[PC] Battlefield 2 - deel XI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.626 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 17:55:
Ow, even een ander vraagje: wie speelt BF2 met de muis + keyboard (heb zelf een MX510 muis) en welke settings gebruik je voor de chopper qua sensitivity en Yaw/Pitch??

Gisteren een uurtje of 2 zitten testen maar kan geen lekkere setting vinden, of is het echt 1000% beter spelen met een joystick?
Ikke.. heb ook dezelfde muis (heerlijk ding).. ik heb aan settings voor chopper niks veranderd, het is gewoon veel oefenen om een chopper lekker vloeiend te leren vliegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

MAX3400 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 17:55:
Ow, even een ander vraagje: wie speelt BF2 met de muis + keyboard (heb zelf een MX510 muis) en welke settings gebruik je voor de chopper qua sensitivity en Yaw/Pitch??

Gisteren een uurtje of 2 zitten testen maar kan geen lekkere setting vinden, of is het echt 1000% beter spelen met een joystick?
Vliegen doe ik alleen met keyboard, no way om dat met de muis te doen, zo verschrikkelijke onhandig. Vliegen met keyboard gaat echt enorm veel beter :Y)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 17:49:
[...]

Heb jij een andere versie van BF2 ofzo, dat bij jou wel de punten worden opgeslagen?? Tis alles of niks; niet als tussentijds iets eruit knalt dat je dan de helft nog krijgt ofzo 8)7
Ach ik volg dit topic wel met enige regelmaat, en heb al meerderen horen zeggen dat ze hetzelfde hadden. Dus dat enkel awards niet worden opgeslagen na een crash.
Dus met die andere versie van mij zal het wel meevallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
de punten die je haalt worden opgeslagen...óók als je vroegtijdig uit een map gaat !!

alleen krijg je dan geen medals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-04 16:57

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Als de server 'knalt' krijg je niets hoor... (gisteren helaas nog meegemaakt).

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:16
Trouwens servers van NGI hebben geen timelimit op hun servers staan en dat is echt aan te bevelen! Het gaat gewoon door totdat de tickets op zijn! :D Potjes duren dan ook soms meer dan 45mins :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
45 minuten vind ik niet zo lang hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:08

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

MetalRush schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 18:26:
Dat is tot nu toe ook mijn ervaring. De ribbons krijg je in ieder geval niet.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
MetalRush schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 18:26:
ik zal 't nog sterker vertellen....de stats worden bijgewerkt terwijl je in een map zit....of in ieder geval online opgeslagen ''ergens''......dat is mijn ervaring...

laats werden m'n stats zelfs een keer geupdate terwijl ik in een map zat...en die punten van die map waar ik inzat, stonden er al bij

medals krijg je waarschijnlijk ook (correctie van m'n vorige post) ,omdat je die ''ingame'' verdient, en niet pas na een ronde.....

alleen bepaalde onderscheidingen zul je niet krijgen, omdat daarvoor de einduitslag bekend moet zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door Mr. Detonator op 15-07-2005 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 14:24
DaMorpheus schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 13:41:
[...]

Moet je niet bij mij zijn, hij host hem in de UK B)
Jij vroeg ook of er iets mis was met de server (omdat ie niet in de lijst staat) dus ik vond hem wel bij jouw passen :> >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

davey s. schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:26:
[...]

Ik krijg ongeveer 60/90 fps met een x850xt op 1280x1024 en 8xAA +16AA maar toch zie ik die hokkerige lijntjes nog -_-'
Teken dat het niet marcheert :p ... aa op 'application control' zetten in de drivers en dan aa instellen in BF. AF werkt wel vanuit de driver ...

Hier 1280x1024, alles high (behalve dyn ligh med), 4xaa en 8xaf => 70 a 80 fps (zet wel mijn vsync op 70 in wegens al iets oudere tft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Glorix Jim schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 18:48:
Trouwens servers van NGI hebben geen timelimit op hun servers staan en dat is echt aan te bevelen! Het gaat gewoon door totdat de tickets op zijn! :D Potjes duren dan ook soms meer dan 45mins :D
ik zit vaak op de server van pandabear squad.
64 slots, 200% ticketratio en elke map 2x :)
en no timelimit natuurlijk

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

vreemd... ik heb 608 punten, maar ben nog steeds gewoon private... hoe kan dat? wordt dat eens in de zoveel tijd ge-update of wat?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 23:37
er is wat vertraging aanwezig ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beschuitfluiter schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 21:03:
vreemd... ik heb 608 punten, maar ben nog steeds gewoon private... hoe kan dat? wordt dat eens in de zoveel tijd ge-update of wat?
Heb ook zoiets raars heb 1100 punten en ben nog steeds private first class.

Die snap ik ook niet helemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 20:24:
[...]

Teken dat het niet marcheert :p ... aa op 'application control' zetten in de drivers en dan aa instellen in BF. AF werkt wel vanuit de driver ...

Hier 1280x1024, alles high (behalve dyn ligh med), 4xaa en 8xaf => 70 a 80 fps (zet wel mijn vsync op 70 in wegens al iets oudere tft)
Zover ik weet doet AF helemaal niets in BF2 hoor?
ik krijg het zelf met geen mogenlijkheid geactiveerd,en dit zelfde heb ik ook al een paar keer gehoord op dit forum.
Ook is elke screenshot die ik tot nu toe heb gezien met AF uit genomen.
Als jij het wel werkende krijgt zou ik graag willen weten hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraagje,

Als ik zonder patch speel, start ik op, gaat goed, servers laden gaat goed, server uitkiezen gaat goed, laden van het level gaat goed, verifiying client data gaat goed, en als ik dan op join wil drukken kom ik in het level en huppa connection problems en pats boem terug in main menu.

Ik heb geen idee waar het aan ligt en voordat ik de patch erop heb gehad werkt hij nog helemaal goed.

iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

melly schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 22:59:
[...]

Zover ik weet doet AF helemaal niets in BF2 hoor?
ik krijg het zelf met geen mogenlijkheid geactiveerd,en dit zelfde heb ik ook al een paar keer gehoord op dit forum.
Ook is elke screenshot die ik tot nu toe heb gezien met AF uit genomen.
Als jij het wel werkende krijgt zou ik graag willen weten hoe.
Ik merk er geen verschil in ... maar ook niet bij andere games, dus dacht ik dat dat wel aan mij zou liggen :p

Niks gezegd :p

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2005 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 23:22:
[...]

Ik merk er geen verschil in ... maar ook niet bij andere games, dus dacht ik dat dat wel aan mij zou liggen :p

Niks gezegd :p
Wow....in andere games zie ik echt een wereld van verschil..
AF x16 maakt alles zoveel scherper en duidelijker...
Ik mis het echt enorm in BF2...ik vind het beeld er erg "wollig" uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:00
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 21:59:
[...]

Heb ook zoiets raars heb 1100 punten en ben nog steeds private first class.

Die snap ik ook niet helemaal
Misschien dat je teamkills punten enzo er weer vanaf getrokken worden? [/wilde gok]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Zojuist de 5.7 cats eens geprobeerd. M'n fps is iets toegenomen, alleen de weergave van de 'quick communication menu's' en de console is onleesbaar geworden....

...toch maar terug naar 5.6, of is er een oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 23:15:
even een vraagje,

Als ik zonder patch speel, start ik op, gaat goed, servers laden gaat goed, server uitkiezen gaat goed, laden van het level gaat goed, verifiying client data gaat goed, en als ik dan op join wil drukken kom ik in het level en huppa connection problems en pats boem terug in main menu.

Ik heb geen idee waar het aan ligt en voordat ik de patch erop heb gehad werkt hij nog helemaal goed.

iemand enig idee?
Ehh, zonder patch gaat het niet goed maar voordat je de patch erop had ging het wel goed 8)7 Wat bedoel je nou :P

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02:10

Stewie!

Keen must die!

Haha net voor het weer die bug meegemaakt dat iemand in jouw team speelt, maar stiekem toch bij het andere team zit.....

- speler heeft rode naam + staat op de score bij andere team
- speler wordt geteamkilled als hij door onze vijand wordt neergeschoten
- speler wordt geteamkilled als wij hem neerschieten
- speler kan ons team wél healen
- speler kan tegenstander niet neerschieten want dat is het een teamkill
- speler kan ons niet neerschieten want dan is het ook een teamkill

Oftewel: je bent gewoon zwaar de lul als je die speler bent, want je kan niks meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 23:47:
[...]

Ehh, zonder patch gaat het niet goed maar voordat je de patch erop had ging het wel goed 8)7 Wat bedoel je nou :P
voordat de patch uit was zeg maar heb ik het spel moeiteloos gespeeld. Toen heb ik de patch geinstalleerd en geprobeerd te spelen dit ging niet omdat ik steeds connection problems kreeg. Toen heb ik bf opnieuw geinstalleerd, dus de patch eraf, en zonder patch krijg ik hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
Man man man, zojuist heerlijke teamwork. Ikke bovenaan met 130 punten :D

Pieeeep crash.... PC rebootte gewoon....
Kan niet wachten op dé patch..... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
hey mensen, ik ben dr nog heel ff

ik heb nog een handig plaatje waarmee je kunt zien of de server vol zit (max is dus 32 personen)
Afbeeldingslocatie: http://clanforge.multiplay.co.uk/stats/server_4982_hour.png

nu nog ff iemand kicken want ik wil dr in |:(

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 23:48:
Haha net voor het weer die bug meegemaakt dat iemand in jouw team speelt, maar stiekem toch bij het andere team zit.....

..Oftewel: je bent gewoon zwaar de lul als je die speler bent, want je kan niks meer :P
Dit geldt al helemaal als diegene ook nog een blackhawk bestuurt met 5 passagiers. Dat had ik namelijk (alleen andersom).
Ik zit op de aircraft carrier in dat AA wapen, komt er vervolgens een Blackhawk aanvliegen en ik krijg een missle lock (niet van flares maar echt de helicopter). Bovendien verscheen er ook een rood gekleurde naam.
Ik vuur dus al mijn missles af met als resultaat, ik TK 6 personen in eens --> "you have been kicked".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
djmantri schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 00:04:
hey mensen, ik ben dr nog heel ff

ik heb nog een handig plaatje waarmee je kunt zien of de server vol zit (max is dus 32 personen)
[afbeelding]

nu nog ff iemand kicken want ik wil dr in |:(
Kan ik de filmpjes van de BattleRecorder wel downloaden van je server? :?

De bookmarks van elke ronde zijn namelijk wel opgeslagen, maar als op download klik krijg ik:

<Failed looking up the hostname>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
ik zie wel demo's staan maar weet niet hoe ik die link kan opvragen

en failed looking up the hostname? dat kan zijn omdat ie vol zit, je versie 1.1 hebt of dat ie gewoon ff iets aan het updaten was(zoals je al op het plaatje kunt zien disconnect ie iedereen soms, bug is bekend en is volgens mij bij 1.1 gefixed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Kan je zelf wel de BattleRecorder Bookmarks downloaden en bekijken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Epitome schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 00:41:
Kan je zelf wel de BattleRecorder Bookmarks downloaden en bekijken? :?
ik kan ze wel zelf via het siteprogramma van multiplay.co.uk (clanforge genaamd) downloaden

zal zel wel ff op mn eigen site uploaden... (zijn er alleen niet zo veel merk ik)

edit
ik heb er 3 gevonden :S waarom alleen deze gemaakt zijn weet ik niet, loopt nog een topic over @ multiplay :+

ze zijn hier te downloaden
nummer 1 van 14-07-2005 om 23.34:27
http://www.djmantri.nl/bf...05_07_14_23_34_27.bf2demo
nummer 2 van 15-07-2005 om 00.38:09
http://www.djmantri.nl/bf...05_07_15_00_38_09.bf2demo
nummer 3 van 15-07-2005 om 23.07.02
http://www.djmantri.nl/bf...05_07_15_23_07_02.bf2demo

om ze af te spelen moet je maar ff een handleiding doornemen, vind het nu wel laat genoeg 8)7

btw ik heb gevraagd of ze mn server debranden zodat ik een eigen logo kan uploaden en dat kan als het goed is vanaf morgen :9 :7

[ Voor 51% gewijzigd door Martinspire op 16-07-2005 00:51 . Reden: links ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmantri schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 00:37:
ik zie wel demo's staan maar weet niet hoe ik die link kan opvragen

en failed looking up the hostname? dat kan zijn omdat ie vol zit, je versie 1.1 hebt of dat ie gewoon ff iets aan het updaten was(zoals je al op het plaatje kunt zien disconnect ie iedereen soms, bug is bekend en is volgens mij bij 1.1 gefixed)
Soms?? wow.. in 3 uur tijd 4x onderuit.. dat vind ik best veel.. dat kost een hoop punten van mensen..

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2005 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
ja ik verbaas me daar ook wel over

btw ik zie in irc dat de patch vanavond komt? 9u gmt?

edit: laat maar, was slap gelul
edit 2: dit was een interne mail tussen waarschijnlijk enkele betrokkenen van dice en multiplay of binnen multiplay oid.

er werd iig 5pm pst gezegd en het ging over de client patch, serverside nog onbekend

[ Voor 65% gewijzigd door Martinspire op 16-07-2005 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJoker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-09 07:36
Ik had vanavond een nieuwe variant op de red-name bug (ofzo)

We zitten met zijn vieren in een squad, leader stapt in buggy, ik en volgende teammate stappen er bij in, net op het moment dat de leader wegscheurt trekt nummertje 4 een sprintje naar de buggy...

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ict-thejoker/got/bf2_teamkillassist_t.jpg

...juist jah. leader rijdt nummer 4 tot moes, krijgt daarvoor een teamkill en ik krijg een kill damage assist :? 8)7

De paar minuten daarvoor heb ik op niets of niemand geschoten, we zaten daar met zijn drieen een vlag te verdedigen en waren het wachten op kanonnevlees net zat geworden.

Weird!

Tweakers.net profiel | Computer specs | BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
The.Joker schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 01:44:
Ik had vanavond een nieuwe variant op de red-name bug (ofzo)

We zitten met zijn vieren in een squad, leader stapt in buggy, ik en volgende teammate stappen er bij in, net op het moment dat de leader wegscheurt trekt nummertje 4 een sprintje naar de buggy...

[afbeelding]

...juist jah. leader rijdt nummer 4 tot moes, krijgt daarvoor een teamkill en ik krijg een kill damage assist :? 8)7

De paar minuten daarvoor heb ik op niets of niemand geschoten, we zaten daar met zijn drieen een vlag te verdedigen en waren het wachten op kanonnevlees net zat geworden.

Weird!
Volgens mij heb je hiervoor een enemy meer dan de helft schade toegebracht en die wordt nu helemaal afgemaakt door een teammate. Gebeurt wel vaker dat je een kill damage assist krijgt na een tijdje als die persoon niet op tijd een medic of engineer heeft gevonden; heeft niets met die teamkill te maken!! ;)

BTW: HOTFIX for BF2 v1.01 Now Available!
The hotfix for Battlefield 2 v1.01 is now available for download. This update replaces v1.01 and fixes the said memory leak. Along with this update, we’ve made available an updated unranked server file for Win32 and an updated unranked server file for Linux.

[ Voor 18% gewijzigd door Epitome op 16-07-2005 03:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom net thuis en wat zie ik?

DE PATCH IS ER!!!!!!! :P :P

klik

edit:
nog te laat ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2005 03:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 03:15:
Kom net thuis en wat zie ik?

DE PATCH IS ER!!!!!!! :P :P

klik

edit:
nog te laat ;)
Scheelde echt seconden... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Epitome schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 03:18:
[...]

Scheelde echt seconden... :P
typen ging niet zo snel, ben niet helemaal helder meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
error ept0029: Insufficient Storage Space to Apply Patch - You need at least
-1949144798 bytes free.
leuke patch...
2GB space nodig op de schijf C:\
ja... ik heb nog 50GB vrij, maar niet op C....

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJoker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-09 07:36
Epitome schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 03:09:
[...]

Volgens mij heb je hiervoor een enemy meer dan de helft schade toegebracht en die wordt nu helemaal afgemaakt door een teammate. Gebeurt wel vaker dat je een kill damage assist krijgt na een tijdje als die persoon niet op tijd een medic of engineer heeft gevonden; heeft niets met die teamkill te maken!! ;)
Het zou natuurlijk kunnen dat een teammate mijn werk afmaakte maar wij zaten echt al een paar minuten bij die vlag te niksen defenden.

Trouwens, op mijn screenie zie ik ook een gast met een oranje nick (linksboven).
Dit zie ik wel vaker. is dat een admin ofzo?

Tweakers.net profiel | Computer specs | BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
The.Joker schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 04:16:
[...]

Het zou natuurlijk kunnen dat een teammate mijn werk afmaakte maar wij zaten echt al een paar minuten bij die vlag te niksen defenden.

Trouwens, op mijn screenie zie ik ook een gast met een oranje nick (linksboven).
Dit zie ik wel vaker. is dat een admin ofzo?
dat is een combo van tekens die als colour tag dienen....
alleen verteld EA dus niet wat het is, en maken mensen perongeluk gebruik van de tags in hun nick...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk mijn eigen stats-pagina kunnen aanmaken in de aard van mijn website :p Leuk extraatje :D

http://www.webwiper.be/player.php?pid=guustje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 14:12
zegt de patch 1.02 ook bij jullie dat hij patch 1.01 gaat installen. Vet raar. Maar zal vast wel goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOrange
  • Laatst online: 02-09 15:32
SlideR NL schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 09:44:
zegt de patch 1.02 ook bij jullie dat hij patch 1.01 gaat installen. Vet raar. Maar zal vast wel goed zijn.
Dit zie ik vetgedrukt op de EA BF2 site staan. :P
NOTE: Upon installing v1.02 you will see references to v1.01. You are not installing v1.01 but are installing v1.02 (referenced in the game browser as 2484)

[ Voor 7% gewijzigd door WOrange op 16-07-2005 09:46 ]

Oriëntatie warmtepomp woning 1980

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 14:12
Oke.. dankjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Mooi, en ik zie dat ze mn server ook al hebben geupdate!!
Mooi mooi mooi mooi

servertje is nu wel leeg maar da boeit ff niet (gotters, ga erin!! :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 23:37
je bent 2 pagina's te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serieus? Staan de beide links daar ook?

Edit; ik heb het nergens gevonden hoor

nog een edit >:) : ik heb het wel gevonden, ach ik laat het gewoon staan.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2005 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik wacht nog wel even met het installen van deze patch totdat de meeste servers over zijn. Wie weet wat voor bugs hier weer inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Nou de eerste kan ik je al wel melden, ik kan geen enkele server meer bezoeken zonder dat ik naar de desktop knal. Puik werk :/ (Overigens kreeg ik bij de eerste keer installen ook een error, met de melding dat het patchen niet gelukt zou zijn...)

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

whyz schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 10:42:
Nou de eerste kan ik je al wel melden, ik kan geen enkele server meer bezoeken zonder dat ik naar de desktop knal. Puik werk :/ (Overigens kreeg ik bij de eerste keer installen ook een error, met de melding dat het patchen niet gelukt zou zijn...)
Hmm, dat klinkt niet goed. Ging de installatie de 2e keer wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
Als je, zoals ik, problemen hebt om de patch geïnstalleerd te krijgen. Hier staan een aantal oplossingen (die mij ook geholpen hebben): http://forums.totalbf2.com/showthread.php?t=13224

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Vaag dat al best veel mensen problemen hebben met deze patch (vooral installatie) als ik het zo lees.

De oplossing die lijkt te werken is:
1.Go To Start > Run > Type "regedit" (without quotes)

2. Go to: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA Games\Battlefield 2

3. Then right click on the right hand window and go on NEW string value,then enter InstallDir for the string name and for the value enter D:\GAMES\Battlefield 2 (or your install dir)

[ Voor 66% gewijzigd door Bor op 16-07-2005 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 11:35
Op de site van EAGames www.battlefield2.com staat dat na de installatie van Patch 1.02 je build versie 2484 zou moetten zien., nu heb ik net die patch geinstalleerd maar bij mij staat er build 2442 als je BF2 opstart links boven in de hoek... :?

Is dit bij jullie ook zo...?

Het is trouwens echt Patch 1.02 want hij is 16.3Mb en de 1.01 is 13.4Mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Bor de Wollef schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 11:05:
[...]

Hmm, dat klinkt niet goed. Ging de installatie de 2e keer wel goed?
2de keer patch installen haalde niks uit, wat wel werkt is om heel BF2 te deïnstallen. Om daarna de patch eroverheen te zetten. Gelukig kan ik nu wel weer spelen :) , beetje vreemd alleen waarom ik de meuk moest herïnstallen :/

[ Voor 8% gewijzigd door whyz op 16-07-2005 11:32 ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Laatst online: 09-09 20:21
Ik zat net even op de server van djmantri om de nieuwe patch te proberen maar ik heb nu problemen met m'n graphics... Ik moet ff opzoeken hoe ik ook al weer een screenshot post en dan zal ik het laten zien.

Edit:

http://www.image.imgfreak.com/screen000.jpg

http://www.image.imgfreak.com/screen001.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door htf99 op 16-07-2005 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
Leuk dat de patch er is, maar helaas nog steeds crashes tijdens een mapchange :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier geen enkel verschil te merken met de eerste patch ... spel draait stabiel, geen crashes ... Het enige wat me opvalt is dat de muziek na afsluiten nog zo'n minuut blijft doorspelen terwijl ik al naar mijn desktop zit te gapen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

MarkieNL schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 11:46:
Leuk dat de patch er is, maar helaas nog steeds crashes tijdens een mapchange :(
Te erg voor woorden, maar simpel op te lossen fout gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Laatst online: 30-08 11:55
HTF99_PCP schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 11:42:
Ik zat net even op de server van djmantri om de nieuwe patch te proberen maar ik heb nu problemen met m'n graphics... Ik moet ff opzoeken hoe ik ook al weer een screenshot post en dan zal ik het laten zien.

Edit:

http://www.image.imgfreak.com/screen000.jpg

http://www.image.imgfreak.com/screen001.jpg
hmm dat ziet er meer uit als een gevalletje videokaart stuk. Heb je dat in andere spellen ook (wel eens)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
twiekert schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 12:16:
[...]

hmm dat ziet er meer uit als een gevalletje videokaart stuk. Heb je dat in andere spellen ook (wel eens)?
Nee vanmorgen was de eerste keer dat ik zoiets heb gezien in welke game dan ook.

Net trouwens half uurtje single-player gespeelt en nergens meer last van...

[ Voor 12% gewijzigd door htf99 op 16-07-2005 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

DaMorpheus schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 12:09:
[...]

Vertel mij die oplossing eens dan want ik heb alles wat ik hier kon vinden al getest, niets hielp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Wederom geen problemen met de patch hier. Draait als een zonnetje. Ik heb het idee ook weer wat fps winst te hebben.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Zijn de meeste servers al over inmiddels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
DaMorpheus schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 12:09:
[...]

Bedoel je door mij simpel op te lossen? Of door EA ?

Ik heb VPU Recover al uitgeschakeld, nog steeds crashes.
Ik heb Hyper Treading al uitgeschakeld, nog steeds crashes.
Nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1.02 patch = 1.1.2475 ?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2005 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

jagermeister schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 12:47:
Wederom geen problemen met de patch hier. Draait als een zonnetje. Ik heb het idee ook weer wat fps winst te hebben.
Dat klinkt interessant. Zeker als het merkbaar is , dan gaat het niet om 1 of 2 fps meer meestal. Zou je eens een testje kunnen doen (wellicht heb je nog een benchmark van de vorige versie). Ik kan verder nergens iets vinden over perfomance increase in de release notes / andere fora. Het zou wel mooi zijn natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Bor de Wollef schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 13:05:
[...]

Dat klinkt interessant. Zeker als het merkbaar is , dan gaat het niet om 1 of 2 fps meer meestal. Zou je eens een testje kunnen doen (wellicht heb je nog een benchmark van de vorige versie). Ik kan verder nergens iets vinden over perfomance increase in de release notes / andere fora. Het zou wel mooi zijn natuurlijk :)
Tja.. nou moet ik toegeven dat het alleen mijn gevoel betreft welke zegt dat de performance iets vooruit is gegaan. Heb dan ook geen benchmark van de vorige versie. Ik ben nooit zo op die cijfertjes. Als het goed draait, dan draait het goed.... (en nu voor mijn gevoel zelfs iets beter) :)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jap
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 18:46

Jap

No worries

heb nu net mn server gepatched (v1.1.2484.0) ik hoop dat ie minder vaak crashed als dat de 1.0 deed want dat was echt niet normaal, ik kon dat ding 1x per 5 uur restarten ofzo.

62.93.239.175 als iemand een snelle server wil hebben om op te spelen :)

Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 23:13

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

het duurt even, maar zelfs bor is positief te krijgen ;)

de linux server built zorgde voor de crashes, deze is ook geupdate, maar evengoed crashes, en was dat juist niet te wijten aan t memoryleak serverside, waarvoor deze patch toch was!?!?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rene59 schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 11:09:
Als je, zoals ik, problemen hebt om de patch geïnstalleerd te krijgen. Hier staan een aantal oplossingen (die mij ook geholpen hebben): http://forums.totalbf2.com/showthread.php?t=13224
Hoe kan je nou 1d 12h 51m 52s gespeeld hebben en maar 2975 punten hebben? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb hier iets ontzettend achterlijks. Ik krijg nu niet meer de echte namen van de buttons te zien, maar dit:
http://home.wanadoo.nl/d-jay/button.JPG

Weet iemand wat dit is?

edit: voorheen heeft het dus wel goed gewerkt, en heb ondertussen geen drivers geupdate.
En een reinstall kan niet... want de BF2 setup klapt er direct uit als ik hem start... Ook de uninstaller klapt eruit.. Erg vreemd allemaal.

Re-si-zen! ;)

[ Voor 46% gewijzigd door Crash op 16-07-2005 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
jagermeister schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 12:47:
Inderdaad. Ik heb volgens mij ook fps winst geboekt. Maar die was misschien lager door die memory leak. Ik heb namelijk nooit die patch er afgehaald, dus misschien dat mensen die 1.01 niet gebruikt hebben er niet veel van merken. Deze patch werkt hier overigens ook gewoon zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Laatst online: 23:42

Rayzman

+31 Rayzman

HTF99_PCP schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 12:19:
[...]

Nee vanmorgen was de eerste keer dat ik zoiets heb gezien in welke game dan ook.

Net trouwens half uurtje single-player gespeelt en nergens meer last van...
Ik zag dat je ook een radeon 9700 pro hebt. Ik had namelijk eerst zitten spelen met 1.02 patch en daarna de ATI 5.7 drivers geinstalleerd. Toen ik weer BF2 ging spelen werd ineens de grond heel licht en toen me hele beeld over de zijk. Helemaal blauw met een rood randje rechts, de monitor vond het ook niet leuk, dus ik ben maar weer terug gegaan naar de oude vertrouwde 4.12 drivers.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 17:14
Ik heb maar even een hulp topique gemaakt voor mensen die patch ellende hebben. Zoals ik zelf, maar dat werk nu weer: klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
Rayzman schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 13:43:
[...]

Ik zag dat je ook een radeon 9700 pro hebt. Ik had namelijk eerst zitten spelen met 1.02 patch en daarna de ATI 5.7 drivers geinstalleerd. Toen ik weer BF2 ging spelen werd ineens de grond heel licht en toen me hele beeld over de zijk. Helemaal blauw met een rood randje rechts, de monitor vond het ook niet leuk, dus ik ben maar weer terug gegaan naar de oude vertrouwde 4.12 drivers.
Nou ik moet zeggen dat het bij die ene keer is gebleven tot nu toe. Paar uur gespeeld en geen problemen meer.
Ik draai de ATI 5.7 drivers

[ Voor 3% gewijzigd door htf99 op 16-07-2005 14:03 . Reden: wat vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 13:37:
[...]

Sommigen zijn geen statshoeren, ja die bestaan ook. Die spelen het spel zonder te rushen voor wat puntjes. Sommigen hebben namelijk nog een leven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
ik zit er trouwens over te denken m'n 9700 PRO te vervangen voor een Asus V9999GT/TD. Ik zit alleen te twijfelen tussen de 128MB en de 256MB versie. Ik wil BF2 spelen op 1280x1024 @ 60HZ, het maximale wat mijn TFT trekt. Wat is aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 14:07:
[...]

Sommigen zijn geen statshoeren, ja die bestaan ook. Die spelen het spel zonder te rushen voor wat puntjes. Sommigen hebben namelijk nog een leven :o
Hahahaha...

Of sommige mensen hebben gewoon wat meer fragtalent dan anderen....
Het gaat er gewoon om dat je er lol in hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Mensen ik weet nu hoe ik de server in ASE kan laten zien

New server->
Type:
Battlefield 2
IP:
85.236.101.31
Port:
16967
Query Port:
17065

en dan aan je favorieten toevoegen ofzo...

Btw ik heb gemerkt dat ik miss een bugje in de server heb maar ik vind het HELEMAAL niet erg
Wat is er nou?
Bij een server van 32 mensen moeten er in ieder geval 8 mensen nodig zijn om een game te beginnen (zodat je rank omhoog gaat)
Bij mij staat die op 2 en dat accepteerd ie gewoon terwijl hij bij andere servers gewoon weer terug springt naar 8 8)7

[ Voor 50% gewijzigd door Martinspire op 16-07-2005 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
djmantri schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 14:24:
Mensen ik weet nu hoe ik de server in ASE kan laten zien

New server->
Type:
Battlefield 2
IP:
85.236.101.31
Port:
16967
Query Port:
17065
Het lag dus tóch aan de Query Port. Naja het werkt nu, bedankt DJmantri _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Laatst online: 23:14
Die nieuwe patch heeft er voor gezorgt dat mijn 15 fps bug weg is! Met de vorige versies had ik soms last van dat mijn fps dropte tot precies 15fps,nu nergens meer last van!

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 09:37:
Eindelijk mijn eigen stats-pagina kunnen aanmaken in de aard van mijn website :p Leuk extraatje :D

http://www.webwiper.be/player.php?pid=guustje
Heb je daar een broncode van toevallig? Lijkt me ook wel leuk voor m'n eigen siteje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey djmantri leuke server hoor, maar kan alsjeblieft die timelimit eraf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 14:07:
[...]

idd...zo heb ik zelf 1d-6h gespeeld, en ik sta op 1500pntn of zoiets O-)
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 14:20:
[...]

Hahahaha...

Of sommige mensen hebben gewoon wat meer fragtalent dan anderen....
Het gaat er gewoon om dat je er lol in hebt...
het gaat erom met welke ''mentaliteit'' je speelt.......sommige doen net of ze écht doodgaan, als ze af zijn, of denken dat ze daadwerkelijk iemand neerschieten :)

vaak speel ik met een paar man, maar dan moet je continue geconcentreerd zijn, en dan is 't simpel om bovenaan te komen....maar meestal zit ik wat onderuitgezakt/relaxt een ''spelletje'' te spelen :|

[ Voor 48% gewijzigd door Mr. Detonator op 16-07-2005 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
.

[ Voor 100% gewijzigd door Mr. Detonator op 16-07-2005 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReLight
  • Laatst online: 27-07 10:47

ReLight

echo("What Now ? !")

Hoe kan je nu goed filpjes opnemen van BF2? of goede screens maken.
Er zou in deze veris etoch ook een soort script opslag voor filmpjes zitten etc ?

weet iemand hoe dat zit >?

Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Waarom loopt iedereen toch zo te zeiken over dat tijdslimiet? als je tickets op zijn kan je toch ook gewoon niet afmaken waar je mee bezig bent? ik vind het wel fijn dat ie redelijk snel door de mappen heen gaat
misschien zet ik hem nog es op 30 minuten maar niet meer hoor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

nm...

[ Voor 99% gewijzigd door Apocrypha op 16-07-2005 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
djmantri schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 15:03:
Waarom loopt iedereen toch zo te zeiken over dat tijdslimiet? als je tickets op zijn kan je toch ook gewoon niet afmaken waar je mee bezig bent? ik vind het wel fijn dat ie redelijk snel door de mappen heen gaat
misschien zet ik hem nog es op 30 minuten maar niet meer hoor!!
Het is een teamgame he :P ;)

Als de tickets op zijn betekend dat 1 team heeft verloren en de ander gewonnen niets is mooier toch :+

Servers met tijdslimiet speel ik nooit op (behalve in clanverband). Soms heb je gewoon potjes waarin het enorm spannend is welk team er gaat winnen en dan...

... is de tijd om :/

//edit: met tijdslimiet heb je natuurlijk ook wel een teamwinnaar maar imho lang zo leuk niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2005 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 15:18:
[...]

Het is een teamgame he :P ;)

Als de tickets op zijn betekend dat 1 team heeft verloren en de ander gewonnen niets is mooier toch :+

Servers met tijdslimiet speel ik nooit op (behalve in clanverband). Soms heb je gewoon potjes waarin het enorm spannend is welk team er gaat winnen en dan...

... is de tijd om :/

//edit: met tijdslimiet heb je natuurlijk ook wel een teamwinnaar maar imho lang zo leuk niet.
Een potje voetbal draait toch ook gewoon op tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Persoonlijk heb ik het ook niet zo op time limits :)

gewoon tot de 0 spelen en de tickets lekker hoog zetten zodat je echt van die meeslepende gevechten krijgt _/-\o_ _/-\o_

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
Waar kan je bugs en feature requests plaatsen voor BF2? Ik word er niet echt wijzer uit op de BF2 site :/

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies de oorlog is pas gewonnen als de tickets op zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Heerlijk die nieuwe patch _/-\o_

Voor de eerste keer 3 uur kunnen gamen zonder crash to desktop
DenniZ schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 15:31:
Persoonlijk heb ik het ook niet zo op time limits :)

gewoon tot de 0 spelen en de tickets lekker hoog zetten zodat je echt van die meeslepende gevechten krijgt _/-\o_ _/-\o_
Jep, vanmiddag een uur lang in dezelfde tank rondgereden, ik ging maar niet kapot (veel repairs natuurlijk wél), heerlijk zitten schieten en gewoon totale controle gehouden over de map. Het blijft gewoon leuk als je kan blijven vechten ipv elke 15 minuten een mapwissel krijgt :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTF99_PCP schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 14:14:
ik zit er trouwens over te denken m'n 9700 PRO te vervangen voor een Asus V9999GT/TD. Ik zit alleen te twijfelen tussen de 128MB en de 256MB versie. Ik wil BF2 spelen op 1280x1024 @ 60HZ, het maximale wat mijn TFT trekt. Wat is aan te raden?
Haha, ik dacht hetzelfde, ik heb de 256MB versie besteld, is toch wat krachtiger op hoge resoluties dan de 128MB versie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Helemaal mee eens, het duurt altijd even voor een gevecht echt op gang komt en als je om die 15 mins van map wisselt gebeurt dat gewoon niet :/

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 23:13

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

dadelijk na me werk toch maar eens met wat makkers zorgen dat de tickets (die van de NMI uiteraard) op 0 staan, vóórdat de timelimit voorbij is... :+

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 13:37:
[...]

score: 3100
speelduur: 1d 13h 40m 11s

Had je wat ?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.