De HTC Hurricane (SPV C550 / SDA Music II / Qtek 8200)

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 8.094 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 08:39

DeFeCt

je wéét toch

KiTsEr schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 17:02:
[...]
Ik heb een mp3 in My Documents staan. Die kan ik ook als beltoon instellen en dat werkt.
Is dat de My Documents op je Sim of op je SD kaart en hoe navigeer je naar die map, dat instellen, zit dat onder de opties knop of doe je dat op een andere manier?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 22:18
DeFeCt schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 21:57:
[...]

Is dat de My Documents op je Sim of op je SD kaart en hoe navigeer je naar die map, dat instellen, zit dat onder de opties knop of doe je dat op een andere manier?
My documents staat op je telefoon onder \Storage\My Documents. Gebruik om daar te komen gewoon Active Sync en klik op explore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

KiTsEr schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 23:05:
[...]
My documents staat op je telefoon onder \Storage\My Documents. Gebruik om daar te komen gewoon Active Sync en klik op explore.
Ik weet hoe ik bij My Documents kom, het gaat me er juist om dat ik niet zie waar ik in kan stellen dat een mp3tje mijn beltoon moet zijn. Maar misschien komt het omdat ik op mijn Storage Card zit te zoeken ipv in Storage?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weekend warrior
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:40
Na een poosje gespeeld (en gezocht te hebben in het boekje) loop ik tegen 2 problemen aan;

1. ik krijg het niet voor elkaar om een programma af te sluiten. ik kan bv. mediaplayer wel stopzetten en dan terug drukken maar weet niet of hij dan open blijft staan(en of dat erg is)

2. ik kan niet vinden hoe ik het volume tijdens een gesprek verlaag. als ik tijdens een gesprek op de volume toetsen op de linkerkant druk verlaagt hij het hoofdtelefoon vullume maar niet het volume van de gesprekspartner.

tevens vroeg ik mij af of er al screenprotectors(ik heb een oorbel en die kan krassen op het scherm). en evt een hoesje beschikbaar zijn voor de c550. heb bij orange zelf niks kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Smarron

The bend

1. Gebruik de task manager om alle programma's in de achtergrond te killen. Ik zou hem zelfs onder een sneltoets vast laten zetten.

2. Als ik uitga van mijn C500 en SDA zou dat gewoon moeten werken, vreemd.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:01
Ik weet hoe ik bij My Documents kom, het gaat me er juist om dat ik niet zie waar ik in kan stellen dat een mp3tje mijn beltoon moet zijn. Maar misschien komt het omdat ik op mijn Storage Card zit te zoeken ipv in Storage?
Ik heb ook nergens gezien waar je het pad kunt instellen. Ik heb ze op mijn SD kaart gegooid en hij zag ze gewoon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag toevallig bij een aantal bedrijven dat ze gestopt zijn met het aanbieden van de C550 inclusief Tomtom5. Blijkbaar komen ze er achter dat dit niet mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
Idd, Vorige week melde ik dat smartphonestunts nog adverteerde icm TT maar dat is dus nu verdwenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weekend warrior
Smarron schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 00:36:
1. Gebruik de task manager om alle programma's in de achtergrond te killen. Ik zou hem zelfs onder een sneltoets vast laten zetten.

2. Als ik uitga van mijn C500 en SDA zou dat gewoon moeten werken, vreemd.
1. dat werkt :)
2. na vandaag nog een keer te hebben geluistert merk ik dat het volume wel verander, maar het verschil tussen minimaal en maximaal is veel minder groot dan bij mijn siemens S55, best jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien doe ik iets fout maar ik ben nieuw in de smartphone afdeling.
Ik zou graag met WAP surfen. Ik weet dat ik me voor Orange World moet opgeven maar dit hoeft toch niet als je even wilt surfen? Op mijn vorige telefoon ging het wel, waar kan ik de instellingen zo zetten zodat het allemaal werkt?
Verder is de telefoon perfect, heb ook de mp3 al als ringtone aan de praat!!

Takie

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2005 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

sooooooooo moet iemand al zn toestel kwijt, of eventueel ruilen tegen c500 + geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 17:02

alvv

das een leuke ruil met geld erbij :)
een toestel die geen tom tom kan draaien heeft voor me totaal geen waarde, gelukkig heb ik heb nog niet besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

roma0803 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 08:14:
[...]
Ik heb ergens op een forum een email reply gelezen van TomTom waarin feitelijk werd gesteld dat daarvoor geen fix komt omdat bij de ontwikkeling van het toestel aan een aantal standaarden niet zou zijn voldaan en TomTom de fouten van een ander niet gaat oplossen, gezien de kosten.

Dit even uit m'n geheugen geplukt, maar volgens mij was dit de strekking.
Laten we hopen dat dit niet echt waar is... ;(
Mocht het wel zo zijn dat wil ik nog wel even contact met je opnemen itsgreen ;)

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeFeCt schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 08:57:
[...]

