SMulTiE schreef op maandag 27 juni 2005 @ 15:47:
[...]
1) Ik speel Druid, of dat een makkelijke class is of niet mag jij bepalen, ik denk dat het wel meevalt.
2) Knap van je dat je van een warrior wint met AR (obvious noob btw, maar goed) valt idd niet mee.
3) Ja, shaman's zijn overpowered, insta-frostbolts die critten voor 1000 en je speed met 50% verlagen icm mail icm windfury icm purge icm heals is imho nog steeds vrij overpowered.
Verder denk ik dat je wat minder moet gaan spelen als je denkt dat alle alliance niet kunnen lezen (

).
Zie je, geen kennis van Shamans. Typisch natuurlijk, je ziet iets gebeuren en je gaat er vanuit dat iedere Shaman dat heeft en het zo kan controleren.
1) Druid is een leuke class. Wat traag met PvE maar PvP erg goed met de heals, beweegbaarheid en roots. Mass PvP zorg je met roots voor dode tegenstanders omdat al je vriendjes op die persoon duiken, in duels kun je met wat geduld een tegenstander zo uitputten dat ie vanzelf verliest.
2) Inderdaad, nogal noob, daarom noem ik het ook een grappige overwinning en geen goeie.
3) Na het spenderen van 22 talentpoints heb je shocks die kunnen critten voor 1100 ipv 750-800. Na het spenderen van 31 points heb je ook nog es een gegarandeerde crit elke 3 minuten. Ik ken welgeteld 1 shaman op mijn server die volledig Elemental spec is. Dat het KAN betekent nog niet dat het altijd gebeurt.
Frostshocks: diminishing returns, na 3 shockjes ben je immune voor die slow. Bovendien kun jij na de volgende patch daar uit shiften.
Mail: Jij hebt paladins met plate. Wij zijn de Horde offtanks aangezien wij maar een plate class hebben en die zijn nog wel es druk bezig. Mail/shield hebben we dus nodig, aangezien we geen enkele vorm van CC hebben zoals sheep, sap, shackle, fear, fade etc en dus eventuele aggro die onze kant opkomt van ons af moeten kunnen houden
Windfury: 20% kans. 20%. 80% van de swings gebeurt er dus NIKS. Dat het een verschrikkelijk goeie skill is als tie proc't ben ik met je eens. ALS ie proc't.
Purge: is offensive use only. Jij hebt Pallies met Cleanse (als ze het ooit eens op iemand anders zouden casten uiteraard, net als hun heals) en Priests met Dispel. Het is verschrikkelijk leuk om een Fort of Arcane Int weg te purgen, maar daarna word ik gebombardeerd met 20 DoT's en die kan ik niet van me af Cleansen of Dispellen hoor.
Heals: Jij bent een druid, je hebt ook Heals en nog betere ook. ben jij nou ook overpowered?
Gelukkig heeft Ryack2 meer van het spelletje gegeten dan jij.