-=BoKKiE=- schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 10:45:
[...]
en jij gaat mee ook al kom je met practisch niets uit de run?
mja tis maar net wat je wil, maar ik ga echt niet 60 a 90 mints een baron run doen met de wetenschapd dat ik niet op me eigen spul mag rollen
haha, ik ga mee voor de elemental set

Lightforge WIL ik niet eens op rollen zo erg is het al met mij
Ik wil healing items, en voor een paladin komt Elemental daar goed voor in de buurt. Over het algemeen zoek ik gewoon losse items uit DM, BRS en andere instances, maar die Elemental Kilt is wel erg mooi
btw, de andere 2 paladins en een warrior in de groep rollde er voor. De hunter in de groep wou hem niet eens hebben.. (hele rare gozer was dat btw ;P)
Ook we hadden dus 3 paladins, ik, holy spec, en 2 andere pallies allebij retri specced en een van die paladins ging echt 6x dood in de hele instances (ALS ENIGE). Maar hij ging ook als een debiel steeds die ghouls pullen enzo zodat er meteen 5/6 ghouls op hem zitten en zonder shield gaat het dan heel snel

(en dat terwijl hij ook nog eens een bubbel heeft

)
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 10:46:
[...]
Volgens mij breekt die Goblin Rockethelm zodra die persoon damage krijgt... En inderdaad, het eerste wat ik dan doe is een Tremor neerplempen. Ik heb met mijn Earthfury set bonus +10 yards op al mijn friendly totems, dus ik heb op Tremor 40 yard range. Ik kan je vertellen, daar Fear je me niet uit hoor

ja, maar zeg nou zelf, welke shaman heeft nou de hele earth fury set (of een gedeelte) in zijn bezit?
Btw die nieuwe 1.6 art is om van te smullen voor een shaman!
[
Voor 21% gewijzigd door
Wiebbe op 30-06-2005 10:50
]
Oh noes.. No more TreinTijden :(