Ah ok, op die manier.
Gisteren heb ik geen Tele quest gedaan.
Er wilde iemand wel de BST flag quest gaan doen.
Hierin had ik ook wel interesse aangezien ik deze Advanced job ook nog moest doen.
Daarna wilden er 2 BST nog mee, maar dit om de Kraken te charmen.
Zo gezegd, zo gedaan. Ik ben naar Jeuno gegaan om iedereen daar te ontmoeten en de quest te starten.
Daarna naar Qufim en ze hebben de Kraken gecharmed. De gehele tijd hebben ze met die Kraken rondgelopen en mobs gekilled totdat wij die bloemen konden plukken.
Daarna hebben ze de Kraken afgeslacht. Viel me op dat ze er nog wel een goede tijd mee rond hebben kunnen lopen.
We zijn weer terug gegaan naar Jeuno en hebben de BST flag unlocked.
Daarna nog zitten bedenken welke job we konden halen, maar ze duurden allemaal te lang. Hij heeft er al meer dan dat ik er heb.
Besloten om naar Windy te gaan voor mezelf en dan de Tele scroll quest te starten. Ik heb alleen niet genoeg fame in Windy. Denk dat ik eerst in alle steden maar eens quests ga doen om mijn fame te verhogen. Dit geldt als laatste ook voor Bastok.
Dus vanmiddag maar eerst naar San d'Oria om daar de Tele Holla quest te starten.
Hopelijk vind ik ze redelijk snel.
Ik heb vaker gehoord dat er een quest was die repeatable was waarmee je snel fame kon raisen in alle grote steden. Of was die alleen voor Jeuno? Mhaura geloof ik moest je die in doen.