[MMORPG] Flyff

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste
Acties:
  • 26.167 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woot ik ben nu lvl 18 en ik heb nog geen mil hehe
er lopen toch nog veel nederlanders rond in fly zo te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-06 19:44
ey david! ik ben gestopt zoals je hebt gemerkt, maar ik zeg het effe voor de zekerheid. ik zit nu maar een beetje vanalles te spelen, en als ik terug van de vakantie kom, ga ik final fantasy XI spelen^^

groetjes!!!!!! alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ook weer verder gegaan met mijn oude acount. Ben nu lvl 30 assist. zit nu vooral in de dungeon geld binnen te halen. 1. 5M op de bank. Dus dat is al aardig:)

Zie jullie wel ingame een keer.

Later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey kan je me toevoegen aan je messenger ik ben nu lvl 26 merc
oOMinoO allemaal geen nullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu lvl 24, en heb 17 Mill +

Alles door Quest Items opkopen en dan te verkopen ^^.

Als er vragen zijn, stel maar (niet smeken om geld ^^)

IGN: NielSs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met het opstarten van FlyFF:

Hi I got strange errors on the launch of FlyFF. It comes to the welcome screen but when I click "play" it gives a window with a white background with the first error appearing:
Generic application error. Enable debug output for detailed information
Switching to the reference rasterizer, a software devie that implements the entire Direct3D feature set, but runs very slowly.
When I press "OK" it gives a second error:
Warning: Nothing will be rendered.
The reference rendering device was selected, but your computer only has a reduced-functionality reference device installed. Install the DirectX SDK to get the full reference device.
I press again okay but then it gives the error:
Generic application error. Enable debug output for detailed information. This sample will now exit.
After clicking "OK" does the window close itself.

Tried solutions

Installing the newest drivers.
Did not help

Installing DirectX SDK
The game can start and I can login but it runs veerryy slow. The first error still appears.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2006 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

is je syteem goed genoeg om het spel te kunnen draaien?
staat hardware versnelling aan?
tja directX heb je zoiezo gewoon de nieuwste versie van nodig dan zou het moeten werken, mits je systeem up to it is :?

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hardware zit goed. In april had ik het spel WEL goed aan het lopen gekregen. Hardwareversnelling staat op MAXIMAAL en in directx staat ie ook op "Allow hardware acceleration"

directx versie is 9.0c? versie 10 is toch nog niet uit?

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2006 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

hmz nee dan kan het aan die 2 niet liggen. enige wat ik nog van software kan bedenken is je driver, nieuwe drivers betekend niet altijd dat het een verbetering is, in mijn ervaring iig :p tijdje terug met Nvidia een aantal drivers die media verprutste en skins ingame tot crashen ervan, maar als dit zo was was het vast wel bekender dus zal wel niet :p.
ik ken het probleem verder niet helaas, je beste kansen liggen denk ik bij het topic maken op het flyff forum zelf. http://flyff.gpotato.com/phpbb/viewforum.php?f=14

[ Voor 7% gewijzigd door daves2hd op 04-07-2006 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lvl 38 AoE assist. Burst Crack lvl 11. Gaat lekker dus. Ik zoek eigenlijk iemand die mij even gouw zou kunnen Plvlen naar lvl 40. Ik word namelijk helemaal gek van die hobo's en Dumbbulls.

Zou iemand van GoT ff kunnen lvlen? Ingame heet ik: lector. Geen hoofdletters.

Ik heb trouwens 3 Milion op de bank staan, allemaal door pd's goedkoop kopen, en dik verkopen. Verder heb ik ook een aantal goede items gevonden.

Ik verkoop:
Cylos (F) boots & Gauntlets lvl 30 Merc
Flower (M) Helmet lvl 15 assist
Talin (M) Helmet lvl 30 assist

Add me aub.

Bedankt,

Lector

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2006 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel doet het nu zoals het behoort doordat ik de oude drivers heb geinstalleerd, ben nu een lvl 16 mercenary..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 18:29:
lvl 38 AoE assist. Burst Crack lvl 11. Gaat lekker dus. Ik zoek eigenlijk iemand die mij even gouw zou kunnen Plvlen naar lvl 40. Ik word namelijk helemaal gek van die hobo's en Dumbbulls.

Zou iemand van GoT ff kunnen lvlen? Ingame heet ik: lector. Geen hoofdletters.

Ik heb trouwens 3 Milion op de bank staan, allemaal door pd's goedkoop kopen, en dik verkopen. Verder heb ik ook een aantal goede items gevonden.

Ik verkoop:
Cylos (F) boots & Gauntlets lvl 30 Merc
Flower (M) Helmet lvl 15 assist
Talin (M) Helmet lvl 30 assist

Add me aub.

Bedankt,

Lector
Flower is toch Female Mercenary Set van lvl 15 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 08:40:
[...]

Flower is toch Female Mercenary Set van lvl 15 :?
Hmmz, Misschien heb je daar wel gelijk in. Zou het even moeten na kijken, ik schreef het bericht namelijk 'uit m'n hoofd'.

Ben nu lvl 38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen Probleem ^^

Ik had mijn stats bij NielSs helemaal verprutst, dus ben ik maar een nieuw character begonnen.

DustDevil : Assist - > BillPoster
BelowZero: Mage -> Elementor

Heb op beide Char's nu iets van 17 Mill ofzo.

Op DustDevil heb ik ook nog Curus Set +3, lvl 30 set +3 (Flury denk k), irony & Steel Knuckle +3, ...

Voeg me maar toe als je wilt ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk dat ik op reis een Nieuwe starttopic maak voor Flyff, want deze nu vind ik een beetje somber en niet zo Goed ingedeeld. Sorry Chakotay :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

tja, startpost is outdated. is eerder over gesproken in het topic maak maar een nieuwe als je wilt Chakotay zal het niet erg vinden gezien hij het topich noch het spel meer volgt.
Ik had mijn stats bij NielSs helemaal verprutst, dus ben ik maar een nieuw character begonnen.
je kan ook een Restat scroll kopen en je stats ermee resetten, velen doen dat bij job change zoiezo voor betere verdeling. ligt eraan welk lvl je was voor het opnieuw beginnen, je moet het iig niet te vaak doen want dan blijk je echt bij de lv 30 hangen en het al saai vind :p iig wat is mijn ervaring en een bij aantal andere precies het zelfde XD

offtopic:
gebruik het edit knopje voortaan ipv dan dubbel posten O-)

[ Voor 30% gewijzigd door daves2hd op 06-07-2006 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Laatst online: 08-08 17:58
zou iemand meschien de startpost kunnen aan passen met de namen van iedereen die flyff speeld ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ofwel moet er stilaan een einde komen aan deze topic, en een nieuwe topic gemaakt worden.
Dus kan je iedereen die het speelt erin plaatsen enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
wat kan ik allemaal doen met zo'n power dice.
ik heb nu een power dice 4 gevonde.

ps wat is een leuke job waar bij je veel moet vliegen ?

[ Voor 29% gewijzigd door dragon9114 op 08-07-2006 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

geen enklele job moet echt veel vliegen, iedereen heeft de zelfde quests. vliegen is puur zoveel je zelf wilt :p

powerdice kun je wapens en armors mee upgraden. hoe hoger het + getal hoe beter het item word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
waarom droppen die lawolfs zo weinig slains ? is er iet zodat ze vaker van die dingen droppen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

nee, random luck. over het algemeen is het bij elk monster random luck op alle items, monsters hoger dan jij hb je geloof ik wel iets meer kans bij dat ze "beter" droppen. lager natuurlijk al snel minder :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nog eens een keertje weer begonnen met spelen, het is wel erg stil bij de GoT Guild :P
Alleen die pets zijn soms echt über-irritant, dan pakken andere mensen al je loot op zonder dat ze hoeven te wachten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 15:14:
Ben nog eens een keertje weer begonnen met spelen, het is wel erg stil bij de GoT Guild :P
Alleen die pets zijn soms echt über-irritant, dan pakken andere mensen al je loot op zonder dat ze hoeven te wachten :X
welke pets ?? ik heb er nog geen gezien 8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:51:
Geen Probleem ^^

DustDevil : Assist - > BillPoster
BelowZero: Mage -> Elementor

Heb op beide Char's nu iets van 17 Mill ofzo.

Op DustDevil heb ik ook nog Curus Set +3, lvl 30 set +3 (Flury denk k), irony & Steel Knuckle +3, ...

Voeg me maar toe als je wilt ^^
Ik voeg ze allebij toe. m'n ingame naam is: lector. Ik heb een plvl nodig:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dragon9114 schreef op zondag 09 juli 2006 @ 15:19:
[...]

welke pets ?? ik heb er nog geen gezien 8)7 :?
Nouja, je ziet ze inderdaad niet vaak, gelukkig maar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:41
Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 15:14:
Ik ben toevallig twee dagen geleden uit de guild gestapt. Ben nu nog guild loos. Maar nu het zomer is lvl ik bijna niet meer. Enkel afwezig skills trainen.

With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JEUW!

Ik ben nu lvl 24 Mage met een niet al te vette uitrusting.. Ik ben opzoek naar iemand die met mij in een party wilt, zodat het lvlen wat sneller gaat en het wat gezelliger is. Ik vind het maar lastig om een goeie maat te vinden ingame die niet na een uurtje weer offline gaat enzo :)
Naja mensen verder nog tips om btje snel geld te verdienen ?

ciao!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voeg mij maar toe: lector. Ben een lvl 40 assist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben op aibatt lvl 20 assist maar dat gaat niet zo snel ( misterfoxNL )
en op lawolf ben ik lvl 24 mage dat gaat wel snel :) ( misterfox )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letti1990
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-08-2022
heej ik ben ook weer begonnen met spelen ben nogsteeds op aibat.
lvl 50 :) begin volgende wee kweer dus add me maar als je wil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey dave speel je dit spel nou nog of alweer?

heeeeeel misschien ga ik weer es beginnen maar dat vind ik wel dat er een leuke patch moet zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:11
De patch heeft aardig wat quests toegevoegd, helaas zijn de pets niet geintroduceerd.
Ook regain van mp/hp en fp zijn omhoog gegaan(gaat nu echt super vlot @ lvl 70). Al met al wel een redelijke update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met een nieuwe patch bedoel ik nieuwe content

ik heb nog een lvl 89 pyskeeper liggen maar als het net zo saai als toen is laat ik hem doodgaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyCLD
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09-2021
Pets worden cash shop items, zoals Game Master Chris vorige week met spijt heeft moeten bekennen.
management had dat besloten.

verder ben ik niet bepaald tevreden over die nieuwe patch...
krijg nu ipv 0.07 xp per kill nog maar 0.06 en de bonus xp in een party is ook verlaagd.

verder droppen alle goeden items als regendruppels. en word alles in rap tempo waardeloos.

oh, en met de patch is er een bug bij gekomen, namelijk geen Clockworks meer voor de komende weken, todat ze het repareren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat voor pets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Jullie hebben echt al doorgespeeld Letti1990 en Lector !!

Ik moet ook maar eens verdergaan, maar nu eerst op vakantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letti1990
lvl 55 nu..en heb een vigor ring +4 gevonden gister!
ff verkopen
moet toch wel 10 mil opbrengen!
zal morgen ff een screenie van me character poste! wie spelen dr nu ?
mss kunnen we dr guild welweer active krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 13:38
Ik speel nog, nouja pas weer actief begonnen..
Ben nu lvl 46, ik ga voor billposter. Speel op lawolf.

Dit is mijn char nu:
Met stick: (Lvl 45 bruine stick)
Afbeeldingslocatie: http://www.egamer.nl/image/flyff4.jpg

Met knuckle: (Lvl 45 bruine knuckle, +3 refined)
Afbeeldingslocatie: http://www.egamer.nl/image/flyff5.jpg

Ik ben vandaag van 42 naar 46 gegaan, in party met mijn guildleader waar ik nu bijna elke dag mee party. Hij is lvl 55 acrobat, gaat voor ranger. We partyen dan bij de drillers, (lv 59 monster). Als ik hem buff/heal is het voor mij nu ongeveer nog 0.4% per kill dus dat tikt lekker aan. Vandaag ook een StamRing +4 gevonden, pasgeleden ook al PlugEarring +2 :o

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien kunnen we eens partyen :D Speel ook op Lawolf

heb nu zelf 1 char: lv 45 Mage en ga voor Elementor:
Afbeeldingslocatie: http://recka.servicez.org/flyff/lv45mage.jpg

Nu in bezit van:

PlugEarring +2
PlugEarring +2
IntellRing +3
StamRing +2
GoreNecklace +4

TEBA Set +5 met +7 Suit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb Flyff geinstalleerd. Als ik het spel start doet hij eerst de patch en als hij dat gedaan heeft wil hij Nprotect GameGuard updaten maar dat lukt nooit. Weet er iemand soms waar ik de update kan downloaden of wat ik moet doen zodat hij toch update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letti1990
je moet gewoon heletijd retry..tot er staat connected :9
dan meot je gewoon even wachten en dan gaat hij laoden!
ik ben nu ook weer echt aan het spelen ;)
lvl 61 ranger >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-07 17:39
ShadowBumble schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:27:
[...]

Kill Stealen = Wachten tot een ander hem bijna dood heeft gemaakt en jij dan gauw inspringen om de enemy af te slachten en zo dus easy HP/EXP verdient
Alleen jammer dat als je maar een paar keer mep dat je dan maar een heel klein beetje exp krijgt. (dat zie ik in heel veel mmorpg's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

arieman007 schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 22:12:
[...]

Alleen jammer dat als je maar een paar keer mep dat je dan maar een heel klein beetje exp krijgt. (dat zie ik in heel veel mmorpg's)
het gaat vaak om de items die er te rippen vallen niet om de exp :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi !

bedankt voor al deze info, kwam van pas xD
toevallig heb ik flyff leren kennen,en ben er zot trots op ^^ ( speel het nu maand ongeveer )
ik heb nog maar 1 nederlandspraatende vriend gevonden op flyff, en zou daar graag meervoud van maken^^ ik weet namenlijk nog niet alles van flyff en heb regelmatig nog hulp nodig^^ k had oooiitt gedroomd belgische guild op te starten, maar dat idee zie ik niet meer zitten^^ dus had ik de vraag of imand nederlands guild heeft, of iets weet, liefst te vertrouwen want er gebeuren tamelijk veel ongelukken met guilds, noobs die worden bestolen en dan uit guild gesmeten worden, vind ik maar zielig, maarja..
ben nu op Chereza merc. lvl 24 ( byna 25 -_- )en SpiKe22 lvl 9, wordt een assist !^^ wel op lawolf.
als we nu allen samen partys doen^^ zou leuk zijn, niet =) ( of guild opstarten ~_~ lol^^ )
hoop jullie te zien op flyff

greetz fie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letti1990
ik ben ingame DutchArea013
als je me wil adden mag dat >:)
speel op aitbat 8)
vandaag lvl 62 geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Zijn Powerdices level 6 of level 4 makkelijk op te rapen of ergens te vinden want er wordt grof geld voor gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Als vagrant krijg je vrij vlot je eerst power dices 4.
Deze kun je dus verkopen voor 200~250k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
PD4 is de normale prijs 200K, maar als je een nachtje je PC aan kan laten staan verkoop je hem ook zeker wel voor 250 :P
Questitems is trouwens een goede bron van inkomsten; als je nog laag lvl bent, ga dan peakyturtles hunten; peakyrinds zijn veel waard :+
Ik ben inmiddels 49 assist, IGN Dodged server Lawolf. Voeg me maar toe als je een keer ingame bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey even een paar vraagjes:

Ik wil graag mage worden en ben al lvl 15 maar heb alle punten tot nu toe bij str en dex gedaan is dat erg? Want er is toch een punten rest op lvl 15? En hoe moet ik mijn punten verder verdelen bij mage? Alles bij INT alleen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 10:45:

Ik wil graag mage worden en ben al lvl 15 maar heb alle punten tot nu toe bij str en dex gedaan is dat erg? Want er is toch een punten rest op lvl 15? En hoe moet ik mijn punten verder verdelen bij mage? Alles bij INT alleen?

Alvast bedankt!
Ligt eraan wat je wil worden.. Ik heb dan niet zo heel veel verstand van mage, maar ik weet iig dat je van INT meer magical attack krijgt. Verder kun je (als je AOE-er wil worden (area attack skills, veel monsters op je en dan allemaal tegelijk aanvallen met 1 skill)) STA toevoegen voor meer HP en defense rate. Als je AOE wordt zul je waarschijnlijk ook wel een wand en shield gaan dragen.
Meer informatie kun je beter aan een mage vragen :9

Ohja, ik moet nu nog 20% tot lvl 50, heb toennet een gastje gepowerlvled die bij ons in de guild _zat_. Hij is eruit gegaan omdat hij zn eigen guild wou maken, maar daarvoor moet je geloof ik 50 zijn.. Nadat hij 45 werd zei hij geeneens bedankt ofzo, hij zei 'i have to go now, getting new weapon'.
Als ie nu maar niet denkt dat ik hem naar 50 ga plvlen, ondankbare gast. Hij had me trouwens ook aardig pissed. Ik ben geen AOE-build, maar hij zat maar de hele tijd:
> AOE pls pls pls i have to be 45 fast
> pls pls pls
> aoe with a few monsters, like 5
> or 4
toen zei ik dus al: omg stfu or i'll quit the party and you'll have to fight for your own! ur getting me kinda pissed!
hij: ok la, suit yourself -.-
toen moest ie nog 5% tot lvl up begon ie weer: can you aoe the last 5% pls pls
Ik heb hem verder dus maar genegeerd.

Hij zei zelfts: only coward assist dont like aoe,
toen heb ik hem maar ff goed duidelijk gemaakt dat er verschillende builds zijn, en dat ik GEEN aoe build ben, dat steamwalkers me voor 50dmg raken vanwege mn wegde spul en plugs.
Sommige mensen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Ik kan je niet toevoegen EgamerNL want ik speel op Aibatt 2-2 en niet op Lawolf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
W00fer schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 19:51:
Ik kan je niet toevoegen EgamerNL want ik speel op Aibatt 2-2 en niet op Lawolf.
Ik had het tegen de anderen hoor, die wél op lawolf speelden :p
Toennet overigens lvl 50 geworden. Tijdens m'n laatste 15% 2x PD6 en 1x PD4 gevonden _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door its_Lochii op 08-08-2006 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een vraagjes stel voor dat je tot lvl 15 all je punten bij INT heeft gedaan en zeg maar die is ongeveer 800 mp, wordt dit ook gerest na je eerste job? Heeft het wel zin om als je een mage wilt worden al vanaf in het begin alles bij int te doen om zo meer mp te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 20:57:
Ik heb nog een vraagjes stel voor dat je tot lvl 15 all je punten bij INT heeft gedaan en zeg maar die is ongeveer 800 mp, wordt dit ook gerest na je eerste job? Heeft het wel zin om als je een mage wilt worden al vanaf in het begin alles bij int te doen om zo meer mp te krijgen?
Als je je 1st job gekozen hebt krijg je stat reset, dus van tevoren kun je doen wat je wil.. Ik vind zelf full str wel fijn, laatste keer heb ik full dex gedaan (attackspeed, hitrate, critical rate)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letti1990
niemand die me toe wil voegen? :(
aibat DutchArea013
was eerst beetje samen met daves guildleaders tot we gestopt waren, heb nu een nieuwe guild ( dutchdevils)
en is het is wel ok >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
letti1990 schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 08:46:
niemand die me toe wil voegen? :(
aibat DutchArea013
was eerst beetje samen met daves guildleaders tot we gestopt waren, heb nu een nieuwe guild ( dutchdevils)
en is het is wel ok >:)
Er zijn hier gewoon weinig mensen die FlyFF spelen ;)

• Ome_Les
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Hmmm.. Heb het gisteren gedowned, maar het installeren ging niet lukken. :(

Ik had de USA installer gedowned vanaf GameDaily, ondanks dat ik verteld had, dat ik vanuit Europe ging downen. :?

[ Voor 56% gewijzigd door Ome_Les op 10-08-2006 12:58 . Reden: was iets te snel mest versturen ]

...:::everybeat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 10:45:

Alvast bedankt!
Mocht je nog geen job gekozen hebben, maken de punten niet uit, die resetten bij job keuze weer.

DEX en STR heb je niet nodig, zijn voor fysieke dingen, en die gebruik je als Mage niet. Verder ligt het er puur aan wat je 2nd job gaat worden.

Ben zelf level 46 mage nu met als uitgangspunt Elementor. Eerste punten vooral op INT gezet om hoge damage te doen, zodat je snel hogere monsters pakken kan en veel exp in je zak kan steken. Vanaf level 30 meer op STA gaan focussen om niet na 2/3 klappen al kapot te zijn. Moet zeggen, deze setup werkt perfect bij mij. Al gebruik ik wel staffs in plaats van wands. Voordeel van wands is dat je nog een shield gebruiken kan voor je defense rate. Maar heb 2x Plugs +2 en draag een +7 Set, dus met de defense rate zit het wel goed.

Mocht je op LAWOLF spelen, voeg me maar eens toe, wil je best helpen: RECkSTAR

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2006 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 20:57:
Stats worden gereset bij je eerste job. Ik zou wel alles bij INT doen in het begin als je MAGE ben. In combinatie met wands en shields heb je een goed begin. Al ben ik zelf met INT en staffs begonnen. Meer Elementor's build. Elementor is puur Attack Mage, wat mij meer aanspreekt, en Psykeeper toch meer Defense naar mijn mening.

Laat maar eens weten welke je kiest, heb misschien wel builds voor je dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben sinds kort weer verder gegaan met mijn lvl 40 aoe assist. Maar ik ben het (zelf) lvlen eigenlijk wel een beetje zat. Zou iemand mij asjeblieft kunnen plvlen. Ik zit in aibatt. Met de ingame naam: lector.

Ruud

Verwijderd

Hey allen!

Ik denk ik stel me ook even voor.
Was alweer een tijdje geleden dat ik Rose-de, man wat was ik er ziek van toen die beta sloot.
Afijn, sinds een paar daagjes helemaal happy met flyff, dat wat mij betreft een leuk alternatief is.
Jammer dat de 'jongetjes' in dit spel wat veel op de 'meisjes' lijken maar het blijft een weer ouderwets lekker cartoonish wereldje.

Naast het spelen moet er natuurlijk ook gewerkt worden, maar voor wie ik eens tref:

ign: schooier
lvl: 16
build: asc, blade

En dan geljik ook even een vraagje. Toen ik laatst in een party rond lvl20 bezig was wat extra exp te vergaren, zag ik ineens dat mijn maximale hp en fp zwaar waren gekelderd! ik meen hp iets van max 56!! Voor het goed en wel to me doordrong was het met een zuchtje van mijn tegenstander natuurlijk gebeurd en lag ik voor apegapen.
Ik meen mij te herinneren dat iemand me lekker stond te buffen... kan het zijn dat ik een giga debuff heb gekregen van een andere speler? (De Sergeant Bang die ik aan het bevechten was zie ik daar zo snel niet toe in staat) Op m'n comp thuis heb ik nog wel een screenie, voor wie dit even ongeloofwaardig vind als ik.

Iemand een verklaring?

Groeten,

Erik

• letti1990
Dit is mijn character nu O+
hoop vandaag nog ff lvl 69 te worden..als ik eindelijk een keer die update kan doen :'(

:*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*)
Afbeeldingslocatie: http://pic20.picturetrail.com/VOL1460/6273054/12194473/178624146.jpg
:*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*)

• letti1990
Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 13:05:
Hey allen!

Ik denk ik stel me ook even voor.
Was alweer een tijdje geleden dat ik Rose-de, man wat was ik er ziek van toen die beta sloot.
Afijn, sinds een paar daagjes helemaal happy met flyff, dat wat mij betreft een leuk alternatief is.
Jammer dat de 'jongetjes' in dit spel wat veel op de 'meisjes' lijken maar het blijft een weer ouderwets lekker cartoonish wereldje.

Naast het spelen moet er natuurlijk ook gewerkt worden, maar voor wie ik eens tref:

lvl: 16
build: asc, blade

En dan geljik ook even een vraagje. Toen ik laatst in een party rond lvl20 bezig was wat extra exp te vergaren, zag ik ineens dat mijn maximale hp en fp zwaar waren gekelderd! ik meen hp iets van max 56!! Voor het goed en wel to me doordrong was het met een zuchtje van mijn tegenstander natuurlijk gebeurd en lag ik voor apegapen.
Ik meen mij te herinneren dat iemand me lekker stond te buffen... kan het zijn dat ik een giga debuff heb gekregen van een andere speler? (De Sergeant Bang die ik aan het bevechten was zie ik daar zo snel niet toe in staat) Op m'n comp thuis heb ik nog wel een screenie, voor wie dit even ongeloofwaardig vind als ik.

Iemand een verklaring?

Groeten,

Erik
Btw..zo erg lijk ik toch niet op een meisje :o
en welke server speel je? volgens mij is he hier 50/50 verdeelt tussen aibat en lawolf
Add me anders Ingame maar DutchArea013

Verwijderd

Nee, je hebt gelijk en wederom geldt: Kleren máken de man!
Hoewel... zie ik daar een sluier voor je gezicht? :D

Ik speel op lawolf, de bovenste. wb die patch: doet ie het nog steeds niet? vamorgen werd ik er af gelazerd voor ik ging werken. Maar ik begrijp dat het nog steeds niet wil?

Ik denk dat dat nog het meest frusterende is van online game:

1: Je hebt zin om eens lekker te gamen ;)
2: eindelijk, je hebt bovendien de tijd om jezelf een aantal uurtjes egoistisch af te sluiten van de buitenwereld :9~
3: Nou, daar gaan we 1,2, huppekee... eh? :/ 't opstarten duurt even langer dan normaal...nouwjah :+ geeft het: hebben we even om wat te drinken en te knabbelen halen
4: Eindelijk, het duurde even máár nu nog maar een click op de 'start' button verwijderd van een paar kwartier gamevertier zeg maar... :P
5: En vervolgens wil nou nét, die laaatste etappe maar niet vlotten, vliegen de minuten, kwatieren, uren om! :'(

Maarjah... het kán nog erger: de beta sluit en je community verdwijnt met de komst van paypal

• letti1990
WHAHA :+
yeh t is een sluier >:) lool
welk level ben je op lawolf?
ik speel zelf op aibat dus... >:)
Als je nog een beetje een laag lvl hebt kun je zo overstappen op aibat nog!

t is wel erg frustrerend dat je elke donderdag het zelfde gezeik hebt..
want de weekly update zou +-10 uur klaar moeten zijn toch?
ik ga er nu gewoon vanuit dat ik met mazzel s'avonds kan spelen!
hoeveel mensen van Got speler er nu nog flyff trouwns?
cya

• letti1990
test

Verwijderd

Ik meen mij te herinneren dat iemand me lekker stond te buffen... kan het zijn dat ik een giga debuff heb gekregen van een andere speler? (De Sergeant Bang die ik aan het bevechten was zie ik daar zo snel niet toe in staat) Op m'n comp thuis heb ik nog wel een screenie, voor wie dit even ongeloofwaardig vind als
pff dat heb ik nooit gehad, is het niet gewoon een soort bug ofzo? Ik weet niet of er in het spel wel debuffs zijn, ik denk zelf van niet. Omdat de PvP alleen maar in de arena afspeelt, en daarin mag je, soms, geen buffs gebruiken.

Is er trouwens een guild van GoT of van een van de GoT members? De guild waar in nu in zit (kiss) is maar een saaie boel. *edit* op aibat
t is wel erg frustrerend dat je elke donderdag het zelfde gezeik hebt..
want de weekly update zou +-10 uur klaar moeten zijn toch?
ik ga er nu gewoon vanuit dat ik met mazzel s'avonds kan spelen!
hoeveel mensen van Got speler er nu nog flyff trouwns?
Ik:)

Groeten, Ruud

• Eddos
Je kunt die patch gewoon omzeilen:).
van neuz.exe in je FlyFF folder moet je een shortcut maken.
in het doel voeg je dan achter neuz.exe het woord "sunkist" toe.
Tada, happy FlyFF-ing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij dan misschien even uitleggen hoe ik wissel van server?
Ik begrijp dat Lawolf minder actieve GoT-ters telt dan Abait? Ben op dit moment slechts nog lvl 16 is dat laag genoeg om te mogen wisselen?

Overigens: hier nog bwijs van die wel heul individuele klote bug of Debuff whatever, dood als een pier!

Afbeeldingslocatie: http://pic20.picturetrail.com/VOL1386/6283731/12211446/178914219.jpg

Maf, toch?? 8)7 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja inderdaad erg vreemd. Is het misschien niet een idee om een lijst van GoT spelers te maken en dan een guild te beginnen ofzo? Of is die er al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ben al enkele dagen terug van reis, en moet nu werken enzo.

Maar ik keek net ff op Flyff, en deed de ontdekking dat ik gehackt ben.

Ik heb nog iets van 40 Mill + kleren op de bank staan.

Dus nu zou ik graag iemand hebben die alles kan overplaatsen, zodat ik een nieuw char kan beginnen.

Wou toch altijd graag Acro worden.

IGN: BelowZero of DustDevil.

Nu ga ik even het nieuwe char aanmaken, en post ik straks de naam van m'n nieuw Char.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lamaar horen hoor... wil best helpen met transfer

lekker bezig op lawolf op het moment
weet iemand waar die 2nd class bloembeesten moet zoeken? en waar die giant katvrouw-beest spawnt?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NielSs ik wil wel helpen, ign: Lector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik speel in Aibatt, hopelijk scammen jullie niet. Maar ben er bijna zeker van dat het niet gebeurt, want op Tweakers heb ik nog nooit een scammer gezien of gehoord dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lector heeft mij geholpen. Zonder problemen alles overgebracht.

Nieuw account: GreenArcher, voeg mij maar toe als jullie willen.

Ook zoek ik Green Cloths en Weapons voor Female Acrobat.

Post hier of voeg mij toe, en meldt ook de prijs :)

Ik heb al Stinger Suit en Boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:12:
Ik begrijp dat Lawolf minder actieve GoT-ters telt dan Abait? Ben op dit moment slechts nog lvl 16 is dat laag genoeg om te mogen wisselen?

Overigens: hier nog bwijs van die wel heul individuele klote bug of Debuff whatever, dood als een pier!

[afbeelding]

Overstappen is helaas niet mogenlijk :p enige manier om op andere server te komen is opnieuw beginnen op die server helaas. lvl 16 is dag werk dus opzich nog geen groot verlies :p
Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 17:05:
Lector heeft mij geholpen. Zonder problemen alles overgebracht.

Nieuw account: GreenArcher, voeg mij maar toe als jullie willen.

Ook zoek ik Green Cloths en Weapons voor Female Acrobat.

Post hier of voeg mij toe, en meldt ook de prijs :)

Ik heb al Stinger Suit en Boots.
offtopic:
edit knopje gebruiken ipv dubbel posten ;P

drm is je bank ook zo belangrijk zeker als je niet actief meer speelt een tijdje of een tijdje weg gaat.
je bank heeft een eigen 4 cijferige password wat onmogenlijk braakbaar is tenzij iemand heel veel geluk heeft en de juiste code vind :p
enige tips die ik kan geven dat je account zelf niet gehacked word zijn:
-ingame nick en login nick niet het zelfde
-password zowel hoofdletters als kleine letters en zoiezo al letters en zijfer combo erin. (nml zo dat cijfers alleen via het forum al gehacked kan worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens even een vraagje tussendoor... wat is piercing?
weet dat je het kunt bij wie en waarmee, maar wat het je precies oplevert weet ik niet. thnx -erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 20:33:
Jongens even een vraagje tussendoor... wat is piercing?
weet dat je het kunt bij wie en waarmee, maar wat het je precies oplevert weet ik niet. thnx -erik
als je je armour laat piercen kun je er kaarten in stoppen die je extra bonussen kunnen geven. als meer % HP of meer % FP.
piercen kun je meestal laten doen bij de weapon seller (merc,acro,assist weapon seller). zijn talloze threats en een grote FAQ over @ flyff forum :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letti1990
Daves :o u back? :*)
lang nie gesproke man...alles goed?
ik ben gister van 68 naar level 70 gegaan!
En heb me guardian bow voor 51mil/pangril suit/10 pd4 verkocht..
dus ik ben weer ricchh 8)7
Ik zit zelf in een nl guild..waar we nu 40+ recuiten en het heel gezellig is ;)
ben zelf kingping..en we hebben 4 guildwar gewonnen! nog 0 verloren O-)
njah add me maar als je op aibat speelt DutchArea013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen zit ik in de guild van DutchArea013. Ben nu level 41 Assis. En ik kan wel een plvl'tje gebruiken. Voelt iemand zich geroepen?

Heb trouwens een INT +3 Ring gevonden, en ik wil hem wel verkopen. IGN: Lector. Of we handelen hier.

Verkoop nu een MentalNecklace +2, Necklace +3 (komt fp bij naam vergeten) en 5*PD8.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2006 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

letti1990 schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 10:44:
Daves :o u back? :*)
lang nie gesproke man...alles goed?
ik ben gister van 68 naar level 70 gegaan!
En heb me guardian bow voor 51mil/pangril suit/10 pd4 verkocht..
dus ik ben weer ricchh 8)7
Ik zit zelf in een nl guild..waar we nu 40+ recuiten en het heel gezellig is ;)
ben zelf kingping..en we hebben 4 guildwar gewonnen! nog 0 verloren O-)
njah add me maar als je op aibat speelt DutchArea013
nop niet back hoor :p, weinig games geen games atm :o ebn een beetje uitgespeeld lijkt het voorlopig, anime kijken is ervoor in de plaats gekomen :9
ik ga maybe nogwelleens spelen, zie wel ooit ghehe :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even me verkoop lijsje (mag dat??):

Acrobat boots, gauntlet, helmet (lvl 15 green male)
Acrobat boog (Bow of Accuracy lvl 15 green)
Acrobat yoyo (toy of ibilis lvl 15 Green)
+3 PeisionNecklace
+2 MentalNecklace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letti1990
begin weer dan >:)
Ik vind het nu welweer cool..nadit ik tijdje niet gespeeld heb :)
Ben ook erg rijk >:) >:) dus t is wel cool nu..beetje gpot items van mensjes kopen en beetje pk enzo

en btw

Lector1989

Even me verkoop lijsje (mag dat??):

Acrobat boots, gauntlet, helmet (lvl 15 green male)
Acrobat boog (Bow of Accuracy lvl 15 green)
Acrobat yoyo (toy of ibilis lvl 15 Green)
+3 PeisionNecklace
+2 MentalNecklace

bow of accuratie is lvl 30 toch? of niet?
en weet iemand de prijs van historic bow? ty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee bow of accuracy is lvl 15:) Degene die jij nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lector, Ik koop die Boog wel.
Dat hadden we al afgepsroken.

Edit: Net BOA gekocht voor 300k, sry Lector, verkoop m maar.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2006 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letti1990
lector..als je ff een prijsje noemt wil ik hem denkik wel hebben!
is wel grappig als boog erbij vind ik..ty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is cool, Zie je ingame wel. Ben nu ook member van de DutchDevils clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:12:

[afbeelding]

Ben je niet gebuffed voor het vechten, en liepen dus buffs af tijdens het vechten zodat je hp en mp in 1 keer zakten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, het was geen afgelopen buff.. LOL die hp/lp horen écht niet bij lvl 19 howr.

Afijn, ik lvl rustig aan door op Lawolf, hoewel ik inmiddels begrijp dat alle GoT action zich afspeelt op Abait!? Jammer, maar ik ben niet echt te porren om nu al overnieuw te beginnen. Ben nu lvl 26 merc. En ben een beetje door m'n centen heen... reden: prijzen nog niet door bij het handelen, op de zeldzame items na dan (pd's ring's cards etc.) Dus als ik geld nodig heb, is het verkopen van spullen aan de NPC shop toch het meest aantrekkelijke...zucht... maar Rich word ik er niet van :(

Vandaag een topparty gehad bij de shade valley, mantis en gigglebox.

Groeten vanaf Lawolf :-) <waar het gelukkig verder niet zuinig is aan gezellige NL-ers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verander gewoon ff.

Ik kan je wel wat geld lenen ofzo. Of items als je dat nodig hebt.

Kom gewoon allen naar Aibatt. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letti1990
yeh kom aibat :P
altijd feest met mij 8)
en kan je wel helpen enzo alt nodig is dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gezellig hoor, kom er maar gewoon bij:P

Trouwens he, Wie van de GoT'ers zitten er in DutchDevils. Behoorlijk gezellig daar, een aanrader.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2006 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letti1990
ikeee >:)
natuurlijk kingping :9~ net als got 8)
njah als je wil joinen moet je me maar pme! is wel lvl 40+ atm..
en natuurlijk op AITBAT hehe tjoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net Acro, dus zal nog wel een tijdje duren vooraleer ik in DutchDevils plaats kan nemen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 18:56:
nee, het was geen afgelopen buff.. LOL die hp/lp horen écht niet bij lvl 19 howr.

Afijn, ik lvl rustig aan door op Lawolf, hoewel ik inmiddels begrijp dat alle GoT action zich afspeelt op Abait!? Jammer, maar ik ben niet echt te porren om nu al overnieuw te beginnen. Ben nu lvl 26 merc. En ben een beetje door m'n centen heen... reden: prijzen nog niet door bij het handelen, op de zeldzame items na dan (pd's ring's cards etc.) Dus als ik geld nodig heb, is het verkopen van spullen aan de NPC shop toch het meest aantrekkelijke...zucht... maar Rich word ik er niet van :(

Vandaag een topparty gehad bij de shade valley, mantis en gigglebox.

Groeten vanaf Lawolf :-) <waar het gelukkig verder niet zuinig is aan gezellige NL-ers.
Voeg me maar eens toe: RECkSTAR

Kunnen misschien eens partyen of plvlen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voeg mij ook maar eens toe ign: Lector (met hoofdletter). Welk lvl ben je? Er is namelijk een 'lvl gab' van 19 levels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 17:31:
Voeg mij ook maar eens toe ign: Lector (met hoofdletter). Welk lvl ben je? Er is namelijk een 'lvl gab' van 19 levels...
Hij heeft net z'n job dus ik gok dat hij ~ lvl 15 is :)
offtopic:
:w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahahaha ga weg uit dit forum, kksssst. :P Ga maar lekker naar je springende bonen :9 :P

Even een vraag: Ik pick nu regel matig van de De-Buffers op. Heb je daar wat aan? Is het wat waard? Of is het echt alleen maar om buffs van mensen weg te nemen? Dan zou je er totaal niets aan hebben.

(ps Dutch-hane en ik kennen elkaar RL :))

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2006 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Buff breakers zijn dus voor de PvP arena.

Je kunt ze dus daar proberen te slijten :)
Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste