Aaaaah, hel!! Toen ik dit las was ik niet thuis. Ik thuis, ik kijken... WEG!!!Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 00:51:
Heerlijk zwaard inderdaad voor de main-tank, maar als paladin zou je er ook niet over moeten klagen. In onze guild hebben we op dit moment 2x Quel Serrar rondlopen. (Bloodscalp) Ik heb alleen dat hele Dire Maul al té vaak gerunned... Voor mensen die interesse hebben, op Bloodscalp wordt het boek om Quel Serrar te verkrijgen op dit moment verkocht (Alliance kant)! Als het niet al weg is

Voor hoeveel ging ie btw? 1000+g?
Ik heb medelijden met je

Nja, kzit er over te denken die dingen maar te laten, Lawbringer handschoentjes nu al 2 keer zien droppen, misschien win ik de volgende keer wel

Dat schild ownt zo voor looks... Enig idee hoe eng dat ding is op een volledig uitgeruste Tauren Warrior?Yellow|A schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 11:04:
Ramstein dropte dit nog als kadotje voor me http://www.thottbot.com/?n=667870 met als extra bonus een thorium spike erop. Ziet er weer flink bling bling over de top uit. Anyhoo, ook even protection gespecced voor vijf gold om te zien hoe het nu werkt en dan na de patch en als ik niet tevreden ben betaal ik wel 10 gold om mijn MS terug te hebben.
[ Voor 24% gewijzigd door Okyah op 25-06-2005 23:39 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast