Dat meen je niet?HTT-Thalan schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 10:40:
[...]
Ik heb deze voor 45 gold op AH gekocht:
http://www.thottbot.com/?i=4664
Bij ons verkopen ze voor 25g buyout op de AH

Damn de markt bij ons is dus echt bagger
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dat meen je niet?HTT-Thalan schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 10:40:
[...]
Mja, ik zei ook al tegen dalord toen ik bij de AH stond, van, het is wel veel. Maar na 2 minuten nadenken dacht, waar gaat dit over? Ik denk na over een virtuele aankoop met niet-echt geld.RaseriaN schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 10:41:
[...]
Dat meen je niet?
Bij ons verkopen ze voor 25g buyout op de AH![]()
Damn de markt bij ons is dus echt bagger
enige extra aan de polearm is de stam die echt meerwaarde geeftRyceck schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 10:33:
[...]
http://www.thottbot.com/?i=19491
En ik had deze gratis.
btw... wat was nu het punt van je reactie? Een blauwe 44dps 2H polearm is niet te vergelijken met een 38dps zwaardje.. Nog niet eens meegeteld dat de polearm betere stats heeft en dus duidelijk de 34g waard is.
So i dont really get de vergelijking met een groen zwaardje welke toch duidelijk minder is.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Hehe, jah zoiets
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Doe maar lekker rustig aan, kunnen we straks samen questen met kwekReCreator schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 10:38:
offtopic:
Niet veel gegamed deze week.. ben net oom geworden.. dus druk druk druk
In de 2 maanden dat ik speel was ik hem nog nooit tegengekomen, dus ik vond het wel bijzonder. En ik vond hem gewoon cool, dus ik had een beetje schijt aan dat geld, dat verdien ik wel weer terug met een paar SM solo runs. Eerst maar eens een paar keer terug naar mauradon, dan is mijn goud binnen de kortste keren weer door het dakReCreator schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 10:45:
[...]
En de Phantom Blade moet idd wel goedkoper hoor... 45g is wat veel...
Kunt merken dat je op een nieuwe server speelt..bij ons was er een ware invasie van dat ding.. iedereen had er een en de prijzen zijn dus ook zwaar gekelderd!HTT-Thalan schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 10:49:
[...]
In de 2 maanden dat ik speel was ik hem nog nooit tegengekomen, dus ik vond het wel bijzonder. En ik vond hem gewoon cool, dus ik had een beetje schijt aan dat geld, dat verdien ik wel weer terug met een paar SM solo runs. Eerst maar eens een paar keer terug naar mauradon, dan is mijn goud binnen de kortste keren weer door het dak
En ondertussen krijg ik elke dag wel een whisper met 'waar heb je dat zwaard vandaan?'
Goed om je heen blijven kijkenVerwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 20:30:
Ik zit nu wat in Un'goro crater te questen, maar komt die kut T-rex dino me iedere keer in de rug aanvallen als ik met een creep bezig ben
Ik ben lvl 50 warlock, en met mijn papieren armor ben ik door dat beest dus in 3 beten dood
Is niet leuk zo
Binnenkort toch maar es een lvl 60 mage meedoen om mijn quests daar af te handelen
We zoeken 'm samen wel een keer opVerwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 08:53:
[...]
Whoei, nog een NL Bladefister! Jammer dat het weer zo'n stinkende puntoor is ;D
[ Voor 7% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 23-06-2005 10:58 ]
Nou Kwek is nog steeds maar lvl 39... maar ik heb geld van die char gebruiktTomSmit82 schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 10:48:
[...]
Doe maar lekker rustig aan, kunnen we straks samen questen met kwek
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Dappere rogue, iemand aanvallen die 8 levels hoger isOn_E schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 09:49:
Was samen met een lvl 60 Priest guildmaatje, en we kwamen een lvl 52 Gnome Rogue en lvl 52 Gnome Priest tegen, en ondanks dat wij er gewoon voorbij liepen, werd ik ineens vanachteren aangevallen door die Rogue.
