Anoniem: 101975
Hehe, is wel goed
Is hier iemand die op Stormscale Alliance speelt?
Belt of Might
Ik had de Unmelting ice girdle al van Azuregos, die kan ik mooi voor pvp gebruiken.. heb nu 3 might items en m'n eerste set bonus dus
[ Voor 4% gewijzigd door bcd87 op 02-07-2005 00:31 ]
Choker of Enlightenment
Wristguards of Stability
Eerste heb ik gewonnen en 2e wilde niemand hebben
en natuurlijk ons 2e tranq shot waarna we magma gingen proberen, echter door de lag van gister respanwnde de courhouds packts een betje te snel op een of andere manier en die werken gepulled tijdens het gevecht
Eerste keer @ luci dropte: Sorcerous Dagger en Cenarion Boots
Ook zijn er van trashmobs de priest en warrior belt gedropped en de mage bracers.
Morgen maar die irritante puppy dood maken.
Owja: dit alles op Bloodscalp EU door Nesferatus+SauS+The Last Order (ik ben 60 mage in Nesferatus genaamd Sikklebell)
[ Voor 10% gewijzigd door Puc van S. op 02-07-2005 00:55 ]
Het zit jou wel mee hekEv4h schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 00:30:
Oh nou, ik heb geluk vanavond.. Garr aan 't slopen (hoopte op might helm, niet dus) en een van z'n adds dropt de Belt of Might
Belt of Might
Ik had de Unmelting ice girdle al van Azuregos, die kan ik mooi voor pvp gebruiken.. heb nu 3 might items en m'n eerste set bonus dus

Iedereen doet weken over een blue set te completen, jij heb binnen een paar weken een epic set voor 3/8

Mazzelaar
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
die wordt gedropt door Lucifron in Molten Core, en die heb je nodig op het lieve hondje Mag te killen.DarkShadow schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 09:36:
ff een vraagje wat is een tranq shot? Ik kan het nergens vinden en ik ben nog wel hunter...
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Tranquilizing shotDarkShadow schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 09:36:
ff een vraagje wat is een tranq shot? Ik kan het nergens vinden en ik ben nog wel hunter...
leer je door een tome te lezen die luci dropt
edit:
bah monk ik kan ook niet even een bak koffie halen voor ik reageer he
[ Voor 14% gewijzigd door Bokkie op 02-07-2005 10:07 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
hier een low res filmpje (15mb), virtualdub doet te veel zn best op het comprimeren
maar anyway, vandaag gaat mn guild naar MC terwijl ik moet werken, en morgen doen ze onyxia terwijl ik drakkisath's bloed nog moet hebben
dan maar het laatste beetje farmen voor mn paard
edit: het filmpje is van het farmen natuurlijk
[ Voor 10% gewijzigd door Maegrim op 02-07-2005 10:55 ]
heey het zelfde icoon, leuke ??

[ Voor 54% gewijzigd door SaURoN op 02-07-2005 11:30 ]
Ik weet wat je bedoelt/Maegrim schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 10:53:
ik heb in 5 dagen 500g gefarmed in SM graveyard, dus kan bijna mn geschubte paardje kopen
hier een low res filmpje (15mb), virtualdub doet te veel zn best op het comprimeren
maar anyway, vandaag gaat mn guild naar MC terwijl ik moet werken, en morgen doen ze onyxia terwijl ik drakkisath's bloed nog moet hebben
Ze wipeten wel keihard bij Luci tho
Toch jammer
[ Voor 4% gewijzigd door Mojo op 02-07-2005 11:31 ]
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Uhm, impressive!Maegrim schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 10:53:
ik heb in 5 dagen 500g gefarmed in SM graveyard, dus kan bijna mn geschubte paardje kopen
Als ik dit flik met me 52 paladin dan moet ik om de 3 groepjes van 3 mobs mana regennen...
Jij hebt ook bijna alles int/sta, ik doe sta/str. That makes a difference.
Dat jij nog tijd hebt om te healen snap ik ook niet, die wordt helemaal niet geinterrupt ofzo
Maar aangezien me paladin bijna voorgoed op vakantie is...
Klopt het dat je dit doet:
1) pull met zo'n undead spell.
2) dan meteen hele massa's luren. (vaag dat je geen elites mee lured)
3) tussendoor wat meppen wat voor je loopt
4) op het eind een consecration, (welke rank is dat? )
5) verder meppen, big heal
6) wachten tot ze dood zijn?
Met mijn consecration krijg ik ze maar 1/3de van het totaal dood, 1x consecration.
Vertel me hoe jij dit doet, is wel erg impressive om te zien
Edit, allakhazam staat in sig
[ Voor 3% gewijzigd door enira op 02-07-2005 12:15 ]
En ik wil als alt wel een rogue, maar ik wil geen horde, nu vind ik gnomes er wel grappig uit zien, maar ligt het aan mij of zijn de stats van een gnome (helemaal vergeleken met die van de horde) om te huilen? Of zie ik iets over het hoofd, en wat zou dan het beste ras zijn voor een alliance rogue?
Ik speel trouwens op sunstrider en daar is de alliance: horde ratio vrij gelijk, en is de alliance de verliezende kant en die wil ik wel versterken
Hetzelfde met warrior, ik heb nog maar 2x een lvl * gnome warrior gezien, het ziet er ook gewoon niet uit
edit: dwarf ook nog natuurlijk
[ Voor 13% gewijzigd door enira op 02-07-2005 12:43 ]
NE niet?jarnotjuh schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 12:42:
NE of human rogue, gnome/dwarf rogue wordt bijna niet gekozen
Hetzelfde met warrior, ik heb nog maar 2x een lvl * gnome warrior gezien, het ziet er ook gewoon niet uit
edit: dwarf ook nog natuurlijk
NE's maken geloof ik 50% van de alliance vol
dwarf rogues zie je echt nooit tho
Ik doelde op NE en human dat die WEL vaak gekozen worden, en dwarf/gnome juist minderkEv4h schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 13:06:
[...]
NE niet?
NE's maken geloof ik 50% van de alliance vol
dwarf rogues zie je echt nooit tho
Hij gebruikt ook nog een seal, weet even de naam niet die damage doet aan de aanvaller, 20 damage. Dit zorgt er ook nog voor dat de helft van hun HP al weg is.
Oja, helemaal overheen gekekenblackraid3r schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 13:19:
[...]
Hij gebruikt ook nog een seal, weet even de naam niet die damage doet aan de aanvaller, 20 damage. Dit zorgt er ook nog voor dat de helft van hun HP al weg is.
Retritbution aura(geen seal) FTW
Anoniem: 86561
Het zal iets sneller draaien, maar meer geheugen werkt beter.Anoniem: 86561 schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 14:42:
Krijg een nieuwe harde schijf omdat me oude stuk is deze is nu 200 gb woeihoop dat hij een betere rpm heeft zodat wow sneller draait met virtual memory (of zit ik nu verkeerd?)
Ik heb overigens een valse creditcard opgegeven, zou het dus werken als ik mijn acount cancel zodra hij afloopt en hem dan twee maanden later verleng met een gamecard?
1) pak zoveel mogelijk non-elites mee, elites droppen hetzelfde (2s-6s elk, grijze wapens, groene items
2) vlak voordat je damage gaat doen blessing of protection opgooien, consecration rank 4, holy wrath rank 2 (krijg je op lvl 60), fat heal mocht het nodig zijn, de BoP zorgt ervoor dat je niet geïnterrupt wordt tijdens holy wrath en healen
3) daarna nog een consecration, en de eventuele elites afmaken
4) alles looten
5) de tomb in en dit herhalen, meestal zijn daar ook nog een stuk of 15 spookjes, wel meer elites
6) de boss mollen, die dropt meestal een blauw item dat 50s opleverd, en soms een groene van 21s
ik heb nu ongeveer 50 vrije bagslots als start, dus kan ik zo'n 4 á 5 keer runnen (bedankt voor je reset macro bokkie
daar de grijze vendoren en het groene spul lekker goedkoop op de AH gooien
per run krijg je ook nog 20 silk ongeveer, verkoopt ook goed want er is één iemand die alles steeds in 1x opkoopt
Anoniem: 90915
Snap er nog niet zoveel van
Anoniem: 61797
Thx voor de uitleg man!Maegrim schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 15:06:
@ jarno:
1) pak zoveel mogelijk non-elites mee, elites droppen hetzelfde (2s-6s elk, grijze wapens, groene items) maar ze hebben 4x zoveel health
2) vlak voordat je damage gaat doen blessing of protection opgooien, consecration rank 4, holy wrath rank 2 (krijg je op lvl 60), fat heal mocht het nodig zijn, de BoP zorgt ervoor dat je niet geïnterrupt wordt tijdens holy wrath en healen
3) daarna nog een consecration, en de eventuele elites afmaken
4) alles looten
5) de tomb in en dit herhalen, meestal zijn daar ook nog een stuk of 15 spookjes, wel meer elites
6) de boss mollen, die dropt meestal een blauw item dat 50s opleverd, en soms een groene van 21s
ik heb nu ongeveer 50 vrije bagslots als start, dus kan ik zo'n 4 á 5 keer runnen (bedankt voor je reset macro bokkie) totdat ik terug naar IF ga
daar de grijze vendoren en het groene spul lekker goedkoop op de AH gooien
per run krijg je ook nog 20 silk ongeveer, verkoopt ook goed want er is één iemand die alles steeds in 1x opkoopt
Maaruh, wat ik me dan afvraag, jij gaat dan 5 runs doen, en dan terug naar IF om je zut te verkopen, maar om dan weer helemaal terug naar SM te gaan... Da's een eind...
het voordeel van IF boven SS ofzo, is dat ik er meteen 10 greens + 100 silk op de AH kan gooien
buntmans: mail ze gewoon
[ Voor 36% gewijzigd door Maegrim op 02-07-2005 15:32 ]
Mijn ervaring leert dat green items echt voor geen ene meter verkopen op de ah... Vooral niet van dat lvlMaegrim schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 15:30:
het voordeel van IF boven SS ofzo, is dat ik er meteen 10 greens + 100 silk op de AH kan gooien
Maarja, we zullen zien, ik heb binnekort met me mage ook weer 90g nodig, mount.
Me paladin heeft 10g, me mage 5
Dat wordt maar weer elke avond grinden in SM.
Komt een rogue naar me toe gelopen, opent het trade venster.. ik denk die zal wel geld beggen ofzo
Gooit die er even 3 librams in o_O Sommige daarvaan worden voor 20G verkocht en 5G is toch wel 't minimum.. das aardig
Mail gewoon!Buntmans schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 15:31:
is er uberhaupt iemand van got die op hellscream speelt? ik wil graag wat 'bags' overhevelen van de ene char naar de andere en ik ken niet echt mensen op wow zelf die ik genoeg vertrouw (ben nogal solo spelen tot nu toe) en iemand van GoT vertrouw ik wel
Wel jammer dat ik er niet was met de Ony run van gisteren...
mjah, donderdag is studenten avond, dus zuipen
(ps Gaharay van Nesferatus hier
Battle.net Spud#2543
Juist wel! Je zit dan met rond de level 40 gear, en op dat level zal een hoop mensjes op zoek gaan naar plate of mail omdat ze het vanaf dat level kunnen dragenjarnotjuh schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 15:35:
[...]
Mijn ervaring leert dat green items echt voor geen ene meter verkopen op de ah... Vooral niet van dat lvl
Maarja, we zullen zien, ik heb binnekort met me mage ook weer 90g nodig, mount.
Me paladin heeft 10g, me mage 5
Dat wordt maar weer elke avond grinden in SM.
Surfin' paradise!
Mijn ervaring is dat eigenlijk alleen dingen met int/spi, sta/agi en sta/str goed verkopen op de AH, de rest is de moeite niet echt.
100g voor 4-5 uurtjes farmen, niet slecht.. 't is alleen zo saai, en je moet inderdaad iemand hebben om de instance te resetten.
Morgen ga ik eens kijken of ik het een hele dag volhou, want zo'n epic mount is toch wel leuk
eigenlijk heb ik niemand "nodig", gewoon een /who Strat doen, iemand eruit pikken en je kan de instance resetten totdat hij offline gaat
het wordt wel saai als het altijd hetzelfde is, maar ik vind steeds meer manieren om stukjes wat sneller te doen, zo blijft het te doen
maar zoals ik al zei, bijna alles verkoopt wel
De chapel, in die verborgen kamer (lvl 40 undead).Maegrim schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 15:56:
fairbanks, waar zit die?
Als je lvl 60 bent kun je er zo heen lopen (beetje slalommen), want je aggro range is dermate laag dat ze je niet zien.
Ik had de eerste paar keer dat ik nog niet wist hoe ik moest lopen, en dan aggro je gewoon 10+ guards in die chapel daar
Paar keer doen, en je bent binnen 4 min erin en eruit, met 1-4 greens rijker.
ik speel op Hellscream. Ik zit ook in een redelijk groot nederlands guild: Fighting Dutchmen. Een guild zonder veel poespas, maar wel 106 characters, dus vaak iemand online om mee te gaan kwesten.Buntmans schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 15:31:
is er uberhaupt iemand van got die op hellscream speelt? ik wil graag wat 'bags' overhevelen van de ene char naar de andere en ik ken niet echt mensen op wow zelf die ik genoeg vertrouw (ben nogal solo spelen tot nu toe) en iemand van GoT vertrouw ik wel
Mijn character: Proxy
Bazen guild: Dunkey en Munkey
denk dat je wel een eind komt met "MoveAnything"Anoniem: 61797 schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 15:53:
weet iemand of er een addon is, die je standaard hp+mana bar weghaald ?? (dus ook je portrait) Ik ehb er nu een betere voro gevonden maarkrijg di eoude niet weg
En je moet ff opletten dat je niet meerdere "unitframes" mods load
[ Voor 15% gewijzigd door admiral866 op 02-07-2005 17:41 ]
http://img273.imageshack.us/img273/5512/wow14wp.jpg
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 61797 op 02-07-2005 18:25 ]
Voor de gein in maart een guild gestart toen server net gelaunched was (sunstrider). Heb nu bijna 300 mensen erin waarvan 50 alts. Inactives worden elke week gekicked
Gezellige sfeer enzo, want iedereen kent elkaar etc
Straks effe checken of de ah nog wat opgeleverd heeft LD
Wat is overigens een leuke quest zone om van 59 naar de 60 te gaan? Ich bin Horde!
Anoniem: 41820
Plaguelands?PacinoAllstars schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 19:24:
Wat een wereld game blijft het ook. Nu nog één lvltje en mijn rogue is 60
Voor de gein in maart een guild gestart toen server net gelaunched was (sunstrider). Heb nu bijna 300 mensen erin waarvan 50 alts. Inactives worden elke week gekicked
Gezellige sfeer enzo, want iedereen kent elkaar etc
Straks effe checken of de ah nog wat opgeleverd heeft LD
Wat is overigens een leuke quest zone om van 59 naar de 60 te gaan? Ich bin Horde!
Anoniem: 143011
lol! Ik hoorde ook dat er 1 in Burning Steppes zat.Anoniem: 47226 schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 20:01:
geen idee hoe hij er komt, maar op stormrage staat er een servant of allistarj in de keep - normaal gesproken moet je het kristal wat bij een servant hoort kapot maken en zolang je dat niet doet is de mob onverslaanbaar - bolvar en de guards slaan er dan ook vrolijk op los
[afbeelding]
Wie ben jij dan op Stormrage?
Winterspring als je er nog niet geweest bent heeft ook nog wel wat.
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Alsof er daar nog niet genoeg van zijn.. moet toch eens even goed met em gaan praten
58 warrior, 60 paladin, 37 mage
Ging echt gesmeerd. Bijna in de cathedral nog een whipe gehad, de warrior dacht dat als je de linke rij clearde dat ik dan gewoon door kon lopen, gevolg, de linkse+middelste rij op me.
Gelukkig ging het allemaal goed. Ook meteen de illisionairy rod geloot, * enira is weer happy
Een hoop groene items ook weer
Nog 3 blokjes en ik ben lvl 38, en dan heb ik weer een zut nieuwe equip die ik alvast gekocht heb. Heb nu nog maar 5g, moet over 2 lvl's dus 90g hebben, of ik laat iemand met rank 3 een mount kopen, dan is het 64g, scheelt alweer.
Wel is de beguilar robes gedropped, die is wel 10g waard. Ik heb em zelf gekocht voor 15g, en toennet dropte die in SM. Die gaat wel op de AH.
Doen jullie altijd long of very long? met een blue item is het wel handiger om op 24hr te zetten, ivm de bids. Heb ik bij deze ook gedaan, hopen dat ik em kwijtraak
(oh ik speel als Alliance)
[ Voor 18% gewijzigd door joostve op 02-07-2005 21:37 ]
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
geduld is het probleem vaak niet.. maar het geld! 24h kost bij een beetje leuke items 1+ gold.. dan gaan ze er bij mij toch lekker voor 8h op vaakAnoniem: 61797 schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 21:09:
Gewoon altijd very longBeetje geduld kan nooit kwaad
Ik ben nu lvl 50.95 trouwens, en ben nog ff snel wat aan het BG-en voor ik in de hoogste groep terechtkom
[ Voor 17% gewijzigd door Blamm op 02-07-2005 23:12 ]
Anoniem: 110563
het is half 5 's ochtends, maar ik heb onyxia's key!Maegrim schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 10:53:
nu lekker slapen
Eh is 1024 nog niet genoeg? Geez dit spel heeft wel erg veel nodigAnoniem: 110563 schreef op zondag 03 juli 2005 @ 01:50:
Zit er over na te denken om naast mijn 1024ram nog eens 512 erbij te kopen... Leek mij wel een goeie investering, gaat wel een tijdje mee altijd. Zou t nog veel uitmaken voor wow? Heb nog altijd de nodige jumpcuts in IF.

Denk niet dat het zin heeft! Check maar eens je Task Manager terwijl je WoW speelt, dan zie je hoeveel je gebruikt. Heb zelf tot 900 mb ofzo in gebruik en dat is met nog wat rommel op de achtergrond. Ik heb alle details op hoog staan enzo, dus ik denk niet dat je met de huidige WoW over de gig kan komen (behalve met veel meuk op de achtergrondAnoniem: 110563 schreef op zondag 03 juli 2005 @ 01:50:
Zit er over na te denken om naast mijn 1024ram nog eens 512 erbij te kopen... Leek mij wel een goeie investering, gaat wel een tijdje mee altijd. Zou t nog veel uitmaken voor wow? Heb nog altijd de nodige jumpcuts in IF.
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Ik geef je deels gelijk. Wow gebruikt over het algemeen niet al teveel geheugen, maar het ging me vooral om de momenten waarbij mijn pc het wel moeilijk heeft, zoals in ironforge, op de gripphon, en tijdens raids..Okyah schreef op zondag 03 juli 2005 @ 11:41:
[...]
Denk niet dat het zin heeft! Check maar eens je Task Manager terwijl je WoW speelt, dan zie je hoeveel je gebruikt. Heb zelf tot 900 mb ofzo in gebruik en dat is met nog wat rommel op de achtergrond. Ik heb alle details op hoog staan enzo, dus ik denk niet dat je met de huidige WoW over de gig kan komen (behalve met veel meuk op de achtergrond).
Wat ik heb gemerkt bij een soortgelijk systeem als die van mij, maar dan met slechts 512mb geheugen, is dat het op bovengenoemde situaties nog iets trager gaat. Wellicht dat ik het met deze upgrade wat kan verhelpen..
Anoniem: 86074
Je hebt ook nog ziets als een netwerkAnoniem: 110563 schreef op zondag 03 juli 2005 @ 12:14:
[...]
Ik geef je deels gelijk. Wow gebruikt over het algemeen niet al teveel geheugen, maar het ging me vooral om de momenten waarbij mijn pc het wel moeilijk heeft, zoals in ironforge, op de gripphon, en tijdens raids..
Wat ik heb gemerkt bij een soortgelijk systeem als die van mij, maar dan met slechts 512mb geheugen, is dat het op bovengenoemde situaties nog iets trager gaat. Wellicht dat ik het met deze upgrade wat kan verhelpen..
Anoniem: 12316
Voor de servers maakt het niet uit waar de spelers zich bevinden: Of allemaal bijelkaar of allemaal op een aparte locatie. Tenzij je een 56k6-modem hebt zal het ook geen probleem moeten zijn voor je verbinding.Je hebt ook nog ziets als een netwerk. Daar doe je niet zoveel aan met een client .... je bent ook afhankelijk van de servers + het netwerk. Ik heb geen idee hoe ze het opgezet hebben, maar heel veel spelers op elkaar geeft gewoon lag + vertraging, ik denk niet dat geheugen daar iets aan bijdraagt!
Het zwaarste is het renderen van alle spelers. Dat kost een hoop CPU kracht, geheugen en GPU kracht. Maar of de stap van 512MB -> 1GB daarin helpt weet ik niet.
512 > 1024 helpt zeker bij het spelen, als je gebruik maakt van high-detail bij alles. Als je alle opties op low zet kan je onder de 512 uitkomen. Maar hij vroeg of het zin had van 1024 naar 1536 te gaan en imo heeft dat geen zin.Anoniem: 12316 schreef op zondag 03 juli 2005 @ 12:22:
Het zwaarste is het renderen van alle spelers. Dat kost een hoop CPU kracht, geheugen en GPU kracht. Maar of de stap van 512MB -> 1GB daarin helpt weet ik niet.
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Anoniem: 51543
http://www.thottbot.com/?i=7249
* Anoniem: 51543 is happy
https://niels.nu
Anoniem: 145206
Mwah... misschien dat ik de upgrade naar 1536 toch maar wel doe... Tijdens een potje wow draai ik vaak ook nog (meerdere) firefox browsers, mediaplayer, soms een downloadprogramma (zoals soulseek) en niet te vergeten een aantal mods in wow zelf.Okyah schreef op zondag 03 juli 2005 @ 12:27:
[...]
512 > 1024 helpt zeker bij het spelen, als je gebruik maakt van high-detail bij alles. Als je alle opties op low zet kan je onder de 512 uitkomen. Maar hij vroeg of het zin had van 1024 naar 1536 te gaan en imo heeft dat geen zin.
Anoniem: 54709
Welke interface gebruik jij?Anoniem: 61797 schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 18:24:
Eindelijk dan de UI naar mijn eigen wensen(alleen de buffs onder de xp en hp balkjes mogen nog weg)
http://img273.imageshack.us/img273/5512/wow14wp.jpg
Deze mods gebruik ik op het moment:
Flexbar
Bufftimers
Titanpanel
Watchdog
Custsomhidebar
Atlas
Auctioneer
Statusbars
ScrollingCombattext
Questfade
Ct_raidassist
Degene die je ziet (of juist niet dus)
watchdog
bufftimers
titanpanel
flexbar
customhidebar
statusbars
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 61797 op 03-07-2005 15:44 ]
Het valt amper op en je het is heel klein
Misschien met een zwarte achtergrond erbij..
Oh noes.. No more TreinTijden :(
lvl 60 hunter
lvl 60 priest
iemand enig idee wat de volgende lvl 60 wordt ?
heb een lvl 20 rogue en mage en een lvl 14 warrior welke van de 3 is het leukst?
Iseci
Anoniem: 143011
Warrior!tntkiller schreef op zondag 03 juli 2005 @ 16:34:
woot me priest lvl net naar 60
lvl 60 hunter
lvl 60 priest
heb een lvl 20 rogue en mage en een lvl 14 warrior welke van de 3 is het leukst?
tntkiller schreef op zondag 03 juli 2005 @ 16:34:
woot me priest lvl net naar 60
lvl 60 hunter
lvl 60 priest
Warrior is leuk, zeker endgameKeep fighting when you're at 5% health and you know you can easily harmstring and flee... (and cheering for that lucky crit or that honorable death)
Hitting Challenging Shout with 6 elites around even if your health bar is so damn red...
Keep charging the next mob cause if you lose 6 secs to bandage you'll lose some rage...
Hitting as crazy the <insert-your-Execute-shortcut> key even if the enemy's healt is above 50% only cause you know that the next blow you can be death...
Feeling good seeing that insane damage the istance boss is making to you (SCT rulez!)...
Making a "don't heal me, keep you mana, I can stand them!" macro...
Agree, ik ben nu met m'n Mage alt bezig, die's nu level 12.
https://niels.nu
Maar toch vind ik mijn mage leuker. Vooral omdat, als je het goed speelt, je bijna niet dood kan gaan. Je hebt een hele range aan escape spells. Daarnaast doe je ook zeer leuke damage.
Zelfs grinden vind ik niet zo saai, lekker 4-5 mobs tegelijk.. dan gaat het ook meteen snel
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Uhm?Mojo schreef op zondag 03 juli 2005 @ 17:03:
Maar toch vind ik mijn mage leuker. Vooral omdat, als je het goed speelt, je bijna niet dood kan gaan. Je hebt een hele range aan escape spells. Daarnaast doe je ook zeer leuke damage.
Blink, 1x per 15 sec
Frostnova noem ik geen escape, 1x per 25 sec
Voor 1 opponent -> Sheep, instant cast(alhoewel ie daarna resist)
Verder kom ik niet hoor?
Verder ben ik het met je eens dat als je een mage goed speelt, je amper doodgaat, als je op een pve server speelt heb je het wel supermakkelijk. Met grinden kan je wel zelf oppassen, maar die @#$%@ horde ook op pvp... Doe je per ongeluk een frostnova als er 1 langsloopt, gaan ze je mollen

Heb al sinds het begin een /sorry en /no /cry macro.
De eerste voor als ik em per ongeluk attack, de 2de voor als ik horde tegenkom
Heeft me toch al wel 1/5de bespaard, van al de keren die ik bijna good ging
sinds vanmiddag gaan BlackGuard en RavenBlood verder onder de naam: Blackraven.
zie jullie allemaal wel weer lopen op de server
Blink, Frost Nova, Sheep. En dan nog dingen als snel een lvl 1 frostbolt casten voor slow en lekker weglopen
@ Jaguar
Geef dan het goede voorbeeld en verbeter je sig
[ Voor 5% gewijzigd door Mojo op 03-07-2005 17:24 ]
Mojo schreef op zondag 03 juli 2005 @ 17:23:
@ Jaguar

1 vs 1 proberen ze het ook vaak niet eens, het gaat om groepen van 5 a 6 horde van minimaal 6 lvls hogerMojo schreef op zondag 03 juli 2005 @ 17:23:
Ik reken er 3 ja.
Blink, Frost Nova, Sheep. En dan nog dingen als snel een lvl 1 frostbolt casten voor slow en lekker weglopenMaar dan nog, de meeste classes hebben er maar 1 of 2. (Weet ik zo ook niet echt hoor, dus verbeter me als ik er naast zit.) En ja, ik speel op een PvE server. Stormrage
Maar als je 1 horde tegen komt van je eigen level, dan kan je er meestal toch wel van winnen? Enige waar ik moeite mee heb zijn tot nu toe priests, warlocks en shamans. Druids zijn tricky, maar meeste weet ik ook nog wel van te winnen. Wat ik in het geval van horde zou doen (denk ik) is snel de mob sheepen, en dan full out op je attacker gaan, maar ja, wie ben ik.. PvE server
@ Jaguar
http://wow.azzor.com/my/wowidol
Volgensmij georganiseerd door warcraftradio.
heb nu 512 mb en was net met een 10 man raid een beetje horde aant bevechten, kon amper bewegen joh
Erm 10 mensen? Probeer eerst eens wat te scannen op spyware enz. en defrag eens een keer. 512 mb kan dat wel aan hoorAnoniem: 61797 schreef op zondag 03 juli 2005 @ 20:49:
pff het wordt wel tijd voor wat extra geheuge nu.
heb nu 512 mb en was net met een 10 man raid een beetje horde aant bevechten, kon amper bewegen joh
ik had eerst ook 512 en nu 1 gig een wereld van verschil voorheen duurde het 3 minuten voordat ik maar een beetje in ironforge rond kon lopen nu laad ik in 10 sec in IF en ren daarna vrolijk rond zonder maar een hik
raids gaan ook veel beter
Iseci
Toch je mage leuker? Ik kan je vertellen dat mijn mage vele malen meer damage doet dan welke warrior dan ook. Elke instance weer eindig ik dik bovenaan in de damagelijst, ook als er rogues bij zijn en ook nu ik respecced ben naar frost op lvl54.Mojo schreef op zondag 03 juli 2005 @ 17:03:
Ik heb zelf een Mage en een Warrior. Ik moet zelf zeggen dat het damage doen me meer aan trekt. Op welke manier dan ookHeb met mijn warrior dan sinds kort ook eindelijk mijn reaper
.
Zelfs grinden vind ik niet zo saai, lekker 4-5 mobs tegelijk.. dan gaat het ook meteen snel
Mage heeft genoeg dingen om weg te komen, zo helpen dingen als blink, polymorph, frost nova en zelfs eventueel Cone of Cold in combinatie met je mana shield meestal wel goed om weg te rennen.
Undead mage lvl 33 Thrillkill server Raganaros
Heb al mijn talents points in fire gestopt, doet echt super goede damage. Echt elke keer als in een nieuwe rank krijg van firebal voel ik me overpowered. Mensen van je eigen lvl nuke je zo makkelijk neer met 2 firebals en 1 fireblast. Gaat echt een wereld open voor me als je een paladin gewend bent.
Ben alleen nog op zoek naar een leuke guild. Zijn er nog mensen die horde spelen op Ragnaros?
512MB ---> schokken
1024MB --> soepel
2048MB --> soepel
echt geen verschil te vinden tussen 1024 en 2048
WEBN & chill (@IBKR)
Ragnaros gespawned en jezus.. wat is dat ziek zeg
hier een screenshot:

Wel 88% de eerste keer LMAO
Ik geloof dat we maar eens wat fire res gear ergens vandaan moeten gaan zien toveren
150 FR voor de maintank is niet echt genoeg ^^
wat zal jij een probleem hebben gehad toen je na de fight tegenover de vendor stond om te repairenkEv4h schreef op maandag 04 juli 2005 @ 00:03:
Nou, eindelijk weer eens genoeg mensen die kwamen opdagen voor Majordomo vanavond. En de derde try ging die neer
hier een screenshot:
[afbeelding]
Ik geloof dat we maar eens wat fire res gear ergens vandaan moeten gaan zien toveren
Maaruh, doet hij echt zoveel firedmg dan?
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Had je genoeg cash om te rapiren? Ziet er naar uit dat je flink hebt moeten farmen daarnakEv4h schreef op maandag 04 juli 2005 @ 00:03:
Nou, eindelijk weer eens genoeg mensen die kwamen opdagen voor Majordomo vanavond. En de derde try ging die neer
hier een screenshot:
[afbeelding]
Wel vet dat jullie nu bij Rag zijn
Music Addicted
Anoniem: 93525
Kijk is wat voor een goodies je kan halen: http://www.wow-europe.com/en/pvp/rewards-weapons.html#
Overigens heb ik nog nooit een high warlord gezien op mijn server. Volgens mij moet je daar 200k + cp's voor hebben
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 93525 op 04-07-2005 02:25 ]
uuuh denk dat je van een koude kermis thuis komtJanspj schreef op zondag 03 juli 2005 @ 23:19:
Ben een mage gestart, en heb mijn lvl 60 paladin in de koelkast gezet. Was het echt helemaal zat om elke 5min weer iedereen te buffen, en iedereen te cleanse. Niet echt wat ik zoek in dit spel...
Undead mage lvl 33 Thrillkill server Raganaros
Heb al mijn talents points in fire gestopt, doet echt super goede damage. Echt elke keer als in een nieuwe rank krijg van firebal voel ik me overpowered. Mensen van je eigen lvl nuke je zo makkelijk neer met 2 firebals en 1 fireblast. Gaat echt een wereld open voor me als je een paladin gewend bent.
Ben alleen nog op zoek naar een leuke guild. Zijn er nog mensen die horde spelen op Ragnaros?
"water please"
"food please"
"AI please"
"portal please"
Endgame:
- Water en brood maken voor 40 man raid
- Decurse
- Frostbolts gooien en Blizzard aoe
Tja ik was geen MT (ik moet al helemaal snel op mn FR gaan werken.. ik heb iets van 55 ofzo met mn FR gear aanWiebbe schreef op maandag 04 juli 2005 @ 00:22:
[...]
wat zal jij een probleem hebben gehad toen je na de fight tegenover de vendor stond om te repairen
Maaruh, doet hij echt zoveel firedmg dan?
Maar ik geloof dat dat fire gedeelte geresist kan worden dus dat scheelt weer.
En ik heb eigenlijk na elke MC run wel wat moeite bij de repair dude of bij de bot... ik kan gewoon geen geld meer sparen door MC
Hehe we zijn de eerste van de server die em gespawned heeft ja, ik geloof dat de rest nog bij Magmadar/Luci zit ^^Boekster schreef op maandag 04 juli 2005 @ 02:08:
[...]
Had je genoeg cash om te rapiren? Ziet er naar uit dat je flink hebt moeten farmen daarna.
Wel vet dat jullie nu bij Rag zijn. Met een beetje geluk zijn julie de eerste op de server zou ik zeggen! Wat dropte er trouwens van de cache of the fire lord?
.
Hier de drops van de cache:
Ancient Petrified Leaf
Fireproof Cloak
Wristguards of True Flight
Dat was em geloof ik.. we hadden iig een blije hunter (en de hunter die al z'n DKP had opgespaard was er net niet.. wel lullig voor em, maarja volgende patch toch een 50% dropchance dus..)
[ Voor 40% gewijzigd door bcd87 op 04-07-2005 07:30 ]
Good jobkEv4h schreef op maandag 04 juli 2005 @ 00:03:
hier een screenshot:
[afbeelding]
Ennuh, die cash, idd pijnlijk.
Ik moet nu ook druk gaan sparen, bijna lv39 en nog maar 15g
Anoniem: 130680
Is dat niet even ziekelijk die Ragnaros, dat word ook nog een hele toer als wij daar een keer komen.kEv4h schreef op maandag 04 juli 2005 @ 00:03:
hier een screenshot:
[afbeelding]

By the way Dethecus, waneer kom je even weer bij ons op Vent. de laatste WoW nieuwtjes vertellen.
Hehe veel succes iig!Anoniem: 130680 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 07:55:
[...]
Is dat niet even ziekelijk die Ragnaros, dat word ook nog een hele toer als wij daar een keer komen.Zaterdagavond even Magmaddar geprobeert, maar het wil niet echt lukken met een hunter en Tranq shot
Ben nu ook bezig met die quest dat je hem straks kan summomen, en ook de Onyxia key quest schiet al aardig op. Dinsdag gaan we weer MC in dan is de instance namelijk weer gereset, moeten toch echt nog een tranq shot boekje hebben, daarna als Luci neer is direct door stomen naar Magmaddar. Hopelijk gaat dat lukken
![]()
By the way Dethecus, waneer kom je even weer bij ons op Vent. de laatste WoW nieuwtjes vertellen.
Tja, de guild waar ik inzit heeft nu ook ventrilo alleen draait die server een andere versie (de nieuwste). Dus moet ik even uitvogelen hoe ik 2 ventrilo's naast elkaar installer (en evt hoe ik ze naast elkaar kan draaien). Moet ik iig even snel uitzoeken want ik mis jullie wel hoor
afgelopen weekend is voor mij het meest ongelovelijke kut weekend in wow history

heb gewoon niet kunnen doen wat ik wilde doen omdat ik geen mensen kon vinden, en in de runs die ik dan maar gedaan heb (2x ubrs 2x scholo 1x dm west 1x strat baron, 1x strat scarlet) dropte gewoon GEEN RUK voor mij of ik rollde gewoon kut
enige 2 pluspuntjes zijn dat ik eindelijk crimson courier heb kunnen doen, maar nu kan ik geen hond vinden voor the Scarlet snol Dementia (
en dat ik een lifestone gewonnen heb die ik voor 85 gold kon verkopen

had veel liever gehad dat ik de roll op dat klote vest of the elements gewonnen had en warlords command klaar had
en nu kan ik waarschijnlijk ook dinsdag niet mee naar MC

poepzooi

Gewoon doen, is toch veel leuker?
Ik ben met me mage bijna lvl 39, nog 2 blokjes, gister 1 heel lvl gedaan. Maar ik kom teveel exp tekort. SM al compleet gedaan, Stromgarde helemaal gedaan. Arathi is niets meer.
STV zijn nog een paar elite quests van me lvl, de eerstvolgende zijn lvl 41 en hoger.
Desolace zijn nu van die klote quests, moet items hebben met een < 10% dropchance, 15 stuks, dat is dus echt pokke werk
Badlands gister een beginnetje aangemaakt met agmonds end. Maar dás ook weer lvl 39/40.
Dit topic is gesloten.