Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 37 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.335 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 10:26:
[...]

ac heltp niet tegen mages :P
De meeste mages zijn dood na een paar Earthshocks hoor, heb ik geen 2H voor nodig ;) Gewoon een trage 1H met goede DPS is meer dan genoeg om door wat cloth "armor" te hakken. Purge zijn buffs weg, snare als 'ie rent, earthshock voor interrupt, en grounding totem om sheep en andere spells te absorben :) Ik heb nog nooit verloren van een mage die binnen 4 levels was van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:59

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

RaseriaN schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 10:44:
[...]

Ff nadenken Thalan ;) Je account blijft bestaan alleen hij word bevroren omdat er geen 'payment' is.
Zelfde als je CC niet genoeg geld heeft, je te laat ben met je gamecard invullen.. hij gaat gewoon op Frozen totdat jij hem opzegt of dat je CC/GC erin klopt :p
Ja, dat is dus het probleem. Wat ik nogal eikelig vind van blizzard, is dat je wel gamecards kan gebruiken als je geen CC bezit, maar voor een guest account MOET je een CC opgeven. We hebben dus gewoon maar wat ingevuld.

Betekent dit dat ze automatisch gaan proberen te billen na die 10 dagen? Want in dat geval moet ik dat ff gauw zien te wijzigen of een pakketje kopen voor haar :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 11:01:
[...]

Ja, dat is dus het probleem. Wat ik nogal eikelig vind van blizzard, is dat je wel gamecards kan gebruiken als je geen CC bezit, maar voor een guest account MOET je een CC opgeven. We hebben dus gewoon maar wat ingevuld.

Betekent dit dat ze automatisch gaan proberen te billen na die 10 dagen? Want in dat geval moet ik dat ff gauw zien te wijzigen of een pakketje kopen voor haar :')
Volgens mij stoppen ze na die 10 dagen en geven ze je een keuzen, betalen via CC/GC of stoppen ermee..

Makkelijkste is gewoon meteen een pakketje halen als het bevalt, scheelt geneuzel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

On_E schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 10:57:
[...]

Mhwoa, je bent nog steeds maanden bezig met PvPen om High Warlord te worden hoor.
True, maar ik vind het hele idee dat de rewards en je rank aan elkaar gekoppeld zijn beter. Drop je een rank, dan kun je ook het item wat daarbij hoort niet meer gebruiken. Met deze verandering is er een eind het aan verhaal; heb je je reward, dan kun je het rustiger aan doen. Op zich een goed idee voor de mensen die niet zoveel tijd hebben om te pvpen, maar het speciale en unieke tintje is er vanaf , en dat vind ik jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 26351 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 11:03:
[...]

True, maar ik vind het hele idee dat de rewards en je rank aan elkaar gekoppeld zijn beter. Drop je een rank, dan kun je ook het item wat daarbij hoort niet meer gebruiken. Met deze verandering is er een eind het aan verhaal; heb je je reward, dan kun je het rustiger aan doen. Op zich een goed idee voor de mensen die niet zoveel tijd hebben om te pvpen, maar het speciale en unieke tintje is er vanaf , en dat vind ik jammer.
Dus alle kleine kinderen en pubers die niet hoeven te werken en lekker met hun luie reet thuis zitten kunnen dus alleen maar die hoge ranks en wapens halen. Het speciale en unieke tintje was alleen voor die mensen weggelegd en dat vind ik persoonlijk jammer.. idem met D2/D2LOD, daar zag ik zelf weinig items omdat je gewoon voor een MF (Magic Find) set moest gaan om wat te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:41
Anoniem: 79717 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 10:53:
[...]

Je hebt gelijk, kan er ook helemaal niet tegen als ik een slechte naam krijg vanwege sommige domme druids. Mededruids: dat we bijna alle stats zouden kunnen gebruiken wil nog niet zeggen dat je er ook voor moet rollen. Hangt helemaal van je spec af zou ik zeggen.

Hunters zijn echter het ergst, die rollen op elk wapen wat eventueel ook maar een klein beetje nuttig zou kunnen zijn (en dat zijn er veel). En zodra ze leer (lvl 40+: mail) zien, maakt niet uit wat voor soort, hoppeta rollen, "kan tenslotte toch elke stat gebruiken! Wat maakt mij het nou uit dat iemand anders het misschien veel beter had kunnen gebruiken?" Die zou bij mij er meteen uitgaan. Eerst overleggen of iemand het niet beter kan gebruiken, een caster bijv. of een balance en/of resto druid. Als iedereen zoiets heeft van roll maar, allah. Maar als je gewoon blindelings rollt omdat je int/sta/spi ziet |:(
wat een gelul zeg, gaat werkelijk nergens over, ik ben hunter, maar ik roll alleen ergens voor als ik het echt aan ga doen en ga gebruiken, net als iedereen, en anders pass ik gewoon tenzij ffa
Verder is het niet vreemd dat je op blauwe mail rolled als het boven lvl40 is, want dat trek je dan ook bijna altijd aan, er is niemand anders behalve shaman (waar ik toch niet mee te maken heb) die het gaat gebruiken, en het is vrijwel altijd beter dan wat je aan hebt want er is bijzonder weinig goede mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:02

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:59

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

RaseriaN schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 11:02:
[...]
Volgens mij stoppen ze na die 10 dagen en geven ze je een keuzen, betalen via CC/GC of stoppen ermee..

