Le Meow
FF ON-topic: FFXI is vandaag niet binnen gekomen met de post

Hoop dat de WP dan nog geldig is @ Poekie
EDIT: Postbode is net geweest, let the installing/updating begin!
[ Voor 12% gewijzigd door Thrace Grumble op 17-11-2005 20:34 ]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Verwijderd
Zo effe fame uppen in selbina voor sandy en bastok
Het is daar wel handig dat je een macro hebt voor traden van items voor de npc.
Weet iemand hoe je 5 items tegelijkertijd trade aan een npc? Ik weet wel de macro voor 1 item:
/targetnpc
/item "La Theine Cbg." <t>
Maar hoe voor 5 items? Die NPC wil namelijk 5 items tegelijkertijd
Hopelijk kunnen jullie me helpen
//
{Congratulations} @ 1000hits... tijd voor een nieuw deeltje?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2005 23:00 ]
Kan niet. Simpel.
Hier heb ik ook al voor gezocht en is gewoonweg niet mogelijk.
Gisteren nog RDM naar level 6 gebracht en had toen geen zin meer.
Gisteren ook nog even mijn poen opgehaald: Silk Thread à 59.000g en Beehive à 12.000g. Beide natuurlijk in stack vorm.
Heb nu ongeveer 240k aan gil.
Vind het alleen zonde om uit te geven omdat ik namelijk geen snelle manier heb voor inkomsten.
Alles duurt redelijk lang om er iets mee te kunnen verdienen.
Is er iets voor een level 38 WHM waarmee je op een redelijk tempo een beetje gil kan verdienen?
Desnood scraften, maar daar moet ik eerst dan gil in steken. Is op zich niet erg als het maar wat op gaat leveren op een redelijk tempo. Het nadeel voor mij is dat heel veel dingen vrij snel beginnen te vervelen. Ik kan wel in de buurt van Spipi gaan farmen, maar de drop rate is nog vrij laag.
Of ik zou misschien THF naar level 15 (wanneer gaat die abillity in?) zetten voor wat extra kansen.
Verwijderd
Heb zoiets verkocht aan 50G in m'n bazaar omdat ik er totaal niets mee kon doen
Man man ... en ik maar bronze ingots maken en verkopen aan het AH >_<
Tegen dat m'n monk lvl 20 is, moet ik zo'n 60K ziet te verzamelen voor een cool warrior outfitje
Zo'n blauw jasje dat ze ergens verkochten in Bastok, nieuw wapen ('k gebruik altijd een pole arm), nieuwe schoenen e.d. De outfit zag er zo minder barbaars uit
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2005 09:42 ]
Je kan ook (iets leiper) in Ifrits Cauldron gaan minen, ook hier geld weer Sneak/Invis om aggro te vermijden maar pas op met bommetjes, die hebben een vrij grote range qua magic-aggro.
Le Meow
tja, dan ga je rennen tussen die krabben en kom je tot de conclusie dat je een party bij de zone ook niet in gevaar wilt brengen, dus laat je ze lekker alle 15 op je inhakken (stoneskin *poef* *hit*x5 death)
gisteren eerste deel van mijn laatste Artficat piece gedaan. De key + coffer in Beadeaux... die heeft een slechte droprate zeg... maar goed heb hem wel, nu Dark Spark nog even omleggen
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Verwijderd
wat ik nu wel opmerk als ik probeer to soloen op warrior gaat dat errug stroef zelfs de too weaks kunnen je nog best wel wat pijn bezorgen mnk daarintegen met war sub ook nog eens can veel beter tegen een stootje XD
ik kan dark spark zowat soloen maar is nog wel risky met bio IIII beter maar warp bij je hebbe en je hp buiten je mog house zetten zodat je meteen naar binnen kan rennen
warrior naar 52 gehaald vandaag met me static ^^ gaat lekker
als iemand vragen heeft over monks kan je die altijd aan mij stellen ik weet er aardig wat vanaf na
bijna het hele mnk forum te lezen op allakhazam and lvl75 te behalen ^^ en ik help graag mijn fellow monks
Verder nog de RSE sachet gehaald voor 2 STR in m'n ammo slot. Erg goed item, zeker omdat er voor Dragoons eigenlijk niets boeiends is voor dat slot. Het is ook een vrij makkelijk te krijgen item, er was niemand mee bezig toen ik die spawnpoints voor de NM ging zoeken. Nadeel is dan weer dat het geen 100% drop is, maar na 4 pops gaf hij het maar op en dropte het zakje met strength
De pics..
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Suzaku helemaal op het eind. Hij kreeg er nog net 3 attacks in voordat hij zelf omging. Ik dus ook. Hehe.

Eindelijk de coffer (dus nu een map) van Ru'Aun Gardens.

BLM AF3 gevecht. Bijna niks doet fatsoenlijke schade op dat ding.

Philomath Stole BCNM (Up In Arms). Drie spelers, 15 minuten max, 1 Kraken NM. 7/8 gewonnen, 3 maal Stole (1 voor Kat, 1 voor Megami, 1 voor Rith). Ik vraag me werkelijk waar af waarom die dingen voor een kleine 3m op de AH van de hand gaan. Beste setup is 2x BLM en 1x RDM. Met BRD kan het ook, maar is het een heel stuk riskanter.

Uitrusten na een dag harde arbeid. (' . ')-b
Ook nog een Penitent's Rope voor Megami gehaald (ook BCNM, Wild Wild Whiskers, ook {too weak}, net als Up In Arms), en ook voor deze is het mij een raadsel waarom mensen 3m voor dat ding betalen. Lijkt wel of bijna iedereen en zijn moeder op koopavond naar IGE gaat. Die gasten daar lachen zich helemaal een ongeluk denk ik. Die doen gouden zaken.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Moet ik misschien eens gaan doen met Tebanaba.
Deze is nu level 10 en staat in Valkurm.
Ach, heb er al een tijd niet mee gespeeld, maar dat komt nog wel.
Zij moet War/Mnk/Nin levellen.
Wil namelijk Dual-wielding gaan doen.
Het is de kleinste Taru die er is en female, daarnaast geen magie, maar alleen Melee.
Is op zich wel lachen. Misschien dat ik daar uiteindelijk alle melee jobs mee ga halen op
hoog level. We zullen wel zien.
Gisteren mijn vlaggetje op gezet. Kreeg best wel snel een invite om in Crawlers' Nest te gaan komen levellen. Op zich was het geen slechte party, maar echt snel kwam de experience ook niet.
We begonnen met het mollen van Crawlers daar, waarna we over gingen op beetles. Vreem genoeg geen andere parties in de buurt, maar ook geen Beetles. Nah ja, uiteindelijk level 39 geworden en nog een buffer van 1,5k op gebouwd. Misschien vandaag naar level 40.
Dan maar weer eens mijn equipment na lopen. En hopen dat er een mogelijk komt om die Erase scroll te gaan halen.
Verder nog op main Pld gelevelled, maar ik was al redelijk gaar toen ik in pt ging en rond half drie 's nachts viel ik dus in slaap >.>
Gelukkig waren we niet aan het meppen toen en ben ik al vrij vlot vervangen toen ze doorhadden dat ik echt zwaar afk was

Toen ik weer wakker werd (anderhalf uur later) teruggehobbeld naar Jeuno en daar nog wat zitten babbelen met ls-genoten.
Gisteren weer eens CoP 2-3 Distant Believes (?) gedaan, dit keer helaas gestorven bij Minotaur aan Doom (macro holy water stond fout) maar dat beetje exp verlies wat snel weer terug bij het vechten tegen stegasaurs en andere truesight-per-ongeluk-ge'aggro'de-beestjes.
En nu weer "fijn" een dagje werken
Le Meow
verder heb ik 250k uitgegeven aan toverspreuken, dus eerst weer wat gil maken
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Verwijderd
Dit weekend is het toch goed vooruit gegaan met m'n monk.
Begin deze week was ik nog lvl 12 of 13. Zaterdag level 18 gehaald en gisteren, samen met Matttt en andere spelers lvl 20
Eerst was ik nog terug naar bastok gegaan. Heb er nog 14000G verdient... nog een beetje werken voor m'n outfit dus.
Weet iemand toevallig een kast waar je veel storage mee bijkrijgt ? M'n huisje is vol met spullen die ik heb gevonden... ik vrees dat ik eens zal moeten beginnen met de groter uitverkoop, want er slechts plaats voor 5 extra items.
Heb je de mogsafe expansions al? Zo niet, dan lijken die me handiger dan een kastje plaatsenVerwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 09:45:
Weet iemand toevallig een kast waar je veel storage mee bijkrijgt ? M'n huisje is vol met spullen die ik heb gevonden... ik vrees dat ik eens zal moeten beginnen met de groter uitverkoop, want er slechts plaats voor 5 extra items.
Eerste quest van de drie: http://www.teamavengers.o...php/Give_a_Moogle_a_Break
Taru tossing moet een olympische sport worden
Verwijderd
verder een druk weekend geweest buiten FFXI dus niet meer kunnen spelen,
vanavond echter gaat mijn BLM toch echt naar de 10(hoop ik)
btw. @Poekie thnx dat ik even met je mule's kennis mocht maken ..lol
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2005 12:17 ]
Nice, wou dat ik ook eens met Dynamis kon beginnen. Had ergens gelezen dat BRD/BLM voor ES+ threnody heel veel deed voor een bepaalde LS op onze server, misschien een ideetje.
@ Katsuoy
Grats met Suzaku. ^^
Ga die BCNM ook maar eens bekijken denk ik. ;p
@Hoshi
Cabinets zijn wel nice, check http://ffxi.somepage.com/itemdb/furniture.php voor een lijst van alle furniture.
Maar idd, doe eerst de Mogsafe quests (specifiek bed plaatsen, wachten tot conquest update, moogle vraagt twee items, je geeft ze, hij gaat op vakantie en komt terug met 10 extra mogsafe slots.)
Storage kan je namelijk niet aan als je in een andere stad dan je hometown zit, geen probleem als je kan outposten natuurlijk.
@Poekie
Heb wat met doetje (spelling zal wel verkeerd zijn) gepraat op een LAN dit weekend. Was wel gezellig om met andere FFXI spelers te kletsen. ^^
Ben zelf nog met een stel BLM's meegeweest naar operation desert swarm, echt grappig hoe dat op 30 seconden gerapet wordt door BLM's. Nerf!!131 ;p
Heb er deze dingetjes aan overgehouden :
http://ffxi.somepage.com/itemdb/6179 Nog 32 levels voor ik nog maar aan unlocken kan beginnen denken, magoed, beste katana die er is. ;p
http://ffxi.somepage.com/itemdb/6186 Ook nog unlocken, maar lijkt me wel leuk speeltje voor de WS spam pt's, waar ik niet op tp gain moet letten.
Beide van deze wapens moet je dus unlocken met 500 WS points. Kans genoeg toe als ik ga duo'en met vrienden, of als we Sky farming runs doen met LS.
[ Voor 3% gewijzigd door Baha op 21-11-2005 12:32 ]
Verwijderd
Dan die mog quests eens uitzoeken, want die drachenfall water quest is nog echt niets voor mij ... m'n mannetje is nog iets te zwak om het op te nemen tegen de massa's pugs die er rondlopen.
Verwijderd
Ik ving van alles maar amper Bluetails ; ;
Gigant Squid is vele levels hoger als Bluetail.. ik ving veel squid maar op een paar uur vissen maar 3 Bluetails.. gil verdient met squids dan maar gebruiken om Bluetails te kopen (en CourierCarries van laten maken).
Le Meow
Dat zeg ik....
Image van (spring?) festival van onze LS:

Le Meow
ik heb op school nu even een uurtje. Ik zal er zo even naar kijken.Poekie McPurrr schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:15:
Heb even gekeken maar ik vrees dat ik crap ben in het maken van goede OP's ; ;
Image van (spring?) festival van onze LS:
[afbeelding]
Hier verder:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/24655773
Deze kan dan op slot
[ Voor 14% gewijzigd door Biobakker op 22-11-2005 13:52 ]
Dat zeg ik....
Dit topic is gesloten.