Ik heb nu ineens dit als ik firefox wil opstarten.

Verwijderen van firefox lukt ook niet.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Dat heb ik ook gehad. Heb firefox 1.0.4 er over heen geinstalleerd en het was opgelost.Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 11:45:
Ik heb nu ineens dit als ik firefox wil opstarten.
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2005 12:50 ]
💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻♂️
Verwijderd
Misschien hebben ze een RSS-feed ?Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 14:47:
Weet er iemand een extension waarmee je automatisch op een vastgestelde pagina naar een vastgestelde string kan zoeken zonder zelf naar die pagina te moeten gaan?
Er is namelijk een gemeentepagina die ik in de gaten moet houden om te kijken of er veranderingen in mijn straat gepland staan. Dus: wordt mijn straat genoemd, dan wil ik een soort van bericht/reminder krijgen in mijn browser. Zo hoef ik zelf niet naar die pagina te gaan en daarin te zoeken.
"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
Non taken
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Ik gebruik hiervoor Fetch Text URL.Puresmoker schreef op maandag 25 juli 2005 @ 07:22:
Een heel relaxte functie van FF vind ik het selecteren v.e. stukje tekst, rechtsklik, zoeken naar "selectie"
Wat ik nou eigenlijk mis is dat je op eenzelfde manier een url uit een tekst kan openen. Dus selecteren, rechtsklik en dan vervolgens openen in een nieuwe tab oid. Is hier een extensie voor?
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Precies wat ik nodig heb, tnx a lotvooghel schreef op maandag 25 juli 2005 @ 08:40:
[...]
Ik gebruik hiervoor Fetch Text URL.
Als je een url in een tekst selecteert, komt je contextmenu er zo uit te zien:
[afbeelding]
Non taken
met mijnpostbank.nl staat het sleuteltje ook op rood en dat geeft echt geen fijn gevoel!! heb gewoon het idee dat ik nu mijn bankzaken zonder beveiliging regel en dat ff iedereen gezellig mee kan kijken,,,Mizitras schreef op maandag 25 juli 2005 @ 01:37:
Net voor DaannO gecheckt.
Ik merk geen verschil, buiten dat ik blijkbaar 'sneller' inlog bij Gmail dan voordien, dus eigenlijk gaat het beter. En zelfs al was het nu zonder 'encryptie' (welk ik als enigste veiligheid hier zie) of hetzij een cookie, dat ik dat nu zou missen, is ook niet erg, zoveel vertrouwen moet je daar ook niet in leggen.
Cookies kunnen worden uitgelezen, en encryptie is pas echt wanneer het geëncrypteerd naar de bestemmeling komt, en die een unieke sleutel heeft die jij ook hebt en liefst dus, niemand aankan.
Ach..komt wel goed DaannO
Verwijderd
Gebruik je de Gmail-notifier extensie? Zo ja, wat heb je staan bij het eerste drop-down menuutje, achter clicking the notifier icon opens Gmail in? Bij mij opent hij keurig in een nieuwe tab, zoals aangegeven:Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 12:20:
Trouwens ik zou het erg makkelijk vinden als ik de Gmail notifier gebruik, dat hij in een nieuw tab blad opent.
Is dit mogelijk?
In instelling heb ik al dat links in een tab moeten geopent worden maar met gmail krijg ik het niet voor elkaar.
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Als je de nightlies gebruikt kan je het gewoon aanzetten in de opties kopje "tabs" Anders zal je een extensie moeten downloaden, geloof dat tab browser preferences het kan.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 13:19:
Bedankt voor de moeite, maar ik bedoel niet de extensie.
Ik bedoel het programma'tje (dat ook zo heet) met een icoon rechtsonder in, dat blauw wordt als je een email heb.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2005 20:38 ]
and again heb ik dit maffe probleem. Weet iemand wat het probleemn kan zijn op die bewuste website? Wordt firefox niet goed van het grote aantal javascript wat er staat? Wat er nu trouwens bij is gekomen is dat op een of andere manier de afbeeldingen die ik op de server heb staan ( bvdsouth is mijn eigen servertje ) niet worden geladen in firefox no mather wat ik ook doe het werkt niet.. het opnieuw bouwen van mijn profiel is toch niet de enige oplossing voor dit probleem?Webgnome schreef op maandag 25 juli 2005 @ 10:13:
Ik ben laatst overgeschakeld naar de nieuwste versie 1.06 en deze versie bevalt mij TOTAAL niet. De rendering van sites gaat op de een of andere manier echt heel erg bagger. Op http://www.bvdsouth.nl/portfolio/ heb ik bijvoorbeeld mijn eigen to-be portfolio gezet. In Firefox kreeg ik in 1.04 altijd een mooie site die helemaal werkte zoals ie moest.
In 1.06 krijg ik alleen een klein scrollbalkje te zien en dat is alles? Andere sites werken ook niet meer helemaal lekker. Is er, naast het verwijderen van jeprofiel (paardenmiddel), een andere oplossing voor dit soort probs?
Life is like a box 'o chocolates...
Kan je deze vraag eens in W&G stellen? En dan onderbouwen met wanneer het voortkomt, screenshots en relevante code? Wie weet kunnen ze je daar helpen.Webgnome schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 13:15:
[...]
and again heb ik dit maffe probleem. Weet iemand wat het probleemn kan zijn op die bewuste website? Wordt firefox niet goed van het grote aantal javascript wat er staat? Wat er nu trouwens bij is gekomen is dat op een of andere manier de afbeeldingen die ik op de server heb staan ( bvdsouth is mijn eigen servertje ) niet worden geladen in firefox no mather wat ik ook doe het werkt niet.. het opnieuw bouwen van mijn profiel is toch niet de enige oplossing voor dit probleem?
Heb je lopen rommelen met Javascript in je browser? Via Tools > Options > Content en dan settings controleren. Of, wat ook kan omdat je ook in IE problemen hebt, draai je software van Norton? Zo ja, voer eens uit wat hier staat: Buyers Zone FAQ *laatste update: 29 juni 2005*Vold schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 16:12:
Ik heb sinds kort wel een erg vreemd probleem al zeg ik hetzelf, ik kan namelijk sommige dingen niet meer bekijken. Ik zie sommige advertentie's niet meer (van google, en sommige van tweakers.net), en (dit is voor mij vooral vervelend) ik kan de teller van mijn website niet meer direct bekijken, of van andere site's.. Ik krijg dan deze error in firefox (1.0.6):
Error: nedstatbasic is not defined
Source File: http://www.metspek.nl/
Line: 325
Hetzelfde in IE, daar krijg ik ook een foutmelding. Op andere computers in hetzelfde netwerk doet alles het wel gewoon. Ik heb geprobeerd Java opnieuw te installeren, maar op de één of andere manier krijg ik dat er niet goed (/helemaal) van mijn pc af.
Weet iemand hoe dit probleem is te verhelpen ?
Klopt, dat is inderdaad een zwaar irritante functie. Ik gebruik het zelf niet vaak, omdat ik vrijwel nooit printHutje schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 09:52:
Het zal ongetwijfeld al vaker gezegd zijn, maar ik heb me toch een schurfthekel aan die print functie van Firefox. Die staat standaard op Letter in plaats van A4 en ik heb heel wat afgezocht, maardit schijnt niet veranderd te kunnen worden in de browserinstellingen (uiteraard behalve per keer dat je m handmatig instelt voor een print-actie)...
Yippie kayak, other buckets!
Verwijderd
Verwijderd
Een eigen aangemaakte folder, of een standaard folder van FF?Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 18:23:
Hmm, ik weet niet of dit probleem al eerder gepost is, maar ik kan een bepaalde folder niet verwijderen uit mijn bookmarks. Als ik met rechtermuisknop erop klik dan blijft delete grijs. Via andere manieren deleten lukt ook niet.
Renamen lukt wel, alsmede het deleten van andere folders..
De inhoud van de folder kan ik wel verwijderen, maar de folder zelf dus niet...
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
BGM Conductor is wat voor jou...Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 17:33:
weet iemand of er een extension is die het geluid van website uitzet, flash zal wel niet lukken(is zon special prog voor) maar dan al het andere geluid ?
Is die map toevallig de bladwijzermap. In de bladwijzerbeheerder kun je via Bewerken > Als bladwijzerwerkbalkmap inschakelen een andere map tot bladwijzerwerkbalk maken, zodat de originele map waarschijnlijk wel weer te verwijderen is.Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 18:23:
Hmm, ik weet niet of dit probleem al eerder gepost is, maar ik kan een bepaalde folder niet verwijderen uit mijn bookmarks. Als ik met rechtermuisknop erop klik dan blijft delete grijs. Via andere manieren deleten lukt ook niet.
Renamen lukt wel, alsmede het deleten van andere folders..
De inhoud van de folder kan ik wel verwijderen, maar de folder zelf dus niet...
Verwijderd
PSN: DutchTrickle PVoutput
Gebruik je extensies voor tabfunctionaliteit?Maverick schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 23:04:
Iemand enig idee wat er de oorzaak van kan zijn dat mijn middlemouse button soms niet werkt en soms wel? Hij werkt in heel de browser, tabs sluiten en openen bijvoorbeeld, maar als ik een link in een nieuwe tab wil openen dan werkt het de ene keer wel, en de andere keer niet
Dat is nogal logisch, want die functionaliteit zit niet in Firefox. Je kan alleen meer gedurende je sessies resumen. Cross session resume zal pas in Firefox 2.0 zitten, zo is de planning. Het crashen van Firefox dan, daar heb ik graag voorbeelden van. Want de laatste keer dat ik wat groots downloadde, waren dat vier ISO's van Fedora Core 4 en die kwamen zonder problemen binnenzeilen.Maverick schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 23:04:
Ook vraag ik me af waarom die verdomde download manager nu nog steeds zo slecht werkt, is er iemand die WEL zijn downloads kan resumen? dat heeft hier nog nooit gewerkt, bij geen enkele versie, en zelfs nu werkt het nog niet (v 1.06) en FF heeft de nare gewoonte juist te crashen als ik iets traags/groots aan het downloaden benWeet iemand of dta nog op de todo list staat?
Ja, single window, maar heb hier niets aan veranderd, draai ook al weken de laatste versie (maanden zelfs)Harm schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 00:40:
[...]
Gebruik je extensies voor tabfunctionaliteit?
Ah ok, das iig posiftief, dat crashen van firefox gebeurt wel 1 a 2 keer per dag eigenlijk, gewoon bij het openen van een site met veel rotzooi erop (java foefjes of multimedia) stopt ie er wel eens mee. Normaal neit zo erg gezien het feit dat ie de tabs onthoudt, maar voor downloads wel vervelend.[...]
Dat is nogal logisch, want die functionaliteit zit niet in Firefox. Je kan alleen meer gedurende je sessies resumen. Cross session resume zal pas in Firefox 2.0 zitten, zo is de planning. Het crashen van Firefox dan, daar heb ik graag voorbeelden van. Want de laatste keer dat ik wat groots downloadde, waren dat vier ISO's van Fedora Core 4 en die kwamen zonder problemen binnenzeilen.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Hier heb ik ook last van gehad.ucchan schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 13:00:
Hmm, de amd64-build van debian van 1.0.6 is nogal... brak.
Zie bug report
Zwaar irritant... hopelijk fixen ze het snel. Iemand hier met een niet-debian Linux (op amd64) die er last van heeft? Aan de bug report te zien is het ook alleen amd64...
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
| We believe that the bug you reported is fixed in the latest version of mozilla-firefox, which is due to be installed in the Debian FTP archive: mozilla-firefox-dom-inspector_1.0.6-2_i386.deb to pool/main/m/mozilla-firefox/mozilla-firefox-dom-inspector_1.0.6-2_i386.deb mozilla-firefox-gnome-support_1.0.6-2_i386.deb to pool/main/m/mozilla-firefox/mozilla-firefox-gnome-support_1.0.6-2_i386.deb mozilla-firefox_1.0.6-2.diff.gz to pool/main/m/mozilla-firefox/mozilla-firefox_1.0.6-2.diff.gz mozilla-firefox_1.0.6-2.dsc to pool/main/m/mozilla-firefox/mozilla-firefox_1.0.6-2.dsc mozilla-firefox_1.0.6-2_i386.deb to pool/main/m/mozilla-firefox/mozilla-firefox_1.0.6-2_i386.deb A summary of the changes between this version and the previous one is attached. Thank you for reporting the bug, which will now be closed. If you have further comments please address them to 319336@bugs.debian.org, and the maintainer will reopen the bug report if appropriate. Debian distribution maintenance software pp. Eric Dorland <eric@debian.org> (supplier of updated mozilla-firefox package) (This message was generated automatically at their request; if you believe that there is a problem with it please contact the archive administrators by mailing ftpmaster@debian.org) |
[ Voor 50% gewijzigd door DeMoN op 11-08-2005 11:01 ]
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Geen idee, maar probeer Deer Park alpha 2 eens om te zien of die fout daar nog in zit, aangezien het updatesysteem behoorlijk over de spreekwoordelijke kop is gegaanSjah schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 00:45:
Vraagje: ik heb in optie afstaan dat FF op updates voor extensies controleert (FF update mag die wel checken). Waarom zie ik dan toch een blauw pijltje staan in de hoek dat er updates zijn (en die zijn er voor de extensies, wat ik hem juist verboden had te checken).......?
Dat is ook gewoon uit te zetten in IE hoorjuanita schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 13:39:
Wat ook zo kut is van IE (en waar FF geen last van heeft) is dat het je doorverwijst naar hun zoekservice als je een fout adres in tikt.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Alt + Home roept de startpagina op.anandus schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 15:48:
Misschien een rare vraag, maar is er een toetscombinatie (ctrl+letter ofzo) waarmee ik naar de homepage kan gaan?
Verwijderd
Verwijderd
OK, bedankt!Harm schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 12:02:
Zie http://kb.mozillazine.org/Profile_backup voor informatie over hoe je een profiel kan backuppen.
[ Voor 5% gewijzigd door hetesaus op 17-08-2005 13:51 ]
hetesaus
Verwijderd
Gebeurt dit ook bij de standaard "Theme" van FireFox? Een theme kan nogal rare dingen doen met de interface, zeker als het een oude theme is, die geïnstalleerd wordt op een recentere versie van FF.
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2005 15:16 ]
Net je tip geprobeert maar ook met het originele themaVerwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 15:15:
[...]
Gebeurt dit ook bij de standaard "Theme" van FireFox? Een theme kan nogal rare dingen doen met de interface, zeker als het een oude theme is, die geïnstalleerd wordt op een recentere versie van FF.
[ Voor 14% gewijzigd door hetesaus op 17-08-2005 16:28 ]
hetesaus
"C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe" -safe-mode
?
Heeft helaas ook geen succesHarm schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 17:26:
Heb je het ook al geprobeerd zonder extensies? Probeer eens Firefox op te starten via <code>"C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe" -safe-mode</code>?
hetesaus
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
Tools > Options... > Content > Advanced... > en dan vinkje weghalen voor 'Move or resize existing windows'.Letatcest schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:57:
even de config in gedoken, maar ik kan het volgende 'probleem' niet oplossen zo:
veel sites hebben van die foto-dingen die oppoppen via een javascript, dan kun je geen 'open link in new window' doen. Op zich niet erg, ware het niet dat dan mijn hele browser geresized wordt en dát is weer niet zo prettig.
Iemand enig idee hoe je resizes van javascript uit kunt zetten? (is toch al irritant, dus.. liever uit dan aan:))
Hmm.. het zit dus niet meer in de 'standaard' opties (of ik kijk erg scheel), maar als je 'move' in de config intikt krijg je dom.disable_window_move_resize en die dan op 'true' en dat werkt gelukkig ookHarm schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:59:
[...]
Tools > Options... > Content > Advanced... > en dan vinkje weghalen voor 'Move or resize existing windows'.
Welke versie van Firefox/Deer Park draai je dan? Want AFAIK is de knop voor advanced Javascript-opties pas verwijderd nadat Firefox 1.0 is gelanceerd en is die knop er dus gewoon in Firefox 1.0.x. Sindsdien is die knop weggeweest en pas een week of wat terug is deze weer teruggeplaatst omdat 'disable common annoyances' een te vage omschrijving was. Als je dus Deer Park Alpha 1 draait, dan zal deze knop er niet zitten. Over Deer Park Alpha 2 ben ik niet zeker.Letatcest schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 13:39:
[...]
Hmm.. het zit dus niet meer in de 'standaard' opties (of ik kijk erg scheel), maar als je 'move' in de config intikt krijg je dom.disable_window_move_resize en die dan op 'true' en dat werkt gelukkig ook
Zit er geen helpfile of configuratiebestand bij deze extensie?Erasmo schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 13:29:
Foxytunes doet vreemd bij me... Zoals op onderstaand plaatje te zien is staat Winamp niet tussen de players die je kunt selecteren(3x raden wat ik gebruik)
[afbeelding]
[ Voor 21% gewijzigd door Harm op 21-08-2005 14:59 ]
Verwijderd
Nope... En het vreemde is, op de computer van m'n vader kun je wel gewoon Winamp selecteren!Harm schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 14:57:
[...]
Zit er geen helpfile of configuratiebestand bij deze extensie?
Het kan vast ook via de settings of een extension, maar de middelste muisknop werkt ookVerwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 17:45:
Ik kon het antwoord niet zo snel vinden op deze vraag dus -->
Hoe zorg ik ervoor dat links automatisch geopend worden in een nieuwe tab ipv in een nieuwe window...
Ik weet dat je met ctrl + click in een nieuwe tab opent, maar ik wil dat dit automatisch gebeurt.
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2005 18:54 ]
Hmm.. heb een tijdje Deer Park alpha 1 ernaast gedraaid, misschien dat er daardoor wat configdingen veranderd zijn of zo, ik kon me namelijk wel de optie herinneren van voor 1.0x, maar het werkt iig, dus.. zal weer eens een verse install doenHarm schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 14:57:
[...]
Welke versie van Firefox/Deer Park draai je dan? Want AFAIK is de knop voor advanced Javascript-opties pas verwijderd nadat Firefox 1.0 is gelanceerd en is die knop er dus gewoon in Firefox 1.0.x. Sindsdien is die knop weggeweest en pas een week of wat terug is deze weer teruggeplaatst omdat 'disable common annoyances' een te vage omschrijving was. Als je dus Deer Park Alpha 1 draait, dan zal deze knop er niet zitten. Over Deer Park Alpha 2 ben ik niet zeker.
I served in a company of heroes.
Idd een lastig "probleem".MCK schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 19:11:
Wat ik vervelend vind van Firefox (wat ik overigens wel gebruik) is dat als je een site met links, zoals bijv. de search hier op got. Je scrollt naar beneden en je drukt op een link, het is niet wat je zoekt je doet vorige en hop je staat weer bovenaan op de vorige pagina. En je zal weer naar beneden moeten scrollen.
Nope, daarin is dat niet opgelost. Voor GoT kun je het oplossen door in je Voorkeuren 'Gebruik HTTP 304-headers?' aan te zetten.Sjah schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 19:48:
Ik hoop dat het weg is met FF 1.5. Wanneer komt die precies?
Dat staat aangevinkt bij mij. En wat ik zo vreemd vind, is dat het fout gaat op de frontpage van GOT, maar zit ik in eenmaal in een bepaald forum, dan gaat het weer wel goed. Niet dat ik het een echt probleem vind ook, maar toch..Harm schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 19:51:
[...]
Nope, daarin is dat niet opgelost. Voor GoT kun je het oplossen door in je Voorkeuren 'Gebruik HTTP 304-headers?' aan te zetten.
1
2
| Cache-Control: no-store, no-cache, must-revalidate, post-check=0, pre-check=0 Pragma: no-cache |
1
2
| Cache-Control: post-check=1, pre-check=2, max-age=1, must-revalidate Pragma: no-cache |
[ Voor 88% gewijzigd door Harm op 21-08-2005 23:13 ]
[ Voor 89% gewijzigd door Vuvuzela op 22-08-2005 00:16 ]
I served in a company of heroes.
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
[ Voor 15% gewijzigd door Dennis op 22-08-2005 18:59 ]
Zet die pagina eens online of plaats de HTML, want hiermee kan ik vrij weinig. Bij mijn testbestanden werkt het namelijk weltweak_dude schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 15:59:
Ik heb een html pagina die ik lokaal open. Daar zitten ook wat links bij naar lokale bestanden.
Firefox vertikt het echter die links echt te openen zoals je met bestanden op internet hebt. In plaats daarvan laat FF gewoon de inhoud van het bestand zien (gewoon plain text).
Kan ik FF zover krijgen een open dialog weer te geven, of beter nog zoals IE lokale file gewoon te openen met het programma wat daarmee geassocieërd is?
http://home.hccnet.nl/hamers.1/test.htmlHarm schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:03:
[...]
Zet die pagina eens online of plaats de HTML, want hiermee kan ik vrij weinig. Bij mijn testbestanden werkt het namelijk wel.
Denk dat als je in je link de backslashes (\) in normale slashes (/) verandert, hij wel werkt. Ookal is het lokaal naar windows, denk dat hij toch graag wil dat je gewone slashes gebruikttweak_dude schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:14:
[...]
http://home.hccnet.nl/hamers.1/test.html
linkje verwijst naar file file1.txt op c:\testdir
Dat maakt helaas niets uit.ScottB schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:51:
[...]
Denk dat als je in je link de backslashes (\) in normale slashes (/) verandert, hij wel werkt. Ookal is het lokaal naar windows, denk dat hij toch graag wil dat je gewone slashes gebruikt
Ik ben er intussen achter dat het niet uitmaakt of de bestanden waarnaar gelinkt wordt lokaal zijn of niet.tweak_dude schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 15:59:
Ik heb een html pagina die ik lokaal open. Daar zitten ook wat links bij naar lokale bestanden.
Firefox vertikt het echter die links echt te openen zoals je met bestanden op internet hebt. In plaats daarvan laat FF gewoon de inhoud van het bestand zien (gewoon plain text).
Kan ik FF zover krijgen een open dialog weer te geven, of beter nog zoals IE lokale file gewoon te openen met het programma wat daarmee geassocieërd is?
[ Voor 7% gewijzigd door tweak_dude op 25-08-2005 16:12 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
[ Voor 14% gewijzigd door Palomar op 28-08-2005 16:15 ]
Verwijderd
Greasemonkey, geweldige tool, je kunt er enorm veel mee (zie ook de Script directory).pven schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 23:48:
Nav http://gathering.tweakers...essage/24062798#24062798:
iemand enig idee of er een extension is die bepaalde tekst op een pagina voor me kan vervangen met andere tekst?
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
about:cacheMpdrichel schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 20:29:
Weet iemand hier mischien ook of ik de plaatjes die firefox opslaat vanaf een site ergens op mijn PC kan vinden? Ik moet namelijk een foto van een site terug hebben, maar die site bestaat inmiddels al niet meer. Met IE zijn ze makkelijk terug te vinden, maar met Firefox kan ik ze nergens vinden.
Ik herken het probleem niet en weet eigenlijk ook geen oplossing dus.ebbo schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:42:
Is dit een probleem dat bij meerdere mensen bekend is of is er iets mis met mijn instellingen?
[ Voor 8% gewijzigd door Harm op 03-09-2005 02:56 ]
Verwijderd
Performance is a residue of good design.
1
2
3
| /* Multi-row bookmarks toolbar */ #bookmarks-ptf {display:block} #bookmarks-ptf toolbarseparator {display:inline} |
C:\Documents and Settings\windows_user_name\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\random_nummertje.default\chrome
.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq