¯\_(ツ)_/¯
Anoniem: 127429
nope ... grand misèredjmantri schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 16:19:
iemand die sitestats al werkend?
Kan het zijn dat de koppeling is afgeschermd?? Ik kan ook mijn meest recente stats niet zien via mijn sig. Terwijl BFHQ wel gewoon mijn laatst-bekende stats weergeeft.djmantri schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 16:19:
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Anoniem: 26170
Aangezien er overal staat bonussen toestaan = 0
0 staat toch voor negatief...
Ik heb namelijk net de m95 unlocked maar niet t idee dat ik er daardwerkelijk mee speel..
Dat zal wel de vertaling zijn voor 'allow global unlocks', als dit op 1 staat betekend dit dat iedereen alle gelockte wapens kan gebruiken, ze worden dus unlocked. Dit heeft geen invloed op je ranking en ben ik ook nog niet tegen gekomen op ranked servers.Anoniem: 26170 schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 16:38:
Klopt t dat je op veel servers je bonuskits niet mag gebruiken?
Ik heb namelijk net de m95 unlocked maar niet t idee dat ik er daardwerkelijk mee speel..
[ Voor 10% gewijzigd door fsfikke op 14-07-2005 16:43 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
En als het wel mag, maar je kan 'm niet kiezen, dan zie je rechtsboven in de kit-keuze (dus bij het spawnen) een kleine button met pijltjes op/neer.Anoniem: 26170 schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 16:38:
En wat bedoel je met "ik heb niet het idee dat ik ermee speel". Als het wapen er in-game niet anders uitziet dan voorheen, dan speel je dus nog met je oude wapen.
Wederom een GoT-search / RTFM
[ Voor 20% gewijzigd door MAX3400 op 14-07-2005 16:55 ]
Anoniem: 26170
Want dat lukt echt niet:)
Het lijkt me een baggeruitbreiding,
ten eerste lijkt het niet eens op meer op Battlefield zo en ten tweede ik vind het wel erg op van die "stealth" games lijken zoals Splinter Cell en andere games zoals Rainbow Six. Een slecht teken naar mijn idee.
Al nemen deze nadelen niet weg dat ik hem niet koop
Ik heb op totalbf2.com dit draadje govonden. er staat nog niet hoe je het weer werkend kan krijgen maar ik denk dat dat niet meer lang zal duren
Ook staat er een link naar een site die het wel doet: http://bf2s.strent.net/bf2s.com/
Heb je ook het volledige interview gelezen op IGN? Want de directe conclusie dat het bagger is; er wordt veel meer de nadruk gelegd op de gunfights dan op vehicles (zoals nu in sommige maps het geval is). Daarbij is het speciaal toegespitst op Special Forces en dus kom je automatisch meer in de richting van Rainbow Six.bertenernie schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 17:33:
Zo, er is een uitbreiding aangekondigd en de eerste screens zijn er ook al. (http://www.gamer.nl/nieuws/26970)
Het lijkt me een baggeruitbreiding,
ten eerste lijkt het niet eens op meer op Battlefield zo en ten tweede ik vind het wel erg op van die "stealth" games lijken zoals Splinter Cell en andere games zoals Rainbow Six. Een slecht teken naar mijn idee.
Al nemen deze nadelen niet weg dat ik hem niet koop
Dat is inderdaad goed nieuws, dan zal ik vanavond maar eens een bezoekje brengendjmantri schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 17:33:
hey mensen
goed nieuws, mailtje van multiplay.co.uk gekregen dat ik mn server kan opzetten
Binnen halfuurtje zal die wel werken denk ik
http://bf2stats.ausgamers.com/
maar ze vragen momenteel permissie aan gamespy
Ik heb voor Firefox de user agent switcher gedownload en als user agent 'GameSpyHTTP/1.0' ingesteld maar dit werkt nietAnoniem: 127429 schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:24:
[...]
Ik krijg het niet werkende ... waar moet ik die user-agent string aanpassen ?
http://www.webwiper.be/bf/

[ Voor 3% gewijzigd door fsfikke op 14-07-2005 17:53 ]
maar nu moet ik zelf ff mn game downgraden want ik heb de nieuwste versie en die server niet
ik heb trouwens ook een teamspeak server (was namelijk gratis):
85.236.100.27:14663
zal zo ff het ip posten als ie werkt
[ Voor 31% gewijzigd door Martinspire op 14-07-2005 18:38 ]
niet met handguns nee.Anoniem: 26170 schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 17:31:
ok, heb t gevonden... alleen kan je hier nu ook mee door helikopter glas schieten??
Want dat lukt echt niet:)
maar met het geschut op voertuigen, planes, heli's en stationairy guns wel. en natuurlijk met de sniper unlock
allow.global.unlocks 0 betekend dat je alleen wapens kunt gebruiken die je unlocked hebt.Anoniem: 26170 schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 16:38:
soms gaat er echter iets mis bij het connecten naar een server (ligt aan packetlos bij server) waardoor je stats niet worden geladen. je bent dan ineens private, en hebt geen unlocks meer. ook merk je tijdens het spelen dat je medals haalt die je al lang had.
oplossing is reconnecten
[ Voor 51% gewijzigd door RocketKoen op 14-07-2005 18:12 ]
Hmm ik kan dus niet joinen omdat ik de 1.01 versie hebdjmantri schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 18:54:
Ok mensen hijs klaar
Join @:
85.236.101.31:16967
Teamspeak @:
Configs kun je insturen naar mn djmantri [at] hotmail [dotcom]

Zit er nu in, maar verder niemand te ziendjmantri schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 18:54:
Ok mensen hijs klaar
Join @:
85.236.101.31:16967
Teamspeak @:
Configs kun je insturen naar mn djmantri [at] hotmail [dotcom]

Maar ff downgraden vind ik nie zo erg, aangezien het mn eigen server is
edit: ja zeg dan wat...
[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 14-07-2005 19:08 ]
Voor de mensen met een ATi kaart:
ATi Catalyst 5.7 is net een paar seconden geleden op www.ati.com verschenen.
Grab them while its hot
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Update-je... PunkBuster zei dus dat je bij EA aan moest kloppen. EA stuurt me regelrecht terug, met de suggestie om PB dan maar te uninstallenMAX3400 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 20:59:
[afbeelding]
Kan iemand me vertellen wat hier aan de hand is aangezien ik voldoe aan de volgende dingen:
- Clean install van BF2.
- Up to date met de patches die EA aanraadt.
- Up to date met de patches van PunkBuster.
- Geen bericht in-game gekregen van een Admin.
- Geen eerdere ban gekregen via/op deze server.
- Zat al anderhalf uur te gamen.

Heb ze vriendelijk verzocht om harder hun best te doen; we wachten weer af...
Anoniem: 113257
Das heel fantastisch.MAX3400 schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 19:16:
[...]
Update-je... PunkBuster zei dus dat je bij EA aan moest kloppen. EA stuurt me regelrecht terug, met de suggestie om PB dan maar te uninstallen![]()
Heb ze vriendelijk verzocht om harder hun best te doen; we wachten weer af...
Koop je een tv bij de kruidvat, doet die het niet en dan zeggen ze: dan gooi je hem toch weg.

Vond het ook een wonderlijke opmerking. Jullie willen graag dat er niet gecheat wordt, kopen code bij een ander bedrijf. Gooien het in de game en adviseren dan maar om het niet te installeren??Anoniem: 113257 schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 19:22:
[...]
Das heel fantastisch.
Koop je een tv bij de kruidvat, doet die het niet en dan zeggen ze: dan gooi je hem toch weg.
http://www.3d-gamers.nl/bf2stats-basic/ werktdjmantri schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 16:19:
ik heb ook 1.01 draaienfsfikke schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 19:05:
[...]
Hmm ik kan dus niet joinen omdat ik de 1.01 versie heb
die slaat tenminste niet om 't kwartier terug naar desktop
Anoniem: 51614
LTTFV
Hij zegt het er namelijk nog bij als de eerste keer spawnt nadat je een wapen hebt unlocked...

19 minuten was ik commander voor de MEC op Operation Clean Sweap...
We gingen nipt winnen ondanks de timelimit, word ik 2 seconden voor het einde naar USMC verplaatst...

Ik zou makkelijk eerste worden als commander, nu werd ik twaalfde van het verliezende team!!

Dan maar weer naar de EA Europe Official servers, daarvan zijn de settings tenminste redelijk...
[ Voor 3% gewijzigd door Epitome op 14-07-2005 20:37 ]
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Anoniem: 141828
Mijn maat kan AA op 6x zetten (ati x800) en ik maar max op 4x (gf6800)
We hebben blijkbaar wel verschillende versies, hij 1.0.2446.12 en ik 1.0.2446.0
maar ik weet niet hoe ik hem naar 12 moet updaten..
Hebben meerdere van jullie dit?
Dat heeft toch met de auto balance te maken en niet met de server?Epitome schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 20:36:
Sorry, maar wat een ongelofelijke baggerserver, wie heeft die geconfigureerd?!?![]()
19 minuten was ik commander voor de MEC op Operation Clean Sweap...
We gingen nipt winnen ondanks de timelimit, word ik 2 seconden voor het einde naar USMC verplaatst...![]()
Ik zou makkelijk eerste worden als commander, nu werd ik twaalfde van het verliezende team!!![]()
Dan maar weer naar de EA Europe Official servers, daarvan zijn de settings tenminste redelijk...

Ja je moet die gamespy header meegeven in je script, niet in de client (je browser dus). Indien je hier intresse in hebt wil ik het posten maar heb het zelf ook in dit topic gevonden een aantal pagina's terug.djmantri schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 20:31:
jewel dat bedoel ik, maar blijkbaar hebben ze iets anders gedaan
En waar wordt auto balance dan volgens jou geconfigureerd?MarkieNL schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 20:53:
[...]
Dat heeft toch met de auto balance te maken en niet met de server?

¯\_(ツ)_/¯
Precies, je doet het nooit goed. Als je geen auto team balance heb gaan ze zeiken dat je het aan moet zetten dus ze zeiken toch wel.djmantri schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 21:15:
jaja we weten het, ik heb het al gefixed (hij staat nu aan en op 100 procent
als je gewisseld wordt zal het wel joh)
net was het ook zo oneven als het maar zijn kan en dr was niemand die ff wisselde van kant
Wees blij met je eigen servertje.
Ja ok, door de server, maar ik bedoelde meer van, dan is het toch niet meteen een baggerserverEpitome schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 21:10:
[...]
En waar wordt auto balance dan volgens jou geconfigureerd?
Ik dacht dat PB instellingen ook standaard waren bij ranked servers
Over die catalyst 5.7, Hij is erg goed! Alleen 1 minpuntje. Nu zijn de letters in mijn console bagger

[ Voor 27% gewijzigd door MarkieNL op 14-07-2005 21:27 ]
Er zal wel een vinkje verkeerd staan, want ik heb nog nooit meegemaakt dat de commander wordt geswitched van team tegen het einde van de ronde. Daarmee heeft het commander zijn toch geen nut meer, je speelt immers voor de winst om twee maal het gemiddelde te krijgen...MarkieNL schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 21:26:
[...]
Ja ok, door de server, maar ik bedoelde meer van, dan is het toch niet meteen een baggerserver![]()
Ik dacht dat PB instellingen ook standaard waren bij ranked servers
Over die catalyst 5.7, Hij is erg goed! Alleen 1 minpuntje. Nu zijn de letters in mijn console bagger![]()
[afbeelding]

Als ik in Firefox als user agent die van gamespot opgeef en naar de site waarvan dat script de data halt ga, zie ik al die datam33p schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 21:09:
[...]
Ja je moet die gamespy header meegeven in je script, niet in de client (je browser dus). Indien je hier intresse in hebt wil ik het posten maar heb het zelf ook in dit topic gevonden een aantal pagina's terug.
Achteraf gezien dus niet... Heeft iets te maken met een heeeel klein lettertje in de voorwaarden van GameSpot Complete.DaMorpheus schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:14:
[...]
Is dat legaal? Zo ja dan kan ik ook een mirror opzetten

Deze kerel rijdt dus gewoon in/op het water

nog eentje uit zijn clan

Free Image Hosting [xs.to]
[ Voor 3% gewijzigd door MarkieNL op 14-07-2005 22:29 ]
Hahaha!MarkieNL schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 22:27:
Is dit cheaten of buggen?![]()
![]()
Deze kerel rijdt dus gewoon in/op het water![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
nog eentje uit zijn clan![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 12% gewijzigd door CorteX op 14-07-2005 22:29 ]
edit: verrek, je hebt gelijk. Dit heb ik nou nog nooit gezien

[ Voor 21% gewijzigd door MarkieNL op 14-07-2005 22:37 ]
Dit is wel de APCMarkieNL schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 22:30:
Huh?? dit is toch niet de APC? En nee, ik heb ze er niet van beschuldigd, maar ik heb dit nog nooit gezien??? Als ik dit doe dan ontploft hij! ???
Anoniem: 141828
Mijn maat kan AA op 6x zetten (ati x800) en ik maar max op 4x (gf6800)
We hebben blijkbaar wel verschillende versies, hij 1.0.2446.12 en ik 1.0.2446.0
maar ik weet niet hoe ik hem naar 12 moet updaten..
Hoe te fixen?
Koop ook een X800 zou ik zeggen...
ik heb een 6800GT en die kan ook maar tot 4x AA
Etuuuuuh!
Are you kidding me?? Een "redacteur" die ook de GoT-search niet gebruikt...Hielko schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 23:16:
Is er ook ergens een goed overzicht van welke medals er allemaal zijn en welke eisen er exact zijn voor alle medals? Van hetgeen op de EA site staan kan ik namelijk niet veel wijzer worden.
In dit geval: Hiero
alle Urban maps zijn Cool
Schijnbaar zijn dat ook maar mensen. Die link van je snap ik niet helemaal, maar hier staat dus een heleboel info: http://www.twiztedgaming....php?f=64&announcementid=5MAX3400 schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 23:20:
[...]
Are you kidding me?? Een "redacteur" die ook de GoT-search niet gebruikt...
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'
MAX3400 schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 23:20:
[...]
Are you kidding me?? Een "redacteur" die ook de GoT-search niet gebruikt...
Tja, helaas is niet alles even gemakkelijk te vinden met 10 grote BF2 topics en 't helpt ook niet dat 't niet in de topic start staat
Maar om terug naar 't onderwerp te gaan; voor sommige medals mag je wel echt _veel_ tijd besteden.. 30 uur als squad leader en 30 uur als squad member voordat je bijv. "Valorous Unit Ribbon" krijgt.... of 200 knife kills voor de "Elite Knife Combat"... vast praktisch niemand die dat heeft.
Anoniem: 26642
Ik ga teruggggggggggggg naar 5.6 waar alles vloeiend lieppppp
is 5.7 al uit danAnoniem: 26642 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 00:35:
Catalyst 5.7 valt zwaaaaaaar tegen hier, mijn spel heeft een lagere framerate,![]()
![]()
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Anoniem: 26642
ja...
https://support.ati.com/i...ask=knowledge&folderID=27
loopt niet lekker, als je spel lekker loopt zo laten.
Anoniem: 127429
Heb hier reeds hetzelfde meegemaakt ! Gewoon switch en commander af (zonder voting of wat dan ook, gewoon na respawn) ... best balenEpitome schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 21:50:
[...]
Er zal wel een vinkje verkeerd staan, want ik heb nog nooit meegemaakt dat de commander wordt geswitched van team tegen het einde van de ronde. Daarmee heeft het commander zijn toch geen nut meer, je speelt immers voor de winst om twee maal het gemiddelde te krijgen...
* de weg naar de volgende onderscheiding is nog lang, zucht *
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 127429 op 15-07-2005 02:48 ]
Anoniem: 128025
Ik heb niet eens de basic knife combat, moet je 7 knife kills in 1 ronde voor doen, daar moet je wel even speciaal voor gaan zitten denk ik!Hielko schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 00:32:
[...]
offtopic:
Tja, helaas is niet alles even gemakkelijk te vinden met 10 grote BF2 topics en 't helpt ook niet dat 't niet in de topic start staat
Maar om terug naar 't onderwerp te gaan; voor sommige medals mag je wel echt _veel_ tijd besteden.. 30 uur als squad leader en 30 uur als squad member voordat je bijv. "Valorous Unit Ribbon" krijgt.... of 200 knife kills voor de "Elite Knife Combat"... vast praktisch niemand die dat heeft.
Hoe kom ik aan 5.6? Ik draaide voorheen een oudere versie en met 5.7 draait BF2 inderdaad echt slecht...Anoniem: 26642 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 00:35:
Catalyst 5.7 valt zwaaaaaaar tegen hier, mijn spel heeft een lagere framerate,![]()
![]()
"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix
Anoniem: 107558
die zijn het makkelijkst te halen in de urban maps met 64 playersAnoniem: 128025 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 07:49:
[...]
Ik heb niet eens de basic knife combat, moet je 7 knife kills in 1 ronde voor doen, daar moet je wel even speciaal voor gaan zitten denk ik!
Ga naar de SP van T.Net.IloveMyHenB schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 08:23:
[...]
Hoe kom ik aan 5.6? Ik draaide voorheen een oudere versie en met 5.7 draait BF2 inderdaad echt slecht...
Dan zie je daar ergens rechts een Driver geval staan, klik daar op, Ctrl F, 5.6, klik op gevonden link, en download de drivers
Zelf 5.7 nog niet getest, zal ook eens even gaan testen
//EDIT:
Iemand enig idee wat hier staat?
Klik
Aangezien ik hier gewoon nagenoeg blanco pagina krijg
Thnx!
[ Voor 25% gewijzigd door Phyxion op 15-07-2005 09:19 ]
Hier staat de update waar iedereen op wacht, maar het lijkt niet helemaal te werkenFnF schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 08:38:
[...]
Iemand enig idee wat hier staat?
Klik
Aangezien ik hier gewoon nagenoeg blanco pagina krijg
Thnx!
Tierelier
Lijkt me sterk dat we zitten te wachten op een update die is "genoemd" 8-juli-2005... Nice try, though...JorisdeKloris schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 09:25:
[...]
Hier staat de update waar iedereen op wacht, maar het lijkt niet helemaal te werkenNu al niet
En kan het enorme pessimisme ten opzichte van de patches nou eens op een iets lager niveau komen te liggen; it's kinda known and boring!!!!
[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 15-07-2005 09:30 ]
Ehm, als je naar Battlefield2.com gaat, dan zie je daar dit:MAX3400 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 09:30:
[...]
Lijkt me sterk dat we zitten te wachten op een update die is "genoemd" 8-juli-2005... Nice try, though...
En kan het enorme pessimisme ten opzichte van de patches nou eens op een iets lager niveau komen te liggen; it's kinda known and boring!!!!
07.14.05
GameSpy Login Issues & HOTFIX Update
If you're having trouble playing Battlefield 2 through GameSpy or want an update on the upcoming HOTFIX, please read the latest from the team.
En dan staat die ene link er onder die ik net gegeven heb
Dus hier nog een keer
Klik
Anoniem: 23299
GameSpy Login Issues
It has been brought to our attention that some users may be experiencing login problems when trying to log into GameSpy through the BF2 in-game browser. GameSpy is in the process of hunting down the problem to get it fixed they have determined that the issue is related to web sites tracking BF2 stats, the stats tracking feed may be turned off temporarily in order to speed up this process. However, it will be turned back on after this issue has been resolved.
HOTFIX Candidate Now Being Tested!
Listen up soldiers, this update is to inform you that EA and DICE have a HOTFIX candidate for Battlefield 2 v1.01 in testing now. What does this mean? It means the fix for the memory leak found in v1.01 is being tested and will soon be available. While we're unable to specify an exact release date, rest assured, it's not far off and we will keep you updated through this web space.
Precies; dat bedoel ikFnF schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 09:37:
[...]
Ehm, als je naar Battlefield2.com gaat, dan zie je daar dit:
07.14.05
GameSpy Login Issues & HOTFIX Update
If you're having trouble playing Battlefield 2 through GameSpy or want an update on the upcoming HOTFIX, please read the latest from the team.
En dan staat die ene link er onder die ik net gegeven heb
Dus hier nog een keer
Klik
Tierelier
Nu ben ik eigenlijk wel eens nieuwsgierig hoe jij wel aan die tekst komt
Op dit soort momenten begin ik altijd noob te schreeuwen naar de gene die hem cheater noemtMarkieNL schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 22:27:
Is dit cheaten of buggen?![]()
Deze kerel rijdt dus gewoon in/op het water![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
nog eentje uit zijn clan![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar jij bent een GoT dus ik hou het maar op beter opletten.
Laatst werd ik ook weer een cheater genoemt.
Volgens hun gebruikte ik hacks, glitches en bugs.
Dit zeiden ze omdat ik de gehele ronde van 30 minuten in een tank zat die maar niet kapot ging.
Logisch, omdat ik met engineer speel, als me tank gedmged is zoek ik een goede plek op om hem snel te repaireren.
Stomme noobs, ze snappen soms ook niks.

Anoniem: 23299
Heb ik bij http://www.totalbf2.com/ vandaan.. Dat linkje op die EA site is gewoon niet goed...beetje prutsen met die datum en de heren vonden blijkbaar de goede tekst..Blacksnak schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 09:45:
[...]
Nu ben ik eigenlijk wel eens nieuwsgierig hoe jij wel aan die tekst komt
[ Voor 7% gewijzigd door SAiN ONeZ op 15-07-2005 10:05 ]
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
Ach, 200 maar... Ik heb er al 14 in totaalHielko schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 00:32:
[...]
offtopic:
Weer moet ik alles uitvinken en instellen in bf2.
Het probleem is ik kan gewoon maar 6x in het spel kiezen en niet hoger, ik baal hier weer flink van
wat voor een kaart heb je dan?davey s. schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 10:20:
Nou die catalyst 5.7 helpt nog geen donder als ik aa en af wil aanzetten in windows.
Het probleem is ik kan gewoon maar 6x in het spel kiezen en niet hoger, ik baal hier weer flink van
als je zoveel AA aankan heb je namelijk wel een heftig kaartje
ik heb 2x AA en heb een X800 Pro en voor de rest alles op hoog (behalve de resolutie, die staat op die tussen 1024x768 en 1280x1024 in... op 60 Hz)
[ Voor 11% gewijzigd door RMB op 15-07-2005 10:23 ]
Dan zet je het in je spel uit, en force je het in je driverdavey s. schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 10:20:
Nou die catalyst 5.7 helpt nog geen donder als ik aa en af wil aanzetten in windows.
Nou ik heb al meer dan 30 uur als squad member rond gelopen maar weinig ribbon gezien.Hielko schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 00:32:
[...]
Maar om terug naar 't onderwerp te gaan; voor sommige medals mag je wel echt _veel_ tijd besteden.. 30 uur als squad leader en 30 uur als squad member voordat je bijv. "Valorous Unit Ribbon" krijgt.... .
Sommige gedeeltes nog steeds wel wat minder hoge fps (misschien zelfs minder dan 5.6...), maar ik houd deze drivers er op, want ze draaien echt een stuk beter
misschien een hele domme vraag.. maar hoe kun je in bf2 je fps zien?FnF schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 10:33:
Catalyst 5.7 draait hier zeer goed, zag op sommige stukken bijna 20fps verschil met 5.6Verder heb ik nog nooit zulke hoge fps (99.9
) gehad met gewoon op een boot varen
![]()
Sommige gedeeltes nog steeds wel wat minder hoge fps (misschien zelfs minder dan 5.6...), maar ik houd deze drivers er op, want ze draaien echt een stuk beter
renderer.drawFps 1 in de consoleRMB schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 10:40:
[...]
misschien een hele domme vraag.. maar hoe kun je in bf2 je fps zien?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
En de console krijg je door ~ deze in te voeren
Ik heb hem niet voor cheater uitgescholdenAnoniem: 113257 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 09:54:
[...]
Op dit soort momenten begin ik altijd noob te schreeuwen naar de gene die hem cheater noemt![]()
Maar jij bent een GoT dus ik hou het maar op beter opletten.![]()
Laatst werd ik ook weer een cheater genoemt.
Volgens hun gebruikte ik hacks, glitches en bugs.![]()
Dit zeiden ze omdat ik de gehele ronde van 30 minuten in een tank zat die maar niet kapot ging.
Logisch, omdat ik met engineer speel, als me tank gedmged is zoek ik een goede plek op om hem snel te repaireren.
Stomme noobs, ze snappen soms ook niks.
Ik heb het alleen nog noooooit gezien! In alle servers waar ik zit zie ik nooit een APC in het water rijden. Dit was mijn eerste keer en vandaar ik een beetje onder de indruk was.
Ik wordt ook vaak beschuldigd van cheaten. Dan ben je lekker goed bezig, staat er in eens in de chat: Markie is cheating. En dan zeggen de andere: Yeah!

[ Voor 45% gewijzigd door MarkieNL op 15-07-2005 11:01 ]
Alle APC's van dat type (BTR, LAV en die andere weet ik ff niet) zijn amphibi-voertuigen. Die kunnen zich dus zowel op land als in het water voortbewegenMarkieNL schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 11:01:
[...]
Ik heb hem niet voor cheater uitgescholden![]()
![]()
Ik heb het alleen nog noooooit gezien! In alle servers waar ik zit zie ik nooit een APC in het water rijden. Dit was mijn eerste keer en vandaar ik een beetje onder de indruk was.
Ik wordt ook vaak beschuldigd van cheaten. Dan ben je lekker goed bezig, staat er in eens in de chat: Markie is cheating. En dan zeggen de andere: Yeah!![]()
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Die APC voertuigen konden in Desert Combat ook al in het water. Maar goed, ik geloof dat je het wel begrepen hebtMarkieNL schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 11:01:
[...]
![]()
Ik wordt ook vaak beschuldigd van cheaten. Dan ben je lekker goed bezig, staat er in eens in de chat: Markie is cheating. En dan zeggen de andere: Yeah!![]()
Screenshots: http://www.gamershell.com...l_forces/screenshots.htmlEA and Digital Illusions Announce Development of Battlefield 2: Special Forces Expansion Pack
Award-Winning Battlefield 2 for the PC Expands to Include Covert Ops
REDWOOD CITY, Calif.--July 14, 2005--Get ready for all out war with special forces ... Electronic Arts (Nasdaq:ERTS - News) and Digital Illusions today announced that development is underway on the expansion pack for the award-winning Battlefield 2(TM) PC game. Powered by the Battlefield 2 game engine, Battlefield 2: Special Forces(TM) brings the intensity and excitement of its predecessors into the realm of covert ops with the latest, most technologically advanced vehicles and weapons systems available to man.
In Battlefield 2: Special Forces, players will choose to fight as one of 6 different Special Forces soldiers -- Navy SEALs, British SAS, Russian Spetznas, MEC Special Forces, Rebel groups and insurgents. Armed with the latest Special Forces weaponry, players can take control of any of the game's 10 new vehicles to engage in major conflicts with up to 64 players. Additionally, persistent character growth allows players to continue to rise through the ranks.
Battlefield 2: Special Forces takes the intensity and quality of Battlefield 2 behind the scenes of news headlines, showcasing the most elite and deadly forces in the modern military world. Using accurate Special Forces weapons, gadgets, and vehicles, these covert armies battle to control key military and strategic locations.
Developed by Digital Illusions Canada, Battlefield 2: Special Forces will be available fall 2005 for the PC. Battlefield 2: Special Forces requires Battlefield 2 in order to play. For more information about Battlefield 2: Special Forces or any other title in the Battlefield franchise, please visit http://battlefield.ea.com.
[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 15-07-2005 11:43 ]
Door de makers van BF:V ...Bor de Wollef schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 11:43:
Battlefield 2 expantion nu al op komst?
[...]

btw, komt ie nog in de TS?
[ Voor 23% gewijzigd door Martinspire op 15-07-2005 11:47 ]
Hmm, iets maakt mij minder gelukkig nu
ip? Zet het anders in je sigdjmantri schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 11:44:
hmmm mn servertje is aardig leeg, kom nou es!!!
btw, komt ie nog in de TS?
Er was laatst een gast op een server maar aan het zeuren hoe je nightvision aan moest zetten in Operation Clean Sweep dat helemaal niet zo donker is, blijkt dat hij met de expansion toch eindelijk zijn zin krijgt.Bor de Wollef schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 11:43:
Battlefield 2 expantion nu al op komst?
[...]
Screenshots: http://www.gamershell.com...l_forces/screenshots.html
Als je beeldscherm heel donker staat is het best wel donker hoor.Epitome schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 11:56:
[...]
Er was laatst een gast op een server maar aan het zeuren hoe je nightvision aan moest zetten in Operation Clean Sweep dat helemaal niet zo donker is, blijkt dat hij met de expansion toch eindelijk zijn zin krijgt.
Zelf heb ik me eigen helderheid omhoog gezet omdat ik anders in de schaduw geen flikker zie.
He heMarkieNL schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 11:01:
[...]
![]()
Ik heb dit:fsfikke schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 21:54:
[...]
Als ik in Firefox als user agent die van gamespot opgeef en naar de site waarvan dat script de data halt ga, zie ik al die dataWat ik niet kan vinden is hoe je de agent string kan veranderen in het script, dus als je dat kan uitleggen, graag
1
| ini_set(user_agent,"GameSpyHTTP/1.0"); |
bovenaan BF2Stats.php gezet en dat werkt
ehm en dat werkt? wat heb je nog meer veranderd dan?
[ Voor 46% gewijzigd door Martinspire op 15-07-2005 12:02 ]
Dit topic is gesloten.