Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 37 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.658 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
HTT-Thalan schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 14:23:
[...]

Onderste duimknop is distract, bovenste is vanish, muiswiel drukken is stealth. De 'F' naast WASD is pickpocket, en bij normal combat:

1 - shoot
2 - SS
3 - Evis
4 - Gouge
5 - Hem
enz

in stealth is

1 - cheapshot
2 - ambush

Verder is 'R' mijn numlock, dus rennen, en spatie springen. En dan heb je het meeste wel denk ik.
Dat zijn wel heel erg weinig knopjes in vergelijking met een warrior :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 14:56
Muppet schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 14:26:
Dat deed ik al sinds Quake 3, want die pikte die muisknoppen ook niet.
quake2 had ik mousewheelup railgun (favo wapen ooit in een spel) en down rocketlauncher... duimknoppen? gebruik ik om te internette ;)

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mining & Blacksmith

Heb mijn mining dusdanig geleveld dat ik nu genoeg mats heb verzameld om mijn BS skills te levelen. Maar ik twijfel wel. Mijn uiteindelijke doel is genoeg goud te verzamelen voor mijn Epic Pala mount. Maar is BS nu eigenlijk wel zo winstgevend, wat zijn jullie gedachten hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 21:18
HTT-Thalan schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 14:23:
[...]

Onderste duimknop is distract, bovenste is vanish, muiswiel drukken is stealth. De 'F' naast WASD is pickpocket, en bij normal combat:

1 - shoot
2 - SS
3 - Evis
4 - Gouge
5 - Hem
enz

in stealth is

1 - cheapshot
2 - ambush

Verder is 'R' mijn numlock, dus rennen, en spatie springen. En dan heb je het meeste wel denk ik.
Waarschijnlijk weer een n00b vraag, maar hoe stel je dat in dan om de knop twee bindings te geven .. 1stealthed en 1 unstealthed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sleepie schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 14:34:
[...]

Waarschijnlijk weer een n00b vraag, maar hoe stel je dat in dan om de knop twee bindings te geven .. 1stealthed en 1 unstealthed ?
Ik heb zelf geen rogue, maar ik denk dat zijn actionbar netjes verspringt als ie stealth gaat, net zoals ik bij het wisselen van stances/shapeshiften ook een andere bar krijg. Of hij gebruikt flexbar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Sleepie schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 14:34:
[...]

is standaard bij rogue :)

stealth wisselt stancesets, evenals de stances bij druids en warriors
of ben ik al zo gewend aan addons dat dit een addon is :?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff een vraagje tussendoor;
Gebruikt er iemand een mod waarmee je de iconen van je party members kan verplaatsen? Naar de rechterkant, of naar het midden ofzo ?

CT_raid bedoel ik niet, ik gebruik benecast, en wil graag die iconenin het midden hebben. ALs het kan dan he! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:50

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 14:48:
Ff een vraagje tussendoor;
Gebruikt er iemand een mod waarmee je de iconen van je party members kan verplaatsen? Naar de rechterkant, of naar het midden ofzo ?

CT_raid bedoel ik niet, ik gebruik benecast, en wil graag die iconenin het midden hebben. ALs het kan dan he! :-)
moveanything!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn dank is groot!

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:54

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

evilpin0 schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 14:28:
[...]

Dat zijn wel heel erg weinig knopjes in vergelijking met een warrior :)
Dit zijn dan ook de enige die ik via het beperkte toetsenbord van mijn laptop kan bereiken. Als ik een numpad had zou ik niet meer muizen. Ik heb nog ongeveer 25 andere knoppen, welke ik gewoon via mijn muis gebruik. Ik noem een rupture, expose, evasion, preparation, backstab, bandages en feint.

Soms gaat dat gewoon sneller dan met je hand weer zoeken naar die juiste toets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 14:54:
[...]

Dit zijn dan ook de enige die ik via het beperkte toetsenbord van mijn laptop kan bereiken. Als ik een numpad had zou ik niet meer muizen. Ik heb nog ongeveer 25 andere knoppen, welke ik gewoon via mijn muis gebruik. Ik noem een rupture, expose, evasion, preparation, backstab, bandages en feint.

Soms gaat dat gewoon sneller dan met je hand weer zoeken naar die juiste toets.
mmo n00b :+

hiervoor deed ik alles met bar's en quickabr select buttons etc
maar sinds ik flexbar heb, gebruik ik voor mijn 2 linker bars het de keys rondom wasd
en de nummers toetsen 1 -> = met shift combo's

voor de rechteronder bar gebruik ik de Functie toetsen

de rest gaat met de muis clicks

www.loslocos.tweakdsl.nl/images/djengisgui.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:52

DinX

Motormuis

Ben ik de enige die quasi alles met klikken doet :?

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Laatst online: 18-09 21:18
Wat die stancesets voor stealth betreft, ik had al wel gemerkt dat mn actionbar verdween als ik ging stealthen. Ik heb er echter nooit een andere voor in de plaats gezien.
Waarschijnlijk ben ik teveel/te snel met mods gaan klooien, zonder dat ik goed wist wat ik deed.
Vanavond repair time :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik rondwandel gebruik ik de muis, maar in combat schuif ik de muis aan de kant en is het numpad mijn grootste vriend :-)

Daarnaast ook nog de 1 2 3 4 5 knoppen en home end en del in gebruik. Met knoppen werken is altijd sneller dan met de muis aanklikken... alleeen je moet wel even oefenen...

En als je mage bent.. bind never nooit blink naast sheep.. geloof me, das dodelijk. Voor jezelf en je party :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:27
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 15:14:
Als ik rondwandel gebruik ik de muis, maar in combat schuif ik de muis aan de kant is het numpad mijn grootste vriend :-)

Daarnaast ook nog de 1 2 3 4 5 knoppen en home end en del in gebruik. Met knoppen werken is altijd sneller dan met de muis aanklikken... alleeen je moet wel even oefenen...

En als je mage bent.. bind never nooit blink naast sheep.. geloof me, das dodelijk. Voor jezelf en je party :+
Vertel mij wat :P
Gister nog meegemaakt, GR gedaan. Moest ik frostnova hebben, druk ik op blink :X. Er stonden dus al 4 mobs die ik wou frosten, toen kwamen er nog 5 bij...
Erg practisch is het niet nee... ;)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd... maar ja, hij hoort bij het rijtje "escape spells* naast frost nova en sheep...
Erg opletten dus :-)

oowh.. als ik terugdenk aan ZF :o : Sheep Zoid,sheep : BLINK.....

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2005 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Gisteren vertelde een priest maatje wel een leuke, hij was in Scholo (d8 ik) en hij deed Mind Control op een Warlock mob daar.

Toen kon ie de Shadow Bolt Volley spell gebruiken, en hij dacht dat die hetzelfde zou werken als Arcane Missiles….

Hij gebruikte m, Shadow Bolt Volley schiet op random targets tegelijk, aggroed ie een hele room mobs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Laatst online: 11-05 09:31
jarnotjuh schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 15:18:
[...]

Vertel mij wat :P
Gister nog meegemaakt, GR gedaan. Moest ik frostnova hebben, druk ik op blink :X. Er stonden dus al 4 mobs die ik wou frosten, toen kwamen er nog 5 bij...
Erg practisch is het niet nee... ;)
Strakke actie, gebeurt iedereen wel een keer...

en deed, je gaat lekker rap door je lvls heen, dalijk haal je me nog in.

zal wel fijn zijn btw, kunnen van het weekend maybe een guild party maken voor SM (wil ik dan toch echt eens heen, vanaaf ff de quests scoren).

Ow en qua besturing is het qwes voor l/f/r/b en 1,2,3,4,r,f,d voor m'n meest gebruikte spells (al gebruik ik eerder me muis om ze aan te klikken...(en om te draaien).
Wil eigenlijk alleen nog me rmb voor lopen gaan gebruiken maar op een of andere manier kan ik ze wel instellen in het opties scherm maar werken ze niet.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

On_E schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 15:26:
Gisteren vertelde een priest maatje wel een leuke, hij was in Scholo (d8 ik) en hij deed Mind Control op een Warlock mob daar.

Toen kon ie de Shadow Bolt Volley spell gebruiken, en hij dacht dat die hetzelfde zou werken als Arcane Missiles….

Hij gebruikte m, Shadow Bolt Volley schiet op random targets tegelijk, aggroed ie een hele room mobs :P
Whehehehe. Net als die rogue die met blade flurry een gesapte en gesheepte mob wakker maakte zo ongeveer?

Wat mij wel es voorkomt (nou ja, es, wel vaker) dat als je een hunter meeneemt, dat nog wel es mis gaat. Je sapt een mob, en de warrior pakt een 2e mob. Omdat ik melee ben heb ik het gauw de in gaten welke ik moet hebben, en zal vaak de mob aanvallen die de MT ook aanvalt.

Hunters, werken echter ranged. En ik kwam het best vaak tegen dat hunter een gesheepte of gesapte mob weer wakker maakte. Beetje jammer. Mages e.d zijn ook ranged, hoor ik je nu denken. Klopt, maar om 1 of andere reden gebeurt me dit heel vaak als er hunters meezijn :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:48
HTT-Thalan schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 15:31:
[...]

Whehehehe. Net als die rogue die met blade flurry een gesapte en gesheepte mob wakker maakte zo ongeveer?

Wat mij wel es voorkomt (nou ja, es, wel vaker) dat als je een hunter meeneemt, dat nog wel es mis gaat. Je sapt een mob, en de warrior pakt een 2e mob. Omdat ik melee ben heb ik het gauw de in gaten welke ik moet hebben, en zal vaak de mob aanvallen die de MT ook aanvalt.

Hunters, werken echter ranged. En ik kwam het best vaak tegen dat hunter een gesheepte of gesapte mob weer wakker maakte. Beetje jammer. Mages e.d zijn ook ranged, hoor ik je nu denken. Klopt, maar om 1 of andere reden gebeurt me dit heel vaak als er hunters meezijn :{
Dat kan ik verklaren als Hunter zijnde. Meeste kennen de class rogue niet zo goed en hun abilities. Toen ik eindelijk eens een rogue in mijn party had die sap gebruikte zag ik hem op een mob afrennen dus ik dacht, ok die is de lul en begin te schieten.
Nadat de rogue het even had uitgelegd snapte ik wat ie ging doen iedere keer en schoot ik dus op een andere mob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

DinX schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 15:05:
Ben ik de enige die quasi alles met klikken doet :?
Ik gebruik,

1,2,3,4,5,6,e,q,mouse3,mouse4,mouse5,
shift + 1,2,3,4,5,6,e,q,mouse3,mouse4,mouse5,

alt q en alt e voor life pots.

shift r,f,c voor stances.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
HTT-Thalan schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 15:31:
[...]

Dan moet je de hunter ook laten doen wat hij goed kan, het target markeren met een grote rode pijl!
Als de warrior dan ook die mob tankt kan de mage eventueel een andere sheepen..

Beetje overleg kan mischien geen kwaad.

Het is mij nog nooit gebeurt dat ik een sheep/sap brak door een ranged attack, ik markte dan ook de targets af en dat speelt wel zo lekker (weet iedereen waar hij aan toe is en niet alleen de melee's)

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:39

Ryceck

Constants and Variables

Hooli-gan schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 15:43:
[...]

Dat kan ik verklaren als Hunter zijnde. Meeste kennen de class rogue niet zo goed en hun abilities. Toen ik eindelijk eens een rogue in mijn party had die sap gebruikte zag ik hem op een mob afrennen dus ik dacht, ok die is de lul en begin te schieten.
Nadat de rogue het even had uitgelegd snapte ik wat ie ging doen iedere keer en schoot ik dus op een andere mob.
Ok... waarom gebeurt het bij lvl60 hunters dan ook nog? :/
Terwijl ze zelfs een target kunnen marken zodat de rogue/mage weet welke niet geccd moet worden. Rogue doet sap, mage doet sheep en hunter begint op alles te schieten, behalve degene die gemarked is :/

Ofwel: er zitten gewoon ontiegelijk prutsers tussen, maarjah die heb je in ieder class :)

[ Voor 6% gewijzigd door Ryceck op 23-06-2005 15:48 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Ryceck schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 15:47:
[...]

Ofwel: er zitten gewoon ontiegelijk prutsers tussen, maarjah die heb je in ieder class :)
Zoals een lvl 43 paladin met wie ik uldaman gedaan heb, die judgement van zijn balk af had gehaald omdat hij er het nu niet van inzag :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Routed schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 15:30:
[...]

Strakke actie, gebeurt iedereen wel een keer...
en deed, je gaat lekker rap door je lvls heen, dalijk haal je me nog in.

zal wel fijn zijn btw, kunnen van het weekend maybe een guild party maken voor SM (wil ik dan toch echt eens heen, vanaaf ff de quests scoren).
Ik wil ook van SM afzijn, en dat op lvl 34 :P.
1 Quest haal je in IF, library. De andere in desolace ergens, maar weet niet of het een follow up is.

Ik ga inderdaad lekker met lvl'en, nu 34.6 bijna, vandaag eigelijk nog maar weinig gedaan. Komt wel goed ;)

Edit, toch niet in desolace, nu lees ik dat die gast in SS zit, in the inn. Eens even een kijkje gaan nemen...

[ Voor 9% gewijzigd door enira op 23-06-2005 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

jarnotjuh schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 15:52:
[...]

Ik wil ook van SM afzijn, en dat op lvl 34 :P.
1 Quest haal je in IF, library. De andere in desolace ergens, maar weet niet of het een follow up is.

Ik ga inderdaad lekker met lvl'en, nu 34.6 bijna, vandaag eigelijk nog maar weinig gedaan. Komt wel goed ;)

Edit, toch niet in desolace, nu lees ik dat die gast in SS zit, in the inn. Eens even een kijkje gaan nemen...
Die in Desolace is geen follow up geloof ik.. het is brother anton... deze haal je in Desolace en de brief lever je in in de inn... dan krijg je de quest..
Deze is zeer aan te raden... de rewards zijn :9~

Daar heb ik een Black Menace vandaan voor me rogue... me warrior een Bonebiter :)

Lekker materiaal...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
ReCreator schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 15:55:
[...]

Die in Desolace is geen follow up geloof ik.. het is brother anton... deze haal je in Desolace en de brief lever je in in de inn... dan krijg je de quest..

Daar heb ik een Black Menace vandaan voor me rogue... me warrior een Bonebiter :)

Lekker materiaal...
Ja maar je moet eerst dus die quest in SS halen, dan in desolace gaan questen, dan inleveren, en DAn kan je pas weer in SS die SM quest halen? Ik snap er geen reet van? :)
Ach, ik log wel even in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:33

Smurf

Detri

Muppet schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 15:44:
[...]

