Woot ik ben nu lvl 18 en ik heb nog geen mil hehe
er lopen toch nog veel nederlanders rond in fly zo te zien
er lopen toch nog veel nederlanders rond in fly zo te zien
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
When I press "OK" it gives a second error:Generic application error. Enable debug output for detailed information
Switching to the reference rasterizer, a software devie that implements the entire Direct3D feature set, but runs very slowly.
I press again okay but then it gives the error:Warning: Nothing will be rendered.
The reference rendering device was selected, but your computer only has a reduced-functionality reference device installed. Install the DirectX SDK to get the full reference device.
After clicking "OK" does the window close itself.Generic application error. Enable debug output for detailed information. This sample will now exit.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2006 15:18 ]
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Verwijderd
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2006 17:02 ]
[ Voor 7% gewijzigd door daves2hd op 04-07-2006 18:40 ]
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2006 18:32 ]
Verwijderd
Verwijderd
Flower is toch Female Mercenary Set van lvl 15Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 18:29:
lvl 38 AoE assist. Burst Crack lvl 11. Gaat lekker dus. Ik zoek eigenlijk iemand die mij even gouw zou kunnen Plvlen naar lvl 40. Ik word namelijk helemaal gek van die hobo's en Dumbbulls.
Zou iemand van GoT ff kunnen lvlen? Ingame heet ik: lector. Geen hoofdletters.
Ik heb trouwens 3 Milion op de bank staan, allemaal door pd's goedkoop kopen, en dik verkopen. Verder heb ik ook een aantal goede items gevonden.
Ik verkoop:
Cylos (F) boots & Gauntlets lvl 30 Merc
Flower (M) Helmet lvl 15 assist
Talin (M) Helmet lvl 30 assist
Add me aub.
Bedankt,
Lector
Verwijderd
Hmmz, Misschien heb je daar wel gelijk in. Zou het even moeten na kijken, ik schreef het bericht namelijk 'uit m'n hoofd'.Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 08:40:
[...]
Flower is toch Female Mercenary Set van lvl 15
Verwijderd
je kan ook een Restat scroll kopen en je stats ermee resetten, velen doen dat bij job change zoiezo voor betere verdeling. ligt eraan welk lvl je was voor het opnieuw beginnen, je moet het iig niet te vaak doen want dan blijk je echt bij de lv 30 hangen en het al saai vindIk had mijn stats bij NielSs helemaal verprutst, dus ben ik maar een nieuw character begonnen.
[ Voor 30% gewijzigd door daves2hd op 06-07-2006 15:41 ]
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door dragon9114 op 08-07-2006 17:04 ]
Verwijderd
welke pets ?? ik heb er nog geen gezienVerwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 15:14:
Ben nog eens een keertje weer begonnen met spelen, het is wel erg stil bij de GoT Guild![]()
Alleen die pets zijn soms echt über-irritant, dan pakken andere mensen al je loot op zonder dat ze hoeven te wachten
Verwijderd
Ik voeg ze allebij toe. m'n ingame naam is: lector. Ik heb een plvl nodig:SVerwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:51:
Geen Probleem ^^
Ik had mijn stats bij NielSs helemaal verprutst, dus ben ik maar een nieuw character begonnen.
DustDevil : Assist - > BillPoster
BelowZero: Mage -> Elementor
Heb op beide Char's nu iets van 17 Mill ofzo.
Op DustDevil heb ik ook nog Curus Set +3, lvl 30 set +3 (Flury denk k), irony & Steel Knuckle +3, ...
Voeg me maar toe als je wilt ^^
Ik ben toevallig twee dagen geleden uit de guild gestapt. Ben nu nog guild loos. Maar nu het zomer is lvl ik bijna niet meer. Enkel afwezig skills trainen.Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 15:14:
Ben nog eens een keertje weer begonnen met spelen, het is wel erg stil bij de GoT Guild![]()
Alleen die pets zijn soms echt über-irritant, dan pakken andere mensen al je loot op zonder dat ze hoeven te wachten
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
Verwijderd
Verwijderd
Alleen jammer dat als je maar een paar keer mep dat je dan maar een heel klein beetje exp krijgt. (dat zie ik in heel veel mmorpg's)ShadowBumble schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:27:
[...]
Kill Stealen = Wachten tot een ander hem bijna dood heeft gemaakt en jij dan gauw inspringen om de enemy af te slachten en zo dus easy HP/EXP verdient
het gaat vaak om de items die er te rippen vallen niet om de exparieman007 schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 22:12:
[...]
