Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Denk niet dat je de magere AOE van een warlock kunt vergelijken met AOE-kings: mages.RaseriaN schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:30:
[...]
Mage en Warlock, doen beide AoE.. beide mana nodig... maar voor de Warlock is dat een nadeel..... right
Rain of Fire is geinig, maar channeled en relatief weinig damage. Hellfire is suicide en in groups wil ik dat een priest echt niet aan doen, die heeft wel wat beters te doen dan op zichzelf opblazende warlocks te letten.
Een warlock kan best een Mage outdamagen, maar dat hangt helemaal van z'n gear af. Tuurlijk kan een Warlock met +400 dmg gear een mage zonder dmg gear outdamagen
Op gelijke voet gaat dat als warlock echt niet lukken (tenzij je heel veel crits hebt, maar ja dat geldt voor de mage ook
[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 21-06-2005 16:38 ]
We hadden het nu over een zerg rush na een boss fight, dan maakt het niemand meer een reet uit of de Warlock zichzelf opblaast of niet, zolang die zerg mobs ook dood zijn...Bosmonster schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:36:
[...]
Denk niet dat je de magere AOE van een warlock kunt vergelijken met AOE-kings: mages.
Rain of Fire is geinig, maar channeled en relatief weinig damage. Hellfire is suicide en in groups wil ik dat een priest echt niet aan doen, die heeft wel wat beters te doen dan op zichzelf opblazende warlocks te letten.
We hadden het over een damage vergelijking tussen mages en warlocks, iedereen weet wel dat kwa burst single-target DPS de rogue bovenaan staat. Daarnaast slaat het natuurlijk nergens op de damage van een mage die een add op z'n dak heeft te vergelijken met een rogue die vrijuit kan meppen.Kees schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:53:
Zoals al eerder gezegt, een mage houd op een single target een rogue niet bij, al was het alleen maar omdat de mage op een gegeven moment aggro trekt, dood gaat en/of zijn mana op is (vooropgesteld dat de mob dan nog niet dood is, uiteraard zal een pyro & pom fireball meer damage doen in het begin, de mage kan dan alleen beter beginnen met rennen(warlocks heb ik geen ervaring mee, ik speel op een relatief nieuwe server en er zijn precies 3 warlocks 55+ aan alliance kant)
Jemig, meneer de warlock is een beetje op z'n teentjes getrapt!On_E schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:36:
Ooit van Life Tap en Bandage gehoord ?
In de tijd dat jij aan het lifetappen / bandagen bent, ben je niet met shadowbolts aan het gooien.
Maargoed, het maakt weinig uit. Ik heb in damage dumps nog nooit een Warlock hoger zien staan dan een mage.
[ Voor 20% gewijzigd door Hydra op 21-06-2005 16:44 ]
https://niels.nu
Mn post had een klein beetje sarcasme in zich... beetje stangen mag toch wel hoop ikBosmonster schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:36:
[...]
Denk niet dat je de magere AOE van een warlock kunt vergelijken met AOE-kings: mages.
Een warlock kan best een Mage outdamagen, maar dat hangt helemaal van z'n gear af. Tuurlijk kan een Warlock met +400 dmg gear een mage zonder dmg gear outdamagen
Op gelijke voet gaat dat als warlock echt niet lukken (tenzij je heel veel crits hebt, maar ja dat geldt voor de mage ook).
Weet ook wel dat je liever AoE door een mage laat doen... tis gewoon dat een warlock het OOK kan
Ja, een Hunter kan het ook. Volley, yay!RaseriaN schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:41:
Mn post had een klein beetje sarcasme in zich... beetje stangen mag toch wel hoop ik
Weet ook wel dat je liever AoE door een mage laat doen... tis gewoon dat een warlock het OOK kan
Macro's zijn je vriend. Zeggen zeAnoniem: 146357 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:32:
[...]
ok, dat van die sunderen deed ik dus idd foutVaker switchen van mobs dus
En hoe wissel je snel van stances? Misschien kijk ik er overheen, maar ik kan bij key bindings maar niet vinden hoe je met je toetsenbord van stances kan verwisselen. Of is dat niet mogelijk?
|{ brrr }] |
Jij bent echt zwaar ongesteld lately
Ok ik lok het wel een beetje uit maar kom op he... we weten allemaal wel hoe het werkt in WoW
Op mijn teentjes getrapt...Hydra schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:41:
[...]
We hadden het over een damage vergelijking tussen mages en warlocks, iedereen weet wel dat kwa burst single-target DPS de rogue bovenaan staat. Daarnaast slaat het natuurlijk nergens op de damage van een mage die een add op z'n dak heeft te vergelijken met een rogue die vrijuit kan meppen.
[...]
Jemig, meneer de warlock is een beetje op z'n teentjes getrapt!
In de tijd dat jij aan het lifetappen / bandagen bent, ben je niet met shadowbolts aan het gooien.
Maargoed, het maakt weinig uit. Ik heb in damage dumps nog nooit een Warlock hoger zien staan dan een mage.
Een Mage is ook met niets aan het gooien als ie oom is, maar die moet wachten tot combat voorbij is.
en speciaal voor jou :

[ Voor 7% gewijzigd door On_E op 21-06-2005 16:52 ]
Als we het over AoE damage hebben... niemand outdamaged teh 1337 AoE van een rogue!Bosmonster schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:36:
[...]
Denk niet dat je de magere AOE van een warlock kunt vergelijken met AOE-kings: mages..
Heb je wel eens gezien hoeveel schade een distract kan doen! Hele wipe! Binnen 2 minuten! Ik zie geen enkele andere class aan party van 5 binnen 2 minuten schoonvegen
Anoniem: 139886
HTT-Thalan schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:50:
[...]
Als we het over AoE damage hebben... niemand outdamaged teh 1337 AoE van een rogue!
Heb je wel eens gezien hoeveel schade een distract kan doen! Hele wipe! Binnen 2 minuten! Ik zie geen enkele andere class aan party van 5 binnen 2 minuten schoonvegen
hahahah, hijs toch best grappig af en toeHTT-Thalan schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:50:
[...]
Als we het over AoE damage hebben... niemand outdamaged teh 1337 AoE van een rogue!
Vind ik een stuk leuker dan het standaart rogue gehuilHolyCorn schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:48:
Ah, de soap is veranderd van "bash de rogue" naar "warlock vs mage"
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Anoniem: 51661
Woehaha, dat hou je niet lang vol. Ik sta er neit van te kijken dat je 2 priests nodig hebt, want met jou 2h mis je ongeveer 30% van je totale armor (wat overeen komt met ongeveer 25% damage reduction), daarnaast waag je het ook nog eens in beserker rage te gaan tanken, waardoor je 10% meer damage ontvangt. Die 2 priests zijn echt wel nodig jou in leven te houden, en dit soort gedrag wordt _niet_ gewaardeerd in raid instances. Als jij alle heals opeist kan je weinig syhmaptie ontvangen van de andere party members. Je bent om te tanken, dat doe je door zo weinig mogelijk damage te ontvangen, zo veel mogelijk agro op te bouwen, en zo lang mogelijk in leven te blijven. Dat doe je niet met een 2h en in beserker rage.evilpin0 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:56:
[...]
Ik zelf loop nog met een grote 2hder rond in instancesspeel met een paar priest die ik beloofd had 1hd +shield te gaan zodra ik een goede vind. Ik denk dat je beste kan stance switchen en er wat wirhwinds tegen aan gooien en mischien wat cleaves als je veel rages hebt. Ik zelf merk dat ik erg veel dmg doe tegen meerde mobs zo, vooral met beserker rage aan = veel extra rage als 3 gasten je slaan heb daarom ook totaal geen moeite met agro. Helaas is dit veel ineffectiever met een snelle 1hder, maar alsnog bouw je wat rage op bij de andere mobs. Verder natuurlijk gewoon taunten en als taunt op cooldown zit mocking blow gebruiken, verder als ik zie dat een mob een caster gaat aanvallen wacht ik altijd ff tot die bij hem is en dan intercept ik hem, niet super boeiend ofzo vindt het gewoon strak om te doen
en als er teveel mobs gepulled zijn kun je overwegen om chaliging shout + retalition te gebruiken (swith ff snel naar een 2hder dan ofzo)
Edit:
Ik kan uit je verhaal niet halen welk lvl je bent, maar ik kan me echt niet voorstellen dat andere party members zulke tanks waarderen

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 21-06-2005 16:56 ]
/assist Main Tank is vaak een extreem slecht idee als je een correcte pull maakt.
Stel nl je hebt 3 mobs. je MT pakt er 2, je off-tank 1. bij gebrek aan off-tank pakt je MT er 3. zolang ie goed geheald wordt en Protection spect is kan dat in mijn ervaring met goeie tank spelers best.
Die tank is constant bezig met sunderen, revenge, mortal kick-ass, noem maar op, op ALLE 3 de mobs. Dus als de damage dealers 2 secs na elkaar besluiten /assist te doen lopen ze allemaal een ander doelwit te raggen en is het alleen maar moeilijker om agro te houden voor de tank.
Daarom heb je in de hoogste instances nut voor een main Assist. De MT pakt alle mobs die hij moet pakken, evt met hulp van een off-tank. De main Assist zoekt het kill-doelwit uit en iedereen ragt als eerste daarop. MT zorgt dat ie daar wat meer agro building op doet en kat in t bakkie. Hunters zijn handig als main assist door hun Hunter's Mark. Als Rogue ben ik vaak main assist, maar ik switch zelf ook nog wel es van target om healer te redden of als ik na een Feint nog steeds agro heb en dus niet kan backstabben.
Verder..
Warlocks als vervanging voor Rogue?
mja, Warlock heeft goeie AoE, crowd control als het echt moet, danwel leuke stamina buff, en doet nog es wat leuke dmg ook.
Rogue is simpelweg niet daarmee te vergelijken als vervanging. Want ja, je hebt AoE nodig, en cc en buff is leuk, maar stuns heb je ook nodig, en al helemaal de dmg van een goeie rogue. Want ok, bij non-elites die je met zn 3en kan AoEen doet een mage of warlock meer dmg dan een single-target-only rogue. Maar over de lange haal in BRS e.d. hoort een fatsoenlijke Rogue gewoon dik, vet en heel hard bovenaan te staan.
Conclusie, je kan de 1 niet vervangen met de ander omdat ze allebei gewoon een andere taak vervullen. Een Rogue kan niet AoE'en, maar doet wel meer dmg. Een Warlock kan niet zomaar de healer van een wisse dood redden, maar kan wel in-combat crowd control.
disclaimer: ik ben niet dmg meter geil, ik heb dr zelf geen en doe geen moeite meer dmg te doen zodat ik bovenaan kom te staan. Maar als er dan na een succesvolle UBRS run iemand zo'n ding plakt en er staat dat ik 120.000 dmg meer heb gedaan dan de mage op nummer 2 vind ik dat leuk
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Wat betreft AoE. Frost nova. CoC = 550 dmg of 1100 crits (50% crit) en blizzard doet veel dmg over afstand. Is fijn omdat je dan afstand hebt en kan zien als de tanks aggro verliezen (core hounds in dit geval)
Nope warlocks zijn in MC handig bij Garr voor het bannishen van elementals en de SS. Verder komen ze echt niet mee met dps.
Anoniem: 146357
ok dat is idd handigYellow|A schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:46:
[...]
Macro's zijn je vriend. Zeggen zeGewoon een whirlwind knop in je toolbar en als je erop drukt switch je naar beserker en (insert kloeke move). Ik heb dus whirlwind in mijn defensive toolbar (met een automatische switch naar beserker) en beserker heeft sunder in de toolbar (met een switch terug naar defensive). Zelfde kun je natuurlijk ook doen met je overpower bijvoorbeeld en met je andere handige moves.
Moet ik van de week even gaan puzzelen met die macro's want ben er vooralsnog geen held in
bedankt voor de tip
En owee als je een dodge/overpower macro schrijftAnoniem: 146357 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 17:00:
[...]
ok dat is idd handig
Moet ik van de week even gaan puzzelen met die macro's want ben er vooralsnog geen held in
bedankt voor de tip
Ik heb een Ambush/BS build en dus geen plaats voor rupture, maar voor de instances onder de MC is een dergelijk swordbuild wel erg goed ja.HTT-Thalan schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:56:
[...]
Ik heb in mijn build imp rupture genomen. Initieel voor de warrior fights, maar zo blijkt nu ook handing in instances, omdat ik dan zonder al te veel aggro toch 45% meer dmg kan doen dan een normale rupture.
Wat me wel opvalt, is dat als ik een paar SS crits achter elkaar heb, ik vrij 'makkelijk' aggro kan krijgen als ik dat wil (gewoon doorhakken en evis of expose) maar datzelfde hakken + expose werkt minder effectief wanneer een caster aggro heeft, in welke geval ik alleen maar kan hopen dat ik de mob afmaak voor de caster kassiewijlen is.
Hoe komt het dat ik tijdens combat wel aggro trek en de casters niet? Ik moet wel zeggen dat ik niet goed kan zien wat ze uitvreten achter mijn rug, omdat je nou eenmaal hard bezig bent. Misschien vielen ze de mob wel aan, dat weet ik niet. Wat ik wel weet is dat onze mage even uit mijn hoofd 3x geresst moest worden in de toch al zo korte run van gisteravond, omdat hij telkens aggro trok met zijn mass AoE.
Ik weet inmiddels vrij zeker, dat een rogue per-damage minder aggro trekt dan andere chars. Ik las ooit een extract van de MPQ files waarin een rogue passive aura stond, dat alle aggro met 50% reduceert. Ik heb dit voor de gein even zitten testen met wat warriors, mages etc. en aangezien dit natuurlijk nooit 100% te bewijzen is (er zijn teveel factoren), weet ik inmiddels vrij zeker dat als ik een mob backstab voor 1k dmg en bijv. een mage tegelijk een 1k dmg frostbolt cast (terwijl frost niet eens veel aggro trekt), de mage de aggro trekt. Ik denk dat dit hidden aura ingebouwd is om de boel te balancen, vast omdat rogues in de eerste instantie alle aggro pakken zonder dat aura.
Nogmaals, geen bewijs, maar test het zelf maar eens voor de grap. Ik kan behoorlijk wat extra damage dishen zonder de aggro van andere classes af te trekken, daarom is het soms ook zo moeilijk om een mob van een caster af te krijgen, ook al is hij nog niet zo heel erg gedamaged. Hou er wel even rekening mee dat als je dit test met warriors etc, dat ze niet beginnen te taunten en sunderen, maar dat lijkt me logisch
Bnet pindle#2913
..DRaakje schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:58:
Pffff, in MC daar winnen de rogues (de goede) het van de mages (net). Maar locks, pfff die heb ik altijd onder de mages en de rogue zien staan. Is gewoon omdat locks veel moeten hebben van DoTs. Wel van belang is de build. Heb zelf een pure frost build die eigenlijk voornamelijk lekker is in MC. En dat met +225 dmg gear zit ik lekker aan de top van de dmg. Onze lock met 3 felheart items komt dan nog steeds niet in de buurt. Terwijl ik alleen mare simpele rares heb.
Wat betreft AoE. Frost nova. CoC = 550 dmg of 1100 crits (50% crit) en blizzard doet veel dmg over afstand. Is fijn omdat je dan afstand hebt en kan zien als de tanks aggro verliezen (core hounds in dit geval)
Nope warlocks zijn in MC handig bij Garr voor het bannishen van elementals en de SS. Verder komen ze echt niet mee met dps.
Warlocks die DOTs gebruiken in endgame instances spelen hun class verkeerd IMO.
Alleen maar mana verspilling met die debuff limit.
En een Warlock kan ook dmg gear aan hoor, ikzelf zit al op +207.
Maar laten we maar ophouden met de discussie en gewoon vrolijk onze favo class spelen, zoals we dat zelf willen.
[ Voor 6% gewijzigd door On_E op 21-06-2005 17:15 ]
Het is geloof ik ....HTT-Thalan schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 17:02:
[...]
En owee als je een dodge/overpower macro schrijft
/script texture,name,isActive,isCastable=GetShapeshiftFormInfo(1);
/script ifisActive then CastSpellByName("Overpower(Rank 1)"); else ShapeshiftBar_ChangeForm(1);end;
Hier moet natuurlijk de kloeke: "dodge this" quote bij. Overpower is meestal maar een stomme move, gebruik het echt alleen tegen bosses, werkt voor geen meter tegen multiple mobs. Werkt wel, maar het is niet efficient
[ Voor 25% gewijzigd door Yellow|A op 21-06-2005 17:13 ]
|{ brrr }] |
Anoniem: 88473
Goed hij loot hem dus en de andere van de group ook elke keer vragen waarom hij hem nodig had en ik elke keer dubbelzinnige opmerkingen maken, ik baalde er nogal van. Niets aan te doen, hij gaf geen kick maar heb nog wel met hem Zul'Farrak gedaan. Bij de laatste baas die wij deden, dropte een leuke leather item die een rogue wilde hebben, zei die pala weer NEED. En wat denk je, wint hij weer die roll....echt zwaar niet te geloven, het was een BoP.
En nu keek in net op de AH en wat staat daar op, die epic ring zoals ik verwacht had voor 300G (veel te duur btw maar toch). Wat een enorme loser is dat zeg, zulk soort mensen vergalt best je speelplezier op dat moment.
Voor degene die op Zenedar spelen, alliance kant, Laccept is zijn naam, vooral niet met hem teamen, hij rolt overal op

Moest ik ff van mij hart
pfft helemaal niet nodigHTT-Thalan schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 17:02:
[...]
En owee als je een dodge/overpower macro schrijft
gewoon flexbar pakken en een script inelkaar draaien dat bij een dodge van de enemy, er een overpower button onder je mousepointer verschijnt die je alleen nog maar hoeft in te drukken
op dit punt kies je dus eieren voor je geld en kick je ze aars keihard uit de partyAnoniem: 88473 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 17:34:
Gisteravond ook weer iets ongelovelijks. Ik ben op moment een lvl 50 priest op shadow gebasseerd. Ben ik wat met mijn groepje aan het hakken voor Zul'Farrak, dropt daar ineens een epic, Underworld Bandring, perfect voor mij en niet voor de anderen. Dus ik vraag heel aardig () of ik hem mag (we deden immers n/g system). Een rogue en pala zeiden prima en een andere paladin zei ook NEED. Ik vroeg aan hem waarom hij hem wilde, geen antwoord. Dus ik rollen, gooi een 92 (ik in mijzelf, woohoo!
) maar wat denk je, rolt die pala 93!!!!
of hearth je zelf
iemand die N called op stuff die duidelijk GEEN N is en zijn smoel houd moet je gewoon hard kicken
klaar
harde les geweest, dan maar een andere groep zoeken voor ZF
[ Voor 30% gewijzigd door Bokkie op 21-06-2005 17:39 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik geloof dat mensen m'n reacties echt wat te serieus nemen hier, ik zat meer af te geven op de belachelijk lage damage van Volley dan iets anders eigenlijkRaseriaN schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:47:
Jij bent echt zwaar ongesteld latelyMan relax het is warm weer..
Ok ik lok het wel een beetje uit maar kom op he... we weten allemaal wel hoe het werkt in WoW
Inderdaad. Zo'n type wil je dus gewoon niet mee hebben. Blacklisten die hap.-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 17:36:
op dit punt kies je dus eieren voor je geld en kick je ze aars keihard uit de party
[ Voor 25% gewijzigd door Hydra op 21-06-2005 17:59 ]
Hoe heb je je party zo gekregen dat vind ik wel interresant aan het plaatje, met alle buffs ensowOn_E schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:48:
[...]
Op mijn teentjes getrapt...![]()
Een Mage is ook met niets aan het gooien als ie oom is, maar die moet wachten tot combat voorbij is.
en speciaal voor jou :
[afbeelding]
Anoniem: 106398
Maar dat komt gewoon omdat Valaran een noob is (zeg hem dat wel nietDRaakje schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:58:
Pffff, in MC daar winnen de rogues (de goede) het van de mages (net). Maar locks, pfff die heb ik altijd onder de mages en de rogue zien staan. Is gewoon omdat locks veel moeten hebben van DoTs. Wel van belang is de build. Heb zelf een pure frost build die eigenlijk voornamelijk lekker is in MC. En dat met +225 dmg gear zit ik lekker aan de top van de dmg. Onze lock met 3 felheart items komt dan nog steeds niet in de buurt. Terwijl ik alleen mare simpele rares heb.
sterker nog, op het moment dat iemand need roept zonder dat ie hem nodig heeft of wat zegt, kick je hem er al uit, nog voordat hij kan rollenHydra schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 17:57:
[...]
Ik geloof dat mensen m'n reacties echt wat te serieus nemen hier, ik zat meer af te geven op de belachelijk lage damage van Volley dan iets anders eigenlijk
[...]
Inderdaad. Zo'n type wil je dus gewoon niet mee hebben. Blacklisten die hap.
Hier de link : http://wow.allakhazam.com/profile.html?161262
Heb nu nog 7 punten over en die gaan in imp sap natuurlijk en prep en imp cs
Dat laatste puntje moet ik nog even kijken..
[ Voor 29% gewijzigd door RaseriaN op 21-06-2005 18:20 ]
Is niet van mij, maar er zijn hier vast mensen die wel weten hoe je het zo krijgt.SaURoN schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 18:07:
[...]
Hoe heb je je party zo gekregen dat vind ik wel interresant aan het plaatje, met alle buffs ensow
Aangezien er wss overheen gelezen is( een na laatste op 4e pagina) stel ik ze nog maar een keerMegajr schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:35:
World of Warcraft klinkt als een leuk spel maar ik heb een aantal vragen:
1 Hoeveel mb haal je per uur ermee binnen(ongeveer)
2 Hoeveel kost het ?
3 Hoe speelt het(Gevechtsysteem enz.)
Alvast bedankt
[ Voor 49% gewijzigd door Megajr op 21-06-2005 20:52 ]
./signed!-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 18:19:
[...]
sterker nog, op het moment dat iemand need roept zonder dat ie hem nodig heeft of wat zegt, kick je hem er al uit, nog voordat hij kan rollen
Probleem is alleen dat deze persoon dat zelf vaak ook weet en er in zijn parties wel voor zorgt niet gekicked te kunnen worden, in dat geval kan je alleen maar de roll proberen te winnen
Bok > vnvd rond 22:00u BRD doen? Moet nog wat mobs killen voor een chain!
te laat voor mij geertAnoniem: 51661 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 18:38:
[...]
./signed!
Probleem is alleen dat deze persoon dat zelf vaak ook weet en er in zijn parties wel voor zorgt niet gekicked te kunnen worden, in dat geval kan je alleen maar de roll proberen te winnen
Bok > vnvd rond 22:00u BRD doen? Moet nog wat mobs killen voor een chain!
half 8 gaan we baron run doen
Nu ga ik zeer waarschijnlijk iets heel erg doms zeggen, aangezien ik nog nooit in MC geweest ben (42 Warlock, 41 Shammy en 53 Druid[b][message=23637500,noline]Nope warlocks zijn in MC handig bij Garr voor het bannishen van elementals en de SS. Verder komen ze echt niet mee met dps.
Verder moet ik zeggen dat als ik een Warlock in een groep kan hebben, ik het ook meestal doe (ST/Mauradon/ZF gewijs dan hé). Whipeprotection is erg lekker, en goede Warlocks kunnen zeker mooie damage doen. Ik weet niet hoe het endgame is, maar ik weet zeker dat ik met m'n 42 Warlock zeker in de buurt kom (op z'n minst dan) van een Mage. DoT's + 2.5 cast Shadowbolt + een meppend sletje = mooie DPS
Surfin' paradise!
Te vroeg voor mij, ik moet tot negen uur werken-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 18:42:
[...]
te laat voor mij geert
half 8 gaan we baron run doen
Lol ik lag echt helemaal gaar toen ik dit las maar ik kon het niet geloven... Gelukkig heb ik zelf ook een rogue dus ik dacht: eens kijken wat er gebeurdHTT-Thalan schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 08:50:
Gisteravond laat, in de AH op Vashj, ik lachte me kapot:
Ik sta tussen de mensen, het is druk, ik typ:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 /e pickpockets you for 7 silver, 29 copper .... (Azkhiel Whispers) FUCK U To Azkhiel: ? (Azkhiel Whispers) u stole my money u mofo /who azkhiel Azkhiel, Level 60 Paladin, <Verve>, Ironforge To Azkhiel: Is there something i can help u with? :) (Azkhiel Whispers) i dont know how u did it but give my money back To Azkhiel: Tell me something, did u buy ur account on Ebay? (Azkhiel Whispers) what ever To Azkhiel: Well? Did u? Tell me :) *Azkhiel is ignoring you

Onze enige 50+ mage heeft de guild verlaten, schiet niet echt op meer zo...
Hebben zeven 50+ spelers over nu, en een hele rits minder actieve 20-50ers, van wie de meesten eigenlijk niet verder komen dan : ''anyone want to raid Astranaar ?'' of ''Can anyone give me 5g ?''
In deze guild worden endgame raids wel erg moeilijk te bereiken geloof ik, al zijn er wel meerdere kleinere guids nu bezig met een soort pickup MC groep afspraak, waar wij dan ook aan mee gaan doen.
Hopelijk hoef ik iig niet over een tijdje samen met wat andere guildies aan te kloppen bij 1 van de 2 grote guilds, want die lijken me iets te serieus.

Endgame is ineens veel meer gericht op urenlange sessies, met ventrillo/ts, grote guilds, etc.
Wat is jullie mening hierover ?
Anoniem: 76438
Wij zijn een guild dat voornamelijk voor het plezier speelt, maar we maken wel gebruik van TS/VT. Zelfs als we niet aan het groupen/raiden zijn. Dus hoe serieus je moet zijn om TS/VT te gebruiken? Niet zo heel erg, een servertje staat er zo
Ok, TS/VT is dan misschien niet zo serieus meer, alhoewel het dat voor mij wel is.Anoniem: 76438 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 19:42:
Tjah, bij ons gaat dat ook zo. We hebben betrekkelijk weinig hoge lvl's. Handje vol 60ers en nog wat boven de 50. Omdat het zo aardig lastig is om een raid te organiseren voor een end-game instance en een lvl 60 rogue toch zijn spul wilde hebben is ie naar een andere guild gegaan. (zijn alts zijn wel gebleven). Het zal mij niets verbazen als er meerdere 60ers vertrekken.
Wij zijn een guild dat voornamelijk voor het plezier speelt, maar we maken wel gebruik van TS/VT. Zelfs als we niet aan het groupen/raiden zijn. Dus hoe serieus je moet zijn om TS/VT te gebruiken? Niet zo heel erg, een servertje staat er zo
Maar inderdaad wat je zegt, ik (en die paar andere ''oldbies'') willen toch echt zsm aan endgame raids mee gaan doen, maar op onze server zijn er eigenlijk maar 2 horde guilds die het doen op het moment, die dan ook gelijk de meeste lvl 60ers hebben, en zo dus geen buitenstaanders nodig meer hebben.
ViRaX schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 19:30:
[...]
Lol ik lag echt helemaal gaar toen ik dit las maar ik kon het niet geloven... Gelukkig heb ik zelf ook een rogue dus ik dacht: eens kijken wat er gebeurd. Helaas geen woeste mensen maar sommige trapten er echt in
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammer dat ik geen rogue ben, wil dit ook proberenViRaX schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 19:30:
[...]
Lol ik lag echt helemaal gaar toen ik dit las maar ik kon het niet geloven... Gelukkig heb ik zelf ook een rogue dus ik dacht: eens kijken wat er gebeurd. Helaas geen woeste mensen maar sommige trapten er echt in
[afbeelding]
[afbeelding]
Surfin' paradise!
Ik wil een beetje snel kunnen solo'en zonder (al te veel) downtime (mja, wie wil dit niet natuurlijk
Ik heb nu improved shadowbolt en improved corruption.
thnx alvast als iemand mij wil helpen
Surfin' paradise!
Vinden jullie het acceptabel dat een mage geld gaat vragen voor zijn conjured water/food? Zoals ik heb gelezen op thottbot kost deze spell 3gold ofzo(highest rank), en ik gebruik em zelf natuurlijk ook.
Aangezien het spul bij een vendor hartstikke duur is kan je er volges mij wel geld voor vragen. Als er iemand naar me toekomt en zegt: "gimme water fast", dan gaat ie op ignore. Mensen kunne het altijd nog wel netjes vragen en een klein vraagprijsje moet kunnen IMO.
Ik heb 2 uur geleden gnomeregan gedaan met me mage, en vond toch mijn IAE wel erg handig. Is dit done of not done? Ze zeggen meestal van niet, maar toch. De aggro is helemaal niet zo heel groot, en doet relatief veel dmg tegenover de mana die het kost. Vooral bij die dwarf dingen, die die mijnen leggen, echt een must. Nu snap ik ook wel dat je geen blizzard moet gaan gebruiken, maar dit kan toch wel?
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
hmm kSnappie88 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 21:35:
Als je weinig downtime wilt hebben, moet je Affliction gaan. Uiteindelijk krijg je Dark Pact, die ervoor zorgt dat je practisch geen downtime meer hebt.
'k zie trouwens net dat je bij mij in de guild zit
Surfin' paradise!
http://wow.allakhazam.com/profile.html?160858Viggen schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 21:27:
Kan 1 van de lvl highlvl warlocks deze noob-warlock (lvl 18 atm) een beetje opweg helpen met de keuze voor talents?
Ik wil een beetje snel kunnen solo'en zonder (al te veel) downtime (mja, wie wil dit niet natuurlijk)
die had ik al es bekeken
maar wat kan ik 't beste als eerste trainen? affliction of destruction? of eerst een paar van de ene en dan weer van de andere?
Ze trappen er gewoon in hoorSnappie88 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 20:19:
[...]
Jammer dat ik geen rogue ben, wil dit ook proberen
Als iemand buiten me party het vraagt dan ligt het net aan mijn humeur of ik het geef of niet, maar ik zal er nooit geld voor vragen.jarnotjuh schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 21:43:
Even een discussie starten:
Vinden jullie het acceptabel dat een mage geld gaat vragen voor zijn conjured water/food? Zoals ik heb gelezen op thottbot kost deze spell 3gold ofzo(highest rank), en ik gebruik em zelf natuurlijk ook.
Aangezien het spul bij een vendor hartstikke duur is kan je er volges mij wel geld voor vragen. Als er iemand naar me toekomt en zegt: "gimme water fast", dan gaat ie op ignore. Mensen kunne het altijd nog wel netjes vragen en een klein vraagprijsje moet kunnen IMO.
Ik heb 2 uur geleden gnomeregan gedaan met me mage, en vond toch mijn IAE wel erg handig. Is dit done of not done? Ze zeggen meestal van niet, maar toch. De aggro is helemaal niet zo heel groot, en doet relatief veel dmg tegenover de mana die het kost. Vooral bij die dwarf dingen, die die mijnen leggen, echt een must. Nu snap ik ook wel dat je geen blizzard moet gaan gebruiken, maar dit kan toch wel?
Stel je voor dat je dit doet bij een priest en hij komt je later tegen in een instance. Als ik die priest zou zijn dan zou ik je zo gruwelijk dood laten gaan want je wilde niet betalen voor een heal/resurrection.... weet je hoeveel die spells kosten bij een priest trainer
Zelfde geld voor buffs.
Anoniem: 93525
Makina stop met posten en ga verdomme es raiden of zoAnoniem: 106398 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 13:24:
Even over de warlock discussie:
Ik ben lvl 60 warlock (Makina) op Arathor, in de op 1 na grootste Alliance raidguild. Op de Robe na heb ik de hele dreadmist set, maar ik gebruik nu de Robe of the Void. Weapons/necklace/ringen/trinklets zijn gebaseers op +damage/crit. Een gemiddelde shadowbolt doet 750 damage, dit is een 2.5sec cast spell(met talents). Ik ben SM/ruin specced. Ik heb nog maar weinig mages gezien die mij outdamagen als ik voor de damage speel (5man runs). In raids gaat het vaak wat meer om CC (banish/seduce/taunt/counterspell). Met mijn SS heb ik al heel wat wipes verkomen, ook vlak voor Baron/Gandling in 5 man runs. Mijn imp geeft +42 stamina buff, mijn succubus kan humanoids seducen. Ik geef healthstones voor eindbazen om de priests/druids mana te sparen. Hoe is dit in godsnaam niet nuttig te noemen?
I rest my case.
Btw, kareltje, zin om vanavond DiM in te duiken voor mijn rod of the ogre magi? Of gaan jullie MC in?
Grtz,
"Ged"
XBO: Michaël#3318
Scrolling combat textAnoniem: 106398 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 18:34:
Weet iemand nog hoe die UI heet die alle damage die je doet en ontvangt in je scherm zet? Ik kan me nog herinneren dat ie is langsgekomen omdat Drakedog hem gebruikte, maar kan de juiste post niet meer vinden. Alvast bedankt.
ROFLViRaX schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 19:30:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 41% gewijzigd door DeepSeven op 22-06-2005 00:49 ]
http://wow.allakhazam.com/profile.html?108228
Als je uitleg wil spreek me maar aan @ Arathor of zo
Arms/fury of protection maakt in grote lijnen weinig uit voor tankenAnoniem: 146357 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:46:
Al weer een tijdje geleden dat ik gepost heb. Inmiddels ben ik met mijn warrior bijna lvl 51 geworden en nu komen de dungeons die echt een stuk lastiger zijn natuurlijk. En hoewel ik dacht een redelijke tank te zijn, viel me op dat ik problemen heb om groepen met meer dan 3 mobs de aggro te behouden. Hetzelfde overkwam me gisteren in mauradon. Wat doe ik precies verkeerd? Ik ga als volgt te werk:
eerst in battle stance:
Charge of pull (geweer)
Thunderclap
Demo shout
daarna snel terug in Defensive stance:
op 1 mob sunder armor.
En als het mogelijk is een disarm
Wat ben ik vergeten? Of ligt het niet aan mij maar aan de groep?
owja, misschien handig om te vermelden dat ik een arms/fury warrior ben
Wat je wél verkeerd doet, is Thunderclap. Dat kost je namelijk rage (dat klinkt heel raar ja
Als je tankt, NOOIT in berserker stance gaan staan, zeker niet als je me teen 2-hander loopt (wat ik toch al idioot vind als warrior én priest). Whirlwind is alleen maar nuttig om je Damage meter omhoog te gooien, de priest oom te maken en dan nog een wipe te pakken. Niet doen is mijn devies. Wat echter wel leuk is, is sweepcleaven. Dat kan goed als je 2 warriors in je party hebt en in lagere instances (Uldaman is een leuke). Makkelijkst is een groep van 4 mobs. Als elke warrior 2 mobs agro'ed, en dan wacht tot je rond de 70 rage zit, mik je sweeping strikes aan en ga je cleaven. Je doet dan namelijk 2 keer damage per mob. Gelijk daarna weer een sweepcleaveevilpin0 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:56:
[...]
Ik zelf loop nog met een grote 2hder rond in instancesspeel met een paar priest die ik beloofd had 1hd +shield te gaan zodra ik een goede vind. Ik denk dat je beste kan stance switchen en er wat wirhwinds tegen aan gooien en mischien wat cleaves als je veel rages hebt. Ik zelf merk dat ik erg veel dmg doe tegen meerde mobs zo, vooral met beserker rage aan = veel extra rage als 3 gasten je slaan heb daarom ook totaal geen moeite met agro. Helaas is dit veel ineffectiever met een snelle 1hder, maar alsnog bouw je wat rage op bij de andere mobs. Verder natuurlijk gewoon taunten en als taunt op cooldown zit mocking blow gebruiken, verder als ik zie dat een mob een caster gaat aanvallen wacht ik altijd ff tot die bij hem is en dan intercept ik hem, niet super boeiend ofzo vindt het gewoon strak om te doen
en als er teveel mobs gepulled zijn kun je overwegen om chaliging shout + retalition te gebruiken (swith ff snel naar een 2hder dan ofzo)
Trouwens, iemand riep dat de MT z'n mob eerst dood gaat: Niet dus. Je Offtank mob gaat eerst dood, de MT is juist bedoeld als survivor, die moet het langst bezig zijn
Music Addicted
Anoniem: 29882
de gozer die 200 g voor dat ding heeft geboden is simpelweg niet goed bij zijn hoofdAnoniem: 93525 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 00:37:
Mijn dag is ook weer goed, zojuist het eerste bod (200G) op Gut ripper gehad. De meeste mensen dachten dat ik niet boven de 30G uitkwam.
Favoriete solo build van meeste is met Dark Pact en dus beginnen met affliction. Dit zorgd voor wienig downtime.Viggen schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 22:43:
[...]
die had ik al es bekeken
maar wat kan ik 't beste als eerste trainen? affliction of destruction? of eerst een paar van de ene en dan weer van de andere?
Ik zou tijdens levelen en tot ik lvl 40 ben dit volgen:
Suppression Rank 3
Improved Corruption Rank 5
Improved Life Tap Rank 2
Improved Drain Life Rank 5
Fel Concentration Rank 5
Grim Reach Rank 2
Nightfall Rank 2
Siphon Life Rank 1
Shadow Mastery Rank 5
Dark Pact Rank 1
Affliction Total: 31
Ik denk dat je hier mee goed kan questen. Heb het zelf niet zo gedaan. Wou toen ik begon nog full destruction. Enige wat ik hier mee echt mis is Bane. Halve seconde cast tijd is toch redelijk wat.
Denk dat voor wat er na lvl 40 nog aan talents valt te doen je zelf wel wat kan bedenken. Dan weet je zelf beter wat je allemaal wilt en fijn vind spelen.
heals + buffs etc in parties zijn non argumeten, in een groep heeft iedereen een taak, doe je die niet mag je opzotuen.ImdaMned schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 00:15:
[...]
Als iemand buiten me party het vraagt dan ligt het net aan mijn humeur of ik het geef of niet, maar ik zal er nooit geld voor vragen.
Stel je voor dat je dit doet bij een priest en hij komt je later tegen in een instance. Als ik die priest zou zijn dan zou ik je zo gruwelijk dood laten gaan want je wilde niet betalen voor een heal/resurrection.... weet je hoeveel die spells kosten bij een priest trainer
Zelfde geld voor buffs.
als ik met mijn mage in orgrimmar of waar dan ook rondloop, vraag ik niet elke druid/priest om een buff, krijg ik hem wel, leuk en mooi meegenomen, krijg ik hem niet, ook goed
echter ik krijg wel als mage gewoon TE vaak mensen die om water vragen.
vraag je het vriendelijk, grote kans dat je 1 a 2 stacks krijgt, vraag je het niet vriendelijk, reageer ik niet eens.
feit is, iedereen roept "het is maar een paar seconden" lvl eens een mage naar 45-60 en moet je eens kijken, hoeveel keer er om die paar seconden gevraagd wordt.
Geld vragen voor water, neuh sorry dat vind ik de moeite niet, of je krijgt het, omdat je het vriendelijk vraagt, of je krijgt het niet omdat je gewoon bot bent (of ik heb geen zin sorry)
Raids/party, hoef je niet eens te vragen, want zodra je bij verzamelpunt bent en je bent mana gebruike heb ik al 2 a 3 stacks in een trade window geflikkerd voor je
edit:
gisteren trouwens met me priest een uurtje voor healslet gespeeld voor een mage
ik lvl 19, mage lvl 21, hard grinden in de barrens
[ Voor 8% gewijzigd door Bokkie op 22-06-2005 07:15 ]
Ik zou beginnen met affliction, improved drain life en siphon life ed. maken het solo farmen wat leuker.Viggen schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 22:43:
[...]
die had ik al es bekeken
Ja Ged ik ben al bezig
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 106398 op 22-06-2005 07:15 ]
Dus jullie doen pickup raids? Als een guildie rolt op een epic axe en die vervolgens zou verkopen werd ik gek...fixxx schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 00:10:
woei net voor de eerste keer in MC geweest, we hebben Garr en Gehannes omgelegdGehannes redelijk makkelijk, Garr met nogal wat moeite (3 whipes dacht ik) ik won dit leuke bijltje van een mob Brain Hacker in IF verkocht voor 350 g
mwoah waarom niet?Anoniem: 106398 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 07:18:
[...]
Dus jullie doen pickup raids? Als een guildie rolt op een epic axe en die vervolgens zou verkopen werd ik gek...
bij ons geld ook, Epic = greed roll
tenzij overduidelijk is dat er iemand echt 100% need heeft.
Nee we doen altijd raids met een andere guild, gaat erg goed, goede samenwerking. We hebben voor de items van onyxia en MC een puntensysteem waarbij je punten krijgt als je op tijd aanwezig bent, een boss killed, aan het einde van de raid nog aanwezig bent enz. Op het moment dat er een item dropt mag je gaan bieden met de punten die je hebt. Deze axe wilde niemand punten aan besteden (min 20) dus ik heb 35 punten geboden, met de opmerking dat ik hem ging verkopen. Maar iedereen dacht dat ik er 100g ofzo voor zou krijgen. Uiteindelijk dus 350 gAnoniem: 106398 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 07:18:
[...]
Dus jullie doen pickup raids? Als een guildie rolt op een epic axe en die vervolgens zou verkopen werd ik gek...
Ik zie de meeste pickups niet zo ver komen in MC hoorAnoniem: 106398 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 07:18:
[...]
Er is niet overheen gelezen maar er staat een start post waar je U tegen zegt. En nog eens links naar de overige 36 topics!! genoeg leesvoor lijkt me!Megajr schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 18:33:
[...]
Aangezien er wss overheen gelezen is( een na laatste op 4e pagina) stel ik ze nog maar een keer
Wat wil je horen??
1. weinig ala ISDN
2. zie start post
3. zie start post
Niet nuttig?? Het is een instant attack die met wat talent points 60% extra crit heeft. M.a.w. is meestal instant 700 dmg voor 5 rage!!Yellow|A schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 17:11:
Hier moet natuurlijk de kloeke: "dodge this" quote bij. Overpower is meestal maar een stomme move, gebruik het echt alleen tegen bosses, werkt voor geen meter tegen multiple mobs. Werkt wel, maar het is niet efficient
Tuurlijk werkt het niet tegen multiple mobs. Warrior kan ook maar 2 mobs tegelijk aan. Voor de rest is het dmg zuigen en ze 1 voor 1 afmaken terwijl de rest op je inbeukt.
There is no art to find the minds construction in the face
Nou, veel plezier in MC dan, waar het meerendeel BoP epics zijn-=BoKKiE=- schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 07:26:
[...]
mwoah waarom niet?
bij ons geld ook, Epic = greed roll
tenzij overduidelijk is dat er iemand echt 100% need heeft.
kEv4h schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 08:15:
[...]
Nou, veel plezier in MC dan, waar het meerendeel BoP epics zijn

sorry meer kan ik er niet over zeggen, ik ga hier niet nogmaals de "standaard" lootrules uitleggen, neem aan dat je zelf ook wel begrijpt wat ik bedoel
en nee ik heb MC/Onyxia etc nog niet gedaan, maar je hoeft mij iig geen les te geven over loot rules.
en over dkp's hoef je mij ook niets uit te leggen ok

en ja ik ben met verkeerde been uit bed gestapt
Leg ik je wat uit dan? o_O-=BoKKiE=- schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 08:21:
[...]
![]()
sorry meer kan ik er niet over zeggen, ik ga hier niet nogmaals de "standaard" lootrules uitleggen, neem aan dat je zelf ook wel begrijpt wat ik bedoel
en nee ik heb MC/Onyxia etc nog niet gedaan, maar je hoeft mij iig geen les te geven over loot rules.
en over dkp's hoef je mij ook niets uit te leggen ok![]()
en ja ik ben met verkeerde been uit bed gestapt
En als je met je verkeerde been uit het bed gestapt ben, reageer dan maar gewoon niet op me.
geld natuurlijk alleen voor BOE epics,kEv4h schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 08:32:
[...]
Leg ik je wat uit dan? o_O
En als je met je verkeerde been uit het bed gestapt ben, reageer dan maar gewoon niet op me.
MC epics zijn of need roll of class roll, duh
maar zal de volgende keer wel duidelijker zijn
Ze hadden 2 mede-guilders al een paar keer geganked en toen ging ik me er maar eens mee bemoeien
De 2 waren 2x morsdood (we gingen cave in, komen hun tegen dus we maken ze dood
Dus weer dood en wij moesten weer terug die cave in nadat we de quest hadden afgemaakt.
Wij vrolijk questen daarbinnen, komen we weer buiten.. staat daar een partij horde te wachten!
2x LvL57 Shaman, LvL57 Mage, LvL53 Druid, LvL50 Druid, LvL53 Rogue
Goed, dat was dus een gruwelijk gevecht maarja
Toen wij weer wat hulp erbij en toen waren hun weer gewiped
Blijft leuk... horde pesten

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Wat versta jij onder pesten?
Dat je ze gewoon weer killed als ze pas 10 seconden leven oke, maar corpsecampen is wel triest. Mij hebben ze ook zo vaak gecorpsecamped, en da's echt gewoon triest. Volges mij komt dat door de slechte naam die the lowlanders had(oud guild). Elke horde haatte ons blijkbaar. Nu met mijn lvl 33 mage ben ik pas 2x geganked, dat was met me paladin wel anders.
Maarja, wees blij dat je niet in SS/TM ofzo was, anders had je meteen een hele raid op je dak
Denk je net ff in te gaan loggen om je mail te checken, oja, servers down

Onder pesten versta ik dus gewoon telkens weer hun aanvallen afslaan.. moet zeggen dat de alliance aan onze kant nu toch eindelijk eens wat beter begint samen te werken!jarnotjuh schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 09:00:
[...]
Dat je ze gewoon weer killed als ze pas 10 seconden leven oke, maar corpsecampen is wel triest. Mij hebben ze ook zo vaak gecorpsecamped, en da's echt gewoon triest. Volges mij komt dat door de slechte naam die the lowlanders had(oud guild). Elke horde haatte ons blijkbaar. Nu met mijn lvl 33 mage ben ik pas 2x geganked, dat was met me paladin wel anders.
Maarja, wees blij dat je niet in SS/TM ofzo was, anders had je meteen een hele raid op je dak![]()
Denk je net ff in te gaan loggen om je mail te checken, oja, servers down![]()
. Ik wist het wel, maar ik dacht er niet bij na, omdat ik normaal altijd stageloop. Mag nu niet, zonnesteek opgelopen. Op dokters advies 3 dagen thuiszitten
Alhoewel de verhouding 1.7:1 is voor de alliance.. CorpseCampen doe ik niet, maarja als je iemand op een graveyard ganked kun je verwachten dat je daarna zelf geganked word
Owja het is woensdag dus.. vergeten
Ik was met mijn Mage in Searing Gorge. Wilde nog even 51 worden gisteravond. Lukte niet helaas

Of in Un'Goro crater met mijn Warrior. Ik zie een Rich Thorium, ik er op af, maar een Orc ook. Orc wordt aangevallen door de lokale bevolking, ik sneak er langs
[ Voor 4% gewijzigd door Mojo op 22-06-2005 09:07 ]
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Ps. Hij was zelfde lvl en was niet erg laag qua HP/Mana.. hij had gewoon pech
[ Voor 15% gewijzigd door RaseriaN op 22-06-2005 09:09 ]
wat ik had begrepen hadden de lowlanders een slechte naam ja qua rep onder de horde.jarnotjuh schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 09:00:
[...]
Maarja, wees blij dat je niet in SS/TM ofzo was, anders had je meteen een hele raid op je dak![]()
Denk je net ff in te gaan loggen om je mail te checken, oja, servers down![]()
. Ik wist het wel, maar ik dacht er niet bij na, omdat ik normaal altijd stageloop. Mag nu niet, zonnesteek opgelopen. Op dokters advies 3 dagen thuiszitten
Meerdere malen meegemaakt dat er expliciet werd geroepen in locald defense dat er lowlanders waren, waarna onmidellijk een lynch partij werd samengesteld en op jacht ging
zelf ook slechte ervaringen met enkele lowlanders trouwens, als in corpsecampen, 10 lvls lager killen etc
edit:
gistren paar keer wat lvl 35-44 gekilled in stonetalon met me shaman

was onderweg om spidersilk te farmen voor me alt, land ik in stonetalon, bij het naar buiten rennen, kom ik een vluchtende lvl 26 tegen die achterna gezeten wordt door 3 alliance lvl 34-44 die heb ik even gekilled
1 druid kon wegvluchten en verloor ik uit het oog, ik rustig paar spinnen killen, zie ik hem in stealth zitten
hij maakte wat onduidelijke gebaren

[ Voor 26% gewijzigd door Bokkie op 22-06-2005 09:19 ]
Da's idd waar, moet je mee oppassen.RaseriaN schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 09:05:
[...]
Onder pesten versta ik dus gewoon telkens weer hun aanvallen afslaan.. moet zeggen dat de alliance aan onze kant nu toch eindelijk eens wat beter begint samen te werken!
Alhoewel de verhouding 1.7:1 is voor de alliance.. CorpseCampen doe ik niet, maarja als je iemand op een graveyard ganked kun je verwachten dat je daarna zelf geganked word
Owja het is woensdag dus.. vergetenben ik blij dat ik toch neit kan spelen op het werk
Bij ons is de alliance horde ratio net andersom 1:1.7

Btw, moet jij niet "werken" ipv gotten?
edit bokkie, dat was inderdaad waar. Als er een horde geslacht werd kon je er donders op zeggen dat een paar min later een stuk of wat horde voor je neus stonden
[ Voor 12% gewijzigd door enira op 22-06-2005 09:16 ]
Ik heb het zelf gehad op een RP server, ik nam snel een chest in terwijl een horde aan het vechten was. Alleen een half uur later had ik me pvp flag aanstaan aangezien ik een pvp mob had aangevallen. Ik loop Booty Bay in en kom die zelfde speler tegen hij zet ze pvp aan en val me aan in Booty Bay, ik weet nu nog niet waar al die guards vandaan kwamen, maar aangezien ik terug vechte kreeg ik ook guards tegen me. Ik loop terug naar me lichaam en valt hij me weer aan, alleen nu deed ik niets dus werd ook niet aangevallen, dit heeft hij vier keer gedaan. Zal hem wel wat silver hebben gekost om ze gear te laten maken.Mojo schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 09:07:
Horde pesten is leuk
Ik was met mijn Mage in Searing Gorge. Wilde nog even 51 worden gisteravond. Lukte niet helaasAnyway, ik zag ergens een chest staan, maar had geen zin om hem te pakken. Moest ik alle mobs weer slopen enzo. Doen dat ineens 2 horde voor me, ja dan vraag je er ook om, om die chest te ninja'en
Zat een leuk zwaard in, van 2G waard. ./wave (PvE)
Of in Un'Goro crater met mijn Warrior. Ik zie een Rich Thorium, ik er op af, maar een Orc ook. Orc wordt aangevallen door de lokale bevolking, ik sneak er langs. 4 Ore, Arcane Crystal en BLue Sapphire
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Anyhow, hoe ik m'n horde warlock level = afflict tot aan siphon life, daarna knal ik 8 punten in demonology, en de rest in destruction (zie een post van me hierboven ergens voor details welke talents precies, amplify curse moet je dan even vervangen door siphon life (moet nog respeccen)).
Je kunt daarmee echt nonstop doorgaan, en t werkt echt lekker.
Hmmm level 16 @ eerste dag van dat character
Toen wij met 5 man richting Mauradon reden ( ja, die avond dat ik mocht tanken jaRaseriaN schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 09:08:
Heb soms weleens spijt van mn acties tho... laatst een shaman wilde net gaan healen nadat hij klaar was met een mob.. snel een ambush en backstab erin.. (jaja 1 energy tick nodig) critten ze allebei... 880dmg en 650dmg... hij had totaal geen kans
Ps. Hij was zelfde lvl en was niet erg laag qua HP/Mana.. hij had gewoon pech
En ik was een beetje geirriteerd (discussie over die dagger enzo
Ik wíst het! Ik wíst het! Riep ze nog, ik wíst dat je hem ging pakken. Want een klootzak ben je toch ook
Dat ik een klootzak was kreeg ik later nog eens naar mijn hoofd, omdat ik niet 'met de rest doodging' toen ze een wipe veroorzaakte op het moment dat even snel een thorium mine probeerde leeg te halen
Ik neem aan dat je level 60 bent? Ben nu level 51, en Un'goro is dus de plek waar ik grind. Ik als Shaman zijnde probeer m'n kills meestal in Battlegrounds te krijgen, maar als eerst een level 54 Priest me van achter aanvalt terwijl ik hem rustig voorbij ren, en later ook nog een Hunter 55 hetzelfde doet. Maar vervolgens als ik ze afmaak (OMFG lolz Shaman R lam3!!11) moeten ze wel weer een level 60 guildmember erbij halen die mij gaat lopen ganken en zij vervolgens /spit kunnen doen. Als je als level 60 in Un'goro crater zit, ben je imho erg lame bezig.RaseriaN schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 08:53:
Gisteren in UnGoro de vloer aangeveegd met een LvL50 Tauren Druid en LvL53 Rogue.
Ze hadden 2 mede-guilders al een paar keer geganked en toen ging ik me er maar eens mee bemoeien
En ja, ik weet dat dit niet alleen Alliance is die dit doet. Laatst met m'n 53 Druid ook in Un'goro crater geprobeerd een Devilsaur in m'n eentje om te leggen, en op 10% komt er uiteraard een UD Mage m'n aars Pyroblasten, en vervolgens me nog een paar keer afmaken. Sommige mensen zijn gewoon triest, en dat heeft niets met zijde (hoogstens met class/ras) te maken.
Surfin' paradise!
En juist DAAROM speel ik op een PvP server. Gewoon te lame dat de andere faction je spullen jat en jij je kan er niks aan doen. Klote streek imo, maar schijnt vaak voor te komen op PvE.Mojo schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 09:07:
Horde pesten is leuk
Ik was met mijn Mage in Searing Gorge. Wilde nog even 51 worden gisteravond. Lukte niet helaasAnyway, ik zag ergens een chest staan, maar had geen zin om hem te pakken. Moest ik alle mobs weer slopen enzo. Doen dat ineens 2 horde voor me, ja dan vraag je er ook om, om die chest te ninja'en
Zat een leuk zwaard in, van 2G waard. ./wave (PvE)
Of in Un'Goro crater met mijn Warrior. Ik zie een Rich Thorium, ik er op af, maar een Orc ook. Orc wordt aangevallen door de lokale bevolking, ik sneak er langs. 4 Ore, Arcane Crystal en BLue Sapphire
Zoals al gezegd eerst voor affliction gaan t/m Dark Pact, daarna Destruction/Demonology.Viggen schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 21:27:
Kan 1 van de lvl highlvl warlocks deze noob-warlock (lvl 18 atm) een beetje opweg helpen met de keuze voor talents?
Ik wil een beetje snel kunnen solo'en zonder (al te veel) downtime (mja, wie wil dit niet natuurlijk)
En zorg ervoor dat je de First Aid skill neemt, en goed bijhoudt, health = mana voor Warlocks nml.
je bent een klootzak als je een horde speler aanvalt en afmaakt als alliance speler ? horde is horde bij mij , gister kwam ik een lvl 34 orc warrior tegen.. heb er een half uur achter aangelopen, telkens als ie een mob probeerde te pakken, pakte ik men boog en begon zo die te trainen op hem
"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"
Nee was toen nog gewoon lvl 53 en mn maten waren lvl 50 pala en lvl 52 hunter.. dus wat dat betreft heb ik alleen maar netjes gehandeld denk ik zo. En ik kwam daar niet om te ze op te jagen, wij kwamen daar en toen vertelde ze me dat ze hier geganked waren een tijdje terug, en meteen stonden ze daar...Snappie88 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 09:27:
[...]
Ik neem aan dat je level 60 bent? Ben nu level 51, en Un'goro is dus de plek waar ik grind. Ik als Shaman zijnde probeer m'n kills meestal in Battlegrounds te krijgen, maar als eerst een level 54 Priest me van achter aanvalt terwijl ik hem rustig voorbij ren, en later ook nog een Hunter 55 hetzelfde doet. Maar vervolgens als ik ze afmaak (OMFG lolz Shaman R lam3!!11) moeten ze wel weer een level 60 guildmember erbij halen die mij gaat lopen ganken en zij vervolgens /spit kunnen doen. Als je als level 60 in Un'goro crater zit, ben je imho erg lame bezig.
En ja, ik weet dat dit niet alleen Alliance is die dit doet. Laatst met m'n 53 Druid ook in Un'goro crater geprobeerd een Devilsaur in m'n eentje om te leggen, en op 10% komt er uiteraard een UD Mage m'n aars Pyroblasten, en vervolgens me nog een paar keer afmaken. Sommige mensen zijn gewoon triest, en dat heeft niets met zijde (hoogstens met class/ras) te maken.
We werken allemaal samen mee aan het lame gebeuren, ik heb geleerd inmiddels dat ik niet zomaar aardig doe.. soms kom ik een aardige Horde tegen en die bescherm ik dan ook voor mede-alllaince met /no enzo
Doe wat nuttigs met je tijd...Binno schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 09:29:
Rogue als tank, ok
je bent een klootzak als je een horde speler aanvalt en afmaakt als alliance speler ? horde is horde bij mij , gister kwam ik een lvl 34 orc warrior tegen.. heb er een half uur achter aangelopen, telkens als ie een mob probeerde te pakken, pakte ik men boog en begon zo die te trainen op hem
Het is dan ook de enige manier waarop je de Horde kan irriteren op een PvE server. Dus daarom doe ik het ook.QlimaX schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 09:27:
[...]
En juist DAAROM speel ik op een PvP server. Gewoon te lame dat de andere faction je spullen jat en jij je kan er niks aan doen. Klote streek imo, maar schijnt vaak voor te komen op PvE.
Overigens zag ik laatst een Tauren Druid PvP enabled. Ik wacht even tot dat hij zijn mob dood heeft en charge in. Beetje jammer dat hij me naar een andere mob toe lokte

Die warrior was een n00b, dus dat duurde ook niet lang
Maar daar moet je het dus wel van hebben op een PvE server, dat is wel jammer. En al helemaal dat er te weinig horde is op Stormrage. Volgens mij hebben ze nog niet eens MC geprobeerd.

[ Voor 19% gewijzigd door Mojo op 22-06-2005 09:33 ]
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Niet alleen horde vs alliance hoor. Ik kan de keren dat ik als NE priets bezig was de area voor een chest of een mining-vein te clearen terwijl er een alliance randdebiel me loot komt jatten niet meer op 5 handen tellen hoorQlimaX schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 09:27:
[...]
En juist DAAROM speel ik op een PvP server. Gewoon te lame dat de andere faction je spullen jat en jij je kan er niks aan doen. Klote streek imo, maar schijnt vaak voor te komen op PvE.

Andere geintjes die ik vaak toepas is in een druk gebied met hoop alliance 3 of 4 mobs tegelijk pullen. Doe ik voornamelijk met me warlock alt. Sommige mensen willen altijd wel helpen en pullen dan 1 of 2 mobs van me af. Om dan toch een beetje lamlendig te zijn zorg ik vaak wel dat ik ze altijd net ff 1 tik met een zwaard of dagger heb gegeven zodat ik ze iig getapped heb en ik dus de exp loot krijg.
Die mensen worden soms alleen wel kwaad als ik dan ook nog ff /thank doe
Maarjah.... ik vroeg niet of ze wilden helpen, en ik pull 90% van de tijd toch alleen maar datgene wat ik aankan dus eigen schuld dikke bult
En dat het horde/alliance ook gebeurt, ach shit happens. Je moet het conflict tussen die 2 een betje levendig houden he
Spelen met een warlock btw schopt echt kont
Gisteravond met me (toen nog) lvl22 warlock gewoon lekker lvl19-21 elites staan soloen met uiteraard wel enige downtime maar niet echt gevaar voor eigen leven.
Daarna Lakeshire ingedoken op zoek naar shadowpendants, en stonden ik en mijn void ff lekker lvl26-28 mobs weg te vagen om die pendants voor die quest te fixxen.
Ik was echt onder de indruk van de kracht en mogelijkheden van zo'n lockje (heb tot nog toe alleen maar priest gespeeld). Het bevalt me wel als damage-class zeg maar, vooral ook het feit dat een lock eigenlijk niemand nodig heeft. Mana op: lifetap, health op: bandage/food, te grote pull: fear. En het feit dat je een pet hebt die de klappen kan opvangen rockt ook natuurlijk vrij hard
Fear/shadowbolt ftw trouwens in solo gaming
[ Voor 25% gewijzigd door Ryceck op 22-06-2005 09:41 ]
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Anoniem: 124693
zieligMojo schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 09:33:Het is dan ook de enige manier waarop je de Horde kan irriteren op een PvE server. Dus daarom doe ik het ook.
Overigens zag ik laatst een Tauren Druid PvP enabled. Ik wacht even tot dat hij zijn mob dood heeft en charge in. Beetje jammer dat hij me naar een andere mob toe lokteKansloos. Daarna even terug gepakt. Die druid en een warrior pakten een stelletje mobs. 4/5 dood, Druid wil nét gaan healen. Charge, Mortal Strike. Dood
Die warrior was een n00b, dus dat duurde ook niet lang
Maar daar moet je het dus wel van hebben op een PvE server, dat is wel jammer. En al helemaal dat er te weinig horde is op Stormrage. Volgens mij hebben ze nog niet eens MC geprobeerd.

ga toch gewoon op een PvP server spelen - daar hoor je schijnbaar thuis
Anoniem: 47226
als je het vechten tegen andere spelers zo leuk vind, waarom zit je dan op een pve server?Mojo schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 09:33:
[...]
Maar daar moet je het dus wel van hebben op een PvE server, dat is wel jammer. En al helemaal dat er te weinig horde is op Stormrage.
te weinig horde..... maak zelf een horde char
edit - beetje laat
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 47226 op 22-06-2005 09:47 ]
Binno schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 09:29:
Rogue als tank, ok
Kun je misschien iets meer duidelijkheid in die text aanbrengen? Ik volg hem niet helemaal
Kan een lvl 52+ mage na maintenance even DM east grind checken?
lees op WOW US forums dat de xp HARD generfed is

quote van US forums
im lvl 57 and im getting 67 exp per guy .. when before at lvl 57 i was getting like 201 or 211
Ik had dit zelf ook toen ik daar aan het questen/grinden was, maar op level 60 ga je reagents verzamelen voor epic crafted items bijv.Snappie88 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 09:27:
[...]
Als je als level 60 in Un'goro crater zit, ben je imho erg lame bezig.
iig ik ga regelmatig eens naar Un'Goro te grinden voor essence of fire, en zo zijn erveel meer lvl50+ area's waar veel level60'ers zijn om reagents te farmen.
En ja, natuurlijk heb je lamers die alleen maar lopen te PvP'en op lower level's (greens) en niks beter te doen hebben waarschijnlijk.
Op lvl52 is het nog wat te vroeg denk ik, mobs zijn lvl54 en 55, en resisten daarom nog best wel wat van je spells :\-=BoKKiE=- schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 09:48:
Ok
Kan een lvl 52+ mage na maintenance even DM east grind checken?
lees op WOW US forums dat de xp HARD generfed is![]()
quote van US forums
[...]
je kan het proberen, maar of het het nu nog waard is, sinds die xp nerf
[ Voor 30% gewijzigd door butsj op 22-06-2005 10:10 ]
Anoniem: 114195
Kazzak!
http://www.affliction.co....ffliction_kazzak_divx.rar
Leuke loot ook;
Ring of Entropy (http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=18543)
Fel Infused Leggings (http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19133)
Eye of Shadow (http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=18665)
En wat lieve blauwtjes, Drakesfire Epaulets en Magiskull Cuffs.
There is no art to find the minds construction in the face
inderdaad vaak genoeg op lvl 60 met mijn guildie Devilsarus wezen farmenbutsj schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 10:07:
[...]
Ik had dit zelf ook toen ik daar aan het questen/grinden was, maar op level 60 ga je reagents verzamelen voor epic crafted items bijv.
iig ik ga regelmatig eens naar Un'Goro te grinden voor essence of fire, en zo zijn erveel meer lvl50+ area's waar veel level60'ers zijn om reagents te farmen.
En ja, natuurlijk heb je lamers die alleen maar lopen te PvP'en op lower level's (greens) en niks beter te doen hebben waarschijnlijk.
mja dat wilde ik dus weten[...]
Op lvl52 is het nog wat te vroeg denk ik, mobs zijn lvl54 en 55, en resisten daarom nog best wel wat van je spells :\
je kan het proberen, maar of het het nu nog waard is, sinds die xp nerf

mja dan maar questen
Goed onderbouwde reactie... /golfclapAnoniem: 124693 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 09:45:
[...]
zielig![]()
ga toch gewoon op een PvP server spelen - daar hoor je schijnbaar thuis
Reden dat sommige mensen spelen op een PvE ipv een PvP is omdat ze niet *altijd* zin hebben in dat oeverloze gepvp en geren voor de andere zijde. Als je er zin in hebt mik je je /pvp aan. Als je er geen zin hebt doe je het niet.
Als je als horde 2 seconden niet oplet terwijl er iemand anders met je loot vandoor gaat... tsjah, das hetzelfde imo als corpsecamping: het gebeurt bij jou 100x en je doet het dus met hetzelfde gemak een keertje terug. Ik zie er niets verkeerds in btw, tis gewoon het spel en houdt het conflict ene beetje levendig
En das goed nieuws want er zitten echt goede changes in deze keerMuppet schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 10:16:
http://www.worldofwarcraft.com/info/underdev/
Leaked patch notes lijken toch waar . . .
* nieuwe talents voor locks
* paar goede bugfixes
* nieuwe enchanting/tailoring recipes @ argent dawn
* nieuwe graveyards
* EENNNNN BWL
[ Voor 21% gewijzigd door Ryceck op 22-06-2005 10:19 ]
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Wat kan je hiermee? Is dit een quest starter ofzo? Er staan helemaal geen stats bij...
Dit topic is gesloten.