[MMORPG] Final Fantasy XI deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.153 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo dan, eindelijk maar weer eens een postje doen in dit topic. Na twee a drie maanden (tijdens de zomer vakantie) pauze besloot ik begin deze maand dat het maar weer eens tijd was om te beginnen aan FFXI.

Ik heb niet zoveel gemist merkten ik toen ik inlogden. Ondertussen heb ik wel mijn Bard 35 weten te krijgen en heb ik al twee dynamises gedaan. Gister voor de tweede keer Sandy gedaan, helaas geen drops voor mij (ik sta ook vrij onder aan de loot lijst) maar wel me flag gehaald in Sandy. Alleen Bastok en Windy nu nog te gaan dus.

Mijn stats atm:

WHM 65, BLM 35, BRD 35, SMN 20, RDM 15, BST 5

Ik doe eigenlijk helemaal niks meer met mijn black mage, red mage, summoner en beast. Ik ben van plan om mijn WHM deze komende weken iig naar 70 te brengen zodat ze in Dynamis iig iets meer aan mij hebben met Raise 3. En daarna ga ik gewoon fulltime voor Bard omdat die job mij echt heel erg trekt. Veel leuker dan White Mage op dit moment. En OMGOSH die volledige AF armor van bard is zo freaking cute. Okay je heb er niks aan maar hij is zo freaking cute.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2005 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:53
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/cooking100.jpg
:o
Eindelijk. ^^
Heb meer dan een vanadiel week in Crawler's Nest death jackets zitten afmaken voor royal jelly om die laatste .3 of .4 te halen. :|
Terwijl wel FFVII zitten spelen om het geheel niet te saai te maken (SADE is al overkill voor die kutbijen) dus ik moest nogal veel rusten/wachten op spawns, dus maar wat gegrind in FFVII.

THF 74, dus nu heb ik Utsu: Ni, ben verbazend moelijk kapot te krijgen zo (kan T's solo'en, en als ik wat oefen waarschijnlijk ook VT's). Was met een BRD maat van me Soulstealer Skullnix aan het killen, was hem en een gelinkte gob fijn aan het tanken (zonder mambo) totdat we helaas stierven door een stomme elemental spawn. Is toch een level 70-ish NM, verbaasde me enigzins wel, hopelijk kan ik snel eens Charybdis tanken voor mijn vrienden, maar dan wel met mambo graag. ;p

Mensen geholpen met vanalles en nog wat : Moldavite, Samurai Testimony, Genkai1 (voor de vijfhonderachtentachtigste keer nog maar ;p), Subjob items en nog wat zooi.

Nog 30k tot 75, en dan merits! :9
(Wordt waarschijnlijk eerst enkele puntjes in dagger, triple attack rate en critical rate, om ze dan in die volgorde te gaan cappen. Wat ik daarna ga doen weet ik nog niet infeite, tweede job is misschien een optie, BRD ofzo. :P )

(Edit : Helaas, royal jelly is EX, dus je kan het niet verkopen. (heeft ook maar een droprate van 2/hr ofzo). Cursed soup is 3-6k op AH, en 1.5k aan NPC, niet zo gek veel, maar het is niet zo een heel duur recipe, minder dan 10k/synth, plus dan die tijd dat je nodig hebt voor royal jelly)

Ga nu maar op mijn mule verdercraften denk ik. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Baha op 10-10-2005 12:59 . Reden: Reply :3 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07
woah gefelicteerd... level 100 zeg....

droppen die Death jackets royal jelly? dat wist ik niet... verkoopt dat spul een beetje? of is dat waardeloos, misschien is dat nl. iets wat ik wel met mijn whm kan farmen ^^

ik moet nog 5k tot 54, dan eerst maar eens G2 gaan doen en mijn derde AF deeltje ook nog. Dan nog 2 leveltjes tot Raise II en AF4.... ik ben voorlopig nog wel zoet...

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:55
Dit weekend ZM5 gedaan, paar keer doodgegaan in Ifrits etc etc.

Laatste headstone.. ik zie geen bericht dat ik alle items heb..check items.. mis ik gewoon die van Ifrits en die van Zitah >.< En ik weet 100% zeker dat ik ze wel ontvangen had (bij trip naar laatste headstone wel hard van de server gegooid..).
Kan nu dus Ifrits opnieuw gaan doen ; ; (Zitah is een makkie)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Poekie McPurrr schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 15:44:
Dit weekend ZM5 gedaan, paar keer doodgegaan in Ifrits etc etc.

Laatste headstone.. ik zie geen bericht dat ik alle items heb..check items.. mis ik gewoon die van Ifrits en die van Zitah >.< En ik weet 100% zeker dat ik ze wel ontvangen had (bij trip naar laatste headstone wel hard van de server gegooid..).
Kan nu dus Ifrits opnieuw gaan doen ; ; (Zitah is een makkie)
ja je moet ook heel dicht bij de steen staan.... we vragen aan onze LS member altijd om hun key items techecken.

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Bass64 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 20:56:
[...]
ja je moet ook heel dicht bij de steen staan.... we vragen aan onze LS member altijd om hun key items techecken.
Waarom denk je dat ik: "En ik weet 100% zeker dat ik ze wel ontvangen had" typte? Tuurlijk check je of je het item hebt ontvangen voordat je weghuppeld....

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:09
Gisteren middag begonnen met het lvlen van alle jobs die gebruik maken van Bronze en leather armor pieces naar lvl 8 ongeveer.
Ik ben begonnen met het lvlen van DRG. Damn die job is cool! _/-\o_
Je doet echt verrekte veel dmg op low lvl.
Ik ben nu iets van lvl 3,5.
De komende paar dagen is mijn vriendin er niet, en dan ga ik proberen om mijn WHM te
lvlen naar 40. De korte tijd die ik daarna heb, ga ik besteden aan het behalen van de overige tele-scrolls. Wat voor mij betekent dat ik nu echt eens wat fame moet gaan halen in Windurst.
Natuurlijk moet ik dan ook niet vergeten een groepje in elkaar te zetten om eens die Erase scroll te gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
Ik schaam mij diep, maar die erase heb ik dus ook nog steeds niet. BCNM's nog steeds niet gedropped en ik ga er gewoon echt geen 650k aan spenderen.... :(

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik zal er toch ook eens aan moeten geloven.
Ik heb nog niet bekeken hoe die quest in elkaar steekt.
Ik zal eerder een BCNM verslaan voor een item dan
dat ik er erg veel gil voor moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
heb mijn papyrus dus alleen nog die CW en GC items en dan weer verder naar 55 ^_^

Ik kan niet wachten op mijn AF

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Erase moet je ten absoluut laatste op 60 hebben. Imho natuurlijk, maar ik wordt werkelijk gestoord als ik op mijn subjobs nog een WHM hoorzeggen dat erase een luxe is. (en dat de helft van de pt het dan nog eens is) Je hoort NIN's toch niet klagen over de prijs van Utsusemi: Ni, en het proberen van de hand te doen als een luxe? :/

Als ik een BCNM zou doen, zelfs al is het met vrienden, en er dropt iets dat verkoopbaar is, dan word het verkocht, of voor 80% van de prijs verkocht aan de persoon die het wilt. Sure, jij hebt erase nodig, maar ga jij bijvoorbeeld ook die WAR die je aan erase helpt helpen met zijn twee archer rings te krijgen?
Sell & split is imho de beste strategie, is eerlijk en er kan geen heibel ontstaan. Het is simpel om de 80% prijs van erase uit je uiteindelijke deel van de loot te halen (meestal doe je een bcnm 6x, ieder pt member een orb), omdat je meestal niet zomaar 80% kan betalen.

Als WHM 50+ kan je in Gusgen wel veilig gaan minen denk ik, kan je heel makkelijk 50-100k/hr halen. Je kan ook harvesten in Saruta of Giddeus, voor ook een deftig gil/hr ratio.
Erase heb je zo binnen, je verbaast je hoe snel je zo'n bedragen gaat moeten/kunnen relativeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
zoals ik zei: ik schaam me er ook voor dat ik hem nog niet heb, maar ik kan echt nu niet 80% van mijn gil daaraan spenderen, ik level dus andere jobs voor drops, verkoop letterlijk alles wat ik te verkopen heb, farm 1 keer per week (levert ook ca. 50k per uur op), dus met level 60 heb ik hem zeker.

Onze LS is nu ook eindelijk wat fanatieker met BCNM's en ik sta als eerste genoteerd voor de erase gelukkig.

Als ik een party invite krijg zeg ik altijd: Sorry, i don't have Erase, if you want to pick other healer, i will understand.
Maar ik ben nog nooit geweigerd. Wel heb ik in pties gezeten met 2 whm's en het valt me op hoe absurd weinig erase gebruikt wordt :/

Anderen helpen met zaken die zij nodig hebben doe ik altijd mits ik in een party zit. Zaken die op onze LS-website aangekondigd worden om mensen te helpen, zij het met missies, zij het met items, ben ik altijd van de partij. En je wil ze de kost niet geven die ik inmiddels (en nog steeds) avonden lang gepowerleveled heb.... zelfs in Crawlers nest met gevaar voor eigen leven :D
Dus een keer wat hulp terug is imho best wel op zijn plaats (al zal ik er nooit om vragen)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Bijna niemand weigert mages though, heb een WHM gekend die tot 69 zonder erase zat. :|

Anyway, erase wordt vrij vaak gebruikt in parties, vooral naarmate je level hoger wordt.
Spider en antican slow, evasion down van bats, attack down van ik weet niet meer wat, defense down van dhalmels, absorbs, dia, bio en elemental enfeebles van mage beastmen, bubble shower van crabs (alhoewel die krengen het wel spammen bijna)..etc :)
Het is zeker een nuttige spell, goed dat je dat beseft en hem probeert te halen, hopelijk lukt het, zo'n geengageerde LS is wel fijn. :)

BCNM 40 : worm's turn is enorm simpel en dropt erase en de usual bcnm 40 stuff. 1 of twee blm's, een whm en een of twee ranged attackers en voor de rest maakt het niet uit wat je meeneemt. meer rng's of blm's voor easy win, maar melee kan net zo goed die spots vullen.

Vind het jammer dat ik je niet met AF's kan helpen, heb al zo vaak WHM's geholpen met bvb dat yagudo water dat ik eht wel blind kan. :P

[ Voor 23% gewijzigd door Baha op 11-10-2005 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, dit weekend eindelijk een astral ring kunnen kopen na een week dik farmen :) Mijn RDM55 heeft het niet zozeer nodig, maar dalijk mijn SMN levellen met astrals is wel zo fijn.

Jammer dat ik nu dik in de toetsweek zit en geen tijd heb om de update-goodies the checken. Heeft iemand die exp-boost ring al gehaald? Jammer dat hij maar voor 500 of 1000exp meegaat :/ Maarja, beter dan niets. Wat is de refresh-time van dat ding eigenlijk>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Baha schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:09:
Bijna niemand weigert mages though, heb een WHM gekend die tot 69 zonder erase zat. :|

Anyway, erase wordt vrij vaak gebruikt in parties, vooral naarmate je level hoger wordt.
Spider en antican slow, evasion down van bats, attack down van ik weet niet meer wat, defense down van dhalmels, absorbs, dia, bio en elemental enfeebles van mage beastmen, bubble shower van crabs (alhoewel die krengen het wel spammen bijna)..etc :)
Het is zeker een nuttige spell, goed dat je dat beseft en hem probeert te halen, hopelijk lukt het, zo'n geengageerde LS is wel fijn. :)
Als Bst/Whm gebruik ik Erase ook vrij vaak (op mezelf of andere Bst) om van lastige status-effects af te komen. Met name bij het meppen van goobues en steelshells helpt het goed.
Verder is het ook wel leuk om in een pt ff erase te doen zodat de whm kan blijven zitten (Bst heeft niet zoveel mp en is met een darkstaff zo weer aangevuld).

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Gisteren heb ik DRG gelvlt naar 4,5. Wilde wel langer, maar werd poisoned door een Crawler.
Met mijn stomme kop Windy in gerend waarna de Wyvern natuurlijk weg is.
Halverwege Windy stopte de poison. als ik dit eerder had geweten, dan was ik blijven staan.
Daarna wilde ik NIN gaan doen, maar ben eigenlijk maar weer terug veranderd in WHM/BLM om vandaag dan hopelijk 2 lvls of meer erbij te krijgen.
Dan probeer ik morgen nog een aantal lvls te behalen en hoop dan op lvl 40 te eindigen.
Ik zal meteen eens kijken of ik alle benodigde spells wel heb op het moment.
Dan ben ik tenminste niet gimped zonder Erase op het moment. Dan kan ik het voorlopig af met
de -na spells.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
Gisteren 2 parties gehad. Eerste party leverde me 3k exp. op in ongeveer een uur, maar toen viel de pty uiteen.
De volgende party gaf me nog ca. 1k exp erbij. Wat was het geval, het was een level 50-53 party waarbij ik de enige 53 was (maar aangezien er geen mages lfp waren hadden ze dat graag)
Toen zeiden ze dat ze naar Garlaige wilden heb ik netjes aangegeven dat de beetles daar niet echt super XP geven en dat we beter naar Kuftal of CN konden gaan. Leader wilde toch naar Garlaige dus daan maar heen. Gingen ze als dolle bezetene bats en beetles chainen, soms zelfs 3(!) tegelijk, maar de max exp was zo'n 139, meestal maar de helft of minder (40-60 exp)

En maar klagen dat ik de exp. killde >.<
Heb zelf maar een 52 whm geregeld in overleg met de pld en mnk die beide wilden vertekken ook voor hen replacement geregeld en op 900 tnl uit de party gestapt... bah!

Wel een maatje gevonden die me vanavond (of zo) helpt met AF3 en G2 yahooo dat vind ik nog veel leuker :)

Jammer dat ik als whm bijna onmogelijk die 900 exp kan solo-en, dan zou het helemaal toppie zijn.

En qua dat betreft vind ik het ook echt jammer Baha dat we niet op dezelfde server zitten...

Wel hoorde ik gister iets over een simpele BCNM50. Je gaat daar met een level 1 jobke naar binnen (moet je er wel effe zien te komen) en dan staan er 3 kisten. 2 Daarvan hebben leuke drops voor je, de derde = instant death >.<
Daar wil ik best 1 of 2 gokjes op wagen ;)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man man :s

Wat een update gisteren... 959 files (>.<)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 09:04:
Man man :s

Wat een update gisteren... 959 files (>.<)
Het ging nog redelijk vlot moet ik zeggen.

Alleen jammer dat toen ik inlogde m'n beeld na 5 minuten fouten (artifacts etc) begon te vertonen en ik berichten op m'n scherm kreeg dat m'n grafische kaart niet meer luisterde :(
Drivers vervangen etc etc, maar bood geen oplossing. Toen ander spel gestart om te kijken of het aan FFxi lag (je weet maar nooit) maar ook hier weer na ongeveer 5 minuten fouten en uiteindelijk een mooi zart scherm met vrolijk gekleurde strepen eroverheen >.<

Iemand een suggestie voor een vervangende kaart? moet agp zijn, liefst met 256mb geheugen, merk doet er niet zo toe (ati of nvidia) en 'm moet sneller zijn als m'n huidige kaart: ati 9800pro 128mb

(uiteraard moet FFxi er op te spelen zijn ;P )

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Tip voor vervangende kaart zou zijn in de X800 range van ATI.
Volgens mij is er een X850XT (PE) op AGP, maar weet het niet zeker.

[ Voor 3% gewijzigd door Arunia op 12-10-2005 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:27
6K schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 09:03:Gingen ze als dolle bezetene bats en beetles chainen, soms zelfs 3(!) tegelijk, maar de max exp was zo'n 139, meestal maar de helft of minder (40-60 exp)
Dat vind ik nog niet eens zo erg, als het maar gechained worden. 600 exp in 5 minuten is altijd nog beter dan 350 exp in 5 minuten, goed je bent wat actiever bezig maar dat mag de pret niet drukken.
6K schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 09:03:
Wel hoorde ik gister iets over een simpele BCNM50. Je gaat daar met een level 1 jobke naar binnen (moet je er wel effe zien te komen) en dan staan er 3 kisten. 2 Daarvan hebben leuke drops voor je, de derde = instant death >.<
Daar wil ik best 1 of 2 gokjes op wagen ;)
Gisteren ook gedaan, en had helaas de chest met de waardeloze drops, 11k bij elkaar in totaal.

Verder afgelopen tijd weinig gedaan. Bezig met een static proberen te vormen omdat party invites nu wel erg klote zijn, heb THF naar 35,5 getrokken ipv 37, maar dat kwam omdat ik het voorrecht had om in een ZM4 en ZM5 run mee te mogen doen, dan haal ik dat laatste 1,5 level maar met LFP ipv met neelon en detwisj ;)

Overigens 2 screenies, eentje waar ik van de platformen in windurst walls ben gedonderd en eentje voordat we ZM4 gingen beeindigen, wat overigens een eitje was.

Afbeeldingslocatie: http://matttt.nl/images/img_0007.png
Afbeeldingslocatie: http://matttt.nl/images/img_0012.png

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poekie McPurrr schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:20:
[...]

Iemand een suggestie voor een vervangende kaart? moet agp zijn, liefst met 256mb geheugen, merk doet er niet zo toe (ati of nvidia) en 'm moet sneller zijn als m'n huidige kaart: ati 9800pro 128mb

(uiteraard moet FFxi er op te spelen zijn ;P )
Pak de nVidia GF6800GT ... nVidia's kaarten + drivers zijn het lekkerst voor FFIX.

Blijf het trouwens gaar vinden dat FSAA het bij zowel ATi als nVidia het niet doet in FFIX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
omdat dat helemaal niet ingebakken zit anthony :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:58
Vergeet ze steeds te posten.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_100805_01a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_100805_02a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_100805_03a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_100805_04a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_100805_05a.jpg

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 12:40:
[...]

Pak de nVidia GF6800GT ... nVidia's kaarten + drivers zijn het lekkerst voor FFIX.

Blijf het trouwens gaar vinden dat FSAA het bij zowel ATi als nVidia het niet doet in FFIX.
Ik ga voor de Leadtek 6800LE versie, niet al te duur en met wat mazzel te unlocken. Maar ook niet-unlocked zal die wel werken met FFxi (zowat het enigste spel dat ik spel ^^ )

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb hetzelfde Poekie,
sinds FFXI speel ik nagenoeg geen andere spellen meer.
Ja, alleen tijdens de updates. Alhoewel er wel eens een
periode is dat ik geen zin heb om FFXI te spelen.
Maar daarna is het weer FFXI tijd. ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Inderdaad, bijna een automatisme om als ik thuis ben ff in te loggen, ook al ga ik dan niet spelen ofzo. Gewoon even de AH checke, plantjes onderhouden en ff vragen of er iets te doen is en dan eens kijken of ik echt ga spelen ^^

Af en toe een ander spelletje om af te reageren..

(heb nog wel een sociaal leven buiten ffxi hoor ;))

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
hehehe hoe herkenbaar....
thuis komen, vrouw en 2 wilde kinderen --> laptop op tafel, inloggen AH checken, goeiendag zeggen, kijken wie me eventueel savonds nodig heeft voor pwl, quest, mission, bcnm etc. en dan weer voor een paar uurtjes uitloggen tot de kids slapen :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Gisteren een hele tijd gewacht op een invite voor WHM.
Is me niet gelukt, ben daarna richting Crag of Dem gegaan en in Promathia.
Wilde namelijk kijken of ik er al in kon.
Had gehoopt om die missies daar te gaan doen, maar ze beginnen bij ons in de LS pas rond 12 uur.
Toen ik in Promathia was, kreeg ik wel een PT invite. Had niet gekeken welk lvl die gene was, maar achteraf kwamen we erachter dat ik natuurlijk gelevel capped was.

Ben uiteindelijk dragoon gaan lvlen naar lvl 7. Vanmiddag nog 1 level erbij en dan door met een
volgende job. Ik moet er nog redelijk wat, maar dat komt wel goed. Denk dat ik aan THF ga beginnen.
Het is wel uitzoeken voor sommigde jobs, welke weapons ze allemaal gebruiken.
De poison van die Crawlers is wel funest op laag lvl. Ben bijna iedere keer dood gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
Het is wel uitzoeken voor sommigde jobs, welke weapons ze allemaal gebruiken.
http://www.ausystem.org/~aushacho/gbox/ff/skill-e.html

:Y)

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
Gisteren een erg lange zit voor slechts 1400 exp.
Maar dus wel level 54 ^-^

Boyada Tree geweest, maar onze leader (een bst) had zijn andere ID gebruikt om ons te pwl. Totdat Aquarius opdook en hij die eerst wilde gaan slachten.
Na 40 minuten wachten zagen we hem uit de party verdwijnen en ook de high level whm van hem was offline >.<
Voordat je dan weer wat opgebouwd hebt, mensen die ongeduldig worden etc. etc.
het schoot allemaal niet op, maar dat mag de pret niet drukken :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@BioBakker,

die had ik dus gisteren moeten hebben.
Thanks! _/-\o_

@6K,

{/comfort} <t>

Dat is echt rot als dat gebeurt.
Ik ben blij dat je er weer een lvl bij hebt.
{congratulations!}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Meh, vanavond maintenance.. precies in de avond tot diep in de nacht >.<

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
*ouch* van 16.00 tot 02.00
grrrr lekker dan >.<

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja :s
heb eergisteren nog pas zitten updaten en nu weer plat... oh well ... zal wel iets anders doen ^^'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ohw, begint dus om 16:00 NL tijd?
Das minder dan.
Kan dus alsnog niet lvlen.
Nahja, kan ik meer tijd aan m'n vriendin besteden ^_^ {/cheer}.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mattttt schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 12:45:
omdat dat helemaal niet ingebakken zit anthony :P
Beter al gooien ze dat erin bij de nieuwe expansion ofzo :P Dan krijgt FF11 toch hopelijk een grote onderhoudsbeurt. Is een kwestie van goed coderen. Het is een erg irritant gemis van de game... In ff11 zit veel aliasing en zonder zou ik toch wel erg tevree zijn B)

FF11 is mooi, maar slecht geport. Square-Enix legt op rare fronten de nadruk als het om graphics gaat...

Weet iemand trouwens al wanneer we de nieuwe expansion kunnen verwachten? Ik heb zoiets gehoord als: "Along with Xbox360's FF11 launch" ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
ik gok idd met die launch, zoiets heb ik ook gehoord nl.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 22:16

NaWA

Hai, I Copy desu!

ik had begrepen rond mei 2006 als de xbox versie uitkomt

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik hoop dat ze meteen voor ons pc gebruikers ook een graphics update doen.
Al dan niet met een grotere drawdistance.
Ik vind het namelijk toch wel erg machtig als je (bijvoorbeeld) bij de ingang van La Theine
de Crag of Holla al kan zien staan. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
dan moeten ze wel de bomen in Zi'Tah langer maken, deze worden nu gewoon op een bepaalde hoogte afgezaagt.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shin_Alu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:13

Shin_Alu

Ranger/Ninja

Van wat ik gelezen heb, kwam de x-box 360 versie uit zonder expansion en zou de expansion dus later uitkomen.

Even kijken of ik de bron kan vinden

Gevonden, weinig echte zekerheid, ze zouden alsnog de expansion naar de 360 launch kunnen verschuiven:

* As expected, the Treasures of Aht Urhgan expansion pack will feature at least one new job, new zones, and new storylines.
* When asked about whether there will be multiple new jobs, the answer was that "there probably will be, but they could be combined", lending weight to the speculation that the new job shown may have Geomancer/Elementalist features as well.
* The use of level-capped areas is being looked at but isn't decided yet, based on looking at how they worked in the Chains of Promathia expansion.
* A new director has been put in place for this expansion; map designer Kouichi Ogawa will be heading up Treasures of Aht Urhgan.
* The beta test of the Xbox 360 version of FFXI will include up to Chains of Promathia but not Treasures of Aht Urhgan; presumably, the new expansion will be coming out sometime next year, after the X360 FFXI is already up and running.
* On the same vein, the North American beta for X360 FFXI is being scheduled with Microsoft, based around the release of the Xbox 360. It is undecided whether the Japanese beta for the game will happen at the same time or not, since the X360 is being released a few weeks later there.

bron: http://ffxi.somepage.com

[ Voor 82% gewijzigd door Shin_Alu op 14-10-2005 09:28 ]

Taru tossing moet een olympische sport worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik vind nog steeds dat ze gewoon FFXI voor Xbox Live! moeten uitbrengen en niet die personen naar de huidige FFXI server verplaatsen.
Ik zie het al voor me |:(
Dit is niet lullig bedoeld, maar als je merkt hoe men op XBlive speelt als kleuter zijnde, dan hoef
ik die personen niet in mijn buurt te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
NielsOveres schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 09:31:
Ik vind nog steeds dat ze gewoon FFXI voor Xbox Live! moeten uitbrengen en niet die personen naar de huidige FFXI server verplaatsen.
Ik zie het al voor me |:(
Dit is niet lullig bedoeld, maar als je merkt hoe men op XBlive speelt als kleuter zijnde, dan hoef
ik die personen niet in mijn buurt te hebben.
Het idee van Square Enix is dat het spel op elke machine gespeeld moet kunnen worden op elke server. Dus niet een aparte server voor xbox, een aparte server voor PS2. etc.

Ik denk dat je met een rpg zoals deze altijd een bepaald publiek trekt. Dat zijn juist niet de "schreeuwlelijk "types imo, dus het zal allemaal wel goed komen.

Ik had btw gehoord dat je in Japan een FFXI beta gratis bij een Xbox360 kreeg. Das wel beter :)

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Nee, maar naar mijn idee is het publiek voor de Xbox vooral Live! juist van die "kindjes".
Maar we zullen wel zien, ik hoef niet met ze samen te spelen als ik dat niet wil.

Ik ben er alleen zo bang voor omdat bijvoorbeeld bij GuildWars hetzelfde probleem zich
voor doet. alhoewel dit een gratis spel betreft. Het is dan toegankelijker en daardoor
zijn de spelers minder serieus.

Ik zit er bijvoorbeeld met mijn Taru aan te denken om te gaan roleplayen.
Maar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Wel grappig, dat van die "kindjes".. Volgens mij was dat hetzelfde verhaal als met de playstation release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Je kan perfect roleplayen in een LS, maar in een niet RP based LS wordt er in FFXI niet zo veel geroleplayed. Thelightstemplar op Phoenix is een RP LS geloof ik, je kan die misschien checken voor je taru. :)
Ik heb het zelf niet zo op mensen die consequent als taru-waru of mithrrrrrrra typen in chat, is ff geinig maar daarna werkt het me bij pcs wel op de zenuwen. (waarschijnlijk ook omdat velen die dit doen het wat overgebruiken)
En idd, ben zelf begonnen rond de US PS2 release en toen was er veel schrik voor kindjes. Die waren er wel, maar die worden uitgedund, FFXI is te veel werk voor mensen met een korte attention span. ;p
Hopelijk worden ze niet geholpen met genkais en vallen er daar nog wat af enzo. ;)

Denk trouwens ook dat veel PS2 spelers gaan overstappen, aangezien nieuwe ps2's geen HDD meer hebben en ze mss zoiezo een nieuwe console willen. :)

Edit : http://koti.phnet.fi/santamik/FFXI/paradise.swf :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door Baha op 15-10-2005 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
hehehe baha, ik word er bij tijd en wijle ook wel zenuwachtig van als mensen echt gaan role playen

wij doen we een dag in de maat - pirate talkin arrrr - ^^

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
oh god, die flash is echt GOED!!! :D

machtig hoe ze dat in elkaar hebben gezet :P kwist niet dat er emotes waren waar je als elvaan de boobies van een mithra kunt pakken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
hahahaha en die blonde elvaan.... THAT'S ME !!! hehehe

wederom niets spannends gedaan in het weekend (wat is dat toch met die weekenden) een kleine beetje exp. gehaald voor m'n buffer. In onze LS zijn nog geen level 50+-ers (op een DRK58 en mezelf 54 na) en men kan me daar dus niet helpen met AF3 en G2.
M'n longen eruit geschreeuwd in Jeuno voor hulp, maar niet gekregen. Dus ik ben vrees ik gedoemd te wachten tot anderen G2 nodig hebben om verder te kunnen :(

Dus maar weer een beetje bst gedaan, van 7 naar 11 gezet, was wel weer erg leuk. Toch echt een apartje job die afwijkt van alle anderen.... nu met mijn in game dinnetje afgesproken dat we beide bst naar 20 gaan zetten zodat we kunnen gaan solo-en....

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Afgelopen zaterdag Dynamis-Bastok gedaan, helaas geen Bst-Af maar wel dikke pret. Run ging redelijk vlekkeloos (22 man in Dynamis ofzo) behalve de sac-pull ging fout. Alles rende mee maar de NM bleef achteraan en was niet te pullen op die manier. Met ene mooie zenmetsu de ronde afgesloten ^^
Daarna Pld gelevelled, is nu lvl 36 met een klein beetje tot 37, eindelijk Flash!

Zondag een beetje een luilak-dag, beetje zitten meppen in CN voor een cofferkey, daarna wat zitten exp-bufferen voor Bst in Bibiki..tot iemand zei dat er een ZM5-Ifrits-run shout was in jeuno, ik daarheen en op naar Ifrits! Hadden besloten dat smn en ik (Bst) de bommen zouden ruimen waar we niet langs konden sneaken dus bij de eerste te ruimen bomb ded de Pld voke en stierf bij de self-destruct >:)
Na nog wat meer doden (ik niet dit keer) die NM's in een sneltreinvaart neergemept en voorzichtig gevraagd of we ook nog even Zi'Tah konden doen. No prob dus ZM5 was voor mij afgerond, daarna met ene paar man nog Zm6 en 7 gedaan :) (leuke is dat ik binnenkort meer mee kan door Ifrits heen, om dan weer zm6 en 7 (7 is een lachertje) te doen ^^ )

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
heeft even geduurd maar G2 is nu ook klaar :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
en mijn derde Artifact is ook rond ;)
de coffer key hadden we gelukkig snel te pakken (bst75, thf73, mnk60 en ik), daarna zijn de mnk en ik achter de derde banishing gate gegaan en gingen de andere 2 weer verder met hun dagelijkse bezigheden. Na enkele uren die coffers gecamped te hebben (we moesten er dus 2) besloot de mnk te gaan slapen en een dag later maar weer terug te komen. Het was laat, dus ik was dat ook van plan, maar deed nog 1 laatste sneak-rondje... en jawel.... 5 minuten nadat de monk uitgelogd was: *poef* een chest!

wat zie ik er nu dorky uit met die cap zeg! hahaha maar ik heb hem wel mooi ;)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Ik ben pas begonnen met final fantasty Xi. Ik vind dat alles traag gaat! Ik heb al wel 1000 konijnen gedood maar zit nu nog maar aan LVL 11 WAR / Ik wil monsters doden!!!
Voor een invit zit ik te zoeken en te wachten. Als er eentje langs komt is het dan een Jap. Die vindt dat ik nog veel HP en MP moet verdien en me achter laat.

