Ik zit van 08:00 tot 17:00 op stage dus na 17:00 reageer ik niet meer, sorry voor de late reactie

Vraagje tho, je hebt dual sword equiped en met die switch macro krijg je alleen dagger in stealth.
Toch heb je 3 punten in je backstab talent. Is hier een reden voor en zoja welke?
Geen dagger in main is geen backstab. Dus misschien kun je die punten ergens anders beter gebruiken?
Ook leuk dat je dezelfde shoulders als ik heb, terwijl er 13 lvl's verschil tussen ons zit
Respec gaat denken nog even op zich laten wachten, gister lvl 40 geworden en dus mount. Ook meteen skillz gekocht en nu heb ik nog maar rond de 13g over
Gister voor laatst bg gedaan. Weer random pickup group aangezien er in mijn guild maar een paar lvl 31-40 zitten en die liever allemaal doorranken voor mount.( wat ik bergijp want mn mount is geweldig

)
Eerste 2 rondes wonnen we easy. Toen opeens was al het teamwork weg, iedereen ging nog snel proberen te jagen voor hun hk's en dus puntjes.
2-1, 2-2 en ja hoor, 2-3.
Ik was er echt zo spuugzat van dat ik mn muis tegen de muur aan heb geflikkerd.
Vanaf nu is ook ELKE horde KoS.
Of het nu lvl 1 of lvl 60 is interreseert me niets, ik ga er gewoon op af en begin op hem in te hakken.
Gister bezig met de laatste 14k rested grinden tot lvl 40, in 3k xp 5 keer geganked
[
Voor 1% gewijzigd door
Demoterror op 22-06-2005 11:08
. Reden: Damm 3 dingen tegelijk doen is niet goed voor je spelling :s ]