Als mensen nog mooie hoge resolutie homescreens willen hebben
http://smartphone.kleinweder.ch/index.php
Super mooi!
Super mooi!
Verwijderd
Ik gebruik zelf deze: http://www.sbsh.net/forums/index.php?showtopic=5941 Is echt super!nickpma schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:10:
Als mensen nog mooie hoge resolutie homescreens willen hebben
Super mooi!
Ik heb ook geprobeerd tomtom aan de praat te krijgen, precies zoals jij ook gedaan hebt.Floris-K schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:19:
op de c550 zit die BT configuratie dus niet...
Heb het wel al voor elkaar !
Tomtom aangezet, terug naar bureablad met rode knop.
Instellingen -> Bluetooth -> menu -> apparaten.
Vervolgens de gps muis zoeken en toevoegen.
Dan met pijltje terug naar tomtom gaan toen gaf ie aan: geen gps signaal(eerst was het ' geen gps-apparaat')
vervolgens buiten op de vensterbank een minuut of 10 laten liggen en begon tt te gillen dat ik rechtsaf moest.
Hij had dus verbinding !! De 1e keer schijnt nogal moeizaam te gaan .. bleek bij mij dus ook.
Nu werkt ie helemaal perfect !
de accu eruit halen of andere muziek erop zetten is ook geen oplossing. morgen maar naar orange:(.weekend warrior schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 19:38:
bij mij werkt WMP niet meer. hij geeft geen geluid. dit terwijl alle systeemgeluiden het wel doen. uit en aan zetten helpt niks
[ Voor 25% gewijzigd door weekend warrior op 31-08-2005 16:14 ]
Ja een handmatige keylock zit erop, ook kun je deze beveiligen met een code.dafmay schreef op zondag 04 september 2005 @ 12:19:
Ik ben van plan om een C550 te nemen bij verlenging van orange contract. Een vraagje vooraf. Zit er een keylock op de telefoon ? Dus niet vergrendelen met code ter beveiliging van gegevens, maar handmatig danwel automatisch het toetsenbord vergrendelen. Alvast bedankt voor de info.
Top ! Hartelijk dank voor de info.Jerome! schreef op zondag 04 september 2005 @ 14:53:
[...]
Ja een handmatige keylock zit erop, ook kun je deze beveiligen met een code.
Een automatische keylock is te downloaden als freeware, met screensaver klok en wat andere features.
Heb momenteel een C500, waarbij net zoals op de C550 TTM5 draait. In de auto leest zo'n scherm van de M500 denk ik wel prettiger, maar met de C500 is het ook wel duidelijk.dafmay schreef op zondag 04 september 2005 @ 16:07:
Hmm nog maar een vraagje. Zijn er hier mensen die zowel de SPV C550 als de M500 hebben gebruikt ? Ik twijfel namelijk tussen deze 2 toestellen. De C550 is lekker compact en licht. Op de M500 daarentegen kan TT5 draaien én deze heeft ook een veel snellere processor. Ook is er voor de M500 veel software te verkrijgen.
Keuzes, keuzes...
Dat ga ik a.s. woensdag doen bij de Orange shop. Dan kan ik meteen mijn contract verlengen en toestel meenemen. Maar eerst vantevoren iedere review en forum doorspitten op internet. Ik heb zelfs de handleidingen ge-downloadJerome! schreef op zondag 04 september 2005 @ 16:46:
[...]
Heb momenteel een C500, waarbij net zoals op de C550 TTM5 draait. In de auto leest zo'n scherm van de M500 denk ik wel prettiger, maar met de C500 is het ook wel duidelijk.
Misschien moet je eens een winkel binnenlopen waar ze deze toestellen beide verkopen en even gaat vergelijken. (ik noem een belcompany of orange shop)
Voor zover ik weet werkt het tot nu toe alleen nog maar via de registry hack, het nadeel daarvan is dus dat je een QVGA telefoon koopt en dan de resolutie moet gaan terughacken om de boel fatsoenlijk te laten draaien.PnD schreef op maandag 05 september 2005 @ 23:38:
Hoe zit het nou met TTM5 op de C550..Het werkt nu dus? Gewoon zoals het hoort geen nadelen of half werkende dingen?
[ Voor 30% gewijzigd door T7D_Sneezy op 06-09-2005 16:21 ]
I don't want no cake, I want me some pie!
Je kunt het bestand op de cd zoeken. Of downloaden van de Microsoft.comFlotterPower schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 18:11:
Wpeo! een c550 gekocht vanmiddag!![]()
Maar ik krijg activesync niet geinstalleerd![]()
![]()
Er gebeurt niks wanneer ik (in dat menutje van die bijgeleverde cd) als ik op Install druk..
Ook geen errors ofzo.
What to do?
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
Volgens mij moet je deze telefoon kopen voor de smartphone mogelijkheden en de integratie met windows, voor mooie foto's moet je gewoon een fototoestel kopenT7D_Sneezy schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:20:
ik ben aan het twijfelen tussen deze telefoon en een k750i of een w800i
De foto's zijn trouwens wel een stuk slechter dan die van een K750i
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
Ik heb zelf ook de Adapt GPS en heb helemaal niks met COM-poorten gedaan. Echter de eerste keer duurde het wel 15 minuten! voordat ik een fix had. Laat je Adapt de eerste keer eens 15 minuten zoeken naar een fix misschien is dit de oorzaakIk word een beetje moe van de mensen die Tom Tom 5 werkend hebben en daar dan verschillend melding over maken.
Ja sorry je hebt gelijk .. Zat zelf ook niet goed op te letten ...hopiconjo schreef op maandag 12 september 2005 @ 07:48:
[...]
Ik heb zelf ook de Adapt GPS en heb helemaal niks met COM-poorten gedaan. Echter de eerste keer duurde het wel 15 minuten! voordat ik een fix had. Laat je Adapt de eerste keer eens 15 minuten zoeken naar een fix misschien is dit de oorzaak
[ Voor 20% gewijzigd door Kapitein Edward op 14-09-2005 13:44 ]
Verwijderd
wicked = massive
[ Voor 3% gewijzigd door Pretorian_ op 18-09-2005 12:04 ]
[ Voor 14% gewijzigd door weekend warrior op 20-09-2005 14:52 ]
Verwijderd
Verwijderd
Vind dit een leuk proggoie, maar waardeloos als je naar het icoontjes menu gaat van sms-jes. Dan is alles wit, alleen rond de smileys staan blauwe vakjes. Is hier niets aan te doen?Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 19:19:
[...]
Ik gebruik zelf deze: http://www.sbsh.net/forums/index.php?showtopic=5941 Is echt super!
volgens mij niet, maar probeer het eens uit zou ik zeggen.DeFeCt schreef op donderdag 22 september 2005 @ 16:21:
@Pretorian_
Kun je dit alleen doen als je een callerID aanmaakt of ook naderhand? Ik heb namelijk het zelfde probleem als Lubby0.
Verwijderd
Psbb
I personally would not like to install WM5 for one main reason-Memory. Starting with WM5, all the programs can ONLY be loaded/installed in ROM. RAM will be strictly for running the program. Most of the devices will have more rom (128mb atleast) to accomodate more installable programs. With C550, considering 64MB ROM, after installing OS, you won't have much space left to install the programs unless of course you install them on Mini SD card. As you know, some programs have to be installed in the phone's memory that could be a disadvantage if you have limited space to begin with
Verwijderd
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2005 19:32 ]
Verwijderd
Ja, dat is een optie maar dan blijft er dus een kopie op de server staan en stroomt m'n inbox vol...Pretorian_ schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 19:49:
moet je bij Gmail instellen dat je een kopie op de server wilt laten, kan onder POP instellingen geloof ik.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2005 19:54 ]
Verwijderd
Verwijderd
Nee, absoluut niet! Dat wil ik juist maar als is sync met Activesync maakt die een nieuwe mailbox "Outlook inbox" aan en daar synct 'ie alleen mee, niet met een extra aangemaakte Gmail account. Misschien dat ik dus iets verkeerd doe maar mail die ik op m'n mobiel ophaal krijg ik niet in Outlook op de PC.Pretorian_ schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 23:58:
maar als ze nou op je phone staan en dan sync je met activesync je Outlook inbox?
gmail -> phone -> active sync -> Outlook. (en andersom natuurlijk ook mogelijk)
of is dit een hele domme opmerking?
Verwijderd
met 99.9% zekerheid kan ik je zeggen dat ook die niet gaan werken. Het probleem zit hem in de resolutie van het QVGA scherm in de 550 waar TT nog steeds geen oplossing voor heeft.dafmay schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 12:46:
Hallo,
Ik zie veel reacties mbt TTM5 en de C550. Zonder registry aanpassing werkt dit blijkbaar (nog ?) niet. Maar werkt een eerdere versie van TT eventueel wel op de C550 ? Alvast bedankt voor de info.
Ok helaas. Dank voor je reactie. Inderdaad zeer merkwaardig dat TT nog steeds geen versie voor dit toestel heeft uitgebracht !DeFeCt schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 14:58:
[...]
met 99.9% zekerheid kan ik je zeggen dat ook die niet gaan werken. Het probleem zit hem in de resolutie van het QVGA scherm in de 550 waar TT nog steeds geen oplossing voor heeft.
(schandalig eigenlijk want er zijn inmiddels toch genoeg toestellen met QVGA?)
Verwijderd
Verwijderd
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
Ik blijf met de vraag zitten waarom je dit zou willen.. hebben andere roms voordelen?Pretorian_ schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 20:19:
volgens mij kan dat wel...kon met de andere spv's ook toch?
dan zou je heel goed de hardware (specs) moeten vergelijken....en dan nog vraag ik het me af.Speedfight schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 00:16:
Zal het al mogelijk zijn om een c600 rom op een c550/c500 te zetten?
http://specs.tweak.to/6635
Verwijderd
Psbb
Verwijderd
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq