[PC] Battlefield 2 - deel XI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.623 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Hoe lang kan het nog duren om die mem leak te fixen van de patch???

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-09 15:26
Verder niks. Ik heb dit een stukje terug gevonden in dit topic, gewoon gedaan wat in m'n post staat en het werkte :) Zoals gezegt het is een beetje een neppe beveiliging maar dit werkt voor mij -> http://www.3d-gamers.nl/bf2stats-basic/. Ik heb overigens staan dat er bij elke request de servers van EA geraadpleegd worden, hierdoor kan het soms even duren maar heb je wel altijd de laatste stats. Bij bf2s.com draaien ze een cronjob (script die elke x minuten uitgevoerd wordt) welke dan de boel update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

m33p schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 11:58:
[...]

Ik heb dit:

PHP:
1
ini_set(user_agent,"GameSpyHTTP/1.0");

bovenaan BF2Stats.php gezet en dat werkt :)
Thanx _/-\o_ Bij mij werkt ie.

@djmantri, ik heb aleen
code:
1

bijna bovenaan gezet, dus de regel boven
code:
1
if(!function_exists('array_combine')) {

Verder niets veranderd.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe komt het dat ik hiervoor slechts een zilveren medaille kreeg toebedeeld ? :?

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/webwiper/unfair_klein.jpg

Edit : Fout ingezien ... heb mezelf al voor mijn domm* r**t getrapt :X

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2005 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:08

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 12:08:
Hoe komt het dat ik hiervoor slechts een zilveren medaille kreeg toebedeeld ? :?

[afbeelding]
Dat lijkt me duidelijk. In het andere team zit iemand met veel meer punten dan jij :?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m33p schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 11:58:
[...]

Ik heb dit:

PHP:
1

bovenaan BF2Stats.php gezet en dat werkt :)
Works like a charm ... thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 12:09:
[...]

Dat lijkt me duidelijk. In het andere team zit iemand met veel meer punten dan jij :?
Oesje ... ik dacht dat enkel het winnende team medailles kreeg 8)7 My bad ... 't zal de warmte zijn O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Persoonlijk hoeft het van mij niet zo die nachtmaps. Zie mijn vijanden altijd te laat enzo... Bovendien vind ik het spelen met nightvision goggles irritant. Het beeld wordt in 9 van de 10 games nog onduidelijker dan zonder die goggles.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m33p
Ik lees overgens net op bf2s.com dat door dit script de servers van EA belast worden waardoor onder andere het inloggen zo lang duurt dus ALS je dit script gebruikt zet dan caching aan. Gewoon de mysql server instellen dus. Hiermee belast je de servers van EA een stuk minder. Zie bf2s.com voor het hele verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Hielko schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 00:32:
[...]

offtopic:
Tja, helaas is niet alles even gemakkelijk te vinden met 10 grote BF2 topics en 't helpt ook niet dat 't niet in de topic start staat

Maar om terug naar 't onderwerp te gaan; voor sommige medals mag je wel echt _veel_ tijd besteden.. 30 uur als squad leader en 30 uur als squad member voordat je bijv. "Valorous Unit Ribbon" krijgt.... of 200 knife kills voor de "Elite Knife Combat"... vast praktisch niemand die dat heeft.
Dus:
Squad Member Qualification: Skilled >= 30 uur
Squad Leader Qualification: Skilled >= 30 uur

Waar heb je dat precies gelezen? :?
harryvos schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 10:24:
[...]

Nou ik heb al meer dan 30 uur als squad member rond gelopen maar weinig ribbon gezien.
Daarnaast heb je ook nog Outstanding Team Player Rating nodig en wie weet hoe hoog je Team Score daarvoor moet zijn... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
ik krijg nog steeds de error: Could not load stats for "djmantri". Error:

kun je die bf2 stats .php ff mailen of op rapidshare ofzo zetten, want hier wil ie nie?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:40
Dat die APC's kunnen drijven is best handig, en ik maak er eigenlijk veel gebruik van. Eindelijk geen last meer van c4 etc, en veel mensen letten niet zo erg op het water, dus je kan ongezien op veel plekken geraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m33p
djmantri schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 12:18:
ik krijg nog steeds de error: Could not load stats for "djmantri". Error:

kun je die bf2 stats .php ff mailen of op rapidshare ofzo zetten, want hier wil ie nie?
http://rapidshare.de/files/3073472/BF2Stats.php.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik word trouwens ook erg moe van de spelers die over mijn mijnen heen gaan rijden en je dan ook nog een punish geven achteraf (terwijl ik altijd duidelijk waarschuw). Het is op publics zo erg dat ik geen mijnen meer gebruik. Hebben jullie daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m33p
Bor de Wollef schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 12:25:
Ik word trouwens ook erg moe van de spelers die over mijn mijnen heen gaan rijden en je dan ook nog een punish geven achteraf (terwijl ik altijd duidelijk waarschuw). Het is op publics zo erg dat ik geen mijnen meer gebruik. Hebben jullie daar ook last van?
Yep :) Of dan ben je specops, gooi je een aantal C4's neer. Komt er een tank aan die mooi richting je C4's gaat, rennen er opeens een partij teammates naartoe :S kun je de boel weer niet opblazen.

Of van die clowns, dan ga je als gunner in een heli. Wordt je vriendelijk doch dringend verzocht maar een eind op te flikkeren omdat 'z'n maat' er in moet. Of als er 5 man op een heli afrent, je bent zit er in dat de rest dan raketten en dergelijke op je heli af gaat schieten :S

@Bor de Wollef:
Ik ook, maar ik heb ook wel eens gehad dat de pilot mooi op z'n plaats blijft staan :S Gelukkig hadden we nog 1 base en kon ik wel mooi schieten maar leuk is anders. Ga dan je eigen server starten en leef je uit :S

Overigens wat ook leuk is, datzelfde verhaal bij een tank. Kunnen ze er niet in, gaan ze er expres voor staan en je punishen als je ze per ongeluk dood rijd :S

[ Voor 21% gewijzigd door m33p op 15-07-2005 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

m33p schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 12:27:
[...]

Of van die clowns, dan ga je als gunner in een heli. Wordt je vriendelijk doch dringend verzocht maar een eind op te flikkeren omdat 'z'n maat' er in moet.
Die heb ik ook al vaak gehad inderdaad. Mooi dat ik blijf zitten dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 12:29:
[...]

Die heb ik ook al vaak gehad inderdaad. Mooi dat ik blijf zitten dan :)
En zelfs geen flikker meer uithalen :p Hangt ie daar mooi boven vijandelijk gebied met een gunner die een deuntje zit te fluiten terwijl ie met z'n duimen draait :D

Daarnet met parachute bovenop rijdende tank terechtgekomen :p Snel wat c4 erop, springen en genieten ... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02:10

Stewie!

Keen must die!

Komt die server wel in de serverlist te staan? Zie er namelijk bijna nooit mensen in ? Gisteren een uur gewacht en nog niemand.. :X

[ Voor 10% gewijzigd door Stewie! op 15-07-2005 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

zelfde verhaal met claymores... die dingen stonden overduidelijk op een gebouw geplant... en er nog hard doorheen rennen en gelijk punish doen... triest :/

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
DaMorpheus schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 12:34:
[...]

Komt die server wel in de serverlist te staan? Zie er namelijk bijna nooit mensen in ? Gisteren een uur gewacht en nog niemand.. :X
Mischien kunnen we met elkaar afspreken (vanavond ofzo) voor een game :Y) Goeie teamplay, mensen van GoT >:) Iemand een goeie tijd in gedachten?

[ Voor 6% gewijzigd door Reb87 op 15-07-2005 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:33

Shuriken

Life is all about priorities

eendje schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 12:36:
zelfde verhaal met claymores... die dingen stonden overduidelijk op een gebouw geplant... en er nog hard doorheen rennen en gelijk punish doen... triest :/
Inderdaad, ik word er af en toe wel beetje moe van. Ik had laatst ook met een gemiste raket die een teammate raakte. Gelijk punish :? alsof ik dat expres doe. En als je er dan wat van zeg dan ben je nog een zeikerd ook 8)7

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

eendje schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 12:36:
Tja maar sommige mensen dumpen die dingen ook maar gewoon ergens neer.
Zo ook die mijnen, in de dragons valley (oid) en dan direct de eerste basis na je hoofdbasis :/
Lekker, pak je die mobile AA en je bent direct dood :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Laatst online: 13-09 15:13
Epitome schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 12:13:

Dus:
Squad Member Qualification: Skilled >= 30 uur
Squad Leader Qualification: Skilled >= 30 uur
Dat staat in die link die fsfikke gaf een paar pagina's terug.
Valorous Unit Ribbon : Time as Squad Leader = ~30 hrs, Time as Squad Member = ~30 hrs, and Total Teamwork Score = ~2,000.
Bor de Wollef schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 12:25:
Ja best wel vaak gehad ja, maar laatste tijd wat minder, ook minder vijandige kills met die mijnen zie ik. Komt denk ik mede omdat mijn mijnen steeds vaker worden verwijderd, de engineers van het andere team zullen er wel meer opletten en ze weghalen (dat kan namelijk met de engineer). Wat ook vet onhandig is is dat teamleden soms mijnen leggen rondom de vlag. Als er dan later tanks bovenop spawnen, zie je die mijnen dus niet, je stapt in, je rijdt weg, en kaboem 8)7 Maar punishen doe ik dan toch niet.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb hem gister avond niet in de server-list gezien.. heb op IP geconnect.. iets van 3 kwartier mee-geknald.. het was toen iig gewoon vol.. en toen knalde je server er uit.. dat was ongeveer 00:30 dacht ik.. helaas dus geen punten voor die ronde.. dat was wel jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:51
Even voor mijn duidelijkheid; Mijnen en C4 is niet hetzelfdde toch?

C4 is toch semtex?

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

JorisdeKloris schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 12:52:

C4 is toch semtex?
Voor de duidelijkheid: dat is inderdaad niet hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Laatst online: 13-09 15:13
bin_jackson schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 12:38:
[...]

Mischien kunnen we met elkaar afspreken (vanavond ofzo) voor een game :Y) Goeie teamplay, mensen van GoT >:) Iemand een goeie tijd in gedachten?
Ja zeg het maar uurtje of 7 (19.00)? Count me in :Y)

Trouwens kennen jullie dat BF2 filmpje nog waar je een raket door die open deuren van een chopper ziet vliegen? Had ik laatst ook! Schiet ik op een chopper met me anti-tank raket zie je 'm zo aan de andere kant er weer uitkomen :D

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Laatst online: 10-02 21:12
Ja, mijn gaat af als je er over heen rijd, C4 moet je zelf laten afgaan. Wel leuk om een weg ermee te bezaaien en achter een boom wachten tot er een enemy voertuig over rijd -> klick :P kaboom :Y) ghehehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 14:12
JorisdeKloris schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 12:52:

C4 is toch semtex?
Mijnen worden neergelegt en als er een auto overheen rijdt ontploffen ze.;. C4 moet je ergens opplakken en zelf detonate!