Als er iemand mij wil helpen ik zit meestal in San d'Oria / east- of west Ronfaure.
Ik ben wel al een paar keer naar La theine plateau geweest maar zonder party ben ik vlug dood.
Valkurm Dunes, ja daar ben ik ook al geweest voor parties; Daar moet je wel lang wachten.

Daarom zoek ik hier een team om daar ons mannetje te staan.

Mijn naam is Dododonder in San d' Oria
Ik vecht als een leeuw en ik ben hard als steen op zoek naar team.

Dodo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 21:56:
Hallo

Ik ben pas begonnen met final fantasty Xi. Ik vind dat alles traag gaat! Ik heb al wel 1000 konijnen gedood maar zit nu nog maar aan LVL 11 WAR / Ik wil monsters doden!!!
Voor een invit zit ik te zoeken en te wachten. Als er eentje langs komt is het dan een Jap. Die vindt dat ik nog veel HP en MP moet verdien en me achter laat.

Als er iemand mij wil helpen ik zit meestal in San d'Oria / east- of west Ronfaure.
Ik ben wel al een paar keer naar La theine plateau geweest maar zonder party ben ik vlug dood.
Valkurm Dunes, ja daar ben ik ook al geweest voor parties; Daar moet je wel lang wachten.

Daarom zoek ik hier een team om daar ons mannetje te staan.

Mijn naam is Dododonder in San d' Oria
Ik vecht als een leeuw en ik ben hard als steen op zoek naar team.

Dodo
op welke server speel je????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste keer dat ik met een event geluk heb. Eerste 6 trades had ik al 4 items, pumpkin 1 en 2, trick staff en horror head.

En toen kwam er na 10 uur onderhoud nog eens 3 uur erbij uit het niets. Af en toe vraag je echt af waar ze daar mee bezig zijn bij square enix. Nou ja, dan maar tijd voor bed.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2005 05:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
okay, nu komt het trick 'n treat festival...

wat is het toch dat altijd iedereen precies weet wat ze moeten doen met die festivals behalve ik >.<

Kan iemand mij eens uitleggen waar je die info vind? of wat de bedoeling deze keer is?
Je moet 'treats'(?) geven aan een verklede npc in een stad.
Kan dat in iedere stad? (doelende op een elvaan in bastok/windy en sandy?) heeft het nut om hem overal te doen?

Wat zijn die treats?

Hoe krijg je een +1?

Het enige wat ik tot nu toe begrepen heb was die buffel die je moest killen (en dat heb ik dan ook gedaan) ^^

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
How to get costume/items from costumed NPC.

Please read carefully on how to do it without wasting your gil.

What treats can be traded
*cookies (acorn cookies from Ness Rugetomal for 22 gil each in Windurst Waters is the second cheapest way to go)
*chocolate (can be obtained from NPC in Lower Jeuno or Bastok for a low price)
*garlic crackers (4 gil each from npc in lower jeuno in Neptune Spires Inn, the cheapest way as mentioned by several reliable sources)
*anything from AH-Food-Meals-Sweets Category will work. No other category will.

You cannot trade fruit this year. I tried trading saruta orange and the npc refused it. So please do not load up on stacks of fruit expecting to get an item, you are just wasting your gil.

what can result:
costume effect of any-type of mob
halloween event items (see below on how to obtain them)

Before taking part make sure to take all halloween event items out of event storage, so NPC does not give you that item. If you keep the item in storage, the npc will give you that item, because it believes you do not have that item! You can always put them back in storage later.

To get HQ of certain event items *do not have any other event staff equipped except for what is listed below*
Horror Head: Wear Pumpkin Head while trading
Horror Head II: Wear Pumpkin Head II while trading
Trick Staff II: Wear Trick Staff
Treat Staff II: Wear Treat Staff
Pitchfork +1: Wear Pitchfork

To get NQ versions do not have any event gear equipped.

You can only get 3 costume effect and 3 item per game day. It will take you several cookies in order for NPC to give you either one. Some has mentioned it can take at least 1 stack of cookies.

good luck and have fun

Edited, Thu Oct 20 23:02:49 2005 by etnapwnzs

(van allakhazam)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Die pitchfork is nieuw? die zat er vorig jaar toch niet bij?

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 11:15

Major Carnage

waki miko Reimu

Pitchfork is nieuw jah. Vorig jaar waren de 'II' versies nieuw. Het is nu wachten tot bekend is hoe je die pitchfork kan getten :) Wel is bekend dat de +1 versie de movement speed verhoogt als je een costume aan hebt.

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
maar wanneer moet je nu wat aan die npc traden?

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/skillsbl00.jpg
Gisteren 75 THF gehaald, eindelijk, na 107 dagen playtime. (wel wat gebazaard, maar daar kan maar een dag of vier van zijn ofzo) Voor LS met een PT Ulli camp in het oog houden, konden daar rustig xp'en tot hij spawnde, en dan hebben we hem met ons pt'tje afgemaakt, was wel leuk. ^^
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/img_0247.jpg
1337! ;)
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/haxnomb.jpg
Vond huilende BLM wel grappig. ^^
Ik wou dat ik wist hoe je SC effect minder laat geresist worden, 100% DMG op light is sexy, maar het is zo zeldzaam. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
hier minder spannend maar 56 en Raise II net gehaald ;)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vrijdag BLM op 23 gezet(bijna 24) in lower delkfut tower.(eerste CoP lokatie voor mij dus eerst intro filmpje mogen bekijken)

hebben daar gobs, giants en bats geslacht.

tevens tussendoor chocobo quest gedaan

nog een 7-tal levels te gaan voordat ik de advanced jobs kan gaan unlocken waaronder SMN.

moet nog even kijken wat ik moet doen voor die quests te starten maar dat zoek ik wel op.
wil zowiezo alle jobs unlocken zodat ik daar later niet naar om hoef te kijken maar voor mij is SMN even het belangrijkst.

mijn "to-do" lijstje groeit ook alsmaar door, zoals
mijn rank verhogen(rank2 zit ik nog)
WHM verder levellen(is alweer drukker in the dunes)
SMN unlocken en levellen
fishing en cooking omhoog brengen.

kun je trouwens ook de avatar gevechten halen als je geen SMN bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
[b]Baha schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 18:52
Ik wou dat ik wist hoe je SC effect minder laat geresist worden, 100% DMG op light is sexy, maar het is zo zeldzaam. :/
Als je dat sexy vind, moet je maar eens een second lvl3 SC doen, ie. Tachi: Gekko > Heavy Shot (Fusion) > Shark Bite (second lvl Light), dan kan je zelfs 150% Light DMG doen als additional effect.
DAT is pas sexy :P

Oh en om antwoord te geven op je vraag.
Ik denk dat de kans dat je geresist wordt kan verkleinen door een light skillchain te doen op monsters die weak vs light zijn, ook kan je (mits je een brd heb) ook nog light threnody casten waarmee je hem nog slapper tegen light maakt. Andere kant van het verhaal is, als iets weak tegen dark is en je cast dark threnody dan denk ik niet dat je veel kans hebt op een 100% light skillchain dmg :o

[ Voor 35% gewijzigd door deTwisj op 23-10-2005 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Niet echt veel bijzonders gedaan.. Daarom maar wat plaatjes (welke wat meer zeggen dan woorden ;)

Afbeeldingslocatie: http://matttt.nl/images/ffxi101/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://matttt.nl/images/ffxi101/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://matttt.nl/images/ffxi101/3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://matttt.nl/images/ffxi101/4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://matttt.nl/images/ffxi101/5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://matttt.nl/images/ffxi101/6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://matttt.nl/images/ffxi101/7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
55 WAR in ZM8? WTF? :o
Ben je toch nog te laag om deftige DMG te doen? *stares* 71+ NIN, 70+BRD, 68+ BLM, 70+ WAR.
Leech! ;)
Grats met sky, handig om te hebben voor eind 60 en 70+ (flamingo's zijn nice van 63-66 denk ik).

3 stage SC's zijn tijdsverspilling imho, ofwel doe je die met een tank (zwakke ws's en tp gain) ofwel heb je geen BLM en kan je beter spammen. Is ook nogal moeilijk om tp gain tussen 3 mensen te regelen, en loop je het risico op enorm zware overkill als je op TP moet wachten.
Ik denk dat de BRD light threnody castte, maar ben niet 100% zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
klopt, maar het is en blijft leuk om 1000+ shark bite met 1500+ light damage te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Baha schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 16:26:
55 WAR in ZM8? WTF? :o
Ben je toch nog te laag om deftige DMG te doen? *stares* 71+ NIN, 70+BRD, 68+ BLM, 70+ WAR.
Leech! ;)
Grats met sky, handig om te hebben voor eind 60 en 70+ (flamingo's zijn nice van 63-66 denk ik).
Och, dat leechen viel uiteindelijk nog wel mee vind ik, ik heb alleen maar Kam'Lanaut goed hard geleeched (3 hits in totaal), bij de overige NM heb ik toch wel een goed steentje bij kunnen dragen IMO.

Was trouwens 54 war toen ik dat deed :P

Je zit er overigens wel naast, 66 BRD en 65 BLM (geloof ik, die blm dan)

[ Voor 8% gewijzigd door bakakaizoku op 23-10-2005 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Hehe, netjes gedaan :) Wij gaan die ZM8 woensdag doen en als het even kan de rest t/m 12 erachteraan.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
Creeping Doom BCNM 4 keer gedaan en 4 keer gewonnen. Beste drop was Magicians Earring van 1mln en nog wat andere ringen van een paar honderd duizend gil per stuk.

Wederom geen erase >.<
heb nu 19 BCNM's gedaan voor Erase en nog altijd niets. Heb me wel voorgenomen niet 1 level meer erbij te halen zonder Erase.

Creeping Doom hebben we met 4 man gedaan, dus dat is 400.000 gil per persoon. Tijd om erase te kopen a 750.000 850.000 (een dag later) gil op Cerberus

[ Voor 6% gewijzigd door 6K op 24-10-2005 11:59 ]

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik ben nog altijd aan het proberen om een party te vinden zodat ik eindelijk eens
kan levellen. Nog steeds geen geluk gehad. Er zijn op het moment vrij weinig parties
of zelfs mensen rond hetzelfde level aanwezig.
Het levellen van de subjobs gaat hierdoor redelijk.
Af en toe nog eens andere dingen tussendoor doen, waaronder tele-mea sinds kort.
Gisteren nog even een aantal monumenten bezocht met een goede LS-vriend van me.
Is altijd wel gezellig. We hebben de 3 rond Crag of mea gedaan en hebben ze gelopen
aangezien een Chocobo rond de 2500gil koste.
We gaan de komende tijd besteden aan de andere monumenten.

Daarnaast heb ik een aantal jobs gelevelt naar 8.
Ben nu bezig met THF welke op level 3 zit nu.
Nu heb ik de volgende levels:
BLM 20
DRG 8
SAM 8
SMN 7
THF 3
WAR 8
WHM 36

Dit moet dus voor iedere melee job in iedergeval level 8 worden, waarna we door gaan tot
level 12 zodat ik eigenlijk een job kan pakken en dan een party zoeken tot aan level 20.
Het is niet erg van belang, maar wel leuk om te doen. Ik hoop binnenkort eens een prommy
te kunnen doen zodat ik daar ook weer eens verder mee kan, maar ja.

Voor de rest niet veel spannends gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren BLM op 25 gezet mede dankzij de Empress Band.

toch wel lekker zo'n 1000 exp per keer extra :P

verder niets gedaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Dit weekend de rest van onze pt meegeholpen zodat we allemaal op ZM8 zitten welke we dus woensdag gaan doen, geeft nog mooi even de tijd om voor wat exp-buffers te zorgen ^^

Verder nog Dyn-Jeuno gedaan met 16-17 man wat voor een leuke rel zorgde op Dramarok:
http://www.livejournal.com/users/russta/

Wij wilden eerst windurst doen (planned) maar een JP shell was ons voor en dook die Dyn is, wij rondkijken en Jeuno zou bijna vrij komen. Daar een uurtje of 2 gewacht tot we naar binnen konden en dat dan ook gedaan. Het was ook geen echt serieuze run meer aangezien er al 7 man af moesten haken maar het was meer een verkennings-run voor latere runs.

Maar goed, de LS die na ons kwam was dus een beetje pissed :D
Normaal hebben we geen last aangezien we rond 1500h een run doen, maar deze werd dus iets later (1900h).. ach ja, daily stuff on Dramarok ;P

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Hehe, ik heb het net zitten lezen (zag het al op je LJ).

Ik kan het ergens wel begrijpen, maar de reacties zijn wel overtrokken.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Neelon schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 17:33:
Hehe, ik heb het net zitten lezen (zag het al op je LJ).

Ik kan het ergens wel begrijpen, maar de reacties zijn wel overtrokken.
Het is zeker begrijpelijk, het is gewoon rot als je planning overhoop word gegooit.
Maar als ze slim zijn dan gaan ze die kalender promoten in plaats van achteraf mauwen dat een ls hun reserved spot heeft ingenomen.
Daarbij hebben er veel amerikano's gereageerd en dat zijn van nature al dramaqueens die gaan mauwen zodra het ze even niet zint..asians en euro's zijn op dat vlak veel relaxter, die reageren meer als : ok, dat ging fout, ff normaal en rustig blijven en de volgende keer gaat het goed.
amerikanen: $%^&#$%^$%&#&@&

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
artifact 4 was simpel, die heb ik nu dus ook...

zat net te lezen, af6 kan wel eens een pain worden... alleen al die coffer key krijgen schijnt niet simpel te zijn, maar goed dat is pas over 50 a 60k exp ;)

[ Voor 13% gewijzigd door 6K op 25-10-2005 00:59 ]

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb gisteren die bird NM maar eens opgezocht voor die leuke Pilgrim wand.
Deze vond ik na ongeveer een kwartiertje, dus ging wel lekker.
Daarnaast niet veel gedaan aangezien er nog steeds vrij weinig parties aanwezig of mensen op zoek naar een party.
Had ook geen zin om low level jobs te gaan levellen, dus daar is ook niets nieuws over te vertellen.
Vanmiddag even kijken wat ik dan ga doen. Denk dat ik THF ga levellen, wie weet haal ik de level 8 wel snel. Normaal is dat 2 levels per keer.
Anders ga ik naar Jeuno waar ik zal moeten kijken of de Bronze spear verkocht wordt in de AH. Dan wordt het weer DRG levellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
hahaha ik wilde Spook 'effe' killen. Kom ik daar, staat er 15 man >.<

hij popped en ik verschoot gewoon van het aantal spells en provokes dat afging ^^ pfffff ik koop die mantle wel XD

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Ik ga me altijd vervelen tijdens campen en zit dan ondertussen wat te klooien met lokale fauna (en dan ook wel eens de pull verlies).. Ik doe dan liever farmen/HELM om aan gil te komen en dan het item te kopen.

Gisteren in Bibiki nog even met die empressband limitpoints verzameld voor m'n eerste merit-point. Ben er nog niet helemaal uit waar ik 'm in ga stoppen.
Maar naast mij (zat op eerste plateau met die volgeltjes en konijntjes) was een pt bezig de vogeltjes te meppen tot ze een link kregen en ik een /tell "help!", gelukkig had ik net m'n eigen mob omgelegd dus ik daarheen gerend klaar om de link te charmen (Bst75) ... doet een van die pt leden er voke of iets op.. fijn, twee paarse vogeltjes die een pt bruut aan het afslachten zijn..

Toen werd er 1 weer geel, dus ik die charmen, en nog maar eens zeggen dat ze /help moeten doen zodat ik de ander ook aan kan vallen..
Duurde even (weer een lijk erbij) maar toen kon ik eindelijk meehelpen.. mijn pet had direct hate..totdat hun smn een of andere spel deed (was net bezig met typen dat ze niks meer mochten doen >.<) en de mob vrolijk verderging met het meppen van hun smn. Nog een lijk erbij..
Daarna was het vrij simpel aangezien de resterende 3 leden uit de buurt bleven en de mob was dan ook snel dood (hun Drk had nog tp en was in een heldhaftige bui dus die ws'de de laatste procent uit het arme beestje ^^; ) .. Normaal word je dan bedankt voor je hulp maar deze pt was denk ik te veel bezig met schelden op elkaar dat ze dat even vergaten.. Nadat hun doden geraised waren viel de pt dan ook uit elkaar..

Heb al wel eens gehad dat toen ik daar ook het vechten was (pet = konijn, mob = giraffe) dat ik om hulp werd gevraagd en ik nog druk bezig was met die giraffe..dus dan kan ik even niet komen.. krijg je allemaal boze /tells onder het mom: je bent Bst, je hebt maar te helpen..
Mja, alsof zij als ik om hulp roep hun target laten voor wat het is en direct naar mij huppelen ^^

Wat dan wel weer leuk is is dat sommigen gaan klappen als ze je even als Bst in actie hebben gezien 8)7

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik vind het fantastisch dat ik als lvl 36 WHM gewoon mobs aan kan in Valkurm Dunes.
Dan kun je nog even tijdens het PLen van een LS-genoot even pimpen met je elite skills.
Dan gaan ze ook allemaal staan klappen.

Ik zie dat je die empressband gebruikt, dat is toch diegene voor extra experience?
Is deze nou eenmalig te gebruiken of heeft die een afkoel tijd?
Daarnaast, werd er gezegd dat je die kon betalen met conquest points. Ik heb em alleen
nooit in de lijst zien staan bij de gateguard.
Wil die voor mijn low level jobs gaan gebruiken waardoor het levellen niet zo lang meer duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Die band kun je kopen bij diegene die je ook je signet geeft in de steden. Staat dacht ik bij common items (rankloze items).
Voor 1000cp heb je de empressband, voor iets minder een ander item wat ook extra exp geeft maar dan in totaal minder als de empress.

Je equipt het item en wacht tot ie blauw word en gebruikt 'm dan, daarna kun je dat slot weer wijzigen naar je normale equipment.
Het effect van die band blijft totdat je de 1000extra exp gehaald hebt, enkel mobs die standaard 100exp (even matches) geven leveren extra exp op (dacht ik).

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ok, dan zal ik eens goed gaan zoeken.
Kon hem de laatste keer niet vinden namelijk.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Poekie McPurrr schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:08:
Heb al wel eens gehad dat toen ik daar ook het vechten was (pet = konijn, mob = giraffe) dat ik om hulp werd gevraagd en ik nog druk bezig was met die giraffe..dus dan kan ik even niet komen.. krijg je allemaal boze /tells onder het mom: je bent Bst, je hebt maar te helpen..
Mja, alsof zij als ik om hulp roep hun target laten voor wat het is en direct naar mij huppelen ^^
Zo heb ik ook nog een leuke voor je. Als ik subjobs tot 37 lvl doe ik dat altijd in duo(of trio) met Katsuoy als PL (of Ryosuke). Nu zaten wij te levelen in Yuhtunga jungle als een trio van 25-26 en merkte we in eerste instantie dat ons normale camp bezet was (dat stukje pad waar je doorheen loopt als je naar Yhoator jungle wil gaan nog voor je de eerste keer in een gat valt) enfin we gaan even naar een andere locatie waar het niet bepaald fijn was aangezien we daar steeds lastig werden gevallen door goblin smithies. Na een kleine 15-30 minuten gingen we weer terug om te kijken of de party daar nog zat en nu was ons camp wel leeg. Zitten we daar een lekkere 45-60 minuten te lvlen komt er ineens een 6-man party aan die recht naast ons gaat zitten expen (lekker, suicide gob bombs en mandy aoe sleep werkt op iedereen). Wij hebben zoiets van, daar gaan wij niet voor aan de kant, hun komen als laatste. Dus altijd als er een mandy sleep van ons komt of van hun deden wij hun niet curen ondanks je dan telkens "HEAL PLZ" van hun kant af ziet komen.

Nu hadden hun perongeluk (volgens hun dan) smithy aggro en zaten ze de hele tijd te roepen om "HELP PLZ" etc. Katsuoy heeft ze toen duidelijk gemaakt dat ze geen hulp hoeven te verwachten als ze recht op ons komen campen (al kwam dat er meer uit van, rot op van ons camp, maarja we waren al pissed) en vervolgens deden ze /help. Maar die /help deden ze precies op het moment dat Megamichan (Katsuoy z'n taru blm) een aeroga deed voor MB. kortom, gobby aggro mega dood. Wij dus al helemaal niet meer gaan helpen, komt later de drk van die party terug met z'n l33t rdm75 met chasuable(sp?) en begint gobbies te pullen en te binden op ons (kortom, MPK) wat hem niet lukt. Hij weer terug naar kazham om drk te worden alleen wat wij waren vergeten was dat hij de goblins niet had doodgemaakt, die waren dus onderweg terug. Dus op een gegeven moment komt die gob weer terug een maakt mega WEER dood. En op dat moment had die drk (rdm75) nog het lef om te zeggen, "u kill us, we kill u.". Dit was eigenlijk de eerste keer dat ik van ryosuke z'n rdm wilde pakken; naar die party toe te gaan; Ice spikes te casten; en hun healen tot ze er genoeg van hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Nuuuuuuuuuuuu, ik had dat al verdrongen.

Naja, dan moeten de beetles en lizzies het vanavond maar gaan bekopen, en hard ook.

{Burn}, {You can have this}.

ps: manaburn static :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
"ff" geprobeerd moldi te krijgen.. Like hell, 3 uur gecamped 2x geen claim. Moldi is HET voorbeeld dat als je een item rare/ex maakt dat het geen moer uitmaakt of hij overcamped is of niet. Leuke besteding van de middag (NOT)

edit: jaja, ik weet dat het altijd een rare/ex is geweest maar daarmee bedoel ik dus de andere items die ze rare/ex hebben gemaakt met als reden dat ze overcamped werden voor geld

[ Voor 31% gewijzigd door deTwisj op 25-10-2005 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Yeah idioten zijn er altijd wel helaas, in sky was ik eens vrolijk met een ws spam pt het main deco camp aan het schoonmaken, komt er een stelletje 75's in god gear vrolijk bij ons killen. Osodes en haidates overal, maar geen sprake van manieren. Dan was ik nog de enige party leader in het area met een camp comment in mijn search message, en dan krijg je het ngo steeds op je dak. ; ;

Heb opgemerkt dat ik het spel wat te serieus neem, tijdens group pic van LS heeft een of andere kerel het grappige idee zo'n pitchfork te equippen zodat die voor mijn gezicht hangt, ik vraag of hij die will unequippen, hij zegt "lol baha owned by pitchfork" en doet het niet. Werd ik pissig genoeg van om weg te gaan, maar ze riepen me terug omdat we wat NM's konden claimen en ik kwam omdat ik niet kleingeestig wilde doen.

Screenshots worden gepost op forum, en zegt die kerel weer "muhaha ;P pitchfork owned baha XD" en ben ik weer pissig. Blaat, wist niet dat ik zo kleinzerig kon zijn. :X

Hier is een Andere screenshot trouwens.
Afbeeldingslocatie: http://i30.photobucket.com/albums/c317/Doomiez/img_0271.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Baha op 25-10-2005 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
deTwisj schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:38:
"ff" geprobeerd moldi te krijgen.. Like hell, 3 uur gecamped 2x geen claim. Moldi is HET voorbeeld dat als je een item rare/ex maakt dat het geen moer uitmaakt of hij overcamped is of niet. Leuke besteding van de middag (NOT)

edit: jaja, ik weet dat het altijd een rare/ex is geweest maar daarmee bedoel ik dus de andere items die ze rare/ex hebben gemaakt met als reden dat ze overcamped werden voor geld
We krijgen hem wel te pakken. Is het niet op 47, dan maar wat later. Effect begin je toch nog niet echt te merken op de level waarop je hem kan equippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
ach ik heb morgen nog de hele middag om het te proberen en dan is het toch sky avond dus heb ik em ook nog niet nodig. kmoet ook nog iets van 4k op mn blm erbij zien te krijgen, kloop een beetje ver achter op de rest anders moeten we steeds blijven wachten omdat ik nog geen *insert blm nuke here* heb. beetje rottig voor de exp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Voordeel van die ra/ex drops is wel dat je na een tijdje andere campers ziet. Beetje afwisseling tijdens het niks doen ;P

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Hij heeft hem nu, moet hem alleen nog te pakken zien te krijgen voor m'n Taru (die letterlijk een glazen kanon is, hehe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64

Bass64

avoor de moldi als je overdag tijd heb
doe het dan s'ochtens ik kon daar gewoon 4 uur rond lopen zonder dat iemand anders aan het campen was... heb onder tussen ook de map gehaal van onzozo...
kreeg de moldi btw op de 2e try
verder ook thunder 3 en 4 scroll gekregen... (3 juist gebruikt)

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Gisteren eindelijke de Empress Band gevonden.
Gelijk iemand uit de linkshell geholpen van Sandy naar windy te gaan (wilde eerst de Barge
nemen, maar hij had gelukkig de Mea crystals).

In Windurst aangekomen heb ik de Bronze Spear gekocht voor mijn Dragoon en ook 2x de Bronze Rings. Ik ga dus mijn Dragoon levellen. Hierbij maak ik gebruik van Signet en de Empress Band.
Ik moet zeggen dat die Empress Band ontzettend leuk is. Max wat ik tot nu heb gekregen aan exp.
is 150. Ik ben gisteren na alles nog eventjes gaan levellen in de omgeving waar Spiny Spipi popped,
maar ben hem niet tegen gekomen. Voorlopig blijf ik daar levellen, dus dat komt misschien nog wel goed.

Ook zal ik nog steeds proberen om zoveel mogelijk de andere jobs te levellen, dus misschien dat ik vanmiddag dan toch eens Thief een aantal leveltjes geef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
Gisteren eerst iemand gepowerleveled, toen iemand een escort naar Norg gegeven en uiteindelijk zelf nog even gepartied. 12k exp. erbij gehaald en 1k tnl (was 2 uur, trok het echt niet meer).

Wel 2 H.Q. Crab Shells gekregen, die gaan voor 20k op onze server en de magician earring is verkocht voor 1.1 mln ^^

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64

Bass64

dit is mijn max exp wat ik met mijn ring heb gekregen

Afbeeldingslocatie: http://www.bass64.com/dnh/ffxifun/426exp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen Zondag Dynamis Bastok gedaan. We hebben 6 AF’s drops gehad voor we bij de baas kwamen. 2x RDM gloves, 2x SMN Gloves, 1x MNK broek (geloof ik) en 1x BRD gloves. Maar we hadden bijna geen tijd meer dus de leiding gevende begonnen te stressen en toen deed de puller een hele domme pull. Dus toen zag ik een shitload van die schildpadjes richting ons komen en toen wist ik al dat het over was. Dus we zijn compleet gewiped en toen kregen we een bericht dat we nog maar 3 minuten hadden. Ja toen was het over. En doch kunnen we het perfect met die linkshell want we hebben Sandy al 2x weten te halen (1x overnieuw gedaan omdat veel mensen dc’de en niet meer in konden loggen).

Maar mijn hemel wat kunnen end game linkshells veel drama opleveren zeg bij mensen. Ik zit dus bij een dynamis en sky ls maar die heeft ruzie met een andere linkshell omdat sommige mensen zonder reden zijn overgestapt. Maar mijn hemel de drama die men er uit weet te halen blijft me echt verbazen.

Ik mis de dagen dat alles nog heerlijk nieuw was ingame. Dat je nog door Vanadiel liep met het gevoel van “wauw, wat is dit spel groot” en dat je blij was als je nog bepaalden dingen haalden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Die drama's escaleren over het algemeen alleen maar omdat bij de meesten het ego te groot is om toe te geven dat ze fout waren, of omdat ze weigeren een compromis te sluiten. Grootste drama-queens blijven toch die amerikanen, zal wel in de opvoeding zitten...

Bij een mogelijke mass-wipe doen wij uitloggen, even wachten en daarna weer inloggen zodat je geen tijd verliest met raisen/weakened.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
{Sky} = Get ^^

ZM8 was een lachertje, niemand dood en rustig aan in 8 minuten die gast doodgemept.

ZM12 (pot) ook geen probleem :)

In Sky: geen idee wat waar op aggro'd: beetje rondrennen... ok dolls aggro'n ^^; wegwezen!

Maar eindelijk heb ik Sky-access :) Zijn al aan het plannen om met dezelfde pt meer missies te gaan doen omdat het gewoon lekker soepel verloopt :)

Meow.. Happy kitten ^^

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
in ru'aun gardens aggroen alleen de groundskeepers (dolls) die in de muren staan. De rest aggroen allemaal niet op sight of sound alleen maar op magic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Gisteren mijn Dragoon gelevelled naar 10 in de buurt van Spipi (is niet gepopped).
Daarna naar Windy gegaan om Thief te levellen naar 4.
Wilde eigenlijk met Dragoon richting de Dunes gaan samen met iemand uit de LS,
maar moest ook meteen mijn armor upgraden en heb geen ruimte meer in mijn MH.
Ik zal binnenkort die quest voor de upgrade maar eens doen. De eerste heb ik wel
al gedaan. Daarnaast moest de nieuwe armor uit Bastok komen, dus dat komt nog
wel een keer.

Ik ga nu toch Thief levellen tot 8 en dan maar eens de volgende job opstarten. Denk
dat ik dan met Ninja ga beginnen. Alhoewel ik eigenlijk Beasttamer zou willen doen.
Heb alleen geen idee hoe dat in z'n werk gaat. Kom ik tegen die tijd nog wel achter.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.