[MMORPG] Flyff

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 26.087 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

20mil is ook niet erg veel meer voor hoger lvl :P
als ik al niet gehacked ben, nml compleet gestopt met een harddisk crash en dus normaal stop ik alle items in de bank netjes en veilig... maar niet meer gedaan.
oh nog 1 change waar vele spelers van flyff nog op wachten die het voor het nieuwe refine/upgrade systeem al speelde :+ erons, krasec,miner, etc :p i want use of them, maar die worden waarschijnlijk gedellete als dat nog niet gebeurd is.

maar ik zal ff kijken wat ik allemaal kan regelen om weer te spelen, houd een oog op het topic. als ik ga spelen meld ik het wel ;)

edit: scheve stats, is daar al iets aan gedaan? dex is nutteloos in PVP en voor AoE heb je ook niets aan dex gezien je altijd te veel word geraakt :/ wat ik wel een naar toekomst beeld voor m'n blade vond gezien AoE gewoon the way of lvl 60+ is. * daves2hd kan het niet laten en zet het flyff main fly muziekje op die gewoon unbeatbaar is voor welke mmorpg dan ook :P (ja heb die nog wel los staan omdaatie gewoon zooo heerlijk is :*) )

[ Voor 27% gewijzigd door daves2hd op 04-11-2006 02:23 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:35
De Catchers zijn er sinds de laatste update al uit.
Overigens vraag ik me af hoe je er bij komt dat het vanaf 60+ AoE is, aangezien de meeste tegen de 80/90 restatten naar dex. Heb nog nooit gepartied met een AoE blade trouwens.
Er is verder niets veranderd aan de stats, maar daar is ook niets mis mee.

Er staat nu een nieuw skill-systeem op de planning, die wel redelijk gunstig is voor blades.
Info daarover kun je wel op het officiele forum vinden, het is een vrij groot verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

bah Catchers waren juist iets speciaals van FlyFF, gewoon erg zonde om die weg te halen. het was een geweldig iets om veel van de economie weg te focussen van de dices en sets only. en omdat je zowel tijd als moeite moest doen een catcher te verslaan+gathereren iets waar als je er tijd in steekte het opleverde omdat mensen die het nodig hadden er geen moeite voor wilde doen :9

net als fuel, ookal zo een geweldig iets wat voor geen reden weggehaald is :/
ik kom erbij dat 60+ AoE is gewoon als een feit dat AoE 60+ sneller leveld vooral met party. is al sinds het begin der tijden bekend dat een merc blade build een lange tijd sneller leveld dan een knight build omdat hij sneller kan killen, na lvl 60 kan knight redelijk snel aardig sterke AoE en vanaf daar leveld hij gewoon sneller dan een blade (solo gezien). een blade heeft bijna zeker een buffer nodig om er in de buurt te komen.

ik kan me niet voorstellen dat 60+ers allemaal zouden restatten naar dex, dit is nml alleen nuttig voor blade, jetster, ranger en eventueel billposter als je een dexbuild neemt daarmee.
maar assist->billposter zijn meestal sta AoE figuren, sta is gewoon een voordeel in AoE en PvP. dex is lang niet sterk genoeg er voor gezien na 90 het effect van dex minder wordt.
als er dus echt niets in stats verandert zou dit dus nogsteeds zo zijn :p

AoE blade kom je niet veel tegen nee, komt ook omdat de meeste dex hebben en geen sta :P en dus my point waarom ze niet AoE'en. ik heb er welleens een aantal gezien en gesproken, dex werkt er gewoon niet voor iig.
wel de reden die ik me kan bedenken voor 80+ om stats te laten resetten met dex is voor giant hunting, dex heeft nml wel een voordeel daar bij onderandere vaker gewoon raken, vaker geraakt worden en gezien het een giant is is niet geraakt worden een groot voordeel zeker vanaf het moment dat er food met recover tijd in het spel kwam, vaker crits, etc.

moet nog gaan bij lezen op het forum over alle updates, alleen beetje jammer dat ze niet eens de boel verbeteren daar op de website. nogsteeds een rommel al sinds het begin :p
was de halloween event btw een beetje leuk? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Nouja, wat betreft het AoE gedeelte ben ik het totaal niet met je eens, maar dat geeft niet :)

Het Halloween event schijnt wel leuk zijn geweest, hier in nederland begon het om 12 uur s'nachts en had die dag daarop een tentamen, dus kon er niet bij zijn.
Lawolf heeft redelijke monsters gehad, maar zoals verwacht binnen de tijd kunnen afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letti1990
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-08-2022
halloween event was gewoon 1 grote invasion..en nu hebbe we 2x droprate.. >:) toch leuk :)
mm alles word langzaam wel steeds beter moet ik zeggen!
als blade kun je op 60 beter restatten naar een beetje sta en veel str..
met een goede rm haal je dan altijd wel genoeg speed!
1vs 1 is blade beste pve class als het aan mij licht..
aoe is blade niks,kun je beter ranger of elementor maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

nou net installed (mja je zou denken, vroeg op maar het is nog laat wakker :+)
ff 1 min ingame geweest kon het niet laten, zeker niet toen ik op board stapte en gelijk het flyff theme muziekje kwam O+ (man i love that tune!).
tot nu toe viel me op:
-camera werkt minder fijn (ff zeik modus). normaal WASD lopen keerde camera geloof ik niet mee, nu wel. minder fijn in mijn ogen.
-bij H staan aantal dingen duidelijker aangegeven, zoals je crit rate ed.
-wth overal jokers O_o' ik was net van die dingen af haat ze :p (zal wel event zijn?)
-gebied namen, wat party bij elkaar zoeken okkk zo mooi maakt :P
-clan gele naam :?
-een veteraan aan het gaint noben door een lvl 23 gaint bang te martelen (ehm hey, verveelde me :P)

over topics over aankomende updates en patches kan ik geen topic vinden atm op flyff forum hoor :/ gezocht en gedaan, wel geleerd met veel zoeken dat skill systeem naar punten gaat en je punten balk 3x sneller leveld dan je exp balk (aka 3 punten per level?). maar verder niets :/
forum had vroeger nog een mooie topic waar Chris updates poste wat ging komen, wat er net gekomen was en wat een mogelijkheid zou kunnen zijn.
naja of en waar ik verder speel/opnieuw begin zie ik nogwel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
daves2hd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 12:20:
[...]

in het geval van bow geen van beide :+
dex dex dex en nog eens dex. dan nog wat sta voor hp (vooral als je later wilt AoE'en)
maar dex = dmg voor boog, int kun je raisen maar dit voegt weinig toe aan je aanvallen en heeft eigenlijk als enig voordeel dat je iets meer mana hebt.
dus dex = voor bow. sneller aanvallen, vaker raken en vaker crits en nog eens meer damage :p heerlijk toch?

edit:
Power (STR): Attack Power rise for yoyos.

Physical Strenght (STA): HP, FP, defense rise.

Agility (DEX): Attack Power rise for bows, on-target hit ratio, evasion ratio, attack speed rise.

Intelligence (INT): MP, Magical Power rise.
zie bron
Bedankt joh! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

daves2hd schreef op zondag 05 november 2006 @ 06:07:
nou net installed (mja je zou denken, vroeg op maar het is nog laat wakker :+)
ff 1 min ingame geweest kon het niet laten, zeker niet toen ik op board stapte en gelijk het flyff theme muziekje kwam O+ (man i love that tune!).
tot nu toe viel me op:
-camera werkt minder fijn (ff zeik modus). normaal WASD lopen keerde camera geloof ik niet mee, nu wel. minder fijn in mijn ogen.
Deze kan je instellen bij opties fixing a cammer heet dat :P dan gaat het weer zoals normaal
-bij H staan aantal dingen duidelijker aangegeven, zoals je crit rate ed.
-wth overal jokers O_o' ik was net van die dingen af haat ze :p (zal wel event zijn?)
Wat het precies is weet ik niet, maar het is onderdeel van de nieuwe quest reeksen. een soort invasie als het ware. Daar zijn dan een aantal quests aan verbonden met verhaal lijn erin.
-gebied namen, wat party bij elkaar zoeken okkk zo mooi maakt :P
-clan gele naam :?
Alleen clanleader heeft een gele naam :P
-een veteraan aan het gaint noben door een lvl 23 gaint bang te martelen (ehm hey, verveelde me :P)
Plvl nodig :P
Je bent te lang weggeweest man, kzal je een en ander ff uitleggen in de quote :P
Je kent me ook wel onder de naam Gyro misschien ken je me andere char ook Giry en sinds een tijdje ben ik ook actief met mijn bowjester char Chloride :P die laatste 2 kan je wel added als je wilt :)

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letti1990
giry giry _/-\o_ _/-\o_
haha gaat lekker toch met onze part's enzo >:)
moet alleen ff me cw set weer verkopen..heb alweer een restat gedaan :|
aoe nu antiquery of pinkies..dus wel nice exp :9
als je vragen hebt daves..moet je me me adden.. ;)
DutchArea013 of MeInTheDark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Gyro \o/ how ya been ? :P

mja questie van wennen weer dat nieuwe spul he :p heb nog niet echt naar options gekeken maar vermoede dat er vast wel in stond ergends :9

plvl zou wel lekker zijn, maar eerst maar eens opgang komen een keertje en m'n buddylist updaten enz enz en dan zien we wel ^^
iig weer leuk jullie eens te spreken :p

alt-enter wilt niet werken :X
heb het eeuwe oude truckje van "sunkist 1" toegevoegd maar alt-enter werkt niet maar alt tab werkt weer wel half vaag (gaat naar het venster/prog waar je naar alt tabt, niet naar desktop) :/ (maar waarsch ben ik daarna disconnected als ik terug ingame wil)

edit: bah sortkeys verandert :( M is nu world map T.T;;
net ff gaiantje gemold :P gezien ik iets van 50% exp verloren ben tijdens het lag recoorpoging van het jaar blijven de cirts lekker :P

[ Voor 13% gewijzigd door daves2hd op 05-11-2006 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mieze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04 18:35
Grrr... nu heb ik het alweer gedaan (ook bij andere spellen gebeurd). Speelde vroeger veel Flyff maar toen ik me begon te vervelen al mijn spullen en geld weggegeven aan andere spelers... en nu ben ik weer verslaafd! Heb er wel iets van geleerd, ik geef nooit meer iets weg voor het geval ik het later weer ga spelen :9

Maar gaat wel lekker, speel nu een paar daagjes, net lvl30 geworden met alles green. Ben weer de Blade richting op gegaan, is gewoon mijn ding. Vind het een stuk beter dan vroeger, echt nog geen lag gehad tot nu toe (aibat), alles werkt gewoon lekker soepel. Valt me alleen op dat de slijtage (% van wapen) zo snel gaat tegenwoordig, ben ik ff lekker aan het hakken is mijn wapen ineens nog maar iets van 40% goed. Kan je je zwaard kwijtraken hierdoor? Had nog één laatste vraag, ik wil graag mijn iron of clockworks upgraden met een element, kan je je wapen kwijtraken als je naar +1 gaat? Heb het trouwens niet nodig voor eventueel meer damage maar om een skill te kunnen gebruiken/levelen. Zal het vanavond ff opzoeken maar mocht iemand het weten, wat is het beste element om te gebruiken denkend aan de toekomstige monsters die gaan komen?

