[MMORPG] Final Fantasy XI deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.145 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: kun je bestaande characters verhuizen naar een andere world? (ik het niet, maar vraag het toch 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18
Nee, alleen in het geval dat S-E een server switch aanbied, maar dat komt niet vaak voor. En dan alleen nog maar van bepaalde servers naar bepaalde servers.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 11:15

Major Carnage

waki miko Reimu

Het resultaat van een middag en avond rondstruinen en synthen..

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/64756/thumb.jpg

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

• Neelon
Blub, je hebt een vis. :P

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• XxKr0n3xX
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Geef eens een kleine opsomming van prijsjes op ragnarok dan :)

Sniper's rings
Vc
Scorps
Hauby?

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 11:15

Major Carnage

waki miko Reimu

En ze bewegen nog ook!

Ik heb meteen een bordje besteld met 'Mithra not allowed'
In ieder geval tot ik een hogere kast heb om ze op te stallen :)

Afbeeldingslocatie: http://aquatica.mit.edu/~ichthyos/tmp/fishbowl.jpg

Zegt genoeg... zie d'r verlangend naar die vissen kijken :Y)

[ Voor 20% gewijzigd door Major Carnage op 18-08-2005 12:30 ]

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07
dat ziet er idd erg nice uit....
gisteren mijn buffer effe teruggepartied. Ik was mijn whm50 buffer kwijt door een paar keer de sterven.
Nu weer 2k xp erbij... misschien dat ik zelfs wel effe doorga naar 51 + buff... maar dan wordt het toch echt tijd voor erase en de staves

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:41
Mijn mog is een enorme zooi ^^; Als ik te enthousiast binnenren heb ik de kans dat ik klem kom te zitten en dan moet ik uitloggen en het nog eens proberen..

Vanavond geprobeerd Maat te meppen als Bst, vrijdagochtend nog maar eens proberen ^^

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
Poekie McPurrr schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 01:54:
Mijn mog is een enorme zooi ^^; Als ik te enthousiast binnenren heb ik de kans dat ik klem kom te zitten en dan moet ik uitloggen en het nog eens proberen..

Vanavond geprobeerd Maat te meppen als Bst, vrijdagochtend nog maar eens proberen ^^
Wat voor pet gebruikt Maat eigenlijk? Ik neem aan dat je icarus wings gebruikt hebt om hem de tering in the skillchainen.

Ik maak me niet zo druk om het maat gevecht uiteindelijk. Ik heb RDM overleefd dan zal BST ook wel lukken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
Gisteren 2 uur gepartied op (level 50-52 party)
Kuftal Tunnel zat vol met parties
King Ranperrys tomb (of ziets) was te zwaar voor ons (pld - thf - whm - sam - rdm - war)
dus na een paar doden, een aantal tractors, raises etc. zijn we naar Crawlers nest gegaan, schoot ook niet echt op, maar goed, we gingen tenminste niet dood.
Ons Rdm begreep er helemaal niets van... refresh, tja, dat doe ik wel NA het gevecht en convert gebruik ik gewoon niet >.<

Cure IV's casten als de hell terwijl ik er als whm gewoon relaxe inzat met voldoende mp en mijn Cure III's deden het prima >.<

uiteindelijk 1000 xp in enkele uren verdiend, triest gewoon :X
2700 tnl

wel goed nieuws: op cerberus is Erase van 800k terug naar 450k en black staff is van 300k terug naar 120k en light staff van 250k terug naar 170k ^^

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:09
en je hebt de japanse smileys ontdekt?;)

ik heb de afgelopen dagen helemaal niks gedaan, want m'n pc liep te klieren = reinstall..

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
welke japanse smilies? >_>

ik weet niet waar je het over hebt. <_<

(^_^b) (d^_^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
XxKr0n3xX schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 10:25:
[...]

Wat voor pet gebruikt Maat eigenlijk? Ik neem aan dat je icarus wings gebruikt hebt om hem de tering in the skillchainen.

Ik maak me niet zo druk om het maat gevecht uiteindelijk. Ik heb RDM overleefd dan zal BST ook wel lukken :D
Ik heb rdm ook gedaan (in 2 keer weliswaar :x) maar volgens mij is elke maat fight wel pittig op z'n eigen manier. Bijvoorbeeld lijkt SAM me best moeilijk aangezien je tijdens maat z'n meikyo shiusi jou third eye moet gebruiken om zijn skillchain te onderbreken en hopen dat hij niet hetzelfde bij jou doet :o
THF maat was trouwens wel een irritante zeg, heb die ook 2x moeten doen omdat ik gewoonweg niet dat ding kreeg gejat (met +11 steal, alles behalve rabbits charm) zelf als ik mezelf half dood maak met poison potions om zo m'n latent van die rogue's ring kan activeren. Verder snap ik niet hoe je ooit moet winnen als THF zijnde zonder te stelen. Nou was mijn evasion niet bepaald hoog toen ik het probeerde, maar toch, als maat je raakt doet hij dat dus voor 150+ :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
En nog iets, wat ik me herinneren gelezen te hebben heeft BST maat een random pet. Een van de tactieken die ik heb gelezen was iets in de trend van panzer galahad gebruiken om maat te tanken en vervolgens maat zijn pets doodmaken. Lijkt me moeilijker dan het klinkt heh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
@^o^~ Maat als whm, ik moet er niet aan denken

whm vs. Maat --> @x_x~

[ Voor 23% gewijzigd door 6K op 19-08-2005 13:22 ]

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
6K schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:22:
@^o^~ Maat als whm, ik moet er niet aan denken

whm vs. Maat --> @x_x~
White Mage Maat is echt {too weak}.

1 ding waar je op moet letten is het volgende, tank gear en tank food.

Hiermee bedoel ik dus Earth Staff, Chrysoberyl Rings, andere VIT gear die goedkoop te krijgen is, GOEDE tank food (ik had shallops tropicale dacht ik).

Neem ook silena potions mee, en refresh potions (yagudo drink), en raak vooral niet in paniek.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_maat_04.jpg

Andere tip. Doe je LS pearl af en zet je status als je de BCNM binnenkomt op /away. Ik heb namelijk videos gezien van problemen die inkomende berichten kunnen veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ
  • Laatst online: 21:08

JJJ

BST maat fight is een eitje. Ik heb hem enorm verprutst en alsnog first try verslagen. Gewoon gaan op 70 en panzer op maat, en zelf focussen op zijn eerste 2 pets en dan op maat zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Maat is eindelijk achter de rug.

5 keer gedaan, 5de keer gelukt. Van de 5 keer 2 keer een dc (internet ineens weg, bedankt Planet >.< )

andere 3 keer: 1ste keer gewiped door Maat's pets (twee keer een bunny en die meppen hard en snel, plus tweede bunny kreeg ook nog eens familiair waardoor die nog sterker werd).
Toen overgestapt op andere tactiek, kill 1st pet met rampage, healen en dan tweede pet met rust laten en rampage (met icarus) op maat. Ging mis omdat een ws van maat's 2de pet mijn pet doodde.
3de keer: Maat's 1ste pet meppen tot ie dood was (een tijger, erg gemakkelijk), wegrennen en healen, terugrennen en eigen pet healen, daaran rampage op maat direct gevolgd door een tweede rampage (icarus) en daarna gewoon door blijven meppen met eigen pet op maat terwijl maat's pet genegeerd werd.
Vooraf natuurlijk opo-op-necklace en als eigen pet steeds Panzer Galahad gebruikt.
En JJJ, Bst-Maat is geen eitje, je hebt gewoon ontzettend veel mazzel gehad ;)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
pfff Eindelijk level 51
Nu maar eens ECHT gaan farmen, want ik begin wel heel erg gimped te worden

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lvl 19 warrior gehaald ondertussen, SJ eindelijk binnen, meteen even onderweg gegaan voor de teleport-crystals(toch altijd makkelijk)
BLM/WHM aan het doen nu sta nu op BLM6/WHM3, maar er kom goede vooruitgang in.
nieuwe linkshell gekregen met veel engelsen daarin.

verder wat quests aan het doen voor mogsafe expansions e.d

sinds gisteren eindelijk mijn collega online gekregen, had al eens een WP voor hem gehaald maar die had hij laten verlopen, dus dit weekeinde wéér een nieuwe gekocht voor hem...en ja hij is er.

wil ik hem helpen blijkt dat hij nog niet eens de moeite heeft genomen om de handleiding even door te nemen, hij wist dus letterlijk van niks heb hem stap voor stap uit moet leggen hoe dat hij iets of iemand selecteert, chatmode veranderen enz. enz.
héél vermoeiend moet ik zeggen. |:(

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2005 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-09 11:43
Ga ook snel THF maat doen, ik hoop dat ik hem melee'end dood krijg, want ik voel niet zoveel voor het op de steal manier te doen. :)
Zat ik LFP mijn evasion te skillen, krijg ik net als ik evasion gecapt heb voor 68 een pt invite, en ding ik 69, kan ik weer paar uur in bibiki zitten stealen en hiden.
Maar goed dat ik er geld aan verdien natuurlijk. :Y)

Moet nog eens naar CN trekken op Royal jelly te farmen, zodat ik eindelijk mijn cooking kan cappen ook. >< Mijn mule zit op 6 leathercraft, ik ga leather nog tot 30-40 ish doen, en als ik er dan nog niet verliefd op ben geworden ga ik bone beginnen, dan heb ik alvast een subcraft geleveld. ^^

Optical hat adventure
Mijn eyes die ik met vrienden gefarmed heb zijn tot een cluster gesynth, maar de eerste run was samengesteld uit jeuno shouts (niet door mij, ben gewoon gejoind) en is nogal vrij faliekant afgelopen.
WHM vriend van me moest eerst, we winnen in 25 minuten en hij heeft O hat, volgende is een NIN (die ik niet kende) maar we hebben een full wipe, dus hij zijn cluster kwijt, 1.3 mill foetsjie. :X

Afbeeldingslocatie: http://photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/th_img_731.jpg Afbeeldingslocatie: http://photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/th_img_732.jpg

Random CoP mob screenie ^^ (stomme spam ><)
Afbeeldingslocatie: http://photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/th_img_736.jpg

Als afsluiter : heb net de eerste EU HNM LS van phoenix gejoined, start net op, dus ben bij de eerste members (woot ancieniteit ;p). De leader is voormalig leader van een bekende en gerespecteerde hnm shell, dus ik denk dat het qua organisatie wel goed gaat komen te zitten.
Hoop ook snel voor de eerste keer wat grote monstertjes neer te leggen. ^^

Ahja, sky, Windurst rank 10, garuda's knife. W00t ;p

[ Voor 16% gewijzigd door Baha op 22-08-2005 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister de WARP quest gedaan... toke a lot of time, omdat ik alle fame nog moest opbouwen in bastok.

Nu ben ik de DRAIN quest aan het doen in Sandy, maar deze duurt nog langer que fame opbouwen! Rank3 maar liefst. Ik heb er 3uur over gedaan om op rank2 te komen (met repeatable quests erbij!). In totaal zo'n 8 verschillende quests gedaan (dus zonder repeats erbij opgeteld). Gaat erg traag omdat ik zelf items moet farmen, omdat ik low-budget heb. Is het net zo'n lange weg naar rank3? Nu weet ik waarom die scrolls zo goed sellen @ AH :) Maar ik houd ze lekker zelf voor mijn RDM/BLM.

Iemand nog tips for de quests?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
er is een quest in Selbina waarbij je zowel Sandoria als Bastok fame bouwt en je gewoon heel veel zooi moet traden. als je daar geen gil voor hebt dan kan je ook in bv ranbere's tomb (eerste stuk) of in horu-ruins (bij windurst) batwings gaan farmen en deze bij een npc in north-sandoria inleveren

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige donderdag de knoop doorgehakt en Final Fantasy gaan halen ipv WoW ^^'

Ik zit op Gilgamesh, Hume, Male, lvl 11 Warrior genaamd Syaorankun in de regio rond Bastok :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poekie McPurrr schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 22:31:
er is een quest in Selbina waarbij je zowel Sandoria als Bastok fame bouwt en je gewoon heel veel zooi moet traden. als je daar geen gil voor hebt dan kan je ook in bv ranbere's tomb (eerste stuk) of in horu-ruins (bij windurst) batwings gaan farmen en deze bij een npc in north-sandoria inleveren
Goed idee, kga maar effe naar die tomb... *kheb daar wel nare herinneringen toen ik nog elvaan was, als je dieper gaat :9 *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 08:43:
Vorige donderdag de knoop doorgehakt en Final Fantasy gaan halen ipv WoW ^^'

Ik zit op Gilgamesh, Hume, Male, lvl 11 Warrior genaamd Syaorankun in de regio rond Bastok :-)
Hehe, een van de volgens mij weinige Nederlanders op Gilgamesh. Server is niet verkeerd, toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 09:14:
[...]

Goed idee, kga maar effe naar die tomb... *kheb daar wel nare herinneringen toen ik nog elvaan was, als je dieper gaat :9 *
hahahaha deze elvaan is daar afgelopen week nog geweest met een full party level 50-55 (ouch, the gap horror), maar we zijn er weer vlug vertrokken na 2 deaths
Zondag zijn we volledig geslacht op de 4th floor van Dem, men besloot gewoon te rennen en agro op de koop toe te nemen... tja... daar stond ik dan als enige voor de deur naar de Dem-boss, de rest lag verspreid dood. Sommige laggen onder 3 weepers, geloof maar niet dat ik die ga raisen zonder een blm met tractor :(

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat ik 2 current quests heb van Bastok ..
Waarschijnlijk niet opgelet tijdens een conversatie met de NPC.

Hoe kun je die uit je currents list verwijderen ? Ik kan ze onmogelijk afwerken gezien het item enkel Level 1 (Robe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Laat ze maar lekker staan, ze lopen elkaar toch niet in de weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shin_Alu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:32

Shin_Alu

Ranger/Ninja

Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:09:
Ik zie dat ik 2 current quests heb van Bastok ..
Waarschijnlijk niet opgelet tijdens een conversatie met de NPC.

Hoe kun je die uit je currents list verwijderen ? Ik kan ze onmogelijk afwerken gezien het item enkel Level 1 (Robe)
Hmmm ik ken weinig quests die onmogelijk worden op de 'vind een party van level 5/40 of lager na dan.
Heb je geen lage level job meer over om hem gewoon ff snel af te ronden?

Taru tossing moet een olympische sport worden

• 6K
Nou helemaal niets gedaan behalve mezelf een ongeluk gefarmed de laatste 3 dagen (iedere keer veel competitie op mijn spot)
Ben nu van letterlijk 0 gil naar 370.000 gegaan
Dat nog effe verdubbelen en ik kan weer verder met mijn whm (Erase / darkstaff / lightstaff)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Verwijderd

mijn afgelopen dagen zijn kl*te geweest:

maandag: maintenance, maintenance enz. enz. :(
dinsdag: internet afgesloten.......aaaaaahhhhh!!!!!! rekening over het hoofd gezien???. |:( |:( :( ....
woensdag: idem als dinsdag
donderdag: internet met spoed laten deblokkeren.....en vanavond???????

tot nu toe dus helemaal niets kunnen doen

• XxKr0n3xX
  • Niet online
Gisteren niks uitgevreten even wat zut verkocht sta nu op 4.3m totaal weet nog niet wat ik er mee ga doen.

• 6K
opsturen naar ikke zeker ^_^
nah... ik ben blij met met gestage lage inkomen. Ik piek af en toe, koop wat ik nodig heb en hang dat weer een tijdje de arme sloeber uit.... ik vind het wel best zo :)
Er komt een tijd dat ik uitgedoktert heb wat voor mij de beste manier van geld verdienen is en tot die tijd ga ik lekker vanalles doen en als het geld kost farm ik gewoon wat. En hoe hoger mijn thief wordt het beter dat zal gaan. Een vriend van me (IRL) heeft bijna al zijn skills op 60 en verdiend nog steeds het meeste geld met farmen en BCNM's :) (thief)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

• XxKr0n3xX
  • Niet online
Voeg daar minen en KSNM aan toe en je hebt de heilige vier-eenheid van het geld verdienen.
Ik heb een paar utsu:ni's en erase's verkocht dat loopt wel lekkertjes.

• Neelon
Ik houd het voorlopig op fishing en cooking, 60-100k in het uur is goed genoeg voor me. Waarschijnlijk wel binnenkort m'n beastseals stacks gaan leeggooien op "Wild Wild Whiskers" en "Under Observation".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Wheeeeeeeeee. Even een copy-paste van LS forum. TaruTaru dag op mijn pc gisteren.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_082505_01.jpg
First NA Gilgamesh in full Koenig. 8)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_082505_02.jpg
Taru's look so cute, can I keep him? Hehe.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_082505_03.jpg
Another cute but o so deadly Taru. And no, Ranger is not gimp.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_082505_04.jpg
Preparing to whoop Leviathan.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_082505_05.jpg
There he is. Come out wherever you hide. >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_082505_06.jpg
Leviathan crumbles to the might of the Taru's.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_082505_07.jpg
The Linkshell Boss. Afbeeldingslocatie: http://www.nepforum.nl/forum/images/smilies/heart.gif

Taru's, for me, are the bomb in Final Fantasy. Afbeeldingslocatie: http://www.nepforum.nl/forum/images/smilies/wigger02.gif

When I am done leveling WHM, RDM and BLM, I'm gonna level a Taru for sure. Afbeeldingslocatie: http://www.nepforum.nl/forum/images/smilies/cheer.gif Afbeeldingslocatie: http://www.nepforum.nl/forum/images/smilies/cheer.gif Afbeeldingslocatie: http://www.nepforum.nl/forum/images/smilies/cheer.gif

edit: Matttt, zodra ik je zie krijg je een LS pearl van me.

En ook gisteren even een nieuwe signature aangemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_katsuoy_sig.gif

[ Voor 8% gewijzigd door Neelon op 26-08-2005 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spelen er nog mensen op Pandemonium eigenlijk? De link uit de OP met het overzicht van spelers lijkt niet te werken. Speel zelf als Necroid (BLM 69 main) op pandy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
So, the dark staff is gedropped naar 90k op Cerberus, daar kon ik hem toch echt niet voor laten liggen, nu alleen erase nog >.<

thief heb ik wel in een paar uur van 23 naar 25 getrokken met 1000 xp tnl
Eindelijk een keer wat schot in de zaak.

Dit weekend weer een poging tot prommy dem en een garrisson, lekker ouderwets met z'n allen er weer op uit ;)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Wraak is de onze. >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_082805_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_082805_02.jpg

En compleet ongerelateerd hieraan:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_082805_03.jpg

De Dagobert Duck van Gilgamesh heeft hier dus gewoon de Ronfaure Regio gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit weekeinde rustig geweest, even wat WAR uitrusting verkocht die eigenlijk al een beetje gimped waren :/

paar kleine quests gedaan en beetje geleveled.

BLM8/WHM4

tussendoor eerst WHM op 10 zetten en dan maar weer eens rustig richting the dunes gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:43
Ik heb vrij weinig gedaan de afgelopen tijd.
Wel heb ik nu eindelijk CuragaII, maar moet Reraise nog hebben. Is echt slecht aan te komen.

Denk dat ik al mijn mages naar lvl 30 breng.
WHM is natuurlijk lvl 34, daarnaast maar eens BLM omhoog lvllen, maar zal wel weer WHM omhoog lvllen worden.
Moet SMN ook nog eens doen, ben nu lvl 6 ofzo. Ach, we zullen wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
Ik moet nog steeds Erase hebben, maar kan het nog altijd niet over mijn hart verkrijgen zoveel gil voor een spell te betalen... dus ik farm lekker door en level wat lower level jobs...
Hm... moet trouwens eens gaan shoppen voor Curaga III, die wil ik voor de vorm wel hebben :D

Als ik je een tip mag geven, level lekker alles tot 37, dan ben je tenminste altijd subjob ready ;)

Ik ga eerst maar eens even de overige GobbyBags doen en onderhand eens een noble's bed aanschaffen (wordt toch echt tijd, qua dat betreft ben ik ook erg gimped :D )

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow ^^ Katsuoy kom ik regelmatig tegen in Bastok. 'k wist niet dat ie hier op het forum zat :p

Is er trouwens een manier om iets te typen in het Japans, ipv altijd romanji ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Dan heb je geloof ik de japanse versie van FF nodig, maar dat weet ik niet zeker. Anders misschien iets met de regioinstellingen en ime-instellingen van windows.

Anders moet je eens hier kijken: http://www.ffxionline.com/forums/index.php?s=

Linkermenu, scherm ofzo naar onderen scrollen, de JP-Setup/Info Guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Het is ook te doen in combinatie met windower, al heb ik het nog niet voor elkaar gekregen

http://ffxi.archbell.com
http://ffxi.archbell.com/forums/viewtopic.php?t=1280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zaaaaaaalig ^^

Dat ga ik deze avond toch wel direct uitproberen :)

Verwijderd

heb uiteindelijk besloten om mijn WAR uitrusting maar kado te doen aan mijn collega(leverde ook niet al te veel gil op btw).

verder is het erg rustig, BLM gelvled tot 9,5 en WHM vast op 10 gezet.

alle scrolls tot en met lvl 22 gekocht met uitzondering van een aantal scrolls die ik via quests ga halen zoals WARP e.d (33K lichter)

Verwijderd

even off topic,

ik wist niet dat er zoveel stadsgenoten(eindhoven) FFXI speelden :)

ik dacht echt dat zo ongeveer de enigste zou zijn die speelde, maar het tegendeel wordt hier wel bewezen

jammer dat geen van hen op Seraph zit........ :'(

• Poekie McPurrr
Wie komen er naast ons (stefke en ik) nog meer uit Eindhoven dan?

Le Meow

• 6K
ik heb...uhm... iedere dag gespeeld en ben niets opgeschoten op een heel klein beetje gil na

edit: 6k komt uit eindhoven :D

[ Voor 16% gewijzigd door 6K op 01-09-2005 10:24 ]

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

• Shin_Alu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:32

Shin_Alu

Ranger/Ninja

Van de week eindelijk weer eens verder gekomen in de CoP missies. Ik zit nu op 2-5, dat schijnt zo'n beetje de moeilijkste te zijn, dus dat kan leuk worden :)
Riverne ziet er wel mooi uit in ieder geval.

Taru tossing moet een olympische sport worden

Verwijderd

en "da ralph" komt ook uit eindhoven had ik gelezen in zijn profiel.

en mijn collega natuurlijk ook maar die zit (nog) niet op GOT

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2005 10:52 ]

• Poekie McPurrr
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 10:51:
en "da ralph" komt ook uit eindhoven had ik gelezen in zijn profiel.

en mijn collega natuurlijk ook maar die zit (nog) niet op GOT
Da Ralph is een import-eindhovenaar ^^

Vanavond weer even spelen, 17k tot Bst74. Als we (ik en duo-partner) net zo spelen als volgende week is dat zo gedaan :)

Le Meow

Verwijderd

Poekie McPurrr schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:14:
[...]

Da Ralph is een import-eindhovenaar ^^

Vanavond weer even spelen, 17k tot Bst74. Als we (ik en duo-partner) net zo spelen als volgende week is dat zo gedaan :)
toch geen "kattemepper" hoop ik voor je poekie..... ;)

ben zelf geboren en getogen in ons fijne eindhoven

• Neelon
Nou, ik kom niet uit Eindhoven, maar wel akelig dichtbij. Ik kom uit Best. ^_^

Gisteren weer een keer of 4 Desert Swarm ge-owned, ik zit alleen nog te wachten op een V. Claw drop (nog niet gezien na 12+ runs). Wel hebben we nu 4 Och. Ingots, kennen we 2 lvl74 ringen laten maken voor de static. :P

• deTwisj
net als neelon ben ik ook bestenaar (import bestenaar weliswaar maarja, je kan niet AL het goede zelf telen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
Ik kom eigenlijk uit Veldhoven, maar woon inmiddels in Eindhoven....

Gisteren Sam en Bard unlocked, nu heb ik dan eindelijk alle jobs unlocked ^^

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Gisteren in BibikiBay met m'n vaste Bst-partner lvl 74 gehaald ^^

Waar we eerder geen enkel probleem hadden met het charmen van koijntjes wilden ze gisteravond niet meewerken wat voor behoorlijk wat geklier zorgde als rondrennen met een boos konijntje achter je aan.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Tja, en helaas maken die konijntjes geen grappen. Meest iri beesten om op te levelen in Bibiki Bay in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Als pets zijn ze geweldig, beetje die giraffes ermee klieren. Er was steeds 1 giraffe waarvan we vermoeden dat SE er iets speciaals mee geflikt had want die deed 4-5 healings per battle terwijl de andere 1 deden... erg irritant als je net je pets los gelaten hebt en je mob pakt er snel even 1000+ health bij ^^:

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik ben op het moment ook bezig om alle Advanced jobs te halen. Moet nog voor Black Knight die 100 mobs killen.
Daarnaast heb ik alleen SAM en SMN nog maar.
BST lijkt me ook zo ontzettend leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
BST ligt me helemaal niet :(
Bard job is easy to unlock, Ranger trouwens ook. Beast had ik als whm geen problemen mee.
DRK is niet moeilijk, maar tijdrovend. PLD duurde wat langer, maar was ook niet moeilijk. Ninja had ik toch wel een level 50 player voor nodig.
Dragoon vond ik leukst om te unlocken en ook het leukst om te spelen van de advanced jobs :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Poekie McPurrr schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:36:
Als pets zijn ze geweldig, beetje die giraffes ermee klieren. Er was steeds 1 giraffe waarvan we vermoeden dat SE er iets speciaals mee geflikt had want die deed 4-5 healings per battle terwijl de andere 1 deden... erg irritant als je net je pets los gelaten hebt en je mob pakt er snel even 1000+ health bij ^^:
Heh, met XP heb ik ze wel eens een keer of 6-7 dat zien doen. Erg irri. Ja, we hebben hem bijna, damn, weer 1000+ Hp er bij. Max wat ik gezien heb was 1300 ofzo, ik wil ook zo'n cure spell...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
dan zal SE toch {Benediction} van 2 hour naar random spell moeten zetten vrees ik ;)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sMoKeFiSh
  • Laatst online: 14-09 19:39
Ben zelf een lvl 45 WHM / 28 BLM op QuetzalCoatl. Had gelukkig zelf al genoeg gespaard om gelijk Erase te kunnen kopen.

Ben meteen ook gaan farmen voor mijn Light en Dark staff. Nu op naar lvl 51! Moet dit weekend wel lukken ;)

Verder is het natuurlijk erg lollig om iedereen weggetrapt zien worden door Toro ^-^

Full Electric | 2x Deye 12KSG04LP3 met 1.680Ah LFP 51,2V (4x Seplos Mason 280, 2x Seplos vertical 280) | 23,3 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
6K schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 15:02:
dan zal SE toch {Benediction} van 2 hour naar random spell moeten zetten vrees ik ;)
Dat hebben we al, Curaga 4. Die healed echt voor VEEL. ^_^

Maar ik moet met Cura 5 nog boven de 800 uitkomen. Misschien eens een keer m'n MND stat omhoog schroeven (+20 in normale XP gear nu) en Healing Skill zien te cappen (is nu 260 ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
Gisteren iemand hele de wereld 10 keer rondgeleteled voor zijn smn quest, mijn eigen smn skill van 54 naar 62 gebracht, mijn AF2 quest gedaan voor whm (pretty easy), maatje zijn thief AF2 quest gedaan en een fishing contest...
vang zoveel mogelijk moat carps in windy in 30 minuten met een taru taru rod en no support nor gear, was leuk om te doen.
Nu nog effe 4k exp halen en dan kan ik mijn healers duckbills aan :D

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
6K schreef op zondag 04 september 2005 @ 09:07:
Gisteren iemand hele de wereld 10 keer rondgeleteled voor zijn smn quest, mijn eigen smn skill van 54 naar 62 gebracht, mijn AF2 quest gedaan voor whm (pretty easy), maatje zijn thief AF2 quest gedaan en een fishing contest...
vang zoveel mogelijk moat carps in windy in 30 minuten met een taru taru rod en no support nor gear, was leuk om te doen.
Nu nog effe 4k exp halen en dan kan ik mijn healers duckbills aan :D
Tarutaru rod + Rogue rig en je wint met gemak (alleen duur grapje als hij breekt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
hm... op zich ging dat niet vanwege de regels. Scheids had insect paste and taru rods waar we het mee moesten doen. Hij repareerde gebroken rods en maakte nieuwe paste als het op was...

maar.... toch hele nuttige info, want ik dacht dat je moat carps niet kon vangen met een rig. Wat kost dat zo'n beetje?

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
In windy @ gilgamesh betaal je er al zo'n gauw 40k voor. Je kan hem ook met guild points kopen in de fishing guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
haha, wel leuk die wedstrijdjes, maar hoe zat het met de fishingskill?

Van het weekend ZM4 en KS30 "...-swarm" gedaan.
ZM4 liep vlotjes (keertje dood door meltdown van guardian) en alvast de solo-stukjes van ZM5 gedaan.

KS30 was dikke pret, deden de BC in Fei'Yin waarbij je 1 opper-bij (Beelzebub) hebt en haar 7 helpertjes.
Deden de run met 5 Bst (lvl 73+) waarbij 1 Bst met CourierCarrie Beelzebub aanviel zodat alle bijen zich op Carrie stortten. Daanra de andere 4 Bst rustig een bijtje charmen en een van de andere bijtjes uit bereik van Beelzebub slepen (Beelze healed ze anders steeds). Met z'n allen daarna die bij doodmeppen om vervolgnes het volgnede bijtje aan te vallen totdat enkel nog onze pet-bijtjes en Beelze over was -> met z'n allen op Beelze gaan meppen. Beelze dood, 1 Bst released pet-bij en die word doodgemept etc tot er geen bijtjes meer leven en de BC gewoonen was.
Zeer relaxte BC om te doen, en met goede verdiensten: Ocean sash, Desert sash en nog wat drops.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
De fishing skill was geen probleem. Er zaten mensen tussen die nog nooit gevist hadden en ikzelf was bijv. level 3 (na de wedstrijd 4 :) )
Degene die gewonnen had was level 1 voor de wedstrijd en die vind er meer dan ondergetekende.

En ik begin toch erg de neiging te krijgen om Bst te gaan levelen als ik je verhaal zo lees. Maar iedere keer als ik dat probeer word ik er niet vrolijk van... vind het zoooo lastig >.<

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een half jaartje WoW heb ik de tot nu toe uitgebrachte end-game wel gezien, en ben maar weer begonnen met het installeren van FFXI, met het doel een Elvaan Paladin te maken.

Ik heb nog niet echt ervaring met FFXI, wel met vorige FF delen. Vannacht de update laten lopen, die ergens in het midden fout gegaan is. Nu wou ik deze remote weer opstarten, alleen dat kan blijkbaar niet, krijg een foutmelding dan mijn display geen 32-bit is..

Dus maar weer wachten tot vanavond helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
ah welkom...
ik heb wederom niet veel gedaan. Ben er wel achter gekomen dat een EP antican echt niet easy is :)

gisterenavond 3 uur LFP gestaan met mijn whm >.< ben maar iemand gaan helpen met zijn subjob en wat tele crystals te verzamelen.
Verder niet heel veel te doen, ik wil mijn Whm op 52 hebben zodat ik mijn duckbills kan dragen en kan gaan preparen voor AF3 - healers cap :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook hier is het erg rustig geweest de laatste dagen,

gisteren wel thuisnetwerk even netjes aangelegd, en mijn BLM van 9 naar 10 gezet,

niet te geloven tot 3 keer toe dood gegaan........................

tegen een paar DC, zit nog te veel ala WAR te spelen denk ik lol 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
Als ik een mage level op dat niveau (level 9-ish), dan sub ik lekker whm om te curen en de rest doe ik alleen maar met m'n 'spoon' aaien.
Veel damage is het niet, maar je leeft wel lekker lang.
Het cappen van al die skillz (zoals elemental) komt wel als ik in een pty zit.
Vanaf level 10 ga ik daar lekker mee door in Konschtat highlands met mijn flag up. Voor Blm niet zo spannend, maar mijn thief is zo naar 15 gegaan zonder amper in een party gezeten te hebben :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik dezelfde tactiek, alleen gebruikte ik mijn elementals wel,

met als gevolg dat ik dus niet genoeg MP over houd en om de haverklap moet healen.

vanavond mijn flag up gooien in konschtat en wat spaarzamer met mijn MP omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
hehehe goed plan.
Een tip in konschtat: ga voor bee's en saplings. Die hebben leuke gil potentional:
- beehive chips, 10k per stack in bastok (Cerberus Server overigens)
- Honey, 5k per stack in bastok
- vegetable, herb en grain seeds: 5k, 10k en 18k in windurst

(Insect wings en treant bulps kun je ook bewaren voor 1k per stack, maar dat is mij vaak de inventory space niet waard)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehehe grain seeds 25K in bastok(Seraph) dat zijn items die ik altijd graag spaar.

en voor de windurst region...Silk thread maar liefst 40K per stack. :9~

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2005 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sMoKeFiSh
Bleh, gister 2 uur looking for party gestaan... maar gaan synthen ondertussen. Had ik eindelijk een party in crawlers nest, gewoon 4x achter elkaar doodgegaan door een train van een andere party...

Totaal 1 crawler kunnen killen met m'n party @ 50 XP :O

4x doodgaan zo'n -2000 XP. Oh wat was het gezellig gisteravond.

[ Voor 3% gewijzigd door sMoKeFiSh op 06-09-2005 13:12 . Reden: typo ]

Full Electric | 2x Deye 12KSG04LP3 met 1.680Ah LFP 51,2V (4x Seplos Mason 280, 2x Seplos vertical 280) | 23,3 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
Silk thread doet op Cerberus ook 35k, maar die droppen zo slechts, zelfs met TH2 is dat een ramp.
Bovendien is het niet handig om als level 10 looking for party te zijn terwijl je Crawlers aan het meppen bent, daar zit nl. niemand op te wachten in de Dunes ;)
Als je in Konschtat bezig bent krijg je wel invites ;)

@sMoKeFiSh: dat is de laatste tijd helaas bij mij meer regel dan uitzondering wat je overkomen...

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
sMoKeFiSh schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 13:12:
Bleh, gister 2 uur looking for party gestaan... maar gaan synthen ondertussen. Had ik eindelijk een party in crawlers nest, gewoon 4x achter elkaar doodgegaan door een train van een andere party...

Totaal 1 crawler kunnen killen met m'n party @ 50 XP :O

4x doodgaan zo'n -2000 XP. Oh wat was het gezellig gisteravond.
Ach, ik ben de afgelopen gisteren 2x dood gegaan in CN, en ik zat niet eens in een XP party. 1e keer was mijn eigen schuld (ik wist niet dat wespes op sight aggroeden, nu dus wel >.>) 2e keer was bijna door een paar beetles gekomen die een party die achter mij een camp had had gelinked, en daardoor de pijp uit ging, ik zag nog net op tijd een taru met 2 beetles achter zich rennen dus maar een stukje terug gelopen en sneak + invis opgehouden. 10 minuten later ging ik alsnog dood vanwege een crawler die een andere party aldaar al had opgegvroten en mij blijkbaar ook wel een lekker hapje vond >.>

Coffer campen in exp plaatsen is een ramp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
Coffer campen is een ramp......punt ^^

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sMoKeFiSh
Yupyup, vanavond gewoon nogmaals proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren zoals gepland met flag up naar konschtat geweest vandaaruit eigenlijk maar meteen naar the dunes gelopen met een invite.

aldaar na ruim een uur wachten op 2 party members en enkele mobs te verslaan die aggroeden op onze NIN, maar gedisband en uitgelogd, was ondertussen al laat genoeg.

in totaal niet zo'n vruchtbare avond geweest 65 EXP :O

in ieder geval niet zo'n avond gehad dat ik meer EXP verlies dan verdien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
Ik heb gister voor de 3e dag op een rij met mijn whm flag up gezeten :/
En dus voor de derde dag op een rij geen invite gekregen... dat is me nog nooit overkomen. Had geen zin om een pty te maken, maar de gehele avond waren er ca. 14 mensen in mijn range LFP waaronder 2 nins, een pld, een rdm, een brd wat monks en drk's en ik dus whm... ongelooflijk!
aan het einde van avond vond ik het eerder lachwekkend dan vervelend :D

ben maar gaan vissen in Ronfaure, heb toch de ambitie om ooit een hoge vis-skill te halen. Maar ik heb al zo ongelooflijk veel gevist zonder skill-ups, ik snap er niets van. Heb alle fishing gear, volg iedere strategie die te vinden is...
Bijvoorbeeld: ik zit nu met insect paste/balls en een Carbon Fishing Rod in West Ronfaure te vissen op moat carps. Ik vang vaak niets, of een rusty bucket of een monster en tussendoor zo af en toe een moat carp. Gisteren 8 stacks Insect balls erdoor gejast, 7 stakcs moat carps vergaard en alles bij elkaar 0.6 skill up :/
Als ik dezelfde tijd in Cooking geinvesteerd zou hebben was ik ongetwijfeld minimaal 5 levels hoger geweest :/

Dus OF ik doe iets echt fout OF vissen is gewoon een hele lastige craft....

*Is dus nu level 5 vissen pas*

[ Voor 18% gewijzigd door 6K op 07-09-2005 10:13 ]

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Voor vissen op Moat Carps, kan ik je aanraden om in windurst Walls eens je hengel uit te werpen.
Ja, skillup is heel laag. Alleen je krijgt alleen maar Moats en af en toe een 1 gil, Rusty Leggings of Copper Ring. Dit is maar af en toe.
Ook je vis hulp bij het visguild aanvragen, dit helpt heel erg goed.

Succes in iedergeval, ik denk dat ik maar eens mijn WAR ga lvlen voor Arunia en dan ga farmen in Konschtat. Met WHM is het geen doen namelijk. Ben benieuwd of het een beetje snel gaat dan.
Gil is voor mij alsnog een groot probleem. Kan ik meteen mijn DRK flagquest eens halen. Wapen heb ik al, maar nog geen vijand mee verslagen.

Gisteren online geweest, maar nog niets echt gedaan.
Had niet veel zin en ben maar zitten praten met iemand die ik al lange tijd ken.
Vanmiddag maar ff wat meer doen dan. Dus WAR here I come!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
Tip voor het farmen in Konschtat, equip een boomerang ;)
In windurst heb ik idd ook gevist, dat ging best lekker, maar als je op allakhazam gaat kijken zeggen de guides dat west ronfaure het best is... ik betwijfel het eerlijk gezegd. Voordeel van ronfoure is dat ik lekker rustig LFP kan staan, in windurst wordt ik continue lastiggevallen door mensen die wel wat hulp van een whm willen (Pwl/key hunt/teleports etc. etc.)

Ik zie dat je goldsmithing al level 6 is. Voor iemand met Gil problemen is dat niet de ideale craft om mee te beginnen volgens mij. De meeste mensen brengen eerst 1 of meerdere crafts naar 60 voordat ze gaan goldsmithen. Sowieso is het niet verkeerd om je zo veel mogelijk te storten op levelen. Naar mate je level hoger is krijg je meer kans op gil... zowel door drops van higher level mobs als door bcnm's etc. :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissen vond ik altijd erg leuk. Kon je tijdens het vissen ook nog een beetje chatten.
Sinds de anti-bot update ben ik meer bezig om m'n hengel in bedwang te houden en gaat chatten niet meer zo. Beetje jammer.

Ik zou om gil en inventory ruimte te besparen 2 jobs tegelijk te levelen. War en PLD of BLM en WHM.
Die gebruiken in het begin grotendeels dezelfde gear. Scheelt dus weer een boel centen.
Bovendien vind je dan snel genoeg welke drops snel verkopen/genoeg gil opleveren en kun je daar een langere periode op focussen.
En natuurlijk zo snel mogelijk de gobby bags doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Screenies van gisteren en eergisteren.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_090705_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_090705_02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_090705_03.jpg

Eindelijk Lufeise Meadows (sp) toegang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Mja, het rotte was dat sleep bolts wel op een normale shadow type monster werkte maar pertinent niet werkte op de bcnm shadows. Anders had het mischien nog wel beter kunnen aflopen aangezien ik (rng) de blm van 40%~ naar 5%~ kreeg met sidewinder+barrage+sidewinder en daarna met een weakened tank (nin) en een weakened dd (drk) de rng naar ~45% kon krijgen voordat een van de rdm kiters neer ging (ryo of kat, weet et niet meer).

Voor de geinterreseerde, de setup was NIN, RNG, DRK, WHM, RDM, RDM. Het plan was dat beide rdm's 1 shadow pakte (THF en WAR type shadow) en die ES+Sleep II -> Gravity/Bind Kiten -> Resleep etc. Daarnaast moest ik (rng) de RNG type shadow slapend houden met sleep bolts en een beetje meehelpen bij het doodmaken van de BLM type shadow. Onze whm deed in het begin starten met ES+Silence op de BLM en de rest (NIN en DRK) moesten de BLM zsm doodmaken.

Volgorde zou dan BLM->RNG->THF/WAR->THF/WAR zijn.

Nouja, zoals ik al heb vermeld werkte mijn sleep bolts 100% niet. Dus moest ik uit noodzaak maar kiten en die shadows hebben iets andere moves als ik had verwacht. Zo kan (iig de RNG type) hij een def-down attack doen van een afstand en een ~400 damage attack die ook van een afstand kan. Gelukkig zijn ze niet utsusemi-proof dus ik kon er wel een paar absorberen, maar gepaart met de evasion van een koe die een rng heeft is het vrij moeilijk (lees bijna onmogelijk :P) om je utsusemi te recasten. Mischien.... Mischien als ik meteen die RNG type naar een van de kleine kamertjes had gekite en hem daar had geshadowbind hadden we die BLM type snel genoeg dood kunnen krijgen zodat we 1 voor 1 de rest konden afmaken. Ohwell, we zien wel als we het nog een keer proberen, we hebben nog zeker 2 orbs over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
6K schreef op woensdag 07 september 2005 @ 10:12:
Ik heb gister voor de 3e dag op een rij met mijn whm flag up gezeten :/
En dus voor de derde dag op een rij geen invite gekregen... dat is me nog nooit overkomen. Had geen zin om een pty te maken, maar de gehele avond waren er ca. 14 mensen in mijn range LFP waaronder 2 nins, een pld, een rdm, een brd wat monks en drk's en ik dus whm... ongelooflijk!
aan het einde van avond vond ik het eerder lachwekkend dan vervelend :D

ben maar gaan vissen in Ronfaure, heb toch de ambitie om ooit een hoge vis-skill te halen. Maar ik heb al zo ongelooflijk veel gevist zonder skill-ups, ik snap er niets van. Heb alle fishing gear, volg iedere strategie die te vinden is...
Bijvoorbeeld: ik zit nu met insect paste/balls en een Carbon Fishing Rod in West Ronfaure te vissen op moat carps. Ik vang vaak niets, of een rusty bucket of een monster en tussendoor zo af en toe een moat carp. Gisteren 8 stacks Insect balls erdoor gejast, 7 stakcs moat carps vergaard en alles bij elkaar 0.6 skill up :/
Als ik dezelfde tijd in Cooking geinvesteerd zou hebben was ik ongetwijfeld minimaal 5 levels hoger geweest :/

Dus OF ik doe iets echt fout OF vissen is gewoon een hele lastige craft....

*Is dus nu level 5 vissen pas*
Wat ik zelf heb gedaan met vissen (ben nu level 15.nogwat) is tot 11 aan de moatcarp en bastore sardines gaan (die sardines kun je ook op de boot vangen met een sabiki rig, scheelt iig wat aan skillups en saaiheid), moatcarp is overigens niet het beste in windy te vangen maar in rabao. Vanaf 11 lukte het mij niet meer om nog skillups te halen, totdat iemand mij aanraadde om met een composite rod + shrimp lure op de boot te gaan vissen naar nebomites en gugru tuna, ik ben in een paar dagen van 11 naar 15 gegaan op die manier, en bijna elke trip levert mij wel skillups op nu.

• Poekie McPurrr
Je kan tot lvl 50 vissen in wind-woods (cap gold carp) als je wat geduld hebt. tevens vang je dan je moats voor LuShang.

Mijn bst is nu 20k van lvl 75 verwijderd, maar vandaag even pld gespeeld: van 16 naar 20 :)
Is wel wennen om ineens weer in ene reguliere pt te spelen.

Le Meow

• Arunia
Ja, het klopt dat mijn Goldsmithing lvl 6 is. Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van de mogelijkheid om Copper Ingotst te maken. Moest wel alles in de AH kopen en de winst was niet zo super hoog, maar op dat moment voldoende.

Nu is met het vissen voor mij het grootste probleem, dat de Insect Paste zo duur is voor Moats.
Overigens heb ik nog geen zin gehad om iets anders te vangen dan Moat Carps. Hiervan weet ik zeker dat ik erop verdien. Zijn er hogere lvl vissen vlak na Moat Carps, die meer op leveren.
Of is Moat het beste voor de lage lvls. Daarnaast neem ik aan dat het aan te raden is om andere vissen te gaan vangen voor skillups.

Ohw ja, je kunt op Moats lvllen tot lvl 12.

Gisteren ben maar weer gaan PTen, had geen zin meer om te vissen en om in mijn zwemkleding en met mijn chaos Bringer mijn WAR te gaan lvllen. Was wel erg grappig om te doen.
Ik ben dus maar in mijn WHM kleding naar Jeuno afgereist en hier een PT beet gepakt. Ben nu van lvl 34 naar 35 gegaan. Dit ging op zich redelijk snel, volgens hen ging het beter dan ervoor. Maar ja, ze pakte om en om Bats en Beetles, dus ik kon tijdens de bats goed healen. Waarnaast ik bij de Beetles al mijn MP op maakte.
Het was erg gezellig in de PT.
Als het goed is, nog 1 lvl en dan kan ik voor de tele-scrolls gaan.

• 6K
Gisteren al mijn insect paste op gevist en een paar skill ups gehad... er was nergens geen insect paste meer te koop en mijn kooking is nog net niet toereikend (moet nog 3 levels selbina butter maken), dus dat is het volgende op mijn lijstje
Gisteren waarempel om 11 uur een aprty gekregen. Ik was er zo blij mee (niet dat het zo snel ging, maar er ging tenminste niemand dood) dat ik maar gebleven ben. Uiteindelijk 3 uur gepartied voor 5.5k xp, maar draag nu wel mijn Healers Duckbills ^^

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
NielsOveres schreef op donderdag 08 september 2005 @ 08:31:
Ja, het klopt dat mijn Goldsmithing lvl 6 is. Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van de mogelijkheid om Copper Ingotst te maken. Moest wel alles in de AH kopen en de winst was niet zo super hoog, maar op dat moment voldoende.
enig idee of er dingen zijn die goeie profit geven met goldsmithing ? of komen die pas op de hogere lvl's (50+). Want ik heb cooking nu op 57 maar echt veel ROI krijg ik er niet van moet ik zeggen.

Dat zeg ik....

• Poekie McPurrr
NielsOveres schreef op donderdag 08 september 2005 @ 08:31:

Nu is met het vissen voor mij het grootste probleem, dat de Insect Paste zo duur is voor Moats.
Overigens heb ik nog geen zin gehad om iets anders te vangen dan Moat Carps. Hiervan weet ik zeker dat ik erop verdien. Zijn er hogere lvl vissen vlak na Moat Carps, die meer op leveren.
Of is Moat het beste voor de lage lvls. Daarnaast neem ik aan dat het aan te raden is om andere vissen te gaan vangen voor skillups.

Ohw ja, je kunt op Moats lvllen tot lvl 12.
Je kunt een deel van de prijs voor insect paste al direct terugpakken door millioncorn te kopen bij vendor en dezete verkopen op de ah. Als je het slim doet dan verkoop je het zodra de region van die npc van de beastmen is ;P
Moat gaat idd tot lvl 12, maar in windwoods vang je naast moat ook gold-carp. Veel vissers skillen hierop terwijl ze rustig moat blijven vangen voor lushang of easy cash.

Le Meow

• Arunia
Ik zal dan binnenkort eens kijken wat ik precies nodig heb om Gold Carps te vangen.
Heb nu een Carbon rod gekocht.

• XxKr0n3xX
  • Niet online
Biobakker schreef op donderdag 08 september 2005 @ 09:27:
[...]

enig idee of er dingen zijn die goeie profit geven met goldsmithing ? of komen die pas op de hogere lvl's (50+). Want ik heb cooking nu op 57 maar echt veel ROI krijg ik er niet van moet ik zeggen.
Ook 50+ is de goldsmithing markt helaas nog verzadigd op onze server moet je richting de 90 gaan denken voor profits.

Wie heeft er ervaring met Carnage Blades? Ik sla redelijk snel en ik dacht misschien is die dubbele hp drain wel lekker als bst solo farming
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.