Maar mijn awards:
Afbeeldingslocatie: http://img308.imageshack.us/img308/3711/mijnawards8mz.th.jpg
Jah ik weet het. Het zijn er niet zoveel. Ik heb het spel ook niet zo lang. Ben pas net de 1st class ofzo iets. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-07 13:37

riffey#4

aka Beever#4

k heb het net geprobeerd, maar jij draait de ouwe versie en ik zit nog op de nieuwe...

[edit] Is er een mogelijkheid om de beide versies naast elkaar te installeren? Als ik de setup draai kan ik alleen "modify" of "remove" kiezen.

[ Voor 26% gewijzigd door riffey#4 op 15-07-2005 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
MaTr1x schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 12:54:
[...]

Trouwens kennen jullie dat BF2 filmpje nog waar je een raket door die open deuren van een chopper ziet vliegen? Had ik laatst ook! Schiet ik op een chopper met me anti-tank raket zie je 'm zo aan de andere kant er weer uitkomen :D
Jah weet je hoe dope. Dat is echt vet. Ik had het laatste ook. dat ziet er zo manzz uit! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaTr1x schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 12:54:
[...]

gaaf, dat had ik pas met een jeep. Ik schoot m'n raket door de jeep heen! Maar raakte daarbij wel het gezicht van de bestuurder... :D

Resultaat: Vijand uitgeschakeld en ik kan met een onbeschadigde jeep verder :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk... :D
Ik ben Corporal.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~osch0347/corporal(Small).jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~osch0347/kitinfo(Small).JPG

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2005 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
riffey#4 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 12:58:
[...]

k heb het net geprobeerd, maar jij draait de ouwe versie en ik zit nog op de nieuwe...

[edit] Is er een mogelijkheid om de beide versies naast elkaar te installeren? Als ik de setup draai kan ik alleen "modify" of "remove" kiezen.
nee dat kan niet
en door die memoryleak zijn ze terug gegaan (helaas) maar denk dat volgende week wel patch komt dus miss kun je toch ff terugschakelen :9~ _/-\o_ ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush
  • Laatst online: 09-04 16:57

MetalRush

PAS OP, HÈ !

djmantri schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 11:44:
hmmm mn servertje is aardig leeg, kom nou es!!! |:(

btw, komt ie nog in de TS?
Als je zorgt dattie niet crashed... :P
Gisteren lekker aan het spelen, bijna aan het eind van 'de ronde' *plop* - desktop... weg puntentelling (en we waren net aan het winnen :().
Waarom trouwens een time-limit (en geen radar)?

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 14:24
[...]

Ik heb dit IP en POORT bij ASE toegevoegt als favorieten, maar hij blijft unscanned (ping 999).

Andere servers kan 'tie wel gewoon scannen (ASE) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 03:57
http://forums.totalbf2.com/showthread.php?t=15854

flauw topic maar daar gaat het niet om als je iets naar beneden scroll zie je een playerlist met scores, vraag me af hoe iemand op een score van 5 kan komen als de rest allemaal nul is. ??
Gaat over die score bij UH ryan

iemand een verklaring of zie ik iets gigantisch over het hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

MarkieNL schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 13:33:
[...]

Ik heb dit IP en POORT bij ASE toegevoegt als favorieten, maar hij blijft unscanned (ping 999).

Andere servers kan 'tie wel gewoon scannen (ASE) 8)7
Moet je niet bij mij zijn, hij host hem in de UK B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOrange
  • Laatst online: 02-09 15:32
bin_jackson schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 12:38:
[...]
Met deze groep GoT mensen, spelen we elke avond weleens. Zie ook 't channel GoT'Some op irc.

Das wel gaaf als je met z'n allen lekker teamplay gaat doen!

Oriëntatie warmtepomp woning 1980

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
[...]

je kan je Battlefield directory kopieren voordat je hem patcht. vervolgens heb je een dir met een gepatsjte versie en eentje met een 1.0 versie. Kwestie van renamen om van versie te weisselen...

Ik dacht dat iedereen hier wel een beetje verstand had van PC's :P :) :) :)

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
[...]

Dat kan prima, ik heb allebei de versies draaien en doe dat al sinds Battlefield 1942, zodat ik altijd de oude versie nog kan spelen, mocht er een fout zitten (wat niet ondenkbaar is) in de nieuwe patch... ;)
  1. Installeer Battlefield 2
  2. Maak een kopie van de hele directory in dezelfde folder
  3. Installeer de 1.1 patch
  4. Nu kan je 1.1 spelen
  5. Hernoem Battlefield 2 dir naar Battlefield 2_1.1 ofzo
  6. Hernoem Copy of Battlefield 2 naar Battlefield 2
  7. Nu kan je 1.0 spelen
  8. Hernoem Battlefield 2 dir naar Battlefield 2_1.0 ofzo
  9. Hernoem Battlefield 2_1.1 naar Battlefield 2
  10. Nu kan je weer 1.1 spelen
  11. Vice-versa
Zo kan je dus redelijk eenvoudig beide versies spelen, wanneer je dat wilt.
Het neemt natuurlijk wel de dubbele ruimte op je HD in, maar tegenwoordig is die paar gig niets meer! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
dat ie met ase niet werkt vind ik ook vaag, in de serverlist komt ie wel te staan namelijk
timelimit moet verplicht voor ranked servers (kan ik nix aan doen)
en wa bedoel je met geen radar? kan iig niet iets bedenken wat je daarmee bedoelt

hij zat trouwens rond 12 u vanochtend (0.00u) helemaal vol _O_ niet dat ik erin zat maar goed

vanaaf moet je maar ff laten weten of je erin kan (anders kick ik wel wat fransoosjes of duitsers >:) 8)7

btw, ik kan dr ook misschien nog een filter opzetten dat er alleen nederlanders in zitten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
harryvos schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 13:36:

flauw topic maar daar gaat het niet om als je iets naar beneden scroll zie je een playerlist met scores, vraag me af hoe iemand op een score van 5 kan komen als de rest allemaal nul is. ??

