Weten jullie nog die Azkhiel waar ik over vertelde? Een 60 pala die me uitschold omdat ik 'geld gejat zou hebben van hem'
Hij whisperde me vandaag om zich te verontschuldigen omdat hij erachter gekomen was dat dat dus helemaal niet kon. Hij vond wel dat ik fout was met te vragen of hij zijn account gekocht had.
Ik had hem ondertussen opgezocht op warcraftrealms, en ontdekt dat hij voor zijn huidige clan (verve) al bij 3 andere clans heeft gezeten. Dus ik vertelde hem dat ik dat wist, en dat ik daarom dacht dat het minder waarschijnlijk was dat het een gekocht account was, want dan zou je hoogstens 1 of 2 clans zien voor de complete duratie van zijn levelup.
Hij vroeg toen of ik misschien 1 of ander soort gamemaster was, dat ik dat allemaal wist. Ik antwoorde, das voor jou een vraag, en voor mij een weet
Hij vroeg ook waarom ik niet allang 60 was dan, en hij vermoedde dat dit 'vast niet mijn eerste char was'. Ik zei: Nou, het is igg wél mijn main char, en ik heb er gewoon plezier mee. 'Waarom ben je dan nog geen 60?' Nou, ik speel voor het plezier. 60 dat komt nog wel eens een keertje.
'Zo, dat kom je niet veel meer tegen in WoW, mensen die voor het plezier spelen'
En SLIJMEN dat die gast ineens deed
Hehehehehehe