[MMORPG] Final Fantasy XI deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.144 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Nouja, ik eet dus wel sushi en ben een mithra en geen elvaan :P (daarentegen eet ik wel squid sushi en niet sole sushi omdat ik een cheapo ben en niet 2x zoveel wil uitgeven voor dezelfde duratie)

Ik heb alleen niet super veel +acc gear (windurstian tekko voor +2acc) want ik heb het geld niet voor snipers (1mil de stuk nu?) en snipers zijn pas vanaf level 37 of iets dergelijks en ik level samen met kat de jobs maar tot 37 om als sub te gebruiken (melee subs in mijn geval, thf74/war37/nin37/sam28)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18
Gekscherend wordt er gezegd dat Dragoon levelen, Final Fantasy spelen op Hard Mode is (vanwege een gebrek aan invites en dat soort blah).

En voor Sushi hoef ik me niet zo'm zorgen te maken. Ik heb nog een stack of 15 aan Black Soles op een mule hangen, daar kan ik dus 30 stacks aan Sole Sushi van maken. Heb ik Squid Sushi nodig, even vissen, craften en voila, kan ik er weer een sessie of meer tegenaan.

edit: even toevoeging.

Snipers zijn op het moment rond de 700k op de AH, en ze zijn voor lvl40. Ben alleen bang dat als ik een pure melee DD ga spelen, dat ik er toch aan zal "moeten". (ben een stat freak wat dat betreft, voor zover ik het kan bekostigen dan.

[ Voor 26% gewijzigd door Neelon op 08-08-2005 12:53 ]

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:41
Als Bst heb ik nu bij attack-gear die hauberk en thick-spul plus een lelijke helm (Celata).
Ga denk ik elusive earrings kopen om de -eva op hauberk te cancellen.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:09
hey neelon.. uhh..

Afbeeldingslocatie: http://matttt.nl/emo/papy.jpg :P

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Jij... jij... jij... stuk geluk. Gefeliciteerd. :P

En welke key heeft ze het eigenlijk over?

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Hehe, 30 minuten er over gedaan.. Ik mocht niet meehelpen met de mold omdat ze geen zin had in een link en dode ik, ook 30 minuten over gedaan..

De key waar het over gaat is de Garlaige Citadel key, die de blm (Kysmet) moet halen voor haar AF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey gaste... weer maintenance >.< 8)7

Ben alweer 3weken bezig met ff11 en ben ondertussen (na een playtime van 3,5dag) RDM23/BLM10 ... niet al te slecht toch?

//Mijn vraag: Heeft hier iemand wel eens Gil op i-net gekocht? Zo ja, waar?

Ik heb al wat gil-selling-sites gechecked en voor zo'n 13euro heb je al 500K Gil.

[BTW: Biobakker, je site http://www.yunapalooza.com/ffxi_servers/ werkt niet meer O-) als je een host zoekt, kan ik hosten op www.ffxii.net ]

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2005 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
{Gil}{buy?} {death} {you can have this}

Hoe wanhopig ik ook ben momenteel (mijn nieuwe upgrade gaat al op z'n minst 1.4mil kosten aan sniper rings), ik ga geen gil kopen. Dan ga ik maar een paar weken lang tegen de linkshell zeuren dat ik zo arm ben dat ze mij crystals sturen om mee te craften of te verkopen, en zo mijn gil binnenhaal (en vissen en farmen ;))

Die playtime kan ik weinig over zeggen, aangezien ik een redelijk langzame leveler ben, waar ik wel wat over kan zeggen is je subjob :) Die moet minstens een puntje omhoog. Als je het wil doen zoals algemeen gewaardeerd, zorg je er voor dat je sub job altijd de helft van je mainjob is, dus is je Redmage level 50, dan moet je er voor zorgen dat je Blackmage level 25 heeft.

Welke server speel je trouwens op?

Overigens, aangezien die link van biobakker het niet meer doet, en ik nog ooit een scriptje heb geschreven voor een LS site welke in principe ook hiervoor kan worden gebruikt, ben ik wel bereid een nieuwe versie op te zetten met oa. ook andere meuk zoals links etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mattttt schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 18:13:
{Gil}{buy?} {death} {you can have this}

Hoe wanhopig ik ook ben momenteel (mijn nieuwe upgrade gaat al op z'n minst 1.4mil kosten aan sniper rings), ik ga geen gil kopen. Dan ga ik maar een paar weken lang tegen de linkshell zeuren dat ik zo arm ben dat ze mij crystals sturen om mee te craften of te verkopen, en zo mijn gil binnenhaal (en vissen en farmen ;))

Die playtime kan ik weinig over zeggen, aangezien ik een redelijk langzame leveler ben, waar ik wel wat over kan zeggen is je subjob :) Die moet minstens een puntje omhoog. Als je het wil doen zoals algemeen gewaardeerd, zorg je er voor dat je sub job altijd de helft van je mainjob is, dus is je Redmage level 50, dan moet je er voor zorgen dat je Blackmage level 25 heeft.

Welke server speel je trouwens op?

Overigens, aangezien die link van biobakker het niet meer doet, en ik nog ooit een scriptje heb geschreven voor een LS site welke in principe ook hiervoor kan worden gebruikt, ben ik wel bereid een nieuwe versie op te zetten met oa. ook andere meuk zoals links etc.
Ja één van mijn eerste acties is BLM levellen naar 15+ ofzo. Ben nu in Jeuno voor Chocobo-Quest.

Check mijn sig voor mijn stats... Shiva dus ;)

Ja die site moet wel weer effe up :P Ik kan alles hosten ... contact me anytime : webmaster@ffxii.net

//Maar is hier iemand die Gil op i-net heeft gekocht? Tell me more :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
[b]Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 17:55:

//Mijn vraag: Heeft hier iemand wel eens Gil op i-net gekocht? Zo ja, waar?

Ik heb al wat gil-selling-sites gechecked en voor zo'n 13euro heb je al 500K Gil.
Kneus, ga een ander spel spelen dan als je het allemaal makkelijk wilt..

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
mattttt schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 18:13:
Het is niet mijn Link :Y) iemand kwam er in het topic mee aanzetten.

Als je een script + space hebt graag.

Ik heb mijn cooking nu bijna op 57. Hierna nieuwe rings kopen en verder met dragoon naar 46 te tillen.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 18:22:
[...]

Ja één van mijn eerste acties is BLM levellen naar 15+ ofzo. Ben nu in Jeuno voor Chocobo-Quest.

Check mijn sig voor mijn stats... Shiva dus ;)

Ja die site moet wel weer effe up :P Ik kan alles hosten ... contact me anytime : webmaster@ffxii.net

//Maar is hier iemand die Gil op i-net heeft gekocht? Tell me more :)
Zal ik het zo zeggen, blij dat je op een andere server dan ik zit, want dan had je het een stukje moeilijker kunnen krijgen denk ik. En ik kan je wel een paar namen van bekende Gil-sellers en Gil-buyers geven als je echt wanhopig bent.

Maaruh, even een adviesje.

Als je echt serieus bent over gil-buying, dan volg aub dit advies.

{Death} {You can have this.}

Of in Beastmaster termen: {Leave.}

Opgesodedonderd met je gil-buy ge-emmer. Als ik ergens een hekel aan heb, is het wel daaraan. Nul komma nul respect heb ik daarvoor. En het is nog eens super-triest ook. Doe eens wat onderzoek, en span je eens een keer in. Veel mensen zeggen dat het moeilijk is om aan gil te komen. Ik heb daar het volgende op te zeggen.

Horse-crap.

Het heeft me tijd gekost, maar ik kan nu met gemak aan 1m in een weekend komen, en dan hoef ik me niet overmatig in te spannen. En nee, ik doe niet aan farmen, ik heb een hekel om achter zooi aan te rennen in de hoop dat ik de eerste claim heb en dat ze nog iets goeds droppen ook. En nee, ik heb een nog grotere hekel aan NM campen.

En nu opdonderen. je bent de forum ruimte die je vervuilt nog niet waard al had je het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
mattttt schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 17:42:
Hehe, 30 minuten er over gedaan.. Ik mocht niet meehelpen met de mold omdat ze geen zin had in een link en dode ik, ook 30 minuten over gedaan..

De key waar het over gaat is de Garlaige Citadel key, die de blm (Kysmet) moet halen voor haar AF
Pak de Weapon mobs en de Undead Flesh mobs in de kelder, die hebben de grootste kans om ze te droppen. Dat zijn echter wel de moeilijkere van de coffer key droppers. Undead skeletons heb ik een HEKEL aan, en Bombs vind ik persoonlijk ook niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor die mensen die nu een beetje triest gaan zitten flamen, STFU. Meer woorden ga ik er niet over vuil maken.

Ik heb nog nooit Gil gekocht en ga het misschien niet eens doen. After all ben ik nog steeds een n00b in ff11 en wou ik daar gewoon eens wat over vragen.

En jullie hebben makkelijk praten, want jullie zijn vast en zeker high lvl's die fiends/mobs kunnen dooden die lekker droppen.