Heeft bv. 10 punten gehaald door middel van capturen van vlaggen en daarna (of dooreen natuurlijk) punten verloren door teamkills en/of -hits.
djmantri schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 13:55:
btw, ik kan dr ook misschien nog een filter opzetten dat er alleen nederlanders in zitten :9
Ela! En wij als Belgische GoTertjes dan? :P

[ Voor 18% gewijzigd door Blacksnak op 15-07-2005 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
Welke wapen is dat? Van dat eerste plaatje?
dat ie met ase niet werkt vind ik ook vaag, in de serverlist komt ie wel te staan namelijk
en wa bedoel je met geen radar? kan iig niet iets bedenken wat je daarmee bedoelt

hij zat trouwens rond 12 u vanochtend (0.00u) helemaal vol _O_ niet dat ik erin zat maar goed

vanaaf moet je maar ff laten weten of je erin kan (anders kick ik wel wat fransoosjes of duitsers >:) 8)7

Ik geloof dat dat niet kan. Ik denk dat je dan maar ff moet googelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Vergeten erbij te zetten: met radar bedoel ik de scan en SVA/SAV/whatever als je commander bent (wat ik gisteren was... bij gebrek aan een commander :P).
Dat die time-limit een 'must' is vind ik wel vreemd... genoeg ranked servers die dit niet hebben (of kijk ik nu scheel?).
Duiters en Fransozen alleen kicken als we verliezen ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 08:13

Spleasure

Ik hier?

SlideR NL schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 13:58:
[...]

Medic unlock

Trouwens:
ze zijn nu zowel de nieuwe patch (1.1.2484.0) aan het testen als de nieuwe expansionpack, die vooralsnog op versie 1.1.2447-180.0 draait. Ze spelen de map night_flight en ik zie teams MECSF tegen de SAS vechten.

Krijg je bij het promoveren naar Corporal ook weer een unlock trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome

Of twee vlaggen neutralised of gecapped en één assist neutralise of cap. :)

Er zijn meerdere mogelijkheden, over beschuldigingen die niet kloppen gesproken... :/

[ Voor 59% gewijzigd door Epitome op 15-07-2005 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
Spleasure schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 14:01:
[...]

Medic unlock

Trouwens:
ze zijn nu zowel de nieuwe patch (1.1.2484.0) aan het testen als de nieuwe expansionpack, die vooralsnog op versie 1.1.2447-180.0 draait. Ze spelen de map night_flight en ik zie teams MECSF tegen de SAS vechten.

Krijg je bij het promoveren naar Corporal ook weer een unlock trouwens?
Jah als het goed is wel. Moet je het spel ff opniew opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
MetalRush schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 14:01:
[...]
Dat die time-limit een 'must' is vind ik wel vreemd... genoeg ranked servers die dit niet hebben (of kijk ik nu scheel?).
20 minuten timelimit vind ik ook maar niets, de EA Officials hebben dat ook niet en zelfs dan heb ik vaak nog dat ik de rondes te kort vind duren. Ben je net een mooie C4 ambush aan het aanleggen voor meerdere vijandelijk APC die eraan komen ...USMC/PLA/MEC has won the round... Nee, shiiiiiit!!! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
Epitome schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 14:11:
[...]
20 minuten timelimit vind ik ook maar niets, de EA Officials hebben dat ook niet en zelfs dan heb ik vaak nog dat ik de rondes te kort vind duren. Ben je net een mooie C4 ambush aan het aanleggen voor meerdere vijandelijk APC die eraan komen ...USMC/PLA/MEC has won the round... Nee, shiiiiiit!!! |:(
Das klote! Vooral als je de ronde nog geeneens kan afmaken. Stop de ronde opeens. Dat vind ik zo vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
Epitome schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 14:03:
[...]

Of twee vlaggen neutralised of gecapped en één assist neutralise of cap. :)

Er zijn meerdere mogelijkheden, over beschuldigingen die niet kloppen gesproken... :/
volgens mij beschuldig ik niemand, maar vraag ik het alleen |:(

want volgens mij als je 2 vlaggen verover komt dat ook ik rijtje 2 te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
Spleasure schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 14:01:
[...]

Medic unlock

Trouwens:
Ik zie hier met AsE ook verschillende ''test'' servers....

oa. de map night flight....alleen die draaiet volgens AsE op versie 1.02447-180.0

wel zie ik 4 al bestaande maps die op versie 1.1.24.84.0 draaien

ik vermoed dat 1.02 de opvolger is van 1.01....en 1.1 zal daarna wel komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
zal dr dadelijk wel ff naar kijken
maar wat moet het dan zijn? en hoeveel ronden per map?

@ metalrush : en die radar staat toch gewoon aan??bij mij iig wel

@ blacksnak : ok alle nederlandssprekende spelers dan?? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Laatst online: 07-07-2024
harryvos schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 14:24:
[...]
want volgens mij als je 2 vlaggen verover komt dat ook ik rijtje 2 te staan
Inderdaad, maar bij een teamkill gaan er daar dan ook weer punten af. (zie vorige reply van mij)

[edit]
Hmmzz, heb geval nog eens bekeken.. volgens mij slaat mijn uitleg weer nergens op 8)7 vermits bij TK en bij vlag veroveren er bij beiden punten worden af- en bijgeteld :?
djmantri schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 14:36:

Stukken beter ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Blacksnak op 15-07-2005 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Als hij niet in ASE komt dan ligt dat aan de serverinstellingen. Als je meerdere BF2 servers op dezelfde bak draait, en ook al hebben ze andere IP's, dan moet je wat extra zaken in de config zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
nou, noem ze maar op dan _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Epitome schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 13:54:
[...]

Dat kan prima, ik heb allebei de versies draaien en doe dat al sinds Battlefield 1942, zodat ik altijd de oude versie nog kan spelen, mocht er een fout zitten (wat niet ondenkbaar is) in de nieuwe patch... ;)
  1. Installeer Battlefield 2
  2. Maak een kopie van de hele directory in dezelfde folder
  3. Installeer de 1.1 patch
  4. Nu kan je 1.1 spelen
  5. Hernoem Battlefield 2 dir naar Battlefield 2_1.1 ofzo
  6. Hernoem Copy of Battlefield 2 naar Battlefield 2
  7. Nu kan je 1.0 spelen
  8. Hernoem Battlefield 2 dir naar Battlefield 2_1.0 ofzo
  9. Hernoem Battlefield 2_1.1 naar Battlefield 2
  10. Nu kan je weer 1.1 spelen
  11. Vice-versa
Zo kan je dus redelijk eenvoudig beide versies spelen, wanneer je dat wilt.
Het neemt natuurlijk wel de dubbele ruimte op je HD in, maar tegenwoordig is die paar gig niets meer! :)
Is het niet gemakkelijker om gewoon twee snelkoppelingen te maken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
kan niet, je hebt namelijk maar registry settings staan naar één dir.

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Ryan is al een week eerder begonnen met het spel, ik geloof dat het een Taiwanees is (dan hadden het spel een stuk eerder). Daarnaast zijn die Taiwanezen enorm fanatiek en kan het best zijn dat dit een professionale gamer is. Het is iig zo dat hij deze score al lange tijd aan het opbouwen is en er elke dag uren mee bezig is. Het kan zijn dat hij heeft gecheat, maar ik geloof dat dat in zijn geval niet zo is.

EDIT:
Zijn stats: http://www.bf2tracker.com/bf2_userprofile.php?bf2id=43349691

Ik heb hem overigens ook al eens op een server gezien, hij werd in dat rondje tweede, hij speelde wel goed, maar niet heel speciaal ofzo.

Die draad op TotalBF2 is weer een vage hoor, gaan ze fotos van hem plaatsen... zucht :X

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2005 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

gaat iedereen nou een screenshot posten dat ze een Award/Promotion hebben gekregen 8)7

Hoeveel fps zou je gem. moeten hebben als je een x850xtpe op 1280x960 + 6x aa hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JorisdeKloris schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 14:57:
kan niet, je hebt namelijk maar registry settings staan naar één dir.
Batch bestandje will do ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush

MetalRush

PAS OP, HÈ !

djmantri schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 14:36:
zal dr dadelijk wel ff naar kijken
maar wat moet het dan zijn? en hoeveel ronden per map?

@ metalrush : en die radar staat toch gewoon aan??bij mij iig wel

Wat ik al zei: was gisteren commander (omdat niemand anders die taak op zich nam) en kreeg dus niet de mogelijkheid een scan of SVA/whatever uit te voeren. Knoppen bleven 'leeg' (laden na verloop van tijd, normaal gesproken, 'op') en kon dus alleen supplies uitdelen, bombardementen uitvoeren en de troepen van hot naar her laten lopen :+

Is het overigens niet af te spreken dat iedereen op deze server in een squad stapt?
Het is, voor een commander, niets zo frustrerend als troepen die als een stel kippen zonder kop rondhollen en als gewillig slachtvee zichzelf laten afknallen.
Het is, en blijft, natuurlijk een vrije keuze maar het maakt het leven voor een commander een stuk lastiger (zeker als je wilt bombarderen en er huppelen een stelletje 'Lone wolfs' los door het veld... waarschuwen is dat erg lastig en strafpunten voor teamkills vliegen je om de oren :( ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
MetalRush schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:14:
[...]

Wat ik al zei: was gisteren commander (omdat niemand anders die taak op zich nam) en kreeg dus niet de mogelijkheid een scan of SVA/whatever uit te voeren. Knoppen bleven 'leeg' (laden na verloop van tijd, normaal gesproken, 'op') en kon dus alleen supplies uitdelen, bombardementen uitvoeren en de troepen van hot naar her laten lopen :+
Dan hebben ze je artilerie stuk gemaakt.

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey s.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:40
Skype schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 14:59:
gaat iedereen nou een screenshot posten dat ze een Award/Promotion hebben gekregen 8)7

Hoeveel fps zou je gem. moeten hebben als je een x850xtpe op 1280x960 + 6x aa hebt?
Ik krijg ongeveer 60/90 fps met een x850xt op 1280x1024 en 8xAA +16AA maar toch zie ik die hokkerige lijntjes nog -_-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetalRush schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:14:
[...]

Is het overigens niet af te spreken dat iedereen op deze server in een squad stapt?
Het is, voor een commander, niets zo frustrerend als troepen die als een stel kippen zonder kop rondhollen en als gewillig slachtvee zichzelf laten afknallen.
Het is, en blijft, natuurlijk een vrije keuze maar het maakt het leven voor een commander een stuk lastiger (zeker als je wilt bombarderen en er huppelen een stelletje 'Lone wolfs' los door het veld... waarschuwen is dat erg lastig en strafpunten voor teamkills vliegen je om de oren :( ).
a) het is een UAV (Unmanned Air Vehicle)
b) dan hebben ze dat gekke hutje geceevierd.. je weet wel.. gek karretje met dat glazen hok..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://forums.totalbf2.com/showthread.php?t=11157

Dit tooltje maakt het mogelijk om een IP te pasten in BF2, handig voor de ASE users!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:27:
[...]

a) het is een UAV (Unmanned Air Vehicle)
b) dan hebben ze dat gekke hutje geceevierd.. je weet wel.. gek karretje met dat glazen hok..
W'rom zei je dat gisteren dan niet :P
* MetalRush slaps Huub :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetalRush schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:31:
[...]

W'rom zei je dat gisteren dan niet :P
* MetalRush slaps Huub :+
Sorry.. niet gemerkt.. werd hoogstwaarschijnlijk (zoals gewoonlijk) grondig voor m'n sodemieter geschoten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-07 13:37

riffey#4

aka Beever#4

JorisdeKloris schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 13:50:
[...]

je kan je Battlefield directory kopieren voordat je hem patcht. vervolgens heb je een dir met een gepatsjte versie en eentje met een 1.0 versie. Kwestie van renamen om van versie te weisselen...

Ik dacht dat iedereen hier wel een beetje verstand had van PC's :P :) :) :)
Hmmja... * riffey#4 mompelt iets van relatief vroeg...

en @Epitome: tnx voor de uitgebreide uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Net geprobeerd te connecten naar de server van djimantri, maar mijn versie was nieuwer dan die van de server. Inmiddels bf2 opnieuw geinstalleerd en weer geprobeerd te connecten en nu zit de server vol :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Benotti schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:42:
Net geprobeerd te connecten naar de server van djimantri, maar mijn versie was nieuwer dan die van de server. Inmiddels bf2 opnieuw geinstalleerd en weer geprobeerd te connecten en nu zit de server vol :?
Ehh als er 32 mensen in een server met 32 slots zitten is ie dus vol en kan jij niet meer joinen. Na een tijdje zal er wel iemand uit de server gaan en dan kan jij weer joinen.
/me fsfikke snapt het probleem niet echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

fsfikke schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:49:
[...]

Ehh als er 32 mensen in een server met 32 slots zitten is ie dus vol en kan jij niet meer joinen. Na een tijdje zal er wel iemand uit de server gaan en dan kan jij weer joinen.
/me fsfikke snapt het probleem niet echt
maar als jij wil spelen dan is het toch ontzettend vervelend dat er allemaal mensen in die server zitten! ik ben belangrijk dus ik wil graag gelijk de server in waar ik op click.. moeten ze maar iemand kicken die toch naab is!

dat is het probleem schijnbaar

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
dat je me uitscheld voor djimantri vind ik nog niet zo erg nee, maar dat ie vol zit kan ik ook niets aandoen
(al wil een restart wel helpen >:) )
ik wil dr nu zelf ook in dus zal wel ff een kleine schoonmaak houden :D

edit: ik zie nu dat ie niet vol zit (28/32) kom er maar in dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Benotti schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:42:
Ik probeer net een server te joinen en toen zat hij ook vol?
Toeval? Of is hier een grotere kracht in het spel? :'( :'(

Ik denk de offtopic bullshit factor die met een mededeling komt dat al 20x in 200 posts genoemd is dat de server van djimantri versie 1.0 is :) Denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 14:58:
[...]

Die Ryan is al een week eerder begonnen met het spel, ik geloof dat het een Taiwanees is (dan hadden het spel een stuk eerder). Daarnaast zijn die Taiwanezen enorm fanatiek en kan het best zijn dat dit een professionale gamer is. Het is iig zo dat hij deze score al lange tijd aan het opbouwen is en er elke dag uren mee bezig is. Het kan zijn dat hij heeft gecheat, maar ik geloof dat dat in zijn geval niet zo is.
Denk dat ik het niet helemaal duidelijk heb neer gezet, ik beweer absoluut niet dat die ryan een cheater is hoor. (sorry als dat verkeerd werd begrepen)

Begreep alleen die punten telling niet zo (5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

davey s. schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:26:
[...]

Ik krijg ongeveer 60/90 fps met een x850xt op 1280x1024 en 8xAA +16AA maar toch zie ik die hokkerige lijntjes nog -_-'
Maar dat stel je bij een profiel in dan in windows? Ik haal als ik em in game op 6x aa zet gem. 30 fps :r wat genoeg is om te spelen maar je hebt bijna 3 x zoveel.

[ Voor 28% gewijzigd door Nyana op 15-07-2005 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Epitome schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 21:50:
[...]

Er zal wel een vinkje verkeerd staan, want ik heb nog nooit meegemaakt dat de commander wordt geswitched van team tegen het einde van de ronde. Daarmee heeft het commander zijn toch geen nut meer, je speelt immers voor de winst om twee maal het gemiddelde te krijgen... :X
...ik heb het nu al tweemaal meegemaakt in een ranked server en in beide gevallen was ik de 'winnende' commander en werd ik geswitched. Errug frustrerend ;-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 16:15:
[...]

...ik heb het nu al tweemaal meegemaakt in een ranked server en in beide gevallen was ik de 'winnende' commander en werd ik geswitched. Errug frustrerend ;-(
Geen idee of het kan.. maar zou je dan door een verliezende admin naar de andere partij gekicked worden?

(De beste oplossing is natuurlijk om gewoon niet dood te gaan in de laatste minuut als commander zijnde.. parkeer je achterwerk op een plek waar niemand komt en command.. ga niet mee lopen hollen e.d.)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2005 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 16:15:
[...]

Vanmiddag 4x in 20 minuten geswitched terwijl ik squad leader was. Tja :/ :r
Nog zoiets: op dezelfde server kon iemand niet zo goed tegen zijn verlies (hij kwam met een grote chopper onze hoofdbasis invliegen en wilde dan overal C4 plaatsen). Nu gaat dat niet zo 123, je wordt gewoon neergeschoten. Nu wisselde die eikel van team, pakte een van onze vliegtuigen op spawn, steeg op, keerde terug en liet het neerstorten op een opstijgende chopper (waar ik in zat). En hij eject dus net voor de crash ( * Stewie! is no more)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik vind zoiezo dat die commander meer in zn basis moet blijven, dan weet je zeker dat ie altijd paraat staat en kan die desnoods nog als ie enigeer is zn eigen stuff fixen

maar goed wie ben ik :+

btw ik weet trouwens niet of je dat kan veranderen, dat switchen van commander. ik kan alleen autoteambalance aanzetten en dan op een bepaalde hoeveelheid, meer niet!

Maar ik ga nu werken, veel plezier vanaaf, lui!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:37
SlideR NL schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 13:58:
[...]

[...]

Ik geloof dat dat niet kan. Ik denk dat je dan maar ff moet googelen.
L85a1
en anders de Sa80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 16:22:
[...]

Geen idee of het kan.. maar zou je dan door een verliezende admin naar de andere partij gekicked worden?

(De beste oplossing is natuurlijk om gewoon niet dood te gaan in de laatste minuut als commander zijnde.. parkeer je achterwerk op een plek waar niemand komt en command.. ga niet mee lopen hollen e.d.)
....ook geen optie. 't Is een keer gebeurd toen ik werd geteamkilled achterin mijn eigen basis en de tweede keer was ook achterin de basis door een artillerystrike van de andere commander. Misschien een optie voor een update: een Wolfschanze bunker ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 16:35:
[...]

....ook geen optie. 't Is een keer gebeurd toen ik werd geteamkilled achterin mijn eigen basis en de tweede keer was ook achterin de basis door een artillerystrike van de andere commander. Misschien een optie voor een update: een Wolfschanze bunker ;-)
Je hoeft natuurlijk niet IN of NAAST je eigen basis te gaan zitten.. daar is het natuurlijk relatief druk.. pak een leuk bosje oid naast de zone-border, ergens uit de weg.. je bent gvd commander, laat iemand anders je artillery e.d. maar repareren.. daar heb je tenslotte personeel voor, toch??..

Oh ja.. nog zoiets.. ik vind dat mensen meer moeten spotten.. dan weet je als commander beter waar de tegenstander zit (scheelt wachten op die scan), en je team members ook. Ik speel meestal support, schieten doe je in korte salvo's, tussen de salvo's door meldt je waar je op schiet.. het is even een handigheidje maar het levert zo veel info op over de vijand.. voor het hele team.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2005 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Wat ik bedoelde is dat ik een post van Djmantri zag waarin hij vertelde dat zijn server bijna helemaal leeg was en dat we dus ff moesten joinen, daarom hield ik er geen rekening mee dat zijn server helemaal vol zou zitten (te meer omdat ik niet kan zien hoeveel spelers er mee kunnen doen).

En met al die huidige problemen wilde ik gewoon ff zeker weten dat alles gewoon klopte ;)

edit: Come to think of it, kan ook alweer een paar uur geleden zijn dat Djmantri dat zei maar goed :+

[ Voor 13% gewijzigd door Benotti op 15-07-2005 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 16:22:
[...]

je bent zowiezo geen goede comm als je mee gaat hollen. Als het een goed team is zijn er vaak genoeg requests en ook zal je de uav dan wel eens vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Laatst online: 03-09 12:12
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 16:39:
[...]

Je hoeft natuurlijk niet IN of NAAST je eigen basis te gaan zitten.. daar is het natuurlijk relatief druk.. pak een leuk bosje oid naast de zone-border oid, ergens uit de weg.. je bent gvd commander, laat iemand anders je artillery e.d. maar repareren.. daar heb je tenslotte personeel voor, toch??..
^^True^^
Maar er zijn altijd mensen in een server die niet repareren,ze schreeuwen dan ook het hardst dat je art. strike's etc moet uitvoeren 8)7
Commander spelen is niets voor mij...zie je dat je vlag wordt overgenomen wil je een art.strike uitvoeren,zijn er altijd gekken die toch naar die vlag toerennen zonder naar hun radar te kijken :?

Moet wel zeggen...ondanks ik met de "memoryleak" patch speel kan ik altijd goed connecten en blijven spelen,alleen die stats maar heb daar geen last van...zie de volgende dag wel wat de score was.

Dit spel(en alle andere BF games) zijn gewoon super _/-\o_ EA bedankt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 16:49:
[...]

je bent zowiezo geen goede comm als je mee gaat hollen. Als het een goed team is zijn er vaak genoeg requests en ook zal je de uav dan wel eens vergeten.
Dat zou ik zo niet beweren, vaak hangt verlies of winst zelfs af of de commander zijn steentje bijdraagt!! :)

Waarom denk je anders dat EA het zou gemaakt heeft dat de commander gewoon kan meespelen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou als commander ben ik altijd engi, fix me eigen zooi en rush naar flags.
extra puntjes pakken:) shotgun is de bomb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 16:59:
nou als commander ben ik altijd engi, fix me eigen zooi en rush naar flags.
extra puntjes pakken:) shotgun is de bomb.
Als commander krijg je geen punten voor kills of flags capture geloof ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flex schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 16:54:
[...]

^^True^^
Maar er zijn altijd mensen in een server die niet repareren,ze schreeuwen dan ook het hardst dat je art. strike's etc moet uitvoeren 8)7
Commander spelen is niets voor mij...zie je dat je vlag wordt overgenomen wil je een art.strike uitvoeren,zijn er altijd gekken die toch naar die vlag toerennen zonder naar hun radar te kijken :?

Moet wel zeggen...ondanks ik met de "memoryleak" patch speel kan ik altijd goed connecten en blijven spelen,alleen die stats maar heb daar geen last van...zie de volgende dag wel wat de score was.

Dit spel(en alle andere BF games) zijn gewoon super _/-\o_ EA bedankt :+
Je krijgt geen punten voor killen, het hangt van je gehele team af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 17:02:
[...]

Als commander krijg je geen punten voor kills of flags capture geloof ik. :)
Leuk he ;)
Maar ze gaan er wel keihard vanaf na een artillery strike-teamkill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:49
Trouwens, ik had gisteren op een ranked server een ribbon en een award binnegehaalt, maar 10 min erna crashte me verbinding, dus voor het einde van de map. Wordt het dan nog opgeslagen dat je die meuk heb gehaalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Freezerator schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 17:07:
Trouwens, ik had gisteren op een ranked server een ribbon en een award binnegehaalt, maar 10 min erna crashte me verbinding, dus voor het einde van de map. Wordt het dan nog opgeslagen dat je die meuk heb gehaalt?
Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja -

(de 31ste ja is antwoord op jouw vraag, de "ja"'s daarvoor antwoord op dezelfde vraag die 30x al gesteld was, alle ja's daarna voor alle mensen die dezelfde vraag nogmaals gaan stellen) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Laatst online: 17-08 17:14
Ehm, dat gaat dus alleen op wanneer je eigen verbinding crashed. Niet wanneer de server crashed waarop je speelt, want gisteren was ik op een EA UK Official server aan het spelen, was per ongeluk gewoon normale assault ipv special forces, ik kill er een stuk of tien met mijn chopper en pak een medaille. een paar minuten daarna (voor het einde van de ronde) crashed de server, weg medaille + punten (ik had er verdoeme al 50 in die ronde :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:49
Oakley schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 17:20:
Ehm, dat gaat dus alleen op wanneer je eigen verbinding crashed. Niet wanneer de server crashed waarop je speelt, want gisteren was ik op een EA UK Official server aan het spelen, was per ongeluk gewoon normale assault ipv special forces, ik kill er een stuk of tien met mijn chopper en pak een medaille. een paar minuten daarna (voor het einde van de ronde) crashed de server, weg medaille + punten (ik had er verdoeme al 50 in die ronde :( )
Ja ik ging er van uit dat het me verbinding was, maar heb net kubra dam gespeelt, die stats werden wel bijgeschreven, die andere niet.

Ik zat gisteren ook in me chopper, samen met andere knakker daaro, zaten allebei al dik over de 70 punten. Achja, nu maar weer opnieuw proberen dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 17:13:
[...]

Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja - Ja -

(de 31ste ja is antwoord op jouw vraag, de "ja"'s daarvoor antwoord op dezelfde vraag die 30x al gesteld was, alle ja's daarna voor alle mensen die dezelfde vraag nogmaals gaan stellen) :P
Verveel je je? Bij mij worden awards iig nooit opgeslagen als ik het einde van de ronde niet haal. Enkel de punten worden sowieso opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 17:32:
[...]

Verveel je je? Bij mij worden awards iig nooit opgeslagen als ik het einde van de ronde niet haal. Enkel de punten worden sowieso opgeslagen.
Heb jij een andere versie van BF2 ofzo, dat bij jou wel de punten worden opgeslagen?? Tis alles of niks; niet als tussentijds iets eruit knalt dat je dan de helft nog krijgt ofzo 8)7

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ow, even een ander vraagje: wie speelt BF2 met de muis + keyboard (heb zelf een MX510 muis) en welke settings gebruik je voor de chopper qua sensitivity en Yaw/Pitch??

Gisteren een uurtje of 2 zitten testen maar kan geen lekkere setting vinden, of is het echt 1000% beter spelen met een joystick?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

MAX3400 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 17:55:
Ow, even een ander vraagje: wie speelt BF2 met de muis + keyboard (heb zelf een MX510 muis) en welke settings gebruik je voor de chopper qua sensitivity en Yaw/Pitch??

Gisteren een uurtje of 2 zitten testen maar kan geen lekkere setting vinden, of is het echt 1000% beter spelen met een joystick?
Bf2 is een spel voor de PC, waar zullen de meeste dan mee spelen? Met een afstandbediening? :P
Sensitivity heb ik bij vliegtuigen lekker hoog geszet zodat je makkelijk met de muis kan sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:37
MAX3400 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 17:55:

ik speel met een nintendo controller, gaat goed!
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.