Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 15.020 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens is hun website weer te bereiken. Toen ik denet keek op hun website waren alle servers down, echter een paar seconden later waren ze allemaal weer 'online' en vlak daarna weer down. Verder zullen ze inmiddels zelf ook wel door hebben dat het niet draait, dus er zal wel aan gewerkt worden. Wel hoorde ik op een ander forum dat mensen die al ingelogd waren nog gewoon aan het gamen waren, dus misschien zijn het (weer) de inlogservers.

Al met al, eventjes wachten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Weet iemand hier trouwens of 't mogelijk is 2 ranks in 1 week te stijgen?
Heb naar mijn gevoel toch wel behoorlijk wat CP gehaald (49 standing) en had het gevoel dat dat wel genoeg was om van rank 2 naar 4 door te schieten. Maar dat was dus niet zo :P Gewoon te weinig CP ervoor gehaald of is 't onmogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 09:48:
[...]

Niet echt op gelet, ik hield meer mn timers, energy, health, zijn health in de gaten.
Hij had wel een flametotem staan, en ik had een DoT op me.. gewoon uit de range van die krengen vechten en dan komt het goed... hoop je :P

Zon instant heal is dan wel erg relax ja :)
Shamans zijn niet overpowered vind ik, het is gewoon dat ze zoveel kunnen en je redelijk goed moet spelen wil je kans maken op winnen :p
Zo prachtig is dat toch, al die noob fotm rogues op mijn server ook. Ik zie ze, Flameshock erop. 70% kans dat ze Vanish proberen, gewoon paar keer tab indrukken en ja hoor, daar zijn alweer door die prachtige DoT. 30% van de tijd Sprinten ze er vandoor en daar heb ik Earthbind, Ghostwolf en zodra de timer op is, Frostshock drop, evt een Warstomp. Ik kan er zo om lachen, meestal heb ik met rogues niet zo heel veel moeite door Poison cleansing totem (breekt zelfs Blind) en bovengenoemde zaken, en al die Alliance aapjes snappen die totems niet dus ze blijven er ook vanaf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Servers zijn weer up trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

tuurlijk is dat mogelijk :P
je moet dan wel alleen HEEL veel cp gehaald hebben ;)

ik gister mee met een Strat Baron run als 2e Main healer, alles gaat goed komen we bij de Baron en killen hem met gemak, en wat dropt er?

http://www.thottbot.com/?i=25821

Ik mocht alleen mee als ik belooft had niet op lightforge enzo te rollen aangezien ik een mainhealer ben. Maar toch doet het wel pijn als er dan zo'n item dropt die je eventueel had kunnen gebruiken :P

en waarom dropte dan niet meteen de epic moun! :((

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Vibhuti schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 10:12:
[...]

Nou mag je mij uitleggen hoe je dat doet. Ik ben ook priest maardan lvl 56 en ook volledig shadow spec, heb alle top-end items met + op shadow dmg of magical (o.a. robe of winter night +40 shadow dmg, Elder wizard mantle +21 magic, felcloth gloves +24 shadow, voodoo mask +24 shadow dmg, zul'witch doctor hexing cain +21 magic) en trinkets met +2 % crit totaal. Ik haal zelfs op mobs lager dan mij maximaal 900/920 crit met mijn volledig opgekrikte mind blast, en mijn shadow word pain doet ook met talent points ongeveer hetzelfde alhoewel ik 5 lvl's hoger ben. Als jij items hebt met + op healing inplaats van magical, gaat daar dus ook nog eens die bonus vanaf.

Verder beweer je dat je ze neer hebt voor ze je kunnen raken, dat is helemaal bullshit. Ook al met je 20% extra reach uit je talent build zijn ze nog bij je voor je ze neer hebt, of je hebt het over mobs lvl 40-45 of zo. (niet dat ze je dan nog dmg doen, shield is dan nog vers natuurlijk)
Crits van 1000 zijn eerder uitzondering dan regel en meestal critten ze voor rond de hoog 800/laag 900 (die +healing is voor instances, dat staat er toch echt. In instances ben ik geen dmg dealer). Weaving/darkness/shadowform/blackout ideaal. Als ik de kans krijg om de mob neer te leggen met een MB na een MB, SW:P, 2 MF's dan krijg ik 40% meer dmg op een crit. Tel uit je winst.

Mobs die we samen aan het grinden waren, waren idd een paar lvls lager dan ik. Rond de 48 en dan lukt het prima om die mobs dood te krijgen voordat ze bij me zijn (Wel als mijn blackout pakt natuurlijk, ik heb spirit tap laten zitten). Aangezien blackout heel regelmatig stunned gebeurt het regelmatig dat ze dood zijn voordat ze bij me zijn ja.

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 09:45:
[...]

BTW @ Puyol :/ ik kan vanavond pas denk ik rond 20:00 met de raid meedoen, dus zorg ff dat ze een plekje voor me overhouden bij de eerste pull :P
Komt voor de bakker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 10:20:
[...]

Zo prachtig is dat toch, al die noob fotm rogues op mijn server ook. Ik zie ze, Flameshock erop. 70% kans dat ze Vanish proberen, gewoon paar keer tab indrukken en ja hoor, daar zijn alweer door die prachtige DoT. 30% van de tijd Sprinten ze er vandoor en daar heb ik Earthbind, Ghostwolf en zodra de timer op is, Frostshock drop, evt een Warstomp. Ik kan er zo om lachen, meestal heb ik met rogues niet zo heel veel moeite door Poison cleansing totem (breekt zelfs Blind) en bovengenoemde zaken, en al die Alliance aapjes snappen die totems niet dus ze blijven er ook vanaf :P
Als ik met mijn shadowpriest tegen een shaman vecht gaat het laatste tijd vrij gelijk op. Ik moet alleen zorgen dat ik gefocussed blijf op zijn totems. Als ik een totum zie verschijnen, gaat mijn wand erop, totem neer en dan meteen weer op shaman focussen. 50/50 de laatste tijd, terwijl ik een lvl of 10 geleden (rond de 40) altijd op mijn broek kreeg van shamans. Ik heb geleerd dus :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 10:20:
[...]

Je hebt grotendeels gelijk, ik hield alleen de timer van de DoT ook in de gaten, tot op de seconde.
Heb niet zoveel duels gehad tegen een Shaman, maar ik weet wel dat die totems zorgt voor meer kracht in het spel van de Shaman. Gelukkig hebben die dingen een range, en kun je er dus uitkomen :) Breekt ook blind? ah handig om te weten!

Heb shaman gespeeld tot lvl27 dus ik weet er wel IETS van maar niet bijster veel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 10:21:

ik gister mee met een Strat Baron run als 2e Main healer, alles gaat goed komen we bij de Baron en killen hem met gemak, en wat dropt er?

Ik mocht alleen mee als ik belooft had niet op lightforge enzo te rollen aangezien ik een mainhealer ben. Maar toch doet het wel pijn als er dan zo'n item dropt die je eventueel had kunnen gebruiken :P

Dat zwaard is zo .... lachen das het beste gedesignde zwaard die ik ooit heb gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

sorry hoor, maar als ik niet op spul mag rollen voor mijn class, why the hell zou ik dan meegaan op een fscking baron run?
robbertinho schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 10:24:
[...]

Als ik met mijn shadowpriest tegen een shaman vecht gaat het laatste tijd vrij gelijk op. Ik moet alleen zorgen dat ik gefocussed blijf op zijn totems. Als ik een totum zie verschijnen, gaat mijn wand erop, totem neer en dan meteen weer op shaman focussen. 50/50 de laatste tijd, terwijl ik een lvl of 10 geleden (rond de 40) altijd op mijn broek kreeg van shamans. Ik heb geleerd dus :D.
nog meer oefenen dus, want 9 van de 10 shadow priests geven mij klop :'(
als ik een priest zie en hij/zij zet het op het rennen weet ik dat het een holy/disc is :P en dus pure pwnage voor mij :P zodra hij echter shadow gaat en met dots begint is het grounding + earth + ghostwolf want dan weet ik gewoon dat het een corpserun voor mij wordt :/

[ Voor 37% gewijzigd door Bokkie op 30-06-2005 10:31 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Yay lvl 59.

En gisteren 6 keer geduelled met een lvl 60 shaman maatje, 3-3 einduitslag.

Goblin Rocket Helmet is overpowered volgens hem, als ik m gebruik raakt ie me maar liefst 0 keer.

(stun>SB>seduce>SB>seduce>SB>seduce>SB>Death Coil>Shadowburn

:D

En ja hoor, volgens hem : ''warlocks are imba''

haha

[ Voor 11% gewijzigd door On_E op 30-06-2005 10:29 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
On_E schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 10:29:
Yay lvl 59.

En gisteren 6 keer geduelled met een lvl 60 shaman maatje, 3-3 einduitslag.

Goblin Rocket Helmet is overpowered volgens hem, als ik m gebruik raakt ie me maar liefst 0 keer.

(stun>SB>seduce>SB>seduce>SB>seduce>SB>Death Coil>Shadowburn

:D

En ja hoor, volgens hem : ''warlocks are imba''

haha
Had die niet gewoon een tremor totem neer kunnen gooien? (nooit een shaman gespeeld dus zou t niet weten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

robbertinho schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 10:24:
[...]

leuk als ze op mn totems slaan gooi ik een stoneclaw totem tussen door leuk als ze dan een aantal klappen erop staan te geven en dan merken dat ie maar niet kapot wil ;) kost je gewoon veel tijd als je die totems kapot wil maken, maar je moet wel he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

kEv4h schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 10:32:
[...]

Had die niet gewoon een tremor totem neer kunnen gooien? (nooit een shaman gespeeld dus zou t niet weten)
Door die stun had ie daar geen tijd voor, en mocht ie dat toch hebben, dan kon ik m makkelijk wegslaan aangezien hij 30 seconden niets kon doen.

Zonder de rocket helmet won ik maar 1 keer, door m te kiten en te DOTen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 10:28:
[...]

sorry hoor, maar als ik niet op spul mag rollen voor mijn class, why the hell zou ik dan meegaan op een fscking baron run?
Omdat ik volgens mij de enige Healer paladin ben die er bestaat :P
En ondanks dat ik een druid er uitheal met mana/hp wil NIEMAND me mee hebben. Een priest zal ik nooit kunnen vervangen aangezien die groupheals hebben, maar een druid vervangen lukt mij hardstikke goed, ik krijg tonnen free heals en samen met mijn blessing of protection elke 3 minuten houd ik echt alles in leven.

Maar helaas gelooft niemand mij hier in en moet ik nu nog echt van alles doen om mee te mogen op pickup raid runs naar strat/scholo/brs/brd.

Ik heb over het algemeen meer mana dan een level 60 restoration druid en mijn heals (met blessing of light) komen goed mee, en zeker door mijn free heals ben ik lang nadat een priest/druid OOM is nog aan het healen :P (ok ok, met innervate niet ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik toch wel benieuwd welke class hem dan wel kreeg :) Op Horde gaat dat ding standaard naar een Hunter, dan pas andere classes. Bij Alliance kan ik me voorstellen dat er ook Paladins kwijlend naar staan te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Wiebbe schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 10:41:
[...]

Omdat ik volgens mij de enige Healer paladin ben die er bestaat :P
En ondanks dat ik een druid er uitheal met mana/hp wil NIEMAND me mee hebben. Een priest zal ik nooit kunnen vervangen aangezien die groupheals hebben, maar een druid vervangen lukt mij hardstikke goed, ik krijg tonnen free heals en samen met mijn blessing of protection elke 3 minuten houd ik echt alles in leven.

Maar helaas gelooft niemand mij hier in en moet ik nu nog echt van alles doen om mee te mogen op pickup raid runs naar strat/scholo/brs/brd.

Ik heb over het algemeen meer mana dan een level 60 restoration druid en mijn heals (met blessing of light) komen goed mee, en zeker door mijn free heals ben ik lang nadat een priest/druid OOM is nog aan het healen :P (ok ok, met innervate niet ;) )
en jij gaat mee ook al kom je met practisch niets uit de run?

mja tis maar net wat je wil, maar ik ga echt niet 60 a 90 mints een baron run doen met de wetenschapd dat ik niet op me eigen spul mag rollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 10:34:
[...]

Door die stun had ie daar geen tijd voor, en mocht ie dat toch hebben, dan kon ik m makkelijk wegslaan aangezien hij 30 seconden niets kon doen.

Zonder de rocket helmet won ik maar 1 keer, door m te kiten en te DOTen.
Volgens mij breekt die Goblin Rockethelm zodra die persoon damage krijgt... En inderdaad, het eerste wat ik dan doe is een Tremor neerplempen. Ik heb met mijn Earthfury set bonus +10 yards op al mijn friendly totems, dus ik heb op Tremor 40 yard range. Ik kan je vertellen, daar Fear je me niet uit hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 10:45:
[...]

mja tis maar net wat je wil, maar ik ga echt niet 60 a 90 mints een baron run doen met de wetenschapd dat ik niet op me eigen spul mag rollen
haha, ik ga mee voor de elemental set :P
Lightforge WIL ik niet eens op rollen zo erg is het al met mij ;)

Ik wil healing items, en voor een paladin komt Elemental daar goed voor in de buurt. Over het algemeen zoek ik gewoon losse items uit DM, BRS en andere instances, maar die Elemental Kilt is wel erg mooi :)

btw, de andere 2 paladins en een warrior in de groep rollde er voor. De hunter in de groep wou hem niet eens hebben.. (hele rare gozer was dat btw ;P)

Ook we hadden dus 3 paladins, ik, holy spec, en 2 andere pallies allebij retri specced en een van die paladins ging echt 6x dood in de hele instances (ALS ENIGE). Maar hij ging ook als een debiel steeds die ghouls pullen enzo zodat er meteen 5/6 ghouls op hem zitten en zonder shield gaat het dan heel snel :P (en dat terwijl hij ook nog eens een bubbel heeft :P )
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 10:46:
[...]

Volgens mij breekt die Goblin Rockethelm zodra die persoon damage krijgt... En inderdaad, het eerste wat ik dan doe is een Tremor neerplempen. Ik heb met mijn Earthfury set bonus +10 yards op al mijn friendly totems, dus ik heb op Tremor 40 yard range. Ik kan je vertellen, daar Fear je me niet uit hoor :P
ja, maar zeg nou zelf, welke shaman heeft nou de hele earth fury set (of een gedeelte) in zijn bezit? :P

Btw die nieuwe 1.6 art is om van te smullen voor een shaman!

[ Voor 21% gewijzigd door Wiebbe op 30-06-2005 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

[...]

Eehh, ik kan je chain seducen na die stun, je krijgt geeneens de tijd om op een knop te drukken...

Maar inderdaad, als ik die rocket helmet niet kan gebruiken krijg ik geen fear/charm van de grond, en wordt het erg lastig.

[ Voor 11% gewijzigd door On_E op 30-06-2005 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 10:45:
[...]

Zoiets noem ik tijdverspilling, als een andere Druid mij vraagt om mee te gaan voor Stratholm/Scholo/LBRS/UBRS en ik mag niet rollen op een set item of bijvoorbeeld de Trindleheaven Staff dan kan ie kort gezegd de pot op :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 10:49:
[...]

ja, maar zeg nou zelf, welke shaman heeft nou de hele earth fury set (of een gedeelte) in zijn bezit? :P

Btw die nieuwe 1.6 art is om van te smullen voor een shaman!
Afbeeldingslocatie: http://img204.echo.cx/img204/1852/taurenearth6cu.jpg

<3 !!!

Ik heb 4/8, moet de schouders, gloves, bracers en legs nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

MantaMania schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 10:34:
[...]

leuk als ze op mn totems slaan gooi ik een stoneclaw totem tussen door leuk als ze dan een aantal klappen erop staan te geven en dan merken dat ie maar niet kapot wil ;) kost je gewoon veel tijd als je die totems kapot wil maken, maar je moet wel he!
Daarom ook 50/50 en niet 9 van de 10 keer. Ik word gek van die shamans. Bovendien zijn ze melee ook nog eens veel sterker dan ik... Ik vind shamans en rogues echt de lastigste classes met mijn shadowpriest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

*ding* Level 18 :P

Soulstones ftw! :9

Heb een 28dmg 1.40 speed shadow wand, die dus effectief net zo veel schade doet als mijn rank 2 shadow bolt. Alleen wel iets sneller, en kost geen mana. Ik heb geleerd goed gebruik te maken van mijn voidwalker sacrifice wanneer het mis dreigt te gaan, wat een vette functie is dat zeg :D

En met mijn underwater breathing waren die 2 lakemissies in redridge echt een eitje :P

[ Voor 83% gewijzigd door HTT-Thalan op 30-06-2005 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

Djengis in MC: yo ragnaros, doe mij 1 volledige Earthfury set graag, inpakken hoeft niet, ik trek hem meteen wel aan }>

damn i want that :/

hij ziet er inderdaad sweeeet uit
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 11:01:
[...]

[afbeelding]

<3 !!!

:9~ :9~ :9~ :9~

GEEF MIJ nu

* Bokkie moppelt iets over een paal en tent

[ Voor 26% gewijzigd door Bokkie op 30-06-2005 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-08 13:45

JeanJeremy

broer van Ron

Het zuigt wel hoor zo laat nog instappen met een char. Zit nu voor de 3e keer alle quests in XR te doen ;)

En het ergste is nog wel dat ik die Fang armor set compleet wil krijgen die dropt in WC dus kan ik ook nog eens 5 runs doen op WC. Valt me wel op dat je nu veel beter kunt questen met onbekende rond het 18-22 lvl omdat meeste chars. een ALT zijn van higher-lvl's.

Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Gisteren een Scholo run gedaan voor het eerst :)

Ik had nog een paar leuke drops:

http://www.thottbot.com/?i=24367

http://www.thottbot.com/?i=37197

Echt een goed schild ja.

Echter lijkt die AXE op een hakbijl rechtstreeks uit de flintstones!

[ Voor 17% gewijzigd door FragNeck op 30-06-2005 11:17 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 16:49
HTT-Thalan schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 11:07:

Heb een 28dmg 1.40 speed shadow wand, die dus effectief net zo veel schade doet als mijn rank 2 shadow bolt. Alleen wel iets sneller, en kost geen mana. Ik heb geleerd goed gebruik te maken van mijn voidwalker sacrifice wanneer het mis dreigt te gaan, wat een vette functie is dat zeg :D

En met mijn underwater breathing waren die 2 lakemissies in redridge echt een eitje :P
grats :P, nooit gesnapt dat *ding* btw. Ik vind t meer een *dong* aan t geluid te horen :o

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crashman schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 11:16:
[...]

grats :P, nooit gesnapt dat *ding* btw. Ik vind t meer een *dong* aan t geluid te horen :o
Het is meer: WHOOOOOOSSSHHHHH :)

Ik vind dat wel een van de mooiste effecten uit de game trouwens, mooi gedaan, ook de graphics.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2005 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 11:18:
[...]

Ik vind dat wel een van de mooiste effecten uit de game trouwens, mooi gedaan, ook de graphics.
Mooiste effect is het openen van die cave in Uldaman, met die staff dus!
Leuk Indiana Jones effect :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Crashman schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 11:16:
[...]

in everquest zei de game wel echt Ding.. als je level up ging..

daarna ging het in elke MMORPG verder :P

in daoc hoorde je een trommel, maar toch zei iedereen ding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 11:20:
[...]

'None shall steal the secrets of the makers'

:9 Echt stoer :D

Ik ga proberen vanavond voor de 20 te gaan, en dan rain of fire leren, en nog veel meer stoer spul. Ik heb nu echt al de grootste lol in pve, en ik kan niet wachten tot ik klaar ben voor pvp. Fearkiten is zo onzettend stoer! Ik heb als gnome wel escape artist, misschien dat ik een combo kan uitwerken om dan uit cheapshot te komen, pet sacrifice, dotten, fearen, healen, en verder dotten/bolten.

Ik zal me niet zomaar gewonnen geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 11:18:
[...]

Op de wow site geven ze de aanbeveling als je een rogue 'whoosh' in stealth hoort gaan, hard te gaan rennen, maar dat is ook niet echt een whoosh, ik kan het niet typen :P

[ Voor 5% gewijzigd door HTT-Thalan op 30-06-2005 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

HTT-Thalan schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 11:27:
[...]

'None shall steal the secrets of the makers'

:9 Echt stoer :D

Ik ga proberen vanavond voor de 20 te gaan, en dan rain of fire leren, en nog veel meer stoer spul. Ik heb nu echt al de grootste lol in pve, en ik kan niet wachten tot ik klaar ben voor pvp. Fearkiten is zo onzettend stoer! Ik heb als gnome wel escape artist, misschien dat ik een combo kan uitwerken om dan uit cheapshot te komen, pet sacrifice, dotten, fearen, healen, en verder dotten/bolten.

Ik zal me niet zomaar gewonnen geven :P
Fearkiten in PvP is niet mogelijk met alle trinkets/WotF etc, dat je dat vast weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

On_E schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 11:29:
[...]

Fearkiten in PvP is niet mogelijk met alle trinkets/WotF etc, dat je dat vast weet...
Trinkets zijn eenmalig met 5 min cooldown, en alleen UD hebben Wotf. Zijn er nog meer manieren om fear zelf te breken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoipoip
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-04 17:24
:/ Een stelletje haxors heeft de Kor'gall forums platgelegd en heeft er nu een Everquest II reclame opgezet.

http://forums.korgall.net/

Nou moet ik straks nog gaan werken ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

HTT-Thalan schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 11:31:
[...]

Trinkets zijn eenmalig met 5 min cooldown, en alleen UD hebben Wotf. Zijn er nog meer manieren om fear zelf te breken?
Breekt bij dmg, en je kunt maar 3 keer fearen en/of seducen, daarna werkt het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Leuk dat je warlock je wel (weer) bevalt thalan.
Alleen je weet nu wel dat je het nu tegen undead rogues moet opnemen he :P
Ik denk dat dat je nog wel flink gaat tegen vallen, ik heb altijd een gevoel dat als ik een horde rogue tegenkom er iets van een roguesfeer is ofzo :)
Klint heel stom weet ik maar ik wordt niet vaak door horde rogue's aangevallen, doe ik zelf ook niet.
Honor among the hated class misschien?O-)

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

On_E schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 11:37:
[...]

Breekt bij dmg, en je kunt maar 3 keer fearen en/of seducen, daarna werkt het niet meer.
3x limiet? Damn :P Maar breekt bij damage valt mee, 'mijn' fear breekt alleen bij dmg boven een bepaalde threshold, als ik gewoon dot breekt hij vaak niet. Dat kan natuurlijk veranderen wanneer mijn dots sterker worden.

In dat geval moet ik heb gewoon enorm dotten en het dan op een lopen zetten :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Demoterror schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 11:39:
Leuk dat je warlock je wel (weer) bevalt thalan.
Alleen je weet nu wel dat je het nu tegen undead rogues moet opnemen he :P
Ik denk dat dat je nog wel flink gaat tegen vallen, ik heb altijd een gevoel dat als ik een horde rogue tegenkom er iets van een roguesfeer is ofzo :)
Klint heel stom weet ik maar ik wordt niet vaak door horde rogue's aangevallen, doe ik zelf ook niet.
Honor among the hated class misschien?O-)
Bij mij niks van gemerkt. Ik word gewoon keihard genaaid door een rogue als hij de kans krijgt, maar het valt me wel op dat altijd lvl 60 rogues zijn die dat doen, onder de 60 proberen ze het bijna nooit.

Zal wel verveling zijn ofzo :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

HTT-Thalan schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 11:40:
[...]

3x limiet? Damn :P Maar breekt bij damage valt mee, 'mijn' fear breekt alleen bij dmg boven een bepaalde threshold, als ik gewoon dot breekt hij vaak niet. Dat kan natuurlijk veranderen wanneer mijn dots sterker worden.

In dat geval moet ik heb gewoon enorm dotten en het dan op een lopen zetten :')
Vanaf patch 1.6 breekt Fear al bij 1 dmg, tis maar dat je het weet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
[...]

Beserker rage, duurt 10 seconden en heeft een 30 seconden cooldown. Om de 20 seconden immune tegen fear etc dus :)
The warrior enters a berserker rage, becoming immune to Fear and Knockout effects and generating extra rage when taking damage. Lasts 10 sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Ik word wel vaak gesapped door lvl ?? rogues.
Sap, /lol /dance /wave /bye en dan gaat hij weer :P
Af en toe zit er wel eens 1 tussen die me wel aanvalt/ganked maargoed, daar kan ik wel mee leven

[ Voor 8% gewijzigd door Demoterror op 30-06-2005 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
[...]

Een warrior zul je niet zo makkelijk fearen,. met beseker rage kan die uit fear komen en heeft 30 sec cooldown. Maar aangezien fear voor warlock geen instant cast is kan die eerst nog je fear pummelen :) Warlocks zijn free honor point voor warrior :)

edit: was niet de eerste :)

[ Voor 4% gewijzigd door evilpin0 op 30-06-2005 11:44 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Ziek nieuwe artwork man! Echt mooi ding nu die set. Nu nog de artwork voor de Warrior want dat vind ik echt 10 keer niks dat goud met silvere ding. Loop je dan als horde met paladin looks.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muppet schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 11:45:
Ziek nieuwe artwork man! Echt mooi ding nu die set. Nu nog de artwork voor de Warrior want dat vind ik echt 10 keer niks dat goud met silvere ding. Loop je dan als horde met paladin looks.
Ik wil ook dat ze de lawbringer shoulders veranderen. Ziet eruit als 2 banenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
evilpin0 schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 11:44:
[...]

Een warrior zul je niet zo makkelijk fearen,. met beseker rage kan die uit fear komen en heeft 30 sec cooldown. Maar aangezien fear voor warlock geen instant cast is kan die eerst nog je fear pummelen :) Warlocks zijn free honor point voor warrior :)

edit: was niet de eerste :)
Locks zijn leuk idd :D
*lock feart* *zerker rage, intercept, crit MS, crit, crit* yay weer free CP ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 16:49
Wiebbe schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 11:26:
[...]

in everquest zei de game wel echt Ding.. als je level up ging..

daarna ging het in elke MMORPG verder :P

in daoc hoorde je een trommel, maar toch zei iedereen ding :P
Hmmm, had er toch nog nooit van gehoord voor ik WoW speelde. En heb toch wel een aantal MMORPG's gespeeld, waarvan RagnarokOnline 't meeste :P

Maar ik heb dan weer Everquest nooit gespeeld :P

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Muppet schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 11:45:
Might set heeft allang goede gfx hoor ;)
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=16863

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

kEv4h schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 11:49:
[...]

Locks zijn leuk idd :D
*lock feart* *zerker rage, intercept, crit MS, crit, crit* yay weer free CP ^^
Lock stunned, neemt 30 yards afstand, SB crit voor 3200 dmg, siphon life, curse of agony, en maar rondjes om je lopen zodat jij alleen maar ziet : 'target needs to be in front of you' :P

Warriors met reaper zijn niet te doen, pre-reaper warriors vind ik niet zo moeilijk hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Might set wel ja! Die ziet er ziek uit maar dat Valor ding . . . ik bedoel kom op man!

Btw jij hebt denk ik nooit tegen een goeie lock gevochten. Goeie lock kan het je echt wel moeilijk maken met dikke dmg en seduce!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
On_E schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 11:52:
[...]

Lock stunned, neemt 30 yards afstand, SB crit voor 3200 dmg, siphon life, curse of agony, en maar rondjes om je lopen zodat jij alleen maar ziet : 'target needs to be in front of you' :P

Warriors met reaper zijn niet te doen, pre-reaper warriors vind ik niet zo moeilijk hoor..
Met een hamstring loop je niet zo snel meer hoor, zeker volgende patch niet meer als je ineens unable to move ben door de leuke hamstring talent proc :P
Maargoed ik heb weinig moeite met locks, maar misschien heb ik nog nooit tegen een goede gevochten, wie weet ;)
En dan loop ik niet eens met een reaper rond, ik loop met een ice barbed die niet veel onder doet voor een reaper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

kEv4h schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 11:57:
[...]

Met een hamstring loop je niet zo snel meer hoor, zeker volgende patch niet meer als je ineens unable to move ben door de leuke hamstring talent proc :P
Maargoed ik heb weinig moeite met locks, maar misschien heb ik nog nooit tegen een goede gevochten, wie weet ;)
En dan loop ik niet eens met een reaper rond, ik loop met een ice barbed die niet veel onder doet voor een reaper :)
Ice Barbed =/= Reaper, dus tegen jou zal ik zeker moeite hebben ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

On_E schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 11:42:
[...]

Vanaf patch 1.6 breekt Fear al bij 1 dmg, tis maar dat je het weet. :)
Bij de tooltip staat 'dmg causes may break the effect'

Er werd mij toen hier verteld dat die grens ligt bij of je ineens veel schade doet, of geleidelijk, via een dot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

HTT-Thalan schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 12:15:
[...]

Er werd mij toen hier verteld dat die grens ligt bij of je ineens veel schade doet, of geleidelijk, via een dot.
Klopt, maar ik las op de US forums dat op de testserver Fear breekt bij 1 dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 12:15:
[...]

Ze nerfens elke keer stiekem Fear meer en meer .. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 12:20:
[...]

Ze nerfens elke keer stiekem Fear meer en meer .. :(
Ik zie niet in waarom dat generfed moet worden. Er word moord en brand geschreeuwd om dingen die generfed zouden moeten worden, maar in plek daarvan veranderen ze zaken waar niemand op zit te wachten :{

Wat is er overpowered aan de fear van een char dat toch al moeite heeft met het gros van zijn tegenstanders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 14-09 13:14
RaseriaN schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 11:20:
[...]

Die reus is cool idd, vooral als je er Moonfire op doet, heb ik nog een oude screenie van. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Re: Master Demonologist Revealed | 6/28/2005 12:31:32 AM PDT
--------------------------------------------------------------------------------
Q u o t e:
Also, I dont really know if I want to leave Siphon life, Nightfall and CoEx : /
--------------------------------------------------------------------------------

Heh they really are worth leaving in my view, demonology talent tree as great talents too, the improved VW, makes a +600-700 (Forgot boosted amount) dmg shield at lv 56, thats 2300 odd dmg instead of 1700 odd... a must have for some hard battles, master summoner alone with fearing a player = a fast summon so you can DOT and soulfire them, or fel domination for almost instant summons!!

Also you can boost all your stones, apart from soulstone, enslaved demons are harder to "unslave", an extra +20% dmg, int or hp to the 4 main summons.

And of course any demonlogist's beloved soul link, 50% hp shared with your demon!, just think in PVP... you could start off with one demon, soul link it, after a while you both get tired, fear, dismiss demon, heal, get another one and soul link again... and don't forget you still got an instant cast summon up your sleve... demonology warlocks are very hard to take down, and i very rarely ever die, and can last ages in battles, even rogues can't cause that much threat to you if your soul linked a voidwalker.
Van de WoW forums. Blijkbaar, een full demonoligy warlock heeft truucs die hem meesterlijk maken in pvp, omdat hij bergen hp kan genereren, en het schijnt met 'master demonoligist' ook mogelijk te zijn om je resistances (icm felhound) voor alle schools dik over de 200 te krijgen.

Op die manier krijgen andere casters wel een hele taaie warlock voor zich :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

HTT-Thalan schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 12:28:
[...]

Ik zie niet in waarom dat generfed moet worden. Er word moord en brand geschreeuwd om dingen die generfed zouden moeten worden, maar in plek daarvan veranderen ze zaken waar niemand op zit te wachten :{

Wat is er overpowered aan de fear van een char dat toch al moeite heeft met het gros van zijn tegenstanders?
Mensen vonden het niet leuk als ze ge-chain feared/seduced werden en zodoende 0% kans hadden uberhaupt iets terug te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

HTT-Thalan schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 12:54:
[...]

Van de WoW forums. Blijkbaar, een full demonoligy warlock heeft truucs die hem meesterlijk maken in pvp, omdat hij bergen hp kan genereren, en het schijnt met 'master demonoligist' ook mogelijk te zijn om je resistances (icm felhound) voor alle schools dik over de 200 te krijgen.

Op die manier krijgen andere casters wel een hele taaie warlock voor zich :D
eerst maar eens zien of MD zo in 1.6 komt te zitten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evink
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:14
On_E schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 11:52:
[...]

mag je mij vertellen hoe je met crit SB 3200 dmg wil doen, mijn hoogste is 2250, en meestal 1100..

Meestal doe ik tegen een warrior: Seduce-CoE-soulfire-shadowburn-seduce-SB-Deathcoil.. en dan hopen dattie dood is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 11:07:

Servitude installeren :D addon voor Locks

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

die helaas niet meer werkt in 1.6 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

On_E schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 12:55:
[...]

Mensen vonden het niet leuk als ze ge-chain feared/seduced werden en zodoende 0% kans hadden uberhaupt iets terug te doen...
Dat kunnen rogues en druid ook, en daar word toch ook niks aan generfed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroeske
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-06 09:27
Wiebbe schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 13:02:
die helaas niet meer werkt in 1.6 ;)
dus een van zwakste classes wordt gewoon keihard generfed in die nieuwe patch? dr komen dan wel een paar leuke dingen voor in de plaats, maar dat weegt niet op tegen wat er allemaal wordt generfed (fear, pet management). in dat opzicht ben ik maar blij dat ik mn lock heb gelaten voor wat ie is (lvl 49) en nu met een mage speel die echt 100x sterker is lijkt het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

redfoxert schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 13:00:
[...]

Servitude installeren :D addon voor Locks
Voor mijn rogue had ik een energy watch en stunwacht, ik wist dus wanneer mijn stuns eindigden en wanneer ik mijn volgende tik energie zou krijgen.

Wat voor addon zou voor een lock dan echt nuttig zijn? Class specifiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 13:11:
[...]

Voor mijn rogue had ik een energy watch en stunwacht, ik wist dus wanneer mijn stuns eindigden en wanneer ik mijn volgende tik energie zou krijgen.

Ik gebruik servitude (waarom doet-ie het niet meer in 1.6?) en shard-tracker als specifieke Warlock add-ons.

Edit: typos :/

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2005 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Een /cry macro voor als je geganked word :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
[...]

Necrosis is ook erg fijn. Shards auto-sorteren in een bepaalde bag. Shards tot een maximum kunnen maken (vanaf x word de rest gewoon destroyed, automatisch). DoT duration op mobs, kan je Conflagrate mooi timen als je Immolate bijna ophoudt. Buttons om pets te summonen, Shard counter in het hoofdscherm.

En nog veel meer ! Servitude kan bijvoorbeeld je Felhunter ook automatisch spells laten verwijderen enzo. Auto-sacrifice van je VW bij een bepaald % van jou of zijn HP. Kan je in de tussentijd van je shield snel een nieuwe summonen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

Necrosis

[ Voor 0% gewijzigd door Bokkie op 30-06-2005 13:22 . Reden: te laat :/ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nog veel meer ! Servitude kan bijvoorbeeld je Felhunter ook automatisch spells laten verwijderen enzo. Auto-sacrifice van je VW bij een bepaald % van jou of zijn HP. Kan je in de tussentijd van je shield snel een nieuwe summonen :)
Koel van servitude vind ik ook dat-ie je succie op auto-invisible houdt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 10:44
HTT-Thalan schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 13:08:
[...]

Dat kunnen rogues en druid ook, en daar word toch ook niks aan generfed?
warlocks zijn niet zo breed vertegenwoordigd -> degene die in de meerderheid zijn worden gehoord, diegene die het aangaat (warlocks) komen niet boven het gezanik van de rest uit, oftewel PECH!

als ik alle verhalen lees over de paladin in de beta-fase, dan was het echt een enorm sterke class. Toen begon iedereen te zeiken en kijk nu eens naar de paladin: elke patch komen er downgrades (nog steeds) en veel mensen vragen zich het nut nog af van de veldhospic met plate armor....

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

redfoxert schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 13:16:
[...]

Necrosis is ook erg fijn. Shards auto-sorteren in een bepaalde bag. Shards tot een maximum kunnen maken (vanaf x word de rest gewoon destroyed, automatisch). DoT duration op mobs, kan je Conflagrate mooi timen als je Immolate bijna ophoudt. Buttons om pets te summonen, Shard counter in het hoofdscherm.

Necrosis en Servitude werken niet meer in 1.6.
Kun je mij vertellen hoe ik een 3200 SB crit krijg
Simpel, +shadow dmg gear hebben, Shadowmastery, Imp Shadowbolt en Ruin hebben, 1 keer critten, de evt. volgende crit is 3k+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 13:14:
[...]

Ik gebruik servitude (waarom doet-ie het niet meer in 1.6?) en shard-tracker als specifieke Warlock add-ons.

Edit: typos :/
in WoW is het zo dat elke actie/spell/ability/item een Button of een Click event nodig heeft om te kunnen fire'n

Ik zou een addon kunnen maken die bijv als een enemy dogde'd 2 seconden later een grote bericht afspeeld: "OVERPOWER NOW", maar ik zou het niet kunnen doen dat hij ook echt Overpower zelf cast, omdat het op een chat msg reageerd en niet op een click/button event.

Maar de enige uitzondering hierop waren de Pet knoppen/acties. Deze kon je gewoon casten wanneer je wou en ook op chat messages. Zie je dus staan: Enemy Undead Mage begins casting Polymorph, dan reageer je heel simpel met Petcastability Spelllock.

Maar ja, blizz is blizz niet als zij dit niet overpowered of "by design" vonden. Dus nu moet je voor Pet abilities ook een click/button event hebben. Dus je kan nu wel bijv een message krijgen 'Press Spelliock now" en de addon target voor je, maar je kan niet automatisch spelllocken, receduce, auto sacrifice, auto-devour magic, auto-fireshield en al die automatische abilities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

redfoxert schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 13:16:
[...]

Noem me gek, maar behalve die immolate timers e.d. vind ik er niet echt iets bijzitten wat ik écht wil hebben. Spells verwijderen in combat denk ik wel nuttig, maar zaken als poison of slow kan die felhunter niet weghalen of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

euhm, wat wil je anders doen als lock in PVP en je entangled, polymorhped, Dotted, silenced en nog meer magic zooi op je hebt?

Auto-devour was HEEL erg handig, hij pakte zelfs debuffs van je teammates (met de volgorde die jij belangrijk vond, dus eerst polymorhp, dan entangle, dan shadow word pain, dan fear..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
On_E schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 13:19:
[...]

Necrosis en Servitude werken niet meer in 1.6.

[...]
NU nog niet nee, maakt dat uit ? Die patch is beta/test en zal nog wel even duren voor die daadwerkelijk uitkomt. In de tussentijd kunnen aan het coden slaan voor een versie die WEL werkt met 1.6

Tot die tijd gewoon lekker in de live server spelen met Servitude en Necrosis.

Ik zie het probleem niet zo. Je KAN op de testserver, het moet niet. Je kiest dan ook automatisch om geen Addons te gebruiken die niet meer werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ja, blizz is blizz niet als zij dit niet overpowered of "by design" vonden. Dus nu moet je voor Pet abilities ook een click/button event hebben. Dus je kan nu wel bijv een message krijgen 'Press Spelliock now" en de addon target voor je, maar je kan niet automatisch spelllocken, receduce, auto sacrifice, auto-devour magic, auto-fireshield en al die automatische abilities.
Zonde. Nog meer knoppen erbij dus. Moet maar eens gaan denken over aparte toolbars voor in- en out-of combat dan :/

Sowieso weet ik ondertussen niet meer onder welke keys ik nog spells/casts kan binden. Alles wat een beetje binnen handbereik is, heb ik al in gebruik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Zaagmans schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 13:19:
[...]

warlocks zijn niet zo breed vertegenwoordigd -> degene die in de meerderheid zijn worden gehoord, diegene die het aangaat (warlocks) komen niet boven het gezanik van de rest uit, oftewel PECH!

als ik alle verhalen lees over de paladin in de beta-fase, dan was het echt een enorm sterke class. Toen begon iedereen te zeiken en kijk nu eens naar de paladin: elke patch komen er downgrades (nog steeds) en veel mensen vragen zich het nut nog af van de veldhospic met plate armor....
Tbh maakt het mij niet veel uit of er een priest of een pala meegaat, een priest kan beter healen maar een pala is niet binnen 2 klappen dood als hij per ongeluk agro krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Persoonlijk ik vind ik alle addons die dingen automatisch doen overpowered en niet bepaald eerlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

redfoxert schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 13:23:
[...]

NU nog niet nee, maakt dat uit ? Die patch is beta/test en zal nog wel even duren voor die daadwerkelijk uitkomt. In de tussentijd kunnen aan het coden slaan voor een versie die WEL werkt met 1.6

Tot die tijd gewoon lekker in de live server spelen met Servitude en Necrosis.

Ik zie het probleem niet zo. Je KAN op de testserver, het moet niet. Je kiest dan ook automatisch om geen Addons te gebruiken die niet meer werken.
Huh ?

Blizz heeft gezegd dat addons die met 1 knop debuffs enzo weghalen oneerlijk zijn en vanaf 1.6 niet meer werken en niet meer toegestaan zijn.

Ook Decursive zal niet meer werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
kEv4h schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 11:57:
[...]

De nieuwe hamstring zie ik als een aardig dikke nurf :( zonder die 10% extra speed reduction kun je gekited worden door shamans en hunters. Het laaste wat warrior nodigt heeft is een skill gebasseert op luck, 15% vind ik niet echt veel. Shame on blizzard :( wel leuk natuurlijk als die procced kun je lekker wegrennen en bandagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

RaseriaN schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 13:29:
Persoonlijk ik vind ik alle addons die dingen automatisch doen overpowered en niet bepaald eerlijk..
Jij was degene die die stanceswitchmod liep aan te prijzen O-)

Edit: Smilies werken niet echt goed, als ik er 1 aanklik uit het vak is mn hele teskt weg en staat alleen die smilie er en als ik ze typ komen ze er niet goed te staan..

[ Voor 25% gewijzigd door Demoterror op 30-06-2005 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
evilpin0 schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 13:31:
[...]

De nieuwe hamstring zie ik als een aardig dikke nurf :( zonder die 10% extra speed reduction kun je gekited worden door shamans en hunters. Het laaste wat warrior nodigt heeft is een skill gebasseert op luck, 15% vind ik niet echt veel. Shame on blizzard :( wel leuk natuurlijk als die procced kun je lekker wegrennen en bandagen
Verschillende ranks van hamstring maken de ability nu beter afaik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
On_E schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 13:31:
[...]

Huh ?

Blizz heeft gezegd dat addons die met 1 knop debuffs enzo weghalen oneerlijk zijn en vanaf 1.6 niet meer werken en niet meer toegestaan zijn.

Hmmmm, in dat geval is Necrosis niet meer dan een veredelde Shardtracker :)

Servitude zal inderdaad wel jammer zijn als die wegvalt. Gebruik het nog maar pas sinds net maar het bevalt me goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 13:31:
[...]
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

evilpin0 schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 13:31:
[...]

Hamstring - Will now cause damage to targets immune to movement slowing effects. Movement slowing effect improved.
Welke nerf?? Of blaas je voordat je gelezen hebt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Demoterror schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 13:31:
[...]

Jij was degene die die stanceswitchmod liep aan te prijzen O-)

Edit: Smilies werken niet echt goed, als ik er 1 aanklik uit het vak is mn hele teskt weg en staat alleen die smilie er en als ik ze typ komen ze er niet goed te staan..
Hier wachtte ik al op, deze mod vecht niet voor mij, haalt geen debuffs/buffs weg, reageert niet op castings van anderen.
Deze mod wisselt puur en alleen je wapens, zelfs de mod is nog gewoon bagger vind ik zelf maarja dat is wat anders.

Maw. mods die dingen voor jou gaan doen zijn gewoon niet eerlijk.. en ik vind een wapenswitch mod iets minder erg omdat in zekere mate die bewerking geen tijdwinst opleverd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 13:43:
[...]
Hier wachtte ik al op, deze mod vecht niet voor mij, haalt geen debuffs/buffs weg, reageert niet op castings van anderen.
Deze mod wisselt puur en alleen je wapens, zelfs de mod is nog gewoon bagger vind ik zelf maarja dat is wat anders.

Maw. mods die dingen voor jou gaan doen zijn gewoon niet eerlijk.. en ik vind een wapenswitch mod iets minder erg omdat in zekere mate die bewerking geen tijdwinst opleverd..
Helemaal gelijk! Dit is niet alleen luiheid, ook nog eens cheaten ;). Jammer he, die arcade Diablo II populatie die ook eens een grote mensen spel willen spelen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

RaseriaN schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 13:43:
[...]

Mja ze zijn wel handig, ik heb laatst zo'n zelfbuff add-on van internet geplukt.
Ik als rogue heb amper zelfbuffs dus hij zet alleen Detect Traps aan om de 3 min.
Heb je misschien 1 of 2 keer per dag nut van, aangezien bijna geen enkele hunter traps gebruikt blijkbaar.
Ik had ook een switchmod gevonden waarmee je de switch onder je buttons kon zetten.
Die zou dan zelf een dagger in main doen bij backstab/ambush en voor de rest een sword in main voor ss/evi.
Werkt alleen compleet niet :(
Ook heb ik spellalert, dus groot in beeld wat er op mn gecast wordt, vind ik zeker geen cheat of iets dergelijks want in je combat log staat hetzelfde alleen dat schiet altijd zo snel voorbij dat je dat bijna nooit snel genoeg ziet staan.
En titanbar natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 13:46:
[...]

Helemaal gelijk! Dit is niet alleen luiheid, ook nog eens cheaten ;). Jammer he, die arcade Diablo II populatie die ook eens een grote mensen spel willen spelen ;).
Hee, niks mis met D2 en al helemaal niet met de fans :+ ;)

/me speelt D2 nog steeds, ideaal tijdverdrijf als er weer s een server plat gaat :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 11:01:
[...]

[afbeelding]

<3 !!!

Ik wil wel de Stormrage Rainment hebben :P Ik vind dat ook een erg kewle graphic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 13:52:
[...]

/me speelt D2 nog steeds, ideaal tijdverdrijf als er weer s een server plat gaat :7
Daar heb ik Anime voor :D, kon dinsdag weer een paar afleveringen inhalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Muppet schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 13:40:
[...]

[...]

Welke nerf?? Of blaas je voordat je gelezen hebt :+
Hamstring - Will now cause damage to targets immune to movement slowing effects. Movement slowing effect improved.

toch wel heel erg onduidelijk, hamstring doet al damage. Komt er nu een bonus boven op? of wapen dmg? En wie is er eigenlijk ummune voor slowing effects? kun je dan palas killen ofzo als ze hun shieldje up hebben :)

Alleen de laaste movement slowing effect improved had ik niet gelezen :P als het 10% extra slowed is het inderdaad een buff ivp van nerf :)

[ Voor 10% gewijzigd door evilpin0 op 30-06-2005 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-08 22:44
Is er iemand als priest zijnde die commentaar kan geven op deze build:
http://gathering.tweakers...message/23692451#23692451
Bij voorbaat dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://img.photobucket.co...ndar/WoW/bloodfang5fk.jpg

Bloodfang ziet er ook zeeeeer goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een ongeloofelijk achterbakse *piep* zijn die mods op het forum ook. Ik post in offtopic een topic over mijn ftp server probleem en 5 minuten later is hij verwijdert gisteren was dit ook al zo. Iemand maakte een klacht over het copy and past probleem van techsupport paar mensen replyen erop en die was ook al na een tijdje weg. Wat is dit voor achterbakse zooi? Ook al iets met die test servers : Oh kijk we hebben 2 servers we houden er eentje voor ons zelf en de rest flikkeren we maar mooi op server 2 en laat iedereen maar lekker zeuren wat boeit het!
Wat ik al eens eerder had gepost over die brief naar support .. ging over 132 error had mischien een oplossing... kreeg ik verdomd nog aan toe een standaart brief terug met OPLOSSINGEN voor mijn 'probleem' ik stuur een boze mail terug krijg ik toch nog een aardige reply. Stuur ik een bedankje en wat zeggen ze? Please don't hesitate to email us any further if you have problems WTF?
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.