Laten we hopen dat dit niet echt waar is... ;(
Mocht het wel zo zijn dat wil ik nog wel even contact met je opnemen itsgreen ;)
Ik wacht dus gewoon even op de qtek 8200... hopelijk zijn daar alle problemen verholpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 23:12:
Verder is de telefoon perfect, heb ook de mp3 al als ringtone aan de praat!!
Ik begin me aardig noob te voelen, zou iemand bij precies kunnen vertellen hoe je nou een mp3 als beltoon instelt, ik krijg het niet voor elkaar

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pretorian_ schreef op maandag 11 juli 2005 @ 18:38:
ik heb hem! voor maar €4,95 bij de Orange shop.
ook nog eens 50% korting op de bundel voor 3 maanden. (ben wel Gold klant, weet niet wat dat uitmaakt dan...)
had een SPV e200, dit is toch wel een vooruitgang. Vooral het scherm, de camera en andere opties.
* Pretorian_ gaat er nog even mee spelen
Had je je abo dus verlengd 1jr 42.50?, en kreeg je die 50% korting gelijk aangeboden ofniet?

Nu er voor de SPV C500 een update is zijn er nog maar weinig redenen om voor de C550 te kiezen.
Tenzij je perse een beter scherm en camera wilt. Zie voor de spv c500 update www.smartphone-club.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
Heeft iemand TCPMP en Smart NES al op fullscreen? Die hogere resolutie heeft me tot nu toe alleen maar tegen gewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het schiet niet echt op dus, die C550.

Kan m'n abo verlengen, maar wacht nog maar ff met de C550.
Het enige wat ik nu een beetje gebruik op mijn C500 is tomtom en betaplayer.
En die werken beide (nog) niet op de C550. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 14:37
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 23:22:
Het schiet niet echt op dus, die C550.

Kan m'n abo verlengen, maar wacht nog maar ff met de C550.
Het enige wat ik nu een beetje gebruik op mijn C500 is tomtom en betaplayer.
En die werken beide (nog) niet op de C550. :(
Beta player werkt wel hoor alleen de nieuwe versie werkt niet die pocket divx decoder.
maar de gewoone betaplayer werkt wel degelijk ik heb hem ook erop en kijk volop dvd's!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 20:27
Wat mij opvalt is dat je via activesync alleen maar in de standaardinstallatiemap kan installeren, dus bv geen navigatieprogramma op je sd-card ...

Bij m`n pocketpc kan dat wel en dan blijft het geheugen op de ppc vrij :)

Verder loopt hij ook steeds vast bij het synchroniseren van muziek/films via WMP10, erg vervelend want elke keer als ik nu nieuwe muziek er op wil zetten, moet ik het sd kaartje eruit halen en vervolgens via explore er naar toe kopieren. Ook via activesync lukt dit niet ... :?

Hebben meerder dezelfde problemen ...

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
DaveD1109 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 09:32:
[...]

Beta player werkt wel hoor alleen de nieuwe versie werkt niet die pocket divx decoder.
maar de gewoone betaplayer werkt wel degelijk ik heb hem ook erop en kijk volop dvd's!
Kan jij ze op fullscreen bekijken dan? Hoe heb jij ze gemaakt dan? En welke afmetingen heb jij gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
pvdlaan schreef op zondag 17 juli 2005 @ 11:18:
Wat mij opvalt is dat je via activesync alleen maar in de standaardinstallatiemap kan installeren, dus bv geen navigatieprogramma op je sd-card ...

Bij m`n pocketpc kan dat wel en dan blijft het geheugen op de ppc vrij :)

Verder loopt hij ook steeds vast bij het synchroniseren van muziek/films via WMP10, erg vervelend want elke keer als ik nu nieuwe muziek er op wil zetten, moet ik het sd kaartje eruit halen en vervolgens via explore er naar toe kopieren. Ook via activesync lukt dit niet ... :?

Hebben meerder dezelfde problemen ...
Wat voor navigatieprogramma gebruik jij op de C550?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Afgelopen weekend een Orange shop ingelopen en het TomTom probleem nog maar eens aangehaald. Verkoper beweerde doodleuk dat hij het had zien werken en dat het dan wel aan mij (u) zou liggen. Gevraagd of ik het ook te zien kon krijgen omdat ik het wel heel knap vond, met name ook omdat TomTom met een bericht was gekomen dat het niet werkte om de bekende reden, moest ik (je) me opeens maar tot de klantenservice richten omdat hij het ook niet kon oplossen... Nu TomTom gemailed en als ik een reactie heb waarin staat dat ze het niet gaan oplossen gaat hij denk ik toch maar terug.

Of zijn er mensen met tips voor andere navigatie software?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die weet hoe ik aan een acculader en accu kan komen voor deze telefoon? ik zelf kan op internet niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08 04:52
DeFeCt schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:57:
Afgelopen weekend een Orange shop ingelopen en het TomTom probleem nog maar eens aangehaald. Verkoper beweerde doodleuk dat hij het had zien werken en dat het dan wel aan mij (u) zou liggen. Gevraagd of ik het ook te zien kon krijgen omdat ik het wel heel knap vond, met name ook omdat TomTom met een bericht was gekomen dat het niet werkte om de bekende reden, moest ik (je) me opeens maar tot de klantenservice richten omdat hij het ook niet kon oplossen... Nu TomTom gemailed en als ik een reactie heb waarin staat dat ze het niet gaan oplossen gaat hij denk ik toch maar terug.

Heeft nog niemand mapopolis geprobeerd? Misschien kwalitatief niet zo goed als TomTom maar misschien werkt de demo wel totdat TomTom met een oplossing komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
DeFeCt schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:57:

Ik ben ook wel benieuwd of er andere werkende navigatie programma`s zijn :|
Zelf heb ik route 66 2004 en viamichelin mapsonic geprobeert en helaas beide doen het niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:48

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Sinds een week of 2 ook een spv, wel even wennen moet ik zeggen na altijd nokia te hebben gehad.
Vind het een nette foon en (te) veel opties. Zoek nog een fatsoenlijk sms geluidje want dat pianoduentje is niks.
Dus als iemand het nokia sms geluidje op mp3 heeft pls buzz me !

Ook geprobeerd TT te draaien maar werkt voor geen meter!
Ook de spelletjes voor de C500 komen op klein beeld allemaal erg jammer.(Worms Worldparty, Skyforce)

Nog een nadeel is dat hij snel bekrast raakt. 1 dag in mijn zak gehad met een 2 euro muntstuk.
Heel het zilver zit vol donkere krassen, maar verder ben ik er zeer tevreden over.

Nog mensen met games die de juiste resolutie hebben en die ook fun zijn?
Tot hoe ver kan je je sd kaart eigenlijk uitbreiden? Heb er 512mb bijgekregen maar zat zelf meer te denken aan 1GB
Of word hij dan erg langzaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Is het een idee om in de openingspost melding te maken van het feit dat er nogal wat software issues zijn ivm de resolutie van de telefoon? Kan me voorstellen dat potentiele kopers hiervan best op de hoogte willen zijn..

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik baal momenteel erg dat de combinatie Tomtom en de C550 niet werkt, vooral nu in de vakantietijd.

Volgens mij kan dit probleem nog wel enige tijd gaan duren, terwijl ik de telefoon heb aangeschakt om Tomtom de kunnen draaien.

Ik heb wel gehoord dat Orange en Tomtom samen aan een patch werken.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2005 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 12:38:
Ik baal momenteel erg dat de combinatie Tomtom en de C550 niet werkt, vooral nu in de vakantietijd.

Volgens mij kan dit probleem nog wel enige tijd gaan duren, terwijl ik de telefoon heb aangeschakt om Tomtom de kunnen draaien.

Ik heb wel gehoord dat Orange en Tomtom samen aan een patch werken.
Ik heb precies hetzelfde gevoel... waar en hoe heb je dit gehoord? Het is namelijk tegenstrijdig met wat Roma 0803 zegt in roma0803 in "Het Grote TomTom Mobile Topic Deel 3" .. Ik heb inmiddels TomTom zelf gemailed om te vragen hoe en wat, mocht er geen oplossing komen dan denk ik er toch sterk over om hem terug te brengen.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DeFeCt schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 13:05:
[...]

Ik heb precies hetzelfde gevoel... waar en hoe heb je dit gehoord? Het is namelijk tegenstrijdig met wat Roma 0803 zegt in roma0803 in "Het Grote TomTom Mobile Topic Deel 3" .. Ik heb inmiddels TomTom zelf gemailed om te vragen hoe en wat, mocht er geen oplossing komen dan denk ik er toch sterk over om hem terug te brengen.
Bedrijven die eerst het toestel met Tomtom aanbieden bevestigen nu dat er aan een patch wordt gewerkt, dit lijkt mij ook niet zo ingewikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
Ik heb ook vorige week woesdag een mail gestuurd naar TomTom. Maar heb nog steeds geen antwoord. Hopelijk komen ze daar snel mee (en met de oplossing natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
tomtom hebt bij mij tot eind augustus de tijd om een patch voor deze tel. uit te brengen!
want dan verloopt mijn huidig abbo bij orange.

als er dan nog geen patch uit is, ga ik voor de qtek 8020!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 17:02

alvv

ik zit nu te twijfelen, als ze niet met een patch uitkomen, dan koop ik wel de c500, maar als ze met een patch uitkomen dan wil ik wel eventueel wachten. Maar ja hoe lang moet je dan wachten, het schiet gewoon niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
mocht er geen oplossing komen dan denk ik er toch sterk over om hem terug te brengen.
Ik snap niet dat Orange zo een commerciële blunder kan maken. Merendeel koopt de telefoon voor gebruik met TT. Zeker als "update" op de C500 die dit wel ondersteund. Ook ik denk er over om mijn toestel terug te brengen als er niet snel een patch komt.

Vraag is of Orange toestel terugneemt aangezien zij, volgens mij, nooit geadverteerd hebben dat de C550 werkt met TT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

hopiconjo schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:07:
[...]
Vraag is of Orange toestel terugneemt aangezien zij, volgens mij, nooit geadverteerd hebben dat de C550 werkt met TT.
Dat hebben ze wel, in de eerste week werd het toestel in combi met TTM5 ook verkocht in de Orange shop volgens mij. Gezien de reacties begrijp ik dat nog niemand contact heeft gehad met de klantenservice van Orange?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 14:37
KiTsEr schreef op zondag 17 juli 2005 @ 12:49:
[...]

Wat voor navigatieprogramma gebruik jij op de C550?
Ik gebruik gewoon dvd to smartphone daar hoef je verder niks in te stellen hoor voor de afmeting ik gebruikte het programma ook altijd op mijn c500 en op mijn c550 draaid het ook perfect!
En gewoon full screen! _/-\o_

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
Mapopolis heeft nu een versie voor smartphone's met een grotere resolutie. Dan kun je tenminste iets navigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
Ik heb net klantenservice gebeld....wat een drama zeg :'(

Ik had 1 simpele vraag: komt er een update voor TT op de C550? kreeg volgende antwoorden:

- "zijn er problemen dan?"
- "ligt waarschijnlijk aan uw toestel"
- "TT gaf veel problemen bij de C500 vandaar dat we gestopt zijn"

Na hoop zakdoeken :'( :'( en doordrammen kreeg ik Orange Technical? Kreeg een kort antwoord

- "Het zal binnenkort mogelijk zijn om TT te draaien op C550"

Wat is binnekort?. "Uhhhhhh....is niet bekend"

Einde gesprek 8)7 8)7 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door hopiconjo op 21-07-2005 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:47

n00bs

Het is weer Zomer!

Ziet er strak uit, ik zou alleen geen Orange willen... ik zag trouwens dat de 8200 pas in kwartaal 3 leverbaar zou zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Zijn er al mensen die hebben gespeelt met de application lock op dit toestel, of zit er geen lock op? Ik krijg bij het installeren van bijvoorbeeld mapopolis wel een melding, maar daarna lijkt het gewoon te installeren..

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
Zijn er al mensen die hebben gespeelt met de application lock op dit toestel
Er zit een application lock op maar heb nu geen enkele "lock" meer ;)

[ Voor 19% gewijzigd door hopiconjo op 22-07-2005 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 22:14:
[...]
Had je je abo dus verlengd 1jr 42.50?, en kreeg je die 50% korting gelijk aangeboden ofniet?
ja 1jr 42,50 en ja ik kreeg die 50% zonder te vragen. de verkoper zei zelfs: ik zou er eens achter moeten komen dat iemand hier in de shop het niet kreeg!

zit net ff de andere reacties te lezen maar hoor niemand over het scherm. ik vind het echt retescherp, echt verschil met de spv e200 bijvoorbeeld. ook met nokia's (ok misschien niet de allernieuwsten, die heb ik nog niet gezien). Het schermpje van de SE K750 is wel ong. net zo mooi trouwens.

[ Voor 29% gewijzigd door Pretorian_ op 23-07-2005 00:02 ]

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierbij nog een review van het apparaat: http://www.pocketpc-club.nl/content.php?id=4077

Wellicht iets voor in de startpost.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2005 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik
  • Laatst online: 21-07 08:41

Erik

hehehe

ff een kleine kick:
Kunnen jullie er wel grote bestanden op zetten (ca. 120 mb)?
Bij mij loopt dat hele active-sync gebeuren vast, met geen enkele foutmelding...

Eigenlijk ben ik wel benieuwd, want ik had een leuk dvd'tje omgezet naar mp4 formaat
:)

edit:
ook op m'n moeders pc werkt het niet :(

edit2:
hmmm, na een x de telefoon uit en aan te zetten accepteert ie iig weer grotere bestanden dan voorheen, ik kopieer nu wat mp3 en zal 't dan nog een x proberen:)

hopelijk de laatste edit:
het lijkt te werken.

[ Voor 43% gewijzigd door Erik op 27-07-2005 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
.
erikkll schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 18:54:
ff een kleine kick:
Bij mij loopt dat hele active-sync gebeuren vast, met geen enkele foutmelding...

Eigenlijk ben ik wel benieuwd, want ik had een leuk dvd'tje omgezet naar mp4 formaat

edit:

edit2:
hmmm, na een x de telefoon uit en aan te zetten accepteert ie iig weer grotere bestanden dan voorheen, ik kopieer nu wat mp3 en zal 't dan nog een x proberen:)

het lijkt te werken.
Je kunt proberen ActiveSync 4 te gebruiken, wellicht werkt die wat beter.
Overigens is het aan te raden om een cardreader voor grotere bestanden te gebruiken. Voor een kleine 10 euro zijn die dingen te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weekend warrior
[...]
Je kunt proberen ActiveSync 4 te gebruiken, wellicht werkt die wat beter.
Overigens is het aan te raden om een cardreader voor grotere bestanden te gebruiken. Voor een kleine 10 euro zijn die dingen te koop
voor een cardreader vind ik het SD kaartje op een te lastige plek zit( je hebt er nog net geen schroevendraaier bij nodig ;) ).
dan heb ik liever iets meer geduld en gebruik de usb(al heb ik er nog geen grote dingen op gezet, alleen wat mp3's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ik ben net ik het bezit van een C550.
's Morgens fijn m'n halfe 512 kaart volgestouwd wil ik nog geen uur later weer wat muziek erbij zetten, gaat ie alleen Synchronizeren. Als die dit gedaan heeft verbreekt ie automatisch de verbinding. Weet iemand hoe dat kan? Staat er iets verkeerd ingesteld?

----------------

Tis al gelukt.
Heb gewoon een herstelpuntje terug gedaan in Windows:P
Geen flauw id wat het nou was..

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2005 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erikkll schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 18:54:
ff een kleine kick:

edit:

edit2:

het lijkt te werken.
Bij mij werkt het nu wel weer lekker.. Versie 4 werkt niet met de SPV C550.
Gewoon die van de CD-Rom gebruiken.

Ik heb nu de DVD van Bert Visscher op mn tel staan.. Op volle resolutie omgezet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik zie bij een review het volgende plaatje staan:
[img]url=http://www.mobile-review.com/pda/review/image/htc/hurricane1/pic3.jpg[/img]

Krijg je die oortjes bij de c550? En zijn ze ook los te koop? Want ik wil best graag een headset met in-ear oortjes voor mijn c500 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

dit model is niet hetzelfde als die orange NL heeft.
het plaatje op de achterkant ziet er anders uit en de headset is niet hetzelfde.De headset die je erbij krijgt is dus niet deze maar werkt overigens prima en heeft een lekker lange kabel.
de headset die je hier ziet lijkt meer op de headset die bij de SE W800i zit......ik denk er wel over om zo eentje straks los te kopen

[ Voor 6% gewijzigd door Pretorian_ op 30-07-2005 18:25 ]

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 10:42:
Hallo ik ben net ik het bezit van een C550.
's Morgens fijn m'n halfe 512 kaart volgestouwd wil ik nog geen uur later weer wat muziek erbij zetten, gaat ie alleen Synchronizeren. Als die dit gedaan heeft verbreekt ie automatisch de verbinding. Weet iemand hoe dat kan? Staat er iets verkeerd ingesteld?

----------------

Tis al gelukt.
Heb gewoon een herstelpuntje terug gedaan in Windows:P
Geen flauw id wat het nou was..
Werkt weer niet meer... Weet iemand een gewone oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
Op Modaco forum claimt iemand dat die TT5 heeft draaien dmv een registry hack.
http://www.modaco.com/C55...settings-t223886-s15.html

Ik weet niet of dit geheel waar is en zelf durf ik dit nog niet aan wanneer niet meer mensen dit gelukt is

EDIT:

Blijkt dat de workaround werkt voor TT. Echter font van gewone scherm is hierdoor groter. Volgens mij niet echt een oplossing :| Heb het nu zelf getest en TT werkt maar is onhandig.

http://www.modaco.com/C550_TomTom_Work_Around-t224265.html

[ Voor 35% gewijzigd door hopiconjo op 03-08-2005 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer DVD to smartphone te vinden en aan het werk te krijgen, ik kom niet verder dan een trial versie. Ik las dat DaveD1109 dit draaiend had op de C550. Kan je me verder helpen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
Met wat veranderen van de settings van display heb ik TT5 goed draaien ;) en de andere schermen zien er ook werkbaar uit. Blijf erbij zeggen dat dit een tijdelijke (maar zeer fuctionerende) oplossing is totdat TT zelf met een patch komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
hopiconjo schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 19:04:
Met wat veranderen van de settings van display heb ik TT5 goed draaien ;) en de andere schermen zien er ook werkbaar uit. Blijf erbij zeggen dat dit een tijdelijke (maar zeer fuctionerende) oplossing is totdat TT zelf met een patch komt
Dat is goed nieuws. Kan je wat screenshotjes plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• born2tweak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-08 17:02
Zijn er geen andere pakketten die wel kunnen werken met deze telefoon?
Ik las dat mapopolis er wel op kan draaien? Waarom lees ik hier dan alleen dingen over TT5?
Zijn de andere pakketten echt geen optie, of is TT5 echt veel beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
Volgens mij is alleen Mapopolis een alternatief voor TT op de C550. Maar dat heb ik nog niet aan de praat gekregen. Ik krijg geen verbinding met m'n GPS muis. Maar nu er een workarround voor TT5 is, wordt deze telefoon toch een stuk leuker!

Hopelijk gaat het me vanavond lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
Hier alvast screenshot van TT op de C550. Zowel van TT als andere schermen

Afbeeldingslocatie: http://img214.imageshack.us/my.php?image=ss0420gh.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img292.imageshack.us/my.php?image=ss0016wk.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img292.imageshack.us/my.php?image=ss0026ax.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img238.imageshack.us/my.php?image=ss0012mv.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img238.imageshack.us/my.php?image=ss0026kk.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img238.imageshack.us/my.php?image=ss0041uw.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img238.imageshack.us/my.php?image=ss0054cr.jpg

[ Voor 78% gewijzigd door hopiconjo op 05-08-2005 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je mischien ook screenshotjes van andere schermpjes behalve tomtom?
Kijken hoe dat er uit ziet met een andere resolutie ;)

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2005 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:47

n00bs

Het is weer Zomer!

Hoe zit het met spellen zoals Worms en andere standaard applicaties die draaien op de andere Qtek's. Kunnen die wel NORMAAL draaien op de 8200 vanwege de resolutie?

Ik heb deze telefoon NOG niet aangeschaft vanwege het groot aantal problemen dat ik lees ivm de resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutje!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 11:59:
[...]

heb je mischien ook screenshotjes van andere schermpjes behalve tomtom?
Kijken hoe dat er uit ziet met een andere resolutie ;)
Die zijn er al genoeg :)
oa: http://www.coolsmartphone.com/article451.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

even iets ander dan TT5: wie kan via orange world het verbruik zien van zijn Orange world op de SPV C550? heb het al wel gezien op de SonyEricsson k750, en op mn oude spv e200 werkte het ook.
hierop niet, iemand die het wel heeft?
Het zou onder "Tools" moeten staan, met de link "verbruik".

iemand die review gezien op coolsmartphone.com?
onvoorstelbaar: clearvue suite erbij, allerlei andere software, een Orange music player, een Orange mixer.... ........what the @#$? waarom krijg je dat hier er niet bij?

[ Voor 35% gewijzigd door Pretorian_ op 05-08-2005 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Weet iemand of er ook software voor op de spv is om gesprekken op te nemen? Die functie mis ik eigenlijk.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
Ik krijg die Mobile Registry Editor niet aan de gang. Ik heb de versie hier gedownload: http://www.breaksoft.com/...bile_Registry_Editor.aspx

heb jij deze ook? Bij mij hangt ie als ik op HKEY_LOKAL_MACHINE klik. .NET heb ik geinstalleerd

Edit:
Het is al gelukt. Moest hem nog unlocken: http://www.modaco.com/INF..._Unlock_C550-t222786.html

[ Voor 9% gewijzigd door Kitser op 05-08-2005 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
Het is al gelukt. Moest hem nog unlocken
En..... is het gelukt???? :*)

Als ik TT trouwens een tijdje gebruikt en ik sluit hem af dan zijn de settings van de time-out van het scherm veranderd. Mijn scherm gaat dan niet automatisch uit maar blijft aan. Op Modaco omschreef iemand het zelfde. Is iemand dit ook al tegengekomen?

[ Voor 60% gewijzigd door hopiconjo op 06-08-2005 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
De resolutie veranderen is gelukt. Alleen als ik nu TomTom opstart, blijft ie op dat groene scherm hangen. Hoe vaak ik ook op Akkoord druk, er gebeurt niks. Ik moet hem dan in de Taskmanager afsluiten

Edit:
Ook weer opgelost. Moest een bestandje maken met "\Storage Card\Benelux-Map\" erin, die CurrentMap.dat noemen en opslaan in \Storage\My Documents\TomTom\.
Nu werkt het!!
Super! alleen nu m'n gps nog aan de praat krijgen. Ik heb de binnenkomende op com 6 en de uitgaande op 7 en ook al andersom gehad, gepaard, maar hij doet het nog niet.

Edit2:
En ook deze is weer opgelost!!
Alleen poort 6 voor een inkomende verbinding gebruiken. Dan werkt ie!!

[ Voor 70% gewijzigd door Kitser op 06-08-2005 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
Ik heb op Modaco gezien dat je de resolutie op 150 hebt gezet. Heb je 138 geprobeerd? dit vind ik zelf de beste verhouding voor de weergaven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
Dan zien de andere schermen er helemaal goed uit!!! Alleen in het menu van TomTom lopen de teksten een beetje door de icoontjes heen. maar dat maakt me niet uit. Beter, hoor!
Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
  • Laatst online: 13-09 14:59
En zijn er verder nog minpunten aan de c550?

Het is en blijft jammer dat ze die memory kaart onder batterij hebben en niet zoals bij de mpx aan de zijkant :(
Zijn er verder nog telefoons met ong dezelfde specificaties als de c550 en ook de mogelijkheid van tomtom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
Nu TomTom werkt, ben ik erg tevreden met deze telefoon.Ik heb nog wel zitten kijken naar de M500. maar om nou heel de tijd met zo'n pennetje te lopen typen vind ik ook niet zo tof.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

2 vragen:

Zijn er meer mensen die een f*cked up beeld te zien krijgen als ze een caller ID Photo hebben ingesteld voor een contact en dit contact belt? Bij mij zie ik het nummer en de naam dwars door de foto staan, alles samengepakt in een klein hoekje.

Weet iemand een goed programma om notes/aantekeningen op te slaan in je telefoon? Ik zou zoiets als OneNote willen hebben voor mijn telefoon maar heb nog niet echt iets gevonden. Het gaat echt om kleine aantekeningen, het hoeven geen tasks te worden..

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

1. Dat kan je prima aanpassen bij te gebruiken weergave/sjabloon.
2. dat is er zeker wel. kijk HIER maar eens even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weekend warrior
Ik kon tomtom 5 niet installeren. ligt dat aan een beveiliging op de gsm of aan mijn tom tom versie(voor windows ce en tomtom go)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

volgens mij moet je Tom Tom Mobile hebben, wat jij zegt is voor pocket PC en het tomtom go kastje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Ik wil me nog niet bezig houden met de reg hacks voor TomTom en probeer dus tot die tijd Mapopolis. Maar ik krijg met geen mogelijkheid mijn Adapt BT GPS aan de praat. Ik zie hem in mijn Bluetooth devices staan, in Mapopolis heb ik alles op auto staan maar hij blijft op Searching Com0 of Com1 hangen.. iemand die mij de goede kant op kan schoppen?

GPS op com6 of 7 zetten werkt ook niet... vind het wel vreemd dat ik geen andere poorten mag kiezen.

[edit]

Heb inmiddels een nieuwere cab file gevonden van Mapopolis en heb mijn telefoon laten unlocken via de engelse orange site, krijg echter nu bij het installeren nog steeds een melding dat het certificaat niet vertrouwd is. Volgens de Mapopolis site is het toestel dan dus gelocked
Your Smartphone must be "application-unlocked" in order to install Mapopolis. If you see a warning message concerning an expired, untrusted, or unknown "certificate", your Smartphone is "application-locked" - please contact your service provider for unlock instructions or click here for instructions on unlocking your Smartphone. If you own a Samsung SCH-i600 Smartphone, click here for instructions on unlocking your Smartphone.
Zijn er andere manieren om de C550 te application unlocken? Op de nl site vind ik niks.

[ Voor 62% gewijzigd door DeFeCt op 10-08-2005 01:46 ]

Flickr

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Marzman schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 18:39:
Weet iemand of er ook software voor op de spv is om gesprekken op te nemen? Die functie mis ik eigenlijk.
start > 0 > 4

zit er standaard in.

[edit]

hmm bedoel je binnenkomende gesprekken misschien?

[ Voor 13% gewijzigd door DeFeCt op 11-08-2005 12:04 ]

Flickr

• weekend warrior
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 12:18:
Ook eigenaar van de c550 :)
Maar heb nu alweer problemen met activesync vaak doet die het niet, duurt connecten erg lang, of als die al verbonden is valt die zomaar uit.
hebben al meer mensen hier last mee of ligt weer bij mij, aan pc kan het niet liggen, heb ook activesync3.8hij geeft als fout op mn mobiel:

kan geen verbinding maken met pc vanwege een onverwachte fout in de winsock-services.
Probeer het later nog eens, als het probleem aanhoud stelt u het appararaat opnieuw in.

Nou weet niet wat ze bedoelen met opnieuw instellen maar in MS termen is dat meestal opnieuw installeren iemand wat ervaringen hiermee of weet waar ik hier mee terug kan bij orange ofzo?
thx
Ik heb nu ineens het zelfde probleem

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

nog niet gehad, ook niet met BT.
nogmaals mijn vraag: Wie kan zijn verbruik van Orange world zien via Orange world (wap)?
ik niet namelijk, terwijl vrienden van me (met andere toestellen) het wel kunnen....
anyone?

• pvdlaan
weet iemand misschien hoe je het T9 woordenboek kan instellen ... :|
ik blijf nieuwe woorden toevoegen, ik heb een vermoeden dat de juiste taal niet ingesteld is.

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

pvdlaan schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 21:32:
weet iemand misschien hoe je het T9 woordenboek kan instellen ... :|
ik blijf nieuwe woorden toevoegen, ik heb een vermoeden dat de juiste taal niet ingesteld is.
Toets linksonder lang ingedrukt houden, dan krijg je een menu en kan je T9 Dutch kiezen.

Flickr

• pvdlaan
DeFeCt schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 22:09:
[...]

Toets linksonder lang ingedrukt houden, dan krijg je een menu en kan je T9 Dutch kiezen.
Super hij stond nog op engels, meteen maar op nederlands gezet :P
bedankt voor je snelle reaktie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vanmorgen 11 uur ook trotse eigenaar van een SPV c550.

Mijn vraag nu is, is het mogelijk om ( dan wel mono ) muziek te luisteren via de bluetooth headset? Dit zou erg gaaf zijn namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

het kan zelfs wel in stereo, moet je een BT stereo headset kopen. belcompany heeft dat wel.
verder zou ik t niet weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
Dit is bij de C500 wel mogelijk, neem aan dat dat hier ook van toepassing is. Je zult meer dingen tegenkomen die hier niet besproken zijn, maar wel in het C500 topic, wat dus ook voor een C550 gebruiker eigenlijk verplichte kost is.
Neem hier even een kijkje wat betreft muziek door de headset. Met het programma Bluetunes gaat dit automatisch maar dat schijnt niet altijd te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben de handleiding/cd-rom kwijt van de C550. Ik weet niet of iemand anders deze heeft, anders zou ik hem graag (via mail) willen ontvangen :-) ( jaapveldkamp (at) hotmail . com )

En ik krijg het nog steeds niet voor elkaar mp3's en WAV's als beltoon, smstoon en wekker in te stellen. Hoe werkt dat?
Al gelukt :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2005 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerome! schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 19:00:
Dit is bij de C500 wel mogelijk, neem aan dat dat hier ook van toepassing is. Je zult meer dingen tegenkomen die hier niet besproken zijn, maar wel in het C500 topic, wat dus ook voor een C550 gebruiker eigenlijk verplichte kost is.
Neem hier even een kijkje wat betreft muziek door de headset. Met het programma Bluetunes gaat dit automatisch maar dat schijnt niet altijd te werken.
Ik had hem inmiddels gevonden en hij werkt in principe qua programmatuur perfect. Het zijn alleen de materiele beperkingen van de standaard bluetooth headset die je meegeleverd krijgt die de pret bederven. 'S nachts in bed is het aardig te doen maar dan kun je net zo goed met je stereo headset gaan liggen dromen.

- Leuk programmatje? ja, vooral omdat de .NET code erbij zit en ik al kriebels krijg om dingen te gaan programmeren zoals voor SPV Orginal

- Nuttig? Kwaliteit? Neh, niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

na wat gepuzzel eindelijk TT erop gekregen.. Heb nu nog 4 maar ok zoek naar ttm5
Komt er vanzelf wel een keer ! Iemand trouwens een goede site voor poi's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Floris-K schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 20:53:
na wat gepuzzel eindelijk TT erop gekregen.. Heb nu nog 4 maar ok zoek naar ttm5
Heb je dit met de screen res hack gedaan?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Floris-K schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 20:53:
moet je ff zoeken in de meuktracker....stond laatst een progje voor in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online

Cap

DeFeCt schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 22:13:
[...]
Heb je dit met de screen res hack gedaan?
Ik in ieder geval wel. Werkt perfect, en resolutie in overige applicaties is nauwelijks lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Heb het idd met de screen res ' hack' gedaan.. naar 138 gezet.. Tomtom werkt goed, ziet er ook netjes uit...

Alleen nu heb ik mijn Adapt GPS muis ontvangen en werkt ie niet samen met Tomtom.
Kan hem koppelen in de foon (com6) maar als ik tomtom aanzet gooit hij die verbinding automatisch dicht !
Al geprobeerd om met tomtom op de achtergrond te koppelen maar ook dan ziet ie de muis niet..

Iemand tips hier? pleeeeeeeeeaaaaaaaaaase !! ik word gek :(

• hopiconjo
Alleen nu heb ik mijn Adapt GPS muis ontvangen en werkt ie niet samen met Tomtom.
Ik gebruik zelf ook de Adapt BT GPS en werkt super. Ik heb niks hoeven in te stellen. Heb je dit misschien geprobeerd?
Configuratie van bluetooth.
• Zet bleutooth aan (optie aan) niet indentificeerbaar.
• Zet vervolgens onder menu 9-9-configuraties in sub menu BT serialPortSetup poort 6 & 7 aan.
• Zet Bluetooth wederom op aan (niet indentificeerbaar) en zoek nu het apparaat.
• Pincode blank. En laat de naam van de Adapt zoals ie is.

• Ga naar de file explorer en folder 2577 en run de autorun.exe (snelkoppeling wordt nu gemaakt)

• Start nu TomTom mobile en het werk..

[ Voor 100% gewijzigd door hopiconjo op 25-08-2005 11:32 ]

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

op de c550 zit die BT configuratie dus niet...

Heb het wel al voor elkaar !
Tomtom aangezet, terug naar bureablad met rode knop.
Instellingen -> Bluetooth -> menu -> apparaten.
Vervolgens de gps muis zoeken en toevoegen.

Dan met pijltje terug naar tomtom gaan toen gaf ie aan: geen gps signaal(eerst was het ' geen gps-apparaat')
vervolgens buiten op de vensterbank een minuut of 10 laten liggen en begon tt te gillen dat ik rechtsaf moest.
Hij had dus verbinding !! De 1e keer schijnt nogal moeizaam te gaan .. bleek bij mij dus ook.
Nu werkt ie helemaal perfect !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
Zo ook net de c550 opgehaald, leuk ding

Alleen ik begrijp dus uit een bovenste post ergens dat deze nog applicatie locked is?
Ben nu aan het proberen de resolutie voor tomtom aan te passen via mobile registry editor, hij lijkt vast te lopen wanneer hij verbinding maakt met de htc

Verder leuk die 512mb die je er bij krijgt, en hij is gratis bij 1 jaar abbo...

Beetje raar dat mobile registry editor vastloopt, nu al 3 minuten doet ie niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
He, waarom moet dat mobile registry editor nou echt vastlopen, beetje jammer!
Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
Gelukt met de phm registry editor van modaco...werkt net zo goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weekend warrior
bij mij werkt WMP niet meer. hij geeft geen geluid. dit terwijl alle systeemgeluiden het wel doen. uit en aan zetten helpt niks
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste