Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 37 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.659 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:39

Ryceck

Constants and Variables

sebasgrif schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 10:18:
[...]

Wat kan je hiermee? Is dit een quest starter ofzo? Er staan helemaal geen stats bij...
Is voor priest epic quest, die samen met splinter of nordrassil en eye of divinity vormt uiteindelijk de priest epic staff anathema/benedictus :)

Divinity dropt uit de kist vna Majordomo en de splinter moet je halen door een dikke soloquest. In leven houden van handje citizens terwijl je in EP belaagd wordt door groepen undead archers en warriors.

[ Voor 23% gewijzigd door Ryceck op 22-06-2005 10:20 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:24

m0nk

16-09-2003 15.15

las ook al zoiets, dat de eerst "fake" 1.7, toch mayb waar zouden zijn..
Zou lekker zijn, want dan krijgt de feral druid kant een redelijke buff :]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Masch schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 08:57:
Gisteren de deathmines nog een keer gedaan. Was niet echt moeilijk, we hadden iemand mee van lvl 46.
Joh, die kan 'em solo :D
we_are_borg schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 09:16:
Ik heb het zelf gehad op een RP server, ik nam snel een chest in terwijl een horde aan het vechten was. Alleen een half uur later had ik me pvp flag aanstaan aangezien ik een pvp mob had aangevallen. Ik loop Booty Bay in en kom die zelfde speler tegen hij zet ze pvp aan en val me aan in Booty Bay, ik weet nu nog niet waar al die guards vandaan kwamen, maar aangezien ik terug vechte kreeg ik ook guards tegen me. Ik loop terug naar me lichaam en valt hij me weer aan, alleen nu deed ik niets dus werd ook niet aangevallen, dit heeft hij vier keer gedaan. Zal hem wel wat silver hebben gekost om ze gear te laten maken.
Kan ik me voorstellen. Zulke streken zijn sneu, en het maakt niet uit van welke kant je tegenspeler is.

[ Voor 65% gewijzigd door Hydra op 22-06-2005 10:26 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 10:14:
Sja, Molten Core leeggeroofd (behalve Raggy dan), Onyxia dood, Azuregos geen zin in, dus wat doen we dan op een rustige avond?

Kazzak!

http://www.affliction.co....ffliction_kazzak_divx.rar

Leuke loot ook;
Ring of Entropy (http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=18543)
Fel Infused Leggings (http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19133)
Eye of Shadow (http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=18665)

En wat lieve blauwtjes, Drakesfire Epaulets en Magiskull Cuffs.
Affliction op Bladefist ?

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:00

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Komen er meer mensen niet in de account management page? Hij zegt dat username/password niet juist zijn, maar ik vul ze wel degelijk goed in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

HTT-Thalan schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 10:34:
Komen er meer mensen niet in de account management page? Hij zegt dat username/password niet juist zijn, maar ik vul ze wel degelijk goed in!
Misschien iets te maken met maintenance? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryceck schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 10:34:
[...]

Misschien iets te maken met maintenance? :z
Ik kom er wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Zit je zeker op wow-europe.com?
En dus niet www.worldofwarcraft.com

[ Voor 7% gewijzigd door RaseriaN op 22-06-2005 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
zit je wel op de europe versie :P:P:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ja, zat wel degelijk op de euro versie, maar het is ok, ik kan er al weer in :P

Wilde even checken wanneer ik weer een gamecard moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Realms zijn lekker op tijd up vandaag :)

Blizzard kan het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja Redfox, Affliction op Bladefist :)
(staat ook in de sig)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2005 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 10:42:
[...]

Ja Redfox, Affliction op Bladefist :)
(staat ook in de sig)
Oh ik ben scheel :)

Gister UBRS met een guild grp gedaan. Krap 2 uurtjes zonder wipe, alles dood. Helaas geen Finkle's Skinner :/ Die had ik graag gehad voor de draakjes en The Beast.

Ik speel ook op Bladefist in Brotherhood of Dawn.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jevn
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:02:
[...]

Dat is op zich wel simpel hoor: Als de mage de Aggro van de warrior af heeft gehaald is er dus duidelijk al het een en ander aan schade uitgedeeld. Zo'n mob krijg je dus never nooit meer van die caster af :+

Een warrior outdamagen is natuurlijk een eitje voor een rogue, dus dat je de aggro van een warrior afhaalt is ook weer niet zo gek.

Een gouden tip voor iedere party, iedreen moet een macro hebben met:

/assist "naam maintank"

Het gote voordeel hiervan is dat iedereen op dezelfde mob rost(Dus snel dood) en dat de warrior maar 1 mob hoeft te taunten/sunderen. Dit is natuurlijk niet altijd wat je wil (soms wil je juist dat de warrior alleen de boss tankt, terwijl de anderen de adds slopen), maar in normale situaties scheelt dit de warrior veel hoofdpijn.
Ik vind de tip niet helemaal geweldig, vanuit het healer aspect bekeken. Hoevaak ik op die manier een lading mobs op mijn dak heb gehad, niet grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

RaseriaN schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 18:19:
Voor Demoterror zou ik mn build nog posten..
Hier de link : http://wow.allakhazam.com/profile.html?161262
Heb nu nog 7 punten over en die gaan in imp sap natuurlijk en prep en imp cs :)
Dat laatste puntje moet ik nog even kijken..
O+ O+
Ik zit van 08:00 tot 17:00 op stage dus na 17:00 reageer ik niet meer, sorry voor de late reactie :)
Vraagje tho, je hebt dual sword equiped en met die switch macro krijg je alleen dagger in stealth.
Toch heb je 3 punten in je backstab talent. Is hier een reden voor en zoja welke?
Geen dagger in main is geen backstab. Dus misschien kun je die punten ergens anders beter gebruiken?
Ook leuk dat je dezelfde shoulders als ik heb, terwijl er 13 lvl's verschil tussen ons zit :9

Respec gaat denken nog even op zich laten wachten, gister lvl 40 geworden en dus mount. Ook meteen skillz gekocht en nu heb ik nog maar rond de 13g over :X

Gister voor laatst bg gedaan. Weer random pickup group aangezien er in mijn guild maar een paar lvl 31-40 zitten en die liever allemaal doorranken voor mount.( wat ik bergijp want mn mount is geweldig :P)
Eerste 2 rondes wonnen we easy. Toen opeens was al het teamwork weg, iedereen ging nog snel proberen te jagen voor hun hk's en dus puntjes.
2-1, 2-2 en ja hoor, 2-3.
Ik was er echt zo spuugzat van dat ik mn muis tegen de muur aan heb geflikkerd.

Vanaf nu is ook ELKE horde KoS.
Of het nu lvl 1 of lvl 60 is interreseert me niets, ik ga er gewoon op af en begin op hem in te hakken.
Gister bezig met de laatste 14k rested grinden tot lvl 40, in 3k xp 5 keer geganked :'(

[ Voor 1% gewijzigd door Demoterror op 22-06-2005 11:08 . Reden: Damm 3 dingen tegelijk doen is niet goed voor je spelling :s ]

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 10:14:
Sja, Molten Core leeggeroofd (behalve Raggy dan), Onyxia dood, Azuregos geen zin in, dus wat doen we dan op een rustige avond?

Kazzak!

http://www.affliction.co....ffliction_kazzak_divx.rar

Leuke loot ook;
Ring of Entropy (http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=18543)
Fel Infused Leggings (http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19133)
Eye of Shadow (http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=18665)

En wat lieve blauwtjes, Drakesfire Epaulets en Magiskull Cuffs.
Vind jij het nou een leuk gevecht, die Kazzak?
Ik vind er geen reet aan.. echt saai :( maarja, DKP is DKP he..

Wij zitten geloof ik deze week in een dipje.. 2 avonden lopen whipen op Onyxia terwijl ze normaal geen probleem is en gister gewoon 2 keer gewhiped op Azuregos terwijl dat toch echt een piece of cake gevecht is.. *zucht* 3e try ging die gelukkig eindelijk wel neer tho -_-

[ Voor 3% gewijzigd door bcd87 op 22-06-2005 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

jevn schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 10:58:
[...]

Ik vind de tip niet helemaal geweldig, vanuit het healer aspect bekeken. Hoevaak ik op die manier een lading mobs op mijn dak heb gehad, niet grappig
das inderdaad zo voor de healer is het altijd lastig tis opzich een goeie manier maar voor de healer funest. Een backup tank (pally ofzo) kan vaak uitkomst bieden. die /assist is meer voor een mage vind ik die moet gewoon niks anders pakken dat de mob die bezig is met de mt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

:|
Demoterror schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 11:06:
[...]

O+ O+
Ik zit van 08:00 tot 17:00 op stage dus na 17:00 reageer ik niet meer, sorry voor de late reactie :)
Vraagje tho, je hebt dual sword equiped en met die switch macro krijg je alleen dagger in stealth.
Toch heb je 3 punten in je backstab talent. Is hier een reden voor en zoja welke?
Geen dagger in main is geen backstab. Dus misschien kun je die punten ergens anders beter gebruiken?
Ook leuk dat je dezelfde shoulders als ik heb, terwijl er 13 lvl's verschil tussen ons zit :9

Respec gaat denken nog even op zich laten wachten, gister lvl 40 geworden en dus mount. Ook meteen skillz gekocht en nu heb ik nog maar rond de 13g over :X
De shoulders is puur omdat ik nog niks boeiends heb kunnen vinden op onze server/AH vind je iets leuk word je op de laatste minuten nog outbid... erg leuk natuurlijk :(

Heb dus nu ook een macro om sowieso buiten stealth om te switchen en kan dus desgewenst backstabs doen.. werkt best lekker moet ik zeggen.

Wil eens gaan kijken of het mogelijk is om een macro te maken voor de backstab, wisselen.. backstab en met ss het zelfde alleen dan met sword ;)

[ Voor 7% gewijzigd door RaseriaN op 22-06-2005 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demoterror schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 11:06:
[...]

O+ O+

Gister voor laatst bg gedaan. Weer random pickup group aangezien er in mijn guild maar een paar lvl 31-40 zitten en die liever allemaal doorranken voor mount.( wat ik bergijp want mn mount is geweldig :P)
Eerste 2 rondes wonnen we easy. Toen opeens was al het teamwork weg, iedereen ging nog snel proberen te jagen voor hun hk's en dus puntjes.
2-1, 2-2 en ja hoor, 2-3.
Ik was er echt zo spuugzat van dat ik mn muis tegen de muur aan heb geflikkerd.

Vanaf nu is ook ELKE horde KoS.
Of het nu lvl 1 of lvl 60 is interreseert me niets, ik ga er gewoon op af en begin op hem in te hakken.
Gister bezig met de laatste 14k rested grinden tot lvl 40, in 3k xp 5 keer geganked :'(
Nou, nou, nou, nou! Weer zon rogue die denkt alles te ownen. Sonny, het zal na lvl 40 moeilijker en moeilijker voor je worden, zeker met een elke horde is KoS instelling (Deze instelling zal snel genoeg vervangen worden door een die wat minder agressief is, aangezien jij op je lvl 40 nog geen 5% van alle horde tussen jou lvl en de lvl 60 aankan). Een motivering laat ik achterwege, aangezien deze minimaal 3x per topicpage te vinden zijn.

Tempercontrol is ook erg belangrijk. Ga gewoon uit je BG group als je het zat bent en ga niet tot je zo gefrustreerd bent proberen de boel te regelen, werkt niet. Zonde om je spulletjes stuk te maken! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

RaseriaN schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 11:18:
:|
[...]

De shoulders is puur omdat ik nog niks boeiends heb kunnen vinden op onze server/AH vind je iets leuk word je op de laatste minuten nog outbid... erg leuk natuurlijk :(

Heb dus nu ook een macro om sowieso buiten stealth om te switchen en kan dus desgewenst backstabs doen.. werkt best lekker moet ik zeggen.
Dat ga ik denk ik ook maar proberen, sword in main is wel leukzo maar ik wel backstab gewoon echt niet kwijt, hoort gewoon bij het rogue zijn imho.
Wil eens gaan kijken of het mogelijk is om een macro te maken voor de backstab, wisselen.. backstab en met ss het zelfde alleen dan met sword ;)
Dit raad ik je echt af. Door die macro die je nou noemt is het mogelijk door abuse om backstab te kunnen uitvoeren met je sword. Crits van rond de 9k zijn dan ook geen uitzondering meer, blizz heeft hier echter al stappen ondernomen en ze zullen je kunnen bannen. Dat is het ook niet waard.
En is het nog wel leuk om te spelen als je alles met 1 klap dood hebt? Lijkt mij niet iig.
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 11:24:
[...]

Nou, nou, nou, nou! Weer zon rogue die denkt alles te ownen. Sonny, het zal na lvl 40 moeilijker en moeilijker voor je worden, zeker met een elke horde is KoS instelling (Deze instelling zal snel genoeg vervangen worden door een die wat minder agressief is, aangezien jij op je lvl 40 nog geen 5% van alle horde tussen jou lvl en de lvl 60 aankan). Een motivering laat ik achterwege, aangezien deze minimaal 3x per topicpage te vinden zijn.

Tempercontrol is ook erg belangrijk. Ga gewoon uit je BG group als je het zat bent en ga niet tot je zo gefrustreerd bent proberen de boel te regelen, werkt niet. Zonde om je spulletjes stuk te maken! ;)
Eerst anderhalf uur in een wachtrij te hebben gezeten en dan op zo'n lullige manier weer bg verliezen is niet leuk, natuurlijk snap ik dat je je in moet kunnen houden maargoed. Muis doet het nog hoor dus er zijn geen gewonden gevallen ;)

Misschien is het niet verstandig om een KoS instelling te hebben, maar vertel jij mij eens hoe het rechtvaardig is dat ik een lvl 32 door laat lopen en /wave doe en hij 5 min later met 3 lvl?? vriendjes mij komt afmaken en 3 keer corpscampen?

[ Voor 36% gewijzigd door Demoterror op 22-06-2005 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Demoterror schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 11:25:
[...]

Dat ga ik denk ik ook maar proberen, sword in main is wel leukzo maar ik wel backstab gewoon echt niet kwijt, hoort gewoon bij het rogue zijn imho.

[...]

Dit raad ik je echt af. Door die macro die je nou noemt is het mogelijk door abuse om backstab te kunnen uitvoeren met je sword. Crits van rond de 9k zijn dan ook geen uitzondering meer, blizz heeft hier echter al stappen ondernomen en ze zullen je kunnen bannen. Dat is het ook niet waard.
En is het nog wel leuk om te spelen als je alles met 1 klap dood hebt? Lijkt mij niet iig.
wtf? Dat je crit hoger uitvalt door de hogere dps van een sword tegenover een dagger lijkt me niet meer dan logisch, maar een backstab crit met dagger haalt 1000 dmg ofzo, hoe in godsnaam moet je dan 9k halen? Dat lijkt me meer een bug dan een simpele exploit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
  • Laatst online: 30-06-2006
HTT-Thalan schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 11:30:
[...]

wtf? Dat je crit hoger uitvalt door de hogere dps van een sword tegenover een dagger lijkt me niet meer dan logisch, maar een backstab crit met dagger haalt 1000 dmg ofzo, hoe in godsnaam moet je dan 9k halen? Dat lijkt me meer een bug dan een simpele exploit!
3 keer raden hoe het genoemd wordt als je een bug gebruikt om zoiets te doen..

Juist ja, een exploit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Ik denk dat de meeste lvl 60 horde het wel lief vinden als er een lvl 40 alliance rogue ze staat te steken. KOS zou ik veranderen in "Attempted to Kill on Sight but got Butchered in Return" AKSBR ;)

[edit]
Rechtvaardig is het niet als jij iemand laat doorlopen en hij drie minuten later met zijn kill squad achter je staat, maarja je hebt overal [insert scheld woord], betekend niet dat je er zelf eentje moet worden ;)

[ Voor 42% gewijzigd door Yellow|A op 22-06-2005 11:41 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

HTT-Thalan schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 11:30:
[...]

Is het infeite ook, exploit van een bug dus bugabuse :)
Als je snel genoeg je weaponsswitcht dan rekent hij de crit van je dagger en van je sword, en krijg je daar ook nog eens een crit op.(11k is hoogste ooit gehaald geloof ik)
Het is ook niet echt gegarandeert te abusen, maar door het spammen van die switchmacro
komt er een keer dat de timing precies goed is en je dus een giganitsche backstabcrit hebt.
Nou ik ben niet helemaal bekend hoeveel hp+armor een lvl 60 warrior heeft maar ik neem aan dat hij dat wel voelt :)
Blizz was hier niet blij mee, hebben geprobeert alle sporen van de exploit van hun forums te verwijderen en hebben gewaarschuwt dat ze stappen ondernemen bij het gebruik van de exploit.
Als je heel goed zoekt vind je misschien nog wel eens ergens een link naar 1 van de topics in de postst maar dat is dan een link naar een pagina die verwijdert is en dus niet meer bestaat.
Yellow|A schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 11:39:
Ik denk dat de meeste lvl 60 horde het wel lief vinden als er een lvl 40 alliance rogue ze staat te steken. KOS zou ik veranderen in "Attempted to Kill on Sight but got Butchered in Return" AKSBR ;)
Tja, ik ga liever tenonder als ik weet dat ik degne was die het lef had om een hogere aan te vallen dan geganked te worden door een lvl ?? tijdens het grinden/questen.

[ Voor 16% gewijzigd door Demoterror op 22-06-2005 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 16:21

Mojo

The Power Within

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 09:45:
[...]

zielig :r

ga toch gewoon op een PvP server spelen - daar hoor je schijnbaar thuis
Pardon?

Ik wacht netjes dat hij klaar is met een mob. Dat zelfs op een PvE server, waar als je PvP enabled bent, je eigk sowieso geganked wordt. Dat hij mij gaat zitten flessen laat ik niet onbetaald zetten. Trek alsjeblieft geen voorbarige conclusies :/

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Demoterror schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 11:40:
[...]

Is het infeie ook, exploit van een bug dus bugabuse :)
Als je snel genoeg je weaponsswitcht dan rekent hij de crit van je dagger en van je sword, en krijg je daar ook nog eens een crit op.(11k is hoogste ooit gehaald geloof ik)
Het is ook niet echt gegarandeert te abusen, maar door het spammen van die switchmacro
komt er een keer dat de timing precies goed is en je dus een giganitsche backstabcrit hebt.
Nou ik ben niet helemaal bekend hoeveel hp+armor een lvl 60 warrior heeft maar ik neem aan dat hij dat wel voelt :)
Blizz was hier niet blij mee, hebben geprobeert alle sporen van de exploit van hun forums te verwijderen en hebben gewaarschuwt dat ze stappen ondernemen bij het gebruik van de exploit.
Als je heel goed zoekt vind je misschien nog wel eens ergens een link naar 1 van de topics in de postst maar dat is dan een link naar een pagina die verwijdert is en dus niet meer bestaat.
Nou ik kijk wel uit, ik wil mijn account niet riskeren om een keertje 11k te critten, maar ik stond wel even raar te kijken van een dergelijk hoge dmg output. Ik zou op zich zelf ook wel iets zien in een macro die dagger switcht voor backstab en weer terug, maar aangezien ik geen imp backstab heb denk ik dat ik met mijn SS net zo goed af ben, die crit de hele tijd voor meer dan 300 dmg. Poison erbij, SnD aanzetten en je dpsmonster is geboren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 11:42:
[...]

Nou ik kijk wel uit, ik wil mijn account niet riskeren om een keertje 11k te critten, maar ik stond wel even raar te kijken van een dergelijk hoge dmg output. Ik zou op zich zelf ook wel iets zien in een macro die dagger switcht voor backstab en weer terug, maar aangezien ik geen imp backstab heb denk ik dat ik met mijn SS net zo goed af ben, die crit de hele tijd voor meer dan 300 dmg. Poison erbij, SnD aanzetten en je dpsmonster is geboren :P
Ik vind SnD de meest overrated skill die is er is!
Jeuj ik sla sneller! ja en ramt de helft ervan mis dus je doet net zoveel dmg.
Om het volledige nut van een SnD te hebben moet je dus de complete buff uitzitten zeg maar en met een eviscrate heb ik instant die dmg gedaan.
Ik doe liever gegarandeerd die dmg van een eviscrate dan gokken dat ik lang genoeg leef om het volledig nut van een SnD eruit te krijgen (die sowieso vaak missed)

En ja Thalan, bij jou is het anders i know :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 11:46:
[...]

Ik vind SnD de meest overrated skill die is er is!
Jeuj ik sla sneller! ja en ramt de helft ervan mis dus je doet net zoveel dmg.
Om het volledige nut van een SnD te hebben moet je dus de complete buff uitzitten zeg maar en met een eviscrate heb ik instant die dmg gedaan.
Ik doe liever gegarandeerd die dmg van een eviscrate dan gokken dat ik lang genoeg leef om het volledig nut van een SnD eruit te krijgen (die sowieso vaak missed)

En ja Thalan, bij jou is het anders i know :X
Het is idd ongeschikt in bepaalde situaties. Als je bv zelf door een mob word aangevalled, dan mis je heel veel, omdat sommige attacks van de mob de extra attacks die jij door SnD krijgt doet missen.

However, er zijn situaties waarin het best nuttig is. Als ik bv tank assist ben, en dus zelf geen aggro heb, dan heb ik wel degelijk een nuttige snelheidsincrease en sla echt voor veel meer dmg (lees: vaker) en kan ik ondertussen een beetje energie terug opbouwen.

Bovendien, op zware mobs met veel armor heeft de eviscerate geen effect, er gaat teveel dmg in het armor verloren. Daar komt bij dat je kans hebt op een crit, waardoor je ineens aggro krijgt. En andere finishers werken vaak niet. Rupture bv, daar zijn veel bosses immune voor. Expose wil je al HELEMAAL niet gebruiken bij een boss fight. En dan blijft er weinig over. Zonde van de combopoints, dus kies je het beste wat nog rest, en dat is 20sec sneller meppen.

Nogmaals, het werkt alleen lekker als tank assist, want als je zelf ook aangevallen word begin je idd veel van je extra attacks te missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
Demoterror schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 11:40:
Tja, ik ga liever tenonder als ik weet dat ik degne was die het lef had om een hogere aan te vallen dan geganked te worden door een lvl ?? tijdens het grinden/questen.
Gisteren nog aan een lvl ?? ontsnapt dankzij een mage _/-\o_ . Liep door duskwood, kwam een troll rogue tegemoet op z'n mount hij passeert mij maar zie hem vevolgens om draaien. Een duidelijk poep moment. :P Dus rennen, hij ging in stealth en ik me shieldje aan dus daarmee hield ik het wel ff uit maar gelukkig stond er verder op een mage die hem sheepte :*) . Dit zijn toch wel de momenten die de sleur van het questen ff onderbreken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

SnD is wel leuk enzo alleen is het jammer dat jij als enige voordeel hebt van SnD.
Als je zoals tankassist het zou gebruiken op een mob en de tank krijgt ook 20 sec lang speedboost (dus het wordt meer een soort curse voor die mob) zou het een stuk nuttiger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

TomSmit82 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 11:52:
[...]

Gisteren nog aan een lvl ?? ontsnapt dankzij een mage _/-\o_ . Liep door duskwood, kwam een troll rogue tegemoet op z'n mount hij passeert mij maar zie hem vevolgens om draaien. Een duidelijk poep moment. :P Dus rennen, hij ging in stealth en ik me shieldje aan dus daarmee hield ik het wel ff uit maar gelukkig stond er verder op een mage die hem sheepte :*) . Dit zijn toch wel de momenten die de sleur van het questen ff onderbreken
Tegenover hogere levels ganks had ik als uitweg vaak blind powder, helaas is het op en kan ik nog niet aan fadeleaf komen, nergens te vinden. Misschien moet ik toch maar weer eens gaan farmen in stv, daar droppen de kurzen medicine men ze wel eens.

Het mooie van die blind is dat je hem ook 'over je schouder' kan gooien. Dus selecteer je aanvaller, en ren daarna voor je leven. Ik gebruik natuurlijk sprint, maar niet voordat ik hem een blind powdertje toegooi. Das 15sec hard rennen + 10sec pauze voor de attacker.

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Demoterror schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 11:54:
SnD is wel leuk enzo alleen is het jammer dat jij als enige voordeel hebt van SnD.
Als je zoals tankassist het zou gebruiken op een mob en de tank krijgt ook 20 sec lang speedboost (dus het wordt meer een soort curse voor die mob) zou het een stuk nuttiger zijn.
Dat klopt, hunters mark bv geeft ranged attack bonus voor de hele party. Maar hemorrhage is ook geen slechte, elke mep +5 dmg voor iedereen in je party, is alsof alle melee fighters ineens een +5 sharpened op hun wapens hebben. Tis niet veel, maar telt wel op, geeft de tank meer dps en dus aggro, en geeft mij combopoints.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 11:52:
[...]

Het is idd ongeschikt in bepaalde situaties. Als je bv zelf door een mob word aangevalled, dan mis je heel veel, omdat sommige attacks van de mob de extra attacks die jij door SnD krijgt doet missen.

However, er zijn situaties waarin het best nuttig is. Als ik bv tank assist ben, en dus zelf geen aggro heb, dan heb ik wel degelijk een nuttige snelheidsincrease en sla echt voor veel meer dmg (lees: vaker) en kan ik ondertussen een beetje energie terug opbouwen.

Bovendien, op zware mobs met veel armor heeft de eviscerate geen effect, er gaat teveel dmg in het armor verloren. Daar komt bij dat je kans hebt op een crit, waardoor je ineens aggro krijgt. En andere finishers werken vaak niet. Rupture bv, daar zijn veel bosses immune voor. Expose wil je al HELEMAAL niet gebruiken bij een boss fight. En dan blijft er weinig over. Zonde van de combopoints, dus kies je het beste wat nog rest, en dat is 20sec sneller meppen.

Nogmaals, het werkt alleen lekker als tank assist, want als je zelf ook aangevallen word begin je idd veel van je extra attacks te missen.
Zoals ik al zei, voor jou is het anders ;)
Een tank sunderd armor, dus minder armor is meer effect van je eviscrate.
Zoals ik al zei ik liever voor de gegarandeerde dmg dan de eventueel mogelijke dmg.
In een redelijk bossfight heb je zo een berg CP's opgespaart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 11:56:
[...]

Dat klopt, hunters mark bv geeft ranged attack bonus voor de hele party. Maar hemorrhage is ook geen slechte, elke mep +5 dmg voor iedereen in je party, is alsof alle melee fighters ineens een +5 sharpened op hun wapens hebben. Tis niet veel, maar telt wel op, geeft de tank meer dps en dus aggro, en geeft mij combopoints.
hemmorage = nogo endgame

mob heeft 8 debuffslots et waardevol om er 1 te "verspillen" aan hemmorage

in 5 man groups kan je hem wel gebruiken, in 10 man is het al opletten afhankeljik van welke classes je meehebt en hoeveel van elk :) (om die reden mag ik ook niet frost/flame shocken)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:00:
[...]

hemmorage = nogo endgame

mob heeft 8 debuffslots et waardevol om er 1 te "verspillen" aan hemmorage

in 5 man groups kan je hem wel gebruiken, in 10 man is het al opletten afhankeljik van welke classes je meehebt en hoeveel van elk :) (om die reden mag ik ook niet frost/flame shocken)
Op die manier word een poison dus ook nogo.. ( geen ervaring nog mee (nog net iets te laag voor endgame)) dus alleen de instant poison en niet de DoT/Cripple versies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 11:59:
[...]

Zoals ik al zei, voor jou is het anders ;)
Een tank sunderd armor, dus minder armor is meer effect van je eviscrate.
Zoals ik al zei ik liever voor de gegarandeerde dmg dan de eventueel mogelijke dmg.
In een redelijk bossfight heb je zo een berg CP's opgespaart :P
:{

Mja, ik poogde daar toch echt een net onderbouwde weerlegging ten berde te geven.

Het is niet 'anders voor diango' , het is een feit, en wat ik aangaf, is correct. Sunder armor is leuk, maar een mob met 3k armor word echt niet warm of koud van die paar honderd armor eraf. Evis is enorm armor gevoelig, zelfs op een maildragende pvp opponent is de schade al significant minder dan je zou willen. En zelfs al kan de MT zoveel armor weghalen dat je evis echt tot zijn recht komt, dan word de kans dat jij aggro trekt door te zware hits juist groter.

You of all people should know, jullie zijn degenen geweest die mij 'in den beginne' adviseerden mijn schade te matigen in instances. Ik zal altijd een rupture verkiezen boven SnD, omdat dát pas écht gegarandeerde schade doet.

Een 5point evis doet tegen armored opponents zoals in mauradon hoogstens 400, 450 punten schade. Critten doet hij bijna nooit. Een garotte opener met daarop wat SS en een rupture (welke armor negeert) doet schade over tijd zonder aggro, dus dat is natuurlijk veiliger. Ik kan met een garotte al met 400dot beginnen, en een 5point imp rupture doet op mijn level al ongeveer 750dot schade. Das al 1150 schade, zonder aggro. Niet slecht voor een opener, toch? SS nog niet eens meegerekend.

Nogmaals, ik zal alleen voor SnD gaan als de omstandigheden mij ertoe dwingen, want er zijn betere opties.

[ Voor 8% gewijzigd door HTT-Thalan op 22-06-2005 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:03:
[...]

Op die manier word een poison dus ook nogo.. ( geen ervaring nog mee (nog net iets te laag voor endgame)) dus alleen de instant poison en niet de DoT/Cripple versies :)
Instant word op een gegeven moment ook te duur om te blijven gebruiken, dan ga je liever voor deadly of voor slow. Instant gebruik ik alleen op plekken waar ik weer dat wij de aggro nog makkelijk in de hand hebben, of wanneer ik weet dat ik de mogelijke aggro die ik krijg zelf ook aan kan.

@ Bokkie

Dat het endgame niet te gebruiken is, is logisch, met 5 man zal ik het altijd gebruiken. Als je met 40 man een raid op een mob doet zullen er zat buffs te verkiezen zijn boven hemorrhage, al ben ik wel nieuwsgierig wat voor een dps increase je zou behalen wanneer je 10 tanks op 1 mob hebt, en 5 rogues die constant Hem. blijven applyen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:07:
[...]

Instant word op een gegeven moment ook te duur om te blijven gebruiken, dan ga je liever voor deadly of voor slow. Instant gebruik ik alleen op plekken waar ik weer dat wij de aggro nog makkelijk in de hand hebben, of wanneer ik weet dat ik de mogelijke aggro die ik krijg zelf ook aan kan.

@ Bokkie

Dat het endgame niet te gebruiken is, is logisch, met 5 man zal ik het altijd gebruiken. Als je met 40 man een raid op een mob doet zullen er zat buffs te verkiezen zijn boven hemorrhage, al ben ik wel nieuwsgierig wat voor een dps increase je zou behalen wanneer je 10 tanks op 1 mob hebt, en 5 rogues die constant Hem. blijven applyen.
dat zijn leuke dingen om te testen :P maar in de praktijk onmogelijk ^^

en Thalan, een Warrior gebruikt sunder niet omdat de reduce armor zo goed is, maar ivm de aggro die hij daarmee krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:09:
[...]

en Thalan, een Warrior gebruikt sunder niet omdat de reduce armor zo goed is, maar ivm de aggro die hij daarmee krijgt
Was als reactie op mij dat je weinig schade doet met je eviscrate door de hoge armor
Sunder armor is eigenlijk voor aggro managment, maar ik kan toch merken als er iets van zn armor af is. Toch blijf ik erbij dat het handiger is voor zekere dmg te gaan dan eventuele dmg.

Maarja endgame word je eviscrate een stukje sterker samen met je SS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09-2024
Ik kon dit niet in de start post terug vinden maar moet je tegelijk met het spel een gamecard aanschaffen of kan je met de aankoop van het spel het eerst een poosje proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Trouwens, had blizzard niet beloofd de debuff slots uit te breiden?
't Gezeur over deep wounds bv is best irritant, ik geloof dat mensen denken dat warriors zichzelf wel even willen gimpen voor endgame ofzo.. no way dus.
8 Debuff slots is gewoon te weinig, en degene die het gezeik ervan krijgen zijn de warriors die (gedwongen) deep wounds hebben moeten nemen voor impale bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
Manie Riets schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:11:
Ik kon dit niet in de start post terug vinden maar moet je tegelijk met het spel een gamecard aanschaffen of kan je met de aankoop van het spel het eerst een poosje proberen?
Ja een gamecard of ff een CC kunnen lenen van iemand, met een CC hoef je namelijk nog niks te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:09:
[...]

Dat weet ik, mijn punt lag meer bij de aggro die ík mogelijk krijg als ik een succesvolle evis crit heb. Zonder sunder armor heeft een evis sowieso geen zin, en met sunder armor heb ik meer kans om te critten. In beide gevallen kies ik altijd voor rupture. Evis doet imo zijn werk alleen echt goed tegen unarmored opponents in pvp. Voor armored pvp opponents zal ik ook rupture kiezen, en de rupture uitdienen door tijdens de rupture eventueel met evasion aan SS te spammen.

Je zou kunnen zeggen dat ik evis overrated vind :P Maar dat verandert vast zodra ik cold blood heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:10:
[...]

Was als reactie op mij dat je weinig schade doet met je eviscrate door de hoge armor
Sunder armor is eigenlijk voor aggro managment, maar ik kan toch merken als er iets van zn armor af is. Toch blijf ik erbij dat het handiger is voor zekere dmg te gaan dan eventuele dmg.

Maarja endgame word je eviscrate een stukje sterker samen met je SS...
Maar, de evis schade is toch juist níet zeker? Je weet niet of hij gaat critten, je weet niet hoeveel armor de mob heeft, en dus ook niet hoeveel er zal overblijven. Je zult het na een tijdje wel kunnen schatten, maar nooit zeker weten. Als jij een 5point rupture doet, weet je zeker dat de mob de schade uit je tooltip ook écht zal oplopen, het duurt alleen iets langer.

Snap je waar ik heen wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:13:
[...]

Dat weet ik, mijn punt lag meer bij de aggro die ík mogelijk krijg als ik een succesvolle evis crit heb. Zonder sunder armor heeft een evis sowieso geen zin, en met sunder armor heb ik meer kans om te critten. In beide gevallen kies ik altijd voor rupture. Evis doet imo zijn werk alleen echt goed tegen unarmored opponents in pvp. Voor armored pvp opponents zal ik ook rupture kiezen, en de rupture uitdienen door tijdens de rupture eventueel met evasion aan SS te spammen.

Je zou kunnen zeggen dat ik evis overrated vind :P Maar dat verandert vast zodra ik cold blood heb.
daarom moet je "oefenen" in je dmg doseren :) time je attacks, let op je dmg en crits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mojo in pagina 8 vertelde je dat je dus geen zin had om die mobs te doden en toen deden 2 horde dat om die kist te pakken.
Als je dan die kist gaat ninja loten op een pve server okee ninjaloten is erg flauw maar dan ook nog waven DAN BEN JE WEL ZO ZIELIG.

( sorry admin maar dit is wel zo zielig van hem)

ontopic weet iemand een plek waar een horde orc hunter lvl 32(pvp) kan questen?? in stv wordt ik (echt waar) iedere 1-2 minuten gegankt (shadowmoon server)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Purepwnage.com heeft een nieuw shirtje trouwens:

Afbeeldingslocatie: http://www.purepwnage.com/store/images/davesoulboundfront.jpg

erg vet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:04:
[...]

Een 5point evis doet tegen armored opponents zoals in mauradon hoogstens 400, 450 punten schade. Critten doet hij bijna nooit. Een garotte opener met daarop wat SS en een rupture (welke armor negeert) doet schade over tijd zonder aggro, dus dat is natuurlijk veiliger.

.
Ebbeh?

Ik crit nu +/- 23% los van het feit dat je eviscs wel erg laag zijn (Wellicht toch maar Trashblade Mainhand?). Ik weet dat ik na level 40 altijd boven de 18% heb gezeten, dus das bijna 1 op 5. En hoezo doe je zo weinig chade? heb je een slechte agility of zo? Je attackpower zou toch door het plafond horen te gaan als rogue?

Sunder armor van een warrior hakt er overigens WEL fors in (300 armor eraf is ffies 10% minder armor op 3k). Het verhaal dat je dan sneller Aggro trekt is nonsens, omdat juist Sunder dat beest als een magneet op de warrior houdt. Als je een target van een voluit sunderende warrior weet af te trekken ben je een stoere (en helemaal gezien de toch wel erg neppe schade die je blijkbaar doet).

Om aan te geven, als een warrior voluit loopt te sunderen doe ik vrolijk 2k+ eviscs tegen bazen, terwijl ik echt redelijk neppe gear heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:17:
...

ontopic weet iemand een plek waar een horde orc hunter lvl 32(pvp) kan questen?? in stv wordt ik (echt waar) iedere 1-2 minuten gegankt (shadowmoon server)
Arathi Highlands
Desolace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bokkie heel erg bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:45
Gisteren mijn 15de baron run nog maar's gedaan met een pickup group, (niet dat ik iets nodig heb van Strat UD, maar voor de AD rep :) ).

Al een lange tijd wilde ik even kijken hoeveel dmg ik in korte tijd kon doen, dus mijn combustion opgespaard tot de skellies na Rammstein, priest van te voren even gewaarschuwd dat hij mijn op mijn HP moest letten, ipv de loot :D (priest was er nog nooit geweest).

Skellies komen, ik aggro ze allemaal door dwars door ze heen te lopen, en doe Blastwave!
25000 DPS (ja DPS) 800-900 dmg per skelly vloert ze allemaal. Erg leuke ervaring om de Damage Meter zo veel zien te verspringen :D

Verder had ik er nog Beastalker Bindings aan overgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09-2024
TomSmit82 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:12:
[...]

Ja een gamecard of ff een CC kunnen lenen van iemand, met een CC hoef je namelijk nog niks te betalen.
Das duidelijk, thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:18:
[...]

Ebbeh?

Ik crit nu +/- 23% los van het feit dat je eviscs wel erg laag zijn (Wellicht toch maar Trashblade Mainhand?). Ik weet dat ik na level 40 altijd boven de 18% heb gezeten, dus das bijna 1 op 5. En hoezo doe je zo weinig chade? heb je een slechte agility of zo? Je attackpower zou toch door het plafond horen te gaan als rogue?

Sunder armor van een warrior hakt er overigens WEL fors in (300 armor eraf is ffies 10% minder armor op 3k). Het verhaal dat je dan sneller Aggro trekt is nonsens, omdat juist Sunder dat beest als een magneet op de warrior houdt. Als je een target van een voluit sunderende warrior weet af te trekken ben je een stoere (en helemaal gezien de toch wel erg neppe schade die je blijkbaar doet).

Om aan te geven, als een warrior voluit loopt te sunderen doe ik vrolijk 2k+ eviscs tegen bazen, terwijl ik echt redelijk neppe gear heb.
Ik geloof dat ik 220 agility heb ofzo, ergens in die regio, unbuffed. Maar mijn crit chance is nog steeds 'maar' 14.71% ofzo. Terwijl ik wel heel vaak crit, want ik heb malice, bla bla, de hele talentzooi in crits gestoken.

Mijn sustained dps bij SS en ambush is ook geweldig, dat is het niet, alleen mijn evis is waardeloos tegen armored mobs. Ik weet ook niet waarom. Trashblade mainhand zou niet uitmaken, want evis is wapenonafhankelijk.

Als jij zegt dat je een gesunderde mob voluit kunt gaan, dan wil ik dat alleszins wel proberen, niks mis met een beetje lekker hakken.

- edit - Sterker nog, mijn hoogste ambush ooit was een 1006 dmg tegen een shaman, en mijn hoogste evis ooit was een 1260 4 pointer tegen een monk toen ik SM aan het solo'en was. Gek genoeg, ik had een agility elixer gedronken, voor 15 punten xtra agil voor 1 uur. En toen gingen mijn evis crits ineens door het dak! 5 crits van meer dan 1000dmg binnen 5 minuten.

Die 15 punten agil zouden toch niet zoveel moeten uitmaken?

[ Voor 13% gewijzigd door HTT-Thalan op 22-06-2005 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:45:
[...]

Ik geloof dat ik 220 agility heb ofzo, ergens in die regio, unbuffed. Maar mijn crit chance is nog steeds 'maar' 14.71% ofzo. Terwijl ik wel heel vaak crit, want ik heb malice, bla bla, de hele talentzooi in crits gestoken.

Mijn sustained dps bij SS en ambush is ook geweldig, dat is het niet, alleen mijn evis is waardeloos tegen armored mobs. Ik weet ook niet waarom. Trashblade mainhand zou niet uitmaken, want evis is wapenonafhankelijk.

Als jij zegt dat je een gesunderde mob voluit kunt gaan, dan wil ik dat alleszins wel proberen, niks mis met een beetje lekker hakken.
Cool, ik heb meer crit dan een rogue :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

kEv4h schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:46:
[...]

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:46:
[...]

'k ook! :o

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Ik ook! :D

Ow ik ben er zelf ook een :/

Mn base crit is 15% ofzo, maar op een of andere manier is het totaal van al mn attacks 23% een crit.
CombatStats mod van Nurfed is dat meen ik die houd dat bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 11:08:
[...]

Vind jij het nou een leuk gevecht, die Kazzak?
Ik vind er geen reet aan.. echt saai :( maarja, DKP is DKP he..

Wij zitten geloof ik deze week in een dipje.. 2 avonden lopen whipen op Onyxia terwijl ze normaal geen probleem is en gister gewoon 2 keer gewhiped op Azuregos terwijl dat toch echt een piece of cake gevecht is.. *zucht* 3e try ging die gelukkig eindelijk wel neer tho -_-
Ik vind Kazzak leuker dan Azuregos. Beide raid bosses zijn bij ons op de server een "Gratis HK's, come and get 'em" signaal naar de tegenpartij:

Afbeeldingslocatie: http://www.affliction.co.uk/images/guyBIG.jpg

en met Kazzak ben je tenminste binnen 3 minuten klaar. Azuregos kun je een kwartier/half uur over doen en dan krijg je van die leuke suicide squads die zich op je MT storten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
btw gister samen met een guildie en een nadere gast die de quest ook moest doen "Crimson Courier" gedaan, hadden hulp van een warrior en een mage

wij die courier omleggen, kon alleen de rogue maar looten, guildie en ik konden niet looten, lijk sparkelde wel, maar bij looten bleef hij even hangen, en kwam vervolgens de melding "you dont have permission to loot this corpse" :(

ticket aangemaakt, vanavond even kijken of er antwoord is en wat het antwoord is :/ zal wel 3x niks worden, kan ik weer die quest opnieuw doen :(

ik wil mijn sacred protector!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:55:
[...]

Ik ook! :D

Ow ik ben er zelf ook een :/

Mn base crit is 15% ofzo, maar op een of andere manier is het totaal van al mn attacks 23% een crit.
CombatStats mod van Nurfed is dat meen ik die houd dat bij...
Ik heb ongeveer 15,xx% met mn warrior, met alle crit %-jes uit mn talent trees gebruikt. Puh, ik prik toch iedereen dood met mn Arcanite Reaper :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:59:
[...]

Ik heb ongeveer 15,xx% met mn warrior, met alle crit %-jes uit mn talent trees gebruikt. Puh, ik prik toch iedereen dood met mn Arcanite Reaper :9
21.25% crit chance met Reaper :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HolyCorn schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 13:04:
[...]

21.25% crit chance met Reaper :+
Dan gebruik je zeker agi gear? Ik heb dan lekker toch meer hp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:57:
btw gister samen met een guildie en een nadere gast die de quest ook moest doen "Crimson Courier" gedaan, hadden hulp van een warrior en een mage

wij die courier omleggen, kon alleen de rogue maar looten, guildie en ik konden niet looten, lijk sparkelde wel, maar bij looten bleef hij even hangen, en kwam vervolgens de melding "you dont have permission to loot this corpse" :(

ticket aangemaakt, vanavond even kijken of er antwoord is en wat het antwoord is :/ zal wel 3x niks worden, kan ik weer die quest opnieuw doen :(

ik wil mijn sacred protector!!!!
/whine

:D Hoe groot was de kans dattie dropte?

Edit: Of quest reward? :X

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2005 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 13:07:
[...]

Dan gebruik je zeker agi gear? Ik heb dan lekker toch meer hp :P
ik zit op 20% crit met 4800HP :P
en heb al m'n crit gear nog niet eens, moet nog crit ringen, blackhands breadth, eshkander's pelt en eldritch reinforced..
dat zou 26% crit zijn terwijl ik nog goede HP heb ook :D
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:57:
[...]

Ik vind Kazzak leuker dan Azuregos. Beide raid bosses zijn bij ons op de server een "Gratis HK's, come and get 'em" signaal naar de tegenpartij:

[afbeelding]

en met Kazzak ben je tenminste binnen 3 minuten klaar. Azuregos kun je een kwartier/half uur over doen en dan krijg je van die leuke suicide squads die zich op je MT storten :(
Tja, ik zit op PvE dus heb er niet zo'n last van. Juist dat Kazzak zo snel gebeurd is maakt hem zo saai imo.. toch al gauw minimaal 20 mins gatheren en dan die baas zo snel neerleggen :P

[ Voor 48% gewijzigd door bcd87 op 22-06-2005 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 13:11:
[...]

/whine

:D Hoe groot was de kans dattie dropte?

Edit: Of quest reward? :X
quest drop :/

kill courier => pak message en inleveren

maar Daizze en ik konden dus de questdrop niet looten :(

sacred = quest reward van follow up van deze quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 13:14:
[...]

Tja, ik zit op PvE dus heb er niet zo'n last van. Juist dat Kazzak zo snel gebeurd is maakt hem zo saai imo.. toch al gauw minimaal 20 mins gatheren en dan die baas zo snel neerleggen :P
Mietje! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 13:14:
[...]

ik zit op 20% crit met 4800HP :P
en heb al m'n crit gear nog niet eens, moet nog crit ringen, blackhands breadth, eshkander's pelt en eldritch reinforced..
dat zou 26% crit zijn terwijl ik nog goede HP heb ook :D
Hmm.. In dat geval ben ik erg benieuwd naar hoeveel armor je hebt, je talent tree en je gear! Zou je die misschien kunnen posten? Critgear is trouwens veranderd in dodgegear met laatste patch.. :O

(of gaat dat bij sommige sets niet op?)
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 13:16:
[...]

quest drop :/

kill courier => pak message en inleveren

maar Daizze en ik konden dus de questdrop niet looten :(

sacred = quest reward van follow up van deze quest.
Zou je de stats van dat ding kunnen posten? Of issie niets voor een warrior vergeleken met de Dragonscale Deflector (ofzo... kloteproxy op mn werk.. :D)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2005 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Hehe :P
Ach ik ben er wel blij om.. heb ook een UD rogue @ een PvP server, maar ik vind dat gegank zo irritant :P
Op ventrilo hoor je dat gezeik over dat gegank ook vaak (zit @ ventrilo van m'n oude guild die dus op die PvP server zitten). 't Enige wat ik denk dan denk is 'Oh wat is zo'n PvE server toch lekker' ^^
Als ik wil pvp-en ga ik wel richting warsong ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Binno schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 09:29:
je bent een klootzak als je een horde speler aanvalt en afmaakt als alliance speler ? horde is horde bij mij , gister kwam ik een lvl 34 orc warrior tegen.. heb er een half uur achter aangelopen, telkens als ie een mob probeerde te pakken, pakte ik men boog en begon zo die te trainen op hem
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 13:19:
[...]

Hmm.. In dat geval ben ik erg benieuwd naar je talent tree en je gear! Critgear is trouwens veranderd in dodgegear met laatste patch.. :O

(of gaat dat bij sommige sets niet op?)
Ik zal vanavond wel even m'n profiel updaten :)
Talent tree is iig gewoon 31/5/15.
Voor de rest heb ik tank en critgear gemixt een beetje, ben niet voluit crit gegaan.. moet nog even een crit setje bij elkaar sparen, maar m'n might set gaat op 't moment voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Hebben meer mensen er last van dat hun " yesterday" achterloopt bij je honortab?
In mn pauze thuis even gekeken of ik al rank2 was en er stond dat ik gister 9 hk's heb gehaald.
Ik zat in mn laatste speelsessie (pc viel paar keer uit) al ruim over de 50 hk's dus dan klopt er iets niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 13:19:
[...]

Zou je de stats van dat ding kunnen posten? Of issie niets voor een warrior vergeleken met de Dragonscale Deflector (ofzo... kloteproxy op mn werk.. :D)
warrior = Draconian deflector :)

ik wil em zelf ook hoor :) en zal er zeker op rollen als ie dropt :P

Sacred = Shaman/palladin schild

geeft stam + itn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Dutchy007 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:40:
Verder had ik er nog Beastalker Bindings aan overgehouden.
Ik neem aan dat er geen Hunter was die ze kon gebruiken? :)

Bindings zijn helaas het enige deel van de set die ik op dit moment heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:45
Hydra schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 13:28:
[...]

Ik neem aan dat er geen Hunter was die ze kon gebruiken? :)

Bindings zijn helaas het enige deel van de set die ik op dit moment heb :(
Nouja is eigenlijk best wel grappig hoe ik eraan ben gekomen, nadat ik een leuke portal had gemaakt voor de raid party, zijn 2 andere mensen van mijn guild plus ik even rond gaan lopen om die boxen te looten. En natuurlijk blijven altijd een paar mobs achter, na twee van die ghouls te hebben gekilled dropte die Beastalker Bindings, guildhunter was erbij en had ze al, daarom beide gerolt en ik had ze gewonnen :D
(En nog wat grijze loots van die boxen, en zo'n 7 strat holy water erbij :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Eergisteren weer een mc runnetje.
Ging wel heel erg sloom, maar uiteindelijk Garr gekilled.

http://www.thottbot.com/?i=27683
Dat dropte hij onder andere. naja boel pala´s + warriors wilden dat ding wel hebben.
Raidleader zei bij mijn weten dan ook van "ALL who need come roll next to me"

Dus ik roll, een 69. 7 man rolled daarna, allemaal onder de 69. Ik wachten totdat meer mensen komen rollen, maar die waren er niet. Dus ik dacht van yes dik schild gewonnen. Komt er een opmerking "This should go to a warrior, they have more use for it"
Hebben ze dat schild aan de warrior gegeven die daarna het hoogste had.

Nu vraag ik jullie. Heeft een pala niet even veel recht op zo´n schild als een offtank?

Later vraag ik die gast, "Well since warrior´s are getting shields over pala´s, do the pala´s get to roll over an epic 2 hander?"

krijg ik als reactie dat voor hem warriors evenveel recht hebben op 2 handers.

Vind dit best gay moet ik zeggen.
Ik zou er ook geen problemen mee hebben om dat schild aan de maintank af te staan, maar niet aan een warrior van group 5/6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 13:28:
[...]

warrior = Draconian deflector :)

ik wil em zelf ook hoor :) en zal er zeker op rollen als ie dropt :P

Sacred = Shaman/palladin schild

geeft stam + itn
Jamaar jij rolled op alles wat ook maar 1 armor of stat hoger is dan wat je nu hebt :P Ik heb de deflector lekker al dus je rolled maar lekker raak :D Ik heb gisteren de KILL ON SIGHT quests in BRD afgerond, hierna krijg ik een followup die mij als reward een necklace oplevert met +10 str, +15 sta, +4 agi en +5 spi! w00t! Daarna maar weer oeverloos instancerunnen voor meer valorgear, en over 2 weken MC in voor de might set :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:45:
[...]

Die 15 punten agil zouden toch niet zoveel moeten uitmaken?
Tsja, das zo'n .75 crit of zo (natte vinger werk) als je 220 ag hebt. Dat zou idd niet ZOVEEL moeten uitmaken.

Ik raad je sterk aan om asap voor crit gear te gaan. Devilsaur is makkelijk te doen vanaf lvl 55 als je een vriendje hebt om die saurusjes te tanken. Op lvl 60 kan je ze soloen :Y)

(Vandaar mijn tip om voor Tribal te gaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Tpn schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 13:37:

Dat dropte hij onder andere. naja boel pala´s + warriors wilden dat ding wel hebben.

Dus ik roll, een 69. 7 man rolled daarna, allemaal onder de 69. Ik wachten totdat meer mensen komen rollen, maar die waren er niet. Dus ik dacht van yes dik schild gewonnen. Komt er een opmerking "This should go to a warrior, they have more use for it"

Nu vraag ik jullie. Heeft een pala niet even veel recht op zo´n schild als een offtank?

Later vraag ik die gast, "Well since warrior´s are getting shields over pala´s, do the pala´s get to roll over an epic 2 hander?"

Ik zou er ook geen problemen mee hebben om dat schild aan de maintank af te staan, maar niet aan een warrior van group 5/6
Met name de
* Increase chance to block by 2%
* Increase block by 23

geven mij duidelijk aan dat het een Tank-shield is. Dus tenzij jij met je pala als MT wil gaan spelen gaat dit naar een warrior == potentieel MT toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online

Nou ja, in principe komen warriors met dit soort dingen eerst imo, zeker omdat paladins' rol over het algemeen een beetje healen en debuffs weghalen is in MC. Maar ik ben met je eens dat dat dan meteen gezegd had moeten worden.
Om een mooi voorbeeld te geven:
http://www.thottbot.com/?i=35921 dropte een tijdje geleden, dus ik bood erop en een paladin ook. Nou zag hij gelukkig zelf in dat 't naar mij moest gaan, omdat ik gewoon een stuk meer sta te tanken en dat item dus veel meer tot z'n recht komt in mijn handen.

Dat schild is gewoon een echt tank schild, en paladins tanken niet superveel in MC (in mijn ervaring teminste)

http://www.thottbot.com/?i=37705 is dan bv weer een schild met paladin/shaman written all over it en hier zou een warrior dus nooit op moeten rollen/bieden ook al is 't het schild met de hoogste AC ingame.

[ Voor 6% gewijzigd door bcd87 op 22-06-2005 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is een tankschild. Tank jij in MC? Wie wel? Precies. Het enige wat jij inderdaad doet in MC is healen en cleansen. Kutjob? Sja, inderdaad. Jammer. Wat is dan beter op een schild voor jou? Inderdaad, stats, dus is de Sacred Protector nog altijd het beste schild voor je totdat je Rag molt en een Malistar's Defender dropt.

Gemeen he? :)

Overigens heb ik ook gewoon uit nature een hekel aan die wannabe sta/str Retri spec Paladinnetjes die dan met hun Dinky Toys hammertjes op je af komen wandelen. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2005 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 13:41:
[...]

Jamaar jij rolled op alles wat ook maar 1 armor of stat hoger is dan wat je nu hebt :P Ik heb de deflector lekker al dus je rolled maar lekker raak :D Ik heb gisteren de KILL ON SIGHT quests in BRD afgerond, hierna krijg ik een followup die mij als reward een necklace oplevert met +10 str, +15 sta, +4 agi en +5 spi! w00t! Daarna maar weer oeverloos instancerunnen voor meer valorgear, en over 2 weken MC in voor de might set :9~
Als ik je een tip mag geven: Ga niet voor volledige valor set, niet als je van plan bent te tanken iig. De shoulders en bracers zijn 't waard te dragen om te tanken maar voor de rest is er gewoon veel beter tank spul te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enig idee waar dit is? (Het is idd Caverns of Time, maar hoe is Flotserik daar gekomen? :P)

Afbeeldingslocatie: http://www.flevolan.nl/invboard/uploads/post-15-1119435904.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.flevolan.nl/invboard/uploads/post-15-1119435936.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

beetje triest dat ze de regels veranderen NA de roll :/
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 13:41:
[...]

mja kill on sight heb ik ook nog, moet nog steeds BRD doen, heb je Atunement al gedaan?

Ik roll op dingen die ik nodig heb :)
vaak zat al dingen gepassed omdat ze niet echt beter zijn.

Draconian Deflector
Binds when picked up
Off Hand (Shield) Shield
2153 Armor
40 Block
+7 Stamina
+10 Fire Resistance
Requires Level 58
Passive: Increased Defense +15.

Sacred Protector
Binds when picked up
Off Hand (Shield) Shield
2121 Armor
39 Block
+15 Stamina
+10 Intellect

Draconian is beter, int en sta heb ik genoeg, draconian heeft meer def en fire resist

bovendien als de warrior draconian nog niet heeft, gaat ie naar de warrior, tenzij ze zeggen dat ik mag meerollen :P

bovendien heb ik altijd meerdere wapens bij me voor verschillende doeleinden :)

2 hander voor dmg
dagger voor als ik shield gebruik

maar omdat daggers nogal snel wear en tear vertonen heb ik als backup een 1h mace :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Ik zeg ook dat het meer een warrior schild is.
Wat ik er bij vermeld is dat wij maar met 1 maintank spelen en 1 secondary tank, had er ook geen problemen mee gehad als die daar naar toe was gegaan.

Zeg ik er wel bij dat ik mijn punten ook in shield specialisation en dat soort talents heb gestopt als pala,
Unbuffed heb ik meer dan 7k met shield.

Daarom is het wel zuur als je dan een goed schild ziet vallen, je rolled erop, en nadat je de roll hebt gewonnen word er gezegd dat het wapen naar een warrior gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 13:50:
Enig idee waar dit is? (Het is idd Caverns of Time, maar hoe is Flotserik daar gekomen? :P)

[afbeelding]

[afbeelding]
geen probleem toch gewoon dood gaan voor deur, door de draak en dan achter de deur respawnen, wij hebben zelfs de draak naar binnen gelokt, dat was ook wel leuk gezicht, we zijn ook naar einde gelopen en daar heb je zon leuke zandloper.

edit: oh ja en het is in tanaris.

[ Voor 3% gewijzigd door Speedy55 op 22-06-2005 14:00 ]

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn pala heeft 7.8k armor unbuffed. Is dat nou ontzettend veel? Ik dacht altijd dat warriors veel meer hadden.

EDIT:
Ohnee, dat is met Dev aura. Nevermind!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2005 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy55 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 13:57:
[...]

geen probleem toch gewoon dood gaan voor deur, door de draak en dan achter de deur respawnen, wij hebben zelfs de draak naar binnen gelokt, dat was ook wel leuk gezicht, we zijn ook naar einde gelopen en daar heb je zon leuke zandloper.

edit: oh ja en het is in tanaris.
Hehe, idd. Ik vond het wel l0l om te zien :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 14:00:
Mijn pala heeft 7.8k armor unbuffed. Is dat nou ontzettend veel? Ik dacht altijd dat warriors veel meer hadden.

EDIT:
Ohnee, dat is met Dev aura. Nevermind!
Tja, ik heb nu met mn warrior veel betere gear dan met m'n beta pala, en die pala had toch echt meer AC (met dev armor, dat wel)
Maar wat een warrior erbij krijgt: in defensive stance krijg je nog eens 10% extra armor reduction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wowmapview.sourceforge.net

Kun je zo door de Caverns heen vliegen, maar ook BWL en andere kerkertjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 13:49:
[...]

Als ik je een tip mag geven: Ga niet voor volledige valor set, niet als je van plan bent te tanken iig. De shoulders en bracers zijn 't waard te dragen om te tanken maar voor de rest is er gewoon veel beter tank spul te krijgen.
Weet ik, zo heb ik ook al de Skull of Gyth (oid) met ongeveer 700 armor om te tanken, en de Bone skull helmet voor PvP / PvE. Toch is het altijd handig (vooral in PvP) de volledige set, met setbonusses te hebben. Overigens is er ook betere MC / Onyxia gear te vinden dan de valor items, namelijk zonder agi / spi stats, en met fire resist. Ik vind het erg moeilijk een goede afweging in mijn gear te maken gezien de bonusses. Gelukkig heb ik bij lange na die valor set nog niet, dus ik kan nog lekker rondhobbelen in allerlei bonte kleuren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet ik bok! :P Je bent needy, maar rechtvaardig :> ;)

Edit:
Crap! Edit button. Edit button. 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2005 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spazmaster
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Wie zei dat de Valor bracers en shoulders goed waren voor tanken?
De shoulders kun je wel gebruiken voor PvP maar voor de rest zijn er veel betere items voor tanken.
De PvP reward bracers zijn al beter voor tanken en dan gebruik ik Stockade Pauldrons en Bulky Iron Spaulders nog veel liever voor tanken, want voor tanking is +defense heel waardevol.

Valor zuigt voor tanken en PvP, het enige wat redelijk goed zijn zijn de shoulders, BP en helm voor PvP. (tenzij je PvP reward set heb of MC gear :9 )

VRAAG
Waar kan ik de beste guides/strats vinden voor MC? Discordia en Conquest hebben wat guides en info over MC, maar kan verder weinig guild sites vinden...weten jullie een paar sites met goeie info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 14:18:
[...]

Weet ik bok! :P Je bent needy, maar rechtvaardig :> ;)

Edit:
Crap! Edit button. Edit button. 8)7
als je het maar weet :>

tot hoe laat moet je werken?
ik wil vanmiddag brd/ubrs doen :P en ik heb een sucker erhm bedoel warrior, nodig die voor meatshield tank wil spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
spazmaster schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 14:19:
Wie zei dat de Valor bracers en shoulders goed waren voor tanken?
De shoulders kun je wel gebruiken voor PvP maar voor de rest zijn er veel betere items voor tanken.
De PvP reward bracers zijn al beter voor tanken en dan gebruik ik Stockade Pauldrons en Bulky Iron Spaulders nog veel liever voor tanken, want voor tanking is +defense heel waardevol.

Valor zuigt voor tanken en PvP, het enige wat redelijk goed zijn zijn de shoulders, BP en helm voor PvP. (tenzij je PvP reward set heb of MC gear :9 )

VRAAG
Waar kan ik de beste guides/strats vinden voor MC? Discordia en Conquest hebben wat guides en info over MC, maar kan verder weinig guild sites vinden...weten jullie een paar sites met goeie info?
De bracers zijn echt wel goed hoor :) met +7 stamina enchant is 't toch eventjes 21 stamina :)

Ik ben met je eens dat stockades beter zijn dan valor, maargoed dan heb je 't over een BoE epic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 14:23:
[...]

ik wil vanmiddag brd/ubrs doen :P en ik heb een sucker erhm bedoel warrior, nodig die voor meatshield tank wil spelen :P
:o Iets zegt me dat die post niet erg positief over mijn warriortje is... :7 Ik ben om half 4 vrij, maar mn meissie komt dan op bezoek en die vind het nooit zon succes als ik dan uren ga zitten WoWen.

Zucht... verplichtingen... ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2005 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 14:29:
[...]

:o Iets zegt me dat die post niet erg positief over mijn warriortje is... :7 Ik ben om half 4 vrij, maar mn meissie komt dan op bezoek en die vind het nooit zon succes als ik dan uren ga zitten WoWen.

Zucht... verplichtingen... ;)
pfft nerf girlfriends :(
naja, btw had vorige week vrijdag een snipperdag :P

doe wel ff een lfg in dutchpact ofzo. wil wat meer elements gear, shoulders (ook al zijn ze fugly) en me kilt wil ik graag hebben ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spazmaster
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
kEv4h schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 14:25:
[...]

De bracers zijn echt wel goed hoor :) met +7 stamina enchant is 't toch eventjes 21 stamina :)
First Sergeant Bracers geven toch eventjes 24 Stamina met enchant ;)
Ik ben met je eens dat stockades beter zijn dan valor, maargoed dan heb je 't over een BoE epic ;)
Ook de Bulky Iron Spaulders zijn beter..+9 defense gratis, met 15 strength om verlies van 8 sta te compenseren. (harder slaan voor meer aggro, klein beetje meer blokken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 14:23:
[...]

Dalord heeft draagt ook af en toe de schattige bijnaam 'bashpuppet' :')

Ik ben een keertje met hem naar Un'Goro geweest om soil te grinden voor op de AH. Ik heb nog nooit zo gelachen :') Ik was daar al 4x eerder geweest en 4x moest ik geen enkel beest bevechten om te vinden wat ik zocht. Sowieso is je zicht verneukeratief daar, omdat alles dichterbij lijkt dan het is. De beesten zijn enorm groot, maar de afstanden ook, en dat zie je af en toe moeilijk.

Anyway, ik ging daar dus heen met dalord en niet lang daarna had hij de eerste aggro al te pakken, wat niet erg was, want we kwamen er om plantjes enzo te grinden, die bloodpetal lashers. Maar precies daarna kreeg hij een ooze op zijn dak. Dus wij gaan die ooze te lijf. Halverwege die ooze zijn hp, krijgt hij een 55 elite devilsaur op zich af :')

Hij kon net ontkomen, healen, en weer verder lopen, alwaar hij weer bestormd werd door een ooze en een ptero-geval-vogeltje :') Het enige wat hij eruit kreeg voor hij beide handen weer nodig had om zijn metalen lijf te redden was 'zucht' :D

Hij is level 50 en dus 1 level hoger dan mij, ik had verwacht dat het wel los zou lopen. Hij kan zich in ieder geval goed bezighouden daar :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 14:34:
[...]

pfft nerf girlfriends :(
naja, btw had vorige week vrijdag een snipperdag :P

doe wel ff een lfg in dutchpact ofzo. wil wat meer elements gear, shoulders (ook al zijn ze fugly) en me kilt wil ik graag hebben ^^
Ik snap het niet! Waarom kan ze niet gewoon 4 uur lang met mij meekijken als ik keihard aan het pwnen ben in een instance of in PvP? Iets spannenders is er niet op de woensdagmiddag! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 14:45:
[...]

Ik snap het niet! Waarom kan ze niet gewoon 4 uur lang met mij meekijken als ik keihard aan het pwnen ben in een instance of in PvP? Iets spannenders is er niet op de woensdagmiddag! :9
dani geeft me af en toe een schouder/neckmassage ^^

maar ze geeft dan wel af en toe commentaar op zijn kleding :/ en op zjin constante gekrab o_O
en ze zeurt af en toe met de vraag waarom ik geen NE maak o_O

anyways, nog half uurtje en dan naar huis, wordt weer 2 uur zoeken aar ubrs groep :O

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.