Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
Nee, zon ding kost 100 euroPretorian_ schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 14:45:
[...]
Volgens mij moet dat kunnen, heb het hier wel eens gelezen. Ik zou het gewoon lekker proberen.
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
http://specs.tweak.to/6635
Ik ben er inmiddels achter, dat het wel goed werkt zolang je bluetooth op Discoverable zet. Natuurlijk is het een bug in de firmware, maar er is nog geen nieuwe uit...SeatRider schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 22:33:
Ik heb sinds een maandje een C550. Ik kreeg er een Nokia BT headset bij, waarmee ik het volgende probleem heb. Zodra de apparaten 1x samen gewerkt hebben (dus na 1 gesprek via de headset) blijft AL het geluid van de telefoon via de BT headset komen, dus ook de instructies van Tom tom. Als ik de headset uit en aan zet gaat het weer goed. Eerst dacht ik dat het aan de headset lag, maar sinds eergisteren heb ik mijn Pioneer DEH-P70BT (bluetooth autoradio) terug uit reparatie en die doet precies hetzelfde. Tot overmaat van ramp raakt Tom tom van slag als er 2 BT verbindingen openstaan (GPS + carkit), hij verliest simpelweg het contact met de GPS en gaat dus onnauwkeurig werken.
Hiervoor had ik een C500 (ook ICM de Pioneer BT radio) en dat ging wel goed.
Iemand enig idee of ik een instelling over het hoofd zie, of is er een firmwareupdate voor de telefoon?
Ik ben dus niet de enige
Nederlands is makkelijker als je denkt
Ben benieuwd. Wel jammer dat er geen WiFi op zit, maar goed... verder lijkt het me wel een leuk apparaatje.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
"inmiddels uitvoerig contact gehad met t-mobile..
blijkt dat er een bug in hun software zit waardoor op veel sda's de bluetooth niet correct werkt
er vind geen gegevensuitwisseling plaats tussen bluetooth apparaten en de sda II, ondanks dat de sda II wel een pair maakt
advies van t-mobile
de website in de gaten houden tot zij een rom-update hebben gelanceerd.. fijn advies dus
ik vraag me af hoe tevreden je als klant mag zijn met een telefoon met bluetooth functie waarvan de functie niet juist werkt... "
Dus het ligt niet aan ons....
Verwijderd
ik heb nu TT 5.20 werkend op m'n c550 maar bij het opstarten staat er no maps found terwijl ik er toch een map van Engeland bij heb. Waar moet ik die map neerzetten? Hij staat nu direct in de Tom Tom map.
Alvast bedankt.
OK, by design danPretorian_ schreef op maandag 03 juli 2006 @ 23:30:
nou bug....het staat niet in je boekje. Bleutooth moet je op een SPV eigenlijk altijd op zichtbaar zetten als je dit soort dingen doet.
nee hoor,SeatRider schreef op maandag 17 juli 2006 @ 14:51:
[...]
OK, by design dan. Maar mijn C500 deed het wel goed, en eigenlijk wil ik mijn telefoon niet op vindbaar hebben, want dan zit je in de bioscoop en krijg je continu stomme dingen toegestuurd...
je moet dan alijd nog accepteren en btw in de bioscoop moet hij toch uit. Niks is meer storend als dat er tijdens een film constant gsm's afgaan.
Nikon D-50, Sigma 18-200 DC met B/W polarizer en U/V filter, Sigma 24-70, tokina 70-210, soligor 1:6.3 f=400mm
Hmm erg vervelend inderdaad een collega van me heeft ook net die SDA 2 aangeschaft maar ik ben ook al 2 dagen bezig om dat gare tomtom aan de praat te krijgen, ik weet nu dus echt zeker dat het in de telefoon zit. Wat ik al dacht omdat er meer berichten rondzwerfen op het net maar niet 1 officiele verklaring van Tomtom of T-Mobile en nu dus wel. Bedankt!Stampre schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 20:07:
Ik lees net het volgende op ons collega forum (pocketinfo):
"inmiddels uitvoerig contact gehad met t-mobile..
blijkt dat er een bug in hun software zit waardoor op veel sda's de bluetooth niet correct werkt
er vind geen gegevensuitwisseling plaats tussen bluetooth apparaten en de sda II, ondanks dat de sda II wel een pair maakt
advies van t-mobile
de website in de gaten houden tot zij een rom-update hebben gelanceerd.. fijn advies dus
ik vraag me af hoe tevreden je als klant mag zijn met een telefoon met bluetooth functie waarvan de functie niet juist werkt... "
Dus het ligt niet aan ons....
Gewoon maar even afwachten dus... ze konden je niet vertellen hoelang zo'n update op zich laat wachten? Mijn oude SPV C500 kreeg toendertijd ook "binnenkort" een update en liet 6 maanden op zich wachten, erg handig als je hem voor Navigatie hebt gekocht en je kan bijna weer een nieuw toestel uitzoeken.
Verwijderd
Het probleem dat je hebt... Ziet je startscherm er ' scrambled' uit? Of krijg je em echt niet eens opgestart? of het probleem dat ie je kaart niet gevonden krijgt?
Voor dat laatste is dit de oplossing (gevonden op een ander forum meen ik):
Maak een map TomTom in de map My Documents. Maak een bestandje CurrentMap.dat
dat de volgende regel bevat:
\Storage Card\Benelux-F-Map\ , en plaats dat in de Net gemaakte map TomTom.
Ik neem aan dat je kaart Benelux-F-Map heet, anders moet je het regeltje aanpassen.
Presto, nu moet TomTom wel werken!
Succes ermee.
Al maak je een leeg currentmap.dat bestand dan gaat het ook. Hij zet zelf bij
de eerste start het pad naar de kaart daarin.
Wel een onmisbaar bestand, want als die er niet staat blijft ie hangen in het
Licence Agreement - scherm.
Start op je PC kladblok en kies onmiddelijk voor bestand en opslaan als, en selecteer
bijvoorbeeld Mijn Documenten en sla het legge bestandje hier op als CurrentMap.dat .
Als je de telefoon nu met bt of usb gekoppeld heb kun je async openen en vervolgens
met verkennen de map \Storage\My Documents\Tomtom openen. Met behulp van de verkenner
op de pc kun je dan het netgemaakte bestandje daar naartoe slepen en klaar is kees.
Succes ermee!
Deze oplossing werkt maar bij ongeveer 50% van de SDA 2's ik was met deze oplossing ook al bekend maar mocht toch niets helpen. Bij mij start tomtom ook gewoon en geeft ook gewoon de kaart weer, alleen maakt ie geen verbinding met een GPS.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Meer info check http://www.modaco.com/index.php?showtopic=109621 (Letop! De c500, c550 en c600 ... ondersteunen geen GAPI. In de duke3d.cfg moet je even GDI aanzetten).
Dan wil ik gelijk hier mijn probleem melden en ik hoop dat er mensen zijn die dit ook even willen testen op hun c550. Ik krijg namelijk niet dukenukem in fullscreen maar met een randje er om heen.
Het zelfde probleem als dat van TT. Iemand een idee hoe we dit kunnen verhelpen?
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Verwijderd
Ik heb lopen zoeken op google maar kan nergens een datakabel vinden voor de spv c550
dit omdat mijne kwijt is

Verwijderd
SeatRider schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 10:04:
[...]
Ik ben er inmiddels achter, dat het wel goed werkt zolang je bluetooth op Discoverable zet. Natuurlijk is het een bug in de firmware, maar er is nog geen nieuwe uit...
Omdat ze niet alles getest hebben denk ik. Het werkt ook niet 100% (niet alle functionaliteiten die de radio kan worden ondersteund door de bluetooth stack van de SPV), maar goed genoeg.Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 14:13:
Ik ben sinds kort ook in bezit van een QTEK8200 (SPV550) en wil nu een autoradio kopen met bluetooth zodat ik die ook als carkit kan gebruiken. Volgens de site van Pioneer is de QTEK8200 echter niet compatible met de pioneer autoradio's. Blijkbaar werkt het bij jouw wel. Hoe zit dat ?
[...]
Ben je er inmiddels al achter dat het een gewone mini-usb kabel moet zijn, die je werkelijk bij iedere computerwinkel kunt kopen?Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 21:08:
ik heb een vraagje
Ik heb lopen zoeken op google maar kan nergens een datakabel vinden voor de spv c550
dit omdat mijne kwijt is![]()
Is gewoon een kabel van mini naar groot usb kabel. kosten zijn nog geen 5 euro volgens mij .. gewoon bij een computerzaak aanschaffen.Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 21:08:
ik heb een vraagje
dit omdat mijne kwijt is![]()
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Verwijderd
SeatRider schreef op zondag 03 september 2006 @ 14:41:
[...]
Omdat ze niet alles getest hebben denk ik. Het werkt ook niet 100% (niet alle functionaliteiten die de radio kan worden ondersteund door de bluetooth stack van de SPV), maar goed genoeg.
Verwijderd
Ik heb m'n kabel alweer gevondenSeatRider schreef op zondag 03 september 2006 @ 14:42:
[...]
Ben je er inmiddels al achter dat het een gewone mini-usb kabel moet zijn, die je werkelijk bij iedere computerwinkel kunt kopen?
dankjewel
Verwijderd
Ik krijg de verbinding tussen mijn inmiddels aangeschafte Pioneer DEH-75BT en SPV C550 wel tot stand, maar daarna kan ik de telefoon verder niet meer registreren op de radio en ook stoppen de bedienmogelijkheden op de radio met werken. Hij slaat helemaal vast. Na uit en aan zetten kan ik wel binnenkomende gesprekken aannemen, maar verder niets.Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 10:36:
Zijn er ook mensen met ervaringen met autoradio's van andere merken zoals bijvoorbeeld de Sony MEX BT-5000 of de radio van Parrot met bluetoothondersteuning in combinatie met de QTEK 8200 ?
[...]
Heeft iemand een 'handleiding' of iets dergelijks voor het pairen van deze apparaten ? Als ik de instructies in de handleiding van de radio volg loop ik tegen eerder genoemd probleem aan.
De Opera Mini werkt wel goed.
Hoe heb je er WM6 (windows mobile 6) op gekregen? En zou dit ook met de orange editie kunnen?xvanwaart schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 00:52:
Vandaag via Marktplaats een 2e hands SDA II Music via de post binnen gekregen en er WM6 op gezet met Nederlandse T9... GEWELDIG! supersnel, Push-mail, Internet via Opera Mini 4 is beter dan internetten op mijn Vario II en heb TomTom 6 erop staan! Wat wil een mens nog meer? Echt een aanrader om te opdaten!
Verwijderd
Ik heb er nu ook WM6 op staan met nederlandse T9.Sourcey schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 19:56:
[...]Hoe heb je er WM6 (windows mobile 6) op gekregen? En zou dit ook met de orange editie kunnen?
Telefoon werkt echt super snel en bluetooth is een stuk beter. Kan nu eindelijk handsfree bellen in de auto
Hoe kun je de telefoon upgraden naar WM6, en waar is een nederlandse T9 te vinden?Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 11:16:
[...]
Ik heb er nu ook WM6 op staan met nederlandse T9.
Telefoon werkt echt super snel en bluetooth is een stuk beter. Kan nu eindelijk handsfree bellen in de auto
Die site had ik inderdaad ook al gezien, maar door de vele links, roms en methodes zie ik al snel door de bomen het bos niet meer.Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 23:32:
Check deze website eens: http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=283
Welke ROM files\methode is op dit moment het beste icm een orange c550? Of welke hebben jullie gebruikt? En werkt bleutooth bij jullie?
dat zou ik ook wel willen wetenSourcey schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 00:37:
[...]
Die site had ik inderdaad ook al gezien, maar door de vele links, roms en methodes zie ik al snel door de bomen het bos niet meer.
Welke ROM files\methode is op dit moment het beste icm een orange c550? Of welke hebben jullie gebruikt? En werkt bleutooth bij jullie?
Al gelukt
Moest instelling wel veranderen van Chinees naar Engels, want alles was in het Chinees.
Nu nog een NL T9 vinden.
[ Voor 121% gewijzigd door ThinkPad op 05-04-2008 18:36 ]
Ik heb het apparaat geflashed naar WM6.1, maar heb nu een nieuwe telefoon, en wil deze dus verkopen.
V&A aangeboden: HTC Hurricane (SPV C550 / SDA Music II / Qtek 8200)
Gaat voor ieder bod weg.