Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
ik ben zojuist lvl 53 geworden, nog niet naar warrior trainer geweest, maar tot nu toe kan ik 5x 360=1800 armor sunderen..HTT-Thalan schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:04:
[...]
Mja, ik poogde daar toch echt een net onderbouwde weerlegging ten berde te geven.
Het is niet 'anders voor diango' , het is een feit, en wat ik aangaf, is correct. Sunder armor is leuk, maar een mob met 3k armor word echt niet warm of koud van die paar honderd armor eraf. Evis is enorm armor gevoelig, zelfs op een maildragende pvp opponent is de schade al significant minder dan je zou willen. En zelfs al kan de MT zoveel armor weghalen dat je evis echt tot zijn recht komt, dan word de kans dat jij aggro trekt door te zware hits juist groter.
You of all people should know, jullie zijn degenen geweest die mij 'in den beginne' adviseerden mijn schade te matigen in instances. Ik zal altijd een rupture verkiezen boven SnD, omdat dát pas écht gegarandeerde schade doet.
Een 5point evis doet tegen armored opponents zoals in mauradon hoogstens 400, 450 punten schade. Critten doet hij bijna nooit. Een garotte opener met daarop wat SS en een rupture (welke armor negeert) doet schade over tijd zonder aggro, dus dat is natuurlijk veiliger. Ik kan met een garotte al met 400dot beginnen, en een 5point imp rupture doet op mijn level al ongeveer 750dot schade. Das al 1150 schade, zonder aggro. Niet slecht voor een opener, toch? SS nog niet eens meegerekend.
Nogmaals, ik zal alleen voor SnD gaan als de omstandigheden mij ertoe dwingen, want er zijn betere opties.
3000-1800=1200 armor resterend..
1800 van 3000 is 60% armor weg. dat is een hele hoop! dus sunder armor zal wel degelijk uitmaken..
sunder armor vind ik zelf niet echt een goede aggro. ik gebruik het alleen, als ik al de aggro heb, aangezien ik niet aggro pull ermee. (of iig slecht)
taunt is toch het beste. om aggro te pakken. ik zoek alleen eigenlijk nog attacks, die spells kunnen slopen.. shield bash, maar dan minder cooldown. zijn die er? en zo ja, beschikbaar op welk lvl.? (ow btw, er is er wel 1tje, maar die vereist berserker stance.. en die stance gebruik ik niet, aangezien je dan dmg+10% tegen krijgt. ) weet er iemand ook nog een goede quest om een leuk 1H weapon te krijgen..? lvl 53 warrior dus, tankbuild.. huidige 1H is de trashblade --> (kan de link niet vinden
rond de 55-100 dmg ofzo. d8 rond de 44 dps.. CMIIW..
/edit dit is die tHrash blade: http://www.thottbot.com/?i=19490
[ Voor 3% gewijzigd door BootVluchteling op 22-06-2005 15:45 ]
Verwijderd
Verdomme, die van mij weet niet eens dat er NE's rondlopen in WoW-=BoKKiE=- schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 14:50:
[...]
dani geeft me af en toe een schouder/neckmassage ^^
maar ze geeft dan wel af en toe commentaar op zijn kledingen op zjin constante gekrab o_O
en ze zeurt af en toe met de vraag waarom ik geen NE maak o_O
anyways, nog half uurtje en dan naar huis, wordt weer 2 uur zoeken aar ubrs groep
UBRS duurt meestal niet zo lang als je LFM gebruikt ipv LFG
sunder is ook om aggro te houden, niet om te nemen/krijgenBootVluchteling schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 14:59:
[...]
ik ben zojuist lvl 53 geworden, nog niet naar warrior trainer geweest, maar tot nu toe kan ik 5x 360=1800 armor sunderen..
1800 van 3000 is 60% armor weg. dat is een hele hoop! dus sunder armor zal wel degelijk uitmaken..
sunder armor vind ik zelf niet echt een goede aggro. ik gebruik het alleen, als ik al de aggro heb, aangezien ik niet aggro pull ermee. (of iig slecht)
taunt is toch het beste. om aggro te pakken. ik zoek alleen eigenlijk nog attacks, die spells kunnen slopen.. shield bash, maar dan minder cooldown. zijn die er? en zo ja, beschikbaar op welk lvl.? (ow btw, er is er wel 1tje, maar die vereist berserker stance.. en die stance gebruik ik niet, aangezien je dan dmg+10% tegen krijgt. ) weet er iemand ook nog een goede quest om een leuk 1H weapon te krijgen..? lvl 53 warrior dus, tankbuild.. huidige 1H is de trashblade --> (kan de link niet vinden)
lvl 53 hmmz ga Western plaguelands en Un goro farmen, kans op leuke wapens
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
beide vind ik beetje sux geloof ik.. western plaguelands is +/- lvl 55.. en un'goro is rond de 52.. opzich wel aardig, maar ik haat die oozes en shit... iemand nog een aanbieding?-=BoKKiE=- schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:03:
[...]
sunder is ook om aggro te houden, niet om te nemen/krijgen
lvl 53 hmmz ga Western plaguelands en Un goro farmen, kans op leuke wapens
Heb je de quests in Felwood al gedaan?
Is een zeer goede plek om te grinden, en quests te doen... erg leuke XP
Sunder wordt 450 per tik op level 58. Nog meer plezier met armour wegtikkenBootVluchteling schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 14:59:
ik ben zojuist lvl 53 geworden, nog niet naar warrior trainer geweest, maar tot nu toe kan ik 5x 360=1800 armor sunderen..
taunt is toch het beste. om aggro te pakken. ik zoek alleen eigenlijk nog attacks, die spells kunnen slopen.. shield bash, maar dan minder cooldown.
Met een enkele sunder krijg je niet de aandacht van een mob die al boos is op je medespeler. Taunt en hem daarna sunderen houd meestal wel in dat hij alleen nog maar ogen voor jou heeft. Taunt genereert geen agro, het forceert de mob alleen om je aan te vallen voor een seconde, agro moet je dan zelf weer regelen.
Meer dingen om spells te slopen heb je helaas niet. Pummel en Shieldbash zijn het enige wat je kan doen tegen spells. Shieldbash is de betere van de twee omdat hij iets langer duurt en de voorwaarde dat je er een schil voor nodig hebt .. tja niet echt een probleem toch?
|{ brrr }] |
Die van mij vond niet veel aan mijn human rogue, maar mijn warlock alt met huppelende imp ernaast vond ze dan wel weer schattigVerwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:00:
[...]
Verdomme, die van mij weet niet eens dat er NE's rondlopen in WoWDie vind mn koe alleen maar lomp
Opmerkingen over ge-kont-krab krijg ik ook wel eens, dan weet ik dat het tijd is te stoppen
Aszhera?BootVluchteling schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:07:
[...]
beide vind ik beetje sux geloof ik.. western plaguelands is +/- lvl 55.. en un'goro is rond de 52.. opzich wel aardig, maar ik haat die oozes en shit... iemand nog een aanbieding?
daar is een tablet quest, moet je een paar tablets halen en rondbrengen
easy quest VEEL xp ^^
Als je je vriendin nou in een inn stopt, heb je er geen last van, en krijgt ze nog rested bonus ook!Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:00:
Verdomme, die van mij weet niet eens dat er NE's rondlopen in WoWDie vind mn koe alleen maar lomp
Opmerkingen over ge-kont-krab krijg ik ook wel eens, dan weet ik dat het tijd is te stoppen
https://niels.nu
felwood ben ik beetje bezig geweest.. yeti quest, beetje elementals slopen, en paar leuke groene items gevonden. totaalwaarde 10G ofzo..Dutchy007 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:09:
[...]
Heb je de quests in Felwood al gedaan?
Is een zeer goede plek om te grinden, en quests te doen... erg leuke XP
ik ben denk ik al bijna klaar in felwood..? of zijn er een heleboel quests daar..? waar zijn de questgivers?
die heb ik toevallig gisteren gedaan. aardig makkelijk.. die quest met die stave is ook wel redelijk lekker verdienen..Aszhera?
daar is een tablet quest, moet je een paar tablets halen en rondbrengen
easy quest VEEL xp ^^
ff over dat T-shirt op purepwnage.com.. zou die ook in nederland komen..? ik weet dat je em kan laten bezorgen, maar dan word ie $25,49 (US$18.99+$6.50 shipping) das rond de €20,-? wel te betalen, maar kan toch wel iets goedkoper..? is het nix om een massashipment te regelen.. ? 100 shirtjes met korting ofzo?
Als je vanaf Ashenvale naar het noorden gaat, kom je bij een plekje aan de rechterkant genaamd "Emerald Santuary".BootVluchteling schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:15:
[...]
felwood ben ik beetje bezig geweest.. yeti quest, beetje elementals slopen, en paar leuke groene items gevonden. totaalwaarde 10G ofzo..
ik ben denk ik al bijna klaar in felwood..? of zijn er een heleboel quests daar..? waar zijn de questgivers?
Daar zijn een paar quests op te pikken, sommige zijn vrij lang en vereisen veel reizen, het is wel de moeite waard iig. Ook staat er zo'n Druid iets ten zuiden ervan, langs de weg, ik dacht dat ze ook nog een quest had.
En zoals hierboven al vermeldt is, kun je Azshara proberen, nadeel, er zijn relatief weinig quests. Azshara is zeer goed voor grinden.
Verwijderd
Nee, in het zuiden van Felwood, net boven Ashenvale zitten enkele questsBootVluchteling schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:21:
dus in ashenvale zijn veel felwood quests??
Ah dat zal ik vanavond ook eens proberen met BRD danVerwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:00:
[...]
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
Verwijderd
WoehahahaHydra schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:14:
[...]
Als je je vriendin nou in een inn stopt, heb je er geen last van, en krijgt ze nog rested bonus ook!
Let wel: Je moet je goed gedragen als raid / partyleaderOptical schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:24:
[...]
Ah dat zal ik vanavond ook eens proberen met BRD dan
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2005 15:31 ]
ik snap al waarom ik het niet snapte (get it?Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:24:
[...]
Nee, in het zuiden van Felwood, net boven Ashenvale zitten enkele quests
ik haalde feralas en felwood door elkaar.. in feralas had ik beetje zitten rommelen langs de kust.. in felwood heb ik ook nog 3 quests. misschien wel handig idd om daarheen te gaan, en een uitnodiging van BG aan te zetten..
[Neiging naar HKreactie]BootVluchteling schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:15:
[...]
ff over dat T-shirt op purepwnage.com.. zou die ook in nederland komen..? ik weet dat je em kan laten bezorgen, maar dan word ie $25,49 (US$18.99+$6.50 shipping) das rond de €20,-? wel te betalen, maar kan toch wel iets goedkoper..? is het nix om een massashipment te regelen.. ? 100 shirtjes met korting ofzo?
Dat kan toch helemaal niet, Hij is toch soulbound!
[/Neiging naar HKreactie]
Verder weet ik met me mage neit goed wat te doen. De eerste delen van desolace gehad, allemaal lvl 36 quests nu. STV idem, ook allemaal 36 of 37 quests. Arathi hetzelfde. En ik ben pas lvl 33, bijna 34... Iemand?
als je hierrr kijkt, kan je zien wat de lvl's overal zijn.. zo moet je er misschien wel uitkomen..jarnotjuh schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:30:
[...]
[Neiging naar HKreactie]
Verder weet ik met me mage neit goed wat te doen. De eerste delen van desolace gehad, allemaal lvl 36 quests nu. STV idem, ook allemaal 36 of 37 quests. Arathi hetzelfde. En ik ben pas lvl 33, bijna 34... Iemand?
* BootVluchteling denkt oei, dat had ik net ook kunnen doen

Verwijderd
Heb je ook alle quests uit Grom Gol gedaan? Dat zijn er belachelijk veeljarnotjuh schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:30:
[...]
[Neiging naar HKreactie]
Ik ken heel die map al van buiten hoorBootVluchteling schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:32:
[...]
als je hierrr kijkt, kan je zien wat de lvl's overal zijn.. zo moet je er misschien wel uitkomen..
* BootVluchteling denkt oei, dat had ik net ook kunnen doen
@ r2dgeer, Alliance FTW
[ Voor 4% gewijzigd door enira op 22-06-2005 15:34 ]
In Southshore kan je wat Alterac quests halen. Heb je Gnomeregan al gedaan?jarnotjuh schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:34:
[...]
Ik ken heel die map al van buiten hoor, maareeh, met me 52 paladin had ik dit probleem niet.. Zie jij nog andere lvl 30-40 gebieden dan die 3 voor alliance faction, ik niet hoor?
@ r2dgeer, Alliance FTW, gnomepje
Gister heb ik 1x gnomeregan gedaan, hoef er nu nog maar 2 quests die in me inventory staan, ik moet er nog 1 oppikken met die vial vullen ofzo. That's it.sebasgrif schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:36:
[...]
In Southshore kan je wat Alterac quests halen. Heb je Gnomeregan al gedaan?
Alterac, hmm, ik zal eens gaan kijken in southshore voor die quests. Thx
[ Voor 5% gewijzigd door enira op 22-06-2005 15:39 . Reden: nederlandsch ]
Da's een andere discussie die hier al vaak genoeg gevoerd isVerwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:39:
[...]
Meestal verliezen Allies heel erg hard hoor
Verwijderd
Ook nare rotgnoompjes (jarnotjuh schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:34:
[...]
Ik ken heel die map al van buiten hoor, maareeh, met me 52 paladin had ik dit probleem niet.. Zie jij nog andere lvl 30-40 gebieden dan die 3 voor alliance faction, ik niet hoor?
@ r2dgeer, Alliance FTW, gnomepje
Oeps...
Switchen naar beserker stance en pummel en weer terug naar defensive stand kost 2 sec ofzo, beter dan een spel op je koker krijgenBootVluchteling schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 14:59:
[...]
taunt is toch het beste. om aggro te pakken. ik zoek alleen eigenlijk nog attacks, die spells kunnen slopen.. shield bash, maar dan minder cooldown. zijn die er? en zo ja, beschikbaar op welk lvl.? (ow btw, er is er wel 1tje, maar die vereist berserker stance.. en die stance gebruik ik niet, aangezien je dan dmg+10% tegen krijgt. ) weet er iemand ook nog een goede quest om een leuk 1H weapon te krijgen..? lvl 53 warrior dus, tankbuild.. huidige 1H is de trashblade --> (kan de link niet vinden)
ik wou eigenlijk ff een scriptje installen dat ik auto me 2hder pak in beserk en kan whirilwinder voor max agro, maar helaas is dit niet meer mogelijk in de aankomende patch
[ Voor 7% gewijzigd door evilpin0 op 22-06-2005 15:45 ]
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Ik zal nu eens ff kijken, ik laat het wel weten. Ennuh, niets tegen gnomes he, ze zijn
Als je de mijne ziet wil je niet meer anders.
* Zoekt plaatje...

[ Voor 24% gewijzigd door enira op 22-06-2005 15:48 ]
Verwijderd
Zie ik daar een HK?jarnotjuh schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:43:
Uit BB komen quests vanaf 35 en hoger dacht ik, heb ik dus nog niet veel aan
Ik zal nu eens ff kijken, ik laat het wel weten. Ennuh, niets tegen gnomes he, ze zijn.
Als je de mijne ziet wil je niet meer anders.
* Zoekt plaatje...
[afbeelding]
![]()
![]()
Nee hoor! Polymorph op je, en ik blink weg
Als er zoiets opgezet gaat worden wil ik er wel een hebben iigBootVluchteling schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:11:
maar wat ik dus zei met die T-shirts.. is zoiets haalbaar..? een massa-inkoop-actie?
Verwijderd
Grappig dat je dat zegt; van de 3 dames in mijn guild zijn er 2 warlocksHTT-Thalan schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:11:
[...]
Die van mij vond niet veel aan mijn human rogue, maar mijn warlock alt met huppelende imp ernaast vond ze dan wel weer schattig
- Meer coupe- en kleurkeuze bij de females
- Een C&A en een Hunkemoller in elke faction town
- 3 dagen per maand korting op de gamecardprijzen ivm het te chagrijnig zijn om te kunnen spelen
- Naast het standaard voedsel zoals roast boar meat ook gevulde bonbons voor hp en slagroom voor mana regen
En dan aan je vriendin kado doen in een rode doos, de vorm van een hartje, met een uitgebreide handleiding erbij en een tegoedbon voor een modieuze mooncloth robe pattern
[ Voor 7% gewijzigd door HTT-Thalan op 22-06-2005 16:27 ]
Verwijderd
Of jullie zouden wat minder tuttige vriendinnen moeten zoekenHTT-Thalan schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:26:
Ze zouden speciale vrouw-vriendelijke abo's moeten uitbrengen om meer vrouwen aan het wow-en te krijgen!
- 3 dagen per maand korting op de gamecardprijzen ivm het te chagrijnig zijn om te kunnen spelen
- Naast het standaard voedsel zoals roast boar meat ook gevulde bonbons voor hp en slagroom voor mana regen
En dan aan je vriendin kado doen in een rode doos, de vorm van een hartje, met een uitgebreide handleiding erbij en een tegoedbon voor een modieuze mooncloth robe pattern
Hehehe. Als je haar zou kennen zou je die uitspraak niet eens dúrven makenVerwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:29:
[...]
Of jullie zouden wat minder tuttige vriendinnen moeten zoeken
Nee, het was natuurlijk een geintje, maar feit blijft dat het natuurlijk gaaf is om met je vriendin te kunnen gamen. De mijne vind een potje UT op zijn tijd wel leuk, maar daar houd het wel een beetje op. WoW gaat haar laptopje sowieso niet trekken, UT Classic is al zo'n beetje top of the bill voor die Intel Extreme 2 kaart
Ik betwijfel sterk of ze ooit aan WoW zou beginnen, al was het alleen al om de maandelijke kosten, dat geeft ze liever aan een leuk topje uit
[ Voor 3% gewijzigd door HTT-Thalan op 22-06-2005 16:35 ]
Ook een paar NPC's die rondlopen, zelfde als in SW.HTT-Thalan schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:26:
Ze zouden speciale vrouw-vriendelijke abo's moeten uitbrengen om meer vrouwen aan het wow-en te krijgen!
" Help the women of stormwind, victims of the three days plague"
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Moet je eens tegen je moeder zeggenRaseriaN schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:41:
Ik vertrouw niks dat 5 dagen bloed en niet doodgaat
WheheheheDemoterror schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:37:
[...]
Ook een paar NPC's die rondlopen, zelfde als in SW.
" Help the women of stormwind, victims of the three days plague"
En dan worden er naast de normale inn's ook clubgebouwtjes neergezet waar thee geschonken word met cake en negerzoenen, in plaats van stout lager met jerky meat
En er komen nieuwe mounts, my little pony's @ 40 en Black Beauty @ 60
BriljantHTT-Thalan schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:43:
[...]
Whehehehe
En dan worden er naast de normale inn's ook clubgebouwtjes neergezet waar thee geschonken word met cake en negerzoenen, in plaats van stout lager met jerky meat
En er komen nieuwe mounts, my little pony's @ 40 en Black Beauty @ 60
Errr, hoe oud is jouw vriendin precies?HTT-Thalan schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:43:
Ze word in september 23, en is dol op thee en negerzoenen
Maar ook op de aardappelsalade met gegrilde snitzeltjes die ik vanavond voor haar ga koken
- edit - Oh, enne, ik daag je uit een vrouw te vinden die níet gek is op negerzoenen
[ Voor 13% gewijzigd door HTT-Thalan op 22-06-2005 17:01 ]
Ooit gehoord dat je tijdens battles van stances kan wisselen??BootVluchteling schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 14:59:
[...]
/edit dit is die tHrash blade: http://www.thottbot.com/?i=19490
En sunder zorgt ervoor dat je aggro houdt als een mage bijv een dikke 1500 crit doet of zo.
sunder, shield bash, shield block, revenge etc.
Als ik het zo hoor ben je niet zo'n ster in het warrior zijn.
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
Volgens mij kan je dan alleen maar kiezen voor CreditCard, anders gewoon gamecard kopen.Mikeeh schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 17:03:
un vriend van mij heeft nu net WoW gekocht.. maar geen gamecard erbij.. hij wilt nu een account createn.. maar hij komt bij payment method.. hoe moet je dan verder.. zonder gamecard?
Maar dan wel met een eigen versie op haar eigen computer. Anders zou ik het niet leuk vinden dat zij het leuk vindt.
Maar we questen momenteel een hoop samen, zij met een dwarf hunter, lvl 37 en ik een human mage op lvl 36.
Dit is al genoeg besproken toen wow net uit was. Neem een nep CC en verander daarna je betaal methode naar niks. En verwijder al je CC gegevens, anders ben je fout bezigMikeeh schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 17:03:
un vriend van mij heeft nu net WoW gekocht.. maar geen gamecard erbij.. hij wilt nu een account createn.. maar hij komt bij payment method.. hoe moet je dan verder.. zonder gamecard?
hmz.. vind ik weer bullshit maar goed..Muppet schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 17:04:
[...]
Ooit gehoord dat je tijdens battles van stances kan wisselen??
En sunder zorgt ervoor dat je aggro houdt als een mage bijv een dikke 1500 crit doet of zo.
sunder, shield bash, shield block, revenge etc.
Als ik het zo hoor ben je niet zo'n ster in het warrior zijn.
sunder gebruik ik altijd, en shieldbash ook regelmatig, maar die andere 2 niet.. ik kan altijd wel redelijk aggro houden..
revenge is toch weinig spannends of...?
revenge trekt aggro als een gekBootVluchteling schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 17:22:
[...]
hmz.. vind ik weer bullshit maar goed..
sunder gebruik ik altijd, en shieldbash ook regelmatig, maar die andere 2 niet.. ik kan altijd wel redelijk aggro houden..
Ik heb exen nog nooit over negerzoenen horen praten, maar misschien dat ze dat geheel terecht geheim hieldenHTT-Thalan schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 17:00:
- edit - Oh, enne, ik daag je uit een vrouw te vinden die níet gek is op negerzoenen
Zoete eiwittroep, yuck!
Verwijderd
Als ik namenlijk ga vechten en ik loop met wasd zeg maar, dan kan ik met 1 hand niet bij alle spells, wat doen jullie dan ? Met de muis of metde andere hand op (bv numpad ofzo??)
http://wow.allakhazam.com/profile.html?98359Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 13:19:
[...]
Hmm.. In dat geval ben ik erg benieuwd naar hoeveel armor je hebt, je talent tree en je gear! Zou je die misschien kunnen posten? Critgear is trouwens veranderd in dodgegear met laatste patch..![]()
(of gaat dat bij sommige sets niet op?)
Hier m'n profiel, wel een beetje overdreven heb ik eigenlijk, zit net onder de 4800HP en heb 19.70% crit, maar zoals je ziet heb ik nog een hoop extra crit gear nodig
Verwijderd
Ik gebruik naast toetsenbord en muis een Nostromo N52 van Belkin. Daar zitten aardig wat knoppen op. Ik kan daarmee gewoon lopen, draaien, strafen en springen. En dan hou ik nog wat knoppen over ook, + alle knoppen die ik kan bereiken met shift functies. Ook kan ik er macro's mee maken, maar dat lukt me opeens niet meerVerwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:32:
ik wou graag even wat tips hebben over de besturing, hoe jullie dat doen als mage ofwat dan ook.
Als ik namenlijk ga vechten en ik loop met wasd zeg maar, dan kan ik met 1 hand niet bij alle spells, wat doen jullie dan ? Met de muis of metde andere hand op (bv numpad ofzo??)
Doordat ik gewoon rond kan lopen en targets kan selecteren kan ik met de muis alle combatskills aanklikken. Ik wil op den duur over gaan van muis naar toetsenbord, omdat ik merk dat ik niet snel genoeg met de muis een knop kan kiezen. Ook klik ik wel eens mis als ik te veel op mn target let.
Overigens: veel goede spelers gebruiken alleen maar toetsenbord. Als je sommige filmpjes bekijkt kun je dat soms herkennen aan de enigzins houterige manier van rondlopen
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2005 19:23 ]
stond paar pagina's hiervoor er ook al op...

lezen! want ik wil misschien een massa shipment opzetten..

Tesla Model Y RWD (2024)
Gisteravond Magmadar neergelegd :

Ik ben Buckleberry, sta rechts ergens
Vanavond gaan we Garr proberen, waar ik helaas niet bij kan zijn
Vanmiddag m'n Wildheart Vest gekregen in UBRS, nu nog de shoulders
De nieuwe gamecard die ik vorige week kocht is zeker nog de moeite waard geweest!
Verwijderd
en in het vorige deel ook al twee keerBootVluchteling schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 19:18:
[...]
stond paar pagina's hiervoor er ook al op...![]()

Ooit die 2,3,4 of zelfs 5 bars op een scherm gezien?Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 19:50:
ok het leek mij ook dat het het best was om alleen met keyboard te spelen, maar wat is dan de beste setup ? waat drop je je spells dan ??

Juist!
Verwijderd
Ik ben lvl 50 warlock, en met mijn papieren armor ben ik door dat beest dus in 3 beten dood
Is niet leuk zo
Binnenkort toch maar es een lvl 60 mage meedoen om mijn quests daar af te handelen
Verwijderd
Dat word lastig, hij is al soulbound aan daveBootVluchteling schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 19:18:
[...]
stond paar pagina's hiervoor er ook al op...![]()
Zorg gewoon dat je je voidwalker altijd bij je hebt zit ie ineens in je rug ga dan rennen en sacrifice je voidwalker dan heb je genoeg tijd om je aars te reddenVerwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 20:30:
Ik zit nu wat in Un'goro crater te questen, maar komt die kut T-rex dino me iedere keer in de rug aanvallen als ik met een creep bezig ben
Ik ben lvl 50 warlock, en met mijn papieren armor ben ik door dat beest dus in 3 beten dood
Is niet leuk zo
Binnenkort toch maar es een lvl 60 mage meedoen om mijn quests daar af te handelen
Verwijderd
pff net een instance gedaan, en maar 1 item om te rollen

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2005 21:44 ]
Ik heb met mijn 52 paladin maar 3 spells onder wat keys zitten, de rest klik ik gewoon aan met me muis.Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 21:15:
dat snap ik wel ik bedoel welke toetsen het beste zijn om te gebruiken, het zijn zoveel spells nmlijk.
pff net een instance gedaan, en maar 1 item om te rollennix waardevols tegegekomen, dat heb ik nou nog nooit gezien
Als je nu al 20 gepasseerd bent en je kan het nog niet, dan zul je het nooit leren.
ik heb met me mage meer spells dan met me paladin, en daar klik ik ze ook nog allemaal aan.
Zie:
http://img128.echo.cx/my.php?image=gnomemage1ms.jpg
Ik kan nu gewoon blindelings tussen spells switchesn zonder maar ook 1 keer te kijken op welke button ik me muis moet zetten...
gebruik zelf al maanden gewoon gamecards maar de cc-subscription wil maar niet weg, ook al verander ik deze, nu gebruik ik gewoon de info van m'n ma, maar toch gek dat ik het niet weg kan halenblackraid3r schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 17:10:
[...]
Dit is al genoeg besproken toen wow net uit was. Neem een nep CC en verander daarna je betaal methode naar niks. En verwijder al je CC gegevens, anders ben je fout bezig

Was nichts kostet, ist auch *NIX.
Pardon^2?Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:17:
mojo in pagina 8 vertelde je dat je dus geen zin had om die mobs te doden en toen deden 2 horde dat om die kist te pakken.
Als je dan die kist gaat ninja loten op een pve server okee ninjaloten is erg flauw maar dan ook nog waven DAN BEN JE WEL ZO ZIELIG.
( sorry admin maar dit is wel zo zielig van hem)
ontopic weet iemand een plek waar een horde orc hunter lvl 32(pvp) kan questen?? in stv wordt ik (echt waar) iedere 1-2 minuten gegankt (shadowmoon server)
Allereerst, lees eens goed wat ik zei. Ik wachte op de mob, en de tauren lokt een mob naar mij toe. Ik dood. Ik neem wraak wanneer hij (samen met een andere warrior) 5 mobs op zich heeft. Jammer voor hem. Eigen schuld, dikke bult.
En jij kan me niet vertellen dat er op PvP niet wordt geninjaloot bij een chest? Kom op zeg, dat is complete onzin. Enige verschil is dat er geen wraak genomen kan worden. PvE server eh..
Zo werkt het _simpel_
Zielig.. pffrt..

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Verwijderd
Ja idd. Toch elke keer weer spannend.Balkz schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 21:52:
[...]
gebruik zelf al maanden gewoon gamecards maar de cc-subscription wil maar niet weg, ook al verander ik deze, nu gebruik ik gewoon de info van m'n ma, maar toch gek dat ik het niet weg kan halen
vooral omdat mn pa niet weet dat ik zn CC gebruik

Finkle's skinner dropte
helaas de roll op Vest of the elements verloren
naja volgende keer beter, komend weekend maar even Warlords command doen en dan de rest van de onyxia chain
Aggro krijgen is 1 ding, aggro houden ookBootVluchteling schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 17:22:
[...]
hmz.. vind ik weer bullshit maar goed..
Zal als voorbeeld wat nummertjes gebruiken. Jij valt mob aan en genereert 10 hate. Op dat moment sta je bovenaan zijn "hate list". Je gebuikt een sunder en sta je op 25.
Mage crit 2 keer en komt op 30, op dat moment loopt de mob naar mage toe en moet jij weer zorgen dat je bovenaan zijn lijst komt.
Taunt zorgt dat je tijdens de duur van de taunt boven aan zijn lijst komt. Als je dan meteen begint te meppen met sunders, revenge (trekt meer aggro dan revenge), shield bash en blocks. Dan zal de mob op jou blijven. Zelfs na een aantal crits.
Als jij alleen maar normaal aanvalt en de mage crit weer dan loopt de mob weer naar de mage toe en daar sta je dan met je cooldown.
There is no art to find the minds construction in the face
Argh, dus daarom ben je richting Frozen Moonlight vertrokkenSouLmaN schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 19:29:
Ben nu lvl59 en mijn guild waar inmiddels al 85+ lvl60's inzitten is inmiddels druk bezig met MC runs, elke dag! Ik heb het daar als healer goed naar m'n zin, endgame content vind ik zeker nog niet tegenvallen.
[afbeelding]
De nieuwe gamecard die ik vorige week kocht is zeker nog de moeite waard geweest!
Surfin' paradise!
bedankt voor de uitleg! ik zal het eens proberen.. opzich ging het tot nu toe wel aardig. maarja, sunken temple was hoogste sofar.. welke instance moet ik me nu op richten..?Muppet schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 23:06:
[...]
Aggro krijgen is 1 ding, aggro houden ook
Zal als voorbeeld wat nummertjes gebruiken. Jij valt mob aan en genereert 10 hate. Op dat moment sta je bovenaan zijn "hate list". Je gebuikt een sunder en sta je op 25.
Mage crit 2 keer en komt op 30, op dat moment loopt de mob naar mage toe en moet jij weer zorgen dat je bovenaan zijn lijst komt.
Taunt zorgt dat je tijdens de duur van de taunt boven aan zijn lijst komt. Als je dan meteen begint te meppen met sunders, revenge (trekt meer aggro dan revenge), shield bash en blocks. Dan zal de mob op jou blijven. Zelfs na een aantal crits.
Als jij alleen maar normaal aanvalt en de mage crit weer dan loopt de mob weer naar de mage toe en daar sta je dan met je cooldown.
btw, klopt het dat die revenge opzich maar een butt-attack is..? (weinig dmg)
na ST komt Black Rock DeptsBootVluchteling schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 06:56:
[...]
bedankt voor de uitleg! ik zal het eens proberen.. opzich ging het tot nu toe wel aardig. maarja, sunken temple was hoogste sofar.. welke instance moet ik me nu op richten..?
en nu begint het pas
moet ook nog steeds BRD doen voor een of 2 kill on sight dwarves quests en voor atunement
gisteren Eye of Emberseer ingeleverd, dus alleen atunement nog en ik ben klaar voor MC over anderhalve week
Trouwens, 5 man LBRS is klote om de te vinden

Achja dan maar snel 58~60 worden kan ik mee naar de hogere instances, mn eigen gear verzamelen
Gisteren een run gedaan voor een paar guildmates in Maraudon.
Hun moesten de princess nog en de Celebras en de Diamon van Vyletongue.
Voor het gemak maar een LvL60 warrior meegenomen en die tankte haar wel even.. op een of andere manier resiste ik vrij veel van dr nature AoE/dmg en kon ik rustig door blijven hakken op dr.
Hebben in die run iets van 10 blauwe items geloot.. het lijkt erop dat er iets gedaan is serverside aan de loottables.
Gisteren had ik nieuwe boots gekregen en kwam ik op 274 AGI terecht, buff Blessing of Kings erbij en ik kwam op 299 Agi uit.. toen een potion erbij van 25 agi voor 1 uur en toen zat op 324, springt ineens Mark of The Chosen aan, zit je ineens op 349 AGI.. ik kan je vertellen dat merk je echt wel in je dmg
[ Voor 65% gewijzigd door RaseriaN op 23-06-2005 08:50 ]
Verwijderd
Whoei, nog een NL Bladefister! Jammer dat het weer zo'n stinkende puntoor is ;DSouLmaN schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 19:29:
Ben nu lvl59 en mijn guild waar inmiddels al 85+ lvl60's inzitten is inmiddels druk bezig met MC runs, elke dag! Ik heb het daar als healer goed naar m'n zin, endgame content vind ik zeker nog niet tegenvallen.
[afbeelding]
Verwijderd
heeft alleen invloed op judgement d8 ik. . . . Ik heb ook rank1 op lvl 60TomSmit82 schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 07:49:
vraagje voor de paladins betreffende Seal of Command, een hogere rank van Seal of Command heeft die alleen invloed op de jugdement er van of ook op de regelmaat dat de Seal of Command in werking treed? Judge hem namelijk nooit en dat scheelt dan weer wat mana gebruik als de rank geen verschil uit maakt voor het gewone werk.
Hij whisperde me vandaag om zich te verontschuldigen omdat hij erachter gekomen was dat dat dus helemaal niet kon. Hij vond wel dat ik fout was met te vragen of hij zijn account gekocht had.
Ik had hem ondertussen opgezocht op warcraftrealms, en ontdekt dat hij voor zijn huidige clan (verve) al bij 3 andere clans heeft gezeten. Dus ik vertelde hem dat ik dat wist, en dat ik daarom dacht dat het minder waarschijnlijk was dat het een gekocht account was, want dan zou je hoogstens 1 of 2 clans zien voor de complete duratie van zijn levelup.
Hij vroeg toen of ik misschien 1 of ander soort gamemaster was, dat ik dat allemaal wist. Ik antwoorde, das voor jou een vraag, en voor mij een weet
Hij vroeg ook waarom ik niet allang 60 was dan, en hij vermoedde dat dit 'vast niet mijn eerste char was'. Ik zei: Nou, het is igg wél mijn main char, en ik heb er gewoon plezier mee. 'Waarom ben je dan nog geen 60?' Nou, ik speel voor het plezier. 60 dat komt nog wel eens een keertje.
'Zo, dat kom je niet veel meer tegen in WoW, mensen die voor het plezier spelen'
En SLIJMEN dat die gast ineens deed
Hehehehehehe
Verwijderd
Ik gebruikte voorheen ook de AWSD combo met spells op 1-5, maar dat was me eigenlijk net te ver weg, vooral in pvp gevechten waar je veel moet draaien en lopen en snel moet zijn met je spells/attacks.Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 21:15:
dat snap ik wel ik bedoel welke toetsen het beste zijn om te gebruiken, het zijn zoveel spells nmlijk.
[...]
Daarom heb ik nu DFRG om te lopen (strafe), draaien doe ik met muis. En mijn meeste gebruikte spells/attacks zitten op A, S, E, T, G, H, Z, 4, 5. Alle toetsen, op Z na, zijn aangrenzend aan DFRG en ik merk hiermee dat ik iets sneller ben dan voorheen. De spells die ik wat minder vaak gebruik, klik ik wel aan, maar in de meeste gevallen heb ik hier ruim de tijd voor. Samen met een aantal mods, zoals BeneCast, speelt het op deze manier voor mij een stuk fijner.
Moet alleen m'n assist key nog ergens anders aan toewijzen
Verwijderd
Deed het gisteren gewoon ergens in de barrens bij een hunter die naast de weg zat... Ik zeg het je, je ziet de verbazing en "het genaaid gevoel" op hun gezicht als je ze pickpocket:-)
Echt humor!
DRFG gaat voor mij wat lastig worden, ik speel op mijn laptop en dan krijg ik vergroeide polsen denk ikVerwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 09:23:
[...]
Ik gebruikte voorheen ook de AWSD combo met spells op 1-5, maar dat was me eigenlijk net te ver weg, vooral in pvp gevechten waar je veel moet draaien en lopen en snel moet zijn met je spells/attacks.
Daarom heb ik nu DFRG om te lopen (strafe), draaien doe ik met muis. En mijn meeste gebruikte spells/attacks zitten op A, S, E, T, G, H, Z, 4, 5. Alle toetsen, op Z na, zijn aangrenzend aan DFRG en ik merk hiermee dat ik iets sneller ben dan voorheen. De spells die ik wat minder vaak gebruik, klik ik wel aan, maar in de meeste gevallen heb ik hier ruim de tijd voor. Samen met een aantal mods, zoals BeneCast, speelt het op deze manier voor mij een stuk fijner.
Revenge, mooie move. Het doet geen/weinig damage, maar daar draait het met tanken niet echt om. Het is een instant move die redelijk wat threat genereert en een kans op stun heeft (als je er een puntje of drie instopt). Aangezien je sunder en shieldbashes je niet nonstop kunnen bezig houden ivm cooldowns is een revenge tussendoor de oplossing voor je "probleem".BootVluchteling schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 06:56:
Andere warriors, correct me if i'm wrong
|{ brrr }] |
oppassen met antwoorden op vragen of je een GM bent.HTT-Thalan schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 09:18:
Weten jullie nog die Azkhiel waar ik over vertelde? Een 60 pala die me uitschold omdat ik 'geld gejat zou hebben van hem'
Hij whisperde me vandaag om zich te verontschuldigen omdat hij erachter gekomen was dat dat dus helemaal niet kon. Hij vond wel dat ik fout was met te vragen of hij zijn account gekocht had.
Ik had hem ondertussen opgezocht op warcraftrealms, en ontdekt dat hij voor zijn huidige clan (verve) al bij 3 andere clans heeft gezeten. Dus ik vertelde hem dat ik dat wist, en dat ik daarom dacht dat het minder waarschijnlijk was dat het een gekocht account was, want dan zou je hoogstens 1 of 2 clans zien voor de complete duratie van zijn levelup.
Hij vroeg toen of ik misschien 1 of ander soort gamemaster was, dat ik dat allemaal wist. Ik antwoorde, das voor jou een vraag, en voor mij een weet
Hij vroeg ook waarom ik niet allang 60 was dan, en hij vermoedde dat dit 'vast niet mijn eerste char was'. Ik zei: Nou, het is igg wél mijn main char, en ik heb er gewoon plezier mee. 'Waarom ben je dan nog geen 60?' Nou, ik speel voor het plezier. 60 dat komt nog wel eens een keertje.
'Zo, dat kom je niet veel meer tegen in WoW, mensen die voor het plezier spelen'
En SLIJMEN dat die gast ineens deed
Hehehehehehe
Jezelf voordoen als GM of insinuaties maken dat je er 1 zou kunnen zijn is een bannable offens
dat je eht weet
Was samen met een lvl 60 Priest guildmaatje, en we kwamen een lvl 52 Gnome Rogue en lvl 52 Gnome Priest tegen, en ondanks dat wij er gewoon voorbij liepen, werd ik ineens vanachteren aangevallen door die Rogue.
Echt humor, hij raakte me keihard, maar ik werd gewoon constant gehealed.
Duurde wel ff voor ik m neer had, maar al zijn crits etc. hielpen 'm helemaal niet.
Best humor !
En een uurtje grinden van lvl 58 vandaan nu...
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Maar het fijne van revenge is dat het een low-rage abilty is die je vaak kunt gebruiken, zeker als je shield block hebt. Ook Deflection is een fijne skill dan
Music Addicted
Idd, en niet alleen dat. Er was een tijdje geleden iemand die door een bug de tag <GM> voor zijn naam gekregen had, hij werd zo vol gespammed met pm's en overal achterna gelopen dat hij gewoon niet meer normaal kon spelen, leuk voor even maar zoiets wordt ook saai-=BoKKiE=- schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 09:48:
[...]
oppassen met antwoorden op vragen of je een GM bent.
Jezelf voordoen als GM of insinuaties maken dat je er 1 zou kunnen zijn is een bannable offens
dat je eht weet
Och, 1 persoon op 1000 man die vermoedens heeft dat ik meer dan een gewone speler ben zal me niet in problemen brengen denk ik, tis niet alsof ik het zelf loop te verkondigenDeepSeven schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 10:17:
[...]
Idd, en niet alleen dat. Er was een tijdje geleden iemand die door een bug de tag <GM> voor zijn naam gekregen had, hij werd zo vol gespammed met pm's en overal achterna gelopen dat hij gewoon niet meer normaal kon spelen, leuk voor even maar zoiets wordt ook saai. Hij had verder geen gm rechten ofzo.
Ik kan voortaan wel op medewerking van het Verve team rekenen als ik ergens hulp nodig heb
Hehehe, 34 goldRazorfist schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 22:23:
Ik heb zojuist een Stoneraven gekocht voor 34 gold, veel geld maar toch wel een ultiem lekker wapen voor een Hunter (lvl 48)
Ik had toen op ongeveer dat level deze:
http://thottbot.com/?i=11828
Voor 3 gold
Heb 4 van de 8 Valor stukken (Shoulders, Chest, Bracers, Belt), en moet dus nog in Scholo en Strat de andere 4 verzamelen.
Vooral de boots worden lastig, want de mob die die dropt is een quest mob die je moet summonen via 'the Blood of the innocents' in Scholo. En dat bloed krijg je alleen in een 5-man groep. Bah.
Verwijderd
[Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 09:23:
[...]
Ik gebruikte voorheen ook de AWSD combo met spells op 1-5, maar dat was me eigenlijk net te ver weg, vooral in pvp gevechten waar je veel moet draaien en lopen en snel moet zijn met je spells/attacks.
ik heb het nu zo gedaan:
allle spells op 1-9 of ctrl 1-9, je plaatst 1 hand op wasd en de andere op je numpad
vergis je niet. onthoud jezelf gewoon van zulke uitspraken om problemen te voorkomen.HTT-Thalan schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 10:20:
[...]
Och, 1 persoon op 1000 man die vermoedens heeft dat ik meer dan een gewone speler ben zal me niet in problemen brengen denk ik, tis niet alsof ik het zelf loop te verkondigen
Ik kan voortaan wel op medewerking van het Verve team rekenen als ik ergens hulp nodig heb
Anyways
Crimson courier is dus officieel bugged, en ik heb gewoon een dikke vinger gekregen van de bliz gm

voor iedere speler die de qeust heeft moet je dus die bitch mollen, omdat maar 1 iemand per kill dat lijk kan looten

scholo en strat zijn easy in een vijf man groep hoor, zo lang iedereen weet wat hij moet doen en goed kan samenwerken.Phantom schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 10:22:
Gisteren na zo'n 55k xp gegrind te hebben 60 geworden
Heb 4 van de 8 Valor stukken (Shoulders, Chest, Bracers, Belt), en moet dus nog in Scholo en Strat de andere 4 verzamelen.
Vooral de boots worden lastig, want de mob die die dropt is een quest mob die je moet summonen via 'the Blood of the innocents' in Scholo. En dat bloed krijg je alleen in een 5-man groep. Bah.
Anyways, je chest dropt toch alleen in URBS bij de general? jij mocht mee naar UBRS als een non-60 persoon?
Oh noes.. No more TreinTijden :(
http://www.thottbot.com/?i=19491Hydra schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 10:21:
[...]
Hehehe, 34 gold
Voor 3 gold
En ik had deze gratis.

btw... wat was nu het punt van je reactie? Een blauwe 44dps 2H polearm is niet te vergelijken met een 38dps zwaardje.. Nog niet eens meegeteld dat de polearm betere stats heeft en dus duidelijk de 34g waard is.
So i dont really get de vergelijking met een groen zwaardje welke toch duidelijk minder is.
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Ik was MT in UBRS @ 58Wiebbe schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 10:29:
[...]
Anyways, je chest dropt toch alleen in URBS bij de general? jij mocht mee naar UBRS als een non-60 persoon?
En toen dropte de chest gelijk.. als enige warrior in de raid ging ie naar mij
20g
http://www.thottbot.com/?i=5564
Ennuh ben lvl 52...
Niet veel gegamed deze week.. ben net oom geworden.. dus druk druk druk
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Ik heb deze voor 45 gold op AH gekocht:Hydra schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 10:21:
[...]
Hehehe, 34 gold
Voor 3 gold
http://www.thottbot.com/?i=4664
Je bent 'out of mana' geworden?ReCreator schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 10:38:
Ik heb deze gekocht voor me rogue...
20g
http://www.thottbot.com/?i=5564
Ennuh ben lvl 52...
offtopic:
Niet veel gegamed deze week.. ben net oom geworden.. dus druk druk druk
Ha mijn vriendin speelt gewoon ZELF ! Ze was zelfs eerder lvl 60 dan ik, magoed. Zij heeft overdag meer tijd om te grinden terwijl ik op mn werk zitHydra schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:14:
[...]
Als je je vriendin nou in een inn stopt, heb je er geen last van, en krijgt ze nog rested bonus ook!
Dit topic is gesloten.