Echt humor, hij raakte me keihard, maar ik werd gewoon constant gehealed.
https://niels.nu
Ergens zou ik wel willen dat er iets meer horde was. Ik heb niet het gevoel dat het echt uit balans is, het gaat aan beide kanten goed. Als er echter iets meer horde was, had ik wat meer gankmateriaal binnen mijn rangeRaseriaN schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 10:53:
[...]
Kunt merken dat je op een nieuwe server speelt..bij ons was er een ware invasie van dat ding.. iedereen had er een en de prijzen zijn dus ook zwaar gekelderd!
Kan niet, 2x een cast in 1 macro is onmogelijkMarchelV schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:03:
Even een vraagje tussendoor.
Om als hunter een beetje redelijk te kunnen schieten moet ik, voordat ik een daadwerkelijk schot los, eerst een huntersmark zetten en eventueel een scorpid sting. Nu wou ik hier een macro van maken zodat ik niet elke keer van alles en nogwat aan moet klikken.
Ik ben helaas niet zo bedreven in het maken van macro's, het volgende had ik bedacht:De vraag lijkt me wel duidelijk, hoe bak ik die pauze in?
- /cast Hunter's Mark(Rank 3)
- -> PAUZE VAN 1 SECONDE
- /cast Scorpid Sting(Rank 3)
Ik durf dat alleen wanneer ik niet alleen ben, of wanneer er iemand aangevallen word door een hogere vijand. Dan vind ik het risico om zelf ook dood te gaan iets minder erg, omdat je iemand verdedigt. Als je uit gankoogpunt iemand aanvalt die meer dan 3 levels hoger is loop je een te grote kans het loodje te leggen en dan sla je zo'n modderfiguurHydra schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:00:
[...]
Dappere rogue, iemand aanvallen die 8 levels hoger is
Kan ik je wel vertellen dat ze op jullie server een heel stuk duurder zijn dan bij ons. Of je bent gewoon afgezetHTT-Thalan schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 10:40:
[...]
Music Addicted
Je bent geen Hunter kennelijk. Hunters gebruiken hun zwaard nauwelijks, het enige wat nut heeft zijn passive stats, en dan nog zijn stats are +spi en +str waardeloos. Het enige van waarde op dat ding is dus +13 agi en +15 sta, en dan kun je beter een cheap-ass groen zwaard kopen in de AH. Ik zelf doe het gewoon tot end-game met gewone 'of the Monkey' zwaarden, en ik ga binnenkort 'shoppen' voor deze:Ryceck schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 10:33:
btw... wat was nu het punt van je reactie? Een blauwe 44dps 2H polearm is niet te vergelijken met een 38dps zwaardje.. Nog niet eens meegeteld dat de polearm betere stats heeft en dus duidelijk de 34g waard is.
So i dont really get de vergelijking met een groen zwaardje welke toch duidelijk minder is.
Zelf doe ik minstens 95% van m'n damage ranged. Waarom zou ik in melee gaan? Ik bedoel, het kan best hoor, maar een Hunter z'n melee DPS is ongeveer de helft van z'n ranged DPS als 'ie goeie +AGI gear (heb zelf totaal over de 300 agi en heb voornamelijk agi/sta gear) heeft.-=BoKKiE=- schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 10:44:
de 34g waard mwoah ligt eraan waarom je het wapen gaat gebruiken, als je 80% van je dmg ranged doet, is het imho zonde van je geld
[ Voor 25% gewijzigd door Hydra op 23-06-2005 11:09 ]
En als ik het me goed herinner is een pauze ook onmogelijk, juist om te voorkomen dat mensen dergelijke scripts schrijven, waardoor het spel niet meer zo eerlijk verloopt.RaseriaN schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:05:
[...]
Kan niet, 2x een cast in 1 macro is onmogelijk
Klopt, het is op onze server vaak duurder, maar dat heeft ook zijn voordelen, ik vang zelf ook meer geld voor mijn items. Het is wel zo dat sommige dingen heel slecht verkopen. 2H Axes bijvoorbeeld, heb ik liever niet als drop want je raakt ze aan de straatstenen niet kwijt. 2H Sword weer wel. Superdik mail armor met int stats e.d. zijn meer voor low level pala's of shamans, en in mijn level range dropt er dus alleen shaman spul omdat pala's dan al op plate zitten. Ik kan int+ mail armor maken met LW waar ik dus geen kont mee kan.Boekster schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:06:
[...]
Kan ik je wel vertellen dat ze op jullie server een heel stuk duurder zijn dan bij ons. Of je bent gewoon afgezet. 20G at most.
NietMarchelV schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:03:
De vraag lijkt me wel duidelijk, hoe bak ik die pauze in?
[ Voor 5% gewijzigd door Blistimo op 23-06-2005 11:20 ]
Het leuke is, als die Priest niet met me mee was, zou die rogue me zo afgemaakt hebben...Hydra schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:00:
[...]
Dappere rogue, iemand aanvallen die 8 levels hoger is
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Als je 2H-Axes niet kwijtraakt hebben jullie bijzondere warriors. Elke, zichzelf respecterende warrior speelt tot een kleine lvl 55 met een 31/20 of 32/19 build. Axes horen daarin (of je moet een goede polearm hebben). Dat is zo'n beetje de enige manier om lekker te kunnen solo'en en je een beetje staande te kunnen houden in PVP.HTT-Thalan schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:12:
[...]
Klopt, het is op onze server vaak duurder, maar dat heeft ook zijn voordelen, ik vang zelf ook meer geld voor mijn items. Het is wel zo dat sommige dingen heel slecht verkopen. 2H Axes bijvoorbeeld, heb ik liever niet als drop want je raakt ze aan de straatstenen niet kwijt. 2H Sword weer wel. Superdik mail armor met int stats e.d. zijn meer voor low level pala's of shamans, en in mijn level range dropt er dus alleen shaman spul omdat pala's dan al op plate zitten. Ik kan int+ mail armor maken met LW waar ik dus geen kont mee kan.
Zoals genoemd, de ungoro soil verkoopt erg goed, en ook mijn nightscape armor gaat vlug weg, maar dat is omdat ik het dik onder de andere prijzen verkoop. Nightscape pants gaan voor 3g gemiddeld, ik verkoop voor 1.5 g buyout. Dit omdat ik het leer van een guildie koop in grote aantallen, ik moet het spul toch kwijt, want ik doe het puur voor de levelup naar tribal. En het zou lullig zijn als ik dik zou verdienen over zijn rug. Hij rekent me vendorprijzen aan voor het leer.
Music Addicted
De enige warrior van wie ik weet wat hij graag draagt/gebruikt, is sirdalord. En die heeft in instances 1h/shield (Schild van die goblin in mauradon) en daarbuiten is hij dualwield/2h sword/mace.Boekster schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:14:
[...]
Als je 2H-Axes niet kwijtraakt hebben jullie bijzondere warriors. Elke, zichzelf respecterende warrior speelt tot een kleine lvl 55 met een 31/20 of 32/19 build. Axes horen daarin (of je moet een goede polearm hebben). Dat is zo'n beetje de enige manier om lekker te kunnen solo'en en je een beetje staande te kunnen houden in PVP.
ik had eerst 90% getypt, maar dacht later van, mischien moet ik wat voorzichtiger doenHydra schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:06:
[...]
Zelf doe ik minstens 95% van m'n damage ranged. Waarom zou ik in melee gaan? Ik bedoel, het kan best hoor, maar een Hunter z'n melee DPS is ongeveer de helft van z'n ranged DPS als 'ie goeie +AGI gear (heb zelf totaal over de 300 agi en heb voornamelijk agi/sta gear) heeft.
Regel dat je de leather gratis krijgt en verkoop ze voor 2.5G en deel de winst met je guildieHTT-Thalan schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:12:
[...]
Nightscape pants gaan voor 3g gemiddeld, ik verkoop voor 1.5 g buyout. Dit omdat ik het leer van een guildie koop in grote aantallen, ik moet het spul toch kwijt, want ik doe het puur voor de levelup naar tribal. En het zou lullig zijn als ik dik zou verdienen over zijn rug. Hij rekent me vendorprijzen aan voor het leer.
[ Voor 48% gewijzigd door Bokkie op 23-06-2005 11:24 ]
En Warrior met dualwield is een wannabe rogue en moet gaan rerollen!HTT-Thalan schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:17:
[...]
De enige warrior van wie ik weet wat hij graag draagt/gebruikt, is sirdalord. En die heeft in instances 1h/shield (Schild van die goblin in mauradon) en daarbuiten is hij dualwield/2h sword/mace.
Heb hem nog nooit met een axe gezien
Vind je dat nou stoer om te doen? Hij heeft verloren en geeft dat toe op een hele nette wijze en jij trapt nog ff lekker naHij erkende zijn meerdere blijkbaar, want daarna durfde hij niet meer dichtbij te komen en deed een /bow en /kneel naar mij.
En natuurlijk is iemand die /kneel doet veel makkelijker te onthoofden als iemand die rechtstaat.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Jepp, en elke rogue die iets anders gebruikt dan daggers is een wannabe Warrior!RaseriaN schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:18:
[...]
En Warrior met dualwield is een wannabe rogue en moet gaan rerollen!
Hij heeft een hekel aan rogues wanneer ze niet met zout en peter als ontbijt dienenRaseriaN schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:18:
[...]
En Warrior met dualwield is een wannabe rogue en moet gaan rerollen!
zwaar triest inderdaadDr. Strangelove schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:23:
[...]
Vind je dat nou stoer om te doen? Hij heeft verloren en geeft dat toe op een hele nette wijze en jij trapt nog ff lekker na
Jazeker, want ik hij had het in de eerste plaats niet in zijn hoofd moeten halen mij te willen gankenDr. Strangelove schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:23:
[...]
Vind je dat nou stoer om te doen? Hij heeft verloren en geeft dat toe op een hele nette wijze en jij trapt nog ff lekker na
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
High level ganks overkomen natuurlijk iedereen, dus ook mij. Corpsecampen heb ik echter nooit last van. Dat wil zeggen, ze proberen het wel, maar omdat ik direct naar mijn ress kan stealthen heb ik de dans tot nu toe altijd kunnen ontspringen-=BoKKiE=- schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:27:
[...]
zwaar triest inderdaad
thalan moet dus niet raar opkijken als hij later door wat high lvls geganked en ge'cc'ed wordt
Hee! nu ga je te ver hekEv4h schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:25:
[...]
Jepp, en elke rogue die iets anders gebruikt dan daggers is een wannabe Warrior!
Je hebt zo'n knopje use wand ,gewoon je wand in de bars slepen, dan een mob selecten en schieten maar.Masch schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:27:
Jongens, ik heb een ontzettende n00b vraag, maar ik kom er niet achter.
Ik ben een mage en heb nu een staff en een wand. Met die staff krik je je stats op en kun je (een klein beetje) aanvallen. Wat doe je echter met die wand? Ik heb hem in de ranged staan en hij zou fire dmg moeten geven, maar ik kan er niks mee? Ook zie ik niet dat mijn mage hem daadwerkelijk vast heeft.
[ Voor 8% gewijzigd door enira op 23-06-2005 11:30 ]
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Tuurlijk, ook ik probeer zo veel mogelijk ranged te doen, daar zijn hunters voor gemaakt! Echter zodra de badguy een keer dichtbij komt wil ik ook optimaal kunnen slachtenHydra schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:06:
[...]
Je bent geen Hunter kennelijk. Hunters gebruiken hun zwaard nauwelijks, het enige wat nut heeft zijn passive stats, en dan nog zijn stats are +spi en +str waardeloos. Het enige van waarde op dat ding is dus +13 agi en +15 sta, en dan kun je beter een cheap-ass groen zwaard kopen in de AH. Ik zelf doe het gewoon tot end-game met gewone 'of the Monkey' zwaarden, en ik ga binnenkort 'shoppen' voor deze:
http://thottbot.com/?i=35869
[...]
Zelf doe ik minstens 95% van m'n damage ranged. Waarom zou ik in melee gaan? Ik bedoel, het kan best hoor, maar een Hunter z'n melee DPS is ongeveer de helft van z'n ranged DPS als 'ie goeie +AGI gear (heb zelf totaal over de 300 agi en heb voornamelijk agi/sta gear) heeft.
Over het algemeen hebben mobs geen ernstige resistancies, behavele bosses. Dus welk type damage je kiest maakt weinig uit.jarnotjuh schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:29:
Alhoewel, ik ben er nog niet echt achter welke wand nou het best is.
Shadowdmg, firedmg, frostdmg, arcanedmg of naturaldmg
Afhankelijk van de situatiejarnotjuh schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:29:
[...]
Je hebt zo'n knopje use wand ,gewoon je wand in de bars slepen, dan een mob selecten en schieten maar.
Je staff doe je idd niets mee. Puur voor de stats. Daarom equip ik ook nog de emberstone staff uit deadmines, lvl 17
Een wand gebruik je om wegrennende human mobs nog neer te halen, en om mana te saven. Als ie wegrent kan je met 2 wandshots em nog neerhalen.
Ik wens jou succes met je fire wand tegen over "fire" elementalsHydra schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:36:
[...]
Over het algemeen hebben mobs geen ernstige resistancies, behavele bosses. Dus welk type damage je kiest maakt weinig uit.
[ Voor 25% gewijzigd door Ryceck op 23-06-2005 11:39 ]
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Ik denk dat je het beste afbent met de dmg waartegen de minste mensen bescherming hebben. Ik denk dat gezien de vele plekken waar je nature dmg op kan lopen (mauradon, spinnen (gif) en gemeen plantenleven) de meeste mensen wel enige vorm van nature resistance hebben. Shadow damage resistance heb je ook meer kans op omdat sommige casters (ik geloof priests) daar een buff voor hebben. Fire komt alweer iets minder voor, en frost en arcane nog minder.jarnotjuh schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:29:
[...]
[ Voor 7% gewijzigd door HTT-Thalan op 23-06-2005 11:38 ]
[ Voor 2% gewijzigd door Demoterror op 23-06-2005 11:39 . Reden: typnoob ]
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Uhuh en zeggen dat warriors met DW beter rogues kunnen spelen gaat ook te ver natuurlijkRaseriaN schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:29:
[...]
Hee! nu ga je te ver heIk dual wield swords om mn dmg zo hoog mogelijk te krijgen.. en kan desgewenste dagger nemen.. als ik daggers pak dan gimp ik mezelf gewoon... no thnx for that
Ik denk dat je in de arathi highlands wel redelijk goed kan questen op jouw level, en eventueel in desolace, daar zijn veel easy grindquests te doen vanuit nijel's point.Demoterror schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:37:
Ben nu bezig mn gele quests in Strangelthorn af te ronden, iemand enig idee waar ik daarna heen kan voor dat ik de rode in STV kan doen?
(lvl 40 atm)
Ja, buk maar, dan plant ik mijn phantom wel even in je achtersteVerwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:41:
[...]
*doet er nog eens schepje bovenop*
Rogues zijn IRL leernichten!
/duck
Okay, duidelijk. Waar zit dat knopje dan? Bij je general spells? Ik heb gisteren gewoon de wand vanuit mijn char info scherm naar mijn bar gesleept, maar dat werkte natuurlijk niet. Die use wand knop heb ik nog nooit gezien, maar dat kan ook aan mij liggen. Ik heb trouwens een firedmg wand gekocht.jarnotjuh schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:29:
[...]
Je hebt zo'n knopje use wand ,gewoon je wand in de bars slepen, dan een mob selecten en schieten maar.
Je staff doe je idd niets mee. Puur voor de stats. Daarom equip ik ook nog de emberstone staff uit deadmines, lvl 17
Een wand gebruik je om wegrennende human mobs nog neer te halen, en om mana te saven. Als ie wegrent kan je met 2 wandshots em nog neerhalen.
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Verwijderd
He, het is nog net geen zwart latex leer met roze franjeskEv4h schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:38:
[...]
Uhuh en zeggen dat warriors met DW beter rogues kunnen spelen gaat ook te ver natuurlijk
Vergeet niet wat warriors niet in dat mieterige leer lopen dus totaal niet te vergelijken met rogues zijn
Als op 50% ofzo een mob op jouw af komt rennen, kun je veel beter disengagen dan gaan rapotor-striken. Veel mensen overschatten de damage die ze in melee doen. Ze zien dat ze met een raptor strike een flinke klap uitdelen, maar vergeten voor het gemak even dat daar een flinke cooldown op zit.Razorfist schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:34:
Tuurlijk, ook ik probeer zo veel mogelijk ranged te doen, daar zijn hunters voor gemaakt! Echter zodra de badguy een keer dichtbij komt wil ik ook optimaal kunnen slachtenDus heb ik een wapen genomen wat goede stats heeft, maar ook hoge dmg per klap, zodat mn Raptor Strikes hard aankomen.
Het zou gewoon moeten werken hoor, ik zal voor jou eens inloggenMasch schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:42:
[...]
Okay, duidelijk. Waar zit dat knopje dan? Bij je general spells? Ik heb gisteren gewoon de wand vanuit mijn char info scherm naar mijn bar gesleept, maar dat werkte natuurlijk niet. Die use wand knop heb ik nog nooit gezien, maar dat kan ook aan mij liggen. Ik heb trouwens een firedmg wand gekocht.
[ Voor 7% gewijzigd door enira op 23-06-2005 11:45 ]
Ik ben gisteravond 60 gewordenSnappie88 schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 02:41:
[...]
Argh, dus daarom ben je richting Frozen Moonlight vertrokkenSnappie hier dus
Man, ik heb echt zin om 60 te worden nu, maar ik blijf weer eens steken op 54 (wat ik met veel moeite geworden ben). Gelukkig al wel weer m'n tweede Wildheart stukje op de AH gekocht
Zegt al genoeg he, die perverse leerdragers ook altijdHTT-Thalan schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:41:
[...]
Ja, buk maar, dan plant ik mijn phantom wel even in je achterste
Verwijderd
HTT-Thalan schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:41:
[...]
Ik wil rerollen!kEv4h schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:44:
[...]
Zegt al genoeg he, die perverse leerdragers ook altijd
Een 2h sword of axe zou leuk zijn voor onze dps, maar ziet er natuurlijk dom uit.RaseriaN schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:43:
[...]
He, het is nog net geen zwart latex leer met roze franjes
Rogue's met dual sword is beetje een poging toch warrior class, maar je moet wat om dmg te doen he.. jullie zijn beter af met 2H'ers en dat verkies je ook boven je 1h/dualwield in PvE/PvP (buiten het tanken om!:))
Op lvl 40 ging er voor mij een wereld openDemoterror schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:37:
Ben nu bezig mn gele quests in Strangelthorn af te ronden, iemand enig idee waar ik daarna heen kan voor dat ik de rode in STV kan doen?
(lvl 40 atm)
jarnotjuh schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:43:
[...]
Het zou gewoon moeten werken hoor, ik zal voor jou eens inloggen
Edit, er zit een shoot button op je general tab van je spellbook
[ Voor 8% gewijzigd door Masch op 23-06-2005 11:57 ]
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Beeld je eens in, backstab ambush met een 2h dagger...HTT-Thalan schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:50:
[...]
Een 2h sword of axe zou leuk zijn voor onze dps, maar ziet er natuurlijk dom uit.
"Rogues do it from behind"kEv4h schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:44:
Zegt al genoeg he, die perverse leerdragers ook altijd
Dat zou meer een backslice wordenRaseriaN schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:53:
[...]
Beeld je eens in, backstab ambush met een 2h dagger...
Zou leuke dmg geven.. Arcanite Reaper + SS....
Aah thanks, 3 nieuwe quest gebieden moeten me toch een paar lvltjes up kunnen maken.sebasgrif schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:51:
[...]
Op lvl 40 ging er voor mij een wereld open
Tanaris, Feralas, Hinterlands allemaal hele coole gebieden met leuke quests. En dan kan je volgens mij ook nog eens naar the swamp of sorrows maar hier ben ik (allience) nog nooit naar toe gestuurd en heb er ook nog geen quests gevonden.
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Verwijderd
nopeMasch schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:52:
[...]
edit:
Gebruik je wel of geen mana met de wand??
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
www.imageshack.usRaseriaN schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 12:09:
Heeft iemand een mooie gratis hosting toevallig?
Sinds ik bij speedlinq zit heb ik eigen geen fatsoenlijke ftp site/server meer..