Alleen jammer dat als je maar een paar keer mep dat je dan maar een heel klein beetje exp krijgt. (dat zie ik in heel veel mmorpg's)
Verwijderd
Verwijderd
Ligt eraan wat je wil worden.. Ik heb dan niet zo heel veel verstand van mage, maar ik weet iig dat je van INT meer magical attack krijgt. Verder kun je (als je AOE-er wil worden (area attack skills, veel monsters op je en dan allemaal tegelijk aanvallen met 1 skill)) STA toevoegen voor meer HP en defense rate. Als je AOE wordt zul je waarschijnlijk ook wel een wand en shield gaan dragen.Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 10:45:
Hey even een paar vraagjes:
Ik wil graag mage worden en ben al lvl 15 maar heb alle punten tot nu toe bij str en dex gedaan is dat erg? Want er is toch een punten rest op lvl 15? En hoe moet ik mijn punten verder verdelen bij mage? Alles bij INT alleen?
Alvast bedankt!
Ik had het tegen de anderen hoor, die wél op lawolf speeldenW00fer schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 19:51:
Ik kan je niet toevoegen EgamerNL want ik speel op Aibatt 2-2 en niet op Lawolf.
[ Voor 8% gewijzigd door its_Lochii op 08-08-2006 20:02 ]
Verwijderd
Als je je 1st job gekozen hebt krijg je stat reset, dus van tevoren kun je doen wat je wil.. Ik vind zelf full str wel fijn, laatste keer heb ik full dex gedaan (attackspeed, hitrate, critical rate)Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 20:57:
Ik heb nog een vraagjes stel voor dat je tot lvl 15 all je punten bij INT heeft gedaan en zeg maar die is ongeveer 800 mp, wordt dit ook gerest na je eerste job? Heeft het wel zin om als je een mage wilt worden al vanaf in het begin alles bij int te doen om zo meer mp te krijgen?
Er zijn hier gewoon weinig mensen die FlyFF spelenletti1990 schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 08:46:
niemand die me toe wil voegen?![]()
aibat DutchArea013
was eerst beetje samen met daves guildleaders tot we gestopt waren, heb nu een nieuwe guild ( dutchdevils)
en is het is wel ok
[ Voor 56% gewijzigd door Ome_Les op 10-08-2006 12:58 . Reden: was iets te snel mest versturen ]
...:::everybeat.nl
Verwijderd
Mocht je nog geen job gekozen hebben, maken de punten niet uit, die resetten bij job keuze weer.Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 10:45:
Hey even een paar vraagjes:
Ik wil graag mage worden en ben al lvl 15 maar heb alle punten tot nu toe bij str en dex gedaan is dat erg? Want er is toch een punten rest op lvl 15? En hoe moet ik mijn punten verder verdelen bij mage? Alles bij INT alleen?
Alvast bedankt!
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2006 01:01 ]
Verwijderd
Stats worden gereset bij je eerste job. Ik zou wel alles bij INT doen in het begin als je MAGE ben. In combinatie met wands en shields heb je een goed begin. Al ben ik zelf met INT en staffs begonnen. Meer Elementor's build. Elementor is puur Attack Mage, wat mij meer aanspreekt, en Psykeeper toch meer Defense naar mijn mening.Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 20:57:
Ik heb nog een vraagjes stel voor dat je tot lvl 15 all je punten bij INT heeft gedaan en zeg maar die is ongeveer 800 mp, wordt dit ook gerest na je eerste job? Heeft het wel zin om als je een mage wilt worden al vanaf in het begin alles bij int te doen om zo meer mp te krijgen?
Verwijderd
Verwijderd
Btw..zo erg lijk ik toch niet op een meisjeVerwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 13:05:
Hey allen!
Ik denk ik stel me ook even voor.
Was alweer een tijdje geleden dat ik Rose-de, man wat was ik er ziek van toen die beta sloot.
Afijn, sinds een paar daagjes helemaal happy met flyff, dat wat mij betreft een leuk alternatief is.
Jammer dat de 'jongetjes' in dit spel wat veel op de 'meisjes' lijken maar het blijft een weer ouderwets lekker cartoonish wereldje.
Naast het spelen moet er natuurlijk ook gewerkt worden, maar voor wie ik eens tref:
ign: schooier
lvl: 16
build: asc, blade
En dan geljik ook even een vraagje. Toen ik laatst in een party rond lvl20 bezig was wat extra exp te vergaren, zag ik ineens dat mijn maximale hp en fp zwaar waren gekelderd! ik meen hp iets van max 56!! Voor het goed en wel to me doordrong was het met een zuchtje van mijn tegenstander natuurlijk gebeurd en lag ik voor apegapen.
Ik meen mij te herinneren dat iemand me lekker stond te buffen... kan het zijn dat ik een giga debuff heb gekregen van een andere speler? (De Sergeant Bang die ik aan het bevechten was zie ik daar zo snel niet toe in staat) Op m'n comp thuis heb ik nog wel een screenie, voor wie dit even ongeloofwaardig vind als ik.
Iemand een verklaring?
Groeten,
Erik
Verwijderd
Verwijderd
pff dat heb ik nooit gehad, is het niet gewoon een soort bug ofzo? Ik weet niet of er in het spel wel debuffs zijn, ik denk zelf van niet. Omdat de PvP alleen maar in de arena afspeelt, en daarin mag je, soms, geen buffs gebruiken.En dan geljik ook even een vraagje. Toen ik laatst in een party rond lvl20 bezig was wat extra exp te vergaren, zag ik ineens dat mijn maximale hp en fp zwaar waren gekelderd! ik meen hp iets van max 56!! Voor het goed en wel to me doordrong was het met een zuchtje van mijn tegenstander natuurlijk gebeurd en lag ik voor apegapen.
Ik meen mij te herinneren dat iemand me lekker stond te buffen... kan het zijn dat ik een giga debuff heb gekregen van een andere speler? (De Sergeant Bang die ik aan het bevechten was zie ik daar zo snel niet toe in staat) Op m'n comp thuis heb ik nog wel een screenie, voor wie dit even ongeloofwaardig vind als
Ik:)t is wel erg frustrerend dat je elke donderdag het zelfde gezeik hebt..
want de weekly update zou +-10 uur klaar moeten zijn toch?
ik ga er nu gewoon vanuit dat ik met mazzel s'avonds kan spelen!
hoeveel mensen van Got speler er nu nog flyff trouwns?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Overstappen is helaas niet mogenlijkVerwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:12:
kan iemand mij dan misschien even uitleggen hoe ik wissel van server?
Ik begrijp dat Lawolf minder actieve GoT-ters telt dan Abait? Ben op dit moment slechts nog lvl 16 is dat laag genoeg om te mogen wisselen?
Overigens: hier nog bwijs van die wel heul individuele klote bug of Debuff whatever, dood als een pier!
[afbeelding]
Maf, toch??![]()
Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 17:05:
Lector heeft mij geholpen. Zonder problemen alles overgebracht.
Nieuw account: GreenArcher, voeg mij maar toe als jullie willen.
Ook zoek ik Green Cloths en Weapons voor Female Acrobat.
Post hier of voeg mij toe, en meldt ook de prijs
Ik heb al Stinger Suit en Boots.
Verwijderd
als je je armour laat piercen kun je er kaarten in stoppen die je extra bonussen kunnen geven. als meer % HP of meer % FP.Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 20:33:
Jongens even een vraagje tussendoor... wat is piercing?
weet dat je het kunt bij wie en waarmee, maar wat het je precies oplevert weet ik niet. thnx -erik
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2006 16:03 ]
nop niet back hoorletti1990 schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 10:44:
Davesu back?
![]()
lang nie gesproke man...alles goed?
ik ben gister van 68 naar level 70 gegaan!
En heb me guardian bow voor 51mil/pangril suit/10 pd4 verkocht..
dus ik ben weer ricchh![]()
Ik zit zelf in een nl guild..waar we nu 40+ recuiten en het heel gezellig is![]()
ben zelf kingping..en we hebben 4 guildwar gewonnen! nog 0 verloren![]()
njah add me maar als je op aibat speelt DutchArea013
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2006 20:05 ]
Verwijderd
Ben je niet gebuffed voor het vechten, en liepen dus buffs af tijdens het vechten zodat je hp en mp in 1 keer zakten??Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:12:
kan iemand mij dan misschien even uitleggen hoe ik wissel van server?
Ik begrijp dat Lawolf minder actieve GoT-ters telt dan Abait? Ben op dit moment slechts nog lvl 16 is dat laag genoeg om te mogen wisselen?
Overigens: hier nog bwijs van die wel heul individuele klote bug of Debuff whatever, dood als een pier!
[afbeelding]
Maf, toch??![]()
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2006 11:20 ]
Verwijderd
Verwijderd
Voeg me maar eens toe: RECkSTARVerwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 18:56:
nee, het was geen afgelopen buff.. LOL die hp/lp horen écht niet bij lvl 19 howr.
Afijn, ik lvl rustig aan door op Lawolf, hoewel ik inmiddels begrijp dat alle GoT action zich afspeelt op Abait!? Jammer, maar ik ben niet echt te porren om nu al overnieuw te beginnen. Ben nu lvl 26 merc. En ben een beetje door m'n centen heen... reden: prijzen nog niet door bij het handelen, op de zeldzame items na dan (pd's ring's cards etc.) Dus als ik geld nodig heb, is het verkopen van spullen aan de NPC shop toch het meest aantrekkelijke...zucht... maar Rich word ik er niet van
Vandaag een topparty gehad bij de shade valley, mantis en gigglebox.
Groeten vanaf Lawolf :-) <waar het gelukkig verder niet zuinig is aan gezellige NL-ers.
Verwijderd
Hij heeft net z'n job dus ik gok dat hij ~ lvl 15 isVerwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 17:31:
Voeg mij ook maar eens toe ign: Lector (met hoofdletter). Welk lvl ben je? Er is namelijk een 'lvl gab' van 19 levels...
Verwijderd
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2006 20:45 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq