Damn gaan we vanavond onyxia run doen, is mn account verlopen en ligt de account page deraf, lekker is dat..
Als ik me als level 58 shaman in deze discussie even mag mengen: je zei zelf dat je snel dood ging, hij geeft je wat pointers, ik zie het probleem niet. Je mag hem eig wel bedanken.The Realone schreef op maandag 27 juni 2005 @ 18:08:
Als je gaat beweren dat ik niet weet hoe ik met mijn mage moet spelen, en hoe ik daarmee tegen Shaman's moet spelen kap ik deze discussie bij deze af.
Hoe dan ook, een Shaman is vrij sterk. Ik verlies alleen van gankende rogue's en van goede warriors. Kwam er pas op level 40 achter dat ik ook Powerword: Shield kan purgen, moet ik toegeven dat dat iets te lomp is.
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Weet iemand welke mod's deze user gebruikt?
Nette crit voor een frostbolt btw
geen idee, maar wel dik scherm heeft ieSak3d schreef op maandag 27 juni 2005 @ 18:56:
[afbeelding]
geen mac user?
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Anoniem: 51661
De standaard Mac UI en de standaard PC UI verschillen niet van elkaar-=BoKKiE=- schreef op maandag 27 juni 2005 @ 19:06:
[...]
geen idee, maar wel dik scherm heeft ie
geen mac user?
Ik denk dat hij doelt op de schermresolutie. Dit is breedbeeld en HEEL grootAnoniem: 51661 schreef op maandag 27 juni 2005 @ 19:18:
[...]
De standaard Mac UI en de standaard PC UI verschillen niet van elkaar
Dat model voor Quel'Serrar is best wel oudAnoniem: 54393 schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:50:
welke van jullie zitten nu op zenedar > alliance ?
btw http://exiled-guild.org/i...nshots/War_QuelSerrar.jpg
Anoniem: 51661 schreef op maandag 27 juni 2005 @ 19:18:
[...]
De standaard Mac UI en de standaard PC UI verschillen niet van elkaar
Razorfist 1 - Geert 0Razorfist schreef op maandag 27 juni 2005 @ 19:28:
[...]
Ik denk dat hij doelt op de schermresolutie. Dit is breedbeeld en HEEL grootdus zal waarschijnlijk een Apple Cinema Display zijn, of bijvoorbeeld de Dell breedbeeld schermen
inderdaad
btw geert moet je niet meedoen met de MC raid om 20:00
het is inderdaag treurig, maar shamans zijn in de ogen van HEEL veel mensen overpowered (misschien niet zo erg als veel mensen je doen geloven) en ik heb dat gevoel dus ook.
De argumenten die hier worden aangebracht doen mij zelfs denken dat de shaman underpowered zou moeten zijn?
frost shock heeft diminishing returns na 3x: Mag het? Geen enkele andere class heeft een INSTANT slow voor 6 seconden die ook nog eens damage doet voor 500.
Earthbind: Vooral in pvp is deze echt ZEER imba. Kan je wel stellen dan het makkelijk te slopen is om het een keer aan te vallen maar als ik achter de flag carrier ren (die bijna altijd een shaman is) moet ik gewoon voordat hij buiten is bij hem in de buurt komen. Is hij buiten? huppa, shape shift en rennen maar.
En hier komt die dan, (onvermijdelijk) noem jij eens de CC van een paladin dan? Hammer of justice heeft een cooldown van 60 seconden, je kan je trinket gebruiken om eruit te gaan, en een paladin zijn damage is gewoon kut en is ook na 3x immune op 1 target.
Vergeleken met frost shock is frost shock gewoon heaven! Je kan er niet uit met een trinket, het kan wel dispelled worden, maar daar komt weer bij dat shamans gewoon veel meer dmg kunnen doen dan een paladin.
Een shaman is ook volgens de blizzard de enige class die afgemaakt is. De rest zal allemaal naar een shaman zijn standaard geshaped worden. Dus in mijn ogen krijgen alle classes een boost..
De argumenten die hier worden aangebracht doen mij zelfs denken dat de shaman underpowered zou moeten zijn?
frost shock heeft diminishing returns na 3x: Mag het? Geen enkele andere class heeft een INSTANT slow voor 6 seconden die ook nog eens damage doet voor 500.
Earthbind: Vooral in pvp is deze echt ZEER imba. Kan je wel stellen dan het makkelijk te slopen is om het een keer aan te vallen maar als ik achter de flag carrier ren (die bijna altijd een shaman is) moet ik gewoon voordat hij buiten is bij hem in de buurt komen. Is hij buiten? huppa, shape shift en rennen maar.
mag ik even heel hard lachen? De enige AOE cc die erbij in de buurt komt is Frost nova, die instant cast is, en een redelijk lange cooldown. Een totem is dan misschien in 1 klap weg, maar de pulses van slow pakken mensen die op dat moment er lopen, en de mensen de er later in de buurt komen.Dit is trouwens samen met de earth bind totem de enige vorm can CC die een shaman heeft. Iedere andere klasse heeft een of meer betere CC's.
En hier komt die dan, (onvermijdelijk) noem jij eens de CC van een paladin dan? Hammer of justice heeft een cooldown van 60 seconden, je kan je trinket gebruiken om eruit te gaan, en een paladin zijn damage is gewoon kut en is ook na 3x immune op 1 target.
Vergeleken met frost shock is frost shock gewoon heaven! Je kan er niet uit met een trinket, het kan wel dispelled worden, maar daar komt weer bij dat shamans gewoon veel meer dmg kunnen doen dan een paladin.
Een shaman is ook volgens de blizzard de enige class die afgemaakt is. De rest zal allemaal naar een shaman zijn standaard geshaped worden. Dus in mijn ogen krijgen alle classes een boost..
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Anoniem: 51661
Moet werken tot 21:00u dus dat gaat niet werken-=BoKKiE=- schreef op maandag 27 juni 2005 @ 19:54:
[...]
[...]
Razorfist 1 - Geert 0
inderdaadvolgens mij een cinema display, wel gaaf
btw geert moet je niet meedoen met de MC raid om 20:00
Ik kan geen links volgen op mn werk, vandaar dat ik even informeerde over de UI's van Mac en PC
Wat is er toch aan de hand met die vooroordelen van mensen. Alliance dit, Horde dit. Duizenden mensen spelen beiden facties dus je kunt niet zeggen "Horde dit", of "Alliance dat".
Ook nog even zeggen dat argumenten als "Alliance = noobs omdat kleine kinders graag met de helden spelen" natuurlijk complete onzin zijn. Leer aub eerst de geschiedenis van Warcraft, hieruit zal je leren dat er geen goed/slecht bestaat tussen Alliance/Horde. Sterker nog, in WC3 team je zelfs up met elkaar.
Als er een slechte partij in de game zou zitten is dat de Burning Legion. Eigenlijk klopt het ook niet dat er 'undead' in WoW zitten, imho zou men dat ras Forsaken moeten noemen, maar dat terzijde.
Ook nog even zeggen dat argumenten als "Alliance = noobs omdat kleine kinders graag met de helden spelen" natuurlijk complete onzin zijn. Leer aub eerst de geschiedenis van Warcraft, hieruit zal je leren dat er geen goed/slecht bestaat tussen Alliance/Horde. Sterker nog, in WC3 team je zelfs up met elkaar.
Als er een slechte partij in de game zou zitten is dat de Burning Legion. Eigenlijk klopt het ook niet dat er 'undead' in WoW zitten, imho zou men dat ras Forsaken moeten noemen, maar dat terzijde.
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Dat is dan ook een van mijn voornemens voor deze vakantie, WC3 gaan spelenImodium schreef op maandag 27 juni 2005 @ 20:30:
Leer aub eerst de geschiedenis van Warcraft, hieruit zal je leren dat er geen goed/slecht bestaat tussen Alliance/Horde. Sterker nog, in WC3 team je zelfs up met elkaar.
.
Anoniem: 71754
ik dacht dat dit "combatstats" is.Sak3d schreef op maandag 27 juni 2005 @ 18:56:
[afbeelding]
Hoge base dmgAnoniem: 86074 schreef op maandag 27 juni 2005 @ 20:59:
3250 dmg met een critical .... hoe is dat mogelijk dan?
[ Voor 23% gewijzigd door NvE op 27-06-2005 21:36 ]
Ja doe maar.
Anoniem: 61797
combatstatsSak3d schreef op maandag 27 juni 2005 @ 18:56:
[afbeelding]
bufftimers
scrollingcombattext
flexbar (of zoiets)
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 61797 op 27-06-2005 21:35 ]
/love the wannabe fag pally/warriorAnoniem: 51661 schreef op maandag 27 juni 2005 @ 17:41:
[...]
EIN-DE-LIJK!![]()
Maar ik loop nog steeds met die nare paly shoulders rond, en ik wordt de (terechte, grmbl) opmerkingen een beetje zat
je mist de MC run nu
Anoniem: 114195
Beeeeeehhhh *eet gras* dat is je CC gek. En ja, Shamans zijn anti-casters, dus als mage ben je meestal het bokje. Rogues en MS warriors zijn mijn grootste vijanden. Totems met 5 hp betekent dat je eindelijk je wand autoshoot es mag gebruiken.Wiebbe schreef op maandag 27 juni 2005 @ 19:57:
het is inderdaag treurig, maar shamans zijn in de ogen van HEEL veel mensen overpowered (misschien niet zo erg als veel mensen je doen geloven) en ik heb dat gevoel dus ook.
[...]
mag ik even heel hard lachen? De enige AOE cc die erbij in de buurt komt is Frost nova, die instant cast is, en een redelijk lange cooldown. Een totem is dan misschien in 1 klap weg, maar de pulses van slow pakken mensen die op dat moment er lopen, en de mensen de er later in de buurt komen.
Ik noem maar wat.
Jammer alleen dat zoveel mensen nog steeds niet snappen dat je na vier keer sterven geen Honor meer opleverd...
Niet een idee om eens dat Dishonor in het spel te gooien? De eerste vier kills honor, en daarna dishonor (en dat dit in BG uitgeschakeld word uiteraard). Want dat ganken begint me de keel uit te hangen. En nee, ik ga niet naar een PvE server, ik hou van de strijd, maar ik maak altijd netjes één maal iemand af, en niet tien keer.
Niet een idee om eens dat Dishonor in het spel te gooien? De eerste vier kills honor, en daarna dishonor (en dat dit in BG uitgeschakeld word uiteraard). Want dat ganken begint me de keel uit te hangen. En nee, ik ga niet naar een PvE server, ik hou van de strijd, maar ik maak altijd netjes één maal iemand af, en niet tien keer.
[ Voor 61% gewijzigd door Snappie88 op 27-06-2005 22:47 ]
Surfin' paradise!
Ik ben nieuw met dit spel, dus ff een n00b vraagje, maar welke MOD's voor de interface zijn handig om een mage te spelen. Ik zie bijv op screens mensen die de actionbalk hebben uitgebreid zodat alle vakjes direct beschikbaar zijn. Dit lijkt mij erg handig. Maar op die customisation site zie ik door de bomen het bos niet meer.
Dus hoop ik op wat tips van de meer ervaren spelers met deze materie
Dus hoop ik op wat tips van de meer ervaren spelers met deze materie
Ietsje later dan we gewend zijn he, maar dit was onze MC loot van zondag. Zoals je ziet, kan dat heeel erg verschrikkelijk tegenvallen (tenzij je een lock of druid bent
)

euhm, heb je wat verkeerd gegeten ofzo? Vraag misschien eerst even wat mijn class is want ik speel gewoon een hunter en een paladin.. en mijn gek noemen zonder enkele reden ben ik ook totaal niet van gediend..Anoniem: 114195 schreef op maandag 27 juni 2005 @ 21:58:
[...]
Beeeeeehhhh *eet gras* dat is je CC gek. En ja, Shamans zijn anti-casters, dus als mage ben je meestal het bokje. Rogues en MS warriors zijn mijn grootste vijanden. Totems met 5 hp betekent dat je eindelijk je wand autoshoot es mag gebruiken.
Ik noem maar wat.
Het is gewoon zo dat Shamans TE breed inzetbaar zijn. Kijk naar de topics op de fora, daar vergelijken ze een shaman vs een priest qua healing, en een shaman healt gewoon bijna net zo goed als een priest.. alleen de group heal komt niet goed mee..
Maar zeg nou zelf, mijn level 31 talent point holy shock doet op level 60 voor 480 mana 365-395 dmg met een cooldown van 30 seconden.
jou frostshock doet 486 to 514 damage, cooldown van 6 seconden, 430 mana.
Ik heb er 31 talents in geinvesteerd, en dan krijg ik zo'n klote shock voor terug. Frost en Earth shock zijn gewoon allebij ontezettend goede skills. Zie jij een mage poly casten? huppa earth shock erop. en als je geluk hebt crit je ook nog eens met je windfury en pats boem, casterstje dood.
en over dat schaapje, dat schaapje kan je gewoon weghalen met je trinket met veel classes. Frost shock slow kan geen enkele trinket weghalen..
Is Squ de Squ die ik denk te kennen van Clanbase toevallig?Anoniem: 114195 schreef op maandag 27 juni 2005 @ 22:53:
Ietsje later dan we gewend zijn he, maar dit was onze MC loot van zondag. Zoals je ziet, kan dat heeel erg verschrikkelijk tegenvallen (tenzij je een lock of druid bent)
[afbeelding]
Yep
Ook griff en cro en we zijn bezig om cure binnen te halen ;p
Wiebbe, je begon over frostnova als enige cc, dus ik ging van een mage uit, lijkt me logisch. En Shaman trinket breekt Sheep niet.
Ik ben resto specced, en mij zie je echt Strat of Scholo niet mainhealen hoor. Ik heb dat shaman healed als een priest verhaal met klapperende oren aangehoord, typisch Alliance anti-Shaman gebabbel en wat gegoochel met cijfers en theorycraft, terwijl die lui mijn skills niet eens kennen laat staan de counter ertegen. Dat is het probleem met Alliance, 50 levels lang aan t handje gehouden en dan moeten ze ineens nadenken, dan kunnen ze het niet. Laat staan dat ze in een team kunnen spelen.
Mijn 31 punt skills zijn wel goed? Mana tide is goed als je 4 priests in je party hebt, das zo'n 5k mana terug total (~1200 per priest), elemental mastery is goed maar ja, 5 minuten cooldown en je hebt geen NS meer. En laat me alsjeBLIEFT niet beginnen over Stormstrike.
Om eerlijk te zijn, dat soort gewaffel over die class MOET generfed worden hoort eigenlijk op de us boardjes thuis, ik schoot uit mijn slof nadat er een mijn post ging "fixen". Daar kan men terecht als ze te besodemieterd zijn om een class te leren counteren (als je dat al kan, het hele I'm scissors, paper is fine, nerf rock idee past hierbij). Ik zeg je maar een ding, gezeik over Shamans is al sinds launch bezig, en heb jij die "nodige" Shaman nerfs ergens teruggevonden in al die patches sinds toen? Precies.
Wiebbe, je begon over frostnova als enige cc, dus ik ging van een mage uit, lijkt me logisch. En Shaman trinket breekt Sheep niet.
Ik ben resto specced, en mij zie je echt Strat of Scholo niet mainhealen hoor. Ik heb dat shaman healed als een priest verhaal met klapperende oren aangehoord, typisch Alliance anti-Shaman gebabbel en wat gegoochel met cijfers en theorycraft, terwijl die lui mijn skills niet eens kennen laat staan de counter ertegen. Dat is het probleem met Alliance, 50 levels lang aan t handje gehouden en dan moeten ze ineens nadenken, dan kunnen ze het niet. Laat staan dat ze in een team kunnen spelen.
Mijn 31 punt skills zijn wel goed? Mana tide is goed als je 4 priests in je party hebt, das zo'n 5k mana terug total (~1200 per priest), elemental mastery is goed maar ja, 5 minuten cooldown en je hebt geen NS meer. En laat me alsjeBLIEFT niet beginnen over Stormstrike.
Om eerlijk te zijn, dat soort gewaffel over die class MOET generfed worden hoort eigenlijk op de us boardjes thuis, ik schoot uit mijn slof nadat er een mijn post ging "fixen". Daar kan men terecht als ze te besodemieterd zijn om een class te leren counteren (als je dat al kan, het hele I'm scissors, paper is fine, nerf rock idee past hierbij). Ik zeg je maar een ding, gezeik over Shamans is al sinds launch bezig, en heb jij die "nodige" Shaman nerfs ergens teruggevonden in al die patches sinds toen? Precies.
[ Voor 127% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 28-06-2005 00:04 ]
eindelijk weer een dagje gespeeld(te mooi weer, en eigenlijk vandaag ook) dus lekker bijna 1 lvl gespeeld. (wel ondertussen lvl up). Nu lvl 47. Maar ik had al 60 willen zijn. Maar geen tijd gehad.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
ik had het bij Frostnova over de enige AOE cc (naast fear, maar das niet echt een cc). Maar zoals ik al zei, de enige class die af is een Shaman. Dus basicly is hij niet overpowered maar alleen de rest underpowered. Een shaman hoeft helemaal niet generft te worden, er zijn alleen aan de alliance kant aardig wat puntjes die ons wat tegen staan. Daar zijn die shocks er eentje van..Anoniem: 114195 schreef op maandag 27 juni 2005 @ 23:50:
Yep
Ik rende laatst langs dire maul op mijn normale paard. (60% dus) Hij frostshockte me, ik ren gewoon door, krijg 1/2 klappen, hij flikkert een totem neer, ben ik bijna uit de totem range, WEER frost shock.
Kijk dat de shaman vast wel zijn minpunten zal hebben hoor je mij niet zeggen, dat heeft elke class. Maar de enige ervaring die wij hebben is in PVP en daar is een shaman gewoon ongelofelijk sterk. Zowel in 1on1 als in group pvp. Ik won toevallig laatst van een shaman die level 60 was, (en ik 56 paladin) dus dat laat zien dat het ook gewoon aan de speler ligt. Maar shamans zijn met hun shocks gewoon rete irritant. (ik heb dan ook 5k mana als healdin, en hij spamde nogal met ze skills
Maar je kan ook niet ontkennen dat shamans gewoon heel veel voordelen bieden in pvp tegenover de horde iets wat de alliance niet heeft met zijn paladins. (hoe goed ze ook in PVE kunnen zijn)
En over talents zullen we het maar niet hebben: want repentance is gewoon dik kut als paladin zijnde en BoK is op zich nog wel goed
btw, heb je lacerate wel eens bekeken van een hunter?
die is pas triest ;0
oke
sry maar ik zie die 3k crit niet echt ,,,,"real"
want dat lettertype, lijkt niet zo veel op de "dmg" lettertype in WoW
en meestal steekt dat dmg beetje hoger dan zn kop!
of zie ik het verkeerd? zeg alleen dat ik het niet echt vertrouw :x
ps. ...geen warrior item dropped in MC? geen Might set?
War .... War Never Changes!
Waar kan een Gnomish Engineer hoger als 225 leren?
Dat lettertype kun je zelf veranderen, heb ik ook gedaan.se7en schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 00:30:
oke
Ja doe maar.
Lettertypes kan je gewoon aanpassen in wow, ik draai ook geen standaard lettertype meer. Ook niet voor me combatstats etc.se7en schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 00:30:
oke
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
wat zijn jullie ideen voor de beste dual wield weapons voor de hunters class. En dan heb ik het niet over epic spul, maar gewoon end lvl blue. Ik zat misschien te denken aan dual dawn's edge, heb ik er nu een van. Maar er zijn genoeg blauwe axes die daar qua dps gemakkelijk over heen gaan. Maar 2% extra crit is natuurlijk ook niets. Wat denken jullie? 
Verder vandaag trouwens korrak gekilled, eindelijk gelukt, geen last van horde, want het lukte om korrak een eind achter de linie te pullen en daar heel erg eenvoudig af te maken. Dus nu een fijne crossbow erbij die wel weer een aantal lvltjes meegaat.
Verder vandaag trouwens korrak gekilled, eindelijk gelukt, geen last van horde, want het lukte om korrak een eind achter de linie te pullen en daar heel erg eenvoudig af te maken. Dus nu een fijne crossbow erbij die wel weer een aantal lvltjes meegaat.
[ Voor 28% gewijzigd door DarkShadow op 28-06-2005 01:33 ]
Morgen met de guild voor het eerst naar MC
(Craftwerk op Bladefist)
We hebben nu 41 lvl 60's maar allemaal tegelijk online is lastig + sommige zijn alts. Er zijn ook nog een 10+ ofzo 59's (incl. moi) en wij mogen ook al mee om de ruimte in de raid op te vullen. Het is niet echt een profi. run met bosskills of wat dan ook maar meer om experience op te doen in MC voor toekomstige runs. Een soort van ultieme doelstelling is de 1e boss doen maar of het lukt..naja..we shall see
We hebben nu 41 lvl 60's maar allemaal tegelijk online is lastig + sommige zijn alts. Er zijn ook nog een 10+ ofzo 59's (incl. moi) en wij mogen ook al mee om de ruimte in de raid op te vullen. Het is niet echt een profi. run met bosskills of wat dan ook maar meer om experience op te doen in MC voor toekomstige runs. Een soort van ultieme doelstelling is de 1e boss doen maar of het lukt..naja..we shall see
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Wiebbe schreef op maandag 27 juni 2005 @ 19:57:Anoniem: 114195 schreef op maandag 27 juni 2005 @ 23:50:
Yep
[...]
mag ik even heel hard lachen? De enige AOE cc die erbij in de buurt komt is Frost nova, die instant cast is, en een redelijk lange cooldown. Een totem is dan misschien in 1 klap weg, maar de pulses van slow pakken mensen die op dat moment er lopen, en de mensen de er later in de buurt komen..
Grootste gedeelte van de GameManagers zijn shaman, misschien sprake van tegenstrijdige belangen bij blizzard ?Ik ben resto specced, en mij zie je echt Strat of Scholo niet mainhealen hoor. Ik heb dat shaman healed als een priest verhaal met klapperende oren aangehoord, typisch Alliance anti-Shaman gebabbel en wat gegoochel met cijfers en theorycraft, terwijl die lui mijn skills niet eens kennen laat staan de counter ertegen. Dat is het probleem met Alliance, 50 levels lang aan t handje gehouden en dan moeten ze ineens nadenken, dan kunnen ze het niet. Laat staan dat ze in een team kunnen spelen.
Leuke is dat niet-shamans vrijwel allemaal vinden dat een shaman overpowerd is, en een shaman zichzelf wegcijfert als 1 of andere underdog die "mazzel met windfury" moet hebben. Grappig is dat, en ja ik ben alliance, nee ik word niet dagelijks gepwned door shamans (60 warrior ftw)
[ Voor 4% gewijzigd door HolyCorn op 28-06-2005 05:47 ]
Anoniem: 112947
Ik heb mijn shaman helemaal MC-nerfed 
Ben nu puur restoration build shaman voor MC only
k'heb 7.3k mana (buffed) + manatide
zit bijna altijd in top 3 healers
Voor pvp heb ik me alt .. een lvl 58 rogue
k'heb 7.3k mana (buffed) + manatide
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 112947 op 28-06-2005 06:15 ]
zucht..
gisteren verveelde ik me een beetje.. dus ik dacht, laat ik ff gaan instance-funnen. aangezien ik lvl 53 ben, en ik nu tussen ST en de volgende instance inzit.. ST is voltooid, maar de volgende is te hoog.
ik ging dus eigenlijk puur mee voor de loot..
er zijn ongeveer 12 items gevallen voor de roll, en geen enkele is plate..
allemaal leather en cloth shit) voelde me zo genaaid.. heb wel een lockbox op de kop kunnen tikken, maar weet nog niet wat er inzit.. hopelijk een arcanite reaper ofzo
tja. vanavond maar weer verder
heeft er iemand btw een goede prijs voor aegis of stormwind.? op ED gaat ie voor 30G, maar dat vind ik beetje overdreven...
gisteren verveelde ik me een beetje.. dus ik dacht, laat ik ff gaan instance-funnen. aangezien ik lvl 53 ben, en ik nu tussen ST en de volgende instance inzit.. ST is voltooid, maar de volgende is te hoog.
er zijn ongeveer 12 items gevallen voor de roll, en geen enkele is plate..
heeft er iemand btw een goede prijs voor aegis of stormwind.? op ED gaat ie voor 30G, maar dat vind ik beetje overdreven...
Anoniem: 112947
als het een goeie upgrade is van je huidige shield zou ik het doenBootVluchteling schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 06:27:
zucht..
30g is een redelijke normale prijs tbh
Dual Dawns edgeDarkShadow schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 01:30:
wat zijn jullie ideen voor de beste dual wield weapons voor de hunters class. En dan heb ik het niet over epic spul, maar gewoon end lvl blue. Ik zat misschien te denken aan dual dawn's edge, heb ik er nu een van. Maar er zijn genoeg blauwe axes die daar qua dps gemakkelijk over heen gaan. Maar 2% extra crit is natuurlijk ook niets. Wat denken jullie?
inderdaad beste blue dual wield voor hunter op dit moment imho
hunter => dual wield == stats != dmg
Hunter =>dmg == Ranged
pak troep met agi/stam en % to crit
pak desnoods andere wapens waar switched als je wil/moet melee'en harde 2h hander ofzo of een dikke polearm
wel leuk dat al die 'huilerds' op de us forums dusHolyCorn schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 05:46:
[...]
Grootste gedeelte van de GameManagers zijn shaman, misschien sprake van tegenstrijdige belangen bij blizzard ?![]()
Leuke is dat niet-shamans vrijwel allemaal vinden dat een shaman overpowerd is, en een shaman zichzelf wegcijfert als 1 of andere underdog die "mazzel met windfury" moet hebben. Grappig is dat, en ja ik ben alliance, nee ik word niet dagelijks gepwned door shamans (60 warrior ftw)
warlocks
mages
priests
zijn, goh 3 clothies
en tegen een shadow priests van 55 leg ik het hard af met mijn shaman hoor
laatst met mijn 48 mage een duel gedaan tegen een 50 shaman, eindstand 3-2 in mijn voordeel

zoals al eerder gezegd, practisch al die gasten op de US forums die huilen, zin gewend aan hun 4 knoppen WTFPWN combo's en die werken dus helaas niet omdat zoals gezegd de shaman goed genoeg is in alle aspecten om zich aan te passen, weet niet of je mijn gui gezien hebt, maar ik heb dus practisch AL mijn skills op mijn buttons zitten => reden ik heb ze allemaal nodig om zogenaamd iedereen te kunnen WTFPWNZYOU'en
btw ben enh/resto specced dus melee met shock support geen 1k fs crits voor mij.
ow en wil je weten hoe tegen een lvl 60 warrior vecht? Grounding + warstomp + ghostwolf
ik heb nog nooit 1 on 1 van warriors gewonnen, en de keer dat ik van een rogue win zijn op 1 hand te tellen. dus if you excuse me, ik meot even naar de wow forums om een paar nerf "warrior + rogue + shadowpriest" posts te maken
ow en als we toch aan het generaliseren zijn, wtf boeit een shaman de alliance, enige wat ze doen is zergen met een 3-1 voordeel
underdog nee en lucky met windfury? ja, zoals gezegd, lees de nerf posts nog eens goed, in elke post wordt gerefereerd aan
1500000000K ff crits
Th4 Ub3r 1337 windfury OMG
1e = specced
2e = GELUK!!! het is een proc ffs bovendien is het rb/wf gebruik 50/50 verdeelt ongeveer
en de laatste tijd ligt purge erg onder vuur.
sorry maar geef mij maar cleanse, dan mogen de pally's purge hebben kthnxbye
Dutchpact: hoe is de raid afgelopen gisteren? had begrepen jullie weer gewiped zijn op luci de eerste keer, 2e keer wel gelukt?
Ik hoop dat er vandaag weer een poging gedaan gaat worden
[ Voor 47% gewijzigd door Bokkie op 28-06-2005 07:27 ]
En ik maar denken dat ik zo geliefd benReCreator schreef op maandag 27 juni 2005 @ 15:00:
[...]
In scarlet kun je wel snel geld verdienen
Gewoon als rogue stealthen naar Fairbanks.. en farmen maar... 2/3/4 groene items per keer...
Had gisteren 60g in een no-time... (lees paar uurtjes..)
aar er moet wel iemand buiten de instance bereid zijn je te helpen met een instance reset
Anders schiet het niet op wah...
valt goed te solo-en...
Bokkie, waar is die 10 ft pole gebleven nou dan 
Maar ff serieus, wist niet dat zo'n simpele post zo veel te weeg kon brengen. Enige wat ik zei was hoe de meeste mensen (dus niet 3 classes) tegen shamans aankijken van 2 kanten. Volgens mij staat er nergens in mijn post dat ik shaman's overpowerd vind. Ik heb zelf ook een shaman, vind het af en toe best leuk om mee te spelen.
Dus om nou meteen zo heftig te reageren is ook niet nodig imho, kthnxbye.
Maar ff serieus, wist niet dat zo'n simpele post zo veel te weeg kon brengen. Enige wat ik zei was hoe de meeste mensen (dus niet 3 classes) tegen shamans aankijken van 2 kanten. Volgens mij staat er nergens in mijn post dat ik shaman's overpowerd vind. Ik heb zelf ook een shaman, vind het af en toe best leuk om mee te spelen.
Ik ga niet eens meer reageren op al dat gezeur van Shamans-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 07:08:
[...]
Dutchpact: hoe is de raid afgelopen gisteren? had begrepen jullie weer gewiped zijn op luci de eerste keer, 2e keer wel gelukt?
Ik hoop dat er vandaag weer een poging gedaan gaat wordenwant nu kan ik wel mee ^^

maargoed. DutchPact gisteravond ging als een trein we hebben geen wipes gehad tot we bij Luci kwamen. Bij Luci 4x gewhiped maar het was wel degelijk te merken dat mensen leren wat ze moeten doen.
1e whipe: 0 adds dood + luci @ 99%
2e whipe: 1 add dood + luci @ 80% (toen werden er 2 surgers gepulled ook happy joy
3e whipe: 2 adds dood + luci @ 52%
4e whipe: 2 adds dood + luci @ 20%
Ik zelf verwacht dan ook wel dat als we er vanavond in gaan met dezelfde mensen dat hij zeker wel eens neer zal gaan
Het enigste wat we missen zijn wat meer priests voor dispell en mages voor curse en om bij luci te compenseren dat priests in heal mode staan wat meer druids. shamans hadden we genoeg in principe.
Ik warm al me timers alvast op voor vanavond en zie jullie daar weer
die pole die brakHolyCorn schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 07:46:
Bokkie, waar is die 10 ft pole gebleven nou dan
i know where you;re coming from
maar serieus, neem eens een kijkje op de shaman forums op zowel us als eu, gewoon 90% van de posts daar eindigd in een "nerf shaman" thread er gewoon niet normaal een vraag gesteld worden oid of er komt wel een of andere kiddy de boel verzieken. ik lees de shaman forums niet eens meer.
btw 1.6 PVP aanpassing

quote van Fangtooth himself
het hele PvP rank gebeuren is hiermee geflushed,Honor system reward item’s rank requirement will now be based on a characters highest lifetime rank rather than the character’s current rank.
ow well fuck MC runs, ik ga wel voor de earthshaker, makkelijker te krijgen, en zeker omdat de huidige grand marshals toch niet meer hoeven te blijven pvp en voor hun rank
ik hoop daarom snel me mage op 60 te krijgen, dan ga ik daarmee MC runsJaguar645 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 07:55:
[...]
......
Het enigste wat we missen zijn wat meer priests voor dispell en mages voor curse en om bij luci te compenseren dat priests in heal mode staan wat meer druids. shamans hadden we genoeg in principe.
Ik warm al me timers alvast op voor vanavond en zie jullie daar weernu eerst weer gaan werken ^^
tenzij er geen andere skinner is met Finkle's want anders moet ik denk ik toch met Djengis mee voor core leather
[ Voor 29% gewijzigd door Bokkie op 28-06-2005 08:01 ]
Klopt, wow fora, zowel EU als US, lees ik zowiezo niet door alle BS die er in staat. Was ook meer als een licht ironische post bedoeld, maar denk dat dat door vroege tijdstip niet helemaal goed is gelukt-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 07:57:
[...]
die pole die brak
i know where you;re coming from
maar serieus, neem eens een kijkje op de shaman forums op zowel us als eu, gewoon 90% van de posts daar eindigd in een "nerf shaman" thread er gewoon niet normaal een vraag gesteld worden oid of er komt wel een of andere kiddy de boel verzieken. ik lees de shaman forums niet eens meer.
btw 1.6 PVP aanpassing
quote van Fangtooth himself
[...]
het hele PvP rank gebeuren is hiermee geflushed,echt slaat nergens op deze aanpassing
Die PvP rewards change

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Veertje deed dacht ik gisteren het skinnen dus dat is geen probleem-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 07:57:
[...]
ik hoop daarom snel me mage op 60 te krijgen, dan ga ik daarmee MC runswant volgens mij zijn meer mages wel handig, shamans genoeg.
tenzij er geen andere skinner is met Finkle's want anders moet ik denk ik toch met Djengis mee voor core leather
mja moet nog 11 lvl's met Emiriya, dus duurt nog wel een paar weekjesJaguar645 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 08:11:
[...]
Veertje deed dacht ik gisteren het skinnen dus dat is geen probleem
koop geen shieldBootVluchteling schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 06:27:
zucht..
er zijn ongeveer 12 items gevallen voor de roll, en geen enkele is plate..allemaal leather en cloth shit) voelde me zo genaaid.. heb wel een lockbox op de kop kunnen tikken, maar weet nog niet wat er inzit.. hopelijk een arcanite reaper ofzo
![]()
[ Voor 64% gewijzigd door Bokkie op 28-06-2005 08:26 ]
owwwww kun je nog genoeg keer mee met Djengis
ik begreep trouwens dat ze om 7 uur vanavond alweer gaan verzamelen. Lekker kut dat ik dan aan het eten zit ;/ maja dat krijg je als je tot 6 uur op werk bezig bent en daarna nog eens kas moet tellen
ik begreep trouwens dat ze om 7 uur vanavond alweer gaan verzamelen. Lekker kut dat ik dan aan het eten zit ;/ maja dat krijg je als je tot 6 uur op werk bezig bent en daarna nog eens kas moet tellen
In ratchet heb ik mijn quest gekregen daarvoor. Ik weet alleen niet of je allience of horde speelt (alhoewel jij ook in ratchet kan komen).Rushwood schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 00:43:
Anoniem: 130680
Nou, dan zal mij ook als trouw lid maar meldenJaguar645 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 08:27:
owwwww kun je nog genoeg keer mee met Djengis![]()
Als je maar niet weer zoals gisteren ineens weg bent
we misten je
hmmz zaterdag ook al, ik zie een patroonJaguar645 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 08:45:
Als je maar niet weer zoals gisteren ineens weg bentwe misten je
vanavond gaat luci down en dropt ie voor mij earthfury spul
Ach, onze guild krijgt het wat beter door.
Zondag luci/magma en gehennas down,
Gister avond meneertje garr neergelegd. helaas geddon niet. Die is nog best lastig voor ons.
Vooral mensen die niet weten dat ze moeten rennen als ze de bomb zijn. zijn nog steeds irritant.
Zal binnenkort wel een keertje tijd worden voor een drop. nu naar 3 weken MC nog geen item hebben is beetje irritant.
Gister avond meneertje garr neergelegd. helaas geddon niet. Die is nog best lastig voor ons.
Vooral mensen die niet weten dat ze moeten rennen als ze de bomb zijn. zijn nog steeds irritant.
Zal binnenkort wel een keertje tijd worden voor een drop. nu naar 3 weken MC nog geen item hebben is beetje irritant.
Cool, wist niet dat hun ook allemaal speeldeAnoniem: 114195 schreef op maandag 27 juni 2005 @ 23:50:
Yep
Anoniem: 97943
Nee, andere klassen hebben spells/attacks die mij 8 seconden niks laten doen. Of spells/attacks die mij gewoon voor 40 seconden uit de game halen.Wiebbe schreef op maandag 27 juni 2005 @ 19:57:
Earthbind is de enige CC in de game die door iedereen verwijderd kan worden. Als je achter een shaman aan zit dan weet je dat hij earthbind gaat gebruiken er zijn dingen die je kunt doen om dat te verhinderen.Earthbind: Vooral in pvp is deze echt ZEER imba. Kan je wel stellen dan het makkelijk te slopen is om het een keer aan te vallen maar als ik achter de flag carrier ren (die bijna altijd een shaman is) moet ik gewoon voordat hij buiten is bij hem in de buurt komen. Is hij buiten? huppa, shape shift en rennen maar.
Wat dacht je van aoe fear er zijn maar drie klassen die dat hebben. Frost nova is ook goed, maar met de juiste talents is blizzard beter.mag ik even heel hard lachen? De enige AOE cc die erbij in de buurt komt is Frost nova, die instant cast is, en een redelijk lange cooldown. Een totem is dan misschien in 1 klap weg, maar de pulses van slow pakken mensen die op dat moment er lopen, en de mensen de er later in de buurt komen.
Een 8 seconden stun is gewoon een hele goede vorm van CC. Het trinket heeft een veel langere cooldown dan de stun dus dat is geen probleem. Verder zal het nooit zo zijn dat een paladin in een een tegen een gevecht ook maar ooit tegen een immune op zijn stun zal aanlopen.En hier komt die dan, (onvermijdelijk) noem jij eens de CC van een paladin dan? Hammer of justice heeft een cooldown van 60 seconden, je kan je trinket gebruiken om eruit te gaan, en een paladin zijn damage is gewoon kut en is ook na 3x immune op 1 target.
Paladins doen minder damage omdat ze een defensive melee klasse zijn. Met de juiste equipment en professions kan een paladin trouwens wel een goede damage output hebben.Vergeleken met frost shock is frost shock gewoon heaven! Je kan er niet uit met een trinket, het kan wel dispelled worden, maar daar komt weer bij dat shamans gewoon veel meer dmg kunnen doen dan een paladin.
Yup, er zijn zeker nog een aantal klassen die een boost kunnen gebruiken. Maar als je naar rogues kijkt bijvoorbeeld dan kun je niet zeggen dat ze niet af zijn.Een shaman is ook volgens de blizzard de enige class die afgemaakt is. De rest zal allemaal naar een shaman zijn standaard geshaped worden. Dus in mijn ogen krijgen alle classes een boost..
Ik denk dat je niet de enigste bent die hier last van zal hebben. Menigeen die MC in gaat zal niet direct met full epic set er uit komen. Ik moet ook nog steeds eigenlijk Scholo/Stratholm, BRS runs doen voor Wildheart set en Trindleheaven Staff. En daarna wil de Cenarion Druid set hebbenTpn schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 08:56:
Ach, onze guild krijgt het wat beter door.
Anoniem: 51543
Ik had gister toch zo een cool PvP moment met mijn level 52 rogue( BarmanShanker+Thrashblade),
Ik en paar guildies waren aan het questen in fellwood, zien we opeens 5 horde onze kant op komen(3vs5) dus mijn guildies worden dood gemaakt. Maar ja ik weet nog net de shaman en de 2 warlocks in de groep te killen voordat ik het loodje leg.
En ik moet eerlijk zeggen, dat is echt zo veel cooler dan Battlegrounds.
Maarja, Weet iemand trouwens vanaf welk level ik BRD kan doen?
Ik en paar guildies waren aan het questen in fellwood, zien we opeens 5 horde onze kant op komen(3vs5) dus mijn guildies worden dood gemaakt. Maar ja ik weet nog net de shaman en de 2 warlocks in de groep te killen voordat ik het loodje leg.
Ik wil ook een slow all players in 15 yard radius boomstam die ik in de grond kan timmerenAnoniem: 97943 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 09:06:
Yup, er zijn zeker nog een aantal klassen die een boost kunnen gebruiken. Maar als je naar rogues kijkt bijvoorbeeld dan kun je niet zeggen dat ze niet af zijn.
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Het kwaad is geschied!
Ik heb WoW geinstalleerd op de pc van mijn vriendin ... guest key van een vriend gekregen (het lijkt wel of iedereen in mijn omgeving nu WoW speelt) en ze is gestart met een nieuw, eigen char deze keer. De spulletjes van de alt die ze op mijn account had hebben we gemail, met haar cash erbij, nog een kleine donatie van mij erbovenop, nu heeft ze een lekkere jumpstart.
Ik heb haar nog even een escort te paard van coldridge valley naar kharanos gegeven tot ze level 6 was
Nu wachten tot ze over de 16 heen is, dan kunnen we samen met een party naar de deadmines, ik heb mijn warlock alt onderhand op level 15.5 zitten
Ik heb WoW geinstalleerd op de pc van mijn vriendin ... guest key van een vriend gekregen (het lijkt wel of iedereen in mijn omgeving nu WoW speelt) en ze is gestart met een nieuw, eigen char deze keer. De spulletjes van de alt die ze op mijn account had hebben we gemail, met haar cash erbij, nog een kleine donatie van mij erbovenop, nu heeft ze een lekkere jumpstart.
Ik heb haar nog even een escort te paard van coldridge valley naar kharanos gegeven tot ze level 6 was
Nu wachten tot ze over de 16 heen is, dan kunnen we samen met een party naar de deadmines, ik heb mijn warlock alt onderhand op level 15.5 zitten
Ik ben altijd de bomb, wat nu?Tpn schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 08:56:
...
...
[/flauw]
Maar troost je, ik heb na een paar weken MC ook nog geen item mogen ontvangen
Ik moet overigens nog steeds die LF boots & gloves, maar ik laat ze misschien maar hangen en ga direct voor LB
is een keer het antwoord geweest dat we kregen op de vraag wtf hij dacht te doen. Sinds wanneer rennen tanks (te veel) groepen met (te veel) vijanden in om ze vervolgens mee terug te slepen?But I'm a tank???!!!!????

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Ja had runs gedaan met een level 60 rogue uit mijn guild, heb 5 punten in MoD+ Nightscape boots aan..
Ik kon redelijk door de instance heen, behalve bij de brug( met die vuur mobs) daar moest ik meestal wel een vanish gebruiken. 16 runs gedaan en op de 16 dropte hij
Anoniem: 26351
Daar is niks kwaads aan, da's juist goedHTT-Thalan schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 09:25:
Het kwaad is geschied!
[...]

Mijn vriendin heeft haar eerste praktische vraag 
Ze is momenteel een scriptie aan het schrijven, en heeft dus eik al haar tijd nodig om te werken, en niet te WoW'en
Ze heeft nu een guest key, en zoals bekend kun je na die trial een gewone key invoeren van een gekocht pakket. Is er een limiet op die tijd? Moet je direct na die 10 dagen een gekochte doos invoeren? of mag daar ook enige tijd tussenzitten? en zo ja, hoeveel?
Ze is momenteel een scriptie aan het schrijven, en heeft dus eik al haar tijd nodig om te werken, en niet te WoW'en
Ze heeft nu een guest key, en zoals bekend kun je na die trial een gewone key invoeren van een gekocht pakket. Is er een limiet op die tijd? Moet je direct na die 10 dagen een gekochte doos invoeren? of mag daar ook enige tijd tussenzitten? en zo ja, hoeveel?
grappig je vraag op welk lvl je brd kan doen maar je hebt al een barmanshanker hoe kom je daar dan aan? aangezien die bop is.Anoniem: 51543 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 09:20:
Ik had gister toch zo een cool PvP moment met mijn level 52 rogue( BarmanShanker+Thrashblade),
Zie paar posts boven, Stealth runs gedaan maar niet de werkelijke instance.MantaMania schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 09:35:
[...]
grappig je vraag op welk lvl je brd kan doen maar je hebt al een barmanshanker hoe kom je daar dan aan? aangezien die bop is.
Mjah ik vroeg me ook zoiets af maarjar het zal wel aan mij liggen.MantaMania schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 09:35:
[...]
grappig je vraag op welk lvl je brd kan doen maar je hebt al een barmanshanker hoe kom je daar dan aan? aangezien die bop is.
Trouwens je moet echt wel lvl 55+ zijn wil je kans maken met 5 MoD en dan nog eens nightscape boots.. achja maakt niet uit, hij heeft hem
ik wil een boomstam met 60 dps (3.40 sec wpn speed) met harde stats waarmee ik alliance de grond in kan timmerenDemoterror schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 09:22:
[...]
Ik wil ook een slow all players in 15 yard radius boomstam die ik in de grond kan timmeren
Grappig dat mensen je meteen gaan lopen twijfelen als je iets heb gedaan hebt wat zij niet kunnenRaseriaN schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 09:39:
[...]
Mjah ik vroeg me ook zoiets af maarjar het zal wel aan mij liggen.
Trouwens je moet echt wel lvl 55+ zijn wil je kans maken met 5 MoD en dan nog eens nightscape boots.. achja maakt niet uit, hij heeft hem
Trust me level 52+ MoD+boots is possible.
Ah zal later wel een pvp filmpje hier gooien
Sodejuuters....7.3k? M'n halve equip is paars de andere helft blauw en ik zit buffed op 6,5k. Draag je cloth of leer ook ertussen of zo?Anoniem: 112947 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 06:15:
Ik heb mijn shaman helemaal MC-nerfed
k'heb 7.3k mana (buffed) + manatide![]()
Ben net zo PvE specced asl jij btw, vind t best leuk
Overigens ben ik gisteren samen met onze Hunter bezig voor zijn epic quest, daarvoor moet ie 4 demons neerleggen met een speciale tactiek voor elk (zwakheid voor een bepaalde hunter sting of ability bijvoorbeeld) en aangezien dat moeilijk is en die demons na 30 mins weer respawnen is het wel makkelijk om een heal en rezbotje bij je te hebben
http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=18713
Erg gaaf
Wat is het toch triest, kom ik gisteravond thuis, zit ik binnen een uur toch weer te WoWen….
Hebben BRD weereens gedaan, en het leuke was, er ging een lvl 60 Mage mee, waar ik maar zo’n 5k op achter liep qua dmg done.
Alleen als ie AoE ging spammen tegen groepen non-elites schoot ie omhoog, waarna ik m toch gewoon weer bijhield.
Laat staan als ik zo zelf lvl 60 ben, en mijn crits 2 keer zo hard raken.
Hebben BRD weereens gedaan, en het leuke was, er ging een lvl 60 Mage mee, waar ik maar zo’n 5k op achter liep qua dmg done.
Alleen als ie AoE ging spammen tegen groepen non-elites schoot ie omhoog, waarna ik m toch gewoon weer bijhield.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
10 yards. Weer zo eentje.Demoterror schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 09:22:
[...]
Ik wil ook een slow all players in 15 yard radius boomstam die ik in de grond kan timmeren
Ach ik zeg niet dat ik het niet kan... maar waarom zou ik moeite doen als het over een paar lvl's makkelijker gaat? Sowieso heb ik nu een dagger die echt maar net onder de Barman zit dus dat komt wel goedAnoniem: 51543 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 09:44:
[...]
Grappig dat mensen je meteen gaan lopen twijfelen als je iets heb gedaan hebt wat zij niet kunnen
Trust me level 52+ MoD+boots is possible.
Ah zal later wel een pvp filmpje hier gooienweet iemand waar ik filmpjes gratis kan hosten?
Ps. net is dus 2 min en 2 max dmg minder
[ Voor 5% gewijzigd door RaseriaN op 28-06-2005 09:53 ]
Maar wij rogue's schijnen het pispaaltje te zijn van WoW dus moeten wij een betere versie krijgen en dus 15 yards want dan kunnen ook shamans op ons gaan klagen en dan maakt niemand zich nog druk of een shaman overpowerd is

Hate us when you see us, fear us when you dont.
Owh cool welke dagger is dat? Een guildie van mij heeft nog een goeie dagger nodig maar heeft geen zin in BRD Stealth runs.RaseriaN schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 09:52:
[...]
Ach ik zeg niet dat ik het niet kan... maar waarom zou ik moeite doen als het over een paar lvl's makkelijker gaat? Sowieso heb ik nu een dagger die echt maar net onder de Barman zit dus dat komt wel goed
Ps. net is dus 2 min en 2 max dmg minder
Het is deze http://www.thottbot.com/?i=3780Anoniem: 51543 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 09:56:
[...]
Owh cool welke dagger is dat? Een guildie van mij heeft nog een goeie dagger nodig maar heeft geen zin in BRD Stealth runs.
Hij is 0.2 sneller dan de Barman (niet veel) en de dmg ligt maar net onder de Barman.
Dropte in LBRS bij een bosskill..
On_E schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 09:45:
Wat is het toch triest, kom ik gisteravond thuis, zit ik binnen een uur toch weer te WoWen….
mja zit te twifjfelen om full resto te gaan

Check mijn profiel, ik heb een talent spec full resto met mana tide en 2h-ers-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 10:05:
[...]
resistance is futile
mja zit te twifjfelen om full resto te gaanmaar ik vind het te leuk om met een 2 hander te zwaaien ^^
Full restoration is zonde van je respec, heb niet echt veel plezier gehad van Mana Tide in ieder geval.. Waardeloze totem als je 't mij vraagt, kan wel ervaringen delen maar iedereen is veel te enthousiast om dit te accepteren 
Ben nu tripple spec met NS, niet 2H. 1H met shield is vooralsnog beter voor me, aangezien ik geen goede 2H heb en ook niet van plan ben deze te gebruiken. Zelfs als ik een AR zou hebben zou ik niet meer 2H gaan, lang gedaan hoor.. maar shields bevallen me stukken beter
50% absorb > all
Ben nu tripple spec met NS, niet 2H. 1H met shield is vooralsnog beter voor me, aangezien ik geen goede 2H heb en ook niet van plan ben deze te gebruiken. Zelfs als ik een AR zou hebben zou ik niet meer 2H gaan, lang gedaan hoor.. maar shields bevallen me stukken beter
Gisteravond eerste SM run gedaan, was met een 40+ party (zelf 37) en die besloten gelijk cath te gaan doen (oops).
Ging totaan whitemane en mograine best goed, lekker damage doen en dropte redelijk wat leuke items.
Dropte nog een amulte met +7 int/spi/stam, verloren aan een hunter.
Eerste keer Whitemane/Mograine werd een wipe nadat mevrouw buiten ff alle guards ging ophalen, was snel bekeken.
Na wat blablabla 2de keer geprobeerd en ditmaal ging het een stuk beter.
Moet wel bekenen dat ik bijna niet aan het gevecht mee heb gedaan, mogr/white zijn bijde 42+ elite en die resiste 3 van de 4 attaks van mij:(
Ahwell, eindscore was een halve quest afgemaakt en een half lvl omhoog (37.7 nu).
het is btw wel een takke eind lopen van SS naar SM, dwars door horde territory, altijd van die grappenmakers die dan je gaan aanvallen.
Ging totaan whitemane en mograine best goed, lekker damage doen en dropte redelijk wat leuke items.
Eerste keer Whitemane/Mograine werd een wipe nadat mevrouw buiten ff alle guards ging ophalen, was snel bekeken.
Na wat blablabla 2de keer geprobeerd en ditmaal ging het een stuk beter.
Moet wel bekenen dat ik bijna niet aan het gevecht mee heb gedaan, mogr/white zijn bijde 42+ elite en die resiste 3 van de 4 attaks van mij:(
Ahwell, eindscore was een halve quest afgemaakt en een half lvl omhoog (37.7 nu).
het is btw wel een takke eind lopen van SS naar SM, dwars door horde territory, altijd van die grappenmakers die dan je gaan aanvallen.
ac heltp niet tegen magesBlue-eagle schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 10:17:
Full restoration is zonde van je respec, heb niet echt veel plezier gehad van Mana Tide in ieder geval.. Waardeloze totem als je 't mij vraagt, kan wel ervaringen delen maar iedereen is veel te enthousiast om dit te accepteren
Ben nu tripple spec met NS, niet 2H. 1H met shield is vooralsnog beter voor me, aangezien ik geen goede 2H heb en ook niet van plan ben deze te gebruiken. Zelfs als ik een AR zou hebben zou ik niet meer 2H gaan, lang gedaan hoor.. maar shields bevallen me stukken beter50% absorb > all
mja eerst maar wachten tot ze gefixed hebben dat je 2h skills reset worden bij een respec

Routed schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 10:18:
Gisteravond eerste SM run gedaan, was met een 40+ party (zelf 37) en die besloten gelijk cath te gaan doen (oops).
.......
.

Nieuwe Master Demonologist Talent voor Warlocks.
5 Point 6th rank talent, requires Unholy Power.
Imp: Reduces threat caused by 4/8/12/16/20%.
Voidwalker: Reduces physical damage taken by 2/4/6/8/10%.
Succubus: Increases all damaged caused by 2/4/6/8/10%.
Felhunter: Increases all resistances by .2/.4/.6/.8/1 per level.
EDIT: Talent tree pics:
http://img124.echo.cx/my.php?image=newdemo13ht.jpg
http://img124.echo.cx/my.php?image=newdemo28gm.jpg
Whoa, dit houdt in dat je felhunter op lvl 60 200 resistance heeft tegen alle magic schools.
Met 5 pieces Felheart armor maar liefst 300.
Dag Mages
5 Point 6th rank talent, requires Unholy Power.
Imp: Reduces threat caused by 4/8/12/16/20%.
Voidwalker: Reduces physical damage taken by 2/4/6/8/10%.
Succubus: Increases all damaged caused by 2/4/6/8/10%.
Felhunter: Increases all resistances by .2/.4/.6/.8/1 per level.
EDIT: Talent tree pics:
http://img124.echo.cx/my.php?image=newdemo13ht.jpg
http://img124.echo.cx/my.php?image=newdemo28gm.jpg
Whoa, dit houdt in dat je felhunter op lvl 60 200 resistance heeft tegen alle magic schools.
Met 5 pieces Felheart armor maar liefst 300.
Dag Mages
[ Voor 5% gewijzigd door On_E op 28-06-2005 10:32 ]
Meteen gekicked + blacklist neem ik aan? Ik word zo enorm moe van die lijers die rollen op alles wat ook maar enigszins nuttig voor ze is, terwijl anderen er 3x zo goed gebruik van kunnen maken.Routed schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 10:18:
Wat dat betreft zijn druids en hunters het ergste, die kunnen op zowat alles rollen. Nofi, het zijn altijd de rotte appels, maar toch...
Bnet pindle#2913
Anoniem: 143011
Jij had toch een dip?On_E schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 09:45:
Die grappenmakers heb je denk ik ook wel in Alliance gebieden, als je voor de eerste keer naar de Badlands moet als horde poppetje, dan moet je ook helemaal te voet door alliance gebieden heen en dat is pas echt een eindje wandelen. Dus de volgende keer als ik met mijn alt voor de eerste keer in de Badlands moet zijn laat ik mij denk ik even summomen door een Warlock.Routed schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 10:18:
zie eerst regel.
de verslaving is schijnbaar groter dan de dip...

Iemand?HTT-Thalan schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 09:34:
Mijn vriendin heeft haar eerste praktische vraag
wuzzAnoniem: 130680 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 10:37:
[...]
Die grappenmakers heb je denk ik ook wel in Alliance gebieden, als je voor de eerste keer naar de Badlands moet als horde poppetje, dan moet je ook helemaal te voet door alliance gebieden heen en dat is pas echt een eindje wandelen. Dus de volgende keer als ik met mijn alt voor de eerste keer in de Badlands moet zijn laat ik mij denk ik even summomen door een Warlock.
gewoon met een halve raid meelopen
zelfde geld voor als je naar swamp of sorrows moet
Ff nadenken Thalan
Zelfde als je CC niet genoeg geld heeft, je te laat ben met je gamecard invullen.. hij gaat gewoon op Frozen totdat jij hem opzegt of dat je CC/GC erin klopt
hehe, kuch komt iets te laat, heb al de gun gekozen als reward voor korrak, alhoewel ik het een lastige keuze vond vanwege de weldadige hoeveelheid agi/stam op de polearm...-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 07:08:
[...]
Dual Dawns edge
inderdaad beste blue dual wield voor hunter op dit moment imho
hunter => dual wield == stats != dmg
Hunter =>dmg == Ranged
pak troep met agi/stam en % to crit
pak desnoods andere wapens waar switched als je wil/moet melee'en harde 2h hander ofzo of een dikke polearm*kuch*icebarbedspear*kuch*
Naja, er komen nog genoeg wapens om af en toe een lekkere dreun mee uit te delen...
Ik neem aan door al het blije ge-post dat jullie wel kunnen inloggen?
Ik krijg een unable to connect. Enig idee wat dat nou weer kan zijn?
Ik krijg een unable to connect. Enig idee wat dat nou weer kan zijn?
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Moet je bij de Master Engineer in Gadgetzan zijn.Rushwood schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 00:43:
https://niels.nu
Vanavond weer MC in? ging toch best goed gister 
Absinth is weer van de party
Absinth is weer van de party
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Tegen die tijd ben je toch onderhand al 40, en race je zo op je mount door dat gebied heen. Ik heb toen zelfs een paar guards in dat lowlvl alliance dorpje gepatst
Bnet pindle#2913
Anoniem: 79717
Je hebt gelijk, kan er ook helemaal niet tegen als ik een slechte naam krijg vanwege sommige domme druids. Mededruids: dat we bijna alle stats zouden kunnen gebruiken wil nog niet zeggen dat je er ook voor moet rollen. Hangt helemaal van je spec af zou ik zeggen.porn schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 10:31:
[...]
Meteen gekicked + blacklist neem ik aan? Ik word zo enorm moe van die lijers die rollen op alles wat ook maar enigszins nuttig voor ze is, terwijl anderen er 3x zo goed gebruik van kunnen maken.
Wat dat betreft zijn druids en hunters het ergste, die kunnen op zowat alles rollen. Nofi, het zijn altijd de rotte appels, maar toch...
Hunters zijn echter het ergst, die rollen op elk wapen wat eventueel ook maar een klein beetje nuttig zou kunnen zijn (en dat zijn er veel). En zodra ze leer (lvl 40+: mail) zien, maakt niet uit wat voor soort, hoppeta rollen, "kan tenslotte toch elke stat gebruiken! Wat maakt mij het nou uit dat iemand anders het misschien veel beter had kunnen gebruiken?" Die zou bij mij er meteen uitgaan. Eerst overleggen of iemand het niet beter kan gebruiken, een caster bijv. of een balance en/of resto druid. Als iedereen zoiets heeft van roll maar, allah. Maar als je gewoon blindelings rollt omdat je int/sta/spi ziet

Gister in 40 barman runs. 2 keer shanker gedropt 
Eindelijk heb ik hem. Helaas moet ik nog gaan runnen vandaag, want heb belooft aan een guildie

Eindelijk heb ik hem. Helaas moet ik nog gaan runnen vandaag, want heb belooft aan een guildie
Anoniem: 26351
Erg jammer imo. Het hele idee dat als men een rank wil behouden daarvoor moet werken, wordt zo om zeep geholpen. Kwestie van tijd voordat te veel mensen rank11+ rewards hebben en houden.
uhm ok ff advies nodig...
Ik heb een lvl 60 druid en een lvl 50 mage... beide horde en beide op bloodscalp...
Nou ben ik uit mijn guild gestapt omdat mijn alt niet in de guild mocht
Ik ben dus op zoek naar een leuke guild op bloodscalp en daar stel ik een aantal eisen aan:
- doet regelmatig MC -> liefst met eigen guild en niet samenwerkingsverbanden want dat werkt toch eigenlijk vaak niet
- mijn alt kan er ook in
Nou zat ik eerst bij bloodlust -> dat werd na merge Core Hounds -> en ik dacht na over DiE maar daar is mijn mage alt ook niet welkom
DiE is echter wel een guild die super gestructureerd en goed is in MC momenteel... Kwamen afgelopen zondag voorbij de eerste 6 bosses daar waarbij bij de eerste 3 geen wipes voorkwamen...
Nou is dus mijn vraag wat jullie zouden doen... toch DiE joinen met mijn druid maar dan omdat ik mijn mage vaak speel geen of weinig contact heb met de guild? OI op zoek naar ander guild waar beide in kunnen en zo ja welke raad je dan aan?
Ik heb een lvl 60 druid en een lvl 50 mage... beide horde en beide op bloodscalp...
Nou ben ik uit mijn guild gestapt omdat mijn alt niet in de guild mocht
Ik ben dus op zoek naar een leuke guild op bloodscalp en daar stel ik een aantal eisen aan:
- doet regelmatig MC -> liefst met eigen guild en niet samenwerkingsverbanden want dat werkt toch eigenlijk vaak niet
- mijn alt kan er ook in
Nou zat ik eerst bij bloodlust -> dat werd na merge Core Hounds -> en ik dacht na over DiE maar daar is mijn mage alt ook niet welkom
DiE is echter wel een guild die super gestructureerd en goed is in MC momenteel... Kwamen afgelopen zondag voorbij de eerste 6 bosses daar waarbij bij de eerste 3 geen wipes voorkwamen...
Nou is dus mijn vraag wat jullie zouden doen... toch DiE joinen met mijn druid maar dan omdat ik mijn mage vaak speel geen of weinig contact heb met de guild? OI op zoek naar ander guild waar beide in kunnen en zo ja welke raad je dan aan?
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Mhwoa, je bent nog steeds maanden bezig met PvPen om High Warlord te worden hoor.Anoniem: 26351 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 10:55:
[...]
Erg jammer imo. Het hele idee dat als men een rank wil behouden daarvoor moet werken, wordt zo om zeep geholpen. Kwestie van tijd voordat te veel mensen rank11+ rewards hebben en houden.
Ik dacht dat daar in principe een ongelimiteerde tijd opzat... Helemaal zeker weet ik het echter niet... Anders ff blizzard bellen of meelen, hun support schijnt vrij goed te zijn.
^^^ wat hij zegt, account wordtr frozen totdat ze besluit om haar GC/CC te gebruiken.
en wbt die roll, kan er in de verte nog wel begrip voor opbrengen (hunter hebben ook use aan int/stam, bijna alle shots die een hunter doet kosten mana) maar dit had echt wel caster written al over it.. (dus ik of de druid).
Alleen maakte deze hunter er een sport van om op alles N te zeggen (2x achter alkaar op mail bracers need zeggen) nadat er wat van gezegd was paste hij z'n gedrag aan..
en wbt die roll, kan er in de verte nog wel begrip voor opbrengen (hunter hebben ook use aan int/stam, bijna alle shots die een hunter doet kosten mana) maar dit had echt wel caster written al over it.. (dus ik of de druid).
Alleen maakte deze hunter er een sport van om op alles N te zeggen (2x achter alkaar op mail bracers need zeggen) nadat er wat van gezegd was paste hij z'n gedrag aan..
Dit topic is gesloten.