Woei, gisteren een Tauren warrior (53) en Undead Rogue (54) omgelegd met een 51 mage en ik (50 paladin). Mage sheepte de rogue, en we gingen all out op die warrior. Helaas legde de mage 't loodje na die warrior, en moest ik dus 1 tegen 1 vs rogue =O
Hij begon in hidden, maar gelukkig kon ik openen op hem met mijn detect hidden racial skill, hij ging direct achter de mage aan, en die legde dus t loodje. Moest dus met een lvl54 rogue gaan matten, en had nog voor 3/4e mana. Dacht: "dat lukt dus never nooit nie

" gezien mijn...ahum...beperkte pvp skills (ik doe gewoon niet veel pvp'en) maar ach, ging toch bijna naar bed.
Begon met SotC, een tijdje later judgen, en daarna SoR. Daarbij ook Holy Shield gebruikt, met al die crits toch lekker 60% block + zo'n 123 holy damage voor 4 blocks. Hij ging toch vrij snel door mijn armor heen (heb volgens mij iets van 5000+ armor

) en gebruikte een potion. Daarna kwam ik volgens mij in een stunlock terecht. Dacht bij mezelf: "oooh no you don't 8)" En op t moment dat ik ook maar even uit zijn stunlock kwam, ramde ik op repentance. Vervelend he die stun? genoeg voor 1holy light en 1 flash heal (wilde nog wat mana overhouden), en we gingen weer verder (jaja, die damage die ik doe is triest x) ) Ik heb hem toen mbv holy shields op 10% hp gekregen, en zelf had ik ook niet veel meer, dus toch nog ff een major healing potion er tegenaan. Toen was het dagdag rogue. Ikke blij ;D
paar minuten later kwam ik die rogue en warrior weer tegen, vielen ze me weer aan. Ik was toen alleen en dus holy shield en heartstonede. Alleen nu komt het, Ik had gesaved in de Inn in Everlook, contested territory en dus met bruisers. Zo gauw ik in die inn verschijn wordt ik aangevallen door bruisers! Geen horde of iets te zien, en heb zelf ook niet verkeerd geklikt om aan te vallen ofzo. Ik denk dat ik nog in combat was door die horde schermutseling ofzo. Als ik dat had geweten was ik wel blijven staan, weer 10% repairkosten

Meteen ff een ticket aangemaakt daarover.