[ Voor 4% gewijzigd door Mieze op 06-11-2006 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
daves2hd schreef op zondag 05 november 2006 @ 18:10:

heb het eeuwe oude truckje van "sunkist 1" toegevoegd maar alt-enter werkt niet maar alt tab werkt weer wel half vaag (gaat naar het venster/prog waar je naar alt tabt, niet naar desktop) :/ (maar waarsch ben ik daarna disconnected als ik terug ingame wil)
In principe moet windowed mode gewoon werken als je alleen FlyFF.exe opstart. Dan kun je in de Options 'Windowed Mode' selecteren en dan moet het willen.
Dat hebben ze ook gemaakt sinds de laatste update :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Eddos schreef op maandag 06 november 2006 @ 11:36:
[...]

In principe moet windowed mode gewoon werken als je alleen FlyFF.exe opstart. Dan kun je in de Options 'Windowed Mode' selecteren en dan moet het willen.
Dat hebben ze ook gemaakt sinds de laatste update :).
^ i know, maar ik wil sunkist eigenlijk :P dan kan ik windowed wanneer ik het ff zat ben en wat anders wil doen of even iets opzoeken en dan weer full ingame, houniet zo van windowed spelen meestal :o
precies de reden dat ik ook nooit iets weg geef :D dit is voor de vierde keer dat ik Flyff zou starten
(als je m'n oude account meerekend die gehacked werd waar ik bij stond :P. toen flyff nog makkelijk te hacken was, gelukkig kende ik het truckje ook en hackte m'n account terug :D paar keer nog op en neer en toen gaf de hacker op. beetje mijn spul proberen te jatteb, puh)

ik ga zelf ook richting blade, ben m'n build aan het herzien op het moment :p lvl 52 merc, met 30 30 REST
maar met 30 sta red ik het gewoon niet lekker meer op het moment :p crits zijn gewoon dodelijk en giants zelfde level kan ik niet eens aan terwijl dat toch wel zou moeten kunnen.
lag is minder, hij is er af en toe nogwel ;) maar weer speelbaar iniedergeval, denk ook dat dit komt omdat er twee servers bij gekomen zijn weer en flyff nu een beetje lijkt uit te sterven overal zo rustig als het is :D

t/m +3 kun je geloof ik het wapen niet verliezen, naar +4 pas geloof ik, maar dit kan ookal verandert zijn. je hebt idd een elemental weapon nodig om je elemental skill te trainen, maar ik heb die niet verder dan nodig getrained voor blazing sword. Elemental damage adden is een voordeel en leuke extra damage tegen sommige monsters maar kan ook een gigantisch nadeel zijn tegen de volgende groep.

voor upgrade F.A.Q's:
http://flyff.gpotato.com/phpbb/viewtopic.php?t=14615
http://flyff.gpotato.com/phpbb/viewtopic.php?t=15602
http://flyff.gpotato.com/phpbb/viewtopic.php?t=16681
zijn er die 3

en voor je wapen:
http://www.flyffworld.com/monsters31-40.php
monsters en hun elemental :9

Edit: hoe kan het ook anders he :/ aibatt down, niemand kan connecten :X is er geen lag is er wel weer iets anders wat moet gaan vervelen. bahbah http://flyff.gpotato.com/phpbb/viewtopic.php?t=138599 <-= maar gelukkig ligt het niet aan mij, dacht eerst inet (Gezien casema aardig aan het vervelen is hier). maar nee het geluk moet ooit weer even op zijn he :'(

edit2: heel flyff down \o/ zucht :p goed begin hoor :D heb er weer alle vertrouwen in, game heeft wel degelijk aanpassingen gehad tot in gebied verandering toe met meer bomen en sommige dingen het plaatst of mooier gemaakt, een wereld map die niemand gebruikt enz.
begon bijna te denken dat flyff weer leuk was :9 gelukkig stellen ze me niet telleur.

[ Voor 13% gewijzigd door daves2hd op 06-11-2006 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mieze
Bedankt voor je reactie, had idd net al flyffword ontdekt en uitgepuzzelt welk element ik het meeste ga tegen komen. Wil ik lekker inloggen om dit te gaan doen werkt het niet meer snif :'(

Enne... als dat hack trucje zo makkelijk is (iig meerdere mensen kunnen het dus), moet ik nu bang zijn dat dit een keer gebeurd met mijn account dan? EDIT: Ah, zie net dat dat vroeger was en dat het nu niet meer zo makkelijk is gelukkig :9

[ Voor 11% gewijzigd door Mieze op 06-11-2006 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

het is nu moeilijker idd, maar ik raad je aan je wachtwoord zowel cijfers als letters te doen. en zeker niet alleen cijfers, dan ben je namelijk alsnog via het forum te hacken ;)

flyff is idd nu helemaal down, eerst was alleen aibatt char server offline, nu hebben ze alles offline gehaald om aitbatt te kunnen maken denk ik (en om het event een beetje eerlijk te houden?).
helaas :X wacht al sinds 2u om weer te kunnen spelen :p
altijd een beetje zwakjes van die GM's laten nooit wat van zich horen tijdens de problemen zodat niemand naar ze kan flamen en zeuren waarom het nog niet werkt, en als het dan opgelost is de held spelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mieze
Ja inderdaad, even iets laten horen dat ze ermee bezig zijn is wel zo netjes.

Ik kan helaas mijn wachtwoord niet veranderen omdat ik wel in het spel kan inloggen maar niet op de website. Beetje vreemd wel vind ik hehe. Ik heb al contact gehad met de support en die snappen er ook helaas niks van. Heb maar gezegt dat ik mijn wachtwoord wil veranderen voordat ik mijn creditcard gebruik, dan zijn ze iets sneller geneigd me te helpen >:)

Wat vinden jullie trouwens van die 2x droprate? Ik ben dan wel van de oude garde maar zover ik me kan herinneren was de droprate echt niet anders dan wat ik nu allemaal vind. Is dit ooit eens aangepast dat je minder vindt dan bijna een jaar geleden? Of merken jullie ook maar weinig verschil met een paar weken geleden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik merk tot nu toe weinig van de droprate, hoewel ik alwel aardig wat items gevonden had. maar ook grotendeels gaint prankster lopen slaan. haat dat beest zo erg dat ik er gewoon uren aan besteed om er eentje te vinden en dan lam te slaan xD

anyhow, ik heb het zelfde mhet forum<->game login. je kan wel inloggen als je het als volgt doet.
wachtwoord vergeten ding doen->nieuw wachtwoord in je mailbox-> en gelijk inloggen op het forum ermee. dan werkt hij eventjes, kun je ff posten en later is het alweer weg T.T.
erg lastig iets, en is al sinds het begin der tijden zo (naja vanaf nieuwe forum en look, niet de afgelope verandering maar die nog voor toen ik het voor het eerst speelde).
ach zoveel heb ik ook niet te posten daar verder dus, meeste lost zichzelf wel op en met een beetje zoeken kom je wel uit de meeste vragen ^^' dus ik laat het voor wat het is, nooit contact opgenomen met support. want zoals je al zegt, die snappen niets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mieze
Was inderdaad mijn eerste idee ook, nieuw wachtwoord aanvragen maar ik heb al mijn oude en nieuwe email adressen icm mijn inlognaam geprobeerd maar niks werkt. Kreeg ook een email terug van het support dat het email adres niet klopte wat ik erbij had gestuurd. Nu een waslijst met email adressen terug gestuurd in de hoop dat er één wel klopt hehe. Hoop niet dat mijn account ooit gehacked is geweest ofzo en dat ze het email adres gewijzigd hebben, dan wordt het nog een hele kluif om dit geregeld te krijgen. Ik weet dat een oude flyff "kennis" mijn wachtwoord heeft dus ik wil het wel veranderen als het kan voordat ik mijn spullen kwijt ben. Ach ja, waarschijnlijk speelt ie heel flyff niet meer maar wil er toch het liefst zeker van zijn.

Edit1: Hmm nog steeds geen flyff :( De patch start niet totdat ik time-out krijg. Ik kan wel met "pijltje naar rechts" en dan enter indrukken flyff verder opstarten maar dan hangt ie op nprotect snif :(

Edit2: Aaah, hoop niet dat er een roll-back komt, was ingelogt tijdens de problemen vanmiddag en kon gewoon spelen. Leek erop dat eerst het inloggen alleen niet werkte. Heb toen iets van 3 pd4's en een green yo-yo gevonden :o

[ Voor 22% gewijzigd door Mieze op 06-11-2006 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Mieze schreef op maandag 06 november 2006 @ 19:06:
Was inderdaad mijn eerste idee ook, nieuw wachtwoord aanvragen maar ik heb al mijn oude en nieuwe email adressen icm mijn inlognaam geprobeerd maar niks werkt. Kreeg ook een email terug van het support dat het email adres niet klopte wat ik erbij had gestuurd. Nu een waslijst met email adressen terug gestuurd in de hoop dat er één wel klopt hehe. Hoop niet dat mijn account ooit gehacked is geweest ofzo en dat ze het email adres gewijzigd hebben, dan wordt het nog een hele kluif om dit geregeld te krijgen. Ik weet dat een oude flyff "kennis" mijn wachtwoord heeft dus ik wil het wel veranderen als het kan voordat ik mijn spullen kwijt ben. Ach ja, waarschijnlijk speelt ie heel flyff niet meer maar wil er toch het liefst zeker van zijn.

Edit1: Hmm nog steeds geen flyff :( De patch start niet totdat ik time-out krijg. Ik kan wel met "pijltje naar rechts" en dan enter indrukken flyff verder opstarten maar dan hangt ie op nprotect snif :(

Edit2: Aaah, hoop niet dat er een roll-back komt, was ingelogt tijdens de problemen vanmiddag en kon gewoon spelen. Leek erop dat eerst het inloggen alleen niet werkte. Heb toen iets van 3 pd4's en een green yo-yo gevonden :o
http://flyff.gpotato.com/phpbb/viewtopic.php?t=138707 <-= scherp observatie vermogen die GM's een probleem met de patch server :o nee toch :P naja het begon bij de char server van aibatt vanmiddag vroeg al :/
sluiten ze alle topics over het probleem en maken er eentje waarin ze melden dat ze er nu pas naar gaan kijken :? zucht, flyff zal ook nooit veranderen :9
dat ze servers gewoon ff booten en het zal vast wel weer werken, geen patch of niets geweest waar de fout zou zitten denk ik :o maar goed op naar ehm het verder wachten op niets T.T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letti1990
haha daves is weer back :> en meet active dan ooitt >:)
wel lame van die patch en server shit..
komt door da 2x event denkik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

oh @Mieze ja wapens gaan nu nog sneller kapot, merkte het idd ook. binnen no time zit je onder de 50% :/ belachelijk snel vooral voor merc->blade builds gezien die sowieso meer slaan en zwaaien met dat ding dan knight builds. word dus veel op en neer reizen of een tweede zwaard mee nemen wat als je een rare hebt erg lastig word zeker met upgrades :P

waar het ook door komt die GM's verdienen weer eens een tets voor de billen.
ik zie ondertussen ook weer anderen GM's :? (maar 2 blogs van namen die ik niet ken feeLz en Jax)
Chris en monster hadden er genoeg van ? :o
ceilidhs wrote:
Servers seem to be coming back up, I will post when I know for sure.

Ceilidhs
weer zo iets, hij meld iets maar hij weet het niet zeker :P
patch server werkt iig weer, naja hele middag kunnen spelen en dan zo een stunt T.T;

zOMG my god aibatt leeft!

nog eens een edit, w00t tha lag is back \o/ :/
i love the edit button O+ : mensen die me ingame zoeken ik speel atm nog met m'n oude merc genaamd: daves
reageer eens zodat ik weer opnieuw kan posten ipv dubbelposten, edit :P : server weer down T.T; ach iig 10% exp er bij weer ofzo. aantal hadden het over een mogelijke rollback van 10 min, maar denk het niet. zien wel :o oh ze zouden 10 min gelee de server beginnen te restarten, merk het ja :p het werkte en nu weer niet :D

[ Voor 38% gewijzigd door daves2hd op 06-11-2006 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mieze
Hmmpf, eindelijk servers online gaan ze restarten :( Heb trouwens geen last gehad van enige lag ofzo maar die restart is er vast niet voor niks (net weer begonnen, nog iets meer vertrouwen in gm's enzo). Ow ja, edit button erg makkelijk in deze donkere tijden :9

edit1: geen dubbelpost meer nu :D
edit2: kan wel inloggen maar geen service nu... weeeee
edit3: ken idd ook alleen de gm's die jij noemt van vroeger, snap best dat ze weg kunnen gaan met al dit gebeuren de hele tijd.

[ Voor 31% gewijzigd door Mieze op 06-11-2006 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72103

Iemand nog enge Elementor spullen in de aanbieding? :(

Heb ook tevens nog een GORE +4 en +5 te koop, als iemand een goed bod doet :p

RECkSTAR [at] LAWOLF server (as de servertjes werken :( )

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 72103 op 06-11-2006 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

het werkt weer ja :p beetje lag nog hier en daar disconnects maar het gaat :p
ondertussen weer 2 pd 4's gevonden, toch weer 400k waard :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hier werkt het nog niet :( welke server speel jij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Anoniem: 72103 schreef op maandag 06 november 2006 @ 23:54:
hier werkt het nog niet :( welke server speel jij ?
Aibatt FTW \o/
nog een powerdice 4 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik lawolf, pd4's ken ik niet meer gebruiken :( alles is al over de +5 heen xD

Lawolf heeft er nog geen zin in :(

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 72103 op 06-11-2006 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mieze
pfff volgens mij hebben ze alleen de droprate van de pd4 maal 2 gedaan, blijf die dingen ook maar vinden :9 Niks mis mee natuurlijk :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

4 pd4's toch wel lekker.
zwaard was 23% dus ik ging ff naar town om te repairen, toen besloot ik weer ff te willen gaint hunten, ram 1 prankster in elkaar. wil server hoppen voor de volgende, flyff weer down T.T; bah als ik het gewete had had ik door kunnen levelen :X

edit *O*
zucht, gaat weer lang duren zo te merken :/ ben er gewoon onder de indruk van, tja zo los je de lag wel op ja. elke keer server down zullen niet veel mensen ingelogd blijven :+ creatief van ze, maar niet de oplossing zou ik zeggen

[ Voor 31% gewijzigd door daves2hd op 07-11-2006 02:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letti1990
damn servers weer down? :(
of ligt t hier aan mij :o
njah reply pls ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

letti1990 schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 19:08:
damn servers weer down? :(
of ligt t hier aan mij :o
njah reply pls ff :)
dunno hier gewoon ingelogd :p geen problemen, naarstraks ook niet met server hop voro giants

ondertussen alsweer 7 PD4's liggen :p die steel knights waren grappig :p droppen ze veel. nuttywheels droppen helaas alleen maar 6's

edit: lijkt er wel op als ik zo ff flyff forum check :p zie geslote topics al ^^
http://flyff.gpotato.com/phpbb/viewtopic.php?p=818641#818641 en deze :p naja ik poog amar niet de game te laten crashen dan en opnieuw inloggen laat ik ook maar
vond het al erg rustig worden :D

[ Voor 24% gewijzigd door daves2hd op 07-11-2006 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mieze
snif dit duurt nu wel heel erg lang zeg :( Ben één keer voorbij de patcher gekomen en toen ging nProtect zowaar nog updaten maar toen ie klaar was alsnog eruit gegooit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Mieze schreef op woensdag 08 november 2006 @ 18:06:
snif dit duurt nu wel heel erg lang zeg :( Ben één keer voorbij de patcher gekomen en toen ging nProtect zowaar nog updaten maar toen ie klaar was alsnog eruit gegooit :(
welkom terug bij flyff ^^
zelfde probleem als gistere en eergistere. servers knallen er gewoon elke keer weer uit, als je ingelogd bent kun je doorblijven spelen. helaas was ik vandaag niet ingelogd xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200646

Hoi , ik speel ook flyff

IGN : LadyDana
server : aibait
ik ben een lvl 30 mage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147535

Even wat vraagjes….

- Als ik kijk naar de skills van Magician, zie ik helemaal geen healing skills :? Hebben magicians helemaal geen buffing/supporting (hoe je het ook wilt noemen) skills? En kunnen ze zichzelf wel een beetje buffen en healen? Of ben je daarvoor net zo afhankelijk als bv. Een Mercenary? Kun je als Magician ook anderen helpen of moet je daar echt Assist voor zijn?

- Heb trouwens ook een ´tijdje´ ROSE gespeeld en daar kon je ´Royal jelly´ als drop verzamelen en zo gratis je MP snel healen. Heb je bij Flyff ook iets soortgelijks?

- Wat betekent AoE??? Ik zie het overal staan en het zal vast iet simpels zijn, maar ik ben er nog niet achter :P

- Is het trouwens zo dat je met je character gebonden bent aan de server waar je hem gemaakt hebt?? Ik wilde naar een andere server verhuizen omdat daar m´n vriend op speelde, maar toen ik daar inlogde was heel mijn character verdwenen… :o
Toen ik weer terug ging naar de sever waar ik was, was mijn character er ook weer! Bij m´n vriend was precies hetzelfde… Hij heeft toen maar een nieuwe aangemaakt op ´mijn´ server omdat hij toch maar lvl ´heel laag´ was, maar ik vind dit een beetje een bout systeem! Bij ROSE kon je met dezelfde character gewoon overal spelen… :(

Ik vind het trouwens echt moeilijk om een job te kiezen! Het wordt sowieso iets met magie maar ik ben er nog niet uit of ik ´Assist´ of ´Magician´ wordt…
Ik wil graag andere mensen helpen, maar wil ook zelf m´n ´mannetje´ kunnen staan en niet bij het lvlen afhankelijk zijn van party´s (lijkt het trouwens maar zo of krijg je in een party vrij weinig exp?)
Ik las dat je als assist richting de Billposter kan gaan zodat je zelf ook kan vechten met een shield en knuckles/fists, maar ik vroeg me af… Als je knuckles gebruikt…hoe kun je dan magie gebruiken? Moet je dan snel switchen naar je wand? Hoe zit dat dan als je jezelf in een gevecht wil healen?

Dit las ik in een guide op het flyff-forum:
+Mage+
For Mage you would better not make this for your first character as it would REALLY and i mean REALLY drain your penya's.They got to buy refresherners,food and they level real slowly through out the game as they use alot of Pxp and gain little Exp for levels instead.

Ik vroeg me af hoe jullie daarover denken...

Sorry als een aantal van m´n vragen al beantwoord zijn of ergens al staan, maar ik heb nog niet alle 28 (zoiets toch?) doorgenomen en met de zoekfunctie kwam ik ook niet echt verder...
Wie helpt mij???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zie nu dat dit forum al een aardig tijdje dood is :| Waar zijn alle diehards gebleven???
Spelen jullie niet meer?? Of zijn jullie overgelopen naar de `Dutch Hang Out´ van de de officiële flyffsite???
Heb daar ook eens rondgekeken en naar mijn idee ligt het niveau hier wel een stuk hoger 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Anoniem: 147535 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:55:
Even wat vraagjes….

1- Als ik kijk naar de skills van Magician, zie ik helemaal geen healing skills :? Hebben magicians helemaal geen buffing/supporting (hoe je het ook wilt noemen) skills? En kunnen ze zichzelf wel een beetje buffen en healen? Of ben je daarvoor net zo afhankelijk als bv. Een Mercenary? Kun je als Magician ook anderen helpen of moet je daar echt Assist voor zijn?

2- Heb trouwens ook een ´tijdje´ ROSE gespeeld en daar kon je ´Royal jelly´ als drop verzamelen en zo gratis je MP snel healen. Heb je bij Flyff ook iets soortgelijks?

3- Wat betekent AoE??? Ik zie het overal staan en het zal vast iet simpels zijn, maar ik ben er nog niet achter :P

4- Is het trouwens zo dat je met je character gebonden bent aan de server waar je hem gemaakt hebt?? Ik wilde naar een andere server verhuizen omdat daar m´n vriend op speelde, maar toen ik daar inlogde was heel mijn character verdwenen… :o
Toen ik weer terug ging naar de sever waar ik was, was mijn character er ook weer! Bij m´n vriend was precies hetzelfde… Hij heeft toen maar een nieuwe aangemaakt op ´mijn´ server omdat hij toch maar lvl ´heel laag´ was, maar ik vind dit een beetje een bout systeem! Bij ROSE kon je met dezelfde character gewoon overal spelen… :(

Ik vind het trouwens echt moeilijk om een job te kiezen! Het wordt sowieso iets met magie maar ik ben er nog niet uit of ik ´Assist´ of ´Magician´ wordt…
Ik wil graag andere mensen helpen, maar wil ook zelf m´n ´mannetje´ kunnen staan en niet bij het lvlen afhankelijk zijn van party´s (lijkt het trouwens maar zo of krijg je in een party vrij weinig exp?)
Ik las dat je als assist richting de Billposter kan gaan zodat je zelf ook kan vechten met een shield en knuckles/fists, maar ik vroeg me af… Als je knuckles gebruikt…hoe kun je dan magie gebruiken? Moet je dan snel switchen naar je wand? Hoe zit dat dan als je jezelf in een gevecht wil healen?

Dit las ik in een guide op het flyff-forum:
+Mage+
For Mage you would better not make this for your first character as it would REALLY and i mean REALLY drain your penya's.They got to buy refresherners,food and they level real slowly through out the game as they use alot of Pxp and gain little Exp for levels instead.

Ik vroeg me af hoe jullie daarover denken...

Sorry als een aantal van m´n vragen al beantwoord zijn of ergens al staan, maar ik heb nog niet alle 28 (zoiets toch?) doorgenomen en met de zoekfunctie kwam ik ook niet echt verder...
Wie helpt mij???
1- Mage heeft puur attack skills, later als je elementalist word heb je wat buffs op je skills nog sterker te maken van bepaald element, maar nee mage heeft geen buff skills maar attack skills. voor buffs moet je kijken bij assists>ringmaster/billposter. food en mana potions kopen om hp en mp te healen, met de economie van nu heb je snelgenoeg geld bij elkaar om genoeg food en pots te kopen :p

2- food en mana potions kopen om hp en mp te healen, met de economie van nu heb je snelgenoeg geld bij elkaar om genoeg food en pots te kopen :p dropt ook wel wat uit monsters maar gewoon kopen raad ik je aan.

3- Area of Effect. skills die meer dan 1 doel raken :p net als windstorm of luna stone van ROSE :P

4- net als bij rose is je char server gebonden :+ elke server heeft een aantal channels. de server waar je je char aanmaakt kun je alleen op die server spelen. goed opletten en afspreken op welke server je spelen gaat als je met vrienden spelen gaat :p ik speel(de) btw op aibatt en meeste van GoT ook. maar op het moment speel ik niet echt meer, misschien na dat de .7 patch er is met nieuw skillsysteem ed.

over assist/mage, beslissing moet je zelf maken. assist kan goed zelf z'n mannetje staan als je je buffs een beetje trained (nu het nog kan via gebruik = skill levelen systeem). mage is puur range en attack. als je echt wil supporten moet je naar assist gaan. en dan op level 60 kun je idd billposter/ringmaster kiezen, healen is net als de meeste buffs die je krijgt op assist class een staff iets. moet je inderdaad wisselen naar een stick voor self buff en eventueel healen, voor billposter selfbuffs kun je geloof ik gewoon je knuckle+shield aanhouden. wel rekenen dat assist = melee en mage = range. en healen als je zelf aan het knokken bent doe je meestal met food. als supporter heb je stick vast.

mage kan duur zijn, maar mage is ook sterk en killed sneller. mijn eerste char was ook een mage, geld was geen probleem. in het begin een beetje en eerste paar levels vreten skills inderdaad pxp maar als je skill levelen uit zet dan blijft je pxp vol en geld lost zichzelf wel op na een tijdje. mocht je echt te kort komen wil ik wel wat centjes financieren als het echt nodig is.

vragen mag je altijd stellen, daar is het topic voor :p snap best dat je geen zin hebt heel topic door te lezen met hoop outdated info dus :p

edit: party in het begin en met 2 mensen leveld niet echt sneller nee, in het begin is solo sowieso sneller. party om echt sneller te levelen moet een advanced party zijn (als party lvl 10 is kun je een party advanced party maken en meer mensen adden). dan geld het hoemeer mensen in de party hoe groter de bonus.

[ Voor 4% gewijzigd door daves2hd op 16-01-2007 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trigalti
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-02 07:18

Trigalti

Hmm

Ik wil het ook wel gaan proberen, welke server spelen jullie, en waar de fok moet ik het downloaden?
De startpostdownload is dood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

hele startpost klopt bijna niet meer :p
http://flyff.gpotato.com/ <-= de "nieuwe" flyff site.

ik speel(de) op aibatt, atm niet echt zo een zin meer in flyff. wacht op de nieuwe grote patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

daves2hd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:33:
hele startpost klopt bijna niet meer :p
http://flyff.gpotato.com/ <-= de "nieuwe" flyff site.

ik speel(de) op aibatt, atm niet echt zo een zin meer in flyff. wacht op de nieuwe grote patch.
Heb het een tijdje heel intensief gespeeld... Ben er alleen de laatste tijd niet meer voor te porren.. Misschien dat het met de nieuwe patch weer komt.

...:::everybeat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-05 13:13
Flyff, ooit wel van gehoord.

Maarja, speel Ragnarok Online en aangezien al die RPG's aan die kant wel indirect of direct ervanaf gekaapt zijn lijkt het me niet echt nuttig om het te downloaden.

Of kan iemand mij overhalen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daves2hd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 18:22:
[...]

over assist/mage, beslissing moet je zelf maken. assist kan goed zelf z'n mannetje staan als je je buffs een beetje trained (nu het nog kan via gebruik = skill levelen systeem).
Nu het nog kan…ja ik had al zoiets vaags gezien… Bij dat nieuwe syteem krijg je toch elke keer als je weer iets killed een puntje erbij ofzo? Heb nog niet echt duidelijk gezien hoe dat nou in elkaar steekt… Alleen dat als het systeem eenmaal verandert je nog wel de mogelijkheid krijgt om zelf de punten te verdelen (ofzo…)
healen is net als de meeste buffs die je krijgt op assist class een staff iets. moet je inderdaad wisselen naar een stick voor self buff en eventueel healen, voor billposter selfbuffs kun je geloof ik gewoon je knuckle+shield aanhouden. wel rekenen dat assist = melee en mage = range. en healen als je zelf aan het knokken bent doe je meestal met food. als supporter heb je stick vast.
(misschien een domme vraag) Dus als ik het goed begrijp heb je voor healen en de meeste buffs die je krijgt op assist class een staff nodig (kun je echt geen stick/wand gebruiken?)…Waarom moet je omwisselen naar een stick voor self buff en eventueel healen???

Anyway…(wat ik verder nog opmaak uit jouw verhaal) als je zelf aan het vechten bent, ben je toch aangezwezen op food en kun je dan dat zelf healen wel vergeten…

Ik las ergens op een forum in een guide dat als je meer Solo assist wilde worden, je meer stats bij STR,STA, en Dex moet doen en minder bij INT. Hebben je ´magische vermogens´ daar niet heel erg onder te lijden als je niet alles bij INT doet? Hoeveel INT heb je eigenlijk nodig wil je een beetje normaal kunnen functioneren qua magic, maar ook met melee aardig vooruit kunnen komen?
Zelf vechten is leuk, maar stel dat ik in een party kom of een vriend wil helpen, dan moet ie ook wel wat aan mij hebben ;)

Billposter worden lijkt me leuk trouwens (zolang ik ook maar mijn eerder verworven buff spells kan onderhouden), maar ik weet niet eens of ik wel zover kom. Bij ROSE was ik ook pas lvl 30 en toen werd het opeens P2P :| (heb dus geen windstorm of luna stone uit kunnen proberen :p)
Ik ben nog niet zo fanatiek dat ik echt al m´n tijd energie erin steek om lvl 60 te worden :| Vraag me altijd af van die hogere lvl mensen hoelang ze er mee bezig geweest zijn om zo ver te komen…
Ik hoop dat ik als Solo assist een beetje snel kan lvlen…
mage kan duur zijn, maar mage is ook sterk en killed sneller. mijn eerste char was ook een mage, geld was geen probleem. in het begin een beetje en eerste paar levels vreten skills inderdaad pxp maar als je skill levelen uit zet dan blijft je pxp vol en geld lost zichzelf wel op na een tijdje.
Mage lijkt me qua character veel stoerder dan Assist, maar zolang ik als Mage niks en niemand kan healen en ondersteunen ga ik denk toch maar voor Assist…
mocht je echt te kort komen wil ik wel wat centjes financieren als het echt nodig is.
Aaahw…da´s lief ^_^ Dankjewel!
Sorry voor alle vragen, maar ik wil graag duidelijkheid zodat ik niet straks voor verrassingen kom te staan en spijt krijg van mijn keuzes…
Pfff….volgens mij heb ik nog een hoop te leren!
Thnx anyway!!

P.S.: Ik speel volgens mij ook op Aibatt (ign Xccess)

P.S.2: Ragnarok Online, was dat niet P2P???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

1-Nu het nog kan…ja ik had al zoiets vaags gezien… Bij dat nieuwe syteem krijg je toch elke keer als je weer iets killed een puntje erbij ofzo? Heb nog niet echt duidelijk gezien hoe dat nou in elkaar steekt… Alleen dat als het systeem eenmaal verandert je nog wel de mogelijkheid krijgt om zelf de punten te verdelen (ofzo…)
Zo iets nieuw systeem leveld je skill balk geloof ik 3x zo snel als je normale level, elke punt kun je vrij steken in de skill(s) die jij wil verder. Heb het ook allemaal niet echt door genomen :p wel wat meer info is er over te vinden hier [url] http://flyff.gpotato.com/version7/[/url
2-(misschien een domme vraag) Dus als ik het goed begrijp heb je voor healen en de meeste buffs die je krijgt op assist class een staff nodig (kun je echt geen stick/wand gebruiken?)…Waarom moet je omwisselen naar een stick voor self buff en eventueel healen???
Voor buffs en healing heb je een stick nodig :p staaf/wand zijn mage wapens, een billposter gaat later over naar knuckle grotendeels om te knokken en een ringmaster sticks voor supporten (ook attack skills zijn stick voor RM). Je moet omwisselen omdat buffs en heal stick only spells zijn met knuckles in je handen werkt het simpelweg gewoon niet :p
3-Anyway…(wat ik verder nog opmaak uit jouw verhaal) als je zelf aan het vechten bent, ben je toch aangezwezen op food en kun je dan dat zelf healen wel vergeten…
Mja eigelijk wel, healing is meer voor als je andere aan het supporten bent of iemand je support. In het begin zie je asissisten welleens stoppen met slaan om nog even te healen maar dat is meer om heal te trainen. Verder moet je een mob untargetten als je wil healen omdat je jezelf moet targetten (niets getarget hebben, esc kan dat doen).
Zo snel je een mob untarget kan iemand KS’en (KS systeem is simpel in flyff: first hit = ‘eigenaar’. Zolang je de mob getarget houd en heel af en toe een tikje geeft kan niemand hem raken tot je untarget, heel lang niet slaat, mob uit beeld loopt en zo untarget)
4-Ik las ergens op een forum in een guide dat als je meer Solo assist wilde worden, je meer stats bij STR,STA, en Dex moet doen en minder bij INT. Hebben je ´magische vermogens´ daar niet heel erg onder te lijden als je niet alles bij INT doet? Hoeveel INT heb je eigenlijk nodig wil je een beetje normaal kunnen functioneren qua magic, maar ook met melee aardig vooruit kunnen komen?
Zelf vechten is leuk, maar stel dat ik in een party kom of een vriend wil helpen, dan moet ie ook wel wat aan mij hebben ;)
Muah buffs lijden niet zo heel veel onder weinig int, grotendeels maakt int alleen de tijd wat langer voor buffs. Dus valt reuze mee opzich zeker nu je alle skills zo hoog kan krijgen als je wil (door gebruik, ’t kost alleen tijd geen punten of iets dus, zo lang dat nog duurt dan : P)
5-Billposter worden lijkt me leuk trouwens (zolang ik ook maar mijn eerder verworven buff spells kan onderhouden), maar ik weet niet eens of ik wel zover kom. Bij ROSE was ik ook pas lvl 30 en toen werd het opeens P2P :| (heb dus geen windstorm of luna stone uit kunnen proberen :p)
Ik ben nog niet zo fanatiek dat ik echt al m´n tijd energie erin steek om lvl 60 te worden :| Vraag me altijd af van die hogere lvl mensen hoelang ze er mee bezig geweest zijn om zo ver te komen…
Ik hoop dat ik als Solo assist een beetje snel kan lvlen…
Mja was jammer bij ROSE he :p nu is het er aardig dood helaas 
Anyhow, assist skills houd je gewoon als billposter. Flyff word verder niet p2p maar blijft item shop. Ik heb een lvl 65 char, ’t kost je wat tijd en dagen ja :p maar niet vergeten vanag lvl 21/25 is het het beste een advanced party te zoeken/maken en die vol te houden voor exp bonus zeker als je richting de levels 54+komt is een advanced party een geweldige boost in exp:p. zelf heb ik grotendeels gesolo’ed af en toe kwamen wat GoTers mee party’en dan booste ik wat levels voor ze en konden hun ook weer verder :p (solo nogsteeds veel met m’n huidige char), maar als je een clan zoekt die een beetje actief is ed zal party niet zo een probleem worden, je mag ook LegionOfTweakers joinen maar niet echt actieve mensen meer :p dus naast een cape en een extra naam boven je hoofd heb je er niets aan.
6-Mage lijkt me qua character veel stoerder dan Assist, maar zolang ik als Mage niks en niemand kan healen en ondersteunen ga ik denk toch maar voor Assist…
Mage kan mensen zelf niet ondersteunen en healen maar wel sterke klappen uitdelen en zo ook helpen :p oh niet vergeten als je assist kiest, mp pots nodig voor buffs en heal, FP pots nodig voor knuckle skills.

offtopic:
hm ik gebruik wel erg veel de :p zie ik :o

edit:
Capital_G schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 10:24:
Flyff, ooit wel van gehoord.

Maarja, speel Ragnarok Online en aangezien al die RPG's aan die kant wel indirect of direct ervanaf gekaapt zijn lijkt het me niet echt nuttig om het te downloaden.

Of kan iemand mij overhalen? :)
^'t kan je alleen tijd kosten en geen geld ? :+ wat valt er te zeggen ro, rose, flyff, seal, uiteindelijk lijken de meeste koreaanse mmorpg's allemaal op elkaar op bepaalde punten. 't ergste wat je in dit geval kwijt bent is wat vrije tijd ipv geld ? :p

[ Voor 5% gewijzigd door daves2hd op 18-01-2007 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200262

Ik ben ook ma vandaag over nieuwe begonnen :p

Na dat ik mijn 2 chars heb verwijderd ben ik weer begonnen als mercarny

Had een level 75 BJ , en level 80 psy (aibat )

Nu heb ik een level 26 mercarny ( lawolf ) spelen hier meer mensen op de lawolf

Ohja iets over dat skil systeen , hij is echt top vooral voor de asissts ff uit leg je geven , zag dat het niet zo goed werd verteld hier

Stel je voor je , bent nu level 50 , je hebt als je skils precies level 10 , en laten we zeggen dat je 10 skils hebt .
Dan krijg je van elke skil 10 punten , dat is dus 100 punten bij elkaar , daarna krijg je voor elke level die je hebt geleveld 3 punten , dus 150 punten
150+100 punten = 250 punten

Wat kun je met die punten >?
Makkelijk met elke punt kun je , je skil 1 level hoger brengen dus , op level 50 kun je al meer dan 12 skils mastered hebben .

Vertrouw me ma na mijn ervaring heb ik nog nooi , nooit een asisst met 1 skils mastered op level 50 zelfs geen heal ;)
dus wij hebben er alleen ma voordeel mee

Ohja , en als mensen vragen hebben over builds , enzo beantwoord ze graag weet voor elke job second job de build :P , en hoeveel je moet adden elke level

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

mja wie weet dat niet van second jobs :+ overal te lezen op 't forum he ;)

skill systeem beter? msischien voor sommige dingen ja, maar ook nadelen. je moet kiezen wat je eerst gaat masteren. heal is handig en leuk maar als je daar punten in gaat steken kom je weer te kort in buffs, kortom op lager level ben je helemaal de sjaak met punten systeem. m'n blade kan er inderdaad ook geweldig van profiteren, swordmastry + blazing sword + berzerk allemaal in een keer gemaxt denk ik. maar op m'n low level acro heb ik een nadeel. op het moment word JA veel gebruikt door alle bowers tot lvl 60 omdat hij leveld en sterker word, maar na lvl 60 bijna niet meer. dus als je JA gaat maxen heb je weer niets te kiezen in andere skills omdat het weer punten kost :P

punten systeem geeft dus altijd voor als nadeel. andere skills naast mastry's, sneaker en berzerk gebruik ik amper met m'n blade maar toch wel handig ze te hebben maxed zonder dat ik er nadeel bij heb (zoals het nu is dus). nu zijn er wel skill reset scrolls te koop maar die dingen gaan wat? 5/15 euro per stuk kosten ofzo ? :P

hm lawolf ken ik atm niemand actiefs iig :o wrm btw je oude chars deleten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200262

Achja , de meeste zijn gewoon te lui om het op te zoeken :P en de meeste die op het forums staan zijn ook nogal verkeerd

Ma gebruik je geen berserk ? die geeft je 23% atspd , en 150+ atack ??

Nou kijk een dex/str bp gebruikt alleen ma cannon , haste , beef up , acc , heap up , stone hand en cats reflex , daar heb je geen eens 140 punten voor nodig

Vraag me af wie op level 50 deze allemaal mastered heeft nou geen 1 :+

Achja ik stopte ermee :'( , en nu weer begonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
daves2hd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 20:13:
mja wie weet dat niet van second jobs :+ overal te lezen op 't forum he ;)

skill systeem beter? msischien voor sommige dingen ja, maar ook nadelen. je moet kiezen wat je eerst gaat masteren. heal is handig en leuk maar als je daar punten in gaat steken kom je weer te kort in buffs, kortom op lager level ben je helemaal de sjaak met punten systeem. m'n blade kan er inderdaad ook geweldig van profiteren, swordmastry + blazing sword + berzerk allemaal in een keer gemaxt denk ik. maar op m'n low level acro heb ik een nadeel. op het moment word JA veel gebruikt door alle bowers tot lvl 60 omdat hij leveld en sterker word, maar na lvl 60 bijna niet meer. dus als je JA gaat maxen heb je weer niets te kiezen in andere skills omdat het weer punten kost :P

punten systeem geeft dus altijd voor als nadeel. andere skills naast mastry's, sneaker en berzerk gebruik ik amper met m'n blade maar toch wel handig ze te hebben maxed zonder dat ik er nadeel bij heb (zoals het nu is dus). nu zijn er wel skill reset scrolls te koop maar die dingen gaan wat? 5/15 euro per stuk kosten ofzo ? :P

hm lawolf ken ik atm niemand actiefs iig :o wrm btw je oude chars deleten?
Je kunt daarvoor gewoon de reskills gebruiken inderdaad, en die zijn 2000GP. Dat is zo'n 16 euro inderdaad.
Persoonlijk vind ik het nieuwe systeem niet zo geweldig voor nieuwe spelers.
Mijn level 79 billposter en 74 gaan er alleen maar op vooruit, maar zoals je zegt is het voor nieuwe assists wel lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

voor de mensen die het niet bij gehouden hebben maar nog wel wilde proberen. versie 7 van flyff is er eindelijk (bijna 2 maanden te laat maar goed)
-As expected we have the new Skill Point System. Please go here for complete information.

-We have exciting new armor being released! You can check out the new armors here

-A new dungeon waits! See it here!

-Have trouble finding new quests? You will now see an exclamation mark (!) over NPC's that have a quest for you. This should help you find quests easier for your level.

-Now in your inventory you will see a wastebasket.
Instead of dragging the items off your character, you can now throw unwanted items into the deletion wastebasket.

-New characters are now automatically given 5 Blinkwings to the nearest town.

-We have exciting new map features in store. See it in action here
By pressing the 'M' key, you can find the menu of every map. You will be able to see every map regardless of your location.
Party members will be shown on the map by a green arrow.

-You will now have Hide Character Name ability. What does this mean?
Two functions, 'Show My Character Name' and 'Show Other Character Name' have been added.
This is in the 'Start> Option' menu.
If you uncheck 'Show My Character Name', your character name does not show up.
If you uncheck 'Show Other Character Name', other characters' names do not show up.

-My personal favorite!
Have you ever missed a whisper? Now, when users get a whisper message from others, they can send back their whisper message just by pressing 'R' key.
Users will also be able send whisper messages first just by right-clicking the character name in the chat window.

-Guardians are now patrolling around the towns on S4. Your towns are safe!

Thank you for your patience everyone in the release of Version 7!
There will be new monsters invading the land.
Be on the lookout for
Chimeradon
Bearnerky
Muffrin
Popcrank
meer info op: http://flyff.gpotato.com/...on_7_is_at_last_here.html
en http://flyff.gpotato.com/version7/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
bijna niemand van GoT speelt dit nog of wel?

Ik iig nog wel ben een lvl 29 Mage :D
ik speel op Mushpoie de naam luid DutchMouse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
daves2hd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 08:45:
voor de mensen die het niet bij gehouden hebben maar nog wel wilde proberen. versie 7 van flyff is er eindelijk (bijna 2 maanden te laat maar goed)
Ik heb niet eerder een "harde" release date gezien, hoe kom je er bij dat hij bijna 2 maand te laat is.
Er waren wat speculaties dat de update plaats zou vinden in december (daar zul je wel op doelen), maar voor zover ik weet is dat nooit bevestigd door iemand van Gala-Net.

Ik speel het nog wel sporadisch trouwens, voornamelijk op mijn level 80 billposter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Eddos schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 12:05:
[...]

Ik heb niet eerder een "harde" release date gezien, hoe kom je er bij dat hij bijna 2 maand te laat is.
Er waren wat speculaties dat de update plaats zou vinden in december (daar zul je wel op doelen), maar voor zover ik weet is dat nooit bevestigd door iemand van Gala-Net.

Ik speel het nog wel sporadisch trouwens, voornamelijk op mijn level 80 billposter :)
in de topics van de GM's zelf over versie 7 stond dat het december zou zijn toen der tijd ;)

nou punten verdeeld in m'n blade, eigenlijk al een foutje gemaakt met sneaker :(
sword mastry en blazing sword (en voorgaande skills tot de nodige lvl) beide maxed.
penitrate armor lvl4 voor berserk lvl 10
en dan sneaker lvl 20 :p die had eigelijk op 19 moeten blijven omdat je op lvl 20 wel weer een stapje omhoog gaat met vertragen van vijanden maar ook een aantal % omlaag met succesion rate :(

verder merk ik een verbetering in skill gebruik, vooral met snel aanvallende chars wilde skill gebruik niet altijd even goed werken als je kort op f1 drukte ed. lijkt nu iig weg te zijn, combo had er al sowieso geen last van vreemd genoeg dus gebruikte ik meestal combo bar voor 1 skill :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Ik ben nog niet ingame geweest (werk) maar zijn er ook nog nieuwe quests erbij ? Zoals een vervolg op ACT 1 bijv. :P je zou toch zeggen dat die quest een staart zou moeten krijgen.

Overigens is er ook een manual patcher te vinden op de flyff fora, wel handig als de patcher weer timeouts heeft.

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
whyz schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 15:36:
Ik ben nog niet ingame geweest (werk) maar zijn er ook nog nieuwe quests erbij ? Zoals een vervolg op ACT 1 bijv. :P je zou toch zeggen dat die quest een staart zou moeten krijgen.

Overigens is er ook een manual patcher te vinden op de flyff fora, wel handig als de patcher weer timeouts heeft.
Welke server spelen jullie nog steeds Lawolf want ik wl eigenlijk overnieuw beginnen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

http://flyff.gpotato.com/phpbb/viewtopic.php?t=512163 <-= over manual patch
hm er zijn een aantal nieuwe quests als het goed is, verder geen nieuwe scenario quest tot zover ik weet, maar 5 lijkt me wel voldoende voorlopig :p tegen de tijd dat je lvl 80 beesten aan het hakken bent wil je toch alleen nog hunten om te levelen met die hoeveelheid exp :+

mijn chars zitten op lawolf, geen zin ergends anders overnieuw te beginnen, echt actief speel ik niet zal ik waarsch ook niet echt gaan doen :p misschien hier en daar een paar uurtjes levelen als ik weer zin krijg maar actief spelen zal er niet in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-05 12:46

DR161

is sarcasminist

Anoniem: 200262 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 20:02:
Ohja , en als mensen vragen hebben over builds , enzo beantwoord ze graag weet voor elke job second job de build :P , en hoeveel je moet adden elke level
wat is een goede build voor assist?
ben maar lvl 17 btw.

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ligt er aan of je voor support of ook zelf knokken gaat. support is bijna alleen maar int en eventueel een beetje sta voor meer hp (maar meestal niet echt gezien je jezelf meer hp buffed :+)
knokken hangt er van af nu hoe je je skills verdeeld I guess. main = sta+str denk ik. en eventueel wat dex om meer te raken, maar met cannonball+haste+accuracy mis je al weinig en dan sla je nog eens snel ook :p
je moet gewoon rekenen str = damage. sta = wat meer def en hp (tenzij je van plan bent een AoE/pure tank assist te worden sta niet echt hoog pompen)
en dex is wel handig om wat meer te raken/sneller te slaan (breakpoints waar je atk speed % omhoog gaat opzoeken). tot een bepaald punt en dde rest van atk speed en raken aan buffs over laten?
heb zelf geen high level assist dus weet niet wat het beste echt zou werken.
voor 1v1 VS monster misschien iets als
lvl60:
str REST
sta 60
dex 25
int 15

[ Voor 9% gewijzigd door daves2hd op 13-02-2007 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-05 12:46

DR161

is sarcasminist

daves2hd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 17:13:
ligt er aan of je voor support of ook zelf knokken gaat. support is bijna alleen maar int en eventueel een beetje sta voor meer hp (maar meestal niet echt gezien je jezelf meer hp buffed :+)
knokken hangt er van af nu hoe je je skills verdeeld I guess. main = sta+str denk ik. en eventueel wat dex om meer te raken, maar met cannonball+haste+accuracy mis je al weinig en dan sla je nog eens snel ook :p
je moet gewoon rekenen str = damage. sta = wat meer def en hp (tenzij je van plan bent een AoE/pure tank assist te worden sta niet echt hoog pompen)
en dex is wel handig om wat meer te raken/sneller te slaan (breakpoints waar je atk speed % omhoog gaat opzoeken). tot een bepaald punt en dde rest van atk speed en raken aan buffs over laten?
heb zelf geen high level assist dus weet niet wat het beste echt zou werken.
voor 1v1 VS monster misschien iets als
lvl60:
str REST
sta 60
dex 25
int 15
thx ik word een support :)

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210316

ben nu met mn 3e char bezig in dit spel, heb nu een BP dex assist lvl 35. verveelt me nu een beetje omdat ik zonder party nou niet echt snel lvl. maar ik blijf het leuk vinden, ook veel leuke mensen in leren kennen :) speel het nu ongeveer een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikmans
  • Laatst online: 07-01-2022
Ik speel sinds een tijdje ook, kzit op Lawolf..
Lvl 26/27 Mercenary
Lvl 16 Assist

Zit nu mijn assist te lvle, omdat ik beetje zat ben van Mercenary, das niet echt mijn ding :9

Btw, die forform (mushpangs) dropten gister echt beroerd gister toen ik met die job change quest bezig was, ik was een uur bezig met grinden, en ik had er nog maar 4 |:(
Ik wou de laatste 6 dus kopen van iemand, maar die gaf ze me gratis, omdat we ''vrienden'' zijn _/-\o_

Ik doe mijn GP op mijn assist het meeste in INT, beetje STA, en beetje DEX, die STA en DEX lijken me wel handig omdat ik nog niet buffs kan doen. Is dit beetje goede build, of is deze zo verrot als wat? :o

Henk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

beetje sta is altijd wel handigvooral na lv 40 begin je wel te merken dat je dat toch wel een beetje nodig hebt. dex tja, eigen keuze het is handiger op het begin omdat je meer raakt en dus sneller leveld. aan de andere kant kost het je wat punten in int. wat op zich niet zo erg is gezien je daar op later level toch wel genoeg van hebt.

job quest items droppen altijd weinig :p ben er soms ook anderhalf uur/2 uur mee bezig mogen we welleens iets aan doen inderdaad... lv 3/4 beesten droppen zo goed niet meer voor lv 15 >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikmans
Dus niet zoveel dex meer toevoegen, en meer op sta gaan?
Btw, dat die quest items amper droppen hebben een vriend en ik gister even handig opgelost :+
Hij moest ook die forforms etc. hebben voor jobchange quest, dus hij had een nieuwe character aangemaakt, en daarmee de quest items verzameld, die getrade met mij, weer overschakelen op zijn main char, en die weer traden :*) Hij had ze zo bij elkaar _/-\o_

Henk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

40/45 sta is meestal toch wel minimum voor lv 60+ers
tja zoals ik zeg dex is puur eigen wil :p als je van plan bent ook zelf te knokken heb je wel dex nodig maar als je full support wil grotendeels zo snel je wat meer buffs hebt heb je dex niet zo lang nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikmans
Ik ben dus meer fan van meeknokken:o Ik denk dat ik dan maar voorlopig eerst STA en INT ga, de rest buff ik er later toch wel grotendeels bij.. Ik hoop dat ik volgende week lvl 20 ofzo ben, kan ik tenminste wat meer buffs adden, ik heb nu @ lvl 16 nog 73 Skillpoints over, dus dat kan makkelijk:9 D'r is vanaf vandaag kermis bij ons in het dorp, dus zal niet zo vaak meer hier kijken. Ja, alleen vandaag en morgenochtend nog, verveel ik me toch op school _/-\o_ Dus gaat het lvlen voorlopig ook niet echt snel, ik kom amper achter de computer de komende dagen, dan scheur ik op volle snelheid in de botsauto's :*)

Henk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Mijn Billposter is inmiddels 83 (speel niet zoveel meer) en die is full strength.
Sta krijg je wel van heap-up, en de attack speed krijg je van haste en cannonball.
Ik zou gewoon gaan voor een dex speedbreak ( staan wel op het officiele forum) en misschien base sta van 40, dus 25 punten daarin. Als je later niet wilt restatten kun je je sta eventueel lager houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Ik ben ooit beginnen met flyff, nu eigelijk weer zin om een fantasy game te spelen. Hij is nu met 200Kb/sec aan het binne halen.
Welke server zitten de meeste gotters? Niet dat ik dalijk een poppetje begin op de verkeerde server. :+ Mijn job word heel waarschijnlijk magican, altijd al een voorkeur gehad voor magie. Aan de andere kant is acrobat ook wel cool, lekker met pijltjes schieten en werpsterren gooien.

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

denk meeste opgeteld nogsteeds op aibatt server. alleen qua actieve mensen zou ik het atm niet weten :p

edit: acro heeft geen werpsterren :p zijn jojo's (snap ook niet welke mafketel er nou jojo's bedenkt om mee te vechten xD maar zijn wel leuk) :')

[ Voor 41% gewijzigd door daves2hd op 06-05-2007 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Jojo's dat was het, was in de war met een ander spel :|
Hij is net binnen, nu aan het instaleren. Hoop zo wat mensen ingame te zien, waarschijnlijk niet meteen. :+

edit:

zit nu ingame en zie iedereen rennen maar ik loop sloom. weet iemand welke toets ik moet hebben?

[ Voor 24% gewijzigd door Borgoth op 06-05-2007 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Borgoth schreef op zondag 06 mei 2007 @ 15:03:
Jojo's dat was het, was in de war met een ander spel :|
Hij is net binnen, nu aan het instaleren. Hoop zo wat mensen ingame te zien, waarschijnlijk niet meteen. :+

edit:

zit nu ingame en zie iedereen rennen maar ik loop sloom. weet iemand welke toets ik moet hebben?
press the X

wat is je ing name, heb nogwel een low level buffer die misschien ff kan komen helpen, scheelt je weer wat tijd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

thnxs :)
mijn IGN is gewoon borgoth, server is aibatt

[ Voor 10% gewijzigd door Borgoth op 06-05-2007 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikmans
Ik ben nu alweer zat van me assist ^^ Ik heb nu een lvl 17 magician erbij, en ik moet zeggen, die bevalt me wel beter :*) Met 3 x skill gebruiken heb ik de meeste mobs rond mijn lvl wel dood, dus t lvlen gaat lekker snel. Kun je trouwens beter in St.Morning lvlen als in Flaris? Want in beide heb je lvl 17 mobs als het goed is, krijg je dan ook hetzelfde aantal exp, of verschilt dit? Ben ik wel benieuwd naar _/-\o_
Gisteren effe 1 mil verdient, ik had 10 young seedlings gekocht van iemand voor maar 20k per stuk, en ik had ze verkocht voor 120k. Ik hou van dit event :>

En dan nog wat, je hebt een wand en een staf ofzo als magician, welke is voor het vechten? :?

[ Voor 7% gewijzigd door Rikmans op 10-05-2007 10:43 ]

Henk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Rikmans schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 10:40:
Kun je trouwens beter in St.Morning lvlen als in Flaris? Want in beide heb je lvl 17 mobs als het goed is, krijg je dan ook hetzelfde aantal exp, of verschilt dit? Ben ik wel benieuwd naar _/-\o_
Hetzelfde aantal exp.
En dan nog wat, je hebt een wand en een staf ofzo als magician, welke is voor het vechten? :?
Wand kun je in 1 hand equippen, waardoor je nog een schild kunt gebruiken als defence.
Staf doet daarintegen meer damage, dus kun je de monsters dood hebben voordat ze bij je in de buurt zijn.
Zodra je gaat job changen naar psykeeper of elementor, moet je echt kiezen tussen een wand(psykeeper) of staf (elementor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

ik ben nu bezig voor de tweede quest voor magican, maar als ik die plantjes van pupuke wil kopen ergens zijn ze 150k per stuk. Zo rijk ben ik echt niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-03 21:26
ik heb een electric generator card, hoe kan ik die gebruiken? ik ben acrobat en level 15

Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Borgoth schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 09:12:
ik ben nu bezig voor de tweede quest voor magican, maar als ik die plantjes van pupuke wil kopen ergens zijn ze 150k per stuk. Zo rijk ben ik echt niet :(
de economie is ook zwaar naar de knoppen gegaan, job quets vereisen een hoop geduld soms :p of met lv 15 pukepukes gaan slopen (weinig kan op drop maar wel snel killen) of nieuwe char maken en hakken (meer kans op drop maar ook slomer mollen)+ moet je wel items overzetten via iemand.
Cardo schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:02:
ik heb een electric generator card, hoe kan ik die gebruiken? ik ben acrobat en level 15
hm die werken geloof ik voor armor nogsteeds via de wapen verkoper om te refinen en dan kost het een 8 dice of 10 dice + card (10 dice grotere kans op slagen). kan gelijk falen en voor wapens gewoon zelfde als dices, gewoon dubbelklik en op je wapen doen was het geloof ik. vanaf +4 krijg je met dices en cards op wapens kans op fail dat je je wapen verliest daarvoor alleen kaart/dice verlies.

[ Voor 35% gewijzigd door daves2hd op 11-05-2007 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Heb het gespeeld, leuk dat je kan vliegen maar erg jammer dat het gewoon een grinding game is.
Vooral wat het mij minder leuk maakt is dat je minder XP krijgt voor een kill als je je skills gebruikt, wie heeft dat verzonnen?

Uiteindelijk ben ik gestopt toen ik level 18 was omdat er opeens een reset kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

SniperFox schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 17:17:
Heb het gespeeld, leuk dat je kan vliegen maar erg jammer dat het gewoon een grinding game is.
Vooral wat het mij minder leuk maakt is dat je minder XP krijgt voor een kill als je je skills gebruikt, wie heeft dat verzonnen?

Uiteindelijk ben ik gestopt toen ik level 18 was omdat er opeens een reset kwam.
dat systeem is weg, je krijgt nu altijd even veel exp, verder was dat pxp systeem voor mages in het begin alleen wat probelmatisch. maar nu werken skills via skill points niet meer via gebruik en pxp is weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

daves2hd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 17:19:
[...]

dat systeem is weg, je krijgt nu altijd even veel exp, verder was dat pxp systeem voor mages in het begin alleen wat probelmatisch. maar nu werken skills via skill points niet meer via gebruik en pxp is weg.
Goed nieuws, misschien ga ik overwegen om het weer eens te spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Ik ben nu een lvl 16 mage, weet iemand wat het belangrijkste is om te upgraden? Ik denk STR en INT, maar dat weet ik nu niet zeker. Iemand tips?
Ik had het al een keer gevonden maar kan het niet terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Borgoth schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 20:23:
Ik ben nu een lvl 16 mage, weet iemand wat het belangrijkste is om te upgraden? Ik denk STR en INT, maar dat weet ik nu niet zeker. Iemand tips?
str? waar heb je str voor nodig?

alleen int heb je wat aan :p en eventueel wat sta voor hp/def (meeste classes rekenen 40 als minumun bij lv 60)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Borgoth schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 20:23:
Het hangt er ook vanaf wat je van plan bent te kiezen als 2e job, en daarbij welke build je interessant vind.
Je kunt je aan INT op dat level nooit een bult vallen, zelfde voor STA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Eddos schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 21:24:
[...]

Het hangt er ook vanaf wat je van plan bent te kiezen als 2e job, en daarbij welke build je interessant vind.
Je kunt je aan INT op dat level nooit een bult vallen, zelfde voor STA.
elke class word 40 sta als minimun gezien op lv 40, geen uitzonderingen :p zonder 40 sta is giant hunten zonder buffs sowieso al niet te doen en solo hunten op gewone mobs (2/5 levels hoger) word er ook niet makkelijker op. heb het zelf ondervonden met m'n blade :P

mage builds zijn bijna altijd het zelfde, sowieso geen dex en str gezein beide jobs casters zijn allei int. itt tot assist waar je ringmaster en billposter hebt kan het daar wel verschil maken :p

int int int en wat sta voor hp/def om te overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

waar zijn die magican troupes voor? als ik er een dood dan krijg ik er geen exp voor en ze droppen ook niks. zeker voor een event?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Borgoth schreef op zondag 13 mei 2007 @ 14:57:
waar zijn die magican troupes voor? als ik er een dood dan krijg ik er geen exp voor en ze droppen ook niks. zeker voor een event?
mja na dat die er in zitten niet echt actief meer gespeeld. weet het ook niet precies meer, zitten er nu bijna een jaar in toch ofzo :p bepaalde quets misschien ofzo. zijn een hoop quets er bij gekomen ondertussen die ik niet ken.

ik negeer ze gewoon en hunt lekker door op normale mobs :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162093

Wie zijn er nog actief?

Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

denk het niet, heb het laatst wel weer geinstalleerd maar nog niet echt tijd gehad om te spelen :p

het spel word tegenwooridg wel een stuk beter onderhouden, flyff heeft nu echt aandacht die het verdient met patches en events. al vind ik de versies wel erg snel gaan en nogsteeds geen third job er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:17
Ik ben wel actief maar ben overnieuw begonne =( ben n lvl 38 merc op Lawolf zitten daar meer mensen???

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172798

daves2hd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 14:23:
[...]
nogsteeds geen third job er bij.
Er is sinds V10 wel een Third-Job derbij, De Hero-Quest. :)
Zodra je lvl 120 bent kan je de Hero-Quest starten en word je weer lvl 60,

- Your character will be reduced to level 60.
- Your character will gain Exp. at 50% of the normal rate.
- Your character will have skill points appropriate to your level.
- Your character will have stat points (118) appropriate to your level.
- Your character will be able to wear all armor (specific to your Job) up to level 120.
- For every level you gain as a Master you character will gain 1 additional stat point.
- A Master Badge will be displayed next to your character's name:

Er zitten nog heel wat extra dingen bij,
Info @ http://flyff.gpotato.com/?m=version10&a=herosystem ;)

En als ik bepaalde geruchten moet geloven komt in V11 1 van de 2 nieuwe landen open met als het goed is 3 steden, Of dit waar is weet ik niet maar wie weet!
clifdon schreef op woensdag 12 december 2007 @ 21:28:
Ik ben wel actief maar ben overnieuw begonne =( ben n lvl 38 merc op Lawolf zitten daar meer mensen???
Ik zit met al mijn chars op de Aibat server, Veel relaxter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Anoniem: 172798 schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 14:41:
Er is sinds V10 wel een Third-Job derbij, De Hero-Quest. :)
Zodra je lvl 120 bent kan je de Hero-Quest starten en word je weer lvl 60
Dat is dus de Master-quest. Als je dan pas weer bij lv120 bent, dan kan je Hero worden door speciale items te zoeken.

Zelf ben ik een lv64 Psykeeper (Aibatt serv) nu. Dat is m'n enigste character overigens. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

mja ik heb nog een lv 65 blade liggen op aibatt denk ik :p

vind de 'third job' wel erg triestig gesteld dan,... gewoon een goedkope vervanging dit vind ik, er zouden eerst echt jobs komen voor iedereen net als second job was :p
uteindelijk zou je dan echt richting 1 ding gaan in je class gezien je soms keuze had tussen aantal dingen bepaalde type spells, wapens met skills er voor. sword/axe/water element/fire/heal/buff/etc :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172798

Ik ben allereerst wel is benieuwd naar het hele nieuwe terrein dat eraan gaat komen ipv die third-jobs enzo :P
Ik weet dan wel niet of er nog andere third-jobs bijkomen maar ik denk dat die Third-job toch echt dat hele Master/Hero zooitje zal zijn.. Aangezien die je ook nog is een extra skill geeft enzo..
En het klopt dan misschien ook wel, Je word dan de uhmm "elite" van je Job :P

Ik heb zelf z'n 3 Chars op de Aibatt server staan, Waaronder een lvl 68 Billposter, lvl 42 Mercenary met Blade Build, lvl 38 Assist met een Ringmaster build.

Aangezien Flyff nu ook weer is problemen heeft met de ATI HD kaarten en DX10 kan ik nu zelfs niet meer verder spelen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morahnah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-05 18:36

Morahnah

¯\_(ツ)_/¯

Ik heb het spel nu geinstalleerd, accountje aangemaakt enzovoorts (op aanraden van een vriend van mij), en ik ben nu level 7, maar ik mis toch iets aan het spel. Het doet me vrij weinig, en ik vind het er ongelovelijk zoetsappig uitzien. Er lopen een stuk of 4 verschillende soorten mobs rond, en dat is het dan wel. Is dit alleen in de lage levels? Of zit het hele spel zo in elkaar? In dat laatste geval denk ik dat ik het spel maar links laat liggen.
(ik kraak het spel niet af o.i.d., ik vraag me alleen af of dit het echt is).

Bel de bergbrandweer. Die hele berg staat hártstikke in de fik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Dat is het laagste level natuurlijk! duh ;) Weet niet of je nieuw bent in mmo's maar level 7 is niets. Naarmate je vordert kun je ook steeds verder het land in nieuwe mobs grinden.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Morahnah schreef op maandag 05 mei 2008 @ 19:50:
Ik heb het spel nu geinstalleerd, accountje aangemaakt enzovoorts (op aanraden van een vriend van mij), en ik ben nu level 7, maar ik mis toch iets aan het spel. Het doet me vrij weinig, en ik vind het er ongelovelijk zoetsappig uitzien. Er lopen een stuk of 4 verschillende soorten mobs rond, en dat is het dan wel. Is dit alleen in de lage levels? Of zit het hele spel zo in elkaar? In dat laatste geval denk ik dat ik het spel maar links laat liggen.
(ik kraak het spel niet af o.i.d., ik vraag me alleen af of dit het echt is).
weet niet waar jij rond loopt maar op lv 7 heb ik al 9 verschillende mobs gepakt :p verder zijn er een paar honderd mobs in de game zeker met het nieuwe deel er bij. op level 15 begint de game eigenlijk pas. dan kies je een job dan ga je werken aan skills, stats, equipment, etc.
lv 7 is nog geen half uur werk natuurlijk :p gewoon noord blijven lopen tot je sterkere mobs tegen komt als je niet meer snel leveld.

een deel van MMORPG en RPG algemeen is ook verkennen, het opzoek gaan naar nieuwe gebieden, vijanden, quests, items. tja qua looks moet je niet verwachten dat het GW of Rappelz word inneens. maar hogere levels en verder in de game word de game wel 'duisterder' (is dat wel een woord? 7(8)7)

ik zou zeggen hak er nog eens lekker op los, zou niet oordelen voor lv 25/30 dan begint het spel pas echt lekker los te gaan met skills en wapens. makkelijk in 2 dagen te doen als je goed partyéd, juiste level mobs hunt en gewoon food gebruikt en die 'sit' optie weggooit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

Tot en met level 20 is er inderdaad vrij weinig aan. Als je een bepaalde job (lv15) hebt en kan vliegen (lv20), is het een stuk leuker. Ik ben nu eindelijk een lv75 psykeeper met een beetje redelijke equipment en dan is het al een stuk leuker. Hoewel het soms tergend traag gaat met levelen, maar dat terzijde. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Nu dit topic weer komt boven drijven wil ik het spel ook weer gaan spelen. Nu hopen dat ik mijn account nog weet/bestaat. (denk het wel) Volgens mij zat ik ergens in de lvl 25.

Wat vaak bij mmo's een goede tactiek is is dat je niet te lang op een plek moet blijven hangen. Dus gewoon elk lvl andere mobs zoeken. Nu weet ik niet of dit hier ook gaat, maar bij veel games lukt dat toch wel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Borgoth schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 18:23:
Nu dit topic weer komt boven drijven wil ik het spel ook weer gaan spelen. Nu hopen dat ik mijn account nog weet/bestaat. (denk het wel) Volgens mij zat ik ergens in de lvl 25.

Wat vaak bij mmo's een goede tactiek is is dat je niet te lang op een plek moet blijven hangen. Dus gewoon elk lvl andere mobs zoeken. Nu weet ik niet of dit hier ook gaat, maar bij veel games lukt dat toch wel aardig.
yup flyff is ook zo. mobs gaan gewoon met levels mee meestal hunt je 2 levels op de zelfde mobs omdat er een small/normal/captain versie van elke unit is laat maar zeggen. maar je wisselt als nog constant. zelf ook aan zitten denken flyff er weer eens bij te pakken maar geen ruimte voor :( ook weinig tijd :P misschien binnenkort weer ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

En niet te vergeten! Doe echt alle quests. De meeste zijn niet al teveel moeite en je krijgt er vrij veel experience van. Vooral het verzamelen van quest-items van één bepaalde mob is echt de moeite waard en je krijgt er 20% experience van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Volgens mij zitten er nog steeds een hele hoop (in-active) spelers nog op aibat. Dus als je oot gespeeld heb, check even de aibat server. Ik zit zelf meestal op de 1ste uit dat 2e lijstje. (mist die niet vol is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192559

Nog mensen die dit spelen op Lawolf ? sorry voor het bumpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316550

*knip* crosspost, zie Anoniem: 316550 in "help please..."

[ Voor 95% gewijzigd door PromoX op 01-09-2009 18:45 ]

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste