De HTC Hurricane (SPV C550 / SDA Music II / Qtek 8200)

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 8.097 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 14:59
Als mensen nog mooie hoge resolutie homescreens willen hebben

http://smartphone.kleinweder.ch/index.php

Super mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nickpma schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:10:
Als mensen nog mooie hoge resolutie homescreens willen hebben

http://smartphone.kleinweder.ch/index.php

Super mooi!
Ik gebruik zelf deze: http://www.sbsh.net/forums/index.php?showtopic=5941 Is echt super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 14:59
Floris-K schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:19:
op de c550 zit die BT configuratie dus niet...

Heb het wel al voor elkaar !
Tomtom aangezet, terug naar bureablad met rode knop.
Instellingen -> Bluetooth -> menu -> apparaten.
Vervolgens de gps muis zoeken en toevoegen.

Dan met pijltje terug naar tomtom gaan toen gaf ie aan: geen gps signaal(eerst was het ' geen gps-apparaat')
vervolgens buiten op de vensterbank een minuut of 10 laten liggen en begon tt te gillen dat ik rechtsaf moest.
Hij had dus verbinding !! De 1e keer schijnt nogal moeizaam te gaan .. bleek bij mij dus ook.
Nu werkt ie helemaal perfect !
Ik heb ook geprobeerd tomtom aan de praat te krijgen, precies zoals jij ook gedaan hebt.

Alleen bij mij pakt ie het gps apparaat nog steeds niet :( HOLUX GR 231)

Ik heb eerst apparaat toegevoegd -> com 6 aangezet (beveiliging uit) -> in tomtom voor ander apparaat gekozen

Niks

Enig idee waarom niet?

- moet de beveiliging bij com6 aan staan?
- moet ik com7 toevoegen?
- moet ik iets anders doen?

Please help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Probeer deze eens, is namelijk niet echt een c550 specefiek iets, maar is een probleem bij alle toestellen:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1033595

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weekend warrior
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:40
weekend warrior schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 19:38:
bij mij werkt WMP niet meer. hij geeft geen geluid. dit terwijl alle systeemgeluiden het wel doen. uit en aan zetten helpt niks
de accu eruit halen of andere muziek erop zetten is ook geen oplossing. morgen maar naar orange:(.

edit. Heb de helpdesk gebeld en die had het over clearhistorie. Heb eerst de ruimtemaker gebruikt en toen dat niet hielp de opslagwissen. De laatste was de oplossing en WMP werkt weer, al ben ik wel al mijn instellingen kwijt nu.

[ Voor 25% gewijzigd door weekend warrior op 31-08-2005 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weekend warrior
je zal wel denken war spookt die weeken warrior toch uit.
heb nu weer het volgende beleeft, en ik moet er bij zeggen ben behoorlijk voorzichtig met mijn c550 en heb met mijn s55 nooit iets echt vreemds gehad.

donderdag gaf hij spontaan geen beeld meer terwijl het ledje wel groen knipperde, hij reageerde ook nergens op. alleen de accu loshalen hielp.

heb nu dus al 2 vreemde dingen gehad in iets meer dan een maand tijd, dat vind ik niet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:01
Ik ben van plan om een C550 te nemen bij verlenging van orange contract. Een vraagje vooraf. Zit er een keylock op de telefoon ? Dus niet vergrendelen met code ter beveiliging van gegevens, maar handmatig danwel automatisch het toetsenbord vergrendelen. Alvast bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08 04:52
dafmay schreef op zondag 04 september 2005 @ 12:19:
Ik ben van plan om een C550 te nemen bij verlenging van orange contract. Een vraagje vooraf. Zit er een keylock op de telefoon ? Dus niet vergrendelen met code ter beveiliging van gegevens, maar handmatig danwel automatisch het toetsenbord vergrendelen. Alvast bedankt voor de info.
Ja een handmatige keylock zit erop, ook kun je deze beveiligen met een code.
Een automatische keylock is te downloaden als freeware, met screensaver klok en wat andere features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Jerome! schreef op zondag 04 september 2005 @ 14:53:
[...]

Ja een handmatige keylock zit erop, ook kun je deze beveiligen met een code.
Een automatische keylock is te downloaden als freeware, met screensaver klok en wat andere features.
Top ! Hartelijk dank voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Hmm nog maar een vraagje. Zijn er hier mensen die zowel de SPV C550 als de M500 hebben gebruikt ? Ik twijfel namelijk tussen deze 2 toestellen. De C550 is lekker compact en licht. Op de M500 daarentegen kan TT5 draaien én deze heeft ook een veel snellere processor. Ook is er voor de M500 veel software te verkrijgen.

Keuzes, keuzes... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
dafmay schreef op zondag 04 september 2005 @ 16:07:
Hmm nog maar een vraagje. Zijn er hier mensen die zowel de SPV C550 als de M500 hebben gebruikt ? Ik twijfel namelijk tussen deze 2 toestellen. De C550 is lekker compact en licht. Op de M500 daarentegen kan TT5 draaien én deze heeft ook een veel snellere processor. Ook is er voor de M500 veel software te verkrijgen.

Keuzes, keuzes... :9
Heb momenteel een C500, waarbij net zoals op de C550 TTM5 draait. In de auto leest zo'n scherm van de M500 denk ik wel prettiger, maar met de C500 is het ook wel duidelijk.
Misschien moet je eens een winkel binnenlopen waar ze deze toestellen beide verkopen en even gaat vergelijken. (ik noem een belcompany of orange shop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Jerome! schreef op zondag 04 september 2005 @ 16:46:
[...]

Heb momenteel een C500, waarbij net zoals op de C550 TTM5 draait. In de auto leest zo'n scherm van de M500 denk ik wel prettiger, maar met de C500 is het ook wel duidelijk.
Misschien moet je eens een winkel binnenlopen waar ze deze toestellen beide verkopen en even gaat vergelijken. (ik noem een belcompany of orange shop)
Dat ga ik a.s. woensdag doen bij de Orange shop. Dan kan ik meteen mijn contract verlengen en toestel meenemen. Maar eerst vantevoren iedere review en forum doorspitten op internet. Ik heb zelfs de handleidingen ge-download ;)

Een goed punt van je, wb de M500/C550 en TT5 in de auto. Een groot scherm is dan prettig. Maar ik twijfel tav 2 jaar verlengen én de grootte/gewicht van de M500. Ik heb ook nog een Motorola V3, die is heerlijk klein en licht. Dus erg handzaam. Dat lijkt mij ook prettig mbt de PDA.

Ach ik heb nog 2-3 dagen om de knoop door te hakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:42

PnD

like in Pinda ^_^

Hoe zit het nou met TTM5 op de C550..Het werkt nu dus? Gewoon zoals het hoort geen nadelen of half werkende dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 08:39

DeFeCt

je wéét toch

PnD schreef op maandag 05 september 2005 @ 23:38:
Hoe zit het nou met TTM5 op de C550..Het werkt nu dus? Gewoon zoals het hoort geen nadelen of half werkende dingen?
Voor zover ik weet werkt het tot nu toe alleen nog maar via de registry hack, het nadeel daarvan is dus dat je een QVGA telefoon koopt en dan de resolutie moet gaan terughacken om de boel fatsoenlijk te laten draaien.

Ik vind persoonlijk dat TT er erg lang overdoet voordat ze met een update komen, vraag me nu ook wel een beetje af of ze dit uberhaupt nog gaan doen, zijn er toevallig geen GoTters bij TT werkzaam?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Denk niet dat ze het uberhaupt gaan doen..Als je ziet dat je de C550 nu al gratis krijgt bij een 1-jarig abbonement :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 08:01
Mijn inziens zullen ze dit wel gaan doen. Alle toekomstige telefoons zullen minimaal met de resolutie van de C550 draaien. Dat TT niet wil draaien op de C550 heeft niet zozeer met het toestel zelf te maken maar met de resolutie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:30
ik ben aan het twijfelen tussen deze telefoon en een k750i of een w800i
De foto's zijn trouwens wel een stuk slechter dan die van een K750i

[ Voor 30% gewijzigd door T7D_Sneezy op 06-09-2005 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlotterPower
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-09 21:51

FlotterPower

Boxy Brown

Wpeo! een c550 gekocht vanmiddag! :9
Maar ik krijg activesync niet geinstalleerd 8)7 :X
Er gebeurt niks wanneer ik (in dat menutje van die bijgeleverde cd) als ik op Install druk..
Ook geen errors ofzo.
What to do? :P

I don't want no cake, I want me some pie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
FlotterPower schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 18:11:
Wpeo! een c550 gekocht vanmiddag! :9
Maar ik krijg activesync niet geinstalleerd 8)7 :X
Er gebeurt niks wanneer ik (in dat menutje van die bijgeleverde cd) als ik op Install druk..
Ook geen errors ofzo.
What to do? :P
Je kunt het bestand op de cd zoeken. Of downloaden van de Microsoft.com
Mocht het na een reboot van je pc nog niet werken, dan moet je maar opnieuw posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

je kunt gewoon active sync downen bij microsoft, versie 3.8

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

T7D_Sneezy schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:20:
ik ben aan het twijfelen tussen deze telefoon en een k750i of een w800i
De foto's zijn trouwens wel een stuk slechter dan die van een K750i
Volgens mij moet je deze telefoon kopen voor de smartphone mogelijkheden en de integratie met windows, voor mooie foto's moet je gewoon een fototoestel kopen ;)

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

laten we dan ook nog even melden dat de C550 1.3 mp is en de K750 2.0 mp (en ook nog een sony cameraatje)

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl2dav
  • Laatst online: 13-09 14:07
Ik word een beetje moe van de mensen die Tom Tom 5 werkend hebben en daar dan verschillend melding over maken.

De een heeft helemaal geen compoorten aangemaakt, de ander alleen weer een inkomende op COM6 ... Wat is het nou!!

Ik heb een Adapt GPS muis, die bekende zeg maar.

GPSdash werkt wel met een inkomende poort op COM6 en een uitgaande op COM7 (beiden onbeveiligd)

Maar TomTom5 dus niet. Niet met geen enkele COM poort geconfigt, niet met alleen een inkomende COM6 poort onbeveiligd of beveiigd maakt ook geen moer uit en ik heb nu nog wel 600.000 verschillende mogelijkheden geprobeerd (in theorie zijn het er 8, wat betreft COM poort mogelijkheden geloof ik :Y) )

Maar no go...

Frustrerend :( ...

Verwijderd

waar kan ik de nieuwste versie vinden van mapopolis???
kan iemand mij daar aan helpen !!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

http://www.mapopolis.com/ misschien?
dit wil ook wel eens helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Over mapopolis gesproken..

Ik moet constant opnieuw mijn Adapt GPS muis opnieuw instellen omdat Mapopolis aangeeft "an error has occured on Com 7" Als ik vervolgens de Adapt uit de device lijst gooi en hem opnieuw erin zet dan doet de boel het wel weer. Iemand enig idee of dit aan de Adapt muis ligt, aan Mapopolis of wellicht aan de C550? En zijn er mensen met soortgelijke ervaringen?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 08:01
Ik word een beetje moe van de mensen die Tom Tom 5 werkend hebben en daar dan verschillend melding over maken.
Ik heb zelf ook de Adapt GPS en heb helemaal niks met COM-poorten gedaan. Echter de eerste keer duurde het wel 15 minuten! voordat ik een fix had. Laat je Adapt de eerste keer eens 15 minuten zoeken naar een fix misschien is dit de oorzaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Het probleem is niet de fix maar de communicatie tussen mapopolis en de GPS. Mapopolis roept direct dat er een "error has occured" en stelt een soft reset voor.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl2dav
hopiconjo schreef op maandag 12 september 2005 @ 07:48:
[...]

Ik heb zelf ook de Adapt GPS en heb helemaal niks met COM-poorten gedaan. Echter de eerste keer duurde het wel 15 minuten! voordat ik een fix had. Laat je Adapt de eerste keer eens 15 minuten zoeken naar een fix misschien is dit de oorzaak
Ja sorry je hebt gelijk .. Zat zelf ook niet goed op te letten ...

Maar als iets niet lukt na veel gestoei dan kan ik wel eens iets te geirriteerd raken :/ ;)

Het geheel werkt nu inderdaad zonder COM poorten aan te maken. Sterker nog, wat ik heel relaxed vind is dat je maar een keer je GPS muis hoeft te pairen met het standaard 0000 pincode gebeuren en dat het daarna gewoon gekoppeld blijft ook al heb je tussendoor je muis uit gehad ofzo...

Hele verbetering in vergelijking met me laptop navigatie setup waarbij ik elke keer opnieuw moest pairen voor elk wissewasje |:(

Wat ik wel gehad heb al is dat het soms lijkt alsof de hele telefoon vastloopt na het afsluiten van TomTom. Ik heb ook een keer een vastloper gehad tijdens navigeren :'( ... Ook was de stem ineens een keer weg, moest ik opnieuw opstarten.

Maarja het blijft Windows zullen we dan maar zeggen :r :P

Voor de rest ben ik redelijk tevreden met de telefoon, ik wilde express geen logge PDA meuk ook nog eens een keer bij me sjouwen.

Ik zal nog wat foto's maken van mijn navigatie opstelling in de auto. Ik vind em namelijk best ideaal 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl2dav
Allereerst heb ik een stuk zelfklevend klitteband op mijn batterijdeksel geplakt, de zachte kant van klitteband is hiervoor het best geschikt omdat dat niet zo ruw in de hand ligt ;)... Vraag trouwens niet waar ik dit zelfklevende klitteband vandaan heb want dat heb ik al jaren in me la liggen (van mijn werk toendertijd meegenomen).

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~supradav/nav/1.jpg

De andere kant heb ik op een totaal nutteloos driver CD'tje geplakt en daarnaast nog loodrecht daarop twee extra stukjes geplakt.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~supradav/nav/2.jpg

Vervolgens mijn achteruitkijkspiegel ook voorzien van wat klitteband. (Het is door de voorruit gefotografeerd en omdat ik geen poloroid filter voor me camera heb is het niet helemaal duidelijk ;) )

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~supradav/nav/3.jpg

En vervolgens kon ik het hele zaakje aan mijn achteruitkijkspiegel klitten! 8) ... (Voor mensen die zich zorgen maken, deze foto is gemaakt bij stilstand, dit is de route-DEMO-mode)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~supradav/nav/4.jpg

Doordat klitteband een beetje meegeeft bij bijvoorbeeld drempels blijft het daardoor geweldig goed zitten. En als ik het niet meer nodig heb is het binnen no time eraf.

Het display blijft op deze manier altijd goed in het zicht en de zon kan er ook niet op vallen heb ik gemerkt waardoor het ten alle tijden goed zichtbaar is.

Misschien heb ik iemand op een idee gebracht, succes! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
Ik heb deze geweldige tel sinds vanmiddag. Ik ben er al in geslaagd om een mvw af te spelen. Maar waar ik al de hele middag/avond mee bezig ben is uit te vogelen waarom hij in full-screen niet he volledige scherm gebruikt. Nu word ie gecropt zodat ie bijna een keer zo klein op het scherm verschijnd..

Ik kan er maar niet achter komen hoe ik dit groter kan krijgen..

/edit
Het werkt inmiddels al wel, het was gewoon een crapy filmpje.

En ik had het al eerder geedit, maar waarschijnlijk niet op verstuur bericht gedrukt ofzo...

[ Voor 20% gewijzigd door Kapitein Edward op 14-09-2005 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

nice job nl2dav :) Misschien je foto's ff resizen... dit is wel heel groot. Ik denk dat ik zelf toch maar voor een brodit oplossing ga.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

mooi gedaan nl2dav, dat brengt een mens op ideeen...;)

@Thijz? wat wil je in full screen dan?

• nl2dav
Groot?

Ehrm dit is al behoorlijk geresized maar ik zal de tweakers dot net regels wel opvolgen, beetje lui wat dat betreft O-) (iedereen aan de breedband! ;) )

Anderen doen het liever met ventilatieclip houders en vinden dit geen mooie oplossing enzo maar ik vind het een prima plek en reuze eenvoudig dusseh zie het probleem niet zo ;)

Ben verder erg tevreden over de telefoon. Het is jammer dat het display alleen niet ontzettend krasvast is zoals mijn Canon digicam dat bijvoorbeeld wel is. Maar als het display aan is, dan is deze zo fel dat je er niets van ziet (ik heb deze telefoon niet nieuw gekocht).

Verder is het jammer dat TomTom meestal de hele telefoon laat crashen als ik afsluit maar dat is dan maar niet anders. Voor de rest kan ik totaal geen minpunten van deze telefoon opnoemen en vind het zeker geen miskoop. Ik moet wel zeggen dat ik de camera functie totaal niet gebruik, daar heb ik echte digicams voor. Mocht ik die functie ooit nodig hebben dan zie ik het als een 'handigheidje' ...

Owja en het is irritant dat de spatie verhuist is van de 0 naar het #'je vergeleken met mn Nokia keyboard layout die ik al jaren gebruik, maar ach...

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Hoop dat tomtom voor eind oktober komt met een fix, want dan is me abboa afgelope :)
Die reshack vindt ik geen goede oplossing..

Verwijderd

Ik heb de T-mobile variant besteld, al snap ik de ballen meer van de benamingen. T-mobile noemt hem gewoon de SDA II, het is niet de music gezien de toetsen. De specs komen overeen met de 8200/SPV C550 en de behuizing is identiek aan de nieuwe Qtek 8300, maar volgens mij draait de SDA II gewoon op Windows 2003 SE als beweert smartphoneshop.nl dat hij op 2005 draait 8)7

Anyway ik ga er voorlopig maar gewoon vanuit dat hij onderhuids de 8200/spv c550 is en lees ik hier vrolijk mee over de mogelijkheden van het toestel:)

• Thomasch|IA
  • Laatst online: 20-09-2005

Thomasch|IA

CHUBBY

Een groot voordeel aan de C500 vond ik dat de voorkant van metaal is. Metaal breekt namelijk niet zo snel als plastic, en ik laat zo'n ding nog al eens vallen.

Bij deze de voorkant ook metaal of plastic?

wicked = massive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

de C500 van staal????? :? volgens mij niet hoor.
deze telefoom is wel robuust, en voelt stevig aan. laten vallen heb ik nog niet gedaan... :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Pretorian_ op 18-09-2005 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weekend warrior
Ik heb al druk lopen zoeken naar de "gratis internet" instellingen voor orange world. alleen ik kan niet vinden hoe ik deze instel bij de 2003 SE versie. andere besturings systemen komen wel langs, maar die hebben volgens mij een behoorlijk verschillende menu opbouw. is er iemand die weet hoe deze instellingen in elkaar steken (en die van orange world in het algemeen)?

EDIT: ik krijg inmiddels verbinding naar wat prutten. alleen kan ik mijn hotmail nog niet lezen

[ Voor 14% gewijzigd door weekend warrior op 20-09-2005 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

mm vertel mij ook maar eens hoe je dat doet dan?
ik weet alleen dat je verbinding op WAP zetten en het vinkje erboven uit werkt in de instellingen van IE. (bij orange dan he)

Verwijderd

Nou, heb de C550 ook. Vind het best een relaxed telefoontje alleen 2 dingen storen mij

- ik heb foto's gemaakt van mensen voor de caller ID. Wat ik ook probeer, als deze mensen mij bellen krijg ik maar heel klein onderin hun foto te zien. Volgens mij moet je dit een volle scherm kunnen maken, maar lukt me niet. Iemand id?

- Als ik lekker muziek ben aant luisteren gaat het ineens schokken. En daarna gewoon verder. Dit o willekeurige momenten. Nu vertelde iemand mij dat dit komt doordat er geen windows codec op die mp3's zit ofzo. ALs ik ze met windows moviemaker omzet naar wma gaat wel goed.
Nu zei hij mij dat ik een realplayer moest downen...maar waar?

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

realplayer is meer voor Nokia (symbian) toch?

die foto kan wel groot, op max 240x180. als je een foto maakt -> opslaan als ->callerID. Dan kies je de naam van de persoon en doe je volgende, dan krijg je een voorbeeld. dan kun je via menu-> instellen weergave de boel aanpassen. Moet je 'alleen foto gebruiken' kiezen en daaronder de positie en formaat instellen. als je 'Midden rechts' gebruikt en 240x180 krijg je ongeveer wat jij wilt denk ik. druk op gereed om een voorbeeld te zien. Je kunt bij het voorbeeld trouwens ook met tekstinstellingen de achtergrondkleur, tekstkleur, tekstgrootte, etc wijzigen.

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

@Pretorian_

Kun je dit alleen doen als je een callerID aanmaakt of ook naderhand? Ik heb namelijk het zelfde probleem als Lubby0.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind dit een leuk proggoie, maar waardeloos als je naar het icoontjes menu gaat van sms-jes. Dan is alles wit, alleen rond de smileys staan blauwe vakjes. Is hier niets aan te doen?

Ps. met de foto's is nu gelukt...:-D Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

DeFeCt schreef op donderdag 22 september 2005 @ 16:21:
@Pretorian_

Kun je dit alleen doen als je een callerID aanmaakt of ook naderhand? Ik heb namelijk het zelfde probleem als Lubby0.
volgens mij niet, maar probeer het eens uit zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-04 21:37

gertjanvdheuvel

Magento 2 / WebOptimalisatie

Ik heb nu net ook zo'n beestje in huis, alles werkt perfect en dat boekwerk heb ik al eenheel eind uit.
Echter, de Orange World en MMS diensten willen niet.

Kan 1 van jullie even de settings posten please ?

Alvast bedankt !

CBD olie , Gezonder Leven , Bumper Beschermer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

orange world aan laten zetten? instellingen moeten het zo uit de winkel doen. dus dat heeft geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

ik heb een c550, maar als ik met betaplayer een divx bestand afspeel, krijg ik em niet zover dat ie het hele beeld benut, de full screen functie werkt wel, maar ik blijf dan een zwarte rand van zon 0,5 cm houden. Helaas lukt het me niet om een screenshot te maken..
Kan iemand mij helpen? alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psbb
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-07-2021
Werkt Windows Mobile 5 op de C550. Zo ja wie heeft er ervaring mee.

Psbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-04 21:37

gertjanvdheuvel

Magento 2 / WebOptimalisatie

Orange World heb ik aan de gang, was een kwestie van aan laten zetten HAHAHA *feeling noobish*

MMS wil nog niet, lukken , en jawel die staat aan hoor :)

@NL2DAV: zou je mij eens wat kunnen uitleggen over het installeren van TT5M op de SPV C550 please ? Het wil me niet lukken zonder een heel raar beeldscherm :)

CBD olie , Gezonder Leven , Bumper Beschermer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psbb
TTM5 op de C550

Download Mobile registry editor die te vinden is en instaleer deze op je pc. Via Active sync kan deze editor aanpassingen maken op je C550.

http://www.breaksoft.com/...bile_Registry_Editor.aspx

Zet dit programma op je storage.

Vervolgens uitpakken en daarna b.v benaderen met Smart explorer
http://www.binarys.com/download_en.asp

Verander de volgende registry settings:

HKLM\Drivers\Display\GPE\Logical (Change from 131 - 138)
HKLM\Drivers\Display\GPE\LogicalPixelsY (Change from 131 - 138)

ps: als je bij PixelsX en PixelsY bent moet je op keys drukken. Dan kan je de setting veranderen.

Zo moet het lukken. Lijkt moeilijk maar is in een paar tellen gefixt.

Psbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psbb
PS Tel daarna even uit en aan doen.

Psbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

@ gert-jan NB: had ik ook met mn vorige SPV (e200). Soms duurt het ff bij Orange voordat het werkt. anders gewoon naar de Orange shop gaan en ze het laten uitzoeken. Ze kwamen erbij mij toen niet uit en had de netwerkdienst het uitgezocht, die belden netjes dat het opgelost was en toen werkte het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joke_name
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:42
Even een vraagje misschien weet iemand dat hier.

Of er een update komt dat je hem naar Windows Mobile 5 kan update. Of zal dat niet kunnen lijkt mij trouwens wel ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Volgens mij is het maar de vraag of je wel WM5 wil draaien...
quote van MoDaCo:
I personally would not like to install WM5 for one main reason-Memory. Starting with WM5, all the programs can ONLY be loaded/installed in ROM. RAM will be strictly for running the program. Most of the devices will have more rom (128mb atleast) to accomodate more installable programs. With C550, considering 64MB ROM, after installing OS, you won't have much space left to install the programs unless of course you install them on Mini SD card. As you know, some programs have to be installed in the phone's memory that could be a disadvantage if you have limited space to begin with

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Qtek 8300 (met Windows Mobile 5.0) maar als ik m'n Gmail ophaal met m'n mobiel kan ik 'm niet nog een keer downloaden met Outlook omdat 'ie al van de server is gehaald.

Maar m'n email vanuit Outlook wordt wel met m'n toestel gesynchroniseerd met ActiveSync 4.0, andersom echter niet. Dus die mail die ik niet meer met Outlook kan ophalen staat alleen op m'n telefoon en krijg ik niet meer op m'n PC. Heeft iemand een idee hoe dit wel kan?

Ik post dit expres in 't Qtek 8200 topic omdat 't Qtek 8300 topic nog niet echt loopt.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2005 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

moet je bij Gmail instellen dat je een kopie op de server wilt laten, kan onder POP instellingen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pretorian_ schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 19:49:
moet je bij Gmail instellen dat je een kopie op de server wilt laten, kan onder POP instellingen geloof ik.
Ja, dat is een optie maar dan blijft er dus een kopie op de server staan en stroomt m'n inbox vol...

Het gaat mij vooral om de optie om m'n opgehaalde email te syncen met de PC.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2005 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Als je hem dan vervolgens met outlook ophaalt en geen kopie achterlaat is het toch opgelost? Haalt ie je inbox alsnog leeg.. (niet dat je je gmail ooit vol gaat krijgen???)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan alleen kiezen voor kopie in die inbox of de prullenbak bij Gmail. De smartphone hoort een kopie achter te laten maar hij verdwijnt naar de prullenbak en wordt niet meer in Outlook opgehaald. Als ik 'm in de inbox laat staat blijft 'ie daar altijd staan. Dan moet ik voortaan maar af en toe inloggen om die weg te halen, maar uiteraard zoek ik een makkelijkere oplossing. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

maar als ze nou op je phone staan en dan sync je met activesync je Outlook inbox?
gmail -> phone -> active sync -> Outlook. (en andersom natuurlijk ook mogelijk)
of is dit een hele domme opmerking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pretorian_ schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 23:58:
maar als ze nou op je phone staan en dan sync je met activesync je Outlook inbox?
gmail -> phone -> active sync -> Outlook. (en andersom natuurlijk ook mogelijk)
of is dit een hele domme opmerking?
Nee, absoluut niet! Dat wil ik juist maar als is sync met Activesync maakt die een nieuwe mailbox "Outlook inbox" aan en daar synct 'ie alleen mee, niet met een extra aangemaakte Gmail account. Misschien dat ik dus iets verkeerd doe maar mail die ik op m'n mobiel ophaal krijg ik niet in Outlook op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

hebben ze wel dezelfde naam? als je account bijvoorbeeld pietje@email.com heet met de naam pietje pietersen en op je telefoon niet dan zou het fout kunnen gaan denk ik.
bij mijn spvc550 heb ik dit nooit geprobeerd (heb thunderbird nl), maar ik heb op mijn mobiel wel een account 'Outlook email'. Wat daar verder het nut van is weet ik eigenlijk niet omdat ik het nooit heb gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In mijn Windows folder zit een bestandje "Short_AP1", dit is de shortcut van sneltoets 1. Die gaat nu naar Internet Explorer, dat is ook de bedoeling, maar hij opent meteen de site van i-mate terwijl ik een blanco pagina wil.

Zowel in de file manager op het toestel als met mijn PC kan ik niets met het bestandje doen. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Hallo,

Ik zie veel reacties mbt TTM5 en de C550. Zonder registry aanpassing werkt dit blijkbaar (nog ?) niet. Maar werkt een eerdere versie van TT eventueel wel op de C550 ? Alvast bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

dafmay schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 12:46:
Hallo,

Ik zie veel reacties mbt TTM5 en de C550. Zonder registry aanpassing werkt dit blijkbaar (nog ?) niet. Maar werkt een eerdere versie van TT eventueel wel op de C550 ? Alvast bedankt voor de info.
met 99.9% zekerheid kan ik je zeggen dat ook die niet gaan werken. Het probleem zit hem in de resolutie van het QVGA scherm in de 550 waar TT nog steeds geen oplossing voor heeft.
(schandalig eigenlijk want er zijn inmiddels toch genoeg toestellen met QVGA?)

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
DeFeCt schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 14:58:
[...]

met 99.9% zekerheid kan ik je zeggen dat ook die niet gaan werken. Het probleem zit hem in de resolutie van het QVGA scherm in de 550 waar TT nog steeds geen oplossing voor heeft.
(schandalig eigenlijk want er zijn inmiddels toch genoeg toestellen met QVGA?)
Ok helaas. Dank voor je reactie. Inderdaad zeer merkwaardig dat TT nog steeds geen versie voor dit toestel heeft uitgebracht ! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand het al voor elkaar gekregen de vodafone instellingen werkend te krijgen? Mij lukt het maar niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een klein probleem met mijn c550, wat betreft afspelen mp3.

Ik kon als ik naar mijn storagecard ging, een mp3 selecteren en direct afspelen met de mediaspeler. Krijg nu telkens een foutmelding dat het bestand beschadigd is of dat de speler het niet ondersteund.

Het vreemde is als ik mijn Library laat bijwerken en hem via My Music selecteer dat hij het dan gewoon doet. Dus als ik nu iets download een mp3 of zo, moet ik eerst de library bijwerken alvorens ik hem af kan spelen.

Wat zou dit nou kunnen zijn, heb wel een keer een filmpje proberen af te spelen. Toen werd de vraag gesteld met welk bestand ik dit zou willen openen. Heb toen een bestandje uitgekozen, natuurlijk deed hij het niet. Maar sinds die tijd doen ook de mp3's raar.

Het is mijn 1e smartphone en ben er ondanks dit kleine probleem blij mee, vooral de batterij gaat lekker lang mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

TT5 zonder reg editor? Er is nu een tool beschikbaar die dat voor je zou moeten doen..

A free tool called TTqvga is now available that allows you to run TomTom Mobile 5 on a SP5, C550 and other QVGA smartphones.

http://www.MobileNetSwitch.com/TTqvga

Bij mij werkt het helaas niet ;(

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Is het nou mogelijk om bijv. een Qtek rom op de SPV C550 te zetten net als dit bij de M500 gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Wat zou het nut daar van zijn?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Het ging mij om het (hier niet bespreekbare) unlocken van de telefoon. Heb gelukkig al wat nuttige informatie gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

volgens mij kan dat wel...kon met de andere spv's ook toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Zal het al mogelijk zijn om een c600 rom op een c550/c500 te zetten?

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Pretorian_ schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 20:19:
volgens mij kan dat wel...kon met de andere spv's ook toch?
Ik blijf met de vraag zitten waarom je dit zou willen.. hebben andere roms voordelen?
De reden van PnD is al afgevallen, daar zijn tools voor. Please enlighten me! :)

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Speedfight schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 00:16:
Zal het al mogelijk zijn om een c600 rom op een c550/c500 te zetten?
dan zou je heel goed de hardware (specs) moeten vergelijken....en dan nog vraag ik het me af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:48

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Iemand al een oplossing voor de programma's die op slechts 75% draaien?
Bijv. als je een film afspeelt met Betaplayer.. Bij mij geeft ie namelijk geen volbeeld. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-08 12:01
Ik heb ook een sda II aangeschaft, maar nog niet binnen.
Nu vraag ik me af of het display aan blijft als ik gebruik maak van de navigatie?
Of is het gewoon niet te lezen in het donker.

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

je kunt het toch gewoon instellen dat je scherm nooit uitgaat? of iig pas na lange tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
dat vraag ik me dus af, dat kan namelijk bij de spv 1 (classic/canary) namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

bij deze wel hoor, je kan allebei de time-outs op 'Nooit' zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

bij mij zet TT automatisch de schermbeveiliging uit en bluetooth aan, dus scherm blijft branden en gsm koppelt automatisch met gps-muis.
Zodra ik TT afsluit word BT uitgezet en de beeldschermbeveiliging weer aangezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
als dat zo is is het nog mooier!
Jij maakt gewoon gebruik van TT 5.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

yup ! gewoon TT 5.0 met adapt muis... werkt perfect =)

iemand al enig idee hoe ik TCPMP (voorheen Betaplayer) op fullscreen kan draaien?
Lees overal dat versie 0.66 full wide-screen beeld geeft alleen ik heb nog zwarte randen ! snik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Heb al fullscreen ! Videodriver GDI instellen...

Echt super beeld ! Wat een scherm zeg !
Loopt op fullscreen perfect ! Geen problemen, kraakhelder beeld etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psbb
En hoe doe je dat?

Psbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

als je TCPMP op je tel hebt draaien ga je naar opties -> (3) Video -> (4) videodriver -> (2) GDI

Heb met zo'n progje mijn film omgezet naar 320x240 zodat ie gelijk is aan het beeldscherm en de mb's een stukkie minder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

en welk progje is dat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

TCPMP -> The Core Pocket Media Player zoiets.. voorheen heette het Betaplayer.
www.corecodec.org kan je het instal progje downloaden geloof ik...

Moet je maar ff kijken, erg fijn progje !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

ik bedoelde dat omzetten eigenlijk, of doe je dat daar ook mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Pfff... dan moet ik even thuis kijken... Zit nu namelijk op het werk..
Heb hem overigens toen wel geconvetreerd naar pocketpc formaat (320x240) ipv smartphone formaat want dat was een stuk kleiner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ben thuis....

het is de PocketDivXEncoder_v0.3.50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de SDA II, als ik via opera internet krijg ik 2 G tjes in mijn display, 1 in het midden een grotere en een kleintje bij de antenne rechts. Als ik opera afsluit, blijven ze beide staan. Mijn gprs verbinding wordt niet afgesloten, ook niet als ik de rode ophang knop intoets. Volgens mij heeft vooral dat kleine gtje bij de antenne aan dat ik nog verbinding heb. Ook bij de timers zie ik achteraf dat dat het geval is. Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn verbinding nou afsluit, ik kan het in het boekje ook nie vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psbb
Grote G: Je hebt GPRS ontvangst. Kan je laten staan kost je niets.

De kleine G bij antenne: Je maakt gebruik van GPRS. Kost je dus geld.

Uitschakelen:het huisje knop bovenaan, 2e van links even indrukken. Vervolgens kieze verbreek GPRS verbinding.

Psbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt............volgens de Tmobile Ks maakte dat kleine Gtje namelijk ook niet uit, maar het zat me niet lekker. Ik had ook al het idee dat ik gewoon een verbinding had als ik bij mijn timers keek.

Bewijst maar weer es dat je nooit blindelings op de ks medewerkers af moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:54

pietje63

RTFM

Ik kreeg gister post van orange met de mededeling dat ik zo'n lieve klant ben dat ze me graag een spv c550 willen geven (als ik ijn abbo een jaar verleng)

2 vraagjes erover:
- de mensen die tom tom (al dan niet met regfix) draaien, wat gebruikt dit systeem dan voor de positie bepaling? Hebben jullie er een losse gps module bij of is hier een alternatief voor
- over de video kijken, hoe groot is een (2 uur durende) film in dit formaat, en kun je rustig een filmpje hierop kijken in de trein of is dit eigenlijk niet te doen

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
Kun je meerdere bluetooth verbindingen tegelijk hebben?
Ofwel op het moment dat ik TT draai en verbinding heb met een gps adapter, kan dan ook mijn headset nog gebruikt worden voor inkomende gesprekken of hoe gaat dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Pietje63-> Films kijken gaat perfect.. je draait je foon een kwartslag en je hebt breedbeeld !
Groot genoeg om alles perfect te kunnen zijn. Vannacht om de terugweg van A'dam heeft er iemand bij mij in de auto nog Southpark liggen kijken.
Van een 700mb film blijft 150mb over als je ze omzet naar 320x240

Voor TomTom heb ik een aparte gps module, voor zover ik weet is er ook geen alternatief.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste