Wiebbe schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 13:10:
tja, ik heb een beetje met flexbar zitten kloten, maar vind de manier waarop alles moet nogal omslachtig -_-
Ik wou gewoon paar simpele knoppen die kwamen/verdwenen met combat maar welk event ik daar voor nodig had konk niet vinden. (/flexbar listevents of iets in die trand geeft gewoon niks vreemd genoeg, terwijl ik het precies overtik van de help text)
Heb je de readme gelezen? niet alle events hebben een logische naam namelijk
en omslachtig ja dat klopt, maar dat komt gewoom omdat flexbar zo veelzijdig is en zo krachtig, het is in principe een addon op de bestaande macro scripttaal van WoW puur op te buttons gericht
in combat is bijvoorbeeld niet eens echt zo moelijk, gebruik de volgende commands hiervoor
/Group Button=1-6 Anchor=1
/VerticalGroup Group=1
/Show Group=1 On='StartCombat' Target='player'
/Show Group=1 On='GainTarget' Target=['hostile' 'neutral']
/Show Group=1 On='TargetReactionChanged' Target=['hostile' 'neutral']
/Hide Group=1 On='EndCombat' Target='Player'
hiermee krijg je een groep van 6 knoppen, verticaal geschikt, alleen als je in combat bent, je een player target die hostile of neutral is of waarvan de status veranderd van een hostile of neutral speler
voor mijn lightning shield heb ik bijv
/scale button=92 scale=20
/Show Button=92 On='LoseBuff' Target='Lightning Shield'
/Hide Button=92 On='GainBuff' Target='Lightning Shield'
op button 92 zit lightning shield als ie wegvalt verschijtn er een knop die 2x zo groot is als normaal , boven me char waar ik dan op moet drukken om meteen weer LS te hebben
[
Voor 28% gewijzigd door
Bokkie op 24-06-2005 13:27
]