Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 37 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.656 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 09:31:
Ik werd gisteren gewoon gewhispered door een tweaker :D

Ik vroeg rond in de localdefense van STV of er nog gankbare horde spelers te vinden waren (later bleek van niet, vreemd genoeg) en toen kreeg ik een whisper:

'Rustig aan he, thalan' :D
Dat was ik :)

Gisteren 1.5 uur over 1 quest gedaan in STV. Iedereen moest 10 drops en we waren met z'n vieren. Dat duurt lang! Maarja het was wel een lvl 41 quest, en ik ben lvl 36. Heb er nu een mooie 32dps wand bij dus het was het waard.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

kEv4h schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 09:02:
[...]

Ja, ik :)
Je gimped jezelf op 't moment gewoon teveel met een protection build. Je geeft teveel op voor te weinig imo. Volgende patch is protection 't misschien waard maar op 't moment niet. Ik kan met een 31/5/15 build zonder al teveel problemen in MC tanken en ik zou zelfs zeggen dat 't met een 31/20 build zou kunnen. Je moet alleen beter weten wat je doet.. ik zie protection op 't moment meer als 'hulpmiddeltje' om m'n leven net iets makkelijker te maken.. Maar ik zou makkelijk zonder kunnen en iedere andere warrior die een beetje weet hoe die moet spelen ook waarschijnlijk.

.
Dan heb jij nooit protection geprobeerd voor eind instances. Dan heb je echt veeeel meer aan een protection warrior dan aan een damage, wat heb je aan een damage warrior neem dan een rogue of mage. Improved taunt, volledige defiance en schield disipline (50% meer damage absorb 20 sec)
dat zijn dingen die je echt wel nodig hebt tegen een lekkere boss en de priest hoeft je minder te healen en je houdt veel meer agro. Sinds ik protection ben ben ik ook wel meer gewild, je doet gewoon wat je moet doen en niet leuk gaan lopen doen met damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:50

On_E

Housemusic

Gisteravond een lvl 60 mage afgeslacht zonder ook maar 1 keer geraakt te worden. :)

Ging ongeveer zo :

Golbin Rocket Helmet stun > Curse of Shadows > Shadowbolt 1.5k crit > Shadowbolt 900 hit > Death Coil 550 hit > Shadowburn 500 hit > mage dood.

[ Voor 51% gewijzigd door On_E op 24-06-2005 10:12 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 09:32:
[...]

Toen ik die quests deed dropten die plaguehounds 2 Traveler's Backpacks :)
i hate you :(

welek plaguehounds waren dat? die frenzied?

want dan ga ik die gewoon nonstope farmen :P

ik wil 16 slotters hebben :P en veel ook ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
MantaMania schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 10:02:
[...]

Dan heb jij nooit protection geprobeerd voor eind instances. Dan heb je echt veeeel meer aan een protection warrior dan aan een damage, wat heb je aan een damage warrior neem dan een rogue of mage. Improved taunt, volledige defiance en schield disipline (50% meer damage absorb 20 sec)
dat zijn dingen die je echt wel nodig hebt tegen een lekkere boss en de priest hoeft je minder te healen en je houdt veel meer agro. Sinds ik protection ben ben ik ook wel meer gewild, je doet gewoon wat je moet doen en niet leuk gaan lopen doen met damage.
Dat heb ik inderdaag niet, ik red het makkelijk zat zoals ik nu gespecced bent en ik kan er ook nog een bij PvP-en. Majordomo off-tanken, een van z'n adds tanken, wat dan ook gaat gewoon al goed genoeg waardoor ik het nut van protection niet in zie. 't Is ook niet voor niets dat prot totaal gerevised wordt natuurlijk :)
En zeggen dat als je een rogue of mage moet nemen voor damage is totaal onzin, met de goede wapens staan warriors vrijwel altijd nummer 1 op de damage meters.

Zeggen dat je met protection doet wat een warrior hoort te doen is 'narrow-minded' op z'n zachst gezegd (nofi), de fury en arms tree zitten er niet voor niets :)

Zolang je al die extra hulp niet nodig hebt is 't op dit moment IMO gewoon niet waard om vol prot te gaan want zonder kan je t al makkelijk zat doen.

Maargoed, we zien wel wat de volgende patch ons brengt, misschien is dan een warrior die zwaar in de vernieuwde prot tree gespecced is wel harstikke nodig voor BWL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:30

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 10:09:
[...]

Ik kreeg er onlangs eentje gedropt van een van die gorilla's in ungoro crater, het was de eerste en enige gorilla die ik killde, puur omdat ik er toevallig langsliep. Talk about lucky :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm mijn honorable kills van gisteren staan nog steeds bij this session, klopt dat ??

Ook zou ik graag wat tips hebben ivm de UI. Ik gebruik nu titanbar en atlas, zijn er veredern og handige en/of onmisbare addons ??

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2005 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:27
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 10:16:
Hm mijn honorable kills van gisteren staan nog steeds bij this session, klopt dat ??

Ook zou ik graag wat tips hebben ivm de UI. Ik gebruik nu titanbar en atlas, zijn er veredern og handige en/of onmisbare addons ??
Lootlink en auctioneer, kan ook niet meer zonder ze. :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok thx, verder nog handige dingen ? als bar gebruik ik nu de standaard bar + bottombar en een addon die de resterende tijd van de buffs weergeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 10:16:

Hier is mijn lijstje met gebruikte addons:

TitanPanel
TitanRegen
Auctioneer
Gatherer
Opium - kos list/manager
Benecast
Damage meter
Scrolling Combat Text
Atlas
HealthText
QuestFade
DruidBar - mana balk zichtbaar in bear/cat form :)

Dat zijn ze wel zo ongeveer.
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 10:30:
ok thx, verder nog handige dingen ? als bar gebruik ik nu de standaard bar + bottombar en een addon die de resterende tijd van de buffs weergeeft.
Dat zit er sinds een paar versies standaard in :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2005 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 10:33:
[...]

Dat zit er sinds een paar versies standaard in :)
volgens geven die timers alleen minuten weer, ipv op de seconde :)

heb er zelf teveel om op te noemen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nouja doe het misschien tog maar :P met mayb een screenshot erbij, ik vond bv die van insomniax compilation erg lekker maar die verneukt meteen je geheugen echt zoveel onnodige troep dat daar in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 10:43:
nouja doe het misschien tog maar :P met mayb een screenshot erbij, ik vond bv die van insomniax compilation erg lekker maar die verneukt meteen je geheugen echt zoveel onnodige troep dat daar in zit.
Gebruik ook insomniax en heb er geen last van, en je kan btw dingen ook uitzetten hoor die je niet gebruikt...

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van die vind ik dus bv het schermpje vanje char heel geod gedaan met de xp balk eronder enzo ook de bars zjin cool gedaan maar heb nooit kunne achterhalen welke addons dit nu precies waren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
screenshot zie je niet veel op :)

www.loslocos.tweakdsl.nl/images/djengisgui.jpg

TitanPanel
Titanquest
Atlas
CT_Raidassist
CT_Mailmod
Flexbar
Custom Hide Bar
AF Tooltip
Mobile Frames
Bag status meters
Lootlink
Auctioneer
coowldowncount
Bufftimers
Combat caller
Tacklebox
Archaelogist
Quickquest
ExpPlayerFrame
Gatherer
Selfcast
Map coordinates
Map notes

en nog wat proffession specific addons
Enchantment list sorter
Better Proffession frame (houd bij wat ik aan reagents in de bank heb zodat ik kan zien wat ik kan maken zodner dat ik alles in me bags hoef te hebben)
addon die aangeeft voor welke proff's bepaalde dingen zijn en waar ze in disenchanten

[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 24-06-2005 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
kEv4h schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 10:12:
[...]

Dat heb ik inderdaag niet, ik red het makkelijk zat zoals ik nu gespecced bent en ik kan er ook nog een bij PvP-en. Majordomo off-tanken, een van z'n adds tanken, wat dan ook gaat gewoon al goed genoeg waardoor ik het nut van protection niet in zie. 't Is ook niet voor niets dat prot totaal gerevised wordt natuurlijk :)
En zeggen dat als je een rogue of mage moet nemen voor damage is totaal onzin, met de goede wapens staan warriors vrijwel altijd nummer 1 op de damage meters.

Zeggen dat je met protection doet wat een warrior hoort te doen is 'narrow-minded' op z'n zachst gezegd (nofi), de fury en arms tree zitten er niet voor niets :)

Zolang je al die extra hulp niet nodig hebt is 't op dit moment IMO gewoon niet waard om vol prot te gaan want zonder kan je t al makkelijk zat doen.

Maargoed, we zien wel wat de volgende patch ons brengt, misschien is dan een warrior die zwaar in de vernieuwde prot tree gespecced is wel harstikke nodig voor BWL.
Same here, grootste gedeelte uit defense vind ik (nog!) niet interessant genoeg om MS voor op te geven. Ik heb zelf
- Shield Specialization - 5/5 points
- Toughness - 5/5 points
- Defiance - 5/5 points

In MC heb ik zoveel rage steeds dat ik bloodrage niet echt nodig heb behalve in het begin even :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 10:56:

addon die aangeeft voor welke proff's bepaalde dingen zijn en waar ze in disenchanten
Welke is dit? dit zit niet in lootlink/auctioneer... (toch, of heb ik alweer een hopeloos verouderde versie :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
sebasgrif schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 10:58:
[...]

Welke is dit? dit zit niet in lootlink/auctioneer... (toch, of heb ik alweer een hopeloos verouderde versie :P)
Enchantrix

alles wat ik gebruik komt van curse gaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 10:56:
screenshot zie je niet veel op :)

www.loslocos.tweakdsl.nl/images/djengisgui.jpg

TitanPanel
Titanquest
Atlas
CT_Raidassist
CT_Mailmod
Flexbar
Custom Hide Bar
AF Tooltip
Mobile Frames
Bag status meters
Lootlink
Auctioneer
coowldowncount
Bufftimers
Combat caller
Tacklebox
Archaelogist
Quickquest
ExpPlayerFrame
Gatherer
Selfcast
Map coordinates
Map notes

en nog wat proffession specific addons
Enchantment list sorter
Better Proffession frame (houd bij wat ik aan reagents in de bank heb zodat ik kan zien wat ik kan maken zodner dat ik alles in me bags hoef te hebben)
kijk jou bufftimers heb ik ook, maar kun je me misschien uitleggen hoe jij je bars zo hebt gekregen ?? incl die emotes enzo ? dat wil ik graag ook :) titanbar heb ik al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 11:00:
[...]

kijk jou bufftimers heb ik ook, maar kun je me misschien uitleggen hoe jij je bars zo hebt gekregen ?? incl die emotes enzo ? dat wil ik graag ook :) titanbar heb ik al
om te beginnen heb ik "Custom Hide bar" gebruikt

om de standaard bar van wow op te splitsen in

Bagbar
Option bar
Buttonbar

de standaard buttonbar is dan hidden gemaakt met een optie in Custom hide bar

All mijn buttons zijn "Flexbar" buttons
de Emotes zijn gewoon macro's die ik in een flexbutton drop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
MantaMania schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 10:02:
[...]
ik moet toch ook zeggen dat protection build het "makkelijker" maakt voor jezelf en je teamgenoten....

heb nu zelf 0/31/20 (jaja ik weet het ik mis het "stance-switch-rage-overhoud-dingetje" weet de naam ff niet :P) maar ik switch nooit in stances in instance (ook nog nooit nodig gehad)

die 31 zijn voor flurry en das meer voor solo.... ben nog niet helemaal er overuit wat ik nou als final wil hebben....

ben ook ff onder me steen uitgekropen, wat gaat er veranderen dan met de patch????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Al die losse addons...

Waarom niet gewoon naar www.ometh.com gaan, en ometh nmod 5.2 downloaden ?

Zit alles in wat je nodig hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
On_E schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 11:18:
Al die losse addons...

Waarom niet gewoon naar www.ometh.com gaan, en ometh nmod 5.2 downloaden ?

Zit alles in wat je nodig hebt. :)
omdat ik van maatwerk hou B)

heb een zut aan compilations gebruikt, Nurfed, Cosmos, Gypsy, Isnomniax

maar de mods veranderen, evenals dat wat ik nodig hebt :) dus ben ik overgestapt op losse, veel werk, ja, maar ik weet tenminste welke addon wat doet en welke dependencies het gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 11:22:
[...]

maar de mods veranderen, evenals dat wat ik nodig hebt :) dus ben ik overgestapt op losse, veel werk, ja, maar ik weet tenminste welke addon wat doet en welke dependencies het gebruikt
Ik hou van simpel, vandaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Cyrus-The-Virus schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 11:15:
[...]

ik moet toch ook zeggen dat protection build het "makkelijker" maakt voor jezelf en je teamgenoten....

heb nu zelf 0/31/20 (jaja ik weet het ik mis het "stance-switch-rage-overhoud-dingetje" weet de naam ff niet :P) maar ik switch nooit in stances in instance (ook nog nooit nodig gehad)

die 31 zijn voor flurry en das meer voor solo.... ben nog niet helemaal er overuit wat ik nou als final wil hebben....

ben ook ff onder me steen uitgekropen, wat gaat er veranderen dan met de patch????
Tactical Mastery heet dat. En toch wel een van de beste talents voor warriors watvoor rol ze ook spelen.
Charge->switch to Def
Ik zou er niet zonder mee kunnen <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flexbar krijg ik dus nooit aan de praat, hij staat bij me addons maar geen button te zien ::| vaag nog maar es kieken dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 11:25:
flexbar krijg ik dus nooit aan de praat, hij staat bij me addons maar geen button te zien ::| vaag nog maar es kieken dan
/flexbar show button=1-120

:+

tipje als je flexbar wil gaan gebruiken, lees de helpfiles die meegeleverd worden (html formaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

lol flexbar werkt ook niet zomaar :D

http://forums-en.wow-euro...t=1694&p=1&tmp=1#post1694
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 11:22:
[...]

Same here :D

Dit zijn mods die ik gebruik zo uit mijn hoofd.

Af_Tooltip
AllInOneInventory
Alphamap
Assisthelper
Atlas
Auctioneer
Auction-It
Autobar
BuffStatus
CleanMiniMap
CT_Mailmod
CT-RaidAssist
DefendYourself
DiscordActionBars
DiscordUnitFrames
EquipCompare
Gatherer
HideFrames
Lootlink
myBindings
QuestFade
QuestLevels
QuickMountEquip
Relinker
SCT
StanceSets
StatusBars
SunderThis
Titan
WeaponQuickSwap

[ Voor 93% gewijzigd door Muppet op 24-06-2005 11:46 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
kEv4h schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 11:25:
[...]

Tactical Mastery heet dat. En toch wel een van de beste talents voor warriors watvoor rol ze ook spelen.
Charge->switch to Def
Ik zou er niet zonder mee kunnen <3
die ja :P

maar wat gaan warriors nou erbij krijgen dan bij de talents in de patch? is daar een documentje over, wil het wel ff lezen voordat ik me talents reset (anders moet ik het 2x doen)

klopt het trouwens dat de warriors een gratis reset hebben gekregen omdat die dual wield talent erbij is gekomen (ik dacht zoiets gelezen te hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Nee volgende patch krijgen we een reset dus ik zou ff w88 met Respec.
Lol hij gaat zich dood schrikken als hij dat doet :D

[ Voor 59% gewijzigd door Muppet op 24-06-2005 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Cyrus-The-Virus schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 11:49:
[...]

die ja :P

maar wat gaan warriors nou erbij krijgen dan bij de talents in de patch? is daar een documentje over, wil het wel ff lezen voordat ik me talents reset (anders moet ik het 2x doen)

klopt het trouwens dat de warriors een gratis reset hebben gekregen omdat die dual wield talent erbij is gekomen (ik dacht zoiets gelezen te hebben)
Voor zo ver ik weet niet, maar als de patch live is krijg je een gratis talent point reset :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
kEv4h schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 12:05:
[...]

Voor zo ver ik weet niet, maar als de patch live is krijg je een gratis talent point reset :)
dan was dat dus wat ik gelezen had... ok ik zie het wel wanneer dat komt dan....

[ Voor 23% gewijzigd door Cyrus-The-Virus op 24-06-2005 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Muppet schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 11:56:
Nee volgende patch krijgen we een reset dus ik zou ff w88 met Respec.

[...]

Lol hij gaat zich dood schrikken als hij dat doet :D
dan doet ie daarna toch gewoon

/flexbar hide button=1-120

^^ het is even wennen, maar ik an absoluut niet meer zonder flexbar

enige irritanten is bij eht aanmaken van een alt moet ik alles weer isntellen, er is geen manier om een default instelling te locken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch leuk, 2 avonden geleden Kazzak gedaan en gisternacht liep meneer weer te brullen. Dus doen we 'm nog maar es he :P

En je zal t niet geloven, maar hij dropte Druid en Warlock loot (Flayed Doomguard Belt en Fel Infused Leggings). Dat dropt bijna nooit van raidbazen!

(sja als je MC nog nooit gedaan hebt, snap je bovenstaand sarcasme waarschijnlijk niet ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster
  • Laatst online: 17-09 23:14

Boekster

Naimoholic

Bij ons op Bloodscalp loopt toch echt een 'lock met 5 Felheart items én een Nemesis Skullcap.
Cenarion daarentegen heb ik nog niet gezien.

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 12:14:
[...]

dan doet ie daarna toch gewoon

/flexbar hide button=1-120

^^ het is even wennen, maar ik an absoluut niet meer zonder flexbar

enige irritanten is bij eht aanmaken van een alt moet ik alles weer isntellen, er is geen manier om een default instelling te locken
Ik gebruik het alleen bij mijn mage. Knop met die teleports en met food/water buttons ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
http://forums.pyreguild.com/showthread.php?t=1702 vond ik net

Blackwing lair weapons
O_O *drool*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
is die blackwing lair er al :D :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Nope, volgende content patch :) Snel dus hopelijk!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

tja, ik heb een beetje met flexbar zitten kloten, maar vind de manier waarop alles moet nogal omslachtig -_-

Ik wou gewoon paar simpele knoppen die kwamen/verdwenen met combat maar welk event ik daar voor nodig had konk niet vinden. (/flexbar listevents of iets in die trand geeft gewoon niks vreemd genoeg, terwijl ik het precies overtik van de help text)

Gisteren wilden we in de guild een DM tribute run doen, nog nooit eerder gedaan, maar we konden nergens een Rogue, Engineer of Blacksmith vinden die hoog genoeg was.

We hadden op dat moment maar 4 level 60's online, 60 shadow priest, 60 mage, 60 druid, en 60 hunter.
Dus ben ik maar mee gegaan met mijn 55 paladin met engineering en we hebben het nog gewoon in 2 uur gedaan :P (was ook onze eerste keer dus vandaar ;) )

Maar het ging echt prachtig goed, MC op een mob, druid in bear vorm en ik mass healen. Healen ging perfect aangezien ik full holy spec ben en 6k mana heb met buffs. Hebben maar 1x een whipe gehad en dat was omdat zo'n oog van achter kwam en 2 voidwalkers summonde :P

Maar de guild was onder de indruk van mijn healing skills en ik mag nu (ondertussen 56) mee naar alle high level instances als healer, want ik heal beter dan de shadow priest :P

Maar als je die tribute run bekijkt weet je weer waarom blizzard gewoon pwnd. Die humor van de ogre's, prachtig!

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Wiebbe schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 13:10:
Maar als je die tribute run bekijkt weet je weer waarom blizzard gewoon pwnd. Die humor van de ogre's, prachtig!
duidelijk _O_
een stuk leuker om te doen dan strat/scholo etc
DM ownt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Wiebbe schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 13:10:
tja, ik heb een beetje met flexbar zitten kloten, maar vind de manier waarop alles moet nogal omslachtig -_-

Ik wou gewoon paar simpele knoppen die kwamen/verdwenen met combat maar welk event ik daar voor nodig had konk niet vinden. (/flexbar listevents of iets in die trand geeft gewoon niks vreemd genoeg, terwijl ik het precies overtik van de help text)
Heb je de readme gelezen? niet alle events hebben een logische naam namelijk

en omslachtig ja dat klopt, maar dat komt gewoom omdat flexbar zo veelzijdig is en zo krachtig, het is in principe een addon op de bestaande macro scripttaal van WoW puur op te buttons gericht

in combat is bijvoorbeeld niet eens echt zo moelijk, gebruik de volgende commands hiervoor

/Group Button=1-6 Anchor=1
/VerticalGroup Group=1
/Show Group=1 On='StartCombat' Target='player'
/Show Group=1 On='GainTarget' Target=['hostile' 'neutral']
/Show Group=1 On='TargetReactionChanged' Target=['hostile' 'neutral']
/Hide Group=1 On='EndCombat' Target='Player'

hiermee krijg je een groep van 6 knoppen, verticaal geschikt, alleen als je in combat bent, je een player target die hostile of neutral is of waarvan de status veranderd van een hostile of neutral speler

voor mijn lightning shield heb ik bijv

/scale button=92 scale=20
/Show Button=92 On='LoseBuff' Target='Lightning Shield'
/Hide Button=92 On='GainBuff' Target='Lightning Shield'

op button 92 zit lightning shield als ie wegvalt verschijtn er een knop die 2x zo groot is als normaal , boven me char waar ik dan op moet drukken om meteen weer LS te hebben :P

[ Voor 28% gewijzigd door Bokkie op 24-06-2005 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

hardstikke bedankt! :)
ik zie net inderdaad dat er nog een zooi html bestanden staat die ik had moeten lezen :P
Nou ja, vandaag er maar even een beetje mee kloten dan.

die lightning shield knop is wel heel erg handig, denk dat ik daar ook wel wat mee kan voor me pallie :)

[ Voor 25% gewijzigd door Wiebbe op 24-06-2005 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-09 22:25

Binno

. .. ... ....

Bij ons op de server is een soort race gaande hoe snel je DM kan doen (tribute run) .. en je kan het doen in 15 min (mijn snelste was 19 min door een disconnect)..

maar idd DM is een euek instance waar je veel crit gear weg kan halen

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Binno schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 13:47:
Bij ons op de server is een soort race gaande hoe snel je DM kan doen (tribute run) .. en je kan het doen in 15 min (mijn snelste was 19 min door een disconnect)..

nice :D
Ik run vaak DM east voor het warrior epic boek, Dan doen we 4 bazen (hydrospawn, die gast die je sacrificed, die chick met die imp en de laatste baas) en 't snelste daarbij is 18 minuten. Wel met een hoop shortcuts die nou niet bepaald working as intended zijn, maargoed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Wiebbe schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 13:26:
hardstikke bedankt! :)
ik zie net inderdaad dat er nog een zooi html bestanden staat die ik had moeten lezen :P
Nou ja, vandaag er maar even een beetje mee kloten dan.

die lightning shield knop is wel heel erg handig, denk dat ik daar ook wel wat mee kan voor me pallie :)
hearthstone op 92

/Show Button=92 On='GainBuff' Target='Divine Shield'
/Hide Button=92 On='LoseBuff' Target='Divine Shield'

sorry :P was te easy

maar inderdaad voor palladins erg handig voor seals denk ik

[ Voor 6% gewijzigd door Bokkie op 24-06-2005 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 13:55:
[...]

hearthstone op 92

LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

hearthstone op 92

LOL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

[...]

hearthstone op 92

omg :P
dies wel heel erg goed ^_^
Binno schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 13:47:

19 minuten??
je kan toch amper alles skippen? of doe je dan een stealth run ;)
Volgens mij stonden er teveel guards op bepaalde plekken, en vooral die Ogre Reavers en Captains slaan ontzettend hard. (captains zijn die mobs niet de bosses voor de koning)

[ Voor 46% gewijzigd door Wiebbe op 24-06-2005 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

offtopic:
zucht

[ Voor 98% gewijzigd door Wiebbe op 24-06-2005 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:30

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Wiebbe schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 14:22:
[...]
je kan toch amper alles skippen? of doe je dan een stealth run ;)
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:41
Gisteren twee keer DM North gedaan met vier guildies, en twee keer dropte Band of the Ogre King :D

Ik was de enige warrior in de groep, en er was ook geen rogue/paladin/druid, dus ik heb nu twee van die ringen aan m'n hand zitten :)

Ook nog Barrier Shield gekregen, dus was wel de moeite waard :)

[ Voor 18% gewijzigd door Mior op 24-06-2005 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:48
Vandaag vroeg een lvl 60 maat van mij of ik zin had om me te gaan naar BRD, hij ging attunement quest doen met paar maten van hem (ben zelf lvl 56 rogue). Eenmaal bij de bar aangekomen zeggen de andere 2 rogues "Als Shanker dropped heb ik em nodig!" en ik zeg dat dus ik ook, maar ik zeg er meteen bij dattie waarschijnlijk toch niet dropped..

Dus Plugger slachten..en ja hoor, hij dropt Barman Shanker. Eerste rogue rolled 7, tweede rolled 33...en ik roll 36!

Barman Shanker :Y)

Dus bij de 1e keer meteen, en ook meteen attunement quest gedaan. Vanochtend ook al van een guildie Shadowcraft Belt gekregen omdat ik hem gisteren had geholpen. Heb nu devilsaur legs/gaunts + stormshroud shoulders ook al..ik mag niet klagen! :+

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Phantom schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 15:10:
Gisteren twee keer DM North gedaan met vier guildies, en twee keer dropte Band of the Ogre King :D

Ik was de enige warrior in de groep, en er was ook geen rogue/paladin/druid, dus ik heb nu twee van die ringen aan m'n hand zitten :)

Ook nog Barrier Shield gekregen, dus was wel de moeite waard :)
Ik wil ook DM doen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Squatt_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 12:14:
*inloggen op alt*

/flexbar loadprofile profile='Djengis of Bloodscalp'

*biertje pakken*

(en je kunt dus ook een default instelling maken, en die met "saveprofile profile='default'" saven, en dan op elke alt loaden)

[ Voor 8% gewijzigd door _Squatt_ op 24-06-2005 15:48 ]

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 10:31
Boekster schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 12:27:
Bij ons op Bloodscalp loopt toch echt een 'lock met 5 Felheart items én een Nemesis Skullcap.
Cenarion daarentegen heb ik nog niet gezien.
Nightmares Asylum zeker ? :)

---

Gisteravond heb ik ff met 10 man Attunement gedaan - BRD in easy mode - met na afloop een domme actie van mezelf : ik kwam erachter dat je in een raidgroup moet zitten om de MC portal te kunnen gebruiken > lava > schroei > dood :P

GM's van the Remains zijn een actie begonnen om een samenwerkingsverband (tot nu toe met o.a. tribal vengeance / cheap ass clan / blackguard ) te beginnen met andere NL guilds / spelers om dit soort instances te kunnen gaan doen namelijk - nog 2 levels tot 60 en dan hoop ik ook een poging te gaan wagen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Optical op 24-06-2005 16:09 ]

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Optical schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 15:57:
[...]

---

Gisteravond heb ik ff met 10 man Attunement gedaan - BRD in easy mode - met na afloop een domme actie van mezelf : ik kwam erachter dat je in een raidgroup moet zitten om de MC portal te kunnen gebruiken > lava > schroei > dood :P

GM's van the Remains zijn een actie begonnen om een samenwerkingsverband (tot nu toe met o.a. tribal vengeance / cheap ass clan / blackguard ) te beginnen met andere NL guilds / spelers om dit soort instances te kunnen gaan doen namelijk - nog 2 levels tot 60 en dan hoop ik ook een poging te gaan wagen :)
Omg, ik deed precies hetzelfde :P

ik kom leuk aanrennen, woei door het raam!
pats dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
kEv4h schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 13:53:
[...]

Ik run vaak DM east voor het warrior epic boek,
erm, welk boek??????? misschien een linkje ervoor/ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
Ik heb advies nodig...

Ik heb recentelijk de hele questline gedaan in EPL waarbij je uiteindelijk in de quest [63] In Dreams (elite) de GrandCrusader van de Scarlet Crusade moet bevrijden in Hearthglen. Uiteindelijk kun je bij Tidus Fordring, zijn vader, 5 rewards kiezen. Voor iedere klasse iets leuks. Het is een tamelijk lange questline en de rewards zijn dus ook niet mis. Ik ben dus een lvl 60 mage en heb gekozen voor Fordring's Seal. Een ander alternatief was de Shroud of the Exile maar die vond ik niet zo boeiend aangezien ik de Royal Tribunal Cloak al heb.

Toen kwam ik terug in Ironforge en keek ik nog eens goed naar de ring, en bleek de +37 op spells alleen op healing te slaan, en niet damage |:( |:(
Dus ik een petition filen met de vraag of ik de ring niet kon omruilen voor de shroud, krijg ik een mailtje terug dat dit soort reimbursements maar 1x per account worden gedaan. Nu is de vraag, gebruik ik deze kans om een klein beetje betere cloak te krijgen, of bewaar ik deze kans voor wanneer het er echt toe doet en er epics mee gemoeid zijn? Met blizzard weet je het namelijk niet, ze kunnen volgende week weer van policy veranderen dat je wel meer dan 1 reimbursement krijg, of mischien schaffen ze heel die functie wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Cyrus-The-Virus schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 16:33:
[...]

erm, welk boek??????? misschien een linkje ervoor/ervan?
Foror's Compendium of Dragon Slaying

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

---

Ik vind dat wel een goed idee, dat guilds samen smelten of samenwerken. Van de week wou ik met een paar Ravenblooders LBRS doen, hebben we ook gedaan hoor. Alleen het is ons nog niet gelukt om guild only te gaan voor UBRS, LBRS, Scholomance en Stratholm ten minste in Raid verband een normale 5 mans party lukt wel. Het vervelende is als je genoeg LvL 60 hebt dat er drie dingen kunnen gebeuren.

A: Je hebt mensen die High LvL instances willen doen
B: Je hebt mensen die helemaal verslaaft zijn aan PvP-en
C: Niet iedereen is online
D: En dan heb je nog de mensen die met hun Alt aan het spelen zijn.

Conclusie: het is nog niet gelukt om 15 guildmembers bij elkaar te krijgen voor een raidgroep voor UBRS en dan hebben we het nog niet eens over Onyxia, Molten Core, Azeguros en Lord Kazzak plus dat binnen niet al te lange tijd Blackwing Lair geopend gaat worden. En ik zou het juist zo leuk vinden om eens een keer met alle L60 binnen onze guild een Raid instance te gaan doen. :/

Nog steeds moet je outsiders whisperren om te vragen om mee te gaan, nou ja misschien ben ik wel erg pessimistisch maar ik zie mij voorlopig nog niet met de guild tegenover Ragnaros staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CU2morO schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 16:36:
Ik heb advies nodig...

Ik heb recentelijk de hele questline gedaan in EPL waarbij je uiteindelijk in de quest [63] In Dreams (elite) de GrandCrusader van de Scarlet Crusade moet bevrijden in Hearthglen. Uiteindelijk kun je bij Tidus Fordring, zijn vader, 5 rewards kiezen. Voor iedere klasse iets leuks. Het is een tamelijk lange questline en de rewards zijn dus ook niet mis. Ik ben dus een lvl 60 mage en heb gekozen voor Fordring's Seal. Een ander alternatief was de Shroud of the Exile maar die vond ik niet zo boeiend aangezien ik de Royal Tribunal Cloak al heb.

Toen kwam ik terug in Ironforge en keek ik nog eens goed naar de ring, en bleek de +37 op spells alleen op healing te slaan, en niet damage |:( |:(
Dus ik een petition filen met de vraag of ik de ring niet kon omruilen voor de shroud, krijg ik een mailtje terug dat dit soort reimbursements maar 1x per account worden gedaan. Nu is de vraag, gebruik ik deze kans om een klein beetje betere cloak te krijgen, of bewaar ik deze kans voor wanneer het er echt toe doet en er epics mee gemoeid zijn? Met blizzard weet je het namelijk niet, ze kunnen volgende week weer van policy veranderen dat je wel meer dan 1 reimbursement krijg, of mischien schaffen ze heel die functie wel af.
Exile cape is ZO goed voor mij (Shaman) en jij had er als mage prolly ook wel wat meer aan gehad aangezien er ook Spirit op zit. Anyway, als een Mage zou ik dan gewoon Dire Maul farmen voor die +1% to crit spells cloak waarvan ik de naam even kwijt ben. Heeft ook +10 int geloof ik... Heliotrope? Veel beter voor Mages imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
nice.... alleen kan nergens vinden welk zwaard je ernou voor krijgt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Cyrus-The-Virus schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 17:05:
[...]

nice.... alleen kan nergens vinden welk zwaard je ernou voor krijgt.....
Quel'Serrar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
_Squatt_ schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 15:48:
[...]

*inloggen op alt*

/flexbar loadprofile profile='Djengis of Bloodscalp'

*biertje pakken*

(en je kunt dus ook een default instelling maken, en die met "saveprofile profile='default'" saven, en dan op elke alt loaden)
hmmz dat wist ik niet :o terwijl ik toch al heel veel met flex kan ^^ thanks

[ Voor 5% gewijzigd door Bokkie op 24-06-2005 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

---

gheghe wie ben jij ?

we willen in principe volgend weekend de eerste stappen in mc gaan maken :) daarom ga ik vanavond BRD 10 mannen voor een attunement speedrun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Ja lekker zwaardje inderdaad, beste tank-zwaard ingame volgens mij;
volgens mij hebben 3 warriors bij ons in het guild dat boek nu, nu alleen nog een keer genoeg mensen online krijgen tegelijk om Onyxia te doen ^_^
Het blijft echt lastig nu het zomer is en mensen ook steeds meer op het lvl60 zijn uitgekeken raken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nioz schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 20:33:
[...]

volgens mij hebben 3 warriors bij ons in het guild dat boek nu, nu alleen nog een keer genoeg mensen online krijgen tegelijk om Onyxia te doen ^_^
Het blijft echt lastig nu het zomer is en mensen ook steeds meer op het lvl60 zijn uitgekeken raken :(
Daar hebben wij ook heel erg last van :(

Gelukkig gaat t met mn priest wel beter. Vanmiddag Library en Cathedral gedaan, meteen een half level omhoog en ik heb de quests nog niet eens ingeleverd :D

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2005 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Ik krijg meteen als ik inlog een disconnect. Dan kan ik een minuut wachten ofzo anders krijg ik "name already exists" foutmelding, en dan pas kan ik erop. Iemand dit ook wel eens gehad?

Edit: en ik kom er dus net achter dat het nog erger geworden is. 90% van me inlogscherm blijft nu staan als ik inlog. Onspeelbaar dus :( . Dat is op me 60 rogue waarmee ik op de boot sta.
Bij me mage doet hij het wel goed alleen zie ik me char niet. Wtf?

[ Voor 52% gewijzigd door DeepSeven op 24-06-2005 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Wat zijn sommige mensen zielig zeg :X
Net in STV bezig, moest wat croco's killen. Zien we daar een undead rogue van 37, en een undead priest van 44. Waar ik aan het questen was waren ook nog 2 anderen bezig, gelukkig.

Ik krijg een debuff op me van die priest, die sheep ik. Snel die rogue gepakt, dood. Maar die 44 priest won gewoon van 3 lvl 35's :/.
Ze hebben ons wel 5x gecorpscamped. Toen we 5 wachtte waren ze weg, dus wij weer verder questen. Damn, weer dood. Ga iemand anders vervelen ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 21:33:
Ik krijg meteen als ik inlog een disconnect. Dan kan ik een minuut wachten ofzo anders krijg ik "name already exists" foutmelding, en dan pas kan ik erop. Iemand dit ook wel eens gehad?

Edit: en ik kom er dus net achter dat het nog erger geworden is. 90% van me inlogscherm blijft nu staan als ik inlog. Onspeelbaar dus :( . Dat is op me 60 rogue waarmee ik op de boot sta.
Bij me mage doet hij het wel goed alleen zie ik me char niet. Wtf?
Haal je 'WTF' folder eens leeg in je install game map. Kan geen kwaad, alleen moet je daarna even Wow weer goed instellen (grafisch/keybindings/eventueel add-ons). Maar je kan in ieder geval weer spelen :) Mocht dit nog niet lukken, dan even je client opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nioz schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 20:33:
[...]

Heerlijk zwaard inderdaad voor de main-tank, maar als paladin zou je er ook niet over moeten klagen :). In onze guild hebben we op dit moment 2x Quel Serrar rondlopen. (Bloodscalp) Ik heb alleen dat hele Dire Maul al té vaak gerunned... Voor mensen die interesse hebben, op Bloodscalp wordt het boek om Quel Serrar te verkrijgen op dit moment verkocht (Alliance kant)! Als het niet al weg is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Net even met promwarm wat aan me build gesleuteld voor me mage, ziet er goed uit. Ik had echt 10 punten verdeeld over dingen die nergens voor nodig waren :D

Arcane Talents (21 points)
Improved Arcane Missiles - 5/5 points
Arcane Concentration - 5/5 points
Evocation - 1/1 point
Improved Arcane Explosion - 5/5 points
Improved Counterspell - 2/2 points
Improved Mana Shield - 2/2 points
Presence of Mind - 1/1 point

Fire Talents (30 points)
Improved Fireball - 5/5 points
Improved Fire Blast - 3/5 points
Ignite - 5/5 points
Flame Throwing - 2/2 points
Pyroblast - 1/1 point
Incinerate - 2/2 points
Improved Flamestrike - 3/3 points
Critical Mass - 3/3 points
Blast Wave - 1/1 point
Fire Power - 5/5 points

O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje voor de rogues onder ons. Ik heb een rogue alt aangemaakt om te kijken hoe dat nou was (levelen gaat zo langzaam na lvl 50 :( ). Ik dacht dat er niks aan zou zijn want ik hou er echt van om spells op iemand te gooien maar het bevalt me tot nu toe wel :)

Nu heb ik de add-on stancesets zodat ik in stealth dagger-sword heb en unstealth sword-sword. Nou wou ik voor het sword-tijdperk van mijn rogue nog wel eens een gouge doen, naar iemands achterkant lopen en dan een backstab. Nu kan dit echter niet meer omdat ik dus twee zwaarden in me hand heb en voor backstab een dagger nodig heb. Weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nevermind.. niet goed gelezen..

krijg je als je op zaterdag om 8 uur moet beginnen :'(

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2005 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Sta gisteren met een leuk groepje van tien mensen in strat en we lopen naar binnen. Op dat moment verdwijnt de instance an iedereen valt naar beneden (ergens de aardbodem in) en iedereen is dood. Behalve de rogue. Nouja, release spirit. De helft van de party staat ineens in westfal bij de spirit healer, twee staan er in darnassus en eentje was spontaan in bootybay en wat onze warlock in Feralas deed, ik weet 't niet.

We konden niks doen dan met negen mensen res sickness accepteren en weer opnieuw proberen. Toen de run eenmaal begon ging alles goed. Eindelijk maar eens ct raid assist geinstaleerd voor het main tank overzicht gebeuren en ik moet eerlijk toegeven, had ik een paar weken geleden al moeten doen ;)

Ramstein dropte dit nog als kadotje voor me http://www.thottbot.com/?n=667870 met als extra bonus een thorium spike erop. Ziet er weer flink bling bling over de top uit. Anyhoo, ook even protection gespecced voor vijf gold om te zien hoe het nu werkt en dan na de patch en als ik niet tevreden ben betaal ik wel 10 gold om mijn MS terug te hebben.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 08:16
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 10:37:
Vraagje voor de rogues onder ons. Ik heb een rogue alt aangemaakt om te kijken hoe dat nou was (levelen gaat zo langzaam na lvl 50 :( ). Ik dacht dat er niks aan zou zijn want ik hou er echt van om spells op iemand te gooien maar het bevalt me tot nu toe wel :)

Nu heb ik de add-on stancesets zodat ik in stealth dagger-sword heb en unstealth sword-sword. Nou wou ik voor het sword-tijdperk van mijn rogue nog wel eens een gouge doen, naar iemands achterkant lopen en dan een backstab. Nu kan dit echter niet meer omdat ik dus twee zwaarden in me hand heb en voor backstab een dagger nodig heb. Weet iemand hier een oplossing voor?
macro maken met /stancesets next en dan aan e binden ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-08 19:58

BitByter

Prutst dit forum

weet iemand die url van die FTP waar al die patches opstonden?
m'n wow installatie is corrupt geraakt, en heb geen zin om 5 uur te wachten op trage bittorrent downloads :)

[ Voor 11% gewijzigd door BitByter op 25-06-2005 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 09:28

we_are_borg

You will Comply

BitByter schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 13:07:
weet iemand die url van die FTP waar al die patches opstonden?
m'n wow installatie is corrupt geraakt, en heb geen zin om 5 uur te wachten op trage bittorrent downloads :)
Probeer http://www.fileplanet.com...atch-v1.5.0---UK-English-[Battlegrounds] deze eens.

[ Voor 3% gewijzigd door we_are_borg op 25-06-2005 13:17 ]

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nu ook een werkende ad on die mijn ruimte in mijn questlist vergroot ? Call me a bitch maar ik kan nergens op cursegaming tussen al die brei wat vinden.

Ik gebruik sowieso helemaal geen Add-ons verder. Nog leuke tips ? Level 43 NE druid btw.. Mijn totale playtime ligt nu op 11 dagen.. ik schijn nogal langzaam te levelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
@ nightstalker
Eerst wou ik ook niet aan addons, maar je mist zoveel. Ook al zeg je van niet.

Titanbar, een must voor een snel overzicht van alles
Atlas, instance maps onder je minimap
Lootlink, Om verkochte zooi aan vendor de prijzen te onthouden, dus elke keer als je dat item weer in je inventory krijgt zie je wat het waard is bij vendor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok dat is beter werk..Dank je !

Heb je toevallig een link waar ik het vandaan kan halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Die heb ik wel voor je :)
http://www.curse-gaming.com/mod.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super :D vanavond meteen proberen.. thanks !

Btw.. We zijn actief op Bloodfeather. De guild heet The Thirth Alliance.
Iedereen is welkom en we helpen iedereen met quests en trainingen en geld.. (dat laatste alleen als we je al wat langer kennen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, iemand die mij kan helpen?
ik heb WoW vandaag binnengekregen en alles netjes geïnstalleerd, alleen krijg ik het niet voor elkaar om een account aan te maken.
Alles gaat goed, tot aan de betaling.
Ik heb geen credit-card, dus ik heb een pre-paid game card gekocht.
Alleen als ik de code die onder de kraslaag staat invoer, krijg ik de melding dat het een ongeldige code is. Ik heb al een kleine 100 keer gecontroleerd of ik de code wel goed overgenomen heb, en dat is ook zo.

Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen? Ik wil namelijk graag beginnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 10:09:
[...]

[late reactie] 1tje kwam van een plaguehound runt en de andere van een gewone :) Succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 16:44:
Hallo, iemand die mij kan helpen?
ik heb WoW vandaag binnengekregen en alles netjes geïnstalleerd, alleen krijg ik het niet voor elkaar om een account aan te maken.
Alles gaat goed, tot aan de betaling.
Ik heb geen credit-card, dus ik heb een pre-paid game card gekocht.
Alleen als ik de code die onder de kraslaag staat invoer, krijg ik de melding dat het een ongeldige code is. Ik heb al een kleine 100 keer gecontroleerd of ik de code wel goed overgenomen heb, en dat is ook zo.

Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen? Ik wil namelijk graag beginnen :(
Weet je zeker dat je het op www.wow-europe.com doet en niet op www.worldofwarcraft.com ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 13:58:
Is er nu ook een werkende ad on die mijn ruimte in mijn questlist vergroot ? Call me a bitch maar ik kan nergens op cursegaming tussen al die brei wat vinden.

Ik gebruik sowieso helemaal geen Add-ons verder. Nog leuke tips ? Level 43 NE druid btw.. Mijn totale playtime ligt nu op 11 dagen.. ik schijn nogal langzaam te levelen
Dus je wilt meer dan 20 quests in je Quest Log hebben? Dat gaat niet lukken met welke mod dan ook aangezien dat een limiet van de game zelf is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, dat weet ik heel zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 17:04:
[...]

ja, dat weet ik heel zeker
:/
Dan heb ik ook geen idee. Sorry : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 17:17:
[...]

:/
Dan heb ik ook geen idee. Sorry : (
toch bedankt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-05 00:07
Ik ga na de vakantie ook eindelijk World of Warcraft spelen! Dan koop ik m'n nieuwe PowerBook, een dan gaat daar natuurlijk meteen een nieuw spel bij - die dus. Op de Hogeschool van Amsterdam is een wireless netwerk door de hele school, dat wordt dus lekker WoW-en in de pauzes/tussenuren.

Volgende week ga ik waarschijnlijk m'n tien-dagen geval gebruiken, even uitzoeken welke class ik ga nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stuur ff een mailtje maar verwacht niet op serieus antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 19:56:
[...]

Stuur ff een mailtje maar verwacht niet op serieus antwoord
ik bel maandag wel ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:48
RaseriaN schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:29:
[...]

Hee! nu ga je te ver he ;) Ik dual wield swords om mn dmg zo hoog mogelijk te krijgen.. en kan desgewenste dagger nemen.. als ik daggers pak dan gimp ik mezelf gewoon... no thnx for that :Y)
Daggers met Sinister Strike ja. Heb na het vinden van de Barman Shanker zelf nu een 21/8/22 build met imp BS, bevalt me prima.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
geweldig, net de roll voor LF gloves verloren :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net 10 BRD runs gedaan voor Barman Shanker en niks gevonden. :(
Morgen maar nog een paar keer proberen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zullen wel zeggen van dat je al gekrast hebt (krassen krassen krassen :9 ) en dat je dus pech hebt
In andere woorden : Dikke vette vinger en alleen geld innen
Je moet gewoon een nep cc nummer invoeren als ze niet willen helpen en dan terug naar de winkel gaan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
mensen,

ik gebruik cosmos, (ja ik ben lui...) en al een maandje doet de level indicatie het niet.. dus ipv

[40]*vul hier je questnaam in*

staat er *vul hier je questnaam in*, dus zonder de [lvl]

hoe krijg ik dit weer aan..? cosmos zelf werkt wel...verder heb ik lootlink, auctioneer en atlas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:59

Smurf

Detri

Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 15:52:
Super :D vanavond meteen proberen.. thanks !

Btw.. We zijn actief op Bloodfeather. De guild heet The Thirth Alliance.
Iedereen is welkom en we helpen iedereen met quests en trainingen en geld.. (dat laatste alleen als we je al wat langer kennen)
Ah leuk, meer mensen op Bloodfeather. :)

)

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.