Ik gebruik,

1,2,3,4,5,6,e,q,mouse3,mouse4,mouse5,
shift + 1,2,3,4,5,6,e,q,mouse3,mouse4,mouse5,

alt q en alt e voor life pots.

shift r,f,c voor stances.
hmm.. goed idee van shift-mouseX. Dan kan ik mn (dis)mount knopje fijn wat dichter bij mn chargeknop zetten (mouse5).

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
jarnotjuh schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 15:57:
[...]

Ja maar je moet eerst dus die quest in SS halen, dan in desolace gaan questen, dan inleveren, en DAn kan je pas weer in SS die SM quest halen? Ik snap er geen reet van? :)
De quest begint oficieel in SW Cathedral maar je kan hem oppakken in Descolace, daar staat brother anton ergens buiten de inn (die gast in SW stuurt je naar hem toe, krijg je een beetje extra xp voor maar is niet noodzakelijk)..
Deze geeft je een quest om 30 mobs ergens onder in desc te killen waarna je een brief krijgt die je moet inleveren bij een gast in SS.

In the name of the light heet die quest als het goed is. (die andere heb quests voor SM heb ik al)

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

jarnotjuh schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 15:57:
[...]

Eerst naar Stormwind dus... (was ook alweer een tijdje geleden..)
Volgens mij is dat bij de cathedral ingang rechts (binnen) en de basement in...

http://www.thottbot.com/?q=2165

Asje :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
ReCreator schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 15:55:
[...]

Lekker materiaal...
Het zwaard is wat ik wil hebben (quest reward) deze+een lekker offhand item gaan een goede vervanging worden voor me emberstone staff...

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryceck schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 15:47:
[...]

Ok... waarom gebeurt het bij lvl60 hunters dan ook nog? :/
Terwijl ze zelfs een target kunnen marken zodat de rogue/mage weet welke niet geccd moet worden. Rogue doet sap, mage doet sheep en hunter begint op alles te schieten, behalve degene die gemarked is :/
Multi-Shot :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Dat soort knoppen doe ik niet op mijn muis. Die klik ik aan. Op mijn muis zitten skills die goed getimed moeten worden zoals overpower, beserker rage, hamstring, shield bash etc.

e,q, shift e,q zitten skills die ik vaak gebruik en ook snel bereikt moeten kunnen worden. Sunder, Revenge, Execute, Shield block.

Maar het is echt wat je gewend bent. Als ik bij een ander inlog en even ga spelen zuig ik meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik heb eigenlijk niets gebind op 5 6 7 8 9.. ik kom daar met moeite bij dus dat schiet niet op.. heb dus gewoon
1 2 3 4 5
shift+ 1 2 3 4 5
ctr+ 1 2 3 4 5

werkt veel lekkerder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Ik werk nog steeds met de muis en mn pijltjes... eigenlijk best wel slecht maar dan alsnog ik heb er totaal geen problemen mee en heb een goede hand/oog coordinatie dus klik ZELDEN mis.

Toch maar eens gaan kijken of ik bepaalde skills niet korterbij kan gaan zetten
maar het WASD als lopen verhaal vind ik maar eng ;(

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Routed schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 16:03:
[...]

De quest begint oficieel in SW Cathedral maar je kan hem oppakken in Descolace, daar staat brother anton ergens buiten de inn (die gast in SW stuurt je naar hem toe, krijg je een beetje extra xp voor maar is niet noodzakelijk)..
Deze geeft je een quest om 30 mobs ergens onder in desc te killen waarna je een brief krijgt die je moet inleveren bij een gast in SS.

In the name of the light heet die quest als het goed is. (die andere heb quests voor SM heb ik al)
Deze quest heb ik dus al geaccept, maar die is lvl 39 :/, eigelijk zou ik wel met 35 SM inwillen vanwege de xp ;).
Nu is het me wel duidelijk ja, ennuh, thx to the rest!

Als je die quest in desolace al geaccept hebt, heb je waarschijnljk niet meer de gelegenheid om de quest in SW te starten? :+

@RaseriaN, watje :+
Jij bent eng met je pijltjes, jij hebt echt onder een grote steen gelegen de afgelopen 8 a 10 jaar ;)

[ Voor 7% gewijzigd door enira op 23-06-2005 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

jarnotjuh schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 16:25:
[...]

Jij bent eng met je pijltjes, jij hebt echt onder een grote steen gelegen de afgelopen 8 a 10 jaar ;)
Pak me maar eens in dan met mn pijltjes movement ;)
Het heeft me nooit problemen gegeven in geen 1 spel dus puh :p

Ook in deze game lukt het me aardig zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

5
RaseriaN schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 16:24:
Ik werk nog steeds met de muis en mn pijltjes... eigenlijk best wel slecht maar dan alsnog ik heb er totaal geen problemen mee en heb een goede hand/oog coordinatie dus klik ZELDEN mis.

Toch maar eens gaan kijken of ik bepaalde skills niet korterbij kan gaan zetten
maar het WASD als lopen verhaal vind ik maar eng ;(

:9
Speel metWASD, zet SS op 2, Evi op 3, Gouge op 4 en Backstab op 5.
Mob selecten doe je met TAB(staat automatisch ingesteld :))
Grind away :>

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

jarnotjuh schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 16:25:
[...]

Deze quest heb ik dus al geaccept, maar die is lvl 39 :/, eigelijk zou ik wel met 35 SM inwillen vanwege de xp ;).
Nu is het me wel duidelijk ja, ennuh, thx to the rest!

Als je die quest in desolace al geaccept hebt, heb je waarschijnljk niet meer de gelegenheid om de quest in SW te starten? :+

Ja! Ik heb even vlug een blik onder zijn steen geworpen, en ik vond aldaar een joystick, een zachte floppy, een editie van leisure suit larry II en een monitor-stofhoes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 16:30:
[...]

Ja! Ik heb even vlug een blik onder zijn steen geworpen, en ik vond aldaar een joystick, een zachte floppy, een editie van leisure suit larry II en een monitor-stofhoes :+
Hahah ik ben inderdaad van een oude stempel wat dat betreft, maarja er zitten oudere mensen dan ik hier op dus dat valt ook wel weer mee (relatief)

Elke game speel ik ermee en het bevalt me heerlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
RaseriaN schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 16:31:
[...]

Hahah ik ben inderdaad van een oude stempel wat dat betreft, maarja er zitten oudere mensen dan ik hier op dus dat valt ook wel weer mee (relatief)

Ja precies, als het je bevalt, waarom veranderen.
Ik heb mezelf ook dingen aangeleerd die nu vele malen sneller kunnen dan dat ik doe, maar toch zo eigenwijs als ik "groot" ben, gewoon blijven doen op je eigen manier.

Ik heb vanaf Q2 gewoon wasd aangeleerd, en dat blijft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 16:31:
[...]

Och, ik blijf ook een muizerd. Weet je wat pas écht raar spelen is? In het tijdperk van mouselooking waarin we nu leven, teruggaan naar een game als doom of wolvenstein. De muis is daar niet meer functioneel aanwezig, dus moet je back to basic, strafen via alt en schieten met control :9

Of duke nukem 3d: Strafen met alt, schieten met ctrl, maar dan ook nog es springen/duiken met a/z en enter voor use item :9

De muis gebruikte je zelfs in het menu nergens écht voor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-09 17:28

Rashann

Zoek de hond...

HTT-Thalan schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 16:30:
[...]

offtopic:
Was leuker als je Larry 4 gevonden had :P

En nu jullie het hier toch over je mouse/keyboard controls hebben: Is het via het toetsenbord mogelijk om je view omhoog of omlaag bij te stellen? (dus dat je niet constant naar de grond of in de lucht kijkt als je een berg op/afloopt :))

If nothing is written below, I was the last to reply...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Laatst online: 17-09 14:56
RainManX schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 16:52:
[...]

offtopic:
Was leuker als je Larry 4 gevonden had :P

En nu jullie het hier toch over je mouse/keyboard controls hebben: Is het via het toetsenbord mogelijk om je view omhoog of omlaag bij te stellen? (dus dat je niet constant naar de grond of in de lucht kijkt als je een berg op/afloopt :))
Er is ook een optie in het Visual menu waarbij je 'follow terrain' o.i.d. kan uitzetten...

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Heb ik ook nog 2 vraagjes met betrekking tot key bindings:
* is het mogelijk om met een toetsencombiantie de loot van de grond te pakken? Het is een beetje irritant dat dit ik daar de muis voor nodig heb.
* Is het voor een druid ook mogelijk om te shapeshiften met een toetsencombo?

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashann

Rashann

Zoek de hond...

MacWolf schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 17:11:
* is het mogelijk om met een toetsencombiantie de loot van de grond te pakken? Het is een beetje irritant dat dit ik daar de muis voor nodig heb.
Die tweede kan gewoon, je kunt of een key binden aan je stance knoppen (geen idee meer waar dit precies zat, maar het zit er wel :P) of je kunt de shapeshift abilities naar de 'gewone' action bars slepen en daar je key aan binden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Voor de laatste zou je een macro kunnen schrijven, welke je dan bind aan een bepaalde toets, geen probleem.

Wat betreft je eerste vraag: Daar zijn mods voor. Even uit mijn hoofd meen ik dat je op www.curse-gaming.com een addon kan krijgen genaamd 'autoloot' welke het lootvenster onder je muis plaatst bij het looten, dat scheelt je iig de tijd van het naar links bewegen.

:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Special Action key is dit. 1, 2, 3 etc en daar kan je keys aan hangen. Doe ik ook met Stances.

Over dat looten weet ik niet. Zelf gebruik ik shift + right mouse. Dus als je rechtermuis ergens anders aan bind, "action knop" dacht ik, moet dat wel kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag the shards of myzrael gedaan maar heb dat mens niet kunnen raggen omdat ze ineens elementals ging spawnen ... nu heb ik die scroll niet meer... hoe kan ik die missie nog een keer doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 18:20:
Vandaag the shards of myzrael gedaan maar heb dat mens niet kunnen raggen omdat ze ineens elementals ging spawnen ... nu heb ik die scroll niet meer... hoe kan ik die missie nog een keer doen ?
scroll weer ophalen waar je hem laatste keer gehaald hebt volgens mij

edit: wel die quest abandon'en volgens mij

[ Voor 6% gewijzigd door Cyrus-The-Virus op 23-06-2005 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:06

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
HTT-Thalan schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 17:18:
[...]
Wat betreft je eerste vraag: Daar zijn mods voor. Even uit mijn hoofd meen ik dat je op www.curse-gaming.com een addon kan krijgen genaamd 'autoloot' welke het lootvenster onder je muis plaatst bij het looten, dat scheelt je iig de tijd van het naar links bewegen.
Ik heb te vaak mensen perongeluk zien ninja looten door deze mod, dus loot maar gewoon normaal :P

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h_fabrikant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-04-2024
OMG 37 topics vol XD

dat word dus zoeken naar een druppel in een hooiberg...

er is vast al genoeg over gezegd, maar kan iemand mij vertellen waar ik een guide kan vinden om bij de dun morogh airfield te komen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff heeft iemand hier met alliance al es een potje battlegrounds gewonnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ik hoor iedereen over shift + 1, 2, 3, 4, 5 etc praten, maar hoe krijg je dat dan gedaan!?
met men standaard WOW lukt het me echt niet om met shift 1 men bovenste hotbar te selecten...

moet je der een mod voor hebbne ofzo??

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-08 22:44
TepelStreeltje schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 21:46:
ik hoor iedereen over shift + 1, 2, 3, 4, 5 etc praten, maar hoe krijg je dat dan gedaan!?
met men standaard WOW lukt het me echt niet om met shift 1 men bovenste hotbar te selecten...

moet je der een mod voor hebbne ofzo??
Je moet een topbar hebben (ik weet niet of deze standaard bij WoW zit) en dan kun je gewoon bij bindings de vakjes binden aan shift+1, shift+2 etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Jaii schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 21:51:
[...]

Je moet een topbar hebben (ik weet niet of deze standaard bij WoW zit) en dan kun je gewoon bij bindings de vakjes binden aan shift+1, shift+2 etc.
topbar?

hoe bedoel je?

niet gewoon die 2e balk die op kan roepen via het interface menu??

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashann

Rashann

Zoek de hond...

TepelStreeltje schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 22:19:
[...]

topbar?

hoe bedoel je?

niet gewoon die 2e balk die op kan roepen via het interface menu??
Die bars die je vanuit het menu kan oproepen voldoen ook :) Je kan daarna bij de Key Bindings de juiste combinatie van toetsen toewijzen aan deze 'nieuwe' buttons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
h_fabrikant schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 21:24:
OMG 37 topics vol XD

dat word dus zoeken naar een druppel in een hooiberg...

er is vast al genoeg over gezegd, maar kan iemand mij vertellen waar ik een guide kan vinden om bij de dun morogh airfield te komen??
Daar behoor je nog niet te komen, is nog niet af.

Als blizzard dat ontdekt en je komt er vast te zitten oid, dan gaan ze je denk ik niet helpen ;)
Met google zou je het moeten kunnen vinden :)

Jeej, vandaat 0.7 lvl gedaan, ben nu 34.95 ofzo. Moest nog 1700xp, maar had geen zin om weer terug te lopen naar hunterscamp, vanuit BB. Morgen snel even 35 worden dan maar. Eindelijk artisan alchemy, \o/ zit al vanaf lvl 28 aan 225 alchemy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

lvl 58 geworden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
jarnotjuh schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 22:58:
Daar behoor je nog niet te komen, is nog niet af.
Ik denk niet dat het niet 'af' is, volgens mij is het gewoon eyecandy.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:16
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 14:31:
Mining & Blacksmith

Heb mijn mining dusdanig geleveld dat ik nu genoeg mats heb verzameld om mijn BS skills te levelen. Maar ik twijfel wel. Mijn uiteindelijke doel is genoeg goud te verzamelen voor mijn Epic Pala mount. Maar is BS nu eigenlijk wel zo winstgevend, wat zijn jullie gedachten hierover?
absoluut niet, mining wel, maar blacksmithing is een moneysink en ook nog eens een die erg weinig opleverd. Engineering levert ook niet veel op, maar is wel leuk en handig voor pvp (of ook wel instances).
Als je geld wilt verdienen moet je gewoon gathering skills kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 21:42:
pff heeft iemand hier met alliance al es een potje battlegrounds gewonnen ?
yup, alleen heb ik zelf nog nooit korrak gekilled :(

Maargoed, alliance zuigt wel redelijk, het is zo irritant dat veel mensen om de honor niet de main raid willen joinen, en dat de raids ook vaak zuigend zijn, er is totaal geen samenwerking, terwijl dat wel een vereiste is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 18:20:
opnieuw ophalen in de badlands... en die elementals spawnt ze altijd, healer meenemen dus, of een hele party, ligt een beetje aan je lvl.

[ Voor 14% gewijzigd door DarkShadow op 23-06-2005 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, want ik snap iets niet... Ben net lvl 20, en heb een aantal Heavy Armor kits (waarvoor lvl 20 het minimum is).

Als ik deze probeer te plakken op mijn robe (armor 28), pants (24) of boots (22), krijg ik de melding "target is too low level". Alleen op mijn gloves (armor 21) is het wel gelukt.

Kan iemand mij uitleggen waarom ik deze kit niet kan gebruiken? Het viel mij op dat alleen op de laagste armor het mogelijk bleek de kit te applyen, maar dan nog snap ik niet wat de fout betekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Ik gebruik flexbar.. en heb m'n keypad na gemaakt met gui knopjes.
daarnaast heb ik nog "normale" bar van 12 lang.

Gebruik de muis amper.. alleen als ik gewoon loop en rondkijk eigenlijk.
in PvP gebruik ik tab om targets te selecteren.. hoewel je soms wel ff flink moet rammen om de juiste target ervoor te krijgen :P
Toch eens kijken of ik daar een mod voor kan vinden.

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster
  • Laatst online: 17-09 23:14

Boekster

Naimoholic

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 01:10:
Vraagje, want ik snap iets niet... Ben net lvl 20, en heb een aantal Heavy Armor kits (waarvoor lvl 20 het minimum is).

Als ik deze probeer te plakken op mijn robe (armor 28), pants (24) of boots (22), krijg ik de melding "target is too low level". Alleen op mijn gloves (armor 21) is het wel gelukt.

Kan iemand mij uitleggen waarom ik deze kit niet kan gebruiken? Het viel mij op dat alleen op de laagste armor het mogelijk bleek de kit te applyen, maar dan nog snap ik niet wat de fout betekent.
Items hebben ook een bepaald level. Ik weet niet of je daar achte zou kunnen komen wat de limiet is. MAar het is meer om te zorgen dat je op hele lage items ook heavy armor kits kunt plaatsen (wat natuurlijk overpowered wordt als je dat bij alts doet :) )

Even een andere vraag, gezien het feit je het over cloth armor hebt. Waarom ben je leatherworker? :) Voor een caster is tailoring veel interessanter, dan kun je je eigen armor maken. Zitten best leuke dingen bij. Je kunt dan ook mining erbij nemen voor de centen, of skinning houden om dingen te verkopen. Een gathering skill ernaast is erg fijn. Enchanting is ook leuk, maar is een dure hobby. Met gathering skills kun je ook wat geld verdienen naast je tailoring, wat in het begin nog wel een beetje verdient (dingen vendoren die je maakt, verkopen vaak voor iets meer dan waarvoor je de thread koopt). Ik heb er enchanting naast en maak met tailoring nu dingen die ik desenchant. Werkt mooi samen :) .

[ Voor 30% gewijzigd door Boekster op 24-06-2005 01:51 ]

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje aan de warriors:

Wat zou beter werken, een build met improved intercept (om de spellcasters vaker te bereiken en snel damage te doen) of een build met mortal strike? Veel mensen kiezen voor het eerste omdat ze zeggen dat er veel damage verloren gaat met mortal strike ten opzichte van heroic strike, maar daar vergeten ze dat mortal strike INSTANT is en dus gewoon een extra attack is met een flinke bonus ( met de geweldige 50% healing vermindering voor 10 secs)

Misschien leuk om jullie build te laten zien :)

http://www.thottbot.com/?ti=Warrior

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2005 02:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 10:28
Kees schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 19:38:
[...]

Ik heb te vaak mensen perongeluk zien ninja looten door deze mod, dus loot maar gewoon normaal :P
dat ninja looten doen ze dan nog steeds zelf :P de mod in kwestie (QuickLoot) doet niks anders dan het loot window laten verplaatsen naar waar je muis zich op de eerste keer bevond. het aanklikken van de items moet je nog steeds zelf doen :)

Het is pas stom van de mensen als de shiftclick looting gaan doen... dan autoloot je wel de hele corpse :P

We hebben eerder op de avond een meesterlijk potje in AV gewonnen :P ze hadden geexploit door Vandar naar de brug te halen daar kregen we het behoorlijk benauwd door. Echter! Onze redding kwam van Lok the Icelord welke de alliance goed bezig hield aan de andere kant van de brug en daardoor konden we Vandar in de bocht neerleggen =D scheelde weer 2 towers capturen en alle elites daarvoor om te leggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Boekster schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 01:48:
[...]
Even een andere vraag, gezien het feit je het over cloth armor hebt. Waarom ben je leatherworker? :) Voor een caster is tailoring veel interessanter, dan kun je je eigen armor maken. Zitten best leuke dingen bij. Je kunt dan ook mining erbij nemen voor de centen, of skinning houden om dingen te verkopen. Een gathering skill ernaast is erg fijn. Enchanting is ook leuk, maar is een dure hobby. Met gathering skills kun je ook wat geld verdienen naast je tailoring, wat in het begin nog wel een beetje verdient (dingen vendoren die je maakt, verkopen vaak voor iets meer dan waarvoor je de thread koopt). Ik heb er enchanting naast en maak met tailoring nu dingen die ik desenchant. Werkt mooi samen :) .
Gloeiende.... bij mij verdien ik alleen wat aan die runecloth bags(en daarvoor de mageweave ones, maar die gaan niet zo goed meer.) rest raak je op de Doomhammer server aan de straatserver niet kwijt. Enchanting is helemaal een moneysink, daarmee ben ik gestopt met levellen. Tailoring zit ik op 293, misschien dat het grote geld nog komt op 300 :D

Over dat zelf armor maken, ik had meestal al beter armor gevonden, of gekregen van guildmembers, dan ik kon maken. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Laatst online: 07:28
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 02:20:
Vraagje aan de warriors:

Wat zou beter werken, een build met improved intercept (om de spellcasters vaker te bereiken en snel damage te doen) of een build met mortal strike? Veel mensen kiezen voor het eerste omdat ze zeggen dat er veel damage verloren gaat met mortal strike ten opzichte van heroic strike, maar daar vergeten ze dat mortal strike INSTANT is en dus gewoon een extra attack is met een flinke bonus ( met de geweldige 50% healing vermindering voor 10 secs)

Ik heb gewoon een standaard PvP Built 31 punten in Arms en 20 Punten in Fury. Dat had ik toen wow net begon, je had gewoon geen andere keuze want de rest was bar slecht.

Alleen sinds een paar patches en inclusief de volgende patches zijn fury en protection een stuk intersanter.

Mortal Strike bevalt mij wel vooral tegen healers, alleen fury en protection worden ook steeds intersanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Vraagje aan de warriors:

Blink en ze zijn weg . . . . daar kom je dan met je intercept :P

BTW Gisteren 60 gedingt! :D :D Ben denk ik de enige lvl 60 Troll Warrior op Zenedar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Azqi schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 06:01:
[...]

Gloeiende.... bij mij verdien ik alleen wat aan die runecloth bags(en daarvoor de mageweave ones, maar die gaan niet zo goed meer.) rest raak je op de Doomhammer server aan de straatserver niet kwijt. Enchanting is helemaal een moneysink, daarmee ben ik gestopt met levellen. Tailoring zit ik op 293, misschien dat het grote geld nog komt op 300 :D

Over dat zelf armor maken, ik had meestal al beter armor gevonden, of gekregen van guildmembers, dan ik kon maken. :'(
er zijn maar een paar tailoring dingen die de moeite waard zijn om of te verkopen of om zelf te dragen

Bags -> zelf en verkoop
Robe of power -> zelf
Robe of winter night -> verkoop

Voor de rest mooncloth gear en natuurlijk de epic patterns

dus voornamelijk easrly stage robes en endgame gear

daartussen, level maar op bags en verkoop die meuk :)

de robe die nodig is voor warlock quests en nog een stuk of wat robes die erg fijn zijn op lager level

zodra je echter Arugal's krijgt is het afgelopen, arugal's draag je tot je Robes of the Lich krijgt, welk je practisch kan dragen tot je 50'e waarop vast wel weer een leukere blauwe of mischien zelfs al een paarse heb gevonden

Me priest is nu lvl 20, heeft 196 Tailoring en 116 Enchanting ^^

[ Voor 9% gewijzigd door Bokkie op 24-06-2005 07:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 21:54

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Als we toch setup's uitwisselen. Wellicht interessant voor de linkshandigen onder ons, die links muizen en niet WASD kunnen gebruiken maar de cursortoetsen. Ik heb alles gebind onder de 6 toetsen boven de cursors (del,end,pageup etc)

Mijn Druid setup is:

double-click = attack

Delete = moonfire,
End = Roots,
PageDown = Starfire
Insert = Cure Poison (die 8 seconden duurt)
Home = Remove Curse
PageUp= Faerie Fire

ctrl+delete = Healing touch 1-na hoogste rank
ctrl+end = regrowth
ctrl + pagedown = rejuvenation

ctrl+insert = shift bear
ctrl+home = shift cheetah
ctrl+pageup = shift tiger
ctrl + \ = shift seal

Ik heb een toetsenbord met gesplitste spatiebalk. Nature Swiftness + Healing touch hoogste rank is dus rag op linkerspatie, rag op rechterspatie ;)

En dan heb ik onder de gewone 1-0 toetsen de minder gebruikte staan. En als ik shift veranderen al die combi's boven natuurlijk in de feral abilities. In ieder geval heb ik met 1 hand alles binnen handbereik en hoef ik de muis alleen te gebruiken voor sturen, attacken en abilities aan te klikken die ik niet kan onthouden...

[ Voor 9% gewijzigd door FunkyTrip op 24-06-2005 07:51 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muppet schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 07:02:
[...]

Blink en ze zijn weg . . . . daar kom je dan met je intercept :P

BTW Gisteren 60 gedingt! :D :D Ben denk ik de enige lvl 60 Troll Warrior op Zenedar.
Trolls _/-\o_
Die stijl, die manier van praten, die mounts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht wederom een n00b question.

Lees wel vaker over Berserker Stance, voor de Warrior. Echter, ik heb op level 30 maar twee Stances: Combat en Defense.
Wanneer kun je die Berserker Stance krijgen?

En wat zou de gemiddelde prijs moeten zijn voor een 14 slot bag?
Op de server waar ik op speel verkopen die krengen voor 3 a 4 goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 08:03:

Lees wel vaker over Berserker Stance, voor de Warrior. Echter, ik heb op level 30 maar twee Stances: Combat en Defense.

14 slots gaan op bloodscalp voor ongeveer 2 a 3 goud

op lvl 30 moet je denken aan 10 en 12 slots (tenzij het een alt is van een lvl 60 main :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Vraagje aan de warriors:

Ik zelf gebruik een 31/5/15 build.. toch wel de build voor de mensen die tussen tanken en damage doen inhangen en met die build kan je 't allebei goed doen.
MS is zeker een aanrader, er is niet lekkerder dan een mage te chargen en ff een dikke 1200dmg MS + 600dmg normale klap te doen en ze gewoon al ver over de eerste helft van hun HP te hebben in de eerste paar seconden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 08:03:

Op lvl 30 bij een kleine eilandjes zuid oost van Ratchet.
kEv4h schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 08:28:
[...]

Ik zelf gebruik een 31/5/15 build.. toch wel de build voor de mensen die tussen tanken en damage doen inhangen en met die build kan je 't allebei goed doen.
MS is zeker een aanrader, er is niet lekkerder dan een mage te chargen en ff een dikke 1200dmg MS + 600dmg normale klap te doen en ze gewoon al ver over de eerste helft van hun HP te hebben in de eerste paar seconden :)
Btw die 31/5 snap ik alleen wat heb jij met die 15 gedaan?? Zelf zat ik hieraan te denken.

Protection Talents (15 points)

# Shield Specialization - 5/5 points
Increases your chance to block attacks with a shield by 5%.

# Anticipation - 4/5 points
Increases your Defense skill by 8.

# Improved Bloodrage - 2/2 points
Reduces the duration required to generate rage from your Bloodrage ability by 4 seconds.

# Improved Revenge - 3/3 points
Gives your Revenge ability a 40% chance to stun the target for 3 seconds.

# Last Stand - 1/1 point
When activated, this ability temporarily grants you 30% of your maximum hit points for 20 seconds. After the effect expires, the hit points are lost.

[ Voor 54% gewijzigd door Muppet op 24-06-2005 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 13:04
ik ben flink tankbuild.. 7/5/31 geloof ik.. bevalt me erg goed..

of zijn er mensen die me nu voor gek verklaren..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 16:49
Woei, gisteren een Tauren warrior (53) en Undead Rogue (54) omgelegd met een 51 mage en ik (50 paladin). Mage sheepte de rogue, en we gingen all out op die warrior. Helaas legde de mage 't loodje na die warrior, en moest ik dus 1 tegen 1 vs rogue =O

Hij begon in hidden, maar gelukkig kon ik openen op hem met mijn detect hidden racial skill, hij ging direct achter de mage aan, en die legde dus t loodje. Moest dus met een lvl54 rogue gaan matten, en had nog voor 3/4e mana. Dacht: "dat lukt dus never nooit nie :/ " gezien mijn...ahum...beperkte pvp skills (ik doe gewoon niet veel pvp'en) maar ach, ging toch bijna naar bed.

Begon met SotC, een tijdje later judgen, en daarna SoR. Daarbij ook Holy Shield gebruikt, met al die crits toch lekker 60% block + zo'n 123 holy damage voor 4 blocks. Hij ging toch vrij snel door mijn armor heen (heb volgens mij iets van 5000+ armor :X ) en gebruikte een potion. Daarna kwam ik volgens mij in een stunlock terecht. Dacht bij mezelf: "oooh no you don't 8)" En op t moment dat ik ook maar even uit zijn stunlock kwam, ramde ik op repentance. Vervelend he die stun? genoeg voor 1holy light en 1 flash heal (wilde nog wat mana overhouden), en we gingen weer verder (jaja, die damage die ik doe is triest x) ) Ik heb hem toen mbv holy shields op 10% hp gekregen, en zelf had ik ook niet veel meer, dus toch nog ff een major healing potion er tegenaan. Toen was het dagdag rogue. Ikke blij ;D
paar minuten later kwam ik die rogue en warrior weer tegen, vielen ze me weer aan. Ik was toen alleen en dus holy shield en heartstonede. Alleen nu komt het, Ik had gesaved in de Inn in Everlook, contested territory en dus met bruisers. Zo gauw ik in die inn verschijn wordt ik aangevallen door bruisers! Geen horde of iets te zien, en heb zelf ook niet verkeerd geklikt om aan te vallen ofzo. Ik denk dat ik nog in combat was door die horde schermutseling ofzo. Als ik dat had geweten was ik wel blijven staan, weer 10% repairkosten ;( Meteen ff een ticket aangemaakt daarover.

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 08:14:
[...]

14 slots gaan op bloodscalp voor ongeveer 2 a 3 goud

op lvl 30 moet je denken aan 10 en 12 slots (tenzij het een alt is van een lvl 60 main :P )
Jep want die hebben op lvl1 al 4 14slots :Y) Zeker als je main tailor is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

En weer een bewijs hoe moeilijk paladins dood te krijgen zijn :D

Je had ook bubble > bandages kunnen doen scheelt je weer mana en kan je nog een keer healen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 22:40
Ben gisteren tot 6x toe achter elkaar geganked. Een groep van 3 horde rogues. 1 lvl36, 1 lvl47 en die andere ergens daar tussen. Ik had met mijn elf warrior lvl46 geen schijn van kans. De lvl47 rogue legde mij zo om :( . Na dus zo'n 6x geganked te zijn heb ik het maar opgegeven...gemount en weg gespurt.

[ Voor 4% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 24-06-2005 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boekster schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 01:48:
[...]

Items hebben ook een bepaald level. Ik weet niet of je daar achte zou kunnen komen wat de limiet is. MAar het is meer om te zorgen dat je op hele lage items ook heavy armor kits kunt plaatsen (wat natuurlijk overpowered wordt als je dat bij alts doet :) )

Ah ok, bedankt voor de tip. Wat jouw vraag betreft: ik heb helemaal niet gezegd dat ik leatherworker ben. Ik heb wel armor kits, maar die heb ik niet zelf gemaakt. Ik heb herbalism en alchemy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
Muppet schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 08:55:
En weer een bewijs hoe moeilijk paladins dood te krijgen zijn :D

Je had ook bubble > bandages kunnen doen scheelt je weer mana en kan je nog een keer healen :P
Die bubble had ik al gebruikt bij de warrior, toen de mage nog leefde kwamen ze allebei achter mij aan en toen ging mijn hp wel rap naar beneden, dus toen moest ik wel. En daarbij zorg je ervoor dat met repentence je tegenstander niet wegloopt terwijl je healt :P

[ Voor 11% gewijzigd door Crashman op 24-06-2005 08:59 ]

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
BootVluchteling schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 08:49:
ik ben flink tankbuild.. 7/5/31 geloof ik.. bevalt me erg goed..

of zijn er mensen die me nu voor gek verklaren..?
Ja, ik :)
Je gimped jezelf op 't moment gewoon teveel met een protection build. Je geeft teveel op voor te weinig imo. Volgende patch is protection 't misschien waard maar op 't moment niet. Ik kan met een 31/5/15 build zonder al teveel problemen in MC tanken en ik zou zelfs zeggen dat 't met een 31/20 build zou kunnen. Je moet alleen beter weten wat je doet.. ik zie protection op 't moment meer als 'hulpmiddeltje' om m'n leven net iets makkelijker te maken.. Maar ik zou makkelijk zonder kunnen en iedere andere warrior die een beetje weet hoe die moet spelen ook waarschijnlijk.
Muppet schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 08:47:
[...]

Btw die 31/5 snap ik alleen wat heb jij met die 15 gedaan?? Zelf zat ik hieraan te denken.

Protection Talents (15 points)

# Shield Specialization - 5/5 points
Increases your chance to block attacks with a shield by 5%.

# Anticipation - 4/5 points
Increases your Defense skill by 8.

# Improved Bloodrage - 2/2 points
Reduces the duration required to generate rage from your Bloodrage ability by 4 seconds.

# Improved Revenge - 3/3 points
Gives your Revenge ability a 40% chance to stun the target for 3 seconds.

# Last Stand - 1/1 point
When activated, this ability temporarily grants you 30% of your maximum hit points for 20 seconds. After the effect expires, the hit points are lost.
Ik heb zelf:
Shield Specialization Rank 5
Improved Bloodrage Rank 2
Toughness Rank 5
Defiance Rank 3

Anticipation boeit me niet, heb al genoeg defense van m'n equip af.
Improved revenge ook niet, meeste mobs in endgame kunnen toch niet gestunned worden.
Last Stand, zelf nooit geprobeerd, maar moet er bijzeggen dat ik geen situaties gehad heb waarbij dit me echt gered zou hebben. Gehealed word ik toch wel.

[ Voor 45% gewijzigd door bcd87 op 24-06-2005 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Ryceck schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 08:54:
[...]

Jep want die hebben op lvl1 al 4 14slots :Y) Zeker als je main tailor is :P
lvl 1 met 4x14 slots :? n00b :P :+

4x 16 en een mount in je bag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 09:04:
[...]

lvl 1 met 4x14 slots :? n00b :P :+

4x 16 en een mount in je bag :P
Gezien mooncloth een cooldown van 4 dagen heeft en een 16slot 2 mooncloth nodig heeft houdt dat in dat ik (8x2x4 == )64 dagen bezig ben om zowel me main als me alt van mooncloth bags te voorzien. Zolang heeft me alt die mooncloth bag patterns nog nie dus vandaar :P
En die mount... alsjeblieft nie zeg, me alt is een warlock :Y) die krijgtum graties :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Ryceck schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 09:07:
[...]

Gezien mooncloth een cooldown van 4 dagen heeft en een 16slot 2 mooncloth nodig heeft houdt dat in dat ik (8x2x4 == )64 dagen bezig ben om zowel me main als me alt van mooncloth bags te voorzien. Zolang heeft me alt die mooncloth bag patterns nog nie dus vandaar :P
En die mount... alsjeblieft nie zeg, me alt is een warlock :Y) die krijgtum graties :P
cooldown :? gewoon kopen man, je bent toch rijk genoeg :P
en 16 slotters droppen bij de fleet, alleen niet voor mij :(

echt zie er zat gaan en droppen, maar ik win ook nooit de roll :)

maar inderdaad hoor, alt beginnen is heerlijk met 4x14 slots, alle 3 mijn alts hebben 14 slots nu :)

runecloth dropt alsof het pepernoten zijn bij sinterklaas in strat en scholo

gisteren ook weer redelijk wat goud verdient met grinden van ep voor 3 ranzig lange killquests :/

30 plaguebats
20 plaguehuond runts
5 plaguenahounts
5 frenzied plaguelands
15 grubb meat oid

:Z

hoezo boring

[ Voor 9% gewijzigd door Bokkie op 24-06-2005 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

kEv4h schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 09:02:

Ik heb zelf:
Shield Specialization Rank 5
Improved Bloodrage Rank 2
Toughness Rank 5
Defiance Rank 3

Anticipation boeit me niet, heb al genoeg defense van m'n equip af.
Improved revenge ook niet, meeste mobs in endgame kunnen toch niet gestunned worden.
Last Stand, zelf nooit geprobeerd, maar moet er bijzeggen dat ik geen situaties gehad heb waarbij dit me echt gered zou hebben. Gehealed word ik toch wel.
Good point, Toughness lijkt me ook wel de betere keus. En over revenge heb je ook wel gelijk. Maar ik moet nog zo vaak Strat, Scholo etc doen dat me die revenge wel handig leek.

Last Stance is meer een in geval van nood iets denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 08:58:
Ben gisteren tot 6x toe achter elkaar geganked. Een groep van 3 horde rogues. 1 lvl36, 1 lvl47 en die andere ergens daar tussen. Ik had met mijn elf warrior lvl46 geen schijn van kans. De lvl47 rogue legde mij zo om :( . Na dus zo'n 6x geganked te zijn heb ik het maar opgegeven...gemount en weg gespurt.
Had 2dagen terug wel grappige ervaring in STV, was daar met die quests van het hunterskamp bezig toen ik een 34 UDmage en 34 Tauren shaman tegen kwam. Zelf ben ik 36 Mage dus was toch beetje bevreeds.
Na even de kat uit de boom gekenen te hebben maar een /wave gedaan, hierop kreeg ik dus een wave en salute terug. Alleen die mage stond niet helemaal op te letten en werd vanachter aangevallen door een stv tiger, ik d'r een fireblast op gegooid wrop die tiger besloot dan maar mijn kant op te komen.
Die mage en shaman gaan vervolgens ook die tiger te lijf, beest was in no time dood.

Hierop dus maar met z'n 3en die tigers/panther/raptors quests gedaan :)

Uiteraard moest een UD rogue weer de reputatie van de rogue gestand doen houden en legde mij tijdens een manabreak om.

Hierop gingen de mage en shaman los op die rogue met /spit /rude en /golfcalp :)
Denk dat die gast het wel gehoord heeft over het /1 kanaal :)

halfuurtje later kwam er meer hordes bij het huntercamp en ben ik in totaal zo'n 10keer gekilled....

Heb nu me hunting grounds maar verlegd naar Descolace, lekker rustig alleen die omgeving is zo troosteloos....;)

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik werd gisteren gewoon gewhispered door een tweaker :D

Ik vroeg rond in de localdefense van STV of er nog gankbare horde spelers te vinden waren (later bleek van niet, vreemd genoeg) en toen kreeg ik een whisper:

'Rustig aan he, thalan' :D

Ik ben later bij gebrek aan testmateriaal voor mijn phantom maar naar crossroads vertrokken met 2 andere rogues. Daar hebben we redelijk kunnen rondganken, totdat het echt te vol werd (eerst de guards afgemaakt, en daarna alles wat daarop rood besloot te worden) omdat we met een 5 to 1 ratio werden ingemaakt door de groep met high levels die besloot crossroads aan te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 09:12:
[...]

cooldown :? gewoon kopen man, je bent toch rijk genoeg :P
en 16 slotters droppen bij de fleet, alleen niet voor mij :(

echt zie er zat gaan en droppen, maar ik win ook nooit de roll :)

maar inderdaad hoor, alt beginnen is heerlijk met 4x14 slots, alle 3 mijn alts hebben 14 slots nu :)

runecloth dropt alsof het pepernoten zijn bij sinterklaas in strat en scholo

gisteren ook weer redelijk wat goud verdient met grinden van ep voor 3 ranzig lange killquests :/

30 plaguebats
20 plaguehuond runts
5 plaguenahounts
5 frenzied plaguelands
15 grubb meat oid

:Z

hoezo boring
Toen ik die quests deed dropten die plaguehounds 2 Traveler's Backpacks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 17:18:
[...]

Voor de laatste zou je een macro kunnen schrijven, welke je dan bind aan een bepaalde toets, geen probleem.

:) .
Met shift-click (rechts iig) pak je meteen alle loot op, hoef je helemaal niet meer met je muis erheen... ;) Loot window opent even, sluit meteen weer en voilá, alle loot in je bags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

en je hebt nog voldoende tijd met een getraind oog om te kijken wat je hebt geloot... en wees niet bang voor BoR items, dat gaat prima (in tegenstelling tot wat het vroeger was :P ninja-looting all the way ;))

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeeZ schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 09:39:
en je hebt nog voldoende tijd met een getraind oog om te kijken wat je hebt geloot... en wees niet bang voor BoR items, dat gaat prima (in tegenstelling tot wat het vroeger was :P ninja-looting all the way ;))
Idd, + dat je het in chat ook kunt zien ;)

BoR items? Als je BoP bedoelt; je krijgt idd nog steeds de bevestigingsvraag..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2005 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
Oh, heb gisteren trouwens ook Linken's Sword Of Mastery en Linken's Boomerang gehaald. Gaaf zwaardje is dat ^^ Niet indrukwekkend qua stats, maar gewoon mooi om te zien. Heeft ook een standaard wit/blauwe glow :D Ik ga hem never nooit niet verkopen xD O+ Link.

Boomerang is ook gaaf, wel 3 minuten cooldown. Maar heb nu tenminste een vorm van ranged attack.

http://www.thottbot.com/?i=4804 Sword of Mastery
http://www.thottbot.com/?i=4832 Linken's Boomerang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Woei, ben nu 41 paladin, maar loop nog steeds rond met m'n Verigan's Fist die ik al sinds m'n level 23 heb. Ook m'n armor is iets wat out-of-date (allemaal rond level 21~24), enig idee waar ik een nieuw 2h wapen kan fixen? Armor wil ik het liefst zelf maken met Blacksmithing, al gaat dat nogal traag sinds m'n skill nog maar op 200 hangt..
edit:

Zie nu dat ik de quest "Search The Light" nog moet doen... hier krijg je de Vanquisher's Sword voor, is het het waard om dit te halen?

[ Voor 30% gewijzigd door Tranzity op 24-06-2005 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Laatst online: 27-08 20:56
Tranzity schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 09:49:
Woei, ben nu 41 paladin, maar loop nog steeds rond met m'n Verigan's Fist die ik al sinds m'n level 23 heb. Ook m'n armor is iets wat out-of-date (allemaal rond level 21~24), enig idee waar ik een nieuw 2h wapen kan fixen? Armor wil ik het liefst zelf maken met Blacksmithing, al gaat dat nogal traag sinds m'n skill nog maar op 200 hangt..
edit:

Zie nu dat ik de quest "Search The Light" nog moet doen... hier krijg je de Vanquisher's Sword voor, is het het waard om dit te halen?
Ga eens questen in stranglethorn, hier krijg je een aantal leuke plate quest rewards, en ga ook eens wat quests in SM doen, voor een leuk zwaard. Ik kan hier ff niet bij thottbot voor wat leuke links, maar dat kan je zelf ook zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrrGrr
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-04-2022
Nog even over hoe te spelen met welke settings: Ik val het liefst een mob automatisch met mijn dolk aan en dan rustig koffie drinken om ondertussen af en toe op 2 te drukken voor een shock spel >:)

Maar goed even serieus: Ik ben nu bijna een level 52 shaman, en tot nu toe heb ik altijd mijn talents in elemental en enhanchment gestopt (o.a. voor Flurry en Elemental focus / Fury). Dit bevalt erg goed voor veel solo spelen op stormrage (PvE server).
Maar nu zag ik dat ik op level 52 zowel Elemental Fury (22 punten in elemental) als nature's swiftness (21 punten in restoration) kan. Dit is natuurlijk een erg goede combinatie in een groep. Maar zal deze build niet ten kosten gaan van het solo spelen en dus ook redelijk snel level 60 worden?
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.