Makkelijkste is gewoon meteen een pakketje halen als het bevalt, scheelt geneuzel :)
Snap ik, maar ze vind het 'pakketje' wel erg duur, en zou graag na die 10 dagen trial nog even wachten met aanschaffen omdat ze haar scriptie eerst af wil maken voor haar eindexamen.

Als ze moet stoppen is dat wel vervelend van de 10 dagen werk die ze er nu insteekt. En als haar karakter niet verloren gaat, betekent dat dat blizzard gaan billen via die niet bestaande CC. Ze moeten die verotte CC verplichting eruit slopen, ze kunnen er toch niet vanuit gaan dat iedereen maar een CC bezit als hij een trial wil doen :( :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04 16:12
Anoniem: 79717 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 10:53:
Hunters zijn echter het ergst, die rollen op elk wapen wat eventueel ook maar een klein beetje nuttig zou kunnen zijn (en dat zijn er veel). En zodra ze leer (lvl 40+: mail) zien, maakt niet uit wat voor soort, hoppeta rollen, "kan tenslotte toch elke stat gebruiken! Wat maakt mij het nou uit dat iemand anders het misschien veel beter had kunnen gebruiken?" Die zou bij mij er meteen uitgaan. Eerst overleggen of iemand het niet beter kan gebruiken, een caster bijv. of een balance en/of resto druid. Als iedereen zoiets heeft van roll maar, allah. Maar als je gewoon blindelings rollt omdat je int/sta/spi ziet |:(
Wat een onzin zeg. Het is de speler die dom rolled, en heeft niks met een class te maken. Warriors kunnen nog meer gebruiken dan Hunters hoor. Warriors kunnen praktisch elk soort armour en weapon dragen.

Ik zou het erg plezierig vinden als mensen eens zouden kappen iedereen over een kam te scheren.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

"yesyes, i need ghostshroud for my catform"

Aldus een druid terwijl er 2 rogue's in de party zaten xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84216

Ik roep hier even de hulp in van mede druids :

als ik een duel doe of in pvp ben met de alliance, verlies ik altijd.
Dat komt denk ik , omdat ik niet kan kiezen tussen catform ,bearform en caster form...

Welke raden jullie aan ? Of is het altijd verschillend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

Altijd verschillend, het is zeer onverstanding om het alleen bij 1 form te houden. De sterke kant van de druid komt juist naar voren omdat hij kan switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:12
Anoniem: 84216 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 11:44:
Ik roep hier even de hulp in van mede druids :

als ik een duel doe of in pvp ben met de alliance, verlies ik altijd.
Dat komt denk ik , omdat ik niet kan kiezen tussen catform ,bearform en caster form...

Welke raden jullie aan ? Of is het altijd verschillend?
Catform is vaak een no-go (tegen casters kan het mss nog wel werken). Soms is het wel leuk stealth te gaan in het begin van het duel, maar echt verrassen kan je ze toch niet omdat ze je verwachten. Ligt er een beetje aan tegen wie ik speel, maar 99% v/d tijd is het Faerie Fire, Moonfire en dan gauw in bear het uithouden tot ik moet healen. Op lagere levels kan je de 'meppen met je stok en alleen mana voor healen gebruiken'-tactiek wel eens proberen (alleen bij casters, andere melee dudes doen way too much dmg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 19:12
Hydra schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 11:35:
[...]

Wat een onzin zeg. Het is de speler die dom rolled, en heeft niks met een class te maken. Warriors kunnen nog meer gebruiken dan Hunters hoor. Warriors kunnen praktisch elk soort armour en weapon dragen.

Ik zou het erg plezierig vinden als mensen eens zouden kappen iedereen over een kam te scheren.
Warriors hebben niets aan int en spi. Hunters kunnen in principe alle stats wel gebruiken (maar focussen vaak op agility voor zover ik weet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Laatst online: 24-03 15:01

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

hej.... deel 38 topic is er, en deze topic deel 37 rusht nog door!
Sluiten die hap! :P

We gaan naar
Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 38

[ Voor 32% gewijzigd door MrDummy op 28-06-2005 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:53

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima