Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 15.040 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10 17:28
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 14:17:
Stuur ik een bedankje en wat zeggen ze? Please don't hesitate to email us any further if you have problems WTF?
Hier snap ik het probleem niet van.. het enige wat ze zeggen is dat je vooral niet moet twijfelen om een eventueel nieuw probleem weer te melden...

verder is het wow forum idd erg crap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sebasgrif schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 14:22:
[...]

Hier snap ik het probleem niet van.. het enige wat ze zeggen is dat je vooral niet moet twijfelen om een eventueel nieuw probleem weer te melden...

verder is het wow forum idd erg crap...
Had het verkeerd formuleerd

Hello,

Please do not hesitate to contact us again if you experience further problems.

Als in again waar ik dus nooit een probleem heb gehad

En over de mods ja... vind het zeer belachelijk dat ze maar schijt aan ons hebben en ze komen met van die standaart replies... ergste vind ik nog wel techsupport bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 14:17:
Wat een ongeloofelijk achterbakse *piep* zijn die mods op het forum ook. Ik post in offtopic een topic over mijn ftp server probleem en 5 minuten later is hij verwijdert gisteren was dit ook al zo. Iemand maakte een klacht over het copy and past probleem van techsupport paar mensen replyen erop en die was ook al na een tijdje weg. Wat is dit voor achterbakse zooi? Ook al iets met die test servers : Oh kijk we hebben 2 servers we houden er eentje voor ons zelf en de rest flikkeren we maar mooi op server 2 en laat iedereen maar lekker zeuren wat boeit het!
Wat ik al eens eerder had gepost over die brief naar support .. ging over 132 error had mischien een oplossing... kreeg ik verdomd nog aan toe een standaart brief terug met OPLOSSINGEN voor mijn 'probleem' ik stuur een boze mail terug krijg ik toch nog een aardige reply. Stuur ik een bedankje en wat zeggen ze? Please don't hesitate to email us any further if you have problems WTF?
'I know guys on crack that make more sense than you'
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 14:31:
[...]

'I know guys on crack that make more sense than you'
:P
Eh geef me een goeie reden... ik ben niet goed met alinea's dat weet ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 14:34:
[...]

Eh geef me een goeie reden... ik ben niet goed met alinea's dat weet ik
't Kwam nogal verwarrend op me over. Maar na een tweede keer lezen kwam ik er wel een beetje uit hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

evilpin0 schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 14:03:
[...]
toch wel heel erg onduidelijk, hamstring doet al damage. Komt er nu een bonus boven op? of wapen dmg? En wie is er eigenlijk ummune voor slowing effects? kun je dan palas killen ofzo als ze hun shieldje up hebben :)
Het was zo dat als targets imune zijn tegen de slow effect van hamstring dat er ook geen dmg werd gedaan. Dit is nu aangepast dat de dmg alsnog doorkomt maar alleen de "hamstring" niet.

Hamstring is iig met 10% increased standaard volgens de berichten uit de test servert.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Jaii schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 20:14:
Ik heb nu een tijdje geëxperimenteerd met een priest en kan zeggen dat dit me goed bevalt. Nu de vakantie zich aanmeld ga ik overnieuw beginnen als priest en ben tot het besluit gekomen dat ik iig tot lvl60 Disc/Shadow wil gaan (en daarna respec Disc/Holy). Ik heb wat forums doorgelezen en kwam op de volgende build:

Shadow Mastery
Spirit Tap Rank 3/5
Blackout Rank 5/5
Improved Shadow Word: Pain Rank 2/2
Improved Psychic Scream Rank 2/2
Improved Mind Blast Rank 5/5
Mind Flay Rank 1/1
Shadow Reach Rank 3/3
Silence Rank 1/1
Shadow Weaving Rank 5/5
Vampiric Embrace Rank 1/1
Darkness Rank 5/5
Shadowform Rank 1/1
Shadow Total: 34

Discipline Mastery
Unbreakable Will Rank 5/5
Improved Power Word: Shield Rank 3/3
Improved Power Word: Fortitude Rank 2/2
Mental Agility Rank 5/5
Improved Mana Burn Rank 2/2
Discipline Total: 17

Total
Total Points Spent: 51
Level Required: 60

Is dit wat? Graag commentaar :)

ps: sig moet ik updaten, het wordt nu een NE Elf :)
Ik vind spirit tap op hogere lvls geen pnt waard. Je moet veel spi hebben wil dat veel nut hebben, als shadowpriest neem ik aan dat je voor sta/int gaat wat spirit tap in principe overbodig maakt. LIever die 3 pnt in mental strength stoppen voor meer extra mana.

Ik zou improved MB ook laten zitten voor darkness. Met weaving en darkness in shadowform kun je 40% meer damage doen. Ik vind die extra 10% dmg lekkerder dan een snellere MB cast. Die extra 10%dmg is gratis, MB vreet mana en dan spam ik liever een keertje MF extra (ook omdat MF ervoor zorgt dat je meer tijd hebt voor ze jouw raken). Ik neem aan dat je af en toe ook in instances komt en daar healbot moet spelen, dan is fade een must. Improved fade is altijd lekker om te hebben.

Ik heb zelf deze build:

Blackout 5/5
Improved SW:P 2/2
Shadow focus 5/5
Improved psychic scream 2/2
Mind flay 1/1
Improved fade 2/2
Shadow reach 3/3
Silence 1/1
Shadow weaving 5/5
Vampiric embrace 1/1
Darkness 5/5
Shadowform 1/1

33 in shadow

Unbreakable will 5/5
Improved PW:S 3/3
Improved PW:F 2/2
Mental agility 5/5
Mental strength 3/5

18 in disc

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 14:42:
[...]

't Kwam nogal verwarrend op me over. Maar na een tweede keer lezen kwam ik er wel een beetje uit hoor :P
Haha ja ik ben vaag :9 ben toch blij dat ik mijn woede ergens kan uitluchten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:32

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ik heb morgen een extra dag vrij aangevraagd. Kan ik even stevig doorlevelen vandaag en vannacht, en morgen vroeg weer opstaat (9 uur :P) om weer door te bikkelen.

Leveltje 24 hoop ik dan toch wel voor maandag te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Wat heb je aan imp fade? Alleen de duratie word langer ... Beetje zonde van je talent points. Is al helemaal geen must want zonder die talent points doet hij hetzelfde

Dit was mijn build:

Discipline Talents (18 points)

Unbreakable Will - 5/5 points
Martyrdom - 2/2 points
Improved Power Word: Shield - 3/3 points
Mental Agility - 5/5 points
Improved Inner Fire - 3/3 points

Holy Talents (0 points)

None

Shadow Talents (33 points)

Spirit Tap - 5/5 points
Improved Shadow Word: Pain - 2/2 points
Shadow Focus - 5/5 points
Improved Mind Blast - 2/5 points
Mind Flay - 1/1 points
Improved Psychic Scream - 2/3 points
Shadow Reach - 3/3 points
Vampiric Embrace - 1/1 points
Silence - 1/1 points
Shadow Weaving - 5/5 points
Darkness - 5/5 points
Shadowform - 1/1 points

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 15:00:
Ik heb morgen een extra dag vrij aangevraagd. Kan ik even stevig doorlevelen vandaag en vannacht, en morgen vroeg weer opstaat (9 uur :P) om weer door te bikkelen.

Leveltje 24 hoop ik dan toch wel voor maandag te halen :)
dat haal je makkelijk.. ik zit nu op lvl 29, en heb van 24 tot 29 in 4 avonden gedaan. Ongeveer 3 uur per avond. Dus tot 24 (minder xp nodig :P ) haal je makklijk in een hele dag:-)

gewoon alles killen wat je tegenkomt op weg naar quests!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

True, ik zit ondertussen al in redridge, het gaat nu stukken vlotter nu ik de omgeving al heel goed ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-08 22:44
Over spirit tab heb ik inderdaad zitten twijfelen, en wat ik niet terug zie in jullie builds is improved mana burn! Dit is toch imo een erg goede talent als ik de stats ervan lees. Fade vind ik niet van belang.

[ Voor 16% gewijzigd door Jaii op 30-06-2005 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Jaii schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 15:09:
Over spirit tab heb ik inderdaad zitten twijfelen, en wat ik niet terug zie in jullie builds is improved mana burn! Dit is toch imo een erg goede talent als ik de stats ervan lees. Fade vind ik niet van belang.
Blackout is de enige vervanging van Spirit Tap dus ik weet niet hoe je bij renew komt?? Blackout vind ik niet super de moeite waard want gebeurd super weinig. Dan heb ik liever grinding skills > spirit tap!

Puur voor PvP zou ik wel Blackout nemen ipv Spirit Tap.

Voor instances ga je toch holy build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Muppet schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 14:44:
[...]

Het was zo dat als targets imune zijn tegen de slow effect van hamstring dat er ook geen dmg werd gedaan. Dit is nu aangepast dat de dmg alsnog doorkomt maar alleen de "hamstring" niet.

Hamstring is iig met 10% increased standaard volgens de berichten uit de test servert.
Hm, ik heb ook een warrior op testserver gemaakt om te kijken hoe het zit, maar de tooltip is gewoon 50% slowed. De "improved hamstring" kost nu 3 talent points ( :X ), en geeft met 3 points 15% kans op 5 secs stun..
Heb het ook uitgeprobeerd, maar ook als je hamstring op iemand gooit staat er 50% slowed ipv de 60 die je nu met imp hamstring hebt.
Imo is het dus een flinke nerf :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-10 16:22

Ryceck

Constants and Variables

HTT-Thalan schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 15:07:
True, ik zit ondertussen al in redridge, het gaat nu stukken vlotter nu ik de omgeving al heel goed ken.
Ik heb gisteravond met me 26 lockje redridge ff afgemaakt qua quests :)
Ben nu bezig Menethil Harbor onveilig te maken, waarna ik halverwege nog ff een korte stop @ Deadmines (moet VC nog killen :X ) maar en ook ff Blackfathom Deeps nog ff wil verkennen voor de Rod of the Sleepwalker. Tegen de tijd dak dat allemaal heb gedaan kannik direct door Gnomeregan in en kannik daar nog verder levelen :)

Moet wel zeggen dat @ lvl26 met seduce het lvlen zo mogelijk nog sneller gaat.
* Seduce target
* kijk hoevel er komen
* gooi dots op degenen die aankomen
* fear eventuele extra add
* kill de andere in paar seconden met wat bolts en me 27dps wand :Y)
* Re-seduce
* fear/kite andere mob tot dood
* Kill seduced.

Ben trouwens voor een full SM/Ruin build aant gaan. Ben eerst bezig gegaan met me Destruction tree om bij Ruin te komen ivm de crits en dmg. Hierna douw ik alles in affliction tot aan shadow mastery en hebbik een full frontal dmg build :P
HolyCorn schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 15:15:
[...]

Hm, ik heb ook een warrior op testserver gemaakt om te kijken hoe het zit, maar de tooltip is gewoon 50% slowed. De "improved hamstring" kost nu 3 talent points ( :X ), en geeft met 3 points 15% kans op 5 secs stun..
Heb het ook uitgeprobeerd, maar ook als je hamstring op iemand gooit staat er 50% slowed ipv de 60 die je nu met imp hamstring hebt.
Das geen nerf maar gewoon een probleem met de tooltips.
Zo heeft mijn Fortitude buff ook al 4 maanden aan dattie 54 stamina extra levert... Terwijl het na talent points 70,2 stamina is. En ga het maar narekenen: het is ook 70,2 maar Blizzard heeft gewoon problemen met tooltips :)

[ Voor 27% gewijzigd door Ryceck op 30-06-2005 15:19 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-10 13:26
HTT-Thalan schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 15:07:
Totdat je weer in stv enzo komt, dan gaat het weer rete traag :)

Ik heb nu lekkere rested tot 37, en ga vanavond AoE grinden met een 60 druid die me healed, bunch exp dan. :)
Het probleem is dat ik vrijwel na iedere:
manashield -> luren -> frostnova -> flamestrike -> flamestrike -> IAE tot ze dood zijn

OOM ben ;)
Niet dat dat uitmaakt, maar het is wel cooldown.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De beste ALLERBESTE item dag uit WOW:

Smorgens vind ik in mijn brievenbus een Assasin blade *hoera*
Dan naar LBRS; Warlords command, Keris of Dinges http://www.thottbot.com/?i=3780(Shadowmaster voon drop)... mwah wel aardig.

Dan naar UBRS. Na de eerste baas vet ruzie, alle rogues lopen weg behalve ik. Raid wordt hervormd, ik blijf over als enige rogue.

Rend: Niks *bah* <-- Wel voor The Horde, dus 2% crit http://www.thottbot.com/?i=9464
The Beast: Blademaster Leggings http://www.thottbot.com/?i=13375
Random drop Shadowcraft Belt http://www.thottbot.com/?i=21365
Random drop+ roll: Wildheart bracers (leuk voor vriend)
General Drakisath: Shadowcraft Tunic http://www.thottbot.com/?i=19404 :o

Das toch wel lekker...

In Orgrimmar terug steek ik mijn guildies de ogen uit.. krijg ik een msg: wil je als enige rogue mee naar Scholo... OK

Rattlegore: niks
Instructor Malicia: Shadowcraft bracers http://www.thottbot.com/?i=16719
Lord Barov: Cadaverous Belt http://www.thottbot.com/?i=22216
Gandling: Tombstone Breastplate http://www.thottbot.com/?i=18954

.... How about a productive day in WOW. _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2005 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10 17:28
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 15:18:

Dan naar LBRS; Warlords command, Keris of Dinges (Shadowmaster voon drop)... mwah wel aardig.

Dan naar UBRS. Na de eerste baas vet ruzie, alle rogues lopen weg behalve ik. Raid wordt hervormd, ik blijf over als enige rogue.

Rend: Niks *bah* <-- Wel voor The Horde, dus 2% crit
The Beast: Blademaster Leggings
Random drop Shadowcraft Belt
General Drakisath: Shadowcraft Tunic :o

Das toch wel lekker...

In Orgrimmar terug steek ik mijn guildies de ogen uit.. krijg ik een msg: wil je als enige rogue mee naar Scholo... OK

Instructor Malicia: Shadowcraft bracers
Lord Barov: Cadaverous Belt
Gandling: Tombstone Breastplate

Dit soort replys zijn een stuk leuker met thottbot linkjes ;)

Ja, ik ben lui

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 15:18:
[...]

Ik heb nu lekkere rested tot 37, en ga vanavond AoE grinden met een 60 druid die me healed, bunch exp dan. :)
manashield -> luren -> frostnova -> flamestrike -> flamestrike -> IAE tot ze dood zijn

OOM ben ;)
Ik zou ook geen manashield aanzetten.. slokt je mana op. Je hebt toch een healer bij je? So what dat je geraakt wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 15:18:

Dan naar LBRS; Warlords command, Keris of Dinges (Shadowmaster voon drop)... mwah wel aardig.

Rend: Niks *bah* <-- Wel voor The Horde, dus 2% crit
The Beast: Blademaster Leggings
Random drop Shadowcraft Belt
General Drakisath: Shadowcraft Tunic :o

Das toch wel lekker...

Instructor Malicia: Shadowcraft bracers
Lord Barov: Cadaverous Belt
Gandling: Tombstone Breastplate

Dus je hebt nu 2 breastplates en 2 belts :? Leuk dat je ze hebt hoor maar daar zie ik ff de toegevoegde waarde niet van, je kan er toch echt maar 1tje aan :P
Wat bij mij gelijk de vraag roept: waarom heb je gerolled op 2 items (belt/breast) terwijl je betere hebt: de shadowcraft items...?
Moet je iig bij onze guild nie proberen want daar staat gewoon een stempel *ninja* en een banish achter de deur :)

In het geval het trashrolls waren dan hebbik niets gezegd, maar als je er willens en wetens op hebt gerolled terwijlje betere items hebt mag je het me ff uitleggen :)

[ Voor 16% gewijzigd door Ryceck op 30-06-2005 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
Muppet schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 15:12:
[...]

Blackout is de enige vervanging van Spirit Tap dus ik weet niet hoe je bij renew komt?? Blackout vind ik niet super de moeite waard want gebeurd super weinig. Dan heb ik liever grinding skills > spirit tap!

Puur voor PvP zou ik wel Blackout nemen ipv Spirit Tap.

Voor instances ga je toch holy build.
Ik had het al snel geedit om te voorkomen dat iemand het zag :P

Ik ga dus nu denk ik voor shadow focus 3/5 ipv spirit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

[...]

Ja, het probleem is daar wel de afstanden en de hoeveelheid mobs bovenop elkaar. Maar Desolace is een leuke plek voor warlocks denk ik, zeker met de hoeveelheid demons die je in het zuiden vinden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HolyCorn schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 15:15:
[...]

Errr het is 50% MET talents nu (to 60% slowed zonder talents, dus maar 40% slow die er af gaat) , terwijl het op de test server 50% ZONDER talents is, dus wel een buff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Doh, ja klopt idd, was iets te snel met klagen :p
Hm, dan kunnen die 3 punten wel ergens anders in dan in hamstring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
[...]

OOM ben ;)
Gaat Jox je helpen ofzow???

Probeer je de komende weken nog voor te blijven maar in me vakantie ga je me ongetwijfeld inhalen.
Al ga ik er dan wel vanuit dat we daarna samen wat instances gaan doen (maybe is merijns alt dan ook bij gekomen qua lvl's). Kunnen we met de 40+ spelers uit het guild groupen als we ergens naartoe willen ipv pickup groups.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:28

On_E

Housemusic

Ryceck schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 15:16:
[...]

Ik heb gisteravond met me 26 lockje redridge ff afgemaakt qua quests :)
Ben nu bezig Menethil Harbor onveilig te maken, waarna ik halverwege nog ff een korte stop @ Deadmines (moet VC nog killen :X ) maar en ook ff Blackfathom Deeps nog ff wil verkennen voor de Rod of the Sleepwalker. Tegen de tijd dak dat allemaal heb gedaan kannik direct door Gnomeregan in en kannik daar nog verder levelen :)

Moet wel zeggen dat @ lvl26 met seduce het lvlen zo mogelijk nog sneller gaat.
* Seduce target
* kijk hoevel er komen
* gooi dots op degenen die aankomen
* fear eventuele extra add
* kill de andere in paar seconden met wat bolts en me 27dps wand :Y)
* Re-seduce
* fear/kite andere mob tot dood
* Kill seduced.

Ben trouwens voor een full SM/Ruin build aant gaan. Ben eerst bezig gegaan met me Destruction tree om bij Ruin te komen ivm de crits en dmg. Hierna douw ik alles in affliction tot aan shadow mastery en hebbik een full frontal dmg build :P
[...]
Ruin is pas handig op lvl 60.

Je kunt beter eerst alles in Affliction stoppen t/m Dark Pact.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryceck schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 15:21:
[...]

Dus je hebt nu 2 breastplates en 2 belts :? Leuk dat je ze hebt hoor maar daar zie ik ff de toegevoegde waarde niet van, je kan er toch echt maar 1tje aan :P
Wat bij mij gelijk de vraag roept: waarom heb je gerolled op 2 items (belt/breast) terwijl je betere hebt: de shadowcraft items...?
Moet je iig bij onze guild nie proberen want daar staat gewoon een stempel *ninja* en een banish achter de deur :)

In het geval het trashrolls waren dan hebbik niets gezegd, maar als je er willens en wetens op hebt gerolled terwijlje betere items hebt mag je het me ff uitleggen :)
Very simple dear sir:)

1. Cadaverous set is in bepaalde gevallen beter dan Shadowcraft (Althans volgens mensen op Thott)... ik spaar ze dus beide. Omdat ik de enige rogue ben en het BOP is kies ik idd voor need... als er iemand bezwaar tegen had gemaakt had ik niet moeilijk gedaan.
2. Tombstone Armor is een beetje een toss up met Shadowcraft zolang ik nog maar relatief weinig SC spul heb. Zelfde verhaal dus als bij 1.

De waarde van die spullen zal 2-3 g zijn voor niet rogues (BOP). Ik was de enige rogue, ik wil die spullen hebben en gebruiken, dus waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

HolyCorn schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 15:27:
Doh, ja klopt idd, was iets te snel met klagen :p
Hm, dan kunnen die 3 punten wel ergens anders in dan in hamstring.
Zijn we wel gewend van je O-)
Ik ben nu lvl 44, morgen nog een uurtje naar school en dan vakantie!
lvl 60 here i come! :9

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Demoterror schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 15:46:
[...]

Zijn we wel gewend van je O-)
Ik ben nu lvl 44, morgen nog een uurtje naar school en dan vakantie!
lvl 60 here i come! :9
Kom op IRC dan lefbek 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Ik zit nog op stage, weinig zin om voor dat laatste uurtje nog mIRC te gaan installen en lopen te prutsen met die proxyserverpoorten om toch meteen gebanned te worden B)

[ Voor 1% gewijzigd door Demoterror op 30-06-2005 15:54 . Reden: typen is moeilijk ;p ]

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

HTT-Thalan schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 15:21:
[...]

Ja, het probleem is daar wel de afstanden en de hoeveelheid mobs bovenop elkaar. Maar Desolace is een leuke plek voor warlocks denk ik, zeker met de hoeveelheid demons die je in het zuiden vinden :9
En net nadat ik deze melding aan jullie deed, liep ik mijn kantoor uit om een collega te raadplegen ivm een klant, en ga gigantisch op mijn bek op de natte vloer (net gedweild) voor mijn deur.

Ik ben nu net terug van het ziekenhuis en heb nu een mooie hechtpleister op mijn kin :P

Dat word een verlengd weekend lekker wow'en :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
bwhahahaha :P Die collega's die vinden een rogue ook niet wat })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

On_E schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 15:42:
[...]

Ben ik, op dit advies, nu ook aan het doen. Maar ik kon de verleiding niet weerstaan om wel alvast even een punt in de demonoligy tree te steken, voor increased stamina, demonic embrace.

Echt vet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Laatst online: 01-10 15:09

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 16:43:
[...]

En net nadat ik deze melding aan jullie deed, liep ik mijn kantoor uit om een collega te raadplegen ivm een klant, en ga gigantisch op mijn bek op de natte vloer (net gedweild) voor mijn deur.

Ik ben nu net terug van het ziekenhuis en heb nu een mooie hechtpleister op mijn kin :P

Dat word een verlengd weekend lekker wow'en :D
Het was gewoon een Hunter Trap! Als rogue had je detect traps aangehad... heeh ;)
Succes met je kin en je weekend alvast :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

succes inderdaad met je kin lekker balen dan zal het snoepen enzo terwijl je zit te wowen wel lastig gaan maar oke je hebt wel lang weekeind.

Ene knockdown effect kan je toch gewoon met je trinket weghalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, kan iemand misschien een link posten met een goede holy paladin build en een goede protection paladin build? Ik heb heel wat gevonden op de wow forums en derde partij forums, maar ik beschouw jullie hier toch min of meer als experts, dus ik zou graag jullie meningen willen horen.
is er misschien een combo van holy/prot toch beter dan een enkele holy build? welke wapens zou ik moeten kiezen, zoeken, verdienen?

ik ben nu volledig retribution specced en ik kan me prima redden midden 4 mobs 3 levels groter dan mij (wel oom aant eind vanhet gevecht, ben maar lvl 56) maar ik wil ook graag een uber (second)healer zijn in een party...

ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 16:54:
[...]

Het was gewoon een Hunter Trap! Als rogue had je detect traps aangehad... heeh ;)
Succes met je kin en je weekend alvast :p
Ja, hunter legt freeze trap, gaat weg, vergeet dat die trap er ligt, trap smelt weg, en dan kom ik *bwam*

Volgende keer pak ik de gryphon rider wel :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 16:43:
[...]

[...]
Bandages ftw! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ja, alleen gaat een bandage hier niet :P Ik wist niet dat er zoveel bloed uit je kin kon komen. Ze hebben de wond min of meer dichtgelijmd maar ik heb nog een wc-rol naast me staan om het bloed op te deppen dat zo nu en dan langs mijn kin naar beneden druipt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Routed schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 15:42:
[...]

Gaat Jox je helpen ofzow???
Hopelijk ;)
Je zal me zeker voorblijven, ik moet in de vakantie gaan werken van me ouders, dus alleen savonds WoW idd..
Maar het boeit me niet, ik lvl zoals ik wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 16:45:
[...]

Ben ik, op dit advies, nu ook aan het doen. Maar ik kon de verleiding niet weerstaan om wel alvast even een punt in de demonoligy tree te steken, voor increased stamina, demonic embrace.

Echt vet :9
Ik geloof dat ik vanavond ook maar even ga respeccen, was afgelopen weekend overgegaan op ruin (voor zover mogelijk op lvl 47), maar merk idd nog maar weinig van de toegevoegde waarde, nu ik 49 ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

On_E schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 15:42:
[...]

En door Dark Pact kannik geen Ruin nemen dan :) Dus dark pact wilde ik zowiezo al niet hebben.
Iig doe ik momenteel lekkere damage en crit ik heerlijk :)
Misschien kan het beter andersom... maarruuuhhhhh
[Thalan-Mode] Ik vind dit beter [/Thalan-Mode] :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryceck schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 18:40:
[...]

En door Dark Pact kannik geen Ruin nemen dan :) Dus dark pact wilde ik zowiezo al niet hebben.
Ik heb een lvl 25 rogue, kunnen wel samen questen 8)

offtopic:
Thalan is een begrip geworden! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist 3x WoW gekocht, welke chars kunnen het best samenwerken? Priest - ? - ? Ik wil allience:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurningSheep
  • Laatst online: 17-12-2024
3x WoW gekocht? Wat ben jij van plan dan? :D

Priest, Warrior, Mage lijkt me wel wat, dan heb je een mooie basis voor een party, namelijk healer, tank en damage dealer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 3 pc's ik buurjongen en mijn broer :)

Mage is die niet wat snel dood in pvp cloth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 19:39:
Ik heb zojuist 3x WoW gekocht, welke chars kunnen het best samenwerken? Priest - ? - ? Ik wil allience:)
Ga je dual (of zelfs triple) loggen ofzo?

http://worldofwarcraft.gameamp.com/guide/viewGuide/136.php

edit:
brainstorm44eve schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 19:54:
Ik heb 3 pc's ik buurjongen en mijn broer :)

Ah okey :P

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2005 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha met zen 3é tegelijk besturen ;) best moeilijk denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:28

On_E

Housemusic

Ryceck schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 18:40:
[...]

Zonder Ruin doe je ook heerlijke damage, en met Dark Pact kun je veel langer dmg blijven doen, aangezien je je pet's mana steelt.

Maar ieder zijn ding natuurlijk, als jij liever hoge crits hebt tijdens het levellen, prima. :)

[ Voor 3% gewijzigd door On_E op 30-06-2005 20:32 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:21
Hoe word je een master swordsmith ??

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Azeguros proberen te killen. 2 pogingen gedaan. 1e keer 50% 2e keer ging ie wat minder. Alleen jammer dat Nightmares Assylum ons feestje kwam bederven :( Zij moesten zo nodig demonstreren dat zij de beste guild van Bloodscalp zijn sorry hoor maar ik vind dat je ook respect voor andere guilds moet hebben die een poging wagen. Dus wegblijven, ga iets anders doen :X

Aan de andere kant was het leerzaam wat zij lieten zien maar toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:25

m0nk

16-09-2003 15.15

yup beetje jammer van ze, aso eigenlijk..
Ravenblood/Blackguard merge zit eraan te komen he, hope dat dat goed gaat :P
Alleen jammer voor de kleinere guilds..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zooo, lvl 28 Human Rogue, gaat lekker zo. Alleen weet ik niet waar ik nu moet gaan questen. Lakeshire helemaal g :Y) edaan, en Darkshire vind ik maar saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-10 16:46

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 22:45:
Zooo, lvl 28 Human Rogue, gaat lekker zo. Alleen weet ik niet waar ik nu moet gaan questen. Lakeshire helemaal g :Y) edaan, en Darkshire vind ik maar saai.
Ik dacht in het begin (toen ik er voor het eerst kwam) ook dat Duskwood nogal saai was, maar dat valt best mee. Quests daar hebben ook echt een verhaal enzo. Echt de moeite waard om daar te gaan questen. :)
Je moet iig zeker die quests van dat oude vrouwtje doen die in het gebow aan de andere kant van de weg staat ten opzichte van de Inn. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Wetlands is ook goed te doen :)
Ook een hele zut quests daar, wel veel loopwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:56
HTT-Thalan schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 17:05:
[...]

.. ik heb nog een wc-rol naast me staan om het bloed op te deppen dat zo nu en dan langs mijn kin naar beneden druipt :')
"You are afflicted by Deep Wounds"

(te erg :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 21:54:
Net Azeguros proberen te killen. 2 pogingen gedaan. 1e keer 50% 2e keer ging ie wat minder. Alleen jammer dat Nightmares Assylum ons feestje kwam bederven :( Zij moesten zo nodig demonstreren dat zij de beste guild van Bloodscalp zijn sorry hoor maar ik vind dat je ook respect voor andere guilds moet hebben die een poging wagen. Dus wegblijven, ga iets anders doen :X

Edit: Ik moet er wel iets bij zetten natuurlijk :S

Dat heb je op Turalyon ook volgens mij. Ik heb gehoord dat ze ongeveer tot op de minuut weten waneer hij spawned. Rond die tijd hebben ze er scouts staan die zoveel mogelijk lui summonen om vervolgens hem af te maken.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2005 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een groot probleem

ik was dus aan het gamen in wow en opeens heel hoge ping. dus ik doe ctrl alt delete ( uitloggen ging niet meer)

maar das nu al 3 kwartier geleden maar als ik nu inlog steeds: a character whit that name alread exists

help :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 21:54:

Zoals al een paar keer is gezegd: Zij deden niks fout en als dat al zo was, dan was het maar 1 persoon die een naaistreek uithaalde en daar moet je niet de hele guild op aankijken.
Daarna hebben sommige van ons NA weer net zo hard terug proberen te pakken, dus we staan ook weer even.
Kap dus ff met het gezeik op Na, ik vind dat zij het best netjes hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 03-10 15:54
vandaag weer een ouderwets potje op de battlegrounds doorgebracht.

En wat me opviel is dat er nog niks is veranderd tussen horde en alliance. Zei hadden minstens 3x lvl 50. waaronder een hunter en een druid. en toch wonnen wij (zonder lvl 50) erg makkelijk. Ik kon die druid in m'n eentje(lvl 47 warrior) bijna aan. en die hunter was vaak aan het aanvallen terwijl dat verreweg de beste verdedigers zijn.

de verdediging bestond vaak uit een lvl 42 warlock. tja dat is 2 klappen en hij is dood. Ik heb al regelmatig tijd op de bg doorgebracht, en ik denk dat ik toch 8 van de 10 keer win(horde). Is dat op andere servers ook zo, of lijkt dat maar. (ik/wij win(nen) iig meer als ik verlies)

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-10 16:11
Dat lijkt inderdaad het geval ja. Of het echt zo is, who knows :Y)

Was vanavond trouwens op mijn eerste MC run (guild is net MC ant doen, practice etc). We waren met 35 man, 30 level 60's, 3 59's en 2 58's. We hadden Luci nog niet gekilled maar deze keer dus wel, dropte Arcanist boots. Dit was dus ook onze eerste tranq. shot voor een hunter dus magmadar was vrij lastig met zijn frenzy. Naja, volgende keer weer Luci en dan Magma met 2 tranq. shot hunters :+

Die trinket die bleed weghaalt (Luffa) werkt trouwens wel tegen die beten van die Core Hounds.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster
  • Laatst online: 21-09 16:06

Boekster

Naimoholic

robbertinho schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 14:49:
[...]

Ik vind spirit tap op hogere lvls geen pnt waard. Je moet veel spi hebben wil dat veel nut hebben, als shadowpriest neem ik aan dat je voor sta/int gaat wat spirit tap in principe overbodig maakt. LIever die 3 pnt in mental strength stoppen voor meer extra mana.

Ik zou improved MB ook laten zitten voor darkness. Met weaving en darkness in shadowform kun je 40% meer damage doen. Ik vind die extra 10% dmg lekkerder dan een snellere MB cast. Die extra 10%dmg is gratis, MB vreet mana en dan spam ik liever een keertje MF extra (ook omdat MF ervoor zorgt dat je meer tijd hebt voor ze jouw raken). Ik neem aan dat je af en toe ook in instances komt en daar healbot moet spelen, dan is fade een must. Improved fade is altijd lekker om te hebben.

Ik heb zelf deze build:

Blackout 5/5
Improved SW:P 2/2
Shadow focus 5/5
Improved psychic scream 2/2
Mind flay 1/1
Improved fade 2/2
Shadow reach 3/3
Silence 1/1
Shadow weaving 5/5
Vampiric embrace 1/1
Darkness 5/5
Shadowform 1/1

33 in shadow

Unbreakable will 5/5
Improved PW:S 3/3
Improved PW:F 2/2
Mental agility 5/5
Mental strength 3/5

18 in disc
Je moet ook bouwen op spirit tap. Ik heb voornamelijk items met spirit/int. Het geeft je echt een enorm lage downtown als je het goed doet (eindigen met je wand, als het kan). Ik heb na een gevecht meestal nog 80% hp over :) .

Verder ben ik het redelijk eens met je build, behalve improved fade. Als je solo speelt gebruik je die echt nooit. Waarom? Het heeft geen zin. Die mob heeft niets om naar te switchen. Wat ik bij jou mis is Improved Mindblast. Dat is voor de shadowpriest de belangrijkste damage spell. Waarom zou je die niet improven?
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 23:56:
[...]

Zoals al een paar keer is gezegd: Zij deden niks fout en als dat al zo was, dan was het maar 1 persoon die een naaistreek uithaalde en daar moet je niet de hele guild op aankijken.
Daarna hebben sommige van ons NA weer net zo hard terug proberen te pakken, dus we staan ook weer even.
Kap dus ff met het gezeik op Na, ik vind dat zij het best netjes hebben gedaan.
Helemaal mee eens. Ze hadden in Orgri al aangegeven Azuregos te gaan proberen :) . Wij mochten het proberen, 2x de kans voor gehad. Zij hebben daarna hun kans gehad (wat ik echt niet onredelijk vond). We konden er nog wat van leren ook. Zo chaotisch als het bij ons was, zo strak ging het bij hen. Ze deden het netjes, tank voor tank. Bij een teleport ging iedereen naar de oude positie. En ze wisten ook precies de plek waar niet van de stomme giants zaten :P . Wij met het groepje dat niet in de raid zat moesten overal heen vliegen om die mobs bij de Azuregos raid van Dutchpact weg te houden :P .

Thumbs up voor NA, hoewel die lamer inderdaad wel een kcik mag hebben. Die tagde Azuregos, terwijl hij dus niet bij ons in de Dutchpact raid zat. Dutchpact dacht dat het feestje al begonnen was. Weer 3 man met mark of frost...

[ Voor 27% gewijzigd door Boekster op 01-07-2005 04:25 ]

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
Boekster schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 04:20:
[...]

Je moet ook bouwen op spirit tap. Ik heb voornamelijk items met spirit/int. Het geeft je echt een enorm lage downtown als je het goed doet (eindigen met je wand, als het kan). Ik heb na een gevecht meestal nog 80% hp over :) .

Verder ben ik het redelijk eens met je build, behalve improved fade. Als je solo speelt gebruik je die echt nooit. Waarom? Het heeft geen zin. Die mob heeft niets om naar te switchen. Wat ik bij jou mis is Improved Mindblast. Dat is voor de shadowpriest de belangrijkste damage spell. Waarom zou je die niet improven?
Maar hoe kijken jullie tegen improved mana burn aan? Dit is toch een erg belangrijke skill in PvP en ik vind het daarom gek dat ik improved mana burn maar zelden terug zie in veel verschillende builds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Laatst online: 11-05 09:31
jarnotjuh schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 17:11:
[...]

Hopelijk ;)
Je zal me zeker voorblijven, ik moet in de vakantie gaan werken van me ouders, dus alleen savonds WoW idd..
Maar het boeit me niet, ik lvl zoals ik wil ;)
:)

Maar ik heb dalijk 3weken (over 2 weken) geen beschikking over een pc/laptop/whatever... (dus ook geen internet).

Maar wel over een speedboot/waterski's/bbq, heeeeeeeeerrrlijk :)

enige doelen die ik nog heb voor die tijd:
lvl40 worden
mount kopen (gold heb ik al min of meer)
RFD doen voor robe of the lich, hiervoor gaat ilsa mee.
In the name of the light quest afmaken in SM.

moet te doen zijn dacht ik zo.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Argh, ik snap niet waarom ik door blijf spelen... Eergister 3 uur werk naar de klote die avond door een server restart, yay. Gister een whipe op onyxia door lag, net nadat we een whipe hadden omdat een sukkel per ongeluk een warder pullde terwijl we bijna in fase 3 zaten.. yay.
Elke avond weer dezelfde frustratie door de instabiliteit van die kutservers..
Waarom hebben ze dit spel zo verslavend gemaakt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Op de testrealm zei de description van imp mana burn over een verbetering van 0 seconden.. leek me niet echt handig..

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het nou echt niemand die op mijn vraag een antwoord heeft? vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 19:02:
[...]
Ik heb een lvl 25 rogue, kunnen wel samen questen 8)
Goed plan, ben nog op zoek naar mensen die snappen wat ze doen :X

Moet wel zeggen btw dat het spelen van een alt HEEL anders is dan spelen met je eerste char. Mijn eerste char was een NE priest waar ik in auberdine en ashenvale lekker aan het questen was en in een paar dagen uiteindelijk BFD in kon (aaahhh the beauty). Mijn alt is momenteel lvl27/28 en door al het questen en grinden bedacht ik me gister dat de eindbaas van BFD 27 elite is dus dat ik daar ook maar eens moest gaan kijken :X Deadmines btw ging ik in op lvl24.... wist dus gewoon echt niet dat VanCleef maar lvl21 elite was :X

Kort vertaald, met 2 dagen /played is me alt al bijnalvl30, daar waar me main er dus minimaal 4 dagen /played over deed. En om te zeggen dat ik minder zie nu is ook niet zo. Ik doe nu quests die ik nog nooit eerder heb gedaan in onder andere Menethil en die regionen en het bevalt me allemaal goed :) Het gaat alleen zo snel lijkt het wel :?

Maar back to the point: Wanneer ga je mee Blackfathom Deeps in? :) Ff 3 man meer scoren en we raggen ff door die instance heen :) Ik wil die rod of the sleepwalker >_<
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 08:57:
is het nou echt niemand die op mijn vraag een antwoord heeft? vreemd
Ja ik wel.... wat is je vraag?

[ Voor 8% gewijzigd door Ryceck op 01-07-2005 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
woot zowel op US als EU forums dezelfde post, die op de US forums is dusdanig maimed dat het wel eens waar zou kunnen zijn :D

nieuwe abilitys voor elke class, learnable through tomes/books die droppen in BWL :D
Wowrunes pulled these from the mpq files.

Warlock--

Blessing of the Black Book

Empowers your pet, increasing pet damage by 100% and increasing pet armor by 100%. This spell will only affect an Imp, Succubus, Voidwalker, or Felhunter.

Hunter ---

Arcane Infused

Infuses you with Arcane energy, causing your next Arcane Shot fired within 10 seconds to detonate at the target. The Arcane Detonation will deal 185 - 215 damage to enemies near the target.

Mage ----

Mind Quickening

Quickens the mind, increasing the Mage's casting speed by 25% for 20 seconds.

Druid ---
Metamorphosis Rune

Decreases the mana cost of all Druid shapeshifting forms by -100% for 20 seconds.
(Yeah thats pretty sad)

Priest ---

Gift of Life

Heals yourself for 15% of your maximum health, and increases your maximum health by 15% for 20 sec.

Rogue ---

Increases the chance to apply Rogue poisons to your target by 30% for 20 seconds.

Paladin ---

Blinding Light

Energizes a Paladin with light, increasing melee attack and spell casting speed by 25% for 20 seconds.

Shaman ---

Nature Aligned

Aligns the Shaman with nature, increasing spell damage by 20%, improving heal effects by 20%, and increasing mana cost of spells by 20%.

Warrior ---

Aegis of Preservation

Increases armor by 500, and heals 35 damage every time you take ranged or melee damage for 20 seconds.
denk dat we heel veel ele/resto shamans gaan zien :D

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 08:41:
Argh, ik snap niet waarom ik door blijf spelen... Eergister 3 uur werk naar de klote die avond door een server restart, yay. Gister een whipe op onyxia door lag, net nadat we een whipe hadden omdat een sukkel per ongeluk een warder pullde terwijl we bijna in fase 3 zaten.. yay.
Elke avond weer dezelfde frustratie door de instabiliteit van die kutservers..
Waarom hebben ze dit spel zo verslavend gemaakt ;(
Ik leef met je mee ;) Het is inderdaad een verslavend spelletje, er was een tijd, nog niet zo lang geleden dat ik ook begon te twijfelen of ik mij op nieuw een GC moest aanschaffen. Maar nu ik Raidbosses en MC kan doen, heb ik daar geen moment spijt van :) Want ik heb nu ook BF 2 gekocht maar afgelopen week ben ik daar nauwelijks aan toe gekomen. En het ziet er naar uit dat die voorlopig weer in de kast komt te liggen. Want ik moet en zal komend weekend die Onyxia key hebben. En volgende week gaan we weer MC in voor het 2e tranq. shot boek. 1 hunter is niet te doen op Magmaddar. En inderdaad het is af en toe lastig met die servers van Blizzard afgelopen week ook al een paar incidenten gehad zoals worldserver down als je bij Luci zit. Of de inlog server die het weer eens niet doet, zodat we met 36 man tot aan Lucifron moesten vechten. Maar ik neem het allemaal op de koop toe vanwege de fun :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Ik word er een beetje moe van dat Blizzard weer eens (als dit allemaal waar is) laat zien dat ze geen idee hebben van wat er in de verschillende playerbases afspeelt.. wat doen die fucking CM's de hele dag????
De helft dan die lijst boven is zacht uitgedrukt de grootste bagger die er verzonnen kan worden... Kijk een beetje wat er bij de players speelt voordat je zoiets doet, zodat je dingen kan verzinnen waar players wel wat aan hebben...
</zeikmode>
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 09:03:
[...]

Ik leef met je mee ;) Het is inderdaad een verslavend spelletje, er was een tijd, nog niet zo lang geleden dat ik ook begon te twijfelen of ik mij op nieuw een GC moest aanschaffen. Maar nu ik Raidbosses en MC kan doen, heb ik daar geen moment spijt van :) Want ik heb nu ook BF 2 gekocht maar afgelopen week ben ik daar nauwelijks aan toe gekomen. En het ziet er naar uit dat die voorlopig weer in de kast komt te liggen. Want ik moet en zal komend weekend die Onyxia key hebben. En volgende week gaan we weer MC in voor het 2e tranq. shot boek. 1 hunter is niet te doen op Magmaddar. En inderdaad het is af en toe lastig met die servers van Blizzard afgelopen week ook al een paar incidenten gehad zoals worldserver down als je bij Luci zit. Of de inlog server die het weer eens niet doet, zodat we met 36 man tot aan Lucifron moesten vechten. Maar ik neem het allemaal op de koop toe vanwege de fun :Y)
Hehe tja.. totdat dat ook allemaal weer routine wordt en 't enige waarvoor je gaat is de drang betere gear te krijgen. En dan gebeurd 't weer.. een spike van 30 seconden, wat dan ook.. *zucht*

Ik las laatst iets over help-groepen voor MMORPG-addicts.. maar eens even opzoeken binnenkort :P

[ Voor 60% gewijzigd door bcd87 op 01-07-2005 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 09:03:
[...]

Check the remans forum :) of heb je Onyxia key al?

ik heb een healset healer nodig voor Warlords command vanavond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:46

FunkyTrip

Funky vidi vici!

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 09:01:
woot zowel op US als EU forums dezelfde post, die op de US forums is dusdanig maimed dat het wel eens waar zou kunnen zijn :D

nieuwe abilitys voor elke class, learnable through tomes/books die droppen in BWL :D

[...]

denk dat we heel veel ele/resto shamans gaan zien :D
20 seconden gratis shapeshiften... hmmm :9
Jammer dat druid gevechten een stuk langer duren. Maar goed, toch een manabesparing van 1000 als je 2-3x shift in 20 seconden.

on 2nd thought, eigenlijk een bagger spell dus. Geef mij maar 25% castsnelheid erbij.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 09:14:
[...]

Check the remans forum :) of heb je Onyxia key al?

ik heb een healset healer nodig voor Warlords command vanavond :P
Nee, ik was daar Woensdag avond mee begonnen, alleen vanwege tijdsgebrek kwamen we LBRS niet door. Dus vanavond wil ik wel mee, want ik wil die Key ook hebben zodat we als we niet MC in gaan ook een poging op Onyxia kunnen wagen. Eens kijken of het vanavond gaat lukken om bij Overlord Whymlattak te komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

Boekster schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 04:20:
[...]

Zoals ik al zei, ik heb voornamelijk int/sta en heb dus weinig spirit. Ik los dat wel op met drankjes. Regent ook sneller dan spirit tap dus overbodig. Improved fade heb ik gekozen, omdat het voor mij een must is. Ik zit in een guild waar we elkaar vaak helpen. Ik doe dus regelmatig lagere instances om guildies te helpen en daarnaast ben ik ook daarbuiten vaak aan het teamen omdat ik dat leuker en gezelliger vind. Ik ben niet zo'n powerleveller. Improved fade is dus heerlijk omdat ik dan 10 sec langer van de aggrolijst ben. Improved MB is leuk bij het grinden, maar verder niet. In de tijd dat jullie MB korter is gooi ik gewoon een MF eruit die maar net iets minder dmg doet dan een niet crittende MB.
Jaii schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 07:20:
[...]

Maar hoe kijken jullie tegen improved mana burn aan? Dit is toch een erg belangrijke skill in PvP en ik vind het daarom gek dat ik improved mana burn maar zelden terug zie in veel verschillende builds.
Improved mana burn is useless om 2 redenen. Ten eerste die 1sec minder downtime is peanuts en ten tweede gebruik je het zelden (ook in PvP). Tegen casters moet je gewoon zorgen dat je ze snel silenced en in korte tijd zoveel mogelijk dmg doet omdat ze weinig HP hebben. De duur van het casten van mana burn gaat ten koste van het doen van heel veel damage. Ten tweede je kunt die 2 pnt beter ergens anders in disc stoppen, omdat er dus simpelweg gewoon betere talents zijn. Een paar procent meer mana is veel lekkerder bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 09:31:
[...]

Nee, ik was daar Woensdag avond mee begonnen, alleen vanwege tijdsgebrek kwamen we LBRS niet door. Dus vanavond wil ik wel mee, want ik wil die Key ook hebben zodat we als we niet MC in gaan ook een poging op Onyxia kunnen wagen. Eens kijken of het vanavond gaat lukken om bij Overlord Whymlattak te komen. :)
er zijn een paar shortcuts om er heel snel te komen en maar minimaal te hoeven killen :)

ik weet alleen de 1e :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 22:25

m0nk

16-09-2003 15.15

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 09:39:
[...]

er zijn een paar shortcuts om er heel snel te komen en maar minimaal te hoeven killen :)

ik weet alleen de 1e :)
Voor Wyrm moet je wel door de ruimte na gahzrul, en die ruimte is echt butt!
Vooral die Evokers :S

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

Muppet schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 15:03:
Wat heb je aan imp fade? Alleen de duratie word langer ... Beetje zonde van je talent points. Is al helemaal geen must want zonder die talent points doet hij hetzelfde

Dit was mijn build:

Discipline Talents (18 points)

Unbreakable Will - 5/5 points
Martyrdom - 2/2 points
Improved Power Word: Shield - 3/3 points
Mental Agility - 5/5 points
Improved Inner Fire - 3/3 points

Holy Talents (0 points)

None

Shadow Talents (33 points)

Spirit Tap - 5/5 points
Improved Shadow Word: Pain - 2/2 points
Shadow Focus - 5/5 points
Improved Mind Blast - 2/5 points
Mind Flay - 1/1 points
Improved Psychic Scream - 2/3 points
Shadow Reach - 3/3 points
Vampiric Embrace - 1/1 points
Silence - 1/1 points
Shadow Weaving - 5/5 points
Darkness - 5/5 points
Shadowform - 1/1 points
Om hier nog even op te reageren.

Bij jou gaat martyrdom (dus alleen 6sec focused casting bij een critical strike) tkv Improved PW:F. Ik heb dus liever 165 HP meer (70.5 ipv 54) dan de kans op 6 sec focused casting. Je moet zorgen dat je geen mobs tegenover je krijgt en voor grinding is het ook nutteloos, omdat je binnen de duratie van je shield een mob wel dood hebt en tijdens je shield ben je ook ononderbroken aan het casten. De enige keer dat focused casting nuttig is als je per ongeluk 3 mobs tegelijk pullt. Die enkele keer weegt niet op tegen die extra HP (voor jou en teamgenoten). In een instance is het sowieso nutteloos omdat je met een goede MT, OT en MA je nooit aggro zult krijgen voor langer dan een paar sec. en dan heb je altijd nog fade (daarom die improved fade ;)).

Ook improved inner fire vind ik nutteloos zeker als het ten koste gaat van 6% extra mana (3 talent points in mental strength). Hoe vaak krijg je nou mobs voor je neus zonder dat je shield up is? Kan leuk zijn voor PvP, maar goed, na de eerste klap gaat je shield toch up, dus weegt niet op tegen die extra mana die je ook kan nemen.

Spirit tap - blackout blijft een kwestie van hoe je je priest opbouwt en welke gear die draagt, das dus persoonlijk voorkeur.
En mijn voorkeur van 2 punten in imp. fade tov imp MB heb ik al uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 06-10 15:48
TLRnZ schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 21:48:
Hoe word je een master swordsmith ??
ik wil dus ook iets in die richting worden.. hammersmith/sworthsmith ofzo..

welk lvl heb je daarvoor nodig..? momenteel lvl 265..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
m0nk schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 09:43:
[...]

Voor Wyrm moet je wel door de ruimte na gahzrul, en die ruimte is echt butt!
Vooral die Evokers :S
niet zo negatief monk :)

hebben jullie al een nieuwe naam? want ik neem aan dat jullie hem niet zo laten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 10:03:
[...]

hebben jullie al een nieuwe naam? want ik neem aan dat jullie hem niet zo laten :/
Ga jij hier nu zitten trollen, Bokkie? ;)

Wie gebruikt er hier eigenlijk allemaal die mod, die je anti-fear trinket automatisch toepast
als je gefeared wordt? En is het wel netjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-10 19:00

Wiebbe

<none />

btw, iemand vroeg een holy/prot build voor een paladin:

Ik zit nu te denken aan deze build met mijn pallie:
Holy Talents (26 points)

# Improved Holy Light - 3/3 points
Increases the amount healed by your Holy Light spell by 12%.

# Spiritual Focus - 5/5 points
Gives your Flash of Light and Holy Light spells a 70% chance to not lose casting time when you take damage.

# Improved Blessing of Wisdom - 5/5 points
Increases the effect of your Blessing of Wisdom by 20%.

# Illumination - 5/5 points
After getting a critical effect from your Flash of Light or Holy Light spell, gives you a 100% chance to gain Mana equal to the base cost of the spell.

# Revelation - 2/2 points
Reduces the cooldown of your Lay on Hands and Divine Intervention spells by 20 minutes.

# Divine Favor - 1/1 point
When activated, gives your next Flash of Light or Holy Light spell a 100% critical effect chance.

# Divine Wisdom - 5/5 points
Increases your total Mana by 10%.

Protection Talents (21 points)

# Improved Devotion Aura - 5/5 points
Increases the armor bonus of your Devotion Aura by 25%.

# Redoubt - 5/5 points
Increases your chance to block attacks with your shield by 30% after being the victim of a critical strike. Lasts 10 seconds or 5 blocks.

# Improved Blessing of Protection - 2/2 points
Reduces the cooldown of your Blessing of Protection by 120 seconds.

# Toughness - 3/5 points
Increases your armor value from items by 6%.

# Shield Specialization - 5/5 points
Increases the amount of damage absorbed by your shield by 25%.

# Improved Blessing of Salvation - 1/2 point
Increases the duration of your Blessing of Salvation by 5 minutes.

Retribution Talents (0 points)
Je hebt hier alle skills om goed te kunnen healen, en om ook nog wat klappen te kunnen vangen met een shield. Er zijn nu nog 4 puntjes over, bijv 1 in holy shield, blessing of sanctuary, of weet ik veel waar in :P

Btw, over die boeken, dat shaman boekje samen met natureswiftness word wel erg eng zo :P

Of een elemental mastery, shaman boekje skill aan, en frost shock o_O.
Crit voor 1500 plz :(

maar ja, het pallie boekje is wel een goede in mijn ogen :) snellere casts is erg goed.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige wat dat shaman boekje doet is burst damage en healing verhogen, terwijl de mana cost evenredig omhoog schiet. In bepaalde situatie wel nuttig, maar geen reden om meteen weer imba te gaan roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Azqi schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 10:20:
[...]

Ga jij hier nu zitten trollen, Bokkie? ;)

Wie gebruikt er hier eigenlijk allemaal die mod, die je anti-fear trinket automatisch toepast
als je gefeared wordt? En is het wel netjes?
ik niet :)

zag alleen gisteren bij Lopeng inene die subtiele naamswijziging
dus vroeg het me gewoon af ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach, aals je kazzak of azuregos wilt pakken moet je om te beginnen al goed tactics hebben, aangezien andere guilds gewoon de respawn van de outdoor raids in de gaten houden. En NA is al lang niet meer de beste guild op bloodscalp, dat is Nightwatchers aan de alliance zijde. Zover ik weet is NA zelfs met ragnaros gestopt, maar dat kan ik ook fout hebben. Maargoed als je hun site checkt zie je hun laatste nieuwspost over ragnaros van een maand terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 10:28:
ach, aals je kazzak of azuregos wilt pakken moet je om te beginnen al goed tactics hebben, aangezien andere guilds gewoon de respawn van de outdoor raids in de gaten houden. En NA is al lang niet meer de beste guild op bloodscalp, dat is Nightwatchers aan de alliance zijde. Zover ik weet is NA zelfs met ragnaros gestopt, maar dat kan ik ook fout hebben. Maargoed als je hun site checkt zie je hun laatste nieuwspost over ragnaros van een maand terug.
Kazzak en tactics? nahhh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Ik zat voor m'n nu nog retri pally (2h) te denken aan:
Holy Mastery
Holy Shock (1/1)
Spiritual Focus (5/5)
Sanctity Aura (1/1)
Improved Flash of Light (1/3) (helaas nodig)
Revelation (2/2)
Divine Favor (1/1)
Divine Strength (5/5)
Illumination (5/5)
Improved Seal of Righteousness (5/5)
Improved Lay on Hands (2/2)
Improved Holy Light (3/3)
Holy Total: 31
Retribution Mastery
Seal of Command (1/1)
Improved Seal of the Crusader (4/5)
Improved Blessing of Might (5/5)
Vengeance (5/5)
Two-Handed Weapon Specialization (5/5)
Retribution Total: 20

Al vraag ik me af om ipv Seal of the Crusader 4 puntjes te stoppen 4 in Devotion Aura te stoppen.
Jammer dat je om de laatste skill in je tree te krijgen toch echt in totaal 31 punten kwijt ben.

Een andere build, die ik nog wat moet uitwerken :P:
Retribution Mastery
Conviction (5/5)
Consecration (1/1)
Seal of Command (1/1)
Improved Seal of the Crusader (5/5)
Improved Retribution Aura (5/5)
Vengeance (5/5)
Retribution Total: 32
Holy Mastery
Spiritual Focus (2/2)
Revelation (2/2)
Illumination (5/5)
Holy Total: 12
Protection Mastery
Improved Blessing of Protection (2/2)
Improved Devotion Aura (5/5)
Protection Total: 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 10:28:
Goh en ik dacht altijd dat NA en Poison Thorns de beter guilds waren qua reputatie ;)

Weet je wat mij wel leukt lijkt. Als je Lord Kazzak of Azeguros wilt aanvallen, dat er tegelijker tijd een Aliance Raid groep aan komt. en dan gewoon eerst tegen mekaar vechten en dan mag de winaar van dat gevecht een poging doen op de desbetreffende raidboss :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-10 19:00

Wiebbe

<none />

je wilt holy shock nemen als Retri paladin?

Als retri paladin heb je misschien 3000 mana, 1 holy shock kost al 500 mana :P
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 10:24:
Het enige wat dat shaman boekje doet is burst damage en healing verhogen, terwijl de mana cost evenredig omhoog schiet. In bepaalde situatie wel nuttig, maar geen reden om meteen weer imba te gaan roepen.
Euhm het is niet die ability die ik imba vind maar gewoon de hele shaman. Gister ging ik weer dood door 2x!! een crit van een shock achterelkaar. Als ik dan deze ability zie ook al gaat de mana cost omhoog, mijn leven gaat net zo snel naar beneden hoor.

Dus ipv dat ik nu 30 seconden leeft, leef ik nu 20 seconden, en jou mana is nog precies even laag als vroeger en zoals altijd roep ik het nu over PVP en niet over PVE.

PVE kan het me een worst wezen wat ze doen met een skills, ik ben alliance en als zij lekker kunnen healen in MC of tanken ben ik blij voor ze. Fun for everyone in pve.

Maar in PVP doen ze gewoon echt hele dikke dmg met een shocks, zeker als ze een klein beetje lucky zijn.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 09:57:
[...]

ik wil dus ook iets in die richting worden.. hammersmith/sworthsmith ofzo..

welk lvl heb je daarvoor nodig..? momenteel lvl 265..
Volgens mij is lvl 265 voldoende, voor de quest van hammersmith/sworthsmith/Axesmith moet je naar Winterspring. Daar in 1 van de gebouwen in het dorpje staat 3 figuren vlakbij elkaar (een Troll die je Master axesmithing leert, een UD female die je swordsmithing leert, en een Human die je macesmithing leert) ik kan het verkeerd om hebben bij de UD en de Human.

als je 1 van die quests accepteerd worden de 2 anderen kwaad op je :-D en willen ze je killen (dan doen ze niet , ze praten alleen niet meer vriendelijk tegen je)

Let wel op Zodra je 1 van de quests complete kun je niet meer terug (je kunt de quests wel weggooien als je per ongeluk op accept hebt gedrukt voor een richting die je niet op wil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Wiebbe schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:03:

Nee, ik ben nu nog retri, maar wil deze setup na een respec. Gelukkig ben ik nog (lang) niet lvl 60, dus tijd zat om wat meer mana / defence items te gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
healen laten we maar over aan de priests in mijn guild :P dus ik ga zelf voornamelijk Ret/Prot met m'n pally

Retribution Mastery 31
Improved blessing of might 5/5
2H Weapon specialization 5/5
Seal of command 1/1
Vengeance 5/5
Deflection 5/5
Precision 3/3
Consecration 1/1
Conviction 5/5
Blessing of Kings 1/1

Protection Mastery 17
Improved Devotion Aura 5/5
Improved Blessing of Protection 2/2
Tougness 5/5
Shield Specialization 5/5

Holy Mastery 3
Improved Holy Light 3/3

zat nog te denk om conviction links te laten liggen en voor reckoning te gaan maar denk dat ik toch meer voordeel haal uit extra % crits -> vengeance -> SoCom.

Jullie mening hierover?

[ Voor 19% gewijzigd door TomSmit82 op 01-07-2005 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijd voor een Whaaaaaaambulance voor sommigen hier....

Anyway, naast de spells heeft natuurlijk ook iedereen de BWL wapens al gezien, toch? Niet? post ik toch gewoon even een linkje!

http://www.whataboutpp.com

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Vind ze een beetje overdone imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muppet schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:16:
Vind ze een beetje overdone imho
na lvl 30 skins op lvl 60 epics zoals in Molten Core mag het allemaal best imo... Ik bedoel, heb je Earthshaker wel eens gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tranzity schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 10:46:
Ik zat voor m'n nu nog retri pally (2h) te denken aan:
Holy Mastery
Holy Shock (1/1)
Spiritual Focus (5/5)
Sanctity Aura (1/1)
Improved Flash of Light (1/3) (helaas nodig)
Revelation (2/2)
Divine Favor (1/1)
Divine Strength (5/5)
Illumination (5/5)
Improved Seal of Righteousness (5/5)
Improved Lay on Hands (2/2)
Holy Total: 31
Retribution Mastery
Seal of Command (1/1)
Improved Seal of the Crusader (4/5)
Vengeance (5/5)
Retribution Total: 20
Het is een leuk idee, maar met die build sla je nog geen deuk in een pakje boter.

imo is het het beste om met een pally voor 1 richting te kiezen, dus ga voor Retribution met een klein beetje Holy of, ga voor Holy met een beetje protection.

Anders, zul je merken op wat hoger lvl dat je jezelf echt hebt ge-gimped.

Blijft mijn mening natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Holy Talents (25 points)
Spiritual Focus - 2/5 points
Improved Holy Light - 3/3 points
Illumination - 5/5 points
Improved Blessing of Wisdom - 5/5 points
Revelation - 1/2 point
Divine Favor - 1/1 point
Improved Flash of Light - 3/3 points
Divine Wisdom - 5/5 points

Protection Talents (26 points)
Improved Devotion Aura - 5/5 points
Redoubt - 5/5 points
Toughness - 5/5 points
Improved Blessing of Protection - 2/2 points
Shield Specialization - 5/5 points
Blessing of Sanctuary - 1/1 point
Improved Blessing of Salvation - 2/2 points
Holy Shield - 1/1 point

Deze lijkt me wel wat.
ik had 21 punten in retri. maar damage heb ik toch niet, might aswell go group specced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Wiebbe schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:03:

[...]

Euhm het is niet die ability die ik imba vind maar gewoon de hele shaman. Gister ging ik weer dood door 2x!! een crit van een shock achterelkaar. Als ik dan deze ability zie ook al gaat de mana cost omhoog, mijn leven gaat net zo snel naar beneden hoor.

Dus ipv dat ik nu 30 seconden leeft, leef ik nu 20 seconden, en jou mana is nog precies even laag als vroeger en zoals altijd roep ik het nu over PVP en niet over PVE.

PVE kan het me een worst wezen wat ze doen met een skills, ik ben alliance en als zij lekker kunnen healen in MC of tanken ben ik blij voor ze. Fun for everyone in pve.

Maar in PVP doen ze gewoon echt hele dikke dmg met een shocks, zeker als ze een klein beetje lucky zijn.
en elemental specced

9 van de 10 PVP shamans is 30/21 ele/resto specced

even de belangrijkste erbij pakken

Tidal Mastery (erg handig voor elemental build)
Rank 5/5
Increases the critical effect chance of your healing and lightning spells by 5%.

Nature's Swiftness (20 in resto nodig om deze te halen)
Rank 1/1
Instant 3 min cooldown
When activated, your next Nature spell with a casting time less then 10 sec. becomes an instant cast spell.

Improved Lightning Bolt
Rank 5/5
Reduces the Mana cost of your Lightning Bolt spell by 15%.

Concussion
Rank 5/5
Increases the damage done by your Shock spells by 5%.

Convection
Rank 5/5
Reduces the Mana cost of your Shock spells by 10%.

Elemental Focus
Rank 1/1
Gives you a 10% chance to enter a Clearcasting state after casting any Fire, Frost, or Nature damage spell. The Clearcasting state reduces the mana cost of your next damage spell by 100%.

Call of Thunder
Rank 5/5
Increases the critical strike chance of your Lightning spells by 6%.

Reverberation
Rank 5/5
Reduces the cooldown of your Shock spells by 1 sec.

Elemental Fury
Rank 1/1
Increases the critical strike damage bonus of your Fire, Frost, and Nature spells by 100%.

Improved Chain Lightning
Rank 2/2
Increases the damage dealt by your Chain Lightning spell by 10%.

Elemental Mastery
Rank 1/1
Instant 5 min cooldown
When activated, this spell gives your next Fire, Frost, or Nature damage spell a 100% critical strike chance.

met deze setup en de jusite gear kan een shaman unbuffed rond de 7k mana halen

dit is inderdaad een Pure PVP nuke canon, pve heb je erg weinig aan deze build, omdat je downtime gewoon te hoog ligt, ook al heb je een 7K manapool

als jij veel pvp'ed zul je inderdaad alleen maar zulke shamans tegenkomen

ow en als een rogue 2x achter elkaar crit ben je ook dood hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook gerespecced omdat imo Mana Tide te weinig deed voor wat ik ervoor op moet geven, en ik compleet suckte in PvP omdat ik zo'n beetje al het goeie miste.

Respeccen dus, heb nu Clearcast, 2h weapons en resto tot Purification. Bevalt me wel... Gisteren 4 Clearcasts in een row tijdens Onyxia phase 2, dat scheelt wel in mana ;)
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.