[MMORPG] Flyff

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:
  • 26.083 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-05 15:40

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Voor de mensen die genoeg hebben van alle brakheid in R.O.S.E de laatste tijd, de MMORPG Flyff is kortgeleden in het Engels vertaald.

Flyff staat voor Flying For Fun, en noemt zichzelf "the first flying MMORPG in the world". Je begint zoals gebruikelijk in de meeste MMORPG's te voet, maar redelijk snel kan je al verschillende vliegdingen zoals broomsticks krijgen.

Jobs
Je begint als newbee als Vagrant, en op L15 kan je kiezen uit de volgende classes:
  • Mercenary (warrior)
  • Assist (soort support muse, vooral ondersteunend)
  • Magician (attack muse)
Op level 60 kan je upgraden naar een 2nd job, elke 1st job heeft 2 keuzes.

Stats

Er zijn maar 4 verschillende stats, te weten de volgende:
STR(Strenght) - Increases your physical damage.
STA(Stamina) - Increases your HP, FP and also your Defence.
DEX(Dexterity) - Increases your dodge, hit/crit rate and possibly your attack speed(My own opinion is that it depends on your weapon.)
INT(Intellegnce) Increases MP, magic damage and decreases cast time.
Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://chakotay.stimpy.nu/flyff/flyff1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://chakotay.stimpy.nu/flyff/flyff2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://chakotay.stimpy.nu/flyff/flyff3.jpg

Beveiliging

Flyff gebruikt nProtect om hackers en andere zut buiten het spel te houden, er zijn andere niet nader te noemen MMORPG's die hier een voorbeeld aan kunnen nemen :p

Kosten

Flyff is op het moment in beta en dus sowieso gratis. Als het uit beta komt zou het nog steeds gratis moeten zijn, maar met de mogelijkheid om met echt geld speciale items te kopen, zoals bij bijvoorbeeld MapleStory en kROSE.

Linkjes

Om te beginnen, hier kan je het downloaden, het is ongeveer 430 MB.

Officiële site

Onofficiëel forum

Topic met veel algemene vragen en handige info

Quest guide/FAQ

Mocht iemand nog iets nuttigs hebben, roep maar, dan gooi ik het in de startpost. Als dit spel een beetje populair word hier, en dit topic dus actief, zal ik er ook iets van een mooie layout in fietsen :)

Opmerkingen & Tips

* Blijf van de options knop af tijdens het patchen bij de eerste start, anders schijnt het spel spontaan Koreaans te worden :)
* Alt+Click op iemand om ermee te interacten. (trade, party, etc)
* Single click op een monster is 1x aanvallen, ctrl+click of dubbelklik is net zo lang tot hij of jij dood bent
*Stop geld en waardevolle spullen in je banking als je ze even niet nodig hebt, deze heeft een eigen password
*Erons en Krasec verkopen is een goudmijntje
*Let er op dat de whisper casesensitive is
*Die vage pinquin is je adviseur, later als hij z'n text heeft gehad vertelt hij je dingen zoals hoe je punten verdeelt en het met jobs werkt.
*Lodestar is respawnen de dichtsbijzijnde stad, Lodelight is respawnen bij een paal in het veld.
*Knipperende XP en lege PXP geeft aan dat je, nadat je dood bent gegaan, eerst een aantal beesten moet killen totdat je weer echte XP krijgt. PXP is je penalty XP, deze balk moet je eerst vullen voordat je weer echt XP krijgt. Dit gaat gelukkig wel een stuk sneller dan echte XP.
*Brandish en de skill erna gebruik je door de skills op volgorde naar het balkje met de S knop rechtonder te slepen. Als je deze S vervoglens aan een actieknop bind (in de andere balk slepen), kan je de combo uitvoeren.
*Begin op lvl 16 aan de first "test to fly", bij Julia in de stad. Hiermee kan je je flying skill verdienen.

Waarschuwing

Gebruik een *uniek* wachtwoord voor flyff, er is op het moment een bug die ervoor zorgt dat je wachtwoord heel makkelijk uitgelezen kan worden.

[ Voor 34% gewijzigd door Chakotay op 24-06-2005 21:39 ]

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-04-2023
Doet heel erg denken aan ROSE. Toch wel even het proberen waard lijkt me. Click 'n play? Of met WASD oid?

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Het lijkt qua stijl en gameplay erg op ROSE idd.

Point & click en WSAD kunnen allebei :)

Ik zie trouwens net dat je een grote waarschuwing in beeld krijgt als je probeert te killstealen, handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-04-2023
Killstealen=drops van een ander pakken?

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:01

ShadowBumble

Professioneel Prutser

CaptainCharisma schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:26:
Killstealen=drops van een ander pakken?
Kill Stealen = Wachten tot een ander hem bijna dood heeft gemaakt en jij dan gauw inspringen om de enemy af te slachten en zo dus easy HP/EXP verdient

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Zoals eerder gezegt doet me dit heel erg denken aan Rose en Pristontale (architectuur iig). Vooral aan die laatste toendertijd veel plezier mee gehad. Toch even proberen dus :)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-04 11:37
De vraag is niet echt hoe het speelt, maar belangrijker is IMO: Is het ook leuk?

Is het ook leuk?

IIG, ik ga het denk ik wel ff proberen als ik thuis kom, heb een nieuw (gratiz) spel nodig :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-05 08:05
Ga deze zeker even testen als ik vanavond thuis ben ,
maar het moet wel erg leuk zijn, voordat ik er mee door ga

Is de Site down ?

Off-Topic
BTW :
http://top50.onrpg.com/
http://www.onrpg.com/mmorpg-free-games3.html
zijn wat handige links naar Free mmoprgs's

[ Voor 6% gewijzigd door Vecodo op 14-06-2005 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
De site lijkt idd spontaan dood te zijn... We hebben het nu al ge /got? :+

Het lijkt er trouwens op dat je niet uit het spel kan alt-tabben, dat is wel een beetje jammer als je geen 2e pc hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Site doet het nog, maareuhm, als ik account wil maken en ik confirm dan geeft ie een vage error. Krijg ik dan nog mail of heb ik gewoon pech en moet ik maar weer een andere ID aannemen?

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Die error kreeg ik zelf ook, maar m'n account werkt wel gewoon. Gewoon inloggen met de user en pass die je aangemaakt hebt :)

Weet iemand wat het idee van die Map Piece quest is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118100

eehj ik speel dit ook, ik speel dit ook en ben al lvl 20!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Anoniem: 118100 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 16:39:
eehj ik speel dit ook, ik speel dit ook en ben al lvl 20!
jij speelt die 2x :P 8)7 ????

maar ff zonder gein

Vertel eens wat gebruikers ervaringen ?!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144131

ik heb nu net mijn id aangemaakt, maar nu werkt die site niet meer ofzo |:(

ben ik de enige met dit probleem? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107484

Eergisteren begonnen met het spelen van Flyff maar het valt me een beetje tegen.

Komt denk ik omdat de kleuren en de graphics niet echt aantrekkelijk vind. De icoontjes en het menu zijn me niet meteen duidelijk.

Grappig is wel dat je kan springen ;)

Dit in tegenstelling to Rose waar ik meteen van het begin een goed gevoel had.

(Ben ook GTH aan het spelen...weer even heel wat anders...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Nope, de site lijkt wat gaar te zijn op het moment. Als je een account hebt aangemaakt kan je ondanks de error echter wel gewoon inloggen, dus het is geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

ik heb het ook even getest, maar het is mijn smaak niet.
Het spel voel niet echt lekker aan ... beetje gaar allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107484

Anoniem: 40554 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 17:04:
ik heb het ook even getest, maar het is mijn smaak niet.
Het spel voel niet echt lekker aan ... beetje gaar allemaal
Gaar is het woord... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Check mijn l33t hoverboard :p

Afbeeldingslocatie: http://chakotay.stimpy.nu/flyff/hover.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
Graphics zien er niet al te super uit op die screeny, ziet het hele spel er zo... blokkig uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Dat is de extreem brakke jpeg compressie van paint, ik had even geen photoshop op m'n gamebak staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ik heb alles op high, speel in 1280x1024 en heb reflection aan staan en het ziet er verder nog wel redelijk uit voor dit soort spellen naar mijn mening [/ervaring]

Enneuh, ROSE vond ik net zogoed onduidelijk. Maar dat is meestal het geval met dit type mmorpg's helaas.

[ Voor 26% gewijzigd door Bleet op 14-06-2005 18:26 ]

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140582

Nou dit ook maar is proberen dan ..

Hebben we al een clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-01 17:30
Ik ga dit denk ik ook wel spelen, begin Rose een beetje zat te worden met al die bugs en cheaters.
Om een guild (clan) aan te maken moet je minimaal lvl 50 zijn en 6 vrienden hebben.
Van de website:
Guild system which is an advanced form of party systme gives more fun with guild inventory, mantle, and logo.
The level of character must be more than 50 and clear a quest given by helena in saintmorning to make guild.
There are three steps of guild quest. The first step is collecting items to test avility of information skills.
The second step is earning money to make guild.
The thrid stpe is, after complete of the 2quests, making party with 6 members and then talking to helena.
(But, the members must not to be members of other guild, and there are no limitation of level )
Through the three steps of guild quest, users can make their own guild.
Je moet dus:
-minimaal lvl 50 zijn
-een aantal speciale items hebben
-genoeg geld hebben
-6 vrienden tegelijk online in een party.

Best ingewikkeld allemaal :)

[ Voor 9% gewijzigd door PhoenixT op 14-06-2005 19:09 ]

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54991

hmm, toch eens uit proberen, potentieel interessante game voor mij :)
Eens kijken of ik wat oude clan members kan overhalen om mee te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Hoort het trouwens dat ik mijn hoverboard meteen kwijtraak als ik het deselect? want dit is wel gruwelijk irritant, wil ik even lopen stop ik m'n board weg, kijk ik even later weer in m'n inventory en weg board en kan ik het hele roteind teruglopen :(

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
lol, net ook ff Rose Online bekeken (site dan), de sites lijken als 2 druppels water op elkaar O_o. Toeval of zelfde mensen die het spel / site maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blade_V schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 19:50:
Hoort het trouwens dat ik mijn hoverboard meteen kwijtraak als ik het deselect? want dit is wel gruwelijk irritant, wil ik even lopen stop ik m'n board weg, kijk ik even later weer in m'n inventory en weg board en kan ik het hele roteind teruglopen :(
Je moet level 20 zijn om je hoverboard niet meer kwijt te raken. Je kan dan je vlieg license halen!

ikke :)
Afbeeldingslocatie: http://img15.echo.cx/img15/3605/woo3yv.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 118100 op 14-06-2005 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Laatst online: 11-01 17:30
lol, net ook ff Rose Online bekeken (site dan), de sites lijken als 2 druppels water op elkaar O_o. Toeval of zelfde mensen die het spel / site maken?
Had ik ook opgemerkt, niet alleen de websites lijken op elkaar, ook het hele spel, ofja, de Interface dan. Heb het spel zelf nog niet geïnstalleerd, eerst downloaden.

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Heb jij al ooit eens meer sites gekeken dan die van ROSE of Flyff? Alle sites van koreaanse devs lijken op elkaar dus dat is ook niets speciaals meer.

[ Voor 4% gewijzigd door Bleet op 14-06-2005 23:17 ]

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Blade_V schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 19:50:
Dit gaat over dat ding dat je op lvl8 even gratis krijgt neem ik aan? Dat is puur een soort voorproefje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:48

Flapmo

and back is gigi!

Is het van gravity? Doet me erg veel aan ragnarok online denken. Net zoals ROSE ook van grav was, toch?

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Flapmo schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 01:07:
Is het van gravity? Doet me erg veel aan ragnarok online denken. Net zoals ROSE ook van grav was, toch?
via de site kom ik bij Aeonsoft terecht en zo te zien is dit de 1e game van 't bedrijf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142611

Ik ben hier vanmiddag ook mee begonnen. Ik had em een paar dagen nadat ie uit was al geinstalleerd, maar toen was 90% van het spel nog in het Koreaans... En wachten tot dat vertaald was leek me efficienter dan even Koreaans leren :p

Ik ben lv9 nu (@80%), en het is tot nu toe wel grappig... ook apart trouwens dat je party blijkbaar onthouden wordt, ik zat net met chako in een party, hij kreeg d/c, logt weer in en party klopt nog incl. plvl enzo. Maar wel een grappig spel opzich, al blijf ik Rose leuker vinden... alleen atm niet met al dat gehack en idiote economie enzo, dus ik blijf Flyffen* tot euRose er is denk ik :)

Weet iemand trouwens of je hier ook vlak voor of na je jobchange statpoints kunt resetten en opnieuw verdelen zoals bij Rose? Zoja dan wordt ik een magician denk ik... anders gewoon een mercenary omdat ik anders nu al een mislukte build heb voor een magic poppetje :p

*Op de een of andere manier klinkt dat fout...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Ik zag net iemand shouten dat je statpoints automagisch eenmalig gereset worden bij de jobchange :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

woah als je dit en rose toch zou kunnen combineren he xD

maar die iemand zei dat ragnarok en rose van Grav waren, idd dit. nah kijk maar in start post er zit beveileging bij :D

ik zal het ook maar een draai geven denk ik :p
maar of het de zelfde verslaving op me zal hebben als rose betwijfel ik. rose is eigenlijk een top game en ik heb de 1e dag dat ik het speelde al gehad (don't tuch the exit button). maar dat was nog in de goede ouwde tijd zonder oom maar 1 scammer of hacker in rose online :p
mjah genoeg over rose, ik ben nogsteeds in de ban van de rose :P (oude manier dan ;()

ik neem aan dat er ook een friends list is dus als je mij tegenkomt voor request kijk maar uit :p
en zoals altijd mijn geweldig voorstel. zal ik, of aan Janeway ehh chakotay de eer een IRC kanaaltje te maken ervoor :P

Ehm,.. okee dan ik ga naaa site. voor ik het download dacht ik van weet je wat ik maar eerst maar een accountje. dus ik vul alles in druk op create. en vervolgends doet de site het niet meer :S
lekker handgis dit? nou.... begin goed :/ iemand een second download linkje?

okee dan... een of andere log die je ervan weehoud na het createn van een account,... maar al opgelost nu :p

nu nog maar even kijken welke class ik nemen ga :? ik rose hawker, beviel me eigenlijk wel maar kan hier niet. ach ik rose had ik meer dan 9 accounts gehad dus wrm hier ook niet :D ik probeer denk ik maar gewoon wat.

op lv 15 worden je stats reset btw, las ik op het officele forum. en een aantal quests zijn te vinden op de site.

[ Voor 36% gewijzigd door daves2hd op 15-06-2005 03:14 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chakotay schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 01:59:
Ik zag net iemand shouten dat je statpoints automagisch eenmalig gereset worden bij de jobchange :)
I confirm that!
Btw, Ik neem graag mensen die 15 of hoger zijn in mijn party en te levelen in de caves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Ik kom er net achter dat als je na het aanmaken van een account die mooie error hebt gekregen, je even je cookies voor english.flyff.com moet verwijderen. Voordat ik dat deed bleef ik maar die error krijgen als ik naar de site probeerde te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chakotay schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 01:59:
daves2hd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 02:18:
op lv 15 worden je stats reset btw, las ik op het officele forum. en een aantal quests zijn te vinden op de site.
Okee, dat lijkt me duidelijk :p Maar dan ga ik met spreukjes gooien na m'n jobchange... nou alleen nog even bedenken of ik FS muse of offensive muse Assist of Magician wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Hier staat een (flash-) filmpje met demo's van alle 2nd jobs die wat skills laten zien, wel leuk om te zien :)

En ik vind net een questguide in het gamefaqs forum, hierzo. Staat bij deze ook in de startpost :)

[ Voor 35% gewijzigd door Chakotay op 15-06-2005 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

hmz als ik zo zie is dit dus regelijk met rose te vergelijken met jobs:
Flyff: Rose:
Knight Champion
Blade Hawker (dual)
Elementor Mage
billposter Hawker (katar)
ringmaster cleric (goh, zouden hier ook dexclerics komen ? :P)

zit zelf te twijfelen tussen knight, blade, billposter denk ik. maar welke van de 3 :p
het spel is te alt-tabben, ik heb het nu. heb zo een mooie knop op m'n toetsenbord dat windows de gebruiker afmeld. dus log je weer in met nog alles opgestart alleen alt tabbed. als je te lang alt tabbed blijft disconnect je ofzo :p

hoe spring je of is dat ook puur een skill? ben nu lv 4 poog clean hit ofzo lv 3 te krijgen :p

filmpje doet erg denken aan goede ouwe rose tijd ;'( heeft ook zo een filmpje dat zo begint :p over second jobs. maar zijn niet alle second jobs?

[ Voor 5% gewijzigd door daves2hd op 15-06-2005 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Knight Champion
Blade Hawker (dual)
Elementor Mage
Tja, vergelijk al deze classes maar eens met WoW of andere mmo's, lijkt allemaal op elkaar.
hoe spring je of is dat ook puur een skill? ben nu lv 4 poog clean hit ofzo lv 3 te krijgen :p
Met spatie spring je, en maak je niet zoveel zorgen over de Vagrant skills, je normale attack is veel beter :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

thx, zag het idd net bij help komen in chat balk :p maar vind het jammer dat er geen soort test meer is bij MMORPG's wat je helpt je class te kiezen.

de mage lijken ookwel leuk maar al bij guildwars en rose grotendeels range. denk dat i kweer eens een knokker neem. maar welke is nogsteeds de vraag. ach zie ik dan wel eerst maar lv 15 halen toch ? ;P toch een stats reset. en skills kun je toch tot een max blijven pompen met gebruik kosten toch geen punten enz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daves2hd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 18:50:
en skills kun je toch tot een max blijven pompen met gebruik kosten toch geen punten enz?
Nee, wat ik ook erg fijn vind. Maar het werkt eigenlijk zo.
Als je een skill gebruikt gaat je pxp omlaag, deze gaat weer omhoog als je een beestje gedood hebt.
Maarja, zoals ik al zei, zou ik niet te veel boeien met de vagrant skills maar meer met je job skills wat toch wel lang duurt.. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

mjah maar tot lv 15 boeit het dus niet wat je doet gezien je maar 100% pxp kan hebben :p
dus kan leuke extra dmg zijn tot lv 15 toch? het zou eigenlijk niet eens boeien. verder is het altijd handig skills te hebben als overkill ff snel ofzo.

moet nogmaar ff een goed kijkje nemen hoe alles werkt. had het maar even opgestart en wat geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daves2hd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 18:06:
Knight Champion
Blade Hawker (dual)
Elementor Mage
Sterker nog, die zitten eigenlijk al default ingebouwd. Je hebt Billposter namelijk omschreven als gewone Hawker, maar het is eigenlijk meer een dexmuse. Het is een 2nd job van Assist, je kunt jezelf dus buffen, maar je vecht met je blote handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ziek :p

okee dan ben nu lv 5, heb clean hit lv 3 dus die andere skill (bannish) is nu ook inneens unlocked ofzo. maar ik kan hem niet gebruiken :? kan niet in fx balk toe worden gevoegd ofzo ?
wat die dat action gedoe eigenlijk een mamnier om een aantal skills achter elkaar uit te voeren denk ik?

ach het is m'n probeer en leer account :p ik kijk en doe anders nogwel een dotj en wat in het rond :p
ben er toch nog niet uit welke job ik zou willen :p vaag spel wel. maar kom er langzame hand wel uit :p

[ Voor 8% gewijzigd door daves2hd op 15-06-2005 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daves2hd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:09:
okee dan ben nu lv 5, heb clean hit lv 3 dus die andere skill (bannish) is nu ook inneens unlocked ofzo. maar ik kan hem niet gebruiken :? kan niet in fx balk toe worden gevoegd ofzo ?
wat die dat action gedoe eigenlijk een mamnier om een aantal skills achter elkaar uit te voeren denk ik?
Deze kan je dus alleen bij dat combo dingetje rechts onder doen.
Dan sleep je dat S icoontje naar je action bar.
Je kan dan de combo uitvoeren door op de bij passende key te drukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daves2hd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:09:
ziek :p

ach het is m'n probeer en leer account :p ik kijk en doe anders nogwel een dotj en wat in het rond :p
ben er toch nog niet uit welke job ik zou willen :p vaag spel wel. maar kom er langzame hand wel uit :p
Action is inderdaad een manier om skills als een combo achter elkaar te doen, en in zo'n combo is de enige manier om brandish te gebruiken. Die moet namelijk verplicht achter clean hit aan, je kunt hem niet los gebruiken. Dat doe je dan als volgt: je sleept eerst clean hit naar het eerste slot van het action balkje; vervolgens brandish in het tweede slot. Dan klik je op dat S achtige icon dat voor het action balkje staat en sleep je die naar een slot van je hotkey balk. Vervolgens kan je die hotkey gebruiken om in 1 keer je skillcombo te doen :)

Edit: Wat Dellion zegt dus, hmpf :p

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 142611 op 15-06-2005 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ok thanks for the info :p zat al aan die richting te denken wist alleen niet hoe ik combo kon gebruiken :p

ik zal denk ik m'n noob vraatjes maar ff laten de volgende keer en google of ingame shouten :p kost zoveel posts dit :p

btw, er is een IRC kamertje voor flyff gemaakt door bleet
link kamertje: irc://irc.tweakers.net/flyff
link irc: www.irc.com

[ Voor 27% gewijzigd door daves2hd op 15-06-2005 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daves2hd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:56:
btw, er is een IRC kamertje voor flyff gemaakt door bleet
link kamertje: irc://irc.tweakers.net/flyff
link irc: www.irc.com
Whoeh! Bedankt.
Maar log morgen wel in, moet nog wat leren voor morgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
* Opmerking bug *
De Bug van : het reggen en dan een een foutmelding op de webpagina krijgen is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

het ziet er allemaal wat liever uit dan in rose. dan met name de gezichtjes.

ben nu bezig met conquer, rose, GTH... kwil nu wel es een morpg waar ik weer et gevoel bij krijg als dat ik bij lineage had.
lijkt het qua speelbaarheid hier wat op?

ik kan pas vanavond ermee bezig, kzit nu op me werk.

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

voor mensen lv 8 tot en met 10. in die lvls kun je een quest doen dat je een hover board voor test mee krijgt. nadeel is je stapt eraf en weg issie. ik heb op het moment 6 hover boards :pmee verklap ik niet. en ik kan ze allemaal maar 1x gebruiken :p ben nu lv 9. net voor lv 11 haal ik er een giga reeks bij en hoop er tot lv 20 mee door te kunnen :o lame of niet, vind het vliegen erg leuk :p ben eventjes wat verder gevlogen om te kijken wat me te wachten staat. ouch :p

weet nogsteeds niet welke kant ik opwil met class. met beschrijving op de site lijkt het wel dat alleen billposter en elementor de sterkste klappen uitdelen.

mijn vraag is voor de al wat higher lvl mensen. of mensen die er wat van weten, welke character kan het beste solo'en?
ik weet het nu al niet meer en ik moet nog 6 lvl's :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daves2hd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 13:23:
ik heb op het moment 6 hover boards :pmee verklap ik niet.
Zal ik je meteen ff reporten voor het gebruiken van bugs? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Anoniem: 118100 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 14:57:
[...]

Zal ik je meteen ff reporten voor het gebruiken van bugs? :)
deel deze bug dan meteen even O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

is geen bug? je kan quests annuleren dus... en opnieuw beginnen... no bug en no abuse :+ verder raken de boards toch wel op. scheelt nog geen halve min voor het stukje dat ik elke keer vlieg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
daves2hd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 15:06:
is geen bug? je kan quests annuleren dus... en opnieuw beginnen... no bug en no abuse :+ verder raken de boards toch wel op. scheelt nog geen halve min voor het stukje dat ik elke keer vlieg :p
dus als ik het goed heb , krijg je bij het begin van een quest een board.
als je hem dan annuleert kan je de quest nog een x aanvragen en krijg je dus een nieuw board.

moet je die quest doen voor het verhaal, of kan je die gewoon overslaan ?

[ Voor 9% gewijzigd door Vecodo op 16-06-2005 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

gewoon zo, je gaat naar die NPC> je opent de quest Flying Board.
je accept um. je opent dialog nog een keer dan vraagt ze of je de items hebt. ja/nee/cancel
doe je cancel, dan weer opneiwu quest aanvragen tot je vind dat je genoeg boards hebt,... geen bug maar wel slim :p

mjah erachter komen welke class het beste is voor solo schiet ook niet op. een mage zei mage en gaf een demonstratie wrm. met skillspam, zag er wel stoer uit. maar een merc liep merc te schouten bij de zelfde vraag -_-

[ Voor 30% gewijzigd door daves2hd op 16-06-2005 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zou dat dan niet zijn omdat meerdere classes geschikt zijn voor solo'en? Ik bedoel, kijk, een assist is natuurlijk bedoeld als support net als FS muse in ROSE, en een merc -> knight is bedoeld als tank voor de rest van de party. Maar een merc -> blade en magician kunnen allebei zelf harde klappen uitdelen, en ik vraag me af of een van beide dan veel zwakker is om mee te solo'en. En dan gaat het er dus puur om wat je zelf leuker vindt om te spelen... wat die afwisselende antwoorden zou kunnen verklaren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

probleem is, ik vind casten net zo leuk als vechten :/
maar ik heb geen zin 2/3 chars te maken met verschillende classes en ze nooit echt alle 3 hoog krijgen want dat lukt toch niet zomaar :/

er word redelijk wat naar assist geroepen omdat die zichzelf kan healen en buffen met meer hp,mana, def en atk.

balde was toch niet zo sterk in echte keiharde klappen?

op de site zijn mage/elementor en billposter de sterkste van een party :/
bah speel nog geen week en kom er nu alweer niet door :p iemand die me ff slapt en zegt mond dicht en neem dat? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hm, da's ook weer waar natuurlijk, Billposter is weliswaar Assist maar meer bedoeld als solo char zoals een dexmuse... Dus van elke 1st job is er minstens 1 soort char die goed kan solo'en. Mja, dan zou ik het ook niet echt weten... maak een paar accounts en probeer weer eerst alle chars uit? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lvl 10 nu maar lvlen schiet niet echt op meer of doe ik weer iets fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het scheelt in ieder geval enorm als je dingen eet/drinkt in plaats van te gaan zitten. Hierbij nog een stuk sterker dan bij ROSE, omdat de recovery rate hier volgens mij een stuk lager is, zo voelt het iig. (Zijn er trouwens ook potions oid om je FP te vullen? Die recoveren helemaal langzaam, 2-3FP per tick...)

Als je dat al doet... ik ben nog geen level 10 (sinds mijn laatste post niet meer gespeeld), maar lv9 vond ik niet langzaam gaan nog. Wat voor beesten ben je aan het killen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Vergeet ook niet (zoals ik wel deed :+ ) alle quests bij Mikyel te doen, in het stukje stad rechtsonder. Die heeft vooral voor level 7-11 een flinke stapel quests, waar je elke keer een leuk hoopje xp en 3.5-5.5k geld voor krijgt. Voor een paar van de quests hoef je zelfs alleen maar een stukje te lopen en wat gratis zooi op te rapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:04

Creesch

bla bla!

ik ben ook eens begonnen met het spelen van dit spel en ik moet zeggen dat het er vrij leuk uit ziet en lekker speelt :)
Alleen het overzicht wil imho nog wel eens ontbreken, ik heb bijvoorbeeld geen flauw id waar ik de quests moet zoeken voor lvl5
Dat komt mede omdat de helft van de helpfunctie nog niet bestaat (of ik doe iets fout ;) ) en ook denk ik omdat ik nog nergens coordinaten heb kunnen vinden (ga naar punt x,y)

Verder is het jammer dat iedereen langs elkaar heen praat.

In een ander mmorpg die ik speel (conquer) is dit stukken minder en worden newbies veel beter geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

iedereen is nog een newbie in dit spel, gezien de engelstalige verise maar net uit is ;)
verder moet je maar eens op dat forum wat in topic start staat kijken, aardig at mensen hebben de tijd genomen guides te schijven, skills te vertalen quests uit te schrijven enz ;)

@Tancaliel jah die zijn er :p ook die mana vullen. kom je allemaal nogwel tegen :p

na nog een par uur onderzoek kwam ik uit op:
Knight- fair damage, redleijk moven van beest naar beest, kan goed bosses aan duurt alleen wel ff.
Blade- Goede dmg, snel lopen, redelijke goede solo'er met redelijke hp en def.

Elementor- Ouch die kan rake spells uitdelen :p maar met een aoe spell die perongelijk een paar verkeerde raakt of een sterkere mob krijg je toch problemen.
Spykeeper- net als knight fair damage alleen kan spykeeper integenstelling tot mage zich wel verdedigen door mobs half lam te maken met spells.

Billposter- minder damage dan knight dus slow kill, maar kan wel veel aan met redelijke snelle movement, maar lang lvlen dus.
Ringmaster- alleen party buffen en zelf niet knokken want je bent opa/oma tegen de tijd dat je iets dood hebt.

ik richting billposter maar dat selfbuffend heel de tijd vind ik denk ik toch minder. bij rose wel ok als hawker een aantal bufjes maar als assist en billposter is het elke keer 7/9 buffs opwekken :p

zit denk ik tussen elementor en blade :/ bah zo moeilijk kiezen :p

[ Voor 21% gewijzigd door daves2hd op 17-06-2005 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De quests beginnen pas vanaf lvl 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

quests beginnen vanaf lv 1 :+
Quest Level 1 (Limited)
Quest Name To get the Map
Quest Giver Jeff (Town)
Monster None
QUest Details You have to visit Jeff, Tommy and Mesa
Jeff is in centre part of town, Tommy is in eastern part of town
and Mesa is at the bridge north of Tommy.
Quest Reward Map of Flaris (Not that useful...)

Quest Level 1 ~ 2 (Unlimited)
Quest Name Want To Go Home
Quest Giver Paul (At the bridge north of town)
Monster Aibatt
Quest Item 20 AibattWing
QUest Details Kill Aibatts (any) and gather 20 AibattWings.
Quest Reward 100 Penya
toon volledige bericht
maar eventjes naar lv 15 gaan, en dan stoppen tot ik m'n job weet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamotje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:03
Dave je kan ook geen beslissingen maken ook niet :P
Heb het geinstalled alleen vind het maar irritant opzich wel leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:48

Flapmo

and back is gigi!

Flyff: Rose: Ragnarok Online (eerder dan ROSE en dit :p)
Knight : Champion : Knight
Blade Hawker (dual) : Assassin (dual dagger)
Elementor : Mage : Mage
billposter : Hawker (katar) : assassin (katar)
ringmaster : cleric (goh, zouden hier ook dexclerics komen ? ) : priest/merchant ??

Niet zeker hoor maar viel me op aan deze post. Heb alleen RO gespeeld en zou het nu nog wel eens willen spelen. dat was imho meer verslaving dan WoW...

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Flapmo schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 19:57:
ringmaster : cleric (goh, zouden hier ook dexclerics komen ? ) : priest/merchant ??

