Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 14.863 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
jarnotjuh schreef op maandag 04 juli 2005 @ 08:45:
[...]

Gewoon doen, is toch veel leuker? :P
Ik ben met me mage bijna lvl 39, nog 2 blokjes, gister 1 heel lvl gedaan. Maar ik kom teveel exp tekort. SM al compleet gedaan, Stromgarde helemaal gedaan. Arathi is niets meer.
STV zijn nog een paar elite quests van me lvl, de eerstvolgende zijn lvl 41 en hoger.
Desolace zijn nu van die klote quests, moet items hebben met een < 10% dropchance, 15 stuks, dat is dus echt pokke werk :P
Badlands gister een beginnetje aangemaakt met agmonds end. Maar dás ook weer lvl 39/40.
mja maar ik wil Onyxia/Mc/Raid bosses doen met me shaman en ik wil me blauwe set compleet hebben :/

je kan het beste gewoon SM Cath runs blijven doen voor de exp tot je 40/41 bent en dan naar tanaris gaan

en mages zijn leuk

met Emi ben ik nog steeds 49 en moet ik Maraudon bossruns doen
met Tomoe ben ik 19 gaat wel lekker

moet eigenlijk ook me priest verder levellen (21) maar endgame perquests en instances nemen nogal veel tijd in beslag :X

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:11
-=BoKKiE=- schreef op maandag 04 juli 2005 @ 08:59:
[...]

moet eigenlijk ook me priest verder levellen (21) maar endgame perquests en instances nemen nogal veel tijd in beslag :X
Da's inderdaad waar, ik zit nu op een magere 7days played op lvl 39(bijna dan), en vind dat het veel sneller gaat als met me paladin.
Die cathedral runs, tja, dan moet ik gewoon daar uitloggen, want voordat je er bent ben je weer 20 min verder(zonder CC). Toen een 58 warrior en 60 pala me hielpen voor sm werden we ook gecorpsecamped, vanaf de graveyard tot aan de rechtse portal ruim 5x doodgegaan :D

Alchemy is nogsteeds 260, ik wil toch echt arcanite transmutes doen, dat gaat lekker. Nu valt in alterac ook al niet meer te farmen voor wintersbite, frost oil. Elke verdwaalde horde die naar BG moet killed iedereen op zijn weg daarheen. Niet leuk ;)

We zien wel hoe het loopt.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:58

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ja, hoi, lvl 27 warlock reporting in 8)

De whispers beginnen al te komen! 'Soulstone ons even allemaal' en 'summon mij even naar x of y'

Hehehehe. En mijn eerste hk's zijn een feit :P Ik heb er al 15 :P

En in ashenvale probeerde een 26 rogue mij te ganken, was aan het drinken, ambush, half hp weg. Shield, dot, dot, dot, wand, wand, healthstone, potion, fear, dot, dot, vanisht hij opeens :P

Word natuurlijk snel weer zichbaar en met nog 2x searing pain was het einde verhaal voor de rogue :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-05 14:07
epic mount, eindelijk! :D

edit: screenshotje dan :p
Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~davie042/wow/mountje.jpg

[ Voor 63% gewijzigd door Maegrim op 04-07-2005 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
en dan niet eens een screenshot posten :/ lame

:P

hebben iemand hier wel een de pristine hide geskinned ? of die carpace van gyrth gezien bij een drop?

en wat gebeurd er met de Pristine hide? FFA? need only? skinner + need ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

-=BoKKiE=- schreef op maandag 04 juli 2005 @ 08:59:
[...]

Correct, ik wil ook even weer met mijn Rogue verder spelen, maar door al die Quest's te doen voor Onyxia Key en Summomen van Ragnaros moetje wel een paar keer instances in. Met LBRS ben je 3 uurtjes zoet als je heel die instance door moet. UBRS kun je als alles goed gaat in 1,5 uur schoonvegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HTT-Thalan schreef op maandag 04 juli 2005 @ 09:27:
Ja, hoi, lvl 27 warlock reporting in 8)

De whispers beginnen al te komen! 'Soulstone ons even allemaal' en 'summon mij even naar x of y'

Hehehehe. En mijn eerste hk's zijn een feit :P Ik heb er al 15 :P

En in ashenvale probeerde een 26 rogue mij te ganken, was aan het drinken, ambush, half hp weg. Shield, dot, dot, dot, wand, wand, healthstone, potion, fear, dot, dot, vanisht hij opeens :P

Word natuurlijk snel weer zichbaar en met nog 2x searing pain was het einde verhaal voor de rogue :*)
En hoe voelt dat nu om een Rogue als Warlock te verslaan, immers dat moet toch heel anders zijn als Rogue iets te verslaan in PvP :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

jarnotjuh schreef op maandag 04 juli 2005 @ 09:05:
[...]

Da's inderdaad waar, ik zit nu op een magere 7days played op lvl 39(bijna dan), en vind dat het veel sneller gaat als met me paladin.
Ik zit zelfs op 5 days met mn lvl 39 priest. Gaat echt veel sneller.

Met mijn paladin gister mijn 2de Lawbringer item gekregen, heb alleen totaal geen DKP meer over nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

kEv4h schreef op maandag 04 juli 2005 @ 00:03:
Nou, eindelijk weer eens genoeg mensen die kwamen opdagen voor Majordomo vanavond. En de derde try ging die neer :)
Ragnaros gespawned en jezus.. wat is dat ziek zeg :D
hier een screenshot:
[afbeelding]

Wel 88% de eerste keer LMAO
Ik geloof dat we maar eens wat fire res gear ergens vandaan moeten gaan zien toveren :D
150 FR voor de maintank is niet echt genoeg ^^
Netjes hoor :)

Was t vorige week voor ons weer es Druid en Lock loot dag, gister was het Rogue en Warrior dag ;/ Alleen nog maar Earthfury BP van Golly en die heb ik al, en ik wil zo graag mijn 5de Earthfury stukje voor die geile 5 set bonus. En onze priests al helemaal in staking, al 3 weken geen Prophecy gevallen en ook geen Oogjes uit Domo z'n chest (terwijl we al 3 Eye of Shadow hebben van Kazzak, dus wat dat betreft heeft iedere priest zijn staf zo wel).

In ieder geval, Cache of Firelord dropte dus weer een Leaf. We hadden maar 2 Hunters en de ene had zijn Rhok'delar al want die had ik samen met hem gedaan deze week. Ik zal even naar de forumthread bij ons linken voor de plaatjes: http://www.affliction.co.uk/forum/viewtopic.php?t=1281.

Ik post later vandaag de loot van gister wel weer es ;)

Kev, voor Rag heb je een MT met 300 FR gewoon nodig. Ik zal je verder de taktieken niet gaan verklappen want wij zijn ook nog bezig ermee, maar zorg dat je ook een goeie offtank hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-05 09:13

RaseriaN

So much choices..

Zit je in Searing Gorge, begin je daar met questen om daarna door te gaan naar Burning Steppes, kom je een LvL57 Tauren Hunter tegen.. ik wacht tot ik full health ben en ga achter hem staan om te beginnen met een ambush :P Op dezelfde seconde dat ik ambush klikt marked hij een mob en stuurt zn pet erop af. Ik alsnog die hunter maar afgemaakt (mn Tauren's is niet zo best om sorry te zeggen ;) ) Zit ik later te vechten met een mob, ik heb nog 30%.. molt hij me en doet een spit op me. Opzich al triest maarja, 1x kan altijd natuurlijk he... kom ik terug, ik kijk rond, ik doe res en hij staat meteen weer op mn schoenveter.. weer dood en weer een spit op me.

Dan ben je toch ronduit triest? Je kan full health niet winnen en dan gank je maar iemand 2x op 30%? Payback mag, maar een beetje eervol tegen je verlies kunnen is er tegenwoordig ook al niet meer bij :(

Gisteren trouwens eindelijk LBRS compleet gerunned :) Was echt wel leuk en het kriebelt gewoon om vaker mee te gaan en de rest te gaan bekijken! Hebben maar 1 death gehad en dat kwam omdat iemand probeerde in de lava te gaan zwemmen.. ging niet bepaald goed :)

[ Voor 14% gewijzigd door RaseriaN op 04-07-2005 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 22:17

On_E

Housemusic

Nog 105k rested xp te gaan voor lvl 60.

Met wat geluk dus vanavond, en anders morgen. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

kEv4h schreef op maandag 04 juli 2005 @ 08:04:
[...]

Hehe veel succes iig! :)

Tja, de guild waar ik inzit heeft nu ook ventrilo alleen draait die server een andere versie (de nieuwste). Dus moet ik even uitvogelen hoe ik 2 ventrilo's naast elkaar installer (en evt hoe ik ze naast elkaar kan draaien). Moet ik iig even snel uitzoeken want ik mis jullie wel hoor :P
De client installeren in aparte directory's dat werkt, heb dat zelf namelijk ook.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op maandag 04 juli 2005 @ 10:10:
Zit je in Searing Gorge, begin je daar met questen om daarna door te gaan naar Burning Steppes, kom je een LvL57 Tauren Hunter tegen.. ik wacht tot ik full health ben en ga achter hem staan om te beginnen met een ambush :P Op dezelfde seconde dat ik ambush klikt marked hij een mob en stuurt zn pet erop af. Ik alsnog die hunter maar afgemaakt (mn Tauren's is niet zo best om sorry te zeggen ;) ) Zit ik later te vechten met een mob, ik heb nog 30%.. molt hij me en doet een spit op me. Opzich al triest maarja, 1x kan altijd natuurlijk he... kom ik terug, ik kijk rond, ik doe res en hij staat meteen weer op mn schoenveter.. weer dood en weer een spit op me.

Dan ben je toch ronduit triest? Je kan full health niet winnen en dan gank je maar iemand 2x op 30%? Payback mag, maar een beetje eervol tegen je verlies kunnen is er tegenwoordig ook al niet meer bij :(
weet jij of hij niet al x aantal keer geganked is door rogues terwijl hij zjin quest probeert te doen?

ik heb van het weekend ook even een 55 mage 2x achter elkaar gekilled
ben beetje aan het questen in WP bij scarlet lumberjacks, en kom ik die grindende mage tegen,
ik ignore de mage en ga rustig verder met me quest, ben ik even later in gevecht met met 3 lumberjacks, zit op 20% ofzo, (2 lumberjacks al dood en 1 bijna) hopla pyroblast in me smoel.

dat was dus 1x reincarnation en een fist of omokk op die mage zijn bakkes, ik maak mijn quest af en grind nog wat lumberjacks, zie ik de bitch weer zitten, hoppla earthscock crit erop en een windfruy proc /spit mount en quest reward ophalen

owja nog iets

wat is er eervol aan iemand vanuit stealth backstabben :? :P

[ Voor 3% gewijzigd door Bokkie op 04-07-2005 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-05 10:27
jarnotjuh schreef op maandag 04 juli 2005 @ 08:45:
Desolace zijn nu van die klote quests, moet items hebben met een < 10% dropchance, 15 stuks, dat is dus echt pokke werk :P
.
Quest item dropchances op Thott kloppen niet, kills van mensen die die quest niet hebben tellen ook mee.
Gisteren trouwens eindelijk LBRS compleet gerunned :) Was echt wel leuk en het kriebelt gewoon om vaker mee te gaan en de rest te gaan bekijken! Hebben maar 1 death gehad en dat kwam omdat iemand probeerde in de lava te gaan zwemmen.. ging niet bepaald goed :)
Payback's a bitch. Jij viel hem ook aan toen 'ie met een mob bezig was.

[ Voor 40% gewijzigd door Hydra op 04-07-2005 10:23 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Hydra schreef op maandag 04 juli 2005 @ 10:20:
[...]

Payback's a bitch. Jij viel hem ook aan toen 'ie met een mob bezig was.
Dat was totaal mijn bedoeling niet, want ik wil een redelijk eerlijk gevecht (weinig eerlijk aan een stealth ambush maarja ;) ) Hij mag me gerust terug ganken, totaal geen probleem mee. maar 2x op zon trieste wijze vind ik persoonlijk beetje jammer..

[ Voor 14% gewijzigd door RaseriaN op 04-07-2005 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 22:28

Wiebbe

<none />

sorry hoor, maar jij bent hier nogal de trieste. Jij gaat nu als rogue zitten whinen dat als jij hem ganged je de bal 2x terug mag verwachten? Teneerste was hij gewoon aan het questen/grinden en kom jij hem ff irriteren. Ok het is PVP, maar dan nog pak ik over het algemeen geen horde die in hun eentje aan het grinden/questen zijn want ik hoop dat mensen mij ook alleen laten als ik alleen quest.

En ten tweede is het niet nogal vreemd dat jij wint 1on1 + 1 mob op een hunter. Een hunter heeft gewoon zijn kite's nodig om het van een rogue te kunnen winnen en helemaal als zijn pet ergens anders bezig is.

En wat is nou weer eervol verlies? jij ganked hem en dan verwacht je dat hij dat maar even goed oppakt? nah denk het niet. eervol is een: /ready, /yes, /charge, zulke dingen :P en dan 1vs1 uitvechten als in een duel. Zijn idee was "Heb je weer zo'n alliance noob rogue die mij pakt op het moment dat ik een mob aanval". en btw je kan altijd /sorry doen ;) dat verstaan ze altijd.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op maandag 04 juli 2005 @ 09:55:
[...]

en dan niet eens een screenshot posten :/ lame

:P

hebben iemand hier wel een de pristine hide geskinned ? of die carpace van gyrth gezien bij een drop?

en wat gebeurd er met de Pristine hide? FFA? need only? skinner + need ?
2x Pristine geskinned, een keertje Carapace gedropt gekregen. Aangezien het allebei guild-only runs waren was je vraag niet zo moeilijk bij ons, gewoon DKP erop :)

In een random ben ik van mening dat de Skinner de Hide gewoon krijgt en hem mag verkopen of doen wat ie ermee wilt. Het is het enige wat een Skinner als extraatje heeft, en die Finkle's Skinner dropt nou ook niet altijd :)
RaseriaN schreef op maandag 04 juli 2005 @ 10:24:
[...]

Dat was totaal mijn bedoeling niet, want ik wil een redelijk eerlijk gevecht (weinig eerlijk aan een stealth ambush maarja ;) ) Hij mag me gerust terug ganken, totaal geen probleem mee. maar 2x op zon trieste wijze vind ik persoonlijk beetje jammer..
Wellicht ben je er een beetje blind voor, maar vanuit Stealth iemand die net een mob pakt te gaan lopen Ambushen geldt voor mij ook als lame. En als 't nou zo kut getimed wordt dat ie net een mob pakt, dan kun je alsnog gewoon even afstand nemen totdat die mob dood is.

Ik had precies hetzelfde terug gedaan, eigenlijk. Misschien niet spitten, wel even /flex om t drin te wrijven ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 04-07-2005 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124693

jarnotjuh schreef op maandag 04 juli 2005 @ 07:28:
[...]

Good job :)
Ennuh, die cash, idd pijnlijk.

Ik moet nu ook druk gaan sparen, bijna lv39 en nog maar 15g :(, schiet echt niet op zo.
goede farmplaats voor rond de lvl 40 is scarlet monastery graveyard (die lvl 31 - 34 ghosts daar)

afgelopen zaterdag heeft vriend van me daar 60 gold bij elkaar gefarmt (zijn beide hunters (nu lvl 41 + 42 en kunnen daar sinds een paar levels soloen - maar hebben afgelopen weekend een paar keer geduo'd daar - dus beide nu met mount :Y) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 130680 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 10:02:
[...]

En hoe voelt dat nu om een Rogue als Warlock te verslaan, immers dat moet toch heel anders zijn als Rogue iets te verslaan in PvP :P
Ik moet eerlijk zeggen dat het veel meer voldoening geeft :P Hij probeerde mij 'oneervol' te ganken en hij legt uiteindelijk zelf het loodje. Best vet :P

Wat niet wegneemt dat ik zelf nu ook vaker aanval hoor. Ik zag iets daarvoor een 21 UD rogue die al begon te rennen toen hij me zag. Helaas was hij nog niet buiten de 30 yards ..... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Wiebbe schreef op maandag 04 juli 2005 @ 10:25:
[...]

sorry hoor, maar jij bent hier nogal de trieste. Jij gaat nu als rogue zitten whinen dat als jij hem ganged je de bal 2x terug mag verwachten? Teneerste was hij gewoon aan het questen/grinden en kom jij hem ff irriteren. Ok het is PVP, maar dan nog pak ik over het algemeen geen horde die in hun eentje aan het grinden/questen zijn want ik hoop dat mensen mij ook alleen laten als ik alleen quest.

En ten tweede is het niet nogal vreemd dat jij wint 1on1 + 1 mob op een hunter. Een hunter heeft gewoon zijn kite's nodig om het van een rogue te kunnen winnen en helemaal als zijn pet ergens anders bezig is.

En wat is nou weer eervol verlies? jij ganked hem en dan verwacht je dat hij dat maar even goed oppakt? nah denk het niet. eervol is een: /ready, /yes, /charge, zulke dingen :P en dan 1vs1 uitvechten als in een duel. Zijn idee was "Heb je weer zo'n alliance noob rogue die mij pakt op het moment dat ik een mob aanval". en btw je kan altijd /sorry doen ;) dat verstaan ze altijd.
Dan nog, is een spit nodig? Is het nodig om iemand 2x meteen neer te leggen @ 30%?
Zowiezo was het niet eens mijn bedoeling hem te pakken tijdens een mob.. 'als rogue zitten whinen' mooie zin trouwens ;)

Iemand met rust laten? No thnx, als rogue zijnde ben je gewoon altijd de klos als ze je zien. Op een of andere manier staat er op al onze gear "GANK ME" geschreven ;)

Trouwens netjes aangeven dat je wilt gaan duellen met een rogue is best wel ondoenbaar is het niet? Je begint je gevecht ALTIJD met een opener, hetzij stun of ambush anders kom je in het gevecht punten of die ene crit van die ambush te kort op het einde..

Maargoed, merk wel dat het altijd anti-rogue is :/

[ Voor 14% gewijzigd door RaseriaN op 04-07-2005 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op maandag 04 juli 2005 @ 10:31:
[...]

Dan nog, is een spit nodig? Is het nodig om iemand 2x meteen neer te leggen @ 30%?
Zowiezo was het niet eens mijn bedoeling hem te pakken tijdens een mob.. 'als rogue zitten whinen' mooie zin trouwens ;)

Iemand met rust laten? No thnx, als rogue zijnde ben je gewoon altijd de klos als ze je zien. Op een of andere manier staat er op al onze gear "GANK ME" geschreven ;)
Ow? Als ik een rogue zie, staat er meestal een doodskopje boven zijn hoofd :P

En 5 seconden later staat hij in de fik :D

[ Voor 7% gewijzigd door HTT-Thalan op 04-07-2005 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op maandag 04 juli 2005 @ 10:31:
[...]

Trouwens netjes aangeven dat je wilt gaan duellen met een rogue is best wel ondoenbaar is het niet? Je begint je gevecht ALTIJD met een opener, hetzij stun of ambush anders kom je in het gevecht punten of die ene crit van die ambush te kort op het einde..

Maargoed, merk wel dat altijd anti-rogue is overal :/
mja ach net zoals dat heel veel alliance anti shaman zijn :/ als ik geganked ben, wordt er ook altijd op me gespit :/

maarja zal me ook aan me reet roesten eigenlijk, als ik straks me onyxia pre-quests gedaan heb ga ik me shitlist maar weer eens af
Anoniem: 114195 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 10:29:
[...]

2x Pristine geskinned, een keertje Carapace gedropt gekregen. Aangezien het allebei guild-only runs waren was je vraag niet zo moeilijk bij ons, gewoon DKP erop :)

In een random ben ik van mening dat de Skinner de Hide gewoon krijgt en hem mag verkopen of doen wat ie ermee wilt. Het is het enige wat een Skinner als extraatje heeft, en die Finkle's Skinner dropt nou ook niet altijd :)
k heb zelf namelijk ook de skinner
en laatst met een PUG merkte ik inenen dat iemand anders hem ook had, omdat gyrth geskinned was.

dus voordat we de trap af gaan naar de mobs voor de beast doe ik een check

en die andere gast riep al, skinner gets hide, waarop ik antwoorde, dat ik hem dus zou skinnen dan

reply: sure, reroll and get skinner, then you can skin
keek zwaar op zijn neus toen ik even voor hem de beast skinde

ik check altijd voor een PUG of er meerdere skinners zijn die hem kunnen skinnen

[ Voor 35% gewijzigd door Bokkie op 04-07-2005 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-05 22:14
Maegrim schreef op maandag 04 juli 2005 @ 09:54:
epic mount, eindelijk! :D

edit: screenshotje dan :p
[afbeelding]
Als je vanavond online bent wil ik hem wel ff van dichtbij bekijken aangezien je ook op Al'Akir zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Anoniem: 114195 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 10:08:
[...]

Netjes hoor :)

Was t vorige week voor ons weer es Druid en Lock loot dag, gister was het Rogue en Warrior dag ;/ Alleen nog maar Earthfury BP van Golly en die heb ik al, en ik wil zo graag mijn 5de Earthfury stukje voor die geile 5 set bonus. En onze priests al helemaal in staking, al 3 weken geen Prophecy gevallen en ook geen Oogjes uit Domo z'n chest (terwijl we al 3 Eye of Shadow hebben van Kazzak, dus wat dat betreft heeft iedere priest zijn staf zo wel).

In ieder geval, Cache of Firelord dropte dus weer een Leaf. We hadden maar 2 Hunters en de ene had zijn Rhok'delar al want die had ik samen met hem gedaan deze week. Ik zal even naar de forumthread bij ons linken voor de plaatjes: http://www.affliction.co.uk/forum/viewtopic.php?t=1281.

Ik post later vandaag de loot van gister wel weer es ;)

Kev, voor Rag heb je een MT met 300 FR gewoon nodig. Ik zal je verder de taktieken niet gaan verklappen want wij zijn ook nog bezig ermee, maar zorg dat je ook een goeie offtank hebt ;)
Tja, 't zit mee of tegen he ;)
Priests, tja die hebben 't bij ons ook moeilijk. Laatst dropte de Prophecy robe en toen gingen de priests even los met hun DKP. De robe ging voor ruim in de 700 DKP ofzo, dit terwijl ik voor mijn Might broek bv 90DKP heb neer moeten tellen. Gloves? gingen voor in de 400DKP.. geschifte mensen, die priests :P

Ja die 300FR.. voor de WoR is dat idd. We gaan binnenkort even onze armorsmith naar exalted brengen met Thorium Brotherhood. Tot die tijd gaan we even wat andere dingen proberen, bv de tactic die we bij Azuregos gebruiken. Een tank klaar hebben staan die meteen na WoR ragnaros gaat tanken, we zien wel :P Ik geloof dat 't iig mogelijk is Rag te pakken met een tank die gepunt wordt.

Anyway, ik moet inloggen om bij jullie op 't forum te komen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

-=BoKKiE=- schreef op maandag 04 juli 2005 @ 10:34:
[...]

mja ach net zoals dat heel veel alliance anti shaman zijn :/ als ik geganked ben, wordt er ook altijd op me gespit :/

maarja zal me ook aan me reet roesten eigenlijk, als ik straks me onyxia pre-quests gedaan heb ga ik me shitlist maar weer eens af
Heel apart is dat ja, halve guild bij ons 'haat' ook Shamans omdat ze overpowered zijn. Roep dan altijd dat ze zelf eentje moeten rollen of leren PvPen. Maar viel me gewoon op dat het "noob-alliance-rogue" stukje voorbij kwam. No offence verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op maandag 04 juli 2005 @ 10:41:
[...]

Heel apart is dat ja, halve guild bij ons 'haat' ook Shamans omdat ze overpowered zijn. Roep dan altijd dat ze zelf eentje moeten rollen of leren PvPen. Maar viel me gewoon op dat het "noob-alliance-rogue" stukje voorbij kwam. No offence verder :)
Je hebt wel gelijk, een rogue moet het van zijn opener hebben. Maar ik was nooit kwaad of pissed als ik teruggepakt werd, ook een gank van jou kant mislukt wel eens. De spit snap ik wel, hij schrikt zich rot en dat was jouw schuld :P

Ik zal miss wel pissed zijn als ik straks nodeloos geganked word door rogues, maar ik hoop mezelf iets weerbaarder te maken door nu alvast goed te oefenen met wat low level wannabe big rogues in ashenvale. Ik heb mijn fear, mijn instadots, escape artist, dat komt best goed.

Als de rogue je cheapshot of ambusht en je hebt een void, > shield. Heb je een succi > seduce. In beide gevallen gevolgd door een paar dots en 1 (of 2 igv trinket) fears. Heb je een imp out, dan verdien je het om geganked te worden :P

Ik ben trouwens van plan om, zodra ik dat kan, eens een infernal te summonen middenin ratchet, ironforge, overal, lijkt me echt lachen om iedereen te zien panieken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op maandag 04 juli 2005 @ 10:54:
[...]

Ik ben trouwens van plan om, zodra ik dat kan, eens een infernal te summonen middenin ratchet, ironforge, overal, lijkt me echt lachen om iedereen te zien panieken :P
Infernals zijn overrated 8)7

leuk om mee te spelen, maar voor de rest heb je er geen reet aan op dit moment imho :/

beetje jammer eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op maandag 04 juli 2005 @ 11:18:
[...]

Infernals zijn overrated 8)7

leuk om mee te spelen, maar voor de rest heb je er geen reet aan op dit moment imho :/

beetje jammer eigenlijk
Boeiend, ik vind het gewoon lachen om ze te zien rennen, je verwacht geen infernal middenin een safe haven toch ? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-05 12:33
Waar beginnen al die quests voor de endgame instances?

Bijvoorbeeld MC enzo, want ben bijna 60 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op maandag 04 juli 2005 @ 11:22:
[...]

Boeiend, ik vind het gewoon lachen om ze te zien rennen, je verwacht geen infernal middenin een safe haven toch ? :9
dat panieken zal wel meevallen hoor :)

zie zo vaak een infernal in crossroads
meestal wordt ie gebruikt om tijd te doden voor mensen die wachten op WG

ik vind eigenlijk dat de infernal een buff moet krijgen :) hij mag groter van mij en sterker ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op maandag 04 juli 2005 @ 11:26:
[...]

dat panieken zal wel meevallen hoor :)

zie zo vaak een infernal in crossroads
meestal wordt ie gebruikt om tijd te doden voor mensen die wachten op WG

ik vind eigenlijk dat de infernal een buff moet krijgen :) hij mag groter van mij en sterker ^^
Er staat op de wow site dat warlock een buff gaan krijgen, in de demon tree, maar niet precies wat. Weet iemand waar ik de patch notes van de patch van aankomende woensdag kan vinden en lezen? Ik wil graag weten wat ze precies gaan doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
PacinoAllstars schreef op maandag 04 juli 2005 @ 11:24:
Waar beginnen al die quests voor de endgame instances?

Bijvoorbeeld MC enzo, want ben bijna 60 :D
Warlords Command ->Kargath boven in de toren
UBRS -> zoek in LBRS een key niet echt nodig, wel erg handig
MC -> In azshera eilandje rechts onder helemaal zit een Duke Hydraxis oid

die regelt Quests voor MC (nodig om uiteindelijk Raggie te sumonnen)

In de Moten Span, van een Elf "Atunement to the core" voor de shortcut naar MC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

'Demonic Sacrifice - The sacrifice effects for the Voidwalker and Felhunter have changed. The Voidwalker will now regenerate 3% of your total health every 4 seconds. The Felhunter will now regenerate 2% of your total mana every 4 seconds'

Uit de patch notes. Zijn ze idioot geworden bij blizzard? Buff? Ze nerfen ons wéér! Nu geeft de voidwalker je geen schild meer als je hem sacrificed! Godver! LEKKER IS DAT :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

--Warlocks

Due to significant talent changes, Warlocks will have all talent points refunded and can be respent.

Cripple (Doomguard) - Targets that are immune to movement slowing effects will no longer be affected by Cripple's movement slowing effect. Melee and ranged attack speed slowing effects will still affect these targets.

Demon Skin/Demon Armor - Now increases health regeneration at all times, as was always intended. Previously, the health regeneration only occurred out of combat. Tooltips updated.

Demonic Sacrifice - The sacrifice effects for the Voidwalker and Felhunter have changed. The Voidwalker will now regenerate 3% of your total health every 4 seconds. The Felhunter will now regenerate 2% of your total mana every 4 seconds.

Demonic Sacrifice now works properly on banished summons.

Summon Dreadsteed - New icon.

Dark Pact - Fixed a bug where the combat log was reporting an incorrect value of mana gained by the caster when there wasn't enough mana to drain from the pet.

Phase Shift (Imp) - While phase shifted, the imp is now targetable but will remain an invalid target for all spells and attacks except self-cast spells.

Improved Healthstone - The increased effect from this talent should now properly apply to other players that use the Warlock's Healthstones.

Ritual of Summoning - Fixed a bug where players could be summoned from outside the same instance as the warlock in some cases.

Unholy Power - No longer requires the Fel Stamina talent. Is now a tier 4 talent and is a prerequisite for the new Master Demonologist talent.

Master Conjuror - Talent replaced with a new talent called Master Demonlogist.

New Talent (Demonology): Master Demonologist - Grants both the Warlock and the summoned demon an effect as long as that demon is active. The effect granted depends on the type of demon summoned.

Unholy Power - No longer requires the Fel Stamina talent. It now requires the Master Demonologist talent.

Ritual of Doom - Should now display the cooldown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Kan je de link naar die patchnotes posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

HTT-Thalan schreef op maandag 04 juli 2005 @ 11:40:
'Demonic Sacrifice - The sacrifice effects for the Voidwalker and Felhunter have changed. The Voidwalker will now regenerate 3% of your total health every 4 seconds. The Felhunter will now regenerate 2% of your total mana every 4 seconds'

Uit de patch notes. Zijn ze idioot geworden bij blizzard? Buff? Ze nerfen ons wéér! Nu geeft de voidwalker je geen schild meer als je hem sacrificed! Godver! LEKKER IS DAT :r
Ach ja, dat shield 1 keer gebruikt voor een quest...

En zo'n nerf is het niet, juist handig voor Life Tap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

On_E schreef op maandag 04 juli 2005 @ 11:55:
[...]

Ach ja, dat shield 1 keer gebruikt voor een quest...

En zo'n nerf is het niet, juist handig voor Life Tap.
:?

Dat schild is uber, absorbeert 700dmg en is mijn lifesaver als ik gegankt word! Mages hebben toch ook blink? Priesters een schild? En dat kost ze alleen mana! Mij kost het een pet en dus een shard.
En dan nog nerfen! Nou, die hebben lef :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Tranzity schreef op maandag 04 juli 2005 @ 11:46:
Kan je de link naar die patchnotes posten?
Ik vond een word documentje via google, staat op mijn desktop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 00:37
Nou, de shield heeft me toch een aantal keer goed geholpen. Ben zelf een warlock gestart vorige week, nu lvl 18. En ik heb vaak genoeg meegemaakt dat ik een mob of 2 teveel pullde en ik dus wist dat mijn void het niet zou overleven (en ik dus ook niet ;) ) als ie bijna dood is, shield en dan wegrennen. Scheelt weer een corpserun.

Nog een vraagje, tooptip zegt dat de shield dan bijv. 310 damage absorbed. Als iemand 10 keer 31 damage doet is mijn shield weg right? :)

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Crashman schreef op maandag 04 juli 2005 @ 12:05:

Nog een vraagje, tooptip zegt dat de shield dan bijv. 310 damage absorbed. Als iemand 10 keer 31 damage doet is mijn shield weg right? :)
Ja, is het zelfde als het mana shield bij mage. Absorbs xx damage, na die dmg is het shield weg.
Let wel op dat alle attacks van een mob niet dezelfde dmg doet he, dus niet dat je het uit gaat meten, dat gaat fout! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Crashman schreef op maandag 04 juli 2005 @ 12:05:
Nou, de shield heeft me toch een aantal keer goed geholpen. Ben zelf een warlock gestart vorige week, nu lvl 18. En ik heb vaak genoeg meegemaakt dat ik een mob of 2 teveel pullde en ik dus wist dat mijn void het niet zou overleven (en ik dus ook niet ;) ) als ie bijna dood is, shield en dan wegrennen. Scheelt weer een corpserun.

Klopt. En level 2 sacrifice doet dan 670dmg opnemen. Helaas word dat nu veranderd, en in plaats daarvan krijg je een beetje hp per seconde terug. Dat is dus compleet kut, want een rogue doet burst damage en dat regenereert je nooit snel genoeg terug. Daar was dat schild juist voor, dan had je tijd om een paar dots en een fear te casten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

post dan ff de link naar waar je dat word document vondik ben ook welbenieuwd wat er voor de warrior verandert dat zou ookk veel zijn zeiden ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59413

HTT-Thalan schreef op maandag 04 juli 2005 @ 12:09:
[...]

Klopt. En level 2 sacrifice doet dan 670dmg opnemen. Helaas word dat nu veranderd, en in plaats daarvan krijg je een beetje hp per seconde terug. Dat is dus compleet kut, want een rogue doet burst damage en dat regenereert je nooit snel genoeg terug. Daar was dat schild juist voor, dan had je tijd om een paar dots en een fear te casten.
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar ze hebben het over de "TALENT" Demonic Sacrifice, als je als warlock nog niet eens het verschil kent tussen een normale sacrifice van de VW en de talent Demonic Sacrifice, raad ik je aan om die class niet meer te spelen :P. Dat schild blijft er dus nog gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

maar het is woensdag toch geen patchday ?? of wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 59413 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 12:17:
[...]

Ik wil niet veel zeggen hoor, maar ze hebben het over de "TALENT" Demonic Sacrifice, als je als warlock nog niet eens het verschil kent tussen een normale sacrifice van de VW en de talent Demonic Sacrifice, raad ik je aan om die class niet meer te spelen :P. Dat schild blijft er dus nog gewoon.
Meen je dat serieus? Ik dacht serieus dat die skills demonic sacrifice heette. Bovendien, er staat ook voidwalker and felhound en niet demon oid. Volgens mij bedoelen ze dus echt dat schild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

HTT-Thalan schreef op maandag 04 juli 2005 @ 12:27:
[...]

Meen je dat serieus? Ik dacht serieus dat die skills demonic sacrifice heette. Bovendien, er staat ook voidwalker and felhound en niet demon oid. Volgens mij bedoelen ze dus echt dat schild.
Nee, hij had gelijk, shield blijft gewoon, je hebt mij ook in de war gebracht Thalan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Laatst online: 30-05 07:52
[...]

http://www.thottbot.com/?sp=18788

alstublieft

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 59413 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 12:17:
[...]

Hey, ik heb dat talent nog nooit gezien, ben nog maar level 27 :')

Maar dat was wel even schrikken, dacht echt dat mijn lifesaver generfed werd. Die demonic gaat er op vooruit ja, als ik het zo zie. Dat hele enslave gedoe is druk punt van discussie op de wow fora, maar dat komt pas over een paar levels. Ik hoop wel dat ze shards stackable maken oid. Ik vind het niet erg om er voor te farmen, je moet er gewoon een gewoonte van maken altijd de drainen als de mob doodgaat, maar dan moet je wel een zootje mee kunnen nemen naar een instance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 07:29

Flapmo

and back is gigi!

@Bokkie: we zitten nu in dezelfde guild als het goed is ;)
------------------------

Na een tijd spelen ben ik alle UI's zat en ben ik gestart om me eigen te maken met flexbar. Gewoon is kijken hoever we komen. In verschillende fora gekeken naar hoe zij het deden en toen zelf gestart. Dit is wat ik nu heb. C&C welcome.

We starten met de notarget status:
Afbeeldingslocatie: http://www.maartenvissers.nl/~bastijn/notarget.jpg

Deze buttons verschijnen als ik geen target geselecteerd heb. Niets speciaals ofzo. Gewoon wat buttons die ik dan nuttig vind. De renew button fade zodra ik hem cast op mezelf (dit komt later terug).

Zodra mijn buffs aflopen krijg ik 2 enorme buttons boven me kop om weer snel te buffen (hier even met show gedaan, geen zin te wachten tot buff over was):
Afbeeldingslocatie: http://www.maartenvissers.nl/~bastijn/buffexpire.jpg

Dan komen we bij de friendly target situatie:
Afbeeldingslocatie: http://www.maartenvissers.nl/~bastijn/friendly.jpg
Deze buttons verschijnen dus alleen bij friendly target. Omdat ik op het moment eigenlijk alleen nog me hoogste flash heal en renew gebruik heb ik alleen deze erbij staan. Mocht ik meer gebruiken dan wil ik een expand gaan maken zoals je zo zal zien bij mijn pots en profs buttons. Wederom fade alles onbuff.

Dan krijgen we de hostile en neutral targets:
Afbeeldingslocatie: http://www.maartenvissers.nl/~bastijn/offence.jpg
Zelfde verhaal als boven eigenlijk. Met als ik iemand DoT deze situatie:
Afbeeldingslocatie: http://www.maartenvissers.nl/~bastijn/offencefade.jpg
Gefade buttons dus.

Als laatste nog even de 2 buttons onderaan, deze zijn expandable on leftbuttonclick:
Afbeeldingslocatie: http://www.maartenvissers.nl/~bastijn/hidden1.jpg
Die 2e ook, werkt hetzelfde. Even een macro in gezet omdat je dan een text in een button simpel kan typen.

Verder nog wat standaard plugins die iedereen hier wel herkent (oa titan, CT_mod, raidassist etc).

C&C welkom, want ik ben vast nog een hoop vergeten.

//edits
-zie dat ik decursive bij friendly targets ben vergeten, zit er nu wel bij maar even geen screen van.
-monkeyquest toegevoegd

//thx to
-FlexBar!
-Stove (fade was goed idee van hem)
-Toran's Tweaks UI
http://www.toranstweaks.com (layout, maar _niet_ zijn UI gebruikt!)

[ Voor 6% gewijzigd door Flapmo op 04-07-2005 12:58 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

HTT-Thalan schreef op maandag 04 juli 2005 @ 12:37:
[...]

Hey, ik heb dat talent nog nooit gezien, ben nog maar level 27 :')

Maar dat was wel even schrikken, dacht echt dat mijn lifesaver generfed werd. Die demonic gaat er op vooruit ja, als ik het zo zie. Dat hele enslave gedoe is druk punt van discussie op de wow fora, maar dat komt pas over een paar levels. Ik hoop wel dat ze shards stackable maken oid. Ik vind het niet erg om er voor te farmen, je moet er gewoon een gewoonte van maken altijd de drainen als de mob doodgaat, maar dan moet je wel een zootje mee kunnen nemen naar een instance.
Shards farmen wordt pas vervelend op hoog lvl, als je puur en alleen mobs moet gaan doodmaken voor shards.

Dus als alle andere classes gewoon aan het instancen/PvPen zijn, mag jij eerst 45 minuten shards gaan farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85278

netjes, maar blijkbaar komen de buffs niet omhoog als ze zijn afgelopen.
zoals op plaatje 3 is je inner-fire afgelopen, en die zie ik naar boven komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Flapmo schreef op maandag 04 juli 2005 @ 12:38:
------------------------

Na een tijd spelen ben ik alle UI's zat en ben ik gestart om me eigen te maken met flexbar. Gewoon is kijken hoever we komen. In verschillende fora gekeken naar hoe zij het deden en toen zelf gestart. Dit is wat ik nu heb. C&C welcome.

*gui*
ziet er leuk uit :)

ik heb ook zoiets gehad, met expand enzo
maar ik ben daar weer vanaf gestapt, omdat ik in combat en endgame raids, dusdanig veel dingen moet zien en kunnen doen dat ik ervoor gekozen heb om alles gewoon in beeld te laten

(plus dat ik te lui ben om steeds alles in te stellen voor mijn verschillende chars :+ )

heb nu gewoon voor alle chars ongeveer dezelfde layout, met een paar specifieke dingen

mischien dat ik later weer wat ga tunen enzo, maar nu nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Flapmo schreef op maandag 04 juli 2005 @ 12:38:
------------------------

We starten met de notarget status:
[afbeelding]

Deze buttons verschijnen als ik geen target geselecteerd heb. Niets speciaals ofzo. Gewoon wat buttons die ik dan nuttig vind. De renew button fade zodra ik hem cast op mezelf (dit komt later terug).

Zodra mijn buffs aflopen krijg ik 2 enorme buttons boven me kop om weer snel te buffen (hier even met show gedaan, geen zin te wachten tot buff over was):
[afbeelding]

Dan komen we bij de friendly target situatie:
[afbeelding]
Deze buttons verschijnen dus alleen bij friendly target. Omdat ik op het moment eigenlijk alleen nog me hoogste flash heal en renew gebruik heb ik alleen deze erbij staan. Mocht ik meer gebruiken dan wil ik een expand gaan maken zoals je zo zal zien bij mijn pots en profs buttons. Wederom fade alles onbuff.

Dan krijgen we de hostile en neutral targets:
[afbeelding]
Zelfde verhaal als boven eigenlijk. Met als ik iemand DoT deze situatie:
[afbeelding]
Gefade buttons dus.

Als laatste nog even de 2 buttons onderaan, deze zijn expandable on leftbuttonclick:
[afbeelding]
Die 2e ook, werkt hetzelfde. Even een macro in gezet omdat je dan een text in een button simpel kan typen.

Verder nog wat standaard plugins die iedereen hier wel herkent (oa titan, CT_mod, raidassist etc).

C&C welkom, want ik ben vast nog een hoop vergeten.

//edits
-zie dat ik decursive bij friendly targets ben vergeten, zit er nu wel bij maar even geen screen van.

//thx to
-FlexBar!
-Stove (fade was goed idee van hem)
-Toran's Tweaks UI
http://www.toranstweaks.com (layout, maar _niet_ zijn UI gebruikt!)
Tja, je moet gewoon de UI's nemen vanwaar jij denkt, daar kan ik lekker mee werken :) Ik zelf ben tevreden met Xephon's UI, daar zit voor mij alles in wat ik nodig acht om het spel lekker te kunnen spelen. Alleen ik moet nog even opzoek naar een add-on voor debuffs e.d. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 07:29

Flapmo

and back is gigi!

Anoniem: 130680 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 12:50:
[...]

Tja, je moet gewoon de UI's nemen vanwaar jij denkt, daar kan ik lekker mee werken :) Ik zelf ben tevreden met Xephon's UI, daar zit voor mij alles in wat ik nodig acht om het spel lekker te kunnen spelen. Alleen ik moet nog even opzoek naar een add-on voor debuffs e.d. :P
Kan je flexbar voor gebruiken, is maar 2 regels script en een show van de buttons die je dan nodig hebt :).

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55165

[...]

Demonic sacrifice is echt iets anders ;)

edit: eeeeerst Refreshen !!

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 55165 op 04-07-2005 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
@Zoneseek:

Hoe hebben jullie je MT naar 300FR gebracht?
Wij zitten er aan te denken dus onze armorsmith naar Exalted te brengen voor Dark iron plans, volgende patch weer 2 high FR items erbij ook.
Maar nu? Volgens mij moet je best een hoop opgeven om op 300 te komen of niet?
Is 300 met die vage buff uit LBRS waarvoor je een mob moet MC-en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 12:50:
[...]

Kolere zeg, een stuk of 10 knopjes maximaal, priests hebben t maar lekker. Ik heb me hele scherm vol als Shaman ;/ ff snel een recent screenshotje met m'n UI drop gepakt....

http://www.ibbu.nl/~zoneseek/demi_bow3.jpg

Doe eens resizen voortaan ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Crash op 04-07-2005 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-05-2024

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

Speelt er hier iemand op Shattered Hand ? :-)

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 114195 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 13:04:
[...]

Kolere zeg, een stuk of 10 knopjes maximaal, priests hebben t maar lekker. Ik heb me hele scherm vol als Shaman ;/ ff snel een recent screenshotje met m'n UI drop gepakt....

[afbeelding]
yups mijnes ook
alleen ik heb ook gewoon alle 'noncombat' buttons zichtbaar :)

btw kodo train ^^

www.loslocos.tweakdsl.nl/images/kodo1.jpg
www.loslocos.tweakdsl.nl/images/kodo2.jpg
www.loslocos.tweakdsl.nl/images/kodo3.jpg

ja je moet wat he als je nog op zoek bent naar de laatste paar mensen voor ubrs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op maandag 04 juli 2005 @ 13:11:
[...]

yups mijnes ook
alleen ik heb ook gewoon alle 'noncombat' buttons zichtbaar :)

btw kodo train ^^

www.loslocos.tweakdsl.nl/images/kodo1.jpg
www.loslocos.tweakdsl.nl/images/kodo2.jpg
www.loslocos.tweakdsl.nl/images/kodo3.jpg

ja je moet wat he als je nog op zoek bent naar de laatste paar mensen voor ubrs :P
Ik zie jouw Kodo train en ik verhoog de inzet met een mount parade!

http://www.ibbu.nl/~zoneseek/raidparty.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 114195 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 13:15:
[...]

Ik zie jouw Kodo train en ik verhoog de inzet met een mount parade!

http://www.ibbu.nl/~zoneseek/raidparty.jpg
die telt niet :P

onze kodo train waren 2 andere guildies en ik die eerst gingen mounten in een 3 hoek, waarna er een hele zwik andere taurens kwamen ^^^

toen ging Zeent rondjes lopen om de groep heen, waarna ik op follow ging en vervolgens iedereen ging volgen :P, die van ons was "spontaan" ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

hehe, ik heb inderdaad ook altijd al mijn button beschikbaar.

Behalve boven rechts onder mijn minimap heb ik 2 knoppen die popup zijn. De bovenste witte steen is een popup menu als ik rechterklik met al mijn pots/bandages. En die soulstone is een popup menu met al mijn trinkets om lekker snel te kunnen switchen.

Check ook ff me combat log :( moest vs een shaman genaamd vanity, en dat was een lucky bastard:
Afbeeldingslocatie: http://www.mekfe.net/foto/thumbs/foto_thumb_244.jpg

En grappig genoeg kwam ik ook deze screenshot tegen, ik had toen voor het eerst alterac valley gedaan en ik kwam er toen op deze manier uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.mekfe.net/foto/thumbs/foto_thumb_246.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Laatst online: 21:39
Vraagje, als ik nu het spel koop, krijg ik toch 30dagen trial? Maar wat moet ik dan invoeren bij payment, ik heb geen creditcard en nog geen gamecard, moet ik dan zomaar een credit card nummer verzinnen en vervolgens omswitchen naar gamecard, ik snap het niet helemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
SCIxX schreef op maandag 04 juli 2005 @ 13:33:
Vraagje, als ik nu het spel koop, krijg ik toch 30dagen trial? Maar wat moet ik dan invoeren bij payment, ik heb geen creditcard en nog geen gamecard, moet ik dan zomaar een credit card nummer verzinnen en vervolgens omswitchen naar gamecard, ik snap het niet helemaal...
* moet rustig blijven.
Lees het topic eens door, of zoek met de topicsearch.

Je krijgt de 30dagen gewoon als je registratie compleet is :)

[ Voor 7% gewijzigd door enira op 04-07-2005 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
MantaMania schreef op maandag 04 juli 2005 @ 12:14:
post dan ff de link naar waar je dat word document vondik ben ook welbenieuwd wat er voor de warrior verandert dat zou ookk veel zijn zeiden ze
hier de 1.6 notes (is nog wel in de testfase)

http://forums.worldofwarc...928&p=1&tmp=1#post3781928

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Laatst online: 21:39
jarnotjuh schreef op maandag 04 juli 2005 @ 13:38:
[...]

* moet rustig blijven.
Lees het topic eens door, of zoek met de topicsearch.

Je krijgt de 30dagen gewoon als je registratie compleet is :)
Dat vraag ik niet.. wat ik vraag is wat je dan bij payment opties moet neerzetten... En heb geen creditcard en ook nog geen gamecard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

SCIxX schreef op maandag 04 juli 2005 @ 13:40:
[...]

Dat vraag ik niet.. wat ik vraag is wat je dan bij payment opties moet neerzetten... En heb geen creditcard en ook nog geen gamecard.
Ook dat kan je gewoon vinden met de search.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
[...]

Je vraagt om een antwoord, en dat antwoord is hier al 10tallen keren gezegd sinds de release van WoW. Dat antwoord is te vinden met de search, zeker weten.
Kom nu niet aan met "ja maar je kan het ook wel gewoon zeggen", zo werkt het hier niet op got, zelf zoeken! :)
Nogmaals succes ermee!

Edit, terr :( :P

[ Voor 4% gewijzigd door enira op 04-07-2005 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

[...]

Lees het topic eens door, en gebruik de search. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

verrek ON_E jij zit ook op deathwing? :D

misschien heb ik je wel een paar keer geraped of ben geraped :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 25-05 14:29

Ace

Happy Happy Joy Joy

Briljant, werkelijk waar. Een rogue die alle gevechten stealthed moet beginnen met een crit klaagt over niet eervol tegen je verlies kunnen en meerdere keren geganked worden _/-\o_

Post van de MAAND dit :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

keldon schreef op maandag 04 juli 2005 @ 13:46:
[...]

Briljant, werkelijk waar. Een rogue die alle gevechten stealthed moet beginnen met een crit klaagt over niet eervol tegen je verlies kunnen en meerdere keren geganked worden _/-\o_

Als ik als caster door een rogue word ge - ambusht moet ik het gevecht ook met 30% beginnen, dus ik zie je punt niet, rasarian :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

keldon schreef op maandag 04 juli 2005 @ 13:46:
[...]

Ga aub ergens anders trollen? Een rogue moet het van stealth en zijn opener hebben.
Daar begin je dan ook graag mee.. en die crit is niet zeker daar moet ik nog op hopen.

Ik kan wel tegen mn verlies, alleen hij niet en hij moest me 2x ganken om te laten zien dat hij ook stoer was.

Trieste post van je maargoed..
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.