Vraagje: kun je bestaande characters verhuizen naar een andere world? (ik het niet, maar vraag het toch
)

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
En ze bewegen nog ook!
[ Voor 20% gewijzigd door Major Carnage op 18-08-2005 12:30 ]
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Le Meow
Wat voor pet gebruikt Maat eigenlijk? Ik neem aan dat je icarus wings gebruikt hebt om hem de tering in the skillchainen.Poekie McPurrr schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 01:54:
Mijn mog is een enorme zooi ^^; Als ik te enthousiast binnenren heb ik de kans dat ik klem kom te zitten en dan moet ik uitloggen en het nog eens proberen..
Vanavond geprobeerd Maat te meppen als Bst, vrijdagochtend nog maar eens proberen ^^
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether
Ik heb rdm ook gedaan (in 2 keer weliswaar :x) maar volgens mij is elke maat fight wel pittig op z'n eigen manier. Bijvoorbeeld lijkt SAM me best moeilijk aangezien je tijdens maat z'n meikyo shiusi jou third eye moet gebruiken om zijn skillchain te onderbreken en hopen dat hij niet hetzelfde bij jou doetXxKr0n3xX schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 10:25:
[...]
Wat voor pet gebruikt Maat eigenlijk? Ik neem aan dat je icarus wings gebruikt hebt om hem de tering in the skillchainen.
Ik maak me niet zo druk om het maat gevecht uiteindelijk. Ik heb RDM overleefd dan zal BST ook wel lukken
[ Voor 23% gewijzigd door 6K op 19-08-2005 13:22 ]
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
White Mage Maat is echt {too weak}.6K schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:22:
@^o^~ Maat als whm, ik moet er niet aan denken
whm vs. Maat --> @x_x~
Le Meow
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Verwijderd
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2005 11:11 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Baha op 22-08-2005 13:08 ]
Verwijderd
Le Meow
Verwijderd
Verwijderd
Goed idee, kga maar effe naar die tomb... *kheb daar wel nare herinneringen toen ik nog elvaan was, als je dieper gaatPoekie McPurrr schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 22:31:
er is een quest in Selbina waarbij je zowel Sandoria als Bastok fame bouwt en je gewoon heel veel zooi moet traden. als je daar geen gil voor hebt dan kan je ook in bv ranbere's tomb (eerste stuk) of in horu-ruins (bij windurst) batwings gaan farmen en deze bij een npc in north-sandoria inleveren
Hehe, een van de volgens mij weinige Nederlanders op Gilgamesh. Server is niet verkeerd, toch.Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 08:43:
Vorige donderdag de knoop doorgehakt en Final Fantasy gaan halen ipv WoW ^^'
Ik zit op Gilgamesh, Hume, Male, lvl 11 Warrior genaamd Syaorankun in de regio rond Bastok :-)
hahahaha deze elvaan is daar afgelopen week nog geweest met een full party level 50-55 (ouch, the gap horror), maar we zijn er weer vlug vertrokken na 2 deathsVerwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 09:14:
[...]
Goed idee, kga maar effe naar die tomb... *kheb daar wel nare herinneringen toen ik nog elvaan was, als je dieper gaat*
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Verwijderd
Hmmm ik ken weinig quests die onmogelijk worden op de 'vind een party van level 5/40 of lager na dan.Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:09:
Ik zie dat ik 2 current quests heb van Bastok ..
Waarschijnlijk niet opgelet tijdens een conversatie met de NPC.
Hoe kun je die uit je currents list verwijderen ? Ik kan ze onmogelijk afwerken gezien het item enkel Level 1 (Robe)
Taru tossing moet een olympische sport worden
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Verwijderd
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Voeg daar minen en KSNM aan toe en je hebt de heilige vier-eenheid van het geld verdienen.
[ Voor 8% gewijzigd door Neelon op 26-08-2005 14:32 ]
Verwijderd
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Verwijderd
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Verwijderd
Verwijderd
Le Meow
[ Voor 16% gewijzigd door 6K op 01-09-2005 10:24 ]
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Taru tossing moet een olympische sport worden
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2005 10:52 ]
Da Ralph is een import-eindhovenaar ^^Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 10:51:
en "da ralph" komt ook uit eindhoven had ik gelezen in zijn profiel.
en mijn collega natuurlijk ook maar die zit (nog) niet op GOT
Le Meow
Verwijderd
toch geen "kattemepper" hoop ik voor je poekie.....Poekie McPurrr schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:14:
[...]
Da Ralph is een import-eindhovenaar ^^
Vanavond weer even spelen, 17k tot Bst74. Als we (ik en duo-partner) net zo spelen als volgende week is dat zo gedaan
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Le Meow
Le Meow
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Heh, met XP heb ik ze wel eens een keer of 6-7 dat zien doen. Erg irri. Ja, we hebben hem bijna, damn, weer 1000+ Hp er bij. Max wat ik gezien heb was 1300 ofzo, ik wil ook zo'n cure spell...Poekie McPurrr schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:36:
Als pets zijn ze geweldig, beetje die giraffes ermee klieren. Er was steeds 1 giraffe waarvan we vermoeden dat SE er iets speciaals mee geflikt had want die deed 4-5 healings per battle terwijl de andere 1 deden... erg irritant als je net je pets los gelaten hebt en je mob pakt er snel even 1000+ health bij ^^:
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Full Electric | 2x Deye 12KSG04LP3 met 1.680Ah LFP 51,2V (4x Seplos Mason 280, 2x Seplos vertical 280) | 23,3 kWp PV
Dat hebben we al, Curaga 4. Die healed echt voor VEEL. ^_^6K schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 15:02:
dan zal SE toch {Benediction} van 2 hour naar random spell moeten zetten vrees ik
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Tarutaru rod + Rogue rig en je wint met gemak (alleen duur grapje als hij breekt)6K schreef op zondag 04 september 2005 @ 09:07:
Gisteren iemand hele de wereld 10 keer rondgeleteled voor zijn smn quest, mijn eigen smn skill van 54 naar 62 gebracht, mijn AF2 quest gedaan voor whm (pretty easy), maatje zijn thief AF2 quest gedaan en een fishing contest...
vang zoveel mogelijk moat carps in windy in 30 minuten met een taru taru rod en no support nor gear, was leuk om te doen.
Nu nog effe 4k exp halen en dan kan ik mijn healers duckbills aan
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Le Meow
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Verwijderd
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Verwijderd
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Verwijderd
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2005 13:09 ]
[ Voor 3% gewijzigd door sMoKeFiSh op 06-09-2005 13:12 . Reden: typo ]
Full Electric | 2x Deye 12KSG04LP3 met 1.680Ah LFP 51,2V (4x Seplos Mason 280, 2x Seplos vertical 280) | 23,3 kWp PV
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Ach, ik ben de afgelopen gisteren 2x dood gegaan in CN, en ik zat niet eens in een XP party. 1e keer was mijn eigen schuld (ik wist niet dat wespes op sight aggroeden, nu dus wel >.>) 2e keer was bijna door een paar beetles gekomen die een party die achter mij een camp had had gelinked, en daardoor de pijp uit ging, ik zag nog net op tijd een taru met 2 beetles achter zich rennen dus maar een stukje terug gelopen en sneak + invis opgehouden. 10 minuten later ging ik alsnog dood vanwege een crawler die een andere party aldaar al had opgegvroten en mij blijkbaar ook wel een lekker hapje vond >.>sMoKeFiSh schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 13:12:
Bleh, gister 2 uur looking for party gestaan... maar gaan synthen ondertussen. Had ik eindelijk een party in crawlers nest, gewoon 4x achter elkaar doodgegaan door een train van een andere party...
Totaal 1 crawler kunnen killen met m'n party @ 50 XP![]()
4x doodgaan zo'n -2000 XP. Oh wat was het gezellig gisteravond.
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door 6K op 07-09-2005 10:13 ]
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Verwijderd
Wat ik zelf heb gedaan met vissen (ben nu level 15.nogwat) is tot 11 aan de moatcarp en bastore sardines gaan (die sardines kun je ook op de boot vangen met een sabiki rig, scheelt iig wat aan skillups en saaiheid), moatcarp is overigens niet het beste in windy te vangen maar in rabao. Vanaf 11 lukte het mij niet meer om nog skillups te halen, totdat iemand mij aanraadde om met een composite rod + shrimp lure op de boot te gaan vissen naar nebomites en gugru tuna, ik ben in een paar dagen van 11 naar 15 gegaan op die manier, en bijna elke trip levert mij wel skillups op nu.6K schreef op woensdag 07 september 2005 @ 10:12:
Ik heb gister voor de 3e dag op een rij met mijn whm flag up gezeten
En dus voor de derde dag op een rij geen invite gekregen... dat is me nog nooit overkomen. Had geen zin om een pty te maken, maar de gehele avond waren er ca. 14 mensen in mijn range LFP waaronder 2 nins, een pld, een rdm, een brd wat monks en drk's en ik dus whm... ongelooflijk!
aan het einde van avond vond ik het eerder lachwekkend dan vervelend
ben maar gaan vissen in Ronfaure, heb toch de ambitie om ooit een hoge vis-skill te halen. Maar ik heb al zo ongelooflijk veel gevist zonder skill-ups, ik snap er niets van. Heb alle fishing gear, volg iedere strategie die te vinden is...
Bijvoorbeeld: ik zit nu met insect paste/balls en een Carbon Fishing Rod in West Ronfaure te vissen op moat carps. Ik vang vaak niets, of een rusty bucket of een monster en tussendoor zo af en toe een moat carp. Gisteren 8 stacks Insect balls erdoor gejast, 7 stakcs moat carps vergaard en alles bij elkaar 0.6 skill up![]()
Als ik dezelfde tijd in Cooking geinvesteerd zou hebben was ik ongetwijfeld minimaal 5 levels hoger geweest
Dus OF ik doe iets echt fout OF vissen is gewoon een hele lastige craft....
*Is dus nu level 5 vissen pas*
Le Meow
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
enig idee of er dingen zijn die goeie profit geven met goldsmithing ? of komen die pas op de hogere lvl's (50+). Want ik heb cooking nu op 57 maar echt veel ROI krijg ik er niet van moet ik zeggen.NielsOveres schreef op donderdag 08 september 2005 @ 08:31:
Ja, het klopt dat mijn Goldsmithing lvl 6 is. Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van de mogelijkheid om Copper Ingotst te maken. Moest wel alles in de AH kopen en de winst was niet zo super hoog, maar op dat moment voldoende.
Dat zeg ik....
Je kunt een deel van de prijs voor insect paste al direct terugpakken door millioncorn te kopen bij vendor en dezete verkopen op de ah. Als je het slim doet dan verkoop je het zodra de region van die npc van de beastmen is ;PNielsOveres schreef op donderdag 08 september 2005 @ 08:31:
Nu is met het vissen voor mij het grootste probleem, dat de Insect Paste zo duur is voor Moats.
Overigens heb ik nog geen zin gehad om iets anders te vangen dan Moat Carps. Hiervan weet ik zeker dat ik erop verdien. Zijn er hogere lvl vissen vlak na Moat Carps, die meer op leveren.
Of is Moat het beste voor de lage lvls. Daarnaast neem ik aan dat het aan te raden is om andere vissen te gaan vangen voor skillups.
Ohw ja, je kunt op Moats lvllen tot lvl 12.
Le Meow
Ook 50+ is de goldsmithing markt helaas nog verzadigd op onze server moet je richting de 90 gaan denken voor profits.Biobakker schreef op donderdag 08 september 2005 @ 09:27:
[...]
enig idee of er dingen zijn die goeie profit geven met goldsmithing ? of komen die pas op de hogere lvl's (50+). Want ik heb cooking nu op 57 maar echt veel ROI krijg ik er niet van moet ik zeggen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq