[...]

Op dat moment wel....en dan nog...teamplay is in mijn optiek net zo goed die gunnerpostitie dan maar een rondje te laten schieten...take one for the team...
tis echt zinloos om hier wat te posten...k dacht dat GoTters wel wat meer konden nadenken...maar ja...misschien sociaal gestoord ofzo?¿ Stelletje kleuters
Gelukkig gebruik jij je verstand en scheer je niet heel GoT over één kam. :/

BF2 Stats specs || JA hij doet het nog :-) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 11:53:
[...]

Als het voor jou een probleem is om gewoon te discussieren over een onderwerp en mensen die het niet met je eens zijn 'dom', 'gestoord', 'kleuters' gaat noemen is GoT inderdaad niet de plek voor jou :w . Kom op man.

[ Voor 8% gewijzigd door fsfikke op 17-07-2005 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

Dat duimen draaien kwam van mij ... Als ik een map join dan gebruik ik (weliswaar doordacht) alles wat de map te bieden heeft en niks, maar dan ook niks, geeft een ander meer rechten dan mij :p En dat kan ik indien nodig heel lullig uitspelen.

Wie een beetje gebruik kan maken van choppers, tanks, enz ... kan punten binnenrijven als honing. Beetje oneerlijk om dit dan anderen te ontzeggen, nietwaar ? Als je dan echt zo'n hecht team bent, vorm een clan en ga op clanservers spelen, zijn wij gelijk ook af van die gasten die een ganse game niks anders doen dan op de bus te staan wachten bij het chopper-spawnpoint bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hendal. schreef op zondag 17 juli 2005 @ 12:04:
[...]

Gelukkig gebruik jij je verstand en scheer je niet heel GoT over één kam. :/
Excuses...Kleuter dan! Over het algemeen word je meer afgezeken dan dat iemand je gelijk geeft...is er dan niemand die er hetzelfde over denkt? Nevermind...zolang je maar met iedereen mee lult is het goed...maar ohwee als je een eigen mening hebt! Ik hou me liever bezig met spelen dan mijn mening te rechtvaardigen hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:13:

zijn er veel mensen die de tv-guided missiles van de gevechtshelicopters goed kunnen benutten??
het schieten gaat alleen goed al de heli stil-hangt..... en dan raak ik tanks pas, maar de rest gaat te snel om te raken....iemand tips hiervoor?
Nee, je bent hier echt afhankelijk van je piloot. Alleen als je rustig hangt kan je goed richten.
De tv missiles in de straaljagers zijn nog veel moeilijker. Hier moet je als piloot recht op je doel afvliegen. Iemand hier misschien tips voor? :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2005 12:14 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.