Ik heb de SDA 2 en TomTom brengt me overal naar toe
Misschien is dat wel omdat ik een originele tomtom blauwe tand ontvanger heb, ik weet het niet, maar hij werkt iig erg prima. ( Moest alleen de regedit doen op het scherm van 130 naar 138 pixels) Er staat ergens wel een instructie mbt het gebruiken van andere ontvangers. Had iets te maken met volgorde van pairen, tomtom inschakelen, selecteren en compoorten instellen.
(Kan me alleen echt niet meer herinneren waar ik dit gelezen heb, want ik ben de laatste maand nu al zoveel fora afgestruind, dat ik bij god niet meer weet, wat ik waar gelezen heb.

)
Ik heb trouwens wel een vraagje. Ik zit opgescheept met de t-mobile rom en daar ben ik eigenlijk niet zo blij mee. Ze doen nml niet echt hun best om deze firmware up te daten en stabiel te maken heb ik het idee. Ik heb nml persoonlijk last van het feit dat ie soms vastloopt als ik gebeld wordt
Naadje dus. Nou hoorde ik dat qtek de meest stabiele rom's heeft maar dat er ook dopod, imate en orange rom's zijn. Qtek rom's krijg ik alleen niet gevonden voor de 8200. Schijnt alleen in rusland uitgebracht te zijn of iets raars? En ik kan em ook niet selecteren in de lijst van qtek... Iemand hier meer info over? Of dat ie misschien wel gewoon op hun ftp staat?
En hoe zijn de orange roms? Want anders wil ik die wel proberen denk ik...
edit: Xtra info:
MSMobile 2003 2nd edition
versie 4.21.1088 build 15159.2.6.4
service pack n/a
radio: 140.299.172_0.16.00
rom update versies:
operator 1.3.18.3
fab 1.0.15.82
microsoft 4.21.15159.0
bestandssysteem 1.0.15. 4.21.15159.0
Misschien eens vergelijken?
[