FF11 is nou eenmaal niet n00b-vriendelijk, zonder goede connecties kom je nergens. En probeer dat nou maar niet tegen te spreken.

Wat is er trouwens erg aan dat mensen Gil kopen? Jij wordt er niet slechter van. Stoere jongens hoor om mij gelijk een kneus te noemen en weet ik het wat. Doe niet zo triest, want jullie zijn vast ook wel eens lekker ge p-levelled ofzo, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Rot nu maar gewoon op ofzo ok?

Met je zielige "ik ben noob en laag level" crap.
Ga minen of gardenen, snelle gil in no time.

En gil-kopen vergelijken met pl-'n? Rofl, zoals Neelon zegt, blij dat ik niet op jouw server zit. Maar toch bedankt dat je je ingame naam even gegeven hebt. Er zijn vast wel mensen Op Shiva ge-interesseerd om te weten wie de kneus is die gil koopt...

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je ook nog info geven of alleen maar een grote bek opzetten? Kunnen GOT'ers nog wel eens iets anders?

Doe maar wat je niet laten kunt, alsof ik daar bang van moet worden.

Ik vroeg gewoon wat normaals (al die Gil-advertenties op internet, dus ik werd nieuwsgierig) en ik word gelijk voor van alles uitgemaakt.

Veel plezier in jullie thread, adios

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Mooi, die is weg :)

Voor die G1-paper ga ik trouwens altijd via Beaucedine Glacier naar Eldiem. Het is even rennen maar je komt dan bij een mooi kamp aan met veel liches en het is er practisch altijd verlaten omdat het uhm, zo ver lopen is ^^;

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poekie McPurrr schreef:
Met je zielige "ik ben noob en laag level" crap.
Ga minen of gardenen, snelle gil in no time.
LOL? Je haalt trouwens dingen erbij die ik nooit gezegd heb. Ik heb nooit gezeikt dat mezelf een te lage lvl vindt hebben. Ik laat me trouwens niet wegjagen door jou. Dikke aso ben je... Je had ook even kunnen zeggen "Gil kopen brengt niet zoveel respect met zich mee" dan "Rot op kneus" (ra ra, wat is socialer?) alsof ik al gil heb gekocht ooit ofzo... Ik wou gewoon wat vragen en heb nergens gezegd dat ik van plan was het te gaan doen, sorry als dat zo overkwam.

Dus jammer voor jou, ik ga niet weg. Muten we elkaar wel :)

Ik ben gewoon een fanatieke (nieuwe) FF11-speler en dacht hier lekker te kunnen babbelen met nederlandse FF11-spelers (die je haast nooit tegenkomt). Als jullie daar niet tegen kunnen, moeten jullie het even zeggen.

//Zijn er naast Wadi-hares ook nog andere mobs die Wilgrasses droppen? Busy with Chocobo-quest :*)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2005 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Je moet Gausebit Grass hebben.

http://ffxi.somepage.com/itemdb/3561

Dropped from Mobs:
Wadi Hare (Dangruf Wadi) (Level: 11-14)
Crane Fly (Meriphataud Mountains) (Level: 18-21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 20:51:
[...]

LOL? Je haalt trouwens dingen erbij die ik nooit gezegd heb. Ik heb nooit gezeikt dat mezelf een te lage lvl vindt hebben. Ik laat me trouwens niet wegjagen door jou. Dikke aso ben je... Je had ook even kunnen zeggen "Gil kopen brengt niet zoveel respect met zich mee" dan "Rot op kneus" (ra ra, wat is socialer?) alsof ik al gil heb gekocht ooit ofzo... Ik wou gewoon wat vragen en heb nergens gezegd dat ik van plan was het te gaan doen, sorry als dat zo overkwam.

Dus jammer voor jou, ik ga niet weg. Muten we elkaar wel :)

Ik ben gewoon een fanatieke (nieuwe) FF11-speler en dacht hier lekker te kunnen babbelen met nederlandse FF11-spelers (die je haast nooit tegenkomt). Als jullie daar niet tegen kunnen, moeten jullie het even zeggen.

//Zijn er naast Wadi-hares ook nog andere mobs die Wilgrasses droppen? Busy with Chocobo-quest :*)
Lees je eigen posts nog even door dan ofzo >.<
En het zal me echt een rotzorg zijn of jij nu wel of niet hier post. En valsspelen in een game (ja, gil-kopen is valsspelen) is not-done in elke online game..had je kunnen weten.
Dus zolang je het niet over valsspelen hebt..is er niks aan de hand :)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07
Okay, je bent nu met de choco quest bezig in jeuno en je wil gil kopen. Dat kan ik FF heel simpel, echt waar, hoef je je browser niet eens voor te starten ^^

Bij de chocobo stables (waar je chocobo zit die je moet voeren) staan rechts naast de deur 1 of 2 npc's. Doe al je gear en weapons uit en ga met hen praten. Je kunt gil bij hen kopen en de prijs die je betaald is je gear ^^
Dit kan overigens is elke grote stad...gezien jouw level is eerst Jeuno de plek (QuFim --> Jeuno) en over een paar leveltjes kun je dat in Kazham ook weer doen.

Snelste gil die je kunt verdienen. Ik heb gisteren zo nog 30k verdient in een paar minuten door oude gear eruit te gooien.

Als je dat niet wil, of je gear graag wil houden, kun je altijd nog moat carps gaan vissen... dan komt er tenminste altijd wat binnen. Als jij je oplegt om voor elke level die je haalt 15k aan moat carps te verkopen, wordt je een rijke speler als je lekker veel jobs gaat levelen :D

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Matttt, goed nieuws, je bent toegelaten tot P.O., alleen kan het een week, misschien 2 duren voordat je de daadwerkelijke pearl krijgt. We proberen namelijk om niet teveel mensen in 1 keer toe te laten, om te voorkomen dat de shell uit elkaar groeit (heb ik al eerder bij andere shells zien gebeuren namelijk, niet grappig). Nog even geduld dus op je pareltje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Je hebt er wel degelijk last van als een ander gil koopt, als jij gil koopt voorzie jij al die gilsellers van een inkomen. En zolang er demand is zal er altijd iemand zien die dus gaat verkopen, zo komen we al helemaal niet van de gilsellers af.

Daarnaast zijn wij hier allemaal als lvl1 begonnen en weten dus ook hoe het is om als n00b te beginnen in het spel. Stuk voor stuk hebben wij ook allemaal zelf ons bekend gemaakt in FF en zelf mensen leren kennen, linkshells gejoined (en gepart mischien) en uitgevonden wat voor ons past om gil te verdienen. De een verdiend het met gardening, de ander met fishing, nog een ander camped NMs voor hun dure items, nog een ander doet veel voorkomende items farmen (bijvoorbeeld, beehive chips wat je al vanaf lvl1 kan doen en leveren 7k per stack op).

Nu wij bekend zijn in FF hebben we allemaal wel eens last gehad van de eeuwige kwelling genaamd gilsellers, mensen die proberen te monopolizeren van bepaalde veelgewilde spullen en daar systematisch steeds meer gil voor vragen alleen om het gil terug te verkopen aan de spelers van het spel voor echt geld. Op mijn server staan de gilsellers vooral bekend om het campen van de (nu rare/ex) "Archer ring" waardoor de prijs van de voor melee essentiele "Sniper ring" door het dak is geschoten (archer ring is een ingredient voor de sniper ring).

Maarja, verder ga ik er geen woorden aan vuil maken. Er is al genoeg over gezegd en you get the point zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:43
Even mijn meningkje hier ook neergooien. :)

Gilsellers werken in teams samen, en monopoliseren zo NM's, of een bepaald item (ken een gilseller die 24/7 shihei zit te craften). Dit maakt het allemaal lastiger voor eerlijke spelers om aan een bepaald item te raken. Deze gilsellers schuwen het gebruiken van bots niet, en MPK'en ook vaak de concurrentie (of proberen tenminste).

Zelf heb ik ook wel iets tegen de fanatiekelingen die alle economische problemen op gilsellers afschuiven, of die de gilsellers de schuld geven dat zij te stom zijn om hun eigen geld te verdienen. :P

Het is wel begrijpelijk om aan gil kopen te denken, aangezien je voor een normaal uurloon meer gil kan kopen dan je in dezelfde tijd kan farmen. Maar persoonlijk vind ik het fijner om te kunnen denken dat alles wat ik heb eerlijk verdiend is. :)
En jullie hebben makkelijk praten, want jullie zijn vast en zeker high lvl's die fiends/mobs kunnen dooden die lekker droppen.
Ik farm al sinds level 1 voor mijn equip hoor, en nu haal ik meeste gil uit cooking en mining. Cooking heeft me wat geld gekost om te levellen, maar ik verdien het nu dubbel en dik terug (Maak ffs 60k winst op crimson jelly, is ziekelijk hoe erg die nq is gestegen in prijs).
FF11 is nou eenmaal niet n00b-vriendelijk, zonder goede connecties kom je nergens. En probeer dat nou maar niet tegen te spreken.
Op de missies en dergelijke na heb ik totnutoe al mijn muntjes eigenhandig bij mekaar geschraapt, al ga ik wel een dezer dagen heftig moeten gaan BCNM'en. :)
N00bvriendelijk is FFXI niet, maar er zijn dusdanig veel resources te vinden op het net dat newbies het wel halen, en n00bs achterblijven (zoals het hoort ^^).
Als je wat rondkijkt, een beetje nadenkt en het slim aanpakt mag je normaal geen moeite hebben om geld binnen te halen in FFXI. B)

[ Voor 4% gewijzigd door Baha op 09-08-2005 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Gil-buying tja.. FFXI is niet gericht op de casual speler. Een game als WoW is dan misschien een betere keuze. Niks meer gedaan gisteren want ik was op het werk toen maintenance begon.
Als je snel geld wil verdienen in FFXI zou ik je aanraden te gaan minen. Pak gusgen upper levels ofzo en mine wat colored rocks,gold,darksteel en iron ore bij elkaar voor lekkere $$.

Ik heb al mijn gear via KSNM,BCNM en mining bij elkaar gesprokkeld en het is toch al niet misselijke gear dacht ik zo. Geplevelled worden is niet zo erg imho zolang de spelers het trucje al een keer eerder gedaan hebben.

Kijk als ik met mensen in mijn LS zou gaan levellen dan is het zeker dat ze bijvoorbeeld Valkurm Dunes al tig keren gedaan hebben. Dan zie ik er geen kwaad in om even de boel te plevellen om het allemaal wat sneller te laten gaan. MITS het een LS party is,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Ben een keer aangezien als PL'r terwijl ik met m'n Bst/whm-job (met krap 100 mp zonder astral-rings en andere mp-gear) gewoon even stond te kijken bij een pt waarin ene maat van me speelde. Ik had wat voer voor 'm gekocht en wat nieuwe equip en bleef nog wat hangen om te babbelen.
Voor ik het wist was de pt hard aan het doodgaan omdat de whm zich van het healen ging toeleggen op het klieren van de mob ^^;
Allemaal boze /tells dat ik een sucky PL'r was.. :D

Vroeger was het zo dat als iemand uit Dunes kwam dan kon je er redelijk van op aan dat 'm z'n job wel kende, nu kun je daar niet eens meer van op aan als ze uit de jungle komen strompelen door al dat ge-PL. Zelfs in CN zie je nog PL'rs :/

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Neelon schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 00:27:
Matttt, goed nieuws, je bent toegelaten tot P.O., alleen kan het een week, misschien 2 duren voordat je de daadwerkelijke pearl krijgt. We proberen namelijk om niet teveel mensen in 1 keer toe te laten, om te voorkomen dat de shell uit elkaar groeit (heb ik al eerder bij andere shells zien gebeuren namelijk, niet grappig). Nog even geduld dus op je pareltje. ;)
w00t, ik wacht geduldig af :)

nu (als ik eens online kon komen) naar vriend maat rennen en G1 afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mattttt schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 09:54:
[...]

w00t, ik wacht geduldig af :)

nu (als ik eens online kon komen) naar vriend maat rennen en G1 afmaken.
nog een uurtje of 2 ,3 en dan hoop ik ook weer verder te kunnen......mischien eindelijk mijn subjob halen?

eerst maar eens zien dat ik thuis kom en mijn werk af heb.......... :O

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2005 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog steeds geen lvl 18 zit nu op 17,5 gisteren 2 keer doodgegaan(gelukkig wel <raise>)

nog even en dan ga ik mijn mages levellen voor main en sub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Ik heb gisteren enkel wat met m'n npc in Altepa rondgerend tot hij 31 werd en er geen zin meer in had.

Cactuar zijn trouwens leuke pets, 1000 needle-ws bij 100 tp ^^
(1000 needle = 1000 dmg verdeeld over het aantal tegenstanders)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
dragoon en thief beide 19, kan ik eindelijk weg uit de dunes ^^

ben wel blij.........totdat ik dadelijk ik QuFim loop te stuntelen voor 5 a 6 leveltjes... wat zal ik blij zijn als ik naar Kazham mag :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Qufim gaat meestal redelijk snel, zolang ze niet al met lvl 22 ofzo giants in delkfutt willen gaan meppen :/

Le Meow

• Baha
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:43
Net een zieke mixed JP/EU/NA pt gehad (3 JP, ik EU, een NA en een iemand van taiwan).

mithra WHM/SMN
galka BLM/WHM
mithra BRD/WHM
taru NIN/WAR
elvaan SAM/WAR
mithra THF/WAR (ikke ;) )

6.5k a 7k per uur gehaald, een van de beste parties die ik totnogtoe gehad heb. :9
Daardoor 67 kunnen halen, en mijn assault jerkin kunnen aandoen.
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/img_682.jpg
O+
Verder ook ZM8 eens geprobeerd, en gestorven jammer genoeg. Halen we hem op 10%, spamt ie ineens 4 of 5 keer light blade na mekaar, zeer raar. :x
Morgen nog een keer proberen. ^^

• XxKr0n3xX
  • Niet online
Poekie McPurrr schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 09:17:
Ik heb gisteren enkel wat met m'n npc in Altepa rondgerend tot hij 31 werd en er geen zin meer in had.

Cactuar zijn trouwens leuke pets, 1000 needle-ws bij 100 tp ^^
(1000 needle = 1000 dmg verdeeld over het aantal tegenstanders)
grrrrr weer zo een die al mijn exp voer op eet met zijn npc :D

Ik kan me kont niet keren in Altepa of ik loop tegen iemand aan die met zijn npc dhalmels,spiders,anticans of beetles aan het neermeppen is. GVD GVD blijf van mijn expmobs af.

En wat misschien wel het ergste is is dat er nu constant 100+ spider webs te koop zijn en de prijzen zeer snel dalen. Dit terwijl ik er lekkere muntjes op aan het verdienen was tijdens mijn exp sessies in West Altepa. Ach boeit niet. Nu BST44 en ik heb het nog steeds grandioos naar mijn zin. Geen slechte partymembers geen zeurende kneuzen gewoon me and my pet. 4-5k per uur is normaal als solo bst en als duo nog veel meer.

Gisteren ook even Celphie gesloopt in Western Altepa desert. Dhalmel Whistle gekregen. Agi+6 enchantment en Evasion +3 geloof ik. Ik schat Celphie (dhalmel type) op lvl 40-45 het koste me 3 pets om hem neer te krijgen. Hundred fists is wat vervelend maar geen
Baha schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 07:50:
Verder ook ZM8 eens geprobeerd, en gestorven jammer genoeg. Halen we hem op 10%, spamt ie ineens 4 of 5 keer light blade na mekaar, zeer raar. :x
Morgen nog een keer proberen. ^^
Hebben jullie goed opgelet welke kleur zijn zwaard was? Dit nekt een heleboel mensen. De blms nuken dan de verkeerde magic en healen hem dan even lekker. Het is zeer belangrijk dat je rdm oplet en buffs op de party blijft houden. Ieder element heeft zijn eigen kleur.

WHM kan dit niet omdat als je de meeste logische tactics gebruikt waarmee je kam'lanaut heen en weer blijft pullen je de groep nooit samen krijgt en protectra geen optie is. Zijn AOE dispelga is erg vervelend. AOE silencega is overheen te komen.

• Poekie McPurrr
Haha, er rennen inderdaad belachelijk veel mensen rond met hun npc in altepa (bij de zone naar Rabao).
Ikzelf zat bij die ronde rotsformatie (bij die gekleurde zuilen van quicksand) wat beetles te meppen, was verder niemand in de buurt :)

Gisteravond ene LS lid geholpen met AF3 summoner (Carbuncles Debacle) waarbij je eerst in Cloyster Boy-Tree twee weapons moet meppen en daarna in Cloyster Terrigan een manticore.
Ging redelijk goed, aantal keren in het rood gestaan en op weg naar die manticore ging onze Brd en Smn dood maar whm R3'de ze. Bij fight tegen manti ging onze Pld dood, geen idee waardoor. Waarschijnlijk omdat we net silenced waren ofzo.. :/

Vanavond of FFxi spelen of m'n pc oplappen.. Er zit nu al maanden een reserve-psu in terwijl de nieuwe in de doos ernaast ligt, en extra geheugen wat er ook nog ingeprikt moet worden ^^;
Had eigenlijk de maint van maandag ervoor moeten gebruiken ^^

Le Meow

• XxKr0n3xX
  • Niet online
Poekie McPurrr schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 10:22:
Haha, er rennen inderdaad belachelijk veel mensen rond met hun npc in altepa (bij de zone naar Rabao).
Ikzelf zat bij die ronde rotsformatie (bij die gekleurde zuilen van quicksand) wat beetles te meppen, was verder niemand in de buurt :)
Revelation rock is een zeer fijne exp locatie als je een party hebt en distortion / ice bursts kan maken als een gek maar persoonlijk gebruik ik nu even match spiders tegen Antican Essedarius(RNG) en Antican Retiarius(BLM) en af en toe een VT wormpje.. Beide antican types hebben shitty evasion en defense en een gemiddelde IT++ hiervan houdt het niet langer dan 45seconden vol tegen 2 bsts and 2 pets. :Y). Lekker makkelijke dikke exp. chain 5 280exp {Do you need it?}{Yes, Please}.

• Neelon
Poekie McPurrr schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 10:22:

Gisteravond ene LS lid geholpen met AF3 summoner (Carbuncles Debacle) waarbij je eerst in Cloyster Boy-Tree twee weapons moet meppen en daarna in Cloyster Terrigan een manticore.
Ging redelijk goed, aantal keren in het rood gestaan en op weg naar die manticore ging onze Brd en Smn dood maar whm R3'de ze. Bij fight tegen manti ging onze Pld dood, geen idee waardoor. Waarschijnlijk omdat we net silenced waren ofzo.. :/

Vanavond of FFxi spelen of m'n pc oplappen.. Er zit nu al maanden een reserve-psu in terwijl de nieuwe in de doos ernaast ligt, en extra geheugen wat er ook nog ingeprikt moet worden ^^;
Had eigenlijk de maint van maandag ervoor moeten gebruiken ^^
Kan zijn door Deadly Hold. Die kan best akelig zijn af en toe.

Gisteren maar weer subjobs geleveled (Thief van 31 naar 34, vanavond doorknallen naar 37), HNM-etje geslacht (Bloodtear Baldurf), en Matttt zijn sport bikini (war AF body) gedaan.

• 6K
Neelon, hoe krijg je het voor elkaar zo snel :(
ik heb gister thief van 19 (met 70xp) doorgehaald tot 500 to next level.

Eerst met Nanako (npc) in de dunes gesoloed met mijn flag up. Toen zij er geen zin meer in had ben ik snel naar jeuno gegaan, had meteen een party in QuFim, continue bezig geweest en na ca. 2 1/2 uur spelen dus 500 tnl....

hoe krijg je - met name als thief - zo snel 3 levels erbij in 1 avond (terwijl jij ook nog eens meer xp moet hebben)

ow wacht, 31-34, toevallig begonnen in Yhoator? daar gaat het idd wel hard tot 32 en dan naar altepa is full speed ahead... die gingen bij mij ook erg snel met mijn whm en war....

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

• Neelon
6K schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 13:13:
Neelon, hoe krijg je het voor elkaar zo snel :(
ik heb gister thief van 19 (met 70xp) doorgehaald tot 500 to next level.

Eerst met Nanako (npc) in de dunes gesoloed met mijn flag up. Toen zij er geen zin meer in had ben ik snel naar jeuno gegaan, had meteen een party in QuFim, continue bezig geweest en na ca. 2 1/2 uur spelen dus 500 tnl....

hoe krijg je - met name als thief - zo snel 3 levels erbij in 1 avond (terwijl jij ook nog eens meer xp moet hebben)

ow wacht, 31-34, toevallig begonnen in Yhoator? daar gaat het idd wel hard tot 32 en dan naar altepa is full speed ahead... die gingen bij mij ook erg snel met mijn whm en war....
Ik duo dit met een vriend van me, hij kan 2 spellen tegelijk draaien, dus hij "hoereert" zijn broer's account dan even, en dat is een RDM73. Oftewel, powerlevel met 5-7k per huur. ^^

Ben nog niet eens in Altepa geweest. Vanavond gaan we naar dat eilandje in Bibiki Bay, Toucans en zwarte uitjes slachten.

Verwijderd

vanavond mijn SJ halen in selbina(nog 1000 tnl)

wat is een goede sub voor WHM ik zat te denken aan RDM.

WHM is nu lvl 9 dan wou ik RDM lvlen tot 18 met WHM als sub en dan WHM lvl tot 37 metRDM als sub enz.

of hebben jullie een betere combinatie die ik kan doen?

• Shin_Alu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:32

Shin_Alu

Ranger/Ninja

De meest gebruikte sub voor WHM is BLM. Die geeft meer mp en RDM heeft natuurlijk veel overlappende spells met WHM. Ook SMN sub zie je veel omdat dat de meeste extra MP geeft

Taru tossing moet een olympische sport worden

• XxKr0n3xX
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 14:38:
vanavond mijn SJ halen in selbina(nog 1000 tnl)

wat is een goede sub voor WHM ik zat te denken aan RDM.

WHM is nu lvl 9 dan wou ik RDM lvlen tot 18 met WHM als sub en dan WHM lvl tot 37 metRDM als sub enz.

of hebben jullie een betere combinatie die ik kan doen?
Tjah mijn voorkeur gaat sterk naar smn sub. BLM geeft wel spells enzo maar niks zegt pwn als een whm met 1000+mp :).
Normale/goede whms doen blm sub voor een kleine mp boost en warp 34+ een paar handige spells als sleep en elemental debuffs die je toch niet gaat landen. Oh ja conserve mp af en toe en extra clear mind traits.
Goede/Super whms doen smn sub voor auto refresh,gigantische mp pool, aoe blink. Aoe status curing,aoe stoneskin?<- die weet ik niet zeker.

SMN sub for teh win.

RDM kan je leven redden als sub met phalanx maar als je daar op moet gaan rekenen zou ik even met je tank praten :)

[ Voor 10% gewijzigd door XxKr0n3xX op 11-08-2005 15:12 ]

Verwijderd

hhhmmm SMN als sub klinkt inderdaad goed maar dan zal ik eerst maar eens door lvl met mijn WAR,

want SMN is volgens mij pas vanaf lvl 30?

• bakakaizoku
Als je straks fulltime whm wil spelen, zou ik eerst blm naar 18 trekken, dan whm naar 30 en smn unlocken en dan smn naar 37 en fulltime whm gaan. Waarom? Omdat je als je warrior naar 30 wil trekken je of mnk of thf naar 15 moet levelen, en mensen houden nou eenmaal niet van thieves of monks dus dat gaat je veel geduld kosten, plus dat je dan een zooi jobs leveled waarmee je uiteindelijk toch niks doet..

[ Voor 48% gewijzigd door bakakaizoku op 11-08-2005 15:53 ]

• 6K
Ik zou zowel smn als blm doorlevelen naar 37
Het zijn sowieso de 2 beste subjobs voor een whm.... RDM haalt het hier echt niet bij.

Ik heb tot level 50 blm als sub gehad en ben nu smn aan het levelen om de auto-refresh idd te kunnen gebruiken.
Voor specifieke doeleinden zou ik ook zeker BLM tot de mogelijkheden laten behoren ivm solo acties omdat die idd nog wat kan nuken en ook de warp soms knak handig kan zijn (ik kan me herinneren dat ik mijn tele-yhoat gehaald had op de chocobo (niet de teleport scroll, maar gewoon de crystal) en ik moet er niet aan denken dat ik ook nog terug had moeten lopen :D
Dat zijn uiteraard ook zaken die je met een blm 17 kan doen, maar wat extra spells en passive job traits wil je er toch ook wel bij!

als je race iets anders is dan taru moet je SMN serieus overwegen als subjob (zelfs als Taru is dat interessant) en blm zou ik persoonlijk niet negeren :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Verwijderd

dan ga ik zodra ik mijn SJ heb, BLM en WHM lvlen tot 37 en SMN unlocken bij 30,

WHM als sub voor SMN toevallig?????

(ben ik al lastig :P )

• Neelon
Conserve MP bespaart akelig veel MP heb ik gemerkt. Ook in nood heb je dan Elemental Seal + Sleep, landt vaker dan je denkt, en Escape, kan handig zijn. Ik ben nu 73WHM/BLM, en met food zit ik al bijna op 1k MP.

Summoner sub wordt ook best veel gebruikt, maar daar heb ik persoonlijk nog geen ervaring mee. Auto-refresh is 20MP/minuut, en ik weet haast zeker dat ik met Conserve MP meer dan 20MP/minuut bespaar. Ik moet Summoner nog een keer naar 37 tillen, maar die zal ik waarschijnlijk alleen gebruiken als event sub.

Let wel, Auto-refresh krijg je op een sub level van 25, dus een main level van 50, hiervoor heet een Summoner eigenlijk niks te bieden, behalve een paar puntjes MP.

Even toevoeging, ja, sub WHM als je SMN gaat levelen. Je bent eigenlijk botweg gezegd een cure-tank op de lagere levels. (tot 30-40 of zo denk ik??)

[ Voor 10% gewijzigd door Neelon op 11-08-2005 16:31 ]

Verwijderd

dan ga ik daar vanavond hoop ik mee aan de slag,

bedankt voor de tips.... _/-\o_

• XxKr0n3xX
  • Niet online
Neelon schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 16:30:
Conserve MP bespaart akelig veel MP heb ik gemerkt. Ook in nood heb je dan Elemental Seal + Sleep, landt vaker dan je denkt, en Escape, kan handig zijn. Ik ben nu 73WHM/BLM, en met food zit ik al bijna op 1k MP.
Beginnende spelers hebben geen hedgehog bombs astrals, noble's tunic en blessed gear. 1kmp is haalbaar maar je hebt waarschijnlijk wel elite gear.
Summoner sub wordt ook best veel gebruikt, maar daar heb ik persoonlijk nog geen ervaring mee. Auto-refresh is 20MP/minuut, en ik weet haast zeker dat ik met Conserve MP meer dan 20MP/minuut bespaar. Ik moet Summoner nog een keer naar 37 tillen, maar die zal ik waarschijnlijk alleen gebruiken als event sub.
Gecombineerd met een v.c of Nobiru Cyunikku :) (Noble's Tunic) en refresh van de rdm of bard of beide :) gaat het toch allemaal wel aardig meetellen. Conserve mp is mij een te losse term to be honest. Die refresh ticks zijn meetbaar. Conserve mp kicked af en toe maar in. Ik denk dat je de max mp boosts van smn een beetje te makkelijk wegcijferd.. Noble's is misschien geen beginners gear maar een beetje doorzettende whm kan wel een v.c bij elkaar minen. 300k per mining trip op midgard 35 mining trips en je hebt je v.c.
Let wel, Auto-refresh krijg je op een sub level van 25, dus een main level van 50, hiervoor heet een Summoner eigenlijk niks te bieden, behalve een paar puntjes MP.
Even toevoeging, ja, sub WHM als je SMN gaat levelen. Je bent eigenlijk botweg gezegd een cure-tank op de lagere levels. (tot 30-40 of zo denk ik??)
Ook voor lvl50 is het ontbreken van een elemental seal +sleep spell niet het gene dat een party killed maar vaak het gebrek aan MP wel. Die max MP boost van SMNs komt dan aardig goed van pas. Het spijt me maar ik zie echt weinig heil in het subben van BLM voor een whm. Ik ben van mening dat WHM niet een job voor de beginners is :/. Je bent de lifeline van de party als jij de bal laat vallen is de party nergens.

• Neelon
XxKr0n3xX schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 16:54:
Beginnende spelers hebben geen hedgehog bombs astrals, noble's tunic en blessed gear. 1kmp is haalbaar maar je hebt waarschijnlijk wel elite gear.
Max MP is niet heilig, meestal heb je gewoon niet de tijd om volledig te healen in een XP sessie. Mijn gear staat in mijn signature trouwens. Die is wel boven gemiddeld, maar in zijn totaal niet elite, al heb ik wel een paar endgame stukken te pakken. Er zijn echter nog veel punten om meer MP te krijgen, maar veel heil zie ik daar zelf niet in op dit moment. Stukken die ik nog wel zou willen hebben zijn Serket Ring, Astral Earring, Uggalipeh Pendant of Fenrir Torque, Hedgehog Bomb en Zenith Crown. Maar, alleen zijn dit stuk voor stuk dingen die 1M of meer kosten, of lastig te behalen zijn.
XxKr0n3xX schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 16:54:Gecombineerd met een v.c of Nobiru Cyunikku :) (Noble's Tunic) en refresh van de rdm of bard of beide :) gaat het toch allemaal wel aardig meetellen. Conserve mp is mij een te losse term to be honest. Die refresh ticks zijn meetbaar. Conserve mp kicked af en toe maar in. Ik denk dat je de max mp boosts van smn een beetje te makkelijk wegcijferd.. Noble's is misschien geen beginners gear maar een beetje doorzettende whm kan wel een v.c bij elkaar minen. 300k per mining trip op midgard 35 mining trips en je hebt je v.c.
Wow, 10M voor een Vermillion Cloak? Daar had ik mijn Noble's Tunic voor. En met 2 of 3 van die mining trips heb je hier ook een Astral Ring. En refresh van een BRD of een RDM neem ik niet mee in mijn gear of sub. Ongeacht van welke gear/sub setup, die heb je toch. En Conserve MP is inderdaad iets wat je niet hard kan tellen, maar je merkt het wel. Pak voor je RDM maar eens WHM sub in plaats van BLM. Doe wat je normaal doet en dan merk je al heel snel wat je mist.
XxKr0n3xX schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 16:54:Ook voor lvl50 is het ontbreken van een elemental seal +sleep spell niet het gene dat een party killed maar vaak het gebrek aan MP wel. Die max MP boost van SMNs komt dan aardig goed van pas. Het spijt me maar ik zie echt weinig heil in het subben van BLM voor een whm. Ik ben van mening dat WHM niet een job voor de beginners is :/. Je bent de lifeline van de party als jij de bal laat vallen is de party nergens.
Zelf geloof ik niet in lifeline, iedereen is belangrijk. Ongeacht wie de bal laat vallen, het kan dan gewoon slecht uitpakken. En de sub keuze is gewoon persoonlijk. Ik moet zelf uberhaupt nog SMN sub levelen, en dan kan ik pas goed zien wat ik wel of niet mis. Maar mijn mening is nog steeds, HMP (MP healing / tick) staat hoger in de prioriteitslijst dan Max MP. Een gigantische MP Pool is niet nuttig als je hem niet razendsnel kan laten vollopen.

Zoals ik al zei, iedereen heeft zijn voorkeuren. Pak wat het beste voor jezelf werkt.

• XxKr0n3xX
  • Niet online
Neelon schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 17:25:
Max MP is niet heilig, meestal heb je gewoon niet de tijd om volledig te healen in een XP sessie. Mijn gear staat in mijn signature trouwens. Die is wel boven gemiddeld, maar in zijn totaal niet elite, al heb ik wel een paar endgame stukken te pakken. Er zijn echter nog veel punten om meer MP te krijgen, maar veel heil zie ik daar zelf niet in op dit moment. Stukken die ik nog wel zou willen hebben zijn Serket Ring, Astral Earring, Uggalipeh Pendant of Fenrir Torque, Hedgehog Bomb en Zenith Crown. Maar, alleen zijn dit stuk voor stuk dingen die 1M of meer kosten, of lastig te behalen zijn.
Woops dacht dat je die serket ring en hedgehog bomb al had :). Anyways Max MP is als je gaat speedchainen wel heilig zeker als je bijvoorbeeld golems pakt in sky je niet of nauwelijks die HMP tot zijn recht kan laten komen.
Wow, 10M voor een Vermillion Cloak? Daar had ik mijn Noble's Tunic voor. En met 2 of 3 van die mining trips heb je hier ook een Astral Ring. En refresh van een BRD of een RDM neem ik niet mee in mijn gear of sub. Ongeacht van welke gear/sub setup, die heb je toch. En Conserve MP is inderdaad iets wat je niet hard kan tellen, maar je merkt het wel. Pak voor je RDM maar eens WHM sub in plaats van BLM. Doe wat je normaal doet en dan merk je al heel snel wat je mist.
Uhh kleine miscalculatie aan mijn kant. Hier kost een v.c 7.5m een nobles is 15m. Een astral ring is hier 1.2-1.3m. Ik neem zaken als refresh wel mee aangezien veel parties jeuno niet eens verlaten zonder een vorm van support. Ik sub geregeld drk en whm en ninja dus ik weet dat blm wel degelijk telt als zeer valide sub voor RDM. Wat wil je :) van alle mages krijgt RDM default de kleinste mp pool conserve mp doet wonderen voor RDM.
Zelf geloof ik niet in lifeline, iedereen is belangrijk. Ongeacht wie de bal laat vallen, het kan dan gewoon slecht uitpakken. En de sub keuze is gewoon persoonlijk. Ik moet zelf uberhaupt nog SMN sub levelen, en dan kan ik pas goed zien wat ik wel of niet mis. Maar mijn mening is nog steeds, HMP (MP healing / tick) staat hoger in de prioriteitslijst dan Max MP. Een gigantische MP Pool is niet nuttig als je hem niet razendsnel kan laten vollopen.
Zoals ik al zei, iedereen heeft zijn voorkeuren. Pak wat het beste voor jezelf werkt.
Uiteraard iedereen zijn voorkeur. Ik heb overigens getest met zowel mijn vc als mijn errant gear en baron slops etc etc allemaal HMP gear maar ik verkies vooralsnog mijn Vermillion Cloak wanneer ik ga zitten. Als RDM zit ik niet vaak lang dat weet je zelf ook wel het is het vaak niet waard te wachten op de +5HMP van de errant gear die moet starten na 10 seconden. Als rdm moet ik vaak al weer staan wanneer ik wil zitten dus voor de tijd dat ik aan het buffen en hasten ben draag ik me v.c. Het voordeel is gewoon bezig kunnen zijn en MP terugkrijgen.

Over het iedereen is belangrijk.
Ik ben het niet met je eens een slechte whm is veel pijnlijker dan slechte melees of een slechte blm. Gemiste skillchain kost de PLD of NIN niet zijn leven. Gemiste MB of elemental debuff kost de PLD of NIN niet zijn leven. Een niet opgevallen selfbuff van een enemy kost de pt niet zijn leven. Sommige rollen zijn keyroles in a pt. Als de whm of diegene die de rol als healer op zicht neemt niet zijn werk goed doet valt er al heel snel een gat in de party.

Ongeacht of andere jobs ook zat te doen hebben tijdens gevechten is een whm(insert healer) naar mijn mening nog altijd net een tikje belangrijker. Ik bedoel wees eerlijk een rdm of een brd zijn niet nodig in een pt. Het is verdomd fijn om refresh te hebben maar als je niets meer dan chain 2 ambieert is het absoluut niet nodig :Y) een whm daarintegen :D

• bakakaizoku
Je denkt nu wel erg in conventionele parties.. Ik kan mij nog goed een party herinneren waarvan de setup NIN/WAR WAR/THF BRD/WHM was, we chainden naar 5 in CN op VT/IT.. Een WHM is niet zo noodzakelijk als je beweert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Bst-pt's doen het zelfs zonder whm's ;)

Maar true, een whm in je pt die niet oplet kan insta-death zijn in een pt. Als melee kun je nog wel eens rustig naar de plee gaan tijdens een gevecht (niet aan te raden maar soms moet je gewoon ^^; ) zonder dat je al te veel risico loopt.
Als tank of healer word het dan wat lastiger.
Ik ben verder wel van mening dat iedereen in de pt gewoon z'n best moet doen, dus als de pld of nin hate verliest en de mob gaat af op de zwakkeren in de pt (de mages) dan moet je als war of eender wat met sub-war die mob voken zodat de mages gespaard blijven. Als je een job hebt met als sub war dan moet je eigenlijk ook een macro hebben om snel wat def-gear te equippen mocht je even moeten voken.

Wat dat betrefd is een bst-pt vrij eenvoudig, 1 bst gaat scouten/pullen, de anderen gaan een pet pakken en zien erop toe dat bij een mis-charm de aggro pet bezig gehouden word (pets op mis-charm pitten totdat bst opnieuw kan charmen).

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
mattttt schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 23:03:
Je denkt nu wel erg in conventionele parties.. Ik kan mij nog goed een party herinneren waarvan de setup NIN/WAR WAR/THF BRD/WHM was, we chainden naar 5 in CN op VT/IT.. Een WHM is niet zo noodzakelijk als je beweert.
BRD/WHM = army's paeon dus hp regen en waarschijnlijk cure 1 en cure 2 dit scheelt al een hele berg.
Misschien leg ik de nadruk teveel op whm maar ik ben van mening dat er in iedere party een vorm van healing moet zitten en dat als deze uitgeschakeld wordt er eerder problemen ontstaan dan wanneer er 1 melee even niet oplet of een blm zijn mb mist.

En even een andere notitie een whm of healer bij je hebben die je kan raisen is erg prettig imho. :)
Poekie McPurrr schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 01:16:
Wat dat betrefd is een bst-pt vrij eenvoudig, 1 bst gaat scouten/pullen, de anderen gaan een pet pakken en zien erop toe dat bij een mis-charm de aggro pet bezig gehouden word (pets op mis-charm pitten totdat bst opnieuw kan charmen).
Ik duo momenteel met nog een nederlandse bst en onze tactiek is als volgt. We zoeken een EM ik probeer hem te charmen als ik mischarm probeerd hij het ook. Als we beide mischarmen hebben we is mijn charm al weer bijna up. Wanneer er een mischar bij de 2e pet plaatsvind laat ik mijn pet er even mee matten totdat die andere bst zijn pet ook onder controle heeft.

Daarna gaan we aan de slag met mobs. Chain5 280 is geen onmogelijkheid als je maar de juiste mobs pakt waarvan je weet dat ze snel en gemakkelijk neer gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
Ik ga vanavond de BCNM40 Under observation doen als testrun met de seals van me vriendin d'r accounr (die geeft er niets om) 2 x bst en 1 x whm/blm. Ik laat me vriendin d'r char 2 eyes naar beneden kiten. terwijl ik en de andere bst aan het werk gaan op de hoofd hecteye. Ik zal even kijken of ik het kan frapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
XxKr0n3xX schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:29:
Ik ga vanavond de BCNM40 Under observation doen als testrun met de seals van me vriendin d'r accounr (die geeft er niets om) 2 x bst en 1 x whm/blm. Ik laat me vriendin d'r char 2 eyes naar beneden kiten. terwijl ik en de andere bst aan het werk gaan op de hoofd hecteye. Ik zal even kijken of ik het kan frapsen.
Gravity is voor het kiten wel makkelijk, en convert kan makkelijk zijn in geval van nood. De run is best makkelijk, alleen de droprate van de peacock charm zuigt ballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Gisteren Shadowlord neergehaald, blijkt dus dat het filmpje dat ik gefrapsed heb niet verder is gekomen dan m'n eerste klap op z'n been :( 9 minuten over gedaan en 1 death gehad, taru voor wie de AoE in 2nd form iets teveel werd (mja, healing bleek uiteindelijk 90% op de 2 melee te worden gefocussed, en dat was maar goed ook :)) Shadowlord was wel al op 50% HP toen mijn cutscene eindigde, :(

Dus rank 6 is nu binnen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.drn3.com/pix/albums/userpics/10001/pol%202005-08-12%2000-13-30-44.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
mattttt schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:22:
Gisteren Shadowlord neergehaald, blijkt dus dat het filmpje dat ik gefrapsed heb niet verder is gekomen dan m'n eerste klap op z'n been :( 9 minuten over gedaan en 1 death gehad, taru voor wie de AoE in 2nd form iets teveel werd (mja, healing bleek uiteindelijk 90% op de 2 melee te worden gefocussed, en dat was maar goed ook :)) Shadowlord was wel al op 50% HP toen mijn cutscene eindigde, :(

Dus rank 6 is nu binnen :)

[afbeelding]
Gefeliciteerd Nu aan de slag met zillart missions :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Gefeliciteerd. Al denk ik dat wat levelen wat beter is dan nu al aan de Zilart Missions beginnen. Die kunnen namelijk knap lastig zijn voor een lvl 50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
Neelon schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:21:
Gefeliciteerd. Al denk ik dat wat levelen wat beter is dan nu al aan de Zilart Missions beginnen. Die kunnen namelijk knap lastig zijn voor een lvl 50.
Ja vooral ZM1-3 al dat cutscene werk is vooral lastig op level 50 warrior. :Z
Veel linkshells doen events om de missies af te ronden. ZM1-3 is makkelijk te doen en kosten niets meer dan shitloads of tijd. Daarom zou ik hem toch aan raden even zm1-3 te doen en af te wachten wanneer een ls een zm4 run gaat doen. Laten we wel wezen je doet zoiets toch vaak als ls samen en naar de sacrificial chamber toekomen is al geen pretje.

Zoals wipen in de rancor flame room ; ;.

Het kan geen kwaad om even een beginnetje te maken zodat hij in ieder geval aan die shitty missions kan meedoen wanneer zijn ls ze doet ofzo gewoon als tag along. Een 50 war kan best nog wat schade toebrengen aan de tonberries van ZM4 en als hij als everyone's rancor shield meegaat is dat des te leuker :)

Random warrior takes 12334 points of damage.. Dattie aggro krijgt moge duidelijk zijn maar zelfs op me 75 rdm loop ik niet safe door Den of Rancor heen zonder de nodige spells.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Rustig rustig :)

Ik ben eigenlijk gewoon meteen naar Norg gegaan zodat ik die map ook binnen had, heel gave cutscene van ZM1 (eigenlijk vooral omdat het dus om mijn AF/Job character gaat), laatste stukje is ook heel mooi gedaan :) ZM1 tot en met ZM4-1 is binnen, nu dus maar een keer afwachten wanneer ik ZM4-2 kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
mattttt schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:25:
Rustig rustig :)

Ik ben eigenlijk gewoon meteen naar Norg gegaan zodat ik die map ook binnen had, heel gave cutscene van ZM1 (eigenlijk vooral omdat het dus om mijn AF/Job character gaat), laatste stukje is ook heel mooi gedaan :) ZM1 tot en met ZM4-1 is binnen, nu dus maar een keer afwachten wanneer ik ZM4-2 kan doen.
1 tip bewaar de zaken die je moet halen voor deze missie. Uggaleppih key en unlit lantern. Ze zijn niet lastig te halen maar wel riant als je ze al hebt zeker als je graag anderen helpt met missies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Ja, ok. ZM1-3 kan ik bij wijze van nog op een mule doen. Probleem begint bij ZM4. En dat van de LS komt straks ook wel in orde, ben ik niet bang voor eerlijk gezegd.

En toch is het heel netjes geregeld, op lvl50 al rank 6 en minimaal 3 AF armor stukken hebben (als ik het goed heb, iig 2 stuks). Enneh, Matttt, flink doortrainen, ik ga als melee job hoogst waarschijnlijk Warrior levelen, en ik ga de Warriors die ik ken bij wijze van de oren van de kop vragen. ^^

Ow, en gisteren THF inderdaad doorgebutst naar 37. Nu de WHM en BLM subs van een zekere RDM even van 32 naar 37 helpen, en dan zien we wel weer verder. Vanavond eindelijk weer met de static, hopelijk met de 70+ jobs, ik wil die nu wel eens afronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Ik wil eigenlijk nog steeds war ff op pauze zetten en ninja toch maar eens naar 30 trekken, probleem is nog steeds het gebrek aan gil voor utsusemi:ichi en tonko:ichi. Dus als je eens zin hebt in een BCNM20/30/40/50, laat het maar horen :)

Overigens heb ik alleen de boots en body binnen, en de axe die ik eigenlijk nooit heb gebruikt. Key voor head heb ik ook (Nicholle heeft helaas de rit uit CN niet overleefd dus de coffer hebben we nog niet naar gezocht). Legs gaat zeer kut worden, aangezien dat een key en coffer hunt in Castle Zvail Baileys word, en dan nog de key en coffer in EN zien te vinden voor hands.. AF completion gaat nog wel even duren geloof ik:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
mattttt schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:58:
Ik wil eigenlijk nog steeds war ff op pauze zetten en ninja toch maar eens naar 30 trekken, probleem is nog steeds het gebrek aan gil voor utsusemi:ichi en tonko:ichi. Dus als je eens zin hebt in een BCNM20/30/40/50, laat het maar horen :)
Men neemt een pickaxe ter hande en gaat minen in Gusgen Mines of Oldton Movalpolos(aggro grens is 55~57 voor goblin freelancers) hier haal je 30 zinc per run weg. Je hebt er tussen de 80-100 nodig voor genoeg norg fame voor utsusemi:ichi. Ik zou je aanraden niet teveel geld aan utsusemi te spenderen en als je geen zin hebt te minen alsnog de zinc ore quest in bastok te doen want het scheelt je sowieso veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Volgens mij heeft hij die quest al gedaan en de scroll verkocht. Weet ik echter niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Yep, gedaan en verkocht in mijn anti ninja periode..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
BCNM40 Under observation = O

Geen peacock charm wel erase. We blijven het stug proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
Het aantal mensen bij ons wat erase nodig heeft stijgt, maar we hebben er nog niet 1 :(

het schijnt dat er een bcnm met erase drop is die je als smn kunt solo-en :/ misschien moet ik die maar eens gaan bezoeken :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
BCNM20 met de bats in Ghelsba misschien, maar daar moet je zeker je 2hr en shiva voor gebruiken, en een berg potions etc. meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
mattttt schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 15:02:
BCNM20 met de bats in Ghelsba misschien, maar daar moet je zeker je 2hr en shiva voor gebruiken, en een berg potions etc. meenemen.
Hmm ik vraag me af of astral flow sterk genoeg is alle drie de bats uit te schakelen. Plus ik weet niet of ok erase dropt in deze bcnm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
met astral flow alleen kom je er niet, ik heb hem gisteren gedaan en gefailed (PLD/WAR RDM/BLM SMN/WHM) omdat ik niet wist wanneer ik m'n 2hr los moest laten, bleek dus 10 seconden na astral flow te zijn. Wellicht vannacht als ik terugkom uit de stad nog een keer proberen. Erase dropt volgens mij in bijna elke BCNM wel, alleen is de droprate niet echt gelukkig te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Is het niet die bcnm50 in Giideus waarbij je moet kiezen tussen 3 chests? 2 chests bevatten een mimic en de derde de buit.
Een smn of bst kan daar z'n pet op afsturen en als het een mimic is snel zonen.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
dan ben je mischien wel levend er vanaf gekomen, maar wel 50 bcnm seals kwijt. Ik zou persoonlijk eerder de bcnm60 wild wild whiskers of bcnm40 under observation

ksnm30 operation desert storm is ook wel een leuke om te doen als je een goeie kite thf hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
deTwisj schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 02:29:
dan ben je mischien wel levend er vanaf gekomen, maar wel 50 bcnm seals kwijt. Ik zou persoonlijk eerder de bcnm60 wild wild whiskers of bcnm40 under observation

ksnm30 operation desert storm is ook wel een leuke om te doen als je een goeie kite thf hebt :)
Thf om te kiten? 5 x blm 1 x rdm for teh win. :O
Desert swarm is 6 x scorpion :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
iedereen heeft zo zn eigen methode, ik ben persoonlijk niet zo super fan van sleep tactieken (ik neem aan dat 5 blm niet alla AA style kunnen winnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Ben zelf ook niet echt kapot van de sleep taktiek. Kiten is veiliger in mijn ogen, en ongeveer 6 minuten om de BCNM te voltooien, met minimaal risico op dood gaan.

Ennuh"

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_081405_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_081405_02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_081405_03.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
deTwisj schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 21:25:
iedereen heeft zo zn eigen methode, ik ben persoonlijk niet zo super fan van sleep tactieken (ik neem aan dat 5 blm niet alla AA style kunnen winnen)
Ik heb een filmpje gezien van een jp blm die dit gevecht solo'ed. En dat is sleepga >>>> Nuke >>>> Sleepga >>>> nuke klaar :)
Neelon schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 00:20:
Ben zelf ook niet echt kapot van de sleep taktiek. Kiten is veiliger in mijn ogen, en ongeveer 6 minuten om de BCNM te voltooien, met minimaal risico op dood gaan.

Ennuh"

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Nog wat leuks gekregen van Genbu?

[ Voor 48% gewijzigd door XxKr0n3xX op 15-08-2005 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Dropte Genbu's Seal (duh), Kabuto, A.Hands and M.Hands, en een crystal. Geen verkeerde drops, en een leuke primeur voor mezelf, eerste God. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
Hier langzaam aan verder gekropen: level 20drg level 22 thief

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
Neelon schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 09:55:
Dropte Genbu's Seal (duh), Kabuto, A.Hands and M.Hands, en een crystal. Geen verkeerde drops, en een leuke primeur voor mezelf, eerste God. :P
Hmm dat zijn koenig en zenith als ik me niet vergis. Geen genbu's shield? Ik dacht dat je al veel meer gods gekilled had.
Ik ben niet veel online geweest naast dat ik wat supply quests gedaan. GVD waarom heb ik het niet eerder gedaan. Sommige plekken zijn nu echt veel makkelijker te benaderen. Screw the airship lets get teleporting.

Ik ben niet echt meer into HNM gebeuren kheb het truucje nu al een tijdje volgehouden en het interesseert me niet zoveel meer. Drops worden puur uit voortrekkerij en favoritism gegeven aan mensen die zijn imho niet verdienen. Ik ben dus uit Valor gestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 11:15

Major Carnage

waki miko Reimu

Afgelopen weekend ook m'n eerste god run. Ging erg rommelig aangezien het dit keer een run was met een hoop nieuwkomers. Na 4x Genbu en 2x Seiryu zijn we maar gestopt.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/64499/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/64500/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/64504/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/64522/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/64523/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/64524/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/64525/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/64526/thumb.jpg

Redelijk leuke drops, iig 2 V.Claws voor de treasury en een hele zooi A. Abj

Verder m'n Alchemy nog wat gelevelled, en 56 bereikt. Wat is dat een makkelijke tradeskill zeg. 1-56, alles winst, alles stackend. Het enige dipje was 51-53 met Sleeping Potions en die %^$%# unstackable poison flour. Na 53 gewoon naast die gobbo in Low Jeuno gezeten zonder guild support.
Nu ff wachten op de sales en dan 56-60 doorrekenen. Dan op naar de volgende skill (heb wel zin in Leather)

ZM6 + ZM8 op herhaling. Deze party had een kite techniek gepakt, en dat maakte de battle wel heel erg makkelijk.

Later nog een Paladin geholpen met z'n AF2 visje in Oztroja. Ging erg rap neer met wat weaponskills.

Als toetje nog ff een swimsuit gehaald. Uiteraard kreeg ik alle klote check points.. in bomen, op vage randjes waar je maar op 1 manier kan komen etc.

[ Voor 12% gewijzigd door Major Carnage op 15-08-2005 12:47 ]

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
XxKr0n3xX schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 10:54:
[...]

Hmm dat zijn koenig en zenith als ik me niet vergis. Geen genbu's shield? Ik dacht dat je al veel meer gods gekilled had.
Ik ben niet veel online geweest naast dat ik wat supply quests gedaan. GVD waarom heb ik het niet eerder gedaan. Sommige plekken zijn nu echt veel makkelijker te benaderen. Screw the airship lets get teleporting.

Ik ben niet echt meer into HNM gebeuren kheb het truucje nu al een tijdje volgehouden en het interesseert me niet zoveel meer. Drops worden puur uit voortrekkerij en favoritism gegeven aan mensen die zijn imho niet verdienen. Ik ben dus uit Valor gestapt.
Yep, Koenig en Zenith. En nee, dat was mijn eerste God, en op missies en AF na ook mijn eerste echte HNM (Roc is baby HNM, net als Bloodtear Baldurf, Aquarius een NM, en God Trigger NM's noem ik ook geen HNM).

En het was leuk om te doen, alleen ga ik er echt geen "dagelijks werk" van maken, dan ga ik liever levelen en lagere level zooi doen. Mij zul je dus ook niet tegenkomen in een Endgame HNM shell.

En ik ben eigenlijk niet eens geinteresseerd in de items die van de goden droppen, of van andere HNM's. Mij gaat het om de lol. Net als Dynamis, zul je mij niet snel in zien, al is sommige AF2 wel bijzonder sexy qua stats. Ik trek het wel met mijn huidige gear. Zo niet, dan vis en craft ik wel tot ik geld heb om een upgrade aan te schaffen.

Items in het spel doen me niet zo heel veel, ik vind relaties en vriendschap belangrijker, veel belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
Neelon schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 15:52:
[...]

Yep, Koenig en Zenith. En nee, dat was mijn eerste God, en op missies en AF na ook mijn eerste echte HNM (Roc is baby HNM, net als Bloodtear Baldurf, Aquarius een NM, en God Trigger NM's noem ik ook geen HNM).

En het was leuk om te doen, alleen ga ik er echt geen "dagelijks werk" van maken, dan ga ik liever levelen en lagere level zooi doen. Mij zul je dus ook niet tegenkomen in een Endgame HNM shell.

En ik ben eigenlijk niet eens geinteresseerd in de items die van de goden droppen, of van andere HNM's. Mij gaat het om de lol. Net als Dynamis, zul je mij niet snel in zien, al is sommige AF2 wel bijzonder sexy qua stats. Ik trek het wel met mijn huidige gear. Zo niet, dan vis en craft ik wel tot ik geld heb om een upgrade aan te schaffen.

Items in het spel doen me niet zo heel veel, ik vind relaties en vriendschap belangrijker, veel belangrijker.
Ik was alleen geinteresseerd in RDM AF2 en ik heb iedere camp bijgewoond en iedere dynamis mee gedaan maar je moet kennelijk de ls leader zijn noten afslobberen over ventrillo wil je een kans maken te mogen lotten op een drop. Hier pas ik dus voor.

Haubergeon = O
Gisteren toch maar een aqua ring verkocht en een sapphire teruggekocht en die 3.4m gebruikt(plus nog wat extra's) om een hauby voor me bst te kopen. Ik zal namelijk niet veel rdm meer spelen of er moet echt specifiek naar me rdm gevraagd worden om mensen te helpen. En tjah 4 of 5 mnd maakt ook niet uit als je niet veel met HNMs of Gods te maken hebt. Normale enfeebles land ik toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Ik snap wat je bedoeld en ik hoor dit te veel. Dit is ook een van de redenen waarom ik hier niet aan mee doe, plus ik wil doen wat ik zelf wil doen. Levelen, mensen helpen, beetje rond hangen, en dan is het eigenlijk we goed voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
Uberhaupt is het tegenwoordig lastiger in de HNM scene te komen met en nieuwe beginners ls. Zeker nu de HNMs in crackmode gaan wanneer ze langer dan een uur worden vastgehouden. Beginnende linkshells gaan tegenwoordig nog liever naar sky dan dat ze een groundhnm proberen.

Zelfs linkshells gevuld met mensen die uit oudere hnmshells komen hebben moeite om tussen de vaste kliekjes te komen bij HNM camps. Plus je zult het als casual speler altijd af moeten leggen in participatie tegenover de "poopsockers" . Er moet een ffxi private server module uitkomen waar je niet met meer dan 64 mensen op kunt en snel. Dan kun je lekker zaken oefenen en gewoon met vrienden zonder drama tegen HNMs vechten. Zal er overigens nooit komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Zeg dat tegen RO, Lineage en zelfs WoW (wat ik er van heb gehoord iig) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 11:15

Major Carnage

waki miko Reimu

Wat dat betreft is Titan dan een verademing als ik het zo hoor. Bij HNM komt eigenlijk maar weinig drama kijken, en lotten staat van tevoren vastgesteld (nouja niet 100% maar wel dat bepaalde jobs voorrang hebben op items) Verder wordt gewoon een puntensysteem gehanteerd, om zoveel mogelijk mensen bij de HNM events te krijgen.

Ik moet wel zeggen dat de laatste tijd echt iedereen en z'n moeder een Dynamis of HNM LS wil beginnen. Helaas voor Dynamis is dat nog steeds niet in EU tijd.. Misschien iets om zelf op te zetten als ik wat meer ervaring heb in de diverse Dynamissen en een zak geld om het te funden.

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
Major Carnage schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:42:
Wat dat betreft is Titan dan een verademing als ik het zo hoor. Bij HNM komt eigenlijk maar weinig drama kijken, en lotten staat van tevoren vastgesteld (nouja niet 100% maar wel dat bepaalde jobs voorrang hebben op items) Verder wordt gewoon een puntensysteem gehanteerd, om zoveel mogelijk mensen bij de HNM events te krijgen.

Ik moet wel zeggen dat de laatste tijd echt iedereen en z'n moeder een Dynamis of HNM LS wil beginnen. Helaas voor Dynamis is dat nog steeds niet in EU tijd.. Misschien iets om zelf op te zetten als ik wat meer ervaring heb in de diverse Dynamissen en een zak geld om het te funden.
Probleem met Dynamis is inderdaad de entry fee dus wat je vaak ziet zijn linkshells die van hun HNMcamps en de verkoop van currency weer nieuwe dynamis runs doen. Het is jammer dat de nederlanders zo verspreid zitten over alle servers anders zouden we prima een dynamis ls op kunnen zetten.

Ik heb al HEEL wat dynamis runs met Valor gedaan (al maanden lang 2 keer per week) dus ik ken zo'n beetje iedere dynamis area wel uit mijn hoofd :).

[ Voor 8% gewijzigd door XxKr0n3xX op 16-08-2005 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XxKr0n3xX schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:45:
[...]
Het is jammer dat de nederlanders zo verspreid zitten over alle servers anders zouden we prima een dynamis ls op kunnen zetten.
een GOT LS....hmmmmmm,

voor een pure NL LS zou ik het er wel voor over hebben om van server te switchen, maar ja ik zit ook nog niet zo hoog in de lvl's en heb dus maar weinig te verliezen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2005 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
heeeel moeizaam thief van 22 naar 23 getrokken, tergend langzame xp. Zo erg, dat ik iets anders succesvol moest gaan doen......
dus ben ik de nin-flag-quest maar gaan doen... en gehaald. Die leeches waren nog sterk ook :X

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
45 bst gehaald toen BCNM gedaan en ge-dlvled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hello allemaal,

Ik heb een klein (dom?) vraagje. Ik ben nu RDM30/BLM15 en hoor Resist Petrify #2 the krijgen toch als RDM trait? Echter zie ik geen tweede "Resist Petrify" in mijn traitlist |:( Stackt hij hem toch wel? Wel raar dat je dat niet kan zien dan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 10:48:
Hello allemaal,

Ik heb een klein (dom?) vraagje. Ik ben nu RDM30/BLM15 en hoor Resist Petrify #2 the krijgen toch als RDM trait? Echter zie ik geen tweede "Resist Petrify" in mijn traitlist |:( Stackt hij hem toch wel? Wel raar dat je dat niet kan zien dan :'(
Stackable traits zie je niet "extra" voorkomen in de lijst. Je kunt er gewoon van uitgaan dat je hem gekregen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
Precies, hetzelfde heb ik ook met bijv. Clear Mind

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resist Petrify is wel als enige afgebeeld met een groen blokje ervoor... de rest hebben grijze blokjes... kun je het daaraan zien?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2005 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:29:
Resist Petrify is wel als enige afgebeeld met een groen blokje ervoor... de rest hebben grijze blokjes... kun je het daaraan zien?
Nope is puur het element volgens mij waar het aan gebonden is.
Resist petrify doet overigens geen hol :). Je wordt nog even hard gepetrified ik heb er nog nooit een voordeel aan gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:30:
[...]

een GOT LS....hmmmmmm,

voor een pure NL LS zou ik het er wel voor over hebben om van server te switchen, maar ja ik zit ook nog niet zo hoog in de lvl's en heb dus maar weinig te verliezen.
Op ragnarok hebben we een pure NL/BE LS, behoorlijk grote ook. Daar zit Poekie ook in, en nog wat mensen die hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 13:55:
[...]

Op ragnarok hebben we een pure NL/BE LS, behoorlijk grote ook. Daar zit Poekie ook in, en nog wat mensen die hier posten.
Paar namen die ik er in ken (Livejournals wil ik nog wel eens doorlezen), Linaaa, McClane (sp) en Poekie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klinkt hééél verleidelijk,

is er nog ruimte voor nieuw bloed? want dan zou ik graag een WP hebben voor ragnarok en mischien even wat assistentie voor de eerste lvl's????

p.s bijna vergeten als ik naar ragnarok verhuis komt er nog een collega mee ok(totaal nieuw)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2005 17:56 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.