De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
Kreeg Realplayer voor pocketpc niet op mijn spv. Moest ActiveSync 3.1 of hoger installeren, maar heb 3.7 erop zitten volgens mij :-/
[ Voor 6% gewijzigd door pietje63 op 10-11-2005 00:10 ]
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
- auto keylock
- ander (sneller toegankelijk) programma voor wekker
(en veranderen bedoelde ik beantwoorden)
[ Voor 20% gewijzigd door pietje63 op 10-11-2005 00:10 ]
Uit het C500-topic:
Op de eigen site van een modaco member is een tooltje te downloaden wat dat automatisch doet, en wat ook volledig instelbaar is per programma.http://maniac.fschreiner.de/en/index_en.htmVerwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:20:
even een domme vraag...maarre ik heb dit toestel nu ongeveer een week en ik ben benieuwd of je er ook een soort automatische toetsenbordvergrendeling op kunt zetten? (ik doe het nu handmatig met de rode knop...maar vergeet dit wel eens)
Helaas krijg ik dit programma niet geinstalleerd.. de ene keer een foutmelding over je juiste machtigingen en daarna klaagt het over een handtekening van een vertrouwd certificaat...
Ergens in dit topic staat een progje daarvoor en ook om simlock vrij te maken.
Verwijderd
http://www.modaco.com/index.php?download=616
Installeren, sneltoetsje erop en klaar is klazien.
Ik ben ook ergens een homescreen tegengekomen waar middels een plugin op de homescreen de wekker kon worden ingesteld. Maar die kon ik zo gek gauw niet meer terugvinden (wel via modaco, wellicht hun forum tegengekomen).
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2005 01:45 ]
- als ik van bijgeleverde cd Clearvue suite instaleer (schijnt soort pocket office te zijn) dan kan ik nergens dit programma terugvinden op storagecard of in startmenu. Hij koppelt ook geen word documenten of excel documenten aan het programma. Heb dus het idee dat dit niet werkt of dat ik iets verkeerd doe. Iemand dit al werkend gekregen?
http://specs.tweak.to/6635
You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.
Vroeg me dit vandaag ook af terwijl ik in de trein zat, je zou haast denken van wel, maar ik denk dat de driver ervoor niet meegebakken zit in de rom... echter nog niet geprobeerd (aangezien ik mijn externe hdd thuis heb liggen en ik ook niet zeker weet of ik het goede kabeltje daarvoor wel heb).josvg schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 16:36:
Weet er iemand toevallig of er een mogelijkheid is om op de USB van de windows mobile smartphones extra geheugen te hangen? Bijvoorbeeld een USB-stick of een externe harde schijf.
Aaah, IDEAAL dankVerwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 01:44:
Een programma om sneller je alarm in te stellen:
http://www.modaco.com/index.php?download=616
Installeren, sneltoetsje erop en klaar is klazien.
Ik ben ook ergens een homescreen tegengekomen waar middels een plugin op de homescreen de wekker kon worden ingesteld. Maar die kon ik zo gek gauw niet meer terugvinden (wel via modaco, wellicht hun forum tegengekomen).
[ Voor 5% gewijzigd door pietje63 op 13-11-2005 01:46 ]
Ik heb hier geen externe HD oid, maar zou je het een keer willen proberen, met google kan ik niet veel vinden... Maar misschien kun je op internet wel ergens een driver vinden...pietje63 schreef op zondag 13 november 2005 @ 01:45:
[...]
Vroeg me dit vandaag ook af terwijl ik in de trein zat, je zou haast denken van wel, maar ik denk dat de driver ervoor niet meegebakken zit in de rom... echter nog niet geprobeerd (aangezien ik mijn externe hdd thuis heb liggen en ik ook niet zeker weet of ik het goede kabeltje daarvoor wel heb).
Eventueel gewoon een windows 98 driver downloaden, niet geschoten is altijd mis
You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.
Verder betwijfel ik of een win 98 driver a; zomaar werkt en b; überhaupt te installeren is.
Als ik nog een keer mezelf verveelt heb (en zelf een usb kabel ontleedt of een verloop stekker gekocht heb) laat ik het wel horen.
Was ook niet allermeest serieus bedoeldpietje63 schreef op maandag 14 november 2005 @ 18:50:
Hmm, tot nu toe niet de juiste kabel kunnen vinden... mijn hdd heeft zo'n vierkante usb kabel en aan de andere kant een usb male... dus ik zou eigenlijk een een verbindingsstukje moeten zoeken ofzo. Ik weet niet hoe flexibel het usb protocol hiermee is.
Verder betwijfel ik of een win 98 driver a; zomaar werkt en b; überhaupt te installeren is.
Als ik nog een keer mezelf verveelt heb (en zelf een usb kabel ontleedt of een verloop stekker gekocht heb) laat ik het wel horen.
De ene keer gaat het prima via verkenners met knippen en plakken de andere keer gewoon niet, zoals nu weer.
Via mediaplayer gaat het ook vreselijk de ene fout melding na de andere, loopt hij weer vast en moet in mediaplayer of de phone weer opnieuw opstarten.
Ik vraag me dus af of meerder hier problemen mee hebben en zoniet hoe jullie dan muziek overzetten op de phone zonder de kaart er uit te halen ...
[ Voor 6% gewijzigd door pvdlaan op 14-11-2005 22:07 ]
Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
Verwijderd
Net geupgrade namelijk

trouwens, nu in de Orange Online Shop een c550 gratis bij een 1jr. Free 32,50, met de eerste maand gratis. dus kost je 360 euro voor 390 beltegoed en een C550 met 512MB. Goeie deal?
I love it when a plan comes together!
Gebruik je de update niet kan je de kaarten wel blijven gebruiken.
Psbb
Werkt prima zo !
Heb vandaag de eerst de update erop gezet en daarna de oude TomTom map er over gezet. Heb dan wel weer het probleem dat een aantal dingen over elkaar lopen. Kan wel weer alle kaarten gebruiken en de telefoon kan in de orginele resulutie blijven staan. Heb nu Benelux, Frankrijk, Duitsland en Spanje op 1 kaartje staan en werkt.
Psbb
En het resolutie probleem is opgelost ja
Het lijkt ook stabieler, ik had met TT5.0 nogal eens last van vastlopers maar of die nu ook daadwerkelijk echt weg zijn ... Ff afwaxchten nog met dat oordeel vellen

Benelux en Mayor roads of europe moest ik niet activeren als ik de update erop zet.
Alle andere kaarten wel (duitsland, Frankrijk en Spanje) Deze draaien alleen onder versie 5.00. Met versie 5.20 moet ik ze activeren.
Nog geen idee waar dat aan kan liggen. Heb er ook geen oplossing voor.
Psbb
Vaak staat er dan wel een half bestand op de telefoon.
Meer mensen problemen (of liever een oplossing
Los daarvan zou het me irriteren om elke keer mijn telefoon uit te moeten zetten (helemaal aangezien het aan en uitzetten vrij lang duurt).
[ Voor 32% gewijzigd door pietje63 op 18-11-2005 16:23 ]
Met een Adapt BT muis.. Geen idee of het de 300 is maarre ... Dat dus.
Verwijderd
Ik heb alle Tom Tom topics afgelopen en uitgeprobeerd, maar ik krijg de GPS niet aan de praat met TomTom Mobile. Ik heb een T-mobile SDA 2 en een Leadtek GPS 9553.
Wat ik me afvroeg, als ik in Tom Tom de GPS receiver wil selecteren heb ik bij de standaard Tom Tom receiver een sleuteltje staan en 0000. Weet iemand wat dat betekend?
Of heeft iemand misschien tips en trucks om de boel toch aan de praat te krijgen? Misschien is het iets specifieks voor de SDA 2. Ik heb de update van Tomtom al geïnstalleerd.
Dirk
Ik snap er echter helemaal niks van dat ik nu opeens een andere toestelcode heb.
Kan ik dit weer veranderen?
Psbb
Ik dacht dat de toestelcode (devicecode) uniek is.
Had deze vraag ook in het TomTom topic kunnen plaatsen maar die is gesloten.
Psbb
Ik heb dit weekend met mijn zwager geprobeerd om TT op zijn SDA 2 aan de praat te krijgen maar no go. Zowel met mijn eigen BT muis als met die van hem vind TT niks. Het gekke is dat Mapopolis wel een BT muis ziet en kan gebruiken op de SDA2, Op mijn C550 werken beide BT muizen zonder probleem...
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2005 21:38 ]
Verwijderd
Ik heb een merkloze blue tooth muis waarbij com 6 open staat.
Het sleuteltje 0000 bij de tom tom muis zal vermoedelijk de code betreffen voor het pairen van de muis met je toestel.
Bij mijn muis is overigens geen code nodig (ondanks dat de gebruiksaanwijzing zegt van code 0000 in te voeren)
Verwijderd
Is het makkelijk voor een leek om de SIM-lock eraf te halen en de software-lock?
Gr
Verwijderd
Verwijderd
Weet jij toevallig ook of je de phone kan herstellen als je het verpest? Ik denk namelijk dat de Orange tool misschien niet werkt voor T-mobile en je zult net zien.....
Verwijderd
Verwijderd
ik heb net een nieuwe spv c550 gekocht.
ik wilde meteen een flinke muzikecollectie op de telefoon zettten.
maar steeds als ik via mediaplayer bestanden op mijn minisd kaartje probeer te krijgen gaat hij eerst wel kopieren, maar stopt er dan weer mee. Ik krijg geen fout melding te zien. Wel komen de bestanden onder het kopje afgebroken bestanden te staan. Ik heb het programma active sync op mijn pc staan maar daarmee kan het ook niet. Kan iemand mij helpen?
Gewoon de bestanden via windows kopieren en plakken overzetten. Gaat een stuk makkelijker. Als het dan fout gaat krijg je tenminste nog een fatsoenlijke foutmelding denk ik.Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 21:35:
hoi,
ik heb net een nieuwe spv c550 gekocht.
ik wilde meteen een flinke muzikecollectie op de telefoon zettten.
maar steeds als ik via mediaplayer bestanden op mijn minisd kaartje probeer te krijgen gaat hij eerst wel kopieren, maar stopt er dan weer mee. Ik krijg geen fout melding te zien. Wel komen de bestanden onder het kopje afgebroken bestanden te staan. Ik heb het programma active sync op mijn pc staan maar daarmee kan het ook niet. Kan iemand mij helpen?
Ik gebruik zelf meestal mn kaartlezertje in combinatie met een hoesje om de mini-sd zodat je het als gewone SD kunt lezen, dat gaat sowieso stukken sneller. nog een tip: probeer niet tientallen bestanden tegelijk te kopieren via Activesync, je kunt ze beter achter elkaar per 1 of 3 ofzo kopieren.
[ Voor 20% gewijzigd door Pretorian_ op 17-12-2005 18:34 ]
http://www.pocketinfo.nl/artikel/4835
eindelijk een Automatic Keylock for MS Smartphone
[ Voor 19% gewijzigd door Pretorian_ op 17-12-2005 19:27 ]
steeds als ik hem uit zet, schiet hij weer aan. (C550)
[ Voor 3% gewijzigd door Christiano007 op 27-12-2005 16:37 ]
Ter land, ter zee en in de kroeg
En ik wil niet dat mn accu er zo snel doorgaat dus uit dat ding, maar hoe?
Je hebt niet toevallig tomtom nog draaien op de achtergrond?Christiano007 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 17:04:
Het blauwe lampje blijft ook gewoon doorknipperen, en als ik dan weer kijk bij de bluetooth opties is hij gewoon aan. (tenminste, aan staat er).
En ik wil niet dat mn accu er zo snel doorgaat dus uit dat ding, maar hoe?
Dat was het probleem bij mij, tomtom schakelt Bluetooth automatisch in voor je GPS.
Dat zou heel goed kunennXoiN schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 17:40:
[...]
Je hebt niet toevallig tomtom nog draaien op de achtergrond?
Dat was het probleem bij mij, tomtom schakelt Bluetooth automatisch in voor je GPS.
Moet er nog wel even aan wennen dat hele smartphone gedoe zeg hehe, nu nog een beetje uitvogelen hoe ik het beste programma's erop kan zetten en wélke
Verwijderd
Heb er ook eentje sinds vanochtend en vraag me ook sterk af wat ik er het beste op kan zetten en wat nuttige sites zijn (behalve MoDaCo). Iemand handige links? Ondertussen google ik wel even verderChristiano007 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 11:41:
[...]
Dat zou heel goed kunenn, had ff alle overbodige apparaten uit gezet en plotseling was mijn bluetooth verdwenen
Moet er nog wel even aan wennen dat hele smartphone gedoe zeg hehe, nu nog een beetje uitvogelen hoe ik het beste programma's erop kan zetten en wélke
Ik heb tot nu toe gedownload:
PocketDivXEncoder (filmpjes omzetten naar 320x240)
tcpmp (media afspelen)
Keylock_WM2K3 (staat eerder genoemd, automatische keylock)
Mooi dingetje lijkt het, nu nog een beetje aan de mogelijkheden wennen
EDIT:
Veel gratis software op http://www.pdagold.com/
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2005 22:46 ]
Verwijderd
check mail ;xMyTi schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 23:04:
Is er misschien iemand hier die een backup van het menu Bureau-accessoires (Accessoires) in het startmenu van de C550 kan maken voor mij. Ik heb deze map per ongeluk gewist en eigenlijk geen zin om een hard reset daarvoor uit te voeren. In ruil voor een beloning natuurlijk...
Verwijderd
Is het inmiddels gelukt om tomtom werkend te krijgen op je SDA 2???
Zo ja... dan hoor ik graag hoe :-)
Ik tast nog in het duister...
Baal er stevig van dit was nl waarom ik deze telefoon heb aangeschaft...
Weet 100% zeker dat adapter niet kapot is. Heb hem namelijk ook gepaired met een c550 en dat werkte prima.
Dankzij dat probleem heb ik hem toen weggedaan...Stampre schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 11:22:
Ook ik tast nog steeds in het duister. Blijft een nogo met tt 5.2 en een adapt gps adapter.
Baal er stevig van dit was nl waarom ik deze telefoon heb aangeschaft...
Weet 100% zeker dat adapter niet kapot is. Heb hem namelijk ook gepaired met een c550 en dat werkte prima.
Zie dus nu dat het nog steeds niet wil lukken?
Pairen wilde bij mij ook...in tomtom zag hij gewoon niks..ben wel benieuwd of het nu goed is.
Ben ik even blij met mijn a780, met ingebouwde gps.
[ Voor 3% gewijzigd door nickpma op 13-01-2006 13:07 ]
modaco en pocketinfo bieden helaas geen uitkomst. Ik blijf het vreemd vinden, de qtek 8200 en c550 zijn identiek aan de sdaII. Daar werkt TT zonder problemen, en op een sda II is het nogo.
T-mobile maar eens bellen dan? of zou er een t-mobile forum zijn?
Alvast bedankt!
http://blog.morrison.nl/
Verwijderd
http://www.pdashop.nl/product/18604
lijkt me wel een goeie deal, alleen is deze telefoon wel een goede keus?
Zolang je niet aangeeft wat je er mee wil, en wat je ervan verwacht of wat voor jou de alternatieven zijn, kunnen wij natuurlijk niet aangeven of deze telefoon voor jou een goede keus is.Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 19:39:
Ik zie op pdashop.nl de T-Mobile SDA II voor 199 euro (gratis met tmobile relax 100, 1 jaar)
http://www.pdashop.nl/product/18604
lijkt me wel een goeie deal, alleen is deze telefoon wel een goede keus?
Verwijderd
mp3 en video afspelen is ook een must
is de SDA 2 trouwens identiek aan de SPV C550?
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2006 22:20 ]
Bluetooth van de GPS doet het wel (blauw lampje blijft constant blauw) maar hij blijft maar knipperen en geen satelieten vinden. Wat doe ik verkeerd?
Kan wel inloggen maar als ik ervder klik logt ie zichzelf weer uit, terwijl de cookies gewoon aanstaan.
Is hier misschien een oplossing voor? Opera installeren of niet?
Om een lang verhaal kort te maken, de helpdesk gaat me niet helpen. Heb aangegeven dat het mij een firmware probleem lijkt omdat het bij de andere toestellen wel werkt. Daar was hem niets van bekend. Wellicht als er meer mensen contact opnemen met t-mobile dat ze er eens serieus naar gaan kijken.
TomTom is nu net waarom ik dit toestel heb gekozen en een gps muis heb gekocht.
Hallo moky, dat zou ik ook wel eens willen weten.Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 16:54:
Ik heb de T-mobile variant besteld, al snap ik de ballen meer van de benamingen. T-mobile noemt hem gewoon de SDA II, het is niet de music gezien de toetsen. De specs komen overeen met de 8200/SPV C550 en de behuizing is identiek aan de nieuwe Qtek 8300, maar volgens mij draait de SDA II gewoon op Windows 2003 SE als beweert smartphoneshop.nl dat hij op 2005 draait![]()
Anyway ik ga er voorlopig maar gewoon vanuit dat hij onderhuids de 8200/spv c550 is en lees ik hier vrolijk mee over de mogelijkheden van het toestel:)
Wat is nu exact het technische verschil tussen een "gewone" SDA II en de Qtek 8300 / enof de I-mate SP5M . Deze lijken nml exact op ellaar. Dus wie weet of het mogelijk om op de SDA windows mobile5 is te plaatsen, en is er dan nog verschil. Graag jullie reacties.
Egbert.
Daarnaast heb ik af en toe nog steeds vastlopers als ik de telefoon niet opnieuw om de paar dagen.
Het versturen van iets met Bluetooth blijft een kriem. Eer dat je een apparaat hebt gevonden en daarna ook nog werkelijk verstuurd ben je al weer 5 minuten verder.
Over de kwaliteit van de foto's die het toestel maakt ben ik ook niet tevreden. Ze zijn wazig, niet scherp, laat staan dat je foto's gaat maken in het "donker".
Maar goed.
Weet iemand hoe je het geluid tijdens het bellen harder kunt zetten? (Nee, dat zijn niet de knoppen aan de zijkant van de telefoon).
Hiervoor had ik een C500 (ook ICM de Pioneer BT radio) en dat ging wel goed.
Iemand enig idee of ik een instelling over het hoofd zie, of is er een firmwareupdate voor de telefoon?
Ik ben dus niet de enige
[ Voor 7% gewijzigd door SeatRider op 28-04-2006 22:35 ]
Nederlands is makkelijker als je denkt
Iemand enige input omtrent bovenstaand probleem? Ikzelf ben ondertussen alleen maar meer mensen op fora tegengekomen met hetzelfde probleem...
Nederlands is makkelijker als je denkt
geen idee of je probleem is opgelost maar op de volgende website heb ik een handleiding gevonden die voor mij werkt, direct verbinding met ad700........Stampre schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 22:43:
Ik zit ook nog steeds met het tomtom probleem. Ik heb een SDA II met een adapt 300 gps adapter maar dat wil niet. Heb uiteindelijk vandaag maar eens met de T-mobile helpdesk gebeld. Heb ze uigelegd wat het probleem is en dat de gps op identieke toestellen als C550 en 8020 wel werkt.
Om een lang verhaal kort te maken, de helpdesk gaat me niet helpen. Heb aangegeven dat het mij een firmware probleem lijkt omdat het bij de andere toestellen wel werkt. Daar was hem niets van bekend. Wellicht als er meer mensen contact opnemen met t-mobile dat ze er eens serieus naar gaan kijken.
TomTom is nu net waarom ik dit toestel heb gekozen en een gps muis heb gekocht.
http://www.pocketinfo.nl/artikel/3381
het gaat dan om dat je zowel port 6 en 7 activeert......suc6
E6750 @ 3,2 Ghz | MSI P35 | OCZ SpecOps 2Gb | Sparkle 7900GT
Verwijderd
Misschien is dat wel omdat ik een originele tomtom blauwe tand ontvanger heb, ik weet het niet, maar hij werkt iig erg prima. ( Moest alleen de regedit doen op het scherm van 130 naar 138 pixels) Er staat ergens wel een instructie mbt het gebruiken van andere ontvangers. Had iets te maken met volgorde van pairen, tomtom inschakelen, selecteren en compoorten instellen.
(Kan me alleen echt niet meer herinneren waar ik dit gelezen heb, want ik ben de laatste maand nu al zoveel fora afgestruind, dat ik bij god niet meer weet, wat ik waar gelezen heb.

Ik heb trouwens wel een vraagje. Ik zit opgescheept met de t-mobile rom en daar ben ik eigenlijk niet zo blij mee. Ze doen nml niet echt hun best om deze firmware up te daten en stabiel te maken heb ik het idee. Ik heb nml persoonlijk last van het feit dat ie soms vastloopt als ik gebeld wordt

Naadje dus. Nou hoorde ik dat qtek de meest stabiele rom's heeft maar dat er ook dopod, imate en orange rom's zijn. Qtek rom's krijg ik alleen niet gevonden voor de 8200. Schijnt alleen in rusland uitgebracht te zijn of iets raars? En ik kan em ook niet selecteren in de lijst van qtek... Iemand hier meer info over? Of dat ie misschien wel gewoon op hun ftp staat?
En hoe zijn de orange roms? Want anders wil ik die wel proberen denk ik...
edit: Xtra info:
MSMobile 2003 2nd edition
versie 4.21.1088 build 15159.2.6.4
service pack n/a
radio: 140.299.172_0.16.00
rom update versies:
operator 1.3.18.3
fab 1.0.15.82
microsoft 4.21.15159.0
bestandssysteem 1.0.15. 4.21.15159.0
Misschien eens vergelijken?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2006 12:18 ]
Alleen heb ik nu een zeer irritant probleem:
- Mijn settings voor tomtom worden telken terug gezet naar fabrieksinstellingen
- Lang op google gezocht > niets gevonden
- TT site afgezocht > niets
- Iemand hier een idee
Ik heb een C550 en zoals gezegd de AD700
E6750 @ 3,2 Ghz | MSI P35 | OCZ SpecOps 2Gb | Sparkle 7900GT
[ Voor 98% gewijzigd door cool0 op 18-05-2006 23:19 ]
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Verwijderd
deze thread eens goed doorgelezen!!
nu heb ik echt eeb paar vraagjes (ja ze zullen voor jullie wel echte noob vragen zijn)
ik wil natuurlijk ook graag tomtom op mijn c550 hebben maar nou lees ik hier steeds over een gps adapter heb je die ook echt nodig??,,, ik dacht dat die gps ontvanger al in de telefoon zelf zat??
en hoe zit dat nou met dat unlocken voor het installeren van tomtom ( ben wel gewend om met editors te werken) want al die linken die er staan zijn al best oud volgens mij
en welke versie van tomtom kan ik het beste gebruiken???...
heel erg bedankt al vast voor de gene die mij kan verder helpen
Vooralsnog zit er in (op enkele na) geen enkele telefoon een GPS ontvanger. Ik denk dat jij in de war bent met GPRS, dat is zeg maar je mobiele internetverbinding via welke je kunt Wappen, MMS-en en emailen. Met GPRS kun je niet je werkelijke positie bepalen, net zoals je dat met je normale internetverbinding niet nauwkeurig kunt doen. GPS kan dat wel en is hier ook voor gemaakt en doet ook enkel aan positiebepaling dmv verbinding met een sateliet. Het is dus geenzins te vergelijken met GPRS, het is namelijk geen internetverbinding maar een satelietverbinding.
[ Voor 32% gewijzigd door Pretorian_ op 29-05-2006 14:12 ]
Verwijderd
wie heeft een andere manier om die lock er af te krijgen.....
of kan het misschien ff uitleggen wat ik verkeerd doe... heb gewoon met die editor die values veranderd naar 1 en 40 maar hij doet het noch steeds niet.....
HKLM\Security\Policies\Policies\00001001 = 1 (RAPI)
HKLM\Security\Policies\Policies\00001005 = 40 (Cert)
How to do:
run the regeditSTG in your spv-c550
select and click on HKEY_LOCAL_MACHINE
go to Security and click, there go to Policies and click, there go to Policies and click, then click on the left soft key Values, then select and click 00001001 and change the value data to 1, then click on the left soft key Done. Now select the 00001005 and change the value to 40, click done. Now back back back... until exit the regeditSTG. At this point you have done it.
dit heb ik dus gedaan precies zoals het er staat........
maar geen suc6
maar nou heb ik 1 vraag waar staat (rapi) en (cert) voor want dat zie ik nergens staan
en hoe kan ik mijn telefoon weer terug zetten naar fabrieks instellingen????
alvast heel erg bedankt
Verwijderd
maar het irritanten is dat de gewone sim lock al wel eraf heb gekregen maar ja daar schiet ik dus niets mee op zou echt niet weten wat ik nu verder nog kan doen......
Verwijderd
Verwijderd
heb nu dus al meerdere keren dat berichtje ontvangen dat mijn telefoon is unlocked
maar nu 7 uurtjes verder zit die lock er nog steeds op!!!!
want dat kan je zien als je dat orange reg proggie draait staat er namelijk gewoon lock still running
zijn er hier mensen die hier ervaringen mee hebben of ben ik de enige

Verwijderd
hij zal er dus wel af zijn hahahaha
ik ben er ook achet gekomen wat ik fout deed... en zal dat ook hier ff melden
elke keer als ik dat bericht van hun ontvangen had dat mijn foon unlocked was ging ik mte dat proggie van hun kijken f dat ook zo was of ik had dat proggie op de achter grond draaien (had ik dus niet door)
en dat proggie locked hem dus meteen weer (in iedergeval bij mij)
weten jullie dat ook weer!!!!!
Verwijderd
Ik heb een SDA II van T-Mobile en een globalsat BT-338 BT muis. Ik zat er weken mee te klooien. Heb nu de rom van een SPV c550 in de SDA II geblazen. Toestel gedecert en ge-unlockt, heb natuurlijk wel een tmobile simmetje :-). Tomtom mobile (euh niet geheel officieel) 5.2 geinstalleerd, other bluetooth receiver geselecteerd (natuurlijk wel eerst gepaired, secure com 6). Alles werkt als een speer!!!
groet
ries
Verwijderd
Graag meer info richypies! Kun je me een handje helpen met het fixen van mijn sda2? Ik zit nml nog steedss met die vastlopert. Om de dag/2 a 3 dagen loopt ie wel weer eens vast. Ik vroeg me trouwens ook af hoe je al je contacts etc back-upt, voordat je een upgrade maakt.
Zou je me kunnen mailen op mickeybrighteyes /at/ gmail.com ? Heb toch wel heel graag wat hulp hiermee.
Grtz
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 10:36 ]
ik heb een klein vraagje.
Ondersteunt the SPV C550 meerdere bluetooth connecties?
Ik heb gezocht, maar ik krijg geen goeie antwoorden.
Ik gebruik tomtom 5 en wil graag een bt carkit op mijn mob aansluiten.
Zijn er ook dingentjes die ik moet weten,wanneer ik de tomtom en bt carkit op mijn mob aansluit?