Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 15.023 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 10:03:
[...]

niet zo negatief monk :)

hebben jullie al een nieuwe naam? want ik neem aan dat jullie hem niet zo laten :/
Naja Lopeng heeft volgens mij een beetje ruzie zitten maken met een GM hierover..
Waarschijnlijk wordt het gewoon CaC ipv voluit CheapAss.. nog even afwachten :(

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Leuk voor de druids onder ons maar mischien nog meer voor de hunters.

http://forums.worldofwarc...wow-general&T=3798365&P=2

Nou maybe me hunter nog maar niet deleten dan, ff kijken wat dat in de toekomst gaat worden.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:43
He mensen,

gister na veel geploeter toch lvl 55 geworden. Echter vraag ik me af of het ik het als paladin nou wel zo goed doe? Bij het vechten ben ik altijd erg lang bezig met het slachten van gelijkgelevede beesten. Is een damage van 100 ~ 150 per hit veel voor een paladin op lvl 55?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
Webgnome schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:36:
He mensen,

gister na veel geploeter toch lvl 55 geworden. Echter vraag ik me af of het ik het als paladin nou wel zo goed doe? Bij het vechten ben ik altijd erg lang bezig met het slachten van gelijkgelevede beesten. Is een damage van 100 ~ 150 per hit veel voor een paladin op lvl 55?
Ben nu lvl 35 met mijn pally en op npc's van gelijke lvl doe ik 160-200 dmg. dus ik zou zeggen dat is weinig. Om over de crits en Seal of Command maar te zwijgen

[ Voor 6% gewijzigd door TomSmit82 op 01-07-2005 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Paladins slaan alsof ze wollen handschoenen aan hebben. Komt omdat je de dmg veel meer kan rekken. Wat Warriors in 1 levensbalk doen . . doen Paladins in 3. m.a.w. de dmg die een Warrior doet daar doet een paladin 3 keer zo lang over :D

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
dus mijn damage is 'laag' zeg maar ? Danis natuurlijk de vraag hoe ik dat omhoog krijg :P

[ Voor 50% gewijzigd door Webgnome op 01-07-2005 11:46 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
Webgnome schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:45:
dus mijn damage is 'laag' zeg maar ? Danis natuurlijk de vraag hoe ik dat omhoog krijg :P
Je Verigan's Fist misschien vervangen? :P
Muppet schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:41:
Paladins slaan alsof ze wollen handschoenen aan hebben. Komt omdat je de dmg veel meer kan rekken. Wat Warriors in 1 levensbalk doen . . doen Paladins in 3. m.a.w. de dmg die een Warrior doet daar doet een paladin 3 keer zo lang over :D
Maar goed dat wij dat levensbalkje ook 3 keer of meer weer kunnen aanvullen :P

[ Voor 51% gewijzigd door TomSmit82 op 01-07-2005 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0nk schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:30:
[...]

Naja Lopeng heeft volgens mij een beetje ruzie zitten maken met een GM hierover..
Waarschijnlijk wordt het gewoon CaC ipv voluit CheapAss.. nog even afwachten :(
Wel vreemd dat Blizzard op eens moeilijk doet over die naam, zelfs een beetje flauw van die GM :/

De naam bestaat zo'n beetje van de eerste dag dat WoW life ging, dus waarom niet direct een kruis er doorheen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:51:
[...]

Wel vreemd dat Blizzard op eens moeilijk doet over die naam, zelfs een beetje flauw van die GM :/

De naam bestaat zo'n beetje van de eerste dag dat WoW life ging, dus waarom niet direct een kruis er doorheen |:(
Iemand heeft onze guildnaam gereport bij een GM.. :|

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

m0nk schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:52:
[...]

Iemand heeft onze guildnaam gereport bij een GM.. :|
Dan ben je best wel erg zielig als je dat nu pas doet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Laatst online: 10-09 10:44
Webgnome schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:45:
JotC icm met SoC of SoR geeft een goede damage + holy damage per slag.
Judgement of the Crusader zorgt voor een boost in je holy damage, vandaar...
Wil je voor 'stabiele' dps dan doe je SotC + SoR... wil je gokken op een paar rake klappen dan kies je voor JotC + SoC

http://forums.worldofwarc...62159&p=1&tmp=1#post62159

Hier staat meer info.

* Zaagmans is Lv49 holy/retri paladin @ Zenedar

[ Voor 17% gewijzigd door Zaagmans op 01-07-2005 12:01 ]

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He mensen,

Ken het gevoel , wat ik heb gedaan is: (welk type wapen gebruik je trouwens?) een 3.80 wapen gekocht (dat hoeft niet kan ook veel sneller) met een hoge min & max dmg.
Omdat je als pally het moet hebben van geluk op je SoC kun je als deze procced maar beter zo hard mogelijk te laten zijn (hoe slomer je wapen , hoe hoger je crits zelfs al heb je geen Mortal Strike als pally zijnde).
Je Gear is ook belangrijk, ik ben zelf helemaal retri specced en heb alleen maar items met str/sta (met hier en daar wat spirit en agi van mijn lightforge).

En ja de gevechten duren lang... erg lang...

Heeft een andere pally touwens ook het gevoel dat je SoC procced je ook altijd een crit hebt met je wapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik speel nog altijd met m'n hunter genaamd Overlord, nooit probs mee gehad wat betreft de naam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 12:00:
[...]

Heeft een andere pally touwens ook het gevoel dat je SoC procced je ook altijd een crit hebt met je wapen?
Yep, als SoC bij mij toeslaat dan is de dmg meestal verdubbeld en af toe crit ie dan nog eens extra ook nog tot nu was de max 434 holy en 571 gewoon dmg met SoC ^_^
Wil je voor 'stabiele' dps dan doe je SotC + SoR...
Om dat SoR alleen wat extra holy doet zou ik toch altijd voor SoC gaan om de bovenstaande reden. En de SoC kickt er regelmatig in dus heb er nog niet over hoeven klagen.

[ Voor 24% gewijzigd door TomSmit82 op 01-07-2005 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
[...]

Ken het gevoel , wat ik heb gedaan is: (welk type wapen gebruik je trouwens?) een 3.80 wapen gekocht (dat hoeft niet kan ook veel sneller) met een hoge min & max dmg.
Omdat je als pally het moet hebben van geluk op je SoC kun je als deze procced maar beter zo hard mogelijk te laten zijn (hoe slomer je wapen , hoe hoger je crits zelfs al heb je geen Mortal Strike als pally zijnde).
Je Gear is ook belangrijk, ik ben zelf helemaal retri specced en heb alleen maar items met str/sta (met hier en daar wat spirit en agi van mijn lightforge).

Tja, maar als je een sneller wapen gebruikt, maak je ook weer meer kans op SotC procs, dus de damage die je doet komt uiteindelijk gewoon weer gelijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de paladin praat,

Ik lees op de wow paladin class forums erg veel klachten dat de paladin in hogere levels bijna geen dps doet, en veel mensen spijt hebben dat ze ooit aan een pally begonnen zijn etc ze noemen hem allemaal de cleric in plate armor.

Mijn (human) paladin is nu lvl 31, en ik gebruik nog steeds verigans fist als wapen, en icm met seal of command (2) doe ik toch behoorlijke damage, Crits tot 430! Ik zit vol in de 2H weapons specs en kom mischien makkelijker mobs tegen (gnome regan bvb). Ik speel meestal samen met een warrior die op lvl 29 zit, en ik doe toch aanzienlijk meer damage lijkt het...

Ik heb op dit moment dus (nog) geen klachten over mijn pally, maar volgens anderen is het ook geen probleem tot +/- lvl45. Hoe denken de hoger gelevelde pally hier over? Jarnootje? is ook met zijn pally gestopt om deze reden???

edit
Inderdaad, dat idee heb ik ook!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2005 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
[...]

Gevechten duren inderdaad vrij lang met pala, probeer mobs 2/3 lvls lager te killen dan heb je meer soc procs en gaat het al een stuk sneller. Ik doe ongeveer 20/25 sec over een mob met armor en tegen eenmob cloth is het soms in 10 sec al afgelopen :) (mobs van 2/3 lvls lager)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 12:06:
Over de paladin praat,

Mijn (human) paladin is nu lvl 31, en ik gebruik nog steeds verigans fist als wapen, en icm met seal of command (2) doe ik toch behoorlijke damage, Crits tot 430! Ik zit vol in de 2H weapons specs en kom mischien makkelijker mobs tegen (gnome regan bvb).
Seal of Command rank 2 veranderd alleen de jugdement er van dus als je die niet gebruikt zal ik gewoon lekker bij rank 1 blijven scheelt je mana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 12:06:
Over de paladin praat,

Ik lees op de wow paladin class forums erg veel klachten dat de paladin in hogere levels bijna geen dps doet, en veel mensen spijt hebben dat ze ooit aan een pally begonnen zijn etc ze noemen hem allemaal de cleric in plate armor.

Mijn (human) paladin is nu lvl 31, en ik gebruik nog steeds verigans fist als wapen, en icm met seal of command (2) doe ik toch behoorlijke damage, Crits tot 430! Ik zit vol in de 2H weapons specs en kom mischien makkelijker mobs tegen (gnome regan bvb). Ik speel meestal samen met een warrior die op lvl 29 zit, en ik doe toch aanzienlijk meer damage lijkt het...

Ik heb op dit moment dus (nog) geen klachten over mijn pally, maar volgens anderen is het ook geen probleem tot +/- lvl45. Hoe denken de hoger gelevelde pally hier over? Jarnootje? is ook met zijn pally gestopt om deze reden???
Paladins moeten eens ophouden dat ze weinig dmg doen, ze hebben 3x zoveel hp dan een warrior en een war doet geen 3x zoveel dmg (mischien met lucky crits). Het hoort gewoon bij de balance van het spel, toen ik paladin was accepteerde ik het gewoon dat ik weinig dmg doet en me tegenstander gewoon moest outlasten, voor grinden is dit erg vervelend maar tegen elites en meerde mobs kun je beter vermijden met een warrior terwijl pala ze uiteindelijk wel molt.

Met andere woorden
pala = crap dmg (burst dmg kan erg veel schade doen), veel hp
war= redelijke dmg, redelijke hp (lang nietzoveel als pala uiteraard)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Ik heb net eventjes mijn pali nagekeken en duit is wat ik allemaal heb :

armor:
Brutisch helmet of the tiger
Zealous Shadowshard pendant
imperial plate shoulders
warmonger cloack of defense
heavy mithril breastplate
imperial plate bracers
loftly gountlets of strength
vanguard girdle
overlord's legplates of the gorrila
commander boots of the boar
ring of the aristocrat
band of the great tortoise

weapons:
Warlod's axe of the bear
high chief's shield of the monkey

Talents ( holy ):
Improved lay on hands 2/2
improved holy light 3/3
revelation 2/2

talents (protection)
improved devotion aura 2/5
redoubt 3/5
toughnes 5/5
blessing of sanctuary 1/1
shield spec 5/5

Talent (retribution)
Blessing of might 5/5
Seal of Crusader 5/5
Deflection 3/5
Vengeance 5/5
Seal of command 1/1
anticipation 1/5
improved retribution aura 1/5
Consecration 1/1

Mijn vraag bij deze is dus.. Kan iemand aan de hand van deze gegevens verklaren hoe mijn hits maar 100 ~ 150 kunnen zijn terwijl ik lvl 55 ben. Ik ben er zwaar van overtuigt dat ik ergens een foutje heb gemaakt maar ik zie het niet echt.

Ik ben iedereen heel dankbaar die mij verder kan helpen :)

[ Voor 83% gewijzigd door Webgnome op 01-07-2005 13:03 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 14:41
RaseriaN schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:59:
[...]

Dan ben je best wel erg zielig als je dat nu pas doet :/
Grote kans dat als je nu een een name report krijgt dat het van iemand is die een slechte ervaring heeft gehad met je char/guild (ook een lvl 50 rogue van ons toendertijd, had als naam relleneger: 50lvls geen last van gehad, en toen werdt ie ineens reported.)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 12:04:
[...]

Tja, maar als je een sneller wapen gebruikt, maak je ook weer meer kans op SotC procs, dus de damage die je doet komt uiteindelijk gewoon weer gelijk uit.
True, ik gebruik langzame wapens ook voor het gevoel van de crushing blow. Als je een mob voor ruim 1600 dmg mept, (wat toch wel regelmatig gebeurt) is het gewoon cool als je Pally ineens al zijn kracht vanuit zijn tenen omhoog haalt en er een extreme crit uitgooit terwijl hij schreeuwt en springt.. maar smaken verschillen natuurlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2005 12:48 . Reden: typo`s ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
Webgnome schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 12:22:
[hooooooop toei]

Mijn vraag bij deze is dus.. Kan iemand aan de hand van deze gegevens verklaren hoe mijn hits maar 100 ~ 150 kunnen zijn terwijl ik lvl 55 ben. Ik ben er zwaar van overtuigt dat ik ergens een foutje heb gemaakt maar ik zie het niet echt.

Ik ben iedereen heel dankbaar die mij verder kan helpen :)
Wat verklaard dat jij 100-150 dmg doet en ik 160-200 dmg per hit, is puur het 2H verhaal ik loop namelijk rond met deze rakker Obsidian Cleaver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 12:32:
[...]

True, ik gebruik langzame wapens ook voor het gevoel van de crushing blow als je een mob voor ruim 1600 dmg mept (wat toch wel regelmatig gebeurt) Gewoon cool als je je Pally ineens al zijn kracht vanuit zijn tenen omhoog haalt en er een extreme crit uitgooit terwijl hij schreeuwt en springt.. maar smaken verschillen natuurlijk.
Hehe zo ben ik ook hoor, niet mooiers dan getalletjes met 4 cijfers op je scherm voorbij zien vliegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webgnome schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 12:22:
Ik heb net eventjes mijn pali nagekeken en duit is wat ik allemaal heb :
Aangezien je al een 1hd gebruikt is je dmg een stuk lager dan de 2hd retri pally`s

en ik denk persoonlijk dat je build wat aanpassing zou kunnen gebruiken aangezien je nu van alle talents een beetje hebt.

Je vecht met shield, misschien is het een idee om Holy shield te kiezen als talent want, kan je dmg al wel iets opkrikken.

Ik ben geen Holy Talent tree kenner en heb zelf ook maar een paar puntjes hierin.

en drop die axe! Thrashblade is veel beter voor de klus die jij er mee wil klaren, de min & max dmg is geloof ik al hoger dan die van je bijl wat zal resulteren in hogere dmg.

En de extra swing op je Thrashblade geeft je ook nog weer extra kans op een SoC hit

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2005 12:49 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brrr, wat een groentje! Letterlijk, want die equip omg. Ga jij eens snel Maraudon, Sunken Temple en evt BRD farmen zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tpn schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:20:
Holy Talents (25 points)
Spiritual Focus - 2/5 points
Improved Holy Light - 3/3 points
Illumination - 5/5 points
Improved Blessing of Wisdom - 5/5 points
Revelation - 1/2 point
Divine Favor - 1/1 point
Improved Flash of Light - 3/3 points
Divine Wisdom - 5/5 points

Protection Talents (26 points)
Improved Devotion Aura - 5/5 points
Redoubt - 5/5 points
Toughness - 5/5 points
Improved Blessing of Protection - 2/2 points
Shield Specialization - 5/5 points
Blessing of Sanctuary - 1/1 point
Improved Blessing of Salvation - 2/2 points
Holy Shield - 1/1 point

Deze lijkt me wel wat.
ik had 21 punten in retri. maar damage heb ik toch niet, might aswell go group specced
ik ben nu full retrib build met maar een paar punten in holy en prot, ik doe meer damage dan een tankende warrior maar als supporting partylid zuig ik hard. als de healer dood is kan ik hem maar voor 10-20 secs vervangen daarna is het ieder voor zich...

daarom ga ik dus jouw build gebruiken op te respeccen... shield dus en een 1h zwaard, alleen hier kom ik dus gelijk voor de eerste probleem te staan > ik heb geen 1h zwaard! :S welk wapen raad je me aan? lvl 56 dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 12:43:
[...]

Brrr, wat een groentje! Letterlijk, want die equip omg. Ga jij eens snel Maraudon, Sunken Temple en evt BRD farmen zeg :)
gister maurodon gedaan maar hebben princes nog niet kunnen killen ( lvl 44 te laag in dieinstance ). Over het algemeen speel ik niet teveelinstances omdat die ONTZETTEND veel tijd in beslag nemen endat is nou net iets wat ik niet heb.

Maar volgende week heb ik echt helemaal free dus dan ga ik ook alleinstances doen die ik kan doen. Dus Sunken temple ( was er al een keer geweest ), maraudon en dire maul. (brd? black rock ?)
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 12:43:
[...]

is het echt zo erg :'(

[ Voor 35% gewijzigd door Webgnome op 01-07-2005 13:08 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 18:16
Uh in de meeste high level instances zijn de pala's bij ons toch echt geen DPS dealers, en in MC al helemaal niet.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Webgnome schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 13:06:

Maar volgende week heb ik echt helemaal free dus dan ga ik ook alleinstances doen die ik kan doen. Dus Sunken temple ( was er al een keer geweest ), maraudon en dire maul. (brd? black rock ?)
Zull Farak is ong lvl 45 - 50
Sunken Temple lvl 50 - 55

Maraudon zit daar tussen in.

DM, BRD, Black Rock zijn allemaal lvl 60 instances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Webgnome schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 13:06:
[...]

gister maurodon gedaan maar hebben princes nog niet kunnen killen ( lvl 44 te laag in dieinstance ). Over het algemeen speel ik niet teveelinstances omdat die ONTZETTEND veel tijd in beslag nemen endat is nou net iets wat ik niet heb.

[...]
is het echt zo erg :'(
ja het is echt zo erg :P

ken lagere lvl gasten die met dik harder spul rondlopen dan jij :P

BRD = 54+ :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Muppet schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 13:18:
[...]

Zull Farak is ong lvl 45 - 50
Sunken Temple lvl 50 - 55

Maraudon zit daar tussen in.

DM, BRD, Black Rock zijn allemaal lvl 60 instances.
DM east is met een groepje van lv57 mensen te doen, 56 misschien ook nog wel.
BRD kan je met een lv55 of 56 groep ook helemaal doen. (ligt aan welke gedeeltes je doet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 17:25
@webgnome
Ik snap best waarom jij maar zo'n lage dmg haalt, one handed :/
Met mijn 52 pally doe ik 275-325 per mep, met regelmatig crits van 500-600, en alles ik alles los gooi na een crit (in de vengeance tijd) een critje van 1000 ofzo :)

Gewoon voor 2h gaan, dan doe je tenminste nog iets dmg...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Laatst online: 10-09 10:44
jarnotjuh schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 13:23:
@webgnome
Ik snap best waarom jij maar zo'n lage dmg haalt, one handed :/
Met mijn 52 pally doe ik 275-325 per mep, met regelmatig crits van 500-600, en alles ik alles los gooi na een crit (in de vengeance tijd) een critje van 1000 ofzo :)

Gewoon voor 2h gaan, dan doe je tenminste nog iets dmg...
2h -> retri idd..

1h -> prot/holy dan sla je veel minder DPS, maar doen de klappen ook minder pijn.

Bij de weg ik sla met mijn thrashblade gemiddeld 145 en met warmonger 175. Niet een erg verschil, behalve dat ik in het eerste geval ook nog +1600 armor heb dankzij schildje.

Trouwens ik vind het onzin om te kiezen voor 1h of 2h. Waarom kiezen? Je kan toch allebei gebruiken? Ik switch regelmatig van 1h -> 2h of andersom, afhankelijk van de situatie.

[ Voor 13% gewijzigd door Zaagmans op 01-07-2005 13:33 ]

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 13:19:
[...]

maar dat zijn ook gasten die fatsoenlijk veeltijd hebben voor instances neem ik aan ? En ik denk dat ik toch bij 1h/shield blijf. Op een of andere manier vind ik dat veel beter passen bij eenpaladin . Dan niet zoveel damage maar wel goede armor.

volgende week: instance week >:)

[ Voor 24% gewijzigd door Webgnome op 01-07-2005 13:34 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 13:19:
[...]

Nou als je meteen naar links gaat bij die dwarfs ben ik toch echt meerdere keren dood gegaan met een lvl 60 groep.

Ook die "ghosts" vlakbij de ingang voor MC doen ook best au .....

[ Voor 3% gewijzigd door Muppet op 01-07-2005 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Muppet schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 13:36:
[...]

Nou als je meteen naar links gaat bij die dwarfs ben ik toch echt meerdere keren dood gegaan met een lvl 60 groep.

Kijk uit dat een instance een uitdaging is hoor.. poe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zaagmans schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 13:32:
[...]

Trouwens ik vind het onzin om te kiezen voor 1h of 2h. Waarom kiezen? Je kan toch allebei gebruiken? Ik switch regelmatig van 1h -> 2h of andersom, afhankelijk van de situatie.
Omdat er een heel groot verschil zit tussen 1hd -> 2hd.

Komt naar mijn idee door het feit dat je gewoon skills mist voor 2hd die je in 1hd hebt geinvesteerd en andersom, omdat je, als je met beide een beetje wil kunnen vechten je gewoon iets dieper in een tree moet gaan, en dat word lastig als je wil gaan wisselen.

Dan word je zo`n van allebei een beetje, maar toch eigelijk niets....

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2005 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Webgnome schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 13:33:
[...]

maar dat zijn ook gasten die fatsoenlijk veeltijd hebben voor instances neem ik aan ? En ik denk dat ik toch bij 1h/shield blijf. Op een of andere manier vind ik dat veel beter passen bij eenpaladin . Dan niet zoveel damage maar wel goede armor.

volgende week: instance week >:)
valt wel mee, instance is met skilled spelers 2 a 3 uurtjes max afhankelijk van instance
Muppet schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 13:36:
[...]

mja nofi maar dan zijn jullie prutsers :P

die ghosts kunnen auw doen, gewoon meer auw terug doen :P

als je meteen links gaat ga je naar het "moeilijke" gedeelte

het eerste deel is lvl 54/55 en dat schaalt omhoog naarmate je verder komt

als je de questlijn volgt ga je de eerste keer ook niet door tot het eind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 09:31

--MeAngry--

aka Qonstrukt

FF tussendoor...

Zijn er hier meer mensen die WoW onder Linux draaien mbv Xine/Cedega? Ik ben het nu met Cedega aan het proberen en eigenlijk werkt het perfect! Maar ik kan niet op characters of mailboxes klikken. Wel gewoon in de interface. Meer mensen die dit probleem kennen?

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan maar even wat humor

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~pdhathie/rofl.jpg

Working as intended? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Gelukkig kan niemand het lezen danwel zien ....

edit:

En nu wel ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Smultie op 01-07-2005 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
lol _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 13:48:
Dan maar even wat humor

[afbeelding]

:D

damn sick

wist niet dat dat ding ook kon critten :X gebruik ze maar niet meer denk ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He mensen,

dat is erg weinig als je met een 2hander vecht, werk je met 1 hand en shield is het nog steeds niet heel veel, maar redelijk. (ik doe bv met 2hand rond de 240-300 dmg met crits boven de 1000, zonder soc) (met 1 hand rond de 150-170 dmg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 13:44:

mja nofi maar dan zijn jullie prutsers :P
Pick up groups die de tank ( ik ) geen tijd geven om eerst te tanken. Dus bij de 1e beste dikke crit van de mage of heal leapen alle dwarfs alle kanten op. Sta je dan als warrior.

Daarbij kwam ook dat de mage een enorm end weg ging staan. resultaat dat ik een pokkenend moest lopen om die mobs van zijn reet af te krijgen.

dus in dat opzicht . . ja waren prutsers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 16-09 10:12
Muppet schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 14:11:
[...]

Pick up groups die de tank ( ik ) geen tijd geven om eerst te tanken. Dus bij de 1e beste dikke crit van de mage of heal leapen alle dwarfs alle kanten op. Sta je dan als warrior.

Daarbij kwam ook dat de mage een enorm end weg ging staan. resultaat dat ik een pokkenend moest lopen om die mobs van zijn reet af te krijgen.

LOL, die dwarves daar rechts richting die grote stenen baas bedoel je? Die hebben wij toen voor de gein met 3 man geprobeerd (we waren aan het wachten op de rest v/d party), bij de laatste 2 dwarves kwam er een 4e rogue bij. Hebben we nog maar net gehaald. :) Vet makkelijk dus als lvl 60. Enige klote aan BRD is dat Lyceum. Snap nog steeds niet hoe je dat wilt halen zonder rogue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
[...]

It's called CC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

kijk :) dat bedoel ik

btw als een mage aggro krijgt, laat je hem doodgaan :P
moet ie maar niet all out gaan :) (of de priest moet goed shield)

ook wel eens gehad dat onze priest vergat te shielden bij een aoe actie :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
--MeAngry-- schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 13:47:
FF tussendoor...

Zijn er hier meer mensen die WoW onder Linux draaien mbv Xine/Cedega? Ik ben het nu met Cedega aan het proberen en eigenlijk werkt het perfect! Maar ik kan niet op characters of mailboxes klikken. Wel gewoon in de interface. Meer mensen die dit probleem kennen?
ik heb het nog niet geprobeerd maar wilde wel wow op linux installeren. Heb je maybe tutorial hierover? :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:22:
[...]

en elemental specced

9 van de 10 PVP shamans is 30/21 ele/resto specced

even de belangrijkste erbij pakken

[Talents]

met deze setup en de jusite gear kan een shaman unbuffed rond de 7k mana halen

dit is inderdaad een Pure PVP nuke canon, pve heb je erg weinig aan deze build, omdat je downtime gewoon te hoog ligt, ook al heb je een 7K manapool

als jij veel pvp'ed zul je inderdaad alleen maar zulke shamans tegenkomen

ow en als een rogue 2x achter elkaar crit ben je ook dood hoor :P
maar een rogue doet dat niet op 20 yards afstand en kan zichzelf niet healen :P

Maar ja, zoals eerder gezegt ik ben Holy/Prot specced op me paladin en ik sla nog geen deuk in een pakje boter :P
in zijn geval corpse control :+

[ Voor 57% gewijzigd door Wiebbe op 01-07-2005 14:33 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 14:24:
[...]

Jullie zijn wel hard hé bij de Horde...

Frost Block, bye aggro, mits je niet "the last man standing" bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Woohoo :)

Gisteren met een groep BRD gedaan, en deze dropte :D

http://www.thottbot.com/?i=5163

Force of Will
Binds when picked up
Unique
Trinket
Requires Level 55
Equip: When struck in combat has a 1% chance of reducing all melee damage done by 25 for 10 sec.
Equip: Increased Defense +10.
Sells for 1 Gold to vendors
Item Level 60
Source: Drop

Perfect voor een warrior :Y)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Wiebbe schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 14:32:
[...]

maar een rogue doet dat niet op 20 yards afstand en kan zichzelf niet healen :P

Maar ja, zoals eerder gezegt ik ben Holy/Prot specced op me paladin en ik sla nog geen deuk in een pakje boter :P

[...]

in zijn geval corpse control :+
mja holy/prot :P waar hang je dan rond dat je een pure pvp shammie tegenkomt?
Azqi schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 14:33:
[...]

Jullie zijn wel hard hé bij de Horde...
Frost Block, bye aggro, mits je niet "the last man standing" bent...
ach ja survival of the fittest }>

naar maar als een mage verkeerd aggro pakt, moet hij naar de tank toe gaan, de tank staat waar hij staat, als je als dmg dealer aggro krijgt, ren je naar de tank zodat hij aggro kan terugnemen

niet andersom

[ Voor 36% gewijzigd door Bokkie op 01-07-2005 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 09:31

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Webgnome schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 14:31:
[...]

ik heb het nog niet geprobeerd maar wilde wel wow op linux installeren. Heb je maybe tutorial hierover? :)
Tutorial lijkt me niet eens nodig :)
Je hoeft alleen maar te zorgen dat je recente ATI of NVIDIA-drivers geinstalleerd hebt en je moet Cedega hebben (dit kost dus geld, of niet..................) en je voert 'cedega <padnaarWoW>/WoW.exe' uit. :) Easy does it. :Y)

Met WINE heb ik het ook nog geprobeerd, maar dan krijg ik een of andere onverklaarbare foutmelding :? Nouja, ik denk dat ik de oplossing voor m'n prob gevonden heb. Ik had WoW ten eerste op een read-only NTFS-volume staan, kon dus geen settings opslaan etc. Maar ook Cosmos zat een beetje te flippen, maar het werkt nu dus goed _O_

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
--MeAngry-- schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 14:44:
[...]

Tutorial lijkt me niet eens nodig :)
Je hoeft alleen maar te zorgen dat je recente ATI of NVIDIA-drivers geinstalleerd hebt en je moet Cedega hebben (dit kost dus geld, of niet..................) en je voert 'cedega <padnaarWoW>/WoW.exe' uit. :) Easy does it. :Y)

Met WINE heb ik het ook nog geprobeerd, maar dan krijg ik een of andere onverklaarbare foutmelding :? Nouja, ik denk dat ik de oplossing voor m'n prob gevonden heb. Ik had WoW ten eerste op een read-only NTFS-volume staan, kon dus geen settings opslaan etc. Maar ook Cosmos zat een beetje te flippen, maar het werkt nu dus goed _O_
mooi denk dat ik binnenkort maar eens ga kijken naar de prijzen van cedega of is er ook een free variant ( legaal )

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroeske
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-06 09:27
Webgnome schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 14:47:
[...]

mooi denk dat ik binnenkort maar eens ga kijken naar de prijzen van cedega of is er ook een free variant ( legaal )
die kan je gratis via cvs binnen trekken en compilen.. dan ontbreken echter wel de copyprotectie onderdelen die zijn ingekocht door cedega...

geloof dat de kosten voor cedega iets van 5dollar per maand zijn voor minimaal 3 maanden (kan ook meer of minder zijn)

persoonlijk zou ik er niet voor betalen trouwens, het is nog dikke alpha kwaliteit (iig de codebase van wine) en nog lang niet stabiel imo

[ Voor 13% gewijzigd door kroeske op 01-07-2005 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
kroeske schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 14:55:
[...]

die kan je gratis via cvs binnen trekken en compilen.. dan ontbreken echter wel de copyprotectie onderdelen die zijn ingekocht door cedega...

geloof dat de kosten voor cedega iets van 5dollar per maand zijn voor minimaal 3 maanden (kan ook meer of minder zijn)

persoonlijk zou ik er niet voor betalen trouwens, het is nog dikke alpha kwaliteit (iig de codebase van wine) en nog lang niet stabiel imo
copyprotection is toch wel handig of zit er op wow geen prot? Sorry voor deze zwaar offtopic geplaat :p

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geuze
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-04-2024
Ik heb ook last van het niet kunnen comuniceren met npc of de mailbox als ik via cedega speel
dit is sinds de 1.5 patch bij mij
wow staat op een read write partitie FAT dus dat zou het probleem niet mogen zijn
verder heb ik momenteel alleen the gatherer addon draaien en die werkte ook goed voor de patch

It is Good to be Bad || Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is echt erg, is er echt niemand tussen al jullie wow fanaten die me een sluitend antwoord kan geven op mijn vragen? of kunnen jullie niet zien wat ik post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 15:28:
dit is echt erg, is er echt niemand tussen al jullie wow fanaten die me een sluitend antwoord kan geven op mijn vragen? of kunnen jullie niet zien wat ik post?
Volgens mij zijn er al 100 Pala builds langsgekomen en besproken.
Nog niet genoeg? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

zijn vraag is welk 1 handig wapen ie moet nemen. maar das niet te zeggen natuurlijk ligt er maar net aan wat er dropt in de instances en wat er op de ah staat. ik loop zelf als warrior met een priest mace met een + op shadow spells maar toch is het een lekker mace.
Wil je een snel wapen zodat je enchant vaak proct of juist langzaam voor evt crits ofzo?

je zo ook je handen uit je mouwen kunnen steken en www.thottbot.com een bezoeken kan je zien waar wat dropt.

maar als je meer holy wilt bv zoiets: http://www.thottbot.com/?i=4931

of deze laten maken die is lekker snel:
http://www.thottbot.com/?i=16136

[ Voor 28% gewijzigd door MantaMania op 01-07-2005 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

http://wowvault.ign.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben niet echt een palladin kenner, maar hier staat vast wel iets leuks tussen. :)

Misschien kun je hier en hier eens kijken.

Niet echt een sluitend antwoord, maar IMO is wapenkeuze erg persoonlijk en heeft het niet alleen te maken met de perfecte build, je moet je er ook prettig bij voelen. :)

edit:
Linkjes gefixt

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2005 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

MantaMania schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 15:38:
zijn vraag is wel 1 handig wapen ie moet nemen. maar das niet te zeggen natuurlijk ligt er maar net aan wat er dropt in de instances en wat er op de ah staat. ik loop zelf als warrior met een priest mace met een + op shadow spells maar toch is het een lekker mace.
Wil je een snel wapen zodat je enchant vaak proct of juist langzaam voor evt crits ofzo?
Waarom loop je in godsnaam met een wapen waarvan je niet alle specs benut? (als het alleen voor de dps is, is het helemaal erg). Das ong. hetzelfde als dat er rogues met de dagger van SM rondlopen omdat hij een hogere dps had dan hun huidige dagger toen.

Waste if you ask me...

Even iets anders: Wat is de normale prijs voor de +7 dmg on 2h enchant? Ik verkoop die al een tijdje, maar werd gisteren uitgemaakt voor een noob door een druid (lvl 36 NB) die zei dat op zijn andere server deze enchants weggingen voor 1-3 gold en dat ik met mijn 15g veel teveel vroeg. Met als mats 2 radiant shards en 2 dream dust leek me dat heel sterk. Anyone?

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb geen idee... ik heb geen ervaringen met een party supporting pala, enkel ik zie veel pala's om me heen 55+ switchen naar 1h + shield, dus ik denk dat ik dat ook zal moeten gaan doen.... het enige wat ik dus wil is dat ik me gewwon goed kan verdedigen maar ook kan gaan tanken/aggro-en als het nodig is maar uiteindelijk doel is een uber healende pala :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Laatst online: 22-10-2024
ik heb een aantal pagina's terug all Thottbot aangegeven.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:57
Webgnome schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 14:31:
[...]

Ik heb ook maar niet gedaan omdat ik al vreesde dat het niet naar behoren zou werken. Heb mezelf dus de moeite bespaard. Maar alsje het goed draaiende heb gekregen hoor ik het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robbertinho schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 15:43:
[...]

Waarom loop je in godsnaam met een wapen waarvan je niet alle specs benut? (als het alleen voor de dps is, is het helemaal erg). Das ong. hetzelfde als dat er rogues met de dagger van SM rondlopen omdat hij een hogere dps had dan hun huidige dagger toen.

Waste if you ask me...

Even iets anders: Wat is de normale prijs voor de +7 dmg on 2h enchant? Ik verkoop die al een tijdje, maar werd gisteren uitgemaakt voor een noob door een druid (lvl 36 NB) die zei dat op zijn andere server deze enchants weggingen voor 1-3 gold en dat ik met mijn 15g veel teveel vroeg. Met als mats 2 radiant shards en 2 dream dust leek me dat heel sterk. Anyone?
op zenedar iets van 9g af en toe 8-8,5 en als iemand de skillpoints nodig heeft dan ook met 7... maar zeker niet met 1 tot 5, da's een leugen! LEUGENS! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
[...]
op Arathor is 15g ook de normale prijs..... (zelfs goedkoop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 15:45:
[...]

op zenedar iets van 9g af en toe 8-8,5 en als iemand de skillpoints nodig heeft dan ook met 7... maar zeker niet met 1 tot 5, da's een leugen! LEUGENS! :p
Het heeft volgens mij ook wel een en ander met de dichtheid van de server te maken en het gemiddelde lvl. Ik zit op Aggramar en daar gaat het allemaal nogal rustig aan en dus zijn radiant shards nog niet in overvloed aanwezig en kosten dus gewoon dik 7goud. Als ik dan de mats niet heb en iemand vraagt om de enchant (en ik heb de mzzl dat ik er 2 op AH kan vinden) dan vraag ik 15g. Dan speel ik ong. quit. Vond die idioot belachelijk met zijn 1-3g :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

[...]

Waste if you ask me...
En waarom is dat onzin als dat het beste is wat ik tot nu toe heb gevonden of kunnen kopen dan is dat toch geen onzin? dps is best wel belangrijk soms zijn die specs niet zo intressant hoor.
ik heb nu deze
http://www.thottbot.com/?i=22975

[ Voor 5% gewijzigd door MantaMania op 01-07-2005 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kvind het ook geen onzin aangezien de situatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
Gister de eerste keer een group (10man raid) door scholo heen geleidt....

en het ging aardig goed, geen wipe's en het ging best snel....

een maatje van me die heeft het Masterloot maar op zich genomen (ik wilde niet alles in 1x doen :P, al die nieuwe dingen :))

Vond het alleen lastig dat ik group 2 niet kon zien qua leven/mana, heb dus nu ff CT_RaidAssist gedownload, vanavond ff kijken hoe dat werkt....

Was een leuke groep, kreeg een aantal tips van mensen waar ik al vaken mee gespeeld had enzo, erg leerzaam! Ik had bij andere raidgroups in bv. UBRS goed gekeken naar de de raidleader wattie allemaal nou doet (afkijken is het halve werk :P)

Toen we klaar waren, bleef het maatje van me (warlock) alleen achter als party leader, en heeft zijn imp quest (voor z'n paard) gecomplete... (vraag me af of dit nou gewoon een bug is of niet)

vanavond gaan we diremaul in om het laatste stapje van zijn paard te doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

MantaMania schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 15:53:
[...]

En waarom is dat onzin als dat het beste is wat ik tot nu toe heb gevonden of kunnen kopen dan is dat toch geen onzin? dps is best wel belangrijk soms zijn die specs niet zo intressant hoor.
Laat ik het zo zeggen:

- Als je het gevonden hebt, had je het moeten verkopen en iets anders moeten kopen
- Als je het gekocht hebt omdat er niets beters te koop was, had ik gewacht totdat er iets beters te koop was en/of iets meer geld gespaard om iets beters te kunnen kopen
- Als je het gewonnen hebt in een instance: Hoe durf je daar op te rollen?

Ik zie nu pas je edit:

Je hebt hem dus gewonnen in Strat in een group. Dan neem ik aan dat iedereen g had, want anders had je toch meteen op mijn ignore list gestaan. Ik snap simpelweg niet wat je hier mee moet als een warrior de stats erop zijn om te huilen (voor een warrior) en de dps is erg leuk, maar niet zaligmakend.

In mijn optiek is het hetzelfde als een dure high-end computer kopen geschikt voor video bewerking en allerlei andere high-end dingen en er dan alleen mee gaan internetten.......

[ Voor 19% gewijzigd door robbertinho op 01-07-2005 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

verbaast me dat je soms nog healers tegen komt zonder raid assist sinds ik raid instances doe meteen raid assist erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

robbertinho schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 15:59:
[...]

Laat ik het zo zeggen:

- Als je het gevonden hebt, had je het moeten verkopen en iets anders moeten kopen
- Als je het gekocht hebt omdat er niets beters te koop was, had ik gewacht totdat er iets beters te koop was en/of iets meer geld gespaard om iets beters te kunnen kopen
- Als je het gewonnen hebt in een instance: Hoe durf je daar op te rollen?

Het is een beetje hetzelfde als een dure pc kopen, met alle nieuwe technologien geschikt voor video bewerking en allerlei andere high-end dingen en er dan alleen mee gaan internetten.......
jij bent zeker nog nooit met een raid groep meegeweest ;)

-als ik het vind kan ik het verkopen voor 5 G aan de vendor das dus niet echt de moeite he

-Als ik het had kunnen kopen voor een leuke prijs zou ik dat best doen zo vaak staat er niet iets leuks op voor goeie prijzen

-Ik heb het gewonnen in een instance de priest die mee was hoefde hem niet dus ik zei dat ik hem wel wilde omdat ie beter is als mijn oude en dat vond iedereen best omdat er toch geen need was dus.

BOP in instances die niemand "echt" nodig heeft mag best naar iemand ook al is het niet helemaal geschikt beter dan een shard van 6G maken en verkopen.

offtopic wat een waardeloze vergelijking ;)

[ Voor 9% gewijzigd door MantaMania op 01-07-2005 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 16:00:
verbaast me dat je soms nog healers tegen komt zonder raid assist sinds ik raid instances doe meteen raid assist erop.
1. uuuhhh ?
2. wat is raid assist?
3. link / plaatje / info
4. bedankt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

Zie mijn edit grapjas.....

Als jij er gelukkig mee bent, vind ik het prima natuurlijk. Ik snap alleen niet waarom je niet wat beters koopt/farmed. Het feit dat het een rare item is maakt het niet supergoed natuurlijk. Voor een priest is het een uber wapen. Voor een warrior is het niet beter dan een 38dps mage met +13str en +10sta (dit is een voorbeeld btw).

Iedereen geilt altijd zo op de dps, maar 1dps is godvergeten 20dmg in een gevecht van 20 sec. (even heel simpel geredeneerd).

Op mobs met HP van 3k+ is dat peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:56
Vakantie is begonnen, ik ga me ook maar eens wagen aan dit spelletje!

*enige mmporpg ervaring "ragnarok online"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm begin nu toch een beetje te twijfelen aangezien mijn vriendin ook een keertje WoW wilde proberen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

robbertinho schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 16:14:
Zie mijn edit grapjas.....

Als jij er gelukkig mee bent, vind ik het prima natuurlijk. Ik snap alleen niet waarom je niet wat beters koopt/farmed. Het feit dat het een rare item is maakt het niet supergoed natuurlijk. Voor een priest is het een uber wapen. Voor een warrior is het niet beter dan een 38dps mage met +13str en +10sta (dit is een voorbeeld btw).

Iedereen geilt altijd zo op de dps, maar 1dps is godvergeten 20dmg in een gevecht van 20 sec. (even heel simpel geredeneerd).

Op mobs met HP van 3k+ is dat peanuts.
ik geil helemaal niet op dps maar dit is nog steeds het beste wat ik ben tegen gekomen ik ben nu aan het sparen voor een mace maar de ingredienten zijn duur en lastig te vinden en in de tussen tijd gebruik ik deze. En je koopt farmt niet even iets beters.
En deze was 5 dps hoger als mijn oude wapen (5 dps op 40 = 12,5% meer damage in een gevecht) als ik dat zo kan uitrekenen tenminste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 16:13:
[...]

1. uuuhhh ?
2. wat is raid assist?
3. link / plaatje / info
4. bedankt :p
raid assist kan je zo downloaden bij bv www.curse-gaming.com daar zie je ook plaatjes.
Maar het main idee van raid assist is dus dat je de health mana en buffs kan zien van iedereen in je raid. als jij main healer bent kan je zo ook makkelijker iemand van de andere groep healen, buffen of dispellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 10:31
/bored

(op het werk :P )

Ik heb wel pech zeg in instances ... naja niet helemaal

1e keer strat -> lag -> iedereen dood
2e keer strat -> zijn we bij baron rivendare -> disconnect :|
3e keer krijg ik deze -> http://www.thottbot.com/?i=37194

Er was nog n andere Hunter in de raid maar die had al daarvoor een 1handed axe dus ie zegt pak jij em maar :)

Eindelijk een upgrade voor mn melee wapen , en dat terwijl ik polearms nog moest leren :P

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
MantaMania schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 16:00:
de healer in de andere group vroeg inderdaad of ik raidassist had :P niet dus, maar het ging prima verder, er werd gewoon in de raidchannel gezegt of de mana op was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

vooral voor mensen die kunnen purifyen, of removen en natuurlijk healen is het erg belangrijk.
Maar ik ben warrior dan dus ik kijk niet zo vaak maar als ik zie dat de health van de priest of mage hard gaat kijk ik wel of ik ff kan taunten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

*knip*

Omg! Op mijn vorige bracers heb ik er 1.5g voor betaald (Turalyon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:57
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 17:52:
[...]

Omg! Op mijn vorige bracers heb ik er 1.5g voor betaald (Turalyon)
Volgens mij gaat dit over 2 handed weapon en niet bracers.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jemig, waar haal ik die bracers dan vandaan :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 09:03

GG85

.......

Hmm, ik heb voor de liefhebber nog een ongebruikte 10 day trail code liggen.

Na zelf trail te hebben gespeeld en nu het spel gekocht te hebben blijkt dat je maar 1x een 10 trail key kunt gebruiken :(
De mijne is te kop dus, mail staat in m'n profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik me nu afvroeg, ik ben van plan om er mayb toch nog 512 mb bij te prikken (heb nu 512) is het het nu echt waard ?? Want vooral in steden als IF lopen is nu gewoon een ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 18:51:
wat ik me nu afvroeg, ik ben van plan om er mayb toch nog 512 mb bij te prikken (heb nu 512) is het het nu echt waard ?? Want vooral in steden als IF lopen is nu gewoon een ramp.
het verschil is echt ziekelijk groot :)
Ik prikte er 512 bij en pats, no more lag for me! (nou ja bij het laden wel, maar dat komt door lootlink :P
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 13:48:
Dan maar even wat humor

[afbeelding]

maar waarom als hij een rogue is, gebruikt hij een rune? :P
hij heeft energy! geen mana ;)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Korte vraag. Ik heb sinds kort Mining als als 2e prof. Ik zit nu op skill 145 en ben een lvl 52 hunter. Wat is nu een goed gebied waar ik heel snel mn mining lvl omhoog kan farmen? Een plek met veel Iron zoek ik dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
UltraR-pc schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 19:40:
Korte vraag. Ik heb sinds kort Mining als als 2e prof. Ik zit nu op skill 145 en ben een lvl 52 hunter. Wat is nu een goed gebied waar ik heel snel mn mining lvl omhoog kan farmen? Een plek met veel Iron zoek ik dus.
De shimmering flats (thousand needles) heeft altijd rondom wel een aantal iron mines.

[ Voor 3% gewijzigd door pagani op 01-07-2005 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Laatst online: 13-06-2022
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 14:24:
[...]

moet ie maar niet all out gaan :) (of de priest moet goed shield)

ook wel eens gehad dat onze priest vergat te shielden bij een aoe actie :/
Of de mage was gewoon te snel :)

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Legplates of Might gewonnen net :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 16-09 14:32
omfg :D zag ik net dat het cheapasTclan geworden is? :P sorry hoor maar degene die jullie om de ass verlinkt heeft is imo een grote huilie schiet op zeg :/

hoop dat jullie een leuke nieuwe naam verzinnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zelf ook met een Paladin bezig .... ik hou van defense builds, aldus voornamelijk protection tree ;). Hij is pas level 18 (Khorin, op Tyralyon):

Improved Devotion Aura: 5/5
Redoubt: 5/5
Toughness: 5/5
Shield Specilazation: 5/5
Blessing of Sanctuary: 1/1
Holy Shield: 1/1
Reckoning: 5/5
One-Handed Weapon Specialization 5/5

Retributuin:
Improved Blessing of Might 5/5

Holy:
Improved Holy Light 3/3