Als je geen haast hebt, zou ik tante Ali in de gaten houden voor een goede prijs voor de s7. Ik heb zowel een s5 als een s7 (en een groot huis om twee robotzuigers te verantwoorden). De s7 is nieuwer en heeft wat voordeeltjes, dus daar zou ik zeker voor gaan. Ik heb overigens 300,- betaald voor de s7 (een maand geleden). Tijdens black friday/cyber monday moet dat zeker ook lukken.Giel1 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 09:52:
Ik ben me aan het oriënteren op de aanschaf van een robotstofzuiger. We poetsen ons huis normaal gesproken 1x per week, maar door volle agenda's wil dat nog wel eens 1x per twee weken worden. Om ook in de tussentijd geen vieze vloeren te hebben lijkt mij een robotstofzuiger ideaal. Om eerlijk te zijn interesseert de dweilfunctie me niet zo, dat doe ik liever zelf. Het gaat me met name om het opzuigen van haren, stof en ander vuil.
Ik heb mijn oog nu laten vallen op de Roborock S5 Max, die kost op het moment 360 euro, dus redelijk vriendelijk geprijsd. Nu lees ik in dit topic ook veel Tweakers met een Roborock S7. Denken jullie dat de S7 zijn meerprijs echt waard is of zou ik voor mijn wensen ook prima uit zijn met de S5?
When life gives you lemons, start a battery factory