[MMORPG] Final Fantasy XI deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 8.024 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:33
Staves geven een 10% damage bonus bij nukes, 15% voor hq. Het exacte effect op enfeebles weet ik niet, maar ze zullen de accuracy en de potency (aantal keren dat paralyze daadwerkelijk optreed) verhogen, denk ik althans. Voor SMN's geven de NQ en de HQ -perpetuation cost, de HQ meer dan de NQ. Ben geen mage, dus maak me hierop niet af ok? ;)

Alle mages moeten imho alle staves hebben, met uitzondering van de blm die mogelijk light staff kan skippen. Dat alle mages HQ staves willen is een feit. ;p

/equip main, sub, range, ammo, head, neck, l.ear, r.ear, body, hands, l.ring, r.ring, back, waist, legs, feet.
Telkens de naam van je equipment (let goed op de schrijfwijze) tussen aanhalingstekens erachter.

Zo kan je bijvoorbeeld makkelijk anar al je hMP equip switchen, er /heal achter zetten en voila, efficiente mp healing met een druk op de knop. ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:16
Gisteren begonnen om de 2 tele-scrolls te halen (Yhoat en Altep).
Er waren wel mensen die wilden helpen met het halen van Yhoat (mobs killen),
maar die hadden geen tijd.
Dus ben ik richting Bastok vertrokken om daar door de Koroloka Tunnels te gaan
naar de Altepa Desert. Daar aangekomen ben ik natuurlijk meteen de Quicksand Caves in gegaan,
maar was dus wel vergeten eerst naar Rabao te gaan om zoiezo de quest te starten.
De terugweg naar de Caves was niet zo'n probleem aangezien ik hiervoor een Chocobo
gehuurd heb.
In de Quicksand Caves aangekomen begon ik met mijn Recon missie naar de punten waar het
item zou moeten liggen.
De dichtst bijzijnde waren natuurlijk leeg. Dus ben ik verder getrokken de caves in (met Sneak natuurlijk) richting een eenzaam punt, wanneer deze het niet zou zijn, kon ik altijd nog rechtsomkeerd maken om de andere kant op te gaan. Dit hoefde niet, aangezien dit punt wel het
item had wat ik nodig had.
Onder aanmoediging van een verdwaalde Tarutaru Bard, heb ik het item opgepakt en waren we in gesprek over de koetjes en de kalfjes.
Tot overmaat van ramp, had ik dus niet gezien dat mijn sneak niet meer werkte (wat naar mijn idee niet veel uit zou mogen maken, maar daar dachten de mobs anders over) en werd ik dus aangevallen.
Gelukkig was de Bard een hoog level en trok de hate van mij af.
Daarna vroeg hij of ik hem wilde uitnodigen en daarna teleport Altep te casten. 8)7
Maar ja, was wel lachen toen we hard de grotten uit moesten rennen en alsnog verkeerd renden.
Natuurlijk meteen maar weer Sneak casten aangezien de Bard geen aggro kreeg.
Overigens stond ik na 1 slag van de mob al in het oranje, dus was ik blij dat hij aanwezig was.

Na een half uur gerend te hebben richting Rabao kwam ik daar eindelijk aan.
Na de brief gekregen te hebben heb ik meteen een teleport gecast richting Holla en daar een "gelukkig redelijk goedkope" Chocobo gehuurd.
Ik ben uiteindelijk uitgelogd voor de priester die nu het tablet aan het onderzoeken is.

Ik vind het nog steeds leuk om recon missies uit te voeren.
Jammer is het alleen dat ik de lizards in Khazam niet kan solo-en voor de scroll daar.
Nu maar hopen dat ik binnenkort wel hulp kan krijgen hiermee.
Nu nog 1 tele-scroll op level 40 halen en dan ben ik er helemaal klaar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
Baha schreef op woensdag 09 november 2005 @ 02:13:
/equip main, sub, range, ammo, head, neck, l.ear, r.ear, body, hands, l.ring, r.ring, back, waist, legs, feet.
Werkt dat met rings/earrings?
Zelf gebruik ik daarvoor
/equip ring1 "?"
/equip ring2 "?"
/equip ear1 "?"
/equip ear2 "?"

Dat werkt iig weet ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:05
Whm heeft toch niet alle staves nodig?

Gisteren een totaal onbekende lvl 15 blm meegeholpen met in Valkurm komen, na wat babbelen even naar Gusgen gerend voor een skull (ik verveelde me ^^) voor z'n subjob.

In gusgen vrolijk rondjes zitten rennen om ghouls te meppen tot ik een paar andere gasten zag die voor het gemak even alle skeletons aggro'den om ze dan te meppen. Ik pissig en met /charm de ghouls eruit geplukt om daarna een wedstrijdje te doen om de respawns te pakken (dat was wel weer leuk) waarbij m'n pet ze in een tweetal slagen dood had ^^; Gastjes probeerden me toen kapot te laggen door steeds messages te sturen dus nu heb ik er 3 bij op m'n /blist :P

Uiteindelijk de skull gekregen en Blm even veilig afgeleverd in Ronfaure bij z'n vrienden, leuk avondje spelen ^^

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07
Hey Poekie, leuk om te horen. Daar vul ik ook een aantal avonden per week mee. Mensen helpen jobs te unlocken, nieuwe mensen wegwijs maken, begeleiden naar moeilijkere stukken en andere quests.

Okay, het levelen gaat daardoor wat langzamer, maar heb gisteren toch maar mijn rdm naar 10 gezet. Alleen nog mijn ranger, dan is alles minimaal 10. Maar na Bard gaat het wel langzaam, die ging zonder exp. ring wel zo ongelooflijk snel naar level 10.... absurd gewoon. Sneller dan mijn rdm met 2 x gebruik van exp. ring...

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Tijd terug iemand op een zelfde manier door missie 1 t/m 3 gesleurd ^^; Kwam 'm tegen in Horu-towers in Saruta waar ie de weg kwijt was, even op weg geholpen en toen alles maar gedaan. Had ie niet echt op gerekend volgens mij want toen we klaar waren begon het ochtendzonnetje daar net weer op te komen :P

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-05 11:05
Als White Mage gebruik ik 4 elemental staffs.

Light Staff voor cures (duh).
Dark Staff voor healen (tevens duh)
Wind Staff voor Sneak/Invis
Earth Staff voor Stoneskin

Alleen de eerste 2 zijn echt nodig voor een White Mage.

Gisteren de Black Mages naar 59 geholpen. :)
Is wel lachen, Sand Cockatrices en Perytons op lvl 57/58. Perytons waren wat lastig, beetje hoge level en lastig in te slapen.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
Perytons zijn een nightmare en ik wil ze dan ook nooit meer zien >.<

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03 14:06
het probleem van perytons is dat ze light based zijn en dus heeft een brd moeite om ze te laten slapen met een lulleby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Perytons zijn wel te doen, maar geef mij maar hordes Sand Cockatrices. Nuke -Sleep -> Aspir -> Nuke -> Rest. Gaat een stukkie sneller dan die Perytons ook nog.

En we moeten van het weekend maar eens gaan BCNM'en voor die Philomath Stoles, en een Penitent's Rope voor Megami, en ik wil eigenlijk ook proberen om een Shaman's Cloak voor Kat te halen, en AF3 moet ook nog gedaan worden.

Hehe, wordt nog druk ook. :P

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145947

even een vraagje de BCNM cap bijv. BCNM20. is dit een minimale level cap of een maximale????
ik denk een minimale maar weet het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Anoniem: 145947 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 16:30:
even een vraagje de BCNM cap bijv. BCNM20. is dit een minimale level cap of een maximale????
ik denk een minimale maar weet het niet zeker.
Bij BCNM is het de level cap.

Er zijn ook KSNM gevechten, die zijn altijd uncapped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dan zal ik binnenkort eens gaan proberen een Astral ring te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99326

Anoniem: 145947 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 16:57:
dan zal ik binnenkort eens gaan proberen een Astral ring te krijgen
TIP: neem minimaal 1 bst friend mee :) Anders wordt die bcnm20 (wings of fury d8 ik) wel heel pittig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 15:20
En de droprate is ook om te janken overigens, maar als je met 2 bst gaat (en jij whm naar 20 trekt en de WHM speelt) dan is het een eitje

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik was ook niet van plan om met een lager level naar binnen te gaan ;)
en 2 BST is inderdaad een goed idee, bedankt voor de tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Zoals ik en een LS member hem doen:

Wij gaan samen met BST er heen, ik ga met een 2e char als WHM mee. Eenmaal in de BC bufferen, ik doe meestal Blink > Protectra > Barpoison, meer heb je niet echt nodig. Spreek duidelijk af wie welke groep gaat charmen, ik pak meestal de rechter groep en zij de linker. Allebei de groepen op Colo-colo afsturen en recharmen bij een decharm. We gebruiken geen van 2 onze 2hr tenzij we echt NIKS kunnen charmen, het is een irritante taak om je ge2hrde bats kapot te krijgen.

Aangezien ik dus 2 chars moet controllen en ik het met BST al druk genoeg heb pullen we colo meestal naar de WHM toe zodat ik niet constant heen en weer hoef te rennen met 2 chars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nog 2 levels te gaan, BST's uit LS willen al mee gaan, dit weekend maar eens snel 20 halen

en dan meteen de 2 keys halen voor Kazham(ghelsba en nog eentje, giddues heb ik al)

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 145947 op 09-11-2005 23:40 ]

• Baha
Poekie McPurrr schreef op woensdag 09 november 2005 @ 09:37:
Whm heeft toch niet alle staves nodig?
D'oh, was wat moe, niet aan WHM gedacht, soz. ^^;
Ben al van maandag aan het farmen, moet tegen donderdagavond 5.8m hebben om venomous claw te kopen, ben al 80% ver. Begon maandag met 1.5m, nu ongeveer 4m. ^^

Byakko/Suzaku run van "gisteren", drops.
Suzaku #1
Aquarian Abj. : Legs
Suzaku's Scythe
Suzaku #2
Earthen Abj. : Head
Suzaku's Scythe
Suzaku #3
Suzaku's Scythe
Suzaku's Sune-ate
Neptunal Abj. : Feet
Suzaku #4
Suzaku's Sune-ate
Neptunal Abj. : Feet
Vial of Beetle Blood
Byakko #1
Byakko's Haidate
Byakko's Axe
Dryadic Abj. : Legs
Neptunal Abj. : Hands
Behemoth Hide
Byakko #2
Dryadic Abj. : Legs
Behemoth Hide
Byakko #3
Byakko's Haidate
Aquarian Abj. : Head

Hoezo Byakko's Haidate is rare? @_@
Was ook aan het rondlopen met iedereen als tarutaru, was wel lollig zo. ^^
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/img_0348.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/img_0355.jpg
Jammer dat ik tidjens de gevechten er constant in zat (THF zijn vaste Darkness openers in onze shell @_@), dus ik heb geen action pics met tarutaru's jammer genoeg. :x

[ Voor 67% gewijzigd door Baha op 10-11-2005 06:39 ]

• Arunia
Gisteren meteen gekeken of de tele-scroll al binnen was, maar dit was op dat moment nog niet zo.
Dus meteen gevraagd of iemand zin had om die Lizards te slachten in Yuhtunga en anders ging ik kijken voor een party. Gelukkig was er wel iemand die tijd en zin had om dat te doen.
We zijn een lange tijd bezig geweest met alle Gobbie aggro van dien om de slab te vinden.
Het is wel grappig om een Tarutaru BRD/THF in Swimming gear een groot aantal Lizards te zien slachten. _/-\o_

Uiteindelijk weer terug gegaan naar Sandy en gelukkig was de Altep scroll al klaar.
Hopen dat vandaag de statue voor de Yhoat scroll er is en dan zit ik er aan te denken om
richting Xarcabard te vertrekken om in iedergeval die tele-Vazhl crystal te halen.
Daarnaast vroeg ik me af of het mogelijk is om die quest ook al te krijgen (op het moment van schrijven bedenk ik me dat ik best even gisteren langs de npc had kunnen lopen om te kijken of hij deze al wilde geven). Waarschijnlijk is mijn Fame nog niet hoog genoeg.

• Poekie McPurrr
Ben nu zelf bezig met het afronden van quests die nog openstaan, even iets anders doen als exp-grazen, gil verzamelen etc.
Heb al lang hero-status in alle steden (CoP uitgezonderd) maar die quests blijven wel leuk.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Afbeeldingslocatie: http://photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/th_10nov7.jpg
Grootste deel van LS als taru's op genbu eiland weer. ^^

Afbeeldingslocatie: http://photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/th_10nov1.jpg Afbeeldingslocatie: http://photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/th_10nov2.jpg Afbeeldingslocatie: http://photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/th_10nov3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/th_10nov4.jpg Afbeeldingslocatie: http://photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/th_10nov5.jpg Afbeeldingslocatie: http://photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/th_10nov6.jpg

Zagen Tiamat toen ik met vrienden ENM ging doen, ff gaan kijken, andere LS kreeg hem wel fijntjes naar beneden. o.o

4 Genbu's gedaan, en geen Venomous Claw gedropt, moet ik een week wachten. ; ;
Zal voor volgende week zijn, dat SH van me. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
hahaha ik heb weer leuke zet gedaan, ik vroeg me al maanden af wat er nu eigenlijk in die tunnel naast QuFim Tower zit. Ja, dat had ik op kunnen zoeken, maar dat vergat ik steeds. Gister besloot ik er maar eens in te lopen....

Alles daar is too weak voor me, totdat ik ineens na wat loadtime in Behemoths dominion stond (en direct agro kreeg) ^^
leuk, weet ik dat ook weer.

Verder niets spannends, een keer voor niets naar valley of sorrows gelopen en daarna daar ff lfp gestaan. Toen dat niets opleverede teruggewarped om meteen een nieuwe invite te krijgen in valley of sorrows >.<
toch nog een leuke 6k exp. meegepakt dat laatste anderhalf uurtje playtime :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Gisteren heb ik niet veel gedaan.
Ben de statue voor tele-Yhoat terug gaan brengen naar Khazam.
Hebben jullie dat nu weleens gehad dat wanneer je naar de Airship aan
het rennen bent en er nog steeds mensen voor de ingang staan waar
je met geen mogelijkheid omheen komt?
Waarna je bijna je voet op de drempel zet, dat ding alsnog ervandoor vliegt.
Dit had ik gisteren dus. Als die mensen er niet hadden gestaan, dan had
ik em makkelijk gehaald. Nu was het dus net niet.

Maar ja, na een minuut of 10 wachten, kwam hij weer terug. Kon mooi
effe wat te drinken pakken.

Voor de rest niet veel spannends gebeurt, afgezien van het behalen van level 7
Paladin. Nog één leveltje en dan eens kijken naar Bard. Ik heb een Wax Sword +1
geleend van iemand uit de LS, dus die kan ik voor Bard nog mooi even gebruiken.
Daarna maar eens kijken naar iets van Monk.
Als laatste ga ik denk ik met beast tamer beginnen, maar deze probeer ik meteen door te levellen naar level 20 zodat ik samen met een andere BST (zelfde persoon als waar ik het zwaard van heb geleend) die BCNM 20 kan doen voor de Astral rings. Ik heb er nu iets meer dan 99, dus heb
nog een aantal mogelijkheden om dit voor elkaar te krijgen. Ik hoop op in iedergeval 1 Astral.

Ach, blijf zo lekker van de straat. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
wat mensen geholpen met rank 3, wat gepowerleveled en level 59 geworden :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Binnenkort maar effe met een craft beginnen :) Ik heb ze allemaal nog op amateur staan :D 8)7

Ik dacht zelf aan cooking :9~ Weet Iemand een guide ofzo op I-net die je van lvl1 begeleid? Ik heb er wel 1 voor fishing gevonden op alla, maar niet voor cooking O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Lees wat guides, maar gebruik vooral een recipe list met wat items opzoeken en prijzen op AH vergelijken. Zo kan je zeker een goede weg uitstippelen. Het is wat meer werk, maar brengt meer geld op, zeker op termijn, omdat je dan als je uiteindelijk winst wilt maken, al veel achterpoortjes en dergelijke kent. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thnx guys :) Is cooking erg duur om te lvlen? Maak je veel verlies? Kga het proberen :)

//Gister ZM4 gedaan... 1e pt faalde, 2e alliance hebben we na tig uren het voor elkaar gekregen. Wat een sh*t missie zeg :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-05 21:55

NaWA

Hai, I Copy desu!

Sow gisteren even DRK 44 gehaald ^^

owhja nog een leuk plaatje gemaakt: (clickable)

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/tstr.jpg
Pfft, ik klaar dat klusje wel op mijn slippers ^^ (btw, check de stats)

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/theal_plz.jpg
HEAL PLZ

[ Voor 42% gewijzigd door NaWA op 13-11-2005 19:07 ]

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
NaWA schreef op zondag 13 november 2005 @ 16:52:
Sow gisteren even DRK 44 gehaald ^^

owhja nog een leuk plaatje gemaakt: (clickable)

[afbeelding]
Pfft, ik klaar dat klusje wel op mijn slippers ^^ (btw, check de stats)

[afbeelding]
HEAL PLZ
Niet op je slippers, op je klompen . ^_^

Wel leuke bonus STR, moet ik je nageven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
DRK en hun vette STR bonus. Dat haal ik niet eens als MNK69 ; ;

Dit weekend Zm tot en met 11 gedaan. ZM6 hebben we met 5 personen maar even geslacht ;)

Ik log gisteravond in, ben 5600 exp tot lvl70.
Om half9 krijg ik een invite van een bekende. Of ik naar Dragon's Aery wil komen (ligt achter Boyahda tree). Ik pak choco en ga die kant op. Paty blijkt verder allemaal 67 en 68 te zijn. (PLD is 68). Iedereen buffed, beginnen we tot mijn verbazing Spiders te meppen. Ik zeg tegen pt dat we beter geen spiders kunnen doen op hun level, maar crawlers/flies in Boyahda Tree. PLD roept dat het wel kan, prima, gaan we verder.
Tweede spider beginnen we te meppen en PLD sterft keihard. Ik doe hundred fists en slacht beestje.
Party was het er toen opeens wel mee eens dat we maar in Boyahda tree moeten gaan lvlen. Wij dus naar Boyahda tree toe. Duurt ff gaat iemand onderweg dood (ik in dit geval ; ; ). Zijn we eindelijk op crawler/fly camp. We killen 3 beestjes, zeggen de PLD en BRD:
Dit is ook niks, poef en warpen meteen naar Jeuno. Het is nu al dik 22:00 uur. 8)7

WTF??? Dit is toch echt belachelijk, kom ik helemaal die kant op en denk dat lvl70 in 1,5 uur eindelijk binnen is. Blijkt dat je dik anderhalf uur later op dik 7k tnl staat. En het is al zo laat dat ik verder ook geen ruk meer kan doen. |:(

Sommige mensen in FFXI daar :r ik echt van.

Zo, ik ben m'n ei kwijt, is wel ff fijn :Y)
Nu lekker weer een hele week werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125883

Pfff :s
'k heb 3 weken niet gespeeld en al degenen met wie ik dikwijls speelde zijn nu level 30 à 40
Het zal wel weer een tijdje duren vooraleer mijn MNK/WAR 12/6 een deftig niveau behaald ( >.< )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Wel triest inderdaad hoe sommige spelers reageren, zorg dan als je niet blij bent met de pt in ieder geval even voor een vervanger en naai er niet ineens tussenuit.

Dit weekend hoofdzakelijk bezig geweest met vissen in SeaSerpentGrotto. Mijn vis-klier-skills zijn 59 dus echt goede hoop had ik niet maar ben er toch weggelopen met in totaal 42 Grimmonites (doen 8.5k op AH) en een paar stacks Bastore Breams en Nebs. Verder nog wat zooi gevangen (damp scroll etc) die bij controle ook 16-20k waard waren. Niet te shabby dus voor een paar uurtjes vissen.
Leuke is dat daar een GreatClaw (crab) op de brug spawnt en dat is de ideale pet om gevangen monsters mee te meppen, alsmede de mindgazer (golden hakutaku eye) te meppen ^^
Van de tien keer dat ik mindgazer mepte wel maar 1 keer een eye, dat is wel minder :/

Gisteren wilden we Cop2-3 (Phom.Aquaducts) nog eens doen maar onze Thf kwam niet opdagen dus moest iemand anders voor thf spelen, dit had uiteraard een forse vertraging tot gevolg (gear zoeken etc) dus toen we eindelijk klaar waren (plan was 2000h, werd 2200h) was het voor 1 speler te laat aangezien hij weer vroeg op moest (aggro van ouders).
Altijd fijn als mensen niet even zeggen dat ze niet kunnen komen...

Eenzelfde voorval bij Blm AF3 run in Torai-Canal; PT bij elkaar -> Canals in.. Blm: ff afk
Dat ff was dus vet lang en ik stond net op het punt om weg te gaan toen hij terugkwam. Heb daar zo'n hekel aan, wacht dan ff tot je quest klaar is of geef even aan hoe lang ff gaat duren..

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dit weekend begonnen met een website te maken voor de LS,
ik wil hierop een event kalender plaatsen zodat de leden via deze weg kunnen afspreken.
daarnaast even snel wat screenshots her en der vandaan gehaald en geplaatst.
o.a 2 van Katsuoy & Megamichan, hoop niet dat je daar bezwaar tegen hebt Neelon? _/-\o_
ze staan er maar tijdelijk want het is de bedoeling om daar screenshots van LS events te plaatsen.
het is nog wel een WIP maar voor de nieuwgierige: http://www.lastcrusade.6x.to verder WHM op 19 gezet dus kan ik binnenkort (vanavond) weer richting Qufim en dan moet ik toch echt mijn 2 keys gaan halen en aan rank 4 beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
de kleuren van je site doen een beetje pijn aan de ogen ^^

maar verder een goed initiatief :)

Onze ls gebruikt sinds kort ook een kalender-functie in het events forum. Gaat redelijk goed.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Je website doet het niet in mozilla :P

Overigens ff rustig aan gehouden afgelopen week. Woodworking van 0 naar 10.9 gebracht, ninja van 7 naar 17 getrokken en een paar quests gedaan, nog even en ik kan de 55/60 brug passeren met warrior en z'n lame-ass ninja subjob ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mattttt schreef op maandag 14 november 2005 @ 11:11:
Je website doet het niet in mozilla :P

Overigens ff rustig aan gehouden afgelopen week. Woodworking van 0 naar 10.9 gebracht, ninja van 7 naar 17 getrokken en een paar quests gedaan, nog even en ik kan de 55/60 brug passeren met warrior en z'n lame-ass ninja subjob ;)
dan zal ik daar maar eens naar gaan kijken als ik tijd heb.
Poekie McPurrr schreef op maandag 14 november 2005 @ 11:08:
de kleuren van je site doen een beetje pijn aan de ogen ^^

maar verder een goed initiatief :)

Onze ls gebruikt sinds kort ook een kalender-functie in het events forum. Gaat redelijk goed.
wou proberen een beetje de kleur van de LS terug te laten komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik denk dat je met die website iets meer moet doen met een kleur verloop voor de achtergrond.
Probeer de banners een beetje in elkaar te zetten.
Dus niet losse, maar gecombineerd.
Anders heb je een banner pagina met maar weinig ruimte voor het belangrijke spul.
Je kunt ook de LS kleuren (neem aan dat je de kleur van de pearl bedoeld),
kun je ook terug laten komen in de knoppen en misschien zelfs dat je knoppen maakt
met het plaatje van de pearl aan een kant van de knop gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72703

Zijn er hier ook mensen die op remora spelen?

Jantje MNK31, WAR14, BST13, RNG8, NIN (vnavond ??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NielsOveres schreef op maandag 14 november 2005 @ 11:37:
Ik denk dat je met die website iets meer moet doen met een kleur verloop voor de achtergrond.
Probeer de banners een beetje in elkaar te zetten.
Dus niet losse, maar gecombineerd.
Anders heb je een banner pagina met maar weinig ruimte voor het belangrijke spul.
Je kunt ook de LS kleuren (neem aan dat je de kleur van de pearl bedoeld),
kun je ook terug laten komen in de knoppen en misschien zelfs dat je knoppen maakt
met het plaatje van de pearl aan een kant van de knop gemaakt.
zal ik ook zeker mee aan de slag gaan,

had alleen ten tijde van het maken niet zo veel opties omdat ik achter de pc op mijn werk zat en dus geen photoshop e.d bij de hand had maar ik zal zeker al de tips mee nemen en als ik tevreden ben zal ik het hier zeker posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

Neelon schreef op maandag 14 november 2005 @ 09:15:
[...]

Niet op je slippers, op je klompen . ^_^
weet ik, maar op het plaatje lijken het net slippers ^^

ondertussen DRK naar 45 gelevelled.. Nu dus het dambord aan.

[ Voor 13% gewijzigd door NaWA op 14-11-2005 12:44 ]

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
In het weekend nog een aantal jobs kunnen levellen (meiske speelde Kingdom Hearts voor de speciale ending).

Mijn PLD is nu level 8, daarnaast is BRD level 4 geworden en wat gaat dat toch super snel.
Misschien vanmiddag kijken of BRD nog level 8 kan worden en dan maar eens verder met DRK
of misschien met MNK. DRK is level 2, maar ja. Het slaan gaat alleen langzaam met een G.Sword.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
Echt Bard is gewoon lachen na level 5.... als die auto regen heeft VLIEG je gewoon naar level 10. absurd gewoon...

Ik heb op ranger na (die schijnt ook snel te gaan) alle jobs nu op minimaal 10 staan en de langzaamste voor mij was zonder twijfel Dark Knight... de snelste was absoluut bard, daarna samurai en daarna redmage... ben benieuwd of die top 3 nog wijzigt met ranger, maar daar heb ik voorlopig geen tijd voor, moet zelf G3 gaan doen, mijn laatste artifact stukje en er komt een kameraad van me naar onze wereld, dus wat uitleg en begeleiding komt daar ook wel bij.... hmm... misschien is dat wel HET moment om ranger naar 10 te zetten :) ga ik gewoon ook als level 1 met hem mee... is weer eens wat anders dan power levelen...

Overigens heb ik Dark geleveled met Scythe

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Mensen die net starten met de game moet je ook niet powerlevelen, krijg je enkel rottige pt-leden van omdat ze de basis niet kennen.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
^^ eens is (ik pwl in die zin dat ze 'net' niet doodgaan om daarna te kijken waar het fout ging)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157994

Hallo

Leuk te lezen wat Final Fantasie allemaal kan.

Ik ben nu 2maand aan het spelen ik er versta er nog maar 10% van.

Kan er iemand mijn helpen met een linkshell

Mijn naam is Dododonder in zit op " Ifrite"

Ik ben gestart in San D'orsia als War.
Voor het moment ben ik een MNK LVL22/ WAR 11 en zit op het eiland Qufim Isle naast Port Jeuno

Als er niet snel verandering in komt dan denk ik dat, dat Final Fantasy snel zal gedaan zijn. :(

Dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LoL? Impatient guy :) Waarom ga je stoppen? Omdat je lvl'en niet leuk vindt? Dan moet je maar beter stoppen idd :) De game bestaat voor 66% daaruit.

Je blijft daar tot lvl24 a lvl25 en dan mag je een Kazham airship pass halen (hier heb je hulp nodig van lvl50+ is wel zo makkelijk). Lvlen in Kazham located dungeons is gaaf :) Mooi daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Anoniem: 157994 schreef op maandag 14 november 2005 @ 22:21:
Hallo

Leuk te lezen wat Final Fantasie allemaal kan.

Ik ben nu 2maand aan het spelen ik er versta er nog maar 10% van.

Kan er iemand mijn helpen met een linkshell

Mijn naam is Dododonder in zit op " Ifrite"

Ik ben gestart in San D'orsia als War.
Voor het moment ben ik een MNK LVL22/ WAR 11 en zit op het eiland Qufim Isle naast Port Jeuno

Als er niet snel verandering in komt dan denk ik dat, dat Final Fantasy snel zal gedaan zijn. :(

Dank u
Ik speel zelf sinds eind 2003 en ontdek nog bijna dagelijks nieuwe dingen in Vana'diel ^^
Beginnen als Mnk is lastig aangezien het niet een van de meest gewilde jobs is op low-level, een party zoeken zal dan ook langzamer gaan als bijvoorbeeld zoeken als een mage of tank.
Ikzelf zit op Ragnarok in een vrij grote Nl/Be(en nu ook een Z-Afrikaan) LS: Swords and Roses.

Qufim was vroeger (voor alle powerlevellers) een soort breakpoint, na qufim wist je dat je pt tot op zekere hoogte wist waar het mee bezig was.

Vandaag was een leuke avond, eerst iemand die m'n golden hakutaku eye kocht (na veel ge-/tell of het niet goedkoper kon..nee dus ^^; ) en daarna met lui van de LS Garuda meppen. Aangezien het nog Wind-day was gewacht tot volgende dag en uit verveling maar manticores zitten meppen net buiten de tunnel.. zitten we te resten zegt onze brd ineens "Frostmane meppen?" wij: ???
Hij: ja, die staat voor m'n neus..
Frostmane (manticore) gemept en Lockheard GS drop ^^ Leuk detail: de manticore die we daarvoor mepten was een heel stuk lastiger als Frostmane ^^;

Daarna Garuda gemept en in Kuftal spinnen zitten meppen tot iedereen die er nog was een shoalweed-item had (nodig voor Promise Badge).
Mooie avond, gezellig met LS vrienden beestjes meppen. Zelfde pt als waar ik {Sky} mee gehaald heb :)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Plaatjes:

Gemene Cardigan:
Afbeeldingslocatie: http://usera.imagecave.com/Sputnik/finalfantasy/badcardigan.jpg

Frostmane dood:
Afbeeldingslocatie: http://usera.imagecave.com/Sputnik/finalfantasy/frostmane_dead.jpg

Garuda ook trouwens:
Afbeeldingslocatie: http://usera.imagecave.com/Sputnik/finalfantasy/Garuda.jpg
(Doetje werd one-shotted ; ; )

Carrie doet haar ding tegen een quest-NM in seaSerpent:
Afbeeldingslocatie: http://usera.imagecave.com/Sputnik/finalfantasy/nomatchforcarrie.jpg

Npc-friend levellen in Kuftal, met resident-tank: Diplo!
Afbeeldingslocatie: http://usera.imagecave.com/Sputnik/finalfantasy/poek-npc-pet.jpg

S.O.B. gang:
Afbeeldingslocatie: http://usera.imagecave.com/Sputnik/finalfantasy/SOB.jpg

En nog een oudje:
Afbeeldingslocatie: http://usera.imagecave.com/Sputnik/finalfantasy/bluepoekie.jpg

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Dododonder,

Tja, FFXI gaat voor het grootste deel om het levellen. Net als bijna alle andere (MMO)RPGs.
Daarnaast zijn er veel quests te doen, waarvoor je of een hoog level character nodig hebt (of hulp van één), of waarvoor je een party of zelfs een alliance kunt maken om het als lager level te doen.

Je kunt ook nog craften en vissen om bijvoorbeeld gil te verdienen.

Overigens was ik zelf in 2 maanden nog geen level 25. Op het moment ben ik level 38 WHM.
White Mage is een job waar vrij veel vraag naar is. Op sommige momenten moet je gewoon anoniem rondlopen omdat er anders weer een invite ligt.
MNK zoals al gezegd is ook één van de classes waar vrij weinig vraag naar is op low level.
Daarnaast mocht je geen zin hebben om een party te maken, zorg dan dat je level 30 wordt en dan over stapt op BST ofwel Beast Tamer. Deze job moet je namelijk in je eentje doen.

Op het moment ben ik zelf low level jobs aan het levellen naar tijdelijk level 8, waarna ze omhoog gegooid worden naar level 10/12. Daarna kan ik af en toe eens een lage level job levellen wanneer ik geen zin heb om White Mage te spelen.
Zelf heb ik af en toe ook wel van die dagen dat ik totaal geen zin heb om ook maar iets te doen.
Ik heb zelf ook het geluk gehad dat ik al wist bij welke LS ik wilde voordat ik het spel gekocht had.
Deze LS zit jammergenoeg voor jou op de Phoenix server.
De Linkpearl had ik misschien zelfs de eerste of tweede dag dat ik het spel aan het spelen was.

Ik weet dus niet hoe je eigenlijk als leek in een LS komt.
Je zou eens tijdens het partyen mensen die goed spelen en waar je goed mee kan opschieten vragen of je bij die LS kunt of misschien lager beginnen en vragen of je die in je friendslist mag zetten. Als je vaker met die personen speelt, kun je allicht vragen of je bij hun LS mag. (Mits ze die hebben natuurlijk).

Gisteren BRD naar level 7 gedaan en toen weer naar Fort Ghelsba gegaan om een LS vriend gezelschap te houden. We waren met WHM/NIN level 36, WHM/BLM level 42 (als ik me goed herinner) en ikzelf met WHM/BLM level 38 (en net een Holy Maul gekregen voor 12 gil, heb er maar 24 van gemaakt. :+
We waren aan het wachten op Chariot (nog iets) en zijn maar al die NMs gaan slachten in de buurt. We waren daar toch alleen, dus meteen een train gemaakt van tig Orcs en dan maar vechten. Was echt ontzettend leuk! >:)
Daarna kwam de mob om Chariot te laten spawnen (ben z'n naam even kwijt), maar die kwam dus niet. Ben daarna naar bed gegaan.

Een groot deel van de tijd help ik anderen of gewoon voor de gein staan praten en wachten.
Ik moet nog wel eens levellen naar 40, dan kan ik voor mijn Erase scroll gaan.

Vanmiddag maar eens kijken of ik lizard hides kan farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
@Dododonder:
Heb je al een leuke Linkshell en/of mensen leren kennen op Ifrit?
Zoniet, dan raad ik je aan om van server te switchen en bij 1 van ons te komen.
Op Ragnarok zit een grote NL/BE linkshell (ong. 80 mensen) die Swords 'n Roses heet.
Zij willen je graag op weg helpen in Vana'diel.

PS: FFXI is een die-hard MMORPG. Het kost je gemiddeld 100 playdagen om lvl75 te worden met 1 job.
Das dus 2400 uur. Wil je een wat snellere MMORPG, dan raad ik je World of Warcraft (WoW) aan.
Ik heb begrepen dat je daar je max. lvl in een paar weken tijd kunt halen.

[ Voor 36% gewijzigd door Xiliath op 15-11-2005 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooi :)
Mijn MNK/WAR een beetje aan het bijwerken gisteren avond: lvl 14/7 nu + Shoulder Bash bijgeleerd.

NaWA, jou zinnetje, zou dat niet eerder iets moeten zijn van het soort:
Hai, watashi wa utsusu desu/imasu - はい、私は写すです / います
of
Hai, watashi wa niseru desu/imasu - はい、私は似せるです / います

Die "utsusu", is dat trouwens geen ninja techniek : "utsusu: ichi, ni, san..." ?

Na deze week (hiragana & katakana studeren) zal ik eindelijk kunnen beginnen met de woordenschat en grammatica, en prolly die zin correct kunnen vertalen, want nu weet ik niet of ze 100% juist is.
Voor de geïnteresseerden: ik heb deze boeken gekocht, in een boekenwinkel in Kyoto (op Shijô Dori in Gion). Die van Genki kosten 3,000円. Het grammatica boekje 2,800円
Je kunt ze ook online bestellen als ik me niet vergis. Soms ook te vinden bij De Standaard boekhandel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
NielsOveres schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 08:25:
over stapt op BST ofwel Beast Tamer. Deze job moet je namelijk in je eentje doen.
Hier moet ik als Lvl 75 Bst zijnde toch even op reageren :P

Bst = BeastMaster niet Tamer (Tamer is dacht ik de term voor de soortgelijke job in WoW ?)

En Beastmaster is geen job die je in je eentje moet doen, een Bst kan net zo goed meedraaien in een pt als elke andere DD'r en zal in veel gevallen zelfs de top-DD'r zijn (Bst met pet).
Verder zijn all-Bst pt's ontzettend leuk om in te spelen, en dna niet enkel omdat je heel snel heel veel exp krijgt.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Poekie McPurrr schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 09:31:
[...]

Hier moet ik als Lvl 75 Bst zijnde toch even op reageren :P

Bst = BeastMaster niet Tamer (Tamer is dacht ik de term voor de soortgelijke job in WoW ?)

En Beastmaster is geen job die je in je eentje moet doen, een Bst kan net zo goed meedraaien in een pt als elke andere DD'r en zal in veel gevallen zelfs de top-DD'r zijn (Bst met pet).
Verder zijn all-Bst pt's ontzettend leuk om in te spelen, en dna niet enkel omdat je heel snel heel veel exp krijgt.
Kan je dat toelichten? want dit dacht ik namelijk in mijn valkrym tijd ook al tijd (bst + pet is extra dmg door pet) maar je krijgt wel een exp penalty voor een Bstpet in de party. Lijkt mij dat dan de enige manier om die exp penalty weg te werken is door flink te chainen.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Pre-35 heb je die exp-penalty gewoon te slikken als je een pet gebruikt aangezien je nog geen release hebt. Na 35 release je je pet gewoon net voordat de mob sterft. Voordeel daarbij is dat pets als een gek HP regen'en dus vaak weer vol zitten bij volgende gevecht.
Maar na 35 gaan de meeste Bst of solo verder of gaan pt'n met andere Bst aangezien een pt dan vaak te weinig exp/hour opbrengt en "troublesome" is.

Zelf heb ik pre-35 af en toe in pt gezeten maar solo'n (zonder powerleveller) ging me beter af, mede omdat ik alle buit dan niet hoef te delen met pt-genoten ;)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
wappie1980 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 09:04:
@Dododonder:
Op Ragnarok zit een grote NL/BE linkshell (ong. 80 mensen) die Swords 'n Roses heet.

PS: FFXI is een die-hard MMORPG. Het kost je gemiddeld 100 playdagen om lvl75 te worden met 1 job.
Das dus 2400 uur. Wil je een wat snellere MMORPG, dan raad ik je World of Warcraft (WoW) aan.
Xil, kom anders ook (weer) bij SnR ^^

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Poekie McPurrr schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 10:04:
[...]

Xil, kom anders ook (weer) bij SnR ^^
geef me een WP voor ragnarok en ik stop direct op Seraph........
zal dan ipv. hume waarschijnlijk wel een taru mage maken.
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
Anoniem: 145947 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 10:12:
[...]

geef me een WP voor ragnarok en ik stop direct op Seraph........
zal dan ipv. hume waarschijnlijk wel een taru mage maken.
:P
Komt voor elkaar. Ik post er hier wel 1

edit:
@Poekie: Ik zat er al langer aan te denken. Ik /tell je wel ingame.

[ Voor 12% gewijzigd door Xiliath op 15-11-2005 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wappie1980 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 10:14:
[...]

Komt voor elkaar. Ik post er hier wel 1
en uiteraard een pearl voor S&R natuurlijk....lol

btw. {thank you}

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 145947 op 15-11-2005 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Webforum SnR = www.swordsandroses.be

Je kan je daar aanmelden voor een pearl, voor zover ik weet zijn er momenteel geen restricties op leden. Houd er aub wel even rekening mee dat je in een LS komt waarvan de meesten elkaar al een aantal jaar kennen en we niet constant klaar kunnen staan om je te helpen ;) Maar verder zijn we een gemoedelijk zootje spelers :)
We hebben de afgelopen tijd weer meer beginners opgenomen in de shell dus je zal zeker niet de enige zijn met een lowlevel job en daarbij zijn er natuurlijk altijd spelers die andere jobs gaan levellen etc.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Poekie McPurrr schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 10:23:
Webforum SnR = www.swordsandroses.be

Je kan je daar aanmelden voor een pearl, voor zover ik weet zijn er momenteel geen restricties op leden. Houd er aub wel even rekening mee dat je in een LS komt waarvan de meesten elkaar al een aantal jaar kennen en we niet constant klaar kunnen staan om je te helpen ;) Maar verder zijn we een gemoedelijk zootje spelers :)
We hebben de afgelopen tijd weer meer beginners opgenomen in de shell dus je zal zeker niet de enige zijn met een lowlevel job en daarbij zijn er natuurlijk altijd spelers die andere jobs gaan levellen etc.
ben op Seraph ook in mijn eentje gekomen tot waar ik ben dus dat zal wel goed komen,
ben het alleen zo moe dat iedereen op Seraph in een andere tijdzone zit(ben nog maar 1 nederlander tegengekomen, en dat was iemand die ik zelf heb binnen gebracht)

ik zal het forum eens gaan bekijken nu

heb mezelf aangemeld en zal mezelf voor stellen zodra ik in kan loggen

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 145947 op 15-11-2005 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Als het goed is kun je al posten in het Applicatie forum (kan zijn dat je daarvoor even moet uitloggen om vervolgens als guest te posten..)
Doetje (forumbeheerder) moet je toestemming geven voor rest van de site maar die is even niet online geloof ik.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
Heb effe een verhaaltje geschreven in het application forum... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wappie1980 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 11:15:
Heb effe een verhaaltje geschreven in het application forum... :Y)
ik ook ....lol :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
*yay*

Zie trouwens ook dat we gevaarlijk dicht bij de 1000posts komen in dit deel _/-\o_

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
Poekie McPurrr schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 11:28:
*yay*

Zie trouwens ook dat we gevaarlijk dicht bij de 1000posts komen in dit deel _/-\o_
Inderdaad. Er is al iemand met het vervolg bezig dacht ik.

.................................................................................................
lekker nutteloze post dit, ff de 1000 volnmaken ^^
.................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
via google:

Afbeeldingslocatie: http://usera.imagecave.com/Sputnik/finalfantasy/ffxi.jpg

:D

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
Hahahahaha erg nice gemaakt...

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160421

Hallo allemaal ik ben nieuw op dit forum

Ik ben Mike ben 19 en speel al een jaar op de Ramuh server
ben elvaan monk lvl75
en nog een paar andere jobs (warrior 49 op ut moment)

iemand anders nog op ramuh?

plaatje van mijn elvaan

Afbeeldingslocatie: http://i19.photobucket.com/albums/b198/DarkelfMike/Dar051010181930a.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog even wat vraagjes aan diegene die (cooking) craften. (Ik heb wat geld opzij gelegd :) En ga eens lekker koken :P )

- Is er alleen maar een cooking guild in Windy? Een FAQ op alla zegt dat ik daar lid moet worden.

-
LV. 3-11 Sliced Sardine

FROM HERE ON MAKE SURE YOU ALWAYS, ALWAYS USE ADVANCED IMAGE SUPPORT IN THE GUILD BEFORE LEVELLING YOUR SKILL FURTHUR
Image support? Zeggen iets over 'image support' in san d'oria. Ik vat er geen kont van (ben noob in craften :P ) Wie helpt mij? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Je kunt met iemand in zo'n guild praten om support te krijgen waardoor je meer kans hebt dat je crafts lukken.
Dit blijft dan een bepaalde periode op je gecast en dan moet je het weer "aanvragen".

[ Voor 31% gewijzigd door Arunia op 15-11-2005 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-05 20:47

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Hehoi,

ff iets over mij :)
Heb vanaf EU Launch WoW gespeeld, wel tof. Echer, begint nu te vervelen, mis de diepgang, lijkt allemaal veel op elkaar, als je eenmaal end-game char hebt wordt t imho saai :(
Zat dus te denken om FFXI te spelen, aangezien hier gewoon veel meer diepgang in zit _/-\o_

Heb een copy besteld, komt als goed is deze week nog binnen. Nu de vraag: is SNR op Ragnarok nog beschikbaar voor low levels? (Lees: beginners/nieuwe spelers) Lijkt me wel tof om ook in die LS te mogen aangezien naar mijn weten de mensen daar verstand hebben van FFXI en gelukkig NL/BE is :)

Anyway: Tot soon, hopelijk @ Ragnarok!!

Owjah, ben er nog niet achter welke job ik moet nemen :(
Owjah 2, ben naar dit topic doorverwezen door Poekie @ forum.gamer.nl :) Thnx dude!! _/-\o_

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157994

wappie1980 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 09:04:
@Dododonder:

Hi wappie

80 mensen cool ik heb op die 2 maand ->1duitser -> 1 nederlander ->0 belgen ->en de rest 48% jap en 48% amerikanen waarvan de helft van Texas " cowboys"

hoe kan ik dat van Ifrit naar Ragnarok? Ik moet toch niet van 0 opnieuw beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
http://rapidshare.de/file...-2005_Finale_sky.avi.html
(Rapidshare, dus naar beneden scrollen en free klikken, ff wachten en downloaden)

Dega, NL SAM van onze LS heeft dit filmje in mekaar gebokst van onze laatste god fights. Vond het wel geslaagd, dus plant ik het hier ook maar even neer. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Anoniem: 157994 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 18:23:
[...]

Hi wappie

80 mensen cool ik heb op die 2 maand ->1duitser -> 1 nederlander ->0 belgen ->en de rest 48% jap en 48% amerikanen waarvan de helft van Texas " cowboys"

hoe kan ik dat van Ifrit naar Ragnarok? Ik moet toch niet van 0 opnieuw beginnen
Sorry hoor en NOFI maar met zo'n instelling is denk ik dit spel niks voor je, je komt alleen maar japanners, amerikanen en fransozen tegen en de level grind zal eigenlijk nooit verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
Baha schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 18:25:
http://rapidshare.de/file...-2005_Finale_sky.avi.html
(Rapidshare, dus naar beneden scrollen en free klikken, ff wachten en downloaden)

Dega, NL SAM van onze LS heeft dit filmje in mekaar gebokst van onze laatste god fights. Vond het wel geslaagd, dus plant ik het hier ook maar even neer. ^^
hey krijg nou wat dan zit ik in dezelfde linkshell :) of is het een endgame Sky LS ? want dega is mijn LS leader nml :P

Edit: Zie net dat we de 1k post naderen, zal eens beginnen met een nieuw deel.

[ Voor 8% gewijzigd door Biobakker op 15-11-2005 23:44 ]

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

Anoniem: 125883 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 09:14:

NaWA, jou zinnetje, zou dat niet eerder iets moeten zijn van het soort:
Hai, watashi wa utsusu desu/imasu - はい、私は写すです / います
of
Hai, watashi wa niseru desu/imasu - はい、私は似せるです / います

Die "utsusu", is dat trouwens geen ninja techniek : "utsusu: ichi, ni, san..." ?
"Hai, i copy desu" neem ik aan...
nee in dit geval gewoon zoals ik het zeg omdat het een directe quote is uit "PlanetES"
copy kan idd in de naam van een ninja technique zitten.. denk aan shadow images, copy images etc. Utsusemi is een copy image ninja spell in ffxi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Gisteren BRD naar level 8 gezet en toen nog een beetje gespeeld met BST.
Dit lukte redelijk, maar moet nog macros maken. Het is anders niet echt speelbaar.

Daarna nog bij Spiny Spipi de Crawlers omgelegd, maar hij kwam niet.
Daarna maar uitgelogd. Was gisteren echt zo'n dag waar je nergens zin in hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
Anoniem: 157994 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 18:23:
[...]

Hi wappie

Je zult een nieuwe char moeten maken en m.b.v. een worldpass op Ragnarok komen.
Je ouwe char was lvl20 ofzo toch? Das nog een keer te doen om te verwijderen.
Je kunt natuurlijk ook een extra char op Ragnarok nemen. Als het je bevalt, dan maak je daar je main char van. Simpel.

Ik zal vanavond laat even een worldpass posten hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NaWA schreef op woensdag 16 november 2005 @ 00:22:
[...]

"Hai, i copy desu" neem ik aan...
nee in dit geval gewoon zoals ik het zeg omdat het een directe quote is uit "PlanetES"
copy kan idd in de naam van een ninja technique zitten.. denk aan shadow images, copy images etc. Utsusemi is een copy image ninja spell in ffxi.
Ah zo zit het :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Biobakker schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 23:41:
hey krijg nou wat dan zit ik in dezelfde linkshell :) of is het een endgame Sky LS ? want dega is mijn LS leader nml :P
Yeah, Dega van RF, zit samen met oa. Syntri, Quentel, Tengen en Falus bij me in Finale (idd endgame). ^^
Mijn ingame naam is trouwens ook Baha, dus stuur me maar een tell als je eens wil /tells heen en weer spammen. :p
Edit: Zie net dat we de 1k post naderen, zal eens beginnen met een nieuw deel.
Als ik met iets kan helpen, geef me gerust een por. ^^

Net 40 NIN gehaald, klaar voor CoP en om AF wapen(s) te halen. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik hoop nog steeds een keer de eerste missie om een baas in Promathia te verslaan te kunnen doen, maar daar is nog steeds niets van gekomen.
Daarnaast moet ik natuurlijk de rest ook nog eens doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
[quote]Baha schreef op woensdag 16 november 2005 @ 10:35:
[...]
Yeah, Dega van RF, zit samen met oa. Syntri, Quentel, Tengen en Falus bij me in Finale (idd endgame). ^^
Mijn ingame naam is trouwens ook Baha, dus stuur me maar een tell als je eens wil /tells heen en weer spammen. :p

[...]

RF idd, zie het nu pas * Biobakker is Zycban in game.

Zit symb niet bij jullie in de Endgame LS ?

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
*ding* level 60

aangezien mijn blm 30 is en mijn smn31 moet ik nu echt aan mijn subs gaan werken. Geeft ook niets, want ik heb G3 nog niet gedaan. En ik moet mijn AF handen nog halen.

Maareh, gelukkig wel Reraise II nu, ben ik tenminste niet meer de enige die alle exp. verliest :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
6K schreef op woensdag 16 november 2005 @ 11:51:
*ding* level 60

aangezien mijn blm 30 is en mijn smn31 moet ik nu echt aan mijn subs gaan werken. Geeft ook niets, want ik heb G3 nog niet gedaan. En ik moet mijn AF handen nog halen.

Maareh, gelukkig wel Reraise II nu, ben ik tenminste niet meer de enige die alle exp. verliest :)
ja ik had ook dat probleem, was mijn sub al weer helemaal vergeten >_< nu moet ik mijn war naar 37 lvlen :( dus moet ik nin naar 16 en dus Yagudo necklaces farmen voor fame in norg :( En ik heb verder helemaal niet de intentie om Ninja door te levelen maar goed. Ik moet Thief ook maar eens op een respectabele (lees TH) hoogte lvlen.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
Biobakker schreef op woensdag 16 november 2005 @ 12:12:
[...]

ja ik had ook dat probleem, was mijn sub al weer helemaal vergeten >_< nu moet ik mijn war naar 37 lvlen :( dus moet ik nin naar 16 en dus Yagudo necklaces farmen voor fame in norg :( En ik heb verder helemaal niet de intentie om Ninja door te levelen maar goed. Ik moet Thief ook maar eens op een respectabele (lees TH) hoogte lvlen.
WAR/MNK kun je anders prima tot 37 lvlen. 1 van de beste tanks/DD tot 37.
Ik weet niet wat je main is, maar NIN sub is erg prettig in Dynamis op lvl 74/75 en voor solo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160421

Mijn ninja is nu lvl27 en het is erg irritant ik moet het lvlen voor mij mnk en warrior's
subjob en dan ook nog utsusemi:NI kopen of zien te winnen in BCNM40 <.< nin opzich
is niet zo irritant maar het kost klauwen vol met gil om het goed te spelen en de jungles
zijn een hel

Shihei 12 toolbags = 89k
andere tools = 40k (hojo en kurayami tools)
gear = ±500k
Utsusemi:NI = 700k <.<
heb nou all 2 stacks toolbags gebruiks
en 2 stacks andere tools

is bij elkaar 1.456.000 gil <.<
k gear kan ik ongeveer wel weer terug krijgen als ik het verkoop maar das toch 1mill naar de haaien voor een subjob <.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
Wat dat betreft ben ik blij dat ik WHM NIN THF en WAR al 37 heb voor m'n MNK ^^
Als ik MNK75 heb (is nu 70) WAR naar 75 doen en daarna PLD.
Enige job die nog door Valkurm dunes enzo moet ooit is dus PLD :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Dacht ook zo over NIN eerst, als "maar" een subjob, maar dan ben ik het 100% gaan spelen en heb ik er me echt mee kunnen vermaken. Utsu Ni is zn prijs trouwens driedubbel waard, WAR/NIN of THF/NIN 74+ is gewoon zalig.

Ik kom met NIN nu op Juji Gi (1.5m) en mermaid's rings (600k), oo kwel een fikse hap uit mijn budget. ; ;

[ Voor 13% gewijzigd door Baha op 16-11-2005 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

wappie1980 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 08:54:
[...]

Je zult een nieuwe char moeten maken en m.b.v. een worldpass op Ragnarok komen.
Je ouwe char was lvl20 ofzo toch? Das nog een keer te doen om te verwijderen.
Je kunt natuurlijk ook een extra char op Ragnarok nemen. Als het je bevalt, dan maak je daar je main char van. Simpel.

Ik zal vanavond laat even een worldpass posten hier.
Mag ik die dan ook gebruiken? Krijg morgen als het goed if FFXI op de post binnen!
Altijd handig als ik dan ook @ Ragnarok kom, lekker veel Nederlanders :)

Thnx alvast (Btw, hierboven staat ergens een intro-post van me, hoe ik pcies bij FFXI terecht kom :) )

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Ragnarok Worldpass @ www.swordsandroses.be :)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Thnx, zodra ik morgen installatie klaar heb ergens op de avond, kom ik er aan :D
Ga mezelf dan ook nog wel ff snel voorstellen @ SnR forum, lijkt me leuke LS :)

PS: Ga denk ik trouwens voor een WHM en later als ik mag subben voor een BLM
(ik weet het standaard, maar lijkt me vet :) Tevens is denk ik nog steeds veel vraag naar WHM's)

{thank you}
gisteren de overstap naar Ragnarok gemaakt, hiervoor mijn mule gedelete, heb nu dus
2x Echternach als char.
één keer als Hume(Seraph) en nu ook 1 als Tarutaru male(BLM5 op dit moment)
kreeg vrij snel een Pearl voor Swordsnroses, en ga nu van die Echternach mijn main char. maken.
moet ik binnenkort toch de andere delete zodra ik een mule nodig heb.....

• Arunia
Gisteren nog even RDM naar level 5 gebracht.
Daarna gewacht op een party invite welke vrij snel kwam, maar moest 40 minuten wachten.
Ondertussen met mijn flag op (als er andere invite komt, dan ben ik weg) maar bij Spipi
staan farmen op Bees en Crawlers. Spipy is overigens niet langsgekomen (heb hem nog
nooit gezien), maar ja. Heb wel weer een stack Silk Threads die hopelijk voor 59.000gil
verkocht wordt. Daarnaast nog voor rond de 10k een stack Beehive chips.
Dan zit ik eindelijk boven de 200k aan gil. Gaat lekker nu.
Nadeel bij mij is dat ik het dan altijd zonde vind om het uit te geven.

Vanmiddag (terwijl mijn vriendin d'r rijexamen aan het doen is) nog even kijken naar
de AH. Ben benieuwd.

Bleh ... gisteren was rampzalig in Valkurn Dunes :s
In de eerste party na het pullen van een snipper, geagroed door een gob mugger en een gob butcher. Resultaat: iedereen dood. Van Lvl 15 terug naar lvl 14 gezakt :'(

Daarna een andere party, een whitmage die wou tanken en natuurlijk erdoor stierf... resultaat: weer iedereen dood (>_<)

En ten slotte eindelijk een goede party gevonden. Terug netjes aan het stijgen en bijna opnieuw lvl 15.

• Biobakker
  • Niet online
Anoniem: 125883 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 09:10:
Daarna een andere party, een whitmage die wou tanken en natuurlijk erdoor stierf... resultaat: weer iedereen dood (>_<)
LOL :) valkrym is gewoon vervelend, zit je als monk in een party met een ninja, gaan ze aan jou vragen om te tanken omdat je de meeste hp hebt >_< 8)7

[offtopic}oef nog 4 posts, maak vanmiddag die op wel af[/]

Dat zeg ik....

• Neelon
Heh, een Monk kan best goed tanken op dat level, zou je nog van staan te kijken. En de dunes is inderdaad een klein probleemgebied. Niet vanwege de locatie, maar vanwege het feit dat dit voor velen de eerste plek is waar ze party ervaring opdoen.

Als je geluk hebt kom je in een party met een stel ervaren mensen die subs aan het levelen zijn, maar dat is niet altijd het geval.

• Xiliath
Neelon schreef op donderdag 17 november 2005 @ 09:31:
Heh, een Monk kan best goed tanken op dat level, zou je nog van staan te kijken..
Das omdat alle melees dezelfde gear hebben op die lvls. MNK/WAR is dan supertank omdat ze:
1. veel damage doen
2. provoke + boost hebben voor hate
3. hoogste def en vit hebben

Op latere lvls krijgen WAR en PLD betere def/vit equip en stelt de def van een MNK niet veel voor. Dan kun je beter de echte tanks laten tanken.

• Arunia
Ik wilde net zeggen.
De meesten beginnen hier pas met hun samenwerkings ervaring.
Een party zou geleid moeten worden door iemand die hier al ervaren in is,
maar voor de meesten moeten ze dit ook nog uit proberen.
Niets aan te doen, maar eens leer je het allemaal.

Als je zelf weet hoe het zit, dan kun je dit het beste aangeven in die party.
En natuurlijk met onderbouwing waarom dit zo is.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.