Niet zeker hoor maar viel me op aan deze post. Heb alleen RO gespeeld en zou het nu nog wel eens willen spelen. dat was imho meer verslaving dan WoW...
Ja leuke post, maar hebben wij hier wat aan?
Als je Ragnarok leuker vind ga je dat toch spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Flapmo schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 19:57:

:? ur point?

billposter is de dex muse btw. ringmaster is de fp muse
asassin van RO zijn zwak en blades niet :+
elementor is de zeer uitgebreide mage
knight is meer met champ van rose te vergelijken gezien hij aardige damage dealer is, maar ook niet super veel damage (hoewel champs uit rose met beetje con, ouch :p)

mjah ondertussen al in de lv 14. en het word er niet makkelijker op met de keuzes :p flyff eidigt zo nog snel voor mij :/ rip Daves2hd lv 15 straks ofzo :(

vind min puntjes:
-de lag of bug dat beesten met 0 hp nog welleens willen bijten maar toch al dood zijn.
-de multi item drop, geef een "gather all near items" knop of een collecor iets ofzo maar oprapen duurt iets te lang wat de overgang minder maakt.
-office quets, ik heb er een aantal niet kunnen halen omdat ik bij de eene zo weinig monster drops kreeg dat ik nu al 10k mis ben gelopen omdat m'n lvl te hoog is :/
-alt tab :+ i want it :p maakt niet uit wat je doet er zijn altijd truckjes om te alt-tabben maar je bent soort van disconnected daarna :p

[ Voor 22% gewijzigd door daves2hd op 17-06-2005 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet je daves, kies eerst eens wat je het leukste lijkt:
Healer, Mage of Soldier (even in normale termen)
Ga dan maar even levelen tot 50 en maak dan je keuze :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ben nu lv 15. mjah al gedaan Deilon ik vind casten net zo leuk als een lekker potje slaan :p
en bijde hebben hun voordeel. want merc kan sneller lopen na een kort tijdje dan een mage en mage is ranged. mage deelt weer rake klappen uit maar vangt er liever geen, merc deelt 3kwart rake klappen uit en vangt graag.

m'n pollvote op forum uit start post zegt:
merc 5 votes
mage 1 vote
assist 5 votes
grmbl he :p ik moet eens keuzes leren maken ;) ik weet niet meer wat te doen. game osptarten heeft geen nut tot ik m'n job weet ;(

misschien leuk om te weten (voor mij)
welke job jullie allemaal kiezen en waarom ? :p

[ Voor 9% gewijzigd door daves2hd op 17-06-2005 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

hij kan niet connecten bij het inloggen van het charactertje.
zet ik de firewall uit dan wel:

ik heb (in kerio firewall) ingesteld: bij netwerk beveiliging: nprotect launcher, flyff en neuz als inkomend en uitgaand toegestaan.
bij systeembeveiliging: nprotect launcer, nprotect monitor, flyff en neuz alles toegestaan.

wat moet ik nog meer open zetten om em aan de gang te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik kies mage!
ehh jah ... denk ik? klinkt niet zeker he -_- zit zwaar te twijfelen want in dat filmpje en aan skills bevalt blade me ookwel :( this must stop. heb al 12x coin geflipt nu. maar ik weiger het er bij de een of de ander neer te leggen. iemand die voor me wilt flippen?

ik pak wel een van m'n 27 1x uage hover boards (tja kan ze helaas niet meer bijvullen maar moet er nog met 26 door nu tot ik lv 20 ben xD en ga wat rond zweven en rond kijken en vragen enz.

hopenlijk vnaaaf me job dan nog als chakotay toch eens terug zou komen in irc channel he :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
egt super spelletje, ik ben nu lvl 10.
maar wat beetje klote is.. is als ik op Q druk dan zie ik mooi dat schermpje enz.
maar soms kan ik de text van de quest niet helemaal lezen

Voorbeeld :
code:
1
2
3
4
5
-----------------------------
| kaya wants you 2 bring m|
| When you have dont that |
|                         |
----------------------------

hebben meer mensen hier last van.

en hoe komen jullie er achter hoe je bijvoorbeeld aan : Peakyrinds komt, of aan Mob ?
( quest items zijn dat )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

nou als je naar quest gever gaat zeggen ze eigenlijk altijd wel welke mob het geeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

heb kerio maar gedeinstalleerd en sygate firewall pro erop gezet. ben nu lv6

ik ga eerst maar even de site doorlezen, bv over prijzen van items.

mischien wel handig om een lijstje te maken van de mensen die nu spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vond het beter bij rose die zei teminste in de questlist nog een keer welke mobs je moest hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik was zooo dichtbij muse te kiezen tot ik weer een aantal merc skills zag :(
grmbl this issen't working. heb al zo'n 46 keer geteld) een euro in de lucht gemikt maar na die 46 keer gooien is zo'n 38x munt geworden dus vind het geen 50-50% kans op het een of het ander.

iemand kwam met het geweldige idee, kies welke je het leukst eruit vind zien dan
wat me wel een giga goed idee leek. dus ik ga kijken en mjah krijg je het hoor ellebij wel coole armors (hoewel die blade van dat filmpje gewoon vet evil stoer is, maar die is toch lv 8x ofzo) verder ziet een mage z'n spells er wel cool uit zo een gig steen op een van die mobs. ouch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daves2hd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 20:47:
-alt tab :+ i want it :p maakt niet uit wat je doet er zijn altijd truckjes om te alt-tabben maar je bent soort van disconnected daarna :p
Mja, alt-tab is expres gedisabled, net als windows toets, en als je ctrl-alt-del -> task manager minimizen gebruikt om terug in windows te komen disconnect je idd. Dat zijn geen bugs, het is expres zo ingesteld dat het spel degene moet zijn met focus als extra beveiliging tegen hacks. Ik geloof dat het idee is dat je dan niet, als het spel al is opgestart en nProtect zijn checks heeft gedaan, uit het spel kunt alt-tabben om alsnog een hack of tooltje op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

een job kiezen is idd niet zo eenvoudig.

ik heb niet alleen naar de eigenschappen gekeken, maar ook naar de skills.
klopt et dat je bij sommige jobs pas skills kan kiezen bij lv60?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132563

ziet er lachen uit :)

ben het nu aan het downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

alleen als je anar de second jobs kijkt inderdaad ;) want je kan pas second job op lv 60 ;)

heb ik ook allemaal naar gekeken hoorz :p

@Tancaliel snap ik ookwel wel hoor :+ alleen wel irrie :/ vooral als jeen quest even niet snapt ofzo en iets erover wilt opzoeken. of als je bezig bent met zware job onderzoek :p

ben nu bezig met 2 test chars te maken die ik in zo kort mogenlijke tijd naar lv 20 pomp. een een mage andere een merc. ben nu bezig voor de mage is een lv 11 nu. pff gaat zo langzaam vanaf 6 he. met maar 2% per beest en over 2 lvl's 1% per beest lawolfs :/

:z hopenlijk kan ik erna iig m'n keuze maken. hoop de mage vandaag nog misntends lv 20 te krijgen :/ en al ene de merc te kunnen beginnen. want duurt me iets te lang zo. had al met 1e char dik in de lv 30 kunnen zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wie spelen er nu op het moment?

ik ga zo beginnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132563 schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 17:34:
wie spelen er nu op het moment?

ik ga zo beginnen ;)
Join gewoon dat IRC kanaal, daar kun je wel iemand vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

welk IRC Kanaal? en zitten daar ook Nederlanders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

... het got flyff irc kanaal beandwoord het wel en kijk een paar posts terug op tot je een post van me tegen komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87464

ik snap echt niet hoe je dat bandish moet gebruiken, ik heb die FAQ wel gelezen maar ik snap der nog geen sikkepit van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Anoniem: 118100 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:41:
[...]

Deze kan je dus alleen bij dat combo dingetje rechts onder doen.
Dan sleep je dat S icoontje naar je action bar.
Je kan dan de combo uitvoeren door op de bij passende key te drukken :)
ik heb geen zin meer 2 test chars te bouwen tot lv 20 :p weer bezig met kop en munt.
mage wint meer dan merc. maar toch hehe xD

andere keer wwer andersom :/. oh iemand die snel een wat geld wilt verdienen zo'n 50k ong. train een char ff snel tot lv 8. haal 20 1 time usage hover boards. en doe de quets die snel kunnen achter mekaar. met vliegen ben je toch zo van A naar B en terug. ga dan naar de andere office mice die vlak naast armor en weapon seller staat. en doe het in je banking. alleen naar de banking van je 1e char :p zo kun je ook items en andere dingen overzetten van char naar andere char.

[ Voor 54% gewijzigd door daves2hd op 18-06-2005 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ben inmiddels lvl 7 bijna lvl 8 :)

lijkt me wel leuk als er ook een guild komt en welk lvl is jullie hoogste char?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik als ik m'n job emaal heb :p ik ga zeker naar lv 50 rushen. maar zit nogsteeds in over me job :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daves2hd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 22:05:
ik als ik m'n job emaal heb :p ik ga zeker naar lv 50 rushen. maar zit nogsteeds in over me job :p
Jezus :z
Mja, heb ik genoeg tijd om boven je te blijven, zit midden in proefwerk week :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Anoniem: 118100 schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 22:31:
[...]

Jezus :z
Mja, heb ik genoeg tijd om boven je te blijven, zit midden in proefwerk week :>
welk lv ben je ? :p chakotay heeft me mage gemaakt. en voor de record mocht het me niet bevallen zal ik chakotay niet beschuldigen en is het gewoon mijn eigen schuld :p mocht ik het wel doen duw je dit in me gezicht tot ik aan het huilen ga :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

22 denk ik.. mja kan morgen pas weer spelen, had vandaag alleen maar geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

hhehe heb met ene twix een spelletjes paper scissor gedaan om te zien wat we moeten kiezen. het kwam uit op merc.

ik kreeg eigenlijk maar weinig exp in dat team waar ik in zat. ongeveer zon 0,20 per wolf. en soms helemaal niks?! (ook met pxp op 100). ben nu lv 13 maar had gemakkelijk 15 kunne wezen als ik solo was gegaan.

wat is et trouwes weer vroeg licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133798

yo denk dat himiko de hoogste van tweakers is nu(blackheaven) 46nuXD ik maar 29.Trouwens was ook leuk met jou te spelen dave=P(meteorgun) >:) als iemand wilt gaan partyen met mij zegt het maar ben merc naam:meteorgun

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 133798 op 19-06-2005 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Laatst online: 17:09

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Beetje gespeeld, lijkt idd wel op ROSE, behalve dat de besturing nog sneller lijkt. Vanwege problemen die het me geeft heb ik het maar geuninstalled.
Probleem was dat na een tijdje spelen, het naar desktop terugging, verkeerde resolutie, en de bureaublad was hel wit en kon niets daarop zien. Als ik de Flyff proces wil killen, dan kan ik die nergens vinden, en de enige optie om alles weer goed te zetten is om te rebooten. :/ Dit heb ik elke keer dat ik speelde.
Ati Radeon 8500, met de nieuwste ati drivers.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste