Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 37 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.649 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 00:51:
Heerlijk zwaard inderdaad voor de main-tank, maar als paladin zou je er ook niet over moeten klagen :). In onze guild hebben we op dit moment 2x Quel Serrar rondlopen. (Bloodscalp) Ik heb alleen dat hele Dire Maul al té vaak gerunned... Voor mensen die interesse hebben, op Bloodscalp wordt het boek om Quel Serrar te verkrijgen op dit moment verkocht (Alliance kant)! Als het niet al weg is :)
Aaaaah, hel!! Toen ik dit las was ik niet thuis. Ik thuis, ik kijken... WEG!!! :'( Snif... Echt, heb dat ding nog nooit in DM zien droppen en de gehele North side echt VEEl gedaan. East een stuk of 3 keer, West slechts 2 keer volledig, meeste keren gewoon even snel die Warpwood doodmaken (ongeveer 30s werk om daar te komen, 1 minuut om hem dood te maken 8)7

Voor hoeveel ging ie btw? 1000+g?
Maegrim schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 22:32:
geweldig, net de roll voor LF gloves verloren :'(
Ik heb medelijden met je :'( Die LF gloves zijn echt een !@#$% om te krijgen. Sure, met een 10-mans groep ben je in een uur bij de emp, maar vind maar eens een 10-mans groep voor BRD 8)7 Mjah, dat gaat dus best heel erg lastig. Kunnen ze die emp niet meer set-items laten droppen? Wij zijn de enigen die er heen moeten /cry. En een 5-mans groep vind je ook bijna niet, of ze willen 10+ quests doen, waardoor je uren bezig bent :'( En dan maar HOPEN dat die stinkdingen eindelijk eens droppen....
Nja, kzit er over te denken die dingen maar te laten, Lawbringer handschoentjes nu al 2 keer zien droppen, misschien win ik de volgende keer wel :P Nja, zal je zien dat ze de 10 volgende kills niet droppen natuurlijk :Z ;(
Yellow|A schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 11:04:
Ramstein dropte dit nog als kadotje voor me http://www.thottbot.com/?n=667870 met als extra bonus een thorium spike erop. Ziet er weer flink bling bling over de top uit. Anyhoo, ook even protection gespecced voor vijf gold om te zien hoe het nu werkt en dan na de patch en als ik niet tevreden ben betaal ik wel 10 gold om mijn MS terug te hebben.
Dat schild ownt zo voor looks... Enig idee hoe eng dat ding is op een volledig uitgeruste Tauren Warrior? :D Nja, NE Warrior ziet er imo ook erg koel mee uit :) Helaas zijn de Sacred Protector, Draconian Deflector en Rhombeard Protector ed beter voor een paladin in MC ed. Nu ziet de DD er nog wel koel uit, maar de (voor een paladin betere) SP is best saai en de RP ronduit lelijk :P Die Crest of Retri is btw voor een prot paladin best netjes tegen rogues in PvP >:) Zeker met een thorium spike er op idd :D Holy Shield spammen :Y) Nja, voor een warrior issie ook leuk, hoor :+

[ Voor 24% gewijzigd door Okyah op 25-06-2005 23:39 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, al mijn vrienden zitten thuis omdat ze het gisteren zo laat hebben gemaakt, dan maar WoW, krijg ik geen character listing als ik inlog :| (Emerald Dream)
Hmm, dan maar weer alt op andere server gaan proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

is ook alleen als je protection bent gespecced ;)

Ik ben nu Holy specced en ik heal net zo goed als een priest/druid van mijn level ;)
enige verschil is dat ik geen insta cast heal heb en geen group heal. Maar voor een 5 man group in de hogere instances kom ik goed mee :)

En daarbij heb ik mijn eigen talents die de shield/innervate vervangen en aanvullen :P

[ Voor 5% gewijzigd door Wiebbe op 25-06-2005 23:45 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice, vandaag voor het eerst Uldaman helemaal tot het eind gedaan. Lekkere reus daar als eindboss. Fijne groep (ik, pally 45 samen met pally 47, pally 50, druid 42 en druid 45) en onderweg dropte toch wel een erg lekkere polearm voor me. http://www.thottbot.com/wow?i=5237 Erg blij mee en hij gaat zeer lekker. :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:20
Me doel voor vandaag is weer behaald :D, lvl 36
ik aim nu rond de 0,4 tot 0,7 lvl per dag, is soms wel veel, maar toch. Iedereen zegt dat je lvl 40 voor SM moet zijn, maar is dat ook zo? Ik wil de illusionairy rod, uit de libraby, moet je daar ook ongv 40 voor zijn?
Dat staffje is wel heel erg O+

profile:
http://wow.allakhazam.com/profile.html?134326
Me equip loopt niet ver achter denk ik, alleen me staff dan :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

jarnotjuh schreef op zondag 26 juni 2005 @ 00:21:
Me doel voor vandaag is weer behaald :D, lvl 36
ik aim nu rond de 0,4 tot 0,7 lvl per dag, is soms wel veel, maar toch. Iedereen zegt dat je lvl 40 voor SM moet zijn, maar is dat ook zo? Ik wil de illusionairy rod, uit de libraby, moet je daar ook ongv 40 voor zijn?
Dat staffje is wel heel erg O+

profile:
http://wow.allakhazam.com/profile.html?134326
Me equip loopt niet ver achter denk ik, alleen me staff dan :)
Je kan vanaf 36 heus SM wel in hoor zolang je het maar bij Armory en die andere houdt. Cathedral is niet te doen op dat level.Hoe eerder je SM in gaat en veel runs doet des te sneller je levelled :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
keldon schreef op zondag 26 juni 2005 @ 01:27:
[...]

Je kan vanaf 36 heus SM wel in hoor zolang je het maar bij Armory en die andere houdt. Cathedral is niet te doen op dat level.Hoe eerder je SM in gaat en veel runs doet des te sneller je levelled :)
Jij zegt dus armory en grave? graveyard is immers de makkelijkste. Die heb ik met me paladin zovaak gesolo'ed. :P
Ik ga toch voor een human mount met me gnome mage. Ik ga die quest in nethergarde keep vaak doen, waardoor je rep met stormwind flink stijgt tot exalted. zit nu al halverwege honored.

Morgen maar eens SM gaan doen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 23:14

Boekster

Naimoholic

Arcanist Doan is lvl 37, dus goed te doen op je level :) .

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muppet schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 07:02:
[...]

Blink en ze zijn weg . . . . daar kom je dan met je intercept :P

BTW Gisteren 60 gedingt! :D :D Ben denk ik de enige lvl 60 Troll Warrior op Zenedar.
weet je wel wat intercept is ? :+

Intercept is gewoon een charge met drie seconden stun. Daarmee bereik je de spellcaster en doe je een shitload aan damage mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 22:48
Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 01:48:
[...]

weet je wel wat intercept is ? :+

Intercept is gewoon een charge met drie seconden stun. Daarmee bereik je de spellcaster en doe je een shitload aan damage mee.
Weet jij wel wat blink is? ;)

Mages kunnen gewoon uit stuns blinken. En zoveel damage doet een intercept op zich niet.. slechts 65 damage op rank 3.

Een slimme mage blinkt uit je stun, en cast iets van frostbolt/frost nova/polymorph voordat jij bij hem kan komen (want je intercept die je net gebruikt hebt, heeft een cooldown).

Ik was net trouwens in STV, een vriend aan het helpen met een quest, kwamen we twee hordes van Nightmares Asylum tegen (49 en 42).. en die vallen ons aan :? (die vriend van me is 32, en ik ben 60).. dus of ze waren levensmoe, of ze zagen me niet.. Gekke horde iig af en toe.

[ Voor 38% gewijzigd door Mior op 26-06-2005 02:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Naar aanleiding van een paar posts een aantal pagina's terug heb ik mijn UI compilatie ook maar weer helemaal up to date gemaakt. Ik wil hier niet de lijst posten met dingen die ik gebruik, ik wil hier ook geen lijst met screenshots neerdumpen.

Mensen die toch geinteresseerd zijn kunnen altijd hier even kijken aangezien ik daar wel een topic heb gemaakt met uitleg over elke mod. Wie weet heb je er iets aan (laat het me igg ff weten ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
ViRaX schreef op zondag 26 juni 2005 @ 01:58:
Naar aanleiding van een paar posts een aantal pagina's terug heb ik mijn UI compilatie ook maar weer helemaal up to date gemaakt.
Ah.. dus daarom ben jij nog steeds 52 :P

(Mior hier ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

jarnotjuh schreef op zondag 26 juni 2005 @ 01:30:
[...]

Jij zegt dus armory en grave? graveyard is immers de makkelijkste. Die heb ik met me paladin zovaak gesolo'ed. :P
Ik ga toch voor een human mount met me gnome mage. Ik ga die quest in nethergarde keep vaak doen, waardoor je rep met stormwind flink stijgt tot exalted. zit nu al halverwege honored.

Morgen maar eens SM gaan doen dan.
Of je leest een keertje voor de verandering de patch notes? Sinds 1.5 kan je namelijk gewoon cloth inleveren bij een quartermaster om faction te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:17

Smurf

Detri

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 02:20:
Vraagje aan de warriors:

Wat zou beter werken, een build met improved intercept (om de spellcasters vaker te bereiken en snel damage te doen) of een build met mortal strike? Veel mensen kiezen voor het eerste omdat ze zeggen dat er veel damage verloren gaat met mortal strike ten opzichte van heroic strike, maar daar vergeten ze dat mortal strike INSTANT is en dus gewoon een extra attack is met een flinke bonus ( met de geweldige 50% healing vermindering voor 10 secs)

Misschien leuk om jullie build te laten zien :)

http://www.thottbot.com/?ti=Warrior
Veel mensen kiezen voor imp. intercept? :?
Nu kan ik er totaal naast zitten, maar volgens mij is de cookie cutter warrior build nog altijd 31arms/20fury.

Mages die wegblinken uit m'n intercept heb ik over het algemeen ook niet al te veel last van, aangezien ik intercept eigenlijk altijd al reactie op blink gebruik. In duels word je dan natuurlijk alsnog afgeschud met een frost nova (of hoe die skill dan ook heet) maar dan maken warriors zowiezo al weinig kans tegen mages. Group pvp is daarom ook meer mijn ding; chargen/intercepten, hamstring, eventueel nog een MS of rend, en dan de rest van de groep het laten afmaken.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
gisteravond voor het eerst met de Dutchpact alliantie MC gedaan

eerste deel ging redelijk soepel, tot we bij Lucifron kwamen :/

gingen wat dingen fout, 2x imps gepulled + lava surger omdat iemand te dicht bij de grot ging staan ;(

naja volgende week weer proberen en mischien vandaag ook

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Woei, mining als een level 10 speler gaat wel erg leuk met geld... Met 'n dagje tussendoor wat copper minen meer dan 3 gold verdiend :9

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
keldon schreef op zondag 26 juni 2005 @ 05:13:
[...]

Of je leest een keertje voor de verandering de patch notes? Sinds 1.5 kan je namelijk gewoon cloth inleveren bij een quartermaster om faction te krijgen.
Of je hebt daar niet een beetje heel veel cloth voor nodig

14000 stuks runecloth van honored naar exalted... Dat zijn 700 stacks, en dat komt neer op 700g...
Nou, nee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op zondag 26 juni 2005 @ 08:42:

gingen wat dingen fout, 2x imps gepulled + lava surger omdat iemand te dicht bij de grot ging staan ;(

Jammer, ik was er ook bij tot die vervelende disconnect :( Daarna bleef mijn WoW op connect hangen, ik had graag wel even Lucifron willen ontmoeten :) Nou in ieder geval een schrale troost ik heb die Attument nu dus kan ik zo MC inlopen. :P Nu nog de Onyxia key en kunnen we daar ook eens kijkje gaan nemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op zondag 26 juni 2005 @ 10:29:
[...]

14000 stuks runecloth van honored naar exalted... Dat zijn 700 stacks, en dat komt neer op 700g...
Nou, nee...
Je had gewoon vanaf dat je level 1 was meteen stormwind quests moeten gaan doen. Dan was het veel makkelijker geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024

Vandaag ook voor het eerst MC gedaan, we zijn ongeveer 6 keer gewiped bij lucifron, 4 keer door de imps + lava surger :'( , de laatste keer kregen we hem wel tot 50%.

Dus als iemand nog tips heeft. ;)

PS. Giantstalker bracers zijn wel gedropd :9~ (helaas had ik ze niet gewonnen)

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:09
BootVluchteling schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 23:03:
mensen,

ik gebruik cosmos, (ja ik ben lui...) en al een maandje doet de level indicatie het niet.. dus ipv

[40]*vul hier je questnaam in*

staat er *vul hier je questnaam in*, dus zonder de [lvl]

hoe krijg ik dit weer aan..? cosmos zelf werkt wel...verder heb ik lootlink, auctioneer en atlas.
ik kick mezelf ff.. ik wil aub even snel antwoord. ik weet dat het korter dan een dag is, maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

BootVluchteling schreef op zondag 26 juni 2005 @ 12:15:
[...]

ik kick mezelf ff.. ik wil aub even snel antwoord. ik weet dat het korter dan een dag is, maar goed...
Wat heb je al geprobeerd dan? Wat dacht je van Cosmos opnieuw instaleren, Interface folder leeg maken, andere MOD dan Cosmos, etc etc

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd erg zonde dat het door een paar hele domme acties verpest werd.
Maar goed, vanavond gaan we het hopelijk nog een keer proberen :) Hopelijk gaat het dan eindelijk wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:57

Phobos

je bent een soepkip

Forn schreef op zondag 26 juni 2005 @ 11:22:
[...]

Vandaag ook voor het eerst MC gedaan, we zijn ongeveer 6 keer gewiped bij lucifron, 4 keer door de imps + lava surger :'( , de laatste keer kregen we hem wel tot 50%.

Dus als iemand nog tips heeft. ;)

PS. Giantstalker bracers zijn wel gedropd :9~ (helaas had ik ze niet gewonnen)
Zorg ervoor dat luci weg blijft van het camp (dat bij de muur staat) en dus ook dat het camp uit de range van de curses van luci is. je pullt de 2 adds ervanaf en die kill je eerst met camp. de MT die luci tankt heeft bij ons meestal 2 healers en een shammy om MC de purgen (en een warlock voor bloodpact :P). Ook zijn er veel mages om lucifron's curse en independing doom weg te halen. misschien wel de belangrijkste tip is dat de healers alleen de MT's moeten healen, maw, rogues en andere dpsen moeten zichzelf in leven houden met bandages/potions etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 10:57:
[...]

Je had gewoon vanaf dat je level 1 was meteen stormwind quests moeten gaan doen. Dan was het veel makkelijker geweest
Ik ben al vanaf lvl 5 in elwynn begonnen, elwynn owned dun morogh ;)

Zit nu op de 2de O van honored, dus nog best een lange weg te gaan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

grappig, gisteren wou ik even op mijn oude charters chekken ....oude lvl30 UD mage ..op zenedar!

ik log in ...teleport naar Ogrimmar ...wat zie ik ineens? kop van Onyxia ...een guild heeft ze 2 keer dood gemaakt O+

en ja natuurlijk ik hou van "inspect" :P
chek even die gasten van die guild...ieder een van die guild heeft well tenminsten 3-4 items van MC (kun je zien aan Epic[paars] en lvl req [60])

best wel leuk ...te zien dat je server onyxia heeft dood gemaakt :D

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 22:42:
[...]

Ze zullen wel zeggen van dat je al gekrast hebt (krassen krassen krassen :9 ) en dat je dus pech hebt
In andere woorden : Dikke vette vinger en alleen geld innen
Je moet gewoon een nep cc nummer invoeren als ze niet willen helpen en dan terug naar de winkel gaan ...
een nep cc nummer invoeren kan dus niet meer.... anders had ik het allang gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Crowmeister schreef op zondag 26 juni 2005 @ 12:32:
[...]

Wat heb je al geprobeerd dan? Wat dacht je van Cosmos opnieuw instaleren, Interface folder leeg maken, andere MOD dan Cosmos, etc etc
sorry, vergeten te vermelden..

cosmos heb ik al een x opnieuw geprobeert te installeren, de nieuwste versie dus.. WoW al 2x opnieuw geinstalleerd, ook niet geholpen.. een aantal x de interface folder ge-shift-delete...

en een andere mod dan cosmos..tja dit bevalt me wel aardig goed. het punt is dus, dat ik niet de lvl's zie. wat ik wel prettig vind..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

jarnotjuh schreef op zondag 26 juni 2005 @ 10:29:
[...]

Nou, nee...
Zodra je Strat & Scholo runs gaat doen sterf je van de Runecloth, dus het hoeft je in principe geen geld te kosten. Alleen verschrikkelijk veel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt irritant dit. kmoet weer betalen (gamecard) ligt de site al vanaf 12 uur op zijn gat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phantom schreef op zondag 26 juni 2005 @ 01:51:
[...]

Weet jij wel wat blink is? ;)

Mages kunnen gewoon uit stuns blinken. En zoveel damage doet een intercept op zich niet.. slechts 65 damage op rank 3.

Een slimme mage blinkt uit je stun, en cast iets van frostbolt/frost nova/polymorph voordat jij bij hem kan komen (want je intercept die je net gebruikt hebt, heeft een cooldown).

Ik was net trouwens in STV, een vriend aan het helpen met een quest, kwamen we twee hordes van Nightmares Asylum tegen (49 en 42).. en die vallen ons aan :? (die vriend van me is 32, en ik ben 60).. dus of ze waren levensmoe, of ze zagen me niet.. Gekke horde iig af en toe.
Dat moeten ze dus meteen corrigeren in de volgende patch. Mages hebben teveel om te ontkomen van melee attacks. Stunned = stunned, tenzij je je trinket gebruikt.

Zo nog een stormreaver player :) Meeste hordes op die server zijn gewend om 5/6 levels hoger te pwnen. Het verschil kwa skills is behoorlijk groot tussen de twee factions. Tuurlijk zijn er uitzonderingen, maar in grote lijnen klopt dit wel.

Zit zelf in reign of chaos overigens.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2005 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
heerlijk, net mn eerste begger gehad.. ene "fabienn" in Emerald Dream..

mikt een trade venster open, en vraagt of ik dr ff wat gold kan geven..

nix zeggen

* BootVluchteling typt /ignore fabienn. einde probleem..

kutbeggers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 15:15:
[...]

Dat moeten ze dus meteen corrigeren in de volgende patch. Mages hebben teveel om te ontkomen van melee attacks. Stunned = stunned, tenzij je je trinket gebruikt.

Zo nog een stormreaver player :) Meeste hordes op die server zijn gewend om 5/6 levels hoger te pwnen. Het verschil kwa skills is behoorlijk groot tussen de twee factions. Tuurlijk zijn er uitzonderingen, maar in grote lijnen klopt dit wel.

Zit zelf in reign of chaos overigens.
nee, mages hebben wel degelijk blink nodig om eruit te kunnen ontsnappen. Een mage heeft op level 60 iets van 2000 HP, dat sla jij al Warrior er echt wel zo af. En ze kunnen inderdaad mana shield gebruiken om wat meer klappen te kunnen vangen, maar dan is ook meteen hun mana op ;)

Tis gewoon een wisselwerking, jij hebt unbuffed rond de 5K Hp, hij unbuffed 2K Hp. Zou je hem in een 3 seconden stun hebben is die echt zo dood ;)

Probeer anders gewoon wat met Engineering, daarmee krijg je ze echt een stuk sneller dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Nee, dat kan niet, het is ook verboden je account te sharen. Niet dat ze erachter komen, maar het is tegen de regels. Je kunt dus het beste zo snel mogelijk een 2e set CDs kopen als ze verder wil.
Helaas, dat zal niet mogelijk zijn. Characters zijn gebonden aan de accounts. Overzetten is niet mogelijk tenzij je iemand bij blizzard persoonlijk kent misschien. Ik heb het nog niet zien gebeuren in ieder geval :)
Thnx voor de replies, zal nog wat worden dan :| . Is wel balen zeg. Is eigenlijk toch ook slecht zakendoen van Blizzard dat dat niet kan, levert hun toch alleen maar meer geld op?

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:46

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

BootVluchteling schreef op zondag 26 juni 2005 @ 16:12:
heerlijk, net mn eerste begger gehad.. ene "fabienn" in Emerald Dream..

mikt een trade venster open, en vraagt of ik dr ff wat gold kan geven..

nix zeggen

* BootVluchteling typt /ignore fabienn. einde probleem..

kutbeggers :(
haha, als ze dat doen, doen wij vaak zooitje goud in je trade window, en dan dus NIET op accept drukken. en dan ff drankie gaan halen ofzo :P

had er net ook weer 1 die me pm'de voor geld, ik reply terug, Begging is a crime, dont make me report u.
werkte ook goed kan ik je vertellen })

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 12:59:
[...]

een nep cc nummer invoeren kan dus niet meer.... anders had ik het allang gedaan
Heb nog een ander truucje maar ik weet niet of ik dat mag posten.... moet je me even pmen als het kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op zondag 26 juni 2005 @ 17:14:
[...]

had er net ook weer 1 die me pm'de voor geld, ik reply terug, Begging is a crime, dont make me report u.
werkte ook goed kan ik je vertellen })
So true :) In Ironforge (wanneer niet :/) was er iemand die hele tijd /y zat te spammen en iedereen ging whisperen die ook maar iets in een channel zei. Hij/zij scheen 10g nodig te hebben voor een quest op lvl 28. Natuurlijk moest ik er ook aan geloven na iets gezegd te hebben in het Trade Channel.

Mijn whisper terug was dat je ten eerste echt geen 10g nodig had voor een quest op dat level, ten tweede dat hij/zij beter af was het aan iemand uit zijn/haar guild te vragen als het echt nodig was, ten derde dat als ze door bleef spammen dat ik een GM wel even op haar gedrag zou wijzen.

Ik kan je vertellen dat het snel voorbij was met de /y spam })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ik had van de week een level 12 mafkees die wilde 1g hebben om te respeccen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:20

PoweRoy

funky!

woei eindelijk lvl 60 pala op azjol nerub :)

nu beetje Q doen en items zoeken in instances, miss mage beginnen of subscription afzeggen...

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje btw, ik heb nu zon non fighting pet opgehaald in darnassus (zon uil) weet iemand waarje meer van die beestjes kunt halen? Er zijn namenlijjk veel leukere.

deze weet ik al:

Uil - darnassus
pappagaai - booty bay
kat - elwyn forrest

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2005 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 17:49:
[...]

So true :) In Ironforge (wanneer niet :/) was er iemand die hele tijd /y zat te spammen en iedereen ging whisperen die ook maar iets in een channel zei. Hij/zij scheen 10g nodig te hebben voor een quest op lvl 28. Natuurlijk moest ik er ook aan geloven na iets gezegd te hebben in het Trade Channel.

Mijn whisper terug was dat je ten eerste echt geen 10g nodig had voor een quest op dat level, ten tweede dat hij/zij beter af was het aan iemand uit zijn/haar guild te vragen als het echt nodig was, ten derde dat als ze door bleef spammen dat ik een GM wel even op haar gedrag zou wijzen.

Ik kan je vertellen dat het snel voorbij was met de /y spam })
jullie hebben er duidelijk geen verstand van, je moet zeggen: kom maar naar de bank (ofzo). en dan zegt hij zo: huh, ik zie je nergens? en dan zeg je waar je echt bent. dan open je trade, doe je er 10g in, /follow op hem en ff afk gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 16-09 10:12
Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 18:20:
ff een vraagje btw, ik heb nu zon non fighting pet opgehaald in darnassus (zon uil) weet iemand waarje meer van die beestjes kunt halen? Er zijn namenlijjk veel leukere.

deze weet ik al:

Uil - darnassus
pappagaai - booty bay
kat - elwyn forrest
Later in LBRS een Worg Pup en een Smolderweb Spider (oid). Verder weet ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster

Boekster

Naimoholic

keldon schreef op zondag 26 juni 2005 @ 18:00:
Ik had van de week een level 12 mafkees die wilde 1g hebben om te respeccen _/-\o_
Als je eerst een beetje aanrommeld met een build (dat doen mensen die nieuw zijn nog wel eens) en er dan achter komen dat dat niet werkt, dan willen ze respeccen. Dat dat 1g kost is dan wel jammer voor ze, maar op lvl 12 respeccen kan ;) .

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnuCha
  • Laatst online: 14-09 22:02

deze weet ik al:

Uil - darnassus
pappagaai - booty bay
kat - elwyn forrest
Ik weet er nog wel 1 voor je.

Je kunt een prairie chicken krijgen :9 deze kan je niet kopen maar op de volgende manier halen :

Je gaat naar westfall toe (naast elwyn forrest) daar ga je naar de plek die saldeans farm heet
daar bij die farm staat een gast bij de deur ,

praat met hem en er staat dan ergens een optie om de stuff die hij verkoopt te checken.
Koop vervolgens 1x special chicken feed (50 copper ofzo)

Dan selecteer je een kip die rond die farm loopt en spam hem helemaal kapot met /chicken
(iets van 100x ) doe dit met een macro en ga niet 100 x typen want dan wordt je gek

als je de kip genoeg gespammed komt er ste staan in je chat log dat je de kip eens moet onderzoeken zn rondje word dan groen in plaats van geel wat het was

je krijgt dan de quest van de kip die Cluck heet (vervolgens is het belangrijk dat je heel snel continue en accept drukt anders gaat het quest venster weg en moet je weer spammen)

als je heel snel continue en accept drukt laat hij een ei vallen dit kun je oprapen en vervolgens kun je met dat ei je eigen kip oproepen !

De Kip is een hele leuke en originele pet en hijs liev. O+

Ik krijg altijd wispers van mensen die willen weten hoe ik eraan kom. 8)

p.s

je moet maar op de koop toe nemen dat alle mensen in de buurt van jou en de kip je als een debiel zien terwijl je die kip staat te spammen met /chicken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
sedatje schreef op zondag 26 juni 2005 @ 19:32:
[...]

Ik weet er nog wel 1 voor je.

Je kunt een prairie chicken krijgen :9 deze kan je niet kopen maar op de volgende manier halen :

Je gaat naar westfall toe (naast elwyn forrest) daar ga je naar de plek die saldeans farm heet
daar bij die farm staat een gast bij de deur ,

praat met hem en er staat dan ergens een optie om de stuff die hij verkoopt te checken.
Koop vervolgens 1x special chicken feed (50 copper ofzo)

Dan selecteer je een kip die rond die farm loopt en spam hem helemaal kapot met /chicken
(iets van 100x ) doe dit met een macro en ga niet 100 x typen want dan wordt je gek

als je de kip genoeg gespammed komt er ste staan in je chat log dat je de kip eens moet onderzoeken zn rondje word dan groen in plaats van geel wat het was

je krijgt dan de quest van de kip die Cluck heet (vervolgens is het belangrijk dat je heel snel continue en accept drukt anders gaat het quest venster weg en moet je weer spammen)

als je heel snel continue en accept drukt laat hij een ei vallen dit kun je oprapen en vervolgens kun je met dat ei je eigen kip oproepen !

De Kip is een hele leuke en originele pet en hijs liev. O+

Ik krijg altijd wispers van mensen die willen weten hoe ik eraan kom. 8)

p.s

je moet maar op de koop toe nemen dat alle mensen in de buurt van jou en de kip je als een debiel zien terwijl je die kip staat te spammen met /chicken
:D :+

Zouden mensen die dit lezen nu echt gaan doen? Leuk om je achter een bosje te verstoppen daar en het te frapsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb volgens mij iemand ooit met een panda zien lopen dat moet kei lief zijn :) iamand een id of dat kan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drmbs
  • Laatst online: 28-06 09:47
Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 19:59:
ik heb volgens mij iemand ooit met een panda zien lopen dat moet kei lief zijn :) iamand een id of dat kan ?
Panda is volgens mij een van de extra's van de collector's edition...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Vat het niet verkeerd op maar deze vragen zijn al heel vaak gesteld en kan je eig overal terug vinden. 1 keer Googlen en je hebt al een overzicht.

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ebbo schreef op zondag 26 juni 2005 @ 19:55:
[...]

Zouden mensen die dit lezen nu echt gaan doen? Leuk om je achter een bosje te verstoppen daar en het te frapsen ;)
Voor zover ik weet is dit gewoon waar hoor :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:05
Gewoon naar de AH in Gadgetzan. Daar staan vaak Horde/Alliance pets te koop.

[ Voor 7% gewijzigd door Bulligan op 26-06-2005 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yay! Mn eerste epic-set item! :D

Lawbringer Boots:
http://www.thottbot.com/?i=27445

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 17:46:
[...]

Heb nog een ander truucje maar ik weet niet of ik dat mag posten.... moet je me even pmen als het kan
helaas, dat kan niet....
zou je me misschien willen mailen?
marjosmailadres (de rest weet je wel neem ik aan ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnuCha
  • Laatst online: 14-09 22:02
ebbo schreef op zondag 26 juni 2005 @ 19:55:
[...]

Dit is geen grap hoor je krijgt echt een kip als je doet wat ik zeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:24
sedatje schreef op maandag 27 juni 2005 @ 00:27:
[...]

Moet je niet eerst chicken faction hebben door een aantal koeien te killen? (Óók dit is geen grap, heb het geloof ik echt gelezen).

edit:
Ja dus

[ Voor 11% gewijzigd door Thralas op 27-06-2005 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Haha nee dat hoeft niet, heb er zelf ook een.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Boekster schreef op zondag 26 juni 2005 @ 19:30:
[...]

Als je eerst een beetje aanrommeld met een build (dat doen mensen die nieuw zijn nog wel eens) en er dan achter komen dat dat niet werkt, dan willen ze respeccen. Dat dat 1g kost is dan wel jammer voor ze, maar op lvl 12 respeccen kan ;) .
Ja, 1g aan iemand geven zodat hij alle 3 z'n punten opnieuw kan spenderen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-06-2023
sedatje schreef op maandag 27 juni 2005 @ 00:27:
[...]

zat me daarnet te vervelen en het is inderdaad waar, de halve server loopt nu met kippetjes rond :p

Was nichts kostet, ist auch *NIX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
shit gisteravond was er weer een MC poging van Dutchpact :/ (helaas om zeep gebracht door een servercrash, welke een repop veroorzaakte)

en natuurlijk dropt omdat ik er niet ben de Earthfury belt :(

naja grats aan de ravenblooder die hem gewonnen heeft ^^

komend weekend ronde 2 voor mij, en dan kicken we hopelijk lucifron's aars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op maandag 27 juni 2005 @ 07:21:
shit gisteravond was er weer een MC poging van Dutchpact :/ (helaas om zeep gebracht door een servercrash, welke een repop veroorzaakte)

Ik weet er alles van. Was er gisteren weer bij en laat dat nou net even bij Lucifron gebeuren :(, we hadden zijn 2 ads al plat. ik zelf was helaas al dood kreeg een klein tikje van Lucifron. En er waren nog genoeg opdat moment levend, dus ik denk dat we een goede kans hadden gemaakt om hem neer te leggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 08:39:
[...]

Ik weet er alles van. Was er gisteren weer bij en laat dat nou net even bij Lucifron gebeuren :(, we hadden zijn 2 ads al plat. ik zelf was helaas al dood kreeg een klein tikje van Lucifron. En er waren nog genoeg opdat moment levend, dus ik denk dat we een goede kans hadden gemaakt om hem neer te leggen :)
mja net zover als zaterdag dus

zaterdag hadden we luci ook bijna, maar toen werd voor de 2e keer een pack imps + Lave surger gepulled, die ging als een stoomwals over de raid :/

moet wel zeggen dat ik het erg leuk vind :) doet me denken aan de ouderwetse zerg's in EQ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

;(

Heeft er iemand een account die hij wegdoet? Mijn vriendin is sinds dit weekend hooked aan een lvl 9 warlock en omdat ze zelf nog geen account heeft speelt ze maar op de mijne ;(

Nu kom ik helemaal niet meer aan levelen toe ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
Dit weekend Onyxia geprobeerd down te krijgen, en eindelijk gisteravond hadden we haar down.
De poging voordat we haar dood kregen, hadden we nog een nasty bug, toen we dr op 18% hadden gebeurde er opeens "iets", en toen was ze weer 58%. Een andere guild op onze server heeft dit ook 1x gehad :/

Drops:
Dragonstalker's Helm
Nemesis Skullcap
Head of Onyxia
Ancient Cornerstone Grimoire
Mature Black Dragon Sinew

en nog wat andere non-epic items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
-=BoKKiE=- schreef op maandag 27 juni 2005 @ 07:21:

aiii, balen man.
ik heb er ondertussen al wat MC runs opzitten, maar er dropt echt amper Shaman spul (voornamelijk Hunter, Rogue and Druid spul). Echt super irritant, want meestal zitten er toch wel 7-8 shamans in onze Raids en dan dropt er maar 1 Item per week... pffff :(
(tot nu toe 2 x de gauntlets en 1x helm of the lifegiver )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nioz schreef op maandag 27 juni 2005 @ 09:19:
[...]

aiii, balen man.
ik heb er ondertussen al wat MC runs opzitten, maar er dropt echt amper Shaman spul (voornamelijk Hunter, Rogue and Druid spul). Echt super irritant, want meestal zitten er toch wel 7-8 shamans in onze Raids en dan dropt er maar 1 Item per week... pffff :(
(tot nu toe 2 x de gauntlets en 1x helm of the lifegiver )
Wen er maar aan, dat dropt nu eenmaal altijd. Vooral Felheart is echt verschrikkelijk. Gisteren ook weer, van de 8 normale bazen dropten er 6 een Cenarion/Felheart combo met wat andere randoms erbij.

Gelukkig kregen we wel de andere helft van de [Bindings of the Windseeker] dus wij kunnen na de patch een legendarisch zwaardje maken (we zijn al flink Arcanite aan t sparen voor dat Elementium gedoe). En ik heb mijn [Cauterizing Band] (http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=19140) uit Domo zijn kistje :D Ik wilde eigenlijk wel mijn 5de Earthfury setstukje voor mijn 5 set bonus, maar alleen de belt dropte maar en die heb ik al :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Gisteren met de guild mijn eerste LBRS run gedaan..
Was echt wel vet en wat dropped er : http://www.thottbot.com/?i=3780 :)

Kreeg hem netjes van de guild, ik ben een blije rogue nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Gisteren SM gedaan met mijn lvl 38 priest en ik kreeg meteen de Illusionary Rod. Zat in een party met een warlock die hem al had en de rest was meer melee op de druid na die alle loot wilde hebben. ALLE loot. We hebben na het eerste gedeelte de druid eruit moeten tossen. Eerst duurde het een half uur tot hij doorhad dat iedereen mark of the wild wilde. Toen heeft hij iets van tien charges uitgevoerd op groepjes scarlet mobs zonder te wachten op mana. We overleefde alles wel, maar toen we met de eerste baas klaar waren hem met een stem ronde gedumpt voor een rogue.

Mijn warrior heeft eindelijk de helm of valor en dat ding ziet er lelijk uit :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
alles beter dan een burger king hoed :)

edit: ik zit eindelijk met mn main in een guild die MC doet :+

[ Voor 46% gewijzigd door Maegrim op 27-06-2005 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Maegrim schreef op maandag 27 juni 2005 @ 09:55:
alles beter dan een burger king hoed :)

edit: ik zit eindelijk met mn main in een guild die MC doet :+
wou net zeggen, wees blij dat je geen lightforce helm hoeft te dragen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Yellow|A schreef op maandag 27 juni 2005 @ 09:37:
Mijn warrior heeft eindelijk de helm of valor en dat ding ziet er lelijk uit :)
Bah.. ik heb echt al zoveel Scholo runs gedaan, nog nooit die valor helm zien droppen.

Ik hoef alleen nog maar de helm, boots en legplates, en dan heb ik de set compleet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Phantom schreef op maandag 27 juni 2005 @ 10:10:
[...]

Bah.. ik heb echt al zoveel Scholo runs gedaan, nog nooit die valor helm zien droppen.

Ik hoef alleen nog maar de helm, boots en legplates, en dan heb ik de set compleet :)
lol

"Alleen nog maar.."

8)7

van het weekend ook scholo gedaan :/ dropte niets, maar de andere shammie bood me 150G als ik niet zou rollen op Coiff of the elements als die zou droppen :D

helaas dropte devout crown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Een keer Scholo gedaan, ga nooit meer terug hopelijk. Lucky, je set op je eerste run droppen (rub it in) Vond het niet een vreselijke leuke instance, maar het scheelt inderdaad dat ik niet lightforge hoef te dragen ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Yellow|A op 27-06-2005 10:42 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Welke instance moet je farmen voor bloodfang armor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
http://www.thottbot.com/?...t5=&c5=gt&v5=&spellboost=

zoekt en gij vind zult... :|
Oftewel, eerst zoeken voordat je post..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op maandag 27 juni 2005 @ 10:49:
sorry thalan

http://wow.allakhazam.com

en ram de search in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Zo te zien is het nog niet gedropped cq. het is alleen op priveservers gevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Jah, want de chestplate, bracers, gauntlets, belt en spaulders heb ik al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VOlgens mij dropt bloodfang in Molten Core.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
haha, dat farm je niet zomaar even :)

head dropped van Onyxia.
legs dropped van Ragnaros (eindbaas Molten Core).
rest gaat droppen in Blackwing Lair, nieuwe instance in de aankomende patch.

En bloodfang is tier2 epic, het is nu nog "makkelijker" (als je in een goeie actieve raid-guild zit) om Nightslayer te regelen (dropped in Molten Core van verschillende bosses).

edit: beetje te laat :/

[ Voor 4% gewijzigd door butsj op 27-06-2005 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Moltencore en Onyxia een paar honderd keer doodmaken en hopen dat je de rolls wint van andere rogues. Blackwing lair kun je ook proberen als het open gaat ;)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
RaseriaN schreef op maandag 27 juni 2005 @ 10:57:
[...]

Zo te zien is het nog niet gedropped cq. het is alleen op priveservers gevallen
Het dropt wel, alleen je moet niet zoeken op "bloodfang armor" maar op "bloodfang Belt/Boots/Bravers" Etc. Het dropt in MC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

de instance met de naam: Molten core

alhoewel dat farmen word denk ik niet ;)

tis gewoon de epic set van de Rogue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zwart Vleugel Hol pas, dus over een weekje of zo kun daarvoor pas farmen. Nightslayer dropt in MC, das de Tier 1 set, Bloodfang dropt van Onyxia en Ragnaros dan weer omdat het Tier 2 loot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Under development, weet niet of dit al gepost was:

http://www.wow-europe.com/en/info/underdev/darkmoon.html

Ziet er leuk uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

deze weet ik al:

Uil - darnassus
pappagaai - booty bay
kat - elwyn forrest
Ik heb zelf een blak whelpling, een mechanical chicken (3 chicken quests) en een sprite darter hatchling, wil nog die worg pup hebben en eigenlijk de andere kleuren draakjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

oke ik weet niet of dit all langs is gekomen ..maar ik laat toch zien^^
Nieuwe PvP reward weapons....met beter look :D

Alliance PvP Weapons

Horde PvP reward Weapons

weet niet echt waneer ze "live" gaan ...ik kan niet wachten!!

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 21:02

On_E

Housemusic

Heb mijn 2e WoW dip nu, echt geen zin meer om te spelen...

Zal ook wel komen omdat ik vrijdagavond een uur bezig geweest ben met All Along the Watchtowers quest in WPL, en toen ik m completed had per ongeluk heb abandoned. :P

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Hahah, da's niet zo slim he ;)

Als je geen zin meer hebt om te spelen, moet je een alt maken en daarmee spelen. Toen ik mijn 52 paladin beu was, heb ik ook een mage aan gemaakt, lvl 36 alweer :)
Scheelt echt een hoop, en is nog leuk ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

jarnotjuh schreef op maandag 27 juni 2005 @ 11:26:
Hahah, da's niet zo slim he ;)

Als je geen zin meer hebt om te spelen, moet je een alt maken en daarmee spelen. Toen ik mijn 52 paladin beu was, heb ik ook een mage aan gemaakt, lvl 36 alweer :)
Scheelt echt een hoop, en is nog leuk ook. :)
Ik heb een NE Rogue alt, maar heb gewoon ff geen zin meer in WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

On_E: Doh! :) Je bent er bijna. Zodra je zestig gaat er weer een hele nieuwe wereld open en dan vind je het weer leuk. Gelukkig is het ook lekker weer buiten, dus warcraft is echt niet nodig om je te vermaken.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
yup ik heb een panda, is inderdaad een leuk beest, als hij achter je paard aanrent valt hij in slaap :P

ow als je wil weten hoe ik er aan kom, de Collectors Edition van de game :)

Op me alt heb ik een Mini Diablo, die spuugt zo nu en dan vuur (soort dragonbreath chilli)

Kan ook nog een Zergling kiezen (kleine versie van de 3de pet van de warlock) maar die vind ik niet echt leuk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
On_E schreef op maandag 27 juni 2005 @ 11:27:
[...]

Ik heb een NE Rogue alt, maar heb gewoon ff geen zin meer in WoW.
Uit eigen ervaring ( ;) ) spreek ik dat ik dat ook heb/had, maar toch 1 uur na het afsluiten het spel weer opstart, verslaafd O+.
Dan maak je nog een alt, bijv een horde op andere server, is totaal anders, en genoeg variatie om WoW weer leuk te gaan vinden.

Ik ben ook met RaseriaN een tauren begonnen, hij een shaman, ik een warrior. Weet niet wat er van terecht komt, maar als de 60 aangebroken is, dan ga ik er wel actief mee verder. Dan gaan we daar mensen lastig vallen.

Ik heb alchemy nou op de 260 zitten, nog 15 punten en dan arcanite transmute. Maar die herbs die vind ik pas in lvl 40-50 gebieden, ben pas 36 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Laatst online: 22-10-2024
Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 22:32:
[...]

Voor zover ik weet is dit gewoon waar hoor :Y)
alleen voor de horde niet :( ik kan alle kippen idd spammen en dan zegtie dat ik moet inspecten, alleen als ik dat wil doen sla ik ze dood :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Yellow|A schreef op maandag 27 juni 2005 @ 11:31:
On_E: Doh! :) Je bent er bijna. Zodra je zestig gaat er weer een hele nieuwe wereld open en dan vind je het weer leuk. Gelukkig is het ook lekker weer buiten, dus warcraft is echt niet nodig om je te vermaken.
Gelukkig is het goed weer ja.

Maar weet je, zit in een hele kleine guild, we hebben vaak al moeite om 5 man voor een normale instance bij elkaar te krijgen, en om me heen zie ik allerlei mensen MC/Onyxia/Raidbosses enzo doen... :{

Ben juist bang dat het bij lvl 60 alleen maar wachten in Org wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

ach voor de strat/scholo/BRS runs kan je makkelijk pickup groups vinden die ook nog eens lekker werken. en met je guild doe je gewoon lekker langzaam die instances voor de quests en rewards.

Zo doen wij het ook, overdag runnen we gewoon met pickup groups en savonds als er wat meer mensen zijn, doen we de high level instances. Zijn nu helemaal verslaafd aan tribute runs :P

(die perfect gaan met 5 man en nog eens zeer goede drops hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster

Boekster

Naimoholic

se7en schreef op maandag 27 juni 2005 @ 11:16:
oke ik weet niet of dit all langs is gekomen ..maar ik laat toch zien^^
Nieuwe PvP reward weapons....met beter look :D

Alliance PvP Weapons

Horde PvP reward Weapons

weet niet echt waneer ze "live" gaan ...ik kan niet wachten!!
Ik hoop echt niet dat die onogelijke dingen live gaan. Wat zijn die overdone zeg!

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Gisteren had ik een hele goede dag:

Even in Felwood questen gaf me deze wand
http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=15280

En daarna won ik de formule voor dit ubergeile trinketje voor 18g (gelijk even mijn enchanting naar 270 opgeschroefd) http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=11811

Nu heb ik alleen nog blood of the mountain nodig :'(

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
robbertinho schreef op maandag 27 juni 2005 @ 11:49:
Gisteren had ik een hele goede dag:

Even in Felwood questen gaf me deze staff
http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=15280
Wand :>
Maar wel nice tho..

Enige waardevolle items die ik ooit gevonden heb BUITEN instances zijn een gun, uit alterac mountains, en uit een strong iron lockbox, maar iets van 15g bij elkaar, verder nog nooit iets zeldzaams gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

jarnotjuh schreef op maandag 27 juni 2005 @ 11:54:
[...]

Maar wel nice tho..

Enige waardevolle items die ik ooit gevonden heb BUITEN instances zijn een gun, uit alterac mountains, en uit een strong iron lockbox, maar iets van 15g bij elkaar, verder nog nooit iets zeldzaams gevonden.
Vind gelukkig nog redelijk vaak wat, verlies alleen af en toe de rolls erop :P
Gisteren dus die hele leuke dagger gehad en is een van de betere end-game daggers.. volgens mij is alleen de Barman Shanker beter op de min-max dmg range..

Ik moet beter lezen.. buiten instance... dan nog kom ik wel eens wat tegen :P
Gisteren een Formula : Elixer of the Mongoose, die zou ik graag als rogue bij me willen hebben ;)

[ Voor 18% gewijzigd door RaseriaN op 27-06-2005 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

jarnotjuh schreef op maandag 27 juni 2005 @ 11:54:
[...]

Maar wel nice tho..

offtopic:
Doh :+, kleine typo

[ Voor 6% gewijzigd door robbertinho op 27-06-2005 11:58 ]

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

On_E schreef op maandag 27 juni 2005 @ 11:34:
Ben juist bang dat het bij lvl 60 alleen maar wachten in Org wordt...
Valt best mee. MC is maar een instance, maar je moet eerst nog een zooitje doen met vijf tot tien man en in die fase van het spelletje gaat best veel tijd inzitten.

Ik weet niet of het op elke server is zoals bij mij, maar groepjes voor die instances zijn goed te vinden. Zolang je maar niet een overused class bent (rogue of hunter). Warlocks zijn altijd goed gewild in de meeste raids, dus lijkt me geen probleem. Er zijn toch meerdere plekken waar je heen moet voor je gear dus gewoon in Ori reageren op de plek waar je heen wilt.

Zoals Wiebbe zegt, level 60 pickups gaan best als je geen echte taktiek nodig hebt :)

[ Voor 6% gewijzigd door Yellow|A op 27-06-2005 12:00 ]

|{ brrr }] |

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.