1-Nu het nog kan…ja ik had al zoiets vaags gezien… Bij dat nieuwe syteem krijg je toch elke keer als je weer iets killed een puntje erbij ofzo? Heb nog niet echt duidelijk gezien hoe dat nou in elkaar steekt… Alleen dat als het systeem eenmaal verandert je nog wel de mogelijkheid krijgt om zelf de punten te verdelen (ofzo…)
Zo iets nieuw systeem leveld je skill balk geloof ik 3x zo snel als je normale level, elke punt kun je vrij steken in de skill(s) die jij wil verder. Heb het ook allemaal niet echt door genomen

wel wat meer info is er over te vinden hier [url]
http://flyff.gpotato.com/version7/[/url
2-(misschien een domme vraag) Dus als ik het goed begrijp heb je voor healen en de meeste buffs die je krijgt op assist class een staff nodig (kun je echt geen stick/wand gebruiken?)…Waarom moet je omwisselen naar een stick voor self buff en eventueel healen???
Voor buffs en healing heb je een stick nodig

staaf/wand zijn mage wapens, een billposter gaat later over naar knuckle grotendeels om te knokken en een ringmaster sticks voor supporten (ook attack skills zijn stick voor RM). Je moet omwisselen omdat buffs en heal stick only spells zijn met knuckles in je handen werkt het simpelweg gewoon niet

3-Anyway…(wat ik verder nog opmaak uit jouw verhaal) als je zelf aan het vechten bent, ben je toch aangezwezen op food en kun je dan dat zelf healen wel vergeten…
Mja eigelijk wel, healing is meer voor als je andere aan het supporten bent of iemand je support. In het begin zie je asissisten welleens stoppen met slaan om nog even te healen maar dat is meer om heal te trainen. Verder moet je een mob untargetten als je wil healen omdat je jezelf moet targetten (niets getarget hebben, esc kan dat doen).
Zo snel je een mob untarget kan iemand KS’en (KS systeem is simpel in flyff: first hit = ‘eigenaar’. Zolang je de mob getarget houd en heel af en toe een tikje geeft kan niemand hem raken tot je untarget, heel lang niet slaat, mob uit beeld loopt en zo untarget)
4-Ik las ergens op een forum in een guide dat als je meer Solo assist wilde worden, je meer stats bij STR,STA, en Dex moet doen en minder bij INT. Hebben je ´magische vermogens´ daar niet heel erg onder te lijden als je niet alles bij INT doet? Hoeveel INT heb je eigenlijk nodig wil je een beetje normaal kunnen functioneren qua magic, maar ook met melee aardig vooruit kunnen komen?
Zelf vechten is leuk, maar stel dat ik in een party kom of een vriend wil helpen, dan moet ie ook wel wat aan mij hebben

Muah buffs lijden niet zo heel veel onder weinig int, grotendeels maakt int alleen de tijd wat langer voor buffs. Dus valt reuze mee opzich zeker nu je alle skills zo hoog kan krijgen als je wil (door gebruik, ’t kost alleen tijd geen punten of iets dus, zo lang dat nog duurt dan : P)
5-Billposter worden lijkt me leuk trouwens (zolang ik ook maar mijn eerder verworven buff spells kan onderhouden), maar ik weet niet eens of ik wel zover kom. Bij ROSE was ik ook pas lvl 30 en toen werd het opeens P2P

(heb dus geen windstorm of luna stone uit kunnen proberen

)
Ik ben nog niet zo fanatiek dat ik echt al m´n tijd energie erin steek om lvl 60 te worden

Vraag me altijd af van die hogere lvl mensen hoelang ze er mee bezig geweest zijn om zo ver te komen…
Ik hoop dat ik als Solo assist een beetje snel kan lvlen…
Mja was jammer bij ROSE he

nu is het er aardig dood helaas
Anyhow, assist skills houd je gewoon als billposter. Flyff word verder niet p2p maar blijft item shop. Ik heb een lvl 65 char, ’t kost je wat tijd en dagen ja

maar niet vergeten vanag lvl 21/25 is het het beste een advanced party te zoeken/maken en die vol te houden voor exp bonus zeker als je richting de levels 54+komt is een advanced party een geweldige boost in exp:p. zelf heb ik grotendeels gesolo’ed af en toe kwamen wat GoTers mee party’en dan booste ik wat levels voor ze en konden hun ook weer verder

(solo nogsteeds veel met m’n huidige char), maar als je een clan zoekt die een beetje actief is ed zal party niet zo een probleem worden, je mag ook LegionOfTweakers joinen maar niet echt actieve mensen meer

dus naast een cape en een extra naam boven je hoofd heb je er niets aan.
6-Mage lijkt me qua character veel stoerder dan Assist, maar zolang ik als Mage niks en niemand kan healen en ondersteunen ga ik denk toch maar voor Assist…
Mage kan mensen zelf niet ondersteunen en healen maar wel sterke klappen uitdelen en zo ook helpen

oh niet vergeten als je assist kiest, mp pots nodig voor buffs en heal, FP pots nodig voor knuckle skills.
offtopic:
hm ik gebruik wel erg veel de

zie ik

edit:
Capital_G schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 10:24:
Flyff, ooit wel van gehoord.
Maarja, speel Ragnarok Online en aangezien al die RPG's aan die kant wel indirect of direct ervanaf gekaapt zijn lijkt het me niet echt nuttig om het te downloaden.
Of kan iemand mij overhalen?

^'t kan je alleen tijd kosten en geen geld ?

wat valt er te zeggen ro, rose, flyff, seal, uiteindelijk lijken de meeste koreaanse mmorpg's allemaal op elkaar op bepaalde punten. 't ergste wat je in dit geval kwijt bent is wat vrije tijd ipv geld ?
[
Voor 5% gewijzigd door
daves2hd op 18-01-2007 13:39
]