Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Robotstofzuigers

Pagina: 1 ... 90 91 92 Laatste
Acties:
  • 817.836 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 09:06

Tijntje

Hello?!

Binnetie schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 20:06:
Bij die van mij zie ik juist de borstel draaien als hij aan het intensief dweilen is (dus zonder zuigen). Zal er eens opletten of de side brush af en toe draait.
Na het terug gaan naar de dock en een nieuwe schoonmaak sessie te starten begon hij weer te draaien

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Westmania schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 11:57:
[...]

Welke, als ik vragen mag?
Ik weet dat je het niet aan mij vraagt maar hebben al jaren een Kärcher FC5 waar we heel tevreden over zijn.

De dweil functie van de Roborock S7 is een leuke bijkomstigheid en voor snel even een beetje schoonmaken voldoende, maar haalt het niet bij de Kärcher.

• Binnetie
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 14:35
Tijntje schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 07:28:
[...]

Na het terug gaan naar de dock en een nieuwe schoonmaak sessie te starten begon hij weer te draaien
Wat ik wel gehad heb is dat hij een dweilprogramma doet op intensief, dat hij dan over m'n droogloop mat gaat en dan gaat zuigen. En over m'n laagpolig tapijt met z'n natte dweil en dan ook zuigt. Ik dacht dat hij dat automatisch herkende (en sowieso niet zuigt bij intensief dweilen), maar misschien moet ik voor het dweilen ook aparte no-go zones maken?

• cpbox
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 16-05 10:12
AKromkamp schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 20:05:
[...]

Gaat hier prima. Ik heb eenmalig het dock op de andere verdieping neergezet, en de robot hier heen laten rijden. Toen een nieuwe, tweede, map laten maken zodat 'ie startte bij de dock en daar ook weer eindigde. Daarna het dock weer beneden in de woonkamer neer gezet. Als ik de bovenverdieping laat stofzuigen dan eindigt de robot in de buurt van waar het dock zou moeten staan.
Dank je wel !
had je bericht gemiste (niet ingelogde) en eerste keer een cleaning sessie gedaan op zolder zonder docking station..

Tweede keer dus met docking station en het is dan wel mogelijk om het kaartje te saven

Derde keer: zonder docking station, wel met startpunt waar het docking station zou zijn
Aan het einde is de Dreame D9 op pad gegaan, het robot heeft ongeveer de heel verdieping "gescanned" op zoek naar het dock :? maar eindelijk inderdaad gestopt ~1m van waar het dock zou moeten staan _/-\o_

Nu moet ik mijn tweede verdieping in order krijgen.. te wel spul op de vloer!

Ik heb het gevoel dat met deze update de robot is meer voorzichtig geworden, maakt minder contact met meubilair ?

nog een vraagje: een goede spare-parts reseller gevonden op ali ?
zoals: https://nl.aliexpress.com....100008.14.62354fe1bEa9RJ

• jasring
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 11:53
Na een tijdje meelezen hier op tweakers zie ik nog steeds weinig informatie over de 360 robot vacuums. Ik overweeg om deze aan te schaffen:
https://www.indiegogo.com...m=Blog&utm_campaign=S10#/
Prijs is vergelijkbaar met de hier veel besproken roborock s7 maar de obstakel detectie vind een waardevolle toevoeging van de S10 gezien het speelgoed van de kinderen wat hier rondzwerft.

Ziet iemand redenen die ik niet heb gezien om toch voor de S7 te kiezen?

• Binnetie
jasring schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 15:12:
Na een tijdje meelezen hier op tweakers zie ik nog steeds weinig informatie over de 360 robot vacuums. Ik overweeg om deze aan te schaffen:
https://www.indiegogo.com...m=Blog&utm_campaign=S10#/
Prijs is vergelijkbaar met de hier veel besproken roborock s7 maar de obstakel detectie vind een waardevolle toevoeging van de S10 gezien het speelgoed van de kinderen wat hier rondzwerft.

Ziet iemand redenen die ik niet heb gezien om toch voor de S7 te kiezen?
De reden kan zijn de mindere bekendheid over een vrij grote aanschaf?

• Remy!!!!
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 16:15
Sinds gisteren de Roborock s7 binnen, en we hebben eindelijk een schone woonkamer!
En dat met 2 honden en 2 katten, waarvan de honden best veel door de tuin rennen/spelen.
Hij staat nu ingesteld op 2x daags stofzuigen en dweilen. En iedere keer haal ik alsnog een beste pluk aan haren e.d. uit het reservoir.
Even afwachten wat de auto-cleaningstation gaat kosten, en wanneer die beschikbaar is, maar ik vermoed dat wij die snel aanschaffen.

Het is in ieder geval een enorm verschil vergeleken de Dirt Devil Spider, en dat mag ook wel qua prijs/zuigvermogen/slimheid e.d..

Ik ben erg benieuwd wat deze stofzuiger gaat doen met de hoeveelheid stof in huis, en dan vooral op dingen die hoger gelegen zijn (kasten/klokken e.d.). Nou snap ik dat hij daar niet bij kan, maar mijn idee is, als het niet op de vloer ligt, kan het zich ook niet verder verplaatsen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Binnetie
Ik kreeg gisteren een mailtje van Neato over 100 euro cashback op hun nieuwe modellen: D8, D9 en D10.
Op de site van Coolblue kwam ik een plaatje tegen van de zuigmond van de Neato en andere 'chinese' stofzuigers.

Mijn Neato boven heeft inderdaad een breder zuigmond, maar zou dat betekenen dat de Roborocks meer banen moeten maken om hetzelfde oppervlak te zuigen?
Mijn S7 is namelijk 8 minuten eerder klaar dan de Neato Botvac Connected.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Binnetie
Remy!!!! schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 23:35:
Sinds gisteren de Roborock s7 binnen, en we hebben eindelijk een schone woonkamer!
En dat met 2 honden en 2 katten, waarvan de honden best veel door de tuin rennen/spelen.
Hij staat nu ingesteld op 2x daags stofzuigen en dweilen. En iedere keer haal ik alsnog een beste pluk aan haren e.d. uit het reservoir.
Even afwachten wat de auto-cleaningstation gaat kosten, en wanneer die beschikbaar is, maar ik vermoed dat wij die snel aanschaffen.

Het is in ieder geval een enorm verschil vergeleken de Dirt Devil Spider, en dat mag ook wel qua prijs/zuigvermogen/slimheid e.d..

Ik ben erg benieuwd wat deze stofzuiger gaat doen met de hoeveelheid stof in huis, en dan vooral op dingen die hoger gelegen zijn (kasten/klokken e.d.). Nou snap ik dat hij daar niet bij kan, maar mijn idee is, als het niet op de vloer ligt, kan het zich ook niet verder verplaatsen.
Dat is een hele wereld van verschil tussen de Dirt Devil en de S7. De S7 is ideaal voor grote huishoudens.
De hoeveelheid stof of klokken of meubels zal niet afnemen. Gisteren zelf nog ervaren toen ik een canvas poster even afnam na een hele lange tijd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 12-06 03:29
M'n Neato D5 is na 2,5 jaar overleden en ik heb nu een Xiaomi gehaald voor maar 220 euro. Prima apparaat voor deze prijs en doet zeker niet onder voor de D5 die een stuk duurder was.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Binnetie
@Heisenbug ik hoor meer verhalen van nieuwe generaties Neato's die na 2,5-3 jaar stuk gaan.
Misschien heeft hij wel veel gewerkt hoor, maar de oude Botvacs gingen toch wel veel langer mee. Die van mij is over een paar maand 5 jaar e doet het nog prima

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 12-06 03:29
Binnetie schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:43:
@Heisenbug ik hoor meer verhalen van nieuwe generaties Neato's die na 2,5-3 jaar stuk gaan.
Misschien heeft hij wel veel gewerkt hoor, maar de oude Botvacs gingen toch wel veel langer mee. Die van mij is over een paar maand 5 jaar e doet het nog prima
Ik liet hem 3x per week schoonmaken en hij was ongeveer een uur bezig per ronde. Geen idee of dat heel veel is maar het lijkt me niet overdreven veel.

Ik heb inmiddels al een stuk of 4 Neato's gehad. De eerste die ik heb gekocht was de Botvac 85 in 2014. En iedere keer ging er binnen de garantieperiode weer wat kapot, meestal een van de druksensoren in de bumper. Via Coolblue kreeg ik dan weer m'n geld terug en kocht ik gewoon weer een nieuwe. Maar helaas is deze buiten de garantieperiode kapot gegaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Binnetie
@Heisenbug die van mij maakte 3x per week schoon en was er ongeveer 35 min mee bezig. Dat is bijna de helft van jouw looptijd.
Ik vind het wel redelijk veel.
De Botvac 85 had veel issues ja. Ben toen op de gok gegaan voor de Connected en daar heb ik geen problemen mee. Alhoewel hij 1x van de trap is gevallen. Hij hield er niks aan over. De trap is wel beschadigd en heeft wat deukjes.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 16:51
De schoonmaaktijd zegt natuurlijk weinig zolang je niet dezelfde ruimte vergelijkt. Het gaat om vierkante meters, muren, meubels, etc. Bij ons doet de Roborock S5 Max er beneden ongeveer 1 uur over, dat duurt dus best even maar wij zetten hem vaak aan als we gaan sporten of een rondje gaan wandelen of we laten hem 's nachts om 3 uur lopen als we toch liggen te tukken. Zolang de tussendeur dichtzit, kan dat prima.

Wij zijn in ieder geval erg blij met de aankoop, hij doet wat het moet doen en doordat hij meerdere verdiepingen ondersteunt zetten we hem ook gauw even boven neer. Het is in huis zo schoner dan normaal (want wij gingen niet die extra keer stofzuigen, wat "Dobby" bij ons wel doet). Op zolder stofzuigen we zelden, ook daar moet hij nog even getraind worden (maar dan moeten we eerst wat meer opruimen boven en zorgen dat er geen draden enzo liggen/dat er no-go zones zijn ingesteld). Accuduur is ook prima, maar we vinden wel dat hij heel snel terug naar het station gaat om op te laden (ik geloof van de week al bij 20%), dat was wat ons betreft wat overdreven. Hij had nog zo'n 10 minuten schoonmaken te gaan dus kon prima afmaken en dan naar het station.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Silver7
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 10:44
Remy!!!! schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 23:35:

Grappig, ik heb Dirt Devil Spider geleend. Om te kijken of wat voor mij is. Het is domme ding maar het deed zijn werk goed.

Nu ben ik aan het kijken naar S5 Max waar iedereen tevreden erover is. Of kan ik beter voor s7 gaan?

Het gaat mij meer om:
- Intelligent
- Maps
- Zelf teruggaan wanneer accu bijna leeg is
- optioneel dweilen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 16:15
Silver7 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:57:
[...]

Grappig, ik heb Dirt Devil Spider geleend. Om te kijken of wat voor mij is. Het is domme ding maar het deed zijn werk goed.

Nu ben ik aan het kijken naar S5 Max waar iedereen tevreden erover is. Of kan ik beter voor s7 gaan?

Het gaat mij meer om:
- Intelligent
- Maps
- Zelf teruggaan wanneer accu bijna leeg is
- optioneel dweilen
Dat is wel toevallig!
Als dweilen echt optioneel is dan zou ik voor de S5 gaan, maar mocht het echt een toevoeging zijn voor de benodigde schoonmaakcapaciteit dan zou ik zeker voor de S7 gaan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Theetjuh
  • Registratie: januari 2000
  • Nu online
Remy!!!! schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 00:05:
[...]

Dat is wel toevallig!
Als dweilen echt optioneel is dan zou ik voor de S5 gaan, maar mocht het echt een toevoeging zijn voor de benodigde schoonmaakcapaciteit dan zou ik zeker voor de S7 gaan.
Goed gezegd, dat is ook precies wat er beter is met de S7.
Daarbij gezegd, hij tilt de dweil op, dus hij kan daardoor makkelijker over tapijt.
Dat zijn mijn twee punten die het voor mij al doen.

Een minder puntje van de S7 vindt ik de hoofdborstel, door er hier geen borstels meer aanzitten haalt hij de kattenharen niet meer goed uit de droogloop mat.
Niet een enorm kwalijke zaak, maar het was altijd wel lekker beneden komen _/-\o_

Verder zijn ze beide vrij gelijk, dus het is maar waar je meer voor wilt gaan.

• Snowhite0901
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 08:59
Theetjuh schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 10:26:
[...]

Goed gezegd, dat is ook precies wat er beter is met de S7.
Daarbij gezegd, hij tilt de dweil op, dus hij kan daardoor makkelijker over tapijt.
Dat zijn mijn twee punten die het voor mij al doen.

Een minder puntje van de S7 vindt ik de hoofdborstel, door er hier geen borstels meer aanzitten haalt hij de kattenharen niet meer goed uit de droogloop mat.
Niet een enorm kwalijke zaak, maar het was altijd wel lekker beneden komen _/-\o_

Verder zijn ze beide vrij gelijk, dus het is maar waar je meer voor wilt gaan.
De hoofdborstel tov de s5?

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Theetjuh
  • Nu online
Yup, heb hiervoor de S5 Max gehad.

Een voordeel van de S7 dan weer wel, je hoeft die hoofdborstel nu bijna nooit meer schoon te maken.
Dat samen met de toekomstige docking station, zeker een plus punt.

• Binnetie
Volgens mij is de borstel van de S5 Max uitwisselbaar met de S7. Want dat viel mij ook. Op de droogloopmat zie ik soms nog wat liggen. Net de haarborstel van de Neato gaat dat wel weg. Ook op tapijt zie je bij de Neato mooie geborstelde banen en bij de S7 niet.

• WishmasterNL
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 16:17

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Krijg hier net een nieuwe update binnen van de S5 Max

Versie: 02.14.10
-Bug fixes and UI optimalization

BTO 17CL47 | i7-3610qm | Nvidia GTX680m 4GB gddr5 | 256GB Samsung 830serie SSD | 1080P scherm | 8GB 1600mhz ddr3 | win 10 Pro 64bit

• Theetjuh
  • Nu online
Binnetie schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 11:14:
Volgens mij is de borstel van de S5 Max uitwisselbaar met de S7. Want dat viel mij ook. Op de droogloopmat zie ik soms nog wat liggen. Net de haarborstel van de Neato gaat dat wel weg. Ook op tapijt zie je bij de Neato mooie geborstelde banen en bij de S7 niet.
Heb net een imitatie borstel van de S5 Max geprobeerd, maar dit werkte helaas niet.
Ik denk omdat de S7 borstel een kleinere omvang heeft, maar is qua breedte wel gelijk.

Dus het past, maar draait erg moeilijk rond.
Heb hem aan het werk gezet, maar heb hem maar snel uitgezet, klonk niet goed.

• Theetjuh
  • Nu online
Theetjuh schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 12:21:
Ik heb em nu aangesloten op het guest network van de fritz, dit werkt prima moet ik zeggen, zit hij nu ook niet in m’n netwerk te neuzen ;)
De wifi verbinding in z’n geheel lijkt wel wat minder, hij switch geregeld met de repeater welke boven staat, maar welke door de vloerverwarming eigenlijk alleen goed werkt boven.
Dus misschien kunnen daar nog de nodige verbeteringen voor komen.
Ik heb gisteren een nieuwe firmware (01.10.82) van Customer Support gekregen, hierdoor lijkt het issue met de WiFi opgelost :*)
Hij kiest nu beneden daadwerkelijk constant de router en boven na een tijdje de repeater.

• Tazzios
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 16:30
Omdat mijn 360 S5 reboot indien deze wil starten vermoed ik dat de accu slecht is geworden, beetje jammer al na 1.5 jaar.
In mij zoektocht naar een vervangende* kwam ik alleen wat op ali tegen met zeer lange levertijd (1.5 maand) of 70 dollar verzendkosten. Weer iemand misschien een vervangende accu die ook past of een andere shop?

*Wat best lastig is door de naam, meerdere merken hebben een 'S5' en '360' helpt ook totaal niet al zoekterm. :/

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Hier nu een weekje de Roborock S7 en we zijn erg tevreden.
We doen niet altijd de moppingstation er onder dus het merendeel van de tijd stofzuigt hij alleen maar en dat doet hij prima.
Met een Siamese kat en witte herder is het altijd feest met alle haren, die zijn nu altijd netjes opgeruimd.
Het dweilen is een leuke extra en zoals ik al eerder zei is het prima voor erbij maar zeker geen vervanging voor de Kärcher.
Het stofzuiger gedeelte vervangt eigenlijk wel de Miele stofzuiger.

Kijk ook erg uit naar de cleaning station.

• .NCK
  • Registratie: december 2002
  • Nu online
Ik ben op zoek naar een goede vervangende borstel voor de Roborock S5 max, heeft iemand aanraders? De originele zijn zo goed als niet te vinden.

• Silver7
Remy!!!! schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 00:05:
[...]

Dat is wel toevallig!
Oke, dan probeer ik S5 max voor max 400 euro te regelen. Zal wel via ali gebeuren.

• Binnetie
Silver7 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:10:
[...]

Oke, dan probeer ik S5 max voor max 400 euro te regelen. Zal wel via ali gebeuren.
Dat is een vrij fors bedrag. Hij is regelmatig voor onder de 300 euro op Ali te krijgen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Binnetie
Theetjuh schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:16:
[...]

Heb net een imitatie borstel van de S5 Max geprobeerd, maar dit werkte helaas niet.
Ik denk omdat de S7 borstel een kleinere omvang heeft, maar is qua breedte wel gelijk.

Dus het past, maar draait erg moeilijk rond.
Heb hem aan het werk gezet, maar heb hem maar snel uitgezet, klonk niet goed.
Dat is wel jammer want ik heb het idee dat de S7 minder presteert op vloerbedekking/tapijt omdat de borstel geen haartjes heeft waar mijn inziens meer vuil mee wordt verwijderd.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Gwaihir
  • Niet online
.NCK schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:29:
Ik ben op zoek naar een goede vervangende borstel voor de Roborock S5 max, heeft iemand aanraders? De originele zijn zo goed als niet te vinden.
Deze Ali shop komt regelmatig langs in het topic: https://nl.aliexpress.com/item/4000944828344.html

Heb ik ook originele onderdelen besteld. Hopelijk snel weer voorraad?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 14:27

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Tijntje schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 19:49:
Hier nu een weekje de Roborock S7 en we zijn erg tevreden.
We doen niet altijd de moppingstation er onder dus het merendeel van de tijd stofzuigt hij alleen maar en dat doet hij prima.
Met een Siamese kat en witte herder is het altijd feest met alle haren, die zijn nu altijd netjes opgeruimd.
Het dweilen is een leuke extra en zoals ik al eerder zei is het prima voor erbij maar zeker geen vervanging voor de Kärcher.
Het stofzuiger gedeelte vervangt eigenlijk wel de Miele stofzuiger.

Kijk ook erg uit naar de cleaning station.
Waar heb je de S7 weg als ik vragen mag? Zie iets van pepper.com ? Komt ie dan bij die GeekBuying weg, en zo ja. Wat is je ervaring met shippen vanuit EU (of zelfs china dan) ?

Ik zie dat ie nu te koop is voor 549 via Amazon.nl (maar die haalt 'm weer uit China). Al ben ik een beetje huiverig als er wat mis mee is. Haal 'm dan ook liever uit NL, maar hier is ie (voorlopig) niet leverbaar.. Lastig. En onze D7 wil zo graag een zusje :)

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Heb hem inderdaad via Geekbuying gekocht, geen bijzonderheden eigenlijk werd gewoon vanuit Duitsland geshiped en kwam aan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Binnetie
NeFoRcE schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 07:50:
[...]

Waar heb je de S7 weg als ik vragen mag? Zie iets van pepper.com ? Komt ie dan bij die GeekBuying weg, en zo ja. Wat is je ervaring met shippen vanuit EU (of zelfs china dan) ?

Ik zie dat ie nu te koop is voor 549 via Amazon.nl (maar die haalt 'm weer uit China). Al ben ik een beetje huiverig als er wat mis mee is. Haal 'm dan ook liever uit NL, maar hier is ie (voorlopig) niet leverbaar.. Lastig. En onze D7 wil zo graag een zusje :)
Via GeekBuying kun je voor een paar euro een local return service afsluiten. Heb je er iets mee dan verstuur je hem naar een adres in Europa. Wat aanzienlijk goedkoper is dan naar China.
Die van mij komt via GeekBuying en een magazijn uit Duitsland.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Theetjuh
  • Nu online
Binnetie schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 07:57:
[...]

Via GeekBuying kun je voor een paar euro een local return service afsluiten. Heb je er iets mee dan verstuur je hem naar een adres in Europa. Wat aanzienlijk goedkoper is dan naar China.
Die van mij komt via GeekBuying en een magazijn uit Duitsland.
Helaas wist ik niet van die optie, je had het er al eens eerder over, dus ik hoop maar dat er niks mee gaat zijn :D

• TheBoef
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 16:29
Ik heb afgelopen week de Dreame L10 pro gekocht en ben er erg tevreden over.

Ik heb alleen 1 vraag aan de Roborock gebruikers. Er zit bij de Roborock een plastic dweil plateau waar de robot op stil staat tijdens het opladen. Dit is om te voorkomen dat je vloer nat word.

Helaas heeft de Dreame L10 pro niet zo iets mee geleverd en zoek ik naar iets dat ik hiervoor kan gebruiken maar ik kom er niet uit. Spare parts voor de Roborock heb ik het niet tussen gevonden heeft zo een ding een naam?

• Binnetie
@TheBoef bij welke Roborock is dat? Want ik kan me zo'n plastic dweilplateau niet herinneren. Ik zag laat wel een filmpje met zoiets en dacht dat de gebruiker gewoon een een plastic doorzichtige placemat eronder had gelegd :)

• Groentjuh
  • Registratie: september 2011
  • Nu online
Ja, zat ook bij mijn S5 Max. Geen idee hoe het heet eigenlijk.

• Binnetie
Dan moet ik nog even goed in de doos gaan kijken van m'n S7. Zal even een unboxing film gaan zoeken op YouTube.

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Ik geloof ook niet dat ik iets erbij had zitten in mijn S7 doos

• Grolsch
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 15:52
Mijn Robomow S5 Max heeft gisteren een firmware update gehad naar 02.14.10 maar ik kan zo snel nergens een changelog vinden.

Iemand van jullie een idee of er nog leuke features zijn bijgekomen?

PVOUPUT - 7000WP - 40 x SF175 - Fronius Symo 8.2-3-M - Twente

• Binnetie
Tijntje schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 08:54:
Ik geloof ook niet dat ik iets erbij had zitten in mijn S7 doos
In dit filmpje zie ik het ook niet: YouTube: Roborock S7 Robot Vacuum Cleaner Unboxing [Ft. Cymye]

• TheBoef
Binnetie schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 06:49:
@TheBoef bij welke Roborock is dat? Want ik kan me zo'n plastic dweilplateau niet herinneren. Ik zag laat wel een filmpje met zoiets en dacht dat de gebruiker gewoon een een plastic doorzichtige placemat eronder had gelegd :)
Ik weet dat het iig bij de Roborock S5 (max) en S6 zat. Blijkbaar zit het niet meer bij de S7, ik denk omdat er in de S7 een mechanisme zit die de dweil kan optillen.

• NeFoRcE
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 14:27

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

TheBoef schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 09:48:
[...]

Ik weet dat het iig bij de Roborock S5 (max) en S6 zat. Blijkbaar zit het niet meer bij de S7, ik denk omdat er in de S7 een mechanisme zit die de dweil kan optillen.
Dat lijkt mij inderdaad wel logisch. Volgens mij drupt die dweil ook niet na o.i.d.

Hopelijk wordt ie snel weer goed beschikbaar. Kan niet wachten tot Tippi Wan een zusje krijgt :D

Professioneel Heftruck Syndroom

• TurboTon1973
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 11:56
TheBoef schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 09:48:
[...]

Klopt toevallig net een review gezien bij vacuumwars. De mop wordtmet mechanisme omhoog gehouden bij tapijt en laadstation

• ChrisML
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 15:59
TheBoef schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 00:48:
Ik heb afgelopen week de Dreame L10 pro gekocht en ben er erg tevreden over.

Ik heb alleen 1 vraag aan de Roborock gebruikers. Er zit bij de Roborock een plastic dweil plateau waar de robot op stil staat tijdens het opladen. Dit is om te voorkomen dat je vloer nat word.

Helaas heeft de Dreame L10 pro niet zo iets mee geleverd en zoek ik naar iets dat ik hiervoor kan gebruiken maar ik kom er niet uit. Spare parts voor de Roborock heb ik het niet tussen gevonden heeft zo een ding een naam?
Ik weet niet wat de diameter is van de Dream L10 Pro is, maar als je in Zuid-Holland woont mag je mijn S5 Max-placemat hebben. Ik gebruik de placemat niet, als de robot klaar is met dweilen haal ik de dweil er af.

• TheBoef
ChrisML schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:26:
[...]

Ik weet niet wat de diameter is van de Dream L10 Pro is, maar als je in Zuid-Holland woont mag je mijn S5 Max-placemat hebben. Ik gebruik de placemat niet, als de robot klaar is met dweilen haal ik de dweil er af.
Thanks voor het aanbod _/-\o_
Maar ik heb toevallig gister avond https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.6f9b4c4d7nc7zw bestelt.

• [bassie]
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 00:02
Vraag:
Mijn roborock s50 van 2018/09 maakt een kabaal.
Bij het open maken (dacht dat iets mee sleurde) zag ik dat de borstel hevig trilt in het borstel huis. Er is veel ruimte, tevens zag ik dat plastic schraapsel aan de andere kant dat de borstel aangedreven wordt. Na inspectie blijkt er iets afgebroken te zijn bij oude borstel.

Bij installeren nieuwe borstel, is het geluid weg. Echter draait de borstel heel moeizaam

Wellicht heeft iemand ook dit probleem (gehad), mijn vraag is hoe je dit oplost?

[Voor 27% gewijzigd door [bassie] op 20-05-2021 18:16]

• Sissors
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 15:04
Na een week of twee geleden te hebben gezegd dat na een paar jaar mijn roborock met nauwelijks onderhoud gewoon nog prima rondrijdt, kwam ik thuis en stond hij zielig en alleen in het midden van de kamer. Hem weer aangezet: Error 1, Lidar module draait niet rond. Tja, wat moet je daarmee? Handmatig kon ik hem ronddraaien nog wel.

Youtube erbij gepakt, en nou ja, de ene vond nog een steentje tussen lidar module, andere wilde de motor 'kickstarten' met een 9V batterij, vraag me niet hoe dat moet werken. Anyway, ben hem maar open gaan maken. Je bent wel wat schroefjes verder, maar iig qua lidar module petje af voor de repareerbaarheid. Je komt er goed bij, je kan eg zo de motor los vervangen, of de hele lidar module, en hij heeft zelfs een connector die vanzelf vast zit als je hem in positie duwt, oftewel geen gekloot met kabeltjes loshalen.

Maar goed, ding eruit gehaald, weinig aan te zien. Met voeding wat spanning op de motor gezet, die draait rond. Spanning op de motor gezet met aandrijfriem naar lidar module erop, tja, die draait ook rond. Hem weer terug in de Roborock geduwd, en zonder al het andere hem aangezet, hij begon gewoon zijn werk te doen. Alles terug vastgeschroefd: Hij doet het.

Ben benieuwd hoe lang hij het blijft doen, maar goed, lijkt weinig echt kapot te zijn :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aidacra
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 16:12
Na een grondige verbouwing van de benedenverdieping hebben we een prachtige tegelvloer (incl vloerverwarming) en deze snakt naar een goede nieuwe robotstofzuiger (als vervanging van de Life A4s).

Ik wil graag de S7 maar vroeg me af wanneer de volgende lichting gaat worden geleverd? Waar heb ik de grootste kans om er één aan te schaffen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Binnetie
@Aidacra de grootste kans heb je als je eerst nog een paar maand wacht zodat hij goed leverbaar is. Maar daar heb je niets aan. Ik zou denk een paar winkels op GeekBuying benaderen en vragen wanneer ze hem weer verwachten. In dit topic zie je wel linkjes (volgens mij ook van mij) naar linkjes van winkels die hem leverbaar hadden.

Ik kan het momenteel niet terugvinden maar ik las ergens dat er mensen waren die hem besteld hadden moesten wachten op 25 mei want de voorraad was op en dan verwachtte een winkel nieuwe voorraad (als die een ook maar niet uitverkocht zijn).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jasring
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 11:53
Ik heb afgelopen woensdag de S7 besteld bij Ali en vandaag werd die al bezorgd. Geleverd vanuit België en krijg nog extra dweil ed. vanuit China, die kreeg ik er gratis bij.

Hier de link

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 08:59
Wat is nu een beetje een normale prijs voor de s7 vs s5? Ik zag volgens mij van de week 500 op geekbuying en deze is nu 560. De s5 is ongeveer 400?

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Binnetie
Snowhite0901 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:11:
Wat is nu een beetje een normale prijs voor de s7 vs s5? Ik zag volgens mij van de week 500 op geekbuying en deze is nu 560. De s5 is ongeveer 400?
Ik zou wachten op een aanbieding. Pepper in de gaten houden. De S5 Max is regelmatig in de aanbieding voor net onder de 300 euro. De S7 heb ik voor 419 gekocht, maar dat was de introductie aanbieding dat ze in Europa komen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Worsteneter
  • Nu online
Binnetie schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:13:
[...]

Ik zou wachten op een aanbieding. Pepper in de gaten houden. De S5 Max is regelmatig in de aanbieding voor net onder de 300 euro. De S7 heb ik voor 419 gekocht, maar dat was de introductie aanbieding dat ze in Europa komen.
Ik zou ook graag een s5 op de kop tikken voor 250-280. Maar die s7 voor 419 zou een nobrainer zijn 👌

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CAD-tekenaar
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 13-06 20:51
Dit weekend bezig met installeren van de Roborock S5 Max.
De token heb ik uitgelezen en daarna heb ik deze werkend met Roborock app.
Maar zodra ik daarna de S5 Max heb geïntegreerd in Home Assistant is het apparaat offline in de Roborock app.
(en andersom ook) :(
Hoe kan ik de S5 Max tegelijktijd koppelen/aansturen via de Roborock app én Home Assistant?

Token uitlezen ging alsvolgt: (even uit het hoofd)
Account maken bij Mi Home
Roborock app installeren en S5 Max koppelen
(S5 Max werkt nu via thuisnetwerk - let op: vast IP-adres)
Via windows laptop de token uitlezen via deze windows-tool en Mi home account-ID. & wachtwoord invullen
Met deze methode hoef je geen onofficiele Android-app te gebruiken.

[Voor 27% gewijzigd door CAD-tekenaar op 23-05-2021 01:32]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alteaxl
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 02:21
CAD-tekenaar schreef op zondag 23 mei 2021 @ 00:09:
Dit weekend bezig met installeren van de Roborock S5 Max.
De token heb ik uitgelezen en daarna heb ik deze werkend met Roborock app.
Maar zodra ik daarna de S5 Max heb geïntegreerd in Home Assistant is het apparaat offline in de Roborock app.
(en andersom ook) :(
Hoe kan ik de S5 Max tegelijktijd koppelen/aansturen via de Roborock app én Home Assistant?

Token uitlezen ging alsvolgt: (even uit het hoofd)
Account maken bij Mi Home
Roborock app installeren en S5 Max koppelen
(S5 Max werkt nu via thuisnetwerk - let op: vast IP-adres)
Via windows laptop de token uitlezen via deze windows-tool en Mi home account-ID. & wachtwoord invullen
Met deze methode hoef je geen onofficiele Android-app te gebruiken.
Beste CAD-tekenaar

Nadat mijn 2 roborocks S5 max 4 maanden prima werkte in de Google home app en met Roborockapp geeft deze sinds 2 weken aan in de Google home app "reageert niet en offline". Echter als ik een spraak commando geef "oke google robotnaam (beneden) clean keuken" dan werkt het gewoon. Dit probleem gemeld via de mail naar support Roborock en via chat gemeld bij Google maar nog geen oplossing. Ze verwijzen naar elkaar :( helaas. het lijkt erop dat na de laatste update van de Google home app dit is ontstaan. Ik wacht nog op een reactie van Roborock.

Ook succes er mee.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CAD-tekenaar
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 13-06 20:51
alteaxl schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:45:
[...]

Beste CAD-tekenaar

Nadat mijn 2 roborocks S5 max 4 maanden prima werkte in de Google home app en met Roborockapp geeft deze sinds 2 weken aan in de Google home app "reageert niet en offline". Echter als ik een spraak commando geef "oke google robotnaam (beneden) clean keuken" dan werkt het gewoon. Dit probleem gemeld via de mail naar support Roborock en via chat gemeld bij Google maar nog geen oplossing. Ze verwijzen naar elkaar :( helaas. het lijkt erop dat na de laatste update van de Google home app dit is ontstaan. Ik wacht nog op een reactie van Roborock.

Ook succes er mee.
Ik ben inmiddels verder. D.w.z.: ik heb de Roborock kunnen integreren in Home Assistant & Google Assistant. Voorwaarde is wel dat je de Rockrock app niet gebruikt, maar de MiHome app gebruikt, MiHome account aanmaken, inloggen en Roborock S5 Max toevoegen.
Tip: Kies bij Google Assistant service Roborock MiHome.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Theetjuh
  • Nu online
Roborock S7 met reserve onderdelen voor €469: https://nl.pepper.com/aan...-reserveonderdelen-198218

Acties:
  • 0Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 15:02

coelho

VanTheManFan

Bij mij komt-ie op 504 uit met nog 12 euro korting (dus 492).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Worsteneter
  • Nu online
coelho schreef op maandag 24 mei 2021 @ 19:47:
Bij mij komt-ie op 504 uit met nog 12 euro korting (dus 492).
Je moet een bundel selecteren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Silver7
Alleen voor witte…

Acties:
  • 0Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 16:55
Ik heb een vraag over de Roborock S5 Max en of de S7. Is dit een online device; ala, hij moet internetverbinding hebben om te werken? Ik wil hem gaan integreren in HA maar ik wil geen externe partijen. Is dit mogelijk?

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aidacra
S7 is besteld. Levering staat op 2 juni. Kijk er naar uit :-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Silver7
Aidacra schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 11:40:
S7 is besteld. Levering staat op 2 juni. Kijk er naar uit :-)
Zwart of wit?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aidacra
Wit, deze past het beste in het interieur :-)

Via Ali, EU magazijn Belgie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mn_box
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 08-06 21:10
Wow, erg waardevol jullie comments hier.

Ik sta op het punt ook een roborock (of roomba) aan te schaffen. Maar heb een belangrijke vraag. Ik wil hem graag wegwerken achter de plint van mijn keuken. Iemand daar ervaring mee?

Dit betekent ook dat je er niet bij kunt terwijl hij aan het opladen is. Is het eenvoudig om hem even uit zijn “mand” te halen om hem te leggen/bij te vullen? Wellicht kun je hem even onderbreken als hij/zij bezig is.

Bedankt!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 16:17

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

mn_box schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 16:46:

Ik sta op het punt ook een roborock (of roomba) aan te schaffen. Maar heb een belangrijke vraag. Ik wil hem graag wegwerken achter de plint van mijn keuken. Iemand daar ervaring mee?

Dit betekent ook dat je er niet bij kunt terwijl hij aan het opladen is. Is het eenvoudig om hem even uit zijn “mand” te halen om hem te leggen/bij te vullen? Wellicht kun je hem even onderbreken als hij/zij bezig is.

Bedankt!
Je kan hem in de app een punt op de kaart van je huis aanwijzen waar hij heen moet rijden. Zo laat ik hem ook altijd naar de prullenbak rijden om hem te kunnen legen.

BTO 17CL47 | i7-3610qm | Nvidia GTX680m 4GB gddr5 | 256GB Samsung 830serie SSD | 1080P scherm | 8GB 1600mhz ddr3 | win 10 Pro 64bit

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gwaihir
  • Niet online

Bedankt!
Als je 't hebt over een gat in de plint en daarin parkeren: waarom zou je dat zo diep maken dat je 'm niet (makkelijk) meer grijpen en eruit trekken kan? Dan zie je alleen maar extra dat gat, toch?

De S5 heeft een home knop om er vervolgens zelf weer in te rijden. (Net als vermoedelijk vrijwel elke robotzuiger.)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mn_box
Ja precies, en je kan hem ook even uit zijn mand halen om hem te legen? Vroeg me even af of je hem dus makkelijk zonder dat hij gelijk aan het werk gaat onder de plint vandaan kunt halen...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Max-Imus
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 12:19
hallo, vraagje.

Ik heb het volgende, ik zoek een robot die om kan gaan met drempels van 25mm, en die best goed tegen hondenhaar kan. Ik heb zelf al flink wat modellen bekeken, maar ik kan van veel geen getallen vinden over de maximale drempel.

misschien hier iemand ervaring?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Binnetie
Ik denk dat dat haast niet haalbaar is. Mijn Neato gaat over drempels van 20mm maar met veel kabaal en moeite. De S7 blijft hier achter steken.
Voor een vriend ook een keer gezocht maar niets gevonden met zijn eisen. Hij heeft uiteindelijk hele kleine 'oprijplaatjes' gemaakt en dat gaat goed. Het ziet er gek uit, gelukkig ging het bij hem om een drempel van de keuken naar de bijkeuken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 15:02

coelho

VanTheManFan

Zwart lijkt nergens te krijgen te zijn?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Mooie aanbieding maar ik wacht nog even op de release van het Roborock Auto-Empty Dock.

Hopelijk tegen die tijd weer een leuke introductie (combi) prijs op pepper.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• mn_box
Ik zat al met mijn vinger op de bestel knop voor een roborock. Maar kan hij eigenlijk wel over de rails van een ensuite? Zie foto

• Silver7
coelho schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 23:30:
[...]

Zwart lijkt nergens te krijgen te zijn?
Zwart is wel te verkijgen. Maar de aanbiedingen zijn vaak wit-gerelateerd.

• Webgnome
  • Registratie: maart 2001
  • Nu online
mn_box schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 08:06:
Ik zat al met mijn vinger op de bestel knop voor een roborock. Maar kan hij eigenlijk wel over de rails van een ensuite? Zie foto[Afbeelding]
Dat zal wel een dingetje worden vrees ik..

Strava, Twitter

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: maart 2003
@mn_box ik verwacht daar geen problemen mee.

Ik heb zo'n "drempel" richting de douche van zeker 1CM, en daar gaat hij ook overheen. Al is dat wel een beetje de limiet, drempel van 3CM gaat niet goed denk ik.

PVOUPUT - 7000WP - 40 x SF175 - Fronius Symo 8.2-3-M - Twente

• mn_box
Dank, het is niet meer dan 1 cm dus we gaan het gewoon proberen!

• xzaz
Waar halen jullie reserveonderdelen voor de robomax? Gewoon van ali?

• Binnetie
xzaz schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 00:09:
Waar halen jullie reserveonderdelen voor de robomax? Gewoon van ali?
Klopt. In dit topic staan wel linkjes naar winkels op Ali.

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Bedankt!
Mijn neato heeft vrije ruimte nodig om zich te oriënteren. Vanonder een plint starten is dan ook een no-go.

• The Executer
  • Registratie: juli 2005
Afgelopen week de S5 Max besteld via Ali. Nu wordt deze via 'CAINIAO WAREHOUSE STANDARD' verzonden. Enig idee met welke vervoerder in Nederland deze bezorgd zal worden?

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

• Binnetie
Die van mij werd ook via hun verzonden. Er moet een track en tracé nr zijn die kun je via track17.net volgen (overigens alle zendingen, ook PostNL kun je via hun volgen).
Bij mij was het een dag of 3 zo uit mijn hoofd (vanuit Polen)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• sjansen
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 16:14
MikeyMan schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 07:11:
[...]

Mijn neato heeft vrije ruimte nodig om zich te oriënteren. Vanonder een plint starten is dan ook een no-go.
Mijn neato komt niet helemaal uit een plint, maar wel uit zijn holletje:

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

sjansen schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:16:
[...]

Mijn neato komt niet helemaal uit een plint, maar wel uit zijn holletje:

[Afbeelding]
Huh?
De mijne (D7) begint al te koeren als er iets te dicht bij staat.

• The Executer
Binnetie schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:15:
Die van mij werd ook via hun verzonden. Er moet een track en tracé nr zijn die kun je via track17.net volgen (overigens alle zendingen, ook PostNL kun je via hun volgen).
Bij mij was het een dag of 3 zo uit mijn hoofd (vanuit Polen)
Ik laat hem uit België komen. Op zich kan ik hem redelijk volgen, maar heb het idee dat hij al in Nederland is. De tracktrace code werkt echter niet bij PostNL, dus vandaar dat ik even benieuwd was. Hoop (maar vrees dat het iets te kort is, in de nacht van dinsdag op woensdag besteld).

Zal straks alvast MiHome app installeren, kan ik binnenkort aan de gang.

• Binnetie
Hopelijk is hij er snel.

Ik zit me af te vragen wat het verschil is tussen de MiHome app en de Roborock app. Ik gebruik de laatste naar tevredenheid.
Wil alleen nog even aan de slag met de commando's voor het aansturen van de stofzuiger via Google Home. Het lukt me niet om specifiek 1 te starten (boven gaat dan de Neato aan het werk).

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Dranik
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 14:22
Zelf geen ervaring mee, maar er is vast iets in elkaar te knutselen zoals dit: https://community.home-as...uum-automatic-door-system.

• The Executer
Binnetie schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 12:08:
Hopelijk is hij er snel.

Ik zit me af te vragen wat het verschil is tussen de MiHome app en de Roborock app. Ik gebruik de laatste naar tevredenheid.
Wil alleen nog even aan de slag met de commando's voor het aansturen van de stofzuiger via Google Home. Het lukt me niet om specifiek 1 te starten (boven gaat dan de Neato aan het werk).
Hmm, dacht dat de mihome app nodig was voor een goede integratie met Google home, vandaar. Had er een paar keer over gelezen in dit topic.

Rocky besteld op Ali vanuit warenhuis België, tracking leidt naar Duitsland. Vrees gaat hij morgen nog niet binnen is. Ben net een klein kind in de snoepwinkel, kan niet wachten. Komt ik voordat ik al lange tijd mee lees, uitzoeken e.d.. Ben erg benieuwd of hij aan de verwachtingen kan voldoen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alteaxl
Binnetie schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 12:08:
Hopelijk is hij er snel.

Binnetie

ik heb 2 maal de Roborock S5 max met de Roborock app.
Daarvan 1 de naam gegeven Boven en de ander Beneden.
Tevens elke ruimte voorzien van een naam.
Als de keuken gedaan moet worden geef ik het commando "' oke google beneden clean keuken"
Voor de slaapkamer geef ik het commando "oke google boven clean slaapkamer".

Succes met deze ino

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dranik
The Executer schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 12:00:
[...]

Ik laat hem uit België komen. Op zich kan ik hem redelijk volgen, maar heb het idee dat hij al in Nederland is. De tracktrace code werkt echter niet bij PostNL, dus vandaar dat ik even benieuwd was. Hoop (maar vrees dat het iets te kort is, in de nacht van dinsdag op woensdag besteld).

Zal straks alvast MiHome app installeren, kan ik binnenkort aan de gang.
Ik had de S7 ook dinsdagavond besteld (levering uit Belgie) en deze is zojuist al binnengekomen. Verreweg de snelste bestelling ooit van Ali :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aidacra
Dranik schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 13:11:
[...]

Ik had de S7 ook dinsdagavond besteld (levering uit Belgie) en deze is zojuist al binnengekomen. Verreweg de snelste bestelling ooit van Ali :P
Woensdag 19.00 besteld en net geleverd! Witte, ook uit Belgie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Executer
Dranik schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 13:11:
[...]

Aidacra schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 14:06:
[...]

Woensdag 19.00 besteld en net geleverd! Witte, ook uit Belgie.
Hmm, bij mij staat hij nog op Arrive at destination country, 27-05-2021 20:18:40. Met welke vervoerder kwam hij bij jullie? PostNL is vanmorgen al in de straat geweest, helaas niets. DHL is volgens mij ook al geweest.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aidacra
The Executer schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 14:10:
[...]

[...]

Hmm, bij mij staat hij nog op Arrive at destination country, 27-05-2021 20:18:40. Met welke vervoerder kwam hij bij jullie? PostNL is vanmorgen al in de straat geweest, helaas niets. DHL is volgens mij ook al geweest.
Bij mij staat de status nog op verzonden (sinds gisteren al) en de leverdatum op 31 mei.
Ik weet niet zeker wie de vervoerder was, mijn vrouw heeft het pakket aangenomen. Ik zal straks even kijken of ik het kan zien.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Executer
Zie nu via Track17 dat hij via Duitsland gaat, en nu richting PostNL gegaan is: The international shipment has been processed in the export parcel center 2021-05-28 10:01. Krijg er steeds minder vertrouwen in dat ie vandaag komt :9.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dranik
The Executer schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 14:10:
[...]

[...]

Hij had een GLS-jasje aan. Volgens Ali-tracking staat ie nog steeds in Belgie, est. delivery is 1 juni dus dat zegt ook weinig. Komt vast goed ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stef87
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 13:08
Waar kopen jullie originele onderdelen voor een Roborock S5 max?? Ik heb extra sweildoekjes besteld maar deze zijn net anders en werkt minder goed.

Ook wil ik nieuw borstels kopen en filter.. Via Ali it er hoop nep tussen.

Citigo-E, Model 3 SR+ Daikin FTXM & 5kW Monoblock. Ex-Autotechnisch Specialist. www.GewoonDuurzaamAdvies.nl

Acties:
  • +3Henk 'm!

• alteaxl
Stef87 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 18:54:
Waar kopen jullie originele onderdelen voor een Roborock S5 max?? Ik heb extra sweildoekjes besteld maar deze zijn net anders en werkt minder goed.

Ook wil ik nieuw borstels kopen en filter.. Via Ali it er hoop nep tussen.
Stef87

Ik heb de reserve onderdelen voor mijn S5 Max robots
besteld bij onderstaande shop en waren origineel:
https://nl.aliexpress.com....1000007.1.29de4fc3FbTX2e

Succes

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 08:38
Ik heb, na een uitermate teleurstellende ervaring met het testen van een Rowenta Series 95 robotzuiger (geweldige ervaring zolang het duurde, dit apparaat van 800 euro begaf het na één week al met een kapotte lidar), nu wel zoveel positieve ervaring met het fenomeen robotzuiger/dweiler dat ik op Aliexpress een Roborock S7 heb gekocht. 467 euro in deze winkel, inclusief twee extra filters en mops. Verzending vanuit EU.
Voor wie geïnteresseerd is, deze aanbieding geldt tot en met 31 mei. Ook van de zwarte zijn nog enkele exemplaren beschikbaar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• xzaz
Wij hebben sinds een week de s5 max (minder dan 300 via België). Ik moet zeggen beste aankoop ooit. Wij hebben twee honden en sinds de robo zijn rondjes rijdt is het echt schoner voor onze 1 jarige dochter.

@mavical wij hebben hem van https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.337f4c4dyEEgi6

[Voor 20% gewijzigd door xzaz op 30-05-2021 12:05]

Pagina: 1 ... 90 91 92 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True