Wil ook weleens mn UI/Char posten hier
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Zei de domme shaman....Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:42:
Heh, gister een of andere idioot een Pristine Black Diamond in de AH gezet voor 15g. Die krengen gaan dus voor 150-175g in Gadgetzan omdat die domme Paladins allemaal hun mountjes willen ;p
Weer lekker verdienen dus. Kan wel wat geld gebruiken voordat we Rag gaan proberen, en straks natuurlijk BWL (reparatiekosten vooral, met 4-5 epics hakken die kosten er wel in hoor).
Verwijderd
Hij ziet er wel ontzettend vet uitnimmolon schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 12:34:
[...]
Zei de domme shaman....
Btw, ik ga zelf niet voor de pala epic mount, prijzen van de diamonds zijn veels te hoog, plus de kosten voor de andere items maken het zo dat je bijna net zoveel voor Pala epic mount betaald als voor een gewone epic mount. Groot nadeel is alleen dat de pala epic mana gebruikt bij het summonen, wat dus ronduit kl*te is.
HTT-Thalan schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:41:
[...]
Verwijderd
Een Gnome Priest?On_E schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 09:49:
Gisteren A Final Blow gedaan in Felwood, was echt een eitje met mijn banish en seduce, maar het leukste gebeurde vlak ervoor.
Was samen met een lvl 60 Priest guildmaatje, en we kwamen een lvl 52 Gnome Rogue en lvl 52 Gnome Priest tegen, en ondanks dat wij er gewoon voorbij liepen, werd ik ineens vanachteren aangevallen door die Rogue.
Echt humor, hij raakte me keihard, maar ik werd gewoon constant gehealed.
Duurde wel ff voor ik m neer had, maar al zijn crits etc. hielpen 'm helemaal niet.
Best humor !
En een uurtje grinden van lvl 58 vandaan nu...
Whehehehe. Rugridder
Het ding heet "Shoot" en staat in je normale acties waar ook cooking en andere zooi bij staat.Masch schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:42:
[...]
Okay, duidelijk. Waar zit dat knopje dan? Bij je general spells? Ik heb gisteren gewoon de wand vanuit mijn char info scherm naar mijn bar gesleept, maar dat werkte natuurlijk niet. Die use wand knop heb ik nog nooit gezien, maar dat kan ook aan mij liggen. Ik heb trouwens een firedmg wand gekocht.
Wat dacht je van de warlock mounts ? Die kosten ook mana, maar ik ben straks uiteindelijk maar een fractie van de kosten kwijtnimmolon schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 12:34:
[...]
Zei de domme shaman....
Btw, ik ga zelf niet voor de pala epic mount, prijzen van de diamonds zijn veels te hoog, plus de kosten voor de andere items maken het zo dat je bijna net zoveel voor Pala epic mount betaald als voor een gewone epic mount. Groot nadeel is alleen dat de pala epic mana gebruikt bij het summonen, wat dus ronduit kl*te is.
[ Voor 47% gewijzigd door redfoxert op 23-06-2005 12:49 ]
Jah die lopen altijd samen met Nightelf Warlocks
yup, ik ga ook gewoon voor een paardje met ijzeren schubbennimmolon schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 12:34:
[...]
Zei de domme shaman....
HTT-Thalan schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 17:00:
[...]
Ze word in september 23, en is dol op thee en negerzoenen
Maar ook op de aardappelsalade met gegrilde snitzeltjes die ik vanavond voor haar ga koken
- edit - Oh, enne, ik daag je uit een vrouw te vinden die níet gek is op negerzoenen
flickr - WOT Profile - Game PC
Nee, dat kan niet, het is ook verboden je account te sharen. Niet dat ze erachter komen, maar het is tegen de regels. Je kunt dus het beste zo snel mogelijk een 2e set CDs kopen als ze verder wil.Energizer schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 12:57:
Weet iemand of het mogelijk is om een char over te laten zetten naar een andere account. Dat zou wel fijn zijn kunnen we samen gamen, want nu gebruikt ze een alt van mij.
[ Voor 61% gewijzigd door Hydra op 23-06-2005 13:02 ]
Samen met de Undead PaladinsRyceck schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 12:47:
[...]
Jah die lopen altijd samen met Nightelf Warlocks
Helaas, dat zal niet mogelijk zijn. Characters zijn gebonden aan de accounts. Overzetten is niet mogelijk tenzij je iemand bij blizzard persoonlijk kent misschien. Ik heb het nog niet zien gebeuren in ieder gevalEnergizer schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 12:57:
Mijn vriendin is ook bezig met WoW. Zij is toevallig ook een warlock hahaha. Anyway. Eerst lachtte me zo'n beetje uit, dat ik maandelijks ging dokken om een spel te doen en nu speelt ze het meer dan mij. Zal wat worden als ik binnenkort weer tijd heb om met mijn char verder te gaan.
Weet iemand of het mogelijk is om een char over te laten zetten naar een andere account. Dat zou wel fijn zijn kunnen we samen gamen, want nu gebruikt ze een alt van mij.
[...]
[ Voor 67% gewijzigd door redfoxert op 23-06-2005 13:02 ]
yups same hereHydra schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 12:58:
Iemand zei dat het maar virtueel geld is. Dat klopt, maar de tijd die ik erin stop is erg reeel, dus ik geef liever geen tijd uit aan dingen die niet 'waardevol' zijn
[...]
Dwarf, doh !
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
En die staan voor de Tauren Rogue's maar die zie je niet in stealth
Verwijderd
Onze guild heeft er die 3 op de bank staan, en alle pala's hebben al een epic...nimmolon schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 12:34:
[...]
Zei de domme shaman....
Jawel, wel als ze een human hunter's mark hebbenRaseriaN schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 13:22:
[...]
En die staan voor de Tauren Rogue's maar die zie je niet in stealth
haha, nee dat is dus niet zo, heb zelf +255 dmg gear en mijn wand gaat echt niet omhoog ermee. het is ook niet spell damage. Je kan namelijjk je wand gebruiken als azuregos manashield heeft en alles word gereflecteerd behalve melee and wands.Ryceck schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:36:
[...]
Daarnaast tellen +dmg items ook mee, als je een complete +fire-dmg set hebt pak dan een fire wandetc..
[...]
Ik gebruik de volgende macro voor Hunter's Mark:MarchelV schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:03:
Even een vraagje tussendoor.
Om als hunter een beetje redelijk te kunnen schieten moet ik, voordat ik een daadwerkelijk schot los, eerst een huntersmark zetten en eventueel een scorpid sting. Nu wou ik hier een macro van maken zodat ik niet elke keer van alles en nogwat aan moet klikken.
Ik ben helaas niet zo bedreven in het maken van macro's, het volgende had ik bedacht:De vraag lijkt me wel duidelijk, hoe bak ik die pauze in?
- /cast Hunter's Mark(Rank 3)
- -> PAUZE VAN 1 SECONDE
- /cast Scorpid Sting(Rank 3)
Verwijderd
Instellen in je setpoint? Althans ik heb een muisknop ingesteld als numlockVerwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 14:00:
Hebben hier mensen ook problemen met mx 900. Heb het over de duim knoppen, standaard ren je daar mee. Deze knopt werkt dus niet bij mij ? Was nieuwschierig of meerdere mensen daar last van hadden?
Drivers de-installeren. De knoppen op alle logitech muizen die gehad heb werkten pas naar behoren zónder de bijbehorende software. Werken doen ze toch wel.Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 14:00:
Hebben hier mensen ook problemen met mx 900. Heb het over de duim knoppen, standaard ren je daar mee. Deze knopt werkt dus niet bij mij ? Was nieuwschierig of meerdere mensen daar last van hadden?
RaseriaN schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 14:01:
[...]
Instellen in je setpoint? Althans ik heb een muisknop ingesteld als numlock
Wist je dat niet? Zo handig dat je een knop kan binden aan een functie op je toetsenbord.Ryceck schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 14:05:
[...]
GENIAAALLL!!!!!!
* Ryceck gaat vanavond hetzelfde doen
Onderste duimknop is distract, bovenste is vanish, muiswiel drukken is stealth. De 'F' naast WASD is pickpocket, en bij normal combat:RaseriaN schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 14:16:
[...]
Wist je dat niet? Zo handig dat je een knop kan binden aan een functie op je toetsenbord.
Zo heb ik numlock erop staan en wil de andere duimknop ook nog binden aan een skill.. evt stealth
There is no art to find the minds construction in the face
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq